Toon posts:

HTC Desire - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:
  • 223.082 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Probleem met uploaden van foto's naar Picasa. Het onderste gedeelte van de foto's worden grijs afgebeeld. Het lijkt alsof een bepaald gedeelte van de foto niet geüpload is. Is een bekend probleem. Iemand al een oplossing?

[Voor 40% gewijzigd door mmedia op 04-05-2010 12:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 15:06
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Daarom moet je em ook niet naar HTC opsturen maar naar de winkel waar je hem vandaan hebt..
Dan wordt het artikel opgegeven als ''DOA''. Dead On Arrival en zodra zij de telefoon ontvangen, sturen ze een nieuwe weer op. Dus binnen een week.
Zorg wel dat je contact opneemt met het bedrijf voordat je hem opstuurt.. en ja reparatie is logisch dat dat langer duurt.. En die maat van je is ook niet echt handig bezig als hij het uberhaupt 4 maand laat duren:P maar goed
Tjah, alleen is het zo dat de winkel 'm ook opstuurt naar Dynafix en dan weer terug krijgt. Echter is dit geen DOA maar een fabricagefout. In de winkel kun je 'm meestal wel binnen 2 weken direct ruilen maar niet alle winkels werken zo en heb daar geen zin om in te gaan.

Bij mij hadden ze 'm vrijdag middag opgehaald. Maandag ochtend ingevoerd in systeem, maandag middag opgepakt maar blijven hangen op Wacht op informatie klant. (Medewerker bij HTC had 2x een order geboekt en zo te zien hadden net de verkeerde). Echter de woensdag werd ie opgepakt en afgerond. Donderdag is ie verzonden. Zaterdag zou TNT langskomen (Vrijdag was koninginnedag) maar chauffeur had geen zin en gewoon gezegd dat ik niet thuis was, dus ik had 'm maandag weer... Kan dus veel korter :)

Bij mij is display module vervangen volgens Dynafix. Maar omdat de sealing langs het scherm niet goed zat (rubber stak uit) hebben ze de hele front vervangen... Dus was gelijk als nieuw weer :D

EDIT: Dynafix heeft een mooie track&trace:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 26-4-2010 9:30:18
Order - Bevestigd 26-4-2010 9:30:23
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 26-4-2010 9:30:23
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 26-4-2010 9:30:37
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 26-4-2010 9:30:38
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 26-4-2010 10:55:00
Reparatie repair center - In behandeling 26-4-2010 12:55:17
Reparatie - Wacht op informatie klant 26-4-2010 12:56:44
Reparatie repair center - In behandeling 28-4-2010 13:46:54
Reparatie - Wacht op onderdelen 28-4-2010 15:47:33
Reparatie repair center - In behandeling 28-4-2010 15:48:24
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 28-4-2010 16:44:18
Reparatie repair center - Voltooid 28-4-2010 16:44:18
Logistiek - Product klaar voor retourzending 29-4-2010 14:34:35
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 29-4-2010 17:23:01

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Display module vervangen

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: 1.15.405.4 WWE

[Voor 39% gewijzigd door jDuke op 04-05-2010 11:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-12-2019
jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:21:
[...]

Tjah, alleen is het zo dat de winkel 'm ook opstuurt naar Dynafix en dan weer terug krijgt. Echter is dit geen DOA maar een fabricagefout. In de winkel kun je 'm meestal wel binnen 2 weken direct ruilen maar niet alle winkels werken zo en heb daar geen zin om in te gaan.

Bij mij hadden ze 'm vrijdag middag opgehaald. Maandag ochtend ingevoerd in systeem, maandag middag opgepakt maar blijven hangen op Wacht op informatie klant. (Medewerker bij HTC had 2x een order geboekt en zo te zien hadden net de verkeerde). Echter de woensdag werd ie opgepakt en afgerond. Donderdag is ie verzonden. Zaterdag zou TNT langskomen (Vrijdag was koninginnedag) maar chauffeur had geen zin en gewoon gezegd dat ik niet thuis was, dus ik had 'm maandag weer... Kan dus veel korter :)

Bij mij is display module vervangen volgens Dynafix. Maar omdat de sealing langs het scherm niet goed zat (rubber stak uit) hebben ze de hele front vervangen... Dus was gelijk als nieuw weer :D

EDIT: Dynafix heeft een mooie track&trace:
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 26-4-2010 9:30:18
Order - Bevestigd 26-4-2010 9:30:23
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 26-4-2010 9:30:23
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 26-4-2010 9:30:37
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 26-4-2010 9:30:38
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 26-4-2010 10:55:00
Reparatie repair center - In behandeling 26-4-2010 12:55:17
Reparatie - Wacht op informatie klant 26-4-2010 12:56:44
Reparatie repair center - In behandeling 28-4-2010 13:46:54
Reparatie - Wacht op onderdelen 28-4-2010 15:47:33
Reparatie repair center - In behandeling 28-4-2010 15:48:24
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 28-4-2010 16:44:18
Reparatie repair center - Voltooid 28-4-2010 16:44:18
Logistiek - Product klaar voor retourzending 29-4-2010 14:34:35
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 29-4-2010 17:23:01

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Display module vervangen

Servicehandeling: Software update
Additionele informatie: Nieuwe softwareversie: 1.15.405.4 WWE
Fabricagefout of niet.. feit is als je toestel niet in orde is bij levering heb je recht op een nieuwe.. in jouw geval had je ook een nieuwe kunnen eisen

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:28:
[...]

Fabricagefout of niet.. feit is als je toestel niet in orde is bij levering heb je recht op een nieuwe.. in jouw geval had je ook een nieuwe kunnen eisen
Dat klopt, maar ga jij maar tegen in een winkel. Ik denk dat ik dan nu nog niet klaar mee was. GSMWEB sturen DOA's ter reparatie dus dan blijft het daar ook nog plakken. En ze sturen mij die terug met de melding dat ik een nieuwe heb terwjil dat gewoon een gerepareerde is. Nu heb ik zelf besloten om bij GSMWEB te kopen natuurlijk maar wel in het achterhoofd dat ik sneller af was om gelijk met HTC service te regelen ipv winkel.

Het klopt wat je zegt hoor, maar de praktijk leert toch dat winkels er toch anders mee omgaan. Zoals hier ook vermeld dat iemand naar de winkel ging en zei dat AMOLED gedrag was.. Daar ben je min. weken mee bezig om je gelijk te halen (als je die krijgt zonder rechtsbijstand)...

EDIT: Ik was hoe dan ook te laat met eisen als ik 'm bijv. bij Belcompany had gekocht. Ik kwam er namelijk na 2 weken ermee...

[Voor 6% gewijzigd door jDuke op 04-05-2010 11:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Garantieperikelen horen hier niet thuis. Als deze discussiewaardig zijn mogen ze in Shopping Forum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 16:37

Deem

Ontcijfer mij!

Misschien tijd voor een HTC Desire problemen topic? Want zoals het er nu naar uit ziet heeft 50% er last van. dat is toch niet niks!

[Voor 44% gewijzigd door Deem op 04-05-2010 11:43]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:42:
Misschien tijd voor een HTC Desire problemen topic?
Problemen zijn er genoeg idd

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 00:30
In afwachting op het problementopic hier dan maar wat fototjes onder het mom gebruikerservaring.

Mijn gebruikerservaring is namelijk ook dat het nogal roze eruit ziet bij lage helderheid. Vandaag de telefoon naast die van een collega kunnen leggen (mijne rechts):

*klik vergroting*

*klik vergroting*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
DRvDijk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:00:
In afwachting op het problementopic hier dan maar wat fototjes onder het mom gebruikerservaring.

Mijn gebruikerservaring is namelijk ook dat het nogal roze eruit ziet bij lage helderheid. Vandaag de telefoon naast die van een collega kunnen leggen (mijne rechts):

[afbeelding]
*klik vergroting*

[afbeelding]
*klik vergroting*
Je hebt inderdaad zelfde euvel. Nu ben ik benieuwd alsof het geen software probleem is. Zou je de software versies kunnen vergelijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-05 11:32
Mij is niets raars opgevallen op de laagste helderheidsstand; ik heb mijn Desire vorige week gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb dus het roze probleem :( :
Modelnummer: HTC Desire A8181

Firmware:
2.1-Update1
Smalband:
32.30.00.28U_4.05.00.11
Kernel:
2.6.29-97da29ed
htc-kernel@and18-2 #1
Build-nummer
1.15.405.4 CL155070 Release-keys

Op de achterkant staat het volgende:
37H00266-00M-A
HTC-EU-100223

[afbeelding]
*klik vergroting*

[afbeelding]
*klik vergroting*
Links werken niet :|

[Voor 55% gewijzigd door Deem op 04-05-2010 12:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:05:
[...]

Je hebt inderdaad zelfde euvel. Nu ben ik benieuwd alsof het geen software probleem is. Zou je de software versies kunnen vergelijken?
Het lijkt mij ook met software opgelost te kunnen worden. De schermen met de roze gloed lijken ook meer licht te geven. Misschien moeten ze een soort van kleurcorrectie maken in Android. dan kun je altijd het scherm naar smaak instellen. Dat zou mooi zijn.

Ik heb:

Firmware:
2.1-Update1
Smalband:
32.30.00.28U_4.05.00.11
Kernel:
2.6.29-97da29ed
htc-kernel@and18-2 #1
Build-nummer

Achterkant:
37H00266-00M-A
HTC-EU-100223

Mijn roze probleem lijkt mee te vallen. Het is wel iets roze bij lage helderheid. Dus je kan er vanuit gaan dat ik hetzelfde probleem heb, waar ik dan weer niet zo een probleem van maak ;)

[Voor 28% gewijzigd door ReCreator op 04-05-2010 12:17]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:20
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:42:
Misschien tijd voor een HTC Desire problemen topic? Want zoals het er nu naar uit ziet heeft 50% er last van. dat is toch niet niks!
50% van wie? De mensen die hier posten? Over het algemeen hoor je op fora alleen de probleemgevallen he, hou je daar rekening mee? Ik en vele andere Desire gebruikers hebben nergens last van, die 50% slaat nergens op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:13:
Ik heb dus het roze probleem :( :
Modelnummer: HTC Desire A8181

Firmware:
2.1-Update1
Smalband:
32.30.00.28U_4.05.00.11
Kernel:
2.6.29-97da29ed
htc-kernel@and18-2 #1
Build-nummer

Op de achterkant staat het volgende:
37H00266-00M-A
HTC-EU-100223

[...]

Links werken niet :|
Ik heb hetzelfde dus. Blijkbaar dus wel een hardware fout...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRvDijk
Raar dat die links niet werktten. Anyway, op de preview kun je het ook al wel duidelijk zien..
Denk dat-ie terug gaat, even over nadenken nog....

[Voor 21% gewijzigd door DRvDijk op 04-05-2010 12:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021

[afbeelding]
*klik vergroting*

[afbeelding]
*klik vergroting*
Zou je misschien de link naar de vergrotingen kunnen fixen? Of wellicht ligt het aan imageshack...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

-TheNose- schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:14:
[...]

50% van wie? De mensen die hier posten? Over het algemeen hoor je op fora alleen de probleemgevallen he, hou je daar rekening mee? Ik en vele andere Desire gebruikers hebben nergens last van, die 50% slaat nergens op.
Nou, in mijn omgeving heb ik er al 3 met dit probleem met eigen ogen kunnen constateren. Denk niet dat het maar een kleine groep is. Van de 50 mensen die op dit moment op de poll hebben gestemd geeft de helft aan een probleem met contrast te hebben. Dat geeft voor mij in ieder geval aan dat er meer is dan gewoon een incident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 262801

Ik heb ook last van het roze probleem, op de laagste brightness stand valt het heel erg op (net als op de foto van DRvDijk). Waarschijnlijk is het een hardware fout. Misschien toch maar terugsturen, omdat ik me er na een tijdje misschien toch nog aan ga ergeren.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 262801 op 04-05-2010 12:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:53

Tripl3 D

Brother in Arms

Pffff, eindelijk 3 topics doorgeworsteld.

Anyway, buiten het feit dat ik zeer tevreden ben met dit toestel, toch wat opmerkingen/milde kritiek:

- Ik speel regelmatig Land of Destiny (als gadget op Hyves) wat obv flash werkt. Dat slikt hij een tijdje, maar zodra er meer dan 1 pop-up scherm opent loopt de browser compleet vast. Verversen en stoppen werkt niet, evenmin een andere pagina openen. Wil ik blijven internetten, dan zit er niets anders op dan de telefoon herstarten. Dan is zo'n niet afsluit-systeem van Android best vervelend. Oh ja, bij Hattrick liep hij na verloop van tijd ook vast (ook Flash). Ik weet dat het geen volwaardige flash is, maar toch is het best jammer dat dan de hele browser vastloopt!

- Bij helderheid op automatisch: vlak voordat je screen timeout verloopt schakelt hij de helderheid terug om vervolgens helemaal op donker te gaan (waarna je weer moet unlocken). Als je weer wat doet voordat hij helemaal op zwart gaat, maar al wel de helderheid heeft verminderd, dan blijft de helderheid daar op staan. Ben dan ook afgestapt van de automatische helderheid

- Let op met sms-en met speciale tekens (zoals ë) dan krijg je er ineens 'gratis' +/- 2 smsjes bij, omdat dit geen standaard teken is voor een sms-bericht. Ik heb een ë in mijn naam en pas bij het 2e smsje wat ik verstuurde viel het me op!

- Weergeven van verjaardagen doet hij niet in de agenda en je krijgt alleen een notificatie 2 dagen van tevoren.
Beetje jammer!

- Nadat ik de telefoon net aan gezet pakt hij niet altijd de dataverbinding. Na 15 minuten bijvoorbeeld wil ik het internet op en dan is hij nog steeds niet verbonden (wel mee bezig volgens het instellingenoverzicht). Als ik dan op verbinding verbreken druk en vervolgens verbinden heeft hij verbinding binnen een paar seconden! Echt raar!

- Afsluiten, zoals eerder vermeld werd steeds langer. Lijkt aan cache te liggen. Had ik leeggegooid en gisteren niet geïnternet, was hij binnen een paar seconden uit. Vandaag weer wel geïnternet, dus ik ben zeer benieuwd!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 296076

Wat vinden jullie van de scherm nauwkeurigheid?
Ik vind namelijk dat mijn scherm niet echt nauwkeurig is. (ook niet na het kalibreren)
Heb verschillende touch toestellen gehad maar moest echt even wennen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik merk helemaal niets van onnauwkeurigheid. Waar ik druk wordt de aanraking geregistreerd. Voor mij is het prima :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:18

[afbeelding]
*klik vergroting*

[afbeelding]
*klik vergroting*
Hoe krijg je het scherm in godsnaam zo helder op de foto bij die brightness? Ik wil ook een foto posten van mijn paars/roze scherm maar ik krijg hem niet goed op de foto.

Vinden jullie trouwens ook dat de speaker erg zacht is bij sms-geluiden of ringtones? Ik heb normaal op mijn werk de telefoon op zeg maar 10-20% volume staan. Hier heb ik hem nu op 70% ongeveer voordat ik hem kan horen (ja zal vast wel gehoorbeschadiging hebben), maar ik ben daarom bang dat 100% te zacht zal zijn om hem bijvoorbeeld in de stad te horen als er omgevingsgeluiden zijn.

[Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2010 12:58]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

@Phusebox: Ja, dat viel me ook op. Nu begrijp ik ook waarom er mensen zeggen dat de helderheid op 10% genoeg zou zijn.

@Slee0014: Aanraakgevoeligheid is perfect hier. Geen problemen mee.

[Voor 27% gewijzigd door Deem op 04-05-2010 13:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KRL100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-04-2014
Tweakers, goeiemiddag!

Ik heb nu nog een HTC Touch Pro II (Rhodium) maar na maanden gekwijld te hebben naar een Android toestel lijkt de Desire mij een perfecte opvolger...

Enkel nog een paar kleine vraagjes, die alleen mensen met een Desire-ervaring me zullen kunnen antwoorden.

- Kan je het toestel ook in Azerty TB zetten? (gangbaar hier in BE). Mocht er iemand eens een screenshot van het TB kunnen maken en OL zetten, graag!
- Op mijn Rhodium kon ik mijn geluid afzetten, maar als ik dan een filmpje of zo wilde kijken was dat ook stil . Zette ik het filmpje luid, dan ging ook mijn beltoon luider (MAW één algemene volumeregeling). Kan je op deze Desire ringer-volume, SMS-volume en andere (filpjes, ...) apart instellen (zoals dat bvb vroeger op mijn SE W850 was) ?
- Ik hou niet zo van die Sense UI. Ik heb die ook op mijn rhodium maar daar gebruik ik SPB Mobile shell op. Kan je die op de Desire ook uitzetten en gewoon Android gebruiken??
- Is het alarm betrouwbaar?? In Win Mo totaal niet en daar was dus G-alarm de enige oplossing. Android wél betrouwbaar??
-LED-flits voldoende voor redelijke foto's in het duister?

Alvast bedankt voor jullie bevindingen!

KRL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:34

TheVMaster

Moderator WOS
PFff....glipt de Desire me net uit m'n handen....paar dikke barsten in het scherm :'(
Nu maar hopen dat m'n verzekeraar het vergoed....mobieltje valt onder inboedelverzekering en volgens de tussenpersoon zou ook eigen schade vergoed worden....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
TheVMaster schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:17:
PFff....glipt de Desire me net uit m'n handen....paar dikke barsten in het scherm :'(
Nu maar hopen dat m'n verzekeraar het vergoed....mobieltje valt onder inboedelverzekering en volgens de tussenpersoon zou ook eigen schade vergoed worden....
:X

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
KRL100 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:04:
- Kan je het toestel ook in Azerty TB zetten? (gangbaar hier in BE). Mocht er iemand eens een screenshot van het TB kunnen maken en OL zetten, graag!
- Op mijn Rhodium kon ik mijn geluid afzetten, maar als ik dan een filmpje of zo wilde kijken was dat ook stil . Zette ik het filmpje luid, dan ging ook mijn beltoon luider (MAW één algemene volumeregeling). Kan je op deze Desire ringer-volume, SMS-volume en andere (filpjes, ...) apart instellen (zoals dat bvb vroeger op mijn SE W850 was) ?
- Ik hou niet zo van die Sense UI. Ik heb die ook op mijn rhodium maar daar gebruik ik SPB Mobile shell op. Kan je die op de Desire ook uitzetten en gewoon Android gebruiken??
- Is het alarm betrouwbaar?? In Win Mo totaal niet en daar was dus G-alarm de enige oplossing. Android wél betrouwbaar??

KRL
- Een Azerty optie kan ik niet vinden, misschien als je je landinstelling op Belgie hebt staan, maar dat durf ik niet te zeggen.
- Je hebt een media en ringer volume. Dus niet apart voor sms/bel/mail etc, maar wel gescheiden van muziek.
- Voor het alarm zijn genoeg apps te vinden; alleen helaas nog niet zo'n goede als G-alarm
- De LED flits is erg fel vind ik zelf en voor een redelijke afstand bruikbaar (denk ca. 2-3 meter max)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Klote zeg. Maar sinds wanneer wordt dat gedekt door de inboedelverzekering? (Welke maatschappij als ik vragen mag?)

Ik zit namelijk (nog) bij Interpolis maar bevalt me niet echt.

edit: Oeps vergeten te edit-en.

[Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2010 13:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Klote zeg. Maar sinds wanneer wordt dat gedekt door de inboedelverzekering? (Welke maatschappij als ik vragen mag?)

Bij mijn vriendin werd ook de telefoon uit haar hand gestolen en heeft uiteindelijk het volle bedrag in euro's voor haar telefoon terug gekregen van haar inboedelverzekering.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:26:
[...]

Bij mijn vriendin werd ook de telefoon uit haar hand gestolen en heeft uiteindelijk het volle bedrag in euro's voor haar telefoon terug gekregen van haar inboedelverzekering.
Gestolen is wat anders dan ZELF laten vallen

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Over Azerty:

http://www.9lives.be/foru...35-google-android-12.html

Onderste post. Moet waarschijnlijk op Frans gezet worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
AllRisk verzekering van Achmea dekt ook behoorlijk veel.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:12
Tweakers, goeiemiddag!

(...)
(...)

KRL
- Op je Rhodium kan je ook instellen dat je een aparte volume hebt voor Media en voor 'ringer'. Deze functie zit ook standaard in Android.
- de Sense UI op je Rhodium is niet echt te vergelijken met de Sense UI op Android. Compleet andere software die alleen de naam delen. Probeer het eerst eens even goed uit, mocht je het niks vinden kan je het inderdaad ook uitzetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:27:
[...]

Daar heb je gelijk in. Wilde alleen duidelijk maken dat je mobile telefoon dus ook bij inboedel hoort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 14:02
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:19:
[...]

[...]
- Je hebt een media en ringer volume. Dus niet apart voor sms/bel/mail etc, maar wel gescheiden van muziek.
[...]
Je hebt iets meer controle met AudioManager-Widget.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:27:
[...]

tsja, waarom ook zeggen dat je hem 'zelf' hebt laten vallen 8)7 geef vriend(in) of ouders de schuld

[Voor 7% gewijzigd door djjef85 op 04-05-2010 13:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:12

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Eindelijk, een app waarmee je de flitser van de Desire aan en uit kan zette, de flashapp.

http://nl.androlib.com/an...ndroid-flashapp-CDiD.aspx

In de market te vinden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:45:
Eindelijk, een app waarmee je de flitser van de Desire aan en uit kan zette, de flashapp.

In de market te vinden.
Heb je daar een app voor nodig dan? dit kan je standaard al doen

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:12

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:46:
[...]

Heb je daar een app voor nodig dan? dit kan je standaard al doen
Hoe ? Ik dacht m'n telefoon toch al aardig te hebben uitgespit.
Tweakers, goeiemiddag!

*knip*

-Azerty is ook te vinden in de market.

- Ik gebruik voor alle volume instellingen "Soundmanager"

- Als je je Desire root, dan kun je er een custum ROM op zetten zonder Sense . Ik weet niet of die er al is, maar dat duurt meestal niet zo lang.

- Ik gebruik het alarm nooit, maar ik weet dat er problemen mee zijn als je ook een taskkiller gebruikt. Dan lijkt het alsof je alarm nog aanstaat, maar de taskkiller heeft de "klok" dan al "gekilled"

- Ik ben zelf zeer tevreden over de flits

[Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 04-05-2010 13:53]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:48:
[...]

Hoe ? Ik dacht m'n telefoon toch al aardig te hebben uitgespit.
Of bedoel je het om als licht te gebruiken? iig als je foto maakt kan je gewoon die A indrukken, maar denk dat ik je verkeerd begrepen had!

[Voor 8% gewijzigd door mattie-w op 04-05-2010 13:52]

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 12:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:45:

In de market te vinden.
Thanks! Zoiets zocht ik al! :D Nu is het ook nog eens mijn persoonlijke zaklamp (A)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Mijn kat heeft van de week een haal gegeven over de backcover. En hele diepe krassen erop.Vverzekering gebeld. Wordt niet vergoed. Ze beroepen zich op:

6.2.3 veroorzaakt aan of door dieren die hetzij door de verzekeringnemer hetzij door zijn huisgenoten worden gehouden of werden toegelaten, alsmede schade door ongedierte;

Kan er niet een topic geopend worden over.."desire, gevalletjes pech"?

[Voor 6% gewijzigd door 210667 op 04-05-2010 13:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Telefoon valt altijd gewoon onder inboedelverzekering....het zelf laten vallen is geloof ik niet overal gedekt...ik begrijp ook nooit wrom iemand een aparte dure mobieletelefoon verzekering neemt..da's gewoon oplichting in veel gevallen...
djjef85 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:40:
[...]

tsja, waarom ook zeggen dat je hem 'zelf' hebt laten vallen 8)7 geef vriend(in) of ouders de schuld
'k zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen....aangezien de verzekering het gewoon dekt...

maar goed.....de Desire zelf doet het nog wel gewoon.....zelfs touch etc. werkt nog.. :+ ondanks die dikke barsten in het glas...
210667 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:57:
[...]

Mijn kat heeft van de week een haal gegeven over de backcover. En hele diepe krassen erop.Vverzekering gebeld. Wordt niet vergoed. Ze beroepen zich op:

6.2.3 veroorzaakt aan of door dieren die hetzij door de verzekeringnemer hetzij door zijn huisgenoten worden gehouden of werden toegelaten, alsmede schade door ongedierte;

Kan er niet een topic geopend worden over.."desire, gevalletjes pech"?
Hmm...dat sucks :+ eh.dat van dat topic....dunno..als er meer over te roepen is wel ;) wat mij betreft is het klaar.

[Voor 51% gewijzigd door TheVMaster op 04-05-2010 14:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
**dubbel**

[Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 04-05-2010 13:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
210667 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:57:
[...]

Hehe klinkt ook niet echt geloofwaardig ofzo:P

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Niet online
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:59:
[...]

Hehe klinkt ook niet echt geloofwaardig ofzo:P
Dacht eigenlijk dat het hier over de Desire ging en niet over verzekeringen... 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:29:
[...]

Daar heb je gelijk in. Wilde alleen duidelijk maken dat je mobile telefoon dus ook bij inboedel hoort.
Haha en ik las nog wel gestoten wat dus wel overeen kwam met die barst ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Via stumble-upon kwam ik op http://supportdetails.com/

Gelijk effe gedaan op mijn Desire:
Web browser: Safari 4.0 ???????
Screen resolution: 480x800
Browser size: 1000 x 1481 ???????

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:48:
[...]

- Als je je Desire root, dan kun je er een custum ROM op zetten zonder Sense . Ik weet niet of die er al is, maar dat duurt meestal niet zo lang.
Sinds vandaag is die er dus al. Wel een premium-account en root nodig. mag je m zelf helemaal samenstellen naar jouw wensen.. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:18
Tripl3 D schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:07:
Via stumble-upon kwam ik op http://supportdetails.com/

Gelijk effe gedaan op mijn Desire:
Web browser: Safari 4.0 ???????
Screen resolution: 480x800
Browser size: 1000 x 1481 ???????
Ik heb het zelfde dus niks vreemds aan. Met opera 5 mini krijg ik het volgende

Web browser: Opera 9.80
Screen resolution: 480x657
Browser size: 480x657
flash version: not installed ('standaard' browser zegt versie 10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28
Ik heb eigenlijk nog een accu vraagje, kweet niet of die verbruik normaal is.

Gisteravond accu 100% opgeladen, vanmorgen ging om 6 uur de wekker af, ong. 5x laten snoozen en 6.35 stond ik op. Toen was de accu nog maar 77% :X

Wireless & 3G stonden uit, klopt dit verbruik? Want dan ben ik weer gerust :P gesteld

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Strider schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:14:
Ik heb eigenlijk nog een accu vraagje, kweet niet of die verbruik normaal is.

Gisteravond accu 100% opgeladen, vanmorgen ging om 6 uur de wekker af, ong. 5x laten snoozen en 6.35 stond ik op. Toen was de accu nog maar 77% :X

Wireless & 3G stonden uit, klopt dit verbruik? Want dan ben ik weer gerust :P gesteld
Ja is niet heel raar.. is altijd nog wel iets anders wat je onbewust hebt draaien.. Had je gps ook uit?
Overigens zou ik hem snachts gewoon aan de lader doen.. maar dat is maar een advies

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik vind bijna 25% weg met niks doen nogal wat. Bij mij gaat er misschien 5% af 's nachts. Ik moet zeggen dat ik dan geen mobiele data, wifi, bluetooth of gps heb aanstaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik krijg met geen mogelijkheid HTC sync aan de praat, of nouja misschien ook wel geen idee eigelijk. Het programma draait op mijn laptop (win7 64) en op de desire zie ik ook iets van synchronisatie status, en dan heel snel verbonden. daarna zegt hij: "synchroniseren"

......

en toen? dit duurt nu al 20 minuten heb mijn scherm zelfs in moeten stellen dat hij na 30 minuten pas uit gaat. maar er gebeurt HE-LE-MAAL niks.

Af en toe als ik de usb kabel er opnieuw in plep wordt het onderste balkje met "synchroniseren afsluiten" of iets dergelijks groen, en dat is hij dan 20 seconden en dan wordt het weer grijs.

Bij geschiedenis blijft staan: Geen synchronisatieregistratie.

Er draait niks, beweegt niks, niks geeft aan dat hij iets aan het doen is.

Ik begin na 1uur prutsen al chagrijnig te worden.

Voor de duidelijkheid ik wil mijjn outlook contacten van mijn WM6.5 telefoon die in outlook staan in mijn desire hebben...

[Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-05-2010 14:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 357883 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:14:
[...]
Ik word wakker, pak mn tel haal um uit de oplader en maakt daarna verbinding met mn wifi. Paar uur later ga ik naar de sportschool, doe alvast mn oordopjes in en om de hoek van mn deur begint het muziek al te spelen en is wifi uit. Erna door naar werk, en gaat meteen op silent zodra die de wifi netwerk detecteerd van werk (maakt bewust geen connectie). Ik ga weer naar huis, zet mn oordopjes op en om de hoek begint de muziek weer.

Kom ik thuis aan, gaat het muziek uit, wifi weer aan :D zonder dat ik iets hoef te doen :D

geweldige telefoon
Hoe doe je dat instellen dat de muziek automatisch begint etc. op basis van je locatie. Met Locale?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:17:
[...]

Ja is niet heel raar.. is altijd nog wel iets anders wat je onbewust hebt draaien.. Had je gps ook uit?
Overigens zou ik hem snachts gewoon aan de lader doen.. maar dat is maar een advies
Nou ik heb eigenlijk niets kunnen vinden wat er nog zou draaien, gps stond uit.
Ik vond 23% eigenlijk nogal wat, zal het vannacht nog eens testen.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
koekoek2003nl schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:27:
Ik krijg met geen mogelijkheid HTC sync aan de praat, of nouja misschien ook wel geen idee eigelijk. Het programma draait op mijn laptop (win7 64) en op de desire zie ik ook iets van synchronisatie status, en dan heel snel verbonden. daarna zegt hij: "synchroniseren"

......

en toen? dit duurt nu al 20 minuten heb mijn scherm zelfs in moeten stellen dat hij na 30 minuten pas uit gaat. maar er gebeurt HE-LE-MAAL niks.

Af en toe als ik de usb kabel er opnieuw in plep wordt het onderste balkje met "synchroniseren afsluiten" of iets dergelijks groen, en dat is hij dan 20 seconden en dan wordt het weer grijs.

Bij geschiedenis blijft staan: Geen synchronisatieregistratie.

Er draait niks, beweegt niks, niks geeft aan dat hij iets aan het doen is.

Ik begin na 1uur prutsen al chagrijnig te worden.

Voor de duidelijkheid ik wil mijjn outlook contacten van mijn WM6.5 telefoon die in outlook staan in mijn desire hebben...
Eh....je gmail koppelen in je outlook....je outlook contact naar je gmail contacts slepen...laten syncesn...en dan vanaf je telefoon gmail koppelen?

kan natuurlijk ook t.b.v. migratie ff een Exchange mailbox voor je aanmaken mocht je gmail ruck vinden...zwager :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Is het wat om een soort FAQ te maken ivm met alle standaardvragen?

Zoiets als dit:

V: Hoe lang moet ik wachten totdat ik mijn Desire krijg?
A: Kijk hier eens.

V: Wat zijn geweldige apps om te installeren?

V: Wat is een handige accesoire voor mijn desire?

V: Wat zijn leuke games voor mijn desire?

V: MMS op de HTC Desire met Vodafone werkt niet. Hoe zit dat?

V: Bepaalde mappen met foto's krijg in de 'galary' te zien en dat wil ik niet. Hoe los ik dat op?
A: Maak eerst een bestand met de name .nomedia aan in de betreffende map, daarna kun je de map vullen met bestanden.
Howto: Klik
NB: Als je dat bestand naderhand toevoegd worden alle bestanden in die map verwijderd.
Zie ook: Klik

V: Bepaalde mappen met geluiden/mp3's krijg in de 'music player' te zien en dat wil ik niet. Hoe los ik dat op'?
A: Maak eerst een bestand met de name .nomedia aan in de betreffende map, daarna kun je de map vullen met bestanden.
Howto: Klik
NB: Als je dat bestand naderhand toevoegd worden alle bestanden in die map verwijderd.
Zie ook: Klik

V: Mijn Desire geeft (vooral) bij grijswaarden een roze/paarse gloed, wat moet ik doen?
A: Dit ligt er aan, hoe erg vind je het en als je de helderheid hoger zet, heb je er dan nog steeds last van?
Er zijn gevallen bekend die bij een lage helderheid (0%-40%) een licht roze gloed geven (Klik), maar er zijn er ook genoeg die zeggen nergens last van te hebben. Bij een hogere helderheid van het scherm 'verdwijnt' deze gloed vaak. Er zijn echter ook gevallen bekend (Klik1 en Klik2) waar dit niet bepaald een lichtroze gloed is.
Ben je er niet zeker van, of vind je het gewoon niet kunnen, ga terug naar de winkel of neem contact op met je leverancier (of HTC zelf). Er is een kans dat je hem 'gewoon' om mag ruilen.
Zie ook hier: Klik

V: Heb je een taskkiller nodig voor de Desire?
A: Android is er voor gemaakt dat dit niet nodig is. Programma's worden als het ware op 'pauze' gezet als je ze sluit en ze verbruiken dan bijna geen geheugen meer. Zodra je telefoon ergens anders geheugen voor nodig heeft, sluit hij deze programma's af.
Toch zijn er mensen die het prettiger vinden om een taskkiller te gebruiken. Dit vergt alleen weer (iets) extra geheugen en kost ook meer energie (baterijverbruik neemt toe tijdens het afsluiten).

[Voor 0% gewijzigd door Tripl3 D op 04-05-2010 14:43. Reden: kleine aanpassing]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Als ik via Gmail een foto aan een contact toevoeg krijg ik echt een low-res versie te zien op mijn telefoon. Is daar een andere/betere manier voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01-2021

JvW

On my way home...

Volgens mij kun je daar wel iets aan doen. Is hier (of in het Legend topic) eerder aan de orde geweest. Kan het hier niet direct voor je opzoeken maar ik dacht dat er op XDA een oplossing stond.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:17

wontcachme

You catch me? No you wont

Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:43:
Als ik via Gmail een foto aan een contact toevoeg krijg ik echt een low-res versie te zien op mijn telefoon. Is daar een andere/betere manier voor?
gebruik toch eens de zoekfunctie

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:27:

......

Zijn de drivers wel goed geïnstalleerd? Controleer in je apparaatbeheer. Moet iets staan zoals adb/myhtc.

Reboot je telefoon eens. Hang m aan je pc en kies in het pulldownmenu voor HTC-sync. HTC-sync zal dan automatisch op je pc moeten opstarten.

Anders exporteer je je contacten vanuit outlook en plaats je deze op je sd-kaart. Vanuit de app contacten, kan je ze dan op je telefoon importeren. Contacten/menu/importeren/importeren van SD-kaart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
wontcachme schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:47:
[...]

gebruik toch eens de zoekfunctie
Ik heb gezocht op foto en contact, kon niks vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:17

wontcachme

You catch me? No you wont

Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:56:
[...]

Ik heb gezocht op foto en contact, kon niks vinden.
zoek eens op lage resolutie. Een woord dat je nota bene zelf in je verhaal gebruikt

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
wontcachme schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:59:
[...]

zoek eens op lage resolutie. Een woord dat je nota bene zelf in je verhaal gebruikt
Hmm tja is dus eigenlijk geen oplossing; je contacten worden OF niet meer gesynched, of je moet ze handmatig zelf allemaal opnieuw aanmaken. Bagger.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Laatst online: 09-04 12:45
Voor degene die hun toetsenbord hebben gekalibreerd... Kijk eens bij het batterijverbruik (*#*#4636#*#*) onder het kopje Sensorgebruik. Is bij jullie het sensorgebruik voor 'Keyboard Calibration' ook voluit in gebruik?
Weet niet of het op den duur ook veel batterij wegvreet wanneer je het toetsenbord veelvuldig gebruikt (sms, internet etc...), maar viel me wel op...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRvDijk
Hmm, vorige plaatjes werktten niet? Nou, hier een repost dan maar :)

*klik vergroting*

*klik vergroting*

@Phusebox: hoe dat te fotograferen? In een donkere ruimte :)

[Voor 7% gewijzigd door DRvDijk op 04-05-2010 15:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
DRvDijk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:07:
Hmm, vorige plaatjes werktten niet? Nou, hier een repost dan maar :)

[afbeelding]
*klik vergroting*

[afbeelding]
*klik vergroting*

@Phusebox: hoe dat te fotograferen? In een donkere ruimte :)
Een compleet donkere ruimte? Aangezien je wel de tafel nog ziet, of heb je geflitst?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Niet online
JurgenKnops schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:06:
Voor degene die hun toetsenbord hebben gekalibreerd... Kijk eens bij het batterijverbruik (*#*#4636#*#*) onder het kopje Sensorgebruik. Is bij jullie het sensorgebruik voor 'Keyboard Calibration' ook voluit in gebruik?
Weet niet of het op den duur ook veel batterij wegvreet wanneer je het toetsenbord veelvuldig gebruikt (sms, internet etc...), maar viel me wel op...
Gebruik Spare Parts, hoef je niet elke keer die codes in te kloppen. ... :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 14:02
Iets vervelend meegemaakt met ringtones/notification tones...
Ik heb het meegeleverde 4GB kaartje vervangen door een 8GB exemplaar.
Met als gevolg dat ik alle ringtones die ik aan personen had toegekend opnieuw heb moeten instellen :(

Stappen:
Ik heb mijn telefoon uitgezet
4GB kaartje eruit
alles van 4GB kaartje naar PC gekopieerd
alles van PC naar vers geformateerd 8GB kaartje gekopieerd
8GB kaartje in telefoon
telefoon weer aangezet
paar minuten later gaat de telefoon, klinkt er een beltoon die ik nog nooit had gehoord...

De inhoud van de 8GB kaart is identiek aan die van de 4GB. De structuur is niet aangepast, er werden zelfs nog geen bestanden toegevoegd.

Ik gebruik trouwens voor ringtones e.d. volgende structuur:
code:
1
2
3
/media/notifications/
/media/alarms/
/media/ringtones/

Enkel de standaard notification tone stond nog goed. Dat is ook de enige waar ik een standaard geluidje (Zing) voor gebruik.

Best vervelend en naar mijn gedacht niet echt logisch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRvDijk
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:12:
[...]

Een compleet donkere ruimte? Aangezien je wel de tafel nog ziet, of heb je geflitst?
De fotos zijn gemaakt met een iPhone. De deur naast de tafel stond open, daar kwam wat licht doorheen. Anyhow, ik heb m aangemeld bij mn winkel als dat-ie retour gaat komen... Of iemand moet er nu > 435 voor bieden :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 15:29
hmm de wekker schijnt toch niet helemaal goed te werken,
ik stel hem in op snooze van 5 minuten.

vanochtend 10 uur liep ie af, na 5x snoozen ging de wekker niet om 10.25 af maar op 10.26

niet dat dit en ramp is maar precies is anders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
mesm90 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:14:

vanochtend 10 uur liep ie af, na 5x snoozen ging de wekker niet om 10.25 af maar op 10.26

Als jij de wekker 5 keer ongeveer 12 seconden laat rinkelen voordat je op snooze drukt dan lijkt me dat toch te kloppen? Dan start op het moment dat jij drukt de timer van 5 minuten. Als je dat dan 5 keer doet na 12 seconden dan is het 60 seconden opgeschoven ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
mesm90 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:14:

straks kom je nog te laat.. 5x snoozen is sowieso wat overdreven niet?

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Iemand al ervaring met de active/passive Brodit houder voor de Desire?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 13:51
The Legend schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:27:
Iemand al ervaring met de active/passive Brodit houder voor de Desire?
Ik geloof dat er al mensen hem besteld hebben, zie het Accesoires topic :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

Geüpgegraded

mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:18:
[...]
straks kom je nog te laat.. 5x snoozen is sowieso wat overdreven niet?
snooz zelf ook altijd wel 5x 5min ofzo, gewoon je wekker wat eerder zetten en lekker lang blijven liggen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik heb een vraag over de telefoon app/menu...

Al mijn contacten worden hier netjes weergegeven, maar allemaal met het nummer A 11. Als ik de contacten bekijk, staat gewoon hun mobiel nummer als primair ingesteld. Als gevolg kan ik contactpersonen niet direct bellen vanuit dit scherm, omdat hij dan naar 11 belt. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik dit moet fixen?

hoi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
We gaan hier verder HTC Desire - Deel 4!!

[Voor 13% gewijzigd door Tenshu op 04-05-2010 17:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phrantic schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:10:
Ik heb een vraag over de telefoon app/menu...

Al mijn contacten worden hier netjes weergegeven, maar allemaal met het nummer A 11. Als ik de contacten bekijk, staat gewoon hun mobiel nummer als primair ingesteld. Als gevolg kan ik contactpersonen niet direct bellen vanuit dit scherm, omdat hij dan naar 11 belt. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe ik dit moet fixen?
Eh..geen idee wat je precies bedoelt :+ Maar je kunt een ander nummer instellen als primair door het ingedrukt te houden...en dan op Instellen als primair nummer te tikken/klikken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

TheVMaster schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:22:
[...]

Eh..geen idee wat je precies bedoelt :+ Maar je kunt een ander nummer instellen als primair door het ingedrukt te houden...en dan op Instellen als primair nummer te tikken/klikken.
De mobiele nummers zijn als primair ingesteld, precies zoals ik het wil hebben. Maar in het telefoon-menu staat in plaats van de corresponderende mobiele nummers dus bij iedereen <A 11> i.p.v. <M 06xxx>. En als iemand uit mijn adresboek me belt (ik zie dan gewoon zijn/haar naam op m'n scherm) verschijnt deze in het telefoonboek als (onbekend).

hoi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee