HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.846 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:35

aKra

Intentionally left blank.

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:51:
[...]

Dat wil ik met alle plezier als jij mij kan vertellen wat je bedoeld met

Dat is zeg maar de 'eerste' verbeter ding van dat sense ding

En wat dat te maken heeft met het feit dat je Désiré of Desire krijgt als woordvoorspelling.

Het kan natuurlijk dat jij je telefoon als koosnaampje 'sense-ding' hebt gegeven. Als dat zo is dan slaat mijn bijdrage inderdaad nergens op.
De woordvoorspelling van het toestel begint met Désiré/Desiré als je Desire intikt en gewoon op de spatiebalk ramt. Persoonlijk hou ik daar niet van, en zet dit dus liever uit. Maar ik vind het dan ook een beetje lomp als mensen meteen iemand neerhoeken omdat ze een toestel naam (terwijl iedereen weet wat er bedoelt wordt als iemand dit verkeerd schrijft) "fout schrijven". Zeg maar, sterk staaltje mierenneuken.

Mijn reactie was gewoon 'met een korreltje' zout te nemen en meer als uitleg omdat iemand de poster in kwestie verbeterde.

De kwestie is voor mij klaar, en ik denk dat het wel goed is zo om er nu over op te houden Heppieboeddah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist ff met T mobiel gebeld, blijkt dat ik nog een Dutchtone sim kaartje heb, waar 3 g helemaal niet opzit, moest toen nog uitgevonden worden denk ik..... :( krijg morgen een ander toegestuurd..... :) dus dan wel verder froebelen.....
krijn1985 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:09:
[...]

Zou volgens mij gewoon automatisch goed gezet moeten worden.
Maar hierbij de instellingen:

Ga naar Settings -> Wireless & Networks -> Mobile Networks -> Acces Point Names

Kan je dus een nieuw APN toevoegen (bij mij staat T-mobile Internet er al)
De volgende instellingen:
Name: T-mobile Internet
APN: internet
Proxy: not set
Port: not set
Username: not set
Password: not set
Server: not set
MMSC: not set
MMS Proxy: not set
MMS port: not set
MMS Protocol WAP2.0
MCC: 204
MNC: 16
Authentication Type: pap
APN type: default

Met deze instellingen heb ik prima internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Of de antwoorden erop in een (nieuwe) TS?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 21:03
DeArmeStudent schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:06:
[...]
Daar kun je ook programma's van HTC zelf verwijderen, zoals aandelen (1ste bovenaan).
Bij mij zie ik alleen de optie 'Info' of 'Gedwongen stoppen', welke je kan gebruiken. Zelfs bij een uninstaller komt er een melding iets in de trand van 'verwijderen mislukt'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mijn Desire heeft nu 3 dagen lang zonder opladen gewerkt *O*

Nog steeds met die juicer, wifi+gps standaard uit, geen (te) slecht geschreven apps en geen taskkiller. Volgens mij valt er niet meer uit te halen dan dit :$ :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Stukfruit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:12:

Nog steeds met die juicer, wifi+gps standaard uit, geen (te) slecht geschreven apps en geen taskkiller. Volgens mij valt er niet meer uit te halen dan dit :$ :P
Ik heb mijn telefoon sinds 9 uur van de lader, constant wifi aan, 1 minuut gebeld en verder de telefoon op standby en zit nu op 98% vol nog. Dus als ik niks ga doen, kan ik jou (ruim) verslaan. Zou het theoretisch 200 uur moeten kunnen uithouden :P

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 21-04-2010 13:17 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
DeArmeStudent schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:06:
[b]

Het behoud van je accu heeft te maken met het aantal oplaad-cycli. Dus, laat je telefoon zo min mogelijk op, en als je hem oplaad, laat hem dan helemaal op. Dan haal je de langste levensduur uit je accu.
Dit klopt niet volledig. De levensduur van een Li-Ion batterij is idd. afhankelijk van het aantal oplaad-cycli, maar daarom is het net het beste om de telefoon zoveel mogelijk op te laden.
Bvb.: Twee keer de batterij half ontladen en dan weer opladen is 1 volledige cyclus.

Zie deze link: http://www.techatplay.com/?p=61

Gewoon zoveel mogelijk inpluggen dus.

Het enige wat echt slecht is voor een Li-Ion batterij is om de batterij volledig te ontladen, en dan een tijdje te laten liggen. Li-Ion batterijen moeten altijd een minimale lading bevatten, of anders zijn deze kaput.
De elektronica in de batterij zal ervoor zorgen dat de batterij nooit zover kan ontladen worden.
Maar als je de batterij lang genoeg bewaart zonder op te laden, dan zal de batterij door zelfontlading onder deze kritieke drempel zakken en is je batterij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:36:
[...]

[...]

De kwestie is voor mij klaar, en ik denk dat het wel goed is zo om er nu over op te houden Heppieboeddah.
Mij ging het erom dat je een relatie legde tussen Sense en woordvoorspelling. Dat staat dus gewoon los van elkaar. Verder no offence en is het wat mij betreft ook klaar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zou het gebruik van een live wallpaper ook nog meespelen?
uiteraard snap ik dat als het scherm aanstaat een passieve wallpaper minder hoeft te doen (minder rekenkracht)
maar als de telefoon standby is, kost de live wallpaper dan ook nog rekenkracht?

want il gebruik de app 'battery left' hiermee kun je de usage van de batterij bekijken, dus per toepassing bekijken hoeveel % ie opslurpt van een batterijlading.
en je kunt een app meteen deinstalleren als blijkt dat ie veel verbruikt 8) .

bij mij staat ie momenteel op:
Android-systeem 32%
mobiel stand by 20%
bluetooth 20%
telefoon inactief 14%
weergave 10%
earthrot 4%

dus een live wallpaper als earthrot lust zeker wel een slok, maar ik ben er dus niet achter of dit ook geldt als het toestel standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Wat is het formaat voor een achtergrond in sense?

Alles wat ik probeer blijft hij een uitsnede van maken

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
480*800

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Da's de resolutie van het scherm toch? Een plaatje als afbeelding over alle 7 homescreens moet breder zijn dan 480px lijkt mij (ik verwacht mn Desire pas vanavond) omdat de achtergrond iets meebeweegt met het switchen tussen de homescreens

[ Voor 18% gewijzigd door DRvDijk op 21-04-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Helaas, dat is voor de standaard desktop het gaat mij om de achtergrond in Sense die je kunt wijzigen in live of foto of de voor geïnstalleerde.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

480*800= 1 scherm, lijkt me dat de volledige breedte dan 7*480=3360 zou moeten zijn, of is dat te simpel gedacht :?

