jDuke schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:05:
Het is geen slechte batch hoor, het is gewoon kenmerkend gedrag. Ik kan voorstellen dat je het te fel vindt in het donker maar dan moet wel echt donker zijn. Wellicht ben je lichtschuw ofzo
[...]
Heb je de foto hierboven bekeken? Is jouw telefoon dan ook zo donkerrood/paars wanneer hij op 0% staat?
Het KAN dus wel beter.
Nou als ik het vergelijk met mijn TP2, die kon ik makkelijk in een donkere slaapkamer bedienen op auto brightness. Bij de Desire daarentegen heb ik de neiging om een zonnebril op te zetten zo fel is het beeld.
Uiteraard is dit voor de rest van de dag prachtig, zo'n helder scherm met veel contrast.
Om ook maar wat positieve punten te noemen; het toestel reageert lekker snel als je ergens op klikt of teruggaat. Dat is wel een hele verademing. Instellen is ook sneller gedaan, alleen mis ik nog iets van profielen maar daar moet ik nog een app voor vinden. Op WinMo gebruikte ik jaren Phoneweaver, dat was perfect.
De luidspreker is helaas wat schel en vooral aanwezig in de hoge tonen, waardoor ik mijn oude alarmtone niet meer kan gebruiken. Deze is nu niet meer om aan te horen, maar daar vinden we wel wat op.
Market is ook een verademing ten opzichte van WinMo, eigenlijk staat er zelfs teveel is en is het moeilijk zoeken. Als je de search gebruikt kun je volgens mij niet sorteren op rating ofwel?
[Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 04-05-2010 09:19]