[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.909 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Crawl NL schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:31:
[...]

Ik geloof dat dat dus wel mee zal vallen, veel duisters hebben h'm natuurlijk al online besteld. Die inmiddels befaamde vormerkliste is dus komen te vervallen (stond er zelf nl. ook op). Ik vertrek btw al om 2 uur, even een nachtje doorhalen zeg maar :-).
Hoe lang moet je rijden naar Dusseldorf? (Als je nou ff twittert hoe lang de rij is :))
Ff kijken of ik het geregeld krijg voor morgenvroeg.
Werken NL creditcards nu in Duitse Apple Stores of niet? Anders moet ik ff cash regelen nog.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 27-05-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Wie heeft interesse om voor 50 euro beloning een iPad 16GB 3G mee te nemen??
Als je dit kan/wil, mail even op timowouters AT gmail PUNT com.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Vertrekken er nog mensen vanuit noord-Nederland (Groningen/Drenthe) naar Duitsland vanavond of morgenochtend?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me erg af hoe het met de mensen gaat die onderweg zijn of er al zijn geweest .

Deze berichten van wie gaat mee of ik wil mee enz is een stuk aangenamer ;)
Na al het gezeur wat ik en nog een paar mensen hebben gehad...

Maar even een klein vraagje ....wie gaat terug rijden dan als je allemaal een ipad hebt??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Sta in de rij voor de Apple store Belfast, zo'n 20 mensen voor me. Apple store personeel kwam een praatje maken. Langst wachtende zit er al sinds 3 uur gistermiddag! Ik was er om half 6. Nog een half uurtje! (korte post vanwege iphone). Verder geen Tweakers hier zeker?

Edit: Tof, gratis Starbucks koffie op kosten van Apple! En we komen ook in de krant. Nu 7:40, zeker 100 man aan het wachten nu.

Edit2: Vodafone heeft hier edge. Maakt veel verschil op mijn iphone 2g. Wist niet dat dat zo snel was. Sorry geen queuepics, te lastig te uploaden zo.

Edit3: Nog 8 minuten, hoor gejuich in de store, kennelijk houden ze zelf een launch party. Nog even nadenken, 16 of 32?

Edit4: Geslaagd! Toch maar voor de 32 gegaan ;) Blijf het veel geld vinden voor 16gb extra maargoed. Jammer genoeg heeft de o2 sim geen beltegoed.

Oh ja er is ruim voldoende gelegenheid om de iPad in de winkel te activeren. Dat vroeg iemand van de week.

[ Voor 71% gewijzigd door GekkePrutser op 28-05-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waar blijven de queueupics?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Dank gekkeprutser voor het verslagje, ben ook benieuwd naar verhalen uit duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49
Schoonmoeder zou voor mij in de rij gaan staan voor de mediamarkt in Trier (Dld). Er stonden 15 mensen te wachten, er waren slechts 3 iPad's beschikbaar.... helaas pindakaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Medic112 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:11:
Schoonmoeder zou voor mij in de rij gaan staan voor de mediamarkt in Trier (Dld). Er stonden 15 mensen te wachten, er waren slechts 3 iPad's beschikbaar.... helaas pindakaas...
3 Stuks?! Wtf.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

GekkePrutser schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:24:
Sta in de rij voor de Apple store Belfast, zo'n 20 mensen voor me. Apple store personeel kwam een praatje maken. Langst wachtende zit er al sinds 3 uur gistermiddag! Ik was er om half 6. Nog een half uurtje! (korte post vanwege iphone). Verder geen Tweakers hier zeker?

Edit: Tof, gratis Starbucks koffie op kosten van Apple! En we komen ook in de krant. Nu 7:40, zeker 100 man aan het wachten nu.

Edit2: Vodafone heeft hier edge. Maakt veel verschil op mijn iphone 2g. Wist niet dat dat zo snel was. Sorry geen queuepics, te lastig te uploaden zo.

Edit3: Nog 8 minuten, hoor gejuich in de store, kennelijk houden ze zelf een launch party. Nog even nadenken, 16 of 32?

Edit4: Geslaagd! Toch maar voor de 32 gegaan ;) Blijf het veel geld vinden voor 16gb extra maargoed. Jammer genoeg heeft de o2 sim geen beltegoed.

Oh ja er is ruim voldoende gelegenheid om de iPad in de winkel te activeren. Dat vroeg iemand van de week.
Gefeliciteerd! :) Leuk om te lezen! Inmiddels zit ik nog steeds te wachten op bevestiging van Amazon, maar ik vermoed dat Amazon Duitsland niet bij de eerste lichting hoort.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja dat dacht ik al...deze landen zijn natuurlijk weer het ongeschoven kindje van Apple. Wedden dat vandaag alles uitverkocht is?

is er nog iemand die een lader voor me mee wilt nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Hopelijk komen er nog de nodige verslagjes en foto's, altijd leuk die release dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heb er een gescoord bij Gravis Dusseldorf, een 32GB Wifi. Was er om 07.15, was nummer 9 in de rij.
Om 07.30 stond er een aardige rij, om 07.45 een fikse rij. Bild zeitung en TV aanwezig :)
Vraagt die gek van een fotograaf of de hele rij ff om de hoek wilde gaan staan, zodat hij een mooi plaatje kon schieten. LOL!

