Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word ik net weer ge-headshot op Estate. ik zit in die boothuis. en de tegenstander in dat grote landhuis.
Geheadshot door een magnum.
Paar keer de killcam bekeken, Het enige wat je zag vanuit zijn perspectief was een een blaadje wat bewoog zeg maar. . Tot de conclusie gekomen..
Dat dat niet erg realistisch is. maarja. it's al in the game.
(Ps3gamer)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon 8) Lang leve de technologie :P
Heel af en toe als ik hem bij de hand heb en ik vind iets vreemd. dan neem ik het snel eventjes op.
Je leert van de fouten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

http://games.fok.nl/nieuw...vrijdag-aangekondigd.html

De Treyarch versie komt er aan!

Wel sneller dan ik had verwacht. Ik heb me prima vermaakt met CoD:WaW(ik heb al de kritieken nooit zo begrepen, multiplayer was prima in orde) en hoop dat ze met de nieuwe CoD er weer wat leuks van maken!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:08

Mystikal

It never hurts to help!

Damn, gisteren 30!!! levels terug gezet. Van prestige 3, level 15 terug naar prestige 2 level 55... Niet meer normaal.. Gisteren ingelogd op een andere pc bij een maat van me, toen ik de melding kreeg dat er een sync error was... Damn.....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Mystikal schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:58:
Damn, gisteren 30!!! levels terug gezet. Van prestige 3, level 15 terug naar prestige 2 level 55... Niet meer normaal.. Gisteren ingelogd op een andere pc bij een maat van me, toen ik de melding kreeg dat er een sync error was... Damn.....
Ouch! Als het goed is dan krijg je thuis weer een melding dat de bestanden in de cloud anders zijn dan de lokale files. Kies ervoor dat jij je lokale bestanden naar de cloud wilt uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

LzpAppel schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:01:
[...]

Ouch! Als het goed is dan krijg je thuis weer een melding dat de bestanden in de cloud anders zijn dan de lokale files. Kies ervoor dat jij je lokale bestanden naar de cloud wilt uploaden.
Kan ik eventueel nog ergens voordat ik connect met internet een backup maken? Zoja welk bestand moet ik hebben (geinstalleerd in de default locatie). Dat zou mij redding kunnen/moeten zijn!

Ik ga regelmatige backups maken (als dat mogelijk is...)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:24

d_star

Maharadja of the Year :-/

beany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:34:

Wel sneller dan ik had verwacht. Ik heb me prima vermaakt met CoD:WaW(ik heb al de kritieken nooit zo begrepen, multiplayer was prima in orde) en hoop dat ze met de nieuwe CoD er weer wat leuks van maken!
Oei! Ben benieuwd! Alhoewel ik CoD:WaW alleen gespeeld heb in de beta (toen was ik er niet zo kapot van), ben ik erg benieuwd waar Treyarch mee gaat komen. Helemaal na het PC-debacle dat MW2 heette...

/Offtopic: ongelofelijk hoe je mening soms 180 graden kan omslaan. Na COD4 (wat ik letterlijk tot blaren toe heb gespeeld, ik denk bij elkaar wel tegen de 500 uur in gemaakt) was ik mega benieuwd naar MW2. Uiteindelijk heb ik dat spel met moeite in MP tot level 20 kunnen spelen, zo gaar vond ik het. IW kon doodvallen wat mij betreft. Ondertussen hoorde ik recentelijk dat o.a. goede PC-ondersteuning (dwz. dedicated servers, regelmatige patches) min of meer beloofd is door Treyarch. Heeft mn nieuwsgierigheid wel gewekt!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Mystikal schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:08:
[...]

Kan ik eventueel nog ergens voordat ik connect met internet een backup maken? Zoja welk bestand moet ik hebben (geinstalleerd in de default locatie). Dat zou mij redding kunnen/moeten zijn!

Ik ga regelmatige backups maken (als dat mogelijk is...)
Ja, je stats files werken meestal. Deze zijn eerder in het topic voorbij gekomen, ik zit nu op het werk dus ik kan de locatie niet voor je opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

LzpAppel schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:24:
[...]

Ja, je stats files werken meestal. Deze zijn eerder in het topic voorbij gekomen, ik zit nu op het werk dus ik kan de locatie niet voor je opzoeken.
In dit topic kon ik het niet vinden.

Maar google bracht me dit:
Method 1
1. Browse to:
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2 or for 64bit Windows
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2
2. Right Click on the "players" directory and click propeties.
3. Click the "Previous Versions" tab
4. If you have previous versions listed then your in luck.
5. Copy the "players" folder to "Players - Old" so that you have a backup.
6. Delete the contents of the existing "players" folder and copy the files from previous version back in to the dir.
7. Restart MW2.
Vista / Windows 7: How to get multiplayer rank and acheivements back after a crash. - Steam Users' Forums

Method 2:
Quote:
Go to the Steam folder and find the Modern Warfare 2 install folder
Default location: C:\Program Files\Steam\Steamapps\common\call of duty modern warfare 2\
Open the \players\ folder
The multiplayer profile is updated regularly as a .stat file and also includes a backup file.
All original profile files begin with md202ef8d and backup files will begin with md202ef8d.bak
Locate the profile and backup .stat files with the most recent "Date Modified" listed in Windows
Move the profile .stat file to a new location (Creating a new folder and placing it here should be fine)
Rename the backup .stat file and remove the ".bak" from the filename
Launch Steam and re-test this game.

https://support.steampowered.com/kb_...3991-EOAV-1596

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Iemand al naar de nieuwe steam gekeken ?

Ik gebruik redelijk vaak de browers in het "shift/tab" scherm maar met de nieuwe steam overlay lijkt het nogal traag geworden. Ook gelijk maar even de dlc preordered (10%off) Eigenlijk tegen mijn principes op mappaks te kopen aangezien alle pc-mappack gratis te downloaden waren voordat het op steam kwam..

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

^
Nieuwe steam interface wil de shortcuts naar non-steam spellen niet onthouden :(

IVM blijf ik gewoon bij de oude totdat de nieuwe geheel naar behoren werkt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:14

steveman

Comfortabel ten onder

beany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:34:

't Is dat ik het helemaal grijs gespeeld heb... maar WaW was gewoon dik in orde imho!

Naar verluid zal het plaatsvinden in Vietnam :) (Iets met rechten voor muziek uit die tijd die geregeld waren...)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat vinden jullie nou beter(knapper) belangrijker.
Of heel veel kills halen.
Of niet doodgaan(of zo min mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:13
Bijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:32
Ligt aan het spel. Bij bijv Headquarters vind ik het belangrijker veel te veroveren dan aantal kills. Anders ben ik voor de veel kills/ veel deaths ipv minder kills/weinig deaths. Liefst natuurlijk veel kills, weinig deaths :).
Wat mij als wapen trouwens steeds meer begint de bevallen is de M16a4. Ik was altijd van de full automatic, kon niet wennen aan burst. Maar omdat ik als sniper best vaak kills maak met de raffica heb ik me da aangeleerd ofzoiets, dus ik steven op mijn 500ste m16 kill af :). (alleen die ext. mags halen is echt een crime :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njaziqu
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-04 09:01

Njaziqu

Whaaack-hoo! I'm Whacka!!

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:42:
Maar wat vinden jullie nou beter(knapper) belangrijker.
Of heel veel kills halen.
Of niet doodgaan(of zo min mogelijk)
Zoiezo skills om goed te spelen:) Want onder dood gaan kan je ook gewoon campen de hele game in een hoekje met cold blooded <.<. Wat je jammer genoeg weinig ziet bij cod is dat er geen teamplay is.. Dus word het voor jezelf rambo spelen of defensief spelen en gewoon lekker ownen:)

Whaaack-hoo! I'm Whacka!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Njaziqu schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:48:
[...]

Zoiezo skills om goed te spelen:) Want onder dood gaan kan je ook gewoon campen de hele game in een hoekje met cold blooded <.<. Wat je jammer genoeg weinig ziet bij cod is dat er geen teamplay is.. Dus word het voor jezelf rambo spelen of defensief spelen en gewoon lekker ownen:)
Hou je mond joh noob :P *O*

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt de RPG sprayer ;)

*moet eigenlijk zijn mond houden met zijn tubes*

[ Voor 12% gewijzigd door codex op 29-04-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njaziqu schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:48:
[...]

Ik ben zelf een camperflanker. ik loop over de flanken en af en toe stop ik ergens 15 seconden om bij te komen en te orienteren.

Ik ga maximaal 3 keer dood in een game (49 van de 50 games dan)
En ik haal altijd minimaal 15 kills (Soms in Sub base wilt het niet echt lukken maar dat komt omdat ik die map gewoon heel erg haat omdat iedereen van elke kant komt).
Ik speel Team Deathmatch.
Dus je kan het ook allebij doen.

Oja en Inderdaad die m16 is geniaal. 1 burst is dood met een silencer en cold blooded. niemand die je ook maar ziet of hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:12:
Ik ga maximaal 3 keer dood in een game (49 van de 50 games dan)
En ik haal altijd minimaal 15 kills (Soms in Sub base wilt het niet echt lukken maar dat komt omdat ik die map gewoon heel erg haat omdat iedereen van elke kant komt).
Voor je gevoel is dit misschien waar maar in de praktijk waarschijnlijk niet. Wat is je k/d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R_W schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:28:
[...]

Voor je gevoel is dit misschien waar maar in de praktijk waarschijnlijk niet. Wat is je k/d?
Daar heb je me haha;)

Nee men kd/ ratio is nu 2.97.
Die was maandje geleden nog 0.60.
Is men eerste online shooter dus was in het begin 10 keer doodgaan 1 kill:P.
Dus daarmee kan ik het niet echt mee bewijzen dat ik nu zo speel.
Maar elke dag stijgt mijn k/d ratio met grote stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

reemprive schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:09:
[...]

Zegt de RPG sprayer ;)

*moet eigenlijk zijn mond houden met zijn tubes*
Haha :D, jij met je tubes op terminal prachtig! :+
En dan weer voor hacker uitgemaakt worden he! :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Xenomorphh op 29-04-2010 16:37 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

shades schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:02:
Iemand al naar de nieuwe steam gekeken ?

