HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.848 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:34
Laatste paar dagen wat problemen gehad met m'n Desire

Maandag en dinsdag is het drie keer voorgekomen dat m'n aan/uit knop niet werkte. In de eerste anderhalve week geen last van gehad Het scherm bleef uit. Wel hoorde ik meldingen van m'n exchange agenda.
Soft reset bood de enige uitkomst. Nu al 2 dagen niet meer voorgekomen na wat apps weggegooid te hebben.

Wel heb ik nu het probleem dat m'n SD kaart niet lekker werkt, telefoon herkent 'm soms niet waardoor muziek en foto's niet meer te zien/horen zijn. Verder zie ik in m'n file manager "Lege map" staan op /sdcard.
Via Instellingen -> SD zie ik ook dat er bij grootte -- (of 00) staat. Alleen uit- en aanzetten helpt.

Zie ook dit forum: http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=56823

Hoop niet dat dit erger wordt! Meer mensen deze problemen?

[ Voor 0% gewijzigd door NRG-81 op 22-04-2010 15:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
NRG-81 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:56:

Maandag en dinsdag is het drie keer voorgekomen dat m'n aan/uit knop niet werkte. In de eerste anderhalve week geen last van gehad Het scherm bleef uit. Wel hoorde ik meldingen van m'n exchange agenda.
Soft reset bood de enige uitkomst. Nu al 2 dagen niet meer voorgekomen na wat apps weggegooid te hebben.

Wel heb ik nu het probleem dat m'n SD kaart niet lekker werkt, telefoon herkent 'm soms niet waardoor muziek en foto's niet meer te zien/horen zijn. Verder zie ik in m'n file manager "Lege map" staan op /sdcard.
Via Instellingen -> SD zie ik ook dat er bij grootte -- (of 00) staat. Alleen uit- en aanzetten helpt.

heb zoiets ook eens gehad in mijn Touch pro, bleek uiteindelijk aan de microSD kaart te liggen.
heb je al een andere kaart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Ik heb dus sinds vandaag dat ik mijn Desire niet meer kan syncen :( veel over gelezen dat meerdere mensen het hebben, Ik heb HTC Sync versie 2.0.33 en draai op windows 7 64bit. Zijn er al oplossingen voor of moet ik nog wachten op HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Gromble, wanneer voert Google die firmware fingerprint nou eens in? Wil toch echt wel graag die copyright-protected apps zoals Skype, NOS Teletekst, TXXI, etc, kunnen installeren!

Verder merk in net bij het gebruik van de AppBrain app, dat er een update van Facebook beschikbaar is die je niet 1-2-3 ziet. Je moet hem vanuit de Market installeren, en dan 'vervangt' hij de huidige versie. Als je daarna probeert facebook te uninstallen, kun je alleen de updates uninstallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
DRvDijk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:45:
Gromble, wanneer voert Google die firmware fingerprint nou eens in? Wil toch echt wel graag die copyright-protected apps zoals Skype, NOS Teletekst, TXXI, etc, kunnen installeren!

Verder merk in net bij het gebruik van de AppBrain app, dat er een update van Facebook beschikbaar is die je niet 1-2-3 ziet. Je moet hem vanuit de Market installeren, en dan 'vervangt' hij de huidige versie. Als je daarna probeert facebook te uninstallen, kun je alleen de updates uninstallen :)
Teletekst draait bij mij gewoon....? :/

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 09:57
NRG-81 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:56:

Ik heb hier de afgelopen week ook al meerdere malen last van gehad.
In eerste instantie merk je niks totdat je probeert muziek te spelen of bijvoorbeeld een foto te maken: muziek start ie niet en bij het maken van een foto krijg ik dan de melding "insufficient file persmissions" wanneer hij probeert een foto weg te schrijven.
Bij het benaderen van de SD kaart lijkt de hele kaart dan gewoon leeg te zijn.
Gelukkig lost een reboot dit probleem (tot nu toe) altijd op, maar leuk is anders...

Ik zal vanavond de SD kaart van mijn good old N95 er eens in doen om een tijdje te proberen of ik het probleem daarmee ook heb. Zou jammer zijn als het probleem daarmee is opgelost aangezien ik voor deze foon net een nieuwe 8GB (class2) van Sandisk heb aangeschaft.

BTW: vanmorgen had ik weer wat anders: Nadat ik de wekker van de telefoon heb uitgezet unlock ik het toestel om even een rustig muziekje op te zetten. Na het unlocken toont ie het standaard homescreen en vervolgens reageert de foon nergens meer op, ook niet op de knopjes. De enige manier om em weer levend te krijgen was de batterij verwijderen. Na het opnieuw starten blijkt de SD echter corrupt en met geen mogelijkheid meer te herstellen, pas na een format kon ik de kaart weer gebruiken :(

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:50:
[...]

Teletekst draait bij mij gewoon....? :/
Is dat de officiële teletekst app? Want die kan ik ook niet vinden in de market. Kan wel de .apk installeren die in het vorige deel werd gepost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Fly-guy schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:57:
[...]

Is dat de officiële teletekst app? Want die kan ik ook niet vinden in de market. Kan wel de .apk installeren die in het vorige deel werd gepost..
Als ik in de Android Market op de Desire op Teletekst zoek, krijg ik 3 resultaten:

Teletekst van Atoom inc.
een Teletekst van VRT
NOS Teletekst van NOS --> die heb ik draaien

dus...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaFfin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik wil ook graag m'n steentje bijdragen aan dit topic.
Ik heb 'm nu naast me liggen, de HTC Desire. Ik heb nog nooit een toestel van HTC gehad, ik was altijd een Sony klant wat dat betreft.
Maar ik wilde een nieuwe mobiel, en Sony kwam nou net niet lekker uit de tests zal ik maar zeggen.
Als ik 400 Euro ga uitgeven, dan wil ik de beste hebben, duidelijk.

