[iPad] importeren deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:
  • 162.901 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Het ziet er naar uit dat de batch die afgelopen dinsdag/woensdag verzonden is nu eindelijk in Parijs is aangekomen. Dat gaat dus maandag worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm dat gaat een kort dagje werken worden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net ge-orderd bij mijn zwager. Als ie hem tegenkomt de komende 3 weken dan neemt ie er 1 mee voor me ;) (hij is nu in Amerika).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Mijn iPads zijn prepared for shipment :D, en dat via Borderlinx ! Ik hou mijn hart vast of hij niet op het alle laatste moment word gecancelled !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:49
Ik heb ook een tracking nummer ontvangen voor mijn 4e iPad. Nu maar hopen dat FEDEX niet moeilijk gaat doen en die vulkaan me niet gaan tegenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 16:13
Tot zo ver gaat het goed, wel enige vertraging opgehlopen maargoed... hoe het er nu uitziet zal mijn Ipad maandag binnenkomen!

Zelf geen last gehad van de duane of fedex btw, alleen dat het wat langer heeft geduurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33
Ik baal...

Kreeg donderdagochtend rond 5.00 een e-mail dat m'n iPad verzonden wat vanuit allpmp (Hongkong). Ik verwachtte hem dus in de loop van volgende week te ontvangen.
Ik vrijdag naar m'n ouders toe in het weekend. Blijkt dat DHL de iPad al had aangeboden bij mijn huis! In nog net geen 35 uur hadden ze hem al aan de deur! Maarja, ik was net een uurtje daarvoor al weg gegaan :( Wordt dus een lang weekend ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuker schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:36:
Ik baal...

Kreeg donderdagochtend rond 5.00 een e-mail dat m'n iPad verzonden wat vanuit allpmp (Hongkong). Ik verwachtte hem dus in de loop van volgende week te ontvangen.
Ik vrijdag naar m'n ouders toe in het weekend. Blijkt dat DHL de iPad al had aangeboden bij mijn huis! In nog net geen 35 uur hadden ze hem al aan de deur! Maarja, ik was net een uurtje daarvoor al weg gegaan :( Wordt dus een lang weekend ben ik bang...
Interessant, moest je nog belasting oid betalen aan de deur? En welke waarde stond op het pakket vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:04:
[...]

Interessant, moest je nog belasting oid betalen aan de deur? En welke waarde stond op het pakket vermeld?
Heb je zijn post gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:11
heuker schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:36:
Ik baal...

Kreeg donderdagochtend rond 5.00 een e-mail dat m'n iPad verzonden wat vanuit allpmp (Hongkong). Ik
...
Wanneer heb je hem daar besteld?
Ik had er vanmorgen een order geplaatst, maar zag daarna pas dat de 'verwachtte partij' op 16 april al is gekomen. 8)7
Ze hebben ook een europese site (portablemall.eu), waar je dus geen BTW zou hoeven betalen. Helaas ook daar geen voorraad. (@redbox: er staat hier en hier 'presale or in transit', ze zijn er nu dus niet terwijl de voorraad al op 16 april aan had moeten komen.)

Evan reageert al een week niet op mijn emails, dus die zal er ook wel niet meer aan kunnen komen.

Iemand nog nieuwe adresjes? :?

EDIT: op zaterdag bij allPMP besteld (niet gezien dat het alleen pre-order was)
Zondag via contactformulier order geannuleerd.
Maandachtochtend was het volledig bedrag teruggestort via Paypal.
Heb nu gevraagd naar levertermijn bij portablemall.eu, want daar is hij 504 incl BTW. (tenzij daar bij checkout ineens iets bij op komt).

[ Voor 45% gewijzigd door ustinov op 26-04-2010 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ustinov schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:29:
[...]

Ik had er vanmorgen een order geplaatst, maar zag daarna pas dat de 'verwachtte partij' op 16 april al is gekomen. 8)7
Ze hebben ook een europese site (portablemall.eu), waar je dus geen BTW zou hoeven betalen. Helaas ook daar geen voorraad.

Evan gereageert al een week niet op mijn emails, dus die zal er ook wel niet meer aan kunnen komen.

Huh waar staat dat ze geen vooraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Lees ik het goed dat Evan voorlopig (hoe lang?) niet kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:04:
Lees ik het goed dat Evan voorlopig (hoe lang?) niet kan leveren?
Nou, ik heb daar nog niets over gelezen en/of gehoord. De 32 GB, die ik afgelopen woensdag besteld heb, zit in de verzendingslijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Volgende week ben ik in NYC. Hopelijk kan ik daar een paar iPads meenemen. Weet iemand of het Wifi model in de Stores nog op voorraad is? Op 30 April ben ik er nog, dus ik ga kijken of ik om 5 uur 's middags met een paar Wifi + 3G iPads de deur uit kan gaan. Voor de zekerheid bestel ik alvast een paar iPads die ik naar het adres van een kennis in NYC laat versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:19

Garyu

WW

Emile schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:04:
Volgende week ben ik in NYC. Hopelijk kan ik daar een paar iPads meenemen. Weet iemand of het Wifi model in de Stores nog op voorraad is? Op 30 April ben ik er nog, dus ik ga kijken of ik om 5 uur 's middags met een paar Wifi + 3G iPads de deur uit kan gaan. Voor de zekerheid bestel ik alvast een paar iPads die ik naar het adres van een kennis in NYC laat versturen.
Ik zou voor de zekerheid inderdaad vooraf online bestellen - in veel stores hebben ze ze niet meer op voorraad en kan je ze alleen nog maar bestellen. NYC weet ik niet, maar in Atlanta was dat in ieder geval zo.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
ustinov schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:29:
[...]

Ze hebben ook een europese site (portablemall.eu), waar je dus geen BTW zou hoeven betalen. Helaas ook daar geen voorraad. (@redbox: er staat hier en hier 'presale or in transit', ze zijn er nu dus niet terwijl de voorraad al op 16 april aan had moeten komen.)

Evan reageert al een week niet op mijn emails, dus die zal er ook wel niet meer aan kunnen komen.

Borderlinx.com, overal staat dat het niet werkt, maar mijn iPads zijn inmiddels toch echt onderweg met FedEx naar mijn Borderlinx adres :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
SanderPS3 schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:21:
[...]

Borderlinx.com, overal staat dat het niet werkt, maar mijn iPads zijn inmiddels toch echt onderweg met FedEx naar mijn Borderlinx adres :)
Met een Nederlandse creditcard?
En zo ja, wat heb je als billing address ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Xental schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 07:44:
Het ziet er naar uit dat de batch die afgelopen dinsdag/woensdag verzonden is nu eindelijk in Parijs is aangekomen. Dat gaat dus maandag worden :-)
@#$%!
"Delay beyond our control"

Het is me wat met deze shipment. Maar goed, maandag is evenwel haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo schreef op zondag 25 april 2010 @ 07:17:
[...]

@#$%!

Ik hoop het wel !! Komende week wil ik tochwel heel graag er mee spelen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
[...]

@#$%!

En "delay beyond our control" in parijs betekent..?
Ik dacht dat als de douane er tussen kwam, hij in Nederland werd vastgehouden? Iemand zin om FEDEX te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:48:
Ik zag net op *knip* een aanbieding van 629 euro voor de iPad Wifi 16GB.. echter weet ik niet hoeveel ze er op voorraad hebben. Komt aardig in de buurt van de prijzen van Evan.

Ik heb trouwens al eventjes niets meer gehoord van hem.. zal hem eens mailen.
Hey thanks voor de tip!

Ik heb hem inmiddels ook al besteld. Oh ja en een Camera connection kit erbij, wist niet dat die al werd verkocht :)

Mooi prijsje, geen gedoe met shipment en de hele zooi! Helemaal top!

Suus }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 04-05-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
thaan schreef op zondag 25 april 2010 @ 09:06:
[...]

En "delay beyond our control" in parijs betekent..?
Ik dacht dat als de douane er tussen kwam, hij in Nederland werd vastgehouden? Iemand zin om FEDEX te bellen?
Dat heeft volgens mij niks te maken met de douane, heeft de mijne ook gehad, maar die is inmiddels in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Hmmm...Die hebben volgens mij helemaal niets op voorraad... Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 09:31:
[...]

Hey thanks voor de tip!

Ik heb hem inmiddels ook al besteld. Oh ja en een Camera connection kit erbij, wist niet dat die al werd verkocht :)

Mooi prijsje, geen gedoe met shipment en de hele zooi! Helemaal top!

Suus }:O
Iemand deze ergens in NL op voorraad gezien? (vetrek deze week paar weken op vakantie en is wel handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie ooit last gehad met een Evan bestelling? Ik wil vandaag m'n order bij 'm gaan plaaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:59:
Heeft een van jullie ooit last gehad met een Evan bestelling? Ik wil vandaag m'n order bij 'm gaan plaaten. :)
Niet van Evan last maar wel van Fedex en een bepaald wolkje;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mooi, maar niet geld gerelateerd dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03
Vooralsnog ben ik perfect geholpen door evan.
Geld was al opgestuurd, en toen kwamen de FedEx/Douane problemen. Dus ik kneep hem wel een beetje aangezien er nog geen IPad verstuurd was voor mij.

Ben keurig door Evan op de hoogte gehouden en tot nu toe niets dan lof voor hem.
Mijn pakketje zit nu in Parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:21:
Ok mooi, maar niet geld gerelateerd dus? :P
Nope hij heeft het met liefde van me aangenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:59:
Weet iemand wat hij in voorraad heeft?
Ik probeer al een week een 16GB te bestellen, maar krijg geen respons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb hem gisteren ook een e-mail gestuurd. Daar heb ik uiteraard nog niets op terug... Ik weet niet of hij op zondag zaken doet. ;) Ik ben ook geïnteresseerd in de 16 gig versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 12:07

Lulukai

God's gift to women

Ik heb hem vanacht ongeveer een halfuurtje aan de lijn gehad. Op dit moment heeft hij enkel nog 64GB liggen. Vandaag zou hij wat rusten en wat recuperen.

Verder vroeg hij ook nog aan iedereen om geduld te hebben. Er liggen veel iPads in Parijs te wachten, maar daar kan hij niets aan veranderen. Gewoon afwachten en sooner or later zal je iPad vanuit Parijs vertrekken en bij je thuis geleverd worden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
ustinov schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:59:
[...]

Met een Nederlandse creditcard?
En zo ja, wat heb je als billing address ingevuld?
Wij hebben een nederlands credit kaart gebruikt, van de Rabobank, bij billing adress gewoon ons Borderlinx Adres ingevoerd. Geen nederlandse gegevens dus, wel vreemd aangezien een bestelling bij een andere winkel is geannuleerd vanwege het niet kloppen van de billing adress en het credit kaart adres (?). Maar dit is goed gegaan :) de iPads zijn vanochtend vertrokken uit China, naar Borderlinx toe, en dan nog naar Nederland :P Wat een wereldreis

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik ben van plan om over enkele weken de 3G versie te kopen (iemand al bij Evan geïnformeerd of hij die ook gaat leveren?). Ik vroeg mij echter af of er hardwarematige regioverschillen zullen komen, is hier al iets over bekend? Wordt de iPad bijvoorbeeld ook in Europa met microsim geleverd of zal het hier wel via 'normale' sim gaan? Anders heeft het importeren uiteraard weinig zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:11:
Ik ben van plan om over enkele weken de 3G versie te kopen (iemand al bij Evan geïnformeerd of hij die ook gaat leveren?). Ik vroeg mij echter af of er hardwarematige regioverschillen zullen komen, is hier al iets over bekend? Wordt de iPad bijvoorbeeld ook in Europa met microsim geleverd of zal het hier wel via 'normale' sim gaan? Anders heeft het importeren uiteraard weinig zin...
Ook in Europa zal gebruik worden gemaakt van een microsim, die van Vodafone is bijvoorbeeld al opgedoken: http://www.ipadplanet.nl/...dafone-voor-britse-ipads/ . En anders kun je altijd nog bijknippen: http://www.ipadplanet.nl/...oude-simkaart-bijknippen/

Het enige hardwareverschil zit m in de stekker. Je zult daar een oplossing voor moeten vinden, want een Amerikaanse stekker past niet in een Europees stopcontact. Maar volgens mij was daar een tijd geleden in dit topic of het ervaringentopic een hele discussie over, dus dan zou je dat even moeten terugzoeken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

CousinBoneless schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:11:
... (iemand al bij Evan geïnformeerd of hij die ook gaat leveren?)....
Evan verwacht ze half mei. Hij gaf hier aan dat we ze wellicht moeten jailbreaken. Heb daar echter geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:31
FYI voor de mensen die de ipad in NYC willen halen:

De winkel op 5th avenue is 24 uur per dag open, 365 dagen per jaar. Dus je kunt er theoretisch gezien ff heen als je een stopover hebt op een vliegveld bij new york (Newark,JFK,La Guardia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
Hoe kan ik Evan vinden op twitter? Heb met zijn e-mail adres gezocht maar niks gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
Klik, niet dat je er wat aan hebt, hij is sinds kort restricted.

Mogelijk is dat omdat hij de nadelen van de kracht van internet heeft mogen ervaren, na eerst juist veel succes ermee behaald te hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door Yippie op 26-04-2010 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
[...]
@#$%!

En nu lijken dan toch alle pakketjes in Nederland te zijn. Lijkt me dat iedereen in deze batch vandaag dan toch wordt blij gemaakt met een iPad. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apr 26, 2010 6:55 AM In transit OUDE MEER NL Package available for clearance.

Kijk dit is nou het goede nieuws waar ik het hele weekend op heb zitten wachten :)

Misschien vandaag en anders morgen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Bij mij staat er verwachtte leverdatum: 26 april tegen 12.00 p.m. Hopelijk gaat dat lukken, anders heb ik voor niks een vrije ochtend genomen ;)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
Fijn... Het pakje dat is verstuurd op 20 April is alweeer vertraagd... Fedex is er nu achter gekomen dat dit een Ipad is dus houden ze hem vast totdat Evan dit oplost..

pff hij zal het wel oplossen daar niet van.. maar ik had toch wel verwacht dat hij vandaag binnen zou zijn!

Er staat nu dus sinds dat hij bij ridderkerk is..

Apr 26, 2010 8:03 AM
Onderweg
RIDDERKERK NL
Pakket is beschikbaar voor inklaring
Apr 26, 2010 4:46 AM
Bij de lokale FedEx-vestiging
RIDDERKERK NL
Apr 26, 2010 4:43 AM
Vrijgave internationale zending
RIDDERKERK NL
Apr 25, 2010 8:59 AM
Onderweg
RIDDERKERK NL
Pakket is beschikbaar voor inklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Minhan schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:33:
Fedex is er nu achter gekomen dat dit een Ipad is
Heb je een e-mail van Fedex ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Ik zat in dezelfde batch, maar bij mij geen inklaring berichten (mijn pakket was wel wat later verstuurd, dus na de douane heisa)

Pakket verstuurd vrijdag - zaterdag nacht
Maandag geleverd(als het goed is).

Apr 26, 2010 10:37 AM On FedEx vehicle for delivery OUDE MEER NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-07 15:13
Die van mij ligt nu in The Bronx! What-up!

International Dispatch, April 24, 2010, 12:38 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Minhan schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:33:
Fedex is er nu achter gekomen dat dit een Ipad is dus houden ze hem vast totdat Evan dit oplost..
Ben bang dat ik hetzelfde probleem heb, onderstaand staat er al sinds vanochtend vroeg.

Apr 26, 2010 6:35 AM AMERSFOORT NL/In- en uitklaring bezig
Apr 26, 2010 6:34 AM AMERSFOORT NL/Onderweg

Verder geen bericht, aflevering staat nog steeds op 26-04 12:00 uur. Dit gaan ze nooit meer halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Yorick81 schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:15:
[...]

Ben bang dat ik hetzelfde probleem heb, onderstaand staat er al sinds vanochtend vroeg.

Apr 26, 2010 6:35 AM AMERSFOORT NL/In- en uitklaring bezig
Apr 26, 2010 6:34 AM AMERSFOORT NL/Onderweg

Verder geen bericht, aflevering staat nog steeds op 26-04 12:00 uur. Dit gaan ze nooit meer halen...
Hier exact hetzelfde...

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
De mijne zat in de batch die de 20ste is verstuurd en is nu onderweg naar mijn huis:

Apr 26, 2010 10:21 AM On FedEx vehicle for delivery OUDE MEER NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Xental schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:21:
De mijne zat in de batch die de 20ste is verstuurd en is nu onderweg naar mijn huis:

Apr 26, 2010 10:21 AM On FedEx vehicle for delivery OUDE MEER NL
Ik denk dat onze iPads liggen te knuffelen in hetzelfde busje:
Apr 26, 2010 9:26 AMOn FedEx vehicle for delivery OUDE MEER NL

Terwijl mijn expected delivery date 27 april is.

Geen problemen met douane gehad overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaumin
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2020
yes......bij mij ook status op 'Op FedEx-voertuig voor bezorging',,en aangezien Oude Meer vlakbij Amstelveen ligt.....fingers crossed!

Nikon D600| Nikon 12-24| Sigma 70-200/f2.8| OneplusOne |MBPr15 |Nikon 24-70 |GoPro 4+ | Feiyu G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
Ik ben van plan om binnenkort ook een iPad te gaan orderen (Wel de 3G), alleen zit ik met een vraagje.

Op dit moment heb ik een iPhone en ook een Nederlands iTunes account. Hoe zit dit precies met de iPad? Kan ik deze eraan koppelen, of moet ik een US account aanmaken? En, als de iPad straks in NL word gereleased, hoe zit dat dan met Nederlands specifieke apps? Zijn deze wel in de US app-store, of kan ik eht account dan omzetten naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apr 26, 2010 6:55 AM Onderweg OUDE MEER NL Pakket is beschikbaar voor inklaring.

Ik hoop toch echt niet dat het nog veel langer gaat duren maar zoals ik het lees kan je alles verwachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
Rprp schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:31:
Ik ben van plan om binnenkort ook een iPad te gaan orderen (Wel de 3G), alleen zit ik met een vraagje.

Op dit moment heb ik een iPhone en ook een Nederlands iTunes account. Hoe zit dit precies met de iPad? Kan ik deze eraan koppelen, of moet ik een US account aanmaken? En, als de iPad straks in NL word gereleased, hoe zit dat dan met Nederlands specifieke apps? Zijn deze wel in de US app-store, of kan ik eht account dan omzetten naar NL?
Totdat de iPad in Nederland uit is werkt de Nederlandse iTunes store niet op de iPad en zul je het dus moeten doen met de Amerikaanse store.

Als de Nederlandse iPad app store straks wordt geopend neem ik aan dat de apps gedownload met een Amerikaans account samen op de iPad kunnen staan met de apps gedownload met een Nederlands account. Althans, dat is nu wel het geval met de iPhone.

@hieronder: Jazeker, maar apps downloaden vanuit de Nederlandse store op de iPad zelf gaat nog niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Lawree op 26-04-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Xental schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:35:
[...]

Totdat de iPad in Nederland uit is werkt de Nederlandse iTunes store niet op de iPad en zul je het dus moeten doen met de Amerikaanse store.
Onzin, vanaf iTunes op je PC of Mac kun je gewoon in de Nederlandse Store Apps kopen hoor ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:37:
[...]

Heb je een e-mail van Fedex ontvangen?
Ik heb dus zelf gebeld naar fedex, ik had namelijk het adres verandert en wou weten of het adres daadwerkelijk wel was doorgevoerd.

Toen vermeld ze ineens dat dit pakketje bij de duane vastligt en dat het niet vandaag afgeleverd kon worden en dat ik maar contact moest opnemen met de verzender

Dus er is al een mailtje uitgegaan naar Evan en maar even wachten op zijn reactie

voor degene die wel zijn doorgekomen... Lucky bastards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minhan schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:39:
[...]

Ik heb dus zelf gebeld naar fedex, ik had namelijk het adres verandert en wou weten of het adres daadwerkelijk wel was doorgevoerd.

Toen vermeld ze ineens dat dit pakketje bij de duane vastligt en dat het niet vandaag afgeleverd kon worden en dat ik maar contact moest opnemen met de verzender

Dus er is al een mailtje uitgegaan naar Evan en maar even wachten op zijn reactie

Bagger ik heb ook net even een telefoontje gedaan en ja hoor ook die van mij is eruit gepakt......
Gelijk Evan maar een berichtje sturen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Minhan schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:39:
[...]

Nogal irritant dat dit dan niet eerder duidelijk zoals bij andere, dan had Evan er al lang wat aan kunnen doen... Begin nu ook te twijfelen of de mijne er wel doorkomt vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
En mijne (vanuit Oude Meer) is zojuist afgeleverd!

Jammer dat ik niet thuis ben, had hem nu maar al te graag uitgepakt.

Ik denk dat ik inderdaad gewoon een lucky basterd ben geweest en er niet uit gepakt ben, aangezien ongeveer iedereen er wel uitgepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaan schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:54:

Ik denk dat ik inderdaad gewoon een lucky basterd ben geweest en er niet uit gepakt ben, aangezien ongeveer iedereen er wel uitgepakt wordt.
Nou ik wens je er straks geen plezier mee !!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:49:
[...]

Bagger ik heb ook net even een telefoontje gedaan en ja hoor ook die van mij is eruit gepakt......
Gelijk Evan maar een berichtje sturen... |:(
Same here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

De mijne is er twee weken geleden niet uigepakt hoor.. Maar volgens mij pikken ze alleen in Oude Meer eruit. In Veldhoven totaal niet..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Rivanov schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:05:
[...]
De mijne is er twee weken geleden niet uigepakt hoor.. Maar volgens mij pikken ze alleen in Oude Meer eruit. In Veldhoven totaal niet..
:O
Toch knap dat er dan blijkbaar wel een paar zijn doorgekomen bij het dezelfde locatie en de rest wordt achtergehouden...

[ Voor 33% gewijzigd door sroebert op 26-04-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree

Sterkte met de tergende uurtjes die komen gaan voordat je ermee kan spelen.

Ook hier is ie zojuist afgeleverd, de tweede deze maand :-) Ik was overigens ook benaderd door FedEx voor een aankoopbewijs in eerste instantie, maar alles lijkt toch goed te zijn gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Xental schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:07:
[...]

Sterkte met de tergende uurtjes die komen gaan voordat je ermee kan spelen.

Ook hier is ie zojuist afgeleverd, de tweede deze maand :-) Ik was overigens ook benaderd door FedEx voor een aankoopbewijs in eerste instantie, maar alles lijkt toch goed te zijn gekomen :)
Dat heeft Evan dan toch neem ik aan gefixed. Als dat bij ons ook gebeurd was, hadden we hem nu ook binnen, maar ja, hopelijk fixed Evan dit vanavond en komt ie morgen dan alsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:11:
[...]

Dat heeft Evan dan toch neem ik aan gefixed. Als dat bij ons ook gebeurd was, hadden we hem nu ook binnen, maar ja, hopelijk fixed Evan dit vanavond en komt ie morgen dan alsnog...
Tot nu toe heeft Evan het allemaal goed opgelost zoals ik lees maar ja dat neemt niet weg dat het wachten gewoon #@$#@ is.

Maar ik merk wel dat bellen naar fedex wel sneller is dan wachten op status aanpassingen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:13:
[...]
Maar ik merk wel dat bellen naar fedex wel sneller is dan wachten op status aanpassingen ..
Ook maar even doen dan, ook al weet ik het antwoord al :+

Edit:

En ja hoor, de afzender wordt gecontacteerd... |:(

[ Voor 10% gewijzigd door sroebert op 26-04-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:24
Xental schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:35:
[...]

Als de Nederlandse iPad app store straks wordt geopend neem ik aan dat de apps gedownload met een Amerikaans account samen op de iPad kunnen staan met de apps gedownload met een Nederlands account. Althans, dat is nu wel het geval met de iPhone.

@hieronder: Jazeker, maar apps downloaden vanuit de Nederlandse store op de iPad zelf gaat nog niet.
Aha, dus als ik hem goed begrijp kan ik straks gewoon apps halen uit de Nederlands Store als de iPad eenmaal in NL is gereleased?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtDoggie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-07 15:13
Weet iemand hoe het zit met USPS en dan de overdracht vanaf de douane naar TNT (neem aan dat zij dit overnemen) en hoe ik dan aan T&T nummers kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
[...]
Ook maar even doen dan, ook al weet ik het antwoord al :+
Edit:
En ja hoor, de afzender wordt gecontacteerd... |:(
Dus eigenlijk is het niet nodig te bellen met FedEx? Zij nemen direct contact op met de afzender? (Evan?)
Aangezien mijne nu ook ter controle staat bij de douane....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:32
In- en uitklaring bezig
AMERSFOORT NL

Wordt er nu echt een beetje moe van, eerst dan denk je dat alles geregeld is en nu moet Evan weer worden gecontacteerd?

[ Voor 61% gewijzigd door NotSoSteady op 26-04-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:23:
[...]

Dus eigenlijk is het niet nodig te bellen met FedEx? Zij nemen direct contact op met de afzender? (Evan?)
Aangezien mijne nu ook ter controle staat bij de douane....
Daar lijkt het wel op, dit is wat er tegen mij gezegd werd.
NotSoSteady schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:25:
In- en uitklaring bezig
AMERSFOORT NL

Wordt er nu echt een beetje moe van, eerst dan denk je dat alles geregeld is en nu moet Evan weer worden gecontacteerd?
Heb je al gebeld? Neem aan dat het toch geen probleem bij jou meer is, aangezien alles bij jou al betaald was?

[ Voor 35% gewijzigd door sroebert op 26-04-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:32:
[...]

Ok tegen mij niet maar was ook pissig dus echt luisteren..Ach mailtje naar Evan kan nooit kwaad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:30
NotSoSteady schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:25:
In- en uitklaring bezig
AMERSFOORT NL

Worden tegenwoordig alle zendingen van Evan gecontroleerd ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Ibix op 26-04-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:32:
[...]

[...]

Heb je al gebeld? Neem aan dat het toch geen probleem bij jou meer is, aangezien alles bij jou al betaald was?
Nee ga zometeen naar huis, dan ga ik even bellen.
Evan zei tegen mij dat alles geregeld zal zijn, maargoed even afwachten zal zometeen wel even laten weten wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

NotSoSteady schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:41:
[...]

Nee ga zometeen naar huis, dan ga ik even bellen.
Evan zei tegen mij dat alles geregeld zal zijn, maargoed even afwachten zal zometeen wel even laten weten wat ze zeggen.
Laat ff weten, die van mij ligt daar ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:04:
[...]

Sorry voor de late reactie.

Ik moet de iPad nog ophalen. Weet niet zeker of het vandaag kan of pas morgen.

Op het DHL-briefje staat dat ik 32.85 euro moet bijbetalen. Lijkt me dat ze er dan een aangepaste factuur bij hebben gedaan met een lager bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dat taalgebruik op de chat bij Fedex;

FedEx Express NL 02 (12:47):
ik kijk het effe na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Rivanov schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:05:
[...]

Ik heb er nu 4 in totaal via Oude Meer binnen gekregen, probleemloos zonder douane gedoe.;)
De douane problemen begonnen ook pas vorige week, dus dat het 2 weken geleden goed ging is logisch. Twee weken geleden kreeg ik er 3 probleemloos.
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:00:
[...]

Nou ik wens je er straks geen plezier mee !!!!! ;)
Thanks! en de rest ook!

Hoop dat die van jullie een beetje snel wordt afgehandeld.
Ik vraag me af wat Evan er nog aan overhoudt nadat hij FEDEX moet gaan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even contact gehad met Fedex.
Het antwoord op of je zelf met de verzender contact op moet nemen is nee (toch even gedaan voor de zekerheid)
Zij nemen contact met hem op.
Alleen dat verzoek was al op vrijdag de 23ste naar fedex gedaan en ze nemen ergens vandaag contact met Evan op .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:02:
Ik heb nog even contact gehad met Fedex.
Het antwoord op of je zelf met de verzender contact op moet nemen is nee (toch even gedaan voor de zekerheid)
Zij nemen contact met hem op.
Alleen dat verzoek was al op vrijdag de 23ste naar fedex gedaan en ze nemen ergens vandaag contact met Evan op .....
Nou maar hopen dat Evan dit keurig regelt en dat het morgen dan afgeleverd wordt. Ik vind het niet erg dat het een dag later wordt, maar het is wel enorm irritant dat je zo nergens op kan rekenen. Morgen dus weer thuis zitten, onderhand alweer naar werk verplaatst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
SgtDoggie schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:21:
Weet iemand hoe het zit met USPS en dan de overdracht vanaf de douane naar TNT (neem aan dat zij dit overnemen) en hoe ik dan aan T&T nummers kom?
058-2333333

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Mijn iPad is binnen.

En hij doet het ook nog :)

Netjes Apple Ipad vermeld op het douane formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:43:
[...]

Nou maar hopen dat Evan dit keurig regelt en dat het morgen dan afgeleverd wordt. Ik vind het niet erg dat het een dag later wordt, maar het is wel enorm irritant dat je zo nergens op kan rekenen. Morgen dus weer thuis zitten, onderhand alweer naar werk verplaatst 8)7
Ik moet morgen wel aan het werk buiten de deur en vraag me echt af of het allemaal gaat lukken voor morgen...Vriendin zit morgen gelukkig wel thuis dus die kan voor noodgevallen bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkie schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:49:
Mijn iPad is binnen.
En hij doet het ook nog :)
Snel gegaan! ondanks al dat douane gedoe momenteel...
Hier nog wachten, ding ligt in amersfoort voor Clearance...pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkie schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:49:
Stond erbij welk model van de iPad het was, of voor welk bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:43:
Als Evan de volle BTW moet betalen voor de 64GB, dan wordt het erg krap, zelfs met de nieuwe prijs van $1000.
Maar het zou kunnen dat hij erin slaagt een 64GB iPad met een factuur voor de 16GB iPad te exporteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ook met FeDex contact opgenomen, zij vertelden mij ook dat ze contact opgingen nemen met Evan.
Ik heb hierop gevraagd of ze zijn fax niet hadden binnen gekregen, dat hadden ze niet maar mijn aankoopbewijs hadden ze wel ontvangen. Begin zo langzamerhand beetje het gevoel te krijgen, dat Evan ook allemaal niet meer weet wat die aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
NotSoSteady schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:37:
Ook met FeDex contact opgenomen, zij vertelden mij ook dat ze contact opgingen nemen met Evan.
Ik heb hierop gevraagd of ze zijn fax niet hadden binnen gekregen, dat hadden ze niet maar mijn aankoopbewijs hadden ze wel ontvangen. Begin zo langzamerhand beetje het gevoel te krijgen, dat Evan ook allemaal niet meer weet wat die aan het doen is.
Maar bij jou hadden ze toch uberhaupt al een keer contact met Evan opgenomen? Dan hebben ze blijkbaar dus helemaal geen contact met hem gehad, ook wel een beetje vreemd.

Wat gebeurd er nou eigenlijk als ze geen contact met Evan krijgen? Krijgen we zelf dan nog een kans dit recht te zetten door belasting te betalen, of zijn we volledig afhankelijk van wat Evan doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
BloodDragon schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:51:
[...]

Maar bij jou hadden ze toch uberhaupt al een keer contact met Evan opgenomen? Dan hebben ze blijkbaar dus helemaal geen contact met hem gehad, ook wel een beetje vreemd.

Wat gebeurd er nou eigenlijk als ze geen contact met Evan krijgen? Krijgen we zelf dan nog een kans dit recht te zetten door belasting te betalen, of zijn we volledig afhankelijk van wat Evan doet?
Nouja dat dacht ik wel, Evan vertelde mij dat die direct contact had opgenomen met de douane en dat alles nu goed zou moeten zijn. Maar blijkbaar heeft de douane, dus geen enkel papier van Evan en dat terwijl ik hem alle telefoonnummers,faxnummers en email heb gegeven waar die de papieren heen kon sturen. Verder vind ik het ook vrij opmerkelijk dat ze mijn gegevens wel hebben, en die van hem niet.

Dus of de douane heeft de papieren kwijt geraakt, wat ik erg betwijfel om eerlijk te zijn.
Of Evan is aan het jokkebrokken, nouja zal hopenlijk allemaal wel loslopen en anders moet ik er maar voor opdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Nouja goed, we zullen wel zien, op OMT was er iemand die vrijdag met Fedex had gebeld toen donderdag Fedex problemen met de Douane aangaf. Fedex had toen gezegd dat het met Evan geregeld was, dus hij heeft die dag wel degelijk wat gedaan, zeer irritant dat het bij jou dus niet gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch ook heel bang dat de route Evan nu afgelopen is. Niets ten nadele van Evan, want zover ik kan overzien is het meerendeel (alles behalve 1) tot op heden goed geregeld. Maar de extra wachttijd en de verwachte hogere kosten voor iPads zullen hem de das omdoen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaumin
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2020
ipads binnen! een via apple store online en 1 als back up via evan; heb ik ze allebei tegelijk binnen gekregen! Met de complimenten en excuses van Fedex koerie dat het zo lang duurde (12.45 uur ipv voor 12 uur :-)

Ik ben blij!!

Pakje vanuit miami stond trouwens op meer dan 100 US$ (betreft 16gb versie)

[ Voor 14% gewijzigd door tjaumin op 26-04-2010 15:14 ]

Nikon D600| Nikon 12-24| Sigma 70-200/f2.8| OneplusOne |MBPr15 |Nikon 24-70 |GoPro 4+ | Feiyu G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
tjaumin schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:13:
ipads binnen! een via apple store online en 1 als back up via evan; heb ik ze allebei tegelijk binnen gekregen! Met de complimenten en excuses van Fedex koerie dat het zo lang duurde (12.45 uur ipv voor 12 uur :-)

Ik ben blij!!

Pakje vanuit miami stond trouwens op meer dan 100 US$ (betreft 16gb versie)
Hoeveel meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:02:
[...]

Stond erbij welk model van de iPad het was, of voor welk bedrag?
Nee geen model, wel een prijs die significant (lees 5x) hoger lag.
Tevens 2 kopie-facturen met dezelfde prijs vermeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Dikkie op 26-04-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wanneer is die van jou verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Er zijn toch ook tweakers die op dit moment in New York zitten? Zo ja hebben jullie enig idee wat de beschikbaarheid van de iPads op dit moment is daar? Ga namelijk as (ik bedoel aanstaande en niet die wolk :P) woensdag die kant op en ben van plan om er 2 te halen.

Daarnaast begreep ik van vrienden van me die net terug waren uit San Francisco dat de Camera Connection Kit daar in ieder geval uitverkocht was, ben benieuwd of die nog wel te krijgen is in NY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Reactie van Evan:
Hello,

I sent over a Fax and E-Mail this past weekend with the new invoice.

We have to wait for them to Review the paperwork.

Please allow them a day or so to review the paperwork.

Thank You

I am staying on top of this.

Evan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
zelfde mail gehad... nou maar wachten en hopen dat we het morgen binnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Mijn 16GB iPad heeft ook inderdaad een inklaringswaarde van 500 dollar gehad, heb hem nu in me handen :*)
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] importeren : De levertijden.

Plaats GEEN herleidbare track & trace links of plaatjes in dit topic. Je pakje zou hiermee onderschept kunnen worden door derden.