[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.907 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:34:
[...]

Ben benieuwd hoeveel jij dan exact heb teruggekregen in dollars van Evan? En wat doe je als de zending alsnog terecht komt?
Als de zending in het verzendproces is terechtkomen, dus al deze ergens is getraceerd door fedex, is het een fout van fedex en niet van de leverancier en zou fedex de kosten moeten vergoeden, enige nadeel is dat er slechts 100 dollar als waarde is aangegeven... (maar van Evan heb je ook al iets teruggekregen dus alles bij elkaar komt het dan misschien toch nog dicht bij de 1000 dollar?)
Ok laatste update: pakketje is dus niet meer gevonden. ik kreeg gisteren de nota voor btw en doanekosten. 153 euro! Inmiddels heb ik bevestiging van de douane dat deze gecrediteerd zal worden.
Daarmee is de schade beperkt gebleven tot het niet hebben van de ipad en enkele euro's aan belkosten. En omdat ik nu veel goedkoper uit de uk laat leveren en ook meteen de 3G versie heb ben ik niet al te sjacharijnig (meer). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Zo net ook een 16GB ipad + case besteld online in DE.
Levering 7 Juni.

Ben benieuwd

[ Voor 3% gewijzigd door struik978 op 18-05-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Largo schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:59:
[...]

Ok laatste update: pakketje is dus niet meer gevonden. ik kreeg gisteren de nota voor btw en doanekosten. 153 euro! Inmiddels heb ik bevestiging van de douane dat deze gecrediteerd zal worden.
Daarmee is de schade beperkt gebleven tot het niet hebben van de ipad en enkele euro's aan belkosten. En omdat ik nu veel goedkoper uit de uk laat leveren en ook meteen de 3G versie heb ben ik niet al te sjacharijnig (meer). :)
Knap dat jij eerder de nota krijgt dan degene die de iPad al binnen hebben 8)7
Inmiddels heb ik bevestiging van de douane dat deze gecrediteerd zal worden
Houdt dit nou in dat jij het gewoon niet hoeft te betalen, omdat je het pakketje niet hebt? Of betaald Evan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

BloodDragon schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:51:
[...]

Knap dat jij eerder de nota krijgt dan degene die de iPad al binnen hebben 8)7

[...]

Houdt dit nou in dat jij het gewoon niet hoeft te betalen, omdat je het pakketje niet hebt? Of betaald Evan dit?
Dat eerste.
Het lijkt alsof ze specifiek mij moeten hebben bij Fedex. Nare lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:13:
[...]

http://www.gravis.de/ ik heb er 1 gereserveerd en een bevestiging gehad dat ik er 28 mei 1 mag ophalen. Ik heb al een paar keer eerder het deksel op de neus gehad dus.... bidden dat het dan door gaat ;-)
Aha, grappig. Auto ff parkeren op de Neumarkt (parkeergarage). Ik ben daar vorig jaar geweest, gedwongen, auto had pech. We hebben toen de dag in Osnabrueck doorgebracht. Grappig stadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice golfbanen daar ;) iPad zal denk ik niet leverbaar zijn in Duitsland? (Gezien de pers en Apple.de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zo, mijn iPad begint na twee weken geloof ik EINDELIJK door de douane heen te komen (er staat nu EPG uit btnl, kosten). Enige waar ik me een beetje zorgen om maak, is dat er bij rembours 3511.00 staat? Betekent dit dat ze willen dat ik 3511 euro ga betalen? :S (Er stond eerst EPG uit bntl en bij rembours 0.00, net als bij verzendkosten)

Afbeeldingslocatie: http://adam.bad-eendje.nl/rembours3511.jpg

Misschien dat iemand hier meer van snapt? Want van dit soort grappen word ik een beetje bang als arme student :P

EDIT: Net contact gehad met TNT, betreft een invoerfout. Problem solved hopelijk!

[ Voor 15% gewijzigd door adamvansanten op 18-05-2010 09:41 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

@adamvansanten: wat staat er bij jou voor datum bij "zending is voorgemeld"?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Moartn schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:32:
@adamvansanten: wat staat er bij jou voor datum bij "zending is voorgemeld"?
De datum dat hij bij de douane werd voorgemeld is 04-05, de datum dat de zending nu voor verzending is voorgemeld is 17-05 (staan dus 2 data in). Het duurde bij mij dus aardig lang (13 dagen) voordat het pakket door de douane heen was. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, ik zal de status hier ook zeker blijven updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
adamvansanten schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 07:36:
Zo, mijn iPad begint na twee weken geloof ik EINDELIJK door de douane heen te komen (er staat nu EPG uit btnl, kosten). Enige waar ik me een beetje zorgen om maak, is dat er bij rembours 3511.00 staat? Betekent dit dat ze willen dat ik 3511 euro ga betalen? :S (Er stond eerst EPG uit bntl en bij rembours 0.00, net als bij verzendkosten)

[afbeelding]

Misschien dat iemand hier meer van snapt? Want van dit soort grappen word ik een beetje bang als arme student :P

EDIT: Net contact gehad met TNT, betreft een invoerfout. Problem solved hopelijk!
Wel relaxed dat je 35 euries moet betalen voor je iPad. Ben benieuwd wat er op de verpakking staat want ik moest 88 euries betalen voor een 32gb terwijl de verzender 500$ had opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
En hier zijn ze (sinds de 10e al) nog steeds bezig met inklaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kanja schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:16:
[...]

Wel relaxed dat je 35 euries moet betalen voor je iPad. Ben benieuwd wat er op de verpakking staat want ik moest 88 euries betalen voor een 32gb terwijl de verzender 500$ had opgegeven
Raimon89 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:47:
En hier zijn ze (sinds de 10e al) nog steeds bezig met inklaren..
@kanja: Zou 3511.00 betekenen dat ik 35,11 euro moet betalen? We zullen het zien...

@Raimon89: Als het bij jou net zo lang duurt als bij mij, zou die van jou over 6 dagen vrijgegeven moeten worden... :( Ik hoop dat het bij jou sneller gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
@adamvansanten: Ja, klopt. Bij mij stond er ook iets van 8795 euro (kan je teruglezen in de topic [iPad] importeren : De levertijden) maar het was een foutje en moest ik gewoon 88 euro betalen. Mag ik vragen welke iPad je hebt besteld?

Hopelijk worden deze week de iPads vrijgegeven en kunnen jullie voor het weekend nog genieten. Ik weet als geen ander hoe irritant het is om als maar te blijven wachten. Keep your head up, guys !!!

[ Voor 5% gewijzigd door kanja op 18-05-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel een aardig nieuwtje voor hen die op de Nederlandse release wachten:

De Nederlandse Media Markt gaat in de maand dat de iPad officieel in Nederland uitkomt een groots reclamecampagne met stuntprijzen opzetten!
Daarbij loont het niet echt meer gezien de dalende waarde van de € om een Amerikaanse iPad te kopen
als je alle kosten zoals SalesTax + 19%BTW meetelt.

Wel als je deze in de staat Alaska of Delaware koopt en vervolgens meesmokkelt in je handbagage richting
Europa.(je betaalt geen salesTax)

En dan nog dit:

Mensen die nu nog wat lacherig doen over mensen met een iPad,moet je niet serieus nemen want ze zijn ten eerste jaloers en proberen gewoon hun eigen onvermogen om een iPad te hebben te verbergen,en later zul je meemaken dat zij als eersten in de rij staan wanneer de iPad in Nederland uitkomt. :*)

Elke dag,waar ik ook kom,of het nu in kantoren,scholen of bouwconstructieplaatsen zijn,elke keer dat ik de iPad te voorschijn haal mensen om je heen kijken belangstellend ernaar en stellen de
welbekende vragen. Zelfs mensen als mensen tegenover je zitten of verder weg,men kijkt om alsof je een alien bent.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:42:
Misschien wel een aardig nieuwtje voor hen die op de Nederlandse release wachten:

De Nederlandse Media Markt gaat in de maand dat de iPad officieel in Nederland uitkomt een groots reclamecampagne met stuntprijzen opzetten!
Daarbij loont het niet echt meer gezien de dalende waarde van de € om een Amerikaanse iPad te kopen
als je alle kosten zoals SalesTax + 19%BTW meetelt.

Wel als je deze in de staat Alaska of Delaware koopt en vervolgens meesmokkelt in je handbagage.
Plus dat je moet wachten tot eind juli ;)

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kanja schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:31:
@adamvansanten: Ja, klopt. Bij mij stond er ook iets van 8795 euro (kan je teruglezen in de topic [iPad] importeren : De levertijden) maar het was een foutje en moest ik gewoon 88 euro betalen. Mag ik vragen welke iPad je hebt besteld?

Hopelijk worden deze week de iPads vrijgegeven en kunnen jullie voor het weekend nog genieten. Ik weet als geen ander hoe irritant het is om als maar te blijven wachten. Keep your head up, guys !!!
Haha, ik wacht dus (vandaag) al 4 weken. En mijne is al vrijgegeven, dus ik heb hem sowieso voor het weekend! (of TNT moet hele rare dingen doen). Als het echt 35,11 euro is, wordt ik heel erg blij :D Ik heb de 16GB WiFi, maar er is een kans dat de afzender "Digital Photo Frame $125" op het pakket heeft gezet, weet ik niet zeker. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Die van mij is net veranderd, er staat nu: "Rembours: 8787.00". Zelfde invoerfoutje als hierboven dus. Moet ik hier nog achteraan of komt dat vanzelf goed? Neem aan dat het 87,87 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Moartn schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:06:
Die van mij is net veranderd, er staat nu: "Rembours: 8787.00". Zelfde invoerfoutje als hierboven dus. Moet ik hier nog achteraan of komt dat vanzelf goed? Neem aan dat het 87,87 moet zijn.
Ze hebben er zin in vandaag bij TNT! :o Hoelang lag de jouwe al daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

4 mei verstuurd met USPS, 10 mei aangekomen bij de douane, vandaag vrijgegeven, neem aan morgen bezorgpoging 1. Ben alleen nooit thuis overdag, dus moet waarschijnlijk tot vrijdag wachten voordat ik hem op kan halen bij het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Hier ook eindelijk door de douane, maar heb een hoger bedrag als jullie.
Rembours: 11637.00 8)7 Gaat om een Ipad 64 gb Wifi.
Zal dan wel 116 euro zijn neem ik aan.

Pakket was verstuurd uit Amerika op 4 Mei en vanaf 10 Mei wachtend via TNT.

[ Voor 19% gewijzigd door danplo op 18-05-2010 13:29 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

danplo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:28:
Hier ook eindelijk door de douane, maar heb een hoger bedrag als jullie.
Rembours: 11637.00 8)7 Gaat om een Ipad 64 gb Wifi.
Zal dan wel 116 euro zijn neem ik aan.

Pakket was verstuurd uit Amerika op 4 Mei en vanaf 10 Mei wachtend via TNT.
Dat is wel verdomd snel dan (of nou ja, eigenlijk helemaal niet, maar vergeleken met mijn iPad). Lijkt wel alsof ze daar twee weken vakantie hebben gevierd en nu opeens wakker worden. Toch mooi dat het inderdaad lijkt alsof de komma twee plaatsen te ver naar rechts staat, dat zou dan betekenen dat ik echt maar 35 euro hoef te betalen! Heeft het dus misschien toch zin gehad dat de afzender 125 dollar erop heeft gezet (wist niet of ze het echt zou doen en ging er ook niet vanuit dat het echt zou werken).

