Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:00

beany

Meeheheheheh

quote:
Tijn96 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:10:
ik heb mijn probleem opgelost: heb m'n drivers geupgraded maar hoe kun je je naam veranderen want mijn naam is nu zazababa96 want dat is zo'n beetje m'n email en ik wil het veranderen in DreadnaughNL wie weet hoe dit moet.
ps het spel is tot nog toe wel super ik ben online nu al lvl4 bijna 5 in het begin gaat dat echt razendsnel
In Steam. Bij settings, weet alleen uit mijn hoofd niet welk tabblad. Zijn maar een paar tabbladen, dus je moet het zo gevonden hebben.

Je kan dit ingame doen. Shit-tab drukken, settings en dan 1 van die tabbladen. Staat iets met 'player name' of zoiets.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20:23

Tijn96

In speed we trust

quote:
beany schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:15:
[...]

In Steam. Bij settings, weet alleen uit mijn hoofd niet welk tabblad. Zijn maar een paar tabbladen, dus je moet het zo gevonden hebben.

Je kan dit ingame doen. Shit-tab drukken, settings en dan 1 van die tabbladen. Staat iets met 'player name' of zoiets.
ok thx

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• A.lexx
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-05-2011
Zet mij ook maar bij de Playstationspelers.
PSN: Alex-XV

Net nog een paar boosters het leven zuurgemaakt, nu heb ik ontdekt waar een RPG echt goed voor is haha.

• Eiland
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-10 22:34
quote:
reemprive schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:49:
Het valt me op dat wel al een aantal hackers die ik heb getaped en gemeld bij VAC zijn gebanned. Deze hacker is helaas nog niet verdwenen, maar ik heb Valve net een mail verzonden betreft deze persoon: http://www.youtube.com/watch?v=swfDbiHIyFQ Hij geeft namelijk op zijn kanaal op youtube ook nog eens uit hoe een VAC d!sabler te gebruiken, kijk hier maar: http://www.youtube.com/user/TheFaTeg
Denk echt niet dat dit nut heeft ik heb al vaak genoeg gehoord dat ze me aan het filmen waren en dat ze mij wel even zouden melden en dat ik gebanned zou worden

/* Ik cheat overigens niet *\

• Mr. Dean
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2015

Mr. Dean

Signature

Ik kom de laatste paar dagen een groot aantal wallhackers tegen. Een ding valt wel op, bij elke kill die ze maken zeggen ze 'Say.s', is er iemand bekend mee?

Ondertitel

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Nu online

Bartske

Valar Morghulis

quote:
Langras schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:13:
[...]

Denk echt niet dat dit nut heeft ik heb al vaak genoeg gehoord dat ze me aan het filmen waren en dat ze mij wel even zouden melden en dat ik gebanned zou worden

/* Ik cheat overigens niet *\
Ze bannen je alleen als het overduidelijk is hoor. Zoals bij die filmpjes op het youtube channel. Ik krijg ook vaak genoeg te horen dat ik cheat, maar dat komt gewoon omdat die mensen zelf gewoon niet goed genoeg zijn en ze nooit bewijs kunnen hebben. Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor ;)

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 21:13
WTF? Spel begint, en niemand kan lopen :?

2e potje 't zelfde :?

pc, btw

Nu lijkt 't weer in orde te zijn... Was wel raar, sta je dan met je team, alleen kunnen springen en rondkijken... en tk-en...

Aha, "frozen" was 't woord waar ik op moest zoeken hier.

steveman wijzigde deze reactie 13-04-2010 20:34 (87%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• darkpluisje
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 07-10 21:41
quote:
tomvdburg schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:47:
Ik heb nou ook alle SMG's compleet unlocked maar de challenges worden wel een beetje vervelend. Heb maar voorgenomen om de 2500 kills met de TAR-21 te maken. Zit op de 2100 kills nu. Slow but steady kom ik er. Om maar over sitrep niet te beginnen :@
sitrep is eitje joh... Gewoon hardcore en dan clays hunten, heb wel eens makkelijk meer als 25 clays per potje te halen.. hoewel pro eigenlijk alleen relaxt is als je kampt..

• Austin
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-02-2017

Austin

Uit een boek

Steam weekend is me goed bevallen wordt denk ik toch het spel kopen.
Goeie actie dus !

Flickr Website

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:12
Net weer ff wat boosters lopen irriteren op Estate.
Helemaal mooi als ze dan boos worden en gaan schelden. :D

• Ert30
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-01-2016
quote:
Mr. Dean schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:37:
Ik kom de laatste paar dagen een groot aantal wallhackers tegen. Een ding valt wel op, bij elke kill die ze maken zeggen ze 'Say.s', is er iemand bekend mee?
Jup, heb ik ook al zo'n 3 keer gezien.. zijn altijd hackers ja.

Specs

• Turbo_boy
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 12:44
Ik denk dat het voor mij tijdje geen MW2 meer gaat worden. Aan gezien ik vandaag nog maar 1 potje normaal heb kunnen spelen (van de 30 ofzo) de waren zoals eerder aan gegeven allemaal gehackte servers.

Begin er nu toch wel beetje flauw van te worden.

Turbo_boy wijzigde deze reactie 13-04-2010 21:24 (13%)

• beany
  • Laatst online: 10:00

beany

Meeheheheheh

quote:
Turbo_boy schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:23:
Ik denk dat het voor mij tijdje geen MW2 meer gaat worden. Aan gezien ik vandaag nog maar 1 potje normaal heb kunnen spelen (van de 30 ofzo) de waren zoals eerder aan gegeven allemaal gehackte servers.

Nah, net toch even kunnen spelen zonder 1 cheater te hebben gezien... Stuk minder nu dat free-weekend over is :)

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• shades
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 30-09 10:33

shades

huh ?

quote:
steveman schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:38:
WTF? Spel begint, en niemand kan lopen :?

2e potje 't zelfde :?

pc, btw

Nu lijkt 't weer in orde te zijn... Was wel raar, sta je dan met je team, alleen kunnen springen en rondkijken... en tk-en...

Aha, "frozen" was 't woord waar ik op moest zoeken hier.
Klopt - waren er meer over die aan het klagen waren
quote:
Turbo_boy schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:23:

Raar....
Ik heb vandaag juist heel goed gepresteerd (top 3 ieder keer) of zou dat komen omdat er veel nieuwelingen zijn vanwege het steam-weekend ?

shades wijzigde deze reactie 13-04-2010 22:49 (33%)

https://boxer.gs

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:15
Wordt helemaal gestoord van die servers waarin je niet kunt lopen :(

• Xenomorphh
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08-10 09:50

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nou ik zit er op dit moment ook in 1-_- Is dit nou gehacked of gebugged?..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• bakkiepleur
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 31-05 10:35

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Waar kom jullie toch die gehackte server tegen? Nog geen enkele keer mee gemaakt.

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

Nou ja, bedankt Steam. Vóór het gratis weekend kwam ik vrijwel geen hackers/cheaters tegen. Heb er vervolgens bewust voor gekozen in gratis weekend niet te spelen, zodat ik dat gevoel kon behouden. Nu, na het weekend, kom ik amper in servers zonder enige cheater. Nu, na het weekend, ben ik al zo'n 5 keer uit een server gegaan omdat ik niet kon bewegen. Nu, na het weekend, word je doodgegooid met hackers.

Mr. Dean wijzigde deze reactie 13-04-2010 23:49 (0%)
Reden: een woordje weghalen voor de leesbaarheid

Ondertitel

• genesisfm
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-10 22:34
Ik heb ook problemen met het "niet bewegen" gehad en bij mijn kwam het meestal voor als ik tijdens een map switch de browser in steam gebruikte.
Kortom start ik de game op en join ik direct een spel dan heb ik geen problemen.
Oja. enige manier om weer te kunnen bewegen was om het spel te restarten...

• Arthua
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-01-2011
Ik heb tijdens het weekend gespeeld, maar waarom gebruiken al die mensen nu opeens hacks dan? Was het ook free weekend op mw2hax.com :+

• steveman
quote:
genesisfm schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:51:
Ik heb ook problemen met het "niet bewegen" gehad en bij mijn kwam het meestal voor als ik tijdens een map switch de browser in steam gebruikte.
Kortom start ik de game op en join ik direct een spel dan heb ik geen problemen.
Oja. enige manier om weer te kunnen bewegen was om het spel te restarten...
Volgens mij staat dat er geheel los van, meteen de eerste game die ik in kwam was gehax0red. En die browser in steam gebruik ik nooit.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-09 16:48
quote:
Arthua schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:51:
Ik heb tijdens het weekend gespeeld, maar waarom gebruiken al die mensen nu opeens hacks dan? Was het ook free weekend op mw2hax.com :+
Free weekend = gratis 2e account om lekker te hacken.

• Styxxy
  • Laatst online: 16:25
Ik ben tot nu toe toch geen cheaters tegen gekomen (buiten dan de af en toe twijfelgevallen of duidelijke cheaters, maar niet meer dan anders). Welke modes spelen jullie dan dat jullie al die gehackte servers en cheaters tegen komen? (Ik speel HC:HQ.)

• Pjotr77
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-02-2017

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

Ik ben vandaag ook al een keer of 4 in een game gekomen waarin je niet kon bewegen..:s
Ik hoop sowieso dat er snel weer een aantal hackers uit worden gegooid, erg irritant, ben er de laatste week ook zeker (door het free weekend dus waarschijnlijk) veel meer tegengekomen.

Heb ik verder ook maar één woord voor: Jammer! ;(

HP EliteBook 8530w | 15,4" 1680*1050 :) | T9600 | Quadro FX770M @ 560/1400/900 | 4GB RAM | 250GB 7200 rpm, binnenkort wss vervangen door een Kingston V+100

• TheBleeder
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:09
quote:
reemprive schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:49:
Het valt me op dat wel al een aantal hackers die ik heb getaped en gemeld bij VAC zijn gebanned. Deze hacker is helaas nog niet verdwenen, maar ik heb Valve net een mail verzonden betreft deze persoon: http://www.youtube.com/watch?v=swfDbiHIyFQ Hij geeft namelijk op zijn kanaal op youtube ook nog eens uit hoe een VAC d!sabler te gebruiken, kijk hier maar: http://www.youtube.com/user/TheFaTeg
Die hacker failt wel even, met z´n strict NAT xD

Meh, nu level 69, eerste prestige. Nog een level tot de AK.

• CorVus
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:35

CorVus

Aka Thumbass

dacht ik ook bijna AK, 2 rondes mee gespeelt en meteen weer weg gedaan.
zie wel dat sommige mensen er goed mee overweg kunnen maar ik vind het echt een prut gun.
doe mij maar weer de AK uit MW1 :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

• Def87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:24

Def87

DefXtreme

Ik weet niet wat er de laatste dagen aan de hand was met MW2 op de x360 maar ben echt letterlijk elk potje met een negatieve score geeindigd terwijl ik normaal altijd rond een ratio van 2 zit. Werd echt constant gespawnkilled, soms wel 5 a 6 keer achter elkaar ( knifers/harrier/ac130 enz ). De lag was ook erger dan normaal. Had wel gewoon 4 streepjes, maar constant lagspikes. En het lag niet aan mij want een andere gast in mijn party had precies hetzelfde. Het kan dikke pech zijn, maar het is wel irritant omdat ik al maanden bezig ben om mijn k/d ratio naar een 2.0 te tillen en weer van 1.92 naar 1.89 ben gezakt in een tijdsbestek van 15 potjes.

Daarnaast begint ik wel langzamerhand te leren quickscopen. Ben nu nog voornamelijk bezig om normaal te snipen om te wennen aan de sensitivity.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

• arjen9551
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13:38
quote:
Def87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:10:
Ik weet niet wat er de laatste dagen aan de hand was met MW2 op de x360 maar ben echt letterlijk elk potje met een negatieve score geeindigd terwijl ik normaal altijd rond een ratio van 2 zit. Werd echt constant gespawnkilled, soms wel 5 a 6 keer achter elkaar ( knifers/harrier/ac130 enz ). De lag was ook erger dan normaal. Had wel gewoon 4 streepjes, maar constant lagspikes. En het lag niet aan mij want een andere gast in mijn party had precies hetzelfde. Het kan dikke pech zijn, maar het is wel irritant omdat ik al maanden bezig ben om mijn k/d ratio naar een 2.0 te tillen en weer van 1.92 naar 1.89 ben gezakt in een tijdsbestek van 15 potjes.

Daarnaast begint ik wel langzamerhand te leren quickscopen. Ben nu nog voornamelijk bezig om normaal te snipen om te wennen aan de sensitivity.
ik heb hetzelfde (ook mw2 op de xbox), wel constant 4/5 balkjes, maar zo nu en dan even een freeze van het beeld.. Het is niet onspeelbaar, maar wel erg storend.

B.net

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-10 20:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
thompie1 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:00:
dacht ik ook bijna AK, 2 rondes mee gespeelt en meteen weer weg gedaan.
zie wel dat sommige mensen er goed mee overweg kunnen maar ik vind het echt een prut gun.
doe mij maar weer de AK uit MW1 :)
Je moet even wennen aan de AK, maar daarna is het een prima gun. Schiet met korte bursts en je hebt er al veel meer controle over.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• mentaliteit
  • Laatst online: 27-11-2011
Ben bezig met 1000 kills voor mijn spass te halen en volgens mij 100 headshot....het gaat best wel goed.... zit rond de 830 kills en iets van 60 headshots:D
En de laatste tijden speel ik op sommige maps alleen maar met RPD echt lachen is dat...vooral als je stopt met schieten denken mensen dat je moet laden! >:)

• bakkiepleur
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 31-05 10:35

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Hou van me Riotshield zeker in combinatie met C4 >:)

Wou deze toch even me jullie delen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=J70WFlQ151o

• korgakos
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:03
Eergisteren weer eens een potje Ground war in Rust gehad :S damn ben er maar gauw weer uitgegaan...

Ik wist trouwens niet dat dit kon? (ik speel al een lange tijd en ben dit nog niet tegen gekomen?!?)

• Bartske
  • Nu online

Bartske

Valar Morghulis

quote:
korgakos schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:42:
Eergisteren weer eens een potje Ground war in Rust gehad :S damn ben er maar gauw weer uitgegaan...

Ik wist trouwens niet dat dit kon? (ik speel al een lange tijd en ben dit nog niet tegen gekomen?!?)
Hacked server ;)

@ dat filmpje: nice hoor, zou ik niet voor elkaar krijgen met dat verdomde riot shield :P

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• korgakos
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:03
Ik vond het al raar :+ en inderdaad gisteren ook weer last van zo'n "frozen" probleem gehad...

Die cheaters worden echt steeds irritanter....

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

quote:
korgakos schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:42:

Jaja, had ik ook. Toen ik zag dat rust kwam in Ground War ik snel even een class samengesteld met:
ACR + Tube
AT4-HS
Tactical insertion
Frag Nades
Stun Nades

Toen als een dolle naar boven gegaan en daar gebleven. Werkte als een stoomtrein.

Ondertitel

• Bouli
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-09 14:51

Bouli

Crypto Crypto

Dat is altijd zo lame...campen en dan met een tube ergens hoog gaan zitten.

Ik heb verder geen problemen met spelen etc. Kom wel veel cheaters (wallhackers) tegen. Mensen met aimbot ben ik al 2 maanden niet meer tegengekomen (even afkloppen)

BTC Tip Jar via Avatar :)

• I_am_akira
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-10 16:55
quote:
Def87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:10:

Ik heb er ook last van af en toe, je merkt gewoon dat als je steeds hoger in prestige gaat en k/d ratio en je andere stats dat je in games word gegooid met mensen met dezelfde score, zodat het altijd opletten blijft.

maar ik speel alleen tdm, als je team echt heel slecht is dan kom je er ook gewoon niet door heen, die gasten zijn dan overal.

• CorVus
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:35

CorVus

Aka Thumbass

quote:
Hann1BaL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:20:
[...]

Je moet even wennen aan de AK, maar daarna is het een prima gun. Schiet met korte bursts en je hebt er al veel meer controle over.
ik ga hem binnenkort wel weer even proberen, nog 8 levels en dan kijken wat die doet. en wat je zegt je went er vast wel aan net zo als de F2000, ook zo'n but gun maar uit einedelijk toch best mooie potjes mee gehad.

Edit: typo.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Bouli schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:22:
Ja, het is veel beter om beneden rond te gaan rennen en 20x geschoten te worden :+

Ik heb gisteren weer een paar potjes FFA gespeeld, en blijf verbaasd over het feit dat mensen winnen die vaker dood zijn gegaan dan gekilled hebben 8)7 Ik verloor gisteren een potje 29-2 tegen een gast die 30-32 speelde. Ik hoop dat ze dat systeem nog eens gaan aanpassen.

• Frostbite
  • Laatst online: 21:22

Frostbite

🤦‍♂️

Gisteren in Terminal een TDM met Überwinner met 22-0 :*)

Ging bovenop zitten met Tar-21+ FMJ (Ironsight) kon zo precies de mensen in het vliegtuig killen en die net achter de muur stonden (ook deels door FMJ)

Daarna Predator(5) - Harrier(7) - Chopper gunner(11) om uiteindelijk te eindigen met een kill van iemand die dus om de hoek stond (van die gang)

Zo goed is het nog nooit gegaan _/-\o_ :o 8)

Frostbite wijzigde deze reactie 14-04-2010 12:34 (3%)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10-10 11:39

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het afgelopen weekend een speurtocht gehouden naar de mogelijkheden om uit één van de statsbestanden de behaalde challenges etc uit te kunnen lezen.

Omdat ik ook offline alles wil kunnen inzien had ik bedacht om een programma te schrijven waarin ik deze bestanden kan inlezen en dat zou mij behoorlijk helpen aangezien ik erg vergeetachtig ben en niet de hele tijd het spel wil starten om het te zien.

Wat ik ook mis is het aantal challenges die er zijn en hoeveel en welke je al hebt behaald en daar wil ik dus iets aan doen. :)

Het vervelende is dat je moet zoeken en dan op allerhande pagina's terecht komt die meer hulp bieden bij het verhogen van jouw level, xp en zelfs challenges. Daar wordt ik wel een beetje naar van en als ik zie hoeveel er de laatste tijd over wordt gesproken dan snap ik ook waarom er de laatste tijd meer cheaters worden gesignaleerd.

Goed, het handmatig verhogen van jouw level zie ik niet helemaal als cheaten al is de achterliggende reden wel bedenkelijk. Ik bak er niets van maar wil wel alle wapens dus dan grijp ik wel naar de tools zodat ik toch alle wapens heb.

Het meest zieke is dat het geen moeite kost om stats aan te passen en daar ben ik echt van geschrokken. Met dat in het achterhoofd is het echt niet raar dat er zoveel gerotzooid wordt met het spel. En niet alleen op de PC maar ook ontzettend veel op de PS3. Ik heb 100+ spelers inmiddels gezien die er gewoon voor uit komen (op fora) en ik denk dat dit slechts een topje van de ijsberg was. ;(

Jammer genoeg heb ik nog geen beschrijving gezien die mij helpt bij het vinden van het juiste bestand.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Ik heb er om eerlijk te zijn ook een hekel aan, mensen die de hele tijd op dezelfde hoge plekken zitten wachten met die GL pijp omhoog. Als je op de killcam kijkt zie je nooit hun normale crosshair. Ik gebruik zelf ook wel eens GL, maar zit nooit te wachten en kill eigenlijk voornamelijk campers ermee. Net als die mensen die naast een deuropening op de grond gaan liggen met g18 akimbo in de aanslag. Beide vind ik vervelend, maar ik maak er wel een sport van die mensen zoveel mogelijk op te zoeken en te killen.

Origin: Distinctiv3 YT

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

quote:
Bouli schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:22:
[...]
Waarom? En helemaal in rust, dat is gewoon de map om die strategie to te passen.
Weet je wat ik lame vind? Mensen die over anderen oordelen zonder er enige reden bij te bedenken >:)

Ondertitel

Hoewel er geen liefhebber van ben, en het compleet onrealistisch vindt, is deze gast wel erg goed in quick scopen.

[ul]http://www.youtube.com/watch?v=VlRwOMPZ6Is&hd=1[/url]

• Fist
  • Laatst online: 08:17
quote:
bram1984 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:34:
Hoewel er geen liefhebber van ben, en het compleet onrealistisch vindt, is deze gast wel erg goed in quick scopen.

Holy shit, die schiet wel flink raak.

• Dorest0rm
  • Laatst online: 20-09 16:48
quote:
bakkiepleur schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:36:
Hou van me Riotshield zeker in combinatie met C4 >:)

Wou deze toch even me jullie delen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=J70WFlQ151o
Hm. riot shielden doe je dan toch beter dan ons :p

http://www.youtube.com/watch?v=dlnkMviuxpc

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
bram1984 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:34:

Quickscopen is gewoon een bug, niet meer, niets minder. Maar goed, zolang het kan, zullen mensen het helaas doen.

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 30-08-2016
Dorest0rm > haha lekker die triple kill

• Appel
  • Laatst online: 16-10 20:23
Naar mijn mening mogen alle regels qua etiquette het raam uit zodra Rust word geladen. Normale maps hebben heerlijk voor iedereen een stijl die goed werkt (Wasteland/Derail: Sniper, Terminal: Assault/SMG enz) maar bij Rust gaat al die logica het raam uit.

Je sniper class met Akimbo G-18's (Heerlijke sidearm!) zal het net zo goed doen als je AUG met SoH. Als iemand constant zit te campen op Rust, maakt voor mij niet uit. Het is echt survival of the fittest. Een predator heeft gewoon de mogelijkheid om 25% van de map plat te gooien! Heerlijk die chaos, maar toch wel beter dat ie niet vaak voorbij komt.

Ook evt een leuk tipje voor de knifers onder ons, ga eens knifen terwijl je Akimbo USP's in je handen hebt :)

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• shades
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 30-09 10:33

shades

huh ?

quote:
Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:33:
Gisteren in Terminal een TDM met Überwinner met 22-0 :*)

Ging bovenop zitten met Tar-21+ FMJ (Ironsight) kon zo precies de mensen in het vliegtuig killen en die net achter de muur stonden (ook deels door FMJ)

Daarna Predator(5) - Harrier(7) - Chopper gunner(11) om uiteindelijk te eindigen met een kill van iemand die dus om de hoek stond (van die gang)

Zo goed is het nog nooit gegaan _/-\o_ :o 8)
Zat je op dat dakje dan ???

https://boxer.gs

quote:
PWM schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:53:
[...]

Quickscopen is gewoon een bug, niet meer, niets minder. Maar goed, zolang het kan, zullen mensen het helaas doen.
Quickscope op de console, ja. Quickscopen op de PC is andere koek. Dan praat je echt niet over een bug, maar heel snel goed kunnen aimen. Vandaar dat ook maar weinig mensen op de PC het kunnen en doen.

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
shades schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:24:
[...]

Zat je op dat dakje dan ???
Ja . Waar die airco draait. Kan je via de trap in de hal komen.
quote:
LzpAppel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:17:

Ook evt een leuk tipje voor de knifers onder ons, ga eens knifen terwijl je Akimbo USP's in je handen hebt :)
? Leg uit

Frostbite wijzigde deze reactie 14-04-2010 14:40 (35%)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

-knip-

Frostbite wijzigde deze reactie 14-04-2010 14:41 (97%)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• Appel
quote:
Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:40:
[...]

Ja . Waar die airco draait. Kan je via de trap in de hal komen.

[...]

? Leg uit
Snelheid van een Tactical Knife met de normale range. Het is nog 'extremer' als je Commando (Pro) aanzet.
Dan heb je de teleport met de mes snelheid van een tactical knife.

• DannoS19
  • Laatst online: 08-01-2011
Beste Mensen,

Misschien klinkt het jullie bekend.
Ik heb een playstation 3 met het geweldige spel Modern Warfare 2.
Vrouwtje lief vindt het allemaal niet zo geweldig en kijkt liever tv.
nu zit ik natuurlijk met een probleem want ik wil dat spel spelen.
Nee hoor begrijp me goed ik mag wel spelen maar denk ik iets te vele van het goede (verslaafd?)
Nu wil ik Modern Warfare 2 op mijn laptop... oei!
nu komt natuurlijk de vraag, is dit voor mijn laptop wel mogelijk, of moet ik strenger zijn tegen mijn vriendin?

Laptop: HP Pavilion dv6 1340ED.

pricewatch: HP Pavilion dv6-1340ed (VL064EA)

ik hoor het graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Danny Rosier.

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09-10 17:23

NeoMe

#Addict

quote:
DannoS19 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:56:
Beste Mensen,

Nee hoor begrijp me goed ik mag wel spelen maar denk ik iets te vele van het goede (verslaafd?)
nu komt natuurlijk de vraag, is dit voor mijn laptop wel mogelijk, of moet ik strenger zijn tegen mijn vriendin?

Met vriendelijke groet,

Danny Rosier.
Groetjes doen we hier niet aan, is geen hyves. Maar kun je niet beter een beeldscherm kopen. Veeeeel goedkoper, en je kunt overal gaan gamen waar je wil. Of het moet zijn dat je toevalllig een laptop wilt kopen, maar dan zit je hier in het verkeerde topic.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
LzpAppel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:47:
[...]

Snelheid van een Tactical Knife met de normale range. Het is nog 'extremer' als je Commando (Pro) aanzet.
Dan heb je de teleport met de mes snelheid van een tactical knife.
Hmm ik ga eens kijken. Ik ben blademaster en gebruik ook vaak mijn throwing knife dus ik ben benieuwd.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• DannoS19
Okeej geen groetjes dus.

de laptop heb ik al.
ik heb ook wel een desktop alleen die gebruik ik niet zo vaak meer (verouderd)
het is ook niet dat ik er dagelijks op ga spelen maar het is meer een tijdelijke vervanging voor als de tv inbeslag is genomen..

Mazzel! (wel goed?)

• Pjotr77

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

quote:
Mr. Dean schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:29:
[...]

Waarom? En helemaal in rust, dat is gewoon de map om die strategie to te passen.
Weet je wat ik lame vind? Mensen die over anderen oordelen zonder er enige reden bij te bedenken >:)
Omdat het een heel saai spelletje wordt als we allemaal maar gaan campen en tuben. Gelukkig snappen de meeste mensen dat. Maar er zijn dan altijd mensen die denken: "Ik ben slim, ik ga lekker campen en tuben en zo een hoge score halen." En dat kan, omdat dus de meeste mensen dat gelukkig niet doen ;)

HP EliteBook 8530w | 15,4" 1680*1050 :) | T9600 | Quadro FX770M @ 560/1400/900 | 4GB RAM | 250GB 7200 rpm, binnenkort wss vervangen door een Kingston V+100

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09-10 17:23

NeoMe

#Addict

quote:
DannoS19 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:04:
Okeej geen groetjes dus.

de laptop heb ik al.
ik heb ook wel een desktop alleen die gebruik ik niet zo vaak meer (verouderd)
het is ook niet dat ik er dagelijks op ga spelen maar het is meer een tijdelijke vervanging voor als de tv inbeslag is genomen..

Mazzel! (wel goed?)
Nee, helemaal niks onderaan...geen hoi's en geen doei's. Welkom op het forum :P
Maar als je al een laptop hebt, is het een kwestie van controleren of je het kunt draaien ( google > canirunthis ) systeemeisen bekijken en vergelijken en dan eventueel kopen. Maar waarom dubbel, op console toch stuk beter :P

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• DannoS19
ja tuurlijk dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zit liever achter de playstation.
het is meer een stukje tijdverdrijf, en als hij er op kan draaien is het toch leuk voorop vakantie en zo, zit er ook weer aan te komen.

• Appel
quote:
DannoS19 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:08:
ja tuurlijk dat ben ik ook helemaal met je eens, ik zit liever achter de playstation.
het is meer een stukje tijdverdrijf, en als hij er op kan draaien is het toch leuk voorop vakantie en zo, zit er ook weer aan te komen.
Is het niet goedkoper om een 2e tv te regelen? Een beeldbuis kan je voor niet teveel halen bij de kringloop/marktplaats oid :P

Edit: Dan hoef je namelijk niet MW2 nogmaals voor de PC aan te schaffen.

Appel wijzigde deze reactie 14-04-2010 15:21 (7%)

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 30-08-2016
quote:
Omdat het een heel saai spelletje wordt als we allemaal maar gaan campen en tuben. Gelukkig snappen de meeste mensen dat. Maar er zijn dan altijd mensen die denken: "Ik ben slim, ik ga lekker campen en tuben en zo een hoge score halen." En dat kan, omdat dus de meeste mensen dat gelukkig niet doen ;)
Nee inderdaad; dat soort mensen vernaggelen je avond.. ik ben van de marathon en lightweight ninja met akimbo P90's.. man vs man is veel leuker met guns dan vanuit je schaduwhoekjes staan te tuben met scavenger :'(

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:51
quote:
DannoS19 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:08:
Ik zou niet 2 keer een spel gaan kopen omdat je vriendin graag TV kijkt, ik stuur de mijne meestal ff naar de slaapkamer waar ook een dikke TV hangt of waar ze kan lezen ;-) Nee zonder gekheid ik woon nog niet samen dus doordeweeks tijd zat om te gamen.

Of zorgen als je samenwoont dat je vriendin wat meer te doen krijgt, stimuleren dat ze met vriendinnen wat kan gaan doen zodat jij kan gamen haha

wimpie007 wijzigde deze reactie 14-04-2010 15:59 (5%)

• DannoS19
Ja dat is een goeie tip, dat gebeurt ook vaak genoeg maar dat is presies op de momenten dat ik wat met vrienden gaat doen.
iedereen in iedergeval bedankt voor zijn reacties.
Zylom abonnement geven, gaan ze op de PC gamen. Volgens mij nog zonder hackers :)

• baronruud
  • Laatst online: 20:07
quote:
Beste Mensen,

Met vriendelijke groet,

Danny Rosier.
Geef de meid een TV en koptelefoon, klaar!

• emielovic
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-02-2014
hee
ik heb sinds het downloaden van de stimulus package een probleem matches te vinden (op xbox360 dus).
niet alleen mw2 maar ook gears of war 2 doet er heel lang over, en terwijl ik vroeger bij mw2 minstens zo'n 20 goede matches kreeg elke keer dat ie zocht, vind ik nu soms helemaal geen map, zelfs niet bij <120 ping of hoger.
heel vervelend om 5 minuten te wachten tot je in een match zit, waar je dan ook nog moet leaven de helft van de tijd omdat het een te slechte verbinding is.
het maakt niet uit bij welke play list ik probeer, al duurt ground war nog het langst.
kan iemand misschien mij helpen?
ik heb al alle ports voor xbox live geopend btw.
groeten

• Djmaddox
  • Laatst online: 14-10 18:48

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Kan ik toegevoegd worden in de Steam lijst?
Username= Djmaddox
Steam ID= djmaddox

:)

• Pontifex
  • Laatst online: 01-10 22:41
Kom de laatste 10 minuten alleen nog servers tegen waar iedereen stil staat en niet kan lopen? nog meer die hier last van hebben?

• Tromp.et
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18:42
Er gebeuren rare dingen online op het moment.... :(

• Dutch Renegade
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-11-2018
quote:

Ik sla de mijne regelmatig,dat helpt ook :)
Inmiddels ook mijn vrouw al een tijdje,dus ja ze vind het lekker O-)

Dutch Renegade wijzigde deze reactie 14-04-2010 17:44 (5%)

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-10 19:14
Waarom is het eerste schot van de Stinger laatste tijd sowieso mis? :/

• steveman
Springen ze 30 meter de lucht in...

meh!

• Fist
  • Laatst online: 08:17
quote:
Armada. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:57:
Waarom is het eerste schot van de Stinger laatste tijd sowieso mis? :/
Door de flares, op een attack heli of een harrier moet ie wel in 1 keer raak.

• Armada.
  • Laatst online: 06-10 19:14
quote:
Fist schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:40:
[...]

Door de flares, op een attack heli of een harrier moet ie wel in 1 keer raak.
Nope. Ik ben bekend met het hele systeem van flares e.d., maar laatste tijd is 1e raket naar Harrier altijd mis.

• Dirkweggeman
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 16:13
quote:
Armada. schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:41:
[...]
Nope. Ik ben bekend met het hele systeem van flares e.d., maar laatste tijd is 1e raket naar Harrier altijd mis.
ook ik heb het idee dat de laatste tijd de stinger generfed is ofzo...moet veel vaker 2x schieten dan in het begin bij een harrier...alhoewel ik ook wel eens het idee heb, dat het aan de hoek ligt vanwaar uit je schiet...als de harrier rechtboven me hangt mis ik meestal...

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

ik heb laatst 4 keer misgeschoten met mijn stinger en toen vloog ie uit zichzelf weg :S ik stond er ook niet recht onder maar meer schuin. beetje raar dus wel inderdaad. maar meestal gaat ie wel in 1x raak.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Ik vind het eerlijk gezegd wel beter als het waar is dat je moeilijker harriers ed uit de lucht haalt. Want geef toe, als er maar één iemand is met een cold blooded + stinger class komt een harrier niet eens aan 1 kill (op de airstrike na). Chopper gunner misschien 3. Dat maakt je zuur verdiende killstreaks wel erg nutteloos.

NickThissen wijzigde deze reactie 14-04-2010 19:47 (3%)

Mijn iRacing profiel

• Pjotr77

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

quote:
NickThissen schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:46:
Ik vind het eerlijk gezegd wel beter als het waar is dat je moeilijker harriers ed uit de lucht haalt. Want geef toe, als er maar één iemand is met een cold blooded + stinger class komt een harrier niet eens aan 1 kill (op de airstrike na). Chopper gunner misschien 3. Dat maakt je zuur verdiende killstreaks wel erg nutteloos.
Das aan de ene kant natuurlijk vervelend, maar aan de andere kant is het spel dan ook iets meer in evenwicht. Je bent als je zelf even niet aan een killstreak toekomt voortdurend bezig met het ontwijken van airsupport ed.

Al geef ik wel toe dat het spel vooral als je het net hebt vervelend is, zeker als je ook nog nauwelijks ervaring hebt met andere shooters en dus nog moet leren om fatsoenlijk te aimen. In het begin vervloekte ik al die airsupport, maar als je het zelf krijgt wordt het toch wel leuk ;)

• Larrs
  • Laatst online: 19:54

Larrs

Ondertitel

quote:
Pontifex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:15:
Kom de laatste 10 minuten alleen nog servers tegen waar iedereen stil staat en niet kan lopen? nog meer die hier last van hebben?
Ja, ben het ook vaak tegen gekomen vandaag. Best vreemd.

Bovenvoeter

• bazs2000

bazs2000

Airsupport had ik in het begin ook een hekel aan maar sinds ik ben begonnen met het neerhalen van die dingen zijn ze van mij van harte welkom. :P

Kill mij maar met een harrier en dan wissel ik in die tussentijd om naar mijn anti airclass. :)

Zelf heb ik het niet vaak dat ik een harrier mag laten komen en als je er dan één hebt dan is het inderdaad jammer dat die snel uit de lucht wordt geknald. Maar goed, het is nog vreemder dat de harrier soms blijft vliegen totdat die vanzelf weg vliegt. Dat betekent dat niemand van de tegenpartij de moeite heeft genomen er iets aan te doen (wel goed voor de kills). :)

• PiRiVi
  • Laatst online: 16-10 15:10

PiRiVi

TRX FTW

Dit spel is gewoon dood- en doodziek, ik join net een server, kill er 1 sta meteen op rank 70.
OK, ik balen, want ik wilde die laatste 20 ranks ook zelf doen, dus ik een andere server in nog mopperend, is daar die session gewoon overgenomen door een of ander stuk stront dat zich DJ Kor noemt...
Springen is 30 meter hoog, de meneer zelf heeft een wallhack en aimbot en als klap op de vuurpijl kan hij players kicken en dat overkomt mij ook als ik hem vraag waar hij mee bezig is....

Zijn STEAMPROFILE vindt u HIER

Laat hem aub branden in de hel voor het vergallen van mijn plezier....

Helaas kan je hem niet reporten, want VAULT vindt cheaters automatisch (NOT!!!)

Wat een prutsers...

:-)

• kw_nl
  • Laatst online: 19:34
quote:
Beste Mensen,

Bekend probleem >:)
Mijn oplossing, XBOX\PS op het beeldscherm van me PC, geluid via de geluidskaart van de PC. Werkt top!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Pjotr77

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

quote:
PiRiVi schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:32:
Dit spel is gewoon dood- en doodziek, ik join net een server, kill er 1 sta meteen op rank 70.
OK, ik balen, want ik wilde die laatste 20 ranks ook zelf doen, dus ik een andere server in nog mopperend, is daar die session gewoon overgenomen door een of ander stuk stront dat zich DJ Kor noemt...
Springen is 30 meter hoog, de meneer zelf heeft een wallhack en aimbot en als klap op de vuurpijl kan hij players kicken en dat overkomt mij ook als ik hem vraag waar hij mee bezig is....

Zijn STEAMPROFILE vindt u HIER

Laat hem aub branden in de hel voor het vergallen van mijn plezier....

Helaas kan je hem niet reporten, want VAULT vindt cheaters automatisch (NOT!!!)

Wat een prutsers...
Branden in de hel vind ik wat overdreven. Een publieke steniging lijkt mij iets gepaster... :9 Ik kan er soms ook behoorlijk nijdig van worden.

Maargoed, voor de rest heb je wel gelijk. Ik heb ook niet echt het idee dat er nou zoveel aan het gecheat gedaan wordt. Of het moet zo zijn dat er elke dag 1 miljoen gevonden en gebanned worden, en dat er diezelfde dag weer 1 miljoen bijkomen.. Het blijven er in ieder geval veel.

Ben wel benieuwd wat voor mensen het zijn die de boel zo verknallen. Trollen mischien..? 8)7

• PiRiVi
  • Laatst online: 16-10 15:10

PiRiVi

TRX FTW

quote:
Pjotr77 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:06:
[...]

Branden in de hel vind ik wat overdreven. Een publieke steniging lijkt mij iets gepaster... :9 Ik kan er soms ook behoorlijk nijdig van worden.

Maargoed, voor de rest heb je wel gelijk. Ik heb ook niet echt het idee dat er nou zoveel aan het gecheat gedaan wordt. Of het moet zo zijn dat er elke dag 1 miljoen gevonden en gebanned worden, en dat er diezelfde dag weer 1 miljoen bijkomen.. Het blijven er in ieder geval veel.

Ben wel benieuwd wat voor mensen het zijn die de boel zo verknallen. Trollen mischien..? 8)7
14 jarige puisterige klerelijertjes met een onvolgroeid brein denk ik, ik heb die gast ook aangemeld bij de baas van Infinity Ward op zijn Twitter... lol
Kijken of ik wat terugkrijg...

:-)

Heeft het bannen van cheaters uberhaupt wel zin? Als die mensen die de hacks maken "slim" genoeg zijn om een heel spel naar hun hand te zetten dan kunnen ze zich toch ook wel tegen een ban beschermen? Of gewoon met illegale kopie van het spel online kunnen, zodat ze gewoon een nieuw account kunnen maken ofzo... Als dat inderdaad zo is kan IW vrij weinig doen tegen de cheaters...

Mijn iRacing profiel

• Arthua
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-01-2011
Met een illegale kopie online? Dan zat ik nu die-hard te spelen en zouden zo'n beetje alle MP spellen vol zitten met hackers en what not. De meeste hackers zijn volgens mij net als PiRiVi zegt leeftijdsgenoten van mij (ik hack dus NIET!!, in geen enkel spel gedaan) die MW2HACKS >>click here<< zien en de aandacht die ze krijgen "omg stop you noob" wel leuk vinden. Maarja daarvoor zijn dedicated servers voor uitgevonden maar laat ik daar geen woorden aan vuil maken omdat die er toch nooit komen (via IW dan)

• Pjotr77

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

Is er misschien ook te weinig geld uitgegeven aan de beveiliging van de game? Ik heb er verder niet zoveel verstand van, maar het schijnt in deze game wel erg extreem te zijn met het cheatgehalte (wat natuurlijk gedeeltelijk veroorzaakt wordt door het feit dat de game behoorlijk populair is).
Ze hebben nu zoveel winst gemaakt, en de aankomende dlc zal ook niet gratis zijn.. Geld genoeg. Maarja, ieder bedrijf doet net genoeg, en niets teveel, om de consument tevreden te houden; Dat gaat nou eenmaal ten koste van de winst. Veel verbetering zal er wel niet inzitten:s

• superbassie
  • Laatst online: 21:12
Cheaters hou je nooit tegen, hoeveel geld je ook in beveiliging stopt.
Een groot nadeel van nu alleen is dat hacks gebruiken zo ongelooflijk simpel is! Dat maakt het heel toegankelijk voor gefrustreerde kinderen die op een eerlijke manier maar geen positieve k/d ratio kunnen krijgen...

• Pontifex
  • Laatst online: 01-10 22:41
Het vreemde is dat tot kort (1-2 weken geleden) ik zelden een cheater tegen kwam. Met 6 dagen speeltijd hoogstens 1-2 tegengekomen. Ondertussen schat ik het percentage aan potjes waarin ik een hacker tegenkom zeker 5-10% en het afgelopen weekend zelfs 15-20%. Ook zijn er voor mijn gevoel momenteel ook meer bugs met connecties en gebugde servers dan eerst.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat het spawnsysteem is aangepast aangezien ik met grote regelmaat binnen 15-20 meter van vijanden spawn, een enkele keer zelfs binnen het gezichtsveld van een vijand.

Het blijft jammer dat er zoveel randzaken zijn die matig werken want de combat en handling van de wapens blijft ongeëvenaard

• HKS-Skyline
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-10 09:04

HKS-Skyline

Vroooom ?

quote:
Pontifex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:46:
Het vreemde is dat tot kort (1-2 weken geleden) ik zelden een cheater tegen kwam. Met 6 dagen speeltijd hoogstens 1-2 tegengekomen. Ondertussen schat ik het percentage aan potjes waarin ik een hacker tegenkom zeker 5-10% en het afgelopen weekend zelfs 15-20%. Ook zijn er voor mijn gevoel momenteel ook meer bugs met connecties en gebugde servers dan eerst.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat het spawnsysteem is aangepast aangezien ik met grote regelmaat binnen 15-20 meter van vijanden spawn, een enkele keer zelfs binnen het gezichtsveld van een vijand.

Het blijft jammer dat er zoveel randzaken zijn die matig werken want de combat en handling van de wapens blijft ongeëvenaard
same here, steeds meer wallhackers, heel duidelijk te zien als je met ze mee kijkt, ze staan altijd tegen muren aan te kijken.
En ik heb de laatste tijd extreem vaak dat ik een game in kom en ik niet kan lopen, ik kan springen, schieten enz, alles behalve lopen....

de game is er de afgelopen weken alleen maar slechter op geworden, om nog niet over de verbindingsproblemen te beginnen.

• bazs2000

bazs2000

Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat ik niet de enige ben.

De laatste 2 weken speel ik bijna alleen op servers waarvan de pingtijd >70ms is, onder die waarde worden er wel wat servers gevonden maar daar connect het spel niet mee. Ik heb er niet veel last van aangezien ik wel normaal kan spelen maar ik zou het prettig vinden om ook eens tegen nederlanders te spelen. Nu speel ik vaak tegen duitsers (in verreweg de meeste potjes) en polen.

Niet op iedere server typen ze engels en dat maakt het dan weer wat minder aangezien ik soms ook wat wil typen naar een ander. Ook wordt er wel eens iets naar mij geschreven en als het polen zijn dan begrijp ik er geen reet van (zie je een stukje pools, jouw nick en dan weer wat in het pools, zie dat maar te begrijpen). :P

Ik begin trouwens wel servers te mijden waar mensen met een prestige x10 logo op lvl 70 zitten. De ervaring is dat deze gasten vaak cheaten. Ik kom niet vaak cheaters tegen maar waarschijnlijk omdat ik selectiever aan het worden ben met servers (er vanuit gaande dat cheaters vaker met een prestige x10 logo lopen dan non-cheaters).

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:15
De servers waarin je niet kan lopen beperken zich bij mij voornamelijk tot TDM Express

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

quote:
bazs2000 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:40:
Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat ik niet de enige ben.

De laatste 2 weken speel ik bijna alleen op servers waarvan de pingtijd >70ms is, onder die waarde worden er wel wat servers gevonden maar daar connect het spel niet mee. Ik heb er niet veel last van aangezien ik wel normaal kan spelen maar ik zou het prettig vinden om ook eens tegen nederlanders te spelen. Nu speel ik vaak tegen duitsers (in verreweg de meeste potjes) en polen.

Niet op iedere server typen ze engels en dat maakt het dan weer wat minder aangezien ik soms ook wat wil typen naar een ander. Ook wordt er wel eens iets naar mij geschreven en als het polen zijn dan begrijp ik er geen reet van (zie je een stukje pools, jouw nick en dan weer wat in het pools, zie dat maar te begrijpen). :P

Ik begin trouwens wel servers te mijden waar mensen met een prestige x10 logo op lvl 70 zitten. De ervaring is dat deze gasten vaak cheaten. Ik kom niet vaak cheaters tegen maar waarschijnlijk omdat ik selectiever aan het worden ben met servers (er vanuit gaande dat cheaters vaker met een prestige x10 logo lopen dan non-cheaters).
Nou je ervaring is dan wel appart. Want ik heb mijn 10e prestige lvl 70 gewoon eerlijk gehaald en zie dus geen reden waarom ik gemeden moet worden. Overigens is het na een half jaar gewoon goed mogelijk dat er nou eenmaal 10e prestigers zijn niet iedereen hacked met een hoog prestige level. ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• bazs2000

bazs2000

Klopt, er zijn ook mensen die het eerlijk halen maar ik benader niet iedereen als cheater (nouja, het lijkt er wel op doordat ik wel deze spelers uit de weg ga), ik vermijd alleen de servers. Eigen keuze maar heb wel minder last van cheaters en daar is het om te doen. :)

Over een tijd zal ik hier wel vanaf moeten stappen omdat er dan veel meer mensen die dat niveau hebben gehaald dus als ik dan hetzelfde zou toepassen doe ik mezelf te kort door veel tijd te steken in het zoeken naar potjes zonder deze spelers. Voorlopig gaat dit prima. :)

bazs2000 wijzigde deze reactie 15-04-2010 11:19 (6%)

• addinjo
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-09 10:28
quote:
Djmaddox schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:03:
Kan ik toegevoegd worden in de Steam lijst?
Username= Djmaddox
Steam ID= djmaddox

:)
Question: Wat is de Steam lijst? Lijstje met NL 'Steammers'?

swing when you're winning!

• brndst
  • Laatst online: 05-10 19:37
quote:
addinjo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:07:
[...]

Question: Wat is de Steam lijst? Lijstje met NL 'Steammers'?
Ik neem aan, de GoT Steam community ;)

• addinjo
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03-09 10:28
quote:
brndst schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:15:
[...]

Ik neem aan, de GoT Steam community ;)
Koel, zou degene die verantwoordelijk is voor de lijst mij ook toe willen voegen?

swing when you're winning!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

quote:
addinjo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:25:
[...]

Koel, zou degene die verantwoordelijk is voor de lijst mij ook toe willen voegen?
Stuur een DM naar de TS ;)

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True