[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik zit erg te twijfelen of ik Donderdag of Vrijdag ga. Eigenlijk heb ik vrijdag geen tijd en zou haasten worden maar als ze waarschijnlijk toch pas vrijdag komen is het ook een beetje onzinnig om donderdag te gaan. Is er nog iemand die vandaag is geweest of morgen gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik heb inmiddels een iPad ik ben er erg blij mee! Zou eerst voor een 32gb gaan maar het is uiteindelijk een 64gb geworden. Hoe krijg ik dit ding vol! Overigens heb ik hem uiteindelijk van iemand anders gekocht.

Uiteraard getyped vanaf mijn iPad. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook Ipads voorradig zijn in berlijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
BloodDragon schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:24:
[...]

Je had thuis al gepint en dan alsnog proberen af te rekenen met je rabobank pasje? Wat zou je dan met al dat contant geld gedaan hebben 8)7 Of ging je er daarna nog een kopen :+
Je kan in het buitenland ook maar per keer €500 pinnen. Je moet dan 2x achter elkaar pinnen (afrekenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:25
Aanstaande vrijdag heb ik de mogelijkheid om een US model in handen te krijgen.

Is er verder (op de stekker na.) een verschil tussen de US en de Europese versie?

Lijkt me niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Rprp schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:32:

Is er verder (op de stekker na.) een verschil tussen de US en de Europese versie?

Lijkt me niet toch?
nee

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Rprp schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:32:

Lijkt me niet toch?
Amerikaanse 3G versie geeft mogelijk 3G connectie problemen in Europa heb ik mij laten vertellen. Weet niet of dit waar is, maar zou het wel onderzoeken als je voor de 3G versie gaat. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Daar heb ik anders nog nooit van gehoord. Ik denk persoonlijk dus dat dat wel mee zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:24

Grin

Ride si sapis.

Arx schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:45:
[...]

Amerikaanse 3G versie geeft mogelijk 3G connectie problemen in Europa heb ik mij laten vertellen. Weet niet of dit waar is, maar zou het wel onderzoeken als je voor de 3G versie gaat. :)
Heb ik geen enkel probleem mee.
Wanneer de UMTS module van de iPad de europese freq. aan kan, en dat KAN deze, dan zou er geen enkel probleem moeten zijn (behoudens gare UMTS netwerken en afgelegen/niet gedekte gebieden).

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Yzord schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:48:
Daar heb ik anders nog nooit van gehoord. Ik denk persoonlijk dus dat dat wel mee zal vallen.
Aan persoonlijke dingen hebben we niets, alleen feitelijke :) Zou namelijk k u t zijn als je net je dure 3G uit Amerika hebt gehaald dat die feature het in Europa niet doet omdat jij daar nooit gehoord van hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

ALle iPads zijn hetzelfde. Alleen via software zijn aanpassingen gedaan in bijvoorbeeld zendvermogen (afhankelijk van de regels die gelden in het land waar je je bevindt). Alle modellen zijn dus gelijk, EU of USA, er is geen (hardwarematig) verschil. Er zijn wel verschillen in gebruikte chips of schermen, voor zover ik gelezen heb. Zal eens even zoeken waar ik dit gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2023
Zijn er hier eigenlijk ook mensen in Frankrijk geweest voor de iPad. Hier wordt voornamelijk gesproken over de beschikbaarheid in de grensstreek van Duitsland.

Hoe zou dat in Frankrijk zijn? Ik wil eigenlijk van het weekend een rondje gaan maken alleen waar heb ik de meeste kans op een iPad 32GB WiFi + 3G... Frankrijk of Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpod
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als er een Franse stad is binnen fatsoenlijke rijafstand... misschien Calais, maar ik woon niet in Zeeland. Jammer dat België ertussen ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag in de Apple store geweest in Hamburg. Alle iPads uitverkocht. Ze konden (mochten?) mij niet vertellen wanneer er weer een nieuwe batch binnekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Iemand ervaring met het voorbestellen op Re:store ? Is een Apple winkel in duisburg. Zover ik begrijp uit de tekst moet je een aanbetaling doen en krijg je mail of wordt je gebeld als je bestelling binnen is. Lijkt me handig om een ritje naar Duitsland zonder ipad te voorkomen. Alleen is de vraag hoelang moet je gaan wachten ? Iemand enig idee ? Had ze gemaild maar nog geen reactie gehad. http://www.my-restore.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:32:
Iemand ervaring met het voorbestellen op Re:store ? Is een Apple winkel in duisburg. Zover ik begrijp uit de tekst moet je een aanbetaling doen en krijg je mail of wordt je gebeld als je bestelling binnen is. Lijkt me handig om een ritje naar Duitsland zonder ipad te voorkomen. Alleen is de vraag hoelang moet je gaan wachten ? Iemand enig idee ? Had ze gemaild maar nog geen reactie gehad. http://www.my-restore.com/
Nooit doen, aanbetalen voor iets wat je nog niet hebt en niet weet wanneer je het krijgt!
De iPad is gewoon niet voldoende op voorraad bij de bekende en officiële winkels |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roe
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-07 12:58

roe

clonedonkey schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:32:
Aanbetalen is niet nodig.
Ik heb 28/5 met Re:store gebeld en via site gereserveerd. Mededeling was dat het 10 tot 14dgn ging duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een simpele vraag voor de experts hier, maar ik kan er niets over vinden. Zojuist een iPad besteld die word verstuurd per fedex, de verzender heeft aangegeven dat het pakket een waarde heeft van ruim 800 dollar. Betekend dit dat ik er zeker van ben ik dat ik hier btw over moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 04:19

Simkin

Bzzzzz

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:16:
Even een simpele vraag voor de experts hier, maar ik kan er niets over vinden. Zojuist een iPad besteld die word verstuurd per fedex, de verzender heeft aangegeven dat het pakket een waarde heeft van ruim 800 dollar. Betekend dit dat ik er zeker van ben ik dat ik hier btw over moet betalen?
Dat mag je al vanaf een bedrag van €22. Kijk anders hier even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Arx schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:33:
[...]

Aan persoonlijke dingen hebben we niets, alleen feitelijke :)
Zullen we dan meteen Got maar sluiten dan als je er je persoonlijke ervaringen niet meer mag neerzetten als referentie?

Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Yzord schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:02:
[...]

Zullen we dan meteen Got maar sluiten dan als je er je persoonlijke ervaringen niet meer mag neerzetten als referentie?

Pffff
"Nog nooit van gehoord" is nou niet echt een persoonlijke ervaring. Als je zelf zo'n ding hebt en het werkt, of je kent iemand die zo'n ding heeft en het werkt, dat is een persoonlijke ervaring.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpod
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Even weer on-topic (stay on target...), heeft iemand nog contact gehad met het bevriende Duitse grensgebied?
(Dusseldorf, Krefeld, Monchengladbach, Aachen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sorry hoor, ik hang al vanaf dag 1 sinds de release van de ipad rond op ((inter)nationale forums rond en het gerucht dat een 3G in een ander land niet zou werken is niet langsgekomen. Nu beweert iemand dat, zeg ik dat het me erg sterk lijkt, wordt het niet gewaardeerd. Maar als iemand roept dat het niet werkt dan nemen we dat ineens wel voor lief.

Ik snap het niet meer. Ook al heb ik het persoonlijk geen ervaring mee....het is gewoon een onzin verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpod schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:47:
Even weer on-topic (stay on target...), heeft iemand nog contact gehad met het bevriende Duitse grensgebied?
(Dusseldorf, Krefeld, Monchengladbach, Aachen...)
Ik in ieder geval niet, zit nog steeds te wachten op bericht uit Aken :O
Ga er eigenlijk steeds meer van uit dat het een iPad uit Nederland gaat worden, iemand al enig idee wanneer die in NL store gepreordered kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
roe schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:01:
[...]

Aanbetalen is niet nodig.
Ik heb 28/5 met Re:store gebeld en via site gereserveerd. Mededeling was dat het 10 tot 14dgn ging duren.
Ik heb ook een reservering (zonder aanbetaling) gedaan bij Re:store op 18 mei, maar helaas nog geen bericht.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb morgen de tijd om naar Duitsland af te rezien. Ik woon rond Amsterdam dus wie weet er een winkel (aan de grens) waar ze nog genoeg iPad's (WiFi: 16 of 32 GB) te koop hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Yzord schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:49:
Sorry hoor, ik hang al vanaf dag 1 sinds de release van de ipad rond op ((inter)nationale forums rond en het gerucht dat een 3G in een ander land niet zou werken is niet langsgekomen. Nu beweert iemand dat, zeg ik dat het me erg sterk lijkt, wordt het niet gewaardeerd. Maar als iemand roept dat het niet werkt dan nemen we dat ineens wel voor lief.

Ik snap het niet meer. Ook al heb ik het persoonlijk geen ervaring mee....het is gewoon een onzin verhaal.
Maak je niet zo druk ;). Niemand beweerd hier iets, ik maakte alleen maar een opmerking over je (on)logica, niet over je kennis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:07:
Hallo, ik heb morgen de tijd om naar Duitsland af te rezien. Ik woon rond Amsterdam dus wie weet er een winkel (aan de grens) waar ze nog genoeg iPad's (WiFi: 16 of 32 GB) te koop hebben?
Even naar de site van mediamarkt en grvis gaan. Het beste is naar ze te bellen of anders emailen. Ze reageren wel redelijk vlot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las dat de duitse winkels gisteren dichtwaren ivm een feestdag. Hoe groot zou de kans zijn dat er vandaag een levering bij Media Markt of Saturn binnenkomt?

Prixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

De kans is er, maar wij weten net zo veel als jij... Gravis (waar mijn bestelling loopt) kan mijn bestelling van tijdens de introductie nog niet eens leveren... Ik denk dat er heel weinig modellen binnen gaan komen. Bel ze anders even, dan weet je meer. In de mailcorrespondentie komt naar voren dat er steeds een aantal binnen komen, en dan praten we echt niet over 100 stuks, maar ongeveer 10 stuks (van ieder model). 3x per week zou een levering moeten zijn, maar dat is onhaalbaar voor resellers. Zelfs mensen die via de Apple Store online bestellen, moeten nog wachten tot ergens half of eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

De ouders van een vriend van mij wonen in Duitsland. Vlakbij de Nederlandse grens. Nu denk ik om de iPad via de Duitse Apple site te bestellen en bij hun te laten bezorgen. Nu zegt de Duitse site dat de iPads in juni op de post gaan. Vrij ruim begrip.

Ik heb sinds de Europese lancering nog niets gelezen of iemand een iPad heeft besteld. Wie heeft er ervaring.

[update]

Besteld

[ Voor 3% gewijzigd door 4POX op 04-06-2010 11:40 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Whoah. Als ik dit zo lees heb ik veel geluk gehad bij Gravis Dusseldorf de 28e... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:32:
Las dat de duitse winkels gisteren dichtwaren ivm een feestdag. Hoe groot zou de kans zijn dat er vandaag een levering bij Media Markt of Saturn binnenkomt?

Prixel
Bij de Mediamarkt in Münster en Osnabruck hebben ze niks binnen kregen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Krefeld ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Mijn 32GB 3G die ik besteld heb hij de webshop van Gravis zit in transit bij ups. Maandag komen ze hem leveren :) Heb echt super veel geluk aangezien ik 02-06 22:40 pas heb besteld. Denk dat er toch maar weinig mensen zijn die mijn versie willen hebben ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:58:
Mijn 32GB 3G die ik besteld heb hij de webshop van Gravis zit in transit bij ups. Maandag komen ze hem leveren :) Heb echt super veel geluk aangezien ik 02-06 22:40 pas heb besteld. Denk dat er toch maar weinig mensen zijn die mijn versie willen hebben ofzo :)
Laat je hem opsturen naar Nederland of Duitsland?

Ik volg het topic al een tijdje maar misschien dat ik niet op heb zitten letten, Ik probeerde toennet dus even een 16gb iPad te bestellen via de webstore van gravis (tot het punt dat ik moest betalen natuurlijk), alles netjes ingevuld, incl. adres in Nederland en Nederlands telefoon nummer. Ik kwam nergens tegen dat het niet zou kunnen.

Dus bij deze: zijn er mensen die hun iPad gekocht hebben bij de webstore van gravis en hem naar NL laten opsturen?

Het zou echt geweldig zijn als het zou werken want dan bestel ik er vandaag nog een :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ja kan gewoon naar NL adres heb ik ook gedaan. Kost 19,99 aan verzendkosten valt mee dus. Ik moet wel zeggen dat ik geluk blijk te hebben dat ik hem maandag al krijg, op een ander forum waar ook veel mensen er eentje hebben besteld moeten nog wachten en krijgen geen indicatie van een levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Grrr ik ben echt goed kwaad.... Ik dacht: Nou die europese release laat nog effe op zich wachten, ik bestel een iPad op ebay.co.uk.

Tot zover prima. Ik betaal met Paypal 530 euro (omgerekend) voor een iPad met gratis verzenden. Blijkt de verkopende partij in Amerika te zitten... En gewoon het als 'gift' op te sturen via USPS. Nou twee weken later ploft er een brief van de douane op de mat. Of ik even wil aangeven wat er in mijn pakketje zit...

Het ding is aangegeven als gift: $50 MP3 player. Ja want ze zijn gek bij de douane.

Het lastige is nu, het ding is als MP3 player gedeclareerd door de verzender. Dit zou betekenen dat ik 10% extra zou moeten betalen. Reken even mee, dan kost mijn 530 euro iPad minstens (1.3* 530=) 689 euro!

