Zo ook maar s posten, ik ben een trouwe lezen van GOT en o.a. dit topic. en nu ik een nieuwe baan heb, even mijn oude en nieuwe situatie posten. ook eens leuk ipv alleen lezen
NU:
Leeftijd: 34 jaar
Opleiding(en): Informatica HBO (HTS)
Certificaten: Itil Foundation, Prince II en ook een aantal softskills (projectmanagement, people management)
Werkervaring: 12
Werkgever: Grafische Sector
Huidige functie: IT Manager
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja (50/50)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 50,- per maand vergoeding voor internet thuis
Land: Nederland
Regio: Brabant
Reistijd: 15 min
Maand salaris (bruto):4000
Nieuw:
Leeftijd: 34 jaar
Opleiding(en): Informatica HBO (HTS)
Certificaten: Itil Foundation, Prince II en ook een aantal softskills (projectmanagement, people management)
Werkervaring: 12
Werkgever: IT-sector
Nieuwe functie: Program Director (operationeel verantwoordelijke, en projectmanagers aansturen)
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Ja, 800,- (benzine, 4 jaar, 2000km per jaar) althans daar wordt leasebedrag op berekend, zal wel meer gaan rijden)
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Internet vergoeding per maand
Land: Nederland
Regio: Brabant
Reistijd: +/- 40min
Maand salaris (bruto):4500,-
Komt misschien wat vreemd over: nu grafische sector en daarna Program Director in de IT-sector. Maar de functie die ik nu heb, heb ik 2 jaar, en daarvoor werkzaam geweest als (senior) projectmanager bij CMS leverancier. Dus hiervoor altijd in de IT-sector gezeten als project-manager (kort om: de huidige baan was een foute stap in mijn carriere) al doende leert men zeg ik maar

overigens ga ik de sector niet verder definiëren, want die is zo specifiek binnen de IT dat de werkgever snel te raden is voor de kenners
[
Voor 5% gewijzigd door
HenkS op 14-09-2010 15:52
]