Nou, vandaag voor het eerst echt gefietst.
Ging natuurlijk lekker soepel, maar de houding en het verkeersbeeld, vraagt nog wel wat gewenning.
Eerst maar eens een spiegel en slot gekocht, allebei vrij noodzakelijk.
Spiegeltje is wel een verademing. Meteen bij de desbetreffende lbs gevraagd of ze ook 20" banden e.d. hebben, wat gelukkig het geval bleek te zijn. En mochten ze iets niet hebben, dan kunnen ze het binnen een dag krijgen, ideaal.
Na thuis de spiegel gemonteerd te hebben, weer op de fiets gestapt, voor een wat langere tocht, eerste ritje was maar 6.5 km.
Gelukkig lekker weer vandaag, dus dat begon al goed

Rustig op m'n gemak het dorp uit gefietst en in het zonnetje tussen de bossen door een rondje gemaakt van zo'n 18km.
Zaten een paar mooie rechte stukken tussen, hier en daar licht glooiend. Viel me ontzettend mee hoe makkelijk de snelheid omhoog ging, zonder al teveel moeite te doen, of al teveel schakelen.
Rustig doorfietsen met 25km/u was geen probleem, zal tzt zeker omhoog gaan
Gelukkig bijna geen last gehad van m'n knie, enige probleem was dat het desbetreffende been af en toe wat naar beneden gleed omdat ik te weinig druk gaf op dat pedaal.
SPD lijkt toch wel zinvol, maar dat komt op termijn nog wel een keer.
Ik moet nu alleen de pedalen aan een kant wat verzwaren, zodat ze niet de hele tijd naar de SPD kantelen.
Had iedereen hier (rijdend op 2 wielen) in het begin last met hand uit steken?
Ben af en toe toch een beetje huiverig. Ik had al rondgekeken naar richting aanwijzers voor de fiets, maar ben pas 1 setje tegengekomen, en die was €59,- dan maak ik ze liever zelf.
Zijn er andere fietsers hier die ook nadenken over richtingaanwijzers?
Al met al een lekker dagje