Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:44:
Ik heb hem nu sinds vorige week vrijdag in bezit.
In principe een top telefoon, maar op sommige puntjes niet echt wat je van een toestel als deze zou verwachten..
De problemen die ik tegenkom zijn;
- Batterij is snel leeg, bij normaal gebruik haal ik 24-30 uur maar aangezien je veel met deze telefoon kan doen haal ik nu max 18 uur.
Hierbij haalt hij dan wel elke 5 min. mail op zit ik ongeveer 45 min. op internet en speel ik vaak eens een spelletje of app.
Wifi gebruik ik niet aangezien je dan nog minder met de telefoon kan doen en met HSPDA of 3G kun je ook goed internetten op je telefoon.
In principe allemaal nog niet eens zo heel erg, als je je telefoon 's nachts maar niet vergeet op te laden.
Geen handige telefoon voor mee op vakantie dus.
- Ik vind het mobiele internet desondanks niet goed werken.
om de dag ongeveer stopt het mobiele internet ermee.
Dit ligt niet aan het netwerk want na een restart heb ik HSPDA ontvangst en werkt alles weer supersnel.
Ook valt het mij op dat de telefoon soms vaak wisselt van HSPDA naar 3G en dan naar GPRS en weer terug.
Afgelopen maandag kon ik overigens niet eens bellen, pas na een restart deed hij dit weer.
- Wat ook irritand is is dat je perse je contacten op je telefoon moet kopiëren wil je personen in de favorieten widget plaatsen.
Wanneer je zoals mij je contacten op je sim wil blijven behouden, heb je dus alle mensen dubbel in je contactenlijst staan.
- Wat mij ook opvalt is dat veel apps die op andere android telefoons goed werken (zelfs op 3e wereld telefoons van Samsung) bij de Desire vaak vastlopen of gewoon niet werken.
Jammer dat dit voorvalt bij een telefoon die zo wordt aangeprezen, het kan natuurlijk zijn dat HTC/Google hier nog updates voor uit brengt maar op het moment stoort het toch wel..
Toch moet ik zeggen dat Android er verder goed uit ziet en soepel werkt, ondanks deze probleempjes heb ik geen spijt van mijn keuze!