Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Gisteren trouwens een bizare kill gemaakt met throwing knife, op Skidrow werd de gang naar A beschoten vanuit de eerste verdieping van dat gebouw. Die persoon schoot met een LMG door het gat in de muur, ik maakt met het primaire wapen geen kans dus gooide in het sprinten een knife. Precies dat gat door raak, die gast was echt verbaasd.

Origin: Distinctiv3 YT

• ThePrutser
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-08 16:02

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

quote:
reemprive schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:21:
Precies dat gat door raak, die gast was echt verbaasd.
En jij niet? ;)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Ik was wel overtuigd dat ie raak zou zijn, maar dat ben ik wel vaker :P

• stijnislike
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:25
quote:
reemprive schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:34:
[...]

Quickscope op de console, ja. Quickscopen op de PC is andere koek. Dan praat je echt niet over een bug, maar heel snel goed kunnen aimen. Vandaar dat ook maar weinig mensen op de PC het kunnen en doen.
Quickscopen op de console is geen bug. Het is richten en door de autoaim blijft de crosshair even ''plakken" op je target, als je op dan moment ads en schiet quickscoop je. Wat is daar een bug aan?

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

quote:
DannoS19 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:56:
Beste Mensen,

Misschien klinkt het jullie bekend.
Ik heb een playstation 3 met het geweldige spel Modern Warfare 2.
Vrouwtje lief vindt het allemaal niet zo geweldig en kijkt liever tv.
nu zit ik natuurlijk met een probleem want ik wil dat spel spelen.
Nee hoor begrijp me goed ik mag wel spelen maar denk ik iets te vele van het goede (verslaafd?)
Nu wil ik Modern Warfare 2 op mijn laptop... oei!
nu komt natuurlijk de vraag, is dit voor mijn laptop wel mogelijk, of moet ik strenger zijn tegen mijn vriendin?
Zoals al eerder is aangedragen... Neem gewoon een PC scherm met een DVI ingang, koop bij de lokale kabel boer een HDMI-DVI stekker (ga niet naar de MediaMarkt, want die beweerd dat die niet bestaat) en doe audio via optical (als het kan). Anders ga je weer naar de kabel boer en koop je een composite naar 3.5mm jack dingetje, en stop je daarin je standaard pc speaker setje.

Via deze manier game ik op mijn samsung 223BW (22" widescreen) Werkt perfect! Voor mij is dit echt een goede oplossing, voornamelijk omdat ik geen full hd tv heb ;(, en op 1 scherm en mijn PS en mijn PC wil hebben.

• Spekker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10-08 16:24
Ik denk er ook altijd aan om throwing knife te gebruiken, maar voor dat ik heb bedacht dat ik kan gaan gooien of gewoon schieten ben ik al dood :Y)

Alhoewel ik dat niet zo erg heb met de normale knife, want daar ben ik aardig snel in :+

Intel i5 2500K @4.5Ghz | Asus P8Z68-V PRO/GEN 3 Deluxe | 8GB DDR3 | Sapphire Vapor-X 7970@1.1Ghz Core | Crucial MX200 500GB | Cooler Master V550 | CM HAF XB EVO | Samsung BX2431 | Logitech Z-5500 | Logitech MX518 | OnePlus One | Samsung Galaxy Tab PRO 8.4

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 09:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

quote:
reemprive schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:34:
[...]

Quickscope op de console, ja. Quickscopen op de PC is andere koek. Dan praat je echt niet over een bug, maar heel snel goed kunnen aimen. Vandaar dat ook maar weinig mensen op de PC het kunnen en doen.
Daar wordt ik op de pc steeds beter in... zoals je al zei: Op de console is het gewoon snel op twee knoppen raggen, omdat auto-aim verder alles doet. Op de pc is het zeker andere koek. Maar voor die gasten heb ik diep respect die het zo snel kunnen op de pc

PSN: Monol1th23

• Djmaddox
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-08 09:00

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Daarnet een nuke gehaald op wasteland. :D
En daarna bijna nog eentje op Terminal, 22 KS. :p
En daarna had ik weer een chopper op Terminal, maar voordat die in de map was werd ie al stukgeknald. >:l

• Arthua
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-01-2011
Ik heb dat ik eerst met een throwing knife die kill probeer te maken, en daarna pas ga knallen. Heeft mij een paar aardige kills opgeleverd, maar véél meer deaths :')

• Spekker
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10-08 16:24
maar ja ik denk ook wel als je altijd met throwing knife speelt, dat je er vanzelf aan raakt gewend.
Maar dat is eigenlijk met alles zo :+

Intel i5 2500K @4.5Ghz | Asus P8Z68-V PRO/GEN 3 Deluxe | 8GB DDR3 | Sapphire Vapor-X 7970@1.1Ghz Core | Crucial MX200 500GB | Cooler Master V550 | CM HAF XB EVO | Samsung BX2431 | Logitech Z-5500 | Logitech MX518 | OnePlus One | Samsung Galaxy Tab PRO 8.4

• emielovic
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-02-2014
quote:
Mon0lith schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:25:
[...]

Daar wordt ik op de pc steeds beter in... zoals je al zei: Op de console is het gewoon snel op twee knoppen raggen, omdat auto-aim verder alles doet. Op de pc is het zeker andere koek. Maar voor die gasten heb ik diep respect die het zo snel kunnen op de pc
uhm op de console is het zeker niet gewoon snel twee knoppen raggen. heb je soms nog nooit sniper lobbies gespeelt op een console?
je kan trouwens de auto aim uitzetten, waardoor je in private matches helemaal geen auto aim hebt (volgens mij).
ik merk althans weinig van die auto aim in private matches. en elke killcam tegen mij wordt ook gewoon netjes met de controler geaimt, zonder de twitch die je krijgt van auto aim.

http://www.youtube.com/watch?v=Tr8-eA-IbiI
hij is wel redelijk

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
quickscopen op de console gewoon 2 knoppen raggen en de rest doet auto aim? Echt niet! Als dat zo was dan was volgens mij iedereen aan het snipen. Het lukt me af en toe om te quickscopen op de PS3, helaas nog vaak genoeg niet.

Overigens vandaag bijna nuke gehaald. Moest nog een paar kills, weet niet precies hoeveel. Wordt ik verdomme neergeschoten. Tijdje geprobeerd maar steeds net niet, dus nu eerst maar eens 10 EMPs halen voor een leuke icon. :)

• Murphy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:04

Murphy

(2B||!2B)?

Brazil Bounce Android - Brazil Bounce iOS

• ykruis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-07-2016
Ik snap niet dat mensen het altijd over auto aim hebben?
Ik merk hier nooit iets van?!

ps3 speel ik trouwens

ykruis wijzigde deze reactie 16-04-2010 10:00 (12%)

• noisa
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21-04 08:23
Wanneer komt de dlc voor de pc uit?

• Larrs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-08 08:06

Larrs

Ondertitel

quote:
Spekker schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:41:
maar ja ik denk ook wel als je altijd met throwing knife speelt, dat je er vanzelf aan raakt gewend.
Maar dat is eigenlijk met alles zo :+
Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar laatst toch eens geprobeerd en heel toevallig een payback mee gemaakt. Daar krijg je een mooie emblem en title voor.

Maar ben meer gewend om met Semtex te spammen, uiteraard met scavenger.

Bovenvoeter

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
noisa schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:04:
Wanneer komt de dlc voor de pc uit?
Even opgezocht. :)
quote:
The Modern Warfare 2 Stimulus Package DLC will hit PS3 in North America on May 4th, everywhere else May 5th. PC gets it worldwide on May 4th

Bovenvoeter

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:49
quote:
ykruis schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:00:

ps3 speel ik trouwens
Nou ik wel :( als ik op een ventje richte en er komt er net 1 voorlangs lopen dan heet hij opeens links of recht en dood ben ik :S

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:42

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
ykruis schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:00:

ps3 speel ik trouwens
Je richt zeker bagger ofzo :P

Als je op een vijand in de afstand richt, en er komt iemand langs gerend.. gaat je aiming ietsje mee (links/rechts) en ben je dus die gast in de afstand kwijt.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• ykruis
quote:
D4NG3R NL schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:52:
[...]

Je richt zeker bagger ofzo :P

Als je op een vijand in de afstand richt, en er komt iemand langs gerend.. gaat je aiming ietsje mee (links/rechts) en ben je dus die gast in de afstand kwijt.
Mmm, het zal wel aan mij liggen ofzo, maar heb sensitivity op high staan misschien dak er daardoor niet veel van merk :)
Btw, kan aardig richten;)

ykruis wijzigde deze reactie 16-04-2010 11:28 (9%)

• bazs2000
  • Laatst online: 11-07 18:53

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

quote:
bazs2000 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:36:
Ik heb het afgelopen weekend een speurtocht gehouden naar de mogelijkheden om uit één van de statsbestanden de behaalde challenges etc uit te kunnen lezen.

Omdat ik ook offline alles wil kunnen inzien had ik bedacht om een programma te schrijven waarin ik deze bestanden kan inlezen en dat zou mij behoorlijk helpen aangezien ik erg vergeetachtig ben en niet de hele tijd het spel wil starten om het te zien.

Wat ik ook mis is het aantal challenges die er zijn en hoeveel en welke je al hebt behaald en daar wil ik dus iets aan doen. :)

Het vervelende is dat je moet zoeken en dan op allerhande pagina's terecht komt die meer hulp bieden bij het verhogen van jouw level, xp en zelfs challenges. Daar wordt ik wel een beetje naar van en als ik zie hoeveel er de laatste tijd over wordt gesproken dan snap ik ook waarom er de laatste tijd meer cheaters worden gesignaleerd.

Goed, het handmatig verhogen van jouw level zie ik niet helemaal als cheaten al is de achterliggende reden wel bedenkelijk. Ik bak er niets van maar wil wel alle wapens dus dan grijp ik wel naar de tools zodat ik toch alle wapens heb.

Het meest zieke is dat het geen moeite kost om stats aan te passen en daar ben ik echt van geschrokken. Met dat in het achterhoofd is het echt niet raar dat er zoveel gerotzooid wordt met het spel. En niet alleen op de PC maar ook ontzettend veel op de PS3. Ik heb 100+ spelers inmiddels gezien die er gewoon voor uit komen (op fora) en ik denk dat dit slechts een topje van de ijsberg was. ;(

Jammer genoeg heb ik nog geen beschrijving gezien die mij helpt bij het vinden van het juiste bestand.
Mijn zoektocht naar antwoorden loopt spaak. :(

Ik ben er nog niet achter welke .STAT bestanden nodig zijn om de gegevens over behaalde challenges etc in te zien en dus moet ik een tool gebruiken waarmee ik mijn stats kan uitdraaien (met andere woorden, ik zal een tooltje moeten gebruiken die is bedoeld om handmatig de boel op te krikken).

Ik ben wel bang dat dit fout gaat en eindig met een verprutst account.
Maar goed, backups maken en praying for te best zal ik maar zeggen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• CorVus
  • Laatst online: 15-08 12:26

CorVus

Aka Thumbass

Is het niet een idee om een 'simpel' Excel bestandje te maken en printscreens uit het spel van je challenges + wiki te gebruiken?
dat was ik namelijk zelf van plan, maar als je een mooi programmatje heb dan zou ik dat ook wel willen denk ik :)
dus laat maar weten of het wat wordt.

CorVus wijzigde deze reactie 16-04-2010 12:53 (2%)
Reden: typo

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
ykruis schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:28:
[...]

Mmm, het zal wel aan mij liggen ofzo, maar heb sensitivity op high staan misschien dak er daardoor niet veel van merk :)
Btw, kan aardig richten;)
Ik speel op 8, en met Snipers op 10.. merk het ZEKER wel.
(hoe hoger de sensitiviteit, hoe beter ik het merk sterker nog..)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• bazs2000

bazs2000

quote:
thompie1 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:52:
Is het niet een idee om een 'simpel' Excel bestandje te maken en printscreens uit het spel van je challenges + wiki te gebruiken?
dat was ik namelijk zelf van plan, maar als je een mooi programmatje heb dan zou ik dat ook wel willen denk ik :)
dus laat maar weten of het wat wordt.
Dat is niet te doen, challenges staan verdeeld over vele pagina's en daar gaat teveel tijd in zitten.
Als je het kun inlezen in iets dan kan de koppeling naar de challenges (afbeeldingen + informatie) ook wel worden gemaakt. Ook is het dan makkelijker om een uitdraai te maken van de challenges die nog niet zijn gehaald.

Wanneer je in prestige gaat dan wil je dit overzicht ook houden namelijk (ik ga dan echt niet meer alle challenges opnieuw doen). :)

• Noin
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 01-07 05:23
quote:
stijnislike schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:04:
[...]

Quickscopen op de console is geen bug. Het is richten en door de autoaim blijft de crosshair even ''plakken" op je target, als je op dan moment ads en schiet quickscoop je. Wat is daar een bug aan?
Idd, dat is geen bug maar een exploit: het gebruik maken van een feature op een manier waarop deze niet bedoeld is. Niks mis mee dus.

• amahusu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18-08 11:30

amahusu

taking over the world!

quote:
Noin schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:30:
[...]

Idd, dat is geen bug maar een exploit: het gebruik maken van een feature op een manier waarop deze niet bedoeld is. Niks mis mee dus.
sommige mensen doen net alsof het quick scopen 'makkelijk' is omdat je gebruikt maakt van een auto aim flaw. Maar hoe je het ook wend of keert, het vereist enorm veel skill om het goed te doen! (zie vaak mensen zeggen dat ze best goed zijn in quicksopen, maar als je dan met ze mee kijkt zijn maar 1 op de 10 kills echte quick scopes en is de rest gewoon hard scoped (met 1-2 seconden zoom).

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

quote:
Noin schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:30:
[...]

Oh ja tuurlijk, want de auto-aim is er niet ingebouwd om je met aimen te helpen... 8)7

Mijn iRacing profiel

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Net nog een lol gehad :+

Had FFA Favella met 3 boosters in dat steegje.. uiteindelijk heb ik 30 - 8 gewonnen (en de gast die aan't boosten was 29 - 4)

Aan het einde, ik 27 kills.. Schiet ik heel lullig een RPG dat hoekje in, BAF 3 kills...

Iedereen (op die 3 gasten) keihard lachen in de lobby daarna, en die gast stuurt mij een message dattie me blocked enzo heeft.. (en dat zal mij wat boeien?)

Geniale Game Winning Kill :+.. K wou dat ik een recorded had ;(

D4NG3R wijzigde deze reactie 16-04-2010 16:56 (7%)

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12:19
Ligt het aan mij of zijn er een stuk meer cheaters, de laatste tijd |:(
Soo het was vandaag weer camping day bij demolition, dat was het echt het enige wat ze deden ook toen ze moesten defusen 8)7 . Sommige mensen snappen echt niet hoe het spelletje werkt. Beetje jammer is dat.

Heeft iemand het wel eens mee gemaakt dat tijdens de host migration een iemands punten worden gereset, want dat gebeurde vanmiddag. Stond hij naar de migration in eens weer op 0-0, terwijl hij eerst 10-4 stond.
quote:
Jefrim schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:03:
Heeft iemand het wel eens mee gemaakt dat tijdens de host migration een iemands punten worden gereset, want dat gebeurde vanmiddag. Stond hij naar de migration in eens weer op 0-0, terwijl hij eerst 10-4 stond.
Nooit gezien. Heb wel een keer gratis nieuwe ammo gekregen tijdens host migration :+

Mijn iRacing profiel

• Mr. Dean
  • Laatst online: 15-12-2015

Mr. Dean

Signature

quote:
NickThissen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:50:
[...]

Nooit gezien. Heb wel een keer gratis nieuwe ammo gekregen tijdens host migration :+
Dat had ik vanmiddag ook!

Heb in totaal 4 potjes gespeeld vandaag, en vind het echt jammer dat ik geen nuke had ingesteld (emergency airdrop ivm challenge) in de eerste twee potjes:
43-5 (streak van 34 gehaald)
38-2 (2 keer dood gegaan aan begin, daarna streak van 38)
9-12
34-11

Die 9-12 was een beetje jammer, zaten 2 nederlanders lekker samen te boosten en te hacken. De een had een wallhack en een no-recoil geïnstalleerd en toen ging de ander m lekker verdedigen. Was wel lelijk, maar ik speelde stug door 8)7

Mr. Dean wijzigde deze reactie 16-04-2010 19:59 (5%)

Ondertitel

• Def87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-08 21:46

Def87

DefXtreme

Heb de game een paar dagen laten liggen vanwege de enorme lag in bijna elk potje die ik speelde. Nu begin ik weer te spelen na een paar dagen en in de eerste 3 potjes was er zoveel lag dat ik geen enkele kill kon maken, maar werd zelf wel keer op keer afgeknald. Ik ben blij dat de halo reach beta over een aantal weken uitkomt, kan ik dat ter afwisseling gaan spelen online.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

quote:
emielovic schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:57:
[...]

uhm op de console is het zeker niet gewoon snel twee knoppen raggen. heb je soms nog nooit sniper lobbies gespeelt op een console?
je kan trouwens de auto aim uitzetten, waardoor je in private matches helemaal geen auto aim hebt (volgens mij).
ik merk althans weinig van die auto aim in private matches. en elke killcam tegen mij wordt ook gewoon netjes met de controler geaimt, zonder de twitch die je krijgt van auto aim.

http://www.youtube.com/watch?v=Tr8-eA-IbiI
hij is wel redelijk
Laat ik het dan anders zeggen.. het is volgens mij veel makkelijk om te quickscopen op de console dan op de pc.

Btw ik ken het filmpje, doet ie wel netjes...
waarom vind je dan eigelijk geen filmpjes voor quickscope tutorials voor de pc?

• Irwon
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09:37
Het wordt nu echt tijd dat er een update / patch komt of dat vac beter wordt. Wat een cheaters overal. Aimbotters ,wallhackers en net nog van die grappenmakers die de gravity op oneindig zetten zodat je niet meer kan lopen. Dit haalt een spel dus echt naar beneden voor mij....

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 03-07 11:59
quote:
superman12 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:35:
Het wordt nu echt tijd dat er een update / patch komt of dat vac beter wordt. Wat een cheaters overal. Aimbotters ,wallhackers en net nog van die grappenmakers die de gravity op oneindig zetten zodat je niet meer kan lopen. Dit haalt een spel dus echt naar beneden voor mij....
VAC is blijbkaar een paar dagen terug geupdate.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1227937

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

quote:
Echt geholpen heeft het niet. Ik ben in het laatste uur in 5 hackservers geweest. -.-

• bakkiepleur
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 31-05 10:35

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

quote:
Djmaddox schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:08:
[...]

Echt geholpen heeft het niet. Ik ben in het laatste uur in 5 hackservers geweest. -.-
Welke game play doe jij dan dat je in die servers komt? Speel het spel nu al een hele tijd maar heb dit nog nooit mee gemaakt.

• Xenomorphh
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16-08 11:28

Xenomorphh

Soep met Ballen

Groundwar is dat meestal.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

quote:
:Y

Hoe moet je eigenlijk die DLC verkrijgen? Gewoon kopen in de winkel of via Steam?

• Dorest0rm
quote:
Djmaddox schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:03:
[...]

:Y

Hoe moet je eigenlijk die DLC verkrijgen? Gewoon kopen in de winkel of via Steam?
Ik neem aan dat ze via steam gaan.

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-07 09:17
quote:
amahusu schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:01:
[...]

sommige mensen doen net alsof het quick scopen 'makkelijk' is omdat je gebruikt maakt van een auto aim flaw. Maar hoe je het ook wend of keert, het vereist enorm veel skill om het goed te doen! (zie vaak mensen zeggen dat ze best goed zijn in quicksopen, maar als je dan met ze mee kijkt zijn maar 1 op de 10 kills echte quick scopes en is de rest gewoon hard scoped (met 1-2 seconden zoom).
ik weet niet hoor maar toen ik het de eerste x probeerde gewoon om het proberen want ik heb er een scheithekel aan was het verdomt makelijk, had nauwelijsk de scope in me beeld en ze vallen al naar de grond. slaat gewoon nergens op, maar doet het wel met meer dingen in de game niet, jammer dat ze running knifers, danger close en wat killstreak rewards niet nerfen.

ben overigens zelf heel aardig op niveau maar toch stoor ik me eraan, ik heof maar 5 kills te maken, komt me predator en de rest van d ekillstreak en door niks te doen sta ik al op 20kills en 0x dood binnen de eerste 3 min van de match. slaat werkelijk enrgens mee rop in die game als je de game door en door gespeeld hebt.

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Omfg, ik kom net uit een game waar alle wapens tubes waren. Dus mn PP2000 Akimbo schoten tubes en mn L86LSW ook. :')

• Laidback Luc
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18-08 16:23

Laidback Luc

Ondertitel.srt

http://www.youtube.com/watch?v=i3wVllpd5Oc

Ik heb me dood gelachen xD

edit: Op 30 seconden begint het.

Laidback Luc wijzigde deze reactie 17-04-2010 15:41 (22%)

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Dat heb ik dus ook wel eens gehad toen ik op een harrier schoot,alleen killde ik toen mezelf. :')

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
Dorest0rm schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:35:
[...]

Ik neem aan dat ze via steam gaan.
Lijk me ook, sterker nog ze hebben al een lange tijd de DLC optie klaar staan in Steam.

Bovenvoeter

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

quote:
Daarom gebruik ik dus nooit de Javelin... kut wapen :X

• mat2005
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:22
Bij afgan is zo'n javelin soms nog best handig (bij bunkers).

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

• Pjotr77
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-02-2017

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

Ik ben de laatste week sinds ik de tweede prestige ben ingegaan veel aan het spelen met de famas, maar wat is dat een sterk wapen zeg.. 1 burst op afstand is meestal genoeg, vaak ook nog niet maar dat heeft met mijn aim te maken, valt nog veel aan te verbeteren.. :P

Met de silencer is ie meteen zijn kracht op afstand kwijt, dat is wel jammer.
Het valt mij op dat de UMP45 hier nauwelijks last van heeft, die gebruik ik altijd met silencer zonder dat ik noemenswaardig verschil in 'schade' waarneem, ook op afstand.

HP EliteBook 8530w | 15,4" 1680*1050 :) | T9600 | Quadro FX770M @ 560/1400/900 | 4GB RAM | 250GB 7200 rpm, binnenkort wss vervangen door een Kingston V+100

• bazs2000

bazs2000

Ik dacht vanavond even lekker groundwar te doen wat ik al een tijdje niet meer deed i.v.m. de rare servers die je daar hebt en ik wilde niet mijn XP vergooien daarmee. Nu dus wel omdat ik toch al bijna lvl 70 was dus het maakte mij niet zoveel uit.

Nou, 3 servers gespeeld, 2 moeten leaven omdat je niet van je plek kon komen en 1 waar je dus bakken XP kreeg per kill, hoog kon springen (zwaartekracht was niet aanwezig) en ook nog eens oneindige ammo.

Belachelijk, geen normale servers gevonden. Stiekum was het wel grappig om op die gehackte server te zitten (speelt weer eens anders) maar ga liever weer HQ Pro doen omdat je hier wel normaal kunt spelen. Vanavond maar in prestige en weer verder knoeien om te klimmen maar zonder de bakken XP. :)

Wel jammer dat het spel om zeep wordt geholpen hierdoor en dat het sinds het gratis weekend zo erg is geworden. Jammer maar helaas.

Vandaag wel met mijn nieuwe monitor zitten klooien. Bij de Aldi een Medion 25,5" gekocht voor €150,-. Hij was afgeprijst omdat de doos open was dus die kon ik niet laten liggen voor dat geld en het is zeker geen miskoop. 1900X1200 als resolutie en haarscherp zonder ghosting. Dat is nogal een verschil met mijn 19" op 1280X1024. :P

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 03-08 10:45
Denet ook weer even Ground War geprobeerd, had het al 2 weken laten liggen vanwege dat gekloot met die hosts.

Poging 1: Unable to connect to host
Poging 2: Unable to connect to host
Poging 3: Game afgelopen binnen 10 seconden, wel normaal verder
Poging 4: Game afgelopen binnen 10 seconden, wel normaal verder
Poging 5: Unable to connect to host
Poging 6: Een normaal potje, zelfs zonder lag, na het potje 'game lobby closed'
Poging 7: Unable to connect to host
Poging 8: Niet kunnen bewegen
Poging 9: Ik join precies dezelfde game
Poging 10: Unable to connect to host
Poging 11: Niet kunnen bewegen
Poging 12: Game was al afgelopen toen ik joinde
Poging 13: Unable to connect to host
Poging 14: Pings > 250
Poging 15: Laat maar zitten, ga wel wat anders spelen...

Een kwartier kwijt, en maar één normaal potje kunnen spelen, dat maar een paar minuten duurde. Gek genoeg heb ik bij andere gametypes veel minder last van het niet kunnen connecten. En de rare hosts heb je dan sowieso haast niet. Inderdaad erg jammer dat dit spel zo verkloot wordt... Gelukkig is het alleen bij Ground War onspeelbaar, maar hoe lang het duurt voordat de andere game types ook 'geïnfecteerd' worden is maar de vraag.

• bazs2000

bazs2000

Net in HQ Pro voor het eerst een server meegemaakt waar je niet kon lopen. Dat had ik eerder vanavond in Ground War meegemaakt maar in de andere mode nog niet. Bleef gelukkig maar bij één keer, daarna weer lekker spelen.

Zoals gezegd ben ik in prestige (eerste) gegaan en wat is het weer lekker om na iedere paar kills te horen dat er weer challenges gehaald zijn. :P Dat was alweer een tijdje terug. Ik mis mijn favo wapensetje trouwens niet. Nu speel ik met de M4 en Famas (metalview) en het gaat prima. :)

Edit:
Omdat ik nog steeds op zoek ben naar een manier om statbestanden in te lezen houdt ik diverse fora in de gaten (over het algemeen topics over hacks etc). Het lijkt erop dat VAC een update heeft gekregen omdat er hackers worden gebanned die over het algemeen vrij goed opletten. Een aantal cheatmethodes zorgen voor een vrijwel instant ban terwijl deze methodes over het algemeen vrij snel worden gepatched maar nu toch door de mand vallen.

Het zou geweldig nieuws zijn als dit zo is, kan iemand dit bevestigen?

bazs2000 wijzigde deze reactie 17-04-2010 23:01 (33%)

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 20:21

Tijn96

In speed we trust

welk speltype spelen jullie dan allemaal? ik speel eigenlijk alleen team deathmatch en af en toe kom ik een wall hacker tegen maar van bugs weinig last overigens van het niet connecten en niet kunne lopen herken ik wel iets dit heb ik ook wel eens meegemaakt (vandaag nog). overigens ben ik pas lvl 27 maar toen ik lvl 10 was was ik in rust map 1ste geworden met 25-10 wast best aardig voor zo'n low lvl als ik maar het mooiste kwam aan het eind van het potje toen al mijn team maten mij speciaal feliciteerden met mijn prestatie :D dus ik vol goede moet het volgende potje in...... etc. etc.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Pjotr77
  • Laatst online: 12-02-2017

Pjotr77

"Hello Parking meter!"

Das wel leuk om mee te maken :) Meestal gaat het wel anders, gasten die zitten te ruziën en elkaar dingen toewensen die ik op dit forum niet wil herhalen. Daar begrijp je toch niks van, het is toch maar een spelletje. Begrijp me goed, ik kan zelf ook niet zo goed tegen mn verlies, en dan wordt ik ook wel eens nijdig (vooral op mezelf :P ) maar wat sommige mensen elkaar toeschreeuwen, daar begrijp ik dan niks van :?

HP EliteBook 8530w | 15,4" 1680*1050 :) | T9600 | Quadro FX770M @ 560/1400/900 | 4GB RAM | 250GB 7200 rpm, binnenkort wss vervangen door een Kingston V+100

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 20:21

Tijn96

In speed we trust

idd je doet het voor je lol en je kunt er geen geld ofzo mee verdienen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

quote:
Pjotr77 schreef op zondag 18 april 2010 @ 03:26:
Das wel leuk om mee te maken :) Meestal gaat het wel anders, gasten die zitten te ruziën en elkaar dingen toewensen die ik op dit forum niet wil herhalen. Daar begrijp je toch niks van, het is toch maar een spelletje. Begrijp me goed, ik kan zelf ook niet zo goed tegen mn verlies, en dan wordt ik ook wel eens nijdig (vooral op mezelf :P ) maar wat sommige mensen elkaar toeschreeuwen, daar begrijp ik dan niks van :?
Je pikt er ook altijd zo de nederlanders uit... vaakt genoeg gasten gezien die dan roepen:

cancer cheater, cancer noob |:( :X

• srdevil
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 07:42
Hebben meer mensen last van Hijacked accounts op steam? Toen ik vannacht thuis kwam en even m'n email controleerde zag ik allemaal vage mail van steam dat mijn wachtwoord en emailadres veranders was.. ik denk uhh zorgen voor morgen.

Kom net online om nu nog eens helder de emails door te lezen blijkt het dus inderdaad dat mijn account Hijacked is. Het ergste is nog dat ik een wachtwoord gebruik dat 100% nergens op slaat en dus ook niet te raden is, oftewel zo'n soort wachtwoord "RoawP31F". Verder vraag ik me wat ze met mijn account willen met maar twee games erop waarvan ik alleen MW2 speel.

Zit er misschien toch ergens een lek tussen steam->IW dat mijn wachtwoord achterhaald is oid?

reclaim gedaan, helaas geen MW2 dit weekend denk ik.

srdevil wijzigde deze reactie 18-04-2010 13:30 (0%)
Reden: typo

• juulie19
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:46
quote:
srdevil schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:29:
Hebben meer mensen last van Hijacked accounts op steam? Toen ik vannacht thuis kwam en even m'n email controleerde zag ik allemaal vage mail van steam dat mijn wachtwoord en emailadres veranders was.. ik denk uhh zorgen voor morgen.

Kom net online om nu nog eens helder de emails door te lezen blijkt het dus inderdaad dat mijn account Hijacked is. Het ergste is nog dat ik een wachtwoord gebruik dat 100% nergens op slaat en dus ook niet te raden is, oftewel zo'n soort wachtwoord "RoawP31F". Verder vraag ik me wat ze met mijn account willen met maar twee games erop waarvan ik alleen MW2 speel.

Zit er misschien toch ergens een lek tussen steam->IW dat mijn wachtwoord achterhaald is oid?

reclaim gedaan, helaas geen MW2 dit weekend denk ik.
Waarschijnlijk heb je een virus (die je opgeslagen wachtwoorden terugstuurt naar de hacker, of een keylogger oid).

Wat je in dit geval kan doen, is morgen de klantenservice van steam te bellen en alles uit te leggen, zij vragen je waarschijnlijk om je gebruikersnaam en de betalingsgegevens waarmee je je spellen heb gekocht. Hierdoor weten zij dat jij het bent en kan je per telefoon een nieuw wachtwoord aanmaken.

Wat ik je aanraadt om nu te doen is om al je wachtwoorden te veranderen (email, bank en etc.) op een andere pc dan de gene die je normaal gebruikt, en een grondige virus scan op je reguliere computer.

• srdevil
quote:
juulie19 schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:48:
[...]
Waarschijnlijk heb je een virus (die je opgeslagen wachtwoorden terugstuurt naar de hacker, of een keylogger oid).
Uiteraard zeggen we natuurlijk allemaal dat onze computer veilig is :P Met Hijackthis ook geen rare dingen tegengekomen, maar toch nog maar even een full-scan aangezet van de virusscanner. Verder typ ik dit wachtwoord nooit in aangezien steam op automatisch inloggen staat...

Lijkt me toch dat dit ergens tussen Steam/IW gebeurd is, daarom dat ik het in dit topic gepost heb, misschien dat meer mensen er last van hebben als ze wakker worden.

Hebal een account-reclaim gedaan via de steam website met de benodigde informatie c.q. serienummer van CoDMW2 en een foto van het spel + boekje. Tevens erbij gemeld dat DIRT2 ook op het account staat.

Voor mensen die er ook last van hebben: https://support.steampowe...le.php?ref=2347-QDFN-4366

• juulie19
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:46
quote:
srdevil schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:04:
[...]
Verder typ ik dit wachtwoord nooit in aangezien steam op automatisch inloggen staat...
Stealer virussen werken hier juist mee: Ze jatten de "cookie" die ergens in je steam map zit.

Anyway als het goed is heb je dinsdag je account al terug. Ik zou je wel aanraden om morgen alsnog te bellen zodat het wat sneller gaat (kan anders makkelijk een week duren).
Ik heb een serieus probleem. Ik start net MW2 op, krijg ik deze melding:

Check ook mijn steam ID:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197977783237

Ik heb dus NIETS gedaan wat niet klopt. Vanmiddag even gespeeld, in een cracked server terechtgekomen waar ik niet kon bewegen. Gisteren Real VNC geinstalleerd omdat ik met mijn Desire mijn pc probeerde te bedienen(zonder succes).

Wel heb ik vandaag dit mailtje(let niet op mijn gebroken engels) verzonden naar Valve als reactie op een mail die ik aan hun had gestuurd inzake die x and cool op mijn youtube kanaal(ze zouden hem namelijk onderzoeken omdat hij cheat en een youtube kanaal heeft waar hij uitlegt hoe je moet hacken zonder detectie):
Hi,

I assume you take no action against this people, according to his Steam ID showing him playing MW2 today. I really wonder why you don't do anything about this(or it looks like...), cause these people make a lot others stop from playing or even buying this game.

I hope you are willing to explain your methods with these kind of people who just disable VAC and play the way they like to, so us(the community) gets an idea of how it works.

With kind regards,
Raymond Pelupessy

Leuk zeg, probeer je hackers te reporten en zet je een youtube kanaal op tegen hackers, krijg je dit als dank!!!!!!
Ben echt pissed hierover.

Edit:
Ik kijk nu net op het Steam forum, ik ben in elk geval blijkbaar niet de enige:
http://forums.steampowere...231&posted=1#post14499231

reemprive wijzigde deze reactie 18-04-2010 20:33 (5%)

Ik zit net te denken, zal mijn account zijn gehacked? Dat zou vreemd zijn, want dan zou ik het toch moeten merken?

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Gebruik liever de TR

Maaruh, ik kan niet lezen wat er op je plaatje staat.. te klein.

psychoclown wijzigde deze reactie 18-04-2010 22:55 (64%)

Cheat detected....

• nWo_Riot
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-08 00:25
quote:
Pjotr77 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:12:
Ik ben de laatste week sinds ik de tweede prestige ben ingegaan veel aan het spelen met de famas, maar wat is dat een sterk wapen zeg.. 1 burst op afstand is meestal genoeg, vaak ook nog niet maar dat heeft met mijn aim te maken, valt nog veel aan te verbeteren.. :P

Met de silencer is ie meteen zijn kracht op afstand kwijt, dat is wel jammer.
Het valt mij op dat de UMP45 hier nauwelijks last van heeft, die gebruik ik altijd met silencer zonder dat ik noemenswaardig verschil in 'schade' waarneem, ook op afstand.
Kan iemand dit verhaal bevestigen? Gaat de schade van een Famas met silencer op afstand omlaag? Is het zo dat hij dan niet meer 1 hit 1 kill is in de torso?
quote:
nWo_Riot schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:06:
[...]

Kan iemand dit verhaal bevestigen? Gaat de schade van een Famas met silencer op afstand omlaag? Is het zo dat hij dan niet meer 1 hit 1 kill is in de torso?
Ja, gaat voor de FAMAS en de M16 op.....

Ook het bumpen van je vraag/probleem binnen 24 uur in een groot topic is ongewenst.

psychoclown wijzigde deze reactie 18-04-2010 22:57 (82%)

• Cornelisjuh
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2018
Nu level 70 :D En dat was het waard want man I <3 AK47. Beste gun in de game van mijn mening :D Ga geen prestige doen, heb er al een eeuw over gedaan om nu zoo ver to komen, en ik wil mn Ak houden :D

-EDIT-

Dat gaat niet alleen op voor Famas en de M16 maar ook de AK47.

Cornelisjuh wijzigde deze reactie 18-04-2010 21:24 (16%)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

quote:
reemprive schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:06:
Ik heb een serieus probleem. Ik start net MW2 op, krijg ik deze melding:
[afbeelding]

Check ook mijn steam ID:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197977783237

Ik heb dus NIETS gedaan wat niet klopt. Vanmiddag even gespeeld, in een cracked server terechtgekomen waar ik niet kon bewegen. Gisteren Real VNC geinstalleerd omdat ik met mijn Desire mijn pc probeerde te bedienen(zonder succes).

Wel heb ik vandaag dit mailtje(let niet op mijn gebroken engels) verzonden naar Valve als reactie op een mail die ik aan hun had gestuurd inzake die x and cool op mijn youtube kanaal(ze zouden hem namelijk onderzoeken omdat hij cheat en een youtube kanaal heeft waar hij uitlegt hoe je moet hacken zonder detectie):
Hi,

I assume you take no action against this people, according to his Steam ID showing him playing MW2 today. I really wonder why you don't do anything about this(or it looks like...), cause these people make a lot others stop from playing or even buying this game.

I hope you are willing to explain your methods with these kind of people who just disable VAC and play the way they like to, so us(the community) gets an idea of how it works.

With kind regards,
Raymond Pelupessy

Leuk zeg, probeer je hackers te reporten en zet je een youtube kanaal op tegen hackers, krijg je dit als dank!!!!!!
Ben echt pissed hierover.

Edit:
Ik kijk nu net op het Steam forum, ik ben in elk geval blijkbaar niet de enige:
http://forums.steampowere...231&posted=1#post14499231
hoe krijg jij zo'n console uberhaupt? Bij mij komt er gewoon starting Modern warfare 2.. Komt geen console bij aan te pas..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• srdevil
Naar mijn weten is er ook geen ruimte om een ban aan te vechten. Op veel plekken staat dan ook dat dit niet mogelijk is. Heel misschien kan het toch als je geluk heb?
Eventueel kan je mijn link gebruiken en zeggen dat je account gehacked is of vermoedelijk door een ander gebruikt? (link in mijn post hierboven)

Volgens mij worden alle wapens zwakker met silincer erop. Zelf gebruik ik eigenlijk altijd de famas zonder silincer en met stoppingpower. Er heeft ooit een keer ergens een link gestaan naar een website waarop de weapondamage vermeld stond, en volgens mij was het bij elk wapen met silincer dat ze een vast percentage zwakker worden.
Bij Burst wapens valt het alleen meer op, omdat je dan niet meer genoeg heb aan 1 burst. Een kogel meer of minder bij een machinegeweer valt niet echt op.

• Cornelisjuh
quote:
srdevil schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:29:
Naar mijn weten is er ook geen ruimte om een ban aan te vechten. Op veel plekken staat dan ook dat dit niet mogelijk is. Heel misschien kan het toch als je geluk heb?
Eventueel kan je mijn link gebruiken en zeggen dat je account gehacked is of vermoedelijk door een ander gebruikt? (link in mijn post hierboven)

Volgens mij worden alle wapens zwakker met silincer erop. Zelf gebruik ik eigenlijk altijd de famas zonder silincer en met stoppingpower. Er heeft ooit een keer ergens een link gestaan naar een website waarop de weapondamage vermeld stond, en volgens mij was het bij elk wapen met silincer dat ze een vast percentage zwakker worden.
Bij Burst wapens valt het alleen meer op, omdat je dan niet meer genoeg heb aan 1 burst. Een kogel meer of minder bij een machinegeweer valt niet echt op.
Nee VAC is gewoon niet omkeerbaar. het kan pas als mensen gaan klagen in grote getallen. Er was eens een hl mod, die zorgde dat mensen VAC banned werden. Stuk of 100 hebber er geklaagd, die zijn weer omgedraaid. maar individuelen bans zijn eigenlijk niet om te keren.

Ik heb ook wel eens gehad was ik HQpro aan het spelen in Favela is iedereen freezed :/ Bij mij alleen geen cheat detected......

En sorry hoor maar volgens mij is dat cheat detected verhaal Bullsh*t. Kijk, VAC banned alleen als er modificaties gebeurd zijn, in *.EXEs of *.DLLs. Een verranderde .TXT of corrupted game files kan GEEN
VAC ban triggeren. Dus hoe moet een cracked server nou een VAC ban triggeren ? Volgens mij kan je door een server te joinen dus niet modificaties aan die EXEs of DLLs maken..... Of zie ik dit nu verkeerd ?

Cornelisjuh wijzigde deze reactie 18-04-2010 21:36 (13%)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

quote:
Xenomorphh schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:26:
[...]

hoe krijg jij zo'n console uberhaupt? Bij mij komt er gewoon starting Modern warfare 2.. Komt geen console bij aan te pas..
Ik krijg die console ook nooit te zien, dit is de eerste keer.

Ik ga er maar van uit dat dit dus onomkeerbaar is en ik dus zonder enige reden bestolen ben(want zo voelt het, klinkt misschien overdreven). Ik probeer in elk geval wat ik kan om dit ongedaan gemaakt te krijgen.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12-08 03:23
Ik heb laatst ook een paar keer in hacked servers gezeten, pas begonnen aan de 1e prestige en ben na iemand neer te schieten meteen weer level 70....
Paar servers zonder zwaartekracht, servers waar je stil blijft staan op je spawn.

En nu maar hopen dat ik niet gebanned word voor weet ik veel wat :X

• Cornelisjuh
quote:
Scavy schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:02:
Ik heb laatst ook een paar keer in hacked servers gezeten, pas begonnen aan de 1e prestige en ben na iemand neer te schieten meteen weer level 70....
Paar servers zonder zwaartekracht, servers waar je stil blijft staan op je spawn.

En nu maar hopen dat ik niet gebanned word voor weet ik veel wat :X
Lol kan je gelijk aan je 2e beginnen :D En nee je kan daar niet voor VAC banned worden mits je zelf geen console aanhebt.

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

quote:
reemprive schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:46:
[...]

Ik krijg die console ook nooit te zien, dit is de eerste keer.

Ik ga er maar van uit dat dit dus onomkeerbaar is en ik dus zonder enige reden bestolen ben(want zo voelt het, klinkt misschien overdreven). Ik probeer in elk geval wat ik kan om dit ongedaan gemaakt te krijgen.
Volgens mij heeft er iemand achter jou PC gezeten en heeft wat geinstalleerd waardoor je console krijgt. Of je hebt wat gedownload zodat je dat krijgt. Kan namelijk niet via een cracked server.

Nee, niemand behalve mijn vrouw komt achter mijn pc. Die console krijg je alleen te zien na de ban, zie het topic waar nog iemand hetzelfde probleem heeft(Dimorphic), zijn screenshot is duidelijker en zijn probleem gelijk aan wat ik heb: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1230553

Hij heeft me ook een pm gestuurd, ik ben er aardig van overtuigd dat hij precies hetzelfde probleem heeft. Ban zonder aanleiding.

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
reemprive schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:12:
Nee, niemand behalve mijn vrouw komt achter mijn pc. Die console krijg je alleen te zien na de ban, zie het topic waar nog iemand hetzelfde probleem heeft(Dimorphic), zijn screenshot is duidelijker en zijn probleem gelijk aan wat ik heb: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1230553

Hij heeft me ook een pm gestuurd, ik ben er aardig van overtuigd dat hij precies hetzelfde probleem heeft. Ban zonder aanleiding.
Er wordt ook gesproken over de videokaart en die is vrijwel hetzelfde van jullie beide als ik het goed gelezen heb.

Want dan is er ergens een bug. Jullie screenshots zijn ook hetzelfde, net als de videokaart.

Bovenvoeter

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

quote:
reemprive schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:12:

Ik zat even mee te lezen in dat forum.. Maar volgens mij zijn dat allemaal eigenwijze amateurs.. Ze blijven volhouden dat je gehacked hebt. Terwijl het zat ook foutje in VAC kan zijn. Is ergens een update list van VAC om te zien of dit geupdate is? Als dat het geval is zou het kunnen dat het daar door komt.

Overigens FRAPS enz is het niet.. Dit is gewoon een layer over t actieve window. En Xfire heeft toestemming neem ik aan.

Xenomorphh wijzigde deze reactie 18-04-2010 22:31 (6%)

Ik vind de houding van Valve ook nogal uit de hoogte als ik die FAQ lees. Valse positieven waren schering en inslag bij PB, wie zegt dat het bij hun beter is? Het is inderdaad opvallend dat zowel hij als ik met allebei een ATI 48xxx serie een ban krijgen zonder enige aanleiding.

• Dorest0rm
Trouwens;
Van een hackers forum.

Vac is dus inderdaad geupdate.

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

quote:
reemprive schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:45:
Het is inderdaad opvallend dat zowel hij als ik met allebei een ATI 48xxx serie een ban krijgen zonder enige aanleiding.
De 4870's en 4850's zijn een tijd de meest populaire videokaarten geweest en de kans dat 2 gamers (geband of niet) allebei een dergelijke kaart hebben is redelijk groot. Daarnaast zegt 1 voorbeeld natuurlijk helemaal niets.

In onderstaande link zie je gebruikte hardware bij steam. Dan zie je ook dat de 4800-serie de meest voorkomende videokaart is. Dit geldt echt voor heel steam. Daarbij zitten dus ook mensen die alleen oude spelletjes spelen, of spellen zoals Plants vs. Zombies waar geen nieuwe en/of goede videokaart voor nodig is. Ook staan er videokaarten tussen die niet geschikt zijn voor het spelen van CoDMW2. Dus ik gok dat het gebruik van deze serie kaarten nog veel groter is bij de CoDMW2 spelers.

Maar wat zeker is: de kans dat een andere gebande speler ook een 4800-series kaart heeft, is minimaal 9%

Steam Hardware Survey

Verder is deze discussie volgens mij meer geschikt voor het Problemen topic, dan voor dit topic.

Hann1BaL wijzigde deze reactie 19-04-2010 00:18 (7%)

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online
Net de overtreffende trap van cheaten meegemaakt, kennelijk zitten er gradaties in :o 2 [MAO] knakkers waren lekker bezig met paranormaal headshots maken, totdat er ene Bobicus ten tonele kwam die zelfs die 2 aftroefde 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• gstoffers
  • Laatst online: 17-08 10:00
quote:
reemprive schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:06:
Vanmiddag even gespeeld, in een cracked server terechtgekomen waar ik niet kon bewegen.
Dat gebeurd de laatste tijd regelmatig en de host gaat dan weg, vervolgens kun je na de hostmigration nog steeds niet bewegen. Heb jij misschien zijn host overgenomen en daardoor dus ook de cracked server overgenomen? Dat zou een verklaring van de ban kunnen zijn.
Nee, iemand anders was host. Dat kan het niet zijn, ik ben ook nog niet host geweest van een cracked server

• Cornelisjuh
quote:
steveman schreef op maandag 19 april 2010 @ 01:55:
Net de overtreffende trap van cheaten meegemaakt, kennelijk zitten er gradaties in :o 2 [MAO] knakkers waren lekker bezig met paranormaal headshots maken, totdat er ene Bobicus ten tonele kwam die zelfs die 2 aftroefde 8)7
xD Hahaha

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 26-07 17:51
Hebben jullie het ook gelezen/gehoord over een server-sided programmaatje waarmee je mensen op basis van ip-adres kan kicken/bannen..?

Op het moment dat je vaak de server bent, kan je het programma dus gebruiken. Las het zelf op FoK!.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

:9 :9 :9

code:
1
[video][/video]

handig voor anderen met YT filmpjes.. ik zie telkens maar links :(...

D4NG3R wijzigde deze reactie 19-04-2010 10:26 (10%)

• Cornelisjuh
Haha die pop die vliegt in het begin xD Droog :P
En wtf die knife kille :O Hij vliegt 400 meter en steekt hem dan neer :P

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Cornelisjuh schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:28:
Haha die pop die vliegt in het begin xD Droog :P
En wtf die knife kille :O Hij vliegt 400 meter en steekt hem dan neer :P
CCCOOOOMMMMAAANDDDOOOOOOO

:P

Geniaal filmpje xD.

quote:
tomvdburg schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:21:
Hebben jullie het ook gelezen/gehoord over een server-sided programmaatje waarmee je mensen op basis van ip-adres kan kicken/bannen..?

Op het moment dat je vaak de server bent, kan je het programma dus gebruiken. Las het zelf op FoK!.
Kan dit mijn ban hebben veroorzaakt? Ook mooi, een of andere Inspector Gadget heeft mijn topic over die oplichters van Tournament.com gevonden via Google. Dat ik al een keer gebanned ben zonder reden(al heeft VAC me nooit gebanned voor css) ben ik een hacker :(

• Dorest0rm
quote:
tomvdburg schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:21:

Ja, dit programmatje heb ik zelf ook gebruikt toen ik bezig was met global thermonuclear war potjes.
Met dit programma kan je ook infinite ammo gebruiken, telefly en andere mensen besturen.
quote:
reemprive schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:13:
[...]

Kan dit mijn ban hebben veroorzaakt? Ook mooi, een of andere Inspector Gadget heeft mijn topic over die oplichters van Tournament.com gevonden via Google. Dat ik al een keer gebanned ben zonder reden(al heeft VAC me nooit gebanned voor css) ben ik een hacker :(
Nee, dit programma zal alleen de gebruiker bannen omdat het VAC-bannable is.

Edit; jammer het topic is gesloten, mods claimen dat vac geen problemen maakt.
Ik betwijfel dat aangezien de ene wel gebanned wordt en de andere weer niet ook al gebruiken ze dezelfde hacks.
Het programma maakt dus wel degelijk fouten.

Dorest0rm wijzigde deze reactie 19-04-2010 12:09 (10%)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

@ Reemprive & Dorest0rm

Stoppen over hack's ect, of ik roep er een mod bij..

Dit is niet het draadje om te gaan praten over hack's & how-to hack ect..

Vandaag een potje gevonden waar iedereen met het welbekende kitje:

Marathon Pro
Leightweight Pro
Commando Pro

rondrende :P. Wat een gein als IEDEREEN dat doet haha.

• ykruis
quote:
D4NG3R NL schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:12:
@ Reemprive & Dorest0rm

Marathon Pro
Leightweight Pro
Commando Pro

Ja ik had laatst ook zon potje, iedereen met tactical knive van de tegenpartij, nou ben ik daar ook niet vies van, dus deed ik gezellig mee..

Maar toen ik zag dat ik het toch aan het verlieze was van ze pakte ik mijn m4+gl en ging ik dat hutje in wasteland maar spammen..

Heerlijk :9

• simulate
  • Laatst online: 18-04-2014
quote:
D4NG3R NL schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:12:
@ Reemprive & Dorest0rm

Marathon Pro
Leightweight Pro
Commando Pro

Hackers zijn noobs omdat ze niet kunnen winnen zondar hacks/tricks :P

• PiRiVi
  • Laatst online: 24-04 14:07

PiRiVi

TRX FTW

quote:
simulate schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:44:
[...]

Hackers zijn noobs omdat ze niet kunnen winnen zondar hacks/tricks :P
Nog ff eentje over cheaters....

op http://www.vacbanned.com hebben ze een interface waar je het steamid van verdachte gasten kan opzoeken...

Mijn ervaring is dat een aantal gasten die duidelijk cheatten (verleden tijd) inmiddels zijn gebanned...

Daarnaast kan je mailen naar vacbanned om zelf cheaters aan te melden per mail...
Zij zenden ze dan door naar VAC (via een weg die niet voor gewone stervelingen te bewandelen is...)
Voor de zekerheid zeg maar! Ze doen uiteraard wel objectief onderzoek...

Er gloort dus hoop... en natuurlijk niet zelf cheaten...

@reemprive, je lijkt een strijder tegen cheaters, dat spreekt in je voordeel, maar dat VAC is een systeem dat feitelijkheden bespeurt en geen fouten maakt, het werkt "IF THEN".

Dus of je bent echt genaaid door een hack-actie, of je hebt spijt en spreek niet helemaal de waarheid tegen je medetweakers...

OF (misschien wel het meest waarschijnlijk...) dat videokaart aanpassing dingetje van je is genoeg om de ban te hebben gekregen en dan ben je voor iets lulligs gepakt waar je geen voordeel van had... maar wel volgens "IF THEN"

Anyways.... GL ALL

PiRiVi wijzigde deze reactie 19-04-2010 15:02 (65%)

:-)

1 antwoord: Ik heb NIETS aangepast, geinstalleerd of whatever. Ik dacht eerst dat het een foutmelding ofzo was. Nog nooit een rankhacker, vac disabler, wallhack, aimbot gedownload laat staan geinstalleerd. Ik hou er wel over op, wacht wel af wat Steam support mij te melden heeft.

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12:15
Misschien ben je slachtoffer geworden van een wraakactie van een hacker die dankzij jou gebanned is?
VAC banned niet zomaar mensen. Mja, kans dat het teruggedraaid wordt lijkt me iig heel klein.

• PiRiVi
  • Laatst online: 24-04 14:07

PiRiVi

TRX FTW

quote:
reemprive schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:22:
1 antwoord: Ik heb NIETS aangepast, geinstalleerd of whatever. Ik dacht eerst dat het een foutmelding ofzo was. Nog nooit een rankhacker, vac disabler, wallhack, aimbot gedownload laat staan geinstalleerd. Ik hou er wel over op, wacht wel af wat Steam support mij te melden heeft.
Je zei volgens mij dat je een config setting mbt videokaart bug had uitgezet net als die andere gast die ook gebanned was...

Iets te toevallig...?

Niet minder lullig, maar wel oorzaak - gevolg theorietje te pakken...

:-)

• TheBleeder
  • Laatst online: 09:56
quote:
D4NG3R NL schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:25:

code:
1
[video][/video]

handig voor anderen met YT filmpjes.. ik zie telkens maar links :(...
Ik lolde hard bij THIS IS SPARTA en Giggity etc.

Ik ga me de laatste tijd wel steeds meer ergeren aan de RPG & Danger Close combo.

• gijsvdgun
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 27-07-2010
Gebruikt hier iemand eigenlijk vaak z'n secondary weapon? Ik vind dat switchen naar je secondary maar niks namelijk, als met m'n shotgun of zo wil schieten doe ik dat dan ook het hele potje (of een groot deel). Ik heb dus nu ook even alle shotguns ingesteld die ik tot nu toe heb (SPAS-12, AA-12, Striker)

SPAS-12 heb ik als perks sleight of hand pro, lightweight pro, steady aim pro, en als attachment Grip natuurlijk. Soms gebruik ik ook Bling Pro, aangezien je dan Grip en Extended Mags kan gebruiken. En ik ben er nog niet helemaal uit of ik Stopping Power of Lightweight moet gebruiken.

Voor de AA-12 is Stopping Power niet nodig, dus daar stel ik altijd Hardline of Lightweight in, met Steady Aim en Scavenger natuurlijk, omdat je magazijn zo leeg is.

De Striker heb ik ook geen stopping power op, omdat je toch snel achter elkaar kan schieten dus schiet ik net zo lief 3/4 keer dan dat ik met stopping power 1/2 keer schiet. Met de SPAS-12 ligt dat natuurlijk anders. Met de Striker heb je wel sleight of hand nodig, want dat ding herlaad veel te langzaam.

Ik ben 1ste prestige dus de Ranger, Models en M1014 (of zo iets?) heb ik wel gebruikt maar niet vaak genoeg om te weten hoe goed ze zijn. Maar van de Spas-12, AA-12 en de Striker weet ik nog niet echt welke ik moet kiezen. De Spas-12 is heerlijk met stopping power, maar als je met je spas-12 4 mensen tegenkomt en je hebt er geen stopping power op, overleef je het vaak niet. Met de Striker lukt dit wel, en met de AA-12 ook redelijk. Ik denk dat ik uiteindelijk de Striker het chillst vind, maar de SPAS-12 het leukst om mee te spelen (geeft voldoening, vooral headshots ;P).

Wat vinden jullie de chillste shotgun?

• Tweaker1987
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-07 11:30
de Rangers Akimbo
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True