Toon posts:

HTC Desire - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:
  • 223.075 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaverius1337
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 00:14
Strider schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:29:
r
[...]

Wat is dan het voordeel van APNdroid tegenover de 'mobiel widget' waarmee je handmatig je 3g aan/uit schakelt?

[...]

Nou zet je 3G maar eens aan, en ga dan maar eens een paar uur internetten dan merk je het wel :+
3g staat de hele dag aan en ik internet ongeveer 2 uur per dag zowel via wi-fi als gprs :> Ook verstuur ik rond de 30 berichten per dag en bel ongeveer een half uur.

[Voor 7% gewijzigd door Xaverius1337 op 03-05-2010 16:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:40
Xaverius1337 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:31:
[...]

3g staat de hele dag aan en ik internet ongeveer 2 uur per dag zowel via wi-fi als gprs :>
GPRS is niet gelijk aan 3G.
3g is 3G of H in je scherm, GPRS is G in je scherm.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
  • Laatst online: 18-12-2019
Ritchie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Wie zegt dat hij niet de hele dag 3g verbinding kan hebben dan?

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaverius1337
Ritchie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Dat weet ik, maar 3g staat dus de hele dag en als ik ga internetten zet ik gprs even aan :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Xaverius1337 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:40:
[...]

Dat weet ik, maar 3g staat dus de hele dag en als ik ga internetten zet ik gprs even aan :+
Ok jij snapt er dus helemaal niets van

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
Xaverius1337 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:40:
[...]

Lol jij bedoelt dat je 3G aanzet?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaverius1337
mattie-w schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:41:
[...]

3g is toch hetzelfde als WCDMA? of heb ik dat nou verkeerd? :+ En in plaats van te zeggen dati k er niks van snap kun je het ook even uitleggen... Of verwachten jullie hier op tweakers dat iedereen alles snapt"? 8)7

[Voor 25% gewijzigd door Xaverius1337 op 03-05-2010 16:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:40
Xaverius1337 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:47:
[...]

3g is toch hetzelfde als WCDMA? of heb ik dat nou verkeerd? :+ En in plaats van te zeggen dati k er niks van snap kun je het ook even uitleggen... Of verwachten jullie hier op tweakers dat iedereen alles snapt"? 8)7
Lees dit maar even:
Wikipedia: 3G

GPRS = 2.5G

Edit:
Dit is misschien nog handiger om te weten:
Wikipedia: 4G

[Voor 11% gewijzigd door Ritchie op 03-05-2010 16:55]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Strider schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:29:
r
[...]

Wat is dan het voordeel van APNdroid tegenover de 'mobiel widget' waarmee je handmatig je 3g aan/uit schakelt?

[...]
Kan ook. Ik g**l echter op de widget van APNdroid. Wat ik probeerde te vertellen is dat Juicedefender niet zaligmakend is. Alle apps die monitoren etc verbruiken stroom. Nutteloos dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 218826

Ik kwam vandaag toch achter iets doms. Ik vond dat mn batterij snel leeg liep (een halve dag bij goed gebruik). En dat ging al een hele week zo. Blijkt dat mn GPS hele tijd aan stond. Super gaar haha

Verder bevalt de telefoon me prima!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:21
Net bij eurotwice een RMA aangevraagd voor twee stofjes onder mijn scherm. Als het goed is komt TNT morgen het pakketje ophalen. Hopelijk duurt het allemaal niet zo lang, want na twijfelen toch maar besloten de Desire op te sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blinded
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 09:16
Dit hoort hier niet, zie de topicwaarschuwing.

[Voor 87% gewijzigd door RoD op 03-05-2010 17:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
mattie-w schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:41:
[...]

Haha. Misschien vind hij snel internet niet fijn?

Zwarte achtergrond en nieuwsupdates handmatig doen scheelt behoorlijk in batterijduur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
Als je wcdma + gsm hebt geselecteerd, maar je mobile internet staat uit, dus geen 3G logo. Belt je telefoon dan wel met 3G? Of alleen het gsm netwerk?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:44
Strider schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:23:
Als je wcdma + gsm hebt geselecteerd, maar je mobile internet staat uit, dus geen 3G logo. Belt je telefoon dan wel met 3G? Of alleen het gsm netwerk?
Gewoon bellen gaat nooit over het 3G netwerk maar altijd via GSM netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 218826 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:47:
Ik kwam vandaag toch achter iets doms. Ik vond dat mn batterij snel leeg liep (een halve dag bij goed gebruik). En dat ging al een hele week zo. Blijkt dat mn GPS hele tijd aan stond. Super gaar haha

Verder bevalt de telefoon me prima!
eh.. dan moet er ook een app hebben gedraait op de achtergrond die er gebruik van maakte, aangezien GPS alleen aan staat wanneer er daadwerkelijk gebruik van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:06

13art

Moderator Mobile
Of staat gps aan als positiebepaling voor google?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-05 13:33
Nu zie ik hier een hoop goede verhalen over APNdroid. Maar die zet alleen je data kanalen uit.
Ik wil graag eigenlijk ook een app/mogelijkheid hebben zodat ik mijn provider kan vastzetten.

Dus handmatige netwerkselectie, netzoals bij mijn vorig antieke Nokia 1600.

Heeft iemand hier positieve ervaringen mee?
Ik zie een hoop op het internet dat het wel kan maar dat het niet werkt en dus mensen de rekening weer terug sturen en hun beklag doen bij de provider.

Zeker voor grensgevallen erg makkelijk.

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:42
FabianNL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:32:
[...]

Gewoon bellen gaat nooit over het 3G netwerk maar altijd via GSM netwerk.
ehm ... weet je dat zeker ? Volgens mij niet hoor. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat ook via 3g ging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
Anoniem: 352527 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:28:
[...]

Opzich is het al een paar keer uitgelegd maar in de notendop zit het zo:

-Elke Desire heeft dankzij het pentile scherm het probleem dat enkele grijs tinten die niet "websafe" zijn, roze worden weergegeven. (zoals htc.com en tweakers.nl) Dit is wellicht met een software update te fixen.

-Onderling hebben alle toestellen een iets andere kleur (zoals te zien is in de foto die ik wat eerder posten). Dit verschil is het beste te zien als je de brightness helemaal op 0 zet. Alle toestellen zullen een wat roze tint hebben aangezien het een amoled scherm is. Als je je toestel ruilt zou dit dus beter kunnen worden (maar natuurlijk ook slechter). In principe is het vanaf zo'n 10 tot 20% brightness al niet meer te zien (de roze tinten van het scherm). Bij mijn Desire is op 0% brightness de roze tint uberhaupt nagenoeg niet te zien (alleen in een donkere kamer is de roze tint te zien).

Mocht ik iets verkeerd zeggen hoor ik het graag, maar volgens mij is dit hoe het ongeveer zit.
Je zegt het helemaal goed, dit zijn twee losstaande 'problemen'. Ik heb contact gehad met HTC Helpdesk en zei weten volgens mij nog niet van dit onderscheid tussen problemen. Ik heb het zo eenvoudig mogelijk proberen uit te leggen en de vriendelijke mevrouw heeft alles gedocumenteerd. HTC adviseerde mij om in de winkel te gaan kijken of er een toestel was om mee te vergelijken.

Bij de BC werd ik vriendelijk geholpen en we hebben het showmodel er even naast gelegd.In de 'scope' 0-40% helderheid is het verschil duidelijk zichtbaar. Mijn toestel zoals het rechter toestel op de bovenstaande foto terwijl het showmodel van BC was zoals het linker toestel.

De BC verkoper schrok van het verschil omdat het mijn toestel gewoon paars was bij lage helderheid.
Morgen kon ik een nieuwe ophalen. (we testen natuurlijk in de winkel even op dit probleem)

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:14

Phydomir

Dennis

richard1074 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:06:
[...]

ehm ... weet je dat zeker ? Volgens mij niet hoor. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat ook via 3g ging.
3G is specifiek voor mobiele data verbindingen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Grrr heb net mijn Desire aangezet en nu wil ik een App kopen, krijg ik vervolgens fijn bij het afrekenen "there was an error in the information you provided".

Ik vind hier in het topic geen oplossing?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:32:
Grrr heb net mijn Desire aangezet en nu wil ik een App kopen, krijg ik vervolgens fijn bij het afrekenen "there was an error in the information you provided".

heb je je google checkout gegevens ingevoerd via de pc? Wat ik begreep moet je eerst via de pc een account aanmaken, en die dan gebruiken op de telefoon om apps te kopen

http://www.google.com/sup...id=0d08062f4040774b&hl=en

google bestaat ook nog en dit probleem is hier al meerdere malen langs geweest

[Voor 28% gewijzigd door wontcachme op 03-05-2010 19:51]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 45660

Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:32:

zoals wontcachme al zegt moet je eerst via je pc een google checkout account aanmaken en daarna kun je programma's kopen naar hartelust!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 354765

Hallo allemaal,

IK heb net de HTC Desire maar ik kan geen mms versturen.. heb al in de handleiding gekeken maar daar staat niks. Hij zegt steeds: algemene netwerk fout.. Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?

Thanks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Anoniem: 354765 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:09:
Hallo allemaal,

IK heb net de HTC Desire maar ik kan geen mms versturen.. heb al in de handleiding gekeken maar daar staat niks. Hij zegt steeds: algemene netwerk fout.. Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?

Thanks
Moet je hieronder eens kijken ;)

MMS op de HTC Desire met Vodafone

Wat moet je trouwens met een MMS? Dat is toch gewoon een dure email?

[Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 03-05-2010 20:17]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Hmm is gelukt met google checkout, zonder pc in de buurt ben je dus genaaid, Slaat ook nergens op.

Net al 2 screenprotectors a 10 euro verneukt, en ik ben me nu ook nog gruwelijk aan het ergeren dat ik steeds notifications krijg van dingen die ik al aangeklikt heb.

Ik zie nieuwe mail, aha, Lees 1 van de 3 nieuwe mails. Vervolgens blijft ie me naggen dat er nog 2 andere nieuwe mails zijn. ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 00:30
Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:21:
Hmm is gelukt met google checkout, zonder pc in de buurt ben je dus genaaid, Slaat ook nergens op.

Net al 2 screenprotectors a 10 euro verneukt, en ik ben me nu ook nog gruwelijk aan het ergeren dat ik steeds notifications krijg van dingen die ik al aangeklikt heb.

Ik zie nieuwe mail, aha, Lees 1 van de 3 nieuwe mails. Vervolgens blijft ie me naggen dat er nog 2 andere nieuwe mails zijn. ???
Gast, je hebt m eindelijk! Is dat geen reden om juist blij te zijn? 8)7

Mail vind ik zelf ook wel een heikel punt op Android telefoons. Ik heb nu sinds vandaag alles via K-9 lopen, met daarbij de aparte K-9 Data killer widget om te zorgen ik m ook in een klap van alle push-accounts uit kan zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
DRvDijk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:25:
[...]

Gast, je hebt m eindelijk! Is dat geen reden om juist blij te zijn? 8)7

Mail vind ik zelf ook wel een heikel punt op Android telefoons. Ik heb nu sinds vandaag alles via K-9 lopen, met daarbij de aparte K-9 Data killer widget om te zorgen ik m ook in een klap van alle push-accounts uit kan zetten.
Dus het is normaal dat je telefoon je de hele tijd loopt te eikelen dat je WEER dezelfde mails hebt?
Dat heb ik helaas nog nergens mogen lezen in een review.

En ja ik heb hem, maar nu ziet ie er uit als een lelijk oud ding met een scherm vol bubbels en stof... zucht. Ik zet altijd die dingen bij andere mensen erop, niks aan de hand, maar bij mezelf gaat het nooit goed. Wat een gezeik. Maar meteen 5 nieuwe bestellen dan voor 50 euro kan ik tenminste me nog een paar keer ergeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:21
Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:32:
[...]

Dus het is normaal dat je telefoon je de hele tijd loopt te eikelen dat je WEER dezelfde mails hebt?
Dat heb ik helaas nog nergens mogen lezen in een review.

En ja ik heb hem, maar nu ziet ie er uit als een lelijk oud ding met een scherm vol bubbels en stof... zucht. Ik zet altijd die dingen bij andere mensen erop, niks aan de hand, maar bij mezelf gaat het nooit goed. Wat een gezeik. Maar meteen 5 nieuwe bestellen dan voor 50 euro kan ik tenminste me nog een paar keer ergeren.
Als ik 1 van de nieuwe e-mails lees gaat ie pas weer zeuren bij de volgende nieuwe e-mail hoor?
Is wel op m'n gmail account. op me exchange en andere lees ik alles meteen omdat ik daar niet zoveel mail op krijg.

[Voor 7% gewijzigd door mats op 03-05-2010 20:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
mats schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:42:
[...]

Als ik 1 van de nieuwe e-mails lees gaat ie pas weer zeuren bij de volgende nieuwe e-mail hoor?
Is wel op m'n gmail account. op me exchange en andere lees ik alles meteen omdat ik daar niet zoveel mail op krijg.
Hier ook op gmail; krijg melding: 3 nieuwe mailtjes. Ik lees er 1 van, clear vervolgens alle meldingen. Even laten zegt ie: nieuwe mail. Ik ga checken, hmm niks nieuws behalve die 2 ongelezen van net...

Overigens kun je de gevoeligheid van het scherm nog instellen want nu moet ik vaak 3x drukken voor er iets gebeurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb gewoon met het apparaat kunnen afrekenen. Misschien iets meer info geven voordat je zo gaat zeuren, want het is nu net of het niet werkt en dat is niet waar.

Screenprotector is in principe niet nodig. Het is een glazen scherm en dat krast erg moeilijk. Daarbij: als je het juiste spul kiest, is het een fluitje van een cent. Ik heb op mijn vorige 2 WiMo's beide gewoon in één keer een screenie erop gerost, zonder bubbels, zonder stof, en niet in een stomende badkamer gedaan. En ik ben niet de beste klusser van Nederland.

Het is misschien wel een opluchting om zo te ranten, maar denk ook even na voordat je dergelijke verhalen schrijft. Je zou zomaar iemand ten onrechte een hele verkeerde indruk kunnen geven. Niet alles is andermans schuld.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Hier ook op gmail; krijg melding: 3 nieuwe mailtjes. Ik lees er 1 van, clear vervolgens alle meldingen. Even laten zegt ie: nieuwe mail. Ik ga checken, hmm niks nieuws behalve die 2 ongelezen van net...

Overigens kun je de gevoeligheid van het scherm nog instellen want nu moet ik vaak 3x drukken voor er iets gebeurt.
ja, dat kan. Moet je ff het scherm ijken. En dat staat netjes in de manual.

En ff een vraagje, waarom heb je in vredesnaam een HTC Desire met Android genomen. Je klaagde al voordat hij er was en nu is het ook weer een stroom aan klachten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 99190

wontcachme schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:57:
[...]

ja, dat kan. Moet je ff het scherm ijken. En dat staat netjes in de manual.

En ff een vraagje, waarom heb je in vredesnaam een HTC Desire met Android genomen. Je klaagde al voordat hij er was en nu is het ook weer een stroom aan klachten.
offtopic:
Haters gonna hate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-04 00:21
Ik heb de Desire aangesloten op mijn PC en er staat op de microSD kaart een mapje genaamd espeak-data, het is 3.52 GB groot. Weet iemand waar het precies voor dient en of ik het kan verwijderen (of verplaatsen naar mn PC)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 32963

Phydomir schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:16:
[...]

3G is specifiek voor mobiele data verbindingen.
Nonsens! Over 3G kan ook uitstekend worden gebeld!
Het 2G/2.5G radionetwerk en het 3G/3.5G radionetwerk zijn (vrijwel altijd) met hetzelfde core netwerk (circuitgeschakeld en pakketgeschakeld) verbonden. Om die reden kan je ook prima tijdens een voicecall een handover maken van 3G naar 2G.

/en nu back on topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
mphilipp schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:53:
[...]

Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb gewoon met het apparaat kunnen afrekenen. Misschien iets meer info geven voordat je zo gaat zeuren, want het is nu net of het niet werkt en dat is niet waar.

Screenprotector is in principe niet nodig. Het is een glazen scherm en dat krast erg moeilijk. Daarbij: als je het juiste spul kiest, is het een fluitje van een cent. Ik heb op mijn vorige 2 WiMo's beide gewoon in één keer een screenie erop gerost, zonder bubbels, zonder stof, en niet in een stomende badkamer gedaan. En ik ben niet de beste klusser van Nederland.

Het is misschien wel een opluchting om zo te ranten, maar denk ook even na voordat je dergelijke verhalen schrijft. Je zou zomaar iemand ten onrechte een hele verkeerde indruk kunnen geven. Niet alles is andermans schuld.
Ik heb extra een dure fatsoenlijke protector gekocht omdat ik weet dat die goedkope rotzooi zijn. Maar goed. Verder heb ik gewoon alle info goed ingevuld maar pakt ie het wel als ik VIA de pc een account aanmaak maar niet via de desire.

Echt snel typen gaat ook niet want twee keer snel op dezelfde letter pakt ie 9 van de 10 keer niet.

Ik zal nog wel moeten wennen ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:48:
Echt snel typen gaat ook niet want twee keer snel op dezelfde letter pakt ie 9 van de 10 keer niet.
Ik heb inmiddels SlideIT als keyboard, waarmee ik aanzienlijk beter overweg kan, ook bij enkele toetsaanslagen met mijn toch niet al te dikke vingers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Mijn god Phusebox, jij bent niet snel gelukkig ergens mee hè? Wat wontcatchme zegt kwam ook al direct bij op namelijk... Maargoed;
Mail; installeer een andere app, k9 ofzo
Schermgevoeligheid; nee, kan niet, je kan hem hoogstens calibreren op je toetsaanslag. Je opmerking verbaast me overigens, aangezien het scherm hier al reageert als ik met een vinger +- 1 mm boven het scherm hang...
Letters achter elkaar typen; Ook dit verbaast me, hier even in de standaard mail app én in handcent geprobeerd, dus bewust zo snel mogelijk letters achter elkaar typen en hij registreert alles... en dat ging bewust sneller dan ik ooit daadwerkelijk zou typen...
Dus óf het is voor jou inderdaad nog even wennen (kom je van een touchscreen?) óf je hebt een brak scherm meegekregen in een maandagmorgenmodel...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

echt kerel... ik heb je nog geen positieve zin zien posten, in het andere topic voerde je de boventoon dat je de desire nog steeds niet had en hoe erg je daarvan baalde. (begrijpelijk overigens, maar goed)
en nu heb je 'm.. en dan is het nog allemaal kommer en kwel.... :?

de desire is helemaal naar eigen smaak in te richten, ik vond het jammer dat ik m'n hoeveelheid ongelezen gmail berichten niet kon zien, even naar de market en ik zocht er op 'unread' et voila.... een widget die het standaard rode gmail envelopje vervangt door een exemplaar met een unread counter... _/-\o_

speel gewoon 's een paar dagen met de telefoon, dan leer je 'm het beste (en de handleiding goed lezen natuurlijk O-) )

EDIT: ik ben geloof ik niet de enige die er zo over denkt :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:14

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:48:

Ik zal nog wel moeten wennen ofzo.
vergeet niet je scherm te kalibreren. Dan werkt hij echt een stuk beter. Menu -> instellingen -> Taal en toetsenbord -> Touch Input -> Tekstinvoer -> Ijkhulpmiddel

o ja. Bespaar je die 50 euro voor die stomme screen protectors. Gewoon niet in je broekzak samen met iets anders en dan ga je echt geen krassen krijgen. Daarbij, het blijft een gebruiksvoorwerp.

[Voor 19% gewijzigd door Phydomir op 03-05-2010 22:45]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:39:
[...]
o ja. Bespaar je die 50 euro voor die stomme screen protectors. Gewoon niet in je broekzak samen met iets anders en dan ga je echt geen krassen krijgen. Daarbij, het blijft een gebruiksvoorwerp.
Mwah. Te enthousiast je screen gaat schoonpoetsen gaat ook een keer mis. Als je dat bijvoorbeeld met je trui doet ofzo en er zit iets scherps in heb je meteen een kras. Kan je toch beter een screenprotector erop plakken.

Better safe than sorry :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

Phydomir schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:39:
Het wel en wee van een screenprotector blijft toch een persoonlijke kwestie. Ik voel met je mee, maar niet op het punt waar je anderen 'advies' geeft om 50 euro in hun broekzak te houden. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 20:39

Decennia

VECTORHEAD

Ik wil graag bij me mail, SMS, Bellen enzo toontjes van Zelda. Nu kan i kdie toontjes wel vinden maar hoe ik dat kan instellen niet ?

Gegroet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 14:34

mace

Sapere Aude

BastiaanN schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:04:
[...]

Mwah. Te enthousiast je screen gaat schoonpoetsen gaat ook een keer mis. Als je dat bijvoorbeeld met je trui doet ofzo en er zit iets scherps in heb je meteen een kras. Kan je toch beter een screenprotector erop plakken.

Better safe than sorry :)
Valt wel mee, het is immers glas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:04
Weer een irritant probleem. Als ik naar de vorige pagina ga in de browser dan is deze 9 van de 10 keer gewoon leeg. En moet ik naar boven scrollen om de pagina te refreshen waarna deze dan wel weer te voorschijn komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:27
JeepXJ89 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:14:
[...]

Je zegt het helemaal goed, dit zijn twee losstaande 'problemen'. Ik heb contact gehad met HTC Helpdesk en zei weten volgens mij nog niet van dit onderscheid tussen problemen. Ik heb het zo eenvoudig mogelijk proberen uit te leggen en de vriendelijke mevrouw heeft alles gedocumenteerd. HTC adviseerde mij om in de winkel te gaan kijken of er een toestel was om mee te vergelijken.

[afbeelding]

Bij de BC werd ik vriendelijk geholpen en we hebben het showmodel er even naast gelegd.In de 'scope' 0-40% helderheid is het verschil duidelijk zichtbaar. Mijn toestel zoals het rechter toestel op de bovenstaande foto terwijl het showmodel van BC was zoals het linker toestel.

De BC verkoper schrok van het verschil omdat het mijn toestel gewoon paars was bij lage helderheid.
Morgen kon ik een nieuwe ophalen. (we testen natuurlijk in de winkel even op dit probleem)
Eindelijk bevestiging van iets waar ik al een maand over zeik... het verschil is echt enorm. Wij hebben gewoon een slechte batch schermen in onze Desire... HTC moet daar wat aan doen, want dit is simpelweg een productiefout.

Zie hier mijn post in deel 2: Novah in "HTC Desire - Deel 2"

Waar er in deel 2 met onder andere deze quote "Dat roze is een effect van het scherm en geen defect.", op werd gereageerd. Ik zie een paarse/roze waas niet als 'feature'. De 'its not a bug, its a feature'-line is hier niet van toepassing.

Mijn klacht heb ik reeds bij HTC ingediend, via hun klantenservice (via hun website).

[Voor 13% gewijzigd door Novah op 04-05-2010 01:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 237909
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Decennia schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:55:
Ik wil graag bij me mail, SMS, Bellen enzo toontjes van Zelda. Nu kan i kdie toontjes wel vinden maar hoe ik dat kan instellen niet ?
Probeer ff of Ringdroid is wat je zoekt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Decennia schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:55:
Je kan op de SD-card de folders notifications en ringtones aanmaken. Deze kan je dan vullen met de geluidsbestanden van jouw keuze.
Bij Messages kan je via Settings het geluid veranderen.
Bij de Settings van de telefoon zelf vind je Sounds & Display die andere geluidsinstelling beheert.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Novah schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:57:
[...]

Eindelijk bevestiging van iets waar ik al een maand over zeik... het verschil is echt enorm. Wij hebben gewoon een slechte batch schermen in onze Desire... HTC moet daar wat aan doen, want dit is simpelweg een productiefout.

Zie hier mijn post in deel 2: Novah in "HTC Desire - Deel 2"

Waar er in deel 2 met onder andere deze quote "Dat roze is een effect van het scherm en geen defect.", op werd gereageerd. Ik zie een paarse/roze waas niet als 'feature'. De 'its not a bug, its a feature'-line is hier niet van toepassing.

Mijn klacht heb ik reeds bij HTC ingediend, via hun klantenservice (via hun website).
Hier dus hetzelfde probleem dus ik kan mijn telefoon ook al weer gaan omruilen. Verklaard misschien ook waaarom het touchscreen zo verrot is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39

Deem

Ontcijfer mij!

Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:37:
[...]

Hier dus hetzelfde probleem dus ik kan mijn telefoon ook al weer gaan omruilen. Verklaard misschien ook waaarom het touchscreen zo verrot is.
Bij mij is het scherm ook erg roze op de laagste brightness, maarja, wanneer gebruikt je dat? Als ie op 1 tandje (10%) hoger is valt het al nouwelijks op. Bij 20% is het gewoon goed. Touch gevoeligheid is gewoon erg goed, stuk beter dan de Hero. Dus tja, beetje jammer, maar ik ga hem daarvoor niet terug sturen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
mace schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 00:01:
[...]

Valt wel mee, het is immers glas.
Ook glas kan krassen ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

redfoxert schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:48:
[...]

Ook glas kan krassen ...
Een scherp zandkorreltje kan je scherm al behoorlijk vernachelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:46:
[...]

Bij mij is het scherm ook erg roze op de laagste brightness, maarja, wanneer gebruikt je dat? Als ie op 1 tandje (10%) hoger is valt het al nouwelijks op. Bij 20% is het gewoon goed. Touch gevoeligheid is gewoon erg goed, stuk beter dan de Hero. Dus tja, beetje jammer, maar ik ga hem daarvoor niet terug sturen.
Tja iedereen zijn eigen ding. Het is gewoon erg roze, en op 10% vind ik hem zelfs nog te fel in het donker.
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat hierdoor alles niet net wat meer roze is dan bij de toestellen die dit niet hebben. Zelfs op 40-60% is de gmail app bijvoorbeeld behoorlijk roze. En als ik dat weg kan krijgen met een ander toestel/scherm dan graag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 11:17
Ik vroeg me af of ik gewoon een brando screen protector kan gebruiken. Ik weet dat de Desire een capacitieve display heeft. Doet zo'n protector dan afbreuk aan de gevoeligheid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:51:
[...]

Tja iedereen zijn eigen ding. Het is gewoon erg roze, en op 10% vind ik hem zelfs nog te fel in het donker.
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat hierdoor alles niet net wat meer roze is dan bij de toestellen die dit niet hebben. Zelfs op 40-60% is de gmail app bijvoorbeeld behoorlijk roze. En als ik dat weg kan krijgen met een ander toestel/scherm dan graag.
10% te fel in het donker? dan is er vast iets goed mis met jouw telefoon :P

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Dacide schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:57:
Ik vroeg me af of ik gewoon een brando screen protector kan gebruiken. Ik weet dat de Desire een capacitieve display heeft. Doet zo'n protector dan afbreuk aan de gevoeligheid?
Nee, zou vrijwel geen invloed hebben op de gevoeligheid. Ik had een Brando op mijn Hero en daar merk je niets van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 15:35
Beste Phusebox, zorg dat je dan een toestel neemt die geen AMOLED heeft, dit heeft te maken met het aansturen van de LEDs, als dit te weinig is (lage helderheid) dan krijgen ze wat problemen met wat kleuren (voornamelijk grijs). AMOLED stuur je de pixels rechtstreeks aan en geen backlight zoals een standaard LCD/TFT.

Ik heb een nieuw display erin zitten en hetzelfde gedrag zit er nog (ik heb een nieuw display omdat er stof/zaagsel tussen zat). Maar ik heb 'm gewoon op automatische helderheid. Heerlijk helder mooi scherm vind ik persoonlijk.

Het is geen slechte batch hoor, het is gewoon kenmerkend gedrag. Ik kan voorstellen dat je het te fel vindt in het donker maar dan moet wel echt donker zijn. Wellicht ben je lichtschuw ofzo :D
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:51:
[...]

[Voor 4% gewijzigd door jDuke op 04-05-2010 09:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:05:
Het is geen slechte batch hoor, het is gewoon kenmerkend gedrag. Ik kan voorstellen dat je het te fel vindt in het donker maar dan moet wel echt donker zijn. Wellicht ben je lichtschuw ofzo :D

[...]
Heb je de foto hierboven bekeken? Is jouw telefoon dan ook zo donkerrood/paars wanneer hij op 0% staat?

Het KAN dus wel beter.
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:03:
[...]

10% te fel in het donker? dan is er vast iets goed mis met jouw telefoon :P
Nou als ik het vergelijk met mijn TP2, die kon ik makkelijk in een donkere slaapkamer bedienen op auto brightness. Bij de Desire daarentegen heb ik de neiging om een zonnebril op te zetten zo fel is het beeld.

