DNA_Saint schreef op donderdag 22 april 2010 @ 02:45:
OMFG! Ik heb net win7 geinstalleerd en ook COD. Dus ik dacht, laat ik ff lekker een potje spelen.
Eerste server TDM.
[knip]
ik disconnect en join opnieuw een TDM.
[knip]
Ik kies een andere gametype. Sabotage.
[knip]
Ik disconnect en join weer. ja, hoor, weer dezelfde server.
=============
Oh, ik ging net in een groundwar server.
Start het spel en is het Hardcore TDM. Maakt mij niks uit. Maar is toch raar...
Dat heb ik nog niet zo meegemaakt maar feit is wel dat TDM en Ground War meer 'bugged' zijn door foute servers dan andere modes.
-------------------------------------------
Laatst had ik een post over hackers en dat een aantal mensen die bepaalde tools gebruikten massaal werden gebanned. Dit bleek uiteindelijk te kloppen omdat VAC een update heeft gehad. Toch worden er meer trucs op servers toegepast (dat niet kunnen lopen bijvoorbeeld) die van andere tools afkomstig moeten zijn.
doen ze bij IW geen research naar hacktools? Op zich zou het cheaten zo makkelijk de nek omgedraaid kunnen worden doordat die hacktools ook in het werkgeheugen zitten. Zo kun je veel uitsluiten. Wanneer die tools een update krijgen en een tijdje niet meer ontdekt worden dan kunnen ze met hetzelfde gemak weer worden geblocked.
Uiteindelijk stopt het cheaten wel (het zij voor slechts een paar maanden uiterlijk) omdat niet iedereen aldoor het risico wil lopen gebanned te worden. Het is dat IW tegenwoordig niet zoveel medewerkers heeft maar uiteindelijk zal het spel hieraan kapot gaan.
Waar kom je weinig gehackte servers tegen? HQ Pro is een mode waar je ze niet vaak tegen komt. Voorheen helemaal niet maar ook daar maak je het nu mee. De ranks van spelers worden aardig verknoeid op deze manier.
Bij mij gebeurde dit toen ik halverwege lvl 69 zat en dus was het niet zo erg maar wat als je net in een prestige zit en je bent plotsklaps lvl 70? Dat is vervelender.
Het spel is nog steeds leuk maar naast de bestaande problemen met het spel waar ik mee kon leven (connectietroubles) zijn daar de cheaters aan toegevoegd. Zelfs counterstrike heeft in de beginperiode nog niet zoveel cheaters gehad. En toen bleef het beperkt tot aimbots en wallhacks maar tegenwoordig zijn zelfs de stats van andere spelers niet meer heilig. Dat is een groot probleem aan het worden. Hackers verpesten op die manier veel meer dan een potje omdat je statistieken niet zomaar kan terugdraaien (nouja, niet op legale wijze dan).
Ik speel nu gewoon geen TDM en Ground War meer om deze reden, dat is toch triest?