Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MeNTaL_TO schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:28:
[...]

Ja eigenlijk wel, is net als fifa 09 met fifa10 te vergelijken, de oude wordt meestal gelijk vergeten als er een nieuwe uitkomt.
Daar gaat het toch niet om. Toen MW2 uitkwam was WaW toch ook al een hele tijd uit? In die tijd (plus nog de tijd dat MW2 uit was als extra tijd) zijn er dus maar 2 delen gemaakt. In een veel kortere tijd (de volgende cod is nog lang niet uit...) zijn er al 20 delen van MW2. Lijkt mij een goeie vergelijking om aan te geven dat er iets aan de hand is (minder spelers WaW, of minder gezeik er over).

NickThissen wijzigde deze reactie 02-05-2010 11:33 (7%)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotr77
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-02-2017

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

quote:
bazs2000 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:10:
[...]
Hybride classes spelen alleen niet zo handig ivm het ontbreken van een goede secondary (M9+silencer bijvoorbeeld). Wat ook handig is om te hebben is M16+FMJ+Stopping power, kun je ook een harrier mee neerhalen maar daarna moet je ergens wel een wapen oprapen want ammo heb je niet meer. ;)
Is dat probleem met de M9+silencer al verholpen dan? Er was toch een bug dat de silencer niet werkte op de M9, je werd alsnog weergegeven op de radar.

HP EliteBook 8530w | 15,4" 1680*1050 :) | T9600 | Quadro FX770M @ 560/1400/900 | 4GB RAM | 250GB 7200 rpm, binnenkort wss vervangen door een Kingston V+100

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:03
Ik wil dit spel aanschaffen voor de PC.

Het gaat me natuurlijk om de Multiplay, maar ik lees veel negatieve reacties op het internet van hackers die 3 x zo snel lopen en dat je weer bij 0 kan beginnen omdat ze je skillz kunnen resetten enz.

De VAC is niet erg best heb ik gelezen, of valt dit allemaal mee?

Wat ik ook een beetje vreemd vind is dat je de "ingame_music" niet kan uitzetten.

maw. Kan ik veel problemen verwachten met mp of loopt het allemaal wel goed?

49 euro is wel weer een bak met geld :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-09 10:47

superwashandje

grofheid alom

och het is wel goed te doen hoor. ik ben nog maar een paar keer een cheater tegengekomen. maar dat schijnt ook weer te maken te hebben met de gamemodes die je speelt. het irritantste zijn de verbindingsproblemen (en die zijn er best vaak/veel) maar als je dan weer eens in een leuke game zit ben je alle problemen weer even vergeten. :)

en 36 euro is nog wel te doen hoor : pricewatch: Call of Duty Modern Warfare 2, PC

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoaDHouse
quote:
superwashandje schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:13:
och het is wel goed te doen hoor. ik ben nog maar een paar keer een cheater tegengekomen. maar dat schijnt ook weer te maken te hebben met de gamemodes die je speelt. het irritantste zijn de verbindingsproblemen (en die zijn er best vaak/veel) maar als je dan weer eens in een leuke game zit ben je alle problemen weer even vergeten. :)

en 36 euro is nog wel te doen hoor : pricewatch: Call of Duty Modern Warfare 2, PC
txs voor de pricewatch tip :)

Ik heb er wel veel zin om het spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:25

Bartske

Valar Morghulis

quote:
RoaDHouse schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:02:

Het gaat me natuurlijk om de Multiplay, maar ik lees veel negatieve reacties op het internet van hackers die 3 x zo snel lopen en dat je weer bij 0 kan beginnen omdat ze je skillz kunnen resetten enz.

Wat ik ook een beetje vreemd vind is dat je de "ingame_music" niet kan uitzetten.

Als je geen groundwar doet kom je helemaal niet vaak een cheater tegen hoor, zeg 1 op de 25 potjes. Als ik groundwar doe zit ik in 1 van de 2 potjes bij een cheater.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoaDHouse
Dat er een keer een cheater rondloopt vind ik niet erg. Als het er maar niet vol van zit dan is de lol er snel af namelijk :)

Ik weet dat er weinig instel mogelijkheden zijn voor de mp. Maar FOV en dergelijke kan je wel instellen neem ik aan.

Ach... ik koop het gewoon en kijk dan wel :) Wil ook niet teveel zeuren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
quote:
RoaDHouse schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:02:

Ach ieder spel heeft wel zo zn problemen. Als je van snelle actie a la Rambo houdt zou ik hem zeker kopen !

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik ben nu lvl 70 van het tweede prestige level. Ik heb besloten dat ik dit level blijf en niet nog eens ga prestigen. 2de prestige level heeft een mooi icon vind ik en ik heb geen zin om nog eens 70 levels door te werken.

Ben nu begonnen met het gebruiken van de AK-47. Wat een heerlijk wapen! MW1 gevoel komt beetje terug met dat wapen. In korte salvo's met dat wapen schieten doet wonderen, echt vol automatisch schieten gaat mis :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 13:22
quote:
monnick schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:45:
Ik ben nu lvl 70 van het tweede prestige level. Ik heb besloten dat ik dit level blijf en niet nog eens ga prestigen. 2de prestige level heeft een mooi icon vind ik en ik heb geen zin om nog eens 70 levels door te werken.
Ik houd het ook bij 2e prestige. Hoger gaan voegt weinig toe tov de eerste keer prestige gaan. Eigenlijk wilde ik bij 1e prestige al stoppen maar ik wilde de titel met die tijger zo graag :P
En ik dacht dat je iedere keer er een nieuwe class bij kreeg maar blijkbaar gaat die bij iedere twee prestiges ofzo. Ben nu bezig met alles te unlocken en mij te concentreren op de challanges.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Pff... Ongelooflijk hoe je doorgaans elke match wel 3 chopper gunners tegenkomt, 16 harriers en 25 UAV's, en dan net die ene dag dat je cold blooded pro wilt gaan halen is het vijandige team nog te stom om zelfs maar een UAV te halen?! Net 5 potjes achter elkaar alleen met m'n stinger class gespeeld en nog niet 1 enemy killstreak gezien die ik kon neerschieten... Wtf?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-09 03:50
quote:
NickThissen schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:56:
Pff... Ongelooflijk hoe je doorgaans elke match wel 3 chopper gunners tegenkomt, 16 harriers en 25 UAV's, en dan net die ene dag dat je cold blooded pro wilt gaan halen is het vijandige team nog te stom om zelfs maar een UAV te halen?! Net 5 potjes achter elkaar alleen met m'n stinger class gespeeld en nog niet 1 enemy killstreak gezien die ik kon neerschieten... Wtf?
Leuk is dat he. En dan wissel je weer een keer af naar een andere classe en dan opeens staat heel de lucht vol men Air support en de grond vol met Sentry guns.
Daarom heb ik in elke classe een stinger staan.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:45
Ik heb ook op mijn classes (behalve de snipers dan) een Stinger geëquipt. Aangezien ik samen met met twee vrienden (via TS) speel, blijft er nooit iets in de lucht hangen. Best wel grappig om te zien. Wij verdelen dan ook de air-support om uit de lucht te schieten zodat we om de beurt wel de XP halen :D. Air-support blijft dus nooit lang in de lucht hangen tegen ons, zelfs een AC-130 is zeer snel uit de lucht :).