Uiteraard is dit voor de rest van de dag prachtig, zo'n helder scherm met veel contrast.

Om ook maar wat positieve punten te noemen; het toestel reageert lekker snel als je ergens op klikt of teruggaat. Dat is wel een hele verademing. Instellen is ook sneller gedaan, alleen mis ik nog iets van profielen maar daar moet ik nog een app voor vinden. Op WinMo gebruikte ik jaren Phoneweaver, dat was perfect.

De luidspreker is helaas wat schel en vooral aanwezig in de hoge tonen, waardoor ik mijn oude alarmtone niet meer kan gebruiken. Deze is nu niet meer om aan te horen, maar daar vinden we wel wat op.

Market is ook een verademing ten opzichte van WinMo, eigenlijk staat er zelfs teveel is en is het moeilijk zoeken. Als je de search gebruikt kun je volgens mij niet sorteren op rating ofwel?

[Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2010 09:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Poll: Is jou Desire op lage helderheid ook roze en stoort jou dat?
Nee. Geen zichtbare afwijking.
Ja. Inderdaad roze gloed, maar stoort niet.
Ja. Roze gloed, ik ben ontevreden.

Ook een poll maken? Klik hier

Ivm foutjes, poll gereset.

[Voor 19% gewijzigd door Deem op 04-05-2010 09:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:05:
Beste Phusebox, zorg dat je dan een toestel neemt die geen AMOLED heeft, dit heeft te maken met het aansturen van de LEDs, als dit te weinig is (lage helderheid) dan krijgen ze wat problemen met wat kleuren (voornamelijk grijs). AMOLED stuur je de pixels rechtstreeks aan en geen backlight zoals een standaard LCD/TFT.

Ik heb een nieuw display erin zitten en hetzelfde gedrag zit er nog (ik heb een nieuw display omdat er stof/zaagsel tussen zat). Maar ik heb 'm gewoon op automatische helderheid. Heerlijk helder mooi scherm vind ik persoonlijk.

Kul. Er is een vergelijkende foto gepost tussen twee Desires en daar is een treurig verschil in de schermen te zien. Daarnaast heb ik een amoled Samsung Omnia Qwerty en gek genoeg heeft deze het probleem totaal niet, de gehele serie. Dus dit is niet inherent aan de technologie.

Amoled ziet er qua kleuren wel zoveel beter uit dat ik niets anders meer wil, tenzij er een nog betere technologie komt ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 09:36
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:14:
Poll: Is jou Legend op lage helderheid ook roze en stoort jou dat?
Nee. Geen zichtbare afwijking.
Ja. Inderdaad roze gloed, maar stoort niet.
Ja. Roze gloed, ik ben ontevreden.
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet dit niet Desire zijn?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-05 17:51
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:49:
[...]

Een scherp zandkorreltje kan je scherm al behoorlijk vernachelen.
En maar niet te hebben over zo'n spijker die op de hoek van een broekzak zit.
Dochterlief heeft nooit wat anders in haar broekzak, maar na 2 weken een iphone ook een putje in het scherm.
Dus kies voor een screen protector of een hoesje is mijn advies, want als het eenmaal gebeurd is, dan baal je echt wel. Ondanks dat het een gebruiksvoorwerp is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
krotwijk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:16:
[...]

En maar niet te hebben over zo'n spijker die op de hoek van een broekzak zit.
Dochterlief heeft nooit wat anders in haar broekzak, maar na 2 weken een iphone ook een putje in het scherm.
Dus kies voor een screen protector of een hoesje is mijn advies, want als het eenmaal gebeurd is, dan baal je echt wel. Ondanks dat het een gebruiksvoorwerp is.
Vorige telefoons altijd in mn zak gehad zonder screenprotector en 0,0 kras op het scherm. De huidige schermen zijn sowieso al beschermd tegen krassen en ja ik kan ook een spijker dr in slaan maar dan blijft het niet bij een krasje.. dus zo kan je altijd bezig blijven.

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:13:
Heb je de foto hierboven bekeken? Is jouw telefoon dan ook zo donkerrood/paars wanneer hij op 0% staat?

Het KAN dus wel beter.

[...]
Had ik nog niet gezien, maar bij mij is ie zoals linker.. Al moet ik we heel eerlijk zeggen dat ie nu wel wat minder roze is dan mijn eerste display maar niet veel. Maar controleer eens die software versies. Als ik de foto bekijk lijkt de rechter dat de helderheid niet minder wordt (of een klein beetje) maar alleen de kleur (Nu snap ik ook je opmerking dat 10% te fel is) veranderd.

Neems een contact op met HTC klantenservice (via telefoon), bij mij kwam volgende dag gelijk de koerier langs :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:24:
[...]

Had ik nog niet gezien, maar bij mij is ie zoals linker.. Al moet ik we heel eerlijk zeggen dat ie nu wel wat minder roze is dan mijn eerste display maar niet veel. Maar controleer eens die software versies. Als ik de foto bekijk lijkt de rechter dat de helderheid niet minder wordt (of een klein beetje) maar alleen de kleur (Nu snap ik ook je opmerking dat 10% te fel is) veranderd.

Neems een contact op met HTC klantenservice (via telefoon), bij mij kwam volgende dag gelijk de koerier langs :D
Hmm, daar zeg je wat. Kan de het niet afnemen van de helderheid ook in verband worden gebracht met het accuverbruik? of is dat verband er niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:24:
[...]

En werd hij dan ter plekke omgeruild?

Mijn software versie is 1.15.405.4
(Overigens is dit een telefoon uit Luxemburg volgens mij want dat stond standaard ingesteld.)

[Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2010 09:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, want dat verandert de zaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
Phusebox schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Nee helaas niet, ik was 'm week+extra weekend kwijt (Door slechte communicatie binnen Dynafix en waardeloze TNT bezorging) anders was het 2 dagen minder en weekend minder door TNT. Ik had besteld via GSMWEB dus die nemen geen toestellen terug, daarom naar reparatie. Als tip werd wel gegeven als je kunt ruilen in de winkel ruil 'm dan voor een ander exemplaar, maar dat ging niet voor mij, en ik had 'm al 2 weken. Het stof/zaagsel begon echt te irriteren bij zonlicht. Het leken net dode pixels.

[Voor 3% gewijzigd door jDuke op 04-05-2010 09:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:38:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, want dat verandert de zaak.
Ik vraag me sowieso af of je bij HTC moet zijn of bij de winkel waar je hem vandaan hebt.. Tenzij die bij HTC is besteld natuurlijk

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 09:49
Misschien ligt het aan mij maar als ik de helderheid helemaal naar beneden schroef zie ik bijna niks meer. Mijn scherm is dan in ieder geval veel donkerder dan op de foto hierboven.

De randjes zijn dan wel een beetje paarsig, maar vanaf ±5% helderheid zie ik daar al niks meer van.

Ergo, no problemo.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:39:
[...]

Ik vraag me sowieso af of je bij HTC moet zijn of bij de winkel waar je hem vandaan hebt.. Tenzij die bij HTC is besteld natuurlijk
Ik had het met HTC geregeld anders moest ik 'm naar GSMWEB sturen op eigen risico en stuurt Dynafix het terug naar GSMWEB en dan weer naar mij. Waarom via GSMWEB doen als ze het komen ophalen en weer terug versturen naar mij? Tevens ging het bij HTC klantenservice wat makkelijker dan GSMWEB...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

het ziet er bij mij zo uit:
Desire
http://tweakers.net/ext/f/cUZYdcMFD6fAZh3Q5HL8qDlS/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/h2HtwcqylaYJ5Dg0XzGqXUqP/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/IedmKm3BEGV0hr4dX218JN4u/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/xlutWgG0joJDSQm11mPApfVt/thumb.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
Crappy hell... Bij mij totaal niet nee.. Hij is zoals die foto bij BC en dan de linker... Welke software versie heb je? Ik heb :
Firmware versie: 2.1-update1
Smalbandversie: 32.30.00.28U_4.05.00.11
Kernel: 2.6.29.97da29ed htc-kernel@and18-2#1
Build-nummer: 1.15.405.4 CL155070 release-keys
Software: 1.15.405.4

EDIT: Ik vind 'm ook roze bij automatische helderheid moet ik zeggen! Ruilen of opsturen idd!

[Voor 4% gewijzigd door jDuke op 04-05-2010 09:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Die zou ik laten vervangen ja... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:56:
[...]

Crappy hell... Bij mij totaal niet nee.. Hij is zoals die foto bij BC en dan de linker... Welke software versie heb je? Ik heb :
Firmware versie: 2.1-update1
Smalbandversie: 32.30.00.28U_4.05.00.11
Kernel: 2.6.29.97da29ed htc-kernel@and18-2#1
Build-nummer: 1.15.405.4 CL155070 release-keys
Software: 1.15.405.4

EDIT: Ik vind 'm ook roze bij automatische helderheid moet ik zeggen! Ruilen of opsturen idd!
Ik moet zeggen, de foto's zijn in een relatief donkere ruimte gemaakt. Dat versterkt het roze effect wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik ga eens even bellen dan, eens kijken wat ze zeggen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 354780

De mijne heeft net hetzelfde denk ik, al wordt het inderdaad heel wat erger in een donkere ruimte.

Maar goed: voor 450 euro vind ik dat een toestel 100% in orde moet zijn, dus wil ik 'm ook terugsturen, ook al is het maar een klein ongemak in bepaalde gevallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
Die van jou geeft wel veel meer licht volgens mij op 0%. Als ik hem op 0% zet hier dan is het niet zo fel als bij jou...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jDuke
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:02:
[...]

Ik moet zeggen, de foto's zijn in een relatief donkere ruimte gemaakt. Dat versterkt het roze effect wel.
Tjah, maar moet je voorstellen dat mijn Desire op minimum helderheid een hele kleine roze gloed heeft. Als je 1 tikje (via trackball) verder gaat is het al weg, maw. automatische helderheid komt hier nog niet eens...

Maar wat ik eerder zei, het lijkt alsof het scherm niet donker wordt maar enkel de kleur veranderd. (Bij mij wordt het scherm ook echt goed donker).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Deem schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:02:
Dat is wel waar, maar dan is het alsnog heel erg roze. Dit is mijn resultaat als ik een foto maak in een slecht verlichte ruimte;

http://tweakers.net/ext/f/c5uV2IJ5bWil9ZnN11rl1KTz/thumb.jpg

For the record, dit is dus prima. één tikje hoger en de gloed is weg.

[Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 04-05-2010 10:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16
in principe stoor ik me niet aan de roze gloed, het is immers alleen als herderheid op 0% staat. Ik heb hem standaard op 60% staan, dus ik merk er eigenlijk niks van. Daarbij komt ook nog es dat als ik hem teruggestuur om om te ruilen dat ik het apparaat weer 2 weken kwijt ben en daar heb ik eigenlijk ook geen zin in.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:26:
in principe stoor ik me niet aan de roze gloed, het is immers alleen als herderheid op 0% staat. Ik heb hem standaard op 60% staan, dus ik merk er eigenlijk niks van. Daarbij komt ook nog es dat als ik hem teruggestuur om om te ruilen dat ik het apparaat weer 2 weken kwijt ben en daar heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Twee weken om te ruilen is wat erg overdreven he

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb even gebeld met HTC (+31 (0)20 – 715 7310) en mijn probleem laten opnemen. Vrijdag word ie op mijn werk opgehaald en gaan ze kijken wat ze eraan kunnen doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 341848

l3art schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:09:
Paar berichten terug is er nog een mogelijke oplossing gepost. Was een progje wat je nog kon proberen. Even terug zoeken/lezen.

edit:
Nou vooruit omdat ik in zo'n goede bui ben ;)

[...]
WHOHOOOOO!!! Dit programmaatje lost het op! (Sound Manager)

"VIBRATE WHENEVER POSSIBLE"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:32:
[...]

Twee weken om te ruilen is wat erg overdreven he
wat is dan de gemiddelde tijd? :) maat van me was zn htc touch pro 4 maanden kwijt... en ze hadden er nog niks aan gerepareerd ook...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:42:
[...]

wat is dan de gemiddelde tijd? :) maat van me was zn htc touch pro 4 maanden kwijt... en ze hadden er nog niks aan gerepareerd ook...
Daarom moet je em ook niet naar HTC opsturen maar naar de winkel waar je hem vandaan hebt..
Dan wordt het artikel opgegeven als ''DOA''. Dead On Arrival en zodra zij de telefoon ontvangen, sturen ze een nieuwe weer op. Dus binnen een week.
Zorg wel dat je contact opneemt met het bedrijf voordat je hem opstuurt.. en ja reparatie is logisch dat dat langer duurt.. En die maat van je is ook niet echt handig bezig als hij het uberhaupt 4 maand laat duren:P maar goed

[Voor 18% gewijzigd door mattie-w op 04-05-2010 10:47]

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:04

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft de desire geen profielen? Dat zou ik namelijk wel erg jammer vinden, gebruik vaak een nachtstand waarop alleen familie en vrienden me mogen bellen (rest voicemail).
Maar volgens mij ben ik ongeveer de enige die profielen gebruikt lijkt het.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:46:
Heeft de desire geen profielen? Dat zou ik namelijk wel erg jammer vinden, gebruik vaak een nachtstand waarop alleen familie en vrienden me mogen bellen (rest voicemail).
Nee, maar dit soort dingen kan je wel met applicaties uit de market voor elkaar krijgen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:26:
En jij denkt dat als je hem opstuurt, dat dat kleine beetje roze gloed verholpen wordt? Ook al zou je een nieuwe krijgen, de sympthonen die jij omschrijft heeft iedereen.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:46:
Ik gebruik ook profielen. Ik wacht op Phoneweaver op de Android, maar daar is nog niks over bekend. Verder is er Locale, ik denk dat ik die maar eens ga uitproberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-12-2021
Ik haal mijn POP-mail binnen in mijn Gmail-account. Wanneer ik de GMail-applicatie gebruik op de Desire, wordt dan deze POP-mail ook weergegeven in de GMail-applicatie of moet ik dan die andere mailapplicatie gebruiken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
Strider schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:51:
[...]

En jij denkt dat als je hem opstuurt, dat dat kleine beetje roze gloed verholpen wordt? Ook al zou je een nieuwe krijgen, de sympthonen die jij omschrijft heeft iedereen.
dan mag jij laatste 50 berichten nog eens doorlezen en dan zal je ontdekken dat het dus niet iedereen is. Er zijn dus desires met (bijna) geen roze gloed...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Daarom moet je em ook niet naar HTC opsturen maar naar de winkel waar je hem vandaan hebt..
Dan wordt het artikel opgegeven als ''DOA''. Dead On Arrival en zodra zij de telefoon ontvangen, sturen ze een nieuwe weer op. Dus binnen een week.
Zorg wel dat je contact opneemt met het bedrijf voordat je hem opstuurt.. en ja reparatie is logisch dat dat langer duurt.. En die maat van je is ook niet echt handig bezig als hij het uberhaupt 4 maand laat duren:P maar goed
Heb hem nu 2 weken, mag ik dan alsnog een nieuwe krijgen? heb et idee dat ik er niks mee opschiet eigenlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:58:
[...]

Heb hem nu 2 weken, mag ik dan alsnog een nieuwe krijgen? heb et idee dat ik er niks mee opschiet eigenlijk
Als je twijfelt moet je gewoon naar een winkel toestappen en kijken hoe het daar is.. Echter als je vervanging wil moet je wel binnen zoveel dagen na aankoop aangeven..

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ewivis
mattie-w schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:00:
[...]

Als je twijfelt moet je gewoon naar een winkel toestappen en kijken hoe het daar is.. Echter als je vervanging wil moet je wel binnen zoveel dagen na aankoop aangeven..
ja dacht een week. Maar ja eerste week dat ik hem had werd er beweerd dat het een bijwerking van amoled scherm zou zijn, blijkbaar hoeft het dus niet een bijwerking te zijn, maar nu ben ik eigenlijk al te laat...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:05:
[...]

ja dacht een week. Maar ja eerste week dat ik hem had werd er beweerd dat het een bijwerking van amoled scherm zou zijn, blijkbaar hoeft het dus niet een bijwerking te zijn, maar nu ben ik eigenlijk al te laat...
Een lichte roze tint bij lage brightness is normaal ja.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mattie-w
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:05:
[...]

Verschilt per winkel.. informeren kan altijd

mw

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
Ewivis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:57:
[...]

dan mag jij laatste 50 berichten nog eens doorlezen en dan zal je ontdekken dat het dus niet iedereen is. Er zijn dus desires met (bijna) geen roze gloed...
Ik heb alle 3 de desire topics doorgelezen, en ook nog eens het pink topic op xda :P

De reacties van veel mensen zijn simpelweg niet te toetsen, de één zegt ik heb bijna geen last van een roze gloed, en de ander zegt: ik zie duidelijk wel een roze gloed, terwijl ze misschien wel allebei hetzelfde beeld hebben :) Subjectief :)

Als je scherm er verder gewoon normaal uitziet, en niet zoals op de bovenstaande pics, dan moet je je Desire nu echt niet willen gaan ruilen, je schiet er nu gewoon niets mee op.

BlaBlaBla

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee