HTC Desire - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste
Acties:
  • 225.854 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:59:
Ik merk zo af en toe is een hapering met scrollen als ik door mijn sms teksten heen ga. Loopt niet echt soepel.

Verder kan ik echt geen indeling verzinnen over de 7 schermen heen. Iemand die mij tips kan geven hierover?

En apps, wat zijn de must haves? En de browser, welke is daarvan goed? :P
Bij mij gaat het scrollen door smsjes ook totaal niet soepel. Is dit bij iedereen zo?

Ik gebruik zelf altijd de standaard browser, die naar mijn mening perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:24
wontcachme schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:17:
[...]

Gebruii ff de search

[...]

Dan heb je wifi ingesteld op uitgaan na 10 minuten. Ergens bij instelllingen aanpasbaar
Dat zeg ik.. Ik krijg dan tegenstrijdige verhalen! :o

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSte
  • Laatst online: 28-07 20:12
Bij mij gaat het scrollen door smsjes ook totaal niet soepel. Is dit bij iedereen zo?
Bij het standaard HTC berichten programma ging het bij mij ook niet altijd soepel, maar ik gebruik nu Handcent en die lagged nooit. Bovendien zijn de interface en iPhone berichtenwolkjes gewoon veel gemakkelijker en mooier in mijn mening.

Hoe langer ik dit toestel heb, hoe meer ik het ga waarderen - ik surf bijvoorbeeld veel minder op mijn desktop, omdat het veel leuker is om gewoon met de desire op de bank te internetten :) Wat een prachtding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:33:
[...]

Dat zeg ik.. Ik krijg dan tegenstrijdige verhalen! :o
Gewoon als je m binnen hebt, aan de lader hangen. Groen ledje en hij is opgeladen. Daarna lekker mee gaan prutsen en m aan de lader hangen als ie bijna leeg is of als je gaat dutten. 's Nachts i.e.APNdroid gebruiken. Die zet alles uit met één klikje en je kan dan alleen nog bellen en es em essen, en es em essen en telefoontjes ontvangen. Tis maar een batterij, als dat ding het heeft gehad, koop je gewoon een nieuwe.

En ja, tegenstrijdige berichten zijn er altijd...just try it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:44:
[...]

Gewoon als je m binnen hebt, aan de lader hangen. Groen ledje en hij is opgeladen. Daarna lekker mee gaan prutsen en m aan de lader hangen als ie bijna leeg is of als je gaat dutten. 's Nachts APNdroid gebruiken. Die zet alles uit met één klikje en je kan dan alleen nog bellen en es em essen, en es em essen en telefoontjes ontvangen. Tis maar een batterij, als dat ding het heeft gehad, koop je gewoon een nieuwe.

Waarom APNdroid? Je kunt toch ook gewoon mobiel internet uitzetten dmv lang indrukken van de aan/uit-knop of mbv de widget die HTC meelevert?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
rxs schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:57:
De | met het stukje ertussen uit is hem niet
Dus de oplossing van Icyzer werkt niet..
zoals ik al in mijn post had gezet
Vreemd, gewoon nergens te vinden. Heb je andere fora (xda) al geprobeerd? Ben ook wel benieuwd...
Mogwai82 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:49:
[...]

Ik heb hier ook last van.
Als je in je homescreen op Telefoon tikt zie je alle nummers voorbij komen, ongeacht vindplaats.
Bij Contacten -> Menu -> Weergeven kan je wel selecteren welke lijstjes je wilt zien, maar deze keuzes hebben geen invloed op het bovenstaande probleem.
Idd, redelijk irritant is dat...Verder zou het ook wel prettig zijn dat als je contacten koppelt, alle informatie wordt opgenomen in het google contact, zodat als je synct met internet, je google contacten opeens veel info bezitten zoals verjaardagen etc. Weet iemand of dit kan?
gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:11:
Ik ben toch wat teleurgesteld over de bug met de wake-lock die de Agenda-app niet releaset. Om de haverklap moet ik de Agenda killen met een task-manager omdat de Desire anders niet wil slapen en mijn standby-tijd hetzelfde is als de uptime. Dat zuigt de accu nogal leeg.
Hoe ben je er achter gekomen dat de agenda het probleem is? Via? Ik gebruik zelf de agenda erg veel maar heb er geen last van, dus vraag me af hoe dat kan komen bij jou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:44:
[...]

Gewoon als je m binnen hebt, aan de lader hangen. Groen ledje en hij is opgeladen. Daarna lekker mee gaan prutsen en m aan de lader hangen als ie bijna leeg is of als je gaat dutten. 's Nachts APNdroid gebruiken. Die zet alles uit met één klikje en je kan dan alleen nog bellen en es em essen, en es em essen en telefoontjes ontvangen. Tis maar een batterij, als dat ding het heeft gehad, koop je gewoon een nieuwe.

Dankjewel voor de informatie!
Dat programma wil ik nu dus downloaden, maar ik zie nergens een download linkje staan (heb ook al een account aangemaakt).
Hoe kan ik van die site downloaden?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:49:
[...]

Dat programma wil ik nu dus downloaden, maar ik zie nergens een download linkje staan (heb ook al een account aangemaakt).
Market vanaf je Desire ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]

Niet. Dat moet via de market, of met een barcode scanner applicatie de code inlezen rechts in het scherm

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
[...]

Heb je nog geen telefoon? Anders met je telefoon zoeken via de market. Wat je ook kunt doen is eerst via de market Barcode Scanner downloaden en dan programma's op je computer zoeken, even met je tel je beeldscherm scannen en je kunt gelijk installeren.

edit: wontcachme, wat ben je snel :9 rduin ook :P

[ Voor 4% gewijzigd door Qli-max op 24-04-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:48:
[...]
Hoe ben je er achter gekomen dat de agenda het probleem is? Via? Ik gebruik zelf de agenda erg veel maar heb er geen last van, dus vraag me af hoe dat kan komen bij jou....
Inderdaad, via dat topic ben ik erachter gekomen.

Ik had al gezien dat de standby-tijd en bedrijfstijd (bij instellingen > menu > over de telefoon > accu) hetzelfde blijven als ik op de accu werk, terwijl de standby-tijd eigenlijk niet door zou moeten lopen als ik het scherm van de Desire uitschakel.

Als je *#*#4636#*#* intikt in je telefoon krijg je een scherm te zien waarin je kunt overzien hoe je telefoon werkt op de accu. Bij 'Accugeschiedenis > Ander gebruik' zag ik dat 'Wordt uitgevoerd' op 100% stond, en dat als je naar 'Accugeschiedenis > Gedeeltelijk wake-gebruik' gaat dat Agenda helemaal bovenaan staat terwijl die eigenlijk vrijwel niks zou moeten doen.

Als ik de Agenda-app vervolgens kill en opnieuw start lijkt dit probleem opgelost maar na verloop van tijd gaat ie weer klooien en zit je weer met hetzelfde probleem. :( En dat zorgt er dus voor dat de accu van je Desire veel te snel leegloopt zonder dat je iets doet.

Ik zat me dus af te vragen of het een ROM-specifiek probleem is. Ik zit zelf op de Vodafone ROM (1.15.161.4), en jij?

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 24-04-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Zal het nog eens kritisch bekijken dan, maar dacht er geen last van te hebben, kom er later wel op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:47:
[...]

