HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:54
Hier een post die ik een tijdje geleden op XDA tegenkwam mbt software versies:
of course not, don't be silly. you just don't understand how the ROM names work. They don't work like software version numbers usually do.

the rom codes have a specific code layout - X.XX.YYY.Z

X.XX (in this case 1.15) is the ROM version. Higher means newer. All these roms are 1.15 so they are all the same ROM.

YYY (405, 110, 60 etc) is the Region/Network code. Higher does NOT mean newer. this number tells you Who, and Where the ROM is intended for:

405 means it is a European HTC ROM
110 means it is a T-Mobile Europe ROM
60 means it is an Orange ROM
61 is Vodafone i believe
Asian devices have codes in the 700 range

Z is the revision number, and only denotes a minor change. Each ROM will have a different revision number as each network customises differently. This is only really relevant when comparing to the same brand code. so if you have 1.15.405.4 and then 1.15.405.20 comes out, then you need to update.

so, all the ROMs are version, 1.15. They are all the same, they are just different brands.
Het ziet er dus naar uit dat de mensen met versie 1.15.161.4 een vodafone rom hebben en degenen met een 1.15.405.4 een standaard rom... :)

[ Voor 3% gewijzigd door ruurd v. op 22-04-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Dank ruurd!

Verder: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (ver*omme, dacht en hoopte dat hij niet branded was ivm de wachttijd op firmware updates bij vodafone (bij mijn omnia om te huilen werkelijk))!!

Zal morgen even de winkel hier inlichten over deze leuke verassing (kon daar niet checken met system app en de manager die o zo veel verstand van telefoons heeft beweerde bij hoog en laag dat hij niet branded was |:( )

[ Voor 34% gewijzigd door Qli-max op 22-04-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
thamm schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:48:
Even een vraagje aan de mensen bij wie er al stof onder het scherm zit: hebben jullie hem al teruggestuurd, of zijn jullie dat uberhaupt nog van plan?

Bij mij zit er ook al wat stof onder. Opzich ben ik niet het type dat zich ook maar een beetje druk maak om zoiets, maar als er na pakweg een weekje al wat stof onder zit, dan kan ik me voorstellen dat het na een jaar redelijk vervelend begint te worden.

Wat is nu het verstandigste, over een tijdje contact opnemen of ze nu al meteen inlichten? Aangezien het niet om een fysieke winkel gaat maar om GSMweb ligt de drempel wat hoger met opsturen etc :)

Oh enne, wordt dit dan gefixed of wordt je hele toestel dan vervangen?

Redelijk overdreven post dit, maar wil er nu wel eens het fijne van weten
Maar even mezelf gequote, aangezien de boel hier zo snel ondersneeuwt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik weet niet wat ik in jou geval zou doen ik denk dat ik even zou wachten en aankijken hoeveel stof hij verder nog verzameld, haha ik vraag me ook af of ze dat stof weghalen of dat je gewoon een nieuw toestel krijgt ik heb namelijk mijn desire al laten vallen resultaat ingedeukt hoekje :( heb ook een klein stofje onder mijn scherm, als ze voor dat stofje heel je telefoon "vernieuwen" ben ik ook wel in staat om mijn desire op te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ewivis schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:01:
[...]

op NOS zoeken ipv teletekst
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03

aKra

Intentionally left blank.

Ja, heb ik toch gelijk, Vodafone branded ;)

Maar of het dan Vodafone software is, neen, maar wie weet met een OTA wel :+

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:03

13art

Moderator Mobile
gday schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:55:
[...]

For what it's worth, ik heb precies hetzelfde als hierboven en ik kan dus inderdaad ook gewoon alle apps vinden.
Voor vodafone is inderdaad de fingerprint al doorgevoerd, dat was al reeds bekend, vandaar dat vodafone klanten ook gewoon alles in de markt kunnen vinden.

Zonder verder uitgebreid gelezen te hebben neem ik aan dat jij bij Vodafone zit.

edit:
TOPPERDETOP zie zojuist dat alle apps weer beschikbaar zijn. De fingerprint is eindelijk geaccepteerd!

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 23-04-2010 05:14 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
w000000000 h000000000!!!!!!!!

Google pulled the switch :D

NOS Teletekst, TXXI, eeh, what else.. Copy protected apps, nu beschikbaar op jou Desire! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
krijn1985 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:56:
[...]

En zoals eerder in dit topic is aangegeven. Houd hier rekening mee: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692

Kort samengevat: .nomedia (of elke andere .iets map schijnt ook te werken) kan er voor zorgen dat bestanden verwijderd worden....
Ik heb dit dus net expres op de compleet foute manier gedaan. Ik heb een .nomedia bestand gemaakt ná dat de media bestanden zelf al aanwezig waren. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de media bestanden gewist worden van de SD kaart (volgens die bug report). Dat gebeurde niet :)

Ik wil niet zeggen dat mensen nu zomaar klakkeloos een .nomedia bestand moeten maken. Zorg in ieder geval altijd voor een goede backup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
l3art schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 04:38:
[...]

Voor vodafone is inderdaad de fingerprint al doorgevoerd, dat was al reeds bekend, vandaar dat vodafone klanten ook gewoon alles in de markt kunnen vinden.

Zonder verder uitgebreid gelezen te hebben neem ik aan dat jij bij Vodafone zit.

edit:
TOPPERDETOP zie zojuist dat alle apps weer beschikbaar zijn. De fingerprint is eindelijk geaccepteerd!
google earth is nog niet te vinden volgens mij hoor???

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwR
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-07-2024

AwR

Een OT vraagje, wat is het formaat van een Nederlands (vast) telefoonnummer voor Google checkout? Ik heb eindelijk mijn favoriete app gevonden in de Market, maar wat ik tijdens de checkout ook invul voor telefoonnummer, het wordt niet geaccepteerd:(

PS: solved, ingevoerd via de browser, werkt nu wel

[ Voor 9% gewijzigd door AwR op 23-04-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
2 vraagjes:

Is het mogelijk om op je telefoon te internetten via de usb verbinding. Dus niet je telefoon gebruiken als toegangs punt maar juist je pc die aan het netwerk hangt. Dit is voor op het werk aangezien ik gen data abbo heb en geen wifi hier.

Ik probeer te conecten met bleutooth vanuit de pc naar de Desire. Hij ziet hem en geeft dan een melding over de PIN. Normaal krijg je dan een scherm op je foon om het nummertje in te voegen maar dat gebeurt niet. Wel toen ik een bestandje overstuurde maar niet om te pairen.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Qli-max schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:40:
Dank ruurd!

Verder: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (ver*omme, dacht en hoopte dat hij niet branded was ivm de wachttijd op firmware updates bij vodafone (bij mijn omnia om te huilen werkelijk))!!

Zal morgen even de winkel hier inlichten over deze leuke verassing (kon daar niet checken met system app en de manager die o zo veel verstand van telefoons heeft beweerde bij hoog en laag dat hij niet branded was |:( )
Welke winkel komt jouw telefoon vandaan dan? Want ik sta op het punt om morgen naar Belcompany te gaan om er eentje te halen... Maar wil nu eerst de versie wel weten voor ik hem aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 20:29
Ik kan idd bevestigen dat de NOS Teletekst app weer te vinden is in de Market.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ewivis schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:05:
[...]

klopt, maar dat ligt dan imho niet aan het feit dat er geen copy protected apps te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Btje schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:24:
Is het mogelijk om op je telefoon te internetten via de usb verbinding. Dus niet je telefoon gebruiken als toegangs punt maar juist je pc die aan het netwerk hangt. Dit is voor op het werk aangezien ik gen data abbo heb en geen wifi hier.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. M'n data abo is nog niet aktief en zou dat zo mooi kunnen omzeilen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Ritchie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:52:
Ik kan idd bevestigen dat de NOS Teletekst app weer te vinden is in de Market.
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:31:
[...]

Welke winkel komt jouw telefoon vandaan dan? Want ik sta op het punt om morgen naar Belcompany te gaan om er eentje te halen... Maar wil nu eerst de versie wel weten voor ik hem aanschaf.
vodafone winkel zelf
Ewivis schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:05:
[...]
idd, niet te vinden, dacht ook dat we eerst een software update over the air moesten krijgen...

[ Voor 29% gewijzigd door Qli-max op 23-04-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees een paar posten terug dat iemand na het opruimen van wat apps, in eens weer 70 mb vrij heeft aan geheugen.
Ik heb maar 4 apps installed, en heb een vrij telefoon geheugen van maar liefst 17 mb????

4 apps is niet veel! ik had er inderdaad meer, maar dan begint de telefoon te klagen over dat het telefoon geheugen opraakt.

vandaar de boel eens lekker opgeschoond, en het maximale haalbaar is nu 17 mb.
dat is toch tergend weinig??

zodra het het telefoon geheugen dus vol raakt, gana er ook andere zaken spelen, zoals het niet kunnen openen van een nieuw sms bericht, het niet meer kunnen verzenden van mail.
en allemaal omdat het geheugen vol raakt van de telefoon.

op zich wel logisch, maar damn, waar gaat al die ruimte inzitten?
als ik kijk bij toepassingen, dan zie je daar zaken van htc zelf zoals de sence schil etc etc
en zie ik bij mail van htc staan... 102 mb???
en dit is exclusief mijn mailtjes, als ik namelijk alles schoon heb in de mappen van de mail
dan blijft daar staan dat de mail app van htc 102 mb groot is.

Hebben jullie dit ook?
due bij de optie toepassingen beheren?
dan htc mail
dan openen
je ziet dan: mail versie 7
opslag ruimte
totaal 102 mb
en dan iets lager het cash geheugen met 220 kb (bij mij momeenteel)

dat cash kan je met een simpele knop legen.

maar damn 102 mb!! is die mail app zo groot? of zit er iets mis bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een vraag mbt vodafone en streamen. Ik luister dus streaming via 3g als k naar school reis. Ong 60mb per dag. Gaat dit een probleem worden met de fup of zijn er meerdere die dit doen en nooit wat gehoort hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Super, kan inderdaad hier ook Copy Protected apps vinden! Helemaal geweldig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:48
Bij mij is het grootste programma Google Earth, 22,42 MB, daarna zijn ze allemaal kleiner dan 10 MB per stuk, dus er is idd iets niet goed ingesteld bij jouw email.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:09
NOS TT en bv Decibel (kon ik ook niet zien) zie ik nu wel, maar Google Earth nog steeds niet. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Desire nu 1 week.
1 keer compleet vastgelopen. Batterij eruit en we gingen weer! Verder super toestel. Snel, handig in gebruik en vooral mooi!

Vraag:
Ik heb een gedeelde agenda met mijn vriendin via gmail. In gmail kan ik dus haar items zien en zij kan die van mij zien.
Maar op de desire an ik alleen mijn agenda zien en dus niet die van haar.
Kun je dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:50:
Hey ik heb een vraag mbt vodafone en streamen. Ik luister dus streaming via 3g als k naar school reis. Ong 60mb per dag. Gaat dit een probleem worden met de fup of zijn er meerdere die dit doen en nooit wat gehoort hebben?
Nou.. Ja.. Als je zo'n 1860 MB p/m verbruikt voor alleen maar streaming (dus daar komt nog een hoop bij) terwijl normale mensen met veel moeite aan de 400 komen, dan denk ik dat je jezelf toch even achter de oren moet krabben...

Afaik mag je van Vodafone 10x het gemiddelde gebruik verbruiken, alleen weet niemand hoeveel dat precies is.

Maar dit hoort in het Vodafone-topic in providers, niet in dit topic over de HTC Desire, zoals ook in de topicwaarschuwing vermeld staat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu via system panel de zaak bekijk, dan zie ik dat de mail app van htc maar 3.7 mb is?
en memmory use is maar 5 mb ongeveer.
dus daar zit die 102 mb hem ook niet in?
vaag.

iemand een idee?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:13
Ik had Teletekst al, weet niet of die van NOS was of die andere. Maar ik had nog een geinstalleerd en nu ze allebei verwijderd. Alleen zie ik bij programs teletekst nog staan. Wanneer ik daarop druk gebeurt er niks. Weet iemand wat ik kan doen? Misschien cache maken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:10:
Heb de Desire nu 1 week.
1 keer compleet vastgelopen. Batterij eruit en we gingen weer! Verder super toestel. Snel, handig in gebruik en vooral mooi!

Vraag:
Ik heb een gedeelde agenda met mijn vriendin via gmail. In gmail kan ik dus haar items zien en zij kan die van mij zien.
Maar op de desire an ik alleen mijn agenda zien en dus niet die van haar.
Kun je dit instellen?
Ja, dit kan. Ik doe dit namelijk ook. Ga naar je calendat app en dan [menu]->more->calendars en zet de juiste vinkjes. Nog een tip, voeg bij google ook de 'verjaardagen van contactpersonen' en de 'nederlandse feestdagen' agenda toe en sync deze ook met je Desire. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
krijn1985 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:56:
[...]

En zoals eerder in dit topic is aangegeven. Houd hier rekening mee: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3692

Kort samengevat: .nomedia (of elke andere .iets map schijnt ook te werken) kan er voor zorgen dat bestanden verwijderd worden....
Dit gebruik ik dus al een tijdje om zo de stemmen en plaatjes uit mijn map van navigatie software uit galleries en muziek te houden, maar bij mij staat echt alles er nog in... meermalen herstart inmiddels en zonder problemen.
Ik heb die file ook pas later toegevoegd in die map, omdat ik het irritant vond dat er zinloze bestanden te zien waren.. in die pagina lees ik niets over Android 2.1 overigens... er staat als bijna laatste post wel een goed verhaal overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 13:38
Iemand al Apps2sd aan de gang met de Desire?
Hij loopt bijna vol hier...nog 30 mb vrij intern. Op geheugenkaart nog 3 GB.

Op de hero had ik een custom rommetje wat er standaard voor zorgde dat de apps op de SD kaart gezet werden...aangezien de desire nog stock draait....iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
janvanduschoten schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:57:
Bij mij is het grootste programma Google Earth, 22,42 MB, daarna zijn ze allemaal kleiner dan 10 MB per stuk, dus er is idd iets niet goed ingesteld bij jouw email.
WTF, heb jij Google Earth op je Desire? Hier is ie nog niet te vinden in de Market, zelfs na de Google switch waardoor we copyright protected apps kunnen zien...
Anteros schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:17:
[...]

Ja, dit kan. Ik doe dit namelijk ook. Ga naar je calendat app en dan [menu]->more->calendars en zet de juiste vinkjes. Nog een tip, voeg bij google ook de 'verjaardagen van contactpersonen' en de 'nederlandse feestdagen' agenda toe en sync deze ook met je Desire. Erg handig!
Hier postte ik vannacht/vanochtend ook over, zelfde ervaring, rebooten gaat gewoon goed hier :) DRvDijk in "HTC Desire - Deel 3"
mbb26 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:21:

Op de hero had ik een custom rommetje wat er standaard voor zorgde dat de apps op de SD kaart gezet werden...aangezien de desire nog stock draait....iemand een oplossing?
De Desire is nog niet ge-root -> Nog geen Apps2sd voor de Desire. Degeen die de meeste hoop kan geven op een root op de (Legend en de) Desire is Paul O'Brien, maar die zit (tot vandaag) vast op de Dominicaanse Republiek door de aswolk. Hopelijk kan hij ons binnenkort verblijden :)

offtopic:
:w gday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mbb26 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:21:

Nee. Je moet wachten tot je je Desire kunt rooten.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:40:
Ik lees een paar posten terug dat iemand na het opruimen van wat apps, in eens weer 70 mb vrij heeft aan geheugen.
Ik heb maar 4 apps installed, en heb een vrij telefoon geheugen van maar liefst 17 mb????

4 apps is niet veel! ik had er inderdaad meer, maar dan begint de telefoon te klagen over dat het telefoon geheugen opraakt.

vandaar de boel eens lekker opgeschoond, en het maximale haalbaar is nu 17 mb.
dat is toch tergend weinig??

zodra het het telefoon geheugen dus vol raakt, gana er ook andere zaken spelen, zoals het niet kunnen openen van een nieuw sms bericht, het niet meer kunnen verzenden van mail.
en allemaal omdat het geheugen vol raakt van de telefoon.

op zich wel logisch, maar damn, waar gaat al die ruimte inzitten?
als ik kijk bij toepassingen, dan zie je daar zaken van htc zelf zoals de sence schil etc etc
en zie ik bij mail van htc staan... 102 mb???
en dit is exclusief mijn mailtjes, als ik namelijk alles schoon heb in de mappen van de mail
dan blijft daar staan dat de mail app van htc 102 mb groot is.

Hebben jullie dit ook?
due bij de optie toepassingen beheren?
dan htc mail
dan openen
je ziet dan: mail versie 7
opslag ruimte
totaal 102 mb
en dan iets lager het cash geheugen met 220 kb (bij mij momeenteel)

dat cash kan je met een simpele knop legen.

maar damn 102 mb!! is die mail app zo groot? of zit er iets mis bij mij?
Volgens mij klopt er iets totaal niet bij jou ... bij mij is die Mail-app 1.07 mb groot. Probeer Cache Mate uit de Market eens? Wellicht klopt er iets niet aan die cache grootte ofzo ... anders zou ik het ook niet weten.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Zit er trouwens nog verschil in de zilveren of bruine versie van de Desire? De zilveren zie je namelijk zo weinig, maar bij Belcompany bijvoorbeeld is ie wel verkrijgbaar. Het is niet toevallig zo dat de zilveren een branded uitvoering is en de bruine nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
DRvDijk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:25:
[...]

WTF, heb jij Google Earth op je Desire? Hier is ie nog niet te vinden in de Market, zelfs na de Google switch waardoor we copyright protected apps kunnen zien...

[...]
De Earth .apk is overal te vinden op internet en dan kan je et gewoon installeren hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:32:
Zit er trouwens nog verschil in de zilveren of bruine versie van de Desire? De zilveren zie je namelijk zo weinig, maar bij Belcompany bijvoorbeeld is ie wel verkrijgbaar. Het is niet toevallig zo dat de zilveren een branded uitvoering is en de bruine nooit?
Nee dat is niet zo, ze kunnen beide branded of niet branded zijn. Maar volgens mij zijn ze bij de BC niet branded, maar dat kun je checken door het eerder geposte lijstje (1 pag terug ofzo) mee te nemen naar de BC en even in de telefoon te kijken bij instellingen > over de telefoon > software informatie > software nummer. Had ik dat maar gedaan... edit: lijstje

[ Voor 9% gewijzigd door Qli-max op 23-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
ik heb gmail ingesteld. als een mail binnenkomt (inbox) geeft ie een geluidje af en gaat het lampje knipperen
dit gebeurt alleen als de mail in de inbox komt. ik heb ook filters/labels. als een mail binnenkomt die hieraan voldoet blijft dus niet in de inbox maar gaat naar het aparte label-map

de binnenkomende mails die naar de aparte label-map gaan krijg ik geen waarschuwing voor.

ik kan nergens vinden hoe dit in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:26:
[...]

Nee. Je moet wachten tot je je Desire kunt rooten.
volgens mij zou het moeten kunnen... als je bv. asphalt 5 installeert dan wordt er ook iets van 200 MB op de sd kaart geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:32:
technisch zijn ze identiek aan elkaar, het enige verschil is dat de body een ander kleurtje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41:
[...]

volgens mij zou het moeten kunnen... als je bv. asphalt 5 installeert dan wordt er ook iets van 200 MB op de sd kaart geïnstalleerd.
Maar er is een verschil tussen de bestanden die op de SD kaart gezet worden en welke op het toestel. En dit cruciale verschil maakt dat je niet zomaar apps2SD kan gebruiken zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Na veel programma's proberen loopt je apparaat ook goed vol.
Ik had oa een paar navigatie progs geprobeerd. MAar dat vreet geheugen. Het wordt blijkbaar niet volledig verwijderd.
Want de beveiligde apps werden beschikbaar en die kon ik niet eens installeren omdat er te weinig geheugen was. Na een factory reset, kon alles er met gemak op en heb ik nu nog zo'n 35mb over.
Heb oa motonav erop staan, stuk of 8 games, en dan nog wat programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:17:
[...]

ok, ik ben inmiddels een stap verder, maar als ik op menu ->agenda's toevoegen klik, dan kan ik niks selecteren. En bij de [menu]->more->calendars staat de naam van mijn vriendin niet bij.
Die wil ik dus toevoegen maar dat gaat niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:54:
[...]

Maar er is een verschil tussen de bestanden die op de SD kaart gezet worden en welke op het toestel. En dit cruciale verschil maakt dat je niet zomaar apps2SD kan gebruiken zonder root.
aha.. ok.. dat wist ik niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 16:43
Weet iemand of je in de android market ook kan filteren op laatst toegevoegd, als je bijv een week niet in de market bent geweest dat je dan alleen de "nieuwe" ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:07:
[...]

ok, ik ben inmiddels een stap verder, maar als ik op menu ->agenda's toevoegen klik, dan kan ik niks selecteren. En bij de [menu]->more->calendars staat de naam van mijn vriendin niet bij.
Die wil ik dus toevoegen maar dat gaat niet....
nou, tis toch gelukt, maar waarom weet ik niet. volgens mij omdat ik op alle agenda's heb geklikt.
Bij verwijderen stond hij er wel bij. even de calender opnieuw gestart en toen was het goed.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

frere schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:08:
Weet iemand of je in de android market ook kan filteren op laatst toegevoegd, als je bijv een week niet in de market bent geweest dat je dan alleen de "nieuwe" ziet.
Euuuh misschien het tabje "net nieuw" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:28:
[...]

Volgens mij klopt er iets totaal niet bij jou ... bij mij is die Mail-app 1.07 mb groot. Probeer Cache Mate uit de Market eens? Wellicht klopt er iets niet aan die cache grootte ofzo ... anders zou ik het ook niet weten.
Inderdaad ja. nou heb een factory reset gedaan, tis wel even wat werk.
maar alles is weer normaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
http://sites.google.com/s...e10/home/google_earth.apk

Net geïnstalleerd op m'n Desire. Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ener103 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41:
ik heb gmail ingesteld. als een mail binnenkomt (inbox) geeft ie een geluidje af en gaat het lampje knipperen
dit gebeurt alleen als de mail in de inbox komt. ik heb ook filters/labels. als een mail binnenkomt die hieraan voldoet blijft dus niet in de inbox maar gaat naar het aparte label-map

de binnenkomende mails die naar de aparte label-map gaan krijg ik geen waarschuwing voor.

ik kan nergens vinden hoe dit in te stellen
Dit zou ik ook wel eens willen weten ^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Dat je hem los kan installeren geloof ik wel, maar waarom zien we hem nog steeds niet in de Appstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 16:43
cue schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:14:
[...]

Tabje net nieuw heb ik er niet bij staan hoor (HTC desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Is het probleem van de protected apps nu eigenlijk bij iedereen opgelost?

*snif* Ooit had ik de hoop dit topic te mogen joinen, inmiddels is deel 3 al vol en heb ik nog geen Desire. Slechte zaak van HTC dat ze deze telefoons zo traag uitleveren (vulkaan of geen vulkaan). Ik kan helaas niet langer wachten dus ga ik maar noodgedwongen voor een ander toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2010 11:45 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
frere schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:39:
Tabje net nieuw heb ik er niet bij staan hoor (HTC desire)
Jawel. Als je vanaf de Market "startpagina" klikt op applicaties of spellen is het daarna de meest rechter tab.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Phusebox schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:40:
*snif* Ooit had ik de hoop dit topic te mogen joinen, inmiddels is deel 3 al vol en heb ik nog geen Desire. Slechte zaak van HTC dat ze deze telefoons zo traag uitleveren (vulkaan of geen vulkaan). Ik kan helaas niet langer wachten dus ga ik maar noodgedwongen voor een ander toestel.
Ikzelf heb hem netjes van Hi gekregen, ruim op tijd, dus geen leveringsproblemen met HTC. Je kunt ze inmiddels op elke hoek van de straat halen, maar blijkbaar niet in jouw straat.

Dus helaas ;w Tot ziens in een ander forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
Odiebla schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:32:
Dat je hem los kan installeren geloof ik wel, maar waarom zien we hem nog steeds niet in de Appstore?
Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar het schijnt dat Earth zowiezo niet meer in de Market staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
janvanduschoten schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:46:
[...]

Ikzelf heb hem netjes van Hi gekregen, ruim op tijd, dus geen leveringsproblemen met HTC. Je kunt ze inmiddels op elke hoek van de straat halen, maar blijkbaar niet in jouw straat.

Dus helaas ;w Tot ziens in een ander forum :)
Er is geen enkele winkel hier in een straal van 25 km die hem heeft, en online is de levertijd vrijwel overal 2-3 weken behalve bij de winkels die te duur zijn en dus nog met voorraad zitten.

(Sorry dit is meer iets voor het levertijden topic.)

Edit: @hieronder: Ik weiger dus meer dan 100 euro meer te betalen dan nodig is. Dan maar geen Desire dus. En Belcompany is het ergste van allemaal met hun voorraden. Sowieso alleen die lelijke zilveren op voorraad.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Beekhouse schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:48:
[...]

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar het schijnt dat Earth zowiezo niet meer in de Market staat.
Hier misschien?

http://gizmodo.com/5477371/google-earth-hits-the-android-market-for-a-lucky-few

Ik lees overal dat het alleen nog maar in de Nexus one market staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Phusebox schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:51:
[...]

Er is geen enkele winkel hier in een straal van 25 km die hem heeft, en online is de levertijd vrijwel overal 2-3 weken behalve bij de winkels die te duur zijn en dus nog met voorraad zitten.

(Sorry dit is meer iets voor het levertijden topic.)
PDAShop.nl heeft hem gewoon op voorraad, daar kan je heen rijden of bestellen per post en dan heb je hem morgen in huis. Ik zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Odiebla schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:56:
[...]

PDAShop.nl heeft hem gewoon op voorraad, daar kan je heen rijden of bestellen per post en dan heb je hem morgen in huis. Ik zie het probleem niet?
ja, of ga naar de dichtsbijzijnde Belcompany.. die heeft hem ook vast liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

cue schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:14:
[...]

Bijvoorbeeld:
Marktet -> Games -> Alle Games -> Net Nieuw.

Dat ook geprobeerd?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odiebla schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:32:
Denk dat je m echt even los moet ophalen zoals ergens boven mij al in een link is weergegeven.

Ik dacht ik doe het eens officieel.... :+

http://www.google.com/mobile/earth/

m.google.com/earth

Wat blijkt?!

Google Earth wordt niet ondersteund op uw apparaat

Grappig..... ;) Doet het prima hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
janvanduschoten schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:54:
[...]

Hier misschien?

http://gizmodo.com/5477371/google-earth-hits-the-android-market-for-a-lucky-few

Ik lees overal dat het alleen nog maar in de Nexus one market staat.
Het zou best kunnen dat het dat bericht was..
Hier zijn meer mensen met het probleem:

http://www.google.com/sup...id=46acda8204439646&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Ik krijg de melding "application not installed". Doe ik iets verkeerd? Ik heb m via usb op mn sd-kaart gezet en via file explorer geopend. Hij is eerst wel een poosje bezig met installeren maar geeft uiteindelijk dus een foutmelding.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Rick schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:00:
[...]

Ik krijg de melding "application not installed". Doe ik iets verkeerd? Ik heb m via usb op mn sd-kaart gezet en via file explorer geopend. Hij is eerst wel een poosje bezig met installeren maar geeft uiteindelijk dus een foutmelding.
Vermoedelijk staat ie er gewoon op..Kijk eens bij je programma's? Ik las ergens op een ander forum dat Astro b.v. die foutmelding ten onrechte geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:05:
[...]

Vermoedelijk staat ie er gewoon op..Kijk eens bij je programma's? Ik las ergens op een ander forum dat Astro b.v. die foutmelding ten onrechte geeft
Nope, staat niet bij programma's. Ik zal hem eens proberen te installeren via HTC Sync.
edit: via HTC Sync werkt het ook niet. zelfde symptomen.

[ Voor 7% gewijzigd door E-Rick op 23-04-2010 12:32 ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
Is het probleem van de protected apps nu eigenlijk bij iedereen opgelost?

Waarom niet in de winkel halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Michie23 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:17:
[...]

Waarom niet in de winkel halen dan?
Op gsmweb.nl is ie ook gewoon op voorraad. Had de mijne binnen 5 werkdagen binnen (incl. contract terug sturen ed.)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of gsmeasy branded toestelen levert? Heb zelf een Desire besteld met vodafone abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Obiter dictum schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:17:
[...]

Volgende keer toch even ietsje aandachtiger lezen dan... Als je SE op de PC aangesloten kan worden, sync je de contacten met je pc naar .CSV. Deze importeer je in Gmail, en vervolgens koppel je je Gmail aan je Android (klinkt lastig, komt neer op het inschakelen van je Android de eerste keer). Tadaa; klaar.
Maar huh hoe ken dat dan, je synct tel nr's naar een email account?
like i said , ben een newbie... :$

Het betreft alleen maar tel nummers en sommige met meerdere en bijbehorende adressen.
Het naar sim kopieer gebeuren gaat al niet op, aangezien je maar max 200 nummers op de sim kan zetten en ik aan denk 350 nummers zit.
en multiple nummers en adressen kan sim al niet eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
Roberto538 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:32:
[...]

Maar huh hoe ken dat dan, je synct tel nr's naar een email account?
like i said , ben een newbie... :$

Het betreft alleen maar tel nummers en sommige met meerdere en bijbehorende adressen.
Het naar sim kopieer gebeuren gaat al niet op, aangezien je maar max 200 nummers op de sim kan zetten en ik aan denk 350 nummers zit.
en multiple nummers en adressen kan sim al niet eens aan.
Wat je ook kan doen (ik veronderstel dat je windows gebruikt):
Sync met de SE sync software al je nummers en adressen naar het Windows Adresboek.
Installeer HTC sync (meegeleverd op de SD kaart in je telefoon of te downloaden van op de site) en sync je Desire met het Windows Adresboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:26:
[...]

Op gsmweb.nl is ie ook gewoon op voorraad. Had de mijne binnen 5 werkdagen binnen (incl. contract terug sturen ed.)
Tegen mij zeiden ze 2-3 weken levertijd. Ga de gok niet weer nemen om bij de verkeerde partij te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:59
E-Rick schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:00:
[...]

Dat had ik eerst ook en heb het bestand zojuist nog eens geprobeerd en nu doet ie het wel.. 8)7
Nu bij het starten krijg ik de fout "Can't write to data directory, maybe run out of disk space"
Intern geheugen zit dus ook wel weer vol dus ik kan daar weer wat gaan verwijderen, waar blijft dat apps2sd!
Earth neemt ook wel een aardige 22,16MB in volgens de app manager.

Heb trouwens wel ergens gelezen dat je het bestand moet renamen naar Google.apk (wat ik ook heb gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:31:
Heeft iemand een idee of gsmeasy branded toestelen levert? Heb zelf een Desire besteld met vodafone abbo....
de mijne komt bij gsmeasy vandaan en die is niet branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Phydomir schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:26:
[...]

Is er ondertussen niet iets van een abonnementen en levertijden topic ofzo? Beetje boring om te lezen wie hem waar haalt etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
E-Rick schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:15:
[...]

Nope, staat niet bij programma's. Ik zal hem eens proberen te installeren via HTC Sync.
edit: via HTC Sync werkt het ook niet. zelfde symptomen.
Deze heb ik gebruikt, en hij werkt. Gewoon gedownload via wifi met de Desire, en geïnstalleerd met Astro.

Google Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Lol ik zoek op NOS en ik vind wel de teletekst app :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickalicious schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:31:
Lol ik zoek op NOS en ik vind wel de teletekst app :X
Geniaal...kewl zoeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Sorry? Ik begrijp je reactie niet echt, ik kon hem toch echt niet vinden tot voor kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nickalicious schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:36:
Sorry? Ik begrijp je reactie niet echt, ik kon hem toch echt niet vinden tot voor kort.
Misschien even de moeite nemen om de laatste twee pagina's te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
bertalizer schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:50:
[...]

Wat je ook kan doen (ik veronderstel dat je windows gebruikt):
Sync met de SE sync software al je nummers en adressen naar het Windows Adresboek.
Installeer HTC sync (meegeleverd op de SD kaart in je telefoon of te downloaden van op de site) en sync je Desire met het Windows Adresboek.
Hmm kijk ik word nog eens wijzer, wist niet eens dat dit erop zat hehe..
eens kijken waar windows 7 dit verstopt heeft.

Dit zou leuk zijn als zou werken... wil het drama van al die nummers overtikke niet weer memaken.
heb deze toen van me N96 naar me SE al moeten doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

janvanduschoten schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:12:
[...]

Deze heb ik gebruikt, en hij werkt. Gewoon gedownload via wifi met de Desire, en geïnstalleerd met Astro.

Google Earth
Deze ook geprobeerd, no go. Ook geprobeerd te hernoemen naar Google.apk, werkte ook niet. Telefoon herstart, toen werkte het wel :7

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik merk inderdaad ook dat de Copy Protected apps beschikbaar zijn, maar ik zie wel alleen nog maar gratis apps. Is dat op een andere manier op te lossen? Ik had gisteren thuis al bij Google Checkout mijn VISA gegevens ingevuld, maar ook dat helpte niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

codemann schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:03:
Ik merk inderdaad ook dat de Copy Protected apps beschikbaar zijn, maar ik zie wel alleen nog maar gratis apps. Is dat op een andere manier op te lossen? Ik had gisteren thuis al bij Google Checkout mijn VISA gegevens ingevuld, maar ook dat helpte niet echt.
Ik zie eindelijk Mybackup Pro applicatie weer en die is dus wel betaald...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag :
Ik wil mijn contract verlengen bij T-Mobile en heb nu een iPhone met een i150 abonnement.

Kan ik nu mij sim zo maar in de Desire doen en kan ik dan internetten? Kan dit met het i150 abonnement of moet ik mijn abonnement overzetten naar een Relex abonnement met Web & Walk.
Moet ik misschien nog bepaalde instellingen wijzigen/invoeren?

Ik hoop dat iemand kan reageren want ik popel om de Desire te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:16:
Ik wil mijn contract verlengen bij T-Mobile en heb nu een iPhone met een i150 abonnement.

Kan ik nu mij sim zo maar in de Desire doen en kan ik dan internetten? Kan dit met het i150 abonnement of moet ik mijn abonnement overzetten naar een Relex abonnement met Web & Walk.

Ik hoop dat iemand kan reageren want ik popel om de Desire te bestellen.
Misschien hier even navragen HTC Desire levertijden- en abonnemententopic

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Wat is trouwens de beste methode om de hele internetverbinding uit te schakelen? Want mijn vrouw krijgt dit weekend de Desire, maar gebruikt hem nog een paar maanden met haar oude abonnement (dus zonder internet). Wifi mag het wel gewoon doen, want dan werkt ie thuis in ieder geval wel helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:30:
Wat is trouwens de beste methode om de hele internetverbinding uit te schakelen? Want mijn vrouw krijgt dit weekend de Desire, maar gebruikt hem nog een paar maanden met haar oude abonnement (dus zonder internet). Wifi mag het wel gewoon doen, want dan werkt ie thuis in ieder geval wel helemaal.
Ik zou hem zelf de eerste keer zonder simkaart aanzetten en de installatie schermen doorlopen. Hij zal dan ook vragen naar je gmail account en wifi gegevens. Daarna kun je als je de aan/uit knop wat langer indruk kiezen voor [mobiel netwerk] aan/uit (ik weet ff niet of hij dit ook aangeeft als er geen simkaart in zit). Mobiel netwerk uitzetten en daarna de telefoon. Sim kaart erin, en je hebt de telefoon geïnstalleerd zonder mobiel netwerk te gebruiken. Dit kun je gewoon uit laten staan, totdat je internetabbo ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

janvanduschoten schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:38:
[...]
Ik zou hem zelf de eerste keer zonder simkaart aanzetten en de installatie schermen doorlopen. Hij zal dan ook vragen naar je gmail account en wifi gegevens. Daarna kun je als je de aan/uit knop wat langer indruk kiezen voor [mobiel netwerk] aan/uit (ik weet ff niet of hij dit ook aangeeft als er geen simkaart in zit). Mobiel netwerk uitzetten en daarna de telefoon. Sim kaart erin, en je hebt de telefoon geïnstalleerd zonder mobiel netwerk te gebruiken. Dit kun je gewoon uit laten staan, totdat je internetabbo ingaat.
Okee.. klinkt niet al te ingewikkeld. Gmail account is dat trouwens 'verplicht'? Of kun je dat overslaan, want mijn vrouw heeft op dit moment helemaal geen Gmail account (al is dat natuurlijk snel genoeg gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 16:17
Heb de Desire nu ruim 2 weken in bezit en hen nog steeds zeer tevreden. Dat copy protected apps nu beschipbaar is helemaal super.

enkele vrienden die helemaal "apple verslaafd" zijn, zie ik nu langzaam door de knieen zakken voor een google phone.

ik heb slecht 1 min punt en dat is de standaard fm radio, die ruist enorm erg bij kleine obstakels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De desire is nog steeds super chill. Post er nu vanaf in de bus. Ik merk wel dat hij redelijk warm wordt, inclusief het scherm. Sommige apps doen raar of crash soms maar voor de rest geen klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Mart81 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:41:
Heb de Desire nu ruim 2 weken in bezit en hen nog steeds zeer tevreden. Dat copy protected apps nu beschipbaar is helemaal super.

enkele vrienden die helemaal "apple verslaafd" zijn, zie ik nu langzaam door de knieen zakken voor een google phone.
nou.. ik heb hier nog iemand lopen die helemaal apple adept is, en die kan niet veel meer uitbrengen dan "dat hebben ze gejat van de iphone, die had dat als eerste O-) "

maw: die is ook om, alleen beseft die het nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 23:47
Blegh... Gebruikte hem vandaag even in de zon. Zag ik dat er stof onder begon te komen -_-"

Even mailen met HTC dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:16:

Ik heb precies dat gedaan en nergens iets hoeven instellen. Werkt uit de doos.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk zo af en toe is een hapering met scrollen als ik door mijn sms teksten heen ga. Loopt niet echt soepel.

Verder kan ik echt geen indeling verzinnen over de 7 schermen heen. Iemand die mij tips kan geven hierover?

En apps, wat zijn de must haves? En de browser, welke is daarvan goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 23:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Slechte zaak van HTC dat ze deze telefoons zo traag uitleveren (vulkaan of geen vulkaan). Ik kan helaas niet langer wachten dus ga ik maar noodgedwongen voor een ander toestel.
Proest. Dit is toch echt wel het toppunt! Kun je echt niet nog een weekje ofzo extra wachten?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:41:
[...]

Okee.. klinkt niet al te ingewikkeld. Gmail account is dat trouwens 'verplicht'? Of kun je dat overslaan, want mijn vrouw heeft op dit moment helemaal geen Gmail account (al is dat natuurlijk snel genoeg gemaakt).
Verplicht is het niet, maar je mist dan nogal wat mogelijkheden. Advies is om het wel aan te maken, dan kun je normaal gebruik maken van de app market, je Gmail agenda, email, documenten, enz. Android is nogal ingericht voor Google applicaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 17-09 13:02
hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:30:
Als je de telefoon voor de eerste keer inschakelt (opstartwizard) wordt er de keuze gelaten of je wifi en mobiel internet of enkel wifi wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:43
Zijn er al mensen die ondertussen een sleeve/pouch voor hun HTC Desire hebben aangeschaft. In deel 1 van het HTC Desire topic heb ik al enkele mensen over een Ultra Slim Pouch van Sena gehoord, maar heb hier nog geen foto's van gezien. Foto's / Informatie van andere pouches en sleeves zijn ook zeker welkom.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33766441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
G33st schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:13:
Zijn er al mensen die ondertussen een sleeve/pouch voor hun HTC Desire hebben aangeschaft. In deel 1 van het HTC Desire topic heb ik al enkele mensen over een Ultra Slim Pouch van Sena gehoord, maar heb hier nog geen foto's van gezien. Foto's / Informatie van andere pouches en sleeves zijn ook zeker welkom.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33766441
Accessoires voor de HTC Desire

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me trouwens af of meer mensen deze problemen hebben en weten hoe het komt op te lossen qua apps:
Ebuddy - Wanneer ik een notification krijg in Portrait Mode en erop druk dan crasht de app en wordt ik uitgelogd.
uStream Broadcaster: Het lijkt wel of mijn Expose echt super hoog staat, hij geeft hele rare kleuren en alles ziet er heel vaag en noisy uit.
Iemand enig idee om ^ te fixen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 16:31 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.