Styxxy wijzigde deze reactie 02-05-2010 20:28 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 03-07 14:21
(jarig!)

Canon 350D - Sigma 17-70mm EF-S 18-55mm - EF 75-300mm F/4-5.6 III - EF 50mm F/1.8 II - Speedlight 430EX - BG-E3 - Cir. pola - ND 1x & ND 4x - Omnibounce

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:20
5 mei komen toch de nieuwe levels voor de ps3?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 14-09 14:36
quote:
RoaDHouse schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:23:
Dat er een keer een cheater rondloopt vind ik niet erg. Als het er maar niet vol van zit dan is de lol er snel af namelijk :)

Ik weet dat er weinig instel mogelijkheden zijn voor de mp. Maar FOV en dergelijke kan je wel instellen neem ik aan.

Ach... ik koop het gewoon en kijk dan wel :) Wil ook niet teveel zeuren :)
FOV mag je niet meer aanpassen, dat kan een ban opleveren. (heb ik ergens gelezen)
Er zijn wel redelijk wat dingen die je wel mag veranderen, zolang het maar standaard in de config file staat.
Een goede manier om te kijken of het mag is door je file niet op read only te zetten. Als er dan 'slechte' dingen in staan zal steam 'm niet proberen te restoren.

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

3 potjes FFA achter elkaar gewonnen met final killcam + 1 groepje nukeboosters pwned.

1 van hun had dus een nuke, en NET toen hij hem wou activeren had ik de game winning killcam op hem :D.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:37
quote:
D4NG3R NL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 01:09:
3 potjes FFA achter elkaar gewonnen met final killcam + 1 groepje nukeboosters pwned.

1 van hun had dus een nuke, en NET toen hij hem wou activeren had ik de game winning killcam op hem :D.
Karma is a b*tch. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 03-09 17:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

quote:
Pjotr77 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:32:
Is dat probleem met de M9+silencer al verholpen dan? Er was toch een bug dat de silencer niet werkte op de M9, je werd alsnog weergegeven op de radar.
Ik wist niet eens dat dit een probleem was. Het voordeel van de M9 is dat deze beter is dan de andere handpistolen. Hij is sterk, zuiver en met een silencer nog steeds geschikt om over de lange afstanden iemand mee om te leggen. :)

Als er één pistool overpowered is dan is het deze wel.

Ter vergelijking, de USP45 is op gelijke afstanden niet meer zo dodelijk dan de M9 (zelfs op de korte afstanden heb je met de USP45 meer kogels nodig). Na de M9 is er alleen nog de M93 Raffica als handvuurwapen maar dan heb je de beste alweer gehad. De rest is te zwak of hebben een grote recoil. Leuk voor de challenges maar dan houdt het wel op. Ik kan niet zeggen dat de Desert Eagle een leuk wapen is, hij is loeisterk maar snel schieten is er niet bij want de kogels gaan soms werkelijk alle kanten op.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Res1ght
  • Laatst online: 10-09 21:56
quote:
D4NG3R NL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 01:09:

volgens mij kan je FFA ook niet winnen Zonder killcam hoor:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-08 11:12
Tuurlijk wel... als de benodigde 30 kills niet gehaald worden en jij hebt de meeste kills...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:28
Ik heb ineens wat mafs.
Als ik HQ speel en mijn team captured de Headquarters dan krijg ik standaard de 260 punten. Ook als ik geeneens in de buurt van de HQ kom krijg ik de punten. Iemand hier ooit last van gehad?

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 26-08 09:36
quote:
bazs2000 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 06:28:
[...]

Ik wist niet eens dat dit een probleem was. Het voordeel van de M9 is dat deze beter is dan de andere handpistolen. Hij is sterk, zuiver en met een silencer nog steeds geschikt om over de lange afstanden iemand mee om te leggen. :)

Als er één pistool overpowered is dan is het deze wel.

Ter vergelijking, de USP45 is op gelijke afstanden niet meer zo dodelijk dan de M9 (zelfs op de korte afstanden heb je met de USP45 meer kogels nodig). Na de M9 is er alleen nog de M93 Raffica als handvuurwapen maar dan heb je de beste alweer gehad. De rest is te zwak of hebben een grote recoil. Leuk voor de challenges maar dan houdt het wel op. Ik kan niet zeggen dat de Desert Eagle een leuk wapen is, hij is loeisterk maar snel schieten is er niet bij want de kogels gaan soms werkelijk alle kanten op.
De magnum is ook nog een zeer goed wapen. Het eerste schot is erg accuraat en hij is snel en sterk op korte afstand, Enige nadeel is de weinig kogels dus je moet wel goed schieten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ijsyeh
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 28-01-2011
SPAS + grip is pas een overpowered wapen:D alleen duurt wel lang om te switchen maar als ik hem eenmaal in mn hand heb...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
Touchdown schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:01:
[...]

47 killstreak, waarvan 30 (!!) vanuit een Chopper Gunner. Hoeveel heb je ongeveer zelf neergeschoten, een stuk of 10? :P Niks tegen jou overigens, mooie killstreak hoor ;) Maar dit soort voorbeelden laten wel echt goed zien hoe kapot het MW2-systeem is. Die overpowerde killstreak rewards zijn een flinke fout van IW.
Vind je nou echt? Het is meer de fout of laat ik liever zeggen volslagen desinteresse van al die spelers in zo'n potje vrolijk buiten blijven rondhupsen in hun klasse zonder cold blooded en zonder de intentie iemands chopper gunner neer te schieten. Dan is chopper gunner inderdaad prachtig. Maar nogmaals, het zijn vooral de fluimende spelers die je het idee geven dat choppergunner overpowered is.

Ik heb genoeg hardcore potjes gedaan waarin vrijwel iedereen wel met cold blooded speelt, en daar worden er nog wel een paar kills gemaakt met air support, maar lang niet zoveel als bij bijvoorbeeld domination.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:29

Mystikal

It never hurts to help

quote:
rodie83 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:54:
[...]

Vind je nou echt? Het is meer de fout of laat ik liever zeggen volslagen desinteresse van al die spelers in zo'n potje vrolijk buiten blijven rondhupsen in hun klasse zonder cold blooded en zonder de intentie iemands chopper gunner neer te schieten. Dan is chopper gunner inderdaad prachtig. Maar nogmaals, het zijn vooral de fluimende spelers die je het idee geven dat choppergunner overpowered is.

Ik heb genoeg hardcore potjes gedaan waarin vrijwel iedereen wel met cold blooded speelt, en daar worden er nog wel een paar kills gemaakt met air support, maar lang niet zoveel als bij bijvoorbeeld domination.
Helemaal eens. Dus ik zal iedereen nog 1 keer de volgende tip geven (en volg die tip ook!).
Zet 1 classe speciaal op voor Anti Air.

Gebruik het volgende
Prim. Weapon: Naar keuze
Sec. Weapon: Stinger
Perk1: Sleight of Hand
Perk 2: Cold blooded (Pro)
Perk 3: Ninja (Pro)

Komt er een chopper binnen vliegen, verander meteen van klasse. Op het moment dat je afgaat (wel of niet door de chopper/harrier) switch naar je stinger. Haal hem neer. Switch back.

Sleight of hand geeft een supersnelle reload, aangezien je soms 2/3 keer moeten schieten voordat tie neer is. Ik heb choppergunners neer zien gaan, voordat ze ook maar een kills gemaakt hebben.

Succes!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:37

Fuelke

Forza Ferrari

'k Heb ook de indruk dat als je de lock langer vasthoudt met de Stinger dan het dan vaker one shot, one kill is.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Izealia schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:19:
[...]

volgens mij kan je FFA ook niet winnen Zonder killcam hoor:)
Jawel, de tijd loopt op.. Dan wint gewoon de persoon met de meeste kills.
Of er word een nuke ingeroepen.. Dan komt er geen killcam & heeft de persoon dat de nuke heeft ingeroepen gewonnen.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Mystikal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:07:
[...]

Helemaal eens. Dus ik zal iedereen nog 1 keer de volgende tip geven (en volg die tip ook!).
Zet 1 classe speciaal op voor Anti Air.

Gebruik het volgende
Prim. Weapon: Naar keuze
Sec. Weapon: Stinger
Perk1: Sleight of Hand
Perk 2: Cold blooded (Pro)
Perk 3: Ninja (Pro)

Komt er een chopper binnen vliegen, verander meteen van klasse. Op het moment dat je afgaat (wel of niet door de chopper/harrier) switch naar je stinger. Haal hem neer. Switch back.

Sleight of hand geeft een supersnelle reload, aangezien je soms 2/3 keer moeten schieten voordat tie neer is. Ik heb choppergunners neer zien gaan, voordat ze ook maar een kills gemaakt hebben.

Succes!
Ja hier ben ik het ook mee eens ;) en dan meestal met een Tac-insersion en een Smokegrenade.
De meesten nemen een RPD erbij, aangezien deze veel schade doet & een lekker groot mag heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Net even groundwar gedaan.

Heb een paar potjes gespeeld en het leek wel of een aantal gasten het spel nog nooit hadden gezien. Zovaak als dat ik nu semtex op mensen heb geplakt was mij nog niet eerder overkomen. Op een gegeven moment loopt er een tegenstander die mij niet had gezien of zo of hij dacht dat ik bij hem hoorde want ik kon gewoon rondjes lopen en naast hem staan. :+

Ik was van plan die gast en mezelf op te blazen met een cooked grenade (ik zou hem in mijn hand houden tot aan ontploffing) maar hij ging niet af? Kan met semtex dus niet (was ik vergeten). Ik gooi de semtex weg, ga voor hem staan en knife hem droogjes. :P

Verder wat mensen die een shield uitprobeerden en continu wisselden tussen shield en secondary. Ook daar kon ik met mijn mes zo inlopen of semtex opplakken. :)

Wat ik wel de laatste tijd vaak zie zijn shotguns, ze zijn effectief maar een paar weken terug zag je ze niet zo vaak. Willen mensen die dingen collectief vrijspelen ofzo? Ben ik ook mee bezig maar alleen in maps waar het kan. Je ziet mensen zelfs in Wasteland rondlopen met zo'n ding. Neem dan een goed handpistool, veel effectiever dunkt mij. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
Fuelke schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:09:
'k Heb ook de indruk dat als je de lock langer vasthoudt met de Stinger dan het dan vaker one shot, one kill is.
Nee, zo werkt het niet. Wel kan een boom oid wat er een beetje tussen staat er voor zorgen dat hij wel een lock geeft, maar dat je toch mist. Of dit zo bedoeld is of een 'bug' is is me niet bekend. Maar als je vaker dan 1 shot moet doen, dan heeft de desbetreffende 'aircraft' flares bij. Pavelow (1 portie flare aan board), AC-130 en Choppergunner 2 portie flares aanboord. Echter als je snel genoeg schiet (dat lukt niet in je eentje) kan je soms al sneller iets neerhalen omdat de 2e portie flares dan niet zo snel afgeschoten kan worden. Een ander iets kan zijn dat de chopper te dicht bij je is en dus te laat is met de flares. One shot, one kill is dan ook mogelijk.
quote:
D4NG3R NL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:43:
[...]

