Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:58:
Ik heb een vraagje.
Wel assault wapen behalve de burst wapens. hebben de meeste ammo.
Want ik ben even afgestapt van men famas.maar men kogels gaan zo snel op nu.
Ik geloof alle wapens behalve de SCAR. Die heeft er namelijk 40 + eerste magazijn i.p.v. 60 + eerste magazijn bij bijvoorbeeld de M4A1.
Daarnaast kan je inderdaad Scavenger (Pro) gebruiken. Ook kan je Extended Mags gebruiken, waarmee je naast extra reservekogels ook nog eens de capaciteit van je magazijn vergroot (SCAR heeft dan bijvoorbeeld ruimte voor 30 kogels in één magazijn, geloof ik). Is wel iets moeilijker te behalen, 40 kills met FMJ door muren etc. heen.

Grappig dat je het zegt trouwens, het viel me laatst ook al op dat je met burst-wapens veel meer kogels overhoudt. Niet voor niets dat ze het in de Vietnam-oorlog hebben toegepast om ammo te sparen.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

Zo, lekker poosje host gespeeld, en 1 iemand even gekicked, die had m'n naam gejat... BIG MISTAKE! >:)

'k Heb nu alle wapens behalve de snipers geunlocked. Was al begonnen aan die launcher, maargoed, daar zijn geen attachments voor dus laat ik die ook lekker zitten.

Scheelt wel in kills als je een class maakt die gewoon werkt ipv dingen die je wil unlocken :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 03:17
Ja dat merk ik ook. Ben nu vooral bezig met challenges omdat ik mijn lekkere classes wil samenstellen, maar het is soms echt een ramp om met wapens te schieten die je niet liggen. Ik heb alleen net wel de Famas opnieuw ontdekt! Heerlijk wapen eigenlijk! Snelle kills, weinig recoil en zeer accuraat! Ik wacht eigenlijk op de ACR, dat vind ik echt een fijn wapen! i.c.m. met 2 rangers op het tweede wapenslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobiasvs schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:47:
[...]

Ik geloof alle wapens behalve de SCAR. Die heeft er namelijk 40 + eerste magazijn i.p.v. 60 + eerste magazijn bij bijvoorbeeld de M4A1.
Daarnaast kan je inderdaad Scavenger (Pro) gebruiken. Ook kan je Extended Mags gebruiken, waarmee je naast extra reservekogels ook nog eens de capaciteit van je magazijn vergroot (SCAR heeft dan bijvoorbeeld ruimte voor 30 kogels in één magazijn, geloof ik). Is wel iets moeilijker te behalen, 40 kills met FMJ door muren etc. heen.

Grappig dat je het zegt trouwens, het viel me laatst ook al op dat je met burst-wapens veel meer kogels overhoudt. Niet voor niets dat ze het in de Vietnam-oorlog hebben toegepast om ammo te sparen.
Extended Mags geeft je geen extra kogels.. alleen een grotere clip. Enige wapens waarop het nuttig is zijn SCAR, AA12 en M1014 ofzo, verder niet zo'n boeiende attachment. Gewoon Scavenger Pro altijd gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 00:49:
[...]

Extended Mags geeft je geen extra kogels.. alleen een grotere clip. Enige wapens waarop het nuttig is zijn SCAR, AA12 en M1014 ofzo, verder niet zo'n boeiende attachment. Gewoon Scavenger Pro altijd gebruiken ;)
Op de Intervention kan het ook handig zijn in bijv. Domination..

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In Quarry kunnen extended mags ook handig zijn. In die map word ik vaker neergeknald tijdens het herladen dan in andere maps. Quarry is een map waar je overal tegenstanders kunt verwachten en overal op moet zijn voorbereid.

Het is ook één van de weinige maps waar je campers zeer snel uit hun schuilplaatsje kan knallen omdat bijna iedere plek goed bereikbaar is met een n00btube. :P

Vanavond ga ik weer een potje knallen en mijn wapens weer unlocken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe eindelijk wat lekkere potjes gisteren avond gespeeld!!! en mijn laatste potje was 37-7 :9 ....toen dacht ik dit is het moment om te gaan slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik heb de extended mags ondekt op mijn 'snelle class' Het werkt echt verrassend op een P-90 met Marathon, Lightweight en Ninja.

Je hebt 1 vol magazijn en nog ongeveer een halfje daarna.... maar dat is juist weer makkelijk eraan, je kan bijna al je kogels in 1 mag kwijt. Dan hoef je niet stil te staan om te reloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

Def87 schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:38:
[...]

Ik heb 2 weken geleden echt 4 dagen achter elkaar constant slechte potjes gespeeld. 1 potje haal ik dan 40-10 om wat maar te zeggen en dan 10 potjes daarna 15-25/10-14 enz. Van 1.92 naar 1.88 gezakt. Niet dat ik slechter speelde, maar werd gewoon constant gespawnkilled, predators leken wel altijd naar mij toe te vliegen. Gewoon een enorm ongelukkige periode gehad. Heb het een week niet gespeeld en sindsdien valt het wel mee, begin weer langzaam omhoog te kruipen.
Ja komt me idd heel bekend voor haha ik had gisteren toch wel een lekkere speeldag gewoon 5x achterelkaar 1ste geeindigt op free for all met gemiddeld 30-40 kills per spel terwijl ik toch wel 1 van de mindere ben als het om codmw2 gaat heb het spel ook maar voor 6 uurtjes op mp gespeeld singleplayer nooit aangeraakt maar het bevalt me wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

free for all met 40 kills? gaat dat niet altijd tot 30?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
superwashandje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:44:
Yup FFA gaat maar tot 30.

@LzaAppel, Er zijn zoveel beter bruikbare perks als lightweight :s Zeker als je een ren class hebt zou ik Cold Blooded gebruiken, kan je mensen flanken zels als ze UAV hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Exspire schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:21:
[...]

Yup FFA gaat maar tot 30.

@LzaAppel, Er zijn zoveel beter bruikbare perks als lightweight :s Zeker als je een ren class hebt zou ik Cold Blooded gebruiken, kan je mensen flanken zels als ze UAV hebben..
Met al de hoge killstreaks die mensen gebruiken kom ik weinig UAV's tegen. Plus het feit dat ik redelijk wat 'chaos' modes speel met deze class (denk HQ:Pro, Domination, Demolition) En voor killstreaks schakel ik altijd braaf over naar mijn anti-air class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ook van die potjes...ik weet niet zker of door een glitch komt maar dat de tegenpartij zekr 10 tot 20 verschillende airsupports in 1 potje hebben...dan kan ik echt gek worden....maar het leuke daaraan is dat ik dan niet meer mensen killll! maar hou me alleen maar bezig met het naar beneden halen van vliegtuigen en heli's...dat is ook wel lachen.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik heb een vraagje over de DLC. Ik ga hem zelf wel kopen, omdat dit de eerste CoD game is die ik speel, dus zijn alle 5 maps voor mij nieuwe dan vind ik het nog wel waard voor die 15 euro.
Maar mijn vraag :
Is de DLC alleen via creditcard te pre-orderen op steam?
Komt de DLC ook in de winkels te liggen op 4 mei? Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk de map-pack tot mijn beschikking hebben, maar zie (nog) nergens aangegeven dat hij überhaupt in de winkels komt te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
superbassie schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:58:
[...]

Over welk wapen heb je nu dan?

Gebruik zelf ook ff Bling met een aantal wapens, maar dat is alleen om de challenges te halen, daarna weer lekker SoH of Scavenger gebruiken. :)
Ik vind Bling in hardcore wel wat toevoegen, omdat je sowieso in hardcore veel minder ammo verbruikt. Zo zijn de iron sights van de ACR best aardig, maar red dot is wel lekkerder. Als je dan ook nog een silencer wil dan zit je snel aan Bling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Helioss schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:45:
Ik heb een vraagje over de DLC. Ik ga hem zelf wel kopen, omdat dit de eerste CoD game is die ik speel, dus zijn alle 5 maps voor mij nieuwe dan vind ik het nog wel waard voor die 15 euro.
Maar mijn vraag :
Komt de DLC ook in de winkels te liggen op 4 mei? Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk de map-pack tot mijn beschikking hebben, maar zie (nog) nergens aangegeven dat hij überhaupt in de winkels komt te liggen?
Je kan ook betalen met een paypal account zag ik gisteren..

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr

Ezr

superwashandje schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:44:
uhmm ik durf toch echt te weden dat ik gisteren zowiezo in een game 34 kills had op FFA speel het trouwens op de xbox weet niet of dat wat verschil maakt ik had op het einde wel een nuke gebruikt hou daar ook rekening mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezr schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:17:
[...]

uhmm ik durf toch echt te weden dat ik gisteren zowiezo in een game 34 kills had op FFA speel het trouwens op de xbox weet niet of dat wat verschil maakt ik had op het einde wel een nuke gebruikt hou daar ook rekening mee
xbox, pc en ps3 is hetzelfde altijd 30 kills.
heb nog nooit een nuke gezien met ffa, dus weet ook niet of het kan, die 34 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:32:
[...]

xbox, pc en ps3 is hetzelfde altijd 30 kills.
heb nog nooit een nuke gezien met ffa, dus weet ook niet of het kan, die 34 kills.
Dit is wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Theoretisch kan het wel he, als je 25 kills hebt+ nuke, dan zou het niet fair zijn als je maar tot 30 zou kunnen gaan. Maw: bij een nuke is het wel mogelijk, anders niet.

Kan trouwens niet wachten op double xp weekend volgende week, dan ben ik zo prestige 10, aangezien ik er laatste tijd maar 2 weken over doe om te prestigen. Potjes van 20/30.000 xp zijn een normaliteit:D

nog nieuwe noobs die op ps3 mw2 spelen? Aangezien de GoT clan van korte duur was op ps3. Alleen Ch1mera, teamtussengas en ik zijn behoorlijk wat online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

als je het over de duivel hebt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Welke duivel ;)
En ik ben wel vaak online maar zal me ook is wat mer bezighouden met GoT potjes :)
En dat is aardig kort 2 weken ik doe er 1 maand over :s
En wanneer is die dubble xp aankomend weekend?

[ Voor 34% gewijzigd door chimera2 op 27-04-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

nee volgend weekend als de mappack uitkomt voor ps3..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:43:
Welke duivel ;)
En ik ben wel vaak online maar zal me ook is wat mer bezighouden met GoT potjes :)
En dat is aardig kort 2 weken ik doe er 1 maand over :s
En wanneer is die dubble xp aankomend weekend?
Ik d8 er gisteren nog aaan boys, dat we bijna nooit meer spelen man.
Maar speel ook veel voetbal, blijft toch belangrijk in a mans life init ;)

VANAVOND KNALLEN OP DE PS3 DAN BOYS? :D

ik wil zelfs nog wel domination spelen, speciaal voor delaitinho :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

whahaha, ja lijkt me strak plan! special voor woefhap (was het toch he?) wil ik ook wel TDM spelen;)

en idd, nou het lekker weer wordt ben ik ook veel buitenshuis te vinden, lekker in de tuin werken enzo (NOT). Misschien omdat we ook wel eens aan de klote kregen dat we geen GoT potjes meer deden..Maar we zullen ze vanavond eens flink aan de kloten geven BOTS!

moet trainen om 18, dus vanavond 20 uur ben ik wel online totdat ik ff naar kroeg ga (buitenlandse sletjes naar de grond trekken) en daarna weer present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:54:
whahaha, ja lijkt me strak plan! special voor woefhap (was het toch he?) wil ik ook wel TDM spelen;)

en idd, nou het lekker weer wordt ben ik ook veel buitenshuis te vinden, lekker in de tuin werken enzo (NOT). Misschien omdat we ook wel eens aan de klote kregen dat we geen GoT potjes meer deden..Maar we zullen ze vanavond eens flink aan de kloten geven BOTS!

