Ik weet eigenlijk niet heel zeker of ik al in deze reeks heb gepost, maar gezien de salarisverhogingen vandaag officieel zijn geworden (4%):
Leeftijd: 26
Opleiding(en): HBO Information Engineering. RE in opleiding (50/50 regeling met werkgever).
Certificaten: Verder geen.
Werkervaring: 3 jaar bij huidige werkgever, daarnaast 4 jaar tijdens studie in adviesrol. Dat laatste zou ik niet als 4 jaar werkervaring omschrijven, maar toch zeker wel 1 tot 1,5.
Werkgever: BIG-4
Huidige functie: IT Auditor
Vakantiegeld: de standaard 8%
Vakantiedagen: 30
13/14e maand of winstuitkering: Niet vast. Dit jaar en vorig jaar niet. Jaar ervoor maandsalaris.
Laptop: Ja, maar niet écht bedoeld voor privé gebruik.
GSM: Ja, 20 euro tegoed, ook privé te besteden.
Leaseauto*: Ja. 740 euro budget. In principe max 13000 KM privé, maar nog nooit een kilometer opgegeven en dat altijd overschreden. Heb een tankpas voor in Nederland, maar in het buitenland getankte brandstof kan ik declareren.
Werkweek: Contract 40 uur. Werkelijk: when it's done (huidige werkweek een kleine 60 uur).
Pensioenregeling: Voor werkgever.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land: NL.
Regio: Noord Holland.
Reistijd**: Meest gunstige geval 20 minuutjes, maar over het algemeen 1 tot 1,5 uur (laatst zelfs 4 uur

).
Maand salaris (bruto): EUR 2510. Netto houd ik hier +/- 1300 euro aan over. Deels door de auto (beetje eigen bijdrage), en deels door studiekosten.
En hoewel ik een mooie auto mag rijden, ben ik hier zelf niet bijzonder tevreden over en heb het gevoel dat er meer mogelijk is. Maar wellicht mag ik niet klagen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Halfkakkende op 28-09-2010 17:32
]