Waarom APNdroid? Je kunt toch ook gewoon mobiel internet uitzetten dmv lang indrukken van de aan/uit-knop of mbv de widget die HTC meelevert?
Alles kan. Ik geef alleen maar een optie weer. Er zijn in de market honderden apps die hetzelfde doen. Heeft iets met persoonlijke voorkeur te maken wat je zelf wilt gebruiken. En APNdroid heeft mijn voorkeur. Ergo, daarom.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:47:
[...]
Kan wel handig zijn hor, want dan heb je geen last van trillen bij email etc., anders moet je weer allemaal andere instellingen veranderen. Ik werk bijvoobeeld bij email ophalen niet met piek en dal, maar schakel gewoon de hele klere zooi uit als ik ga slapen :)

Edit: telepathie of oid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:53:
[...]

Heb je nog geen telefoon? Anders met je telefoon zoeken via de market. Wat je ook kunt doen is eerst via de market Barcode Scanner downloaden en dan programma's op je computer zoeken, even met je tel je beeldscherm scannen en je kunt gelijk installeren.

edit: wontcachme, wat ben je snel :9 rduin ook :P
Kan die HTC Desire werkelijk waar een barcode scannen? 8)7
Meen je niet, waar gaat dit tegenwoordig heen! :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:58:
[...]

Kan wel handig zijn hor, want dan heb je geen last van trillen bij email etc., anders moet je weer allemaal andere instellingen veranderen. Ik werk bijvoobeeld bij email ophalen niet met piek en dal, maar schakel gewoon de hele klere zooi uit als ik ga slapen :)

Edit: telepathie of oid :9
Ik bedoelde dat je daarvoor op de Desire geen APNdroid nodig hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:01:
[...]

Ik bedoelde dat je daarvoor op de Desire geen APNdroid nodig hebt. ;)
Klopt, nodig heb je het niet, dat APNdroid of een andere gelijksoortige app, maar het is wel makkelijk, en gemak dient den Mensch......

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03

aKra

Intentionally left blank.

Ik gebruik nu JuicePlotter drie dagen en je ziet zoveel diversiteit waardoor de batterij leeg gaat. Ook vreemd om te zien dat hij 's nachts tijdens het opladen 100% aanraakt en dan na een uur/twee uur weer begint te ontladen. Dan bij 90% aangekomen gaat hij weer verder met laden en dat herhaalt hij dan nog één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
henidde schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:58:
[...]
Kan die HTC Desire werkelijk waar een barcode scannen? 8)7
Meen je niet, waar gaat dit tegenwoordig heen! :+
Maar henidde, we weten nu wel dat hij super is 8)7 Heb je hem nu al of niet? En zo ja, begin wild dingen te proberen en kom terug als je problemen tegen komt. Ik bedoel het niet verkeerd, maar je stelt erg veel vragen over dingen die zich vanzelf wijzen als je hem in handen hebt en die denk ik niet zo zeer doorslag zullen geven of je de telefoon wel of niet zal kopen (muv de batterij, maar je hebt inmiddels wel door dat daarvoor uitgebreid naar oplossingen wordt gezocht op heel internet en dat niemand de kant-en-klare oplossing heeft). Verder wil ik je niet ontmoedigen mee te denken op het forum. Dus haal dat ding en verreik ons met intel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:04:
Ik gebruik nu JuicePlotter drie dagen en je ziet zoveel diversiteit waardoor de batterij leeg gaat. Ook vreemd om te zien dat hij 's nachts tijdens het opladen 100% aanraakt en dan na een uur/twee uur weer begint te ontladen. Dan bij 90% aangekomen gaat hij weer verder met laden en dat herhaalt hij dan nog één keer.
Als je je toestel aan hebt staan, zullen er altijd applicaties of achtergrond processen zijn die energie gebruiken. Wat je ook doet of als juice-saver gebruikt. Enige manier om dat te voorkomen, is je toestel helemaal uitzetten, en dan nog zal je batterij op enig moment nog gaan leeglopen..... :+ Duurt alleen wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

You don't get my point Heppie :X

Om even te highlighten wat ik bedoel en wat ik zeg:

Ik zie zoveel verschil in het proces van ontladen, het is grappig om te zien dat hij meer verbruikt bij GPRS dan bij 3G en als je on the move bent dat hij door wisselen van masten ook veel stroom verbruikt.

Ook komisch is dat hij 's nachts een soort ontladingsproces ingaat als hij klaar is met opladen. Wat bij mij nadelig werkt omdat ik de telefoon uit de oplader haal met 90% batterij.

[ Voor 88% gewijzigd door aKra op 24-04-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:14:
Leg het dan eens in Jip&Janneke taal uit? Wat is je point? Misschien kan ik behulpzaam zijn als ik je point wel/zie begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:17:
[...]

Leg het dan eens in Jip&Janneke taal uit? Wat is je point? Misschien kan ik behulpzaam zijn als ik je point wel/zie begrijp.
Er zit geen vraag in, het is echter alleen een opmerking/observatie na wat langer in het bezit te zijn van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:04:
[...]

Klopt, nodig heb je het niet, dat APNdroid of een andere gelijksoortige app, maar het is wel makkelijk, en gemak dient den Mensch......
Is het zoveel makkelijker dan de widget van HTC dan? Dat is toch ook 1 klik? Niet om te mierenneuken hoor maar ik ben serieus benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:14:

Om even te highlighten wat ik bedoel en wat ik zeg:

[knip]
Ook komisch is dat hij 's nachts een soort ontladingsproces ingaat als hij klaar is met opladen. Wat bij mij nadelig werkt omdat ik de telefoon uit de oplader haal met 90% batterij.[/i][/b][/u]
Wat is er zo komisch aan dat hij ontlaadt als hij klaar is met opladen? Nogmaals, als je dat ding aan hebt staan zal je batterij ontladen. Een batterij ontlaadt zelfs als je m in je los in je nachtkasje legt.
gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:20:
[...]

Is het zoveel makkelijker dan de widget van HTC dan? Dat is toch ook 1 klik? Niet om te mierenneuken hoor maar ik ben serieus benieuwd. :)
Probeer die app eens zal ik zeggen. Even de widget toevoegen aan je homescreen en testen maar.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik nam mijn HTC Magic altijd met een volle batterij mee, en deze had geen cyclus van ontlading. Dan gebruikte hij gewoon de 'netstroom' om het toestel te draaien lijkt mij en spreekt de accu niet direct aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:20:
[...]

Probeer die app eens zal ik zeggen. Even de widget toevoegen aan je homescreen en testen maar.
Ik heb 'm op m'n Hero ook gehad voor wanneer ik naar het buitenland ging maar ik vond het niet zinvoller dan de widget van HTC zelf destijds. Naja, zal wel gewoon persoonlijke voorkeur zijn. :)

Anyway, wat betreft de problemen met de Agenda-app ... als je dus *#*#4636#*#* intikt zoals in gday in "HTC Desire - Deel 3"

Dan is dit wat je niet wilt zien:
Afbeeldingslocatie: http://img.yoki.org/calendar1.jpg

En dit is wat je wél wilt zien:
Afbeeldingslocatie: http://img.yoki.org/calendar2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
aKra schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:23:
Ik nam mijn HTC Magic altijd met een volle batterij mee, en deze had geen cyclus van ontlading. Dan gebruikte hij gewoon de 'netstroom' om het toestel te draaien lijkt mij en spreekt de accu niet direct aan.
Klopt, deze blijft gewoon op 100% lading staan als je hem aan de oplader/usb hebt hangen.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/accu.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
ik las volgens mij in het eerste deel dat de optical trackball voor geen meter werkt als je het scherm horizontaal houdt. ik had hetzelfde..

maar hoe kwam dat? ik kantelde mijn scherm, horizontaal dus.. en bewoog nog steeds in dezelfde richting over de trackball.. dus horizontaal scherm.. verticaal trackball.. dit werkt niet..

dus: scherm kantelen.. dan ook de andere kant op met je vinger.. en dan kom je met gemak midden in een woord om te editen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Zoals beloofd zou ik er op terug komen. Even kort getest:

2:30 min scherm uit gedaan en daarna weer aan: Bedrijfstijd +2:30 min, Standby tijd + 0:45 min

Verder via de code: Wordt uitgevoerd 54,6%, Scherm aan: 50.7 %, Bij gedeeltelijk wake-gebruik alleen Android systeem, mail, google en telefoon (geen kalender).