[ Voor 14% gewijzigd door TheRookie op 21-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
shameete schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:36:
zou het gebruik van een live wallpaper ook nog meespelen?
uiteraard snap ik dat als het scherm aanstaat een passieve wallpaper minder hoeft te doen (minder rekenkracht)
maar als de telefoon standby is, kost de live wallpaper dan ook nog rekenkracht?

want il gebruik de app 'battery left' hiermee kun je de usage van de batterij bekijken, dus per toepassing bekijken hoeveel % ie opslurpt van een batterijlading.
en je kunt een app meteen deinstalleren als blijkt dat ie veel verbruikt 8) .

bij mij staat ie momenteel op:
Android-systeem 32%
mobiel stand by 20%
bluetooth 20%
telefoon inactief 14%
weergave 10%
earthrot 4%

dus een live wallpaper als earthrot lust zeker wel een slok, maar ik ben er dus niet achter of dit ook geldt als het toestel standby staat.
Volgens mij kun je deze batterij-eet informatie ook gewoon in Settings > About phone > Battery > Battery us
Vanaf 5m56:
TheRookie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:01:
480*800= 1 scherm, lijkt me dat de volledige breedte dan 7*480=3360 zou moeten zijn, of is dat te simpel gedacht :?
Iets te simpel ;) Opschuiven van 1 scherm verschuift de achtergrond niet met 480px, maar met iets van 80px oid. Precies dát is de vraag dus, 480 + 6 * x = totaal. Wat is x, en wat is totaal?

[ Voor 15% gewijzigd door DRvDijk op 21-04-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Wallpapers moeten 960 * 800 pixels zijn.

iemand toevallig nog een antwoord op deze vragen?

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 22:35

aKra

Stukfruit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:12:

Wat is "Juicer"? :X

En heb je dan pollers draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
DRvDijk schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:07:
[...]

Volgens mij kun je deze batterij-eet informatie ook gewoon in Settings > About phone > Battery > Battery us
Vanaf 5m56:
[video]

[...]

Iets te simpel ;) Opschuiven van 1 scherm verschuift de achtergrond niet met 480px, maar met iets van 80px oid. Precies dát is de vraag dus, 480 + 6 * x = totaal. Wat is x, en wat is totaal?
klopt, alleen heb je dan geen mooie widget die in 1 oogopslag laat zien hoe lang je nog met een batterij kunt doen.
maar 't is inderdaad exact dezelfde info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Sinds een paar dagen gaat mijn notificatielampje niet meer branden bij ehm notificaties. :P
Opties al aan en uit gezet, softreset, maar geen verschil. Wel irritant. Ik dacht dat meerderen hier last van hadden en vraag me dus af of ze dat hebben op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aros
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-08 12:17
roelwillems schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:30:
Aros, zoals vaker behandeld in dit (en andere topics/blogs) is een taskkiller niet nodig en zou dit zelfs in theorie meer accu kunnen kosten (zie ook: Wel of geen task killer?).

Kan je verder aangeven welke apps je draait en componenten je aan hebt staan (wifi, gps e.d.)? Met JuiceDefender haal ik nu toch wel ruim een dag waarbij vrij veel gemaild/internet e.d. wordt.
In dat geval ga ik geen task killer meer gebruiken. Zal eens kijken hoe dat verloopt.

Verder heb ik WiFi, GPS, Bluetooth uit en op dit moment zelfs auto-sync uit. Ik heb bij mijn batterij-vebruik gekeken. Die staat nu op 58%: 5u 58minutes sinds losgekoppeld. Het verbruik is als volgt:
  • Mobiel stand-by: 40%
  • Telefoon inactief: 41%
  • Android-systeem 8%
  • Spraakoproepen: 6%
  • Weergave: 3%
  • Telefoon: 2%
Dit zijn opvallend getallen aangezien de inactiviteit zoveel stroomverbruik ineemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Task killer heb je hiervoor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

The Legend schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:05:
[...]

De SMTP server van HetNet kun je alleen gebruiken via een HetNet/KPN verbinding. Je moet dus de uitgaande mailserver van je telecomprovider instellen.
Mijn telecomprovider is T-Mobile. Weet je toevallig wat de uitgaande mailserver daarvan is?

Verder wil ik het volgende melden: wat een fantastisch toestel! Niet te geloven. Het is lang geleden dat ik zo enthousiast ben geworden bij een telefoon. Bij de iPhone 3GS had ik dit gevoel niet. Het scherm, de kleuren, 1 woord: genieten!

[ Voor 24% gewijzigd door cv8x op 21-04-2010 14:57 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
wontcachme schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:16:
[...]

Ik heb mijn telefoon sinds 9 uur van de lader, constant wifi aan, 1 minuut gebeld en verder de telefoon op standby en zit nu op 98% vol nog. Dus als ik niks ga doen, kan ik jou (ruim) verslaan. Zou het theoretisch 200 uur moeten kunnen uithouden :P
Maar ik heb hem wel gebruikt :>

Juice Defender. Ik was de naam even kwijt ;)
Zeg, was jij het trouwens niet die ergens iemand beschuldigde van mierenneuken? O-)
En heb je dan pollers draaien?
Ik heb geen live wallpapers draaien en gebruik nog even geen facebook/twitter/bla/onzin-spul, dus daar wordt volgens mij ook weinig mee gedaan. Verder eigenlijk alleen het standaardspul :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
E-Rick schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:42:
Wallpapers moeten 960 * 800 pixels zijn.

iemand toevallig nog een antwoord op deze vragen?
dan nog wil hij een uitsnede maken. Weet iemand waar die van htc staan dan kan ik daar de afmeting uit opmaken.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:41:
ik heb hem nu eens in de 3 dagen aan de lader. ik gebruik wel veel internet en mail, maar heb nog geen apps geïnstalleerd.

Heeft iemand het mms probleem met vodafone al op kunnen lossen? Heb al meerdere malen met ks gebeld, nieuwe sim gehaald en kruistest met een ander toestel uitgevoerd...zonder resultaat...

en mbt tot friendsstream..ik heb daar een flickr account aangekoppeld, maar krijg steeds maar updates van 1 persoon te zien. Van de overige contacten krijg ik geen updates, terwijl ze toch dagelijks nieuwe foto's plaatsen ..iemand een idee?
Even zoeken had je antwoord gegeven, ik had dit probleem namelijk ook, maar heb met hulp van wat mede tweakers dit weten op te lossen, VF zelf komt niet met de oplossing, maar je moet zorgen dat je 1 APN hebt met de volgende gegevens:

- Name: Vodafone NL
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: 192.168.251.150
- Port: 8799
- Username: vodafone
- Password: vodafone
- Server: <not set>
- MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
- MMS proxy: 192.168.251.150
- MMS port: 8799
- MMS protocol: WAP 2.0
- MCC: 204
- MNC: 04
- Authentication type: PAP
- APN type:

[ Voor 7% gewijzigd door lubbertkramer op 21-04-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Btje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:10:
dan nog wil hij een uitsnede maken. Weet iemand waar die van htc staan dan kan ik daar de afmeting uit opmaken.
Er wordt geen uitsnede gemaakt. Gewoon dat selectie-rechthoekje beetpakken en aan de kanten trekken zodat je hem hélemaal selecteert...

