Helemaal niks.. ik zou er graag een oplossing voor vinden want mn PS3 heeft nergens last van. Enige verschil tussen de twee (behalve dat het een ps3 en pc zijn obviously) is dat de PS3 via draadloos werkt.Picaroon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:50:
Meer mensen die niet een game kunnen vinden op de PC versie?
Heb hier inderdaad ook last van, terwijl ik een half uur geleden nog prima kon spelen...
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Mmm, strange.. kan sinds vanavond geen enkele vorm van gamemode meer spelen...
sjit... verveel me wel in 1x
sjit... verveel me wel in 1x
[ Voor 18% gewijzigd door Picaroon op 22-04-2010 20:59 ]
Bij mij doet ie het ook niet vandaag mw2Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:54:
[...]
Helemaal niks.. ik zou er graag een oplossing voor vinden want mn PS3 heeft nergens last van. Enige verschil tussen de twee (behalve dat het een ps3 en pc zijn obviously) is dat de PS3 via draadloos werkt.
Dit is meteen een goede illustratie hoe vreselijk het server--systeem van mw2 is. Walgelijk!
Bij mij en 3 anderen werkt het ook niet....lekker balen...is niet de 1e keer....
K20A daily :-)
Hier idem dito. Nog nooit meegemaakt op deze manier.
Wilde ff kijken op steamforum maar daar kwam ik ook niet op.
Wilde ff kijken op steamforum maar daar kwam ik ook niet op.
[ Voor 19% gewijzigd door HugoFR op 22-04-2010 21:01 ]
en dat de ps3 een totaal ander netwerk gebruikt dan de pc... iets te kort door de bocht om dit zo te zeggen...Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:54:
[...]
Helemaal niks.. ik zou er graag een oplossing voor vinden want mn PS3 heeft nergens last van. Enige verschil tussen de twee (behalve dat het een ps3 en pc zijn obviously) is dat de PS3 via draadloos werkt.
@stef: misschien wist ie dat niet... jouw opmerking vind ik bij deze korter door de bocht.
Ik kon wel spelen(PC), maar had wel bij elke game last van lag. Terwijl ik daar meestal weinig last van heb en als ik het heb dan is Firefox niet goed afgesloten.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
en het verschil dat ps3 via ps network gaat en pc niet?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:54:
[...]
Verwijderd
Wel een blamage, heb er 50 euro voor betaald voor dit spel en het is eigenlijk gewoon K*T
't niveau is je te hoog?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:22:
Wel een blamage, heb er 50 euro voor betaald voor dit spel en het is eigenlijk gewoon K*T
Het spel is geweldig, alleen IWNET zuigt ENORM, nu kunnen dus gewoon helemaal niet verbinden met IWNET, nergens is ook maar enige info te vinden over de reden.
Moe wordt ik van dit soort systemen, een miljoenen verdienende MW2 franchise.
het is ook weer eens niet de eerste keer, hoevaak we wel niet connectie problemen hebben bij het opzetten van een game...zucht...
het is ook weer eens niet de eerste keer, hoevaak we wel niet connectie problemen hebben bij het opzetten van een game...zucht...
[ Voor 16% gewijzigd door TheTeek op 22-04-2010 21:29 ]
No one knows what TheTeek is
Verwijderd
Hallo,
Ik lees hier dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met joinen op de PC. Ik en 3 vrienden hebben daar ook last van, en de steam fora zijn lastig te bereiken ( traag ). Dit is ontzettend irritant, waar kun je het beste het nieuws in de gaten houden, hier?
Ik lees hier dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met joinen op de PC. Ik en 3 vrienden hebben daar ook last van, en de steam fora zijn lastig te bereiken ( traag ). Dit is ontzettend irritant, waar kun je het beste het nieuws in de gaten houden, hier?
ik kan ook niks spelen
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Wijs naar activision.. IW wou zelf helemaal niet zo'n systeem hebben.. alleen activisionTheTeek schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:27:
Het spel is geweldig, alleen IWNET zuigt ENORM, nu kunnen dus gewoon helemaal niet verbinden met IWNET, nergens is ook maar enige info te vinden over de reden.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Wat een rotzooi daarzo. Wil je lekker een potje spelen, doetie het dus niet. Helaas dat t spelletje zo verslavend leuk is als het eenmaal werkt, anders zou ik t bijna laten vallen.....
