HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 16:17
shameete schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:47:
[...]

nou.. ik heb hier nog iemand lopen die helemaal apple adept is, en die kan niet veel meer uitbrengen dan "dat hebben ze gejat van de iphone, die had dat als eerste O-) "

maw: die is ook om, alleen beseft die het nog niet :+
Haha. Begin is over multitasken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:19:
Ik vroeg me trouwens af of meer mensen deze problemen hebben en weten hoe het komt op te lossen qua apps:
Ebuddy - Wanneer ik een notification krijg in Portrait Mode en erop druk dan crasht de app en wordt ik uitgelogd.
Barcode Scanner: Hoe de hell scan ik eigenlijk? Ik heb alle knoppen geprobeerd maar hij dat maar niks en blijft maar 'herfocusse' (je hoort de heletijd zo'n geluidje ook)
uStream Broadcaster: Het lijkt wel of mijn Expose echt super hoog staat, hij geeft hele rare kleuren en alles ziet er heel vaag en noisy uit.
Iemand enig idee om ^ te fixen?
Ik hoef niet op een knop te drukken.. hij stelt zelf scherp op de barcode en scant dan automatisch....?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33st schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:13:
Zijn er al mensen die ondertussen een sleeve/pouch voor hun HTC Desire hebben aangeschaft. In deel 1 van het HTC Desire topic heb ik al enkele mensen over een Ultra Slim Pouch van Sena gehoord, maar heb hier nog geen foto's van gezien. Foto's / Informatie van andere pouches en sleeves zijn ook zeker welkom.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33766441
check in dit topic mijn post!

Accessoires voor de HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:27:
[...]

Ik hoef niet op een knop te drukken.. hij stelt zelf scherp op de barcode en scant dan automatisch....?
LOL Ik hield hem schijnbaar gewoon verkeerd om! Anyways thanks dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Stomme vraag, maar hoe maak ik in godsnaam een | symbool op de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

@rxs: bij het toetsenbord naar de nummers/tekens gaan. En dan tab 2 (knopje links van spatie) daar staat |
(het ziet er uit als een | met een gat erin, is gewoon hetzelfde)

Ik wilde vanmiddag muziek gaan luisteren maar ik heb bij de muziek speler een ruis op de achtergrond. Redelijk zacht en laag maar bij rustige muziek (Chopin- Noctures) goed hoorbaar. Ook als ik een nummer stop gaat de ruis nog hoorbaar 2-3 seconden door. Hebben meer mensen hier last van? Ik vindt het eerlijk gezegt best vervelend. Ik Dacht eerst dat het aan de kwaliteit van de mp3 lag maar op mijn pc en oude telefoon klinkt die prima...
Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Heb de Desire al aantal weken, op zich ben ik er wel tevreden mee.. echt een snel apparaat! Maar er is altijd een maar..

Ik ontkoppel mn desire om 05:30u van de lader en ik haal 15.00u met pijn en moeite! Enige wat ik in die tussentijd doe is, 2 of 3 x world of photo spelen a 5 minuten en 2 telefoontjes plegen a 15 sec.. en 5 minuten op internet!

Ik draai geen zelf gedownloade programmas op de achtergrond

Helderheid staat op rond de 35/40%
Syncen staan aan

voor de rest niets eigenlijk.. ik sluit trouwens alles ook netjes af..

En het bereik valt me vies tegen.. mensen krijgen vaak direct mn voicemail! en paar minuten later krijg ik een bericht dat er iemand gebeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adem9elf schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:28:
En het bereik valt me vies tegen.. mensen krijgen vaak direct mn voicemail! en paar minuten later krijg ik een bericht dat er iemand gebeld heeft.
Heb je soms t-mobile?

@anderen, hebben jullie ook last van zo een korte standy tijd? Ik heb hem net gekocht en schrik van sir fuxalot bericht. Halve dag is echt te weinig....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Heb de Desire al aantal weken, op zich ben ik er wel tevreden mee.. echt een snel apparaat! Maar er is altijd een maar..

Ik ontkoppel mn desire om 05:30u van de lader en ik haal 15.00u met pijn en moeite! Enige wat ik in die tussentijd doe is, 2 of 3 x world of photo spelen a 5 minuten en 2 telefoontjes plegen a 15 sec.. en 5 minuten op internet!

Syncen staan aan

Heb je wifi/gps aanstaan? En sluit je alles af met een taskkiller? Uninstall die eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
jup, heb t-mobile.. maar met al mn andere telefoons had ik gewoon op die plekken goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
Icyzer schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:31:
[...]

Heb je wifi/gps aanstaan? En sluit je alles af met een taskkiller? Uninstall die eens
nee heb ze beiden niet aanstaan.. ik had eerst advanced task gebeuren maar die heb ik verwijderd en draai nu System

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

adem9elf schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:35:
[...]

nee heb ze beiden niet aanstaan.. ik had eerst advanced task gebeuren maar die heb ik verwijderd en draai nu System
System?
http://support.t-mobile.c...2d5fc510127f6aeabd60076a1
Staan wel wat tips, en ze zeggen ook nadrukkelijk. Apps killen = minder battery life

[ Voor 27% gewijzigd door Icyzer op 23-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Icyzer schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:22:
@rxs: bij het toetsenbord naar de nummers/tekens gaan. En dan tab 2 (knopje links van spatie) daar staat |
(het ziet er uit als een | met een gat erin, is gewoon hetzelfde)

Ik wilde vanmiddag muziek gaan luisteren maar ik heb bij de muziek speler een ruis op de achtergrond. Redelijk zacht en laag maar bij rustige muziek (Chopin- Noctures) goed hoorbaar. Ook als ik een nummer stop gaat de ruis nog hoorbaar 2-3 seconden door. Hebben meer mensen hier last van? Ik vindt het eerlijk gezegt best vervelend. Ik Dacht eerst dat het aan de kwaliteit van de mp3 lag maar op mijn pc en oude telefoon klinkt die prima...
Help!
Al geprobeerd, maar dan join ik een ander channel op irc dan bedoeld. Gebruik AndChat btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Mart81 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:41:
Heb de Desire nu ruim 2 weken in bezit en hen nog steeds zeer tevreden. Dat copy protected apps nu beschipbaar is helemaal super.

enkele vrienden die helemaal "apple verslaafd" zijn, zie ik nu langzaam door de knieen zakken voor een google phone.

ik heb slecht 1 min punt en dat is de standaard fm radio, die ruist enorm erg bij kleine obstakels.
Qua radio heb ik ook veel ruis, tenzij ik even de kabel van mn koptelefoon om mn vinger wikkel.. Dat ene lusje zorgde ervoor dat ik zelfs op utrecht centraal bij spoor 4 ontvangst had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Laatst online: 09-09 16:17
DRvDijk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:05:
[...]

Qua radio heb ik ook veel ruis, tenzij ik even de kabel van mn koptelefoon om mn vinger wikkel.. Dat ene lusje zorgde ervoor dat ik zelfs op utrecht centraal bij spoor 4 ontvangst had!
Heb ik net geprobeerd op Amsterdam wtc. Het maakt het ontvangst wel beter. Maar om nu elke keer het draad te wikkeolen vind ik geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:45:
[...]

System?
http://support.t-mobile.c...2d5fc510127f6aeabd60076a1
Staan wel wat tips, en ze zeggen ook nadrukkelijk. Apps killen = minder battery life
Bedoel je niet meer ipv minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:47:
[...]

Nee, minder battery life = kortere accutijd, en daar gaat het toch om ;)
Ik heb zelf ook last van een razendsnelle ontladingstijd van m'n accu. Als ik hem om 07:15 van de lader staat hij om 14:00 in het oranje.
Ik draai 1 Push-Mail account, MessageNow, TvGids en nog wat andere kleine dingetjes.
Ik snap er geen reet meer van :( Hoe ga ik dit fixen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Om het maar in huis, tuin en keukentaal te zeggen:
Er is eerder in het topic al langsgekomen dat Android zelf beslist wanneer apps afgesloten moeten worden. "killen" vereist dus meer energie dan ze op de achtergrond laten lopen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

[...]

Nee, als je met een task killer aan de gang gaat word de batterij tijd korter.

Volgens mij zijn de voornamelijk boosdoeners:
Spelletjes (zelf korte, asphalt 5 zuigt batterij leeg)
GPS
WiFi
Display 100% herlderheid
Taskkiller
Live wallpapers
En verder zware apps/video kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:51:
[...]

Ik heb zelf ook last van een razendsnelle ontladingstijd van m'n accu. Als ik hem om 07:15 van de lader staat hij om 14:00 in het oranje.
Ik draai 1 Push-Mail account, MessageNow, TvGids en nog wat andere kleine dingetjes.
had ik ook, maar ik heb 'm een keertje helemaal leeg laten lopen, tot de telefoon zichzelf afsluit (hij valt dus niet pardoes uit)
en 'm dan aan de lader te leggen.
ik heb battery left erop staan, die geeft de verwachte levensduur aan van een lading, die stond vóór ik dat deed op max 12 uur en nu staat ie op ruim 17 uur als de accu 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:51:
[...]

Om het maar in huis, tuin en keukentaal te zeggen:
Er is eerder in het topic al langsgekomen dat Android zelf beslist wanneer apps afgesloten moeten worden. "killen" vereist dus meer energie dan ze op de achtergrond laten lopen...
Oke, ik heb sinds 1 uurtje een HTC Desire. Vergeef mij mijn onwetendheid... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:43
Verkeerde topic, excuses.

[ Voor 94% gewijzigd door G33st op 23-04-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Syncen staan aan

Wellicht zit bij jou de Agenda-applicatie te klooien. Lees dit topic eens op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=666404

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:19:
Ik vroeg me trouwens af of meer mensen deze problemen hebben en weten hoe het komt op te lossen qua apps:
Ebuddy - Wanneer ik een notification krijg in Portrait Mode en erop druk dan crasht de app en wordt ik uitgelogd.
uStream Broadcaster: Het lijkt wel of mijn Expose echt super hoog staat, hij geeft hele rare kleuren en alles ziet er heel vaag en noisy uit.
Iemand enig idee om ^ te fixen?
Wat uStream betreft: die is nog niet geschikt voor Android 2.1. Voor zover ik weet is dat beeld bij alle 2.1-devices fucked up. Een werkend alternatief is Qik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat er niet in de OP de meestgebruikste software voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een instelling niet vinden (of het zit er gewoon niet op)....

Als ik in de auto van m'n werk de Desire aan een oplader hang, dan springt het scherm aan. Deze gaat na een tijdje vanzelf weer uit, maar is het niet in te stellen dat als het toestel aan een lader/usb kabel komt dat deze niet aan springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:32:
waarom staat er niet in de OP de meestgebruikste software voor deze telefoon?
In principe is daar toch Android Software & Discussie - Deel 4 voor ?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:49

mphilipp

Romanes eunt domus

shameete schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:47:
[...]
nou.. ik heb hier nog iemand lopen die helemaal apple adept is, en die kan niet veel meer uitbrengen dan "dat hebben ze gejat van de iphone, die had dat als eerste O-) "
Ik vind dat toch zó zielig aan het worden...dat gejank van die eppel frieks. Mensen die dingen roepen als 'mijn OS is beter of mijn PC is beter' laten zien dat ze geen ene reet van ICT weten. Helaas zijn er veel ICT'ers bij. Maar die laten dan zien dat ze maar matig inzicht in de materie hebben.

Laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Als ik mijn foon moet demonstreren roep ik hooguit dat het een verademing is tov de WiMo's die ik hiervoor had. Windows blijft leuk speelgoed, maar veel programma's zitten gewoon klote in elkaar. En het platform eronder is niet heel erg robuust. Maar goed, uiteindelijk gaat het erom wat voor jou het beste werkt. En als voor een persoon een WiMo goed werkt, wie ben ik dan om te bepalen dat een iPhone of Android 'beter' is? Niets is beter! Dat bepaalt de gebruiker zelf. Helaas gaat het bij heel veel mensen tegenwoordig helemaal niet om functionaliteit, maar om de patswaarde. Een iPhone is hot, dus moeten ze 'm hebben. Idem voor Android met de coole foons als de Desire. Vraag je een demo, krijg je alleen het speelgoed te zien, maar niet hoe handig het emailprogramma is of de agenda... En filmpjes...my god! We hebben 100 jaar tv en dan gaan we films kijken op een 4 inch scherm...Goed, als je dat leuk vindt, prima. Ik doe het zelf niet. Maar ik zit ook nooit in de trein ofzo, dus ik kijk lekker thuis op mijn plasmascherm.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
mphilipp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:35:
[...]

Ik vind dat toch zó zielig aan het worden...dat gejank van die eppel frieks. Mensen die dingen roepen als 'mijn OS is beter of mijn PC is beter' laten zien dat ze geen ene reet van ICT weten. Helaas zijn er veel ICT'ers bij. Maar die laten dan zien dat ze maar matig inzicht in de materie hebben.

Laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Als ik mijn foon moet demonstreren roep ik hooguit dat het een verademing is tov de WiMo's die ik hiervoor had. Windows blijft leuk speelgoed, maar veel programma's zitten gewoon klote in elkaar. En het platform eronder is niet heel erg robuust. Maar goed, uiteindelijk gaat het erom wat voor jou het beste werkt. En als voor een persoon een WiMo goed werkt, wie ben ik dan om te bepalen dat een iPhone of Android 'beter' is? Niets is beter! Dat bepaalt de gebruiker zelf. Helaas gaat het bij heel veel mensen tegenwoordig helemaal niet om functionaliteit, maar om de patswaarde. Een iPhone is hot, dus moeten ze 'm hebben. Idem voor Android met de coole foons als de Desire. Vraag je een demo, krijg je alleen het speelgoed te zien, maar niet hoe handig het emailprogramma is of de agenda... En filmpjes...my god! We hebben 100 jaar tv en dan gaan we films kijken op een 4 inch scherm...Goed, als je dat leuk vindt, prima. Ik doe het zelf niet. Maar ik zit ook nooit in de trein ofzo, dus ik kijk lekker thuis op mijn plasmascherm.
Mag ik een amen, een dikke +1, kudos, 3 bier en een groot applaus?

Ik heb vanmiddag lopen patsen met de Desire. Wat ik heb laten zien? Dat-ie mn belhistorie automatisch in de Google calendar zet. En vervolgens dat-ie heel hard uit ging na 11 uur batterij slurpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:33:
Ik kan een instelling niet vinden (of het zit er gewoon niet op)....

Als ik in de auto van m'n werk de Desire aan een oplader hang, dan springt het scherm aan. Deze gaat na een tijdje vanzelf weer uit, maar is het niet in te stellen dat als het toestel aan een lader/usb kabel komt dat deze niet aan springt?
Fly-guy in "HTC Desire - Deel 3"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:51:
[...]

vaag hoor... ik haal mijn telefoon om 8 uur uit de lader(ochtend). Overdag zit ik op internet met wifi aan speel een spelletje af en toe, ik gebruik een taskkiller, ik installeer/ deinstalleer veel apps... ect ect ect. Maar om 9 uur in de avond is mij batterij 60 %! en kan die makkelijk door tot de volgende ochtend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Laatst online: 16:24
Mijn Desire is besteld.
Nu heb ik enkele vraagjes, die ik hier dan graag ook stellen wil! =D

1. Wat is de beste manier om de accu oftewel de levensduur ervan te waarborgen? De eerste keer 24 uur lang opladen?
2. Kan de HTC Desire ook e-books lezen? :$
3. Heb je ook een MSN programma? Of kan dit alleen via e-buddy?
4. Hoeveel SMS'jes kan deze mobiel opslaan voordat de inbox vol is?
5. Kan je de SMS'jes naar je pc zetten?
6. Wat voor browser staat erop? Of moet je die zelf kiezen, zoja welke is het beste en het snelst (lichtgewicht)?

[ Voor 25% gewijzigd door henidde op 23-04-2010 20:24 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:13:
Mijn Desire is besteld.
Nu heb ik enkele vraagjes, die ik hier dan graag ook stellen wil! =D

1. Wat is de beste manier om de accu oftewel de levensduur ervan te waarborgen? De eerste keer 24 uur lang opladen?
2. Kan de HTC Desire ook e-books lezen? :$
3. Heb je ook een MSN programma? Of kan dit alleen via e-buddy?
4. Hoeveel SMS'jes kan deze mobiel opslaan voordat de inbox vol is?
5. Kan je de SMS'jes naar je pc zetten?
@1,

Op een gewone normale manier gebruiken.

@2

Ja

@3

Ja

@4

Tot het geheugen vol zit

@5

?

Prima dat je vragen stelt! Maar met een beetje googlen kom je er ook.. :)

@6

Standaard browser. Dolphin kan, en er is ook Opera.

En niet blijven editten. Btw, veel vragen horen in de software-discussie thuis

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de HTC Desire net zoals de HTC Legend, gemaakt van aluminium, of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:26:
[...]

@1,

Op een gewone normale manier gebruiken.

@2

Ja

@3

Ja

@4

Tot het geheugen vol zit

@5

?

Prima dat je vragen stelt! Maar met een beetje googlen kom je er ook.. :)

@6

Standaard browser. Dolphin kan, en er is ook Opera.

En niet blijven editten. Btw, veel vragen horen in de software-discussie thuis
Dus hij ondersteunt PDF-Files? Dat is echt super! :9

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

henidde schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:38:
[...]

Dus hij ondersteunt PDF-Files? Dat is echt super! :9
Ga zelf eens moeite doen ofzo. Ga je eens verdiepen in wat een smartphone is en wat Android is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 15:43
Kijken jullie trouwens ook uit naar de nieuwe Android versie (Froyo)? Ik ga er vanuit dat deze op redelijke termijn beschikbaar zal zijn voor de Desire. Waarom? Google wil fragmentatie tegengaan en ik heb ergens gelezen dat google bedrijven verplicht om te upgraden naar Froyo ivm de fragmentatieproblemen. Ook gebruikt Adobe Froyo om Flash 10.1 op Android te krijgen. Ik denk zelfs dat de update voor de Hero uitgesteld is omdat HTC misschien wel Froyo op de Hero wil hebben. Ze kunnen dit uiteraard nu nog niet zeggen omdat Google Froyo nog niet bevestigd heeft.

Waarom kijk ik er naar uit?
- 2,5 tot 3x sneller dmv de Dalvik JIT-compiler;
- Betere powermanagement en extra geheugen aan kunnen spreken door een nieuwere Linux kernel te gebruiken;
- Meer modules die onafhankelijk geupdate kunnen worden. Zo hoeft er niet elke keer een nieuwe ROM op als de market een update krijgt. Straks kan je via de market nieuwe versies downloaden van de browser, market, Gtalk, enz;
- Hopelijk een APPS2SD geintegreerd in Android zodat we eindelijk meer apps kunnen installeren;
- Misschien WIFI-n sinds Google nieuwe drivers voor de WIFI chipset heeft vrijgegeven waardoor Wifi-n mogelijk is;
- Betere OpenGL-ES2 ondersteuning door nieuwe API's en betere integratie in Android;
- Bug fixes en extra functionaliteit? Bv: Voice-dailing dmv Bluetooth (een groot gemis), betere pics bij je contacten (hogere resolutie), Google tasks integratie, enz.

Al met al, heb er zin in :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:44:
[...]

Ga zelf eens moeite doen ofzo. Ga je eens verdiepen in wat een smartphone is en wat Android is.
Rustig meneer. Ik ben druk aan het bestuderen.
Heb je nog tips/sites voor me?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een dag ineens geen microfoon meer! ;w dwz hij werkt niet meer,niet gedempt geen gekke dingen mee gedaan en een weekje in mn bezit.
Somebody? heb vodafone al gevraagd maar nog geen reactie
maar een bt headset aangeschaft voor t weekend
kan dit software zijn? android gerelateerd? fabrieks instellingen helpen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom _soms_ de Desire een PIN CODE vraagt om het toestel uit stand by te krijgen, en vervolgens dan de unlock (pattern) dan pas kan uitvoeren? Waarom eerst opeens een PINCODE die gebeurd soms.

Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

henidde schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:56:
[...]

Rustig meneer. Ik ben druk aan het bestuderen.
Heb je nog tips/sites voor me?
Dit forum, met name het android based mobiles sub forum, daar staat enorm veel over android.
Anteros schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:52:
Kijken jullie trouwens ook uit naar de nieuwe Android versie (Froyo)?
Ik ben wel tegen die afkorting, voornamelijk omdat de volledige naam zo epic is :D

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 23-04-2010 21:20 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan het spelen met mijn Desire, maar ik zag tijdens het spelen ineens een schermpje opkomen dat erg lijkt op de speeddial van Opera. 6 thumbnails waarvan 1 facebook, 1 google enz enz. Nu zit ik al een half uur te zoeken maar ik vind dat schermpje niet terug?

Wie kan me ff helpen herinneren hoe ik dat schermpje tevoorschijn krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:27:
Ik ben nu aan het spelen met mijn Desire, maar ik zag tijdens het spelen ineens een schermpje opkomen dat erg lijkt op de speeddial van Opera. 6 thumbnails waarvan 1 facebook, 1 google enz enz. Nu zit ik al een half uur te zoeken maar ik vind dat schermpje niet terug?

Internet>menu>bookmarks?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aros
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-08 12:17
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:27:

Dat is de Bookmarks widget van HTC. Die kun je via Menu > Toevoegen aan BureauBlad > Widgets > Bookmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aros
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-08 12:17
Oh ja :) De widget komt op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7(8)7 Dat was hem ja...
Aros schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:36:
[...]

Dat is de Bookmarks widget van HTC. Die kun je via Menu > Toevoegen aan BureauBlad > Widgets > Bookmark
Ff kijken dan...

Perfect, dit voorkomt een eventuele volgende vraag van me, namelijk hoe ik hem permanent kan maken :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
DRvDijk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:42:
[...]

Ik heb vanmiddag lopen patsen met de Desire. Wat ik heb laten zien? Dat-ie mn belhistorie automatisch in de Google calendar zet.
Gebruik je hier CallTrack voor of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Op de een of andere manier kan ik geen html email ontvangen via de email applicatie. De mail applicatie van Gmail ondersteund het wel gewoon. Als je bij de instellingen kijkt geeft hij ook aan dat de "message format" plain text is. Dit kan je verder ook niet wijzigen.
Mail size limit heb ik op 50kb staan (entire mail heb ik ook al geprobeerd).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
offtopic:
:w zat jij niet weer aan de Nokia tegenwoordig? Geinig je ineens ook hier te zien :)

Mijn batterij heeft het vandaag 11 uur uitgehouden. Nou moet ik zeggen dat ik nog érg veel aan het spelen en ontdekken ben, dus dat dat ook niet zo héél raar is. Ook denk ik dat het eenmaal compleet ontladen misschien wel goed doet, zodat de batterij zichzelf calibreert. Weet niet of het waar is, maar we'll see :)
mmedia schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:05:
[...]

Gebruik je hier CallTrack voor of iets anders?
Jeps :) En SMS Backup om de SMSjes in GMail te krijgen :)

[ Voor 24% gewijzigd door DRvDijk op 23-04-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Waarschuwing: de volgende foto's kunnen als zeer schokkend worden ervaren!

Vanavond wilde ik snel even naar een klusje en pakte mijn Desire om mijn navigatie op te starten... ik haalde het toesel van de lader en trof toen dit aan

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/P4230745.jpg

Ik baalde gigantisch want ik heb het toestel niet laten vallen o.i.d. ik heb hem alleen van de lader gepakt. Hij lag al die tijd op het aanrecht. Had 10 minuten daarvoor nog mee zitten bellen en toen ik ophing was er niks aan de hand :(

MAAR... het gekke is als ik het scherm kantel dan zit de vlek op een andere plek

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/P4230746.jpg

En ik verbaasde me nog meer toen het scherm uit was en ik het scherm weer aanzette met de powerknop:

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/P4230747.jpg

Wat is hier aan de hand? Als ik het scherm van de unlock afhaal dan zit de vlek er weer. Ik baal enorm want HTC gaat dit vast niet onder garantie repareren. Iemand een verklaren waarom de vlek er de ene keer wel is en als het scherm gelocked is dan niet zichtbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
??

Het lijkt een softwarematig issue en van repareren lijkt me dus sowieso geen sprake. Heb je als eens een factory reset gedaan? Het lijkt wel een beetje op een virus oid. Die vorm is sowieso veel te nep om echt te zijn :)

edit: haha

[ Voor 15% gewijzigd door HarmoniousVibe op 23-04-2010 23:30 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Je loopt gewoon te F*cken mag ik hopen (zie post hierboven van wontcatchme, andere app die dit doet is screen crack, die is eigenlijk nog leuker/echter)

[ Voor 10% gewijzigd door Qli-max op 23-04-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik snap er werkelijk niks van. Ik heb wel zo'n screen crack app geinstalleerd staan. Maar al dagen niet gebruikt. Dit soort app's starten toch zelf niet op? De telefoon is vandaag nog een keer opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Verwijder die apps dan en kijk of het verdwijnt...niet gewoon een te grappige huisgenoot?

[ Voor 28% gewijzigd door Qli-max op 23-04-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Nee ik was vanmiddag alleen thuis. Dus niemand kan eraan gezeten hebben. Iets in me zegt dat de app automatisch moet opstarten op een gezette tijd ofzo. Aangezien ik na het telefoongesprek de telefoon aan de lader heb gedaan, meer niet. Ik ga even de apps de-installeren. Vind het vreemd, omdat ik de apps al dagen niet gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
Binnetie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:22:

Ik baalde gigantisch want ik heb het toestel niet laten vallen o.i.d. ik heb hem alleen van de lader gepakt. Hij lag al die tijd op het aanrecht. Had 10 minuten daarvoor nog mee zitten bellen en toen ik ophing was er niks aan de hand :(

Ik baal enorm want HTC gaat dit vast niet onder garantie repareren. Iemand een verklaren waarom de vlek er de ene keer wel is en als het scherm gelocked is dan niet zichtbaar is?
Binnetie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:32:
Ik snap er werkelijk niks van. Ik heb wel zo'n screen crack app geinstalleerd staan.
Werkelijk waar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Als zo'n app op je telefoon staat gaat deze toch niet uit zichtzelf opstarten? En al helemaal niet als je de telefoon een uur daarvoor opnieuw is opgestart... m.a.w. zo'n app wordt allen actief als jij hem handmatig opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

tenzij er een automatische functie in zit om de eigenaar zich kapot te laten schrikken. bv het weer kan ook elke 3 uur automatisch worden geupdate, maar dit kan ook handmatig, echter start dit ook gewoon direct op na een reboot

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 23-04-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je alleen instellen dat het scherm nooit uit gaat, maar niet dat het scherm aan springt als hij opgeladen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de app verwijderd en de Desire opnieuw opgestart. Toch zag ik de vlek weer 8)7.
Maar niet meer te zien bij de geinstalleerde apps. Ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd en daarna verwijderd en de Desire weer opnieuw opgestart. Nu heb ik de vlek niet meer.
Pff wat een opluchting... kan je je voorstellen hoe je kan schrikken als je dit ineens ziet terwijl je met een opnieuw opgestarte telefoon zit en hij alleen maar aan de lader heeft gehangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Na vanavond wat met de Desire gespeeld te hebben een paar vragen waarop ik het antwoord in dit topic nog niet kon vinden:

- Als je een oproep gemist hebt, knippert de led. Maar hoe zie ik nou wat ik gemist heb? Er staat op het scherm geen tekst of verwijzing naar gemiste oproepen o.i.d.
- En wat is de makkelijkste/snelste manier om de beltonen op 'stil' te krijgen? Op de Nokia schakel je heel makkelijk over naar een ander profiel, maar hoe kan dat zo makkelijk mogelijk op de Desire? Enige wat ik gevonden heb is via telefooninstellingen/geluid e.d., best veel werk.
- Ik wil de contacts op mijn SIM kaart niet zien, dus heb dit ingesteld bij 'contacts' in het menu. Dit werkt daar prima. Maar als ik nu op 'telefoon' druk vanuit het hoofdscherm, zie ik de nummers op de SIM kaart er toch weer tussen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:12:

- En wat is de makkelijkste/snelste manier om de beltonen op 'stil' te krijgen? Op de Nokia schakel je heel makkelijk over naar een ander profiel, maar hoe kan dat zo makkelijk mogelijk op de Desire? Enige wat ik gevonden heb is via telefooninstellingen/geluid e.d., best veel werk.
Power knop een paar sec indrukken, dan op stil zetten. Hoewel ik niet zeker ben of dit goed werkt.
(vandaag achter gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Dat eerste kun je doen door de bovenste balk als het ware naar beneden te schuiven. Daar staan al je notifications mbt oproepen, mail, afspraken e.d.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Na vanavond wat met de Desire gespeeld te hebben een paar vragen waarop ik het antwoord in dit topic nog niet kon vinden:

Er bestaan diverse widgets voor, ik gebruik zelf Beautiful Widgets, hierin zit een Beautiful Silence Widget. Die zet je op je home screen, 1x klikken en je toestel staat op stil. Je kan bv ook MySettings pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Binnetie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:08:
Ik heb de app verwijderd en de Desire opnieuw opgestart. Toch zag ik de vlek weer 8)7.
Maar niet meer te zien bij de geinstalleerde apps. Ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd en daarna verwijderd en de Desire weer opnieuw opgestart. Nu heb ik de vlek niet meer.
Pff wat een opluchting... kan je je voorstellen hoe je kan schrikken als je dit ineens ziet terwijl je met een opnieuw opgestarte telefoon zit en hij alleen maar aan de lader heeft gehangen?
Nee ik zie het verschil tussen nep en echt wel ;) zeker als het met het lockscreen niet te zien is 8)7 dan KAN er toch onmogelijk een echte barst in zitten...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Duidelijk wat betreft de gemiste oproepen en op stil zetten.. even geprobeerd en lijkt prima te werken. Volume omlaag lijkt ook nog een oplossing kwam ik net achter, dan komt ie op het laatst ook nog in de trilstand.

Zat net in een tekstvak te typen met het toetsenbordje. Als je dan ergens naar midden in een woord wil met je cursor, gebruik je op een pc de cursortoetsen en druk je een paar keer backspace om wat te verwijderen. Met touchscreen klik je een keer of 5 voordat de cursor op de juiste plek staat. Is hier iets handigs voor? Want ik zie geen cursortoetsjes op het toetsenbord staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volumeknop gebruiken. Die gaat via zachter naar stil naar tril als je 'm zachter zet vanuit je homescreen.

edit: ik was blijkbaar net te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:30:
[...]
edit: ik was blijkbaar net te laat.
;) yep... maar geeft niet hoor..

@RXS: Thanks.. trackpad werkt idd prima.. tis allemaal even wennen

[ Voor 15% gewijzigd door hars73 op 24-04-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

@ hars73
De trackpad gebruiken.

Klein schopje:
Stomme vraag, maar hoe maak ik in godsnaam een | symbool op de desire

De | met het stukje ertussen uit is hem niet. Is op zich niet zo'n ramp, maar kom zo een irc kanaal waar een | in de naam zit niet in. Voorlopig opgelost door een mirc invite script te maken maar goed.

[ Voor 5% gewijzigd door rxs op 24-04-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik gebruik Setting Profiles (betaald) om dat soort instellingen automatisch aan te laten passen, maar wellicht is Quick Settings een fijne applicatie voor je? Je kunt namelijk instellen dat je er makkelijk toegang tot hebt vanuit de notification bar (zonder notification icon!) zodat je vervolgens in 1 tik dingen aan en uit kunt zetten, waaronder de ringtone.
hars73 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:29:
Duidelijk wat betreft de gemiste oproepen en op stil zetten.. even geprobeerd en lijkt prima te werken. Volume omlaag lijkt ook nog een oplossing kwam ik net achter, dan komt ie op het laatst ook nog in de trilstand.

Zat net in een tekstvak te typen met het toetsenbordje. Als je dan ergens naar midden in een woord wil met je cursor, gebruik je op een pc de cursortoetsen en druk je een paar keer backspace om wat te verwijderen. Met touchscreen klik je een keer of 5 voordat de cursor op de juiste plek staat. Is hier iets handigs voor? Want ik zie geen cursortoetsjes op het toetsenbord staan.
Daarvoor gebruik je je 'optische trackball' toch ...?

[ Voor 14% gewijzigd door gday op 24-04-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

rxs schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:36:
@ hars73
De trackpad gebruiken.

Klein schopje:
Stomme vraag, maar hoe maak ik in godsnaam een | symbool op de desire

De | met het stukje ertussen uit is hem niet. Is op zich niet zo'n ramp, maar kom zo een irc kanaal waar een | in de naam zit niet in. Voorlopig opgelost door een mirc invite script te maken maar goed.
Icyzer in "HTC Desire - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15
Beste dames en heren,

Ik heb een bluetooth headset aangesloten op de Desire.
Als ik muziek afspeel krijg ik het echter niet voor elkaar om deze d.m.v. de headset te beluisteren.

Lukt anderen dit wel?
Misschien ligt het aan mijn specifieke headset.

[ Voor 7% gewijzigd door Mogwai82 op 24-04-2010 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, heb je al die topics en de references in je hoofd zitten ofzo? F*ckin' encyclopedie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

De | met het stukje ertussen uit is hem niet

Dus de oplossing van Icyzer werkt niet..
zoals ik al in mijn post had gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:53:
[...]

Hahahaha, heb je al die topics en de references in je hoofd zitten ofzo? F*ckin' encyclopedie :D
Gewoon een kwestie van de search gebruiken en deze vraag al eerder tegen gekomen te zijn. Zit nu al een week fanatiek de topics door te worstelen dus ben al wat dingen tegengekomen.

[ Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 24-04-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:09:
[...]

offtopic:
:w zat jij niet weer aan de Nokia tegenwoordig? Geinig je ineens ook hier te zien :)
offtopic:
Ik hou me zo'n beetje met alles bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn office outlook agenda afspraken te laten ontvangen van mn telefoon. Contactpersonen enzo werkt goed en ook als ik een verjaardag bij een contact persoon heb staan zet ie deze wel in mn agenda, alleen de echte agenda afspraken niet dus. Iemand een idee wat ik verkeerd doe.