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/wallpaper.png
<dit is op een Magic dus zal er bij jou vast wel "iets" anders uitzien :) >

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 14:18
cv8x schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:56:
[...]

Mijn telecomprovider is T-Mobile. Weet je toevallig wat de uitgaande mailserver daarvan is?
smtp.gprs.t-mobile.nl

deze zou het moeten doen (alleen als je via 3g verbonden bent en dus niet via WIFI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik weet niet op welke telefoon je de vodafone mms instellingen hebt geprobeerd, maar op mijn Desire werkt het in ieder geval niet.

Helaas, hopelijk komt Vodafone of HTC nog met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:12:
[...]

Even zoeken had je antwoord gegeven, ik had dit probleem namelijk ook, maar heb met hulp van wat mede tweakers dit weten op te lossen, VF zelf komt niet met de oplossing, maar je moet zorgen dat je 1 APN hebt met de volgende gegevens:

- APN type:
gek, ik heb 2 APN's erin staan 1 voor internet en 1 voor mms.
overigens heb ik de proxyserver eruit gesloopt, op 1 of andere manier werkt dat niet lekker, hoe ervaar jij dat?

Edit: ik snap nu wat je bedoelt, met een aparte apn voor mms werkt het mmsen dus niet 7(8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Shanquish op 21-04-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Brad Pitt schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:28:
[...]

Er wordt geen uitsnede gemaakt. Gewoon dat selectie-rechthoekje beetpakken en aan de kanten trekken zodat je hem hélemaal selecteert...

[afbeelding]
<dit is op een Magic dus zal er bij jou vast wel "iets" anders uitzien :) >
je bent geweldig dit klopt inderdaad

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik heb 2 mappen met afbeeldingen toegevoegd. Als ik deze foto's ga bekijken (horizontaal) dan zie ik bij elke foto aan de linker- en rechterkant een zwarte balk. Bij zelfgeschoten foto's met het toestel is heel het scherm bedekt met de foto (wat ik ook wil). Waar zou dit aan kunnen liggen?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Is er eigenlijk een Berichten Widget die niet zo groot is als die van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:57:
vraagje over de bouwkwaliteit van de desire bij degenen die ook het toestel hebben.

Het rubberen gedeelte wat aan de zijkanten van het scherm vast moet zitten, zit op mijn desire op sommige plekken wat losser. hierdoor kan stof in het kiertje komen te zitten en die krijg je niet meer weg.
Hoe zit dit bij jullie?
Heb nu ook opeens last van een paar stofjes onder het scherm..
Zou dit onder garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan3006
  • Laatst online: 07:31
ga mij waarschijnlijk binnekort ook een Desire aanschaffen. Heb nog nooit met android gewerkt en vraag mij af of het mogelijk is om software te installeren die niet afkomstig is van android market? want dit zou ik echter spijtig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
@stefan3006: gewoon even zoeken, vind je het (fijne) antwoord vanzelf

Radio appje is grappig: je kan m instellen dat je in Japan zit, en daarmee ineens vanaf 76 MHz zoeken 8)7
PS: gewoon ook RDS :D

[ Voor 6% gewijzigd door DRvDijk op 21-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:46:
[...]

Heb nu ook opeens last van een paar stofjes onder het scherm..
Zou dit onder garantie vallen?
Ik heb mijn toestel al 2x omgeruild bij de BelCompany vanwege stof en haren onder het scherm
(dus NIET die lijntjes OP het scherm. het was echt een blond haartje ONDER het scherm, en pluisjes bij mijn eerste toestel..).
Als het binnen de omruilperiode valt: als de wiederweerga omruilen, anders zul je het via een RMA moeten doen, want het valt inderdaad gewoon onder de garantie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door GamezMaster op 21-04-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamezMaster schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:09:
[...]

Ik heb mijn toestel al 2x omgeruild bij de BelCompany vanwege stof en haren onder het scherm
(dus NIET die lijntjes OP het scherm. het was echt een blond haartje ONDER het scherm, en pluisjes bij mijn eerste toestel..).
Als het binnen de omruilperiode valt: als de wiederweerga omruilen, anders zul je het via een RMA moeten doen, want het valt inderdaad gewoon onder de garantie ;)
Ah ok dat is mooi dat het iig onder garantie valt, helaas zal het dan een RMA worden..
Ik stoor me er nogal aan, dit soort dingen wil je niet met een toestel van 400+ euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:13:
[...]

Ah ok dat is mooi dat het iig onder garantie valt, helaas zal het dan een RMA worden..
Ik stoor me er nogal aan, dit soort dingen wil je niet met een toestel van 400+ euro
in Engeland hebben een paar mensen direct met HTC gebeld en een swap aangeboden gekregen (jij krijgt toestel toegestuurd en stuurt de jouwe in hun doos weer terug als ik het goed gelezen had)
Zo hoef je iig niet zonder toestel te zitten.

Ik ergerde me er ook blauw aan en was dus tot nu toe 2x de lul, met dit toestel lijkt vooralsnog niks aan de hand te zijn, maar bij die andere kwam het ook pas na een paar dagen voor..

Leuk detail: de 2e telefoon (die ik net gister weer omgewisseld heb vanwege spul onder het scherm) had een stuk minder last van de roze gloed als mijn huidige toestel en 1e toestel (waarbij het bij allebei evenveel is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Desire sinds maandag, geweldig ding. Maar ik heb nog wel een "issue" met de agenda. Ik maak gebruik van de HTC Agenda, die ik gesynchroniseerd heb met Outlook 2007. In Outlook heb ik onder andere mijn schoolrooster geïmporteerd.
Nu is het zo dat ik bij elke afspraak (het collegerooster) een melding krijg. Eén keer trillen en dan een melding in de statusbalk. In Outlook zijn géén meldingen ingesteld. Op mijn telefoon staat bij de Instellingen voor Herinneringen:
Alle agenda's: Aan
Melding instellen: Melding (keuze uit: 'Melding', 'Statusbalkmelding' en 'Melding' ???)

In de Agenda is bij deze afspraken geen melding te vinden. Tevens worden de agenda's 'Mijn Agenda' en 'PC Sync' apart gezien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben door de knieeen gegaan en heb zojuist een Desire besteld. Kan mijn BB Storm zo ondertussen wel zes keer uit het raam gooien. De P is dat ie dan nog niet stuk is.... ik heb het namelijk meerdere keren geprobeerd, no kidding... :)

Echter..................... de HTC heb ik al vrij snel binnen, de BB Storm plus abo loopt nog een maand of 2 door. Gezien het feit dat ik me giga irriteer aan de storm wil ik eigenlijk zo snel mogelijk aan de slag met de desire op de een of andere manier, al was het maar om de contacten etc in te stellen/over te zetten etc.

Mijn vraag aan jullie is: kan ik met de desire aan de slag op het moment dat ik hem binnenkrijg, of kan ik er met sim met BB abo helemaal niets mee? Of zonder sim desnoods....

Tevens ivm de betaalde apps: ik heb geen creditcard, heb geen schulden en wil ze ook niet, vandaar dat ik de credit card tot nu toe gemeden heb, maar is uberhaupt mogelijk om via de appstore/market dingest te kopen zonder credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:43:
Nou, ik ben door de knieeen gegaan en heb zojuist een Desire besteld. Kan mijn BB Storm zo ondertussen wel zes keer uit het raam gooien. De P is dat ie dan nog niet stuk is.... ik heb het namelijk meerdere keren geprobeerd, no kidding... :)

Echter..................... de HTC heb ik al vrij snel binnen, de BB Storm plus abo loopt nog een maand of 2 door. Gezien het feit dat ik me giga irriteer aan de storm wil ik eigenlijk zo snel mogelijk aan de slag met de desire op de een of andere manier, al was het maar om de contacten etc in te stellen/over te zetten etc.

Mijn vraag aan jullie is: kan ik met de desire aan de slag op het moment dat ik hem binnenkrijg, of kan ik er met sim met BB abo helemaal niets mee? Of zonder sim desnoods....

Tevens ivm de betaalde apps: ik heb geen creditcard, heb geen schulden en wil ze ook niet, vandaar dat ik de credit card tot nu toe gemeden heb, maar is uberhaupt mogelijk om via de appstore/market dingest te kopen zonder credit card?
Voor de market zou je wirecard kunnen gebruiken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap even niets meer van de agenda, of beter gezegd wat ik nou verkeerd doe:

de afspraken vanuit google agenda worden netjes op mijn tel gezet, maar afspraken wat ik direct in de tel zet komen niet in google agenda te zitten...
sync staat uiteraard aan en de tel agenda staan zowel google agenda aan..

hoe krijg ik het nou voor elkaar dat de tel agenda wordt geupdate naar de google agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
lubbertkramer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:12:
[...]

- APN type:
Bij mij werken deze instellingen ook niet voor de MMS. :'(
Vodafone weet het niet, en ik zo langzamerhand ook niet meer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Laatst online: 13-09 13:27
Er zitten inmiddels al 3 krasjes op het scherm van m'n Desire, geen idee hoe dit kan gebeuren. Stoort me opzich nog niet (alhoewel één meer dan een centimeter lang is), maar het feit dat er uberhaupt krasjes op komen is nogal kut; zeker aangezien ik er altijd voorzichtig mee om ben gegaan en 'm nooit bij de sleutels in m'n zak oid stop.

Hebben meer mensen hier last van? Denk sowieso dat ik binnenkort nog maar eens een screenprotector ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMS werkt bij mij wel met Hi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thamm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:56:
Er zitten inmiddels al 3 krasjes op het scherm van m'n Desire, geen idee hoe dit kan gebeuren. Stoort me opzich nog niet (alhoewel één meer dan een centimeter lang is), maar het feit dat er uberhaupt krasjes op komen is nogal kut; zeker aangezien ik er altijd voorzichtig mee om ben gegaan en 'm nooit bij de sleutels in m'n zak oid stop.

Hebben meer mensen hier last van? Denk sowieso dat ik binnenkort nog maar eens een screenprotector ga proberen.
Dat is idd wel naadje.... Bij de storm kan je letterlijk met je sleutels over het scherm raggen en er gebeurt niets. Jij zegt dus dat ik wel beter meteen een screenprotector kan gaan kopen?
En als ik de keuze MOET maken voor wirecard of creditcard dan doe ik dat laatste wel... maar vind het belachelijk dat je niet zonder af zou kunnen rekenen... paypal of via de foonrekening moet toch ook gewoon kunnen.... maar ja, ik ben maar heel simpel :{ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15
Hey beste mensen,

Ik ben van plan om Google Maps te gebruiken voor navigatie doeleinden.
Of raden jullie mij toch een bepaalde app aan?

Heb trouwens hier een handige link voor app's die plaatjes en geluidjes bevatten die je niet door je mp3's en foto's wilt hebben.

@-ThaFreak-
Ik heb ook het idee dat het een beetje eenrichtingsverkeer is.
Als ik een mail weggooi (Gmail app) dan duurt het ook een hele poos voordat ie verdwijnt uit mijn browser.

[ Voor 21% gewijzigd door Mogwai82 op 21-04-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:03:
[...]

Dat is idd wel naadje.... Bij de storm kan je letterlijk met je sleutels over het scherm raggen en er gebeurt niets. Jij zegt dus dat ik wel beter meteen een screenprotector kan gaan kopen?
En als ik de keuze MOET maken voor wirecard of creditcard dan doe ik dat laatste wel... maar vind het belachelijk dat je niet zonder af zou kunnen rekenen... paypal of via de foonrekening moet toch ook gewoon kunnen.... maar ja, ik ben maar heel simpel :{ ;)
Ik ga nu even proberen of het lukt om er goed een screenprotector op te zetten; hoewel 't bij mijn ipod classic onzichtbaar is, zag ik 'm bij de Desire heel goed (had er eentje opgedaan toen ik 'm net binnen had, was echter niet tevreden met hoe het er uit zag).

Ik zal zo even melden of het lukte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
heb net even de launcher van de nexus one op mijn desire gezet, vind het allemaal niet heel soepel werken. Heb ook verschillende versies gezien van de launcher namelijk de launcher en launcher2 zit daar nog enig verschil in? vind sense namelijk niet echt mooi, maar de launcher is niet erg soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mogwai82 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:05:
Ik ben van plan om Google Maps te gebruiken voor navigatie doeleinden.
Of raden jullie mij toch een bepaalde app aan?
Probeer je hem toch gewoon uit? Kost je niks. En anders Android: Turn by Turn Navigation.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben het met je eens hoor dat het belachelijk is dat je alleen via creditcard kan betalen. Ik weiger een creditcard aan te schaffen. Paypal zou prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
offtopic:
Het voegt misschien niet zo veel toe, maar ik moet het gewoon even kwijt uit enthousiasme:

Ik heb hem net bij vodofone gehaald en hij is :9~ !!!!
Eerste indruk is echt super. Gelukkig niet vodofone branded (echt helemaal niets van vodafone erop)! Ik was btw 6 maanden te vroeg en heb een stap terug gedaan in mijn maandelijkse kosten, maar na 3* lief knipperen besloot de toffe manager de stap terug toch vanaf vandaag in te laten gaan :*)

Vanaf nu zal ik relevant proberen mee te posten, maar ik denk dat jullie mijn enthousiaste bui wel kunnen begrijpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Zo, nog maar een keer een screenprotector erop gezet; ziet er totaal niet uit. Ontzettend veel bubbeltjes (die ik met veel moeite wel wat zou kunnen verminderen bij het erop zetten), en vervolgens belachelijk veel krasjes bij het weg proberen te duwen van de bubbeltjes.