Ik geloof dat ik nu de beste heb en hoewel ik totaal geen ervaring met Touch toestellen heb, is dit werkelijk een pareltje.

En nee, ik heb stof onder het scherm (heb ook meteen een mooi hoesje erbij besteld). En nee, hij rammelt ook niet.
Ik ben werkelijk onder de indruk van deze telefoon. Heb wat zitten klooijo'en de afgelopen uren en m'n verbazing kent geen einde.

Wat een ongelovelijk apparaat is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:11:
[...]

Als ik in de Android Market op de Desire op Teletekst zoek, krijg ik 3 resultaten:

Teletekst van Atoom inc.
een Teletekst van VRT
NOS Teletekst van NOS --> die heb ik draaien

dus...
Ik dacht verdomd miss hebben ze t gefixt! Maar helaas op mijn Desire: Teletekst van Atoom inc., een Teletekst van VRT, en GEEEEEN van de NOS :(! Gelukkig heb ik deze wel apart weten te downloaden. Waar ik van baal is dat ik 3 apps heb gekocht met mijn vorige toestel maar die nu niet verschijnen in de Desire omdat ze copy protected zijn! Wordt gewoon gedwongen het op illegale manieren op te lossen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

XENTiC schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:01:
Ik heb denk ik de oplossing voor het probleem dat de dataconnectie soms wegvalt (voor Hi/KPN mensen).

Bij mijn APN gegevens van "Hi Mobiel Internet" stonden proxy en poort niet ingevuld.
Nu heb ik bij proxy: 10.10.100.20 en bij poort: 5080 toegevoegd en opslagen en tot nu toe nog geen last gehad het weg vallen van de dataconnectie.
Heb je "internet" aangehouden of "portalmmm.nl"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Van de week had ik trouwens een scherm wat nogal de weg kwijt was. Alleen de rechterkant van het scherm functioneerde en vertegenwoordigde de linkerkant van het scherm. Na de aan/uit knop in te drukken(voor unlock-lock) deed hij het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Twee vraagjes:
- Klopt het dat je scenes niet kunt aanpassen en dan opslaan onder dezelfde naam? Het lukt me niet en als dat niet kan dan zou ik dat behoorlijk irritant vinden (bij iedere aanpassing weer een nieuwe scene maken en de oude verwijderen is niet echt handig).
- Kun je instellen dat in de ene scene het geluid altijd uit staat en in de andere altijd aan? Dit lukt me ook niet.
Dank (en alvast sorry als dit al een keer de revue is gepasseerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
reemprive schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:17:
[...]

Heb je "internet" aangehouden of "portalmmm.nl"?
Ik heb de Desire en draai toch echt gewoon de NOS teletekst app uit de Android market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pizr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:16:
[...]

Ik dacht verdomd miss hebben ze t gefixt! Maar helaas op mijn Desire: Teletekst van Atoom inc., een Teletekst van VRT, en GEEEEEN van de NOS :(! Gelukkig heb ik deze wel apart weten te downloaden. [..]
Zit de hele dag iemand bij Google die het 'vinkje' van de fingerprint aan en -uitzet. Flauw hoor van die Mr Google..
Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:24:
Twee vraagjes:
- Klopt het dat je scenes niet kunt aanpassen en dan opslaan onder dezelfde naam? Het lukt me niet en als dat niet kan dan zou ik dat behoorlijk irritant vinden (bij iedere aanpassing weer een nieuwe scene maken en de oude verwijderen is niet echt handig).
- Kun je instellen dat in de ene scene het geluid altijd uit staat en in de andere altijd aan? Dit lukt me ook niet.
Dank (en alvast sorry als dit al een keer de revue is gepasseerd)
@1

Je scene opslaan als 'mijn scene', en als je ie dan weer aangepast is wederom opslaan als 'mijn scene' lukt niet? Dat gaat bij mij prima. hij vraagt zelfs of ik de reeds bestaande scene wil overschrijven
@2

Dat gaat volgens mij niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
shameete schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:11:
[...]

heb zoiets ook eens gehad in mijn Touch pro, bleek uiteindelijk aan de microSD kaart te liggen.
heb je al een andere kaart geprobeerd?
nog geen andere kaart geprobeerd.
Forum van Vodafone Uk geeft aan dat formatteren via de telefoon uitkomst kan bieden.
Ga ik nu dus maar doen.

Er staat gelukkig maar 300 MB aan data, hoop dat ik niks stuk maak als ik formatteer en dan de data terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
XoReP schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:45:
[...]

Dat komt omdat telfort het KPN netwerk gebruik. Hoef je geen zorgen over te maken ;)
Idd. Niks aan de hand. Zolang je in Nederland blijft. Je moet met een Telfort sim-kaart roaming altijd toestaan. Anders geen verbinding (voice/data maakt niet uit, alles via KPN immers). Knap lullig als je in het grensgebied woont. Een situatie waar de Desire snapt dat KPN mijn voorkeursnetwerk is en de rest roaming zou mij wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:24:
Je scene opslaan als 'mijn scene', en als je ie dan weer aangepast is wederom opslaan als 'mijn scene' lukt niet? Dat gaat bij mij prima. hij vraagt zelfs of ik de reeds bestaande scene wil overschrijven
Ja het lukt wel, haalde even mijn scenes en de standaard scenes door de war.

Ik kan het tabblad personaliseren niet vinden. In de handleiding staat erg vaak:
1. Druk op BEGIN > MENU en tik op Instellingen.
2. Tik op Personaliseren
Iemand een idee waarom dat niet in het menu instellingen staat of is dat alleen bij mij zo?

@ Cyw00d hieronder: Dank! Deze noob is echt aan het snurken 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Qli-max op 22-04-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:46:
[...]

Ja het lukt wel, haalde even mijn scenes en de standaard scenes door de war.

Ik kan het tabblad personaliseren niet vinden. In de handleiding staat erg vaak:
1. Druk op BEGIN > MENU en tik op Instellingen.
2. Tik op Personaliseren
Iemand een idee waarom dat niet in het menu instellingen staat of is dat alleen bij mij zo?
Dat moet "Aanpassen" zijn denk ik.. Dit is sinds android 2.0+ aangepast dat menu. (volgensmij)

Bij mijn hero was dat nog wel personalizeren.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:49

mphilipp

Romanes eunt domus

Dan0r schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:29:
[...]
Ik heb de Desire en draai toch echt gewoon de NOS teletekst app uit de Android market...
Da's dan toch raar dat ik (en vele anderen) 'm niet te zien krijgen. Als je nu zoekt in de Market, zie je 'm dan nog steeds staan? Ik krijg 'm niet eens als ik de QR code volg. Als ik op Teletekst zoek, zie ik alleen VRT en dat ding van Atoom. In de Androlib staat er nog een, maar dat lijkt me niets.
Kortom: heb jij écht die van de NOS en hoe heb je dat dan gedaan?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een screenprotector van adapt besteld via smartphoneshop vandaag geleverd en..........

hij past niet :( te klein zowel in de lengte als in de breedte...

ook op de verpakking staat netjes een sticker "for HTC desire"
voor degenen die hem eventueel ook willen bestellen zijn hierbij gewaarschuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Waar ik van baal is dat ik 3 apps heb gekocht met mijn vorige toestel maar die nu niet verschijnen in de Desire omdat ze copy protected zijn! Wordt gewoon gedwongen het op illegale manieren op te lossen.. |:(
Ja, ik begrijp ook niet dat ze dat soort dingen niet sneller kunnen regelen. Het is niet alsof het een verrassing voor HTC was dat de Desire beschikbaar kwam. Geen idee bij wie de bal ligt, kan ook dat Google traag is met accorderen en aanpassen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Mr.Myst schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:47:
[...]

Heb ik ook. Heb je 2 mobiele nummers van 'Vincent'? Want je hebt de keuze uit 2x mobiel, een email versturen... Ik vind het niet storend, het geeft eigenlijk meer keuze wat je wilt gaan doen, een smsje of een mailtje sturen.
Nee heb maar 1 nummer bij vincent staan. Als het alleen bij berichten zou zijn was het ziet zo erg. Maar mijn ford fiesta ziet ook elk contactpersoon dubbel en dat vind ik wel erg vervelend! Nog even voor de duidelijkheid aangezien iedereen over Facebook begint, in mijn contacten applicatie staan geen dubbelingen aangezien ik alleen met google synchroniseer. Ik ben bang dat het gewoon de zoveelste bug is in de contacten applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:51:
[...]

Da's dan toch raar dat ik (en vele anderen) 'm niet te zien krijgen. Als je nu zoekt in de Market, zie je 'm dan nog steeds staan? Ik krijg 'm niet eens als ik de QR code volg. Als ik op Teletekst zoek, zie ik alleen VRT en dat ding van Atoom. In de Androlib staat er nog een, maar dat lijkt me niets.
Kortom: heb jij écht die van de NOS en hoe heb je dat dan gedaan?
Dit is de enige officiele van de NOS. Is van Eoffice en die is nu op dit moment echt niet in de market te vinden. Zou kunnen dat er tweakers zijn die een hele byzondere Desire hebben natuurlijk.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
He manne, ik zit aandachtelijk door dit topic heen te scrollen.
en heb zelf nog nooit met een smart phone gewerkt, laat staan een gehad.

Nu moet ik toegeven dat al dit moois wat ik voorbij zie komen met heel dat android gebeuren met toch wel aan te spreken. En mischien wel overweeg een desire aan te schaffen.

Nu het eerst wat in me op kwam was het volgende, bestaat er een sync proggie om bv al me tel nummers in te laden in iets dat ie het over zet op zo'n adroid toestel.
heb ze nu nl allemaal op me tel(sony ericsson aino) opgeslagen, en vele met meerdere tel nr's en adressen erbij.

moet ik ze dan weer allemaal over tikken, of is daar een snellere mogelijkheid toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberto538 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:02:

Nu moet ik toegeven dat al dit moois wat ik voorbij zie komen met heel dat android gebeuren met toch wel aan te spreken. En mischien wel overweeg een desire aan te schaffen.

Nu het eerst wat in me op kwam was het volgende, bestaat er een sync proggie om bv al me tel nummers in te laden in iets dat ie het over zet op zo'n adroid toestel.
heb ze nu nl allemaal op me tel(sony ericsson aino) opgeslagen, en vele met meerdere tel nr's en adressen erbij.

moet ik ze dan weer allemaal over tikken, of is daar een snellere mogelijkheid toe?
Er zijn vele manieren om te syncen. Gaat het alleen om de contacten van je vorige telefoon? Dan zou ik die naar je sim kopieëren en dan weer van je sim naar de Desire. Is wel het simpelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:02:
[...]
Dit is de enige officiele van de NOS. Is van Eoffice en die is nu op dit moment echt niet in de market te vinden. Zou kunnen dat er tweakers zijn die een hele byzondere Desire hebben natuurlijk.. 8)
Dat zeg ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Roberto538 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:02:

Volgende keer toch even ietsje aandachtiger lezen dan... Als je SE op de PC aangesloten kan worden, sync je de contacten met je pc naar .CSV. Deze importeer je in Gmail, en vervolgens koppel je je Gmail aan je Android (klinkt lastig, komt neer op het inschakelen van je Android de eerste keer). Tadaa; klaar.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 13:17

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik lees dat meer mensen problemen hebben met de WiFi-verbinding? Ik kan prima verbinden met m'n router maar de verbinding is heel slecht: packet loss van 80% op 1 meter(!) afstand van de router. Heb verschillende kanalen geprobeerd op de router maar dat mag niet baten. Andere apparaten doen het wel goed op de router ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:25:
Ik lees dat meer mensen problemen hebben met de WiFi-verbinding? Ik kan prima verbinden met m'n router maar de verbinding is heel slecht: packet loss van 80% op 1 meter(!) afstand van de router. Heb verschillende kanalen geprobeerd op de router maar dat mag niet baten. Andere apparaten doen het wel goed op de router ...
Totaal geen problemen met WiFi hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:58
[...]
Wat vaag, kan jij ook Google Earth vinden? Ik zie beiden op mijn Desire dus niet... Ik vraag me heel hard af wat het verschil tussen jou en mij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 20:29
Odiebla schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:45:
[...]

Wat vaag, kan jij ook Google Earth vinden? Ik zie beiden op mijn Desire dus niet... Ik vraag me heel hard af wat het verschil tussen jou en mij is...
Dat hij zeer waarschijnlijk die flutversie van Atoom heeft, ipv de originele NOS versie.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Odiebla schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:45:
[...]

Ik zie ze ook niet hoor.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
[...]

Ga anders ff de market in, zoek op Teletekst, maak een foto van de resultaten en plaats die hier.. want ik geloof er niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
[...]

Het spijt me zeer, maar.....

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v97/jappie87/IMG_3691s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v97/jappie87/IMG_3692s-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ritchie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:52:
[...]

Dat hij zeer waarschijnlijk die flutversie van Atoom heeft, ipv de originele NOS versie.
Ik heb mijn Desire sinds vandaag en kan ook gewoon de Teletekst-app van de NOS vinden, naast die van Atoom.

Heb in het algemeen geen problemen met copy-protected apps. Aangezien andere mensen dat wel hebben en aangezien ik in het verleden vreemde dingen heb meegemaakt met mijn Google-account in de Android Market zat ik eraan te denken dat het wellicht komt doordat ik tot vandaag een Hero had op Android 2.1 waarmee ik ook gewoon alle apps kon vinden. Wellicht hebben de mensen die geen copy-protected apps kunnen vinden nog niet eerder met hun Google-account in de Android Market gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
Nou breekt mijn klomp :?! Kun je ook Google Earth vinden? Remote SMS etc... Zal eens een twittertje naar onze Mark Moons sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:58:
[...]

Ik heb mijn Desire sinds vandaag en kan ook gewoon de Teletekst-app van de NOS vinden, naast die van Atoom.

Heb in het algemeen geen problemen met copy-protected apps. Aangezien andere mensen dat wel hebben en aangezien ik in het verleden vreemde dingen heb meegemaakt met mijn Google-account in de Android Market zat ik eraan te denken dat het wellicht komt doordat ik tot vandaag een Hero had op Android 2.1 waarmee ik ook gewoon alle apps kon vinden. Wellicht hebben de mensen die geen copy-protected apps kunnen vinden nog niet eerder met hun Google-account in de Android Market gezeten?
Negatief. Dit is m'n eerste Android telefoon en zoals je ziet.. TT is gewoon zichtbaar bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:58:
[...]

[...]
Ik dacht verdomd miss hebben ze t gefixt! Maar helaas op mijn Desire: Teletekst van Atoom inc., een Teletekst van VRT, en GEEEEEN van de NOS :(! Gelukkig heb ik deze wel apart weten te downloaden. Waar ik van baal is dat ik 3 apps heb gekocht met mijn vorige toestel maar die nu niet verschijnen in de Desire omdat ze copy protected zijn! Wordt gewoon gedwongen het op illegale manieren op te lossen.. |:(
Dat is het dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

-TheNose- schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:33:
[...]

Totaal geen problemen met WiFi hier.
Vreemd. Ik heb nog verder zitten kijken en heb nu gemerkt dat ik veel packet loss heb (30%-80%) als ik de Desire ping, maar als ik vanaf de Desire zelf andere IP-adressen ping heb ik 0% packet loss. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Pizr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:00:
[...]

[...]

Dat is het dus niet ;)
Hm jammer, daar gaat m'n theorie al meteen. :)

Ik kan trouwens Google Earth niet vinden, maar andere copy-protected apps (NOS Teletekst, Twidroid, Layar) wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:03:
[...]

Ik kan trouwens Google Earth niet vinden, maar andere copy-protected apps (NOS Teletekst, Twidroid, Layar) wel?
Ik heb @markmoons en @htc_nl maar een tweet gestuurd (http://twitter.com/pietervanluijt/status/12652802799).. als ik iets hoor laat ik het hier wel weer achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:59:
[...]

Negatief. Dit is m'n eerste Android telefoon en zoals je ziet.. TT is gewoon zichtbaar bij mij ;)
Voor mij idem (gister telefoon gekocht, vandaag google/gmail account aangemaakt), gewoon gevonden (gezocht op 'nos teletekst') en hij werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Qli-max op 22-04-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Pizr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:58:
[...]

Nou breekt mijn klomp :?! Kun je ook Google Earth vinden? Remote SMS etc... Zal eens een twittertje naar onze Mark Moons sturen!
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v97/jappie87/IMG_3693.jpg

Google Earth helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ok, ik kan Google Earth zelf ook niet vinden dus dat klopt dan op zich. Ik kon die overigens wél vinden op m'n Hero met 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
Dat is toch echt raar! Als iemand enig idee heeft hoe dit komt.. ben benieuwd! Vraag mij ook af of HTC eigenlijk wel op de hoogte is van onze problemen? Heeft iemand hen ooit iets zien bevestigen t.a.v. dit probleem?

edit: de post hierboven! Alsof je het over den duvel hebt _/-\o_ de post hieronder :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Pizr op 22-04-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
In het HTC.com artikel wordt alleen over de Legend gesproken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:03:
[...]

Gaat inderdaad niet op. Kom ook van een Hero met android 2.1. Misschien dat mr Google bezig is de fingerprints gefaceerd per imei-batch te activeren.. :)

Maar het blijft vreemd. Zocht al naar de database op mijn telefoon met me filemanager om daar die rotzooi eens uit te gooien. Maar dat lukt natuurlijk nog niet. Geen root en SU

Zal eens me database via toepassingen beheren cleanen..is wel mooi behelpen zo.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:16:
[...]

In het HTC.com artikel wordt alleen over de Legend gesproken..
Idd. Hopelijk is het een vergissing van ze. Misschien gelijk maar weer een twittertje :9

[ Voor 9% gewijzigd door Qli-max op 22-04-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:18:
[...]

Gaat inderdaad niet op. Kom ook van een Hero met android 2.1. Misschien dat mr Google bezig is de fingerprints gefaceerd per imei-batch te activeren.. :)
Ah, ben je ook zo blij dat je nu EINDELIJK foto's kunt maken zonder dat de zon volop schijnt? De camera op de Hero was zo slecht ...
Maar het blijft vreemd. Zocht al naar de database op mijn telefoon met me filemanager om daar die rotzooi eens uit te gooien. Maar dat lukt natuurlijk nog niet. Geen root en SU

Zal eens me database via toepassingen beheren cleanen..is wel mooi behelpen zo.. 8)7
Ja, ik mis ook root-access. Merkte dat ik toch redelijk wat apps gebruik die root vereisen ... :( Hopen dat die Paul O'Brien gauw terug is uit de Dominicaanse Republiek zodat ie aan de slag kan en ons kan verblijden met een root-methode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:59:
[...]
Check dan eens de software versie van jouw Desire. Heb jij misschien stiekem al een geüpdate in je bezit. (wilde theorie natuurlijk). Ergens moet een verschil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odiebla schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:28:
[...]

Heel amerika is wat geld-lenen vol-KOMEN van de pot gerukt (nouja, niet alleen wat geld lenen betreft, ik kan nog wel meer gekke dingen uit de US of A noemen). Maar wat wil je, met zo'n voorbeeld van de regering. En die 10% van nederland schuif ik inderdaad net zo hard in datzelfde hokje...

[...]

Dit heeft niets met vrije markt te maken. Android is wat dat betreft nou juist het toonbeeld van vrije markt. je HOEFT je apps niet in de Android markt te kopen, je mag ze ook direct bij de developer kopen, of in de Vodafone App markt, of die van T-Mobile, of die van mij, of...

Google heeft voor haar markt nou eenmaal de keuze gemaakt om het afrekenen via CC te laten gaan. Voor de iTunes store geld het zelfde, alleen heb je daar de keuze uit CC of Click & Buy (wat dan wel weer ideal ondersteunt), wederom geen Paypal.
Ah ha! :) Dat van die verschillende verkooppunten wist ik niet bijvoorbeeld. Ik was in de veronderstelling dat ik je ze "legaal" alleen via de android market kon kopen. Beetje zoals bij apple dus. Als dat niet zo is dan ben ik alweer uit de brand, voor het grootste deel natuurlijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
mphilipp schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:34:
[...]

Check dan eens de software versie van jouw Desire. Heb jij misschien stiekem al een geüpdate in je bezit. (wilde theorie natuurlijk). Ergens moet een verschil zitten.
Firmware 2.1-update1
Kernel-versie 2.6.29-3cb3dfbf htc-kernel@and18-2#1
Build-nummer 1.15.161.4 CL155070 release-keys
Softwarenummer 1.15.161.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Nou ik dacht dat ik het lek aangaande backlight altijd aan boven water had.

Iemand gaf de tip: Scherm gaat nooit uit tijdens laden in het menu Instellingen/Toepassingen/Ontwikkeling !? Daar zoek je het toch niet haha. |:(

Dit werkte tot vandaag prima,echter gaat nu het licht gedimd na ingestelde timeout.
Dus niet uit en geen lock, maar hij dimt wel. (ongeveer 50%)
De backlight widget slider staat op 100%.
Helderheid scherm aanpassen uitgevinkt.

Ik weet het nu ook niet meer, heb mijns inziens niks relevants aangepast.
Heb juicedefender voor de zekerheid effe gedeinstalleerd, maar dat werkt ook niet.
Dat wist ik haast ook wel aangezien hij die zich in princiepe alleen met de APN/MMS/WiFi bemoeid.

Iemand nog een idee?

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:26
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:48:
[...]

Firmware 2.1-update1
Lijkt net of je een oudere versie hebt bij mij geeft hij dit aan:
Firmware version: 2.1-update1
Kernel Version: 2.6.29-97da29ed
Buildnummer: 1.15.405.4 CL155070
Software: 1.15.405.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:48:
[...]

Firmware 2.1-update1
For what it's worth, ik heb precies hetzelfde als hierboven en ik kan dus inderdaad ook gewoon alle apps vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 22-04-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
krijn1985 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:53:
[...]

Dat idee heb ik sinds de aanschaf al. Er is toen een update gepusht (http://www.htc.com/europe/support.aspx), inderdaad 1.15.405.4 .. Maar als ik op de Desire zoek naar updates zegt 'ie dat er niks is..
Misschien geeft die oude firmware toegang tot TT etc. en de nieuwe niet....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
Wat verstaan we eigenlijk onder standby? Is dat niet hezelfde als inactief?

Na een dag gebruiken verbruikt standby en inactief toch samen ruim 60% van de accu, terwijl ik wifi, 3g en gps heb uitgezet in 'standby'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat de HTC Desire 'Black' eigenlijk wel?

Vodafone heeft het op de website staan maar ik heb nog geen enkele duidelijke foto gezien van de zwarte variant. Is het een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:02:
Bestaat de HTC Desire 'Black' eigenlijk wel?

Vodafone heeft het op de website staan maar ik heb nog geen enkele duidelijke foto gezien van de zwarte variant. Is het een fabeltje?
Bestaat in de UK, vodafone levert gewoon de bruine (zie mijn foto's hierboven, toestel komt direct uit de krochten van VF.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:57:
[...]

Dat idee heb ik sinds de aanschaf al. Er is toen een update gepusht (http://www.htc.com/europe/support.aspx), inderdaad 1.15.405.4 .. Maar als ik op de Desire zoek naar updates zegt 'ie dat er niks is..
Misschien geeft die oude firmware toegang tot TT etc. en de nieuwe niet....?
Denk dat dat de conclusie moet zijn. Heb dezelfde software als Krijn1985 en heb dezelfde market problemen. Nu had ik alle protected apps al uit mijn Hero gesloopt en ze op mijn sd-kaart gezet, dus zo n probleem is het niet. Maar toch voor de starters onder ons zal het wel naar zijn... ;)

Mijn Info:

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
[...]

Oftewel, het is een software issue van HTC! Heb onze mark maar weer eens een tweet gestuurd: http://twitter.com/pietervanluijt/status/12655825490

edit: heb namelijk ook met 1.15.405.4 geen toegang tot protected apps..

[ Voor 7% gewijzigd door Pizr op 22-04-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:09

The Legend

*Plop*

[...]

Ik heb hetzelfde als bovenstaande, en kan ook de NOS Teletekst app niet vinden.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
[...]

For what it's worth, same here!
Apps niet te vinden, zelfde softwareversie als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heb net bevestigd gekregen van een vriend die geen copy-protected apps kan vinden dat hij ook de 1.15.405.4 versie heeft. HTC is aan het klungelen ...

Ik heb dus 'de andere' versie en heb geen problemen met het vinden van apps. Lucky me ... maar wel WiFi-problemen dus. :(

[ Voor 39% gewijzigd door gday op 22-04-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik ben niet de eerste, maar ik kan ook geen NOS Teletekst app vinden.

EDIT; Ik heb de 1.15.405.4 versie maar controleer ik dan op nieuwe software krijg ik een dergelijke melding: 'De telefoon is up-to-date' En daaronder 'Er zijn updates beschikbaar op de telefoon'. Begrijp ik dit niet of..?

[ Voor 61% gewijzigd door N1ckk op 22-04-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Vraagje: waar kan ik zien of ik een vodafone ROM heb, kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:54
Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om met mijn Desire bestanden te delen over mijn draadloze thuisnetwerk? Ik bedoel dan niet muziek streamen oid (zoals met gmote) maar bv. mp3 bestanden kopieren naar android toestel. Of is draadloos communiceren met mijn pc alleen mogelijk via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:33:
Heb net bevestigd gekregen van een vriend die geen copy-protected apps kan vinden dat hij ook de 1.15.405.4 versie heeft. HTC is aan het klungelen ...

Ik heb dus 'de andere' versie en heb geen problemen met het vinden van apps. Lucky me ... maar wel WiFi-problemen dus. :(
Denk nog een paar weken, dan zijn de devs, paul en anderen denk ik wel klaar met root en SU ..Dan wordt de Desire misschien pas echt een leuk ding... >:)
Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:42:
Vraagje: waar kan ik zien of ik een vodafone ROM heb, kan het niet vinden
Kijk eens bij, instellingen//over de telefoon/software informatie. Misschien staat daar wat.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Nickalicious schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:39:
Ik ben niet de eerste, maar ik kan ook geen NOS Teletekst app vinden.

EDIT; Ik heb de 1.15.405.4 versie maar controleer ik dan op nieuwe software krijg ik een dergelijke melding: 'De telefoon is up-to-date' En daaronder 'Er zijn updates beschikbaar op de telefoon'. Begrijp ik dit niet of..?
Schijnt vertaalfout te zijn. Hier hetzelfde. Schijnt dat als je taal op engels zet, de zin wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ter informatie, hier ook geen NOS teletekst in de Market (T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:56:
[...]
Het spijt me zeer, maar.....
WTF.

Ik zie hem dus nog steeds niet. Overigens zie ik Layer en Twitdroid wel (kan ze ook gewoon gebruiken), Earth weer niet.

-verder gelezen-

Ah, ik heb ook 1.15.405.4, blijkbaar heeft de iets nieuwere software blijkbaar dus issues...

Goed: HTC is aan zet...

[ Voor 41% gewijzigd door Odie op 22-04-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:11:
Mijn Info:

Same here. Ook ik mis bepaalde apps.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Odiebla schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:53:
[...]

WTF.

Ik zie hem dus nog steeds niet. Overigens zie ik Layer en Twitdroid wel (kan ze ook gewoon gebruiken), Earth weer niet.

Wat is hier in vredesnaam aan de hand. Misschien moeten we eens een overzichtje maken van alle specs. Er moet een verschil zijn. In het meest ideale geval twee telefoons met verschillende resultaten factory resetten en op gelijke wijze instellen (taal, tijdnotering, etc) en zonder installatie van andere apps kijken wat er gebeurd...
Lees de 20 voorgaande posts eens ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik hoop echt dat android zsm het installeren van apps op de sd kaart mogelijk maakt, net even een boel apps weggegooid omdat hij maar traag was voor mijn gevoel heb nu weer 70 mb ruimte over en merk het verschil heel duidelijk. Beetje jammer dat ik daarvoor apps moet verwijderen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:49:
Kijk eens bij, instellingen//over de telefoon/software informatie. Misschien staat daar wat.
Volgens mij niets wat er op wijst dat het een vodafone rom is, maar iemand op dit forum beweerde dat hij een vodafone rom had en ik heb hem ook bij vodafone gehaald maar kan daar dus niks over vinden...

Heb de 'iemand' even op gezocht. AKra, kun je me misschien zeggen waaraan jij ziet dat het een vodafone ROM betreft?

[ Voor 19% gewijzigd door Qli-max op 22-04-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:56:
[...]

Volgens mij niets wat er op wijst dat het een vodafone rom is, maar iemand op dit forum beweerde dat hij een vodafone rom had en ik heb hem ook bij vodafone gehaald maar kan daar dus niks over vinden...
Zou echt niet weten of vodafone al branded uitleverd. Heb je waarschijnlijk een normale retail. Voor zover ik weet levert Vodafone als ze branded zijn dan uit met Vodafone bloat-ware erop.... Vaak zie het bij het booten van je telefoon, zo n grappig Vodafone bootscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:52
in deel 2 is het antwoord van mijn vraag al eens gegeven maar ik kom maar niet tot het goede resultaat.

hoe kan ik mijn mijn google contacts invoegen maar dan enkel het gedeelte "mijn contactpersonen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Sorry als het al gevraagd is, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden met de zoekfunctie.

Heb een probleem met mijn Gmail, hij update namelijk niet automatisch! Moet het telkens manually refreshen. De eerste 2 dagen kreeg ik alle mails instantly binnen, nu update hij helemaal niet meer uit zichzelf. Aan de instellingen heb ik niets veranderd. Ook een reboot heeft niet geholpen.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ary schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:17:
Sorry als het al gevraagd is, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden met de zoekfunctie.

Heb een probleem met mijn Gmail, hij update namelijk niet automatisch! Moet het telkens manually refreshen. De eerste 2 dagen kreeg ik alle mails instantly binnen, nu update hij helemaal niet meer uit zichzelf. Aan de instellingen heb ik niets veranderd. Ook een reboot heeft niet geholpen.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen of waar het aan kan liggen?
Menu -> Instellingen -> Accounts en Synchronisatie -> Automatisch Synchroniseren? :P

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

BastiaanN schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:23:
[...]

Menu -> Instellingen -> Accounts en Synchronisatie -> Automatisch Synchroniseren? :P
Hehe, voel me nu aardig dom :F

Moest bij Accounts wéér op Menu drukken, zag toen account settings staan. Thanks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel weer dat ik me echt goed mag inlezen als ik mijn desire heb, zijn al vele vragen gesteld hier!

Even een vraagje, met mijn oude htc ( de Touch Diamond ) had ik een probleem met het verzenden en ontvangen van sms. Ze kwamen of niet aan of een paar dagen later. Ik heb nu een oude tel aangezien mijn diamond het heeft begeven en daar heb ik het probleem niet mee. Foutje van de telefoon ( firmware o.i.d.) of toch iets met mijn SIM-kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:30:
Ik zie wel weer dat ik me echt goed mag inlezen als ik mijn desire heb, zijn al vele vragen gesteld hier!

Even een vraagje, met mijn oude htc ( de Touch Diamond ) had ik een probleem met het verzenden en ontvangen van sms. Ze kwamen of niet aan of een paar dagen later. Ik heb nu een oude tel aangezien mijn diamond het heeft begeven en daar heb ik het probleem niet mee. Foutje van de telefoon ( firmware o.i.d.) of toch iets met mijn SIM-kaart?
Ik had hetzelfde probleem. Nu na +- 10 smsjes nog niet gehad met de desire. Ik heb Hi als provider trouwens

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 19-09 22:35

aKra

Intentionally left blank.

Ik kan de NOS teletekst applicatie vinden, en heb een Vodafone HTC Desire met de volgende versie(s):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Firmwareversie:
2.1-update1

Smalbandversie:
32.30.00.28U_4.05.00.11

Kernel-versie:
2.6.29-3cb3dfbf
htc-kernel@and-18-2 #1

Build-nummer:
1.15.161.4 CL155070 release-keys

Softwarenummer:
1.15.161.4

Browserversie
WebKit 3.1

Heb me dus vergist in de Vodafone informatie, wellicht dat het komt omdat ik toen twee Android telefoons naast elkaar had waarvan één wel 100% zeker Vodafone ROM had... Excuses |:( Gevonden! Ik post zo een foto!

Maar wel raar dat ik een nog oudere versie heb, terwijl er geen updates zijn voor mij? :X

[ Voor 30% gewijzigd door aKra op 22-04-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:02
BastiaanN schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:23:
[...]