Ik heb nu dus maar een geschil geopend op Paypal dat ik deze fout niet accepteer en dat ik mijn geld terug wil (of in ieder geval een redelijke compensatie voor mijn kosten) Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik twijfel nu tussen de zending accepteren (en dus veel te betalen) en terug laten sturen en maar hopen dat Paypal me gelijk geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:36:
Ja kan gewoon naar NL adres heb ik ook gedaan. Kost 19,99 aan verzendkosten valt mee dus. Ik moet wel zeggen dat ik geluk blijk te hebben dat ik hem maandag al krijg, op een ander forum waar ook veel mensen er eentje hebben besteld moeten nog wachten en krijgen geen indicatie van een levertijd.
ik heb gravis net gemailed voor een tijdsindicatie, nog even afwachten.

edit: dat was snel van gravis, aankomende week verwachten ze een kleine partij 16gb'tjes.

mijn excuses voor het te buiten gaan van het draadje ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

clonedonkey schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:36:
Ik heb 'm ook bij Gravis besteld, maar ik heb nog steeds geen verzoek om te betalen (PayPal). Heb jij de 'paypal express checkout' gebruikt, of kreeg je later een betaalverzoek (met paypal-link erin)?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:38:
Grrr ik ben echt goed kwaad.... Ik dacht: Nou die europese release laat nog effe op zich wachten, ik bestel een iPad op ebay.co.uk.

Tot zover prima. Ik betaal met Paypal 530 euro (omgerekend) voor een iPad met gratis verzenden. Blijkt de verkopende partij in Amerika te zitten... En gewoon het als 'gift' op te sturen via USPS. Nou twee weken later ploft er een brief van de douane op de mat. Of ik even wil aangeven wat er in mijn pakketje zit...

Het ding is aangegeven als gift: $50 MP3 player. Ja want ze zijn gek bij de douane.

Het lastige is nu, het ding is als MP3 player gedeclareerd door de verzender. Dit zou betekenen dat ik 10% extra zou moeten betalen. Reken even mee, dan kost mijn 530 euro iPad minstens (1.3* 530=) 689 euro!

Ik heb nu dus maar een geschil geopend op Paypal dat ik deze fout niet accepteer en dat ik mijn geld terug wil (of in ieder geval een redelijke compensatie voor mijn kosten) Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik twijfel nu tussen de zending accepteren (en dus veel te betalen) en terug laten sturen en maar hopen dat Paypal me gelijk geeft.
Hmm, je hád kunnen zien waar de zending vandaan komt toch op eBay? Als dat verkeerd vermeld stond heb je wel een kans, als de locatie van het object gewoon correct was ingevuld denk ik dat je de fout bij jezelf moet zoeken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
mr. TCB schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:03:
[...]

Ik heb 'm ook bij Gravis besteld, maar ik heb nog steeds geen verzoek om te betalen (PayPal). Heb jij de 'paypal express checkout' gebruikt, of kreeg je later een betaalverzoek (met paypal-link erin)?
Express checkout dan denk ik, ik heb gewoon na het bestellen gelijk doorgestuurd naar paypal en heb toen betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:26:
[...]

Hmm, je hád kunnen zien waar de zending vandaan komt toch op eBay? Als dat verkeerd vermeld stond heb je wel een kans, als de locatie van het object gewoon correct was ingevuld denk ik dat je de fout bij jezelf moet zoeken O-)
Nee, het gaat hem om het feit dat HIJ een 10% boete moet betalen vanwege de verkeerde omschrijving die de verkoper op de douane-slip heeft gezet. De koper heeft daar geen invloed op, maar wordt daar wel voor gestraft.

Het geschil lijkt mij grondig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Wil morgen wel even een rondje Duitsland rijden, iemand nog wat vernomen van nieuwe leveringen? Iemand die vandaag toevallig nog is geweest?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hier ook pech. Ik had een reservering lopen bij diverse Gravis winkels. Die reservering was ongedaan gemaakt. Ik kon die vrijdag ook niet voor de deur gaan liggen (moest weer op tijd op mijn werk zijn). Dus daarna maar een online bestelling gedaan en die betaald. Blijkt nu dat ze alle reserveringen alsnog gaan bellen, want ik kreeg vanmorgen telefoon dat mijn iPad binnen was. Tenminste, de 16GB non-3G was er niet (die had ik besteld), maar de 3G versie kon ik wel krijgen. Allemaal prima natuurlijk, maar ik had al online besteld en betaald. Dus heb helaas nee moeten zeggen. Ik baal als een stekker...

Nu wachten op nieuwe leveringen. Zal wel even duren. Heb de reservering in de winkel lopen sinds 13-05, dus dat is 2 weken wachten. Mijn online reservering loopt sinds 28-05, dus ik verwacht mijn iPad pas over een week of 2 (misschien 3)... Auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
sebastius schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:38:
...
Paypal gaat je hierbij niet helpen ben ik bang |:( Ik had problemen met Evan en niet betalen van invoer kosten die hij zou betalen en toen heb ik dit ook via Paypal doorgegeven. Helaas helpt paypal alleen met problemen wanneer het product niet overeen komt met wat je besteld hebt of wanneer het product niet aankomt. BTW en douane kosten doen ze niks mee.

[ Voor 31% gewijzigd door sroebert op 05-06-2010 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braatwurst
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06-2022
Heb afgelopen maandag (31-5) een iPad 64GB Wifi besteld bij notebook.de voor 749. Was 50 eurootjes duurder dan de adviesprijs, maar ze hadden alle modellen in voorraad. Hij zou meteen opgestuurd zijn ware het niet dat VISA steeds niet accepteerde dat ik een ander afleveradres opgaf. Uiteindelijk maar een ouderwetse overmaking gedaan via SWIFT en gisteren (vrijdag 4 juni) was de betaling bij ze binnen en is het pakket meteen met UPS op de post gegaan. Bevindt zich nu ergens halverwege tussen Darmstadt en Utrecht en zal volgens UPS a.s. maandag arriveren.

Ze hebben nog steeds voorraad, maar ze zijn helaas de prijzen flink naar boven aan het bijstellen heb ik gemerkt.... Gisteren was dezelfde 64GB Wifi die ik heb besteld al gestegen naar 799, maar is vandaag weer vreemd genoeg gezakt naar 759. De 16GB en 32GB modellen zijn nu wel reteduur met beide 150 euro duurder dan de adviesprijs. Rare prijsstellingen, aangezien het 32GB en 64GB model dicht bij elkaar liggen in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Vanmorgen telefonisch contact gehad met re:Store Oberhausen, ze hebben nog 3 stuks van 64GB met enkel Wifi liggen. De 16/32GB met enkel Wifi verwachten ze over 4 tot 6 weken weer in de winkel.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
Zojuist een iPad 32GB Wi-Fi gekocht bij Comspot in Neuss, Duitsland. Helaas hadde ze de 3G niet op voorraad daarom deze maar meegenomen. Ze hebben nog wel een aantal modellen liggen alleen geen 3G.

Als je op zoek bent naar een 16, 32 of 64GB Wi-Fi dan moet je bij deze toko zijn. Ben ook bij andere tokos in de regio Dusseldorf geweest maar daar zijn ze uitverkocht.

Grappig detail: Comspot was een iPad verzendklaar aan het maken voor een klant in Nederland... Dus je iPad komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Mijn 32GB 3G is onderweg, Ben benieuwd :)

Status: In transit - Op tijd
Vastgestelde afleveringsdatum: 07/06/2010

HERNE-BOERNIG, DE 04/06/2010 11:16 AANKOMSTSCAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Phyxsius schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:15:
Zojuist een iPad 32GB Wi-Fi gekocht bij Comspot in Neuss, Duitsland. Helaas hadde ze de 3G niet op voorraad daarom deze maar meegenomen. Ze hebben nog wel een aantal modellen liggen alleen geen 3G.

Als je op zoek bent naar een 16, 32 of 64GB Wi-Fi dan moet je bij deze toko zijn. Ben ook bij andere tokos in de regio Dusseldorf geweest maar daar zijn ze uitverkocht.

Grappig detail: Comspot was een iPad verzendklaar aan het maken voor een klant in Nederland... Dus je iPad komt eraan.
Tnx voor de tip helaas staan ze op de website op 2-4 weken voor de 16Gb versie, denk je dat dit los staat van de winkel? Anders ga ik proberen maandag middag vrij te krijgen, heeft Duitsland net als Nederland dat op maandag sommige winkel gebieden gesloten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
stormfly schreef op zondag 06 juni 2010 @ 08:41:
[...]

Tnx voor de tip helaas staan ze op de website op 2-4 weken voor de 16Gb versie, denk je dat dit los staat van de winkel? Anders ga ik proberen maandag middag vrij te krijgen, heeft Duitsland net als Nederland dat op maandag sommige winkel gebieden gesloten zijn?
Geen idee hoe goed ze de website bijhouden. Gisteren om 15.30 uur hadden ze deze Wi-Fi modellen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Goed nieuws voor bestellers bij Gravis en Re:Store. Er zijn of worden enkele duizenden iPads geleverd deze week... Nu maar duimen haha! Dus ook de mensen die er nog 1 willen, er is een grote kans dat je de iPad uit Duitsland toch eerder krijgt dan de NL release ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 07-06-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nik schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:48:
Goed nieuws voor bestellers bij Gravis en Re:Store. Er zijn of worden enkele duizenden iPads geleverd deze week... Nu maar duimen haha! Dus ook de mensen die er nog 1 willen, er is een grote kans dat je de iPad uit Duitsland toch eerder krijgt dan de NL release ;)
Thnx!

Ik krijg zojuist bericht van gravis:

we ship this week.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr GRAVIS eCommerce Team

Dit gaat om een 16GB 3G. Afgelopen vrijdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:24:
[...]

Thnx!

Ik krijg zojuist bericht van gravis:

we ship this week.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr GRAVIS eCommerce Team

Dit gaat om een 16GB 3G. Afgelopen vrijdag besteld.
Klopt helemaal. Die van mij staat sinds 29-05 in bestelling. Ook de 16GB 3G. Even de berichten zoals ze van Gravis en Re:Store komen:
quote: Gravis
Es kommt diese Woche eine 4-stellige Stückzahl rein, das sollte erstmal reichen ;)
Bron: http://twitter.com/GRAVIS_Germany
quote: Re:Store
Das Warten hat ein Ende: das iPad ist in allen re:Stores wieder verfügbar.
Bron: http://www.twitter.com/myrestore

Oftewel, Re:Store heeft ze al, Gravis krijgt ze deze week. Alleen Gravis heeft iets meer winkels, dus ik heb het vermoeden dat niet iedereen zijn iPad gaat krijgen... Woensdag zouden we meer moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen.
Had vorige week online besteld bij apple.de

Lijkt erop dat alle winkels vandaag weer bevoorraad worden.
Dus diegene die een tripje naar duitsland willen maken zou ik zeker vandaag of morgen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:34:
Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen.
Had vorige week online besteld bij apple.de

Lijkt erop dat alle winkels vandaag weer bevoorraad worden.
Dus diegene die een tripje naar duitsland willen maken zou ik zeker vandaag of morgen doen.
Heb je hem gewoon laten afleveren in Nederland? Of ben je woonachtig in Duitsland?

Aangezien ze weer op voorraad zijn wil ik er ook 1 gaan bestellen, maar de vraag is dan wie het ondersteund om naar NL te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Heb je hem gewoon laten afleveren in Nederland? Of ben je woonachtig in Duitsland?

Aangezien ze weer op voorraad zijn wil ik er ook 1 gaan bestellen, maar de vraag is dan wie het ondersteund om naar NL te versturen?
http://webstore.gravis.de...2fipad_und_mehr%2fipad%2f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je hiermee bedoeld dat Gravis ook naar NL verstuurd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen ze hebben geen voorraad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ja, Gravis verscheept naar NL. En nee, ze hebben geen voorraad, maar als je minimaal de moeite had genomen om dit topic te lezen (of de laatste pagina) dan had je kunnen zien dat ze deze week een grote levering verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nik schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:04:
Ja, Gravis verscheept naar NL. En nee, ze hebben geen voorraad, maar als je minimaal de moeite had genomen om dit topic te lezen (of de laatste pagina) dan had je kunnen zien dat ze deze week een grote levering verwachten...
..... Waarom denk je dat ik het juist vraag? Ik heb dus gelezen dat ze weer voorraad hadden, maar niet of ze nou bezorgen in NL of niet. Ga nu toch ook niet zeggen van heb je wel gelezen wat ik heb getypt?

Anyway, bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:22
Zojuist een iPad 3G 16GB opgehaald uit Osnabrück. Ze hadden een aantal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
RambOe schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:54:
Zojuist een iPad 3G 16GB opgehaald uit Osnabrück. Ze hadden een aantal op voorraad.
Hoeveel heb je er voor betaald?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
RambOe schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:54:
Waar in Osnabruck? Heb me gek gebeld maar alles wat hier gepost is blijkt op als ik ga bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:22
henkyyyyyyy schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:59:
[...]

Hoeveel heb je er voor betaald?
600 euro.
stormfly schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:38:
[...]

Waar in Osnabruck? Heb me gek gebeld maar alles wat hier gepost is blijkt op als ik ga bellen 8)7
Sorry vergeten te vermelden, bij Gravis.

[ Voor 24% gewijzigd door RambOe op 07-06-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Heb m gewoon online besteld op Apple.de en bij een collega in Duitsland laten bezorgen.
Maar volgens mij moeten nu ook alle winkels weer bevoorraad zijn omdat het met grote getallen gaat.

Enne typ dit nu vanaf m'n ipadje.... Eindelijk af van die zware laptop op de bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
Had een 32G een aantal weken gereserveerd bij Gravis Munchen en vandaag maar eens gebeld of hij voor me klaar ligt morgen (dan ben ik voor zaken toch die kant op) maar helaas in heel munchen lijkt de Ipad uitverkocht. :'(
En erger er worden voorlopig geen nieuwe voorraden verwacht!!

Ik vrees dat het toch wachten wordt op de nederlandse release. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Er is een verschil tussen voorraad en een reservering. Er worden zeker weer nieuwe iPads verwacht, deze week nog bij Gravis. Maar modellen op voorraad zal misschien iets lastiger zijn (hooguit niet opgehaalde of geannuleerde reserveringen). Geduld is een schone zaak (maar ik snap je telerustelling ook, ik wacht ook al bijna 4 weken, en had er zelfs al 1 kunnen hebben...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:43:
[...]

Heb m gewoon online besteld op Apple.de en bij een collega in Duitsland laten bezorgen.
Maar volgens mij moeten nu ook alle winkels weer bevoorraad zijn omdat het met grote getallen gaat.

Enne typ dit nu vanaf m'n ipadje.... Eindelijk af van die zware laptop op de bank ;)
En heb je de betaling via je eigen credit card gedaan of via een bank afschrijving van je collega. Heb nl. ook op apple.de besteld op een adres van een collega, maar wel met eigen visa betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind van de middag heb ik een 16Gb wifi besteld bij Gravis online. Betaald met PayPal en al de mailtjes gehad dat ik het betaald heb... Nu maar afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadatmag
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:32
Ik heb lekker een iPad Baahahahahahahahahahahahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
jadatmag schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:40:
Ik heb lekker een iPad Baahahahahahahahahahahahahaa
Vreemde post! 8)7

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrepidity
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:02:
Eind van de middag heb ik een 16Gb wifi besteld bij Gravis online. Betaald met PayPal en al de mailtjes gehad dat ik het betaald heb... Nu maar afwachten....
Ik heb ook deze middag besteld, een 16GB 3G-variant. Ik heb betaald met creditcard, en kreeg nog geen uur later een mailtje dat betalingen met creditcards die buiten Duitsland afgeleverd moeten worden niet geaccepteerd worden, en dat ik het per bank moest overmaken. Meer mensen met deze ervaring? Vond het zelf een beetje vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Intrepidity schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:28:
[...]

Ik heb ook deze middag besteld, een 16GB 3G-variant. Ik heb betaald met creditcard, en kreeg nog geen uur later een mailtje dat betalingen met creditcards die buiten Duitsland afgeleverd moeten worden niet geaccepteerd worden, en dat ik het per bank moest overmaken. Meer mensen met deze ervaring? Vond het zelf een beetje vreemd..
Vreemd, je kunt dus niks bestellen met creditcard? Iemand meer hier last van gehad? Kan dit wel gewoon bij Re:store?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jer0entjeh88 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:19:
[...]

Vreemd, je kunt dus niks bestellen met creditcard? Iemand meer hier last van gehad? Kan dit wel gewoon bij Re:store?
Ik heb betaald met paypal express bij Gravis, wat uiteindelijk ook vanaf mijn Nederlandse CC wordt afgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Vannacht een mailtje van Apple mogen ontvangen.

De verwachte leverdatum is 18 juni voor mijn Bestelling bij Apple.de . Nu weet ik uit ervaring dat Apple hier nog wel eens van afwijkt. Het kan eerder of later dan 18 juni komen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Toch ook maar de sprong in het diepe gewaagd door een 32 GB non-3G te bestellen bij gravis.de. Iemand die ook perongeluk referentienummer in plaats van opdrachtnummer heeft ingevoerd bij het overmaken ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48
Iedereen zit zo moeilijk te doen voor een iPad terwijl ik ze makkelijk kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
isotemple schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:32:
Iedereen zit zo moeilijk te doen voor een iPad terwijl ik ze makkelijk kan krijgen?
hangt er vanaf, of je 150euro wil betalen voor een USA import, ik niet. Maar ik wil wel graag naar Duitsland rijden maar daar blijken ze steeds op te zijn.

Waar haal jij hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
isotemple schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:32:
lekker nuttige reactie, seriously... als je nou nog even bij verteld hoe, heeft iemand er misschien iets aan

anyway:

nog iemand nieuws van Fedex over extra betaling van de iPads van Evan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48
Ik kan ze in Nijmegen krijgen voor een normale prijs. Hij haalt ze ook ergens vandaan. Ik kan de 16gb Wifi voor 600 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42

TDB

isotemple schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:37:
Ik kan ze in Nijmegen krijgen voor een normale prijs. Hij haalt ze ook ergens vandaan. Ik kan de 16gb Wifi voor 600 euro krijgen.
600 euro voor een 16GB wifi is geen normale prijs...

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 22:07
isotemple schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:37:
Die haalt ze waarschijnlijk bij de media markt vlak over de grens en verkoopt hem voor 100 euro meer aan jou?

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Caeruleus schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:47:
[...]

