Weet iemand hoe ik Hotmail werkend krijg (ben een nieuwe Android gebuiker)?
Ik gebruik (o.a.) de standaard instellingen die de telefoon vindt na invullen van mijn emailadres en wachtwoord, maar ik krijg alleen één mail binnen van het Windows Live Hotmail Team, waarin staat "Expired news letter mail". Ik heb hier naar gezocht en het blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben.
Handmatig alles proberen in te stellen via de gegevens die overal via google te vinden zijn, wat echter ook niet werkte. Gespeeld met instellingen in de mail app zelf (ipv de laatste X dagen nu de laatste XX mails binnenhalen), waarin daadwerkelijk wel mailtjes werden binnengehaad van hotmail, echter zijn dit de allereerste mails die ik ooit heb ontvangen. Deze dateren uit het jaar 2000 en zijn marked als unread... Wanneer ik ze markeer als read en weer sync, hopend dat de applicatie de daarop volgende "unread" mails zou ophalen, kwamen er geen nieuwe mailtjes bij en bleven deze oude, inmiddels "read" mailtjes staan. Ook heb ik geprobeerd de poorten te veranderen (587 of 25 voor outgoing server etc.).
Wi-Fi (Ziggo) of 3G (KPN), automatisch of handmatig syncen, het maakt niet uit, ik krijg het niet werkend.
De overige topics heb ik doorgespit, maar afgezien van een paar auto sync problemen met hotmail, kwam ik dit specifieke probleem niet tegen. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.