moet trainen om 18, dus vanavond 20 uur ben ik wel online totdat ik ff naar kroeg ga (buitenlandse sletjes naar de grond trekken) en daarna weer present.
Jwz, ik trek domination echt slecht ouwe, altijd 6-31 omdat iedereen captured NOT.
Maar goed, is ook leuk af en toe, beetje schelden egen mijn ps3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wel jammer trouwens dat die double XP in het weekend is. Dat is nu juist het moment dat ik niet zoveel speel. Doordeweeks in de avonduren speel ik het meest. Ben wel benieuwd naar de nieuwe maps, wat meer variatie kan echt niet kwaad. Op een avond speel je zovaak dezelfde maps, lijkt soms wel alsof ze het expres doen. >:) Ik speel overigens vrijwel alleen maar TDM express. FFA deed ik in het begin vaak. Domination speel ik af en toe.

Wel leuk trouwens zo'n got clan, alleen krijg je natuurlijk een enorme PSN friendslist dat je niet meer weet wie nou wie is.

[ Voor 26% gewijzigd door Dj-sannieboy op 27-04-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:51:
[...]

Ik d8 er gisteren nog aaan boys, dat we bijna nooit meer spelen man.
Maar speel ook veel voetbal, blijft toch belangrijk in a mans life init ;)

VANAVOND KNALLEN OP DE PS3 DAN BOYS? :D

ik wil zelfs nog wel domination spelen, speciaal voor delaitinho :9
Ik ben vanavond van de partij en mij maakt het weinig uit wat we spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Hoe moet je eigenlijk gaan betalen voor de Stimulus Package op de PS3? Kan je 'm ook in de winkel kopen (in de vorm van een coupon die je moet ingeven in de PSS)?
Ik kan niet wachten op de nieuwe maps btw :D Vooral Crash, dat was in CoD4 een van de leukste maps om te spelen.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
tobiasvs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:04:
Hoe moet je eigenlijk gaan betalen voor de Stimulus Package op de PS3? Kan je 'm ook in de winkel kopen (in de vorm van een coupon die je moet ingeven in de PSS)?
Ik kan niet wachten op de nieuwe maps btw :D Vooral Crash, dat was in CoD4 een van de leukste maps om te spelen.
Je kande dlc met een credit card en via een psn card (die zijn te koop bij bart smit enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr

Ezr

Hmmm alleen maar ps3 en pc gasten hier??? Ik zit zelf op de XB360 als er mensen nog zin hebben om een potje te knallen je mag me adden nick= Ezrvcz . je mag me trouwens ook adden voor andere games altijd leuk om medetweakers in mijn vriendenlijst te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
delaitinho schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:48:
nee volgend weekend als de mappack uitkomt voor ps3..:)
De nieuwe maps komen toch op 5 mei voor PS3? Zijn die dubbele punten dan het weekend na 5 mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

botech schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:26:
[...]

De nieuwe maps komen toch op 5 mei voor PS3? Zijn die dubbele punten dan het weekend na 5 mei?
jup, is overigens altijd zo geweest.. ook bij cod5 na elke dlc. Blijft toch wel leuk om ipv 1000+ 2000+ te zien bij een headshot s&d.. das fucking niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

botech schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:26:
[...]

Ik dacht 3 of 4 mei, maar na wat gegoogle inderdaad toch 5 mei in europa. Zal wel het weekend daarna dubbel XP weekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:57:
Wel jammer trouwens dat die double XP in het weekend is. Dat is nu juist het moment dat ik niet zoveel speel. Doordeweeks in de avonduren speel ik het meest. Ben wel benieuwd naar de nieuwe maps, wat meer variatie kan echt niet kwaad. Op een avond speel je zovaak dezelfde maps, lijkt soms wel alsof ze het expres doen. >:) Ik speel overigens vrijwel alleen maar TDM express. FFA deed ik in het begin vaak. Domination speel ik af en toe.

Wel leuk trouwens zo'n got clan, alleen krijg je natuurlijk een enorme PSN friendslist dat je niet meer weet wie nou wie is.
Dan moet je gewoon de mensen die langer dan 3 maanden niet online zijn geweest eruit mieteren.. heb ik laatst ook gedaan, scheelt weer man of 4. Voor de rest is het natuurlijk wel een privilege om bij de GoT clan te zitten he. Uiteindelijk zijn de vaste spelers:

Delaitinho
Deboorr
Woefhap
Ch1mera
TheDenman (af en toe)

Mis ik iemand? Voelen mensen zich nog buiten gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:56:
[...]

Dan moet je gewoon de mensen die langer dan 3 maanden niet online zijn geweest eruit mieteren.. heb ik laatst ook gedaan, scheelt weer man of 4. Voor de rest is het natuurlijk wel een privilege om bij de GoT clan te zitten he. Uiteindelijk zijn de vaste spelers:

Delaitinho
Deboorr
Woefhap
Ch1mera
TheDenman (af en toe)

Ja Ch1mera2 ipc Ch1mera :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatst sowieso iedereen eruit geflikkerd die ik niet persoonlijk ken. Zit je lekker een blu-raytje te kijken, zie je om de 10 minuten iemand die zich aan- of afmeldt. Nee dank je.