Inderdaad, ik heb hetzelfde: Connecting to IW.net....
Forums zijn ook down.
Forums zijn ook down.
Oh gelukkig!
Had net weer zo'n cheatetter in m'n spel toen ik hoste, dus ik probeerde die admintool eens... werkte daarna niks meer
Maar daar lag het dus niet aan.
Had net weer zo'n cheatetter in m'n spel toen ik hoste, dus ik probeerde die admintool eens... werkte daarna niks meer
Maar daar lag het dus niet aan.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
En toch het Guinnes world of record halen met hun verkopen... raar wereldje..
Jongens is dit echt of ben ik hacked?

edit:
Als ik probeer in te loggen lukt het niet meer, als ik naar mn persoonlijke pagina ga is mn vriendenlijst en alles weg. Reclaimen dan maar denk ik... en een goede virusscan draaien...

edit:
Als ik probeer in te loggen lukt het niet meer, als ik naar mn persoonlijke pagina ga is mn vriendenlijst en alles weg. Reclaimen dan maar denk ik... en een goede virusscan draaien...
[ Voor 33% gewijzigd door Bartske op 22-04-2010 22:18 ]
Nergens.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:28:
Hallo,
Er wordt eigenlijk veels te weinig nieuws gepost voor zo een groot spel.
Erg jammer.
Ik zat vandaag trouwens de denken.
Een 8 killstreak waarbij je in plaats van een Airdrop, zelf gedropped kan worden op een willekeurige plek in de map, dit zou denk ik echt tof zijn voor CTF matches.
[ Voor 17% gewijzigd door Dorest0rm op 22-04-2010 22:28 ]
Ja, maar zo kan je goed mensen backstabben waar naartuurlijk ook geen lol aan is. Bovendien is het ook onrealistisch tenzij er een heli boven je komt hangen en die een touw dropt ofzoiets.Dorest0rm schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:19:
[...]
Nergens.
Er wordt eigenlijk veels te weinig nieuws gepost voor zo een groot spel.
Erg jammer.
Ik zat vandaag trouwens de denken.
Een 8 killstreak waarbij je in plaats van een Airdrop, zelf gedropped kan worden op een willekeurige plek in de map, dit zou denk ik echt tof zijn voor CTF matches.
Nou, er is nog een geluidssampletje over "Littlebird incoming" dus wie wéét...Djmaddox schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:50:
[...]
Ja, maar zo kan je goed mensen backstabben waar naartuurlijk ook geen lol aan is. Bovendien is het ook onrealistisch tenzij er een heli boven je komt hangen en die een touw dropt ofzoiets.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
En dan volledig afgeknald worden! In de lucht hangend ben je natuurlijk een mooie target.
Riot shield ^_^superbassie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:52:
En dan volledig afgeknald worden! In de lucht hangend ben je natuurlijk een mooie target.
Net een potje gespeeld, kwam er even in, enige nadeel, mensen gingen we niemand kwam erbij en zo is een 3vs3 potje op Wasteland best saai.
[ Voor 24% gewijzigd door Dorest0rm op 22-04-2010 23:06 ]
Verwijderd
eerst even kijken naar de antoorden op regel: staat iets van support@bitbucket.steampowered.com fake dus. Als je nu op de link hebt geklikt en op die site hebt ingelogd is je account van hun. (met alle gekochte games)Bartske schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:13:
Jongens is dit echt of ben ik hacked?
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
littlebird is care-packagesteveman schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:52:
[...]
Nou, er is nog een geluidssampletje over "Littlebird incoming" dus wie wéét...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 07:58 ]
Ah, maar als die komt hoor ik steeds "care-package incoming"...Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:56:
[...]
eerst even kijken naar de antoorden op regel: staat iets van support@bitbucket.steampowered.com fake dus. Als je nu op de link hebt geklikt en op die site hebt ingelogd is je account van hun. (met alle gekochte games)
[...]
littlebird is care-package
Precies...steveman schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:05:
[...]
Ah, maar als die komt hoor ik steeds "care-package incoming"...
Dat geluidje als die heli over zoeft is littlebird-incomingsteveman schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:05:
[...]