Goed dat je dit post (ook al is het redelijk vanzelfsprekend :+). Ik kwam namelijk een bug tegen in de Weather app van HTC m.b.t. ophalen van nieuwe updates. Telkens als ik in de app aanvink dat ik om de 3uur wilde synchen, vervolgens deze settings opsloeg en weer terugging bleef dit niet onthouden.

'Autmotisch synchroniseren' stond dus uit bij de telefooninstellingen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dix0r op 22-04-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:33:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Nu na +- 10 smsjes nog niet gehad met de desire. Ik heb Hi als provider trouwens
Ja ik heb ook Hi als provider!

2 vrienden van me hadden ook de Diamond en die hadden er ook dezelfde problemen mee. Het is echt zwaar irritant maar Hi deed er toen niks mee. Als je er toch nog problemen mee krijgt laat het dan a.u.b. even weten want dan kan ik dat gelijk bij Hi voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Afbeeldingslocatie: http://osiris.getfragged.nl/~nander/htcdesire/desire-vodafone1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://osiris.getfragged.nl/~nander/htcdesire/desire-vodafone2.JPG

:'(

En ik denken dat ik retail heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
aKra schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:52:
Ik kan de NOS teletekst applicatie vinden, en heb een Vodafone HTC Desire met de volgende versie(s):

Maar wel raar dat ik een nog oudere versie heb, terwijl er geen updates zijn voor mij? :X
Het zou zomaar kunnen zijn dat HTC een update heeft geïnstalleerd op een bepaalde batch, maar dat die later niet in orde bleek en dus niet meer OTA aanbiedt... Een andere verklaring zie ik niet, ik ga er niet vanuit dat er twee revisies Desire in omloop zijn die elk hun eigen FW draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
[...]

op NOS zoeken ipv teletekst

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Heb precies dezelfde info (via de system app), maar waaraan zie je dan dat het ook een vodafone ROM heeft, bij mijn omnia stond het er letterlijk bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik heb HTC maar gemaild. Ik meld hier wel zodra ik een reactie binnen krijg. Klopt het trouwens dat je geen apps kan installeren op de SD kaart maar alleen op het interne geheugen?

[ Voor 40% gewijzigd door N1ckk op 22-04-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:04:
[...]

Heb precies dezelfde info (via de system app), maar waaraan zie je dan dat het ook een vodafone ROM heeft, bij mijn omnia stond het er letterlijk bij
Item + fingerprint? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Nickalicious schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:04:
Ik heb HTC maar gemaild. Ik meld hier wel zodra ik een reactie binnen krijg. Klopt het trouwens dat je geen apps kan installeren op de SD kaart maar alleen op het interne geheugen?
Klopt, zie paar posts terug.

@ aKra, het gaat toch om de kernel (OS)? Of moet ik me poepdom voelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Nickalicious schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:04:
Komop. Dit staat al minstens 4x eerder alleen al in dit topic

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:08:
[...]

Klopt, zie paar posts terug.

@ aKra, het gaat toch om de kernel (OS)? Of moet ik me poepdom voelen 8)7
Hoeft toch niet alleen dat te zijn, het toestel weet in elk geval van zichzelf dat het Vodafone is, en er zijn geen updates voor mij beschikbaar maar ik draai wel een oudere versie. Wellicht dat dat komt omdat het gewoon een Vodafone toestel is en dat Vodafone er graag toezicht op houdt. Was met mijn HTC Magic het zelfde, duurde eventjes voor ik 1.6 kon krijgen of andere updates.

(De kernel van een Acer PC voor Windows & Linux is toch ook het identiek?! Echter de BIOS waar de key in zit stemt er dan mee in dat bijvoorbeeld Windows legaal is.)

[ Voor 11% gewijzigd door aKra op 22-04-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 13-09 13:18
ruurd v. schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:47:
Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om met mijn Desire bestanden te delen over mijn draadloze thuisnetwerk? Ik bedoel dan niet muziek streamen oid (zoals met gmote) maar bv. mp3 bestanden kopieren naar android toestel. Of is draadloos communiceren met mijn pc alleen mogelijk via bluetooth?
Met Nextapp Websharing kan je mp3's uploaden naar je telefoon als deze verbonden is met wifi (rechts klikken) en ook overige files op die manier uploaden.

http://android.nextapp.com/

[ Voor 4% gewijzigd door ParaNoiMia op 22-04-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
aKra schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:12:
[...]

Hoeft toch niet alleen dat te zijn, het toestel weet in elk geval van zichzelf dat het Vodafone is, en er zijn geen updates voor mij beschikbaar maar ik draai wel een oudere versie. Wellicht dat dat komt omdat het gewoon een Vodafone toestel is en dat Vodafone er graag toezicht op houdt. Was met mijn HTC Magic het zelfde, duurde eventjes voor ik 1.6 kon krijgen of andere updates.

(De kernel van een Acer PC voor Windows & Linux is toch ook het identiek?! Echter de BIOS waar de key in zit stemt er dan mee in dat bijvoorbeeld Windows legaal is.)
Toch wel vreemd dat hij branded is, zie bijvoorbeeld deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:19:
[...]

Toch wel vreemd dat hij branded is, zie bijvoorbeeld deze post
Ja, maar dat 'zwart' verhaal is ook al onjuist die wie weet ook de branding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
aKra schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:21:
[...]

Ja, maar dat 'zwart' verhaal is ook al onjuist die wie weet ook de branding :+
Toch is volgens vodafone uk onze formware up to date
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.