Ik gebruik redelijk vaak de browers in het "shift/tab" scherm maar met de nieuwe steam overlay lijkt het nogal traag geworden. Ook gelijk maar even de dlc preordered (10%off) Eigenlijk tegen mijn principes op mappaks te kopen aangezien alle pc-mappack gratis te downloaden waren voordat het op steam kwam..
Ik gebruik ook erg aak shift/tab maar met de nieuwe steam overlay werkt het bij mij nog net zo soepel
als de oude versie.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenomorphh schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:36:
[...]

Haha :D, jij met je tubes op terminal prachtig! :+
En dan weer voor hacker uitgemaakt worden he! :Y)
Hahahaha, wat heb ik gelachen om die engelsman. "I've been playing FPS while your mother was breastfeeding you". En dan constant ergens onderaan hangen met 2-21 in TDM.

[ Voor 40% gewijzigd door codex op 29-04-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

reemprive schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:39:
Hahahaha, wat heb ik gelachen om die engelsman. "I've been playing FPS while your mother was breastfeeding you". En dan constant ergens onderaan hangen met 2-21 in TDM.
Hahaha ja prachtig. En maar schelden in die lobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mooi die mensen in MW2 die iedereen hacker noemen en dan iedereen tegen zich keren, de tegenstanders en de mensen uit zijn eigen team. Om dan inderdaad in de lobby als een bezetene tekeer te gaan. Soms is het hinderlijk, maar vaak voegt het toch weer een extra dimensie aan het spel toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:33:
[...]

Daar heb je me haha;)

Nee men kd/ ratio is nu 2.97.
Die was maandje geleden nog 0.60.
Is men eerste online shooter dus was in het begin 10 keer doodgaan 1 kill:P.
Dus daarmee kan ik het niet echt mee bewijzen dat ik nu zo speel.
Maar elke dag stijgt mijn k/d ratio met grote stappen.
2.97 is zeker nog netjes. Ik hang nu net boven de 4 maar nu kruipt het wel heel langzaam omhoog. Bedenk maar als ik een potje 30-8 speel gaat m'n k/d omlaag.

Daarnaast gaat het bij mij nu ook wel wat vervelen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Sinds kort pas TDM Express ontdekt :9 Eindelijk niet meer dat onnodig lang wachten tussen potjes *O*
Ben nu een beetje aan het spelen met de ACR. Geen recoil is wel lekker, maar het is goed te merken dat de damage echt een stuk minder is dan de TAR of de SCAR.

Oh en mijn tegenstanders houden blijkbaar ook niet van de ACR, aangezien ik al een aantal keer voor 'ACR noob' ben uitgemaakt. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door superbassie op 29-04-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R_W schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:44:
[...]

2.97 is zeker nog netjes. Ik hang nu net boven de 4 maar nu kruipt het wel heel langzaam omhoog. Bedenk maar als ik een potje 30-8 speel gaat m'n k/d omlaag.

Daarnaast gaat het bij mij nu ook wel wat vervelen moet ik zeggen.
Boven de 4? Welk platform en speltype speel je dan? Nooit een keertje quickscopen of meswerpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Niet online

R_W

Xbox360 / TDM.

Het klopt dat ik idd niet veel heb lopen kloten want dan gaat het wel naar beneden natuurlijk.

Edit: Ik heb ook niet geprestiged, kan zijn dat je dan vaker tegen "n00bs" speelt? Speel ~nooit in een party btw.

[ Voor 33% gewijzigd door R_W op 29-04-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:54:
[...]

Boven de 4? Welk platform en speltype speel je dan? Nooit een keertje quickscopen of meswerpen?
Aghjoh boven de 4 is niets :P
Als ik de leaderbords nog steeds moet geloven zijn er mensen met een gemiddelde van 10000000 :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 09:56
superbassie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:45:
Sinds kort pas TDM Express ontdekt :9 Eindelijk niet meer dat onnodig lang wachten tussen potjes *O*
Ben nu een beetje aan het spelen met de ACR. Geen recoil is wel lekker, maar het is goed te merken dat de damage echt een stuk minder is dan de TAR of de SCAR.

Oh en mijn tegenstanders houden blijkbaar ook niet van de ACR, aangezien ik al een aantal keer voor 'ACR noob' ben uitgemaakt. 8)7
TAR en SCAR mogen dan een hogere damage hebben, de ACR heeft een hogere rate of fire plus meer kogels plus lage tot geen recoil... ACR vind ik een heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R_W schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:57:
Xbox360 / TDM.

Het klopt dat ik idd niet veel heb lopen kloten want dan gaat het wel naar beneden natuurlijk.

Edit: Ik heb ook niet geprestiged, kan zijn dat je dan vaker tegen "n00bs" speelt? Speel ~nooit in een party btw.
Ik loop wel vaak te kloten, Ground War op de PC. Quickscopen(agressive), throwing knife enzo. Gaat je ratio wel aardig van naar beneden inderdaad.

Wat betreft de werking van IW.net op de 360, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Op de PC heb ik niet het idee dat er daadwerkelijk naar je level of iets dergelijks wordt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Picaroon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:02:
[...]

TAR en SCAR mogen dan een hogere damage hebben, de ACR heeft een hogere rate of fire plus meer kogels plus lage tot geen recoil... ACR vind ik een heerlijk wapen.
ACR is zo gewoontjes. iedereen gebruikt hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 15:20
Xbox360 / TDM.

Ja klopt, als je niet prestiged speel je tegen de lagere lvls dus over het algemeen minder ervaren spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:25:
[...]

Ja klopt, als je niet prestiged speel je tegen de lagere lvls dus over het algemeen minder ervaren spelers.
Serieus? dus als ik op men andere account verder ga en niet prestigen dat ik dan gewoon bijna alleen maar tegen noobs speel?

Want ik zit nu rond de 700% van de multiplayer en ik speel nog steeds af en toe tegen level 1s van de prestige 1s

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Stats geback upped. En net gespeeld. Kreeg geen melding. Echter toen ik had afgesloten kreeg ik weer wel een melding. Op cancel gedrukt, weer ingelogd geen medling :? . Maar goed ik heb nu in ieder geval de backup. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Sinds het updaten van steam schiet het hier niet op... het spel opstarten duurt vaak enorm lang, en krijg constant meldingen dat hij niet kan syncen... iemand anders ook problemen?
Windows 7 64 bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

darkpluisje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:08:
Sinds het updaten van steam schiet het hier niet op... het spel opstarten duurt vaak enorm lang, en krijg constant meldingen dat hij niet kan syncen... iemand anders ook problemen?
Windows 7 64 bits
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 13:56

beany

Meeheheheheh

Ah, het ligt dus (wederom) niet aan mij. Steam is weer aan het prutsen.

Ook win7 64 bits overigens.

edit: als je je friends opent staat er dat steam plat ligt vanwege routine onderhoud.

[ Voor 30% gewijzigd door beany op 29-04-2010 18:48 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intervention+Stopping power+Fmj+Headshot tegen Painkillertegenstander. = niet zo fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Net zo iets raars..

Had een speler 15-1 score opgegeven moment had hij 20-3 haalde hij uiteindelijk 25-5 had hij nuke.. Cheat lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Xenomorphh schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:34:
Net zo iets raars..

Had een speler 15-1 score opgegeven moment had hij 20-3 haalde hij uiteindelijk 25-5 had hij nuke.. Cheat lijkt mij?
Onmogelijk inderdaad. Niet spelers verward :?

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 29-04-2010 20:41 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wat een walgelijk avondje. "Command overflow" in een rondje waar ik flink winnende was. Geregeld dat migration blijft hangen en je disconnects krijgt. Maar erger is het kennelijk makkelijke cheaten door aimbots en wallhacks.

Rondje was net 1,5 minuut bezig of een teamgenoot stond in HC HQ al op 55 kills en 4x dood. Meekijken leverde op dat ie gewoon niets deed als HQ ingenomen was (dus meekijken ging niet, zo snugger was ie). Meer van dat soort mensen gezien die doodleuk toegeven voor een rank of speciale badge even de cheat aan te zetten. Genoeg voorbeeldjes: je spawnt en door vette stenen muur worden hoop mensen in 1 shot neergehaald.

Met CoD4 en 5 hield PunkBuster het nog een beetje in de gaten, maar dit... Jammer dat ik die mappack al gekocht heb, want dit is de 2e avond op rij dat het stikt van de cheaters in alle modi. ;w

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
Ik heb de laatste tijd ook dat ie mijn account niet kan syncen. Moet dan spel afsluiten/opnieuw opstarten en dan doet ie het wel. Op XP x64 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16-09 17:05
OMG klote Steam....
Even lekker potje gespeeld, hoop challenges gehaald, en ja hoor, disconnected from Steam en dus al die nieuwe stats kwijt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Er moet écht iets worden gedaan tegen cheaters! Vanaf (COD1?) COD2 t/m MW2 zijn er altijd cheaters geweest :( . Hoe moeilijk kan het zijn om deze via software te filteren?
Maar het kan IW volgens mij 0.0 schelen omdat de overduidelijke cheaters (die binnen 3 dagen prestige 10 level 70 waren) ook niet gebanned werden 8)7 .
Ik heb ook de map pack besteld omdat het gewoon een leuke shooter is. Maar als er zekerheid was dat er géén cheaters in de game waren dan zou mijn waardering voor MW2 nog een stuk hoger zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

YOGI schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:01:
Er moet écht iets worden gedaan tegen cheaters! Vanaf (COD1?) COD2 t/m MW2 zijn er altijd cheaters geweest :( . Hoe moeilijk kan het zijn om deze via software te filteren?
Maar het kan IW volgens mij 0.0 schelen omdat de overduidelijke cheaters (die binnen 3 dagen prestige 10 level 70 waren) ook niet gebanned werden 8)7 .
Ik heb ook de map pack besteld omdat het gewoon een leuke shooter is. Maar als er zekerheid was dat er géén cheaters in de game waren dan zou mijn waardering voor MW2 nog een stuk hoger zijn O-)
Ik ben in mn game-leven veel anti-cheat programma's tegengekomen, maar VAC is toch echt wel de slechtste van het stel. Al waren er nou dedi's was je zelf admin en als iemand jou niet beviel kon je hem bannen. Dit vind ik het effectiefste systeem.
Overgings ga ik echt niet die mappack kopen, ik spaar wel door voor RDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

"Mr. Dean f*cking c*nt cheater!"
Why?
"You kill us before you can see us!"
That'd be stupid, I'd be wasting bullets if I did that. Even I can't kill what I can't see.
Altijd leuk om uitgemaakt te worden voor cheater als je in Highrise gewoon aan t spawnrapen bent met een intervention en je vervolgens meteen je predator haalt.

