Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:23:
Ik vind het alleen irritant die emerency drop in kleinere maps dat je de belangrijke niet kan collecten omdat er meteen 5 tegenstanders bijstaan(zoals Map Rust en Terminal)maar ik grotere maps is het wel geniaal.
Tenzij je 3 uav's enz. erin heb
Rust, okay dat gaat niet werken. Maar in Terminal en Scrapyard lukt het wel hoor! Maar houdt je aan de volgende tips:
-Drop op een gunstige plaats. Open deur, maar doe dat vlak bij je eigen spawnplek. De kans is heel groot dat je daar weer gespawned wordt. Zo niet, zie tip 2

.
-Gebruikt tactical Insertion voordat je de drop doet!
-Gebruikt rook om je crates te beschermen.
-Informeer je team dat je het gooit! Zij helpen je graag met oprapen.
Maar tegenwoordig wil niemand meer iets delen. Er is totaal geen teamgevoel en ja dat komt door gebrek aan dedi-servers
Overigens gebeurt het bij mij ook regelmatig dat ik niet de tijd heb/neem om de emergency airdrop(s) carepackes neer te gooien. Dus het komt voor dat ik 2 emergency airdrops heb staan en 3 carepackes (incl 2 predators. Ik wacht dan vaak tot de volgende ronde en gooi alles naar beneden. En vervolgens laat ik de hemel naar beneden komen. Schitterend om 3 harriers, stealthbombers, predators naar beneden te zien komen. Hou er rekening mee dat ze je voor cheater uitmaken als je zoveel naar beneden stuurt.
Enige nadeel. Het gebeurt me regelmatig dat de pot afgelopen is en ik nog wat emergency airdrop en een carepackage heb staan... Meestal gooi ik die dan nog snel in de slotseconde. Dan telt tie nog meer voor mijn kill-streak reward-challenge thingy..
Verder is de emergency drop ook ideaal om je teammaten te helpen. Dat doe ik ook regelmatig. Ik heb er totaal geen probleem mee om een AC130 af te staan. Ik ga voor het team-belang!
Oja hoogste streak is volgens mij rond de 36 ofzo.. Maar dat haal ik tegenwoordig EXPRESS niet meer. Dat is zonde van mijn killstreak reward. Eenmaal op 7 kills (ik gebruik hardline), neem ik meer risico en ga ik vanzelf af.. Dan begint het rushen en kniven weer van voren af aan...
[
Voor 6% gewijzigd door
Mystikal op 28-04-2010 17:56
]