Anyway, ze hadden er 60 totaal, en dat betrof alle modellen, 3G hadden ze alleen in 64GB uitvoering.
Die zijn dus vandaag uitverkocht, 200% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:37
Wij, ik en PhamToX, komen ook net terug van Dusseldorf (gravis). Wij waren als eerste, rond half vier arriveerde wij. Aangezien ik als eerste naar binnen ging werd ik later door het TV kippetje :-) geinterviewd...grappig.

Heb mezelf een 64 gb aangeschaft ohne 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

UltraSub schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:51:
Heb er een gescoord bij Gravis Dusseldorf, een 32GB Wifi. Was er om 07.15, was nummer 9 in de rij.
Om 07.30 stond er een aardige rij, om 07.45 een fikse rij. Bild zeitung en TV aanwezig :)
Vraagt die gek van een fotograaf of de hele rij ff om de hoek wilde gaan staan, zodat hij een mooi plaatje kon schieten. LOL!

Anyway, ze hadden er 60 totaal, en dat betrof alle modellen, 3G hadden ze alleen in 64GB uitvoering.
Die zijn dus vandaag uitverkocht, 200% zeker.
60 iPads verdeeld over alle modellen? Da's niet veel. Bestond de rij voornamelijk uit mensen die op de goede gok kwamen, of uit mensen met een bestelling/pre-order?

Gefeliciteerd trouwens. Leuk dat je moeite werd beloond (y)

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Altijd wel leuk, die queue foto's

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=923754

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Crawl NL schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:11:
Wij, ik en PhamToX, komen ook net terug van Dusseldorf (gravis). Wij waren als eerste, rond half vier arriveerde wij. Aangezien ik als eerste naar binnen ging werd ik later door het TV kippetje :-) geinterviewd...grappig.

Hoe doen jullie dat met de wc vraag ik me altijd af...

Hoe staan ze er voor met accesoires? Hadden ze nog wat over?

[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 28-05-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
kmf schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:19:
[...]

Stonden een aantal bomen langs de kant van de weg -:)

Heb niet eens naar de accesoires gekeken, dus daar kan ik je niets over
vertellen.

'send from my iPad'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Crawl NL schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:46:
[...]

Stonden een aantal bomen langs de kant van de weg -:)

Heb niet eens naar de accesoires gekeken, dus daar kan ik je niets over
vertellen.

'send sent from my iPad'
je ipad's spellingscontrole staat nog op duits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
kmf schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:57:
[...]

je ipad's spellingscontrole staat nog op duits
Mierenneukerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
kmf schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:19:
[...]

Heb vorig jaar eens 9 uur in de rij gestaan voor een concert. Tactisch drinken helpt dan (dus net genoeg dat je niet uitdroogt! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Crawl NL schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:11:

Inderdaad, kippetje :P
Ze vroeg mij ook nog, maar had geen zin om met mijn steenkolen duits op TV te komen.
Ik zie nog geen beelden nergens op het net, ben wel benieuwd..
mr. TCB schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:
[...]

60 iPads verdeeld over alle modellen? Da's niet veel. Bestond de rij voornamelijk uit mensen die op de goede gok kwamen, of uit mensen met een bestelling/pre-order?

Gefeliciteerd trouwens. Leuk dat je moeite werd beloond (y)
Ik las bij Bild.de ergens dat er bij een Mediamarkt in Duitsland, weet niet meer welke, dat er maar 5 beschikbaar waren. Volgens mij was het een beetje half-half. Helft pre-order, helft op de bonnefooi.

Ach ja, moeite, dat vind ik nou nog het leukste. Om 05.40 opgestaan, toen nog wat geinternet thuis, om 06.35 vertrokken, 07.15 daar. 09.40 weer op mijn werk en ding geactiveerd (via een laptop getethered aan de iphone iTunes gedownload). Daarna meteen gejailbreaked, en getethered met de iphone (MyWi) lekker gespeeld en wat apps er op gezet.

Eerste indruk, leuk spul. Alleen veel zwaarder dan je verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
UltraSub schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:11:
[...]

Inderdaad, kippetje :P
Ze vroeg mij ook nog, maar had geen zin om met mijn steenkolen duits op TV te komen.
Ik zie nog geen beelden nergens op het net
Weet niet eens meer wat ik er allemaal heb uitgekraamd :) Zal wel niet voor uitzending geschikt zijn denk ik.

Eerste indruk......wat een apparaat. Had heel wat filmpjes gezien maar in het echie ziet het er nog mooier uit alles draaid soepeltjes. Er zit wel 1 nadeel aan, moet hem steeds afstaan aan mijn zoon, die is druk bezig met een drawing app. Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
BloodDragon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:47:
[...]

Dat heb ik inderdaad gedaan, zaterdag mail gestuurd, maar tot op heden nog niks terug ontvangen. Denk dat ik aan het einde van de week maar eens via paypal ga klagen, betwijfel of dat helpt, aangezien het pakket wel gewoon is aangekomen, maar veel moeite kost het ook weet niet.
Even tussen alle nieuwe iPads door :+

Geen mail meer van Evan terug gehad. Dus vanochtend maar even een "geschil" bij Paypal geopend. Daar reageerde Evan wel redelijk snel op: "Uw verkoper heeft dit geschil opgewaardeerd tot een PayPal-claim" |:(

Dat zou leuk zijn, mits Paypal een claim voor BTW problemen zou betalen, maar Paypal doet dit alleen als je aankoop niet binnen komt of niet overeen komt met de beschrijving. Oftewel, hier schiet ik niks mee op...

Enige wat ik nu nog kan doen, denk ik, is klagen bij Fedex, maar betwijfel ook of dit nog wat gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou ik wachten op de NL release maar kwam onderweg langs Montpellier waar een van de twee Applestores in FR is. Kwam er aan rond een uur of twaalf met het idee dat alles weg zou zijn alleen volgde al snel de vraag welke ik wilde, ze waren er allemaal nog.

Nu aan het tetheren met MiWi in Spanje, werkt prima maar ga ik maar niet te vaak doen ivm kosten. Max 15 euro per dag als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Aangezien ik geen zin heb in een deutsche Packung ;) rij ik morgen "even" naar de UK (door de tunnel), naar (indien nodig) een aantal grote winkelketens die de iPad verkopen (Currys, PCWorld en evt. Stormfront) in het zuid-oosten van de UK (ben niet van plan Londen in te gaan).

Iemand zin om mee te rijden (ik vertrek rond 7.30 vanuit Apeldoorn)?

Volgens mij is er een maximum van 2 iPads p.p. dus meenemen voor meerdere mensen wordt lastig, temeer omdat ik er zelf w.s. al 2 meeneem. Daarnaast zit er ook een maximum aan hoeveel geld ik op kan nemen/uit kan geven in het buitenland, dus ik begin er maar niet aan.

[ Voor 44% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 28-05-2010 21:38 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:17:
Aangezien ik geen zin heb in een deutsche Packung ;) rij ik morgen "even" naar de UK (door de tunnel), naar (indien nodig) een aantal grote winkelketens die de iPad verkopen (Currys, PCWorld en evt. Stormfront) in het zuid-oosten van de UK (ben niet van plan Londen in te gaan).

Iemand zin om mee te rijden (ik vertrek rond 7.30 vanuit Apeldoorn)?
Ik kan me vergissen hoor maar heb je dan al tickets geboekt voor de Chunnel trein en zo? Ik ben er niet helemaal bekend mee maar moet je daarvoor niet reserveren en zo? En is het sowieso niet een rit van 6,5 uur heen en 6,5 uur terug? Maar goed, ik ben er niet bekend mee dus ik roep maar wat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Ik ben helaas niet in staat om mee te rijden, maar als je er toevallig 2 kan meenemen: Heeeel graag. Voor 50 euro extra mag je voor mij een iPad 16Gb mee nemen.

Ik hoor het wel. Ps. heb ook even een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
flab007 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:28:
[...]

Ik kan me vergissen hoor maar heb je dan al tickets geboekt voor de Chunnel trein en zo? Ik ben er niet helemaal bekend mee maar moet je daarvoor niet reserveren en zo? En is het sowieso niet een rit van 6,5 uur heen en 6,5 uur terug? Maar goed, ik ben er niet bekend mee dus ik roep maar wat! ;)
Heb al geboekt, dus dat komt goed :) Overigens hoef je niet persé te boeken, maar dan kost het meer en heb je geen garantie dat je direct mee kan. Nu kan ik voor 60 euro heen en terug op dezelfde dag.

En het is 3.5 uur naar de tunnel en dan nog een half uurtje tot een uurtje in de UK. Ja, het is een stukkie rijden ;)

(edit: meenemen ga ik niet aan beginnen, zie mijn aangepaste post hierboven)

[ Voor 16% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 28-05-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
is hij in de uk wel gewoon flink op voorraad dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Volgens de Currys en PCWorld websites wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:33:
[...]

Heb al geboekt, dus dat komt goed :) Overigens hoef je niet persé te boeken, maar dan kost het meer en heb je geen garantie dat je direct mee kan. Nu kan ik voor 60 euro heen en terug op dezelfde dag.

[..]
Aah ja. Ok, dat valt inderdaad wel mee, al is het een leuk afstandje heen en weer rijden. :) .. succes morgen met de zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellachi
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 21:44
Wat een geweldig apparaat. We komen net uit Duitsland. Ik heb de mijne in Krefeld bij de Mediamarkt kunnen bemachtigen. Daar hadden ze, geloof het of niet, nog 2 16Gb en 9 32Gb liggen. Nu dus nog maar 8 :) Succes voor iedereen die nog op speurtocht is en ik zou aanraden om morgenvroeg mediamarkt in Krefeld te bellen. Ze reserveren overigens niet en neem contant mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mellachi schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:51:
Wat een geweldig apparaat. We komen net uit Duitsland. Ik heb de mijne in Krefeld bij de Mediamarkt kunnen bemachtigen. Daar hadden ze, geloof het of niet, nog 2 16Gb en 9 32Gb liggen. Nu dus nog maar 8 :) Succes voor iedereen die nog op speurtocht is en ik zou aanraden om morgenvroeg mediamarkt in Krefeld te bellen. Ze reserveren overigens niet en neem contant mee.
Netjes. Wat is de dichtsbijzijnde mogelijkheid (MM of zo) in Duitsland over de grens bij Venlo en/of Arnhem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Weet iemand al of de Europese launch succesvol is? Ik weet niet wat de criteria voor succes is, maar als er her en der nog voorraadjes liggen in de winkels, hmm. Hoort zo'n dingen niet op dag 1 uitverkocht te zijn?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 09:28:
[...]