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Xbox360 / TDM.

Wat verschrikkelijk saai! :D Nooit even zinloos rondbanjeren met een riot shield? Nooit even een class aanmaken om achter een enemy proberen te komen en dan een C4 op zijn hoofd te plakken, ookal is je k/d zwaar negatief? :D Gaming, serious business! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
Nu wordt ie helemaal mooi. Zit ik net lekker te spelen, gaat nog eens redelijk goed ook, word ik uitgemaakt voor cheater. Nouja das eerder dagelijkse routine, maargoed. Alleen was hij zelf nogal kansloos (hij stond onderaan), en hij had iedereen van ons team, zelfs de gasten die op scores als 2-10 stonden, gereport bij steam xD. Kansloos figuur. Net zoals gisteren, was er een gast, en iedere keer als je hem doodde kwam er een 'noob' van zijn kant :P. En dat waren er veel :P. Guess who's the noob denk ik dan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

YoupS schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:13:
Guess who's the noob denk ik dan:P
Dat moet je niet denken, dat moet je schrijven! Het altijd leuk om met die kleine kindjes te kloten die niet tegen hun verlies kunnen >:)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

frappant hoeveel mensen het de moeite waard vinden om hier te komen melden dat ze 'noob' zijn genoemd... oprechte frustratie of verkapte 'kijk-mij-eens-goed-zijn' posts?

nofi ofc :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Wat ik nog eens moet proberen is met een op scherpstaande nade een tegenstander te doden inclusief mezelf, is een challenge geloof ik zelfs.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Fuelke schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:22:
Wat ik nog eens moet proberen is met een op scherpstaande nade een tegenstander te doden inclusief mezelf, is een challenge geloof ik zelfs.
"Misery loves company" :D

Let wel dat ie dus in je hand moet ploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die challenge heb ik gister toevallig gehaald, werd afgeleid door mijn kat en opeens challenge completed... Zijn altijd de leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:51:
die challenge heb ik gister toevallig gehaald, werd afgeleid door mijn kat en opeens challenge completed... Zijn altijd de leukste :)
Klopt, als je afgeleid ben of met iets anders bezig bent en je haalt een challenge zijn ze altijd het leukst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djmaddox schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:55:
[...]

Klopt, als je afgeleid ben of met iets anders bezig bent en je haalt een challenge zijn ze altijd het leukst. :P
O. Ik vind het juist altijd als je juist heel erg probeert om er eentje te halen.
2 kogels 1 kill.
een heel LMG Magazijn in tegenstander zonder 1 kogel mis.
5 mensen tegelijk dood maken door bijv predator.

Dat vind ik juist leuker als je er veel moeite voor heb gedaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:17
Bedoel je niet 1 kogel 2 kills? Met 2 kogels 1 kill maken is toch erg gemakkelijk met bijv een sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb zelf geen MW2 voor de PC, maar dat je niet zelf servers kan runnen is gewoon het probleem. In CSS of HL2DM run je als je denkt dat iemand hackt gewoon een scan en kom je er gelijk achter, en kan je hem gewoon van je server bannen, je hebt gewoon veel meer mogelijkheden die MW2 stukken beter zouden maken, als je het spel zou kunnen modden en zelf een server zou kunnen hebben(denk aan servers zonder noobtube, geen one man army, etc.).

Heb hem zelf voor de 360 en kom vooral als ik in party's zit met vrienden (die meestal een hoger lvl/hogere prestige dan ik hebben) verschrikkelijk veel noobtubers tegen. Ik kom ook wel een enkele keer iemand tegen met een gemodde controler en echt heel soms aimbots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Heerlijk, zowaar 2 boosters kunnen bannen net :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Ik heb ook heel vaak dat ik het 'challengegeluid' hoor, maar er niks in beeld komt. Dan heb ik altijd iets van 'ja, eh, welke heb ik nu gehaald'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fishlip schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:56:
Bedoel je niet 1 kogel 2 kills? Met 2 kogels 1 kill maken is toch erg gemakkelijk met bijv een sniper?
Sorry:P ja die bedoelde ik ook
Aghja. Maar gelukkig is er alweer bericht gekomen dat de nieuwe cod op 9 november uitkomt. Dus we kunnen nog een half jaartje ranken voordat we weer opnieuw moeten beginnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

steveman schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:12:
Heerlijk, zowaar 2 boosters kunnen bannen net :D
Hoe kan jij bannen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 02:50
Op jacht naar een nuke had ik eindelijk een choppergunner! Maar hoe irritant dat je hem pas kan gebruiken als er geen ander choppers zijn. Kon hem pas op het eind gebruiken! Echt lomp, er kunnen wel 2 Harriers de lucht in met een chopper erbij, maar 2 choppers kan niet... 8)7

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ongelooflijk, ik denk een cheattopic MW2 te kunnen vullen onderhand.

Vanavond weer DOM servers weer die 'say.s' zaken langskwamen, snel weer weg. Toen een server waar meerdere packages gedropt werden, van alles wat, en elke 10 seconden nieuw spul. Gelukkig aan mijn kant, maar het blijft cheaten. Disconnecten en HQ gaan doen, daar kwamen alleen AC130's langs, gelukkig weer aan mijn kant. Maar ja, gelukkig - het is gewoon lafjes!

Terug naar DOM server, waar ik na 1 capture idioot veel punten krijg en naar 70 doorschiet in mijn prestige.
Oftewel: alles is kennelijk lek. Van packages, wallhacks, aimbots (vooral die vanuit heli's zijn dodelijk irritant) tot nu inderdaad ranks.

Neem zo'n AC130 die gaat 'ratelen' dus onbeperkte ammo en blijven vuren met wapens die je hebt. Koud kunstje, binnen 30 seconden heeft diegene z'n nuke.

Afbeeldingslocatie: http://94.100.115.138/941900001-941950000/941945901-941946000/941945922_6_WZT2.jpeg

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
tweaktubbie schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:55:
Ongelooflijk, ik denk een cheattopic MW2 te kunnen vullen onderhand....
afbeelding[/url]]
Kortom, onspeelbaar... Ben blij dat ik hem op de console speel. Eigenlijk nooit ergens last van gehad... Behalve de glitched in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12
Hm, hopelijk komt er met de DLC een patch uit die de cheats weer enige dagen zal vertragen.

Alhoewel, welke werknemers gaan deze patch er in stoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 09:33
Vanavond potje demolition Highrise ideaal voor mijn RPD Grip + FMJ setup dus. Had Harrier en Pavelow beiden in de lucht en de grootste groep vijanden startte onder de A plek bij demo. Ging liggen en schoot er 5 op een rij neer :P en op de een of andere manier had ik het voor elkaar om de challange: "How The?" te completen ^^

Blijkbaar schoot ik door iets heen waardoor er een claymore afging en daardoor iemand opgeblazen werd haha ^^ kreeg als beloning zo'n illuminati embleem klik

Blijf me erover verbazen dat de game me zo blijft boeien terwijl de verschillen met mw1 op papier zo groot lijken. Lijkt me in ieder geval knap staaltje map-design als 6v6 gevechten zo interessant blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een vraagje. Mijn broertje en ik gebruiken samen mijn steam account, omdat hier meer spellen opstaan, maar mijn broertje heeft ook een eigen steam account met een aantal spellen. Nu had mijn broertje dus met de release van CoD MW2 het spel gelijk gehaald. Met installeren/spelen heeft het systeem helaas de key aan mijn steam-account gekoppeld terwijl hij eigenlijk de key op zijn account wilde hebben. Het was ons overigens niet bekend dat CoD Steam zou gebruiken anders hadden hier wel rekening mee gehouden.

Maar de vraag: Kan ik de key van CoD die nu op mijn Steam staat verhuizen naar het steam account van mijn broertje?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:40
Zo, gisteren mijn beste potje gespeeld op de 360. 47-0 :D

Het was domination op Bailout. Ik joinde het potje terwijl deze al bezig was. Het stond al iets van 80-50. Ik spawnde bij A ( UMP45 + silencer / SOH/SP/SA ). Ik liep het gebouw in aan de linkerkant en zag 3 man binnen zitten. 3-0. Toen kwamen er nog 2 naar binnen stormen via de trap. 5-0. Snel naar buiten gelopen en in een dood hoekje mijn predator opgeroepen. 8-0. Harrier opgeroepen bij C. Binnen een paar seconden stond ik op 13-0. Toen nog even mijn ammo leeggeschoten op een paar gasten die ondertussen weer binnen stonden. 15-0. Chopper opgeroepen daarmee rond de 30 kills gehaald. 45-0. Snel naar binnen gelopen en nog 2 man gekilled met een opgepakte Scar-H. 47-0 _/-\o_

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

Nog 1 cooked-nade kill en ik heb de Master Chef 3 challenge gehaald, met natuurlijk (bijbehorend) het geliefde Burger Town embleempje. Dat is echt een geniale.

Ook ben ik juist geleveld naar 70 (+ dat laatste deeltje) in de 1e prestige. Nu blijf ik even, maar waarschijnlijk ga ik weer terug voor de 2e prestige als de verveling toeslaat. De kill waarmee ik het level haalde was wel leuk btw, mijn 1000e intervention kill (aka 10000 xp).

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb steeds vaker last van een soort "bug" dat als er een semtex naar mij wordt gegooid dat ik dan niet zon piepje hoor maar dat het lijkt alsof er een frag valt en doorrolt (dus zeg maar zon ijzer geluidje) hebben jullie daar ook last van? (speel op ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YOGI schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:01:
er zijn altijd wel cheats die programma's omzeilen, kijk naar PB etc. als jij denk dat het zo makkelijk is waarom maak je dan zelf geen anti-cheat?

edit: sorry was vergeten dat ik al een bericht had, had beter edit kunnen doen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

Over de anti-cheat gevalletjes, het is best moeilijk te patchen op iets dat nog niet bestaat. Vandaar dat de cheats de patches altijd 1 stap voor blijven.

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:18:
[...]

O. Ik vind het juist altijd als je juist heel erg probeert om er eentje te halen.
2 kogels 1 kill.
een heel LMG Magazijn in tegenstander zonder 1 kogel mis.
5 mensen tegelijk dood maken door bijv predator.

Dat vind ik juist leuker als je er veel moeite voor heb gedaan,
Die 5 om 1 met Predator is gebugged, ik heb die al een paar keer gehaald terwijl ik maar 2 man ofzo killde..

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Geen idee of dit al is langsgekomen.

http://www.dumpert.nl/med...person_shooter_style.html
First person shooter maar dan real life. Helaas heb je daar dan weer geen 'respawn' knop. Ik moet zeggen dat ik gelijk aan de eerste missie van COD MW1 moest denken. :P

Weet iemand trouwens wat voor wapen wordt gebruikt? Er zit iig een ACOG scope en een red dot sight op :P

[ Voor 15% gewijzigd door OCTheEagle op 01-05-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Exspire schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:37:
[...]
Die 5 om 1 met Predator is gebugged, ik heb die al een paar keer gehaald terwijl ik maar 2 man ofzo killde..
Nee dat klopt wel, het gaat om 5 kills totaal per potje, dus als je 3 keer predator hebt met 2 kills dan zit je op 6 en heb je hem gehaald.

De trailer van de volgende call of duty is uitgekomen http://www.gametrailers.c...usive-debut-call-of/64933

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gstoffers schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:55:
[...]

Nee dat klopt wel, het gaat om 5 kills totaal per potje, dus als je 3 keer predator hebt met 2 kills dan zit je op 6 en heb je hem gehaald.

De trailer van de volgende call of duty is uitgekomen http://www.gametrailers.c...usive-debut-call-of/64933
ik heb hem echt men 6 kills tegelijk gehaald. iedereen stond op het zelfde punt bij wasteland ze liepen net die bunker binnen allemaal. en ik knal men predator binnen en alle 6 dood.Was een heel mooi moment.(voor mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:02
Ja lekker hoor en dan met grote letters in beeld MULTI KILL. Geinig hoe ze altijd proberen weg te lopen en dan even de turbo boost activeren.
Moet ook altijd lachen bij "afterkill" als er iemand in mijn claymore loopt, bij headquarters blijft je claymore namelijk altijd staan als je dood bent en moet wachten tot de tegenstander de headquarters bevrijd heeft.
En bij "The Brink" moet ik ook altijd lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:08:
[...]

ik heb hem echt men 6 kills tegelijk gehaald. iedereen stond op het zelfde punt bij wasteland ze liepen net die bunker binnen allemaal. en ik knal men predator binnen en alle 6 dood.Was een heel mooi moment.(voor mij dan)
Ik had hem doordat iedereen bij een emergengy airdrop stond :'). Daarna nog een paar pakjes kunnen gappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exspire schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:37:
[...]

er zijn wel meer challenges bugged, martyrdoh bijvoorbeeld, die krijg je echt op de vreemdste momenten (ik toen ik aan het lopen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:21:
[...]

er zijn wel meer challenges bugged, martyrdoh bijvoorbeeld, die krijg je echt op de vreemdste momenten (ik toen ik aan het lopen was)
Dat gebeurt wanneer je iemand neerschiet die een granaat aan het 'cooken' is. Dus ja, die lijkt random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gstoffers schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:14:
Ja lekker hoor en dan met grote letters in beeld MULTI KILL. Geinig hoe ze altijd proberen weg te lopen en dan even de turbo boost activeren.
Moet ook altijd lachen bij "afterkill" als er iemand in mijn claymore loopt, bij headquarters blijft je claymore namelijk altijd staan als je dood bent en moet wachten tot de tegenstander de headquarters bevrijd heeft.
En bij "The Brink" moet ik ook altijd lachen.
Bij mij was het nog leuker. want door die 6 kills kreeg ik een ac130.
En daar kreeg ik ook gewoon 3 of 4 keer achterelkaar minimaal 5 kills mee omdat ze opdezelfde plek spawnde.
Men beste potje ooit was dat.ik eindige van de 7500 punten eindigde ik volgens mij rond de 6300.
Ik heb de screen nog op men andere laptop staan. zal hem vanavond eventjes uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 17:31:
[...]

Bij mij was het nog leuker. want door die 6 kills kreeg ik een ac130.
En daar kreeg ik ook gewoon 3 of 4 keer achterelkaar minimaal 5 kills mee omdat ze opdezelfde plek spawnde.
Men beste potje ooit was dat.ik eindige van de 7500 punten eindigde ik volgens mij rond de 6300.
Ik heb de screen nog op men andere laptop staan. zal hem vanavond eventjes uploaden.
We geloven je zo ook wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:51:
Zo, gisteren mijn beste potje gespeeld op de 360. 47-0 :D

Het was domination op Bailout. Ik joinde het potje terwijl deze al bezig was. Het stond al iets van 80-50. Ik spawnde bij A ( UMP45 + silencer / SOH/SP/SA ). Ik liep het gebouw in aan de linkerkant en zag 3 man binnen zitten. 3-0. Toen kwamen er nog 2 naar binnen stormen via de trap. 5-0. Snel naar buiten gelopen en in een dood hoekje mijn predator opgeroepen. 8-0. Harrier opgeroepen bij C. Binnen een paar seconden stond ik op 13-0. Toen nog even mijn ammo leeggeschoten op een paar gasten die ondertussen weer binnen stonden. 15-0. Chopper opgeroepen daarmee rond de 30 kills gehaald. 45-0. Snel naar binnen gelopen en nog 2 man gekilled met een opgepakte Scar-H. 47-0 _/-\o_
47 killstreak, waarvan 30 (!!) vanuit een Chopper Gunner. Hoeveel heb je ongeveer zelf neergeschoten, een stuk of 10? :P Niks tegen jou overigens, mooie killstreak hoor ;) Maar dit soort voorbeelden laten wel echt goed zien hoe kapot het MW2-systeem is. Die overpowerde killstreak rewards zijn een flinke fout van IW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Iemand al de Gold Prestige van de Intervention gehaald?

