Het is niet me doel om zout in open wonden te strooien maar ik dacht altijd dat ICT-ers van die groot verdieners waren (je weet wel contract ondertekenen in de autoshow room)
En (wat ik zelf al wist dat niet waar is) verpleegkundige onder betaald volk.
Dus misschien handig om tegen je chef te zeggen dat een verpleegkundige het volgende verdient
Leeftijd: 27
Opleiding(en): MBO verpleegkunde niveau 4, vervolg opleiding CCV-verpleegkundige (IC-er van het Hart)
Werkervaring: 4 jaar BBL-leerling verpleegkunde, 3 jaar verpleegkundige, 6 maanden CCV-verpleegkundige
Werkgever: Erasmus MC
Huidige functie: Senior CCV-verpleegkundige
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 4 weken + nationale feestdagen die ik terug krijg.
13/14e maand of winstuitkering: Ja
Laptop: hahahaha nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee, wel reiskosten vergoeding
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Ja, collectief
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: ongelofelijk veel, van gratis fitness tot fietsplan
Land: Nederland
Reistijd: 35 minuten met auto, 45/60 min OV
Maand salaris (bruto): 2480, + onregelmatigheidstoeslag gemiddeld per maand +- 650,- netto
En (wat ik zelf al wist dat niet waar is) verpleegkundige onder betaald volk.
Dus misschien handig om tegen je chef te zeggen dat een verpleegkundige het volgende verdient
Leeftijd: 27
Opleiding(en): MBO verpleegkunde niveau 4, vervolg opleiding CCV-verpleegkundige (IC-er van het Hart)
Werkervaring: 4 jaar BBL-leerling verpleegkunde, 3 jaar verpleegkundige, 6 maanden CCV-verpleegkundige
Werkgever: Erasmus MC
Huidige functie: Senior CCV-verpleegkundige
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 4 weken + nationale feestdagen die ik terug krijg.
13/14e maand of winstuitkering: Ja
Laptop: hahahaha nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee, wel reiskosten vergoeding
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: Ja, collectief
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: ongelofelijk veel, van gratis fitness tot fietsplan
Land: Nederland
Reistijd: 35 minuten met auto, 45/60 min OV
Maand salaris (bruto): 2480, + onregelmatigheidstoeslag gemiddeld per maand +- 650,- netto
My life is in 2D, How about yours?