Die haalt ze waarschijnlijk bij de media markt vlak over de grens en verkoopt hem voor 100 euro meer aan jou?
Hmmm... ik zou dus eigenlijk zelf even naar een MM in DL moeten rijden. Kwestie van opbellen en 1tje laten reserveren of écht op de bonnefooi??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zwager heeft vanmiddag gebeld, maar bij Gravis en bij Re:Store zijn ze niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB

AlbertTCB

swing it baby

Heb de iPad (32GB wifi) afgelopen vrijdag besteld en betaald bij Gravis. Nu maar afwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

BloodDragon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:09:
[...]

lekker nuttige reactie, seriously... als je nou nog even bij verteld hoe, heeft iemand er misschien iets aan

anyway:

nog iemand nieuws van Fedex over extra betaling van de iPads van Evan?
Na die gestolen iPad van hem en de credit factuur voor btw ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Inmiddels wel een 64gb 3G via Engeland op de kop getikt, Inc nuttige en minder nuttige accessoires :)

Heb jij nog iets kunnen terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Phyxsius schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:13:
Geen idee hoe goed ze de website bijhouden. Gisteren om 15.30 uur hadden ze deze Wi-Fi modellen op voorraad.
En om 16:00 (sluitingstijd) waren ze blijkbaar al op, want maandagochtend 10:00 (openingstijd) was er niets meer. En dat weet ik heel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Een gekke vraag, ik heb een paar dagen terug van TNT een trackingnummer gekregen (US import). Sinds het pakje bij de douane zit werkt het tracking nummer niet meer. Krijgt het een nieuw nummer soms? Of moet ik weer gaan bellen morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

WhAsSsAaA schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:02:
Toch ook maar de sprong in het diepe gewaagd door een 32 GB non-3G te bestellen bij gravis.de. Iemand die ook perongeluk referentienummer in plaats van opdrachtnummer heeft ingevoerd bij het overmaken ? 8)7
Ja, dat heeft er mee te maken dat je te snel wilde betalen haha! Als je inlogt zie je je bestelnummer. Maar ze zijn aan elkaar gekoppeld dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb inmiddels mijn iPad en heb het ook zo betaald. Alleen de status op de site is nog steeds 'Bestellt' haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Largo schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:33:
[...]
Heb jij nog iets kunnen terugkrijgen?
Nope, had via paypal geprobeerd, maar Evan geeft dan aan dat hij er niks mee te maken heeft als er achteraf nog kosten bij komen 8)7 lekker dan als je van te voren zegt dat je alle douane kosten etc betaald, maar goed. En paypal betaald je dan ook niks, omdat je wel gewoon het juiste object hebt ontvangen wat je gekocht hebt, ze draaien niet op voor btw/verzendkosten.

Ik heb tot op heden nog steeds geen accept giro of dergelijke ontvangen, dus heb ook nog steeds niet betaald. Volgens mij kan je, zo gauw je die accept giro ontvangt, nog bezwaar maken bij Fedex of de douane, dus dat is het laatste wat ik nog kan/ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrepidity
  • Laatst online: 24-06-2024
Nik schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:16:
[...]

Ja, dat heeft er mee te maken dat je te snel wilde betalen haha! Als je inlogt zie je je bestelnummer. Maar ze zijn aan elkaar gekoppeld dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb inmiddels mijn iPad en heb het ook zo betaald. Alleen de status op de site is nog steeds 'Bestellt' haha!
Referentienummer moet juist ook ingevoerd worden aldus de mail die ik kreeg:
Wir möchten Sie daher bitten den Betrag per Vorauskasse-Banküberweisung unter Angabe Ihrer Referenznummer an folgendes Konto zu richten:
Dus het zal wel niks uitmaken welk nummer je overneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravis in Essen heeft vandaag 64 GB met Wifi binnen gekregen . .

"Allerdings haben wir gerade heute 64GB Wifi iPads bekommen. Wenn Sie wünschen kann ich Ihnen eines zurücklegen und Sie können es bis zum Wochenende abholen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:25
Ik heb afgelopen vrijdag (4 juni) een 32GB 3G bij Gravis besteld in de online shop.

Vandaag een mail ontvangen dat deze vandaag richting mij is verzonden. Best rap dus nog.

Helaas was de orginele apple case niet leverbaar, iemand enig idee waar ik deze in Nederland (of een online shop) kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:30
Rprp schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:59:
Ik heb afgelopen vrijdag (4 juni) een 32GB 3G bij Gravis besteld in de online shop.

Vandaag een mail ontvangen dat deze vandaag richting mij is verzonden. Best rap dus nog.

Helaas was de orginele apple case niet leverbaar, iemand enig idee waar ik deze in Nederland (of een online shop) kan halen?
Ik heb ook afgelopen vrijdag een 64GB 3G bij Gravis besteld en wel de bevestiging gehad maar verder nog niks ontvangen, ben bang dat t nog wel even gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Vanmiddag van Re:Store Oberhausen te horen gekregen dat mijn 16GB Wifi binnen is. Ik ga hem zaterdag ophalen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Ik ga vrijdag in Essen een 64GB Wifi ophalen, vanmiddag mail gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Lijkt er dus op dat er her en der wel weer iPads zijn binnengekomen?
Ik wil misschien dit weekend ff naar Duitsland knallen.. ergens over de grens bij Venlo (Oberhausen ofzo). Als iemand vrijdag nog wat updates kan plaatsen, graag :)
Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.