Moet je om die titel te halen nou echt 1000 headshots maken? :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:27:

Ja. Heb wel die challenge voor 500 headshots gehaald geloof ik :)

EDIT: Bizar trouwens, het MW2 topic zit al in deel 20 op GoT terwijl WoW slechts 2 delen heeft. :o

[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 01-05-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 23:16
De WoW spelers zijn te druk met spelen.. :P

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Mon0lith schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:27:

Ja kan wel, ik moet voor me SCAR-H ook 1000 headshots... echt een klote klus, ben al maanden bezig, zit nu op de 800...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doorspelen en er niet op letten joh.. Net als met die FMJ challenges, als je je er niet mee bezighoud heb je ze zo gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
monnick schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:34:
[...]

EDIT: Bizar trouwens, het MW2 topic zit al in deel 20 op GoT terwijl WoW slechts 2 delen heeft. :o
Als je nou eens alle 'steam doet het niet', 'kut cheaters', 'kut glitchers' en 'kut servers' posts niet meetelt dan zul je niet veel verder dan 2 delen komen voor MW2 :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Ik denk dat je een foutje maakt. WoW heeft 216 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:01:
[...]

47 killstreak, waarvan 30 (!!) vanuit een Chopper Gunner. Hoeveel heb je ongeveer zelf neergeschoten, een stuk of 10? :P Niks tegen jou overigens, mooie killstreak hoor ;) Maar dit soort voorbeelden laten wel echt goed zien hoe kapot het MW2-systeem is. Die overpowerde killstreak rewards zijn een flinke fout van IW.
Klopt, de manier hoe het was in COD4 was ideaal. Dat er wat bij is gekomen vind ik niet erg, maar in dit deel is het teveel. Het is gewoon rete-irritant als je constant respawned onder een Chopper Gunner, of precies op de plek waar een predator neerkomt. Nu had ik gewoon enorm veel geluk dat de meeste tegenstanders op een open plek respawnden, en ik dus 30 kills kon maken. Zelf had ik inderdaad maar ongeveer 10 kills gemaakt.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Rakkerzero schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 08:54:
Ik heb een vraagje. Mijn broertje en ik gebruiken samen mijn steam account, omdat hier meer spellen opstaan, maar mijn broertje heeft ook een eigen steam account met een aantal spellen. Nu had mijn broertje dus met de release van CoD MW2 het spel gelijk gehaald. Met installeren/spelen heeft het systeem helaas de key aan mijn steam-account gekoppeld terwijl hij eigenlijk de key op zijn account wilde hebben. Het was ons overigens niet bekend dat CoD Steam zou gebruiken anders hadden hier wel rekening mee gehouden.

Maar de vraag: Kan ik de key van CoD die nu op mijn Steam staat verhuizen naar het steam account van mijn broertje?
Wat denk je zelf ? Natuurlijk niet :+

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
maartend schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 21:29:
[...]

Ik denk dat je een foutje maakt. WoW heeft 216 delen.
Ik denk dat hij world at war bedoelde (cod5), niet world of warcraft. Anders slaat zijn post ook totaal nergens op... Hoezo zou je world of warcraft vergelijken met call of duty?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Challenges die per ongeluk worden gehaald zijn de mooiste. :)
Toen ik mijn wargasme-challenge haalde was ik stom verbaasd, kills halen en maar op de killstreakbutton drukken en ineens had ik hem, totaal onbedoeld. :P

Het zelfde geldt voor de challenges waarbij je met één kogel 2 of meer kills moest halen en een dag later had ik met één kogel 2 headshots. Onbetaalbaar maar dus niet onmogelijk (voordat ik deze had gehaald dacht ik dat het mij nooit zou gebeuren).

Laatst was ik van plan om te zoeken naar gehackte servers met als doel door te stomen naar prestige x10 maar dit is niet gelukt. Ik ben sindsdien geen gehackte servers meer tegengekomen. Ik had het wel als zodanig laten overkomen (omdat ik dacht dat het die avond wel zou gebeuren). Is er iets gebeurd waardoor deze servers niet meer gevonden worden of valt dit toe te rekenen aan een incidenteel feit?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

NickThissen schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 22:22:
[...]

Ik denk dat hij world at war bedoelde (cod5), niet world of warcraft. Anders slaat zijn post ook totaal nergens op... Hoezo zou je world of warcraft vergelijken met call of duty?
Maar waarom dan call of duty, kan je beter battlefield bad company 2 nemen als vergelijking.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Toch niet zo gek om 't met de vorige in de reeks te vergelijken?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.