![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 - Deel 10 - Deel 11 - Deel 12 - Deel 13 - Deel 14 - Deel 15 - Deel 16 - Deel 17 - Deel 18 - Deel 19 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
Mystikal heeft een multiplayer strategy guide samengesteld met alle info die je nodig hebt over de fantastische multiplayer. Je kunt deze guide hier downloaden. De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondary weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit V: Is er ergens een overzicht van de prestige rank icons? A: Ja zeker! Kijk eens hier: Griffin in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." V: Ik zie regelmatig van die vette titles en emblems langskomen in de multiplayer, hoe verdien ik deze? A: Op deze Wiki vindt je alle titles en emblems en de opdrachten die je moet uitvoeren om ze te verdienen. Bovendien kan je met de callsign generator van Modern Warfare 24/7 kijken hoe jouw favoriete combinaties er uit zien! V: Help! Ik heb last van slechte performance op een aantal maps met mijn ATi videokaart. A: De gebruikr erA geeft aan een mogelijke oplossing gevonden te hebben. Zie: ErA in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..." Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete wapen? • ACR Bushmaster • AK-47 • Scar-H • TAR21 • M16A4 • Famas • UMP .45 • P90 • MP5k • Intervention • Barret .50cal • AUG HBAR Tussenstand: Poll: Welke handgun is het beste? • USP .45 • .44 Magnum • M9 • Desert Eagle Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
GJtje | [NL]CptChaos |
Izealia | Glum44f |
gram. | smilinggram |
MuddyMagical | MuddyMagical |
JamesB009 | jamms |
Beukerz | Beukerz |
roodbwoy | ejvandewal |
Xenomorphh | Xenomorphh1 |
reemprive | reemprive |
Styxxy | Styxxy |
Blueberry33 | A2rox |
Proxx | qlimax_@hotmail.com |
Dutch Lion | DutchLionNL |
eboman | eboman |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
ScrooLoose | ScrooLooze |
Madje | iMadski |
Bunta | GodShieldRevs |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
ReFresh F5 | ReFreshF5 |
RATBORG | RATBORG |
Murphy | murphyheerenveen |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Anoniem: 246792
ik heb een vraagje over de dlc. Je kunt nu met xbox live points de volgende items kopen:
- je eigen riot shield
- een uav
- night vision goggles
De laatste is volgens mij alleen het uiterlijk, of niet? Hoe zit dit precies; wat doen deze items?
- je eigen riot shield
- een uav
- night vision goggles
De laatste is volgens mij alleen het uiterlijk, of niet? Hoe zit dit precies; wat doen deze items?
Hoe kom je in die lijst met spelers, voeg me er maar aan toe!
Xbox-360
GT: D4NG3R NL
GT V/A 17 april: InTeL iD4ng3r
Even verder gaand op waar we in #19 geëindigd zijn.
Als je gaat zeuren over noob-tubes grenadelaunchers, ben je behoorlijk zielig.. Bekijk het zo:
Het kost ze 2/3 secs tussen elk schot om te herladen.. aangezien de meesten Scavenger gebruiken.
ALS er dan al een met sleight of hand is, heeft deze maar 2 schoten!
Xbox-360
GT: D4NG3R NL
GT V/A 17 april: InTeL iD4ng3r
Even verder gaand op waar we in #19 geëindigd zijn.
Als je gaat zeuren over noob-tubes grenadelaunchers, ben je behoorlijk zielig.. Bekijk het zo:
Het kost ze 2/3 secs tussen elk schot om te herladen.. aangezien de meesten Scavenger gebruiken.
ALS er dan al een met sleight of hand is, heeft deze maar 2 schoten!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Die kan je op je avatar (poppetje) plakken.Anoniem: 246792 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:38:
ik heb een vraagje over de dlc. Je kunt nu met xbox live points de volgende items kopen:
- je eigen riot shield
- een uav
- night vision goggles
UAV is een klein vliegtuigje wat aan een touwtje naast je hangt.
Anoniem: 246792
Ah, niks ingame dusD4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:39:
[...]
Die kan je op je avatar (poppetje) plakken.
UAV is een klein vliegtuigje wat aan een touwtje naast je hangt.
Anoniem: 344979
Grenadelaunchers zijn wel handig, mits ze goed gebruikt worden. En daarbij Scavenger gebruiken is al helemaal handig.
Oja, Ik mag ook wel op de lijst toegevoegd worden
Xbox 360:
BezemsteelNL
Oja, Ik mag ook wel op de lijst toegevoegd worden
Xbox 360:
BezemsteelNL
Anoniem: 55165
Even nog als reactie op NAT-TYPE dat je je poorten open moet zetten. Dit is niet altijd het geval, Ik krijg het niet voor mekaar bij mij thuis (enige pc actief op het netwerk met een linksys Router.) Poorten open, dmz, uPNP het maakt allemaal niet uit ik krijg alleen NAT type = Strict 
Na een complete reinstall van windows 7 heb ik 1 week NAT type OPEN gehad maar ging wonderbaarlijk weer spontaan terug naar strict.
Na een complete reinstall van windows 7 heb ik 1 week NAT type OPEN gehad maar ging wonderbaarlijk weer spontaan terug naar strict.
@Deurmat
Ik heb alleen port 28960 opgezet naar mijn pc (draai ook Win7) nu heb ik nog zelde dat mijn NAT op strict komt, is dat wel het geval dan restart ik me modem weer en is het opgelost.
Het instellen van DMZ werkte bij mij ook niet.
Misschien dat het open zetten van die port wel meer effect heeft?
Ps. kan ik ook tussen de PC games gezet worden?
Steam: Turbo_boy
Ik heb alleen port 28960 opgezet naar mijn pc (draai ook Win7) nu heb ik nog zelde dat mijn NAT op strict komt, is dat wel het geval dan restart ik me modem weer en is het opgelost.
Ik ziek ook niet op noobtubes, het was het eerste dat mij te binnen schoot wat een admin zou kunnen uitzetten.
Heck, ik vind ze leuk om mee te spelen!
Maar mij punt is/was dat je het kan (niet moet) uit te schakelen op een dedicated server.
Heck, ik vind ze leuk om mee te spelen!
Maar mij punt is/was dat je het kan (niet moet) uit te schakelen op een dedicated server.
Vergeet de Danger Close perk nietAnoniem: 344979 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:43:
Grenadelaunchers zijn wel handig, mits ze goed gebruikt worden. En daarbij Scavenger gebruiken is al helemaal handig.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Volgens mij moeten er wat meer open.Turbo_boy schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:49:
@Deurmat
Ik heb namelijk
Een router reboot wilt nog wel eens helpen naar het open zetten.UDP 1500 (outbound only, no forward needed)
UDP 3005 (outbound only, no forward needed)
UDP 3101 (outbound only, no forward needed)
UDP 28960 (inbound/outbound, must forward to act as a multi-player host, but no forward or inbound traffic needed to find and join games)
Volgens jouw gequote stukje moet ook alleen maar 28960 open?Dorest0rm schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:04:
[...]
Volgens mij moeten er wat meer open.
Ik heb namelijk
[...]
Een router reboot wilt nog wel eens helpen naar het open zetten.
Oh, mjah als ik het zo nalees, maar ik heb ook een hele andere zooi poorten open staan ik zal het thuis eens bekijken.Fist schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:06:
[...]
Volgens jouw gequote stukje moet ook alleen maar 28960 open?
Anoniem: 88056
Jat wel eens een care package van een tegenstander maar dan krijg ik toch niets.
Is dit een bug?
Iemand anders wel eens gehad?
Is dit een bug?
Dan heb je denk ik een Ammo krat gepakt waardoor het lijkt dat je niks krijgt ;-)Anoniem: 88056 schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:26:
Jat wel eens een care package van een tegenstander maar dan krijg ik toch niets.
Is dit een bug?
Mijn ervaring is dat alleen port 28960 voldoende is.Dorest0rm schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:04:
[...]
Volgens mij moeten er wat meer open.
Ik heb namelijk
[...]
Een router reboot wilt nog wel eens helpen naar het open zetten.
Outbound staat na mijn weten toch altijd op (tenzij je port restricties aan hebt)
dat is inderdaad altijd leuk om te laten liggen, er komen altijd zoveel mensen op afwimpie007 schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:30:
[...]
Dan heb je denk ik een Ammo krat gepakt waardoor het lijkt dat je niks krijgt ;-)
en als ze hem wel pakken maakt het toch niks uit, en leverd vaak nog een laatste kill op..
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Ik zou mezelf ook graag terugzien in de lijst 
PC:
SteamID: daanweijers
Tweakers: Mr. Dean
En moeten de nieuwe maps van de DLC er niet al in? Ze komen over 2 weekjes (ofzo) uit voor de PC/PS3 en op de xbox zijn ze al speelbaar?
PC:
SteamID: daanweijers
Tweakers: Mr. Dean
En moeten de nieuwe maps van de DLC er niet al in? Ze komen over 2 weekjes (ofzo) uit voor de PC/PS3 en op de xbox zijn ze al speelbaar?
Ondertitel
Turbo_boy schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:38:
[...]
Mijn ervaring is dat alleen port 28960 voldoende is.
Outbound staat na mijn weten toch altijd op (tenzij je port restricties aan hebt)
Dit is zoals die ook vermeld staat op de support website van activision, alleen dan kreeg ik hem aan de praat.Call of Duty: Modern Warfare 2 1500 1500 UDP
Call of Duty: Modern Warfare 2 3005 3005 UDP
Call of Duty: Modern Warfare 2 3101 3101 UDP
Call of Duty: Modern Warfare 2 28960 28960 UDP
Call of Duty: Modern Warfare 2 27000 27015 UDP
Call of Duty: Modern Warfare 2 27015 27030 UDP
Call of Duty: Modern Warfare 2 27014 27050 TCP
Wat ik steeds vaker zie, zijn mensen met een OMA die continu opnieuw een class laden met een noobtuber. Ik was het na 10 minuten behoorlijk zat op Invasion waarbij iemand vanaf het dak bij A continu tube sprayt.Anoniem: 344979 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:43:
Oja, Ik mag ook wel op de lijst toegevoegd worden![]()
Xbox 360:
BezemsteelNL
Tuurlijk kan je hem uitschakelen, maar moest iedere keer van C naar A lopen (met alle risico) om vervolgens te hopen dat je eerder was dan die noob. Een paar keer kunnen uitschakelen maar 30 seconden later vlogen de nades je weer op de oren... Ik snap de lol dan ook niet...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Zolang zijn team alleen A heeft is er niks aan de hand, lekker laten zitten...kw_nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:28:
[...]
