Best dagboek,
Nou het was me het weekend wel

Eerste weekend als 80,
voor mij in het teken van gewend raken aan HC dungeons en wat gearen als het mee zou zitten.
Kwa drops niet veel geluk gehad, alleen iLvl200 tank sword opgepikt.
Kwa emblems goed verdiend, nu i232 Bracers+Legs en i245Head, nu aan het sparen voor i245 shoulders en daarna i232 chest.
Kan merken dat ik al een stuk meer zelfvertrouwen heb met die paar stukjes gear, zit net wat lekkerder in HP.
Mn 'GS' is hard gegroeid van ~2500 naar nu ~3500 gaat allemaal erg snel.
Gister was het helemaal lachen, liep door ori om ff wat gems op te pikken om op het advies van hier mn 232+ gear iig wel degelijk te gemmen/enchanten. Krijg ik een whisper van een 5500GS Resto shaman dat zijn 'Hardcore raiding guild' nog een tank zoekt, ik zo van ja op termijn wil ik idd naar een raiding guild, maareeh check mijn gear is, ik ben nog niet raid ready.
Hij van o ja wij zijn hardcore maakt weinig uit, ik vraag naar raiding schedule; ma t/m vrijdag van 19.00-23.00 en za/zo van 14.00-18.00 en 19.00-23.00. Ah ok, net iets te weinig raiding time als je het mij vraagt.
Ik vraag naar website/vent ja is down op het moment technisch problem, ah ok

Progress dan? Ja beetje ICC hard modes etc. (Ah nu weet ik zeker dat mijn gear hier helemaal klaar voor is, NOT).
Guild ff online opgezocht, is net gevormd en nog niks over te vinden, leden zijn guildhoppers, nou ik weet genoeg.
Toch ff gevraagd of we ff voor de test een HC dungeon kunnen doen. Nou hier begon de lol

Mister Resto shaman had een hekel aan slome pulls, DPS zat gelukkig goed in gear, dus go go go dan maar

Moet zeggen het was een mooie test voor mij, de healer besloot continue alles (boss incl.) te pullen wat maar net wel of niet buiten range van mij was. (Drak'Tharon keep? die met die raptor iig) we waren in die 1e ronde room en hij pulled er maar alvast de boss bij, tank als ik ben doe ik dan maar aggro on all

en taunt van healer, ondertussen waren er ngo maar weinig mobs dood want healer chain pulled dus alles wat los en vast zit. Wonder boven wonder halen we het...
2e Boss waar je eerst die trap moet defenden gaat ook dodelijk simpel neer, healer kan immers weinig er extra bij pullen.
Vervolgens de raptor boss; die was ook te simpel volgens hem. Oftewel ik pull die boss naar dat steegje, wat ik altijd doe, dropt mn HP wel erg hard...
No heals incoming en dus een wipe, wat bleek?
De healer was de trap opgerend om die hele vloer erbij te pullen??? en had verwacht dat ik de boss wel mee de trap op zou nemen???
lol wipe... krijg wel in party chat te horen dat ik een 'ziek goede tank' ben (dat voelt dan iig goed) zeker als dps zegt dat ze het alleen maar eens konden zijn met de healer.
2e poging had ik door welk idioot idee healer had, raptor dus vrolijk de trap op zeulen en daar de halve vloer erbij pullen... Ging toen wel goed; healer zat ook gewoon goed in gear, maar ik als tank dus niet (daarom zit in in HC

) die raptor dus voor het eerst een verdieping hoger dood zien liggen

maar aggro houden ging wel goed!
Laatste boss dus ook cake, comments van de DPSers was dan wel weer mooi; die waren speechless en wisten gewoon niet wat ze over deze run moesten zeggen
Compleet idiote run dus, maar dit gaf mij wel veel zelfvertrouwen om te tanken, als ik met zo'n run aggro kan houden (alledrie DPSers ruim 5k+GS en deden ook dikke DPS) terwijl de healer voor mij pulled, dan kan ik dat helemaal volhouden tijdens normale runs.