Ok mooi. Ik ga gewoon reserveren en ophalen. Hopelijk hoef ik niet al te lang wachten.Henkus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:28:
[...]
Daar had ik naar geinformeerd bij gravis en die zeggen dat een ipad bij elke apple service center ter reparatie kunt aan bieden onder garantie.
Helaas moest ik er net 1 dag te lang over nadenken en nu leveren ze niet meer buiten Duitsland.
Je kan de advertentie in je signature zetten, maar spammen op het forum is niet de bedoeling.
[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2010 10:43 ]
Gisteren een beetje tegen beter weten in naar DLD gereden op zoek naar een iPad.
Bij de eerste Mediamarkt, in Duisburg, zeiden ze dat ze überhaupt (pun intended) nog geen iPads binnen hadden gehad.
Bij de Re:store in dezelfde plaats vroegen ze of ik een reservierung had (had ik niet).
Daarna naar de Mediamarkt in Essen gereden, en daar hadden ze nog voorraad (2x 32Gb en 3x 64Gb), uiteraard geen 3G-modellen.
Dus ik heb een iPad kunnen scoren \o/
Bij de eerste Mediamarkt, in Duisburg, zeiden ze dat ze überhaupt (pun intended) nog geen iPads binnen hadden gehad.
Bij de Re:store in dezelfde plaats vroegen ze of ik een reservierung had (had ik niet).
Daarna naar de Mediamarkt in Essen gereden, en daar hadden ze nog voorraad (2x 32Gb en 3x 64Gb), uiteraard geen 3G-modellen.
Dus ik heb een iPad kunnen scoren \o/
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Bij de mediamarkt in Keulen hadden ze iets van 17 16Gb's en nog stuk of 5 64Gb's liggen. Geen 3G, maar die was bij elke dealer in de stad niet te leveren. (gravis, e-store etc) en de Saturn in het Kaufhof had helemaal geen iPads.
Ik heb maar een 16Gb (wifi) mee genomen, groot zat voor mij al ontwikkelaar om mee te kloten
Ik heb maar een 16Gb (wifi) mee genomen, groot zat voor mij al ontwikkelaar om mee te kloten
Driving a cadillac in a fool's parade.
Op www.apple.de met een Nederlandse creditkaart naar een klein dorps dorpje 10 minuten over de grens.Airwolf schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:17:
Wat heb je waar besteld dan?
Ik hoop met je mee dat er nog wat meer in het vliegtuig zit. Maar ik heb geen idee hoeveel mensen er uberhaupt bij gravis op de wachtlijst staan.4POX schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:11:
[...]
Op www.apple.de met een Nederlandse creditkaart naar een klein dorps dorpje 10 minuten over de grens.
Verwijderd
Gaan er mensen binnenkort nog naar Duitsland? Die nog wat extra's willen verdienen?
Laat het me even weten
Laat het me even weten
Ik sta ook nog op de wachtlijst, rustig afwachtenAirwolf schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Ik hoop met je mee dat er nog wat meer in het vliegtuig zit. Maar ik heb geen idee hoeveel mensen er uberhaupt bij gravis op de wachtlijst staan.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Ik zat ook al in de VS te wachten en daar heb ik hem net gemist. Ik ben nu toch wel ongeduldig aan het worden.Jer0entjeh88 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:38:
[...]
Ik sta ook nog op de wachtlijst, rustig afwachten
Ik ben in DE, ga een dezer dagen even rondshoppen. Dm me, dan kijk ik ook voor jou.Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:51:
Gaan er mensen binnenkort nog naar Duitsland? Die nog wat extra's willen verdienen?
Laat het me even weten
Sta je er al lang op. Ik sinds vorige week maandag volgens mij....Airwolf schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:05:
[...]
Ik zat ook al in de VS te wachten en daar heb ik hem net gemist. Ik ben nu toch wel ongeduldig aan het worden.
Ik heb nog een 32GB 3g in de aanbieding..Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:51:
Laat het me even weten
Ik wil hem graag van je overnemenmikevdzanden schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:17:
[...]
Ik heb nog een 32GB 3g in de aanbieding..
Ik bij gravis sinds de 8ste.Jer0entjeh88 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:58:
[...]
Sta je er al lang op. Ik sinds vorige week maandag volgens mij....
Toch al wel wat langer als mij dus, laat maar wat weten wanneer je wat van ze hoort. Ik ben voor de 32gig wifi gegaan.
Dan zal je hem wel eerder binnen krijgen dan ik, want ik heb een 3g besteld en op 1 of andere manier zijn die gewoon slecht leverbaar.Jer0entjeh88 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:23:
[...]
Toch al wel wat langer als mij dus, laat maar wat weten wanneer je wat van ze hoort. Ik ben voor de 32gig wifi gegaan.
Verwijderd
Waar kan men nog voor een redelijke prijs een 64GB 3G bestellen? Het lijkt alsof die dingen gewoon niet gemaakt worden.
jammer dat gravis gestopt is, wou een 32 gb voor 625 of een 64 voor 725 maar had iets te lang gewacht met bestellen
dan maar op de NL release wachtten
dan maar op de NL release wachtten

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
DM verstuurdLargo schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:06:
[...]
Ik ben in DE, ga een dezer dagen even rondshoppen. Dm me, dan kijk ik ook voor jou.
Mocht iemand nog interesse hebben: in de Mediamarkt in Aachen (DLD) ligt een 32Gb wifi gereserveerd, meer info via DM.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Sorry, ik weet niet hoe ik moet DM'en maar ben geintresseerd!Oscar the Grouch schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:02:
Mocht iemand nog interesse hebben: in de Mediamarkt in Aachen (DLD) ligt een 32Gb wifi gereserveerd, meer info via DM.
Ook ik ben geintresseerd in een Ipad van één van de ipads die eventueel uit duitsland meegenomen kunnen worden, maar ook mij lukt het niet om een DM te sturen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Psst http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussionsHenkus schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:32:
Ook ik ben geintresseerd in een Ipad van één van de ipads die eventueel uit duitsland meegenomen kunnen worden, maar ook mij lukt het niet om een DM te sturen.
Ik heb een iPad gekocht op eBay. Hopelijk is ie snel hier. (32GB Wi-fi) voor 500 euro inclusief verzenden.
Verkoper heeft een goede rating en heeft al vaker (100+ keer) dure Apple hardware verkocht. Ook heb ik Paypal kopersbescherming dus ik hoop dat ie goed binnenkomt.
Verwijderd
Heb je een link?FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:42:
Ik heb een iPad gekocht op eBay. Hopelijk is ie snel hier. (32GB Wi-fi) voor 500 euro inclusief verzenden.Verkoper heeft een goede rating en heeft al vaker (100+ keer) dure Apple hardware verkocht. Ook heb ik Paypal kopersbescherming dus ik hoop dat ie goed binnenkomt.
De gegevens over dit gekocht object zijn niet meer beschikbaar.
Er zijn een aantal redenen waarom deze gegevens niet meer beschikbaar zijn. De meest voorkomende reden is dat objectdetails voor aankopen niet langer dan 90 worden bewaard.
Verwijderd
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ersion&&item=170503635813DayteX schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:47:
[...]
De gegevens over dit gekocht object zijn niet meer beschikbaar.
Er zijn een aantal redenen waarom deze gegevens niet meer beschikbaar zijn. De meest voorkomende reden is dat objectdetails voor aankopen niet langer dan 90 worden bewaard.
condition tweedehands.
Hoe groot is de kans dat ze gewoon in de Duitse Mediamarkten liggen? Ben op zoek naar een 16/32GB. Ik ben vrijdag voor iets anders in Duitsland en het leek me wel wat om er gewoon langs te rijden zonder te reserveren
De grotere vestigingen hebben waarschijnlijk wel wat voorraad. De kleine hebben nog nooit een iPad gezien.
Zie ook mijn reply elders in dit topic.
Klopt, maar heeft gewoon in een hoesje gezeten. Voor die 100 euro maakt het me dat niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:47:
[...]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ersion&&item=170503635813
condition tweedehands.
Dat wordt dus Hamburg/BremenOscar the Grouch schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:47:
De grotere vestigingen hebben waarschijnlijk wel wat voorraad. De kleine hebben nog nooit een iPad gezien.

Akkoord,FiXeR.nl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:06:
[...]
Klopt, maar heeft gewoon in een hoesje gezeten. Voor die 100 euro maakt het me dat niet uit.
echter vraag ik me af of de douane er niet alsnog een heffing naberekend. Zo is het apparaat net nieuw, grijze import, en gebeurt het vaker dat nieuwe artikelen, al dan niet voorzien van vingerafdrukken zo worden verzonden om het tweedehands te doen lijken...
Verwijderd
ik hoorde dat de ipad in Juli naar Nederland komt. Is er al iets bekend wanneer in Juli. Ik ga namelijk 3 juli op vakantie, en wil dan graag een ipad hebben, is die er dan al?
Dit bericht las ik:
http://www.onemorething.n...-schappen-van-mediamarkt/
is er al meer over bekend?
Dit bericht las ik:
Zolang het niet op Apple.nl staat is het niet officieel en zijn het alleen geruchten.
Nee, ik zoek elke dag op internet naar meer info, maar ik kan niets vinden.Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:10:
ik hoorde dat de ipad in Juli naar Nederland komt. Is er al iets bekend wanneer in Juli. Ik ga namelijk 3 juli op vakantie, en wil dan graag een ipad hebben, is die er dan al?
Dit bericht las ik:
Persoonlijk schat ik de kans dat je er 1 (nederlandse) hebt, vrij laag in, maar volgende week weten we meer.
Ik ga zelf eind juli op vakantie en zou dan ook heel graag een Ipad mee kunnen nemen. Als ie inderdaad op 2 juli in de media markt ligt, sta ik om 8:00 s'morgen in de rij.
Als de mediamarkt ze 2juli heeft, dan moeten ze ook wel bij de apple resellers binnenkomen op die dag.
Iig bij de a-mac kon ik er 1 reserveren (wel met aanbetaling) maar dan weet ik zeker dat ik niet om 8h in de rij hoef te staan
Iig bij de a-mac kon ik er 1 reserveren (wel met aanbetaling) maar dan weet ik zeker dat ik niet om 8h in de rij hoef te staan
Als ze bij Apple 'juli' zeggen zou ik er niet te hard van uit gaan dat ie dan op 2 juli al in de winkel ligt
Is er nog iemand die naar Duitsland gaat en wil kijken of hij/zij een camera connection kit kan meenemen? heb er eentje dringend nodig.
Mijn iPad is binnen bij Gravis. Kan ik daar met creditcard betalen?
Had ze dit al via de mail gevraagd maar nog steeds geen antwoord, vandaar hier even de vraag.
Had ze dit al via de mail gevraagd maar nog steeds geen antwoord, vandaar hier even de vraag.
@sebastius; Ik geloof niet dat de camera conncetion kit op voorraad is ergens. Ik ben deze iig tijdens mijn zoektocht naar een iPad verleden week.
@Oscar: Scheisse
Nee, kan alleen met cash.Jer0entjeh88 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:04:
Mijn iPad is binnen bij Gravis. Kan ik daar met creditcard betalen?
PSN: TDBtje
Yep. * Oscar the Grouch wil ook, graag voor m'n vakantie in Aug.
/me slaat zichzelf nog steeds voor z'n hoofd dat ie er niet 10 extra heeft meegenomen uit #NY in mei... Waren toen net als Apple case nog goed verkrijgbaar.Oscar the Grouch schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:56:
[...]
Yep. * Oscar the Grouch wil ook, graag voor m'n vakantie in Aug.
[ Voor 8% gewijzigd door Sander op 24-06-2010 13:31 ]
Ik kan mijn unit ook deze week nog afhalen bij Gravis in Aken, afgelopen zaterdag besteld.
Ik heb bij meerdere zaken gewoon de camera connection kit zien liggen.
Ik heb bij meerdere zaken gewoon de camera connection kit zien liggen.
Ik ga zo eerst richting Essen om te proberen een 32 wifi te scoren (ben helaas bang dat de 2 waar Oscar het over had imiddels vergeven zijn
). Mocht ik daar niet slagen dan ga ik door naar Dusseldorf, en als laatste poging Kohn-city.
Bij dusseldorf/kohn-city zal ik kijken of ze de camera connection kit hebben liggen, ik zal ik er dan drie meenemen, (1 voor mijzelf), dus 2 voor eventueel geinteresseerden mits ik slaag
Bij dusseldorf/kohn-city zal ik kijken of ze de camera connection kit hebben liggen, ik zal ik er dan drie meenemen, (1 voor mijzelf), dus 2 voor eventueel geinteresseerden mits ik slaag
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
Nou, dan hou ik mij aanbevolen!MauBro schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:43:
Ik ga zo eerst richting Essen om te proberen een 32 wifi te scoren (ben helaas bang dat de 2 waar Oscar het over had imiddels vergeven zijn). Mocht ik daar niet slagen dan ga ik door naar Dusseldorf, en als laatste poging Kohn-city.
Zojuist de laatste 32gig Ohne UMTS met mijn steenkolenduits weten te bemachtigen in Essen. Camera connection was nog niet steeds te koop. Gezien het tijdstip (spits) ben ik ook niet meer doorgereden naar Dusseldorf/Koln.Als ik een adresje vind zal ik het uiteraard mededelen
.
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
heb je wel een paar extra camera kits meegenomen? ik wil je wel extra betalen!MauBro schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:19:
Zojuist de laatste 32gig Ohne UMTS met mijn steenkolenduits weten te bemachtigen in Essen. Camera connection was nog steeds te koop. Gezien het tijdstip (spits) ben ik ook niet meer doorgereden naar Dusseldorf/Koln.Als ik een adresje vind zal ik het uiteraard mededelen.
Haha herkenbaar, in Krefeld hadden ze wel demomodellen maar geen dozen. Die moesten ze uit het magazine halen, kreeg je ook een factuur op naam mee. Ik versta enigzins Duits, maar spreken absoluut nietMauBro schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:19:
met mijn steenkolenduits

Oeps... Ik was het woordje niet vergetenMedic112 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:16:
[...]
heb je wel een paar extra camera kits meegenomen? ik wil je wel extra betalen!

[ Voor 3% gewijzigd door MauBro op 24-06-2010 20:50 ]
Dus jij hebt een demo model gekocht?Tom schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 20:30:
[...]
Haha herkenbaar, in Krefeld hadden ze wel demomodellen maar geen dozen. Die moesten ze uit het magazine halen, kreeg je ook een factuur op naam mee. Ik versta enigzins Duits, maar spreken absoluut niet
Iemand een idee welke Duitse shop (dicht bij Belgie) de 16GB 3G op voorraad zou kunnen hebben ?
Ik heb gister bij Gravis in Dusseldorf mijn 32gig wifi opgehaald. Ze hadden alleen maar iPads voor mensen met een reservering.
Zo, net een rondje duitsland gedaan. Ik heb een ipad 32g wifi gekocht. Wilde eigenlijk de 16g wifi, maar dit was de laatste 
Mstore + Mediamarkt Krefeld had geen ipads meer
Mediamarkt Monchengladbach is nu ook ipad loos
Mstore + Mediamarkt Krefeld had geen ipads meer
Mediamarkt Monchengladbach is nu ook ipad loos
Maandag 21 juni gereserveerd bij Gravis Dusseldorf en ik kan het morgen al ophalen. Heb een 16GB wifi besteld.
Verwijderd
Ik heb eigenlijk volgende week nog een iPad nodig. Wat raden jullie me aan? Is er iemand die nog een iPad te koop heeft?
iUser en Jeroentje, hoe reserveren jullie bij Gravis.de?
Bellen, of kan je ze ook mailen?
Mailen lijkt me makkelijker, hoef je je naam niet te gaan spellen enzo
Moet een 16GB wi-fi versie hebben, wil 'm liefst in Dusseldorf ophalen.
[ Voor 59% gewijzigd door matthijst op 26-06-2010 12:54 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Gewoon mailen naar de Dusseldorf store. Email: store.duesseldorf AT gravis.dematthijst schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:47:
iUser en Jeroentje, hoe reserveren jullie bij Gravis.de?
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:01:
Ik heb eigenlijk volgende week nog een iPad nodig. Wat raden jullie me aan? Is er iemand die nog een iPad te koop heeft?
offtopic:
zet je private msg eens aan
zet je private msg eens aan
Vandaag m'n iPad opgehaald bij gravis. Goeie service en ik werd zelfs gefeliciteerd toen ik m'n iPad in m'n handen kreeg.Verder heb ik nog met de iphone 4 kunnen spelen.
Bij Seven Saturn heb ik om 15:00 wel 7x 32Gb wifi zien liggen en 1x 16GB wifi. Ook daar heb ik geen connection kit kunnen vinden.
Bij Seven Saturn heb ik om 15:00 wel 7x 32Gb wifi zien liggen en 1x 16GB wifi. Ook daar heb ik geen connection kit kunnen vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door IUser op 26-06-2010 21:40 ]
De grens steden kun je schudden die zijn nu wel even leeg gekocht.. Maar vorige week in Koln centrum bij zowel gravis als de mediamarkt de iPad 16 en 64 gb volop op voorraad.. 32gb is wat lastiger schijnt populair te zijn, De 3G variant is nergens te krijgen kon wel in reservering gezet worden maar geen leveringsdatum erbij..
Camera connectie kit was volgens de gravis meneer nog niet uitgeleverd in Duitsland door Apple
(en voor de statistieken ik type dit op mijn 16gb iPad wifi. Sinds vorige week in huis en het is nu het default browse device van mijn vriendin en mij geworden. En mijn vriendin is niet echt de handigste met computers maar s'avonds is het toch vaak wedstrijdje wie het ding als eerste heeft
)
Camera connectie kit was volgens de gravis meneer nog niet uitgeleverd in Duitsland door Apple
(en voor de statistieken ik type dit op mijn 16gb iPad wifi. Sinds vorige week in huis en het is nu het default browse device van mijn vriendin en mij geworden. En mijn vriendin is niet echt de handigste met computers maar s'avonds is het toch vaak wedstrijdje wie het ding als eerste heeft
Driving a cadillac in a fool's parade.
Krijg je ook een bevestigingsmail van je 'bestelling', of krijg je pas een mail als er daadwerkelijk een iPad voor je klaar ligt?Jer0entjeh88 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:07:
Gewoon mailen naar de Dusseldorf store. Email: store.duesseldorf AT gravis.de
Haters everywhere but I don’t really care
Ja, ze vragen ook om naw-gegevens.matthijst schreef op zondag 27 juni 2010 @ 08:24:
[...]
Krijg je ook een bevestigingsmail van je 'bestelling', of krijg je pas een mail als er daadwerkelijk een iPad voor je klaar ligt?
Verwijderd
Vorige week in Hamburg geweest bij de Apple store héél veel voorraad (ook 3g). Ik ben op de bonnefooi gegaan en was zo aan de beurt (ben er met een 32gb 3G uitgelopen)
Und hoeveel haben Sie betaald?Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 05:33:
Vorige week in Hamburg geweest bij de Apple store héél veel voorraad (ook 3g). Ik ben op de bonnefooi gegaan en was zo aan de beurt (ben er met een 32gb 3G uitgelopen)
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 05:33:
Ik moest het in Hamburg doen met de Wifi versie
Waarom heb je dat dan gedaan? Op MP zijn er nu volop te koop voor een zeer goede prijs....Kwobra schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:42:
[...]
![]()
Ik moest het in Hamburg doen met de Wifi versie
Samsung S23 Ultra 256GB
Kwam er toevallig langswvexeltweakers schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:04:
[...]
Waarom heb je dat dan gedaan? Op MP zijn er nu volop te koop voor een zeer goede prijs....

Vrijdag op de bonnefooi naar de MediaMarkt in Aken gereden. Daar hadden ze op dat moment nog 1 32 GB Wifi. Even later dus niet meer...
Misschien nog handig: Optimized Handbrake Presets to Encode Video for Your New iPad or iPhone 4.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Kan jullie melden dat ook Gravis in Dusseldorf door z'n voorraad heen is. Heb er nu een op reservering staan daar. Mailtje met NAW was genoeg. E-mail wordt keurig & snel in het engels beantwoord. Nu maar wachten....mjax schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:44:
Vrijdag op de bonnefooi naar de MediaMarkt in Aken gereden. Daar hadden ze op dat moment nog 1 32 GB Wifi. Even later dus niet meer...
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik had voor de launch al per e-mail een iPad 64GB 3G besteld voor mijn vrouw bij Gravis in Aachen. Werd gisteren gebeld dat de iPad klaar lagloekf2 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:47:
[...]
Kan jullie melden dat ook Gravis in Dusseldorf door z'n voorraad heen is. Heb er nu een op reservering staan daar. Mailtje met NAW was genoeg. E-mail wordt keurig & snel in het engels beantwoord. Nu maar wachten....
Nog wat nuttige info:
Bij Gravis moet je de iPad binnen 2 dagen ophalen en wat betreft betalingen vertelde ze me dat met name Rabobank pashouders een probleem hebben (boven de 500 euro). Ik kon (ABN pas) wel gewoon in 1x afrekenen in de winkel. Creditcards accepteren ze niet.
Ik ben op zoek naar de iPAD Wifi+3G 16GB maar krijg door het volgen van het topic het gevoel dat er in Duitsland wat dat betreft nog vrij weinig op gang komt. Heeft iemand enig inschatting in hoe dat in Frankrijk zou zijn? Ik kan bijna niet wachten! Erg vervelend dat Apple de release in NL uitstelde.
Thanks,
Thanks,
Dan heb je mazzel. Ik kreeg een mail dat het spul in bestelling staat. Nog geen telefoontje of e-mail. Heb op zich ook geen haast. Zaterdag is vroeg zat. Zag dat ze wel tot 8 uur 's avonds open zijn, dus wie weet uit m'n werk ;-)Maarten @klet.st schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:08:
[...]
Ik had voor de launch al per e-mail een iPad 64GB 3G besteld voor mijn vrouw bij Gravis in Aachen. Werd gisteren gebeld dat de iPad klaar lag.
Nog wat nuttige info:
Bij Gravis moet je de iPad binnen 2 dagen ophalen en wat betreft betalingen vertelde ze me dat met name Rabobank pashouders een probleem hebben (boven de 500 euro). Ik kon (ABN pas) wel gewoon in 1x afrekenen in de winkel. Creditcards accepteren ze niet.
Geen creditcards in de winkel ? Vreemd. Meeste winkels in Duitsland accepteren gewoon eurocard + pincode. Pinpas met EMV chip zou ook moeten werken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gisteren bij de Restore in Bremen een Ipad Wifi 32gb opgehaald. Had eerst een mailtje gestuurd of er nog ipads aanwezig waren.
Er waren gisteren 2 Ipad's 32gb wifi, waarvan er nu eentje voor mijn neus ligt.
Er waren gisteren 2 Ipad's 32gb wifi, waarvan er nu eentje voor mijn neus ligt.
Heb mijne ook net gereserveerd. Waarschijnlijk eind volgende week..
Kan niet wachten! iPad, iPhone 4.... Damn, dat ze gewoon nu komen.
Tja, als je een 3g hebt gereserveerd dan mag kom je achteraan de rij en mag je nog wel een maandje wachten. ;-)Blck schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:20:
Heb mijne ook net gereserveerd. Waarschijnlijk eind volgende week..
Gisteren een 64gb wifi opgehaald in Antwerpen, voor € 699,- via markt plaats. Wat een geweldig apparaat!
Je moet wel een bedrijf hebben met een geldig BTW nummer anders komt de BTW nog bij.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik een iPad heb voor mijn vakantie, al betaalt de zaak nu wel ietsje meer.
Je moet wel een bedrijf hebben met een geldig BTW nummer anders komt de BTW nog bij.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik een iPad heb voor mijn vakantie, al betaalt de zaak nu wel ietsje meer.
Je vraagt je natuurlijk af of het vertrouwd is. Het blijkt echter dat deze meneer ook een import export bedrijfje en verkoop vandaar uit de ipads.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:54:
@ hierboven, kreeg jij ook mailtjes in gebrekkig nederlands?
Ik heb een orginele factuur gekregen en hij heeft eerst mijn BTW nummer gecontroleerd.
Wel was het even spannend als je met 2 onbekende heren naar een flatje gaat om daar je ipad op te halen.
Ik heb afgelopen zondag via Gravis.de een IPAD WIFI 32 GB besteld. Ik had gelezen in dit topic dat dit als Nederlander niet mogelijk is/was. Onder het motto, nee heb je... ja kan je krijgen heb ik het toch geprobeerd. Met succes, want UPS heeft aangegeven dat morgen mijn IPAD thuis wordt afgeleverd. Voor € 19 euro brengt UPS het bij mij thuis.
Ik zeg… niet moeilijk doen lekker via internet bestellen.
btw: natuurlijk via mail contact gehad met Gravis, in het Engels, goede service en snel antwoord!
btw: natuurlijk via mail contact gehad met Gravis, in het Engels, goede service en snel antwoord!
Mijn 64g 3g via Gravis is vandaag verstuurd. :-)
Ik zit ook te twijfelen om de 64 Gb 3g bij gravis te bestellen, is nu op voorraad. Heb je hem gewoon via de webshop besteld? En wanneer?
Wat zijn de totale kosten?konehead schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:14:
Ik heb afgelopen zondag via Gravis.de een IPAD WIFI 32 GB besteld. Ik had gelezen in dit topic dat dit als Nederlander niet mogelijk is/was. Onder het motto, nee heb je... ja kan je krijgen heb ik het toch geprobeerd. Met succes, want UPS heeft aangegeven dat morgen mijn IPAD thuis wordt afgeleverd. Voor € 19 euro brengt UPS het bij mij thuis.
9 Juni. Maar Gravis mag van apple geen iPads meer naar het buitenland versturen.EeePC schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:51:
Ik zit ook te twijfelen om de 64 Gb 3g bij gravis te bestellen, is nu op voorraad. Heb je hem gewoon via de webshop besteld? En wanneer?
Kijk ff op de website +
IPAD 32 GIG: €599 + €19.95
Dus ze verzenden nog wel naar Nederland. Heb je gewoon via de online shop besteld, of via e-mail?konehead schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:14:
Via Shop en niet via mijn CC betaald...... (ik had namelijk het vermoeden dat daar het issue zat NL CC)EeePC schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:10:
[...]
Dus ze verzenden nog wel naar Nederland. Heb je gewoon via de online shop besteld, of via e-mail?
Hoe heb je dan betaald? via PayPal?konehead schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:19:
[...]
Via Shop en niet via mijn CC betaald...... (ik had namelijk het vermoeden dat daar het issue zat NL CC)
Ter info: krijg net van lotsabits.com een mail waarin ze aangeven dat ze nog WiFi 32 en WiFi 64 op voorraad hebben.
PSN: TDBtje
Ik heb gister een iPad 32Gb opgehaald bij Gravis in Muenster, heb vandaag een mailtje gekregen dat ze bij de mStore in Essen de iPad 32Gb in stock hebben, en er eentje voor me gereserveert hebben. Als iemand interesse heeft, DM dan eventjes.
Edit: de reservering is vergeven!
Heb ook een mailtje gekregen dat ze bij Gravis in Aachen, Dortmund, Essen en Dusseldorf uitverkocht zijn.
Edit: de reservering is vergeven!
Heb ook een mailtje gekregen dat ze bij Gravis in Aachen, Dortmund, Essen en Dusseldorf uitverkocht zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door RvdH op 01-07-2010 18:47 ]
Ik zit op dit moment in Montreal! 
Bestbuy had nog een aantal 64GB 3g in de aanbieding..
Futureshop had een 16/32GB Wifi (allebei 1x) nog in voorraad..
De winkels lagen tegenover elkaar, dus ik dacht, laat ik eens kijken bij de ander. Daar kwam erachter dat ze alleen de 64GB 3g nog hadden, dus ik weer terug naar Futureshop! Kut, allebei weg! In pak-en-beet 4min.!
.. Ik was ondertussen wel een 16GB wifi teruggekomen, maar met open doos.. Zag er nog gaaf uit, dus heb ik die maar meegenomen..
Maandag bezoek ik hier nog ff de officiele Applestore, dus mocht er iemand interesse hebben, mail me dan ff!
Bestbuy had nog een aantal 64GB 3g in de aanbieding..
Futureshop had een 16/32GB Wifi (allebei 1x) nog in voorraad..
De winkels lagen tegenover elkaar, dus ik dacht, laat ik eens kijken bij de ander. Daar kwam erachter dat ze alleen de 64GB 3g nog hadden, dus ik weer terug naar Futureshop! Kut, allebei weg! In pak-en-beet 4min.!
Maandag bezoek ik hier nog ff de officiele Applestore, dus mocht er iemand interesse hebben, mail me dan ff!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.
Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.