[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 18-05-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Moartn schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:06:
Volgens het callcentermeisje komt dat vanzelf goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanja
Kijk dat bedoel ik nou. Het heeft even geduurd maar nu worden ze achter elkaar vrijgegeven :9~ :9 . Wat betreft de rembours kosten hoef je zoals hierboven aangegeven niets voor te doen. Ik denk dat het gewoon een software foutje is ofzo. Ben benieuwd naar jou verzending adamvansanten. Zou wel cool zijn als het voor dat bedrag en omschrijving er door heen komt. Lekker goedkope iPad _/-\o_

Mijn ervaring is dat na het vrijgeven het pakket eerst naar het sorteercentrum moet om de volgende dag naar een distributievestiging te gaan waar ze dezelfde dag overgaan tot bezorgen. Dus kan nog MAX 2 dagen duren. En mocht je niet thuis zijn dan mag je hem pas de volgende werkdag na de 2de bezorgpoging ophalen. Tenminste dat gebeurd meesta bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kanja schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:52:
Kijk dat bedoel ik nou. Het heeft even geduurd maar nu worden ze achter elkaar vrijgegeven :9~ :9 . Wat betreft de rembours kosten hoef je zoals hierboven aangegeven niets voor te doen. Ik denk dat het gewoon een software foutje is ofzo. Ben benieuwd naar jou verzending adamvansanten. Zou wel cool zijn als het voor dat bedrag en omschrijving er door heen komt. Lekker goedkope iPad _/-\o_

Mijn ervaring is dat na het vrijgeven het pakket eerst naar het sorteercentrum moet om de volgende dag naar een distributievestiging te gaan waar ze dezelfde dag overgaan tot bezorgen. Dus kan nog MAX 2 dagen duren. En mocht je niet thuis zijn dan mag je hem pas de volgende werkdag na de 2de bezorgpoging ophalen. Tenminste dat gebeurd meesta bij mij.
Ja, ik ben ook benieuwd. Heb 537 euro voor het ding betaald, dus dan zou ik voor 570 totaal klaar zijn, not bad. Ik heb huisgenoten geregeld (die geen stage lopen) om morgen het grootste gedeelte van de dag in mijn kamer te kamperen (ja, zo graag wil ik dat ding hebben), dus met een beetje mazzel heb ik hem echt morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Nu mag die van mij er verdomme ook door! :P
Pakket van mij betreft echter niet de iPad zelf maar het keyboard dock en de Apple case.
De iPad zelf komt uit Engeland (nadat usps eerder een iPad uit Amerika gebroken heeft :')) en die verwacht ik wel vandaag of morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Raimon89 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:00:
Nu mag die van mij er verdomme ook door! :P
Pakket van mij betreft echter niet de iPad zelf maar het keyboard dock en de Apple case.
De iPad zelf komt uit Engeland (nadat usps eerder een iPad uit Amerika gebroken heeft :')) en die verwacht ik wel vandaag of morgen. :)
Ik heb het Keyboard Dock sinds gisteravond in mijn bezit (iPad dus nog niet), maar heb het even met de iPad van een vriend geprobeerd (zijn vader had het voor me uit de VS meegenomen) en het is echt een genot. Het enige nadeel is dat je je iPad niet in landscape erin kan zetten, maar verder typt het heerlijk, vooral voor mensen die de iPad een beetje als een desktop replacement willen gebruiken (dit is voor mij interessant, aangezien mijn MacBook vaak op mijn werk blijft liggen en ik niet voor elk klein dingetje mijn enorm energieslurpende quadcore Windowsmonster wil aanslingeren, die er ook nog eens belachelijk lang over doet om helemaal op te starten, tijd voor een format, maar ik ben lui). Ik betrapte mijzelf er wel op dat ik constant naar de muis van mijn computer greep (die ernaast lag), je hebt echt het idee dat je achter een kleine desktop zit ermee :P. Het is duur, maar absoluut het geld waard (net als alles van Apple naar mijn mening is)

[ Voor 16% gewijzigd door adamvansanten op 18-05-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Mijn status is ook aangepast!

Rembours: 3258.00

Beetje teleurgesteld over die kosten, vind het nogal wat voor alleen het keyboard dock en de case. Maar goed, niks aan te doen. Zometeen maar even naar de buren geld brengen en melden dat er één dezer dagen een pakket afgeleverd wordt (aangezien de verzender het verkeerde huisnummer heeft opgeschreven :')).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Ik ga volgende week naar de VS, en zit er aan te denken een iPad mee te nemen… Maar hoe gaat dat bij thuiskomst bij de douane?

Stel nou dat ik door het poortje "niets aan te geven" loop ( O-) ), wat zou er dan gebeuren bij een eventuele steekproef oid? Betaal ik dan alleen die 19% btw, of komen er boetes om de hoek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Targeter schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:49:
Ik ga volgende week naar de VS, en zit er aan te denken een iPad mee te nemen… Maar hoe gaat dat bij thuiskomst bij de douane?

Stel nou dat ik door het poortje "niets aan te geven" loop ( O-) ), wat zou er dan gebeuren bij een eventuele steekproef oid? Betaal ik dan alleen die 19% btw, of komen er boetes om de hoek kijken?
De 16GB hoef je niet aan te geven, de 32 en 64GB formeel wel. Doe je dat niet en pakken ze je (kleine kans) dan betaal je BTW en een boete.

Maar kijk eerst maar eens of je er überhaupt één kunt bemachtigen, hoor dat ze op veel plekken in de VS uitverkocht zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Raimon89 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:01:
[...]

De 16GB hoef je niet aan te geven, de 32 en 64GB formeel wel. Doe je dat niet en pakken ze je (kleine kans) dan betaal je BTW en een boete.