Ah, maar als die komt hoor ik steeds "care-package incoming"...
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Ik speel het spel nog niet zo lang. Is het mogelijk om op een lijst te komen, via die steam "crap", zodat ik wat vaker tegen dezelfde mensen kan spelen. Of samen?
Mijn steam id is iig: Scrattie
Mijn steam id is iig: Scrattie
Wat de neuk, ik zei toch gister dat mn account gehijacked was? Nouja ik heb nu 'aangifte' gedaan bij steam en als ik nu naar mn persoonlijke pagina ga zie ik een een of andere lelijke duitser:
http://steamcommunity.com/id/bartske/
Dat is ruk... bizar.... heel apart... ben benieuwd wat je te horen krijgt.
Heeft een maat van je een steam account waarmee je even kan doen of je met hem wil spelen en beetje vragen hoe lang die al speelt en waar die het gekocht heeft....
Heeft een maat van je een steam account waarmee je even kan doen of je met hem wil spelen en beetje vragen hoe lang die al speelt en waar die het gekocht heeft....
Is dat gebeurd NADAT je die link had gevolgd?Bartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41:
Wat de neuk, ik zei toch gister dat mn account gehijacked was? Nouja ik heb nu 'aangifte' gedaan bij steam en als ik nu naar mn persoonlijke pagina ga zie ik een een of andere lelijke duitser:
[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 23-04-2010 10:54 ]
Ik heb niet op die link geklikt. Ben nu aan het scannenop mn pc en heb 2 trojans gevonden. Die zullen het geweest zijn. Ben nu al mn belangrijke wachtwoorden aan het vervangen.maartend schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:54:
[...]
Is dat gebeurd NADAT je die link had gevolgd?
Edit:
Afwachten maar nu. Eens kijken hoe snel de support van Steam is. Gelukkig ben ik niet MW2 verslaafd dus ik kan wel een paar daagjes zonder
[ Voor 18% gewijzigd door Bartske op 23-04-2010 11:05 ]
OuchBartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:56:
[...]
Ik heb niet op die link geklikt. Ben nu aan het scannenop mn pc en heb 2 trojans gevonden. Die zullen het geweest zijn. Ben nu al mn belangrijke wachtwoorden aan het vervangen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik weet 1 ding zeker, ik ga nooit steam gebruiken om spellen te kopen. Als iemand zo makkelijk je account en al je spellen kan jatten (ja, want ze stelen het toch gewoon??) dan weet ik wel beter. Die gasten moeten ze gewoon de bak in gooien... Als ik bij jou inbreek en 10 spellen jat ga ik toch ook de bak in, hoe is dat anders dan je steam account + alle spellen hacken?
Fixed.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:44:
Modern Hackfare van Infinity TaUrd en Craptivi$ion
Als "localized_english_iw00.iwd" uitpakt met bv winrar, kom je oa deze file tegen AB_1mc_use_littlebird_01.wav "Friendly littlebird inbound"D4NG3R NL schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:20:
[...]
Dat geluidje als die heli over zoeft is littlebird-incoming
Die heb ik ingame nog nooit gehoord iig... Dus is ie over voor een choplift killstreak
Verwijderd
Nou ik heb al 4 jaar steam, en nog nooit is er iets mee gebeurd.NickThissen schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:47:
Ik weet 1 ding zeker, ik ga nooit steam gebruiken om spellen te kopen. Als iemand zo makkelijk je account en al je spellen kan jatten (ja, want ze stelen het toch gewoon??) dan weet ik wel beter. Die gasten moeten ze gewoon de bak in gooien... Als ik bij jou inbreek en 10 spellen jat ga ik toch ook de bak in, hoe is dat anders dan je steam account + alle spellen hacken?
Nog nooit mijn wachtwoord veranderd.
Je heb tgewoon ongeluk als het je gebeurd
Waarschijnlijk is het gewoon stom van mij geweest dat ik die trojans binnen heb kunnen laten komen...Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:19:
[...]
Nou ik heb al 4 jaar steam, en nog nooit is er iets mee gebeurd.
Nog nooit mijn wachtwoord veranderd.
Je heb tgewoon ongeluk als het je gebeurd
Wat een lef, tenzij het uiteraard de foto van iemand anders is.Bartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41:
Verwijderd
Ja, naja goed jammer dat er mensen zijn die dat soort dingen doen..Bartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:30:
[...]
Waarschijnlijk is het gewoon stom van mij geweest dat ik die trojans binnen heb kunnen laten komen...
Ik snap de lol er niet van om zulke dingen te verspreiden en vervolgens iemands account te hacken.
Het is gewoon diefstal
Is het ook stom van jezelf als iemand bij je thuis een ruitje inslaat en al je spellen jat? Denk je dan ook "had ik maar bullet proof ruiten moeten nemen..."?Bartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:30:
[...]
Waarschijnlijk is het gewoon stom van mij geweest dat ik die trojans binnen heb kunnen laten komen...
Dat vind ik iets wezenlijk anders. Je kunt dit meer vergelijken met: was ik maar voorzichtiger geweest met mn laptop en hem niet voor het raam gelegd toen ik ging slapen. Maar ik heb er nog vertrouwen in dat ik hem terug krijg. Tot nu toe ziet de service van Steam er goed uit (je kan je verhaal makkelijk kwijt en ze zeggen precies wat ze van je verwachten om je account te bewijzen).NickThissen schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:49:
[...]
Is het ook stom van jezelf als iemand bij je thuis een ruitje inslaat en al je spellen jat? Denk je dan ook "had ik maar bullet proof ruiten moeten nemen..."?
Als die het uberhaupt waren natuurlijk.Bartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:30:
[...]
Een trojan hoeft geen keylogger te zijn.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nouja ik ben wel zeker aangezien ik een paar dagen terug zo'n schermpje omhoog kreeg van steam dat ik opnieuw in moest loggen omdat mn account ergens anders ingelogd was, dus toen heb ik mn wachtwoord ingetyped...MeNTaL_TO schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:35:
[...]
Als die het uberhaupt waren natuurlijk.
Een trojan hoeft geen keylogger te zijn.
Je kan mij ook wel in de lijst zetten.
Steamid: k4kl44s
Ik ben sinds het free weekend om: ik hou op dit moment meer van lekker fast-paced schieten dan langzaam tactisch spelen met bc2
Steamid: k4kl44s
Ik ben sinds het free weekend om: ik hou op dit moment meer van lekker fast-paced schieten dan langzaam tactisch spelen met bc2
"Steam is temporarily unavailable. Please try again later"
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
-
Verwijderd
juppowerplay schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:02:
Meer mensen last van?
Verwijderd
Wat dacht je dat de hele wereld doet met downloaden?NickThissen schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:47:
Is toch ook stelen
Maak een nieuw steam account, voeg hem toe en vraag wie op dat plaatje is (niet zeggen dat jij bart ben duuh).Bartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41:
Zeg dat je naar de politie bent gegaan met die foto en zeg tegen hem dat ie gepakt gaat worden omdat ze een ip check gaan doen op de mail die hij heeft gestuurd.. effe bang maken tokk.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Als je de beta van Steam draait dan terug gaan naar de standaard versie. Dit hielp bij mij ook.powerplay schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:02:
Meer mensen last van?
code:
1
| steam.exe -clearbeta |
He, bedankt man!robkamp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:41:
[...]
Als je de beta van Steam draait dan terug gaan naar de standaard versie. Dit hielp bij mij ook.
code:
1 steam.exe -clearbeta
Ik mooi de hele middag niet hebben kunnen gamen
-
Raar, nergens last van gehad (ook met beta) wel een aantal potjes achter elkaar flinke lag (meer dan normaal voor mijn gevoel).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De rest heeft allemaal last gehad van L4D2 DLC downloaders. Lucky....MeNTaL_TO schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:19:
Raar, nergens last van gehad (ook met beta) wel een aantal potjes achter elkaar flinke lag (meer dan normaal voor mijn gevoel).
Kan ik jaloers zijn met me 0.8
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Zonet ff gespeeld, kom ik op een of andere vage server...
Ik killde 1 iemand werd meteen level 70, vanaf level 34
.
Alles geunlocked, aan de ene kant wel leuk, maar zelf doen spreekt mij toch meer aan
, daarnaast moeten mensen niet gaan denken dat ik zo goed ben als iemand van level 70 
Ik heb gelijk maar ff een mailtje gestuurd om te kijken of ze het nog terug kunnen zetten...