Ja hier ben ik het ook mee eens ;) en dan meestal met een Tac-insersion en een Smokegrenade.
De meesten nemen een RPD erbij, aangezien deze veel schade doet & een lekker groot mag heeft.
Ik heb verder mijn standaard equipment in deze classe zitten (UMP, Smoke en Tact. Insert), maar dat komt omdat wij alleen maar demolition spelen en smoke en tact insert maken dan het verschil!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-12-2016
quote:
[b][message=33927594,noline]
Als je naar je steam folder gaat (Default: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\modern warfare 2) dan zie daar verschillende maps. Waaronder: miles, als je deze van naam veranderd (bijv. miles2) is de in-game muziek weg. Dit geldt voor alle menus en ook voor die irritante muziek als je de laatste bent in S&D of als de tijd uitloopt! Je normale game sounds (schieten granaten etc.) blijven gewoon

Nog wat dingen die je kan aanpassen in je config (Default: Default: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\modern warfare 2\players)

seta drawLagometer "1" (default is 0) < Spreekt voor zich..
seta dynEnt_active "0" (default value is 1) < De blikjes etc. in de map kunnen nu niet meer bewegen.
seta r_distortion "0" (default value is 1) < De muzzle flash van wapens wordt nu gedisabled.
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default value is 4) < Hoeveel ping bars er te zien zijn.
seta cg_ScoresPing_Interval "20" (default is 100) < Als je met MaxBars 10 volle bars hebt betekent dit dat je een ping van 20 hebt, elke bar minder is +20 ping.

Er zijn er nog meer maar dit zijn de meest bruikbare naar mijn mening. Er zijn kleine FPS boosts mogelijk door bijvoorbeeld drawwater en drawsun op 0 te zetten, maar die mogen jullie zelf maar zoeken :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Mystikal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:19:
[...]

Maar als je vaker dan 1 shot moet doen, dan heeft de desbetreffende 'aircraft' flares bij. Pavelow (1 portie flare aan board), AC-130 en Choppergunner 2 portie flares aanboord. Echter als je snel genoeg schiet (dat lukt niet in je eentje) kan je soms al sneller iets neerhalen omdat de 2e portie flares dan niet zo snel afgeschoten kan worden. Een ander iets kan zijn dat de chopper te dicht bij je is en dus te laat is met de flares. One shot, one kill is dan ook mogelijk.
Chopper gunner heeft volgens mij maar 1x flares hoor, net als de pavelow. AC-130 heeft meerdere flares, weet niet precies hoeveel maar altijd wel ziekelijk irritant hoe makkelijk dat ding je stinger divert...

Exspire wijzigde deze reactie 03-05-2010 14:35 (24%)

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dat maakt het ook zo verschrikkelijk vervelend als je teammates niet de moeite nemen om een AC-130 uit de lucht te schieten. Sta je zelf je best te doen op niets af en dan staat de rest doodleuk op tegenstanders te knallen en ondertussen maar mopperen dat ze dood gaan.

Gelukkig is dit niet overal zo en zijn er genoeg mensen die wel netjes een anti-air class hebben. :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Mijn klasse is als volgt:
RPD + Grip
1 SoH
2 Stopping Power
3 Willekeurig

Nu vraag ik me af of Stopping Power wel nodig is hierop, waar kan ik ergens info vinden hierover?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Res1ght
  • Laatst online: 10-09 21:56
quote:
Bijltje666 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:19:
Tuurlijk wel... als de benodigde 30 kills niet gehaald worden en jij hebt de meeste kills...
ja ok, trouwens, ik heb steeds vaker dat er geen game winning killcam komt (S&D bijv) waar er toch wel een kill is gemaakt. is dit een bug?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 13:22
quote:
bazs2000 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:53:
Dat maakt het ook zo verschrikkelijk vervelend als je teammates niet de moeite nemen om een AC-130 uit de lucht te schieten. Sta je zelf je best te doen op niets af en dan staat de rest doodleuk op tegenstanders te knallen en ondertussen maar mopperen dat ze dood gaan.

Gelukkig is dit niet overal zo en zijn er genoeg mensen die wel netjes een anti-air class hebben. :Y)
Ik heb bijna altijd een stinger bij me. Ik red me prima met een assault rifle oid. Er hoeft maar iets in de lucht te hangen dat niet aan mijn kant staat en ik sta met mijn prikker naar de lucht te wijzen. :) Het geeft altijd een goed gevoel om iets neer te halen zonder dat het nog maar een schot heeft kunnen lossen. Heerlijk, heeft de tegenstander met veel bloed, zweet, bloed, tranen en bloed eindelijk zo'n pavelow of chooper gunner en dan BOEM... stuk. >:) }) :w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
wildcat1 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:01:
[...]

Ik heb bijna altijd een stinger bij me. Ik red me prima met een assault rifle oid. Er hoeft maar iets in de lucht te hangen dat niet aan mijn kant staat en ik sta met mijn prikker naar de lucht te wijzen. :) Het geeft altijd een goed gevoel om iets neer te halen zonder dat het nog maar een schot heeft kunnen lossen. Heerlijk, heeft de tegenstander met veel bloed, zweet, bloed, tranen en bloed eindelijk zo'n pavelow of chooper gunner en dan BOEM... stuk. >:) }) :w
haha, ik snap wat je bedoelt.

[pats-modus] behalve als ik je tegenstander ben... Mij kost het eigenlijk nooit bloed (nou een beetje dan, maar vooral bij de tegenstander), zweet en tranen. Ik haal zeer regelmatig in 1 potje demolition 3 emergency airdrops. Zie mijn eerdere posts in dit topic over mijn perks, classes en killstreak settings...
[/pats-modus]

Maar dan nog.. als er bij de tegenstander 2 a3 man een stinger GOED gebruiken is er van het meeste vlieg-TUIG weinig over na 10 seconden...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

quote:
wildcat1 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:01:
Dat is het mooist. :P

Alleen kan ik niet overal een stinger bij me hebben aangezien sommige primary wapens vereisen dat je een goede secondary hebt omdat de kogels snel op zijn of omdat het soms makkelijker is om af te wisselen. Maar ik begrijp wat je bedoeld want als je met een Famas of M16 speelt (sowieso de machineguns) kun je het makkelijk af en dan kan er als secondary wel een launcher. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:01

Fid3lity

Spectre X

Wie heeft er allemaal die nieuwe mappack aangeschaft en wie heeft daar een mening over? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:07
quote:
Blue-Tiger schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:02:
Wie heeft er allemaal die nieuwe mappack aangeschaft en wie heeft daar een mening over? :)
Ik...
Maar een mening heb ik nog niet, aangezien ze nog niet beschikbaar zijn (PC). Duurt nog 1 dag en 3 uur voordat hij beschikbaar is... |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:37

Fuelke

Forza Ferrari

Nadeeltje aan de Stinger is dat ie flink uitsteekt als ie op je rug hangt. Denk je voldoende dekking te hebben achter een muurtje, zie je hem nog uitsteken als een antenne op de killcam.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:00
quote:
Ik heb de mappack voor de xbox. Bevalt me prima, leuke variatie, lekker boeie die 15 euro. Als ik zie hoeveel ik het spel speel dan stelt die 15 euro niet veel voor. (daarnaast mw1 niet echt online gedaan dus voor mij zijn alle 5 de mappen nieuw).

Trouwens, ook even klagen, ik kwam laatst in een game waarbij iedereen alleen maar met raketten te keer ging. Pfff gaat ook nergens over, continu dat geluid van een stinger ofzo en boem en hop volgende. Irritant gedoe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 21:42

beany

Meeheheheheh

quote:
Ik!

Maar voor de PC, dus inhoudelijk heb ik nog niet echt een mening.

Het feit dat het voor de PC betaald is, in tegenstelling tot wat wij als PC'ers gewend zijn(gratis): het zat er aan te komen dat maps betaald zouden worden net zoals op console's. En ach, ik heb inmiddels een dikke 300 uur speeltijd erop zitten, wat nog wel meer zal worden. Dus die 15 euro voor die mappack is straks een paar centen per gespeeld uur.

Ik ben alleen benieuwd, met al dat gerommel bij IW, of dit gelijk de laatste mappack was. Ik hoop dat er nog een pack of 3 zullen komen!

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

quote:
Fuelke schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:24:
Nadeeltje aan de Stinger is dat ie flink uitsteekt als ie op je rug hangt. Denk je voldoende dekking te hebben achter een muurtje, zie je hem nog uitsteken als een antenne op de killcam.
Soms denk ik 'huh!?!?!?! Hoe weet die mafkees dat ik daar zit????'

En idd... op de killcam zie je het puntje van de Stinger heen en weer wandelen achter een muurtje :D

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Staat ie al in de PS Store?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
Pannekoek81 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:38:
[...]

Ik heb de mappack voor de xbox. Bevalt me prima, leuke variatie, lekker boeie die 15 euro. Als ik zie hoeveel ik het spel speel dan stelt die 15 euro niet veel voor. (daarnaast mw1 niet echt online gedaan dus voor mij zijn alle 5 de mappen nieuw).

Trouwens, ook even klagen, ik kwam laatst in een game waarbij iedereen alleen maar met raketten te keer ging. Pfff gaat ook nergens over, continu dat geluid van een stinger ofzo en boem en hop volgende. Irritant gedoe.
Stinger kan niet locken op een persoon. Zal dus wel een RPG of Javelin geweest zijn.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:00
quote:
Mystikal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:17:
[...]

Stinger kan niet locken op een persoon. Zal dus wel een RPG of Javelin geweest zijn.
ah ok mag ook. werd er wel gek van. pfff

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdown
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

Buh, ik ga Groundwar echt nooit leuk vinden.. helemaal vol met noobtubers + danger close, erg vervelend.

Terug naar Demolition en S&D :)

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
bram1984 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:13:
[...]

Staat ie al in de PS Store?
Zie 'm niet staan in ieder geval.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Even los van de prijs (dat mag ieder voor zichzelf bepalen), vind ik de nieuwe maps echt helemaal top. Ze passen wat mij betreft in de top van alle CoD maps. Ik vermaak me er al weken prima mee ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22:35
Iemand al een idee hoe de nuke glitch werkt? Laatste tijd krijgen mensen nukes in care packages.

Gaude et aude

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
thefabiman88 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:32:
Iemand al een idee hoe de nuke glitch werkt? Laatste tijd krijgen mensen nukes in care packages.
Dat lijkt me wel heel erg sterk... Inhoud van een care package was zover ik weet puur op kans gebaseerd, en de kans op een nuke is gewoon keihard op 0 gezet, dus dat moet dan wel HEEL slordig programmeerwerk zijn als je een glitch kan vinden die toch een nuke uit een care package haalt :S Als dat echt zo is dan hebben ze echt een paar kleuters ingehuurd daar bij IW, want zoiets is gewoon geen glitch meer... Dan ga ik me bijna afvragen of ze het er niet met opzet in gedaan hebben :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

quote:
NickThissen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:57:
[...]

Dat lijkt me wel heel erg sterk... Inhoud van een care package was zover ik weet puur op kans gebaseerd, en de kans op een nuke is gewoon keihard op 0 gezet, dus dat moet dan wel HEEL slordig programmeerwerk zijn als je een glitch kan vinden die toch een nuke uit een care package haalt :S Als dat echt zo is dan hebben ze echt een paar kleuters ingehuurd daar bij IW, want zoiets is gewoon geen glitch meer... Dan ga ik me bijna afvragen of ze het er niet met opzet in gedaan hebben :S
Dat zullen ongetwijfeld hacked servers zijn.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 22:35
Op de 360.......

Bepaalde hack met martyrdom --> AC130.

Vandaag al zo'n 3 a 4 keer gehad. De game was zo'n 3 minuten bezig, hoogste aantal kills was 7, vervolgens gebeurde er iets vreemds met het geluid, daaropvolgend werd een nuke ingeroepen. Tegenstander liep overigens te pochen met de glitch en ik ontving later een bericht waarin ze wilden glitchen etc.