Heb de meest recente versie van htc sync geinstalleerd, agenda sync voor gmail heb ik aan en uit gezet maar dit maakt geen verschil voor de sync met outlook. uiteraard staat agenda ook aangevinkt in sync programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Icyzer schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:22:
Help!
Toch nog maar een keer proberen, heeft hier nu echt niemand last van? Ik hoor het bij verschillende oortjes maar niet bij mijn koptelefoon :( Ik vind het wel jammer wat zo is sommige muziek gewoon niet te luisteren. Mijn streaming app heeft precies hetzelfde...

Zou iemand het gewoon eens uit willen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:36
mensen,
ik heb een probleem met het afspelen van muziek.
tot gister werkte de speaker gewoon bij het afspelen maar net wouw ik muziek afspelen en deed het niet meer via de speaker maar wel via het headset.
heb ik misschien iets uit gezet dat speaker uitgeschakeld is of is die kapot?

mvg recemonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Icyzer schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:
[...]

Toch nog maar een keer proberen, heeft hier nu echt niemand last van? Ik hoor het bij verschillende oortjes maar niet bij mijn koptelefoon :( Ik vind het wel jammer wat zo is sommige muziek gewoon niet te luisteren. Mijn streaming app heeft precies hetzelfde...

Zou iemand het gewoon eens uit willen proberen?
Ergens in deel2 heb ik een testje gedaan met zeer gevoelige oordoppen, ja er is ruis, ja er zit een periodiek tik in. De ruis is wel beduidend minder dan bv. de hero

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Als ik mijn nieuwe HTC Desire krijg.
Doe ik er verstandig aan om hem gelijk 24 uur aan de lader te doen?
Ik kreeg als reactie van iemand 'gewoon op de juiste manier gebruiken'.
Ja en wat is dat dan?
Ik ben gewend om de telefoon bij binnenkomst 24 uur in de oplader te laten, maar lees nu strijdige berichten over het feit of dit wel goed zou zijn voor de telefoon.
Wat is de de juiste manier?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik een wifi-probleempje.
't is net alsof wifi soms gedeactiveerd wordt zonder dat ik dat wil. Het wifi-logotje verdwijnt en ik moet gewoon eens wat switchen tussen vensters en dan springt het weer aan.

't Gebeurt alleen als de telefoon ff niet werd gebruikt... maar ondertussen synchroniseert hij niets meer.

Vreemd!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
recemonster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:35:
mensen,
ik heb een probleem met het afspelen van muziek.
tot gister werkte de speaker gewoon bij het afspelen maar net wouw ik muziek afspelen en deed het niet meer via de speaker maar wel via het headset.
heb ik misschien iets uit gezet dat speaker uitgeschakeld is of is die kapot?

mvg recemonster
Te hard gezet constant? Die dingen zijn niet gemaakt voor een hardcorefest he :P

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

henidde schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:08:
Als ik mijn nieuwe HTC Desire krijg.
Doe ik er verstandig aan om hem gelijk 24 uur aan de lader te doen?
Ik kreeg als reactie van iemand 'gewoon op de juiste manier gebruiken'.
Ja en wat is dat dan?
Ik ben gewend om de telefoon bij binnenkomst 24 uur in de oplader te laten, maar lees nu strijdige berichten over het feit of dit wel goed zou zijn voor de telefoon.
Wat is de de juiste manier?
Gebruii ff de search
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:09:
Sinds kort heb ik een wifi-probleempje.
't is net alsof wifi soms gedeactiveerd wordt zonder dat ik dat wil. Het wifi-logotje verdwijnt en ik moet gewoon eens wat switchen tussen vensters en dan springt het weer aan.

Vreemd!
Dan heb je wifi ingesteld op uitgaan na 10 minuten. Ergens bij instelllingen aanpasbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Settings > Wireless & Networks > Wi-Fi settings > Menutoets > Advanced > Wi-Fi sleep policy :)

Weet iemand waarom ik geen fine grained control meer heb op welke contacten ik in de mijn telefoonboek heb staan? Er staat nu ook allerlij zut tussen van Facebook enzo, die hun telefoonnummer ingevuld hebben daar. Ik wil alleen mijn Google Contacts in het telefoonboek zien... Op de Hero kon ik gewoon kiezen... Tevens staan een hoop contacten dubbel omdat het ding alles van mijn SIMkaart weergeeft... erg vervelend.

[ Voor 73% gewijzigd door _eXistenZ_ op 24-04-2010 11:22 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:49

mphilipp

Romanes eunt domus

_eXistenZ_ schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:18:
Weet iemand waarom ik geen fine grained control meer heb op welke contacten ik in de mijn telefoonboek heb staan? Er staat nu ook allerlij zut tussen van Facebook enzo, die hun telefoonnummer ingevuld hebben daar. Ik wil alleen mijn Google Contacts in het telefoonboek zien... Op de Hero kon ik gewoon kiezen... Tevens staan een hoop contacten dubbel omdat het ding alles van mijn SIMkaart weergeeft... erg vervelend.
Dan moet je toch echt beter kijken. Duidelijker kan het haast niet.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Settings > Wireless & Networks > Wi-Fi settings > Menutoets > Advanced > Wi-Fi sleep policy :)

Dank je wel!

Je kan ook zodanig veel instellen en aanpassen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 19:31
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:07:
[...]

Ik zie eindelijk Mybackup Pro applicatie weer en die is dus wel betaald...
Ik zie dus enkel de gewone Mybackup en niet de pro. Alleen gratis dingen op mijn telefoon :(
Vergeet ik iets?

Juist ook iets raars aan de hand. Ik stuur een smsje naar een kameraad, telefoon meldt dat hij het niet heeft kunnen versturen en probeert opnieuw, en dan krijg ik een sms terug "waarom stuur je 2 berichten?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:03
Een duidelijk minpunt aan de Desire is toch eigenlijk wel waar de smartphone voor bedoeld is: bellen. Er komt echt een zeer slecht geluid uit zowel de interne als externe speaker.

De interne speaker is nog goed mee te leven, al komen gesprekken vaak 'scherp' over wanneer het belvolume op maximaal staat. De externe speaker is helemaal belachelijk, geluid is te zacht en van belabberde kwaliteit.

Vreemd opzich dat ik dit in geen enkele review terugzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15

Ik heb hier ook last van.
Als je in je homescreen op Telefoon tikt zie je alle nummers voorbij komen, ongeacht vindplaats.
Om vervuiling te voorkomen heb ik Friend Stream maar weer gedeactiveerd.

Bij Contacten -> Menu -> Weergeven kan je wel selecteren welke lijstjes je wilt zien, maar deze keuzes hebben geen invloed op het bovenstaande probleem.
Snap daarom ook niet waar mphilipp het over heeft.

- Iemand al succes met muziek luisteren met bluetooth headset?

[ Voor 5% gewijzigd door Mogwai82 op 24-04-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Laatst online: 19-09 11:34
@mantamania
installeer het programma calendersync van google, stel 2 weg synchronisatie is met je gmail account.... op deze manier heb je altijd een up2date agenda, overal bereikbaar (via internet), push functionaliteit....

je moet je desire niet de agenda van outlook laten synchroniseren, maar met google agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ruud2all schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:06:
@mantamania
installeer het programma calendersync van google, stel 2 weg synchronisatie is met je gmail account.... op deze manier heb je altijd een up2date agenda, overal bereikbaar (via internet), push functionaliteit....

je moet je desire niet de agenda van outlook laten synchroniseren, maar met google agenda.
thanks maar ik wil hem dus syncen met mn werk agenda en die is in outlook ik lees wel bericht dat het kan via sync maar het werkt zoals ik eerder zei dus maar half en krijg geen afspraken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogwai82 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:49:
[...]

[knip]

- Iemand al succes met muziek luisteren met bluetooth headset?
Ja

Vindt ie je headset wel? Druk dan even wat langer op de headset en er zullen wat opties 'oppuppen'

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik ben toch wat teleurgesteld over de bug met de wake-lock die de Agenda-app niet releaset. Om de haverklap moet ik de Agenda killen met een task-manager omdat de Desire anders niet wil slapen en mijn standby-tijd hetzelfde is als de uptime. Dat zuigt de accu nogal leeg.

Grrrrrrrrr!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dix0r schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:36:
Een duidelijk minpunt aan de Desire is toch eigenlijk wel waar de smartphone voor bedoeld is: bellen. Er komt echt een zeer slecht geluid uit zowel de interne als externe speaker.

De interne speaker is nog goed mee te leven, al komen gesprekken vaak 'scherp' over wanneer het belvolume op maximaal staat. De externe speaker is helemaal belachelijk, geluid is te zacht en van belabberde kwaliteit.

Vreemd opzich dat ik dit in geen enkele review terugzie.
Voordat ik mijn Desire had besteld, was ik hiervan al op de hoogte. Misschien zegt dat meer over jouw interesse in de Desire, dan over de reviews.

Overigens vind ik alles nog wel meevallen. De interne speaker doet zijn werk prima, totaal geen problemen mee. En de externe, tsja.. is het nou echt nodig om je medemens lastig te vallen met slechte muziek ? In dat geval kan je bij de action, of weet ik het wat voor winkel een extern speakertje kopen voor 2,50. Daar komt een herrie kabaal uit waar je u tegen zegt. Voila !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Laatst online: 19-09 11:34
Wat een geweldig toestel, zeker met alle apps nu, maar......

Wanneer in m'n agenda een afspraak staat, krijg ik netjes 10 minuten vooraf een signaal (geluid). Bij m'n vorige telefoon (HTC HERO) stond de notificatie mooi boven in het scherm en kon ik hier ook de melding wissen.

Dit lijkt niet goed te gaan bij de Desire, op het moment dat ik de telefoon uit m'n broek haal om de herinnering te bekijken is het scherm leeg en ook de notificatiebalk is leeg.

Het leuke is dat de telefoon vervolgens om de 5 minuten een signaal geeft, maar ik dus niet de mogelijkheid heb om op dismiss/verwijderen o.i.d. te drukken. Pas als m'n telefoon vlak op het buro ligt heb ik de mogelijkheid die normaal bij een herinnering hoort.

Waar kan het mee te maken hebben?
Is kantelen van de telefoon voldoende om een remider weg te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 17:36
_eXistenZ_ schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:09:
[...]

Te hard gezet constant? Die dingen zijn niet gemaakt voor een hardcorefest he :P
nee nauwelijks gebruikt en nog niet eens op maximaal volume dus vind het raar.
denk vanmiddag eens langs de belcompany gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:03
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:13:
[...]
Voordat ik mijn Desire had besteld, was ik hiervan al op de hoogte. Misschien zegt dat meer over jouw interesse in de Desire, dan over de reviews.
Ik was hier niet van op de hoogte, misschien had ik wat beter moet zoeken. Aan de andere kant had ik het toestel toch wel aangeschaft. ;)

Ik vind het gewoon vreemd aangezien het een primaire functie is van een smartphone. Overigens heb ik een aantal jaren geleden een HTC P3300 gehad, kwaliteit van de interne/externe speaker was toen ook al niet helemaal in orde. Ik ben een jaar over gegaan naar een Nokia N96, nu ben ik (sindsdien) niet te spreken over Symbian OS, maar hardwarematig hebben ze de kwaliteit van geluid en speakers toch beter op orde.

Ik had verwacht dat HTC hier na een aantal jaar wel verbetering in had kunnen brengen. Helaas kan ik concluderen dat dat nog niet het geval is.
Pagina: 1 ... 12 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.