Ik killde 1 iemand werd meteen level 70, vanaf level 34
Alles geunlocked, aan de ene kant wel leuk, maar zelf doen spreekt mij toch meer aan
Ik heb gelijk maar ff een mailtje gestuurd om te kijken of ze het nog terug kunnen zetten...
Niet vervelend bedoelt, maar u heeft onder een steen gelegen de afgelopen weken\maanden...k4kl44s schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:35:
Ik killde 1 iemand werd meteen level 70, vanaf level 34.
Alles geunlocked, aan de ene kant wel leuk, maar zelf doen spreekt mij toch meer aan, daarnaast moeten mensen niet gaan denken dat ik zo goed ben als iemand van level 70
Een bekend probleem op de PC...
Volgens mij kunnen ze er niks aan doen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
De rank van iemand zegt niks over de skillk4kl44s schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:35:
Ik killde 1 iemand werd meteen level 70, vanaf level 34.
Alles geunlocked, aan de ene kant wel leuk, maar zelf doen spreekt mij toch meer aan, daarnaast moeten mensen niet gaan denken dat ik zo goed ben als iemand van level 70
En let in het vervolg op teksten als 'Your daily XP boost' als je een server in komt, dan moet je gelijk wegwezen dus.
De stimulus package is nu in de presale bij steam:
Normaal €15, maar nu "wel" 10% afgeprijst en dus voor € 13,50.
http://store.steampowered.com/app/10195/
Een schandalige prijs als je t mij vraagt, 3 euro per map als je t volledige bedrag betaald. Zeker gezien dit weekend CoD4 voor 12,50 te koop is op steam.
Een schandalige prijs als je t mij vraagt, 3 euro per map als je t volledige bedrag betaald. Zeker gezien dit weekend CoD4 voor 12,50 te koop is op steam.
[ Voor 9% gewijzigd door Gammro op 23-04-2010 21:43 ]
zag het net ook verschijnen, wat een ongelovelijke uitzuigerij, voor mij geen activision games meer.Gammro schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:42:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Het is aardig aan de prijs ja, mja, het verkoopt toch wel weer goed.
Ze verdienen er goud geld aan iig.
Ze verdienen er goud geld aan iig.
Ik koop geen mappack, ik krijg een mappack.
We weten allemaal dat we bij de oudere spellen een gratis mappack kregen en dat we uit eindelijk zelf aan de slag mochten gaan om mappen te maken (CoD 1 + UO). Het draait weer alleen maar om winst aangezien dit spel een goed verkocht spel is en daarmee meer winst uit probere te trekken. Ik speel normaal altijd 1 spel heel lang met daarnaast nog andere spellen en ja dat was bij CoD UO dat ik lang speelde. (geweldig spel) Maar bij Mw2 zit ik me te ergeren aan de slechte verbinding met de host of kom in aanraking met cheaters... Het is in ieder geval altijd iets. Het feit dat je ff snel kunt knallen niet meer aan de orde komt.
RegardZ FerdinandeZ
Ps betreft die hacker van je steamaccount hoop ik dat het je lukt om je account terug te krijgen en dat diegene flink zal boeten...
We weten allemaal dat we bij de oudere spellen een gratis mappack kregen en dat we uit eindelijk zelf aan de slag mochten gaan om mappen te maken (CoD 1 + UO). Het draait weer alleen maar om winst aangezien dit spel een goed verkocht spel is en daarmee meer winst uit probere te trekken. Ik speel normaal altijd 1 spel heel lang met daarnaast nog andere spellen en ja dat was bij CoD UO dat ik lang speelde. (geweldig spel) Maar bij Mw2 zit ik me te ergeren aan de slechte verbinding met de host of kom in aanraking met cheaters... Het is in ieder geval altijd iets. Het feit dat je ff snel kunt knallen niet meer aan de orde komt.
RegardZ FerdinandeZ
Ps betreft die hacker van je steamaccount hoop ik dat het je lukt om je account terug te krijgen en dat diegene flink zal boeten...
[ Voor 8% gewijzigd door FerdinandeZ op 23-04-2010 22:16 ]
Ik heb 'm zojuist ge pre-ordered.
Ja, ik erger me aan veel dingen bij MW2. Maar! Ik vind het toch nog steeds een dijk van een spel, als ik geen last heb van de technische kreupelheid dan vermaak ik mij er heerlijk mee. Of soms negeer ik de problemen gewoon en focus ik mij gewoon op de positieve kanten.
Plus de recente ontwikkelingen bij IW heeft ermee te maken. De mensen die verantwoordelijk zijn/waren voor IWnet zijn inmiddels daar weg. Ik hoop dat mijn vertrouwen in Activision ze wellicht het licht doet zien om er als nog Dedi's in te patchen. Ik hoop dat ze de gebroken botten van de achterliggende technologie nog aan elkaar kunnen schroeven.
Activision, alsjeblieft!
Ja, ik erger me aan veel dingen bij MW2. Maar! Ik vind het toch nog steeds een dijk van een spel, als ik geen last heb van de technische kreupelheid dan vermaak ik mij er heerlijk mee. Of soms negeer ik de problemen gewoon en focus ik mij gewoon op de positieve kanten.
Plus de recente ontwikkelingen bij IW heeft ermee te maken. De mensen die verantwoordelijk zijn/waren voor IWnet zijn inmiddels daar weg. Ik hoop dat mijn vertrouwen in Activision ze wellicht het licht doet zien om er als nog Dedi's in te patchen. Ik hoop dat ze de gebroken botten van de achterliggende technologie nog aan elkaar kunnen schroeven.
Activision, alsjeblieft!
Modern Warfare 2 is door Activion denk ik al afgeschreven.
Ze zullen niks doen om de host problemen etc beter te maken.
Ik blijf het nog wel spelen, omdat als ie werkt het tof is. Maar ik ga geen mappackage kopen.
Daar vertrouw ik het niet genoeg voor.
(Je hebt al heel veel host problemen enzo, dus als ik zo'n mappack koop wil ik wel de garantie dat het ook werkt en ik veel de nieuwe maps speel.) Bij Xbox was dit geen probleem, omdat (in mijn inziens) daar bijna geen hostproblemen zijn. Daar werkt het dus ook, maar voor de pc heb ik die garantie (nog) niet.
Ik blijf het nog wel spelen, omdat als ie werkt het tof is. Maar ik ga geen mappackage kopen.
(Je hebt al heel veel host problemen enzo, dus als ik zo'n mappack koop wil ik wel de garantie dat het ook werkt en ik veel de nieuwe maps speel.) Bij Xbox was dit geen probleem, omdat (in mijn inziens) daar bijna geen hostproblemen zijn. Daar werkt het dus ook, maar voor de pc heb ik die garantie (nog) niet.
Ik heb even een inhoudelijke vraag over het spel. Ik ben bezig met de cold-blooded challange (voor cold-blooded pro) maar ik heb geen idee wat de bedoeling is.
Wat is het vernietigen van een killstreak? Is dat iemand dood maken die net een killstreak aan het hebben is? Of is dat een harrier van de tegenstander uit de lucht halen?
Wat is het vernietigen van een killstreak? Is dat iemand dood maken die net een killstreak aan het hebben is? Of is dat een harrier van de tegenstander uit de lucht halen?
Het is iets uit de lucht schieten (Harrier, UAV, AC-130 enz) of een Sentry Gun slopen.Fishlip schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:37:
Ik heb even een inhoudelijke vraag over het spel. Ik ben bezig met de cold-blooded challange (voor cold-blooded pro) maar ik heb geen idee wat de bedoeling is.
Ik dacht juist dat Activision zo graag IWnet wilde ipv dedicated servers, niet IW zelf?LzpAppel schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:29:
Activision, alsjeblieft!
Mja, de support voor MW2 is sowieso al belabberd, dus die servers gaan er nooit komen, helaas.
Niet zeiken, PS3 en Xbox360 moesten voor cod 4 mappacks ook al betalen terwijl deze voor pc gratis waren.Verderf schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:47:
[...]
zag het net ook verschijnen, wat een ongelovelijke uitzuigerij, voor mij geen activision games meer.
Waarom denk je dat het IWnet heet? En dat Activision nu van de daken schreeuwt dat de volgende delen Dedicated servers zullen hebben?superbassie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:44:
[...]
Ik dacht juist dat Activision zo graag IWnet wilde ipv dedicated servers, niet IW zelf?
Mja, de support voor MW2 is sowieso al belabberd, dus die servers gaan er nooit komen, helaas.
Als ik als Activision zo'n p2p systeem zou bouwen, dan zou ik het niet naar een zuster studio noemen.
Het is alleen zo dat ik het spel net 1 dag hebkw_nl schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:42:
[...]
Niet vervelend bedoelt, maar u heeft onder een steen gelegen de afgelopen weken\maanden...
Een bekend probleem op de PC...
Volgens mij kunnen ze er niks aan doen.
Maargoed ff wat research kan natuurlijk geen kwaad
edit: en tijdens het free weekend ook gespeeld...
[ Voor 6% gewijzigd door k4kl44s op 23-04-2010 23:02 ]
Ik heb mn account weer terug. Steam is misschien nooit het meest ideale platform met z'n VAC bans die soms niet helemaal terecht zijn, maar ik moet ze wel nageven dat ze mij gewoon binnen 12 uur geholpen hebben, wat ik erg netjes vind voor zo'n groot bedrijf. Ik ga nog even z'n 'vrienden' onderspammen en dan weer lekker coddenBartske schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41:
Mja, dacht ergens gelezen te hebben dat IW onder druk werd gezet ofso.LzpAppel schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:54:
[...]
Waarom denk je dat het IWnet heet? En dat Activision nu van de daken schreeuwt dat de volgende delen Dedicated servers zullen hebben?
Als ik als Activision zo'n p2p systeem zou bouwen, dan zou ik het niet naar een zuster studio noemen.
Anyway, ik lees nu net dat Activision 'not overly concerned' was door de beslissing van IW, maar die hebben toch ook wel gezien dat het niet werkte zo. Ga er nu wel vanuit dat dit de laatste CoD is zonder dedicated servers.
Ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat dit de laatste PC FPS is zonder dedicated servers.superbassie schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:09:
[...]
Mja, dacht ergens gelezen te hebben dat IW onder druk werd gezet ofso.
Anyway, ik lees nu net dat Activision 'not overly concerned' was door de beslissing van IW, maar die hebben toch ook wel gezien dat het niet werkte zo. Ga er nu wel vanuit dat dit de laatste CoD is zonder dedicated servers.
Denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Op de consoles werkt het namelijk wel prima, dus waarom zou het op de PC niet kunnen werken? Het is waarschijnlijk fout gegaan met porten naar de PC ofzo, maar in principe zou het op de PC net zo goed kunnen werken. Natuurlijk is het niet ideaal en zijn dedicated servers beter, maar als een bedrijf een goede reden denkt te hebben om geen dedicated servers te maken dan zullen ze echt niet denken "wacht, bij MW2 werkte het niet, dus dan kunnen wij het ook niet"...LzpAppel schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:16:
[...]
Ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat dit de laatste PC FPS is zonder dedicated servers.
Verwijderd
wat kan activision doen aan de host-problemen? iedereen een betere pc en internetconnectie geven?, als je geen host problemen wil moet je zelf maar een goede pc kopen en een dure internetverbinding zodat jij altijd host ben. zo niet dan kan je niet activision de schuld geven.TheBleeder schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:34:
Modern Warfare 2 is door Activion denk ik al afgeschreven.
Hielp bij mij niks, speciaal juist beta dus geïnstalleerd en weer gede-installeert. Connecten naar online game doet het niet.robkamp schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:41:
[...]
Als je de beta van Steam draait dan terug gaan naar de standaard versie. Dit hielp bij mij ook.
code:
1 steam.exe -clearbeta
Me geduld ondertussen aardig op te raken.
Inderdaad, ik kan dat niet zomaar stellen. Maar ik denk dat het bedrijven 2 of wellicht 3x extra laat denken voordat ze zoiets gaan proberen bij een FPS.NickThissen schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 10:30:
[...]
Denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Op de consoles werkt het namelijk wel prima, dus waarom zou het op de PC niet kunnen werken? Het is waarschijnlijk fout gegaan met porten naar de PC ofzo, maar in principe zou het op de PC net zo goed kunnen werken. Natuurlijk is het niet ideaal en zijn dedicated servers beter, maar als een bedrijf een goede reden denkt te hebben om geen dedicated servers te maken dan zullen ze echt niet denken "wacht, bij MW2 werkte het niet, dus dan kunnen wij het ook niet"...
"Het is waarschijnlijk fout gegaan met porten naar de PC ofzo"
Dat punt daar word ik niet lekker van, je moet namelijk geen games naar de PC poorten. Je moet in mijn ogen helemaal niks poorten.
Als je iets goeds voor de PC wilt hebben dan moet je het daarvoor maken, hetzelfde geld voor de PS3 & Xbox. Als je iets doet, doe het dan goed.
Omdat ik dit spel al gekocht heb blijf ik er bij tot er wat beters/leukers om de hoek komt, maar een gepoorte shooter zonder dedicated servers laat ik vooral links liggen. Plus dat ik titels van Activistion/IW en die nieuwe studio niet meer ga pre-orderen en eerst even rustig de kat uit de boom kijk.
Plus, voor MW2 hou ik nog steeds hoop dat er of door Activision of door een andere partij dedicated servers in worden gepached/gehacked.
Verwijderd
dlc op steam is te preloaden!
Available: 4 May 2010
This game will unlock in approximately 1 week, 3 days and 8 hours
kost wel geteld.
14,99€
-10%
13,49€
zat er dik in dat het nu wel geld ging kosten, MW2 niet voor niets in steam geintergreerd.
kost wel geteld.
14,99€
-10%
13,49€
zat er dik in dat het nu wel geld ging kosten, MW2 niet voor niets in steam geintergreerd.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 11:44 ]
An meiner hula!
Ik zat inderdaad ook te kijken. Voor CoD4 vond ik de €7,50 (gratis voor PC-gamers, yeahGammro schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:42:
En toch zal 75% van de CoD:MW2 spelers het wel kopen, en ik waarschijnlijk ook nog wel
Daar ben ik het wel mee eens, maar het lijkt me vrij duidelijk dat MW2 wel een port is van console naar PC.LzpAppel schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:30:
[...]
"Het is waarschijnlijk fout gegaan met porten naar de PC ofzo"
Dat punt daar word ik niet lekker van, je moet namelijk geen games naar de PC poorten. Je moet in mijn ogen helemaal niks poorten.
Als je iets goeds voor de PC wilt hebben dan moet je het daarvoor maken, hetzelfde geld voor de PS3 & Xbox. Als je iets doet, doe het dan goed.
Het is ook eigenlijk bijna niet te doen om een spel twee keer te maken, een keer voor consoles en een keer voor PC... Het platform is zo verschillend dat je echt twee keer hetzelfde spel aan het maken bent. Bedrijven zullen dus altijd een port gebruiken. Het is alleen gebruikelijker om een port van PC naar console te maken, mede ook omdat games op de PC meestal wat betere graphics (kunnen) hebben.
Net potje invasion, speelde heel erg goed. Naja, eindelijk mijn harrier, even wachten tot de chopper gunner, ik dacht dat ik de nuke wel ging halen. Ik naar een veilig plekje toe om mijn chopper te besturen, net na mn eerste kill een 'host migration'. Ach wat jammer, moet ik nog langer wachten op mn nuke. Je kent het wel, match beginning in 5, 4, 3, 2, 1 en ik zie een laptopje dichtgeklapt worden en de chopper gunner was opeens van de radar verdwenen. Dankuwel IWnet
Ondertitel
Tja 13,50 dat is +/- drie pakken peuken, er zijn wel eens weekends dat het er meer zijn.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Weet iemand hier wat "Steam-evaluatie" betekent? Dit staat in je Steam profiel onder Gameplaystatistieken. Dit nummer wijzigt regelmatig. Ben er gewoon even benieuwd naar.
Belachelijk.. Eerst betaal ik 60 euro voor een spel dat zat problemen geeft en online weet ik hoeveel last heeft van connecten als je met meerdere mensen in een team wil.. En nu moet ik nog bijbetalen voor maar 5 extra maps (waarvan een deel gewoon een remake is).. echt belachelijk...Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:42:
dlc op steam is te preloaden!
kost wel geteld.
14,99€
-10%
13,49€
En wedden dat als je deze niet neemt je helemaal problemen met connecten krijgt vanwege alle servers waar ze de andere maps draaien..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.