Wat ik steeds vaker zie, zijn mensen met een OMA die continu opnieuw een class laden met een noobtuber. Ik was het na 10 minuten behoorlijk zat op Invasion waarbij iemand vanaf het dak bij A continu tube sprayt.
de GL is een zeer handig tooltje bij het verdedigen van objectives, mits jouw team 2 van de 3 vlaggen heeft natuurlijkTuurlijk kan je hem uitschakelen, maar moest iedere keer van C naar A lopen (met alle risico) om vervolgens te hopen dat je eerder was dan die noob. Een paar keer kunnen uitschakelen maar 30 seconden later vlogen de nades je weer op de oren... Ik snap de lol dan ook niet...
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 330953
pak je tactical knive, en steek hem een paar keer in zijn rug..kw_nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:28:
[...]
Wat ik steeds vaker zie, zijn mensen met een OMA die continu opnieuw een class laden met een noobtuber. Ik was het na 10 minuten behoorlijk zat op Invasion waarbij iemand vanaf het dak bij A continu tube sprayt.
Tuurlijk kan je hem uitschakelen, maar moest iedere keer van C naar A lopen (met alle risico) om vervolgens te hopen dat je eerder was dan die noob. Een paar keer kunnen uitschakelen maar 30 seconden later vlogen de nades je weer op de oren... Ik snap de lol dan ook niet...
word ie het snel zat hoor;)
Ik dacht gelezen te hebben dat ze bij die nieuwe release van de nieuwe mappen dat aan gaan pakken. Althans beter balanceren. en ja tis natuurlijk een ideale manier om een nuke te halen.. aangezien je niet voor je ammo naar dode mensen moet lopen.. met je scavenger perkkw_nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:28:
[...]
Gister nog een super potje gespeeld had 63-3 in estate, had predator missle - harrier - en choppergunner.. toen aardig wat kills gemaakt.
@Rookworst
Geinig, had gisteren exact dezelfde score in dat potje waar ik 2 keer een nuke haalde
Geinig, had gisteren exact dezelfde score in dat potje waar ik 2 keer een nuke haalde
Hehe! alleen had ik geen nukereemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:06:
@Rookworst
[ Voor 10% gewijzigd door r00kw0rst op 12-04-2010 14:37 . Reden: toevoeging :) ]
Anoniem: 238040
Echt hoor, hoe krijgen mensen het in hemelsnaam voor elkaar om zo'n score te halen? Ik zie het regelmatig voorbij komen op dit forum. Ik ben geen slechte speler maar ook weer geen top speler. Ik kan behoorlijk mijn mannetje staan. Het beste wat ik gehaald heb is 30/4 en dat is echt uitzonderlijk voor mijn doen. Meestal zit ik rond de 20/10, soms wat hoger.r00kw0rst schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:01:
[...]
Gister nog een super potje gespeeld had 63-3 in estate, had predator missle - harrier - en choppergunner.. toen aardig wat kills gemaakt.
Kan ik overigens ook worden toegevoegd in de lijst met PC/Steam spelers? Ik ben overigens alweer een tijdje lid van de GoT Steam groep.
GoT: wildcat1
Steam ID: [GoT] Wildcat
ik had gisteren een potje op Karachi waar ik echt geen zak heb moeten doen om alles in mijn eentje op te rollen. De ronde was al ff bezig, ik haalde vrijwel meteen de emergency airdrop. en daar zat gelukkig heel wat fraais in, Counter UAV, Harrier, Apache heli & AC130. Zo is het wel rap afgelopen voor de tegenstander natuurlijk.
BTW, ook al gemerkt dat je allereerste care package in een map vaak UAV, C-UAV of Ammo bevat?
BTW, ook al gemerkt dat je allereerste care package in een map vaak UAV, C-UAV of Ammo bevat?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Als ik ermergency airdrop doe krijg ik vaak 2/3 vd 4 pakketjes ammo, uav of c-uav.. en 1 redelijk goede zoals harrier of pavelow. Dan heb jij gelukkig alleen de eerste die die troep bevat en waarvan de rest goed isAnoniem: 238040 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:30:
[...]
Echt hoor, hoe krijgen mensen het in hemelsnaam voor elkaar om zo'n score te halen? Ik zie het regelmatig voorbij komen op dit forum. Ik ben geen slechte speler maar ook weer geen top speler. Ik kan behoorlijk mijn mannetje staan. Het beste wat ik gehaald heb is 30/4 en dat is echt uitzonderlijk voor mijn doen. Meestal zit ik rond de 20/10, soms wat hoger.
Kan ik overigens ook worden toegevoegd in de lijst met PC/Steam spelers? Ik ben overigens alweer een tijdje lid van de GoT Steam groep.