Ik denk dat het aan de protector ligt, op m'n ipod classic heb ik nooit zulke problemen gehad met bubbeltjes, en hij was ook zeker niet zo krasgevoelig.

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/6631/p1030927t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
[...]

Heeft de desire geen scratch resistant scherm dan? Want in dat geval moet ik weer eens naar Brando kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
scherm van de desire is idd niet echt goed geweerd tegen krasjes. Heb al een heeel ligt krasje boven in de hoek, mijn hero had hier veel minder last van, heb mijn desire ook een keer laten vallen :( zit al een deukje links boven op de hoek echt jammer! ik doe altijd zo zuinig met mijn telefoons, maar helaas niks aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:48:
snap even niets meer van de agenda, of beter gezegd wat ik nou verkeerd doe:

de afspraken vanuit google agenda worden netjes op mijn tel gezet, maar afspraken wat ik direct in de tel zet komen niet in google agenda te zitten...
sync staat uiteraard aan en de tel agenda staan zowel google agenda aan..

hoe krijg ik het nou voor elkaar dat de tel agenda wordt geupdate naar de google agenda
Ga naar [menu] (hardbutton), [instellingen], [Accounts en synchronisatie] en dan moet automatische synchronisatie aanstaan. Druk dan op [Google] en kijk of het vinkje aanstaat bij [Agenda synchroniseren]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
thamm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:48:
Zo, nog maar een keer een screenprotector erop gezet; ziet er totaal niet uit. Ontzettend veel bubbeltjes (die ik met veel moeite wel wat zou kunnen verminderen bij het erop zetten), en vervolgens belachelijk veel krasjes bij het weg proberen te duwen van de bubbeltjes.

Ik denk dat het aan de protector ligt, op m'n ipod classic heb ik nooit zulke problemen gehad met bubbeltjes, en hij was ook zeker niet zo krasgevoelig.

[afbeelding]
Wat bij mij goed heeft geholpen:
1. Douchen zodat de doucheruimte vol "stoom" staat. Hierdoor krijg je minder snel haren/stof onder de protector.
2. Screenprotector uitpakken en vanaf de boven of onderkant van het scherm beginnen met plaatsen
3. De screenprotector langzaam over het scherm leggen met de hulp van een bankpasje zodat je geen lucht tussen de protector en het scherm krijgt.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik heb een probleempje met de muziekspeler. De stemmen van Sygic Mobile Maps 10 worden ook meegenomen in de lijst van de muziekspeler en dit is niet echt bevordelijk voor de overzichtelijkheid. Is dit op een of andere manier te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
bsmpower schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:02:
[...]

Wat bij mij goed heeft geholpen:
1. Douchen zodat de doucheruimte vol "stoom" staat. Hierdoor krijg je minder snel haren/stof onder de protector.
2. Screenprotector uitpakken en vanaf de boven of onderkant van het scherm beginnen met plaatsen
3. De screenprotector langzaam over het scherm leggen met de hulp van een bankpasje zodat je geen lucht tussen de protector en het scherm krijgt.

Succes!
Thanks, goede tips :) zal het morgen na het douchen eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:48:
[...]

Heeft de desire geen scratch resistant scherm dan? Want in dat geval moet ik weer eens naar Brando kijken :)
Brando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
@Pixels

Een .nomedia bestand aanmaken in de betreffende map.
Zo doe je dat.

[ Voor 129% gewijzigd door Mogwai82 op 21-04-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thamm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:06:
[...]

Thanks, goede tips :) zal het morgen na het douchen eens proberen
Ik ben benieuwd. Vraag me ook af hoe het uitpakt als je t gewoon doet met wat spuug op het scherm smeren, of je vinger licht vochtig maken (LICHT heh ;) ) ennnnnnnnnnnnnnn......... eh... ben t ff kwijt.

Oh ja: wiens credit card mag ik ff lenen als het echt niet zonder CC kan? Ik ga echt stennis schoppen bij google, vodafone, htc en de rest van de hele wereld als dat zo is.

Of ik richt mn eigen betaaldienst op. Met belachelijk hoge rentes :7 Oh.. wacht... das een CC maatschappij al :{
Nah, alle gekheid op een stokje: ik zie zo op tegen lenen... leen nooit. Vind het vreselijk. *zucht*

Is het niet mogelijk om apps op een andere manier op de foon te krijgen? Via downloaden en dan via een desktop manager a la blackberry oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Wel heeeel raar dat het niet met paypal kan..

Enneh, nu ik eens goed kijk zie ik dat er op meerdere niveau's stof onder het scherm zit; toch wel slecht.. Vraag me af of het traject van omruilen ondergaan wel verstandig is bij een webshop (GSMweb in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
JurgenKnops schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:09:
[...]

Bij mij zie ik alleen de optie 'Info' of 'Gedwongen stoppen', welke je kan gebruiken. Zelfs bij een uninstaller komt er een melding iets in de trand van 'verwijderen mislukt'...
Zie ik ook nergens staan. Terwijl als je op dezelfde manier een gedownloade app bekijkt, kan je hem wel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:13:
[...]Oh ja: wiens credit card mag ik ff lenen als het echt niet zonder CC kan? Ik ga echt stennis schoppen bij google, vodafone, htc en de rest van de hele wereld als dat zo is.

Of ik richt mn eigen betaaldienst op. Met belachelijk hoge rentes :7 Oh.. wacht... das een CC maatschappij al :{
Nah, alle gekheid op een stokje: ik zie zo op tegen lenen... leen nooit. Vind het vreselijk. *zucht*

Is het niet mogelijk om apps op een andere manier op de foon te krijgen? Via downloaden en dan via een desktop manager a la blackberry oid?
Je kan wel zeuren he? Gewoon een credit card nemen en zorgen dat aan het eind van de maand het bedrag van je rekening word gehaald, betaal je geen rente en gaat alles automatisch. Tegen misbruik ben je verzekerd, als er iets mis gaat sta je sterker dan bij paypal en alle aankopen zijn standaard een paar maanden verzekerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:27
Ik heb sinds vanochtend ook mijn HTC Desire binnen, heledag op internet gezeten, maar bedacht mij net dat misschien mijn internet abonnement nog niet geactiveerd was (duurt vaak even), dus maar even Hi gebeld. Dit bleek inderdaad zo te zijn. (Leuk, weer extra kosten:P). Maar nu zit ik met het probleem dat ik op Wi-Fi wil. Het activeren van Wi-Fi lukt me ook, heb deze goed ingesteld en staat nu aan, maar als ik dan op internet wil kan de pagina niet worden geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:25:
[...]

Je kan wel zeuren he? Gewoon een credit card nemen en zorgen dat aan het eind van de maand het bedrag van je rekening word gehaald, betaal je geen rente en gaat alles automatisch. Tegen misbruik ben je verzekerd, als er iets mis gaat sta je sterker dan bij paypal en alle aankopen zijn standaard een paar maanden verzekerd.
Screwsaus... alleen als het niet anders kan.... en dan nog belachelijk :(

Wat het internetprobleem van de benedenbuurman betreft: krijg je wel een IP toegewezen? Heb je de juiste gateway ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:13:
[...]

Ik ben benieuwd. Vraag me ook af hoe het uitpakt als je t gewoon doet met wat spuug op het scherm smeren, of je vinger licht vochtig maken (LICHT heh ;) ) ennnnnnnnnnnnnnn......... eh... ben t ff kwijt.

Oh ja: wiens credit card mag ik ff lenen als het echt niet zonder CC kan? Ik ga echt stennis schoppen bij google, vodafone, htc en de rest van de hele wereld als dat zo is.

je kunt gewoon de losse apks zoeken van apps en deze op een microsd kaartje zetten, en vervolgens openen met de app astro file manager, zo kun je ze installeren mag natuurlijk alleen met gratis apps die je niet kan vinden anders is het illegaal (a) -.- lol succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Mogwai82 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:10:
@Pixels

Een .nomedia bestand aanmaken in de betreffende map.
Zo doe je dat.
Werkt perfect!!! Mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
@Pixelzzzzz
Sure thing mate.

Geachte dames en heren,

In mijn HTC Desire zit voorlopig nog mijn "oude" telfort kaartje (nummer wordt nog overgezet naar T-Mobile)
Bij Telfort heb ik geen data-bundel, dus heb onder instellingen - draadloos en netwerken alles behalve WIFI uitgezet.
(Gegevensverbinding (verbinding maken met internet)) staat bijvoorbeeld uit.
(Mobiele netwerken: alles niet aangevinkt)

De browser geeft ook netjes een foutmelding, er kan ook geen mail worden opgehaald.

Nu krijg ik echter in het standaard menu (1x op home drukken) bovenaan 4 volle streepjes met een R erboven.
Dit specifieke pictogrammaatje staat niet in de manual... FIM!
(fak incomplete manuals)

Hoogstwaarschijnlijk staat dit voor roaming.
Toch ben ik natuurlijk bang dat ik wel data aan het verbruiken ben, iemand een idee.

[ Voor 4% gewijzigd door Mogwai82 op 21-04-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:27
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:31:
[...]

Wat het internetprobleem van de benedenbuurman betreft: krijg je wel een IP toegewezen? Heb je de juiste gateway ingesteld?
Ik heb verbonden met de goede router en ik heb hierbij de juiste WEP-sleutel ingevoerd. Hij zegt ook dat ik verbonden ben met WiFi, maar hij wil geen internet pagina laden, of iets anders op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Als je echt geen creditcard wilt , kan je altijd dit nog proberen: http://mywirecard.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:08
Mogwai82 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:37:
@Pixelzzzzz
Sure thing mate.

Geachte dames en heren,

In mijn HTC Desire zit voorlopig nog mijn "oude" telfort kaartje (nummer wordt nog overgezet naar T-Mobile)
Bij Telfort heb ik geen data-bundel, dus heb onder instellingen - draadloos en netwerken alles behalve WIFI uitgezet.
(Gegevensverbinding (verbinding maken met internet)) staat bijvoorbeeld uit.
(Mobiele netwerken: alles niet aangevinkt)

De browser geeft ook netjes een foutmelding, er kan ook geen mail worden opgehaald.

Nu krijg ik echter in het standaard menu (1x op home drukken) bovenaan 4 volle streepjes met een R erboven.
Dit specifieke pictogrammaatje staat niet in de manual... FIM!
(fak incomplete manuals)

Hoogstwaarschijnlijk staat dit voor roaming.
Toch ben ik natuurlijk bang dat ik wel data aan het verbruiken ben, iemand een idee.
Dat komt omdat telfort het KPN netwerk gebruik. Hoef je geen zorgen over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33st schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:40:
[...]

Ik heb verbonden met de goede router en ik heb hierbij de juiste WEP-sleutel ingevoerd. Hij zegt ook dat ik verbonden ben met WiFi, maar hij wil geen internet pagina laden, of iets anders op internet.
Hmmzz... jammer dat ik de foon nog niet hier heb.
Maar vandaar dat ik wil weten of je een IP hebt en de gateway bereikbaar is. Het is een *nix foon toch? Kan je via een terminal wellicht pingen naar de buitenwereld? Kan je op een andere manier je IP vinden? Moet je in de browser misschien instellen dat ie de juiste verbinding gebruikt in jouw geval wifi? Kan het zijn dat er standaard een proxy ingesteld staat die je nu niet kan bereiken?

Hoe dan ook: je ontvangst kan dusdanig slecht zijn dat je foon wel probeert om een IP te krijgen van de AP, maar dat het niet wilt lukken. Vandaar dat ik daarnaar vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Pixelz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:37:
[...]

Werkt perfect!!! Mijn dank is groot! _/-\o_
En zoals eerder in dit topic is aangegeven. Houd hier rekening mee: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692

Kort samengevat: .nomedia (of elke andere .iets map schijnt ook te werken) kan er voor zorgen dat bestanden verwijderd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
TheRookie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:49:
Volgens mij heeft dat rammelen te maken met het scherpstel-mechanisme v/d camera.
Als ik de barcode scanner start en hij heeft moeite om te focussen hoor ik inderdaad een 'tikkend' geluid terwijl ie probeert te focussen.
Dat is volgens mij inderdaad het geluid van een klein lensje, hoewel ik niets zie bewegen. Maar bij mij 'rammelt' het klepje wel degelijk. Rammel is overdreven, tis meer dat als je er op drukt met je vinger dat je merkt dat er een fractie van een millimeter speling zit, die op andere hoeken niet zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:00:
[...]

Ga naar [menu] (hardbutton), [instellingen], [Accounts en synchronisatie] en dan moet automatische synchronisatie aanstaan. Druk dan op [Google] en kijk of het vinkje aanstaat bij [Agenda synchroniseren]
sync staat gewoon aan.
google ------> desire = doet het prima
desire -------> google = doet het totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Aros schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:08:
[...]
Ik heb KPN. Hi is toch onderdeel van KPN?
Hi is een merk van KPN, net als Telfort. Zit gewoon op exact hetzelfde netwerk, net als RaboMobiel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 20:12
Hallo iedereen,
Sinds een week ben ook ik een trotse bezitter van de HTC Desire. Ik kom van de HTC Diamond, dus een hele verbetering! Ik verbaas me nog steeds over de snelheid van het toestel en het Android besturings syteem. Als je dat vergelijkt met Windows Mobile 6.1 is het eigenlijk schandalig dat Microsoft zo'n inefficient en log product heeft kunnen afleveren. Maar dat terzijde.
Een tip voor de mensen die een screenprotector willen: bij de Mediamarkt kun je voor zes euro een PSP screenprotector kopen, die qua breedte perfect past. In de lengte moet je er wel nog stukje afknippen, maar dat is een kleine moeite. Ik heb het er nu twee dagen opzitten en het werkt prima.
Ik maak een alleen een beetje zorgen over het glas dat de camera afschermt; krast dat niet net zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
DieterVDW schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:17:
[...]

Gewoon zoveel mogelijk inpluggen dus.
Correctie: gewoon inpluggen en GEBRUIKEN dus :-)

Soms vraag ik me wel eens af waarom mensen zich zo druk maken om die stomme accu. Voor die accu aan vervanging toe is zijn de meeste mensen AL LANG aan een nieuwe telefoon toe (lees: binnen een jaar). Mocht je accu toch te slecht zijn na een jaar dan koop je toch gewoon een nieuwe voor een paar tientjes? Wees blij dat je geen iPhone hebt en dat je hem zelf kan vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Ik heb nog een vraag... (al eens eerder gesteld maar ik zit er nog mee)

Ik heb mijn gmail ingesteld bij mijn email. Normaal gesproken verzend ik al mijn mails vanuit mijn eigen domein mail. Ik krijg het niet voor elkaar om dit ook op mn desire te doen. Al mijn mails worden verzonden vanaf mijn gmail account. Heeft iemand hier een fix voor??

Alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:13
FSte schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:09:
Hallo iedereen,
Sinds een week ben ook ik een trotse bezitter van de HTC Desire. Ik kom van de HTC Diamond, dus een hele verbetering! Ik verbaas me nog steeds over de snelheid van het toestel en het Android besturings syteem. Als je dat vergelijkt met Windows Mobile 6.1 is het eigenlijk schandalig dat Microsoft zo'n inefficient en log product heeft kunnen afleveren. Maar dat terzijde.
Een tip voor de mensen die een screenprotector willen: bij de Mediamarkt kun je voor zes euro een PSP screenprotector kopen, die qua breedte perfect past. In de lengte moet je er wel nog stukje afknippen, maar dat is een kleine moeite. Ik heb het er nu twee dagen opzitten en het werkt prima.
Ik maak een alleen een beetje zorgen over het glas dat de camera afschermt; krast dat niet net zo snel?
Sowieso heeft niemand gezegd dat het scherm van de Desire snel krast. De N1 is zelfs krasvrij dus zal me niks verbazen als de Desire ook krasvrij is. Ik probeer het alleen niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 07:56

The Legend

*Plop*

Nou, * The Legend heeft vanaf nu ook een Desire :)

Vanmiddag langs de Belcompany. M'n abo verlengt naar Vodafone Bel+SMS+Web 275 2jr met 6 maand 50% korting en het toestel gratis. Op internet had ik iets meer korting kunnen krijgen maar het is ook wel weer eens prettig terug te kunnen naar een winkel voor garantie oid :)

Tot nu is het toestel een verademing tov m'n SE X1 met WM6.1. Het werkt allemaal out of the box in tegenstelling tot WM, en toch heb je nog genoeg te prutsen als je dat wil :) Ik weet nog niet precies wat ik met al die homescreens aan moet. Heb nu maar 1 homescreen met het weer en wat shortcuts en 1 homescreen met apps die ik het meest gebruik en meer heb ik nog niet nodig geloof ik :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Brando maakt schermbeschermers. Heb er nu ééntje over mijn huidige telefoon (X1) en die zie je en merk je niet ;) (En dat voor omgerekend 9 euro o.i.d. uit hong kong, rechtstreeks bij brando, via winkels in nederland betaal je 2x zoveel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:43:
Een creditcard is helemaal geen schulden-magneet. Je kunt je op 500 andere manieren net zo goed in de schulden steken, het ligt helemaal aan jezelf. Ik heb al jaren een of meerdere creditcards en ik betaal alle CC rekeningen in een keer af. Het is in dat opzicht meer een pinpas op internet voor buitenlandse shops, die overigens met Paypal steeds minder nodig is.

Antwoord op je vraag : nee. Zou de Market Paypal moeten ondersteunen? Ja. Waarom doen ze dat niet? Geen idee. Wat is de oplossing? Een creditcard aanvragen en netjes elke rekening betalen, dan steek je je niet in de schulden (voor zover dat met dit soort bedragen zou kunnen). Of je neemt zo'n prepaid internet-creditcard, kwam in deze topic ook al voorbij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:20:
[...]
Ben het met je eens hoor dat het belachelijk is dat je alleen via creditcard kan betalen. Ik weiger een creditcard aan te schaffen. Paypal zou prima werken.
Effe geheel offtopic hoor, maar waarom weiger je dat? Het is toch een dienst die je kan gebruiken? Tis niet dat je MOET, maar je MAG/kan. Waarom doen sommige mensen toch net alsof een CC evil is? Om de kosten hoef je het ook niet te laten, de meeste banken geven voor een habbekrats een CC, voor zover hij al niet in de totaalpakketten zit...

Ben benieuwd naar echt rationele argumenten om je zo te verzetten tegen een CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
bsmpower schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:02:
[...]
Ja heel goed advies gast. En vervolgens sta je over drie maanden met corrosie schade te huilen bij je winkel. Boehoe, vocht in mn telefoon? Nee hoor, nooit in het water laten vallen.

Vooral lekker met je koude telefoon in een badkamer vol stoom gaan staan plakken. Ik mag hopen dat HTC ook een vochtindicator op de pcb heeft gezet.

Komop zeg, waar zit je verstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:38
Misschien een noob vraag, maar ik ben hem nog niet eerder tegengekomen:

Als ik een .apk installeer via een filemanager, hoe krijg ik deze dan het geïnstalleerde programma weer verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Odiebla schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:23:

Ja heel goed advies gast. En vervolgens sta je over drie maanden met corrosie schade te huilen bij je winkel. Boehoe, vocht in mn telefoon? Nee hoor, nooit in het water laten vallen.

Vooral lekker met je koude telefoon in een badkamer vol stoom gaan staan plakken. Ik mag hopen dat HTC ook een vochtindicator op de pcb heeft gezet.

