Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:21
LzpAppel schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:46:
[...]

De extended mags vind ik ook heerlijk, alleen ik zit in tweestrijd tussen de extra diepte of meer kogels in het magazijn. De ene dag loopt FMJ beter terwijl het de dag daarna extended mags kan zijn.
Extend mags zijn echt top, halverwege even stoppen met schieten. 9 van de 10 keer denken ze dat je aan het reloaden bent...

Gisteren en noobtuber met oneman army het leven zuur gemaakt. Op alle manieren gekillt.
Knife, sempex op zijn reet, headshot, zelfmoord met een gekookte granaat... Bleek het zo'n Engels kut kind te zijn. Stuurt hij daarna een berichtje met dat hij me moeder gaat n**ken.... :+

Maar geantwoord dat hij dat pas mag als hij haar op z'n ballen heeft ;)

[ Voor 0% gewijzigd door kw_nl op 21-04-2010 11:03 . Reden: Typo ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
kw_nl schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:35:
[...]

Extend mags zijn echt top, halverwege even stoppen met schieten. 9 van de 10 keer denken ze dat het reloaden bent...

Gisteren en noobtuber met oneman army het leven zuur gemaakt. Op alle manieren gekillt.
Knife, sempex op zijn reet, headshot, zelfmoord met een gekookte granaat... Bleek het zo'n Engels kut kind te zijn. Stuurt hij daarna een berichtje met dat hij me moeder gaat n**ken.... :+

Maar geantwoord dat hij dat pas mag als hij haar op z'n ballen heeft ;)
Alleen het halen van de Extend mags is wat lastig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:21

steveman

Comfortabel ten onder

chimera2 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:50:
[...]

Ah joh, gewoon al je classes inrichten met dat wapen + FMJ (eventueel wat afwisselingen qua perks, bling misschien...) en na niet al te lang heb je 't binnen.

Ook helpt het als je de kans grijpt om even een stap terug te doen om door een muurtje oid te schieten :)

Voor alle primary weapons (behalve snipers) is me dat inmiddels gelukt op die manier.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Maar niet onmogelijk. :P

Bij het ene wapen gaat het sneller dan met een ander. Je moet net in de juiste situatie zitten en op een goede map spelen.
Skidrow, Terminal, Highrise, Rundown(een hele goede om het halen) en Favela zijn daarvoor goede mappen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wejoo dit moeten jullie zien....heb me echt vermaakt:P echt lachen is dit... :9 ! http://www.youtube.com/watch?v=k9Mg2Qa0-cQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 22:31
Hahaha dat filmpje is komisch, zeker met die muziek erachter :P
Waar ik mijn ext. mags snel haalde met de Tar was HC:HQ op Afghan: die kleine bunker die op de grot uitkijkt zit er eigenlijk altijd wel iemand (zeker als daar de HQ is :P), en dankzij HC schiet je iemand zo door die bunkermuur heen. Al gauw 9 bullet penetration kills per potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:03:
Wejoo dit moeten jullie zien....heb me echt vermaakt:P echt lachen is dit... :9 ! http://www.youtube.com/watch?v=k9Mg2Qa0-cQ
Best lachen inderdaad. :D

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
[...]

niet onmogelijk en de 10.000 XP zijn me ook wat waard :P Zoals idd hierboven ook gezegd: gewoon FMJ equippen op elke gun en na een tijdje unlocken ze wel.

[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 21-04-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Vooral op de guns met goede ironsights is het 'makkelijk' de Scar en de TAR bijv.

De enige sniper waar ik het voor gehaald heb is de .50. Maar daar heb ik inmiddels ook de fall camo voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het behalen van 40 kills met FMJ vind ik voor de sniperrifles erg moeilijk. Voor de WA2000 heeft het erg lang geduurd voordat ik deze voor elkaar had. :(

Nu zit ik in mijn eerste prestige dus moet dit opnieuw maar goed, ik moet toch voor al mijn camo's weer dus het wordt weer een weekje schuilen in de bosjes. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Het punt waarop ik er meestal wel een paar pak is op Estate.

Als je beneden aan de berg spawned moet je gelijk op de weg naar boven gaan liggen. Er staan er meestal wel een paar achter het muurtje :) Daar kan je mooi doorheen schieten.

En weet ook dat door glas heen schieten een bullet penetration kill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
LzpAppel schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:53:
Vooral op de guns met goede ironsights is het 'makkelijk' de Scar en de TAR bijv.

De enige sniper waar ik het voor gehaald heb is de .50. Maar daar heb ik inmiddels ook de fall camo voor :)
Klopt, anders ben je praktisch verplicht om Bling te gebruiken, zonder lekkere sight schiet natuurlijk niet.

Op Assault Rifles is het uberhaupt goed te doen maar met snipers idd zeer lastig.
LzpAppel schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:12:
En weet ook dat door glas heen schieten een bullet penetration kill is.
dat wist ik niet. handig _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door KingKoning op 21-04-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Als je aan het sniperen bent en je ziet een gun achter een muurtje steken. Gewoon door de muur heen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, joinde net een potje, meteen host migration. Ik werd host, en niemand kon lopen... uh oh?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

steveman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:26:
Hmm, joinde net een potje, meteen host migration. Ik werd host, en niemand kon lopen... uh oh?
jij wel of ?

En over bullet penetration kills. Volgens mijn collega kun je achter het glas gaan zitten (:+ )in Skidrow
Je kunt per raam twee keer erdoor heen schieten en dan moet je naar een andere raam om aan die kills te raken.

[ Voor 33% gewijzigd door Frostbite op 21-04-2010 12:42 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Sc0rPi0N schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:39:
[...]

jij wel of ?

En over bullet penetration kills. Volgens mijn collega kun je achter het glas gaan zitten (:+ )in Skidrow
Je kunt per raam twee keer erdoor heen schieten en dan moet je naar een andere raam om aan die kills te raken.
want dat glas breekt na 2 kogels? of bedoel je dat kogelvrije glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:08
Sc0rPi0N schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:39:
[...]
Zo ben ik aan mijn FMJ kills van de Intervention gekomen. Op terminal had ik iets van 10 FMJ kills erbij in 1 potje.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:21:
[...]

want dat glas breekt na 2 kogels? of bedoel je dat kogelvrije glas?
glas breek na 2 schoten (eerste schot wordt het fuzzy, 2 breek het uit elkaar)
of na 1 schot en een hoop tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
hahahah die kung fu attack op de eerste 10 sec is het beste :D. Lol ziet er nog uit alsof het klopt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nee ik ook niet, inmiddels wel weer host geweest vanaf de start, zonder problemen.

En mooi via taskmanager 't spel uitgegooid omdat er eentje zat te wallhacken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:53:
[...]

Nee ik ook niet, inmiddels wel weer host geweest vanaf de start, zonder problemen.

Ik kwam gister ook weer zo'n gast tegen met wallhack en aimbot. Heb hem even gevraagd wat hij er leuk aan vond en hoe oud hij was, maar hij had het te druk geloof ik.
Lachen :) Haha ik had al eens gehoord dat het er maf uit ziet als je zo loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Haha, dat is echt leuk. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:19
Die eerste actie in dat filmpje dacht ik echt van .... W T F :F Is die kerel aan het doen _O-

[ Voor 21% gewijzigd door Spekker op 21-04-2010 16:52 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:57
steveman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:53:
[...]

Probeer eens MW2 Server Admin Tool. Aanzetten voordat je gaat gamen, juiste netwerkkaart kiezen (meestal gewoon optie 1), en dan in je ingame browser naar http://127.0.0.1:28961/ surfen. Kun je iedereen die in je game zit bannen (als je host bent).

Kun je die cheatertjes mooi bannen, heb je er nooit meer last van, en kun je zelf lekker verder spelen. Je moet alleen niet jezelf bannen, dan flipt je internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mha, loop liever geen steamban op :o

(hoewel ze zelf zeggen dat dit niet gebeurt...)

[ Voor 41% gewijzigd door steveman op 21-04-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol heb dit net een tijdje gedaan, best lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol, FFA is wel handig om even wat shotgun kills te krijgen :D Win ook meteen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16-09 17:05
Net ff een potje op m'n PS3 gedaan, score: 0 - 10 :+
Respect voor mensen die met een controller shooters kunnen spelen, maar ik hou het wel gewoon bij de PC versie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik had vandaag de AK47 geunlocked. Heb hem nooit zo prettig gevonden (te weinig kracht naar mijn mening) maar de 2e ronde dat ik m gebruikte, en ik stond dik bovenaan met 50 (!) kills wat echt 3 keer zo veel is als normaal :P wel in domination, dus echt veel boeit het niet.

Ik ga hem trouwens verkopen, ik heb het met verhuizen weken lang niet gedaan, en het is niet dat ik het miste. Toen ik echter gister weer begon te spelen begon het te kriebelen en er gaat nu dus weer veeeeeel te veel van mn tijd in zitten. Dus weg ermee dan maar ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Awesome! :D Care joining me om dat ook een keer te gaan doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hm, ik vind het niet zo heel leuk moet ik zeggen :p
Met dat muziekje ziet het leuk uit ja, maar in het spel zal het wel tegenvallen. Als ik iemand zo zie lopen dan schiet ik em gewoon neer zonder erbij na te denken, dan ga ik echt niet in een deuk liggen van het lachen ofzo :\

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Ingame zal ik er ook weinig om lachen denk ik. maar om het zo te zien is het wel grappig hoe dom het eruit ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wel een minder potje gehad.
Ik speelde Team Deathmatch,Stond op een gegeven moment met 13 kills en 0 death. (2.40 min ofzo).
Toen ging oppeens iedereen in mijn team weg. speelde ik in men 1tje tegen 5 andere.
Normaal is dat wel leuk. maar hun waren zeer tactisch. 2 snipers 2 flankers en 1 rusher.
Op een gegeven moment maar gaan campen met mijn claymores en famas.
Eindstand was toen oppeens 16 kills. 14 deaths. (wel slecht zoveel dood maarja.)beetje matig van mensen die oppeens weggaan in een perfect potje waarin we voorstonden met iedereen een goede ping(ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, maar doe dat alsjeblieft alleen in FFA :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

steveman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:26:
Hoe kan je zien dat jij de host bent eigenlijk?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17
Woej, net maar weer eens MW2 gespeeld nadat ik hem ongeveer 2 maanden in de kast had gezet (Xbox Live was verlopen, en had ff geen geld voor nieuwe kaart :X ) Maar het blijft wel een verslavend spel zeg. Ging meteen weer lekker :9

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
steveman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:29:
Mha, loop liever geen steamban op :o

(hoewel ze zelf zeggen dat dit niet gebeurt...)
Nee dat gebeurt niet omdat het verder niets met MW2 te maken heeft. Het blokkeert alleen de IP van de speler die je bant, waardoor hij jou pc niet meer kan bereiken. In MW2 krijgt hij dan een 'time-out', wat net zo goed gebeurt als jij je proces afsluit, of als jouw pc opeens uitvalt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
Tower410 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:14:
[...]

Nee dat gebeurt niet omdat het verder niets met MW2 te maken heeft. Het blokkeert alleen de IP van de speler die je bant, waardoor hij jou pc niet meer kan bereiken. In MW2 krijgt hij dan een 'time-out', wat net zo goed gebeurt als jij je proces afsluit, of als jouw pc opeens uitvalt of zo.
Ik vraag me af hoe het programma weet welke ip's bij welke speler hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

OMFG! Ik heb net win7 geinstalleerd en ook COD. Dus ik dacht, laat ik ff lekker een potje spelen.

Eerste server TDM.
Iedereen zit vast, kan niet lopen.
Is een bug dat ik al een keer eerder heb gehad.

ik disconnect en join opnieuw een TDM.
GVD weer dezelfde server. Ik disconnect en join opnieuw. En ja hoor, weer dezelfde server.
heb hierdoor 3 losses al.

Ik kies een andere gametype. Sabotage.
En ja, hoor. Weer dezelfde bug.
Ik disconnect en join weer. ja, hoor, weer dezelfde server.

Klote zooi

=============
Oh, ik ging net in een groundwar server.
Start het spel en is het Hardcore TDM. Maakt mij niks uit. Maar is toch raar...

[ Voor 12% gewijzigd door DNA_Saint op 22-04-2010 03:04 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
DNA_Saint schreef op donderdag 22 april 2010 @ 02:45:
.
GVD weer dezelfde server. Ik disconnect en join opnieuw. En ja hoor, weer dezelfde server.
heb hierdoor 3 losses al.
Ik heb met m'n level 30' ertje ruim 70 losses en maar 15 wins ofzo...

(maarjah, ik speel eigenlijk uitsluitend FFA op het moment :D )

Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit spel alleen op m'n ps3 hou, of dat ik de pc versie ook een kans zal gunnen...

Kan inmiddels redelijk met de controller spelen (sta bijna altijd wel in top3 per match, ook als ik alleen m'n pistooltje gebruik 8)7 ) maar het heeft niet de ehh... ' diepgang ' die ik altijd ervaarde met toetsenbord en muis, alsof je er dan meer 'in' zit :P

Maarjah het is, blijft en speelt als een console game...

Lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Dorest0rm schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:26:
[...]

Ik vraag me af hoe het programma weet welke ip's bij welke speler hoort.
Hij logt pakketjes die langskomen, en aangezien jouw pc als host toch echt die naam van die speler moet weten, zal die ook heus wel een keer langskomen (waarschijnlijk gewoon in het 1e pakketje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is er eigenlijk al meer bekend over Mappack 2? De nieuwe maps speel ik met enorm veel plezier, echt top zijn ze. Volgende maand komen ze op de PS3/PC, maar daarna zou redelijk snel weer een nieuw pack moeten volgen.

Ongetwijfeld gaan ze niet met de nieuwe CoD concureren, dus dat betekend dat deze zomer het 2de pack online zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

DNA_Saint schreef op donderdag 22 april 2010 @ 02:45:
OMFG! Ik heb net win7 geinstalleerd en ook COD. Dus ik dacht, laat ik ff lekker een potje spelen.

Eerste server TDM.
[knip]
ik disconnect en join opnieuw een TDM.
[knip]
Ik kies een andere gametype. Sabotage.
[knip]
Ik disconnect en join weer. ja, hoor, weer dezelfde server.
=============
Oh, ik ging net in een groundwar server.
Start het spel en is het Hardcore TDM. Maakt mij niks uit. Maar is toch raar...
Dat heb ik nog niet zo meegemaakt maar feit is wel dat TDM en Ground War meer 'bugged' zijn door foute servers dan andere modes.

-------------------------------------------

Laatst had ik een post over hackers en dat een aantal mensen die bepaalde tools gebruikten massaal werden gebanned. Dit bleek uiteindelijk te kloppen omdat VAC een update heeft gehad. Toch worden er meer trucs op servers toegepast (dat niet kunnen lopen bijvoorbeeld) die van andere tools afkomstig moeten zijn.

doen ze bij IW geen research naar hacktools? Op zich zou het cheaten zo makkelijk de nek omgedraaid kunnen worden doordat die hacktools ook in het werkgeheugen zitten. Zo kun je veel uitsluiten. Wanneer die tools een update krijgen en een tijdje niet meer ontdekt worden dan kunnen ze met hetzelfde gemak weer worden geblocked.

Uiteindelijk stopt het cheaten wel (het zij voor slechts een paar maanden uiterlijk) omdat niet iedereen aldoor het risico wil lopen gebanned te worden. Het is dat IW tegenwoordig niet zoveel medewerkers heeft maar uiteindelijk zal het spel hieraan kapot gaan.

Waar kom je weinig gehackte servers tegen? HQ Pro is een mode waar je ze niet vaak tegen komt. Voorheen helemaal niet maar ook daar maak je het nu mee. De ranks van spelers worden aardig verknoeid op deze manier.

Bij mij gebeurde dit toen ik halverwege lvl 69 zat en dus was het niet zo erg maar wat als je net in een prestige zit en je bent plotsklaps lvl 70? Dat is vervelender.

Het spel is nog steeds leuk maar naast de bestaande problemen met het spel waar ik mee kon leven (connectietroubles) zijn daar de cheaters aan toegevoegd. Zelfs counterstrike heeft in de beginperiode nog niet zoveel cheaters gehad. En toen bleef het beperkt tot aimbots en wallhacks maar tegenwoordig zijn zelfs de stats van andere spelers niet meer heilig. Dat is een groot probleem aan het worden. Hackers verpesten op die manier veel meer dan een potje omdat je statistieken niet zomaar kan terugdraaien (nouja, niet op legale wijze dan).

Ik speel nu gewoon geen TDM en Ground War meer om deze reden, dat is toch triest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net 1e prestige in en ben iets meer met het mes tussen de tanden gaan spelen.
Meer pushen en eigenlijk niet zo heel veel gevend om me K/D ( speel Domi) maar viel me op dat je door dat stukje extra wat je geeft 9 van de 10 keer een ruim positief K/D hebt.

En ik heb eigenlijk hele tijd de Scar-H links laten liggen, maar 1 dag spelen 480+ kills dat ding is geweldig met SoH, Stopping Power, Steady Aim en FMJ O+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 11:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

We zitten nu in deel 20 van dit onderwerp maar het valt mij nu pas op dat er in de openingspost iets ontbreekt.

Bij de Primary wapens hoort de ACOG scope bij de attachments te staan, die staat er nu niet bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

MeNTaL_TO schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:55:
[...]

Hoe kan je zien dat jij de host bent eigenlijk?
Ik heb de lagometer er bij mijn config ingeknutseld, daarmee kan ik zien of ik host ben, (als je opeens geen lagometer meer hebt, ben je host.)

Je kan het volgensmij ook zien door als er een host migration is, en jij krijgt een seconde of 2 een zwart scherm, dan ben je host.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik zie soms ook alleen mijn naam staan (in een team) terwijl alle andere spelers nog aan het connecten zijn (bij spectators).

[ Voor 14% gewijzigd door steveman op 22-04-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 11:35
Hoite schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:07:
[...]

Ik heb de lagometer er bij mijn config ingeknutseld, daarmee kan ik zien of ik host ben, (als je opeens geen lagometer meer hebt, ben je host.)

Je kan het volgensmij ook zien door als er een host migration is, en jij krijgt een seconde of 2 een zwart scherm, dan ben je host.
Oh ok! dat is dat zwarter scherm dus soms! nu weet ik het eindelijk :) ik vroeg het me al af. eens in de zoveel tijd een zwart scherm bij host migrate... ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:56:
Ik ben net 1e prestige in en ben iets meer met het mes tussen de tanden gaan spelen.
Meer pushen en eigenlijk niet zo heel veel gevend om me K/D ( speel Domi) maar viel me op dat je door dat stukje extra wat je geeft 9 van de 10 keer een ruim positief K/D hebt.

En ik heb eigenlijk hele tijd de Scar-H links laten liggen, maar 1 dag spelen 480+ kills dat ding is geweldig met SoH, Stopping Power, Steady Aim en FMJ O+
Heb je dan geen tekort aan munitie? Zoveel kogels heeft dat ding niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:16:
[...]

Zat ik ookal aan te denken,als ik met een scar op jacht ga en heb een lekkere killstreak te pakken.
Moet ik oppeens op jacht gaan met men shotgun of wapen van tegenstander proberen te rauzen.

Nee ik hou het lekker bij men Famas en M16. Kom bijna nooit zonder kogels te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

80 kogels (20 in mag & 60 extra) is meer als voldoende voor 10+ kills... Als je er nog een fatsoenlijke secondairy (PP2000 + FMJ & Silencer in mijn geval) zit je al ruim aan de 15 - 20 kills voordat je out of ammo bent..

Mijn favo combo met de SCAR-H:
SCAR-H - Silencer & HBS
PP2000 - Silencer & FMJ

Claymores & Stuns

P1: Bling PRO
P2: Stopping Power PRO
P3: Ninja PRO

Lekker rond rennen in FFA... bijna niemand gebruikt daar Ninja, dus ik spot ze snel met mn HBS.. silenced zodat ik zelf niet gespot word op de radar.

Ninja zodat anderen met HBS me bijna niet zien, en zodat ik lekker rond kan rennen zonder geluid te maken.

Ideale combo _/-\o_

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:44:
[...]80 kogels (20 in mag & 60 extra) is meer als voldoende voor 10+ kills... Als je er nog een fatsoenlijke secondairy (PP2000 + FMJ & Silencer in mijn geval) zit je al ruim aan de 15 - 20 kills voordat je out of ammo bent..
Alsof het zo makkelijk is om zoveel kills te halen zonder zelf een keer dood te gaan. Ik heb meestal één assault rifle en een launcher als secondary en ik heb meestal genoeg ammo. Meestal ga ik dood voordat het op is. En als ik dan wel een keer out of ammo ben dan raap ik er wel één op van een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Man, gisteren wat proberen af te schieten met de Desert Eagle. Wat een verschrikkelijk boutwapen. Sowieso twee keer schieten (in normal), zelfs met stopping power aan. De terugslag van je eerste schot verneukt je alleen zo hard dat je tweede bijna onmogelijk raak gaat, Om het nog niet te hebben over de (zuinig uitgedrukt) matige iron sights van het ding. Bjegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mwaah valt mee, met die lay-out van perks en attachments telt iedere kogel.
En als ik dan door de munitie heen ben zit je al rond predator/harrier dus dan is 1x sterven geen ramp.
Moest er wel mee leren omgaan, door dat gereload, heb ik nu de irritante gewoonte na 1 salvo me LMG te reloaden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Je bedoelt reloaden voordat het mag echt leeg is? Heb ik ook.. vaak genoeg aan dood gegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:00:
[...]

Alsof het zo makkelijk is om zoveel kills te halen zonder zelf een keer dood te gaan. Ik heb meestal één assault rifle en een launcher als secondary en ik heb meestal genoeg ammo. Meestal ga ik dood voordat het op is. En als ik dan wel een keer out of ammo ben dan raap ik er wel één op van een ander.
Ja? Het is ZEKER "zo makkelijk" om zoveel kills te halen :P (Gemiddelde FFA potje van mij: 30 - 4)

Edit: whups, was vergeten dat ik als laatste posted had.. :X

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
Dat reloaden na elke kill terwijl je halve mag nog vol zit heb ik ook, en dat is zwaar irritant.
ik ben er ook al zat keer door dood gegaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:05:
Je bedoelt reloaden voordat het mag echt leeg is? Heb ik ook.. vaak genoeg aan dood gegaan :X
Ja, bij de Scar is dat wel belangrijk.
1 vijand neermaaien en dan niet reloaden bij de 2e , is vaak fataal :+
Vandaar dat ik sleight of hand gebruik, ging gisteren echt als een trein 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:15:
[...]

Ja, bij de Scar is dat wel belangrijk.
1 vijand neermaaien en dan niet reloaden bij de 2e , is vaak fataal :+
Vandaar dat ik sleight of hand gebruik, ging gisteren echt als een trein 8)
Of scavenger dan kom je inprinciepe nooit zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:21:
[...]

Of scavenger dan kom je inprinciepe nooit zonder
heb ik nog niet net begonnen met prestige, maar ik ben ook verliefd op sleight of hand O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Weet je wat wel het fijne is aan de scar?

De iron sights zijn niet zo verneukt :). Je kan dus gewoon FMJ of een HBS gebruiken zonder spijt te hebben dat het lastig is om te richten achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb gisteren eerlijk een complete Emergency Airdrop van een tegenstander kunnen pakken. Hij was op subbase ergens ver van de actie gaan staan. Ik spawnde best een eindje weg, maar toen ik hoorde "airdrop" wist ik waar hij het zou doen. Van een afstandje kon ik hem nog net pakken voordat hij krat 1 had. Bij de kistjes zette ik 2 Claymores neer (Scavenger FTW), waar hij 2 keer in stapte toen hij in paniek terugkwam om een kistje te redden :)

Voor de verandering waren alle kistjes gevuld met nuttige zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

^

Beste Emergency Air Drop die ik ooit gehad heb was:

Chopper gunner
AC130
Harier
UAV jammer

Zo zie je ze nooit meer ;(

Normaal zit ik meer aan de;
Harier/Pavelow/Attack Helicopter/Precision airstrike
UAV/UAV jammer
Ammo
Ammo

Edit:
Mijn slechtse ooit was:
Ammo
Ammo
Ammo
UAV jammer Counter UAV (godv.. ik haal het constant door elkaar met CoD4 -alhoewel mensen me we begrijpen lijkt mij ;) -)

2 ammo pakjes gedeeld aan mn team, de rest zelf opgepakt.. wat een kutdrop :'(

[ Voor 76% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
mijn slechtste was ammo ammo uav en counter uav :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zag er gisteren eentje met ten minste 3 air strikes erin... ook een kleine kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 1x complete drop met ammo gehad, en me beste was stealth bomber, harrier, choppergunner en predator missile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 16-09 17:05
Spekker schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:15:
Dat reloaden na elke kill terwijl je halve mag nog vol zit heb ik ook, en dat is zwaar irritant.
ik ben er ook al zat keer door dood gegaan :/
Die irritante gewoonte heeft mij ook wel aardig wat levens gekost ja. :P

Merk wel dat ik met de TAR, Scavenger erg mis, ben nu vaak out of ammo en ik kan nu maar 1 claymore neerzetten. Mja, ff doorzetten dan heb ik de FMJ challenge gedaan, kan Bling Pro ook weer weg. Gebruik nu dus ff TAR met FMJ en silencer (kan niet zonder die attachment! Die zit er bij mij op elke gun standaard op :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:08:
[...]
Ja? Het is ZEKER "zo makkelijk" om zoveel kills te halen :P (Gemiddelde FFA potje van mij: 30 - 4)
Gemiddeld nog wel? Dat je zo nu en dan zo'n uitschieter hebt ok maar een gemiddelde score van 30-4? Hoe bereik je dit dan makkelijk zoals jij aangeeft? Hulp van een aimbotje ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:59:
[...]

Gemiddeld nog wel? Dat je zo nu en dan zo'n uitschieter hebt ok maar een gemiddelde score van 30-4? Hoe bereik je dit dan makkelijk zoals jij aangeeft? Hulp van een aimbotje ofzo? :P
wat ie zegt: killstreaks ;)

als je een beetje goed bent kan je zonder al te veel moeite 5 kills maken, waarna je predator, harrier en chopper de rest doen ;)

wat bereft het reloaden en dan doodgaan: RPD FOR THE WIN!

heerlijk groot magazijn, voldoende stoppingpower en ook nog eens rete accuraat met een grip erop. Heb mn hoogste scores (dik boven de 75 kills en minder dan 35x dood) gehaald met de rpd (+silencer voor het coole geluid 8) ), je rijgt dan echt kills aaneen alsof het niets is :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Ik heb een vraagje, en vergeef me als het een domme is, maar is het mogelijk om de Special Ops te spelen vanaf een PC met iemand die met een Xbox speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

BramSd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:13:
Ik heb een vraagje, en vergeef me als het een domme is, maar is het mogelijk om de Special Ops te spelen vanaf een PC met iemand die met een Xbox speelt?
nee

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
BramSd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:13:
Nee je kan alleen xbox tegen xbox spelen en pc tegen pc enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Mijn beste Emergency was AC130, Chopper Gunner, precision airstrike en sentry :) Slechtste was Ammo Ammo UAV UAV :/

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Met emergency airdrop kreeg ik meestal 2 of 3 ammo en een airstrike ofzo. Niet vaak meer gebruikt daarna.
De beste die ik kreeg was ook wel gelijk een dikke fail... Harrier en predator (en nog wat ammo ofzo, niet gepakt).

Ik gebruik harrier, zie een groepje mensen (echt 5/6 ofzo op elkaar) op de radar, dus gooi daar m'n harrier. Gelijk daarna predator, zie dus weer datzelfde groepje, en met m'n stomme kop ga ik weer voor dat zelfde groepje... Komt nét m'n harrier onder m'n predator door, schiet ik m'n eigen harrier uit de lucht... :p
Gelukkig wel nog 3 kills ofzo met de airstrike van de harrier, maar had er zoveel meer kunnen hebben als ik even geduld had :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Laatst online: 18-09 15:48
Ik hoor veel mensen over iron sights praten, maar welke iron sights vinden jullie nou echt bagger dan?

Ik kan wel met veel wapens overweg zonder een attachment slot te verspillen aan een rds of een holo.
De enige die ik zo 123 kan bedenken (die niet fijn is ) is van de M16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheBleeder schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:59:
Ik hoor veel mensen over iron sights praten, maar welke iron sights vinden jullie nou echt bagger dan?

Ik kan wel met veel wapens overweg zonder een attachment slot te verspillen aan een rds of een holo.
De meeste zijn idd prima hoor (assualt rifles / LMG's), maar bij bijvoorbeeld de handguns/machinepistols zijn de iron sights vaak een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:38:
mijn slechtste was ammo ammo uav en counter uav :s
Had een keer 4x Counter UAV :P Haalde wel meteen de challenge van x aantal counteruav's in 1 potje.

Gebruik eigenlijk bijna nooit Emergency Airdrop, je teammates en vijanden komen er als hongerige wolven op af.. Zwaar irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Laatst online: 11:51
NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:46:
Komt nét m'n harrier onder m'n predator door, schiet ik m'n eigen harrier uit de lucht... :p
Been there done that. Overigens maar een keer gebeurd, pas sindsdien goed op met dat soort dingen.
Ben je zelfs dubbel genaaid als de airstrike geen kills maakt, en geen kills met je harrier en niet met de predator. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 16:05
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:23:
[...]

Had een keer 4x Counter UAV :P Haalde wel meteen de challenge van x aantal counteruav's in 1 potje.

Gebruik eigenlijk bijna nooit Emergency Airdrop, je teammates en vijanden komen er als hongerige wolven op af.. Zwaar irritant :+
Ik wil graag even de challenges halen van zoveel airdrops in callen. Het is idd niet echt fijn maar meestal kan ik ze wel allemaal bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik wissel meestal tussen de SCAR, TAR en de RPD.
Overal een silencer op, bij de RPD ook nog een grip (bling)
Verder scavenger (raak toch vaak out of ammo zonder, behalve bij de rpd maar die heeft dan ook bling), Stopping power (paar keer uitgewisseld voor hardline, maar die ene kogel die je extra moet raken scheelt vaak toch) en commando of ninja. Commando vooral omdat ik me anders te vaak te pletter stort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:59:

Ik haat bijvoorbeeld de iron sight van de M4, twee dikke ringen om dat ding, dan heb ik moeite om me te concentreren. De Tar vind ik ook niet fijn, de M16 heb ik nog niet veel gebruikt.
Zelf vind ik de scar, de famas en de ump45 een hele fijne iron sight hebben. Alleen op grote afstand is het met de ump iets lastiger.

Het zal voor een gedeelte ook wel tussen de oren zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:23:
[...]

Als je veel XP wilt halen moet je eigenlijk alle kratten aan je teammates geven, volgens mij krijg je voor een harrier iets van 700 xp als je teammate het pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben nog maar eens de nuke aan het proberen... Het wil toch echt niet lukken. Ik heb vaak scores met een ratio 3:1 of zelfs 4:1 maar die eerste 7 kills die doen me meestal de das om, dat wil niet lukken. En als het dan één keer wel lukt, ja dan moet je nog altijd geluk hebben dat de harrier niet uit de lucht gehaald wordt, en je chopper ook niet, en dan heb je misschien een kans....

Ik zag mensen hier zeggen dat ze het in FFA deden, maar hoe kom je dan zo vaak aan een 7 kill streak?! Is toch gewoon puur geluk? Je kunt niet voorspellen waar mensen zullen spawnen ofzo, dus 9/10 deaths komen bij mij doordat mensen achter me spawnen en me zo in m'n rug kunnen neerhalen... Daar gaat je killstreak weer...

Ben het nu in domination aan het proberen...

EDIT
Laat maar hangen, dat was de laatste keer dat ik het probeer. Veel te frustrerend om bij 23 kills door een kut knife runner gekilled te worden...

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2010 18:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:13:
Je kunt niet voorspellen waar mensen zullen spawnen ofzo
O jawel hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:13:
Ik ben nog maar eens de nuke aan het proberen... Het wil toch echt niet lukken. Ik heb vaak scores met een ratio 3:1 of zelfs 4:1 maar die eerste 7 kills die doen me meestal de das om, dat wil niet lukken. En als het dan één keer wel lukt, ja dan moet je nog altijd geluk hebben dat de harrier niet uit de lucht gehaald wordt, en je chopper ook niet, en dan heb je misschien een kans....

Ik zag mensen hier zeggen dat ze het in FFA deden, maar hoe kom je dan zo vaak aan een 7 kill streak?! Is toch gewoon puur geluk? Je kunt niet voorspellen waar mensen zullen spawnen ofzo, dus 9/10 deaths komen bij mij doordat mensen achter me spawnen en me zo in m'n rug kunnen neerhalen... Daar gaat je killstreak weer...

Ben het nu in domination aan het proberen...

EDIT
Laat maar hangen, dat was de laatste keer dat ik het probeer. Veel te frustrerend om bij 23 kills door een kut knife runner gekilled te worden...
Ik ken het gevoel, maar wat bij mij hielp (en toch duurde het dan nog 2 weken) is om niet te veel te gaan lopen. Niet vooraan lopen, dus defensief spelen. En je killstreak is belangrijk. Volgens mij is 7-11-25 wel de standaard...

En ja, bij kill 22 "disconnect host" is niet goed voor me bureau :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ken mezelf, als dat te vaak gebeurt gaan er controllers tegen de muur vliegen, en die dingen zijn me te duur dus ik probeer het gewoon niet meer.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:33:
Ik ken mezelf, als dat te vaak gebeurt gaan er controllers tegen de muur vliegen, en die dingen zijn me te duur dus ik probeer het gewoon niet meer.
gewoon stug doorspelen en nog beter worden ;)

FFA is idd het makkelijkst om een nuke te halen omdat je harriers/chopper dan nog vrij lang in de lucht blijven. Daarnaast is het gemiddelde niveau een stuk lager in FFA, dus als je nog niet in 9 van de 10 potjes 1e staat dan heb je ws nog wat meer oefening nodig.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
amahusu schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:44:
[...]

gewoon stug doorspelen en nog beter worden ;)

FFA is idd het makkelijkst om een nuke te halen omdat je harriers/chopper dan nog vrij lang in de lucht blijven. Daarnaast is het gemiddelde niveau een stuk lager in FFA, dus als je nog niet in 9 van de 10 potjes 1e staat dan heb je ws nog wat meer oefening nodig.
In FFA sta ik meestal dik bovenaan, maar die eerste 7 kills krijg ik maar niet zonder dood te gaan. Zoals ik al zei, mensen spawnen overal om me heen dus ik kan niet echt controle houden over wat ik doe; het komt echt neer op geluk wil ik in FFA een 7 killstreak halen. De kans dat iemand net achter je spawnt (niet letterlijk 5 meter van je vandaan, maar gewoon dat hij in je rug op je af komt) is veel te groot. En je kan ook niet als een idioot om je heen zitten kijken want dan zie je helemaal niemand meer aankomen...

In FFA haal ik meestal maximaal 5 killstreaks (op m'n eigen kracht dan), maar dan gebruik ik dus uav en care package, waarmee ik veel hogere killstreaks kan halen als de care package goed is. Zonder care package zal ik toch per ongeluk 4 man op rij moeten tegenkomen ofzo om op 7 kills te komen, en laat dat nou net bijna nooit voorkomen in FFA...

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2010 20:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:58:
[...]

In FFA sta ik meestal dik bovenaan, maar die eerste 7 kills krijg ik maar niet zonder dood te gaan. Zoals ik al zei, mensen spawnen overal om me heen dus ik kan niet echt controle houden over wat ik doe; het komt echt neer op geluk wil ik in FFA een 7 killstreak halen. De kans dat iemand net achter je spawnt (niet letterlijk 5 meter van je vandaan, maar gewoon dat hij in je rug op je af komt) is veel te groot. En je kan ook niet als een idioot om je heen zitten kijken want dan zie je helemaal niemand meer aankomen...
als je in FFA niet kan inschatten waar de rest spawned dan moet je het toch echt meer gaan spelen en er beter in worden, want in maps zoals highrise (waar ik mn eerste nuke heb gehaald) kan je de boel dik domineren als je de juiste 'rondes' loopt. Zelfde geldt voor grotere maps zoals skidrow of rundown, daar kan je ook gewoon een gebied 'opeisen' en domineren omdat de spawnpunten altijd gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het probleem is dat ze aan alle kanten kunnen spawnen. Ik hoef niet te weten precies op welke plek dat ze spawnen, maar wel aan welke kant van de map. In een team game kun je min of meer verwachten aan welke kant de vijand zal komen (tenzij er iemand achter de linie is natuurlijk). Maar in FFA ligt het er maar net aan waar jij staat en waar de andere spelers staan. Ik probeer ook altijd in een gebied te blijven, en dan komen er eerst 2 of 3 mensen aan de voorkant, dan opeens aan de achterkant, dan weer aan de voorkant, etc. Dat is toch niet te voorspellen?

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2010 20:07 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:06:
Het probleem is dat ze aan alle kanten kunnen spawnen. Ik hoef niet te weten precies op welke plek dat ze spawnen, maar wel aan welke kant van de map. In een team game kun je min of meer verwachten aan welke kant de vijand zal komen (tenzij er iemand achter de linie is natuurlijk). Maar in FFA ligt het er maar net aan waar jij staat en waar de andere spelers staan. Ik probeer ook altijd in een gebied te blijven, en dan komen er eerst 2 of 3 mensen aan de voorkant, dan opeens aan de achterkant, dan weer aan de voorkant, etc. Dat is toch niet te voorspellen?
als er telkens 2 of 3 mensen aan de voorkant en achterkant komen dan kan je dat toch op een gegeven moment voorspellen :? Dan leg je daar toch wat claymores neer of ga je op een plek staan waar je overzicht hebt op de entry points en ze neer maait. Zo pak ik verreweg mn meeste kills in FFA, ik domineer een gebied en geheid komen er gastjes terug om je terug te pakken. Als je dan gewoon slim beweegt pak je ze keer op keer zonder dat je zelf echt in het vizier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spawnen is sowieso al een enorme faal in deze game, en het ergst in FFA inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
amahusu schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:10:
[...]

als er telkens 2 of 3 mensen aan de voorkant en achterkant komen
Nee, ze komen aan de voorkant of achterkant. Dat is juist het probleem, ik kan niet voorspellen wanneer iemand aan de voor of anderkant komt, dus ik moet steeds gokken, en dat gaat niet zo vaak 7 keer achter elkaar goed lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:18:
[...]

Nee, ze komen aan de voorkant of achterkant. Dat is juist het probleem, ik kan niet voorspellen wanneer iemand aan de voor of anderkant komt, dus ik moet steeds gokken, en dat gaat niet zo vaak 7 keer achter elkaar goed lol.
nah ja en daarom p0wn je als je gaat campen... je word niet zo snel door de spawns genaait en die killstreaks komen ook goed van pas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik blijf met FFA meestal aan de zijkanten van de mappen, dan gaat het altijd veel beter dan wanneer ik ook het midden van een map op zoek.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:21:
[...]

nah ja en daarom p0wn je als je gaat campen... je word niet zo snel door de spawns genaait en die killstreaks komen ook goed van pas 8)7
Echt campen (als in, de hele tijd stilzitten) doe ik niet, meestal is er wel minstens één iemand zo slim om gewoon een granaat op je te gooien/schieten van een afstand en dan kun je het ook wel schudden om hoge killstreaks te halen. Ik blijf wel bewegen maar gewoon in een klein gebied, om een bepaald gebouw heen ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast is FFA te saai voor woorden. Demolition, Search, Domination.. dat zijn de leukere gamemodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:59:
[...]

Rustig spelen ;) ...

En ook: Campen (Het boeit mij geen hol wat anderen er van denken.. ik zie het zo: ik win, jij niet. Kap met janken :P )

Als ik wat meer rondren zit ik meer tegen de 25 - 5, (nog steeds super) maar ik heb de laatste tijd erg vaak vrienden op mn xbox laten spelen.. waardoor mijn K/D ratio naar 0.8x gedaalt is..

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb met mijn meeste guns Iron sight.
- UMP45
- ACR
- SCAR-H
- AUG HBAR
- AK-47

Btw gister alles unlocked voor Intervention, dacht daarmee dat ik met 500 kills ook genoeg zou hebben
voor de Gold Prestige Master Intevention.

Maar daar moet je gewoon 1000 headshots voor maken :|

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Laatst online: 14-09 09:56
Meer mensen die niet een game kunnen vinden op de PC versie?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.