Maar kijk eerst maar eens of je er überhaupt één kunt bemachtigen, hoor dat ze op veel plekken in de VS uitverkocht zijn..
Nouja ik neem waarschijnlijk niet alléén een iPad mee. Dus ik zou 'm volgens mij wel degelijk aan moeten geven. Kan ik ergens vinden hoe hoog de boete is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Geen idee.. even bellen met de douane? :P

19.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Eindelijk schiet het op! :D

EDIT:

19.05.2010:
Chauffeur is onderweg

:)

[ Voor 17% gewijzigd door RDMA op 19-05-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Hij is binnen! En met hetzelfde busje kwam ook nog eens mijn iPad zelf! :D Ik kan aan de gang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst sterkte met het meenemen en vinden,want zoals de zaken er nu voorstaan is vooral de 16GB bijna overal uitverkocht,wifi&3g! Ik heb het dan ook over de welbekende keten Best Buy! waar menigeen nog naartoe gaat als alternatief voor de Applestores.

De praktijk inzake meenemen uit de USA:

Doos weggooien,stekker & paperassen in je koffer en iPad in je handbagage met NL als instelling..
verander voor de zekerheid je achtergrond en zet een foto van jezelf desnoods als tijdelijke wallpaper
op als achtergrond.

Voor de rest normaal gedragen bij de douane en nonchalant doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Op GoT komen bij het uitkomen van nieuwe producten altijd wel weer dit soort vragen langs. Feit is dat 99.9% van de mensen op GoT nog nooit gecontroleerd zijn.
Dus verhalen die gepost worden als 'Ik heb de doos weggegooid en m'n muziekcollectie en prive foto's erop gezet en ik kon gewoon doorlopen.' Hebben weinig waarde. Als je gecontroleerd wordt en er is ook maar een beetje twijfel gaat het heel makkelijk: laat maar zien dat je hem in Nederland hebt gekocht of al BTW hebt betaald.
Verder is het hun werk om hierop te controleren, dus mensen die twee keer per jaar door het poortje niets aan te geven lopen en niet gecontroleerd worden hebben gewoon niet de pech gehad gecontroleerd te worden. Dat komt niet omdat ze nou een perfect systeem hebben om er onderuit te komen ;)
Je hebt dus gewoon een beetje geluk nodig, wat niet moeilijk is omdat ze natuurlijk maar een fractie van alle mensen kunnen controleren. Het hangt ook een beetje af van hoe je er uit ziet en met wie je reist. (in je eentje, ongeschoren met twee grote koffers of met de hele familie bijvoorbeeld)

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 19-05-2010 13:34 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zo, mijn iPad is inmiddels ook binnen (volgens mijn huisgenoot dan, ik zit nog op stage) en ik hoefde inderdaad maar 35,11 euro bij te betalen aan douanekosten en BTW! Zal vanavond even posten wat er precies op het pakketje was aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:22:
[...]

Allereerst sterkte met het meenemen en vinden,want zoals de zaken er nu voorstaan is vooral de 16GB bijna overal uitverkocht,wifi&3g! Ik heb het dan ook over de welbekende keten Best Buy! waar menigeen nog naartoe gaat als alternatief voor de Applestores.
Makkie, gewoon even de eerste beste apple store in lopen en vragen, hebben ze hem niet even een Notify Me formuliertje invullen in de winkel en je krijgt een paar dagen later een ophaalbericht. Reserveren bij meerdere stores kan ook. Heb dit zelf gedaan en ook al van meerdere andere mensen gehoord dat dit goed werkt. Bij mij was de ipad de dag na reserveren bij beide stores beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

fsfikke schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:32:
[...]
...Het hangt ook een beetje af van hoe je er uit ziet en met wie je reist. (in je eentje, ongeschoren met twee grote koffers of met de hele familie bijvoorbeeld)
En waar je vandaan komt. Vanuit Tokio wordt bijv. driftig gecontroleerd op hardware, controleur liet me na ff emmeren door met mijn 3 jaar oude panasonic camera waarvan hij de bon had willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ach, het is gewoon mazzel of pech hebben, is weinig wijsheid aan, net doen alsof je het ding al jaren hebt helpt je ook echt niet. Gewoon doorlopen en als ze je toch willen controleren eerlijk zijn en gewoon je verlies nemen en de zaken betalen.

Ik heb de ipad zelf geimporteerd omdat het me een hoop geld scheelde, en ik hem dan toch mooi snel had. Ging dan ook zelf die kant op. Vraag me af of het inmiddels nog steeds zo interessant is om ze mee te nemen tegen de huidige dollarkoers.

[ Voor 33% gewijzigd door Sander op 19-05-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiberduwde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10-2024
Ter info voor een ieder;

maandagavond bij Evan miami 2 ipads besteld, een 32gb wifi en een 64gb 3g. Heb deze vanochtend keurig netjes van fedex ontvangen.
Hij had nu aangegeven dat er 2 ipads inzaten twv 1000 dollar.

Dus de route werkt nog steeds, vraag is alleen of je de kosten gerechtvaardigd vindt.

Ik wel in iedergeval :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
fiberduwde schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:21:
Ter info voor een ieder;

maandagavond bij Evan miami 2 ipads besteld, een 32gb wifi en een 64gb 3g. Heb deze vanochtend keurig netjes van fedex ontvangen.
Hij had nu aangegeven dat er 2 ipads inzaten twv 1000 dollar.

Dus de route werkt nog steeds, vraag is alleen of je de kosten gerechtvaardigd vindt.

Ik wel in iedergeval :>
Betaald hij de invoerkosten nog of zijn die kosten voor de koper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Nou, de iPad is dus binnen (met maar 35 euro douanekosten). In totaal dus €570,- voor betaald, vind ik toch niet heel slecht. Wat een geweldig apparaat zeg! Het is dat ik Photoshop en nog wat spul voor mijn stage nodig heb, anders zou bij wijze van spreken de laptop ook de deur uit kunnen :P Vooral in combinatie met het Keyboard Dock is surfen echt een genot, maar nog even lekker in bed blijven liggen zoals deze post is ook fijn natuurlijk. Van wat ik tot nu toe heb geprobeerd, ben ik nog het meest te spreken over de YouTube, Mail en Photo clients. Heb 4 weken op het ding moeten wachten (20 april besteld), maar het was het waard.

Ook wat langere berichten zijn inderdaad geen probleeem op de iPad, zoals deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens al iemand opgevallen dat in de PriceWatch bovenaan de pagina nu "normale" prijzen staan?
Dat komt door CoolBlue, maar die hebben nog geen voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Is het nu nog steeds zo dat je de iPad 16gb zonder kosten langs de douane kan krijgen?...vooral omdat de euro zo laag is....ik zit namelijk in de US met twee exemplaren en vlieg morgen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:52
Michel242186 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:18:
Is het nu nog steeds zo dat je de iPad 16gb zonder kosten langs de douane kan krijgen?...vooral omdat de euro zo laag is....ik zit namelijk in de US met twee exemplaren en vlieg morgen terug.
Als je 499 dollar aanhoudt, dan is dit met de huidige koers 405 euro.
Als je de 6% tax meetelt dan kom je op 529 dollar, dit is nu 429 euro.
Het kan dus net als je de tax mee moet tellen en als hij niet hoger is dan 6%.
Er zijn ook mensen die zeggen dat je de tax niet mee hoeft te tellen omdat je geen belasting over belasting hoeft te betalen maar dat blijft gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Thijs2010 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:35:
[...]
Als je 499 dollar aanhoudt, dan is dit met de huidige koers 405 euro.
Als je de 6% tax meetelt dan kom je op 529 dollar, dit is nu 429 euro.
Het kan dus net als je de tax mee moet tellen en als hij niet hoger is dan 6%.
Er zijn ook mensen die zeggen dat je de tax niet mee hoeft te tellen omdat je geen belasting over belasting hoeft te betalen maar dat blijft gokken.
Ik zit op 8.8% tax...hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Laatst online: 07-09 08:34
Thijs2010 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:35:
[...]

Dat is vreemd! Even gekeken op douane.nl en kon alleen wat indirecte info vinden.

Vanuit een niet EU land naar NL: max tegenwaarde EUR 430
'Let op! Neemt u goederen mee naar Nederland die u ergens belastingvrij kocht, bijvoorbeeld op een vliegveld of veerboot? Dan gelden dezelfde regels als voor goederen die u niet in een EU-land kocht.'

Ik maak hieruit op dat er zal worden uitgegaan van de berekende consumentenprijs. Dus inc eventuele salestax. Juist omdat bij belastingvrije goederen er ook wordt uitgegaan van de door de consument betaalde prijs. Maar weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Met twee iPads ga je sowieso over het bedrag heen. Het geldt voor het totaal aan goederen wat je bij je hebt, niet per stuk. ;)

Heb btw een mailtje gekregen dat mijn iPad klaar ligt bij de West 14th Street store. Daar had ik 'm het laatste besteld (maandag). :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Tourniquet schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:28:
Met twee iPads ga je sowieso over het bedrag heen. Het geldt voor het totaal aan goederen wat je bij je hebt, niet per stuk. ;)
Heb btw een mailtje gekregen dat mijn iPad klaar ligt bij de West 14th Street store. Daar had ik 'm het laatste besteld (maandag). :P
We zijn met drie personen dus dat is geen probleem met 2 ipads.

Kheb maandag nog een 32 gieg besteld maar nog niks gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 20-05-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 1 besteld via skikker.com.
Heeft iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Jammer dat je nu past zegt dat je in Amerika bent. Je had best een 16GB voor mij mee mogen nemen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draag ook maar weer even me steentje bij aan het Evan verhaal.
Ver in het eerste toppic heb ik in de eerste week na release een 64gb iPad via Evan besteld (toen $950). Ging super snel en alles leek keurig (lijkt keurig)

Toen wat collega's en vrienden overgehaald en sommige daarvan ook bij Evan besteld. Ook allenmaal keurig en mega snel geleverd.

Zojuist wordt ik echter gebeld door een vriend van me die een 16gb had besteld. Wat denkie, we zijn 3weken verder en hij krijgt een BTW faktuur van de FEDEX. Schade : 98euro te betalen aan Fedex, ze hadden geconstateerd dat er geen Mp3 speler inzat van $100 maar een iPad van $750(das raar want hij heeft hem al drie weken)

Iemand anders dit al meegemaakt en/of gehoord?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:17:
Zojuist wordt ik echter gebeld door een vriend van me die een 16gb had besteld. Wat denkie, we zijn 3weken verder en hij krijgt een BTW faktuur van de FEDEX. Schade : 98euro te betalen aan Fedex, ze hadden geconstateerd dat er geen Mp3 speler inzat van $100 maar een iPad van $750(das raar want hij heeft hem al drie weken)

3 weken terug, zat hij toevallig ook bij de groep die eruit gepakt zijn? Ik ben op dit moment niet thuis, maar heb via mijn vader vernomen dat ik inmiddels ook een factuur van Fedex heb ontvangen voor dit gebeuren (155 euro, 64GB iPad, Evan heeft hiervan 75 betaald via paypal een paar weken terug).

Ik had ook eerlijk gezegd niet anders verwacht, aangezien dit al door hen was aangegeven. Overigens ga ik nog wel even bellen, met de mededeling dat op het pakket toch echt staat dat de verzender dit zou betalen, maar ik ga er niet vanuit dat dit nog iets oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou, de iPad is hier in de vs echt overal uitverkocht. Misschien nog wat versies hier en daar zonder 3g, maar voor de rest moet je allemaal reserveren. Gemiddelde wachttijd lijkt 6 tot 20 dagen te zijn bij de apple stores zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermessy
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:00:
Ik was het van plan, maar ze waren vaag over welke kosten onder de 'service fee' vallen. Ik kreeg een post van circa 150 euro op, inclusief verzending, maar op de website stond dat voor het product geen service fee betaald werd. Heb uiteindelijk geen antwoord op bepaalde vragen terug gehad, dat zat me niet lekker en omdat het vrij duur voor mij werd heb ik er toen van afgezien. Houdt er rekening mee dat je de inklaring/BTW kosten zelf moet betalen.
Later via eBay een betere deal kunnen sluiten :)

Don't lose your head, it may cost you your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vorige week voor 500 euro (16GB wifi) op marktplaats.nl gekocht. Kan de prijs nog steeds niet geloven maar ik heb hem al een week in mijn handen. Fantastisch en verslaven apparaat. Daarna heb ik er ook nooit meer zo een zo goedkoop gezien op marktplaats (misschien alleen bij een paar vage vermoedelijk Nigerianen in engeland). Ik zat ook al tijdje aan Evan te denken maar toch even gewacht met dit resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:17:
Ik draag ook maar weer even me steentje bij aan het Evan verhaal.
Ver in het eerste toppic heb ik in de eerste week na release een 64gb iPad via Evan besteld (toen $950). Ging super snel en alles leek keurig (lijkt keurig)

Toen wat collega's en vrienden overgehaald en sommige daarvan ook bij Evan besteld. Ook allenmaal keurig en mega snel geleverd.

Heb geen brief ontvangen van FedEx.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BloodDragon schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:47:
[...]

3 weken terug, zat hij toevallig ook bij de groep die eruit gepakt zijn? Ik ben op dit moment niet thuis, maar heb via mijn vader vernomen dat ik inmiddels ook een factuur van Fedex heb ontvangen voor dit gebeuren (155 euro, 64GB iPad, Evan heeft hiervan 75 betaald via paypal een paar weken terug).

Ik had ook eerlijk gezegd niet anders verwacht, aangezien dit al door hen was aangegeven. Overigens ga ik nog wel even bellen, met de mededeling dat op het pakket toch echt staat dat de verzender dit zou betalen, maar ik ga er niet vanuit dat dit nog iets oplevert.
Nou ik volgde toen het topic niet meer dus dat weet ik niet precies maar het zal 3a4weken terug zijn dat hij hem heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:27:
[...]

Nou ik volgde toen het topic niet meer dus dat weet ik niet precies maar het zal 3a4weken terug zijn dat hij hem heeft ontvangen.
Dat zou goed kunnen dan, maar dan neem ik aan dat die persoon dat ook wel weet, aangezien het pakket toen enkele dagen vast zat bij de douane (die er dus achter waren gekomen dat het niet om 100 dollar mp3 spelers ging, maar om iPads). Ik moest toen specifiek aangeven dat de douane kosten door mij betaald zouden worden, want Evan kon/wilde het toen niet doen. Evan had toen 75 euro naar iedereen die dit probleem had overgemaakt via Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets vernomen van Gravis (Duitsland) voor wat betreft orderstatus? Ik lees nl. net dat ze de 28e al om 09.00 uur open gaan, ik neem aan voor het uitleveren van de iPads 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ja, van 2 stores. (Dusseldorf en Aken). Hebben al een fikse lijst, ze hebben geen idee of ze genoeg voorraad zullen hebben. Ik zeg dat ze er VEEL te weinig gaan hebben. :)
Apple Store zegt natuurlijk niet voor niks shipping vanaf 7 juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Laatst online: 10-09 18:52
Ik heb me ook aangemeld bij Gravis en ook bij Joseph Computer en mStore.
Bij alle 3 vrees ik dat ik niet snel genoeg ben geweest met aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BloodDragon schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:49:
[...]

Dat zou goed kunnen dan, maar dan neem ik aan dat die persoon dat ook wel weet, aangezien het pakket toen enkele dagen vast zat bij de douane (die er dus achter waren gekomen dat het niet om 100 dollar mp3 spelers ging, maar om iPads). Ik moest toen specifiek aangeven dat de douane kosten door mij betaald zouden worden, want Evan kon/wilde het toen niet doen. Evan had toen 75 euro naar iedereen die dit probleem had overgemaakt via Paypal.
Pakket heeft nooit vastgezeten in de Douane en was in 3dagen hier.
Is uitgeleverd in de week van 13april (voor dat jullie allenmaal problemen kregen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:00:
[...]
Pakket heeft nooit vastgezeten in de Douane en was in 3dagen hier.
Is uitgeleverd in de week van 13april (voor dat jullie allenmaal problemen kregen dus)
ok |:( lekker dan, vraag me af hoeveel mensen dan alsnog een brief krijgen met een rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven.

Ik nog niet. Zat in de shipping van 6april.
Hij een weekje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:56:
Iemand al iets vernomen van Gravis (Duitsland) voor wat betreft orderstatus? Ik lees nl. net dat ze de 28e al om 09.00 uur open gaan, ik neem aan voor het uitleveren van de iPads 8)
HIer ook nog geen bevestiging, denk dat die pas rond woensdag of donderdag komt. Fingers crossed, maar aangezien ik mezelf vorige week pas op de 'Vormerkliste' heb laten zetten vrees ik dat ik ook niet bij de eerste lichting zal zitten. Maar goed 'je weet het niet he' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-08 13:54
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:30:
Is het trouwens al iemand opgevallen dat in de PriceWatch bovenaan de pagina nu "normale" prijzen staan?
Dat komt door CoolBlue, maar die hebben nog geen voorraad....
Ze hebben nu de prijzen weer flink omhoog gegooid...

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:42:
[...]

HIer ook nog geen bevestiging, denk dat die pas rond woensdag of donderdag komt. Fingers crossed, maar aangezien ik mezelf vorige week pas op de 'Vormerkliste' heb laten zetten vrees ik dat ik ook niet bij de eerste lichting zal zitten. Maar goed 'je weet het niet he' :)
Of je bij de 1e lichting zit heeft denk ik het ook te maken met welke iPad je besteld hebt, wellicht dat sommige modellen ''harder'' gaan dan andere?
Voor mij staat de 64GB 3G op de lijst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Nog even over de factuur van Fedex die ik binnen heb, hierop staat aangegeven dat de afzender Hewlett Packard is, wat al ergens eerder in dit topic ten sprake is gekomen. Evan zal dan lijkt mij dus inderdaad een verkeerde afzender hebben opgegeven, waardoor hij in zijn geheel geen belasting of dergelijke heeft hoeven te betalen. Dit zou dan ook gelijk de reden zijn dat hij uiteindelijk niet de extra kosten kon betalen, omdat het niet zijn eigen account was. Lekker fout allemaal.

Het bedrag is in ieder geval precies €155.73, hiervan is €10,- administratie kosten. Afgezien van de €75,- die ik van Evan heb teruggekregen, heb ik straks dus €80,- meer betaald dan verwacht. Valt op zich nog mee, maar ik zal nog eens kijken of hier bezwaar tegen gemaakt kan worden. (wie niet waagt, wie niet wint...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

BloodDragon schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:14:
Nog even over de factuur van Fedex die ik binnen heb, hierop staat aangegeven dat de afzender Hewlett Packard is, wat al ergens eerder in dit topic ten sprake is gekomen. Evan zal dan lijkt mij dus inderdaad een verkeerde afzender hebben opgegeven, waardoor hij in zijn geheel geen belasting of dergelijke heeft hoeven te betalen. Dit zou dan ook gelijk de reden zijn dat hij uiteindelijk niet de extra kosten kon betalen, omdat het niet zijn eigen account was. Lekker fout allemaal.
Belasting betaalt iedereen, maar volgens mij heeft HP zo'n wholesale account waardoor de verzendtarieven veel lager zijn. Vraag is of hij dat mag gebruiken (denk het niet), en of hij dat nog steeds doet?
Het bedrag is in ieder geval precies €155.73, hiervan is €10,- administratie kosten. Afgezien van de €75,- die ik van Evan heb teruggekregen, heb ik straks dus €80,- meer betaald dan verwacht. Valt op zich nog mee, maar ik zal nog eens kijken of hier bezwaar tegen gemaakt kan worden. (wie niet waagt, wie niet wint...)
Vrij snugger door Evan bespeeld overigens, ik was met spanning aan het wachten op m'n Ipad en heb op het moment van beslissen een alles of niets moment waardoor je drempel om die kosten te accepteren veel lager ligt. Als ik jou was zou ik zeker proberen om Evan doe laatste 80 euro te ontfrutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:00:
Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag ? Een iPad voor €400 (link) is niet verkeerd natuurlijk, maar er moet haast wel een addertje onder het gras chillen.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andromedaan schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag ? Een iPad voor €400 (link) is niet verkeerd natuurlijk, maar er moet haast wel een addertje onder het gras chillen.
Op hun website zeggen ze dat het hoofdkantoor in Nederland zit. Adres staat er niet bij. Enkel een 06 nr.
Komt niet echt betrouwbaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Michel242186 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:18:
vandaag moeiteloos langs de douane gekomen had niet het idee dat ze heel streng aan het controleren waren...rijen mensen konden zonder controle passeren...had natuurlijk wel mijn pokerface opgezet :-).

edit krijg net een mailtje dat mijn 32gb versie af te halen @5th avenue...weet niet of iemand er nog wat aan heeft die nog in NY zit?...inmiddels is deze verlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Michel242186 op 23-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

UltraSub schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:12:

Apple Store zegt natuurlijk niet voor niks shipping vanaf 7 juni ;)
En dat is nu "june" geworden. Het wordt weer interessant om te gaan importeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Largo schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:53:
[...]

En dat is nu "june" geworden. Het wordt weer interessant om te gaan importeren....
Shit. Belooft niet veel goeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Hopen dat ik ook bij de eerste lichting zit. Maar ik vrees van niet. Heb week geleden gereseveerd, en wil ik 16gb 3g. Die zullen wel populair zijn. Ach, voor ik in juli op vakantie ga, zal hij wel binnem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Kun je bij de Duitse Apple store wel met Nederlandse Creditcard betalen? Vanuit US ging dat niet begreep ik.

Ik lees hier dat de Duitse winkels vrijwel volledig vol zitten metcpreorders. Iemand die enig idee heeft wat nu de beste mogelijkheden nog zijn qua winkels om een iPad 3g te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik neem aan van wel, heb gewoon een Nederlandse opgegeven. De grootste grap is dat ik inderdaad nog niet betaald heb, maar dat zal wel komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij de Duitse Apple Store besteld, moet je dan per se een Duits afleveradres invoeren? Of kun je hem ook naar een Nederlands adres laten versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Alleen Duits adres, stond stuk terug al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Voor de verzending is [iPad] importeren : De levertijden bedoeld :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zo, nog eens de verschillende mogelijkheden bekeken na mijn gecancelde order van Apple UK met Borderlinx. Evan was helaas wel heel erg duur (vooral door de euro->dollar koers), en de reis naar Belfast (vanuit Ierland, waar ik nu ben) bleek goedkoper dan ik dacht! Hopelijk kan ik een 3G bemachtigen als ik 2 uur van tevoren ga staan wachten. En anders heb ik er in elk geval een stedentripje aan over gehouden :) Zijn er nog meer mensen hier die naar Apple stores in het buitenland afreizen?

Overigens heeft Apple de kosten van mijn gecancelde order nog steeds niet vrijgegeven zodat mijn credit card helemaal aan zijn limiet zit. Bedankt Apple :( Gelukkig kan je ook cash betalen in de Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga begin juli naar Engeland, aangezien ik niet weet of dan de ipad al verkrijgbaar is in België overweeg ik sterk om er daar eentje mee te nemen, als ik die echter wil activeren, kan ik dat in de Apple store zelf doen ? Of laten ze dat daar niet toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:56
Ik zou er straks ook graag eentje in DE halen. Is er een winkel waar je kan zien wat de voorraad is ? Wil er over een paar weken gewoon een keertje naartoe rijden maar moet dan wel weten of ze hem ergens hebben op dat moment. En de prijzen tussen DE en NL zullen toch niet verschillen lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Largo schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 08:04:
[...]
Als ik jou was zou ik zeker proberen om Evan doe laatste 80 euro te ontfrutselen.
Dat heb ik inderdaad gedaan, zaterdag mail gestuurd, maar tot op heden nog niks terug ontvangen. Denk dat ik aan het einde van de week maar eens via paypal ga klagen, betwijfel of dat helpt, aangezien het pakket wel gewoon is aangekomen, maar veel moeite kost het ook weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Krijg bericht van Gravis in Dusseldorf dat ze nog steeds niet weten hoeveel en welke iPads ze geleverd krijgen van Apple. Ze gaan morgen om 08.00 uur open. Zou het nut hebben om er op de bonnefooi naar toe te rijden en te kijken of ik er een kan scoren (heb me vorige week op de reservering laten zetten), of zou het daar retedruk zijn en vannacht al rijen dik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-09 19:30
Hmmm.... als ik nu vlieg vanuit New York, overstap in Londen en vervolgens doorvlieg naar Brussel om vandaar uit met de auto terug naar nederland te reizen, moet ik dan in Belgie bij de douane belasting betalen? En dan officieel in Nederlands weer ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
UltraSub schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:16:
Krijg bericht van Gravis in Dusseldorf dat ze nog steeds niet weten hoeveel en welke iPads ze geleverd krijgen van Apple. Ze gaan morgen om 08.00 uur open. Zou het nut hebben om er op de bonnefooi naar toe te rijden en te kijken of ik er een kan scoren (heb me vorige week op de reservering laten zetten), of zou het daar retedruk zijn en vannacht al rijen dik? :)
Ik ga er vannacht rond 5 uur heen.......ik zie wel. Meerijders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Laatst online: 07-09 08:34
dhub85 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:07:
Hmmm.... als ik nu vlieg vanuit New York, overstap in Londen en vervolgens doorvlieg naar Brussel om vandaar uit met de auto terug naar nederland te reizen, moet ik dan in Belgie bij de douane belasting betalen? En dan officieel in Nederlands weer ofzo :P
De invoerrechten zijn voor de hele EU gelijk op EUR 430,-. De BTW is verschillend. Deze draag je af in het land van aankomst. In de UK is het VAT tarief nu 17.5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik stap vannacht om een uur of 3 in de auto dan even 3,5 uur naar Frankfurt (Apple Store) knallen en dan maar hopen dat er niet een rij van een kilometer duitsers staat, wat denken jullie?

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]rvbcrs schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:20[/message]:
Ik stap vannacht om een uur of 3 in de auto dan even 3,5 uur naar Frankfurt (Apple Store) knallen en dan maar hopen dat er niet een rij van een kilometer duitsers staat, wat denken jullie?
Vergeet je quest for the iPad niet te twitteren :*)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:16:
[...]

Ik heb misschien wel interesse om mee te rijden, ik woon in utrecht... stuur me maar een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Laatst online: 24-03-2024
kmf schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:23:
[...]

Vergeet je quest for the iPad niet te twitteren :*)
Zal ik zeker doen, ik hoop echt dat het een verhaal met een happy end wordt!!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:25:
[...]

Ik heb misschien wel interesse om mee te rijden, ik woon in utrecht... stuur me maar een pm.
Zoveel jaren op dit forum en weet nog steeds hoe een PM te sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:29:
[...]

Zoveel jaren op dit forum en weet nog steeds hoe een PM te sturen 8)7
Jep, maar ik kan je geen pm sturen, krijg een error dat je het geblokeerd hebt of dat het niet mogelijk is...

Ik hoor graag van je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:46:
[...]

Jep, maar ik kan je geen pm sturen, krijg een error dat je het geblokeerd hebt of dat het niet mogelijk is...

Ik hoor graag van je...
Stuur me maar even een mail brinkhuis.erwin@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:47:
[...]

Stuur me maar even een mail brinkhuis.erwin@gmail.com
Check je mail, email sent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Crawl NL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:16:
[...]

Voor mij is het een kleine drie kwartier rijden. Maar dan zal er wel een rij van een km staan.
Ik kan me niet voorstellen dat ze op 27 mei nog niet weten hoeveel ze er krijgen van Apple. Mijn gok is dat ze er VEEL te weinig hebben, en dus maar iedereen sturen dat ze om 0800 uur open gaan. Aan de andere kant, wat hebben ze daar aan..
En dan nog, zoals ik het zie, er is een "vormerkliste". Als ik vorige week pas heb gereserveerd, en daar staan ik zeg ff wat 1000 man op, zijn die dan niet sowieso voor me + diegenen die al in de rij staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
UltraSub schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:07:
[...]

Voor mij is het een kleine drie kwartier rijden. Maar dan zal er wel een rij van een km staan.
Ik kan me niet voorstellen dat ze op 27 mei nog niet weten hoeveel ze er krijgen van Apple. Mijn gok is dat ze er VEEL te weinig hebben, en dus maar iedereen sturen dat ze om 0800 uur open gaan. Aan de andere kant, wat hebben ze daar aan..
En dan nog, zoals ik het zie, er is een "vormerkliste". Als ik vorige week pas heb gereserveerd, en daar staan ik zeg ff wat 1000 man op, zijn die dan niet sowieso voor me + diegenen die al in de rij staan?
Ik geloof dat dat dus wel mee zal vallen, veel duisters hebben h'm natuurlijk al online besteld. Die inmiddels befaamde vormerkliste is dus komen te vervallen (stond er zelf nl. ook op). Ik vertrek btw al om 2 uur, even een nachtje doorhalen zeg maar :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik vertrek om 6.00u richting Osnabruck! is kijken of ik daar een iPad kan bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Is er iemand die voor mij een oplader mee wilt nemen? Je zou me daar ongelovelijk blij mee maken. De oplader die ik had gekocht bij Onedayprice bleek gewoon een ordinaire 5W te zijn :S
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.