Gaude et aude

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 03-07 11:59
This game will unlock in approximately 21 hours

Mooi tijdstip.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdown
  • Laatst online: 22-06-2013

Touchdown

De Ju-On.

quote:
Mystikal schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:19:
[...]

Pavelow (1 portie flare aan board), AC-130 en Choppergunner 2 portie flares aanboord.
De AC-130 is de enige met 2 flares. De Chopper-Gunner heeft net als de Pavelow, 1 flare.

PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
thefabiman88 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:32:
Dit zijn mensen die hun xbox zogenoemd "jTagged" -Hardware modificatie wat ervoor zorgt dat ze online eigen software kunnen draaien- hebben.. als ze dan host zijn kunnen ze dingen doen als bijvoorbeeld Carepackage nukes of unlimited ammo.. Als je dan in een server bent geweest en jij word host daarna, werken al deze hacks ook in de server waar jij dan in zit. Tis geinig voor 1x, maar word nogal snel irritant.. maar gelukkig kun je gewoon je xbox-360 uitzetten, en dan weer aan zetten om dit ongedaan te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotr77
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-02-2017

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

Willen jullie weleens heel snel ophouden met die anti-airclass reclame?! Ik raak de laatste tijd veel te snel mijn chopper kwijt ;w :P

Pjotr77 wijzigde deze reactie 03-05-2010 23:16 (3%)

HP EliteBook 8530w | 15,4" 1680*1050 :) | T9600 | Quadro FX770M @ 560/1400/900 | 4GB RAM | 250GB 7200 rpm, binnenkort wss vervangen door een Kingston V+100

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12-09 02:09
Morgen komt de mappack voor de ps3 uit in Amerika, woensdag in Europa. Weet alleen de prijs niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackmack
Goed nieuws alleen is het woensdag Bevrijdingsdag dus weinig gamen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-09 05:15
Ben benieuwd hoeveel die map pack gaat kosten, of heeft iemand al een indicatie?

Intel i5 2500K @4.5Ghz | Asus P8Z68-V PRO/GEN 3 Deluxe | 8GB DDR3 | Sapphire Vapor-X 7970@1.1Ghz Core | Crucial MX200 500GB | Cooler Master V550 | CM HAF XB EVO | Samsung BX2431 | Logitech Z-5500 | Logitech MX518 | OnePlus One | Samsung Galaxy Tab PRO 8.4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 31-05 10:35

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Voor de pc is de mappack over 11 uur beschikbaar al dus de website van Steam dus vanavond om 19:00 zouden we al kunnen knallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-09 09:18

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
Spekker schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:30:
Ben benieuwd hoeveel die map pack gaat kosten, of heeft iemand al een indicatie?
Je kunt hem al kopen op Steam voor €13,50. Ik heb er een hekel aan maar ik heb het toch gedaan. Het is niet heel veel wat je moet besteden, zeker niet gezien de hoeveelheid speeltijd, maar ik vind het wel geld aftroggelen wat hier gebeurt. Zeer veel mensen zullen de mappack kopen en ik ben ook bang dat er mensen uit servers worden geknikkerd die het niet gekocht hebben.

Extra maps altijd goed, maar dat had ook wel veel goedkoper gekund. Ik ben sowieso tegen het principe dat je nog eens moet betalen voor wat extra content. Dan heb ik het dus niet over een complete gameuitbreiding, maar dit zijn een paar maps, terwijl je bij veel shooters gewoon custom maps kunt toevoegen.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14:40

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Is er ook een andere manier om de map pack te krijgen op de ps3 dan via de PSN store?

Ik heb niet zo'n prepaid kaartje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

quote:
ReFresh F5 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:40:
Is er ook een andere manier om de map pack te krijgen op de ps3 dan via de PSN store?

Denk eigenlijk van niet. Ik verwacht niet dat de mappack in een hoesje in winkels komt te liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

De mappack kost 13,5 euro(met 10% korting). Daarvan is 2,6 euro BTW. Daar blijft dan 10,9 euro van over. Er moet ook wat aan MS, Sony en Steam betaald worden. Bandbreedte en zo. Aangezien de mappack lange tijd op de netwerken beschikbaar zal moeten blijven(als je steam opnieuw installeert kan je alles zo weer downloaden = bandbreedte) zal dat niet heel goedkoop zijn. Geen idee wat het kost, maar ik denk zo rond de 3 euro? Dan is er nog marketing, de uitgever die geld krijgt, de mapmakers die betaald moeten worden etc etc.

Al met al valt die 13,5 euro dus wel mee...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Hann1BaL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:46:
[...]

Denk eigenlijk van niet. Ik verwacht niet dat de mappack in een hoesje in winkels komt te liggen.
Hmm net even gekeken voor zo'n kaartje, binnen een paar minuten heb je je tegoed al. Straks maar even bestellen dan. Morgen een dagje vrij dus dat komt mooi uit :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ReFresh F5 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:40:

Ik weet niet hoe het op de PS3 werkt, maar aangezien je het over prepaid kaartjes hebt lijkt het volgens mij wel op hoe het op de xbox werkt (je koopt een kaartje waar een code opstaat, die voer je in en dan krijg je er geld, of MS Points ofzoiets in het geval van xbox, bij op je account). Voor de xbox kun je die kaartjes in de winkel kopen, maar je krijgt ze ook online op verschillende sites, vaak een paar euro goedkoper. Die kun je betalenmet ideal (dus niet credit card maar gewoon pinpas) en binnen een minuut krijg je mailtje met de code. Heb het nu zo'n 4 keer gedaan (ook voor xbox live gold) en het werkt perfect.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:15
Wel jammer dat hij niet in de winkels komt te liggen, zelf heb ik geen creditcard of verstand van Paypall.
Waarom ondersteunen ze toch geen IDeal zou alles een stuk makkelijker maker. Tja hoe kom ik nu aan mijn mappackje? :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

quote:
Helioss schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:09:
Wel jammer dat hij niet in de winkels komt te liggen, zelf heb ik geen creditcard of verstand van Paypall.
Waarom ondersteunen ze toch geen IDeal zou alles een stuk makkelijker maker. Tja hoe kom ik nu aan mijn mappackje? :(
Verstand van paypall heb je zo voor elkaar. Je moet een account aanmaken, kunt dan je bankrekening koppelen en dan kun je met inloggen geld overmaken. Werkt echt eenvoudig. Een keer aanmaken en je bent klaar. Kan ook handig zijn in de toekomst, omdat je zoals je zelf aangeeft, geen credit card hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

quote:
Geen idee of je de mappack voor de PC of de PS3 wil, maar als het de PC is: ken je niet iemand die ook steam heeft EN een creditcard? Die kan je dan 15 euro geven en hij/zij besteld het op steam voor je(kan als Gift aan jouw account worden gegeven). Of gebruik de CC van je ouders?

En iDeal is iets Nederlands. Daar hebben Amerikaanse bedrijven helemaal niks mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Als je het over de ps3 hebt: http://www.psncardshop.nl/c-504489/europese-psn-cards

je kan daar met iDeal betalen. Code krijg je via de mail :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StgMt
  • Laatst online: 07-09 13:06
Ik heb op steam met clickandbuy gedaan. Heel makkelijk. Werkt een beetje als Ideal. Maar ik vind idd Ideal wel een stuk makkelijker en veiliger. Anders doe ik meestal met paypall. maar clickandbuy ging ook goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helioss
Jaja, PC inderdaad vergeten te vermelden :)

Hmm denk dat ik maar eens even naar PayPal ga kijken. Dit gaat net zo razendsnel als IDeal of komen er meerdere dagen overheen met geld overmaken?

Helaas hebben mijn ouder ook geen CC, dit is dus geen oplossing voor mij jammer genoeg.
Even voor mijn informatie "PayPal" :

- Dit is een soort rekening die apart staat van je normale bankrekening?
- Hier "stort" ik dus het gewenste bedrag op in dit geval 13,50 en dan staat er gewoon alleen die 13,50 op deze rekening zodat ik de mappack kan kopen?

Niet dat ik PayPal niet vertrouw ofzo, maar wil gewoon even weten hoe het in elkaar steekt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Helioss schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:26:
Jaja, PC inderdaad vergeten te vermelden :)

Hmm denk dat ik maar eens even naar PayPal ga kijken. Dit gaat net zo razendsnel als IDeal of komen er meerdere dagen overheen met geld overmaken?

Helaas hebben mijn ouder ook geen CC, dit is dus geen oplossing voor mij jammer genoeg.
Even voor mijn informatie "PayPal" :

- Dit is een soort rekening die apart staat van je normale bankrekening?
- Hier "stort" ik dus het gewenste bedrag op in dit geval 13,50 en dan staat er gewoon alleen die 13,50 op deze rekening zodat ik de mappack kan kopen?

Niet dat ik PayPal niet vertrouw ofzo, maar wil gewoon even weten hoe het in elkaar steekt.
PayPal maakt meteen het geld over dacht ik. Je hoeft niks te storten hij haalt het dan van je bankrekening af.

Je hoeft dan alleen maar in te loggen met je e-mail/ww en dan het bedrag te accepteren. Werkt vrij snel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
Let op dat je bij een nieuwe paypay account eerst je bankrekening moet 'verifiëren' daar gaan wel een aantal dagen overheen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Voor de PS3 versie komt er een dubbel XP weekend. Dat is bevestigd door Robert Bowling. Maar ik kan zo snel niks vinden over een dubbel XP weekend voor de PC. Weet iemand of het dubbele XP weekend er ook voor de PC komt??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
quote:
beany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:52:
Voor de PS3 versie komt er een dubbel XP weekend. Dat is bevestigd door Robert Bowling. Maar ik kan zo snel niks vinden over een dubbel XP weekend voor de PC. Weet iemand of het dubbele XP weekend er ook voor de PC komt??
Ja. Die zal er zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07-08 16:09

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
Hann1BaL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:11:
Verstand van paypall heb je zo voor elkaar. Je moet een account aanmaken, kunt dan je bankrekening koppelen en dan kun je met inloggen geld overmaken. Werkt echt eenvoudig. Een keer aanmaken en je bent klaar. Kan ook handig zijn in de toekomst, omdat je zoals je zelf aangeeft, geen credit card hebt.
Met het oog op account stelen zou ik niet zo maar je bankrekening of credit card aan je paypal account koppelen. Je kunt (nog steeds) geld overmaken van je bankrekening naar je paypal, duurt wel een paar dagen maar mocht je paypal account gehackt worden ben je alleen je saldo kwijt...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Frentik schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:53:
[...]
Met het oog op account stelen zou ik niet zo maar je bankrekening of credit card aan je paypal account koppelen. Je kunt (nog steeds) geld overmaken van je bankrekening naar je paypal, duurt wel een paar dagen maar mocht je paypal account gehackt worden ben je alleen je saldo kwijt...
Dat ga ik toch maar eens wijzigen, wist niet dat dat mogelijk was.

on-topic, Ik ben me aan het amuseren om alle Fall camo's te verzamelen, Heb ze nu op de FAMAS/Intervention/Barret .50cal.. Heb nog wat te doen :+ Volgende wordt TAR-21 en de MP5K 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Robert Bowling heeft het überhaupt nooit over de pc op Twitter. Dat platform is hij blijkbaar vergeten.

Origin: Distinctiv3 YT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

quote:
reemprive schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:12:
Robert Bowling heeft het überhaupt nooit over de pc op Twitter. Dat platform is hij blijkbaar vergeten.
Je kan er vanuit gaan dat de komende jaren het PC platform steeds meer en meer vergeten zal worden. Helaas...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-12-2016
quote:
reemprive schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:12:
Niet alleen Bowling is de PC vergeten als platform geloof ik. Maarja om nou een ellelange post op te zetten over dit feit is ook zoiets :P

Ik vermaak me desalniettemin nog steeds kosteloos met MW2 vooral snipen. Heb nu al redelijk wat beeld materiaal om te uploaden/editten. Moet alleen nog wat beter worden in editten, komt vanzelf wel!

