[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19
Yippie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:37:
[...]

Niks doen zodat eaa wordt teruggestuurd kleven dus wel degelijk wat risico's aan.
Los van het feit nog hoe Fedex nu aan zijn vergoeding moet komen voor de extra kosten die zij dan moeten maken als het waar is dat zijn eigen account geblokkeerd is. Ze kunnen dan mogelijk beslag leggen.
[...]
In mijn ervaring stelt de kopersbescherming van Paypal niet veel voor. Ze zeggen al gauw dat die bescherming niet voor jou situatie geldt. (Alleen vertellen ze je dat pas na die 45 dagen.). Goede kans dat ze dit als een prive-overschrijving zien.
ALS je je geld terug wilt vragen, heb je in mijn ervaring meer kans via je creditcard-maatschappij. Dan is Paypal ineens wel heel snel met reageren. :)

[ Voor 19% gewijzigd door ustinov op 28-04-2010 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 06:22:
Pakket vrijgegeven woeptiedoe :D misschien dan vandaag al
binnen
Dat is goed nieuws, heb je dan ook al betaald of komt de rekening later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is vannacht ook vrijgegeven.

@Largo: je krijgt binnen twee weken een acceptgiro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 07:18:
Die van mij is vannacht ook vrijgegeven.

@Largo: je krijgt binnen twee weken een acceptgiro
Ok thanks.
Ik heb ze een screendump van de paypal invoice gestuurd, maar die van mij is nog niet vrijgegeven. Bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo,
Die van mij is ook nog niet los hoor maar dat zal vandaag wel goedkomen lijkt me als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 16:13
Zojuist Fedex gesproken, hoe het staat met het pakketje omdat deze is "vrijgelaten"

dit is dus niet zo. De pakketjes die zijn "vrijgelaten" zijn dus blijkbaar "doorgeglipt", dus dit klopt niet wat de meeste mensen denken, we kunnen beter wachten op de status voor vanmiddag.

blijkbaar zijn er gisteren veel vragen over de verzender binnen gekomen heheh O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Minhan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:23:
Zojuist Fedex gesproken, hoe het staat met het pakketje omdat deze is "vrijgelaten"

dit is dus niet zo. De pakketjes die zijn "vrijgelaten" zijn dus blijkbaar "doorgeglipt", dus dit klopt niet wat de meeste mensen denken, we kunnen beter wachten op de status voor vanmiddag.

blijkbaar zijn er gisteren veel vragen over de verzender binnen gekomen heheh O-)
wat bedoel je met doorgeglipt, klopt de status niet? Of is er toch wel een kans dat het vandaag binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ik heb zojuist ook een gescande Apple bon van Evan ontvangen, had ik niet meer verwacht.
Minhan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:23:

Gaat wel om 7 van de 12 pakketten. Ik zit er niet tussen maar hoop dat ze toch door kunnen.

[ Voor 61% gewijzigd door Largo op 28-04-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evan is niet heel wakker meer.
Stuurt me net een mail met de bon....zonder de bon..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:32:
[...]

wat bedoel je met doorgeglipt, klopt de status niet? Of is er toch wel een kans dat het vandaag binnen komt.
Er is kans dat hij vandaag wel doorkomt, met name voor de mensen die de bon hebben opgestuurd, maar de onderzoek loopt nog steeds namelijk, en de pakketjes zijn per ongeluk fout gescant waardoor het lijkt dat het vrijgegeven is. Mevrouw van Fedex dacht ook dat het vandaag zou geleverd worden, maar ze had dus even contact opgenomen met de import afdeling en blijkt dus dat het een foutje was, en dat het onderzoek nog steeds loopt.

ikzelf wacht nog even op bericht van de import afdeling zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:58:
Evan is niet heel wakker meer.
Stuurt me net een mail met de bon....zonder de bon..... :X
Zat bij mij in de mail zelf gescant, dus niet als attachment.

Mocht je hem nog krijgen: zou graag met jou de bonnummers vergelijken. Even zeker weten dat het niet dezelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:03:
[...]

Zat bij mij in de mail zelf gescant, dus niet als attachment.

Mocht je hem nog krijgen: zou graag met jou de bonnummers vergelijken. Even zeker weten dat het niet dezelfde is.
Hier ook hoor was zelf blijkbaar nog niet wakker.
Bonnummer ga ik niet posten hier maar je kan me altijd even een DM sturen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

1 van de pakketjes is in elk geval al wel onderweg naar zijn bestemming, lucky basterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Largo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:28:
1 van de pakketjes is in elk geval al wel onderweg naar zijn bestemming, lucky basterd :)
idd... helaas dat dat niet de mijne is :P is het iemand van hier? dan wil ik ook graag weten hoe hij dit gefixt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej! het is inderdaad de mijne....
staat sinds 08:57 uur op "On fedex vehicle for delivery'
Gisteren contact gehad met FedEx, paypal bon gestuurd en vermeld dat verzender zou betalen
die gaven aan dat verzender niet kan/wil betalen
gevraagd hoeveel het is, gaat om +/- 185 euro
bevestigd dat ik zelf wel betaal
en nu is die onderweg....
Maar ik MOET zometeen werken...whaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:42:
Jeej! het is inderdaad de mijne....
staat sinds 08:57 uur op "On fedex vehicle for delivery'
Gisteren contact gehad met FedEx, paypal bon gestuurd en vermeld dat verzender zou betalen
die gaven aan dat verzender niet kan/wil betalen
gevraagd hoeveel het is, gaat om +/- 185 euro
bevestigd dat ik zelf wel betaal
en nu is die onderweg....
Maar ik MOET zometeen werken...whaa
lucky bastard... Ik had ook aangegeven dat ik wel wou betalen, maar wou eerst weten hoeveel het was.. voor je het weet "wil" ik ineens een boete betalen van 400 euro... nou dat denk :S maja mssn dat hij vandaag voor mij word vrijgelaten, gisteravond al de bon opgestuurd en aangegeven dat ik wil betalen, maar dat was half 7 ofzo, 7 uur zijn ze gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat snel nu jongens, weer 2 in "onze" batch die in de truck zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Minhan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:47:
[...]

lucky bastard... Ik had ook aangegeven dat ik wel wou betalen, maar wou eerst weten hoeveel het was.. voor je het weet "wil" ik ineens een boete betalen van 400 euro... nou dat denk :S maja mssn dat hij vandaag voor mij word vrijgelaten, gisteravond al de bon opgestuurd en aangegeven dat ik wil betalen, maar dat was half 7 ofzo, 7 uur zijn ze gesloten
Die van mij is ook onderweg... en ik kreeg serieus om 23.30 gisteravond nog mails van nl-import... goede werktijden! ;)

Ik ben echter explicitiet akkoord gegaan met het betalen van het BTW-bedrag over de aanschafprijs, niet de overige kosten.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Net gebeld en duurde even omdat ze door ging bellen, maar er werd gezegd dat die van mij ook vandaag geleverd gaat worden :) Was ook inderdaad gister akkoord gegaan met betalen, maar mocht het inderdaad neer komen op een enorme boeten dan wordt het nog moeilijk tekenen als hij hier is, gister werd er over de telefoon wel tegen mij gezegd, dat ik hier niet op hoefde te rekenen, maar gewoon de btw en verzendkosten. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik nog .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-07 15:13
BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:56:
[...] maar gewoon de btw en verzendkosten. We zullen zien.
Maar waarom moet je verzendkosten lappen dan? Dat was toch al geregeld in the US met FedEx? Of gaat het nu niet meer via hun maar via TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
On FedEx vehicle for delivery :) Hopelijk voor de rest gaat het ook vandaag nog lukken, anders mag ik aannemen morgen, aangeven dat je de kosten wil betalen is dus wel noodzakelijk

Edit
SgtDoggie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:07:
[...]

Maar waarom moet je verzendkosten lappen dan? Dat was toch al geregeld in the US met FedEx? Of gaat het nu niet meer via hun maar via TNT?
Ja dat is inderdaad een beetje vreemd, heb het eigenlijk niet meer nagevraagd, maar dit kreeg ik in ieder geval te horen over de telefoon, misschien iemand anders wel? Het gaat in ieder geval gewoon nog steeds via Fedex.

[ Voor 57% gewijzigd door sroebert op 28-04-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:08:
Ja dat is inderdaad een beetje vreemd, heb het eigenlijk niet meer nagevraagd, maar dit kreeg ik in ieder geval te horen over de telefoon, misschien iemand anders wel? Het gaat in ieder geval gewoon nog steeds via Fedex.
Komt waarschijnlijk omdat de acc waarmee alle kosten betaald werd, is geblokkeerd. Dit is blijkbaar de "HP Account" Vandaar dat wij nog belast worden met de verzendkosten.

Ik moet nog antwoord krijgen van de NL-Import ! waar hebben jullie naar gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen! nu aan het syncen...daarna direkt werken...bleuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Minhan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:30:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat de acc waarmee alle kosten betaald werd, is geblokkeerd. Dit is blijkbaar de "HP Account" Vandaar dat wij nog belast worden met de verzendkosten.

Ik moet nog antwoord krijgen van de NL-Import ! waar hebben jullie naar gemaild?
Ik heb nooit antwoord gekregen, nu dus wel verstuurd, maar had gemailed naar nl-import@mail.fedex.com, overigens wat later ook naar nl-import@fedex.com, maar neem aan dat dit hetzelfde is.

Als dat overigens inderdaad waar is dat ook de verzendkosten op een andere account kwamen te staan, dan zou Evan wel enorm veel meer hebben verdiend. Dat zou betekenen dat hij alleen de iPads heeft betaald. Toch vreemd dat je dat zo maar zou kunnen doen (behalve dan dat hij nu door de mand is gevallen).
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:44:
Hij is binnen! nu aan het syncen...daarna direkt werken...bleuh!
Jeeeh! :) Veel plezier!! Hoeveel moet je nu bijbetalen?

[ Voor 11% gewijzigd door sroebert op 28-04-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen bedrag gezien, mbt extra betalen...
Vermeld was € 185,-
maar op pakket staat niets, acceptgiro zal volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 11:39
Bij mij is die ook onderweg, nu maar hopen dat er iemand thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:45:
[...]

Ik heb nooit antwoord gekregen, nu dus wel verstuurd, maar had gemailed naar nl-import@mail.fedex.com, overigens wat later ook naar nl-import@fedex.com, maar neem aan dat dit hetzelfde is.

Als dat overigens inderdaad waar is dat ook de verzendkosten op een andere account kwamen te staan, dan zou Evan wel enorm veel meer hebben verdiend. Dat zou betekenen dat hij alleen de iPads heeft betaald. Toch vreemd dat je dat zo maar zou kunnen doen (behalve dan dat hij nu door de mand is gevallen).

[...]

Jeeeh! :) Veel plezier!! Hoeveel moet je nu bijbetalen?
Ik hoop voor je dat die van jouw ook vandaag gaat komen!

Wel een beetje raar dat Evan kennelijk op iemand anders' account heeft verzonden, dat zou zijn winst inderdaad nogal de hoogte in duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
thaan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:47:
[...]

Ik hoop voor je dat die van jouw ook vandaag gaat komen!

Wel een beetje raar dat Evan kennelijk op iemand anders' account heeft verzonden, dat zou zijn winst inderdaad nogal de hoogte in duwen.
Pas op, geen kwaad voor over Evan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Voor mij is Evan king.

[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 28-04-2010 12:57 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Net Fedex aan de ljin gehad, Ze hebben mij vermeld dat de verzender (Evan) een account nummer heeft doorgegeven dat dus wel geldig is. Ik hoef blijkbaar niks te betalen en m'n pakje word morgen verstuurd. Waarschijnlijk geld dit voor meerdere personen maar ik wacht het nog maar even af voordat ik een gat in de lucht spring en alsnog moet betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik denk dat ik de volgende keer ook maar een maand naar Amerika ga, bij een USA release.
Dan huur ik wel een appartement, en ga ik vanuit daar alles hier naartoe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:15:
Ik denk dat ik de volgende keer ook maar een maand naar Amerika ga, bij een USA release.
Dan huur ik wel een appartement, en ga ik vanuit daar alles hier naartoe sturen.
Moet je m wel huren in de buurt van een keten aan Apple Stores! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Minhan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:14:
Net Fedex aan de ljin gehad, Ze hebben mij vermeld dat de verzender (Evan) een account nummer heeft doorgegeven dat dus wel geldig is. Ik hoef blijkbaar niks te betalen en m'n pakje word morgen verstuurd. Waarschijnlijk geld dit voor meerdere personen maar ik wacht het nog maar even af voordat ik een gat in de lucht spring en alsnog moet betalen!
Hmm, vreemd, nou maar hopen dat als dit het geval is, degene die nu door zijn niet alsnog moeten betalen 8)7 Zou wel betekenen dat je de iPad 100 dollar goedkoper hebt gehad :+ Of zullen we Evan dan alsnog terug gaan betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:24:
[...]

Hmm, vreemd, nou maar hopen dat als dit het geval is, degene die nu door zijn niet alsnog moeten betalen 8)7 Zou wel betekenen dat je de iPad 100 dollar goedkoper hebt gehad :+ Of zullen we Evan dan alsnog terug gaan betalen :?
Het moet niet gekker worden, ik heb nét iemand aan de lijn gehad die zegt dat ze wachten op de bon met de waarde van de zending? Rare gang van zaken, lijkt willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Minhan schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:14:
Dit lijkt mij wel heel sterk, aangezien FedEx tegen mij zeiden dat ze er nog werk van gingen maken op de manier hoe Evan zaken doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:33:
[...]

Dit lijkt mij wel heel sterk, aangezien FedEx tegen mij zeiden dat ze er nog werk van gingen maken op de manier hoe Evan zaken doet.
NotSoSteady schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:39:
[...]

Joh doe die Evan oogkleppen even af, en kom dan weer terug.
Het enigste waar je goed in bent, is in dingen te suggereren voor de rest heb je nog niet 1 post gehad van toegevoegde waarde. Je twijfelt nog liever aan de woorden van FeDex, dan aan een Amerikaan die zijn afspraken niet nakomt.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Largo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:29:
[...]

Het moet niet gekker worden, ik heb nét iemand aan de lijn gehad die zegt dat ze wachten op de bon met de waarde van de zending? Rare gang van zaken, lijkt willekeur.
Je kan beter mailen met ze, aangezien de mensen daar op die helpdesk ook niet precies weten wat er aan de hand is. Want gisteren zaten ze me ook de hele tijd wijs te maken, dat ze aan het wachten waren op die bon. En toen ik er achteraan mailde, kreeg ik het bericht dat er problemen waren met zijn account etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:40:
[...]

Je kan beter mailen met ze, aangezien de mensen daar op die helpdesk ook niet precies weten wat er aan de hand is. Want gisteren zaten ze me ook de hele tijd wijs te maken, dat ze aan het wachten waren op die bon. En toen ik er achteraan mailde, kreeg ik het bericht dat er problemen waren met zijn account etc.
Waarheen heb jij gemailt? net de bon naar nl-import en nlmaster gestuurd. Gister al de paypal invoice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Nou hier is hij nu ook net binnen, syncing time :) Geen informatie verder over wat er nog betaald moet worden, vandaag nog maar even achteraan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 10:34
Al die mensen die Ipads importeren en tussen de 200 en 400 euro teveel betalen snap ik echt niet.
Koop een ticket naar de US voor die opslag prijs en plak er een leuk weekend of vakantie aan vast.
Heb je een Win - Win situatie en krijg je ook niet de problemen die mensen nu beschrijven...

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De invoerrechten bedragen 146 euro, kon mij net iemand van de chat vertellen.
Largo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:46:
[...]

Waarheen heb jij gemailt? net de bon naar nl-import en nlmaster gestuurd. Gister al de paypal invoice...
Naar beide, bijna direct antwoord en mijn iPad is onderweg.

[ Voor 65% gewijzigd door NotSoSteady op 28-04-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Net de bevestiging van de NL-import gekregen, ik ga zometeen de Ipad ophalen in ridderkerk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eindelijk een duidelijk antwoord gekregen.
Morgen komt de ipad naar leek.
Nu even kijken of ik thuis kan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron.v
  • Laatst online: 25-05-2021
De mijne komt ook morgen; is zojuist vrijgegeven door de douane. Op de vraag wie de douane-kosten ging betalen kreeg ik onderstaand mailtje van nl-zuidimport:

"Deze kosten worden door de afzender betaald.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,"

We zien het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Nou net weer even gebeld met Fedex, hier werd net als bij NotSoSteady gesproken over 146 euro belasting etc. Dat is overigens voor de 64GB versie. Vreemd dat andere mensen te horen krijgen dat het betaald wordt door de afzender :(

Maar goed, min de ongeveer 75 euro die ik gister van Evan heb ontvangen, valt het uiteindelijk dan wel weer mee, vervelend, maar zeker overheen te komen nu de iPad binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:48:
Nou net weer even gebeld met Fedex, hier werd net als bij NotSoSteady gesproken over 146 euro belasting etc. Dat is overigens voor de 64GB versie. Vreemd dat andere mensen te horen krijgen dat het betaald wordt door de afzender :(

Maar goed, min de ongeveer 75 euro die ik gister van Evan heb ontvangen, valt het uiteindelijk dan wel weer mee, vervelend, maar zeker overheen te komen nu de iPad binnen is.
Fedex heeft duidelijk gezegd dat er BTW betaald moet worden over de aanschafprijs (=$950-$1000 * 0.19). Verder geen invoerrechten en of boete (vooralsnog).

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
SerialThrillaZ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:59:
[...]

Fedex heeft duidelijk gezegd dat er BTW betaald moet worden over de aanschafprijs (=$950-$1000 * 0.19). Verder geen invoerrechten en of boete (vooralsnog).
Ja, maar als andere nu te horen krijgen dat de verzender dit betaald, blijft toch vreemd (overigens werd mij gister verteld dat er ook verzendkosten bij zouden komen, maar dat lijkt nu dus weer niet, kortom het is nog niet duidelijk, ik wacht op de acceptgiro :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Die 75 boeit ook niet echt meer, die had ik direct wel willen betalen dan had ik hem tenminste maandag al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

BloodDragon schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:04:
[...]

Ja, maar als andere nu te horen krijgen dat de verzender dit betaald, blijft toch vreemd (overigens werd mij gister verteld dat er ook verzendkosten bij zouden komen, maar dat lijkt nu dus weer niet, kortom het is nog niet duidelijk, ik wacht op de acceptgiro :P)
Idd afwachten... ik heb in mijn mail naar nl-import duidelijk vermeld dat ik akkoord ga met het betalen van de BTW heffing over het aanschafbedrag. Ik heb echter nooit gezegd dat ik ook akkoord ga met evt. andere kosten.

In het ergste geval betaal ik dus de BTW, maar het kan nog meer meevallen...

Maar stel nou dat we uiteindelijk toch niks hoeven te betalen, zijn de mensen hier dan ook zo eerlijk om de refund terug te betalen aan Evan? (ik zou het doen, btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Zojuist wedereom contact gehad met Fedex. Ik ga het pakketje morgen ophalen, en ik moet dus wel 110,06 bij betalen. Dus de kosten komen toch wel erbij... alleen die mensen daar geven me steeds wel verschillende tijden door dat ik het pakketje kan ophalen, eerst is het 10 uur en nu is het 9 uur s'ochtends. Dropoff tijden zijn vanaf 9 uur dus ik sta daar morgen ochtend gewoon om 9 uur en dan moet dat hopelijk goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Haha laten we met zijn allen, daar voor de deur gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:11:
Haha laten we met zijn allen, daar voor de deur gaan slapen.
nahhh ze brengen het maar geen zin om zo vroeg eruit te moeten.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

SerialThrillaZ schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:14:
[...]

Maar stel nou dat we uiteindelijk toch niks hoeven te betalen, zijn de mensen hier dan ook zo eerlijk om de refund terug te betalen aan Evan? (ik zou het doen, btw).
Ik ook. Geen verdere ellende veroorzaken, dat doen anderen wel voor jou :)

Heb net voor de 3de keer tav Mario de aankoopbon verstuurd met uitdrukkelijke melding dat ik de BTW betaal.
Fingers crossed. Again.

[ Voor 23% gewijzigd door Largo op 28-04-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De mensen die het pakketje binnen heb, is jullie status ook aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:28:
De mensen die het pakketje binnen heb, is jullie status ook aangepast?
Yep, dat gaat vrijwel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Als er niemand thuis is staat er dan ook een melding of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:32:
Als er niemand thuis is staat er dan ook een melding of niet?
Yep: "Delivery exception".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dan zal het wil niks meer worden vandaag.

Op FedEx-voertuig voor bezorging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

NotSoSteady schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:42:
Dan zal het wil niks meer worden vandaag.

Op FedEx-voertuig voor bezorging :(
Volgens mij kan het pakket nog tot 20.00 worden aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

Largo schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:21:
[...]

Ik ook. Geen verdere ellende veroorzaken, dat doen anderen wel voor jou :)

Heb net voor de 3de keer tav Mario de aankoopbon verstuurd met uitdrukkelijke melding dat ik de BTW betaal.
Fingers crossed. Again.
Zojuist een mailtje van Mario, hij is net binnen en gaat er achteraan. Avonddienst schijnbaar :) Nog even afwachten...

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

RHE123 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:47:
[...]

Zojuist een mailtje van Mario, hij is net binnen en gaat er achteraan. Avonddienst schijnbaar :) Nog even afwachten...
Zelfde hier, kopie van de Apple Ipad Aanschaf werd niet geaccepteerd, hopelijk de paypal screendump nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de batch bekijk staan er dus nog 3 op Pakket is beschikbaar voor inklaring. en is de rest al klaar met de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:55:
als ik de batch bekijk staan er dus nog 3 op Pakket is beschikbaar voor inklaring. en is de rest al klaar met de douane.
Van 6 5is de status niet wezenlijk veranderd sinds 26 april. Alleen de laatste lijkt echt vandaag geklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Mijn iPad heb ik afgelopen zondag opgehaald bij familie die hem meegebracht had. Allemaal prima en fijn, ware het niet dat ik zelf aanstaande vrijdag naar New York vlieg, vanaf Dusseldorf en uiteraard neem ik m'n iPad mee om de vlucht en het verblijf daar door te komen. Op de terugreis kunnen ze natuurlijk moeilijk gaan doen als ik mijn nu al in bezet hebbende iPad mee terugneem (en eigenlijk is dat wel terecht, ik heb in Europa geen belasting betaald).

Wat kan ik nu het beste doen om gezeik met de Duitse zoll bij terugkomst te vermijden? Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnvh schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:05:
Wat kan ik nu het beste doen om gezeik met de Duitse zoll bij terugkomst te vermijden? Iemand tips? :)
Hem aan mij verkopen en daar een nieuwe halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Johnvh schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:05:
Mijn iPad heb ik afgelopen zondag opgehaald bij familie die hem meegebracht had. Allemaal prima en fijn, ware het niet dat ik zelf aanstaande vrijdag naar New York vlieg, vanaf Dusseldorf en uiteraard neem ik m'n iPad mee om de vlucht en het verblijf daar door te komen. Op de terugreis kunnen ze natuurlijk moeilijk gaan doen als ik mijn nu al in bezet hebbende iPad mee terugneem (en eigenlijk is dat wel terecht, ik heb in Europa geen belasting betaald).

Hoeveel GB is het? voor de 16GB hoef je geen belasting te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Mijn iPad van simplyelektronics.net is nu eindelijk in Utrecht bij het DHL depot terechtgekomen. Hij is pas echt gisteren bij DHL aangeboden ipv maandag. De verzend mail op maandagavond was wat voorbarig.

De gratis verzend optie van simplyelektronics.net met DHL gaat blijkbaar per vrachtwachten/boot e.d. :|
Tip: voor 10 euries extra gaat het een stuk sneller, deze optie had ik niet gezien. Morgen hopelijk de aflevering, dus maar een dag thuis werken. Dan weten we ook of simplyelektronics te vertrouwen is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip> was toch niet helamaal correct na controle...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Apr 28, 2010 18:27 Vrijgave internationale zending OUDE MEER NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

pfff, de mijne is ook vrijgegeven. Mario bros. saved my day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hij lag al thuis, FedEx T&T werkte blijkbaar niet meer.
Sweet, alleen al ideaal voor RTL gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 12:07

Lulukai

God's gift to women

Kan iedereen hier nu eens posten hoeveel hij in totaal heeft moeten (bij)betalen voor zijn iPad van Evan en wat het totale kostenplaatje is?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon de verleiding (hype) niet weerstaan, de bestelling is gelukt d:)b nu maar afwachten, ze worden vanaf 7 mei verstuurd...

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/th_2010-04-28_193503.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:45:
kon de verleiding (hype) niet weerstaan, de bestelling is gelukt d:)b nu maar afwachten, ze worden vanaf 7 mei verstuurd...

[afbeelding]
hehe en nou maar hopen dat het hier ook goed gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:45:

[afbeelding]
Ik was in de veronderstelling dat de officiële Apple store niet internationaal leverde? Ik las ook ergens dat de US 3G versie niet compatibel zou zijn (zonder jailbreak) met NL...

Heb jij toevallig wat research gedaan en dit uitgezocht? Ik ga anders ook een 3G bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Inderdaad, wat heb je als verzendadres gebruikt en hoe heb je betaald BigDaddie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

ruyckske schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:18:
Kan iedereen hier nu eens posten hoeveel hij in totaal heeft moeten (bij)betalen voor zijn iPad van Evan en wat het totale kostenplaatje is?
Ik heb niet hoeven bijbetalen, heb een 64GB voor $950. Inmiddels een week of twee in huis :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
[message=,noline]Yippie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:23[/message]:
Inderdaad, wat heb je als verzendadres gebruikt en hoe heb je betaald BigDaddie ?
Myus - bundle box - borderlinx adres waarschijnlijk. Heb net ook een bestelling geplaatst voor 2 ipads en kreeg zo'n zelfde bevestiging. Betaling met standaard nl creditcard, bijcard in mijn geval.

[ Voor 28% gewijzigd door srekaewt op 29-04-2010 00:32 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Mijn vriendin gaat in mei voor een week naar NY, dus heb gevraagd of ze een Ipad voor me kan meenemen. Heb een vraag aan de kenners kan je op het vliegveld van NY, geen belastingvrij Ipad halen, of werkt dit niet zo in the US ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pevano
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-06 06:59
B0MBACI schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:54:
Mijn vriendin gaat in mei voor een week naar NY, dus heb gevraagd of ze een Ipad voor me kan meenemen. Heb een vraag aan de kenners kan je op het vliegveld van NY, geen belastingvrij Ipad halen, of werkt dit niet zo in the US ?
Op het vliegveld is geen ipad te krijgen, zelfs bij de apple-stores is het moeilijk. Als je een paar dagen in de US ben kan je een ipad reserveren bij een apple-store, dan krijg je een mail wanneer hij binnen is en houden ze hem 24 uur vast voor je.

Ik heb hem nu gereserveerd in Chicago, laten we hopen dat hij snel binnen komt want ik ga zaterdag weer naar huis en ik heb het al geprobeerd in Orlando, Washington en New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Reserveren in de store is inderdaad de oplossing. Ik zit tot maandag in New York, heb gister een aantal iPads gereserveerd. Ze vertelden mij dat ik ze waarschijnlijk voor vrijdag (3G launch) had. Hopelijk krijg ik vannacht of morgen een mailtje, dan ga ik ze gelijk halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Zo, net terug uit Ridderkerk. Hij ligt nu voor mij aangesloten op de computer ! + ik hoefde zelfs niks af te rekenen... misschien dat de rekening een deze dagen komt maar we zien wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-08 13:54
Hebben de mensen die als eerste besteld hebben bij Evan nog een acceptgiro ofzo gehad? Of hebben ze gewoon geluk gehad :P

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Roy-91 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:13:
Hebben de mensen die als eerste besteld hebben bij Evan nog een acceptgiro ofzo gehad? Of hebben ze gewoon geluk gehad :P
Die hebben geluk gehad (of wij gewoon pech :P), het gaat alleen om de verzending van vorige week woensdag/donderdag geloof ik. Op de verzending van vrijdag had Evan al een hoger bedrag gezet en die zijn zonder problemen doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Zit hier vol spanning te wachten totdat DHL hier aan de deur komt...geduld is een schone zaak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Afgelopen dinsdag twee iPads bij Evan besteld en gister ochtend t geld overgemaakt. Hoop dat ik toch morgen ochtend een track en trace nr van DHL krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Whoohoo hij is binnen! :P

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/linuxhowto.html/ipad-binnen-800x450.jpg

Nu maar een lekker er mee aan de gang...

De verzend verpakking van simplyelektronics.net was wat eenvoudig slechts de DHL plastic verzendzak eromheen. Dat had wel beter gekund. Maar goed verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-08 13:54
Hebben de mensen die sinds vrijdag(?) met een hoger bedrag op de doos, zelf de BTW moeten betalen? Of betaald Evan dit evengoed zelf?

[ Voor 15% gewijzigd door Roy-91 op 29-04-2010 15:20 ]

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is ie ook binnen gelukkig en lekker mee aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

#$%^&!
Pakket is kwijt.Vanochtend nog ergens gescant maar helemaal spoorloos verder.

Kan iemand vertellen hoe de verzenddoos er uit ziet?

[ Voor 24% gewijzigd door Largo op 29-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:09:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat de officiële Apple store niet internationaal leverde? Ik las ook ergens dat de US 3G versie niet compatibel zou zijn (zonder jailbreak) met NL...

Heb jij toevallig wat research gedaan en dit uitgezocht? Ik ga anders ook een 3G bestellen :)
Yippie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:23:
srekaewt schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:30:
[...]
Myus - bundle box - borderlinx adres waarschijnlijk. Heb net ook een bestelling geplaatst voor 2 ipads en kreeg zo'n zelfde bevestiging. Betaling met standaard nl creditcard, bijcard in mijn geval.
via usunlocked deze methode gebruikt.
Voordeel is dat je een officieel aankoopbewijs krijgt, wel zo handig mocht je een keer problemen krijgen bij de douane en voor het claimen van de garantie.
Voor de rest is het voor mij een gok, weet niet of 3G hier gaat werken :? en als de EU prijs bekend gemaakt wordt of ik teveel betaald heb :?
Maar hebzucht won het van verstand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:24:
#$%^&!

Dat meen je Niet!

Doos is een medium box van fedex. Even geen cam in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:33:
[...]
Dat meen je Niet!
Doos is een medium box van fedex. Even geen cam in de buurt.
Wel dus, wat een rampzending. Hele dag Fedex lopen stalken omdat dat ding nog op een Fedex locatie lag, uiteindelijk gebeld met de mededeling dat ze al sinds vanochtend aan het zoeken zijn. Grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 16:45
#$%^&!

Ik heb even snel foto's gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/1977/img1245g.jpg

En nog twee:
http://img718.imageshack.us/img718/1887/img1246i.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/7113/img1247f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

JoJo nl schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:47:
[...]
Ik heb even snel foto's gemaakt:
Thanks, 1 doorgestuurd naar Fedex. Was nog net niet sjacharijnig, en wilde de boel al gaan halen. Maar ben nu toch wel *******.

Er staan nog 2 geklaarde pakketten vast bij Fedex, volgens mij heeft iemand zijn slag geslagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Largo op 29-04-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#$%^&!

Wat een oplichter die Evan! Zomaar een doos kwijtgemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:51:
[...]

Wat een oplichter die Evan! Zomaar een doos kwijtgemaakt!
Dude, waar heb jij het nu weer over? Beetje gefrustreerd dat we kritiek hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft Evan hier mee te maken ?? :O Die SimplyElectronics, versturen die vanuit Engeland of vanuit US?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Van jou zijn we niets anders gewend.. :X

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.