Het is even geleden dat ik een dagboek gepost heb. Een update dan maar van wat chars:
-
Mage
Ik ben 25mans gaan joinen, in plaats van de wekelijkse 10mans. De progress gaat langzaam, maar steady. We zijn nu bezig om BQL onder de knie te krijgen, maar het gaat voornamelijk nog mis met vampires en mind control, of we halen de enrage net niet. Beste try is 11% tot nu toe. Ik heb nog geen upgrades mogen ontvangen in die 3 weken dat ik ze join, maar dat komt wel. Gear is een middel, en ondertussen doe ik toch redelijk mee met de DPS. Ik heb een Arcane spec en Fire spec. De tweede is m'n favoriete, maar soms ga ik even Arcane, als het eventueel een betere DPS geeft. Maar ik heb de gear er niet echt voor, en op bijvoorbeeld BQL (best veel stilstaan als je mazzel hebt), haal ik vergelijkbare cijfers. (lees: rond de 8k DPS)
Ondertussen ben ik Primodial Saronite (spelling?) aan het sparen op andere chars, om de 264 Leggings te kunnen craften, die een prachtige upgrade zullen betekenen. Hele mooie stats op die broek, en ik kom van wat Hit af. Op het moment zit ik op 440-450hit, wat meer dan 3% teveel is. In 25mans hebben we namelijk zeker een Shadowpriest of Moonkin in de raid.
-
Druid
Deze char doet de weekly elke week en af en toe een VoA of heroic. Ik ben hier EoF aan het sparen voor m'n Mage. Soms join ik een korte ICC10 raid met deze char om te helpen met healen. Door RNG mazzel heb ik bijna betere gear op deze dan op m'n Mage.
-
Warrior
Deze heb ik recentelijk weer opgepakt om EoF te sparen, zelfde reden. Heroic queue is natuurlijk instant, en bijna elke instance is binnen 10-15min klaar. Sinds gisteren heb ik een heroic gearsetje samengesteld, om wat meer DPS te doen. Gisterenavond in CoT Stratholme deed ik 3k DPS. Mooie AoE mogelijkheden daar natuurlijk. Revenge crits van 10k komen regelmatig voorbij.
-
Paladin
Hier speel ik vrij veel op, vooral omdat een reallife vriend weer is begonnen met spelen, op z'n alt DK, die op dit moment 79 is, maar op 74 begon ongeveer 2 weken terug. Ik heb met hem instances gedaan op m'n Paladin, als Prot. Als level 80 met Judgement of Light (en Lifeward enchant) heb je in die dungeons geen healing nodig en je doet ongeveer 2,5k DPS. Elke groep tot nu toe was blij voor de boost, en de meeste healers gingen DPS

De tankgear op deze char is niet geweldig, maar voldoende. De spec is niet ideaal (zoals mensen hier weleens aangegeven hebben), maar ik had deze spec gemaakt om instances te kunnen spelen zonder healers; het is dus geen raidspec. Ondertussen gaan de EoF naar die Saronites en de EoT naar T9 tankgear.
-
Hunter low level
Deze char ben ik aan het levelen in voornamelijk Battlegrounds. Tot level 30 was het alleen maar BG's, maar na de level 30 ben ik wat gaan questen om tot minimaal 33 of 34 te komen, zodat ik niet meer een schietschijf ben. Voor m'n dochter had ik een vanity pet geregeld, voor haar Hunter, zijnde de vanity pet uit het ei van Takk the Leaper in The Barrens. Die kleine pet had ze gezien op de AH voor 300g, belachelijke prijs. Ik dus opgezocht op Wowhead en 5minuten later had ze d'r kleine dinosaurus en zelf tamede ze Takk, zodat ze die als pet had. Moeder en dochter dinosaurus, zoals ze nu trots verteld. Ik heb ze nu zelf ook op mijn Hunter, zijnde vader en zoon

Grappig beest, die kleine hopt af en toe als een vlooi rond.