GoT: wildcat1
Steam nick: [GoT] Wildcat
Tja, soms zit het gewoon even meeFuelke schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:31:
ik had gisteren een potje op Karachi waar ik echt geen zak heb moeten doen om alles in mijn eentje op te rollen. De ronde was al ff bezig, ik haalde vrijwel meteen de emergency airdrop. en daar zat gelukkig heel wat fraais in, Counter UAV, Harrier, Apache heli & AC130. Zo is het wel rap afgelopen voor de tegenstander natuurlijk.

[ Voor 43% gewijzigd door r00kw0rst op 12-04-2010 14:36 ]
hehe, ik ben op een Nuke streak 
afgelopen vrijdag mn eerste nuke gehaald (2e prestige), zaterdag mn 2e, en gister mn 3e. Het lijkt echt alsof het makkelijker is geworden als je em voor de eerste keer haalt
Ik heb em nu gehaald op Rundown, Highrise en Sub base met de volgende setup:
tar + silencer
scavenger
stopping power
commando
flashbangs
claymores
eigenlijk is het vrij 'simpel', kies een gebied uit met 1 of 2 toegangswegen (maximaal) en dominate de shit uit dat gebied
. Door de silencer komen enemies je dan voortdurend weer opzoeken omdat ze payback willen, maar omdat ze geen rode bleep op de radar zien kan je ze keer op keer afschieten (mits je zelf een beetje slim beweegt in dat kleine gebiedje)
succes verzekerd!
afgelopen vrijdag mn eerste nuke gehaald (2e prestige), zaterdag mn 2e, en gister mn 3e. Het lijkt echt alsof het makkelijker is geworden als je em voor de eerste keer haalt
Ik heb em nu gehaald op Rundown, Highrise en Sub base met de volgende setup:
tar + silencer
scavenger
stopping power
commando
flashbangs
claymores
eigenlijk is het vrij 'simpel', kies een gebied uit met 1 of 2 toegangswegen (maximaal) en dominate de shit uit dat gebied
succes verzekerd!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik ben er druk mee bezig, nog niet gelukt, maar man wat krijg ik de zenuwe als ik bij de 20 kills kom... ga dan echt stomme dingen doen...amahusu schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:43:
hehe, ik ben op een Nuke streak
FFA, krijg je 10x zo snel kills zodra je hariers hebtMj2sL schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:59:
Welke gamemode haalde je die nukes op? Wel relaxed op Sub Base, rotmap voor Chopper Gunner vind ik.
Gewoon FFA ja, en vergeet geen Claymore mee te nemen + Scavenger.
ik heb MW2 net na school gekocht ben hem nu aan het installeren.
voeg mij dus ook maar toe aan het lijstje
PC
dreadnaughNL
voeg mij dus ook maar toe aan het lijstje
PC
dreadnaughNL
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Waar ik me wel aan erger, dat ik mijn killstreak (chopper, harrier) meestal in dichtere maps krijg.
Zo heb ik redelijk vaak een chopper op Karachii en Skidrow, dan is het zo'n beetje impossible om een nuke te halen. Tenzij de enemy op een open plek respawmt.
Ben op Karachii wel eens tot een 23 streak gekomen.
Zo heb ik redelijk vaak een chopper op Karachii en Skidrow, dan is het zo'n beetje impossible om een nuke te halen. Tenzij de enemy op een open plek respawmt.
Ben op Karachii wel eens tot een 23 streak gekomen.
Beste nukemap is imho Afghan. Daar heb ik toen ik actief met dat nuke-halen bezig was het meeste succes gehad. Overigens ook mijn hoogste killstreak, 55, daar gehaald.
Ik denk inderdaad dat je op Wasteland, Afghan en de Rail de meeste kans hebt op een nuke
Die andere maps zijn allemaal zo dicht dat ze makkelijk in de gebouwen kunnen schuilen.
Die andere maps zijn allemaal zo dicht dat ze makkelijk in de gebouwen kunnen schuilen.
Zit meestal ook rond die k/d's.Anoniem: 238040 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:30:
[...]
Echt hoor, hoe krijgen mensen het in hemelsnaam voor elkaar om zo'n score te halen? Ik zie het regelmatig voorbij komen op dit forum. Ik ben geen slechte speler maar ook weer geen top speler. Ik kan behoorlijk mijn mannetje staan. Het beste wat ik gehaald heb is 30/4 en dat is echt uitzonderlijk voor mijn doen. Meestal zit ik rond de 20/10, soms wat hoger.
Word, als ik lekker bezig ben, altijd weer op zo'n lullige manier neergeschoten/getubed/geknived
Wil btw ook wel op dat lijstje (PC)
GoT: superbassie
SteamID: Mr.Goodkat
ik heb het net geïnstalleerd alleen als ik het spel opstart en het filmpje kijk heb ik heel erg slechte beeld kwaliteit het filmpje ziet er netjes uit alleen de ondertiteling bestaat uit een paar losse pixels volgens mij en ook in game ziet het er niet uit hoe kan ik dit veranderen?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
pretty weird filmpje dit
http://www.youtube.com/wa...=KP6XWOAMPu4&feature=grec
Weet niet of het werkt
Weet niet of het werkt
Lol, dat einde met die tactical insertion. Dat zou een gave killcam zijn, iemand dood schieten met dat ding xDchimera2 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:53:
pretty weird filmpje dit
Weet niet of het werkt
Folks,
Ik ben op zoek naar een tweedehands COD MW2 versie. Iemand een tip voor me, ben ook al op Marktplaats bezig maar wil niet echt vlotten. Tis een kadootje voor iemand.
Ik ben op zoek naar een tweedehands COD MW2 versie. Iemand een tip voor me, ben ook al op Marktplaats bezig maar wil niet echt vlotten. Tis een kadootje voor iemand.
swing when you're winning!
gaat moeilijk als ik in game zit en niks kan lezen:p als je wat screenshots laat zien van ingame hoe het moet kan ik het misschien wel aanpassenAnoniem: 344979 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:53:
Game graphics aanpassen zoals resolutie ?
Alle nukes gehaald in FFAMj2sL schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:59:
Welke gamemode haalde je die nukes op? Wel relaxed op Sub Base, rotmap voor Chopper Gunner vind ik.
maar de chopper gunner is idd niet zo handig voor sommige maps, tho dat ding wordt vaak al uit de lucht geschoten voordat je een paar kills hebt. Van de 3 nukes die ik gehaald heb heb ik minstens 18 kills zelf gemaakt (dus de kills uit je killstreaks niet meegerekend), met andere woorden moet ik het meer van mn eigen skills hebben dan van de killstreaks, en dan gaat idd je hart wel sneller en harder kloppen als je nog 5 kills verwijderd bent van de nuke
de 'open' maps zoals afghan en derail vind ik juist niet zo prettig om een nuke op te halen. Die maps zijn te groot en het duurt gemiddeld langer voordat je een vijand ziet. Geef mij maar de compacte maps. Kleine maps + claymores + silencer is dodelijk
[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 12-04-2010 16:22 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik speel MW2 op xbox dus ik heb daar geen last van hahaTijn96 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:05:
[...]
gaat moeilijk als ik in game zit en niks kan lezen:p als je wat screenshots laat zien van ingame hoe het moet kan ik het misschien wel aanpassen
Mits dit voor de console is dan zou ik zeggen doorzoeken, kan je hier helaas niet bij helpen maar de pc dat word lastig omdat hier je steam account aan vast zit..addinjo schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:58:
Folks,
Ik kwam juist dit tegen bij onze buren:
http://www.pcgameshardwar...ke/Action-Spiel/Download/
Als je dat filmpje goed kijkt dan zie je wel wat bekende taferelen, zoals Terminal, Estate en de nog een hele boel SP stukken, best grappig

Even over die poorten openen: Omdat MW2 (PC) nogal vaag doet met die NAT type, wil ik even de poorten open zetten in mijn D-Link DIR-655. Omdat mijn broertje ook MW2 speelt, moet ik dat als ik het goed begrijp in 'Application Rules' instellen. Wat moet ik dan bij de Trigger en wat bij de Firewall neerzetten? Want de Trigger moet dus een verbinding naar buiten zijn, en dan worden de poorten bij de Firewall open gezet voor inkomend verkeer. Hoe weet ik welke poorten bij wat horen?
Deze pagina dus: http://support.dlink.com/...Special_Applications.html
Deze pagina dus: http://support.dlink.com/...Special_Applications.html
Je kan inderdaad ook een nuke halen in maps als Scrapyard. Gewoon omdat er zo veel tegenstanders zijn om af te maken
Als je je naam in het lijstje wilt: PB de TS'er. Hij gaat echt niet het hele topic post voor post doorspitten.
Scrapyard is nu niet bepaald een map waarop je je lekker kan verstoppen als je met een controlable killstreak bezig bent.reemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:08:
Je kan inderdaad ook een nuke halen in maps als Scrapyard. Gewoon omdat er zo veel tegenstanders zijn om af te maken
Wow, dat ziet er wel geniaal uit.Spongerobie schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:23:
[...]
http://www.pcgameshardwar...ke/Action-Spiel/Download/
Als je dat filmpje goed kijkt dan zie je wel wat bekende taferelen, zoals Terminal, Estate en de nog een hele boel SP stukken, best grappig
Zijn die problemen met dat map package op de X360 al verholpen en dan doel ik op de playlists en matchmaking. Niet op die patch, die iets te laat was uitgebracht.
Behalve de te late patch waren er geen probleme voor zover ik weet...?TheBleeder schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:32:
[...]
Zijn die problemen met dat map package op de X360 al verholpen en dan doel ik op de playlists en matchmaking. Niet op die patch, die iets te laat was uitgebracht.
ik heb een probleempje met grafisch de achtergrond en de filmpjes laat hij gewoon erg mooi zien terwijl de tekst niet te lezen is en de game play is nogal korrelig. mijn pc voldoet gewoon goed aan de min systeem eisen dus wie weet waar het aan ligt?
Nieuwste videokaart drivers al geïnstalleerd?Tijn96 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:58:
ik heb een probleempje met grafisch de achtergrond en de filmpjes laat hij gewoon erg mooi zien terwijl de tekst niet te lezen is en de game play is nogal korrelig. mijn pc voldoet gewoon goed aan de min systeem eisen dus wie weet waar het aan ligt?
ja ik heb hem opnieuw opgestart alleen moest meteen daarna weg dus dadelijk ff kijke of hij het wel goed doet nujeroen210 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:45:
[...]
Nieuwste videokaart drivers al geïnstalleerd?
Anoniem: 339442
Nou het weekend is nu echt voorbij
Ben tot level 34 gekomen,12h gespeeld en nog behoorlijk wat challenges gehaald.
FAL is het chillste wapen imo, hoge damage en redelijk hoge rate of fire. Wel SoH gebruiken want je kan dus niet sprayen!
nu sparen 4 life

FAL is het chillste wapen imo, hoge damage en redelijk hoge rate of fire. Wel SoH gebruiken want je kan dus niet sprayen!
nu sparen 4 life
Ga vanavond even testenbram1984 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:27:
[...]
Scrapyard is nu niet bepaald een map waarop je je lekker kan verstoppen als je met een controlable killstreak bezig bent.
Anoniem: 338166
Net een potje op scrapyard.
Ik kreeg na 45 seconden al een care package met een chopper gunner erin.
die maakte Welgeteld 31 kills voor me.(team deathmatch)
Toen kreeg ik heeel snel ook mijn harrier die ook nog 14 kills voor me maakte.
Kortom het was een geniaal potje.(eindelijk een keertje)
3100 punten van chopper gunner
1400 punten van harrier
1800 punten gewone kills.
6300 punten totaal
ik ownde dus gewoon dat hele potje.
Screen volgt snel.(Zodra ik hem van mij mobiel heb gehaald(speel op de ps3 dus))
1400 punten van harrier
6300 punten totaal
Screen volgt snel.(Zodra ik hem van mij mobiel heb gehaald(speel op de ps3 dus))
Jammer is dat ik niet met een FAL overweg kan, alleen in de hardcore modus kan ik er nog redelijk mee.Anoniem: 339442 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:51:
Nou het weekend is nu echt voorbij![]()
nu sparen 4 life
Ik had een server die werd overgenomen door XP hack. Bummer
[ Voor 11% gewijzigd door RetroTycoon op 12-04-2010 21:24 ]
FAL is een drakenwapen voordat je er goed mee kan omgaan. 
Alleen nog 40 kills met FMJ en dan is het wapen 'af'.
Ik zie trouwens nog steeds veel laag gerankte spelers in het spel (tot 10 minuten geleden nog wel, toeval of kan er nog gespeeld worden voor nop? Vond het wel leuk zo.
Alleen nog 40 kills met FMJ en dan is het wapen 'af'.
Ik zie trouwens nog steeds veel laag gerankte spelers in het spel (tot 10 minuten geleden nog wel, toeval of kan er nog gespeeld worden voor nop? Vond het wel leuk zo.
ik heb het programma steam in dezelfde map staan als MW2 staat is dit juist goed of juist slecht?
Met alle MG's toch redelijk makkelijk alles vrijgespeeld... Maar met de M240 wil 't maar niet opschieten met FMJ kills

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik was er in eentje gekomen waar een iemand vroeg om de xp hack. En ik zei: no. En hij weer: Why not? En toen verdween plotseling de hacker.RetroTycoon schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:23:
De hacker was een Brit en degene die het vroeg een Nederlander. Schijnbaar kent niet iedereen de gevaren van de xp/prestige hack.
Ook een keer meegemaakt dat een hacker een slechte verbinding had en twee keer aan toe de boel dicht klapte en iedereen een time-out kreeg.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Wat voor gevaren dan? Volgens mij is er geen enkel risico aanwezig wanneer een hacked server jou een bak xp geeft voor 1 kill. IW of Valve kunnen hier echt niets aan doen, het is niet de schuld van de spelers maar van degene die de server customized.Larrs schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:35:
[...]
Ik was er in eentje gekomen waar een iemand vroeg om de xp hack. En ik zei: no. En hij weer: Why not? En toen verdween plotseling de hacker.
De hacker was een Brit en degene die het vroeg een Nederlander. Schijnbaar kent niet iedereen de gevaren van de xp/prestige hack.
Ook een keer meegemaakt dat een hacker een slechte verbinding had en twee keer aan toe de boel dicht klapte en iedereen een time-out kreeg.
We geloven je wel hoor, dus een screen zal niet nodig zijn.Anoniem: 338166 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:46:
Net een potje op scrapyard.
1400 punten van harrier
6300 punten totaal

Vanwege de ban die je krijgt omdat je te snel omhoog bent gegaan in korte tijd.reemprive schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:00:
[...]
Wat voor gevaren dan? Volgens mij is er geen enkel risico aanwezig wanneer een hacked server jou een bak xp geeft voor 1 kill. IW of Valve kunnen hier echt niets aan doen, het is niet de schuld van de spelers maar van degene die de server customized.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Zou helemaal mooi zijn. Ik kom niets vermoedend een server binnen. Maak 1 kill, schiet ineens naar level 70 ga onmiddelijk weg en dan krijg ik een ban ??Larrs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
[...]
Vanwege de ban die je krijgt omdat je te snel omhoog bent gegaan in korte tijd.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Is onzin, ik ben ook 2 prestiges doorgevlogen door hacked servers. Het probleem ligt in deze niet bij de speler maar bij degene die de server hacked en IW die het onvoldoende heeft dichtgetimmerd. Als speler merk je niet dat je in een hacked server zit tot je een kill maakt en ineens op level 70 zit.Larrs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
[...]
zoek nog een actieve clan voor de pc, ben geen noob en zoek dus ook beetje volwassen clan. Iemand een tip voor een beetje goeie clan?
Anoniem: 335417
je kan opzich bij mijn clan als je wil, TiDE. redelijk leuke spelers, niks niet noob =D
trouwens, heeft er iemand nog handige tips voor quickscopen ?
het lukt opzich redelijk maar scores hoger dan 15-10 haal ik er toch niet mee =/
<edit>
Mn steam is puurkool, voor als je me wil toeveogen (over die clan)
</edit>
het lukt opzich redelijk maar scores hoger dan 15-10 haal ik er toch niet mee =/
<edit>
</edit>
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 335417 op 13-04-2010 10:46 ]
Anoniem: 209081
Nja sparen 4 life valt wel mee hoor, klikAnoniem: 339442 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:51:
Nou het weekend is nu echt voorbij![]()
nu sparen 4 life
Vind ik nog meevallen. Je kan ook eens kijken of je hem 2e hands vindt. Ik heb em 2e hands gekocht. Was wel van een onwetende moeder... Ik vroeg of het al online geactiveerd was, zij zei nee... Ik krijg hem binnen en kon het niet spelen omdat het al geregistreerd was op iemands steam account

VAC checkt ook of je überhaupt een cheat(engine) hebt draaien op je PC tijdens het spelen, als dit niet het geval is zullen ze je ook niet zomaar bannen hoorLarrs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
[...]
Ondertitel
Ik heb nou ook alle SMG's compleet unlocked maar de challenges worden wel een beetje vervelend. Heb maar voorgenomen om de 2500 kills met de TAR-21 te maken. Zit op de 2100 kills nu. Slow but steady kom ik er. Om maar over sitrep niet te beginnen
Ik ken het, ben nu bezig met me 1000 headshots voor me SCAR... wat een klote job... en dat allemaal voor een fel begeerde golden batchBootVluchteling schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:47:
Ik heb nou ook alle SMG's compleet unlocked maar de challenges worden wel een beetje vervelend. Heb maar voorgenomen om de 2500 kills met de TAR-21 te maken. Zit op de 2100 kills nu. Slow but steady kom ik er. Om maar over sitrep niet te beginnen
Nope, je wordt niet gebanned als je in een gehackte server hebt gespeeld.Larrs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
[...]
Ik merk wel vaak dat als ik in zo'n server terecht kom er vaak iets in de zin van 'Your daily XP boost' op m'n scherm verschijnt.
Niemand killen en gelijk wegwezen dus.
Speel met wat vrienden S&D of FFA in een private match, snipers only en quickscoping only.Anoniem: 335417 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:42:
je kan opzich bij mijn clan als je wil, TiDE. redelijk leuke spelers, niks niet noob =D
<edit>
</edit>
Heb dit een groot deel in het weekend gedaan en het was erg leuk. Daarna kan je het beste FFA spelen om te oefenen. Voelt soms echt geweldig om iemand te quick/drag scopen als ze lastig te raken zijn.
Sitrep is makkelijk, zoek speltypes waar je veel claymores kunt verwachten en ka dat een tijd lang spelen.BootVluchteling schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:47:
Voor deze challenges ben ik een paar dagen lang claymores aan het hunten geweest. Mijn doel was niet zo zeer om kills te maken maar om claymores te ruimen (dat is het meest eenvoudige).
Tip: Gebruik een WA2000 met FMJ, schiet beter door muren dan welk ander wapen ook.
Dat is het meest klote die headshotskw_nl schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:00:
[...]
Ik ken het, ben nu bezig met me 1000 headshots voor me SCAR... wat een klote job... en dat allemaal voor een fel begeerde golden batch
En met site rep ben ik nu al aardig ver ik heb er al 90
Elk assault rifle maak ik makkelijk kills mee met mijn favo combo 
(Assault ) Silencer + HBsensor
(Sidearm) Silencer (+ FMJ)
Claymores
Stun's
P1: Bling (pro)
P2: Stopping Power (pro)
P3: Ninja (pro)
Geniale combo.. met anme als je Ninja Pro erbij hebt!
Je kan constant rond rennen, zonder gespot te worden.
Edit:
Iemand al opgevallen dat 3rd Person Cagematch eruit is
?
Ik zie het nu net pas
. -ben geen booster-
Claymores
Stun's
Edit:
Iemand al opgevallen dat 3rd Person Cagematch eruit is
Ik zie het nu net pas
[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 13-04-2010 13:30 ]
Op de ps3 kan je geen 3rd person cage match spelen tegen vrienden, alleen tegen random mensen..D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:28:
Claymores
Stun's
Edit:
Iemand al opgevallen dat 3rd Person Cagematch eruit is?
Ik zie het nu net pas. -ben geen booster-
Vind ik wel jammer
Logisch toch, anders kun je wel heel makkelijk boosten.Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:36:
[...]