Ik heb ook een vodafone ROM, dus begrijp er niks van... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:36:
[...]

Zoals beloofd zou ik er op terug komen. Even kort getest:

2:30 min scherm uit gedaan en daarna weer aan: Bedrijfstijd +2:30 min, Standby tijd + 0:45 min

Verder via de code: Wordt uitgevoerd 54,6%, Scherm aan: 50.7 %, Bij gedeeltelijk wake-gebruik alleen Android systeem, mail, google en telefoon (geen kalender).

Ik heb ook een vodafone ROM, dus begrijp er niks van... 8)7
Bedankt voor het uitzoeken. :) Zou je je telefoon een keertje willen rebooten en kijken hoe het gedrag dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:28:
[...]

[...]

Anyway, wat betreft de problemen met de Agenda-app ... als je dus *#*#4636#*#* intikt zoals in gday in "HTC Desire - Deel 3"

[knip]
I.p.v dat intikken van de codes, zou je ook een app kunnen gebruiken. Spareparts. Werkt nu goed na de laatste update. In de app de bovenste en tweede tab.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Brad Pitt schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:29:
[...]

Klopt, deze blijft gewoon op 100% lading staan als je hem aan de oplader/usb hebt hangen.

[afbeelding]
Bij mij dus niet, bij mij ontlaad hij na een tijdje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:38:
[...]

I.p.v dat intikken van de codes, zou je ook een app kunnen gebruiken. Spareparts. Werkt nu goed na de laatste update. In de app de bovenste en tweede tab.... ;)
Klopt ja, Spare Parts kun je daar als het goed is ook voor gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

LightYears schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:44:
[...]

Ergens in deel2 heb ik een testje gedaan met zeer gevoelige oordoppen, ja er is ruis, ja er zit een periodiek tik in. De ruis is wel beduidend minder dan bv. de hero
Is dat HTC eigen of ligt dat gewoon aan android? Anders zou het wel zonde zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:38:
[...]
Weer een app erbij zeker, ik ben niet 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:50:
[...]

Weer een app erbij zeker, ik ben niet 8)7 :9
90,64KB kan je de 8)7 niet kosten, en het gaat ook een beetje om gebruikersgemak... :P Het inkloppen van de code kost je waarschijnlijk meer batterijjuice dan het starten van de app. En dat is dan de winst.... 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwai82
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 18:15
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:10:
[...]

Ja

Vindt ie je headset wel? Druk dan even wat langer op de headset en er zullen wat opties 'oppuppen'
Ja de headset is verbonden met de telefoon. Gaf ook netjes aan "headset is verbonden".
Muziek komt echter alleen uit de telefoonspeaker.

Ben ook even naar instellingen > draadloos enz > bluetooth instellingen geweest.
Daar nog even lang op HHB-700 (headset) gedrukt, toen op opties... maar vind daar geen oplossing.

Ook filmpjes worden via de telefoonspeaker afgespeeld.

Ik denk dat deze headset alleen "service" biedt voor telefoongesprekken.

- Is er al een appie om internet te delen zonder usb kabeltje, of is daar root-access voor nodig?

[ Voor 11% gewijzigd door Mogwai82 op 24-04-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:53:
[...]
90,64KB kan je de 8)7 niet kosten, en het gaat ook een beetje om gebruikersgemak... :P Het inkloppen van de code kost je waarschijnlijk meer batterijjuice dan het starten van de app. En dat is dan de winst.... 8)
LOL :9 Had hem gelijk al even geïnstalleerd hor 8)

@ gday, tel gereboot, agenda even geopend, scherm uit, 5 min later checken, niks aan de hand met agenda (staat wel tussen gedeeltelijk wake-gebruik maar in vergelijking met android systeem is het niks). Moet zo weg maar zal het over een wat langere tijd monitoren, al lijkt er niks aan de hand te zijn. Post nog even je tel gegevens (software, kernel etc.), want ben wel echt benieuwd waarom maar enkele tel's hier last van schijnen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:05:
[...]

LOL :9 Had hem gelijk al even geïnstalleerd hor 8)

@ gday, tel gereboot, agenda even geopend, scherm uit, 5 min later checken, niks aan de hand met agenda (staat wel tussen gedeeltelijk wake-gebruik maar in vergelijking met android systeem is het niks). Moet zo weg maar zal het over een wat langere tijd monitoren, al lijkt er niks aan de hand te zijn. Post nog even je tel gegevens (software, kernel etc.), want ben wel echt benieuwd waarom maar enkele tel's hier last van schijnen te hebben...
Firmwareversie: 2.1-update1
Kernel-versie: 2.6.29-3cb3dfbf htc-kernel@and18-2 #1
Build-nummer: 1.15.161.4 CL155070 release-keys
Softwarenummer: 1.15.161.4

Als andere mensen met een Vodafone-ROM hier geen last van hebben ga ik toch maar eens terug naar de winkel om 'm om te laten ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:26:
[...]

Firmwareversie: 2.1-update1
Kernel-versie: 2.6.29-3cb3dfbf htc-kernel@and18-2 #1
Build-nummer: 1.15.161.4 CL155070 release-keys
Softwarenummer: 1.15.161.4

Als andere mensen met een Vodafone-ROM hier geen last van hebben ga ik toch maar eens terug naar de winkel om 'm om te laten ruilen.
Nu wat langer gemonitoord maar geen problemen hier. Heb exact zelfde ROM. Sorry... (Ga btw nu echt weg :P tot morgen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 21:11

AJM

Ik heb de Desire icm met Hi, als ik via het mobiele internet naar www.9292ov.nl wil dan wordt de pagina doorverwezen naar system.mobileportal.nl en krijg ik een foutmelding dat ik geen toegang tot de heb. Via wifi kan ik wel gewoon 9292ov bezoeken.

Zijn er meer bij wie dit ook het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
De Gmail applicatie die standaard wordt meegeleverd werkt niet, iemand enige idee? De foutmelding:

Helaas! De toepassing Gmail (Proces.com.google.android.gm) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qli-max schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:05:
[...]

Maar henidde, we weten nu wel dat hij super is 8)7 Heb je hem nu al of niet? En zo ja, begin wild dingen te proberen en kom terug als je problemen tegen komt. Ik bedoel het niet verkeerd, maar je stelt erg veel vragen over dingen die zich vanzelf wijzen als je hem in handen hebt en die denk ik niet zo zeer doorslag zullen geven of je de telefoon wel of niet zal kopen (muv de batterij, maar je hebt inmiddels wel door dat daarvoor uitgebreid naar oplossingen wordt gezocht op heel internet en dat niemand de kant-en-klare oplossing heeft). Verder wil ik je niet ontmoedigen mee te denken op het forum. Dus haal dat ding en verreik ons met intel :*)
Wauw Qli-max jij bent een voorbeeld voor de tweakers natie! Meestal krijgen nieuwe gebruikers hier een snauw van een contactgestoorde hork die meent boven hen te staan. ;(
Chapeau. Drie bier voor Qli-max. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 13-09 17:36
recemonster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:35:
mensen,
ik heb een probleem met het afspelen van muziek.
tot gister werkte de speaker gewoon bij het afspelen maar net wouw ik muziek afspelen en deed het niet meer via de speaker maar wel via het headset.
heb ik misschien iets uit gezet dat speaker uitgeschakeld is of is die kapot?
oke het probleem is gevonden:
net langs de belcompany geweest en die wisten het eerst ook niet tot een opletende medewerker zij dat hij aangaf dat het headset er nog in zat maar deze zat er niet in.
dus even opnieuwe gereboot en hij deed het weer.
toch raar dat de telefoon dit zij maar goed hij doet het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

recemonster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:02:
[...]

oke het probleem is gevonden:
net langs de belcompany geweest en die wisten het eerst ook niet tot een opletende medewerker zij dat hij aangaf dat het headset er nog in zat maar deze zat er niet in.
dus even opnieuwe gereboot en hij deed het weer.
toch raar dat de telefoon dit zij maar goed hij doet het weer :)
Mooi dat het opgelost is. :) Maar euh ... had je zelf niet even kunnen verzinnen om een keertje te rebooten? Dat lost namelijk wel vaker een onverklaarbaar probleem op. ;) (Niet negatief bedoeld!)

Ik ga er in ieder geval vanuit dat als iemand een probleem heeft en dit meldt, dat hij dan ook op z'n minst een reboot heeft geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 24-04-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Weet iemand hoe ik Hotmail werkend krijg (ben een nieuwe Android gebuiker)?

Ik gebruik (o.a.) de standaard instellingen die de telefoon vindt na invullen van mijn emailadres en wachtwoord, maar ik krijg alleen één mail binnen van het Windows Live Hotmail Team, waarin staat "Expired news letter mail". Ik heb hier naar gezocht en het blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben.

Handmatig alles proberen in te stellen via de gegevens die overal via google te vinden zijn, wat echter ook niet werkte. Gespeeld met instellingen in de mail app zelf (ipv de laatste X dagen nu de laatste XX mails binnenhalen), waarin daadwerkelijk wel mailtjes werden binnengehaad van hotmail, echter zijn dit de allereerste mails die ik ooit heb ontvangen. Deze dateren uit het jaar 2000 en zijn marked als unread... Wanneer ik ze markeer als read en weer sync, hopend dat de applicatie de daarop volgende "unread" mails zou ophalen, kwamen er geen nieuwe mailtjes bij en bleven deze oude, inmiddels "read" mailtjes staan. Ook heb ik geprobeerd de poorten te veranderen (587 of 25 voor outgoing server etc.).

Wi-Fi (Ziggo) of 3G (KPN), automatisch of handmatig syncen, het maakt niet uit, ik krijg het niet werkend. :S

De overige topics heb ik doorgespit, maar afgezien van een paar auto sync problemen met hotmail, kwam ik dit specifieke probleem niet tegen. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
natasdiamon in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

[ Voor 90% gewijzigd door natasdiamon op 24-04-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:36:
Weet iemand hoe ik Hotmail werkend krijg (ben een nieuwe Android gebuiker)?

[..knip..]
Voor Live en/of Hotmail-account deze instellingen gebruiken.
natasdiamon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:02:

[..knip]

Als ik er nu eentje bestel, krijg ik dan maandag mijn toestel + direct uit de doos werkend abbonement?
Meestal wordt bij een nieuw abbo de sim meteen meegestuurd en is abbo ook meteen actief. En als je m nu besteld, betwijfel ik of je m maandag al hebt. Denk het niet... ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Heb je mijn post gelezen? Dat doet het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

natasdiamon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:02:
Omdat mijn Nokia 6300 is overleden, lijkt dit me een echt mooie opvolger, ik heb die nokia al bijna 3 jaar.

Ik bel ongeveer 1 a 2 uur en sms 10 a 20 smsjes per maand, maar mobiel internet lijkt me een must op dit toestel, dus dat moet er zoiezo bij.

Misschien te n00b hoor, maar ik weet niet hoe dit zit namelijk :) :
Als ik nu volgens deze lijst:
pricewatch: HTC Desire Bruin

Deze shop pak:
http://www.gsmwijzer.nl/s...e-brown?gsm_bundle_id=795

(35 euro administratie+aansluitkosten)

Als ik er nu eentje bestel, krijg ik dan maandag mijn toestel + direct uit de doos werkend abbonement?
Twee dingen:
  1. Volgens mij kun je deze vraag beter stellen in dit topic.
  2. Nee, zoals je kunt zien op de website is het product in bestelling. Vele webshops hebben vertraging opgelopen wat betreft de levering van nieuwe toestellen i.v.m. de aswolk uit IJsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:09:
[...]

Heb je mijn post gelezen? Dat doet het dus niet.
Hier wel...dus! En bij anderen ook?! Wat is er dus fout aan jouw instellingen?

account: janjansen@live.nl of janjansen@hotmail.com
protocol: pop
wachtwoord: je wachtwoord
POP-server: pop3.live.com
beveiligingstype: SSL
serverpoort: 995
SMTP-instellingen:

Aanmelden vereist aanvinken

wachtwoord: je wachtwoord
smtpserver: smtp.live.com
beveiligingtype: TLS
serverpoort: 587

Account informatie wordt geveriefieerd.....

Accountnaam opgeven.
Uw naam: janjansen

Instellen voltooien.

Verder zijn er in de mail-applicatie nog wat specifieke applicatie instellingen die je kan wijzigen. kijk daar ook eens naar.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Mijn instellingen zijn dus exact hetzelfde. Zo zijn ze trouwens al als de applicatie de instellingen automatisch ophaald. Bij mij werken ze dus niet... heb zelf echt geen idee waar het aan kan liggen. Reboot helpt trouwens ook niets, om dat ook maar even te melden. Maar goed... ik ben zeker niet de enigste die dit probleem heeft en op topics op fora waar hiernaar wordt gevraagd, wordt simpelweg niet gereageerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:26:
[...]

Mijn instellingen zijn dus exact hetzelfde. Zo zijn ze trouwens al als de applicatie de instellingen automatisch ophaald. Bij mij werken ze dus niet... heb zelf echt geen idee waar het aan kan liggen. Reboot helpt trouwens ook niets, om dat ook maar even te melden. Maar goed... ik ben zeker niet de enigste die dit probleem heeft en op topics op fora waar hiernaar wordt gevraagd, wordt simpelweg niet gereageerd. :P
Mooi dan toch dat ik reageer.. ;) En ja ik had je post gelezen. Nog twee opties: verwijder het hele account en stel m opnieuw in met de gegevens zoals ik die gaf handmatig. Werkt dus echt

Laatste radicale botte oplossing...factory-restore van je toestel.

Nogmaals alle mij bekende gebruikers van een Live/Hotmail-account en een HTC-Android, hebben geen problemen met de standaar mail-applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Laatst online: 13-09 17:36
gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:08:
[...]

Mooi dat het opgelost is. :) Maar euh ... had je zelf niet even kunnen verzinnen om een keertje te rebooten? Dat lost namelijk wel vaker een onverklaarbaar probleem op. ;) (Niet negatief bedoeld!)

Ik ga er in ieder geval vanuit dat als iemand een probleem heeft en dit meldt, dat hij dan ook op z'n minst een reboot heeft geprobeerd.
nee had nog niet gereboot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 23:02
Vandaag iets vreemds gehad met de SD kaart. Weet niet precies welke volgorde het was, ik dacht dat het zo ging.
Ik wilde een foto gaan maken toen de hij hier vervolgens op vast liep. De foto app toen afgesloten door op de uit knop te drukken. Daarna nog keer geprobeerd maar ging nog niet goed. Telefoon toen opnieuw opgestart.
Toen hij weer opgestart was kreeg ik een melding backup mislukt.
Hierna kreeg ik de melding dat de SD kaart leeg was en geformatteerd moest worden. Heb dus maar akkoord gedaan omdat ik toch niets op m'n SD had staan. Echter gebeurde er daarna niets. Daarna de SD er nog even uit gehaald en er weer ingedaan. Had toen ook geen zin.

Daarna maar even laten zitten en gewacht tot ik thuis was. SD kaart vervolgens op pc aangesloten, paar dingen er vanaf gehaald, enkele muziek nummer en cache van 2 programmatjes, Touiteur en nog 1tje..
Vervolgens de batterij er nog wat langer uit gelaten en toen werd de kaart weer herkend.

Ik weet dus niet precies of de backup fout nou voor of na de foto proberen te maken kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Stollie schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:42:
[...]

Ik weet dus niet precies of de backup fout nou voor of na de foto proberen te maken kwam.
Ik heb de backup fout nu ook al 2 maal gehad (hier en hier gemeld). De telefoon herstarten heeft telkens het probleem "opgelost".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:30:
[...]

Mooi dan toch dat ik reageer.. ;) En ja ik had je post gelezen. Nog twee opties: verwijder het hele account en stel m opnieuw in met de gegevens zoals ik die gaf handmatig. Werkt dus echt

Laatste radicale botte oplossing...factory-restore van je toestel.

Nogmaals alle mij bekende gebruikers van een Live/Hotmail-account en een HTC-Android, hebben geen problemen met de standaar mail-applicatie.
Zeker mooi. :P

Ik heb de account verwijderd, handmatig alles ingevoerd (trouwens al een aantal keer gedaan, maar 15 maal scheepsrecht! :P ) --> probleem blijft zich voordoen. Weer alleen die ene mail met de tekst "expired news letter mail". Hard reset begin ik nog niet aan, heb het toestel sinds gisteren.

Denk dat ik het maar even laat voor wat het is, kan inmiddels die instellingen dromen. Iig bedankt, mocht ik het zelf oplossen, kom ik uiteraard hier even op terug om de oplossing te melden. :)

Overigens een ander probleem betreffende de kalender/agenda:
De agenda op mijn telefoon netjes gesynct met de google kalender op de pc, alleen heb ik opeens 3 dubbele verjaardagen erin staan van elk contactpersoon. 1/3 is afkomstig van de verjaardag kalender die je in de Google kalender op de pc kan toevoegen (prima, die wil ik dus behouden). De overige 2/3 zijn afkomstig van mijn persoonlijke kalender, wat vreemd is, aangezien ik juist daar alle verjaardagen al uit had verwijderd om dit probleem te voorkomen... gebeurd het dus toch! 8)7

Op de PC is alles dus wel zoals ik het wil hebben en wanneer ik het toestel sync staan daar opeens vrolijk 2 extra verjaardag events bij van elk contactpersoon.

[ Voor 28% gewijzigd door Cache op 24-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:34:
[...]

Hard reset begin ik nog niet aan, heb het toestel sinds gisteren.

... mocht ik het zelf oplossen, kom ik uiteraard hier even op terug om de oplossing te melden. :)
Dan zou ik juist nu die factory-restore doen. Vooral omdat je m pas sinds gisteren hebt. Zou mij niets verbazen dat je misschien een slechte eerste boot hebt gehad, en dat er wat fout zit. Maar goed, laat ons je eventuele oplossing weten., Altijd handig voor mensen met hetzelfde probleem die de 'search' gebruiken.. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:43:
[...]

Dan zou ik juist nu die factory-restore doen. Vooral omdat je m pas sinds gisteren hebt. Zou mij niets verbazen dat je misschien een slechte eerste boot hebt gehad, en dat er wat fout zit. Maar goed, laat ons je eventuele oplossing weten., Altijd handig voor mensen met hetzelfde probleem die de 'search' gebruiken.. ;)
Mja, het was al een kriem om al mijn smsjes over te zetten naar Android (overstap van Windows Mobile) zonder root access. Heb je daar nog een goede backup tool voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die HTC contacten widget. Bij iedereen heb ik dat de standaard actie: "open profiel / standaard pagina"
Behalve bij 2 personen, daar is op 1 of andere miraculeuze wijze de standaard actie: "sms" of bel..

Iemand een idee hoe ik dit oplos ? Ik vind dit reuze irritant !

Edit: Bedankt ! ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:49:
[...]

Mja, het was al een kriem om al mijn smsjes over te zetten naar Android (overstap van Windows Mobile) zonder root access. Heb je daar nog een goede backup tool voor? :P
Zat ook al een automatische backup in je telefoon, maar uh...ik las ergens smsbackup?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voor degenen die last hebben van een buitensporing batterijverbruik zoals ik aangaf in gday in "HTC Desire - Deel 3" en gday in "HTC Desire - Deel 3" : ik ben vanmiddag bij Vodafone langsgeweest en ze wilden m'n toestel (dat ik 2 dagen had) wel DOA verklaren maar ze hadden de Desire niet meer op voorraad ... dus ik moet ff een paar dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:50:
Ik heb die HTC contacten widget. Bij iedereen heb ik dat de standaard actie: "open profiel / standaard pagina"
Behalve bij 2 personen, daar is op 1 of andere miraculeuze wijze de standaard actie: "sms" of bel..

Iemand een idee hoe ik dit oplos ? Ik vind dit reuze irritant !
even die personen uit de groep verwijderen die je heb geselecteerd om weer te geven en dan opnieuw toevoegen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Desire nu ook 2 weken. Wat een pracht toestel als je van een Touch Cruise afkomt (A), haha. Maar daarbij kan ik met deze wel weer even voorruit.

Wat me het meest opvalt is dat het surfen zo soepel gaat. De pagina wordt automatisch aangepast aan het scherm. Maar ja wat wil je als je vergelijkt met een Touch Cruise.

Maar wat ik gister ontdekte vond ik niet zo tof. Schijnbaar is mijn 3,5 mm koptelefoon aansluiting nu al kapot. Want als je normaal een koptelefoon of 3,5 mm plug erin doet dan voel je een soort 'klik'. Die klik is nu weg en ik kan geen koptelefoon meer aansluiten:s. Als ik er nu een koptelefoon in doe dan klikt ie niet meer en hangt de plug er gewoon los in. De koptelefoon is gewoon een Sennheiser CX400 met 3,5 mm koptelefoon aansluiting dus daar kan het niet aan liggen.

Maandag ga ik maar eens bellen wat er aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:20:
Voor degenen die last hebben van een buitensporing batterijverbruik zoals ik aangaf in gday in "HTC Desire - Deel 3" en gday in "HTC Desire - Deel 3" : ik ben vanmiddag bij Vodafone langsgeweest en ze wilden m'n toestel (dat ik 2 dagen had) wel DOA verklaren maar ze hadden de Desire niet meer op voorraad ... dus ik moet ff een paar dagen wachten.
Wat is buitensporig batterij gebruik ongeveer? Hoelang houd die het vol dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik had HTC gemaild omtrent het niet kunnen vinden van Google Earth e.d. en ik kreeg een opzienbarend mailtje terug;

Geachte Nick Kiran, Bedankt voor u vraag met betrekking tot de HTC. Bedankt voor u geduld terwijl wij met google hebben samengewerkt om de copyrught beschermde applicaties toe te staan op dit toestel. Dit zou nu moeten zijn opgelost. Echter U zult wel het toestel opnieuw moeten opstraten. Wij hebben het hier in Engeland gepropeerd en het zal moeten werken. Google Erarth is voor een op dit moment onbekende oorzaak verwijdert van de marktplaats, en wij wachten op dit moment op google om te kijken wat hiermee gedaan kan worden. Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Bedankt voor het e-mailen met HTC. Met vriendelijke groet, *knip*., HTC

[ Voor 1% gewijzigd door BastiaanN op 24-04-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
hahah jezus want een oen, zal wel moe zijn van de hele dag mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Hebben mensen ook last van een kompas dat van de kaart is? ik moet elke keer wanneer ik google sky map gebruik een 8 figuurtje maken met de telefoon om het kompas weer goed te krijgen. Hij zit er anders behoorlijk naast als ik het niet doe. Mijn metaaldetector detecteert ook vanalles terwijl er geen metaal is. Ik heb het idee dat dit is ontstaan sinds ik de waterpas heb gecalibreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Zijn er nog echte aanraders qua games ?
Ik heb doodle jump, Flight control en wat andere spellen die echt fantasisch zijn. Zoek er meer ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:57:
Ik heb doodle jump, Flight control en wat andere spellen die echt fantasisch zijn. Zoek er meer ...
Abduction :D Met een koe platformpjes omhoog springen (door telefoon te bewegen) om zo bij de ufo te komen. Echt leuk spelletje.

Ben zelf overigens ook nog op zoek naar spelletjes, dus als er mensen suggesties hebben; graag :D Ben echt van de lamme spelletjes zoals Abduction dus - niet te ingewikkeld en verslavend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Nickalicious schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:40:
Ik had HTC gemaild omtrent het niet kunnen vinden van Google Earth e.d. en ik kreeg een opzienbarend mailtje terug;

Geachte Nick Kiran, Bedankt voor u vraag met betrekking tot de HTC. Bedankt voor u geduld terwijl wij met google hebben samengewerkt om de copyrught beschermde applicaties toe te staan op dit toestel. Dit zou nu moeten zijn opgelost. Echter U zult wel het toestel opnieuw moeten opstraten. Wij hebben het hier in Engeland gepropeerd en het zal moeten werken. Google Erarth is voor een op dit moment onbekende oorzaak verwijdert van de marktplaats, en wij wachten op dit moment op google om te kijken wat hiermee gedaan kan worden. Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Bedankt voor het e-mailen met HTC. Met vriendelijke groet, [mbr]*knip*[/]., HTC
swoutr schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:29:
hahah jezus want een oen, zal wel moe zijn van de hele dag mailen
Maar dit klopt toch allemaal wat ie schrijft? Het is bekend dat de Google Earth applicatie niet meer in de Market staat (zoek hier maar even) evenals het feit dat we inderdaad weer Copy Protected apps kunnen vinden? Of mis ik hier iets?

[ Voor 6% gewijzigd door FabianNL op 24-04-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:57:
Android Games - Discussie & Ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2022
Beste mede Desire gebruikers _/-\o_ ,
Heb nu sinds 2 dagen ook dit geweldige apparaat O+ maar tog een paar vraagjes.
Had een probleem met mij mail maar dankzij de comments op deze eerder gestelde vraag is het bij mij opgelost, daarvoor nog bedankt.
Echter, ik ben opzoek naar een programma om te synce en dan bedoel ik niet mij agenda ofzo maar eerder mappen met bestanden zoals muziek, gwn een mappie op je pc waarin je de gewenste bestanden zet zoals muziek en dat die dan wanneer je draadloos op je thuisnetwerk zit die dit automatische doet.
Ben nog geen programma tegen gekomen die in deze vrijheid voorziet, iemand anders wel?
Bobswa 8)

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobswa schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:45:
Beste mede Desire gebruikers _/-\o_ ,
Heb nu sinds 2 dagen ook dit geweldige apparaat O+ maar tog een paar vraagjes.
Had een probleem met mij mail maar dankzij de comments op deze eerder gestelde vraag is het bij mij opgelost, daarvoor nog bedankt.
Echter, ik ben opzoek naar een programma om te synce en dan bedoel ik niet mij agenda ofzo maar eerder mappen met bestanden zoals muziek, gwn een mappie op je pc waarin je de gewenste bestanden zet zoals muziek en dat die dan wanneer je draadloos op je thuisnetwerk zit die dit automatische doet.
Ben nog geen programma tegen gekomen die in deze vrijheid voorziet, iemand anders wel?
Bobswa 8)
http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Laatst online: 15:43
ruud2all schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:14:
Wat een geweldig toestel, zeker met alle apps nu, maar......

Wanneer in m'n agenda een afspraak staat, krijg ik netjes 10 minuten vooraf een signaal (geluid). Bij m'n vorige telefoon (HTC HERO) stond de notificatie mooi boven in het scherm en kon ik hier ook de melding wissen.

Dit lijkt niet goed te gaan bij de Desire, op het moment dat ik de telefoon uit m'n broek haal om de herinnering te bekijken is het scherm leeg en ook de notificatiebalk is leeg.

Het leuke is dat de telefoon vervolgens om de 5 minuten een signaal geeft, maar ik dus niet de mogelijkheid heb om op dismiss/verwijderen o.i.d. te drukken. Pas als m'n telefoon vlak op het buro ligt heb ik de mogelijkheid die normaal bij een herinnering hoort.

Waar kan het mee te maken hebben?
Is kantelen van de telefoon voldoende om een remider weg te drukken?
Dit komt omdat je toestel in je broekzak unlocked door je been. De knop om te snoozen staat op je unlock-scherm en daardoor druk je de melding weg. Het kan goed te maken hebben met het volgende probleem wat ik al eens aangegeven heb. Zie:
Anteros schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:03:
[...]

Ik zal het je nog sterker vertellen. Het is niet alleen de menu-knop. Een test:
1) Zet het toestel in standby (zwart scherm);
2) Leg je duim (wat ook je dij kan zijn) op het midden van het scherm;
3) Houd de duim erop terwijl je het toestel aanzet dmv power button (je komt nu op het lock-scherm);
4) Draai kleine rondjes met je duim (of beweeg op en neer)... zonder het lock-balkje aan te raken;
5) Binnen enkele seconden ben je binnen en als je niet oppast heb je al wat widgets opgestart;

Het is dus niet altijd het menu knopje wat de boosdoener is!
Bovenstaande beschrijft een manier om je Desire te unlocken zonder op de unlock balk te drukken (en bovenstaande gebeurt dus heel vaak als je het toestel met het scherm tegen je been hebt liggen). Als je het toestel aanzet, als iemand je belt of als je een alarm krijgt, op deze manier unlock je je toestel zonder de balk te gebruiken. Een serieus probleem omdat je zomaar zou kunnen gaan bellen of contacten kan verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Icyzer schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:04:
[...]

Wat is buitensporig batterij gebruik ongeveer? Hoelang houd die het vol dan?
10% per uur eraf zonder wezenlijk iets met de telefoon te doen. Uiteindelijk zou ik dan dus pakweg 10 uur met de accu kunnen doen zonder dat ik 'm echt gebruik.

Ik vind het toch apart dat zo weinig mensen in dit topic hier last van hebben ... op forum.xda-developers.com zijn er veel meer mensen met dit probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen met problemen met Syncen ? Ik gebruik W7 64 bit, maar als ik wil syncen krijg ik een foutmelding. Ik snap er echt geen bal van..

Naja heb het nu dan op de pc beneden geprobeerd. Vista 32 bits, en dat gaat wel gewoon. Naja probleem "opgelost" dan maar. Wachten op een update van de sync tool. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

gday schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:01:
[...]

10% per uur eraf zonder wezenlijk iets met de telefoon te doen. Uiteindelijk zou ik dan dus pakweg 10 uur met de accu kunnen doen zonder dat ik 'm echt gebruik.

Ik vind het toch apart dat zo weinig mensen in dit topic hier last van hebben ... op forum.xda-developers.com zijn er veel meer mensen met dit probleem!
Heb er ook geen enkel probleem mee. Vanochtend om half 9 van de lade af. Stuk of 10 smsjes verstuurd. De hele dag wifi en/of 3G aan, wat vandaag 90% wifi is geweest. Tijdens het rijden BT. Paar mailtjes ontvangen en ieder half uur tweets check. Daarnaast ook nog regelmatig market gechecked. Dingetjes geïnstalleerd en verwijderd.
Nu staat hij nog op 35%.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:05:
Nog meer mensen met problemen met Syncen ? Ik gebruik W7 64 bit, maar als ik wil syncen krijg ik een foutmelding. Ik snap er echt geen bal van..

Naja heb het nu dan op de pc beneden geprobeerd. Vista 32 bits, en dat gaat wel gewoon. Naja probleem "opgelost" dan maar. Wachten op een update van de sync tool. :P
Draai ook W7 64bit en alles werkte hier direct. Probeer anders de sync tool even in compatibiliteitsmodus.

[ Voor 25% gewijzigd door Phydomir op 24-04-2010 23:03 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

FabianNL schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:31:
[...]

[...]

Maar dit klopt toch allemaal wat ie schrijft? Het is bekend dat de Google Earth applicatie niet meer in de Market staat (zoek hier maar even) evenals het feit dat we inderdaad weer Copy Protected apps kunnen vinden? Of mis ik hier iets?
Nee ik zeg ook niet dat het niet klopt, antwoord liet alleen op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
Anteros schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:00:
[...]

Dit komt omdat je toestel in je broekzak unlocked door je been. De knop om te snoozen staat op je unlock-scherm en daardoor druk je de melding weg. Het kan goed te maken hebben met het volgende probleem wat ik al eens aangegeven heb.
Eens in de instellingen kijken wil ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:41
benchMarc schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:32:
Hebben mensen ook last van een kompas dat van de kaart is? ik moet elke keer wanneer ik google sky map gebruik een 8 figuurtje maken met de telefoon om het kompas weer goed te krijgen. Hij zit er anders behoorlijk naast als ik het niet doe. Mijn metaaldetector detecteert ook vanalles terwijl er geen metaal is. Ik heb het idee dat dit is ontstaan sinds ik de waterpas heb gecalibreerd.
Sky Maps werkt bij mij helemaal niet. Layer draait netjes mee als ik ergens naar kijk en is ook behoorlijk accuraat met het toestel rechtop. Ook de diverse compas toepassingen doen het redelijk goed. Alleen Sky Maps doet het gewoon helemaal niet, hij laat altijd het zuiden zien en schommelt een beetje links/rechts als ik op mn as draai. Aangezien Layer en Compas het wel doen heb ik sterk de indruk dat Sky Map niet helemaal lekker draait op de Desire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 03:36

Infinithlon

i was there!

Odiebla schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:28:
[...]
Sky Maps werkt bij mij helemaal niet. Layer draait netjes mee als ik ergens naar kijk en is ook behoorlijk accuraat met het toestel rechtop. Ook de diverse compas toepassingen doen het redelijk goed. Alleen Sky Maps doet het gewoon helemaal niet, hij laat altijd het zuiden zien en schommelt een beetje links/rechts als ik op mn as draai. Aangezien Layer en Compas het wel doen heb ik sterk de indruk dat Sky Map niet helemaal lekker draait op de Desire...
Bij mij draait ie redelijk ok. Soms gaat ie een beetje wiebelen, en ik had ook een keer dat ie iets van 30 graden mis zat naar rechts zeg maar.... overigens heb ik hem ook nog niet gecalibreerd, daar vraagt sky maps ook om volgens mij. is dat erg nodig? ik heb het idee dat dat vooral op finetunen neerkomt. misschien verschilt dat dan weer per toestel.

Overigens is sky maps zo'n nerderig programmaatje wat mij weer google doet waarderen. ze verdienen er niks aan, maar bij google werken ook nerds die blijkbaar tijd genoeg hebben om zoiets te maken. nice!

[ Voor 10% gewijzigd door Infinithlon op 25-04-2010 06:45 ]

when i wake up people take up mostly all of my time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Accu verbruik is redelijk totdat ik wat ga surfen op het www. Gisteren tijdje gedaan maar dan gaat de accu wel snel leeg. Maar goed zit ik wel buiten met het mooie weer dus scherm zal dan ook wel het nodige verbruiken. Maar vlak voor het einde gaan de dag zat toen de accu in het rood. Os ja ook nog even gebeld en tussendoor regelmatig tweets en Facebook gechecked dus al met al nog niet eens heel slecht al had ik het graag nog wat beter gezien. Maar dat komt vast nog wel met update en root access

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Infinithlon schreef op zondag 25 april 2010 @ 06:43:
[...]
Bij mij draait ie redelijk ok. Soms gaat ie een beetje wiebelen, en ik had ook een keer dat ie iets van 30 graden mis zat naar rechts zeg maar.... overigens heb ik hem ook nog niet gecalibreerd, daar vraagt sky maps ook om volgens mij. is dat erg nodig? ik heb het idee dat dat vooral op finetunen neerkomt. misschien verschilt dat dan weer per toestel.

Overigens is sky maps zo'n nerderig programmaatje wat mij weer google doet waarderen. ze verdienen er niks aan, maar bij google werken ook nerds die blijkbaar tijd genoeg hebben om zoiets te maken. nice!
Wat ik gisteren heb uitgevonden is dat het 'calibreren' per applicatie werkt Het heeft geen zin om in compass te calibreren en dan Sky Maps te starten. Ook hoef je het calibreren niet te starten met een calibratiecommando, het werkt altijd door een 8-je te draaien. Eerst deed Sky Maps het niet, ik draai een 8-je (waarbij je overigens geen trilling ter bevestiging krijgt) en vervolgens geeft Sky Maps ineens wel de goeie richting weer EN reageert redelijk accuraat op bewegingen. Dus gewoon Sky Maps starten en als ie niet goed reageert gewoon effe uit de losse pols :-)

Nog even iets heel anders wat ik ook elders las en nu pas doorheb : de GPS werkt alleen on-demand. Je kunt hem dus rustig aan laten staan, op je normale homescreen zal je dan geen GPS icoon ontdekken in de nitofication bar. Pas als een applicatie ook de GPS aanspreekt gaat het ding aan en zie je het icoontje, sommige apps doen dat maar heel kort (zoals HTC Peep) om kort een locatie op te vragen. Je hoeft dus niet je GPS te disablen om batterij te sparen. Door de GPS aan te zetten maak je hem in principe 'beschikbaar', maar staat ie niet direct aan. Door hem uit te zetten kan hij gewoon niet aangezet worden. Feitelijk dus niet als bij de iPhone, alleen kan je hem daar volgens mij niet handmatig uitzetten...

[ Voor 22% gewijzigd door Odie op 25-04-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, nu ik dit topic door lees begin ik toch spijt te krijgen van mijn keuze. Heb voor de legend gekozen maar schermafmeting en resolutie vallen me toch wat tegen. Helemaal nu ik zie dat asphalt 5 in principe niet geschikt is voor de legend :( . Toch maar kijk en of ik iemand kan vinden die zijn desire voor een legend wil ruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
Odiebla schreef op zondag 25 april 2010 @ 09:46:
[...]
(..)

Nog even iets heel anders wat ik ook elders las en nu pas doorheb : de GPS werkt alleen on-demand. Je kunt hem dus rustig aan laten staan, op je normale homescreen zal je dan geen GPS icoon ontdekken in de nitofication bar. Pas als een applicatie ook de GPS aanspreekt gaat het ding aan en zie je het icoontje, sommige apps doen dat maar heel kort (zoals HTC Peep) om kort een locatie op te vragen. Je hoeft dus niet je GPS te disablen om batterij te sparen. Door de GPS aan te zetten maak je hem in principe 'beschikbaar', maar staat ie niet direct aan. Door hem uit te zetten kan hij gewoon niet aangezet worden. Feitelijk dus niet als bij de iPhone, alleen kan je hem daar volgens mij niet handmatig uitzetten...
Dit is nieuw voor mij! Ben Windows Mobile gewend, en daar had je maar 2 functies ook, aan of uit. Ga dit eens testen, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
Ten eerste bedankt op de reactie van mijn vorige vraag,
Nu ff een andere ik denk dat meer mensen hier mee zitten maar er of al een oplossing voor hebben of het maar voor lief nemen.
Maar wanneer ik een achtergrond uitzoek tussen mijn afbeeldingen dan ben ik altijd gedwongen om een "deel" hiervan te kiezen doormiddel van het groene kader, ik zou gwn graag mijn hele afbeelding op de achtergrond willen.
Iemand een oplossing?, alvast bedankt.

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben ergens achter gekomen gister. Normaal als ik m'n Desire naast m'n bed leg s'nachts met 3G aan dan is hij de ochtend erna leeg.
Vannacht heb ik hem weer neergelegt, maar dit keer met 3G/WIFI & GPS uit. Nog geen eens 1% was verbruikt van de accu.
Is 3G de boosdoener dan in dit verhaal ? :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DennusB schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:52:
Ben ergens achter gekomen gister. Normaal als ik m'n Desire naast m'n bed leg s'nachts met 3G aan dan is hij de ochtend erna leeg.
Vannacht heb ik hem weer neergelegt, maar dit keer met 3G/WIFI & GPS uit. Nog geen eens 1% was verbruikt van de accu.
of iets dan normaal synchroniseert en nu niet omdat er geen data connectie mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Is hij in 1 nacht leeg als je alles behalve BT aanzet? Dan moet je toch maar eens even je batterijverbruik bekijken in de settings of mbv die code.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:14:
Tja, nu ik dit topic door lees begin ik toch spijt te krijgen van mijn keuze. Heb voor de legend gekozen maar schermafmeting en resolutie vallen me toch wat tegen. Helemaal nu ik zie dat asphalt 5 in principe niet geschikt is voor de legend :( . Toch maar kijk en of ik iemand kan vinden die zijn desire voor een legend wil ruilen ;)
Ik heb toevallig gister Asphalt 5 geprobeerd, en ik vind het 3x niks. Framerate ligt veel te laag, en het racet ook gewoon niet lekker. Maar dat laatste is persoonlijk natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Vreemd. Ik heb altijd exchange pushmail aan staan en bij mij schiet hij van 100 naar 90 procent in de nacht. Maar je zegt dat je hebt getest met wifi en gps uit. Bedoel je dan dat je die normaal aan hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het groene kader voor kiezen achtergrond kan je als het goed is ook groter trekken met je vinger. Ik kwam daar achter toen ik wallpapers wilde instellen die precies de standaard maat 960x800 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:49

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik weet niet of het in deel 1/2 aan de orde is geweest, maar er is een oplossing voor het verplichte Exchange lock screen. Hierbij ben je dus verplicht om een password lock op je Desire in te stellen als je synced met Exchange (als die server dat vereist). Een patroon/gesture om de Desire te unlocken is niet voldoende (wordt denk ik niet herkend als een locking mechanisme oid).

Het is een feature, maar wél een irritante. Jeroen Brosens was het daarmee eens en heeft Lockpicker ontwikkeld. Erg handig!

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Ik zet voor het slapen gaan ook de wifi en data uit. Heeft geen enkele zin en scheelt inderdaad megaveel op de batterij. Je Wifi op sleep van 15 minuten zetten wil ook helpen, wifi is gewoon een killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
mphilipp schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:18:
Ik weet niet of het in deel 1/2 aan de orde is geweest, maar er is een oplossing voor het verplichte Exchange lock screen. Hierbij ben je dus verplicht om een password lock op je Desire in te stellen als je synced met Exchange (als die server dat vereist). Een patroon/gesture om de Desire te unlocken is niet voldoende (wordt denk ik niet herkend als een locking mechanisme oid).

Het is een feature, maar wél een irritante. Jeroen Brosens was het daarmee eens en heeft Lockpicker ontwikkeld. Erg handig!
Niet om lullig te doen, maar die security policy zit niet voor niets op je Exchange server. Een poging om die te omzeilen kan nog wel eens tegen je bedrijfsbeleid zijn en voor problemen zorgen als 'men' er achter komt. Ik zou het in ieder geval niet waarderen als mijn collega's veiligheidsmaatregelen die ik implementeer gaan omzeilen, of het nou irritant is of niet. Er zijn zat bedrijven waar je een serieuze reprimande kan krijgen voor dit soort grapjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
benchMarc schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:35:
[...]

Vreemd. Ik heb altijd exchange pushmail aan staan en bij mij schiet hij van 100 naar 90 procent in de nacht. Maar je zegt dat je hebt getest met wifi en gps uit. Bedoel je dan dat je die normaal aan hebt staan?
Nee normaal staan wifi & GPS ook uit, en knalt m'n accu van 100% naar 0% in 1 nachtje.
Heel vaag, en dat terwijl ik echt geen gekke apps op m'n telefoon heb staan.
Snap er niks van :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
Wekkel schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:09:
Het groene kader voor kiezen achtergrond kan je als het goed is ook groter trekken met je vinger. Ik kwam daar achter toen ik wallpapers wilde instellen die precies de standaard maat 960x800 zijn.
Dankje dit wist ik dus ook nog niet, maar is er ook geen mogelijkheid dat wanneer een afbeelding niet dit formaat is dat die dan inplaats van bij wordt gesneden, wordt opgevuld?
En als we dan tog bij de achtergrond zitten, kan deze ook vast gezet worden inplaats van dat die een klijn stukje opschuift telkens?
b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

DennusB schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:35:
[...]

Nee normaal staan wifi & GPS ook uit, en knalt m'n accu van 100% naar 0% in 1 nachtje.
Heel vaag, en dat terwijl ik echt geen gekke apps op m'n telefoon heb staan.
Snap er niks van :?
Ik heb mijn telefoon vannacht met 83% naast mijn bed gelegd (alles uit inclusief dataconnecties (3G, hdspa, edge), maar kon wel bellen + smsen) en met wifi constant aan. Toen ik wakker werd 9 uur later zat ik op 80%. Enigste wat synced bij mij is het weer elke 3 uur. Verder alles uit.

Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.