Bovendien speel ik amper samen met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Delaitinho
Deboorr
Woefhap
Ch1mera
TheDenman (af en toe)

Ja waar is dutch renegade ;)

en eric22269 is ook gestopt, maar die was prestige 10 toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
bram1984 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:21:
Ik heb laatst sowieso iedereen eruit geflikkerd die ik niet persoonlijk ken. Zit je lekker een blu-raytje te kijken, zie je om de 10 minuten iemand die zich aan- of afmeldt.
Daar stoor ik me ook aan. Zou het niet mogelijk zijn om dat uit te schakelen, die meldingen? Ik heb het in elk geval nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:26:
[...]

en eric22269 is ook gestopt, maar die was prestige 10 toch
ohja, dutch renegade, de held van de dag:D ook al lang niet meer online gezien.
Maar volgens mij zijn we allemaal gewoon te verslaafd. Want tijdens werken op forum zitten over een spel wat je graag speelt gaat te ver. Daarbij ook nog eens op youtube kijken hoe anderen dat spel spelen, gaat nog verder. Maar tijdens een competitie-wedstrijd tennis een zweefvliegtuig zien en hem met een bal neer willlen maaien gaat ECHT te verst..:D

Ga lekker naar huis, weer genoeg gedaan voor vandaag;)
see ya all tonight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

botech schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:28:
[...]

Daar stoor ik me ook aan. Zou het niet mogelijk zijn om dat uit te schakelen, die meldingen? Ik heb het in elk geval nog niet kunnen vinden.
Moet je vooral je nick onder je forum berichten zetten;)
Dit is niet uit te schakelen voor zover ik weet.. ja, weet wel een optie: afmelden als je een dvdtje gaat kijken! (OOOHJAAA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
delaitinho schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:32:
[...]

Moet je vooral je nick onder je forum berichten zetten;)
Tja, daar heb je gelijk in, zal 'm eens weg doen 8)7
Dit is niet uit te schakelen voor zover ik weet.. ja, weet wel een optie: afmelden als je een dvdtje gaat kijken! (OOOHJAAA)
Dat is de oplossing, had zover nog niet gedacht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
delaitinho schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:29:
[...]

Maar volgens mij zijn we allemaal gewoon te verslaafd. Want tijdens werken op forum zitten over een spel wat je graag speelt gaat te ver. Daarbij ook nog eens op youtube kijken hoe anderen dat spel spelen, gaat nog verder. Maar tijdens een competitie-wedstrijd tennis een zweefvliegtuig zien en hem met een bal neer willlen maaien gaat ECHT te verst..:D

see ya all tonight!
Ach, Jan Vertongen juicht na een goal toch ook alsof hij geflashed is?

http://www.fcupdate.nl/vo...-zoals-op-de-playstation/

Dus ik vind GoT en Youtube nog wel meevallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:29:
[...]

see ya all tonight!
Pfff wat een leven :s ik zit hier nog tot half 5 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 22:45
[...]

Delaitinho
Deboorr
Woefhap
Ch1mera
TheDenman (af en toe)

Ik heb een paar keer meegespeeld maar die GoT clan is te Die Hard man :) kennie winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:26:
[...]

hahahahahahaha
Miste mezelf ook al !!!
Ben toch nagenoeg elke avond/nacht wel een tijdje aan het spelen!!
Hoofdzakelijk team deathmatch >:)
Demolition is ook niet echt mijn spel :(
Inmiddels ook wat rustiger gaan spelen(lees minder als een kip zonder kop in het rond aan het rennen)
en me gemiddelde weer (wat duurt dat lang,gemiddelt 0.1 punt in 3 dagen)wat aan het omhoog krikken,die was al niet hoog en was dramatisch gezakt
En zo nu en dan maak ik leuke potten mee(ook mindere)

Vanavond na 22.30 uur zal ik wel weer een uurtje of wat meeknallen

[ Voor 4% gewijzigd door Dutch Renegade op 27-04-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik ben ook vaak on (savonds en weekend) PSN: thugstyl niet op mijn psn naam letten:D hij is gewoon te gangster :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Als iemand wil quick-scopen, voeg me toe.

PSN: ReFreshF5

Ik ben wel nog niet al te goed en ben meestal 's avonds online. Aggresief rond rennen met een sniper vind ik nog het leukste in het spel. Mijn K/D is wel van 1.5 naar 1.3 gegaan ofzo maarja :P

Beetje no-scopen in ground war domination is nog het vetste, iemand aan de andere kant van de map uit de lucht knalle zonder in te zoomen geeft echt een kick :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
ReFresh F5 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:11:
Beetje no-scopen in ground war domination is nog het vetste, iemand aan de andere kant van de map uit de lucht knalle zonder in te zoomen geeft echt een kick :9
Zo'n kill krijg je met de pc echt niet voor elkaar. Ik heb het echt heel veel geprobeerd maar je moet dan echt dicht bij iemand staan wil je kunnen raken zonder te scopen. Die aim assist maakt het op de consoles dan ook heel anders dan op de pc. Ze moeten het er dan ook wel in hebben zitten denk ik want de nauwkeurigheid van je joystick op de controller kan nooit zo goed zijn als met een muis.

Maar er is een GoT clan? Lache! Alleen maar PS3 spelers of ook voor op de PC? Voor quickscope potjes -> steamname: spoornie

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Helioss schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:45:
Maar mijn vraag :
Ik heb de DLC deze week gekocht op steam met Click&Buy omdat ik ook geen creditcard heb.
Gewoon even registreren, instructies volgens en betalen maar :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een chopper gunner uit een care package op rust.
O mijn god wat is dat leuk daar zeg.
46 kills voordat ik er zelf aanging door een foutje in het richten.
Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:58
[...]

Delaitinho
Deboorr
Woefhap
Ch1mera
TheDenman (af en toe)

ja. mij ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quickscopen is het leukst in FFA. Zeker op de kleine maps, intervention en throwing knife :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

reemprive schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:44:
Quickscopen is het leukst in FFA. Zeker op de kleine maps, intervention en throwing knife :p
als er vanavond gequickscoped wordt op de ps3 ben ik erbij (private match)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit op de pc, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No scope over de lange afstand is onmogelijk op de pc op lange of zelfs midlange afstand. Midlang lukt 1 op 20 schoten misschien maar dan wel puur geluk. Korte afstand(zeg maar spas range) kan wel. Wat dat betreft zou ik wel eens een week op de controle willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:49
*Console ;)

Op de console werkt dat autoaim toch alleen als je inzoomt zeg maar? of ook als je niks doet ( niet aimt dus )?

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekker schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:01:
*Console ;)

Op de console werkt dat autoaim toch alleen als je inzoomt zeg maar? of ook als je niks doet ( niet aimt dus )?
Jawel. let maar op je crosshair (of die 4 streepjes hoe je het ook wilt noemen.)
die beweegt meteen mee als er een enemy komt. Geniaal als je ffies aan het flanken ben(H) en er beweegt iemand ergens door de bosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:49
Je hebt idd gelijk ik had er net even op gelet ;)
Tsja dan heb je idd een aanzienlijk voordeel tov de PC, maar ik moet zeggen dat ik er nog steeds geen ster in ben alhoewel ik er wel steeds beter er in word :)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu alles beetje aan het proberen.
als je met riot shield gaat rondrennen en een knife met magnum.
Mensen worden bang en ze weten niet wat ze moeten doen.
Voor het eerst in een lange tijd weer om dit spel gelachen.
staat een mannetje voor me zijn light machine gun helemaal leeg te sproeien tegen me.
zo'n 300 kogels later is die op en wilt die wegrennen. pats mes in ze`n rug. begin het spel weer steeds meer leuker te vinden..
Maar soms erger je dan 2 potjes later weer mateloos aan een idioot.
Ik was weer met een lekkere killstreak bezig op afghan. Iedereen kwam telkens op het zelfde punt binnen en ik knalde zo net zo hard weer weg met men augh bar. stond op 21. Maar toen vond iemand het blijkbaar nodig om te kijken van mijn team .. goh hoe doet die dat nou en die gaat recht voor me neus staan zodat ik helemaal niets zie. en paar seconden later ja hoor krijgt die tegenstander double kill omdat die&8%$ voor men neus stond.
Het was dan wel soort van een campen,maar als de tegenstanders zo stom zijn om continu dezelfde route te nemen. tsjaah wat moet ik dan :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22

D4NG3R

kiwi

:)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r7W-nGDNVIw&playnext_from=TL&videos=yYnT1glGjlQ&feature=sub]
Ik wil er ook een O+

(Is machinima een beetje dom geworden? Er staat "Call of duty 4 modern warfare" maar tis toch duidelijk MW2 :?)

[ Voor 43% gewijzigd door D4NG3R op 27-04-2010 21:03 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:50
Ik en mijn maten waar ik mee aan het spelen was kunnen allemaal niet meer in een game komen.
Melding: Steam connection failed elke 30 seconden. Applicatie werkt wel prima

Meer mensen met zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Yes, hier ook helaas.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Krijg wel een rare Steam warning, maar kon net nog wel ff spelen.
Enige waar ik de laatste tijd nog weleens last van heb is dat het beeld zo nu en dan een seconde freezed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb net computer opnieuw geinstaleerd met windows 7 en MW2 er weer opgezet, ook al speel ik het niet meer veel sinds BF:BC2 er is. Nu kan hij niet syncen met steam cloud, en kan wel multiplayer joinen maar ben dan lvl 1, dus ja ik hoop dat er tijdelijk wat problemen zijn met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:10:
Krijg wel een rare Steam warning, maar kon net nog wel ff spelen.
Enige waar ik de laatste tijd nog weleens last van heb is dat het beeld zo nu en dan een seconde freezed...
Daar heb ik al vanaf het begin last van:s Vroeg mij af of het aan de videokaart lag, maar een driver update heeft niet geholpen en veel meer mensen hebben er last van. Vrij irritant, je ziet jezelf in de killcam ook freezed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:53:
[...]

Vrij irritant, je ziet jezelf in de killcam ook freezed. :+
Als je jezelf in de killcam ook ziet stoppen met bewegen dan is het duidelijk geen grafisch probleem, maar gewoon lag of iets van netwerk problemen. Dat alleen jouw beeld een seconde stil hangt wilt niet zeggen dat je speler in het spel ook stil staat; die zou gewoon door moeten lopen zelfs als jij dat niet kan zien op jouw beeld. Als je speler in de killcam wel duidelijk stil gaat staan dan is er dus iets heel anders aan de hand.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 27-04-2010 23:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:02:
[...]

Als je jezelf in de killcam ook ziet stoppen met bewegen dan is het duidelijk geen grafisch probleem, maar gewoon lag of iets van netwerk problemen. Dat alleen jouw beeld een seconde stil hangt wilt niet zeggen dat je speler in het spel ook stil staat; die zou gewoon door moeten lopen zelfs als jij dat niet kan zien op jouw beeld. Als je speler in de killcam wel duidelijk stil gaat staan dan is er dus iets heel anders aan de hand.
Dat dacht ik ook al. Ik zie het ook nog weleens bij anderen gebeuren, is toch een probleem van het spel denk ik: maargoed dat is te verwachten, aangezien er constant gedoe is met het connecten enzo..

Ik heb echt al een paar dagen last van een hogere ping dan normaal: dacht dat het aan de plek (mn zolderkamertje, staat nogal een eind van de router) lag, maar zelfs als ik er vlakbij zit blijft de ping hoog, wat normaal zeker niet het geval is. Hebben meer mensen hier last van? (omgeving groningen toevallig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:54:
Ben nu alles beetje aan het proberen.
als je met riot shield gaat rondrennen en een knife met magnum.
Mensen worden bang en ze weten niet wat ze moeten doen.
Voor het eerst in een lange tijd weer om dit spel gelachen.
staat een mannetje voor me zijn light machine gun helemaal leeg te sproeien tegen me.
zo'n 300 kogels later is die op en wilt die wegrennen. pats mes in ze`n rug. begin het spel weer steeds meer leuker te vinden..
Shielders, of je stickt een semtex aan het shield. Je kan ook gewoon in een schuine lijn rechts of links langs ze springen en dood schieten, net zo makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Gister heb ik een hele goede avond gehad bij Domination. Mensen die echt bezig waren met capturen en defenden waardoor het vaak een slagveld was bij de capturepoints. Omdat het vaak uitmondde op een slagveld was het een ongelofelijke uitdaging voor zowel eigen team als tegenstander om de punten te pakken / verdedigen en dat was echt super. :)

Ook mooi was dat niemand Cold blooded gebruikte (ik ook niet) dus killstreak-awards konden lekker hun werk doen. :P

En het mooiste, geen rare servers meegemaakt.

Wel hoge pingtijden, daar had iedereen last van?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

bazs2000 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 06:25:
En het mooiste, geen rare servers meegemaakt.

Wel hoge pingtijden, daar had iedereen last van?
Ik heb gister ook een aantal lekkere potjes gespeeld. Geen last van hoge pings.

Misschien zijn de cheaters hun speeltjes een beetje zat? Of het is een doordeweekse dag en dan liggen de kids vroeg op bed?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Ik heb gister S&D ontdekt, damn wat is dat leuk zeg! Alleen wat begin ik me dan te melden aan die luide en schreeuwende muziek en commentaar zeg: "You're the last one alive! Finish the mission...." Voordat ie klaar was werd ik in mijn rug geschoten omdat ik de ander niet aan hoorde komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 11:12
LzpAppel schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:35:
Ik heb gister S&D ontdekt, damn wat is dat leuk zeg! Alleen wat begin ik me dan te melden aan die luide en schreeuwende muziek en commentaar zeg: "You're the last one alive! Finish the mission...." Voordat ie klaar was werd ik in mijn rug geschoten omdat ik de ander niet aan hoorde komen :(
Dit is pas frustrerend als je met je hele team op skype zit en je maakt net een foutje waardoor je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Dorest0rm schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:19:
[...]

Dit is pas frustrerend als je met je hele team op skype zit en je maakt net een foutje waardoor je dood gaat.
We zaten met z'n 2en op Skype. En het is aan de ene kant wel even lachen als een boer met kiespijn als de enige overlevende teamgenoot met een LMG in een hoekje zit te campen als de bom aan de andere kant van het level ligt. Ik heb me in ieder geval smakelijk vermaakt, dat ga ik meer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:19
Zijn er hier nog meer mensen die S&D spelen op de PS3?
voorkeur aan hardcore >:)

nickname: michael-carpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

spoornie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:31:
[...]

Zo'n kill krijg je met de pc echt niet voor elkaar. Ik heb het echt heel veel geprobeerd maar je moet dan echt dicht bij iemand staan wil je kunnen raken zonder te scopen. Die aim assist maakt het op de consoles dan ook heel anders dan op de pc. Ze moeten het er dan ook wel in hebben zitten denk ik want de nauwkeurigheid van je joystick op de controller kan nooit zo goed zijn als met een muis.

Maar er is een GoT clan? Lache! Alleen maar PS3 spelers of ook voor op de PC? Voor quickscope potjes -> steamname: spoornie
Er is vrijwel geen aim assist als je iemand no-scoped, het is bijna ook niet te merken. Zorg wel dat je steady aim hebt ;) . Schoot gister iemand uit de lucht die van de berg in afghan afsprong (no-scope), kreeg een hitmarker maar toch assisted suicide toen hij neerkwam :P Ik hoop dan altijd dat ze hun killcam bekijken maar dat zal wel niet

Soms is dat aim assist best irritant ;s

[ Voor 3% gewijzigd door Laidback Luc op 28-04-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
ReFresh F5 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:31:
[...]

Er is vrijwel geen aim assist als je iemand no-scoped, het is bijna ook niet te merken. Zorg wel dat je steady aim hebt ;) . Schoot gister iemand uit de lucht die van de berg in afghan afsprong (no-scope), kreeg een hitmarker maar toch assisted suicide toen hij neerkwam :P Ik hoop dan altijd dat ze hun killcam bekijken maar dat zal wel niet

Soms is dat aim assist best irritant ;s
Je bedoeld dat er op de console (bijna) geen aim assist is als je no-scoped? Dat lijkt me sterk want al die bizarre no scope kills naar de andere kant van de map op youtube filmpjes zijn allemaal van consoles. Uiteraard gebruik ik ook steady aim op de pc maar zelfs op 2-3 meter afstand krijg je iemand alleen met een quickscope down. Of je moet natuurlijk heel erg geluk hebben dat de kogel raakt. Eigenlijk is dus steady aim gebruiken voor quick/noscopen op de pc niet slim. Iemand een mening hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 17-09 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren maakte ik een kill met de RPD en het leek wel een daily XP boost server :P

Ik schoot op Quarry iemand neer dwars door een loopbrug, het was tegelijk mijn 40ste penetration kill met FMJ en dus voldoende om de Mastery te unlocken en het was ook de 500ste kill met de RPD.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Fuelke schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:18:
Gisteren maakte ik een kill met de RPD en het leek wel een daily XP boost server :P

Ik schoot op Quarry iemand neer dwars door een loopbrug, het was tegelijk mijn 40ste penetration kill met FMJ en dus voldoende om de Mastery te unlocken en het was ook de 500ste kill met de RPD.
+21000 xp... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:34

Mystikal

It never hurts to help!

Fuelke schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:18:

Dat zijn altijd lekkere dingen. Ik pakte laatst in 1 ronde demolition 44K. Dat schiet ook op.. Gisteren op prestige 3 gedrukt. Een risico, want ik heb over 2 weken een lan en tijdens de lan level je niet (private match).
Maar goed, gisteren binnen de 4 uur met mijn usp 75 kills gemaakt. Ik heb mijn tactical knive nu dus alweer.
Nu alleen nog even ninja en coldblood (level 25?) vrijspelen voor mijn stinger class. En ik heb mijn goede combo weer terug.

Ik kan tegenwoordig niet meer spelen zonder tactical knive. Ik maak soms 7 kills binnen 20 seconden met alleen maar mijn knive. Voor de lange afstand gebruikt ik altijd mijn UMP. Ik merk wel dat ik lag vrij moet spelen, anders is het schier onmogelijk om te kniven. Dan verlaat ik tegenwoordig meteen de server en pak ik een andere...

Maandagavond op Demolition wederom uitgemaakt voor cheater.. 8)7 Ik had een score van 100-33, + 2 succesvolle bombplants. Ik had 2 choppergunners en een AC130 uit mijn emergency airdrops gehad (7 in totaal!) Ik speel tegenwoordig met Carepackage, Predator, Emergency Airdrop. Icm met hardline geeft me 7 kills = 5 packes en 1 predator... Tel uit je winst..

Verder ben ik er ook sinds kort achter dat je harriers, airstrikes, stealth bombers een richting van vliegen kan geven. Dmv rechterknop vasthouden.

Ook ben ik erachter dat je een emergency airdrop plan een richting kan geven. De richting van je gezicht wanneer je de signal smoke gooit geeft de vliegrichting aan. Eerste crate valt precies op je signal smoke.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

spoornie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:13:
[...]

Je bedoeld dat er op de console (bijna) geen aim assist is als je no-scoped? Dat lijkt me sterk want al die bizarre no scope kills naar de andere kant van de map op youtube filmpjes zijn allemaal van consoles. Uiteraard gebruik ik ook steady aim op de pc maar zelfs op 2-3 meter afstand krijg je iemand alleen met een quickscope down. Of je moet natuurlijk heel erg geluk hebben dat de kogel raakt. Eigenlijk is dus steady aim gebruiken voor quick/noscopen op de pc niet slim. Iemand een mening hier over?
Je moet sowieso geluk hebben. Schiet voor de grap maar eens op een muur op een paar meter afstand. De kogel gaat maar 1 van de 4 keer echt rechtdoor.

Steady aim heb je nodig, want je schiet vanuit je hip toch. Het gaat er gewoon om dat je je vijand precies midden in je crosshair hebt om te no-scopen.

Sommige mensen denken ook van wtf is hij eigenlijk aan het doen, 50x makkelijker om gewoon in te zoomen maar ik vind het leuker als je een kill zo krijgt ipv gewoon iemand dood te sprayen met een UMP/SCAR/TAR en al die high damage wapens, of door gewoon te hardscopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Mystikal schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:35:
[...]

Ook ben ik erachter dat je een emergency airdrop plan een richting kan geven. De richting van je gezicht wanneer je de signal smoke gooit geeft de vliegrichting aan. Eerste crate valt precies op je signal smoke.
Kijk hier heb ik wat aan, dan ga ik misschien ook wel voor de carepackage > pred > airdrop.
Met een beetje geluk krijg je wat mooie dingen en erg veel kills.
Bij mij gingen altijd alle airdrops alle kanten op of net over een schutting ofzo.

Heb nu altijd Pred. > Harrier > Chopper, maar voor sommige maps is dit gewoon niet geschikt.
1) Omdat je op sommige maps lastig een kill streak krijgt
2) Omdat het op sommige maps gewoon lastig is mensen met een chopper te schieten (veel gebouwen en schuilplaatsen).

Straks maar eens even proberen of het geluk me mee zit met de airdrops 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
ReFresh F5 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:28:
[...]

Je moet sowieso geluk hebben. Schiet voor de grap maar eens op een muur op een paar meter afstand. De kogel gaat maar 1 van de 4 keer echt rechtdoor.

Steady aim heb je nodig, want je schiet vanuit je hip toch. Het gaat er gewoon om dat je je vijand precies midden in je crosshair hebt om te no-scopen.

Sommige mensen denken ook van wtf is hij eigenlijk aan het doen, 50x makkelijker om gewoon in te zoomen maar ik vind het leuker als je een kill zo krijgt ipv gewoon iemand dood te sprayen met een UMP/SCAR/TAR en al die high damage wapens, of door gewoon te hardscopen
Ja maar de vraag is eigenlijk omdat het op de pc vrij moeilijk te noscopen is en je beter een snelle quickscope kunt doen of steady aim dan eigenlijk nog wel nut heeft. Zoals je al zegt 25% (misschien wel minder) dat je iemand raakt met een noscope en als ik dan een snelle quickscope doe heb ik veel meer kans dat ik raak aangezien dan de kogel wel precies in het midden van de crosshair gaat. Ik denk dat ik toch men steady aim eens ga opofferen voor de Ninja pro :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 17-09 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Mystikal schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:35:
Ik speel tegenwoordig met Carepackage, Predator, Emergency Airdrop. Icm met hardline geeft me 7 kills = 5 packes en 1 predator... Tel uit je winst..
Zo speel ik idd ook, vooral omdat ik van mezelf weet dat ik toch nooit lange streaks haal, denk dat mijn maximum streak op 12 staat.

Ga vanavond die tip eens proberen met de vliegrichting.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik ga ook maar weer naar de lagere killstreaks...UAV, Care package en Predator.
Haal meestal wel een goede score, maar in killstreaks ben ik zo slecht. :')
Hoogste is 20 bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Het is bij mij niet echt het probleem van de streak te halen, mijn hoogste staat op 25..natuurlijk moest ik toen net nuke uit hebben staan...
Maar komt vaag wel redelijk makkelijk naar de choppergunner, als je eenmaal Predator hebt en je kilt 2 mensen = Harrier en met een beetje geluk heb je dan ook al chopper.
Maar wie weet misschien krijg je wel een chopper en een AC130 uit je airdrop das nog mooier :P

Ik probeer gewoon wat af te wisselen tussen de streaks dan blijft het wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Tot nu toe 2x AC130 en 1x chopper gunner gehad en een aantal keer de Pavelow.
Altijd wel leuk zo'n carepackage, ik hou van cadeautjes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Lol ik heb die AC130 emblem nu :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
spoornie schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:32:
[...]

Ja maar de vraag is eigenlijk omdat het op de pc vrij moeilijk te noscopen is en je beter een snelle quickscope kunt doen of steady aim dan eigenlijk nog wel nut heeft. Zoals je al zegt 25% (misschien wel minder) dat je iemand raakt met een noscope en als ik dan een snelle quickscope doe heb ik veel meer kans dat ik raak aangezien dan de kogel wel precies in het midden van de crosshair gaat. Ik denk dat ik toch men steady aim eens ga opofferen voor de Ninja pro :) :)
Het ligt vooral aan de gamemode die je speelt. In Domination of TDM is Steady Aim nog best wel te gebruiken om af en toe voor de gein een noscope schot te lossen. Maar in bijvoorbeeld S&D is Ninja pro gewoon een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alleen irritant die emerency drop in kleinere maps dat je de belangrijke niet kan collecten omdat er meteen 5 tegenstanders bijstaan(zoals Map Rust en Terminal)maar ik grotere maps is het wel geniaal.
Tenzij je 3 uav's enz. erin heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:34

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:23:
Ik vind het alleen irritant die emerency drop in kleinere maps dat je de belangrijke niet kan collecten omdat er meteen 5 tegenstanders bijstaan(zoals Map Rust en Terminal)maar ik grotere maps is het wel geniaal.
Tenzij je 3 uav's enz. erin heb
Rust, okay dat gaat niet werken. Maar in Terminal en Scrapyard lukt het wel hoor! Maar houdt je aan de volgende tips:

-Drop op een gunstige plaats. Open deur, maar doe dat vlak bij je eigen spawnplek. De kans is heel groot dat je daar weer gespawned wordt. Zo niet, zie tip 2 :P.
-Gebruikt tactical Insertion voordat je de drop doet!
-Gebruikt rook om je crates te beschermen.
-Informeer je team dat je het gooit! Zij helpen je graag met oprapen.

Maar tegenwoordig wil niemand meer iets delen. Er is totaal geen teamgevoel en ja dat komt door gebrek aan dedi-servers :+

Overigens gebeurt het bij mij ook regelmatig dat ik niet de tijd heb/neem om de emergency airdrop(s) carepackes neer te gooien. Dus het komt voor dat ik 2 emergency airdrops heb staan en 3 carepackes (incl 2 predators. Ik wacht dan vaak tot de volgende ronde en gooi alles naar beneden. En vervolgens laat ik de hemel naar beneden komen. Schitterend om 3 harriers, stealthbombers, predators naar beneden te zien komen. Hou er rekening mee dat ze je voor cheater uitmaken als je zoveel naar beneden stuurt.

Enige nadeel. Het gebeurt me regelmatig dat de pot afgelopen is en ik nog wat emergency airdrop en een carepackage heb staan... Meestal gooi ik die dan nog snel in de slotseconde. Dan telt tie nog meer voor mijn kill-streak reward-challenge thingy..

Verder is de emergency drop ook ideaal om je teammaten te helpen. Dat doe ik ook regelmatig. Ik heb er totaal geen probleem mee om een AC130 af te staan. Ik ga voor het team-belang!

Oja hoogste streak is volgens mij rond de 36 ofzo.. Maar dat haal ik tegenwoordig EXPRESS niet meer. Dat is zonde van mijn killstreak reward. Eenmaal op 7 kills (ik gebruik hardline), neem ik meer risico en ga ik vanzelf af.. Dan begint het rushen en kniven weer van voren af aan...

[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 28-04-2010 17:56 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:19

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Met de emergency airdrop in rust is heel leuk (in TDM bijv) de drop tot de laatste paar (niet laatste dan ben je telaat) en dan te droppen op iemands hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
ScarH + Extended mags werkt heerlijk! Net op Highrise 2x een triple spray bij mensen die het gebouw uit kwamen lopen :P

Echt, een pot is niet compleet zonder dat je voor cheater word uitgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die momenteel niet kunnen spelen? "Steam connect failed" Ik ben wel aangemeld in Steam maar kan geen game joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Steam vliegt er bij mij net uit, kon wel weer reconnecten maar connecten met IWNet lukt niet =(
Ligt dus al voor de 2de keer plat in 4dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
heb ik ook last van. Heb wel alle custom classes, maar geen 9e prestige embleem. In barracks klopt het wel en heb ook gewoon alles wat ik unlockt hebt kunnen kiezen. Blijft allen steeds Steam connect failed aangeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:39:
Meer mensen die momenteel niet kunnen spelen? "Steam connect failed" Ik ben wel aangemeld in Steam maar kan geen game joinen.
Heb het ook sinds 5 minuten :/
Ze zulle wel weer aan het kutten zijn met IWnet en die shit

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Tweaker1987 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:44:
heb ik ook last van. Heb wel alle custom classes, maar geen 9e prestige embleem. In barracks klopt het wel en heb ook gewoon alles wat ik unlockt hebt kunnen kiezen. Blijft allen steeds Steam connect failed aangeven!
Ah gelukkig meer mensen met hetzelfde probleem. Ligt dus niet aan mij :+

[ Voor 69% gewijzigd door Frentik op 28-04-2010 19:47 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders in mijn vriendenlijst heeft nergens last van :/ Ook zie ik dat mijn embleempje wordt weergegeven als dat groene ding dat je in het begin krijgt maar dat zou een prestige 2 embleem moeten zijn. Level klopt weer wel.

EDIT: hij doet het weer en alles is weer goed, embleempje enzo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
In barracks klopt het ook. alleen in de party/lobby niet.

EDIT:Werkt weer!!

[ Voor 15% gewijzigd door Tweaker1987 op 28-04-2010 19:56 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.