Op de ps3 kan je geen 3rd person cage match spelen tegen vrienden, alleen tegen random mensen..
Vind ik wel jammer
Kun je dat niet in een private match doen?
Bij een private match krijg je er geen xp voor anders was het wel HEEL erg makkelijkNickThissen schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:48:
[...]
Logisch toch, anders kun je wel heel makkelijk boosten.
Kun je dat niet in een private match doen?
Ja, dat snap ik ook wel, vandaar dat ik ook denk dat het in een private match wel kan, maar niet in een normale match, omdat het anders te makkelijk is om te boosten. In een private match kun je uiteraard niet boosten, dus zou het daar geen probleem moeten zijn om 1v1 tegen een vriend te doen.chimera2 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:07:
[...]
Bij een private match krijg je er geen xp voor anders was het wel HEEL erg makkelijk
Maakt het zoveel uit dat je geen XP krijgt als je een keer tegen je vriend wil spelen? Lijkt me niet toch.
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 13-04-2010 14:24 ]
Oh nee, ik wil gewoon ff kijken wie er beter is mijn broertje of ikNickThissen schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:20:
[...]
Ja, dat snap ik ook wel, vandaar dat ik ook denk dat het in een private match wel kan, maar niet in een normale match, omdat het anders te makkelijk is om te boosten. In een private match kun je uiteraard niet boosten, dus zou het daar geen probleem moeten zijn om 1v1 tegen een vriend te doen.
Maakt het zoveel uit dat je geen XP krijgt als je een keer tegen je vriend wil spelen? Lijkt me niet toch.
Maar dan doe ik het wel met private match
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 330953 op 13-04-2010 14:30 ]
Wat heb je aan de silencers als je toch geen cold-blooded hebt?D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:28:
Claymores
Stun's
Edit:
Iemand al opgevallen dat 3rd Person Cagematch eruit is?
Ik zie het nu net pas. -ben geen booster-
Anoniem: 338166
Dat mensen hem niet horen schieten,en hem niet zien schieten op de radar?Blik1984 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:36:
[...]
Wat heb je aan de silencers als je toch geen cold-blooded hebt?
Cold blooded heeft daar helemaal niets mee te maken
Netwerk kabel eruit rossen.... niks geen XP gezeikRetroTycoon schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:23:
Cold blooded maakt je ontzichtbaar voor UAV's en vliegtuigen ect.Blik1984 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:36:
[...]
Wat heb je aan de silencers als je toch geen cold-blooded hebt?
Silencers maken je schoten ontzichtbaar op de radar -dus als je schiet.. geen rode stippen- (behalve voor de M9 & M240.. maar deze zijn glitched
in FFA (waar ik dit voornamelijk gebruik) gebruikt bijna niemand Ninja of Coldblooded.. dus ik zie ze allemaal mooi op mn schermpje
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 13-04-2010 14:54 ]
En nu bleiken er ook nieuwe hacks te zijn dat je gewoon niet kan lopen 
Heb nu al 4 verschillende servers gehad. Nog meer mensen hier last van (PC)

Sommige modded xp lobbies zorgen ervoor dat je niet kan lopen, maar alleen op een van de pijltoetsen kan klikken om iets te krijgen (XP/KILLS/CHALLENGES ect) -xbox360-. Hierin mag niet gekilled worden dus word iedereen frozen op 1 plek.Turbo_boy schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:08:
En nu bleiken er ook nieuwe hacks te zijn dat je gewoon niet kan lopen
D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:10:
[...]
Sommige modded xp lobbies zorgen ervoor dat je niet kan lopen, maar alleen op een van de pijltoetsen kan klikken om iets te krijgen (XP/KILLS/CHALLENGES ect) -xbox360-. Hierin mag niet gekilled worden dus word iedereen frozen op 1 plek.

Ik bedacht me laatst nog dat het ontbreken van dedicated servers eigenlijk niet eens zo erg was. Altijd wel een potje te vinden. Ik speel dan ook puur voor de fun, geen clans e.d.
Maar de laatste dagen kom ik regelmatig op servers met allerlei hacks. Ik denk dat ik CoD4 toch er weer eens naast ga installeren...
Het valt me op dat wel al een aantal hackers die ik heb getaped en gemeld bij VAC zijn gebanned. Deze hacker is helaas nog niet verdwenen, maar ik heb Valve net een mail verzonden betreft deze persoon: http://www.youtube.com/watch?v=swfDbiHIyFQ Hij geeft namelijk op zijn kanaal op youtube ook nog eens uit hoe een VAC d!sabler te gebruiken, kijk hier maar: http://www.youtube.com/user/TheFaTeg
ik heb mijn probleem opgelost: heb m'n drivers geupgraded maar hoe kun je je naam veranderen want mijn naam is nu zazababa96 want dat is zo'n beetje m'n email en ik wil het veranderen in DreadnaughNL wie weet hoe dit moet.
ps het spel is tot nog toe wel super ik ben online nu al lvl4 bijna 5 in het begin gaat dat echt razendsnel
ps het spel is tot nog toe wel super ik ben online nu al lvl4 bijna 5 in het begin gaat dat echt razendsnel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.