Netjes. Wat is de dichtsbijzijnde mogelijkheid (MM of zo) in Duitsland over de grens bij Venlo en/of Arnhem?
Inderdaad even een kijkje nemen over de grens ;). Zou die er liggen of niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Arx schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:53:
Weet iemand al of de Europese launch succesvol is? Ik weet niet wat de criteria voor succes is, maar als er her en der nog voorraadjes liggen in de winkels, hmm. Hoort zo'n dingen niet op dag 1 uitverkocht te zijn?
Denk eerder dat dat de zaakjes zijn die zijn overgeslagen door de seekers :)
Ik bedoel, je gokt op een bepaalde zaak, zijn ze daar uitverkocht dan gooien velen het bijltje er bij neer, en denk "dan maar volgende week". Er zijn er niet veel die 300km gaan rijden om een shop te vinden waar ze nog liggen. Daarnaast, ik kan me voorstellen als je in de rij hebt gestaan en je hebt er geen, dat je al gauw denkt, dan zullen ze wel nergens meer te krijgen zijn vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:52
Mellachi schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 23:51:
Hahaha, hartelijk dank voor deze geweldige tip!!!!!
Ben vanmorgen op de gok om kwart over 9 naar Krefeld gereden en stond om 10:05 bij de Media Markt.
Ik denk als ik eerst bel om 10:00 dan ben ik daarna nog te laat.
Ik had de laatste (!) 16GB versie. Ze hadden nog een aantal 32GB en 64GB, maar geen 3G modellen.
Ze zeiden wel dat ze maandag weer een paar honderd binnen kregen, dus ik zou zeker blijven proberen.
Deze Media Markt ligt trouwens maar 25 minuten rijden vanaf Venlo!
Mellachi, nogmaals hartelijk dank!!! Mijn weekend wordt nu helemaal geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Thijs2010 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:42:
[...]

Ben vanmorgen op de gok om kwart over 9 naar Krefeld gereden en stond om 10:05 bij de Media Markt.
Ik had de laatste (!) 16GB versie. Ze hadden nog een aantal 32GB en 64GB, maar geen 3G modellen.
Ze zeiden wel dat ze maandag weer een paar honderd binnen kregen, dus ik zou zeker blijven proberen.
Lol! :P

Trouwens, krijgt deze Media Markt een par honderd, of geldt dit voor alle filialen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Hebbes :) Bij Currys/PCworld in Canterbury voldoende voorraad, ook van accessoires. Ga nu weer onderweg Nast NL om hem aan te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Iemand die weet of je bij de Saturn in Kleve een ipad kan kopen? van de site wordt ik niet veel wijzer.

das mooi klote. Er zit gewoon geen MM in duitsland dicht bij Arnhem.
Dichtsbijzijnde is Mülhelm, 90KM verderop. Wel een beetje veel om op de gok te gaan rijden. Auto's rijden ook niet op water.

Iemand nog enig idee waar ik een ipad op ong. 50km van Arnhem kan krijgen?

[ Voor 57% gewijzigd door t14wo op 29-05-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Fijn dat je accesoires voor de iPad alleen kunt laten afleveren in het land van bestelling. Wil je een ander land? Kan, wordt je gewoon geredirect naar de store van dat land. Maar ja, daar hebben ze die niet. Naja, ff afleveradresje regelen of even over de grens wippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb gisteren mijn iPad uit osnabruck gehaald. Was er een uur voor de opening, en stond ongeveer 6e in de rij. Voorraad was gelijk op toen de store open ging! Ze haddenn er denk ik iets van 35/40.

Ik weet niet of ze vandaag nog weer voorraad hebben gekregen.

Typ dit nu vanaf mijn iPad, en het gaat snel en werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
UltraSub schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:36:
Fijn dat je accesoires voor de iPad alleen kunt laten afleveren in het land van bestelling. Wil je een ander land? Kan, wordt je gewoon geredirect naar de store van dat land. Maar ja, daar hebben ze die niet. Naja, ff afleveradresje regelen of even over de grens wippen.
Toch logisch? dat ding wordt toch ook niet verokcht in nederland. Dus waarom zouden ze dan wel en oplader in NL verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 13:08

GNML

applebuyguide.com

timowouters schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:44:
[...]

Toch logisch? dat ding wordt toch ook niet verokcht in nederland. Dus waarom zouden ze dan wel en oplader in NL verkopen.
ik als "duitser" ben in een land op vakantie waar die niet verkocht wordt, betekend dus dat ik ook geen onderdelen daarvoor kan aanschaffen?

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Ja. waarom zou apple onderdelen gaan verkopen als ze het apparaat waar het om gaat niet verkopen? makes no sense to me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Nou het is gelukt wat een verhaal ;)

Ik ben om 0:45 opgestaan, om 02:00 was ik bij mijn pa in Arnhem, vanuit daar zijn we gaan rijden naar frankfurt. Na een rit van 3,5 uur kwamen we om 5:15 uur in Frankfurt en parkeerden de auto in een parkeer garage.
Enigszins zenuwachtig wat we voor de apple store zouden aantreffen waren we verrast toen er ongeveer 20 man (met stoeltjes) voor de apple store zaten. We waren dus nr. 21 en 22 in de rij! Dat moet goed komen dachten we, nu alleen nog maar even tot 8 uur wachten.

Om een uur of 7 was de rij achter ons aangegroeid tot ongeveer 100 man. Opeens hoorden we achter ons geroezemoes en zagen we het achterste deel van de rij zich (snel) naar de andere kant van het gebouw verplaatsen! Wat bleek nou de aanwezige security had achter het gebouw dranghekken geplaatst in een soort efteling achtige rij, daar moest schijnbaar iedereen in gaan staan en kreeg dan een nummer. De vriendelijke mensen van de security waren dit echter aan de achterkant van de rij beginnen te vertellen waardoor nu iedereen die er al vanaf een uurtje of 4 's ochtends was helemaal achteraan stond en iedereen die pas om 7 uur kwam aankakken vooraan stonden!!!!
Het groepje jongens dat er al vanaf 4 uur was hierdoor dan ook not amused en gingen hun beklag doen bij de security. Na wat over en weer gesteggel (in het Duits) mochten ze buiten de hekken helemaal vooraan gaan staan! Mooi voor hun, maar wij hadden nadat we het toch ook op een rennen hadden gezet nu wel 50 man voor ons staan in plaats van 20.
We hadden toen we aan de voorkamt van het gebouw stonden de apple medewerkers de iPad dozen zien opstapelen en dat waren er zeker meer dan 200 dus we hadden zoiets zelfs als iedereen voor ons er 2 neemt dan nog moeten we onze iPads kunnen bemachtigen, dus we besloten rustig te wachten.

Om ongeveer 7:45 uur begon het steeds drukker te worden, de rij was aangegroeid tot ongeveer 250 man (en vrouwen) ook was er diverse pers geariveerd (RTL, ZDF, enz) er stonden een paar rare duitsers in gekke tshirts voor ons die de hele tijd geinterviewd werden ;)

Om ongeveer 8:10 mocht de eerste groep van ongeveer 15 man naar binnen!
Nadat er 4 groepen naar binnen waren gegaan waren wij bijna aan de beurt, we stonden nu helemaal vooraan! we konden niet meer wachten!
Terwijl we stonden te wachten kregen we de grootste regenbui op ons dak die ik ooit heb meegemaakt, zo veel regen heb ik nog nooit gezien! Er kwamen allemaal apple medewerkers naar buiten rennen om iedereen paraplu's te geven! Ik zeg top werk apple! (later bleek dat we ze wel weer moesten inleveren, maargoed).

Eindelijk om 9:30 uur waren we aan de beurt! We renden naar de voorkant van het gebouw, daar mochten we na het vertonen van ons eerder verkregen kaartje naar binnen, een erehaag van apple medewerkers stond bij binnenkomst voor ons te klappen, we renden door naar boven en daar stonden ze de iPad's!!!

Ik heb snel mijn 64Gb 3G iPad gepakt en eindelijk na een nacht niet slapen kon ik rusten!

We moesten nu alleen nog even met 4 iPad's op zak over straat naar de parkeergarage, wat ik toch een ietwat ongemakkelijk gevoel vond.

Ik ben nu thuis van mijn iPad aan het genieten, of eigenlijk ben ik hem al kwijt aan mijn vriendin, maargoed wat een prachtig apparaat! Ik hoop voor iedereen die hem nog niet heeft dat hij snel naar Nederland komt!

Groet,

RvBCrS

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gefeliciteerd, leuk verslag! :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
timowouters schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:44:
[...]

Nee, je snapt niet wat ik schrijf.
Ik heb het er over dat ik in de duitse store iets in mijn winkelmandje leg, dat er dan onderaan staat "land van aflevering: duitsland, klik hier om te veranderen". Klik je daar, dan zie je allerlei vlaggetjes met een heel verhaal hoe graag ze je cadeau voor een vriend of familielid wel niet naar een ander land sturen. Klik je op een vlaggetje, hoppa, Apple store van dat land, en daar is hij dus niet leverbaar.

Nee. Niet logisch. Wat boeit het nou in godsnaam. Dat ze met de stapsgewijze release van iPads extra geld binnen proberen te harken en hype te creeeren ok. Maar dat ze de onderdelen niet versturen gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RvBCrS
Cool 8) waar zijn de andere drie gebleven?
en nu maar hopen dat ik binnenkort een mailtje krijg uit Aken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Weet je zeker dat ze dat zeiden dat ze er 100 binnen kregen ? Want dan rij ik er maandag ochtend nog effe om.
Ik zou eigenlijk gisteren nog gereden zijn naar Krefeld, maar de dame aan de telefoon vertelde me dat ik weinig kans had om er nog 1 mee naar huis te nemen. Nu baal ik opzich wel.... Maarja maandag ochtend maar eens richting Krefeld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
dat klinkt idd goed :) In dat geval ga ik er dinsdag even heen. Maandag helaas examen.
hopen dat elke dag een vrachtje komt. Zo was het wel in de eerste dagen met de US release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
rvbcrs schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:43:
Nou het is gelukt wat een verhaal ;)
Was dit nou vandaag of gisteren? 250+ man, tsjonge...

Bij de Currys/PCWorld (soort MediaMarkt) in Canterbury was geen sprake van rijen. Er waren 4 iPads beschikbaar om te proberen en er was van alle versies voldoende voorraad. Er was wel regelmatig iemand die er eentje probeerde, maar het liep niet echt storm. Een medewerker vertelde me dat ze er op vrijdag zo'n 40 verkocht hadden. Overigens waren er ook wel stores (m.n. in en om London) waar de iPads wel binnen de kortste keren uitverkocht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Wie heeft er eentje in de uk ge pre-ordered? Ik heb hem door een collega laten bestellen, begin mei maar weet eigenlijk niet wanneer ik hem kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Zojuist telefoontje gehad van mijn vader in DC: in 2 Apple Stores en 1 Best Buy waren alle iPad's uitverkocht. Hoeveel leveringsproblemen hebben jullie? Dit is de tweede keer dan iemand uit de USA naar legen schappen staat te kijken voor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Zijn er nog mensen die voor ze maandag naar de MM in Krefeld rijden eerst bellen ? Zou iemand daarvan kunnen vragen of en hoeveel 32GB 3G's ze nog hebben en dit even sms'en ofzo? Wil er wel heen rijden maar is voor mij 2 uur rijden en zou het eerst willen weten. En met mijn duits ga ik niet ver komen dus als iemand toch al belt zou ik dit zeer waarderen. Maar mocht er zelfs iemand zijn die er tegen vergoeding eentje mee kan nemen die ik dan ergens in Nl ophaal zou ik het ook graag horen. Indien iemand me zou willen helpen zou ik heeel graag een DM willen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
En meteen voor mij kijken of er een 16GB (evt. 3G) beschikbaar is. Dat is de populairste versie, dus zal het snelste op zijn, Zou balen zijn als ik daar helemaal heen ga zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

zAo schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:10:
Zojuist telefoontje gehad van mijn vader in DC: in 2 Apple Stores en 1 Best Buy waren alle iPad's uitverkocht. Hoeveel leveringsproblemen hebben jullie? Dit is de tweede keer dan iemand uit de USA naar legen schappen staat te kijken voor me :'(
Hoe lang is hij in de VS? Je kunt er namelijk een vrijblijvend bij een Apple Store 'reserveren' en dan krijg je een mailtje wanneer hij binnen is. Afhankelijk van de store en hoeveel ze er binnenkrijgen duurt dit momenteel ongeveer 1 tot 5 dagen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellachi
  • Laatst online: 28-04 21:44
[...]

Goed om te horen kerel, das dan ook precies de reden dat ik het op tweakers heb gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Tourniquet schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:58:
[...]
Hoe lang is hij in de VS? Je kunt er namelijk een vrijblijvend bij een Apple Store 'reserveren' en dan krijg je een mailtje wanneer hij binnen is. Afhankelijk van de store en hoeveel ze er binnenkrijgen duurt dit momenteel ongeveer 1 tot 5 dagen.
Dank voor de tip, maar hij is steeds 3 dagen op 1 plek. Komende week op een aantal plekken in Canada proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:25
Is er een redelijke voorraad bij de Mediamarkt?

Ik ben zelf van plan om morgen eens een kijkje te nemen in de Mediamarkt van Papenburg om 10:00.

Hoop dat er dus wat voorraad zal zijn. Is het trouwens ook mogelijk met pin/contant te betalen? Of is een creditcard de enige mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Niet om bijdehand te doen, maar je gaat naar een Media Markt. NATUURLIJK kan je daar contant betalen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha!! Je kan ook gewoon pinnen hoor. Maar toch heb ik maar even contant geld gehaald want je weet maar nooit. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
Ik kon in de MM in Krefeld maximaal 500 euro pinnen!
Weet niet of het aan hun lag of aan de Rabobank, maar houdt hier rekening mee.
Wilde nog een sleeve kopen maar lukte dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:07
Ik merk wel dat op Ebay de ipads iets goedkoper worden, zeker op de Australische ebay zijn de prijzen niet slecht.
komt natuurlijk wel wat invoer kosten bij, maar als je dringend een iPad wilt kopen :)

http://shop.ebay.com.au/?..._sacat=See-All-Categories

.

[ Voor 16% gewijzigd door absrnd op 31-05-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
Thijs2010 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 02:19:
Ik kon in de MM in Krefeld maximaal 500 euro pinnen!
Weet niet of het aan hun lag of aan de Rabobank, maar houdt hier rekening mee.
Wilde nog een sleeve kopen maar lukte dus niet.
Dit klopt, in het buitenland kun per keer maar €500 pinnen. Dus zul je even 2 x achter elkaar moeten pinnen. Dit werkt wel.

[ Voor 29% gewijzigd door struik978 op 31-05-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 00:11:
Haha!! Je kan ook gewoon pinnen hoor. Maar toch heb ik maar even contant geld gehaald want je weet maar nooit. ;)
Nederlandse bankpassen op duitse betaalautomaten is een ramp. Is hit or miss, en meestal miss. Had ik nu ook weer bij Gravis in Dusseldorf. Credit card accepteerden ze niet, dus ben ik naar een bank gelopen en heb gepint. Inderdaad 500 euro limiet per pas per dag voor mij (Rabobank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 10:07
absrnd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:03:
Ik merk wel dat op Ebay de ipads iets goedkoper worden, zeker op de Australische ebay zijn de prijzen niet slecht.
komt natuurlijk wel wat invoer kosten bij, maar als je dringend een iPad wilt kopen :)

http://shop.ebay.com.au/?..._sacat=See-All-Categories

.
Grapje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
daar betaal je alsnog minstens 100 euro meer. Voor dat geld kan je beter naar duitsland rijden en voor die 100 euro een maatje groter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:36
Benzine en de tijd die je kwijt bent, zijn ook niet gratis.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
struik978 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:19:
[...]
Dit klopt, in het buitenland kun per keer maar €500 pinnen. Dus zul je even 2 x achter elkaar moeten pinnen. Dit werkt wel.
2x achter elkaar pinnen werkte niet.
Ik probeerde daarna nog los die iPad hoes te pinnen, maar is inderdaad 500 euro per dag per pas.
Maar goed dat ik sowieso voor de 16GB was gegaan.:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 10:07
Ik ga over een week of 3 naar Berlijn voor een toernooitje..
Als er mensen zijn die er 1 willen, moet ze maar ff mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Thijs2010 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:13:
[...]

2x achter elkaar pinnen werkte niet.
Ik probeerde daarna nog los die iPad hoes te pinnen, maar is inderdaad 500 euro per dag per pas.
Maar goed dat ik sowieso voor de 16GB was gegaan.:p
Maar je hebt er dus wel 1 bemachtigd? Waren er nog veel?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou, net even bij de MM in Herzogenrath geweest. Niks nakkes nada. Nu hoef ik geen iPad want die heb ik al, maar ik had gehoopt er een dock en lader te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Had vanmorgen MM Düsseldorf gemaild of ze nog 32GB 3g's hadden of krijgen. Dit is het antwoord helaas :( :
ehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre Anfrage. Leider haben wir das I Pad nicht meht vorrätig, wann die nächste Lieferung eintrifft, können wir leider auch noch nicht sagen. Einen schönen Tag.

Mit freundlichen Grüßen
Media Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:22
In Osnabrück hebben ze ook niets meer en weten ook niet wanneer ze weer binnen zijn.
we are very sorry to tell you that we don´t have any I Pads in stock anymore. We also don´t know yet, when we are going to receive the next delivery.

Best regards

Kundenhotline Media Markt Belm-Osnabrück

[ Voor 58% gewijzigd door RambOe op 31-05-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:10:
Nou, net even bij de MM in Herzogenrath geweest. Niks nakkes nada. Nu hoef ik geen iPad want die heb ik al, maar ik had gehoopt er een dock en lader te vinden.
Daar had je ook niet hoeven kijken:
"Nur in ausgewählten Media Märkten"

http://www.mediamarkt.de/computer-buero/ps/apple_ipad/

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Zelfde verhaal voor duisburg :
Sehr geehrter Herr,

das IPAD ist leider nicht bei uns Verfügbar wir haben auch keine Aktuelle Lieferzeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
En de volgende van Moenchengladbach :
Sehr geehrter Herr

Vielen Dank für Ihre Anfrage.
Leider haben wir keine Informationen von Apple, ob das IPAD noch mal bei uns eintrifft.
Zur Zeit ist nur noch die Version in 64 GB ohne UMTS verfügbar.
Vielen Dank für Ihr Verständnis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er vrijdag her en der weer wat binnenkomt. Ben vrijdag vrij, dus zou ik een leuk rondje kunnen maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Zijn er nog mensen die komende dagen richten DE gaan ? Zou graag van deze mensen horen of ze dan beschikbaar zijn.

Ok dusseldorf-arcaden heeft niks meer :
Hallo , leider haben wir zur Zeit keine Ipad im Bestand.

Mit freundlichen Grüßen
Moet wel zeggen dat ze daar gigantisch snel op e-mail reageren heb nu al van 4 media markten bericht terug met hooguit 2 uur wachten. Zeer netjes kunnen veel bedrijven nog wat van leren :)

[ Voor 26% gewijzigd door clonedonkey op 31-05-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug uit duitsland.
Heb 5 mediamarkten afgereden een saturn en een apple store. Nergens meer ipads.

BEHALVE bij de mediamarkt in Dusseldorf die hebben nog 9 64GB + Wifi.
Dus heb maar een 64gb genomen ipv een 16gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 12:38
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:51:
Net terug uit duitsland.
Heb 5 mediamarkten afgereden een saturn en een apple store. Nergens meer ipads.

BEHALVE bij de mediamarkt in Dusseldorf die hebben nog 9 64GB + Wifi.
Dus heb maar een 64gb genomen ipv een 16gb :)
Ah kon je niet nog een paar meenemen voor andere hiero? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
Niemand de Mediamarkt in Krefeld geprobeerd?
Daar heb ik hem zaterdag gehaald. Ik had de laatste 16 GB. 3G was helemaal op.
Zij zeiden ook dat ze vandaag (maandag) weer een paar honderd binnen kregen, maar weet niet of dit Duits sarcasme was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Kan natuurlijk nog misschien krijgen ze op een later tijdstip vracht. Heb hun ook gemaild maar nog niks gehoord. Wacht nog even af en anders ga ik Woensdag denk ik even de grens over om te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpod
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heb contact gehad met mediamarkt Krefeld.

Alle iPads zijn uitverkocht en ze hebben op dit moment geen levertijd indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 00:01
MediaMarkt bij Oberhausen:
leider haben wir keine Informationen über die Auslieferung der Ipad Geräte.
MediaMarkt bij Krefeld:
Leider müssen wir Ihnen mitteilen, daß das Ipad z. Zt. ausverkauft ist. Leider können wir zum jetzigen Zeitpunkt auch noch keinen neuen Liefertermin nennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Ook ik heb aan eraan moeten geloven toen mijn broer (woont/werkt in Canada) vroeg of hij een iPad moest meenemen uit Amerika, omdat hij toch hier naar toe zou komen. Afgelopen weekend dus mijn iPad gekregen. Hij heeft ook helemaal geen problemen gehad met de douane terwijl de iPad nog gewoon in zijn verpakking zat :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs2010 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:28:
Niemand de Mediamarkt in Krefeld geprobeerd?
Daar heb ik hem zaterdag gehaald. Ik had de laatste 16 GB. 3G was helemaal op.
Zij zeiden ook dat ze vandaag (maandag) weer een paar honderd binnen kregen, maar weet niet of dit Duits sarcasme was.
Ik stond al om half 9 bij de mediamarkt van krefeld voor de deur. Anderhalf uur gewacht en toen ik eindelijk naar binnen mocht vertelden ze me dat ze helemaal uitverkocht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ik blijf elke dag de vestiging in krefeld maar mailen. Even afwachten wil er eigenlijk ergens deze week nog wel een keertje naartoe rijden dus hoop dat er nog wat komt. Maar lijkt me wel dat er ergens in de week na de release nog wat binnenkomt :) Mocht iemand hier nog ergens iets horen of geweest zijn zou ik het zeer graag horen !

[ Voor 14% gewijzigd door clonedonkey op 31-05-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:53:
Ik blijf elke dag de vestiging in krefeld maar mailen. Even afwachten wil er eigenlijk ergens deze week nog wel een keertje naartoe rijden dus hoop dat er nog wat komt. Maar lijkt me wel dat er ergens in de week na de release nog wat binnenkomt :) Mocht iemand hier nog ergens iets horen of geweest zijn zou ik het zeer graag horen !
Tegen mij vertelde bijna elke winkel dat ze aankomende vrijdag weer een lading krijgen, hoeveel konden ze niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
In dat geval Vrijdag ochtend vroeg maar eens die kant op blazen dan :) Welke MM vertelde dat ? Krefeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M&M Trading in Bremen verwacht ze deze week weer te hebben (werd met stellige zekerheid gezegd), dit geldt ook voor de M store in Oldenburg. (deze winkels zijn te doen voor de mensen die in Groningen/Drenthe wonen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Kan je bij de MM in Krefeld gewoon met creditcard betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
clonedonkey schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:49:
Kan je bij de MM in Krefeld gewoon met creditcard betalen ?
Nee, helemaal geen! Alleen Sparkasse zeiden ze! :p
Ik kon net de 16GB WiFi pinnen met de 500 euro maximum van Rabobank in het buitenland.
De sleeve die ik er nog bij wilde moest ik laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Wordt toch met een grote pak geld de grens over dan :) Zijn er nog mensen die succes hebben gehad of juist niet deze dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:18:
In dat geval Vrijdag ochtend vroeg maar eens die kant op blazen dan :) Welke MM vertelde dat ? Krefeld ?
De mediamarkten in Duisburg en Dusseldorf vertelden mij dat.

Ik kon trouwens ook niet afrekenen met mijn rabobank pasje, gelukkig had ik voor de zekerheid thuis al gepint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:35:
[...]

Ik kon trouwens ook niet afrekenen met mijn rabobank pasje, gelukkig had ik voor de zekerheid thuis al gepint. :)
Je had thuis al gepint en dan alsnog proberen af te rekenen met je rabobank pasje? Wat zou je dan met al dat contant geld gedaan hebben 8)7 Of ging je er daarna nog een kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:35:
[...]

De mediamarkten in Duisburg en Dusseldorf vertelden mij dat.

Ik dacht dat ze uitverkocht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan om er meer mee te nemen ;) maar dan de 16gb versies.

Zoals ik vertelde een aantal posts terug waren alleen de 64gb+Wifi er nog bij MM Dusseldorf, 9 stuks....
Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.