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 28-08 16:11

robkamp

Always one step ahead ;-)

quote:
Spekker schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:30:
Mappack PC kostte de afgelopen paar weken € 13,50 in steam. Losse verkoop € 15,00.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:06

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
Frentik schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:53:
[...]
Bij Creditcard ben je daar in principe tegen verzekerd en gewoon een goed wachtwoord nemen (de kans op een keylogger is toch enorm klein).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 10-09 01:44
quote:
beany schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:26:
[...]

Je kan er vanuit gaan dat de komende jaren het PC platform steeds meer en meer vergeten zal worden. Helaas...
Als je niet veel verder kijkt dan je kleine neusje klein is wel ja :+

MW2 is een console game dat is alles, deze game moet je als pc gamer ff links laten liggen en verder gaan.

*Scavy zal niet verzwijgen dat hij hem sporadisch ook nog wel eens speelt ;( *

Scavy wijzigde deze reactie 04-05-2010 11:07 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helioss
Laatste vraag m.b.t. het betalen bij Steam,
Ik weet misschien wel iemand die in het bezit is van een CC.
Dit is allemaal net wat vlotter en makkelijker.

Kan ik dan gewoon deze CC gegevens invoeren en op deze manier betalen? Of moet ik Persé zelf over een CC beschikken? Dus gewoon dat ik de DLC koop met iemand anders zijn CC gegevens is dat mogelijk?

Helioss wijzigde deze reactie 04-05-2010 11:15 (0%)
Reden: Typo

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ja, de console is blijkbaar de maatstaf, met dank aan de cheaters and crackers. Gisteren kwam ik nog iemand tegen die de hele tijd ingame vroeg of iemand wist hoe hij een controler op zijn pc kon aansluiten. Gamen met een keyboard lukte hem niet 7(8)7

Iemand trouwens een idee waar ik die maps kan zien in mijn Steam? Ik zie ze nergens terug, heb ze wel al gekocht.

Origin: Distinctiv3 YT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 31-05 10:35

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

quote:
Helioss schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:14:
Laatste vraag m.b.t. het betalen bij Steam,
Ik weet misschien wel iemand die in het bezit is van een CC.
Dit is allemaal net wat vlotter en makkelijker.

Kan ik dan gewoon deze CC gegevens invoeren en op deze manier betalen? Of moet ik Persé zelf over een CC beschikken? Dus gewoon dat ik de DLC koop met iemand anders zijn CC gegevens is dat mogelijk?
Ja dat is mogelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helioss
quote:
reemprive schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:18:
Ja, de console is blijkbaar de maatstaf, met dank aan de cheaters and crackers. Gisteren kwam ik nog iemand tegen die de hele tijd ingame vroeg of iemand wist hoe hij een controler op zijn pc kon aansluiten. Gamen met een keyboard lukte hem niet 7(8)7

Iemand trouwens een idee waar ik die maps kan zien in mijn Steam? Ik zie ze nergens terug, heb ze wel al gekocht.
De DLC is nog niet officieel uitgebracht dit gebeurd pas over 8 uur, dan zal waarschijnlijk de DLC klaar zijn om te downloaden

Bron : http://store.steampowered.com/app/10195/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Larrs
  • Laatst online: 16-09 08:08

Larrs

Ondertitel

quote:
ReFresh F5 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:01:
[...]

on-topic, Ik ben me aan het amuseren om alle Fall camo's te verzamelen, Heb ze nu op de FAMAS/Intervention/Barret .50cal.. Heb nog wat te doen :+ Volgende wordt TAR-21 en de MP5K 8)
Ben ik ook mee bezig, alleen dan met de M4, M16, FAL, AK47, UMP45 en de L86 LSW. Bijna allemaal hebben ze al de red camo of komen ze daar in de buurt.

Maar het valt me tegen om even een headshot te maken. Soms gaat het gemakkelijk en soms richt je wel goed maar is het geen headshot. Vooral met de M4.
Met de FAL is het erg gemakkelijk, alleen moet ik in de stemming zijn om goed en snel te schieten.

En soms helpt de slechte hitmarkers van het spel mee. Je richt op de borst en het word als een headshot gerekend. :P

Bovenvoeter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 03-07 11:59
Ik koop de DLC zo wel via een vriend.
Om een of andere reden duurt het bij mijn pay pal nog 3/5 dagen totdat ie geld overschrijft, ookal is mijn bank gekoppeld en geverifieerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wackmack
Log net in op de ps3 en er stond al dat de map pack in de store was, grrrr niet te vinden.
Waarom de VS eerder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
quote:
Versteegrob schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:34:
Log net in op de ps3 en er stond al dat de map pack in de store was, grrrr niet te vinden.
Waarom de VS eerder
Zag dit ook! Meteen even met iDeal een gamecard gekocht kan ik hem niet vinden in de Store -O- \

In de VS is hij dus wel uit? Waarom is het niet gewoon een Worldwide launch? 7(8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ykruis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-07-2016
quote:
Versteegrob schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:34:
Waarom de VS eerder
nog een paar uur jongen, en je kan knallen op de nieuwe mappack

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
ykruis schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:46:
[...]

nog een paar uur jongen, en je kan knallen op de nieuwe mappack
Hopelijk vanavond :D

Ik leid namelijk aan Mapathy :+ , zoek daar maar eens op op youtube "mw2 mapathy" :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 10:44
stel ik wil de mappack voor de PS3 voor een vriend kopen, maar ik wil niet me creditcard / paypal info weggeven. is dit mogelijk? of toch beter langs de winkel voor een prepaid kaart ?

(volgens mij zijn deze er alleen in €20 euro?)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
carpcatcher schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:58:
stel ik wil de mappack voor de PS3 voor een vriend kopen, maar ik wil niet me creditcard / paypal info weggeven. is dit mogelijk? of toch beter langs de winkel voor een prepaid kaart ?

(volgens mij zijn deze er alleen in €20 euro?)
20 en 50 euro ja, en ik denk dat je beter zo'n kaartje kan scoren..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:00

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

En we kunnen weer verder in een nieuw deeltje: [Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 - Deel 21.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Internet

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True