Jij stelt 2400 plus bedrijfswagen voor en daar gaan ze niet op in. Dat begrijp ik wel voor iemand met maar 1 jaar niet relevante ervaring. Maar het is natuurlijk jouw goed recht om daar op in te zetten en ook aan hun om daar niet op in te gaan, maar het is nu wel aan hun om een voorstel te doen. Anders moet jij afwegen wat jij het belangrijkste vindt. Wil je echt die bedrijfswagen? Ga dan bvb 200 euro lager met bedrijfswagen (is dan nog altijd een goed loon naar mijn mening voor iemand van jouw leeftijd en ervaring) of vraag gewoon die 2400 zonder bedrijfswagen.Davu schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:12:
Na 2 gesprekken al snel nieuwe job aangeboden gekregen in een beursgenoteerd bedrijf (500 man), leider in zijn sector, in R&D omgeving van 60 man. Enkel nog loon te bespreken.
Ze doen aan hardwareontwerp/embedded software maar het is voor .NET en C++ ontwikkelaar voor hun beheerspakket.
Ze zochten ervaren persoon maar kunnen niemand vinden precies en nemen me aan omwille van het feit dat ik zou passen binnen het bedrijf. Krijg opleidingen c++, .NET en andere waarschijnlijk.
Ik probeerde 2400 bruto met bedrijfswagen. Heb nu geen auto nodig en ga er sowieso één moeten kopen.
Maar .. bedrijfswagen zit er niet in vrees ik na hun reactie nu. Ze keren er precies op terug.
Hoeveel zou ik kunnen krijgen ?
Je merkt het probleem om geschikte mensen te vinden. Ik weet ook niet of ik direct moet toehappen of nog rustig wat verder moet solliciteren.
Het lijkt me wel een cool bedrijf, maar ik twijfel ook nog in de consultancy te gaan. SAP omwille van het geld en minder puur puur programmeren ?Maar ik kan natuurlijk niet te lang wachten gezien deze aanbieding die me wel serieus het overwegen waard is.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit