Oeps, wrong topic
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 18:37 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij is binnen! Ik kreeg vanmiddag een email dat ie binnen was en dat ie afgehaald kon worden. Je wilt niet weten hoe snel ik de auto ingesprongen ben om m op te halen!Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:27:
[...]
Haha, bij mij hetzelfde. Ik heb nu ook een bestelling geplaatst bij mpcplaza, ook betaling bij afhalen. Maar stel dat het bij mpcplaza uitloopt naar 3 weken. Annuleer je 'm dan ook? Omdat Duitsland waarschijnlijk nog langer duurt dan dat?
Verwijderd
[ Voor 101% gewijzigd door kanja op 30-04-2010 11:25 ]
Verwijderd
Ik heb een heel ander product gekocht uit usa een eyefi kaartje. Maar daar heb ik ook een code van via usps. Hiervan staat de status al vanaf 24 April dat het pakketje ontvangen is bij een postkantoor in Florida.kanja schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:00:
Ik baal nu wel een beetje. Heb de 25ste via Ebay een Ipad besteld, Op 27 april nog even contact met seller gehad en die zei dat ze zelfde dag nog zou gaan shippen. Inderdaad dezelfde dag via Ebay een track nummer ontvangen. Nu hou ik het al vanaf de 28ste in de gaten maar de status blijft op Electronic Shipping Info Received. Nu lees ik op diverse forums dat je bij Priority Mail International Parcels wel een soort van een track& trace hebt maar bij anderen lees ik weer dat hun status pas bijgewerkt werd toen ze het artikel al binnen hadden. Blijf wel positief en heb het gevoel dat het wel goed komt maar toch vind ik het raar dat er niet eens wordt vermeld of die geaccepteerd is of niet. Misschien moest ik niet zo cheap doen en voor een extra $10 kiezen voor express mail.
Verwijderd
Nog goedkoper via USPS First Class Mail International. Ik wou alleen even als voorbeeld geven dat het soms lang kan duren.kanja schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:24:
@alwin-d: Was het eyefi kaartje met Priority of Express mail verstuurd? Ik lees vaak dat er pas een update is als ie ergens langs komt waar ie gescanned wordt ofzo iets
Mijn pakket van simplyelectronics kwam uit Engeland.Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:14:
Wat heeft Evan hier mee te maken ??Die SimplyElectronics, versturen die vanuit Engeland of vanuit US?
[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 30-04-2010 16:26 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Simplyelectronic bied hem nu aan voor 595,-.. Heb jij dat ook betaald? Wat goedkoper dan dat kan nergenslintweaker schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:21:
[...]
Mijn pakket van simplyelectronics kwam uit Engeland.
Nette prijs. Op marktplaats zie ik ze inmiddels voor rond de 625 langs komen. Maar dat blijft shabby natuurlijk.[message=,noline]mikevdzanden schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:42[/message]:
[...]
Simplyelectronic bied hem nu aan voor 595,-.. Heb jij dat ook betaald? Wat goedkoper dan dat kan nergens
[ Voor 23% gewijzigd door srekaewt op 30-04-2010 18:24 ]
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Mja en dan haak ik dus af. 25 Euro winst maken voor al die moeite? Je wilt minstens 100 Euro er bovenop hebben, zeker omdat je weet dat mensen zo gek zijn dat ervoor te betalen als het apparaat nog niet te koop is. Hij wilt geld verdienen, dat is waarom hij dit doet, simpel. 25 Euro, ik kan het mij niet voorstellen.matthijst schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:26:
Kan op zich best:
1. Hij woont in Montreal, gaat de iPads dus waarschijnlijk zelf halen,.
De iPad kost hem: 5% sales tax in Maine ==> 499 * 1,05 / 1,30 = 403 euro.
Alleen het verzenden vind ik een beetje vaag, maar ala, als hij zegt dat het jou 7,50 kost:
Canadapost.ca:
H2X 3J3 Netherlands 26.00 cm 20.00 cm 5.00 cm 1.000 kg
Expresspost Interntional - $63,28
International Parcel surface - $34,77
Small packet - $32,29 --> 24,50 euro
*** Allemaal tot $100 verzekerd.
Hij is dus ongeveer
403 + 24,50 = 427,50 kwijt.
Dan verdient hij 25 euro op de iPad.
Haters everywhere but I don’t really care
Probeer Borderlinx.com , mijn 2 iPads zijn daar naar toe verstuurd en zijn nu inmiddels vanaf mijn Borderlinx account naar Nederland verscheeptsrekaewt schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:01:
[...]
Nette prijs. Op marktplaats zie ik ze inmiddels voor rond de 625 langs komen. Maar dat blijft shabby natuurlijk.
Op eBay kun je er een voor +- 500 euro kopen incl verzending. + 75 euro belasting kom je ongeveer op hetzelfde uit. Met mogelijkheid dat ie door de douane slipt natuurlijk.
Edit: Mijn bestelling bij Apple is inmiddels geannuleerd. Bundlebox lijkt niet meer door Apple's filters te komen.
gewoon nee.
Ik heb Borderlinx tweemaal geprobeerd, waarvan eenmaal met een licht verhaspeld adres (parksaide i.p.v. parkside). Maar beide keren binnen 48 uur door Apple gecancelled (geen levering aan freight forwarders).SanderPS3 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:35:
[...]
Probeer Borderlinx.com , mijn 2 iPads zijn daar naar toe verstuurd en zijn nu inmiddels vanaf mijn Borderlinx account naar Nederland verscheepthopelijk komen ze dinsdag !
[ Voor 13% gewijzigd door ustinov op 01-05-2010 09:21 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Verwijderd
Denk je dat in Duitsland beide modellen in 1x beschikbaar zijn, dus de WiFi en de 3G?danplo schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:50:
Evan stuurt mij net een email dat hij nu ook de 3g versie heeft van alleen 64 GB voor 1200 Dollar.
Ik vind het persoonlijk teveel, maar misschien zijn er andere die het wel willen of durven via Evan.
Ik wacht nog wel even tot ze in duitsland beschikbaar zijn.
Dat durf ik niet te zeggen, dat is volgens mij nog niet bekend gemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:09:
[...]
Denk je dat in Duitsland beide modellen in 1x beschikbaar zijn, dus de WiFi en de 3G?
Want reserveren vanaf 10 mei en beschikbaar eind mei, als de 3G dan ook beschikbaar is dan wacht ik daar wel op.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik ook maar via Ebay net 1 Ipad gescoort.Moartn schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 20:14:
Net op eBay maar een iPadje gescoord. Hopen dat de douane me met rust laat
Verwijderd
Wanneer heb je hem besteld? of hoe lang duurde de levering?lintweaker schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:11:
Whoohoo hij is binnen!![]()
[afbeelding]
Nu maar een lekker er mee aan de gang...
De verzend verpakking van simplyelektronics.net was wat eenvoudig slechts de DHL plastic verzendzak eromheen. Dat had wel beter gekund. Maar goed verder geen problemen.
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 02-05-2010 12:03 ]
Verwijderd
Hoeveel vraagt hij zich vandaag de dag voor een 16GB?DaannO schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:23:
Vorige week woensdag bij Evan 2x een 16GB besteld en vandaag netjes binnen gekregen. Erg goed verpakt en uiteraard super snel. Hij zou vrijdag al aangekomen zijn mits wij geen koning te vieren hadden
800 dollar.Raimon89 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:24:
[...]
Hoeveel vraagt hij zich vandaag de dag voor een 16GB?
3 dagen geleden had hij alleen maar 64 gb 3G IpadsCousinBoneless schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:31:
Weet je toevallig of hij ook nog 16gb's 3g heeft?
Verwijderd
Waarmee laat je de iPad versturen dan?Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:51:
Ik heb zojuist een 16GB/3G besteld op eBay voor ~550 euro (729 USD) inclusief. Nu nog hopen op een beetje geluk met de douane...
Verwijderd
Verwijderd
Stond er niet echt duidelijk. Ik had 'm vooraf gemaild, en de verkoper zei "DHL or EMS". Ik hoop DHL - daar is bij mij veruit het meeste door de douane gekomen.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Haha die van mij is ook vanaf Jersey City gestuurd!adamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:45:
Yay, mijn iPad is inmiddels eindelijk in Nederland gearriveerd:
Scan History
Date Time Location Status
May 04, 2010 7:41 am AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, Into Foreign Customs
May 04, 2010 7:40 am AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, Arrived Abroad
April 26, 2010 8:07 am FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099, International Dispatch
April 26, 2010 8:06 am FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099, Arrival
April 21, 2010 1:22 pm FALL RIVER, MA 02721 Electronic Shipping Info Received
Iemand enig idee hoe lang ik nu nog ongeveer zal moeten wachten? Voor het weekend in huis of gaat de douane traag en/of moeilijk doen? (USPS overigens)
Oh, 4 werkdagen is te overzien. Wanneer heb jij met TNT gebeld, op welk nummer heb je ze gebeld en wat heb je gevraagd/gezegd?SgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:02:
[...]
Haha die van mij is ook vanaf Jersey City gestuurd!
Maar die van mij is ondertussen ingeklaard en wacht op versturen (na een belletje met TNT)
Hij lag daar vanaf 28-04 dus zo'n 4 werkdagen (ook USPS)
Voor een Track and Trace nummer van TNT (wanneer deze in NL is) kun je gewoon helpdesk bellen (die met dat overpriced dure nummer) Hierbij willen ze je USPS Tracking Number en dan weten ze welke Track & Trace van TNT erbij hoort.adamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:30:
[...]
Oh, 4 werkdagen is te overzien. Wanneer heb jij met TNT gebeld, op welk nummer heb je ze gebeld en wat heb je gevraagd/gezegd?
Sorry voor de achterlijkheid van dit bericht, maar als ik het goed begrijp kan je dit dus al doen terwijl de iPad nog bij de douane ligt (waar mijne nu dus ligt)? Als dit zo is, ga ik zo maar eens bellenSgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:56:
[...]
Voor een Track and Trace nummer van TNT (wanneer deze in NL is) kun je gewoon helpdesk bellen (die met dat overpriced dure nummer) Hierbij willen ze je USPS Tracking Number en dan weten ze welke Track & Trace van TNT erbij hoort.
Verder heb ik vanochtend met TNT Inklaringen (direct nummer is : 020-5873491) gebeld en hier vragen ze om het door jou verkregen Track & Trace van TNT
[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 04-05-2010 14:01 ]
Geeft niks! Ik heb het ook allemaal moeten vragen! Ik geef het stokje gewoon aan jou dooradamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:34:
[...]
Sorry voor de achterlijkheid van dit bericht, maar als ik het goed begrijp kan je dit dus al doen terwijl de iPad nog bij de douane ligt (waar mijne nu dus ligt)? Als dit zo is, ga ik zo maar eens bellen
[ Voor 3% gewijzigd door SgtDoggie op 04-05-2010 13:46 ]
Top man! Nog tips voor als ik Inklaringen bel?SgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:44:
[...]
Geeft niks! Ik heb het ook allemaal moeten vragen! Ik geef het stokje gewoon aan jou door
Maar als die in NL bij de douane ligt kun je idd bellen, zodra het pakket van USPS op Nederlandse bodem is kun je een Track & Track van TNT krijgen!
[EDIT voor hierboven] Geen probleem!
Helaas niet, het is gewoon een call center, waar ze je nummer vragen en zeggen watskeburt!adamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:44:
[...]
Top man! Nog tips voor als ik Inklaringen bel?
Ok, dacht misschien is er nog een magisch trucje waardoor ze je pakket sneller afhandelen ofzoSgtDoggie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:45:
[...]
Helaas niet, het is gewoon een call center, waar ze je nummer vragen en zeggen watskeburt!
Dus verder weet ik 't niets aan tips om met hun te kunnen praten!
ipv dat callcenter. Je kunt ook rechtstreeks inklaringen bellen had het nummer paar pagina's terug neergezet.adamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:11:
[...]
Ok, dacht misschien is er nog een magisch trucje waardoor ze je pakket sneller afhandelen ofzo
Ik had een beetje tijd over en heb een handleiding geschreven hoe een iPad in nederland te bemachtigen.
Verhaal is hier te lezen:
http://www.icovers.nl/blog/?p=54
P.S. Mensen die met USPS als verzendmethode hebben. 1 tip als hij bij douane ligt in Nederland en je vind het te lang duren niet naar TNT klantenservice bellen heeft geen nut, gewoon meteen naar TNT inklaringen bellen 020-587340
[ Voor 29% gewijzigd door Maxmannl op 04-05-2010 16:47 ]
Ok, nummer genoteerd, bedankt. Wat kan ik dan het beste zeggen? Gewoon of ze eens even heel snel gaan opschieten?Maxmannl schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:45:
[...]
ipv dat callcenter. Je kunt ook rechtstreeks inklaringen bellen had het nummer paar pagina's terug neergezet.
Let op de ene keer krijg je iemand aan de telefoon die je echt wil helpen en aardig is. andere keer krijg je chagrijnig iemand die zich afvraagt hoe je aan het nummer komt.
Veel plezier met bellen
Edit: post tog gevonden
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 04-05-2010 16:49 ]
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Het hangt er natuurlijk vanaf waar je zoekt. In mijn geval zou de besparing "maar" 90€ zijn. En dan moet je hopen dan je kunt reserveren in duitsland als Nederlander zijnde of zo niet dat er voldoende voorraad is in de streek waar je naar toe gaat. Om die redenen heb ik maar eieren voor m'n geld gekozen en me over die 90€ heen gezet. In beide gevallen moest ik rijden dus ik zal die kosten maar ff buiten beschouwing laten.Jer0entjeh88 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:11:
Ik twijfel ook maar heb besloten om te wachten tot eind mei en dan even naar Duitsland te rijden. Volgens mij kun je vanaf 10mei reserveren dus dat doe ik dan ook meteen even. Dan weet ik zeker dat ik niet voor nop heenrijd.
Bespaard me toch snel 200 euro minus de brandstof kosten natuurlijk, ach maken we er een dagje van.
Waar heb jij voor gekozen? Import? Winkel in Nederland?flab007 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:25:
[...]
Het hangt er natuurlijk vanaf waar je zoekt. In mijn geval zou de besparing "maar" 90€ zijn. En dan moet je hopen dan je kunt reserveren in duitsland als Nederlander zijnde of zo niet dat er voldoende voorraad is in de streek waar je naar toe gaat. Om die redenen heb ik maar eieren voor m'n geld gekozen en me over die 90€ heen gezet. In beide gevallen moest ik rijden dus ik zal die kosten maar ff buiten beschouwing laten.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Uiteindelijk voor een winkel in nederland. Ik vond hier op het forum iemand die de 32GB voor 689€ bij MpcPlaza had gezien. Dat vond ik op zich een redelijke prijs. Ondertussen hebben ze de prijs echter omhoog geschroeft naar 720€ zag ik.Jer0entjeh88 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:56:
[...]
Waar heb jij voor gekozen? Import? Winkel in Nederland?
Srry moest nog een 0 extra bij dit is het goede nummer: 020-5873400adamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:48:
[...]
Ok, nummer genoteerd, bedankt. Wat kan ik dan het beste zeggen? Gewoon of ze eens even heel snel gaan opschieten?Ik kan me voorstellen dat er betere dingen te zeggen zijn...
P.S. Dat nummer wat je geeft is 9 cijfers lang, lijkt me niet kloppen? Meeste Nederlandse 020-nummers zijn toch 10 cijfers
Gewoon bij billing amerikaanse adres invullen. Je hebt kans dat bank belt om te vragen of het door mag gaan of je hebt kans dat apple de order meteen canceld. Anyway gewoon proberen--Christiaan-- schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:27:
Hoi,
Ik wil met mijn Nederlandse creditcard de iPad op een Amerikaans adres laten bezorgen. Dat kan echter niet, maar ik las hier dat ik daar wel gewoon met mijn Nederlandse creditcard kan kopen. Ik kan het land bij Billing Address niet veranderen. Wie weet wel hoe dat moet?
Hoe bel jij TNT Inklaring ?adamvansanten schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:12:
Net met TNT Inklaringen gebeld (gaat tegenwoordig ook via het dure 0900-nummer), ze willen waarschijnlijk wel een factuur hebben, maar dat moet weer via de post heen en weer gestuurd worden... Het gaat dus nog een tijdje duren voor ik mijn iPad in huis heb
gewoon nee.
Had jij een internationaal Track&Trace nummer ? Hoe wist je dat je pakket bij TNT inklaringen lag ?adamvansanten schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:13:
0900-0570 en dan optie 2, krijg je meteen iemand aan de lijn. Ik heb nog gevraagd of ik de factuur kon mailen (als PDF) of kon faxen, maar dat was allemaal geen optie. Ik zal dus denk ik gewoon moeten wachten tot ik een brief in de post krijg, waarna ik weer een brief terug mag posten met een kopie van de factuur. So much voor binnen een week door de douane heenkomen!
gewoon nee.
Moet nog een nul achteradamvansanten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:48:
[...]
Ok, nummer genoteerd, bedankt. Wat kan ik dan het beste zeggen? Gewoon of ze eens even heel snel gaan opschieten?Ik kan me voorstellen dat er betere dingen te zeggen zijn...
P.S. Dat nummer wat je geeft is 9 cijfers lang, lijkt me niet kloppen? Meeste Nederlandse 020-nummers zijn toch 10 cijfers
Kreeg 2 dagen nadat hun bij de douane is gekomen een brief dat ik de waarde, inhoud en factuur kenbaar moest maken. Twee dagen daarna was de inklaring klaar. Had eerst ook gebeld of ik het kon mailen,à maar inderdaad dat was geen optie.adamvansanten schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:13:
0900-0570 en dan optie 2, krijg je meteen iemand aan de lijn. Ik heb nog gevraagd of ik de factuur kon mailen (als PDF) of kon faxen, maar dat was allemaal geen optie. Ik zal dus denk ik gewoon moeten wachten tot ik een brief in de post krijg, waarna ik weer een brief terug mag posten met een kopie van de factuur. So much voor binnen een week door de douane heenkomen!
Gewoon als ik deze brief in huis krijg dus een envelopje met een briefje en een kopie van de factuur opsturen dus. Gaan we doen! Bedankt!Reverb_ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:04:
[...]
Kreeg 2 dagen nadat hun bij de douane is gekomen een brief dat ik de waarde, inhoud en factuur kenbaar moest maken. Twee dagen daarna was de inklaring klaar. Had eerst ook gebeld of ik het kon mailen,à maar inderdaad dat was geen optie.
Klopt, maar niet iedereen krijgt een brief thuis. Ligt meer aan hoe de verzender de papieren heeft ingevuld. Heb de papieren gewoon maar naar waarheid ingevuld, want -als je het misschien niet naar waarheid invult- krijg je een beste boete. Moest 83 euro bijdokken.adamvansanten schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:30:
[...]
Gewoon als ik deze brief in huis krijg dus een envelopje met een briefje en een kopie van de factuur opsturen dus. Gaan we doen! Bedankt!
Nope, nog geen bericht van Fedex wat ik moet bijbetalen...JoJo nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:38:
Is er hier iemand die nog iets van de douane heeft gehoord ivm met Evan?
Ik denk precies hetzelfdeMisiek schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:36:
Wat denken jullie hier van? Is aziatisch en lage prijzen. I'm thinking too good to be true...
http://link.marktplaats.nl/345037062
PSN: Roy-1991
Nope is kwijt. Waarschijnlijk gejat, door dat gedoe met die duties waren er natuurlijk vrij veel mensen op de hoogte van inhoud en waarde. Fedex maakt er overigens wel een potje van, Evan en ik krijgen van verschillende bronnen compleet verschillende verhalen. Laatste status is dat ze de "procedurele zoekactie" aan het volgen zijn (dus alle locaties af) maar ik heb al van de Fedex politie begrepen dat er een intern onderzoek is gestart.BloodDragon schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:17:
[...]
Nope, nog geen bericht van Fedex wat ik moet bijbetalen...
@Largo
Is jouw pakket onderhand al terecht of meer over duidelijk?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Hm, had ik achteraf beter kunnen wachten, aangezien mijne er de komende dagen toch nog niet zal zijnLuCarD schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:40:
http://www.onemorething.n...ne+More+Thing+-+nieuws%29
Vanaf 10 mei is de IPad in NL te krijgen
[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 07-05-2010 13:49 ]
Verwijderd
Eind mei doe ik het ook voor. Ik kon er ook geen krijgen via een kennis in New York.adamvansanten schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:43:
[...]
Hm, had ik achteraf beter kunnen wachten, aangezien mijne er de komende dagen toch nog niet zal zijnAch, eigenwijs he
EDIT: Lees dat het over de pre-orders gaat, uitlevering vanaf eind mei.
Ja, mijn iPad is dus alweer meer dan 2 weken onderweg, en nu loopt de Nederlandse douane traag te doenVerwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:24:
[...]
Eind mei doe ik het ook voor. Ik kon er ook geen krijgen via een kennis in New York.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Bron: EngadgetWe knew it was coming end of May, now we have a date: May 28th and up for pre-order on May 10th. That's when the iPad will hit Australia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Spain, Switzerland and the UK. It lands in Austria, Belgium, Hong Kong, Ireland, Luxembourg, Mexico, Netherlands, New Zealand and Singapore in July. Sorry, still no pricing. Full press release after the break.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 15:02 ]
Wordt de prijs dan ook al bekend gemaakt?vgroenewold schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:49:
10 Mei, voorverkoop Nederland, ben ik even blij een beetje geduld te hebben gehad.
Dat lijkt me wel toch? Lijkt me vreemd om een apparaat te pre-orderen zonder de prijs te weten...
Verwijderd
lijkt me sterk dat je duurder zijn dan je nu eentje importeert.adamvansanten schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:21:
[...]
Dat lijkt me wel toch? Lijkt me vreemd om een apparaat te pre-orderen zonder de prijs te weten...
Het zal sowieso goedkoper zijn, maar wat heeft dat te maken met het feit dat je dan de prijs alsnog niet weet? Ervan uitgaande dat deze pre-orders bindend zijn, zou het vreemd zijn (als ze niet bindend zijn, maakt het natuurlijk niets uit en kan je altijd alsnog je pre-order annuleren).Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:23:
[...]
lijkt me sterk dat je duurder zijn dan je nu eentje importeert.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Nou wauw, wat een verschil!Rivanov schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:56:
Al 3 weken bij mij in huis.. ben ik even blij dat ik 'm geimporteerd heb.
Verwijderd
Dit zijn de prijzen in Spanje. Aangezien alle producten daar goedkoper zijn dan in de Benelux omdat ze daar maar 16% btw hebben kun je rekenen op prijzen vanaf 499 in DuitslandRivanov schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:01:
Spaanse prijzen iPad
Wi-Fi
16 GB €479
32 GB €579
64 GB €679
Wi-Fi + 3G
16 GB €579
32 GB €679
64 GB €779
Verwijderd
Nu ook op Apple.nl: beschikbaar vanaf juli.Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:01:
10 mei komt er helemaal niets naar Nederland.
Op zijn vroegst juli. Geen exacte datum. En ook niet of dan pre-orderen is of gelijk leverbaar. Prijzen zijn ook nog niet bekend, ja onofficieel wat gegok misschien van 479 euro, maar dat is dan ook alles.
Zeker want jij moet nog zeker 1,5 maand wachten..
Verwijderd
Hier staat het wat uitgebreider.Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:58:
[...]
Nu ook op Apple.nl: beschikbaar vanaf juli.
Voor prijzen zie hier
Zit het probleem er niet in dat je bij online bestellen via de Apple siteje als billing address geen ander land kunt kiezen (Nederland dus) en daardoor je CC gegevens niet meer kloppen?Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:59:
[...]
Hier staat het wat uitgebreider.
Dus nog 3 weken wachten voor je hem in Europa daadwerkelijk in je bezit kan hebben.
Iemand enig idee of importen via de online store in Duitsland mogelijk is?
Mijn bestelling via de US is 2x gecancelled
Die "fee" waar ze 't over hebben is 5% bij wire transfer en 10% bij creditcard. Bovenstaande bedragen komen dus neer op:Hello Jorik,
Thanks for the email.
Unfortunately we are not able to get iPads from Apple.com directly anymore but there is good news, we have found a new supplier that we are able to get them from. Here are the prices for the models we can order for you:
16 GB WiFi $575
32 GB WiFi $667
64 GB WiFi $760
Our prices INCLUDE the iPad, US sales tax, and domestic shipping from the supplier to your MyUS.com address. Personal Shopper fees will apply. You can see a complete listing of our Personal Shopper fees on our website.
At this time we are not currently able to get the 3G models from our supplier but they expect them in stock on May 14th. We don't know what the cost will be but if you are interested please reply to this email and we will let you know as soon as we can.
If you are interested in purchasing an iPad at this price please reply to this email and we'll place the order for you. Please be sure to tell us which model you would like.
Please also note that you can now order the iPad from Amazon.com and ebay.com. The prices are a bit higher but they are available.
Please let me know if you have any questions or if there is anything I can help you with.
Best Regards,
MyUS.com
www.myus.com
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq