[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.911 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:40
Tom schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:25:
Lijkt er dus op dat er her en der wel weer iPads zijn binnengekomen?
Ik wil misschien dit weekend ff naar Duitsland knallen.. ergens over de grens bij Venlo (Oberhausen ofzo). Als iemand vrijdag nog wat updates kan plaatsen, graag :)
Ik ga vrijdag...ik laat het wel even weten...

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpod
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Waar ga je naar toe... strooptocht door West Duitsland, of een specifieke bestemming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nik schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:16:
[...]

Ja, dat heeft er mee te maken dat je te snel wilde betalen haha! Als je inlogt zie je je bestelnummer. Maar ze zijn aan elkaar gekoppeld dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb inmiddels mijn iPad en heb het ook zo betaald. Alleen de status op de site is nog steeds 'Bestellt' haha!
Inderdaad te snel betaald, zag daarna pas 2e mailtje met opdrachtnummer. Maar heb zojuist een mail gehad dat ze de betaling binnen hebben en het pakketje verzendklaar aan het maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:42

TDB

wimpod schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:10:
Waar ga je naar toe... strooptocht door West Duitsland, of een specifieke bestemming?
gravis.de heeft nu de 16GB op voorraad (zegt de site tenminste)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpod
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
hmm, inderdaad, maar als je de voorraad per winkel checkt staat er altijd "In Kürze verfügbar"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
TDB schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 14:47:
[...]

gravis.de heeft nu de 16GB op voorraad (zegt de site tenminste)
Bedankt voor de tip, heb er maar 1 besteld.
@wimpod: denk dat de webstore een andere voorraad doet hanteren dan de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menno1234 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:03:
[...]

Ik ga vrijdag...ik laat het wel even weten...
Als je ook wilt kijken naar de 3G modellen, anders stap ik ook in de auto en race ik duitsland in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen maandag besteld in de online store van Gravis. Zojuist bericht van UPS dat de iPad 16Gb wifi Maandag wordt afgeleverd aan de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:11:
Afgelopen maandag besteld in de online store van Gravis. Zojuist bericht van UPS dat de iPad 16Gb wifi Maandag wordt afgeleverd aan de deur!
Mja, die 16gb wifi is waarschijnlijk niet zo populair meer. De 3g modellen zijn toch wel wat populairder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airwolf schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:11:
[...]

Mja, die 16gb wifi is waarschijnlijk niet zo populair meer. De 3g modellen zijn toch wel wat populairder.
Toch staat ie hier op #1

Verwijderd in "[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Sinds wanneer is een poll op got representatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Anyway ik kies bewust niet voor de 3G omdat ik geen behoefte heb aan nog een extra databundel, heb al een iPhone. Daarbij denk ik dat de 3G wel erg succesvol kan worden bij bedrijven, denk aan afleverbonnen applicaties of monteursbonnen op de iPad. Dezen kunnen dan realtime worden geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik heb zojuist een mail onvangen dat er bij Gravis een 16GB Wifi klaar ligt. Ik heb echter ondertussen al een iPad. Iemand die naar Duitsland wil rijden? Hij ligt er tot de 15e. Graag een DM sturen, dan krijg je meer details! Wie het eerst komt... Ik maak graag een andere Tweaker blij met deze iPad en verdien er verder niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Weet iemand waar je (betaalbaar!) een Camera Connection Kit vandaan haalt (vooral de USB connector)? Ik heb er eentje met redelijke spoed nodig (2 a 3 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Nik schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:33:
Ik heb zojuist een mail onvangen dat er bij Gravis een 16GB Wifi klaar ligt. Ik heb echter ondertussen al een iPad. Iemand die naar Duitsland wil rijden? Hij ligt er tot de 15e. Graag een DM sturen, dan krijg je meer details! Wie het eerst komt... Ik maak graag een andere Tweaker blij met deze iPad en verdien er verder niets aan!
Ja, ik :)

Ik stuur je 'm DM, zou top zijn als dit lukt.

edit: heb maar even een e-mail gestuurd, DM werkte niet. Ik hoor graag van je.

[ Voor 7% gewijzigd door J.apiooo op 11-06-2010 15:53 . Reden: e-mail ipv DM ]

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Shit 7 minuten te laat gekeken :p Als J.apiooo afhaakt, ben ik graag de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Sorry, Timo!

Nik, heb je mijn e-mail ontvangen? Ik kan morgen al in de auto springen richting Duitsland :) Super trouwens dat je op deze manier medetweakers zonder extra kosten blij maakt met een iPad!

[ Voor 30% gewijzigd door J.apiooo op 11-06-2010 16:56 ]

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw88
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05 20:09
Ik heb zeker interesse, maar ik kan je geen DM sturen. Staat je aanbod nog open?
Ik ben dom bezig...heb je een DM gestuurd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Leeuw88 op 11-06-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

een 64GB opgehaald vandaag in DL (gravis), ze schijnen weer nieuwe voorraad binnen te hebben gekregen.
Nog een vraag: is spirit dé manier om de iPad te jailbreaken op dit moment, of zie ik een nog mooier programma over het hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
TDB schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:14:
een 64GB opgehaald vandaag in DL (gravis), ze schijnen weer nieuwe voorraad binnen te hebben gekregen.
Nog een vraag: is spirit dé manier om de iPad te jailbreaken op dit moment, of zie ik een nog mooier programma over het hoofd??
Waar was je geweest als ik vragen mag? Alleen de 64gb of ook andere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Dj Omith schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:20:
[...]

Waar was je geweest als ik vragen mag? Alleen de 64gb of ook andere versies?
In Essen, ze zouden vandaag meerdere versies krijgen. Tip: mail naar het adres van de winkel zelf en niet naar het hoofdkantoor.

- daarmee is mijn eigen vraag of Spirit dé manier is om te jailbreaken nog niet beantwoord ;) -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik wil de 64gb maar als ik die oop laat sturen heb ik het risico dat ik hem alsnog pas na nl release heb? dan maar even doorbijten met wachten :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Tiduz schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:19:
ik wil de 64gb maar als ik die oop laat sturen heb ik het risico dat ik hem alsnog pas na nl release heb? dan maar even doorbijten met wachten :P
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Gravis stuurt soms binnen een week de iPad op (je kan hem natuurlijk ook zelf ophalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
dan denk ik dat ik de gok maar waag, jammer dat de site geen engelse vertaling heeft ofzo, ben geen held in duits 8)7

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 00:01
Vandaag m'n gereserveerde iPad uit Bochum opgehaald. Voor WiFi moet je kunnen slagen, ze hadden d'r genoeg. Als je 3G wil, kan je 't voorlopig waarschijnlijk schudden... Die zijn niet aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Gisteren mijn eergisteren bestelde 16gieg binnen via UPS. Erg snel ze waren een moment beschikbaar op de website eergisteren.

Gaaf ding voldoet volledig aan mijn verwachtingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorik schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:21:
Vandaag m'n gereserveerde iPad uit Bochum opgehaald. Voor WiFi moet je kunnen slagen, ze hadden d'r genoeg. Als je 3G wil, kan je 't voorlopig waarschijnlijk schudden... Die zijn niet aan te komen.
waar zou dat aan liggen? zijn die zo moeilijker te maken in china?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zojuist in Oberhausen bij re:Store een 16GB opgehaald. Mijn andere reservering bij Gravis in Münster was ook binnen, die gaat een vriend nu ophalen. Iedereen weer blij :-) Nu eerst dat ding maar eens aan iTunes hangen... Scherm valt me op het eerste gezicht een beetje tegen, je kan de pixels duidelijk van elkaar onderscheiden. Volgende iPad zal ook wel een 'Retina' display krijgen. Ach ja, ik moet er ook niet zo met m'n neus bovenop zitten.. Op afstandje is het prima ;)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
Ik was gister in Oberhausen. Zonder reservering is er geen mogelijkheid om er 1 mee te krijgen..

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

timowouters schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:52:
Shit 7 minuten te laat gekeken :p Als J.apiooo afhaakt, ben ik graag de volgende!
Mijn interesse is komen te vervallen (kan 'm niet meer ophalen). Dus wat mij betreft is ie voor jou. Ik heb Nik hiervan ook op de hoogte gesteld. Ik wacht wel totdat de iPad hier in het land komt.

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door J.apiooo op 12-06-2010 12:08 ]

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Net naar Duitsland geweest met paar adresjes van Apple verkooppunten. Eerste adres was de Mediamarkt in Krefeld en daar hadden ze de Wifi modellen gewoon op voorraad (3G niet). Dus een 32gb Wifi model meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is de 3G nog niet geleverd in duitsland?
Ik belde net Gravis op en die vertelden mij dat ze nog niet geleverd waren / beschikbaar waren.
Mediamarkt ook al niet :(

Iemand andere ervaringen waar ik hem misschien wel kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:37:
Blijkbaar is de 3G nog niet geleverd in duitsland?
Ik belde net Gravis op en die vertelden mij dat ze nog niet geleverd waren / beschikbaar waren.
Mediamarkt ook al niet :(

Iemand andere ervaringen waar ik hem misschien wel kan ophalen?
notebook.de heeft ze op voorraad gegen Wukerpreise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:45:
[...]

notebook.de heeft ze op voorraad gegen Wukerpreise...
Ja zo zijn er ook een aantal in nederland, dat is ook weer niet de bedoeling.
€50 euro meer ala , maar €200 is ook oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravis in Dusseldorf heeft in elk geval de 16gb WiFi op voorraad. Gisteren per e-mail eentje gereserveerd, vanochtend opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:40:
Gravis in Dusseldorf heeft in elk geval de 16gb WiFi op voorraad. Gisteren per e-mail eentje gereserveerd, vanochtend opgehaald.
vandaag 16gb wifi opgehaald in Essen bij Gravis

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:00
Heb vanochtend gebeld met Gravis in Osnabruck.
gereserveerd en heen gereden.
Ze hadden alleen nog wifi 32 of 64.
Nu dus een ipad 32GB Wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wel een 3G via Gravis gekregen en waarom zijn deze zo moeilijk leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Jorik schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:21:
Met datzelfde exemplaar zit ik dus inmiddels lekker GoT te lezen :-)

Nog geen spijt ervan gehad. Zoals ik iemand zag zeggen in de richting van de naysayers: "You blew away 500$ on the craps table at Vegas flirting with the waitress in the low cut dress. I bought an iPad. So let’s call it even and stop judging, shall we?" (http://arnab.org/blog/ipad-keyboard-layout-wtf).

"sent from my iPad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 7 weken geleden een ipad besteld (en betaald) bij skikker.com maar ik heb nog steeds niets binnen, sterker nog hij reageert zelfs niet meer op me mail.
Zijn er nog meer mensen die iets bij skikker.com hebben besteld???
Misschien moet ik nog wat geduld hebben :-)
Ik laat wel weten of hij binnen is gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Heb nog 1x 16GB wifi in Köln (Keulen). Wie kan ik daar blij mee maken? DM voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een reservering voor een 16 GB iPad (wifi) bij Gravis in Essen en in Bonn. De reservering in Bonn is tot dinsdag geldig, de reservering in Essen tot maandagavond 20:00.

Het is voor mij helaas niet mogelijk om morgen of dinsdag naar Duitsland te rijden. Als ik iemand kan helpen met de reservering: DM me even! Dan stuur ik de mail door + mijn naam e.d. en dan moet het vast lukken om die iPad op te halen . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Kan ik die gewoon op Gravis.de bestellen? Zie dat ze weer niet op voorraad zijn. Wat is nu wijsheid wachten op de mogelijkheid om hier te bestellen, tis bijna juli vandaar.. Of andere goede sites dmv UPS/DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Apple kennende betekent juli eerder 30 juli dan 2 juli, dus of je wilt wachten moet je zelf weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandeiro
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 08:41
Bij Gravis.de op 7 juni een 16gb 3g versie besteld, nog niets gehoord behalve de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
niet zo gek als ze slecht leverbaar zijn toch?
Al een mailtje eraan gewaagd? of een telefoontje?

@Movinghead:
Als je niet langer wilt wachten (30 juli is waarschijnlijker dan 2juli voor de NL release), kun je gewoon bij gravis.de bestellen. Het is namelijk gewoon een APR die shippen via UPS. Niks mis mee lijkt me zo.

Heb er zelf ook een bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Movinghead schreef op zondag 13 juni 2010 @ 22:16:
Kan ik die gewoon op Gravis.de bestellen? Zie dat ze weer niet op voorraad zijn. Wat is nu wijsheid wachten op de mogelijkheid om hier te bestellen, tis bijna juli vandaar.. Of andere goede sites dmv UPS/DHL?
Je woont in Boxmeer, praktisch op de grens met Duitsland. Waarom niet zelf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead

Movinghead

ing.

Tom schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:09:
[...]

Je woont in Boxmeer, praktisch op de grens met Duitsland. Waarom niet zelf halen?
Klopt daar heb je gelijk in, ik zou ook even Duitsland in kunnen rijden, maar waar zou ik dan de meeste kans hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:15:
Een gekke vraag, ik heb een paar dagen terug van TNT een trackingnummer gekregen (US import). Sinds het pakje bij de douane zit werkt het tracking nummer niet meer. Krijgt het een nieuw nummer soms? Of moet ik weer gaan bellen morgen?
Hallo Knutselaar

Zendingen worden inderdaad omgenummerd zodra zij het Nederlandse proces ingaan en je ziet niet automatisch de Nederlandse trackingcode op onze site.

Je zou dan toch even onze klantenservice moeten bellen (058-2333333) of een berichtje moeten mailen via de website (www.tntpost.nl).

Het buitenlandse trackingnummer kun je op de website van de buitenlandse postorganisatie (in dit geval www.usps.com) blijven volgen. De USPS is één van de vele internationale postorganisaties die aangesloten zijn op een wereldwijd trackingsysteem waarbij uitwisseling van scangegevens plaats vind.

Maar ook hier wordt het nationale trackingnummer niet weergegeven.

Dat wordt dus toch even contact opnemen met TNT Post.

Hoop dat je wat aan de info hebt.
Vriendelijke groet,
Frouktje
TNT Post Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:51:
[...]

[.....]

Vriendelijke groet,
Frouktje
TNT Post Klantenservice
Wow, TNT Post klantenservice met een eigen tweakers account. Die had ik nog niet gezien, deze gaan wij onthouden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandeiro
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 08:41
gravis.de per mail:

leider können wir derzeit keine Angaben zu Verfügbarkeiten oder Lieferterminen machen, da wir hierzu keine Informationen von Apple erhalten. Wir erhalten unregelmäßig Lieferungen seitens Apple.

even rustig wachten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 12-09 18:34

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:51:
[...]

Hallo Knutselaar

Zendingen worden inderdaad omgenummerd zodra zij het Nederlandse proces ingaan en je ziet niet automatisch de Nederlandse trackingcode op onze site.

Je zou dan toch even onze klantenservice moeten bellen (058-2333333) of een berichtje moeten mailen via de website (www.tntpost.nl).

Het buitenlandse trackingnummer kun je op de website van de buitenlandse postorganisatie (in dit geval www.usps.com) blijven volgen. De USPS is één van de vele internationale postorganisaties die aangesloten zijn op een wereldwijd trackingsysteem waarbij uitwisseling van scangegevens plaats vind.

Maar ook hier wordt het nationale trackingnummer niet weergegeven.

Dat wordt dus toch even contact opnemen met TNT Post.

Vriendelijke groet,
Frouktje
TNT Post Klantenservice
Hoi Froukje, het pakje is er inmiddels, ik zit blij vanaf m'n iPad te tikken :) Het bleek er om te gaan dat ik de postcode NIET er bij moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben toch maar een iPad 16 GB besteld bij gravis.de. 10 juni besteld en nu al een track and trace nummer. Verwachte leverdatum is 16 juni... ik kan bijna niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
ik heb ook een ipad 16gb bij gravis besteld op 10juni, maar tot op heden geen track&trace mogen ontvangen (ja hij was nog op voorraad toen ik bestelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
stef-o schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:28:
ik heb ook een ipad 16gb bij gravis besteld op 10juni, maar tot op heden geen track&trace mogen ontvangen (ja hij was nog op voorraad toen ik bestelde)
Hey kreeg ik ook niet maar hij bleek bezorgd bij de buren ;-)

Overigens heb ik wel direct na mijn order gebeld of ze een stock item wilde koppelen aan mijn order, ik wilde niet in het grijze gebied dat er 5 iPads op stock waren en mijn bestelling de 6e was maar de website nog groen was, snapje :9

Ik had hem een dag later binnen de 11e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
heb er maar even een email gestuurd met de vraag om een exacte shipping date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Heb de mijne vrijdagochtend vroeg bij Redcoon.nl besteld. 16GB Set met cover/tasje voor 701euro (ipad aleen zou 666euro kosten) vandaag gaat hij bezorgt worden door Gls :) kan in elk geval niet meer wachten.. :D
(ja ik weet dat 666euro veel is voor 16GB wifi maar ik heb hem wel zonder een hoop moeite/gereis/gereserveer) gewoon bestellen betalen en ontvangen in 2 dagen :) word overigens ook mijn eerste apple product :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
amaterasu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:08:
Heb de mijne vrijdagochtend vroeg bij Redcoon.nl besteld. 16GB Set met cover/tasje voor 701euro (ipad aleen zou 666euro kosten) vandaag gaat hij bezorgt worden door Gls :) kan in elk geval niet meer wachten.. :D
(ja ik weet dat 666euro veel is voor 16GB wifi maar ik heb hem wel zonder een hoop moeite/gereis/gereserveer) gewoon bestellen betalen en ontvangen in 2 dagen :) word overigens ook mijn eerste apple product :D
200 euro voor moeite? gravis.de bezorgt ook gewoon in Nederland. Mijn duits is erg brak, maar zelf dat kan ik wel lezen en ze communiceren ook gewoon in het Engels.

Ik zou er echt nog even hard over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Airwolf schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:01:
[...]

200 euro voor moeite? gravis.de bezorgt ook gewoon in Nederland. Mijn duits is erg brak, maar zelf dat kan ik wel lezen en ze communiceren ook gewoon in het Engels.

Ik zou er echt nog even hard over nadenken.
Is al betaald met Ideal en word vanmiddag 15:00 ongeveer bezorgt :)

[ Voor 3% gewijzigd door amaterasu op 15-06-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 4 Juni besteld in de ochtend, een iPad 16GB 3G bij Gravis, maar nog steeds geen nieuws. Ter info voor eventuele 3G bestellers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
amaterasu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:04:
[...]

Is al betaald met Ideal en word vanmiddag 15:00 ongeveer bezorgt :)
Je mag hem zonder reden terug sturen. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:08:
Ik heb op 4 Juni besteld in de ochtend, een iPad 16GB 3G bij Gravis, maar nog steeds geen nieuws. Ter info voor eventuele 3G bestellers ;)
Same here, maar 64G 3G en 8 Juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Gravis levert niet meer in het buitenland.

Ik had vanmorgen geinformeerd en kreeg de volgende email terug:

Sehr geehrter Herr,

vielen Dank für Ihre e-mail. Leider ist uns ab sofort eine Lieferung ins Ausland untersagt. Wir bitten um Verständnis.

Mit freundlichen Grüßen

i.A. Sabine Witt
Vertriebsmitarbeiterin, eCommerce

GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH
Ernst-Reuter-Platz 8, Berlin 10587

T +49 30. 3 90 22 26 04
F +49 30. 3 90 22 26 99

:(

Iemand anders nog een tip voor een goede online winkel in het buitenland die wel levert in nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door Henkus op 15-06-2010 13:22 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
:( dat is niet zo mooi, zou ik daarom geen response krijgen op de exacte levertijd?

[ Voor 16% gewijzigd door steffex op 15-06-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airwolf schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:53:
[...]

Je mag hem zonder reden terug sturen. :)

[...]

Same here, 16 Gb 3g. Ik heb vanochtend nog even een mailtje verstuurd om te vragen hoe het allemaal zit qua levertijd en of ze nog wel leveren :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:36:
[...]

Same here, 16 Gb 3g. Ik heb vanochtend nog even een mailtje verstuurd om te vragen hoe het allemaal zit qua levertijd en of ze nog wel leveren :/.
Ik heb hetzelfde gedaan met een quote naar de mail hierboven.

We wachten af, ze hebben wel mijn geld al een tijdje dus ik zou het kwalijk vinden als ze gewoon nietmeer gaan leveren voor Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Hmmz, lekker dan.. Ik mag hopen dat ze de openstaande orders naar het buitenland nog wel afhandelen? Zou knap lullig zijn anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Intrepidity schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:41:
Hmmz, lekker dan.. Ik mag hopen dat ze de openstaande orders naar het buitenland nog wel afhandelen? Zou knap lullig zijn anders.
Ik neem aan dat ze de lopende orders nog wel gewoon afhandelen alleen nieuwe orders niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
stef-o schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:23:
:( dat is niet zo mooi, zou ik daarom geen response krijgen op de exacte levertijd?
Ik kreeg eerst ook geen antwoord op de levertijd, daarna heb ik de zelfde mail nog eens verstuurd, waarna ik de mail kreeg dat ze ineens niet meer leveren naar het buitenland;.

Dat word waarschijnlijk op 2 juli bij de mediamarkt voor de deur liggen 8)7 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Henkus op 15-06-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Henkus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:01:
[...]

Is dat de definitieve datum voor de NL lancering ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead

Movinghead

ing.

2 juli hmm nouja eerst maar eens een pre-order voorbij zien komen hier in NL zal nog wel even gaan duren denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Henkus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:01:
[...]

Ik kreeg eerst ook geen antwoord op de levertijd, daarna heb ik de zelfde mail nog eens verstuurd, waarna ik de mail kreeg dat ze ineens niet meer leveren naar het buitenland;.

nadat ik had gepost, kreeg ik antwoord op de vraag wanneer hij werd verzonden (doen alsof mijn neus bloed) :P
Blijkbaar hebben ze vandaag, van ik denk apple, te horen gekregen dat ze niet meer naar het buitenland mogen shippen, want in de email bevond zich een screenshot van de ups tracker met de huidige status van mijn bestelling _/-\o_ >:)

Morgen heb ik mijn iPad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 17:30
Airwolf schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:53:
[...]
Ik heb mijn 64GB 3G besteld bij Gravis op 4 juni. Na helemaal niks gehoord te hebben heb ik gisteren eens een mailtje gestuurd met de vraag of ze wisten wanneer deze leverbaar zouden zijn. Kreeg kort daarna antwoord dat ik mijn iPad binnen 2 dagen zou ontvangen en kreeg 's avonds inderdaad de mail van UPS dat ie onderweg is, morgen komt ie aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
Intrepidity schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:41:
Idd. Heb eergisteren een bestelling geplaatst in de online shop. Staat nu op de status 'bestellt' dus ben benieuwd.

------------------------
Ihre Bestellung ist am 13.06.2010 09:41:03 eingegangen

1 Stück Bestellt Apple iPad Wi-Fi 16 GB
499,00 EUR 499,00 E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gevraagd naar de status van mijn bestelling op 4 Juni ( 16GB 3G) en vermelding gemaakt van het niet versturen naar het buitenland. :

hello,

we received some ipads from Apple yesterday, but not the one you ordered. plese note, we still don`t get any information from Apple what indicates delivery date or quantity, so we are unable to make any exact statment in this matter. when its here, you will receive another message.

Mit freundlichen Gruessen

i.A. Maik Leuthold
eCommerce

Ziet er dus naar uit dat ze de bestellingen zijn gedaan wel nog verzenden naar NL. Het duurt dus alleen nog even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Als ik het zo lees is dat vooral voor de 3G modellen. Ik denk dat je de Wifi modellen vrij snel in huis kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Hanky74 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:19:
[...]

Idd. Heb eergisteren een bestelling geplaatst in de online shop. Staat nu op de status 'bestellt' dus ben benieuwd.

------------------------
Ihre Bestellung ist am 13.06.2010 09:41:03 eingegangen

1 Stück Bestellt Apple iPad Wi-Fi 16 GB
499,00 EUR 499,00 E
dat staat bij mij nog steeds en die is al verzonden... volgens mij wordt die status niet geupdate... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBurger
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-09 10:54
Ik had maandag een ipad besteld (wifi/16GB) en was na de verhalen van gisteren wel bang dat het even op zich zou kunnen laten wachten.
maar gisteren een track en trace gekregen en als het goed is morgen mijn ipad binnen.
En als ie bevalt komt er nog wel een 3G bij en kan deze doorgeschoven worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog andere germaanse, franse of britse online stores beschikbaar die wel naar .nl versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 00:01
Ik krijg net een telefoontje dat een 32GB WiFi reservering binnen is gekomen. Aangezien ik al een iPad heb, wil ik deze reservering wel geven aan iemand die 'm op wil halen.

Dus heb je interesse in een 32GB WiFi die je zelf moet ophalen in Essen, stuur dan even een DM.

Edit
Vergeven...

[ Voor 6% gewijzigd door Jorik op 16-06-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise0
  • Laatst online: 11-09 19:42
Ik heb bij Gravis op 10 juni een 32GB 3G besteld. Gisteren heb ik de levertijd gevraagd en vandaag een mail gekregen dat ze hopen nieuwe binnen te krijgen in week 24 of 25.

Nog even afwachten dus.
Hello,

thank you for your email .

We do not know when the iPad will be shipped. We hope it will reach us from
Apple in the 24. or 25. week and will then be despachted to you immediately.

We appreciate your cooperation.

Thank You!

Kind regards

i.A. Sabine Witt
Vertriebsmitarbeiterin, eCommerce

GRAVIS Computervertriebsgesellschaft mbH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Jorik schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:40:
Ik krijg net een telefoontje dat een 32GB WiFi reservering binnen is gekomen. Aangezien ik al een iPad heb, wil ik deze reservering wel geven aan iemand die 'm op wil halen.

Dus heb je interesse in een 32GB WiFi die je zelf moet ophalen in Essen, stuur dan even een DM.
Ik heb wel interesse!

Ik weet niet hoe ik je moest DM'en, stuur mij anders even een DM.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2023
Phyxsius schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:15:
Zojuist een iPad 32GB Wi-Fi gekocht bij Comspot in Neuss, Duitsland. Helaas hadde ze de 3G niet op voorraad daarom deze maar meegenomen. Ze hebben nog wel een aantal modellen liggen alleen geen 3G.
Vandaag bericht gehad dat mijn reservering voor de 3G variant binnen is gekomen. Deze gaat ik van het weekend dus afhalen.

Nu heb ik dus een iPad 32GB Wi-Fi "over"... iemand hierin geïnteresseerd? Gaat weg voor de normale prijs.

Ik ben er altijd netjes mee om gegaan omdat ik wist dat deze verkocht zou worden zodra de 3G binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Phyxsius schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 02:43:
[...]
Ik ben er altijd netjes mee om gegaan omdat ik wist dat deze verkocht zou worden zodra de 3G binnen is.
Want met de nieuwe 3G ga je niet netjes om, omdat je hem niet meer gaat verkopen? :+

Hiervoor is trouwens de Vraag&Aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vandaag bericht gehad dat mijn reservering voor de 3G variant binnen is gekomen. Deze gaat ik van het weekend dus afhalen.

Nu heb ik dus een iPad 32GB Wi-Fi "over"... iemand hierin geïnteresseerd? Gaat weg voor de normale prijs.

Waar heb je deze besteld/gereserveerd? ook bij Comspot? komen de 3g's dan toch langzaam binnendruppelen in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:36
Mijn reservering bij Gravis in Berlijn ligt klaar. Het is een 32GB WiFi/3G. Inmiddels ben ik al voorzien, dus als iemand anders interesse heeft, zou ik deze over kunnen dragen. Dat betekent wel een zelf te maken trip naar Berlijn.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben wel geinteresseerd. Stuur mij anders een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:06:
[...]

Waar heb je deze besteld/gereserveerd? ook bij Comspot? komen de 3g's dan toch langzaam binnendruppelen in duitsland?
Ik heb deze bij MStore in Krefeld gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Heb hem inmiddels maar bestelt bij Informatique :) Model komt uit Italië aan de achterkant van andere dozen te lezen. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt (16GB Wifi) :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 17-06-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met de garantie als je een ipad bij gravis koopt? Kun je in nederland gewoon naar een APR stappen als je ipad stuk is? Of moet je weer naar duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3G versies zijn nog steeds erg schaars. Notebook.de verhoogt de prijs in 2 weken van 1.099 naar 1.499 euro voor de 64GB versie. Hebben ze 'em wel voor op voorraad, dat weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:42:
De 3G versies zijn nog steeds erg schaars. Notebook.de verhoogt de prijs in 2 weken van 1.099 naar 1.499 euro voor de 64GB versie. Hebben ze 'em wel voor op voorraad, dat weer wel :)
wtf .. dat is echt veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:33:
Heb hem inmiddels maar bestelt bij Informatique :) Model komt uit Italië aan de achterkant van andere dozen te lezen. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt (16GB Wifi) :)
Is Informatique niet een beetje duur, 35% meer dan de normale prijs, en wat is eigenlijk de levertijd.
Ik heb er namelijk ook over getwijfeld maar door de onbekende levertijd was ik bang dat ik hem ontvang vlak voor de Nederlandse launch.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
IUser schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:20:
Hoe zit het trouwens met de garantie als je een ipad bij gravis koopt? Kun je in nederland gewoon naar een APR stappen als je ipad stuk is? Of moet je weer naar duitsland?
Daar had ik naar geinformeerd bij gravis en die zeggen dat een ipad bij elke apple service center ter reparatie kunt aan bieden onder garantie.

Helaas moest ik er net 1 dag te lang over nadenken en nu leveren ze niet meer buiten Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Dennis_dude schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Is Informatique niet een beetje duur, 35% meer dan de normale prijs, en wat is eigenlijk de levertijd.
Ik heb er namelijk ook over getwijfeld maar door de onbekende levertijd was ik bang dat ik hem ontvang vlak voor de Nederlandse launch.
Nou ja, punt is dat ik er werk ;) Dus heb een leuke korting te pakken wat nog geen €25 boven de prijs in Italië/Duitsland of Engeland ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:19
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Nou ja, punt is dat ik er werk ;) Dus heb een leuke korting te pakken wat nog geen €25 boven de prijs in Italië/Duitsland of Engeland ligt :)
En die korting ga je mij ook geven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 10:07
Z-Dragon schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:32:
Mijn reservering bij Gravis in Berlijn ligt klaar. Het is een 32GB WiFi/3G. Inmiddels ben ik al voorzien, dus als iemand anders interesse heeft, zou ik deze over kunnen dragen. Dat betekent wel een zelf te maken trip naar Berlijn.
Ik zit op dit moment in Berlijn, dus ben wel geinteresseerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Z-Dragon schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:32:
Als niemand zin heeft in een reisje naar Berlijn, zeg ik 'm af en is hij voor de volgende op de wachtlijst daar. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 10:07
Z-Dragon schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:36:
[...]
Als niemand zin heeft in een reisje naar Berlijn, zeg ik 'm af en is hij voor de volgende op de wachtlijst daar. :)
Ik was je net een minuut voor haha!!!!! IKKE IKKE IKKE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Prima, check je e-mail even.

^ Wat hij zegt.

Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.