Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:09
Ik heb hem ook gekocht. Ik heb de Modern Warfare 2 voor ongeveer 35 euro gekocht (Engelse versie) en met deze 13.50 van de DLC komt het totaal op nog geen 50 euro. Dat heb ik wel over voor een spel wat ik minstens een of twee uur per dag speel. Mensen zeuren wel dat het te duur is, maar als je ziet hoeveel plezier je beleefd (problemen daargelaten) voor een bedrag dat je ook kwijt bent als je een avondje gaat stappen vind ik de prijs nog wel ok. Goed, vroeger was misschien alles goedkoper. Maar dat was vroeger. Toen hoefde ik ook nog maar 1,20 te betalen voor een liter benzine.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bergdwerg schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:42:
Ik heb hem ook gekocht. Ik heb de Modern Warfare 2 voor ongeveer 35 euro gekocht (Engelse versie) en met deze 13.50 van de DLC komt het totaal op nog geen 50 euro. Dat heb ik wel over voor een spel wat ik minstens een of twee uur per dag speel. Mensen zeuren wel dat het te duur is, maar als je ziet hoeveel plezier je beleefd (problemen daargelaten) voor een bedrag dat je ook kwijt bent als je een avondje gaat stappen vind ik de prijs nog wel ok. Goed, vroeger was misschien alles goedkoper. Maar dat was vroeger. Toen hoefde ik ook nog maar 1,20 te betalen voor een liter benzine.
Redelijk mee eens, ik bekijk het altijd op deze manier: Als ik een game koop, kijk ik hoeveel uur ik daaraan besteed. Daarna bekijk ik wat het per uur heeft gekost, ik heb LOST hier liggen voor 5 euro maar die was in 5 uur klaar dus 1 euro per uur. MW2 was 50 euro maar heb er al ongeveer 200 uur opzitten, dus in principe is MW2 dan in mijn ogen goedkoper. Als je avondje gaat stappen, is omgerekend redelijk prijzig in vergelijking met gamen. Dingen zoals bowlen worden dan ineens heel duur, omdat je daar ook wat drinkt en je hebt nog een de baanhuur. Soort prijs per uur vermaak factor :)

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 24-04-2010 13:48 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik kwam zo juist op een gehackte server terecht. Met heel weinig zwaartekracht en een slo-mo mod.
Wat was dat leuk zeg! Heerlijk quick-scopen :P Ook al is het een stuk makkelijker het blijft toch leuk.

Daarna mocht ik host zijn op Estate en hadden we een aim-bot, toen vond ik het leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:
[...]

wat kan activision doen aan de host-problemen? iedereen een betere pc en internetconnectie geven?, als je geen host problemen wil moet je zelf maar een goede pc kopen en een dure internetverbinding zodat jij altijd host ben. zo niet dan kan je niet activision de schuld geven.
Ik bedoelde meer dat je om de zoveel tijd eruit geknikkerd wordt. Iedereen maakt het (op de pc) wel eens mee.
Met die meldingen: Unable to connect to host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg net ineens te zien "your daily XP bonus" en ik schoot van level 32 naar level 70. Dit heb ik wel eerder gehad, maar gezien mijn andere account is gebanned ben ik nogal huiverig voor dit soort excessen. Weet iemand of het kwaad kan? Volgens mij niet, maar toch even een dubbelcheck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
superbassie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:09:
[...]

Mja, dacht ergens gelezen te hebben dat IW onder druk werd gezet ofso.
Anyway, ik lees nu net dat Activision 'not overly concerned' was door de beslissing van IW, maar die hebben toch ook wel gezien dat het niet werkte zo. Ga er nu wel vanuit dat dit de laatste CoD is zonder dedicated servers.
Als men kijkt naar het succes van PC Mw2 vs PC BFBC2 dan wel ja...
Mw2 had beter kunnen verkopen dan BfBc2 op de pc, weet ik zeker. Als iedereen die die petitie getekend had nu dagelijks mw2 speelde was de userbase zga 2x zo groot geweest voor de Pc.

En aangezien BC2 veel hogere verkoop heeft... dat komt ook deels doordat Mw2 zo teleurstelde op dit gebied.

Dus als ze slim zijn word de volgende war: Mw3 met dediservers vs BF3 >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
reemprive schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:15:
Ik kreeg net ineens te zien "your daily XP bonus" en ik schoot van level 32 naar level 70. Dit heb ik wel eerder gehad, maar gezien mijn andere account is gebanned ben ik nogal huiverig voor dit soort excessen. Weet iemand of het kwaad kan? Volgens mij niet, maar toch even een dubbelcheck.
ik zou niet weten wat je er tegen zou kunnen doen.. Heb van meer mensen dit gehoord maar de mensen die ik ken zijn zelf niet gebanned.. Tis net als in een hacked server terecht komen, je bent eigenlijk een ''slachtoffer''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
reemprive schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:15:
Dit kan geen kwaad, het is alleen vervelend als je serieus bezig bent. Laatst 2x in zo'n server geweest, met die tekst, maar niemand gekilled en gelijk weggegaan. Ik werk me liever zelf omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja, aangezien ik die issue met die ban had vind ik het niet heel vervelend. Was nog geen prestige, miste toch wel 1 slot extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kan ik wel begrijpen, mja, ik ben zelf nog nooit prestige in gegaan dus wil iig 1x van 1 naar 70 op eigen kracht. :P Daarna zou ik het minder erg vinden als het me zou overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier toevallig ook twee spelers onder de naam "DarkRecon" en Dutchie.W actief of kent iemand hen? Twee bloedirritante k*tkoters. Van DarkRecon weet ik iig dat het om een ordinaire hacker gaat, die zich ook nog eens erg goed vindt. Als je hem wat vraagt dan antwoord ie dat je een sukketje bent. Wie is er hier nu de sukkel? Een aimbot nodig hebben om iets te kunnen raken en dan een beetje lopen pochen met je 26/1 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Vriend van me vertelde me vandaag dat hem het volgende was overkomen:

Een teammaat van hem had een emergency airdrop, hij jatte hier een pavelow uit. Deze pavelow zette hij in en zonder ook maar enige andere kills te maken kreeg hij predator missile, harrier strike en toen zijn eigen emergency airdrop.

Ik heb zelf twijfels bij dit verhaal, omdat 1. Je uit een airdrop killstreak sowieso geen kills krijgt voor je eigen killstreak. 2. een pavelow ook niet meetelt voor je eigen killstreak.
Jullie meningen over dit verhaal? Ik heb er een hard hoofd in :|

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

uuuh...dude, het is gewoon gebeurd.
Of je nou een hard hoofd erbij hebt of niet...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

En dat is dus de vriend in kwestie ;)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Dean schreef op zondag 25 april 2010 @ 01:22:

Een teammaat van hem had een emergency airdrop, hij jatte hier een pavelow uit. Deze pavelow zette hij in en zonder ook maar enige andere kills te maken kreeg hij predator missile, harrier strike en toen zijn eigen emergency airdrop.

Ik heb zelf twijfels bij dit verhaal, omdat 1. Je uit een airdrop killstreak sowieso geen kills krijgt voor je eigen killstreak. 2. een pavelow ook niet meetelt voor je eigen killstreak.
de kills van een pavelow tellen wel mee als die uit een carepackege komt, waarom? Joost mag het weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

Mijn oprechte excuses aan Dhr. DNA_Saint dan maar :)

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:07
NeoMe schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:46:
[...]

Redelijk mee eens, ik bekijk het altijd op deze manier: Als ik een game koop, kijk ik hoeveel uur ik daaraan besteed. Daarna bekijk ik wat het per uur heeft gekost, ik heb LOST hier liggen voor 5 euro maar die was in 5 uur klaar dus 1 euro per uur. MW2 was 50 euro maar heb er al ongeveer 200 uur opzitten, dus in principe is MW2 dan in mijn ogen goedkoper. Als je avondje gaat stappen, is omgerekend redelijk prijzig in vergelijking met gamen. Dingen zoals bowlen worden dan ineens heel duur, omdat je daar ook wat drinkt en je hebt nog een de baanhuur. Soort prijs per uur vermaak factor :)
Vind ik een hele goede om het zo te bekijken. Ik heb 30 euri voor de game betaald en heb er al meer als 400 uur opzitten en ik vind het nog steeds leuk. Ik erger me niet eens meer aan het matchmaking systeem. Hackers en lagg daartegenin is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
Gister echt iets geks gezien tijdens Domination bij de map Karachi op de Playstation 3.
Ik werd gekilled door iemand met grenade launcher en tijdens killcam zag ik dat hij super hoog in de lucht vloog.
Daarna begon ik op hem te schieten maar hij kon gewoon heen en weer vliegen en volgens mij had hij ook unlimited ammo. Uiteindelijk hem wel neer gekregen en daarna zag ik niemand meer in de lucht, maar het was wel maf om opeens te zien hahah.
Wat denken jullie dat het was, gewoon eenmalige glitch? Of had hij wel iets gehackt ofzo?
Voor zover ik weet kan dat niet op de PS3, hebben de pc-gamers dit wel vaker gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Mr. Dean schreef op zondag 25 april 2010 @ 01:22:

Ik weet niet eens of het nu nog steeds zo is, maar ze hadden/hebben de scripts van de Pavelow (waarschijnlijk per ongeluk) omgewisseld.. Dus de normale pavelow telt niet mee voor je streak, & die uit een carepackage wel - wat dus precies andersom hoort te zijn.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LennyLL schreef op zondag 25 april 2010 @ 03:06:
Gister echt iets geks gezien tijdens Domination bij de map Karachi op de Playstation 3.
Ik werd gekilled door iemand met grenade launcher en tijdens killcam zag ik dat hij super hoog in de lucht vloog.
Daarna begon ik op hem te schieten maar hij kon gewoon heen en weer vliegen en volgens mij had hij ook unlimited ammo. Uiteindelijk hem wel neer gekregen en daarna zag ik niemand meer in de lucht, maar het was wel maf om opeens te zien hahah.
Wat denken jullie dat het was, gewoon eenmalige glitch? Of had hij wel iets gehackt ofzo?
Voor zover ik weet kan dat niet op de PS3, hebben de pc-gamers dit wel vaker gezien?
Bedoel je niet dit: http://www.youtube.com/watch?v=_gtNqSuFeGY ??

Want als het goed is zijn er geen cheats op de PS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Haha, ik kreeg net de ultieme payback van iemand van wie ik z'n care package gejat had :p Hij ging dood terwijl hij er naar toe rende, ik kill de vijand en pak de care package van m'n team genoot (AC-130 :D).
Ik lag lekker te schieten met m'n AC-130 (werd helaas al snel uit de lucht gehaald), en toen ik m'n laptop dicht klapte ging ik opeens dood... Bleek dat die teammate ook nog een sentry gun had, en hij had die marker precies onder mij gelegd zodat zijn sentry gun package boven op mij viel en ik dood ging. Kon er wel mee lachen haha.

Ik snap het ook wel, ik ben ook pissig als iemand m'n care package jat. Daarmee gebeurd me dat ook altijd als ik iets goeds heb... Als ik in een veilig gebied sta krijg ik altijd UAV of zo'n zooi, niemand in de buurt om het te jatten. Als er dan 1 keer een vijand sneaky om een hoekje staat te wachten krijg ik altijd chopper gunner ofzo, wat ik dan nooit kan oppakken omdat die vijand me al in de gaten had... Is dat ingebouwd ofzo, dat je meer kans hebt op iets goeds als je dichter bij de (of een?) vijand in de buurt bent ofzo? Ik dacht dat een hele tijd geleden de kansen gepost waren, dus die lijken me toch vast te liggen...?

[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 25-04-2010 12:14 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
MW2 heb ik gekocht voor €35, maar om er nu nog een mappack van €13-15 bij te kopen is dan wel weer erg veel tov het gehele spel. Daarnaast vind ik dat ze eerst eens de wallhackers en aimbots moeten aanpakken. Aan de andere dingen erger ik me niet zoveel, maar die cheaters :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

LennyLL schreef op zondag 25 april 2010 @ 03:06:
klinkt als de elevator glitch

Ik zat gister in een potje HQ met 18 man :? De lag was verschrikkelijk, dus uiteindelijk kregen we host migration waarna ie eruit klapte, maar toch wel grappig. Dacht dat 18-player games alleen in Ground War voorkwamen :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Viel me al een tijd op in Favela niet door die bananenbladeren op het dak kon knallen.

Word maar weer eens bevestigd :F

wel leuk filmpje :9

http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel grappig dat ik echt elk potje de accolade. Juggernaut krijgt.
Ben een Camperflanker...
Maximaal 2 keer in 10 minuten dood. ook bijvoorbeeld op rust.
Had het paar weken geleden helemaal gehad met dit spel..
maar toch weer opgepakt.. 2 weekjes terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 21:17

D4NG3R

kiwi

:)

Lol, vandaag een beetje zitten kloten :P
Allemaal van die dingen genomen waar mensen zich schijnbaar aan "irriteren -groot woord in dit geval-
Kreeg het volgende naar mn hoofd geslingert over de loop van 3 uurtjes (FFA voornamelijk):
spoiler:
G18 Akimbo - Spraynoob (Met steady aim.. en ik was ze amper aan het gebruiken)
Shield - Shieldfag
ACR - YOUR A FAG USE A REAL GUN!
Cold Blooded + Ninja - NOOB SCARED TO SHOW YOURSELF?
Claymore - CAMPER (die claymore lag aan de andere kant van het level.. ik was constant aan't rennen lol)
Sniper(s) - CAMPER
Pain Killer - FUCK YOU JUGGERNEWB
Martyrdom - MARTYRFAG
Grenade Launchers - Noobtuber.
Thumpers - THUMPERHUMPER (ik proestte wel even toen ik deze hoorde :P )
Javalin - JAVAFAIL
UMP Silenced - Stop using that gun n00b
Steyr Aug HBAR - LMG NOOB (Het is de enige LMG waar je niet mee kan sprayen.. en dan is het nog niet goed :)? )
Commando (pro) - COMMANDOFAG
Willekeurige headshots - AIMBOTTING FAG
En nog een hele hoop willekeurige dingen als ik iemand quickscope'de of knifede

(staat tussen spoilers omdat er nogal wat "Schadelijke" woorden in worden vermeld)

Meestal als ik in de top 3 stond kreeg ik deze naar mijn hoofd geslingerd... ik zweer, hoe zielig mensen worden als ze aan het verliezen zijn :P

Beetje advertising: Mijn clan zoekt mensen die goed zijn @ Snipen/Quickscopen. Als je trial's wilt doen moet je contact op nemen met deze GT:
InTeL iZooMy
Ook ik kan worden aangesproken @
InTeL iD4ng3r
Ons youtube pagina:
http://www.youtube.com/user/InTeLGaMinGX

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 25-04-2010 17:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Een potje is pas geslaagd als iemand je een fag noemt imo.

Gisteren nieuw record in 1 potje TDM (eerste naar 75 kills): 45-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kom het niet vaak tegen, maar kan wel eens mij best doen. :P
Moet vooral veel headshots hebben voor een aantal wapens om de Fall camo te krijgen.

En moet ook nog verder met de ffa challenge.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig om van alle perks de pro varianten te unlocken maar nu heb ik iets geks met steady aim. Ik moet 80 hipfire kills maken maar de teller loopt maar heel langzaam op. Ik heb er nu 78 maar ik weet 100% zeker dat ik veel meer "hipfire" kills maak in een potje dan dat er bijkomt in de challange. Voordat ik net mijn laatste potje starte had ik er dus 78, ik maakte een stuk of vijf kills terwijl ik gehurkt zat met ADS en na afloop waren het er nog steeds 78 zo zag ik in de challanges onder barracks. Weet iemand hoe dit zit? :?

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:15:
Ik ben bezig om van alle perks de pro varianten te unlocken maar nu heb ik iets geks met steady aim. Ik moet 80 hipfire kills maken maar de teller loopt maar heel langzaam op. Ik heb er nu 78 maar ik weet 100% zeker dat ik veel meer "hipfire" kills maak in een potje dan dat er bijkomt in de challange. Voordat ik net mijn laatste potje starte had ik er dus 78, ik maakte een stuk of vijf kills terwijl ik gehurkt zat met ADS en na afloop waren het er nog steeds 78 zo zag ik in de challanges onder barracks. Weet iemand hoe dit zit? :?
Facepalm :)
Een hipfire kill is iemand doden zonder te aimen door de sights of scope, niet doden al hurkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:41

steveman

Comfortabel ten onder

Neverwinterx schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:41:
[...]

Een hipfire kill is iemand doden zonder te aimen door de sights of scope, niet doden al hurkend.
Nieuwe smiley daarvoor :F

Was me nog niet eens opgevallen :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Fishlip schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:37:
Ik heb even een inhoudelijke vraag over het spel. Ik ben bezig met de cold-blooded challange (voor cold-blooded pro) maar ik heb geen idee wat de bedoeling is.

Wat is het vernietigen van een killstreak? Is dat iemand dood maken die net een killstreak aan het hebben is? Of is dat een harrier van de tegenstander uit de lucht halen?
Een heel makkelijke manier om dit te doen is:

Enemy krijgt een pavelow, je pakt je AT-4 schiet er 2 keer op. Dan is de pavelow bijna kapot, nu ga je met een LMG hem zover damagen dat hij neer stort. Terwijl de pavelow aan het neerstorten is blijf je erop schieten. Elke kogel die raakt terwijl de pavelow neerstort, telt als een killstreak destruction.

Snelste manier om Cold-blooded pro te halen.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Exspire schreef op maandag 26 april 2010 @ 02:11:
[...]

Enemy krijgt een pavelow, je pakt je AT-4 schiet er 2 keer op. Dan is de pavelow bijna kapot, nu ga je met een LMG hem zover damagen dat hij neer stort. Terwijl de pavelow aan het neerstorten is blijf je erop schieten. Elke kogel die raakt terwijl de pavelow neerstort, telt als een killstreak destruction.

Of je pakt een stinger.

Edit: Oh lol een neerstortende pavelow uit de lucht knallen is feest voor je challenge? Gunstig.

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 26-04-2010 03:10 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

Gisteren wat vreemds meegemaakt. In een potje Domination, zag ik een doodskop die bewoog. Dus een teamgenoot die net is omgelegd, die toch nog bewoog... :S

Verder zat ik in een potje, waarin ik in mijn eentje tegen 5 man domination speelde. Dat ging lekkerrr ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Probeem gevonden van niet kunnen connecten naar MW2.
Als je poort-forwarding aan had staan om ook dedicated host te wezen, dan kun je niet meer connecten als deze forwarding uit gezet. Mogelijke bijv. doordat je router een nieuw ip-adres geeft en faalt forwarding rules aan te passen (terwijl optie rules OP bepaalde host zijn aangezet en mee hadden moeten verhuizen.... ) Als dat spel nou gewoon naar online was gegaan had ik onmiddellijk gezien dat de port-forwarding niet meer in orde was.

Behoorlijk triest dat mw2 eerst gecontroleerd of je poorten nog open staan als je deze ooit open gehad hebt en dan vervolgens tot in eindige op een inkomend udp-pakket staat te wachteb. Dus als ik geen host wil zijn, zal ik moeten gaan uitzoeken waar ik dit in de config-bestanden kan aanpassen of de game opnieuw moeten installeren. Geen enkele simpele eindgebruiker zal dit dit dus ongedaan krijgen zonder herinstallatie.

De opmerking op steam forum dat je geen inbound porten open hoeft te staan om online games te kunnen zien is dus niet waar in veel gevallen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door basb op 26-04-2010 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neverwinterx schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:41:
[...]

Oh nooit geweten. Ik dacht dat steady aim juist bedoeld was voor meer nauwkeurigheid wanneer je aimt door de scope. Maar goed, gebruik het verder toch niet veel. Ik wil alleen alle pro perks unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yomat
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:06:
[...]

Oh nooit geweten. Ik dacht dat steady aim juist bedoeld was voor meer nauwkeurigheid wanneer je aimt door de scope. Maar goed, gebruik het verder toch niet veel. Ik wil alleen alle pro perks unlocken.
Steady aim met shotgun+grip is anders koning... kan ik zelfs dingen mee raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:39
LzpAppel schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:30:

Omdat ik dit spel al gekocht heb blijf ik er bij tot er wat beters/leukers om de hoek komt, maar een gepoorte shooter zonder dedicated servers laat ik vooral links liggen. Plus dat ik titels van Activistion/IW en die nieuwe studio niet meer ga pre-orderen en eerst even rustig de kat uit de boom kijk.
Jij hebt nog niet van Battlefield:Bad Company 2 gehoord zeker...
Brengt veel minder ergenis op en is lag vrij. Ik heb er meer plezier in dan COD, al vond ik COD ook goed als er geen problemen waren.

Heb het vrijdag (na 2 maanden) nog geprobeerd en begon het al warm te krijgen na 5 minuten.
Shooters met p2P play koop ik niet meer, niet iedereen heeft een stabiele internet verbinding en een goede kwaliteit kan dus niet gewaarborgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb gister bij steam de DLC mappack gepre-ordered.

Komt deze vanzelf in je steam list als ie uit komt ? (4 mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Engineer Stewie schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:33:
[...]

Jij hebt nog niet van Battlefield:Bad Company 2 gehoord zeker...
Brengt veel minder ergenis op en is lag vrij. Ik heb er meer plezier in dan COD, al vond ik COD ook goed als er geen problemen waren.

Heb het vrijdag (na 2 maanden) nog geprobeerd en begon het al warm te krijgen na 5 minuten.
Shooters met p2P play koop ik niet meer, niet iedereen heeft een stabiele internet verbinding en een goede kwaliteit kan dus niet gewaarborgd worden.
Sterker nog, ik heb 'm gekocht. Dat spel heeft zijn eigen minpunten plus dat de gameplay mij gewoon niet aanspreekt. Maar ik ben wel met je eens dat ik geen p2p shooter meer koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 Gisteren een potje dom gespeeld....zat te snipe:S staat opeens een teamgenoot heel de tijd op me te schieten (hij had geen silencer) dus de vijand kon zien waar ik was en hij ook...dus paar keer kwam iemand en schoot ons neer.... na het potje krijg ik een bericht...fag stop camping and go take flags for the team:S oke dacht ik bijmezelf mensen verwachten dat je zelfs met een sniper gewoon gaat rond rennen:S en bij domination doe ik altijd mijn best om 2 vlaggen in handen te hebben...maar niet op het moment dat bijna niemand van de team dat doet...dan denk ik bekijk het maar dan ga ik gewoon voor de kills..zoals iedereen in mijn team...nou ja moest het ff kwijt:D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Exspire schreef op maandag 26 april 2010 @ 02:11:
[...]

wo das een aardige exploit.
Kep cold-blooded pro al maar voor straks in prestige mode onthoud ik m :) Is dit alleen bij de pavelow icm AT-4 en LMG?

*Smockey hoopt dat ie niet weggeupdate wordt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
KingKoning schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:25:
[...]

wo das een aardige exploit.
Kep cold-blooded pro al maar voor straks in prestige mode onthoud ik m :) Is dit alleen bij de pavelow icm AT-4 en LMG?

*Smockey hoopt dat ie niet weggeupdate wordt*
Denk dat het ook bij de chopper gunner/Attack helicopter werkt, je moet alleen zorgen dat je hem niet laat ontploffen. Vandaar het gebruik van de AT-4, deze kan je namelijk op de Pavelow 2 keer vuren met hit zonder dat de pavelow als een tomaatje uit elkaar spat. Daarna is het een easy finish met de LMG naar keuze. LMG is het wapen naar keuze hiervoor omdat deze domweg de grootste magazijnen hebben.

Link naar een voorbeeld van deze -glitch-
http://www.youtube.com/watch?v=L0GmzqUeWQk
beetje langzamere manier maar net zo effectief.

[ Voor 8% gewijzigd door Exspire op 26-04-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:15:
Hipfire betekend zonder in te zoomen.

Beter filmpje voor dat cold blooded pro glitchje:
http://www.youtube.com/watch?v=Ix98lGw4qK8

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 26-04-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Mon0lith schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:37:

Als het goed is, update je game op 4 mei automatisch als je de Mappack hebt gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:46:
[...]

Aha, precies het tegenover gestelde van waar ik mee bezig was. Verder ben ik geen n00b 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:39
LzpAppel schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:38:
[...]

Sterker nog, ik heb 'm gekocht. Dat spel heeft zijn eigen minpunten plus dat de gameplay mij gewoon niet aanspreekt. Maar ik ben wel met je eens dat ik geen p2p shooter meer koop.
Ah ok, mij ligt BF:BC2 beter dan COD. De gameplay is idd totaal verschillend. BF:BC2.
Ieder diertje zijn pleziertje zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
D4NG3R NL schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:46:
[...]

Beter filmpje voor dat cold blooded pro glitchje:
http://www.youtube.com/watch?v=Ix98lGw4qK8
hehe. een van de eerste dingen die ze in de SP campaign uitleggen. De meesten zitten dus puur op MP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:29:
[...]

hehe. een van de eerste dingen die ze in de SP campaign uitleggen. De meesten zitten dus puur op MP :P
Ik heb eerst de SP gespeeld en daarna begonenn met MP maar had hier niet meer aan gedacht. Daarnaast deed ik in die SP introductie ook ads, dacht dat dat de bedoeling was.

Trouwens ff wat anders, wat vinden jullie beter, red dot of holographic? Ik had ergens gelezen dat de holographic sight op één of andere manier iets nauwkeuriger zou zijn maar heb er nog niet veel van gemerkt. De red dot sight bevalt mij tot nu toe beter aangezien deze minder dikke randen heeft waardoor je zicht minder wordt belemmerd. Er zal toch wel iets van verschil in moeten zitten. Waarom worden ze anders allebei in het spel opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

In SP heb je beide gedaan, als je het anders doet dan die instructeurt zegt kom je niet verder namelijk ;)

Ik lach me rot om al die lui met holographic :o

Zo vaak al gezien dat ze een tegenstander verstoppen achter die randen 8)7

Red dot ftw!

[ Voor 27% gewijzigd door steveman op 26-04-2010 10:50 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Mon0lith schreef op zondag 25 april 2010 @ 15:22:
Viel me al een tijd op in Favela niet door die bananenbladeren op het dak kon knallen.

Word maar weer eens bevestigd :F

wel leuk filmpje :9

http://www.youtube.com/wa...feature=player_embedded#!
Dat is een 'bug' die al zeer lang in het spel zit, snap niet waarom dit nooit is verholpen...

Ik ga het over een andere boeg gooien in het spel.

Ik ga een avondje Ground War spelen met als doel door te stomen naar Prestige x10. Waarom? Ik heb het er wel een beetje mee gehad dat je in één klap naar lvl 70 gaat als je niet oplet. Ik ben in een server gekomen die normaal leek (zwaartekracht normaal en geen "daily XP boost" melding).

Dan kan ik mij zonder zorgen eens richten op de challenges zonder dat het boeit wat ik tegen kom. Ik heb mij al één keer tot lvl 70 gewerkt en weet nu hoe dit is. Nu wil ik mij toeleggen op alle challenges waar toch wel een hoop tijd in gaat zitten. Gaat aan mij speelplezier geen afbreuk doen.

Jammer want dit staat haaks op wat ik altijd roep (ik ging zelfs uit servers waar meerdere Prestige x10 gasten in zaten). Ik zal dus ook niet meer uit servers stappen. Ga zelfs meespelen op die gehackte dingen aangezien het voor mijn score dan toch niets meer uitmaakt. Het spel zal alleen maar leuker worden dan.

Nu moet ik noodgedwongen servers verlaten i.v.m. gehackte crap omdat ik niet wil dat mijn stats worden vernaggeld maar het is toch weer gebeurd (van lvl 14 naar 70) dus ik kan weer opnieuw beginnen. Vandaar deze keuze.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

ik speel doordeweeks toch zo goed als elke avond wel een uurtje of 2 maar ben nog nooit in zo'n server terecht gekomen. ben 1 keer in een server geweest waar alles in slow motion leek te gaan en 1 of 2 keer in zo'n server waar je alleen stil kan blijven staan. wel vreemd als het bij anderen zovaak gebeurt dat ze niet eens meer ontwijken.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hangt af van het speltype. Speel je HQ Pro dan heb je er vrijwel geen last van. Speel je Ground War dan overkomt het je aan de lopende band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

ah, dat zou kunnen inderdaad. ik speel voornamelijk mosh pit (toch alle types door elkaar) en HC:SD

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Inderdaad vooral Mosh pit maar zo ontzettend jammer dat dat niet hardcore is, dat zou het een stuk beter maken voor bij bijvoorbeeld CTF, dat op hardcore wordt een stuk moelijker :D

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:43:
[...]

Ik heb eerst de SP gespeeld en daarna begonenn met MP maar had hier niet meer aan gedacht. Daarnaast deed ik in die SP introductie ook ads, dacht dat dat de bedoeling was.

Trouwens ff wat anders, wat vinden jullie beter, red dot of holographic? Ik had ergens gelezen dat de holographic sight op één of andere manier iets nauwkeuriger zou zijn maar heb er nog niet veel van gemerkt. De red dot sight bevalt mij tot nu toe beter aangezien deze minder dikke randen heeft waardoor je zicht minder wordt belemmerd. Er zal toch wel iets van verschil in moeten zitten. Waarom worden ze anders allebei in het spel opgenomen.
Holographic is niet zo zeer accurater, hij voegt bij sommige wapens een damage boost toe.
Voorbeelden hiervan zijn de M16 en de FAL, deze krijgen beide een +5 damage bonus per bullet met holographic sight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
bazs2000 schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:56:
[...]

Dat is een 'bug' die al zeer lang in het spel zit, snap niet waarom dit nooit is verholpen...

Ik ga het over een andere boeg gooien in het spel.

Ik ga een avondje Ground War spelen met als doel door te stomen naar Prestige x10. Waarom? Ik heb het er wel een beetje mee gehad dat je in één klap naar lvl 70 gaat als je niet oplet. Ik ben in een server gekomen die normaal leek (zwaartekracht normaal en geen "daily XP boost" melding).

Dan kan ik mij zonder zorgen eens richten op de challenges zonder dat het boeit wat ik tegen kom. Ik heb mij al één keer tot lvl 70 gewerkt en weet nu hoe dit is. Nu wil ik mij toeleggen op alle challenges waar toch wel een hoop tijd in gaat zitten. Gaat aan mij speelplezier geen afbreuk doen.

Jammer want dit staat haaks op wat ik altijd roep (ik ging zelfs uit servers waar meerdere Prestige x10 gasten in zaten). Ik zal dus ook niet meer uit servers stappen. Ga zelfs meespelen op die gehackte dingen aangezien het voor mijn score dan toch niets meer uitmaakt. Het spel zal alleen maar leuker worden dan.

Nu moet ik noodgedwongen servers verlaten i.v.m. gehackte crap omdat ik niet wil dat mijn stats worden vernaggeld maar het is toch weer gebeurd (van lvl 14 naar 70) dus ik kan weer opnieuw beginnen. Vandaar deze keuze.
Dan kan je toch net zo goed, als het nog een keer gebeurd, niet meer prestige gaan maar lvl70 blijven?
Of zie ik dat verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exspire schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:07:
[...]

Holographic is niet zo zeer accurater, hij voegt bij sommige wapens een damage boost toe.
Voorbeelden hiervan zijn de M16 en de FAL, deze krijgen beide een +5 damage bonus per bullet met holographic site.
Bron? Want zover ik weet is het alleen een andere vorm van reddot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:31:
[...]

Bron? Want zover ik weet is het alleen een andere vorm van reddot...
http://www.youtube.com/watch?v=pmO07MrpQcU

Je kan het desnoods zelf testen als je het niet gelooft. Ik heb FAL al redelijk wat gebruikt en Holographic maakt het altijd een 2 shot kill op chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Exspire schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:07:
[...]

Voorbeelden hiervan zijn de M16 en de FAL, deze krijgen beide een +5 damage bonus per bullet met holographic site.
een andere scope geeft een damage boost? Als dat echt zo is dan is de keus snel gemaakt. In principe gebruik ik meestal Red Dot nu. Of Acog, ligt een klein beetje aan de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

KingKoning schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:47:
[...]

een andere scope geeft een damage boost? Als dat echt zo is dan is de keus snel gemaakt. In principe gebruik ik meestal Red Dot nu. Of Acog, ligt een klein beetje aan de map
De M40a3 in CoD4 kreeg ook +5 damage met een ACOG scope.. bovenop de 75 wat het standaard al deed. Player health in CoD4 was 75 (Dus de kans was al 80% ofzo dat je een 1 hit kill kreeg) met ACOG scope werd het altijkd 1 hit kill, ookal was het aan de andere kant van de map en schoot je in iemands voet :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
KingKoning schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:47:
[...]

De Holographic geeft bij sommige wapens een damage boost. Weet niet of het bij elk wapen zo is. De FAL wordt in ieder geval een stuk effectiever hierdoor. Maar buiten de FAL + Holographic gebruik ik nooit aparte aim sights. AK-47, UMP en Intervention hebben super iron sights dus is een RDS of Holo overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Dit is ook nieuwe voor mij. Lijkt me gek dat door een sight een wapen meer damage zou kunnen doen.
Ga het vanavond thuis eens proberen met de FAL misschien werkt het, FAL is op zich een goed wapen en als de sight nog extra damage doet al helemaal.

Misschien dat iemand hier antwoord heeft op mijn probleem in CoD :

Sinds een weekje of 2 heb ik steeds als ik lekker aan het schieten ben op iemand, steeds een kleine freeze van zo'n 2 a 3 seconden. Erg vervelend en als ik de Killcam bekijk zie ik ook dat ik gewoon aan het lopen ben en dan opeens helemaal "versteen". En ja, dan ben je een makkelijke prooi voor je tegenstander natuurlijk :(

Ik heb niets veranderd aan mijn graph instellingen of netwerk instellingen, eerst kon ik er nog wel mee spelen, maar als ik nu op een streak van 10 zit en nog 1 voor chopper moet en dan blijft hij 2sec hangen als gevolg dat ik dood ga.... |:( Dit hoeft je maar een paar keer te gebeuren en krijg je er al behoorlijk de smoor in.
Hoop dat iemand met een goede oplossing komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Helioss schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:16:
Misschien dat iemand hier antwoord heeft op mijn probleem in CoD :

Sinds een weekje of 2 heb ik steeds als ik lekker aan het schieten ben op iemand, steeds een kleine freeze van zo'n 2 a 3 seconden. Erg vervelend en als ik de Killcam bekijk zie ik ook dat ik gewoon aan het lopen ben en dan opeens helemaal "versteen". En ja, dan ben je een makkelijke prooi voor je tegenstander natuurlijk :(

Ik heb niets veranderd aan mijn graph instellingen of netwerk instellingen, eerst kon ik er nog wel mee spelen, maar als ik nu op een streak van 10 zit en nog 1 voor chopper moet en dan blijft hij 2sec hangen als gevolg dat ik dood ga.... |:( Dit hoeft je maar een paar keer te gebeuren en krijg je er al behoorlijk de smoor in.
Hoop dat iemand met een goede oplossing komt! :)
Heb ik ook, en als het gebeurt wordt ik ook meestal neergeschoten wat helemaal irritant is.

De lagometer geeft aan dat mijn pc dan even aan het laden is of zo, want de verbinding lijkt hetzelfde te blijven.

Dit probleem schijnt meerdere mensen te hebben, aangezien ik het ook op het Steam forum heb gelezen. Maar een oplossing of een verklaring heb ik helaas niet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

steveman schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:49:
In SP heb je beide gedaan, als je het anders doet dan die instructeurt zegt kom je niet verder namelijk ;)

Ik lach me rot om al die lui met holographic :o

Zo vaak al gezien dat ze een tegenstander verstoppen achter die randen 8)7

Red dot ftw!
WTF? Nou... hou ik mooi op met uitlachen!

Hoewel... op HC zal het niet zoveel uitmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Larrs schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:04:
[...]

Heb ik ook, en als het gebeurt wordt ik ook meestal neergeschoten wat helemaal irritant is.

De lagometer geeft aan dat mijn pc dan even aan het laden is of zo, want de verbinding lijkt hetzelfde te blijven.

Dit probleem schijnt meerdere mensen te hebben, aangezien ik het ook op het Steam forum heb gelezen. Maar een oplossing of een verklaring heb ik helaas niet.
Ah, ben dus gelukkig niet de enige die hier last van heeft. Het gekke is dat ik maar sinds kort dit probleem heb terwijl ik gewoon niets aan instellingen of iets heb aangepast. Maar jij hebt het dus ook in-game? En heb je het ook als je in de lobby zit en net een game joined. Dan heb ik ook hetzelfde verhaal.
Het zal wel 1 of andere proces zijn wat tijdens CoD draait, lijkt me dat ik iets in die richting moet zoeken.

Ik ga gelijk als ik thuis kom ook even die "bug" met cold blooded proberen :P mooie extra exp. is dat zeg! :9~

[ Voor 0% gewijzigd door Helioss op 26-04-2010 14:18 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

superbassie schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
Dan kan je toch net zo goed, als het nog een keer gebeurd, niet meer prestige gaan maar lvl70 blijven?
Of zie ik dat verkeerd? :)
Dan heb ik alsnog de beschikking over alles. Ik ga toch voor mijn idee, maakt mij niets meer uit iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zit nog steeds te twijfelen tussen 2 perks, tussen Bling (met extra damage kogels en silencer) of Scavenger Pro. Kom toch wel geregeld zonder ammo te staan, maar die silencer is ook wel wat waard. Mocht holograpic idd extra damage geven, is die het dan waard t.o.v. de damage kogels?

[edit] Scar-H.

Maar ga langzaam overstappen op de FAL, alleen de Scar-H is een stuk accurater naar mijn gevoel.

[ Voor 17% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-04-2010 16:03 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
MeNTaL_TO schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:48:
Zit nog steeds te twijfelen tussen 2 perks, tussen Bling (met extra damage kogels en silencer) of Scavenger Pro. Kom toch wel geregeld zonder ammo te staan, maar die silencer is ook wel wat waard. Mocht holograpic idd extra damage geven, is die het dan waard t.o.v. de damage kogels?
Over welk wapen heb je nu dan?

Gebruik zelf ook ff Bling met een aantal wapens, maar dat is alleen om de challenges te halen, daarna weer lekker SoH of Scavenger gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Larrs schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:04:
[...]

Ik heb dit inderdaad ook. In elke ronde maar 1 keer overigens. Ook na een clean install blijft het.

Wat betreft de holo, mij is het nog nooit opgevallen dat de damage toeneemt. Het lijkt wel of bij sommige wapens de recoil afneemt, met name bij SMG's. Bij AR merk ik het minste van recoil bij een iron sight.

Wat mijn wel is opgevallen, hoewel er altijd wordt beweert dat FMJ niets doet met de damage, bij de intervention lijkt dit wel het geval. Meer 1 hit one kills, ook op open terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Ik denk dat jij FMJ verwart met extra damage. FMJ zorgt ervoor dat de kogels meer damage behouden als je door bijvoorbeeld een muur heen schiet.

Mijn persoonlijke ervaring is dat Scavenger zeer veel handiger is als Bling. Het nut van een tweede attachment wordt bij mij nietig gemaakt door het feit dat ik te lang leef, en dus niet genoeg ammo heb..

Daarintegen gebruik ik alleen Scavenger op mijn spam-kit (Tube+RPG) en voor de rest is het Marathon/Sleight of hand + Stopping Power/Cold Blooded + Ninja.

Maar als je toch Bling wil gebruiken kan Holographic + FMJ je heel veel profijt opleveren op sommige maps. Denk aan Favela door de ruimschoots aanwezige dunne muurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Hangt een klein beetje vanaf welk wapen je speelt.
Ik gebruik zelf nooit Bling zie het nut van 2 attachments op de meeste wapens niet echt in.
Speelde eerste altijd UMP met Red Dot, maar sinds een tijdje gebruik ik toch liever gewoon de Iron Sight samen met een silencer. Sommige wapens hebben geen fijne Iron Sight (vind ik dan) hier gebruik ik dan gewoon een Holographic of een Red Dot op. Dan mis ik mijn silencer wel maar ga toch liever voor de scavanger.

Ook hangt het nogal van je play stijl af. Als je echt voor de streaks (nuke) gaat moet je bijna wel scavanger hebben vind ik. Als je net lekker op een streakje van 15+ zit wil je liever niet van je plekje komen op een ander wapen te zoeken lijkt mij 8).

Dusja Scavanger > Bling _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Helioss op 26-04-2010 16:06 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Exspire schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:01:
[...]

Ik denk dat jij FMJ verwart met extra damage. FMJ zorgt ervoor dat de kogels meer damage behouden als je door bijvoorbeeld een muur heen schiet.

Mijn persoonlijke ervaring is dat Scavenger zeer veel handiger is als Bling. Het nut van een tweede attachment wordt bij mij nietig gemaakt door het feit dat ik te lang leef, en dus niet genoeg ammo heb..

Daarintegen gebruik ik alleen Scavenger op mijn spam-kit (Tube+RPG) en voor de rest is het Marathon/Sleight of hand + Stopping Power/Cold Blooded + Ninja.

Maar als je toch Bling wil gebruiken kan Holographic + FMJ je heel veel profijt opleveren op sommige maps. Denk aan Favela door de ruimschoots aanwezige dunne muurtjes.
Heb nu cold blood, bling (FMJ idd, plus silencer) en stopping power op een scar-h.
Jammer dat bling en Scav indezelfde perk zitten. De silencer samen met Cold Blood geeft me met mijn stijl gewoon een groot voordeel (element of surprise) werkt alleen niet tegen wallhackers kwam ik gisteren achter.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
MeNTaL_TO schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:06:
[...]
Heb nu cold blood, bling (FMJ idd, plus silencer) en stopping power op een scar-h.
Jammer dat bling en Scav indezelfde perk zitten. De silencer samen met Cold Blood geeft me met mijn stijl gewoon een groot voordeel (element of surprise) werkt alleen niet tegen wallhackers kwam ik gisteren achter.
Als je vooral op Surprise effect speelt zou ik gaan voor Sleight of Hand/Marathon, Cold Blooded en Ninja.
Dan een silencer op je wapen zetten, moet je misschien een paar keer meer schieten door een muur maar je haalt er meer profijt uit naar mijn mening.

Sleight of hand omdat als je voor surprises gaat je niet 100% zeker kan weten hoeveel enemies er staan. Dan is een snelle reload cruciaal.. Tenzij je wilt switchen naar je side-arm.

Marathon kan je goed te pas komen i.v.m. rond de map rennen om te flanken/in the rear te attacken. Ook kan je bij bijvoorbeeld Search n Destroy eerder op ambush spots komen.

[ Voor 0% gewijzigd door Exspire op 26-04-2010 16:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het als je Bling gebruikt met FMJ en silencer bijvoorbeeld dat dat dan niet meetelt in je challenges? Ik heb nu bijna alle unlocks van Barret, Intervention en P90 en ik speel alleen maar HTD en zonder silencer is dat toch lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Lachen man...
Ben ik afgelopen week in Caïro, bij het Egyptisch museum..
Allemaal lijfwachten.. vraagt een reisgenoot wat voor wapens ze droegen... lol...
Mijn favo ump45 herkende ik gelijk..

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:15:
Klopt het als je Bling gebruikt met FMJ en silencer bijvoorbeeld dat dat dan niet meetelt in je challenges?
Je perks zouden niet je aparte challenges voor attachments mogen beïnvloeden. Makkelijk testje hiervoor, wapen met Bling: silencer en ieder andere willekeurige attachment behalve hb-sensor (Mag nog niet unlocked zijn) dan kills gaan halen. Als je op een gegeven moment hb-sensor unlocked dan heeft Bling geen invloed op die challenges. Ik weet het niet zeker (Gebruik nooit bling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of jullie dit ook hebben...maar serieus soms speel ik 20 potjes achter elkaar altijd kill/death positief...daarna speel ik weer 20 potjes..waarvan meer dan de helft negatief:S snap er niks van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exspire schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:18:
[...]

Je perks zouden niet je aparte challenges voor attachments mogen beïnvloeden. Makkelijk testje hiervoor, wapen met Bling: silencer en ieder andere willekeurige attachment behalve hb-sensor (Mag nog niet unlocked zijn) dan kills gaan halen. Als je op een gegeven moment hb-sensor unlocked dan heeft Bling geen invloed op die challenges. Ik weet het niet zeker (Gebruik nooit bling)
Ik zal het eens gaan proberen met m'n FAL. Gebruik ik ook niet zoveel.

FMJ is wel lastig te behalen zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Mon0lith schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:37:

Gelijk ff gekeken en 'm ook besteld. Nu 10% korting zag ik. Staat ook in je aangeschafte lijstje, en las er ook bij dat het vanaf 4 mei gedownload wordt (mag aannemen gepusht vanuit je steamclient). Dus niet eerder beschikbaar als encrypt bestand. Doet het ergste vrezen voor de performance die dag...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nog mensen die willen quickscopen? (xbox-360)
Heb op dit moment een private match!

Stuur me een bericht met /join, en ik invite je.
GT: InTeL iD4ng3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:24:
weet niet of jullie dit ook hebben...maar serieus soms speel ik 20 potjes achter elkaar altijd kill/death positief...daarna speel ik weer 20 potjes..waarvan meer dan de helft negatief:S snap er niks van :D
Tja, heb er ook weleens een negatief potje tussen zitten. Vanmorgen nog, dan gaat echt alles fout wat fout kan gaan: alle predator missiles gingen richting mij, werd steeds gekilled als ik aan het reloaden was, net naar m'n sidearm ging of net als ik een flashbang oid wilde gooien. :F

Potje daarna ging gelukkig weer lekker met de vertrouwde TAR-21 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:27:
[...]

Ik zal het eens gaan proberen met m'n FAL. Gebruik ik ook niet zoveel.

FMJ is wel lastig te behalen zeg :p
FMJ is gewoon een bepaald aantal kills halen, maar Extended Magazines zijn moeilijker te behalen omdat het perse penetration kills moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb gister bij steam de MW2 mappack gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Mon0lith schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:44:
Ik heb gister bij steam de MW2 mappack gekocht.

Al meerdere malen beantwoord.

Deze wordt zeer waarscijnlijk automatisch ge-update mits je de DLC hebt gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Wel assault wapen behalve de burst wapens. hebben de meeste ammo.
Want ik ben even afgestapt van men famas.maar men kogels gaan zo snel op nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean

Mr. Dean

Signature

Haha, ik speelde net een potje en toen was mn intervention ammo op. Ik ging op zoek naar een ander wapen en vond de MG4. Niet zomaar een MG4, maar een MG4 'explosive rounds'.
Had geen idee wat het betekende, hij schoot gewoon normaal. Een snelle Google search zojuist vertelde mij dan ook dat het gewoon FMJ was. Wel een leuke 'toevoeging'.

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Bijltje666 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:16:
Lachen man...
Ben ik afgelopen week in Caïro, bij het Egyptisch museum..
Allemaal lijfwachten.. vraagt een reisgenoot wat voor wapens ze droegen... lol...
Mijn favo ump45 herkende ik gelijk..

:-)
En dan zeker ook vragen wat voor perks ze gebruiken. :+

En is de UMP45 een groot wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:58:
Ik heb een vraagje.
Wel assault wapen behalve de burst wapens. hebben de meeste ammo.
Want ik ben even afgestapt van men famas.maar men kogels gaan zo snel op nu.
Meeste ammo is voor de meeste wapens 30 + 60. Dus totaal 90. Bij de Scar-H en FAL is het 20 + 40 maar deze hebben meer bullet damage.

Als je Scavenger Pro hebt, krijg je extra ammo. Dan wordt het 30 + 180 voor de meeste assault rifles. Voor Scar-H en FAL wordt het 20 + 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook: soms is het verschil gewoon te groot om het op een gebrek aan concentratie te schuiven. Ik heb gewoon het idee dat de verbinding soms minder is. Dan heb ik echt avonden (merk dan ook dat ie pas bij hogere ping games vindt) dat er niks gebeurt als je knifed, en dat een tegenstander jou al neerknalt wanneer hij echt nog maar net om de hoek komt lopen. zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:37
Ik heb 2 weken geleden echt 4 dagen achter elkaar constant slechte potjes gespeeld. 1 potje haal ik dan 40-10 om wat maar te zeggen en dan 10 potjes daarna 15-25/10-14 enz. Van 1.92 naar 1.88 gezakt. Niet dat ik slechter speelde, maar werd gewoon constant gespawnkilled, predators leken wel altijd naar mij toe te vliegen. Gewoon een enorm ongelukkige periode gehad. Heb het een week niet gespeeld en sindsdien valt het wel mee, begin weer langzaam omhoog te kruipen.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Same..
Vandaag zat ik in een booster lobby, nou ben ikzelf niet echt voor boosten Maar wat een lol hadden we :P

8 man online 3rd person matches doen & dan met Domination boosten.. verder gewoon spelen.

Ben niet van plan om het (veel) vaker te doen.. vind het een beetje jammerlijk van (mijn) de headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:53
D4NG3R NL schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:46:
^
Same..
Vandaag zat ik in een booster lobby, nou ben ikzelf niet echt voor boosten Maar wat een lol hadden we :P

8 man online 3rd person matches doen & dan met Domination boosten.. verder gewoon spelen.

Ben niet van plan om het (veel) vaker te doen.. vind het een beetje jammerlijk van (mijn) de headshots.
Ik zou het sowieso verpesten in zo'n lobby voor de rest :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch maar weer teruggegaan naar mijn burstschieten. ik stopte telkens na een seconde met schieten omdat ik bursts gewend was.
Maar speel nu weer met de m16. heeft daar stoppingpower uberhaubt wel effect omdat die al zoveel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:23
Van wat ik heb gelezen is dat stoppingpower je meer kans geeft met 1 burst klaar te zijn. Maar als je een burst zonder stoppingpower goed raakt is het meestal ook wel genoeg. Verder hangt het nog af van de afstand etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Larrs schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:07:
[...]

En dan zeker ook vragen wat voor perks ze gebruiken. :+

En is de UMP45 een groot wapen?
valt mee, iets groter dan een uzi.. Wat me zorgen baarde is het feit dat de guard tevreden was over de stopping power... 8-/ i wonder...
en hij lachte er ook nog bij...

De ak-47's op het vliegveld zagen er beslist minder stoer uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:16:
Ben toch maar weer teruggegaan naar mijn burstschieten. ik stopte telkens na een seconde met schieten omdat ik bursts gewend was.
Maar speel nu weer met de m16. heeft daar stoppingpower uberhaubt wel effect omdat die al zoveel damage doet.
Nou, ik had de M16 als favo wapen maar ik ben de F2000 erg leuk gaan vinden. :)
Een bagger wapen om mee te schieten en je moet korte tikjes op de muis geven maar als je dat onder de knie hebt dan gaat het prima.

Hoe langer ik het spel nu speel hoe makkelijker sommige zaken worden. Alleen de AK47 viel mij tegen. Komt vanzelf wel denk ik. Heb er maar kort mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Bijltje666 schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:28:
[...]

Wat me zorgen baarde is het feit dat de guard tevreden was over de stopping power... 8-/ i wonder...
en hij lachte er ook nog bij...
Ik denk dat 9/10 mensen dood neervallen met 1 schot in de borst hoor ;) Je hoeft echt niet iemand 6 keer te raken voordat hij neervalt :+

En ik heb ook vaker dat ik periodes heb dat ik heel goed speel, en periodes dat ik heel slecht speel. Het ligt denk ik aan een combinatie van jezelf en natuurlijk ook aan je tegenstanders. Als je net een potje een paar goede tegenstanders hebt dan gaat het vanzelf al minder.

Ook merk ik dat ik altijd beroerd speel als ik de hele dag college heb gehad oid, dan ben je gewoon moe en niet geconcentreerd genoeg.
Ik heb dit zelfs een keer 'getest' in cod4, door een paar potjes op te nemen toen ik merkte dat ik moe was en een paar potjes toen ik uitgerust was en goed 'in vorm' was. Op de video's waar ik goed in vorm was zag ik iedereen, ook van enorme afstand, en was m'n aim een stuk beter. Op de video's waar ik moe was zag ik nu (bij het kijken van de video) dus meerdere malen dat ik een vijand gewoon liet lopen, blijkbaar had ik die gewoon keihard niet gezien toen ik aan het spelen was... Moeilijk voor te stellen als je het zo terug kijkt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bier + MW2 werkt voor mij ook niet :+
Enige voordeel is dat ik minder gefrustreerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:37:
Bier + MW2 werkt voor mij ook niet :+
Enige voordeel is dat ik minder gefrustreerd wordt.
Bier, wiet en GTA IV is de juiste combo O-)

MW2.. not so much.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.