Hij legt het ook niet helemaal goed uit denk ik. Trouwens, een beetje luchtvochtigheid kan een telefoon wel tegen hoor. Hoe vaak ik wel niet een sms heb getypt in de regen, of met een zeer benauwde hoge luchtvochtigheid in de tropen mijn moeder heb gebeld ;)

(Ik weet overigens niet hoe vochtig jouw badkamer is ;) ).

Het beste is volgens mij de badkamer vol stoom te laten staan en dan eigenlijk wachten tot de stoom zo goed als weg is. Stof plakt namelijk aan de stoom zodat de ruimte redelijk stofvrij is en dit niet onder je screenprotector komt.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

peppie71 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:28:
Misschien een noob vraag, maar ik ben hem nog niet eerder tegengekomen:

Als ik een .apk installeer via een filemanager, hoe krijg ik deze dan het geïnstalleerde programma weer verwijderd?
Menu>Instellingen>Toepassingen>toepassingen beheren en dit is al wel (meerdere) malen al vernoemd

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt overigens niet uit of je je tel online of via de shop hebt. Ze moeten jou tel altijd vervangen als je merkt dat iets niet goed functioneert. Als ze niet mee willen werken, dan moet je gewoon contact met de fabrikant opnemen en dan worden ze op hun vingers getikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
Misschien stomme vraag maar mijn homescreen krijg ik niet op landscape. Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Odiebla, wat een foute uitspraken.. Je hoort je telefoon altijd in de badkamer te beplakken met screenprotectors. Als je een beetje verstand in je hoofd hebt zitten dan weet je best dat er even gewacht moet worden na het douchen.

En creditcards zijn slecht omdat het hele principe ervan gebaseerd is op het maken van schulden (krediet.. aan de naam zag je het vast niet..). Waarom zouden mensen die op hun geld letten het niet zo fijn vinden? Ik zou het niet weten. Jij wel?

Google ondersteunt voor zover ik weet trouwens geen Paypal omdat ze dan in hun eigen vaarwater komen (Google Checkout..).

En nu ophouden met de flames en raar commentaar svp.

@hierboven: je kan je homescreen niet in landscape krijgen (niet standaard out of the box iig).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Michie23 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:37:
Misschien stomme vraag maar mijn homescreen krijg ik niet op landscape. Hoe werkt dit?
Niet, voor zover ik kan zien ondersteunt Sense geen landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 07:56

The Legend

*Plop*

Ik heb me net rot lopen zoeken naar het volgende; in contactpersonen staat bovenaan mijn 'visitekaartje'. Dit heb ik niet zelf aangemaakt en komt ook niet uit Gmail contactpersonen of Outlook. Deze entry lijk ik echter niet te kunnen verwijderen? Ook met de 'weergeven' opties kom ik er niet uit. Iemand een idee?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Stukfruit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:39:
Odiebla, wat een foute uitspraken.. Je hoort je telefoon altijd in de badkamer te beplakken met screenprotectors. Als je een beetje verstand in je hoofd hebt zitten dan weet je best dat er even gewacht moet worden na het douchen.

En creditcards zijn slecht omdat het hele principe ervan gebaseerd is op het maken van schulden (krediet.. aan de naam zag je het vast niet..). Waarom zouden mensen die op hun geld letten het niet zo fijn vinden? Ik zou het niet weten. Jij wel?
Schulden zijn niet per definitie fout, wat fout is zijn de mensen die niet met schulden om kunnen gaan en die niet weten wat goed is en wat niet.

En screenprotectors plakken in een badkamer vol stoom, zoals iemand hierboven adviseerde: gewoon dom advies. Je zult de mensen de kost moeten geven die dat letterlijk nemen en met beslagen brilletje gaan staan plakken... Dat zijn overigens dezelfde mensen die niet om kunnen gaan met een creditcard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:39:
[...]

[..]
Geheel offtopic. Het zijn niet de CC's die schulden maken, maar de gebruikers. Zoiets als guns don't kill poeple, poeple do kill people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:13
Heeft iedereen het probleem dat er pieptonen(bij hoge tonen) uit de luidspreker komen bij een gesprek? Het lijkt alsof de luidspreker hoge tonen niet goed aan kan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odiebla schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:23:
[...]

Ik zou de thread even moeten zoeken, maar hier loopt een hele mooie thread over met mensen die weten hoe een en ander werkt. Vocht is niet de schuld, het feit dat de pcb niet goed gereinigd is na productie is de reden van corrosie. De PCB en de banen zijn immers geheel bedekt met een mooie niet geleidende, niet corrosieve laag. Heel leuk dat we jaren lang door de telefoonreparateurs in ons aarsje genomen zijn op een belachelijke manier, maar het wordt tijd dat dat eens gaat veranderen. Als het nu om een product gaat wat net op de markt is, oke, misschien kan het dan niet helemaal goed tegen spatwater etc. Prima. Maar dingen die op zo'n grote schaal gemaakt worden en zoveel worden gebruikt en aan temperatuurwisseling en dus condensatie onderhevig zijn moeten daar gewoon tegen kunnen. En als ze goed gereinigd zijn, kunnen ze dat ook. Als ze niet goed gereinigd zijn, kunnen ze dat niet. En helaas komt dat heul veul voor.... En dat zou niet ons probleem moeten zijn.

Maar lekker blijven slikken met zn allen... erg verstandig. En die reparateur die er geld mee verdient en de provider die niets hoeft te betalen als jij de kosten draagt kunnen we prima vertrouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odiebla schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:48:
[...]

Schulden zijn niet per definitie fout, wat fout is zijn de mensen die niet met schulden om kunnen gaan en die niet weten wat goed is en wat niet.

En screenprotectors plakken in een badkamer vol stoom, zoals iemand hierboven adviseerde: gewoon dom advies. Je zult de mensen de kost moeten geven die dat letterlijk nemen en met beslagen brilletje gaan staan plakken... Dat zijn overigens dezelfde mensen die niet om kunnen gaan met een creditcard :-)
:{ Heel Amerika en 10% van de NL bevolking welke dit jaar met incassobureaus in aanraking is geweest?

Misschien is een creditcard gewoon weer een risico extra. En heb ik geld omdat ik geen creditcard en geen schulden heb :7 Ieder zn meug, toch? Alleen worden de mensen die zich niet overgeven aan het bankwezen met een creditcard op deze manier verplicht om dat toch te doen als ze gebruik van een telefoon met apps willen maken. En dat is nou niet echt de bedoeling van de zo opgehemelde "vrije markt" lijkt me. Niet veel "vrijs" aan kiezen tussen CC of niks...... Alleen dat zou al reden genoeg moeten zijn voor, zeker een bedrijf als Google, om de ruimere mogelijkheden te benutten.
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.