Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ossi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:34:
Wat disenchanten betreft.
Ik vind het belachelijk dat een hele groep 'misbruik' maakt van de disenchant mogelijkheid van 1 speler.
Het kost bakken met geld om enchanting te levelen en vervolgens gaat iedereen er vandoor met de mats zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.
Tsja als je cross-server instances opent zonder dat disenchanten te wijzigen krijg je hele andere drama;s he... Enchanter biedt aan purplez te DE'en en te laten rollen voor de shard, dus anderen passen en chanter krijgt item... en teleport de instance uit. Lekker makkelijk mats farmen voor je "dure profession".

Ik heb zelf een max skilled enchanter en ik kan je verzekeren dat het echt niet duurder is om te skillen dan welke andere crafting skill ook, als je maar geduld hebt en niet in 1 avond van skill 300 naar max wilt. Paar avonden "[enchanting] my skillz, your matz, no fee" in Dalaran en je bent een heel eind en anders verkoop je scrolls op AH. Enchanters hebben het met die scrolls makkelijker dan ooit.

Ja enchant mats zijn qua prijs gekelderd maar weet je wel hoe fokking veel mats je krijgt als je al je quest rewards tussen lvl70 en 80 DE't?

Met de end-game enchantments is trouwens prima geld te verdienen. En met de twink enchants en met de chants die wel op heirlooms kunnen (crusader voor 300+ gold) etc.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Boel reply's op mijn QQ :)

Er zitten goede punten tussen.
Zoals dat enchanting een farming/crafting profession is en dat het op deze manier gelijk getrokken wordt.
Een enchanter haalt 95% van zijn mats juist uit een dungeon (als hij geen quests meer kan doen).
Als je al die mats vervolgens ook nog verplicht moet delen, dan heb je als dpser met een queue van dik 10 minuten maar bar weinig mats ten opzichte van de tijd die je spendeert. Dan is het voor een gatheringprofession een stuk makkelijker om mats te scoren in beperkte tijd.

Wat betreft gems die nu voor honor gekocht kunnen worden vind ik ook onzin, dat het leuk is voor sommigen kan ik me voorstellen.
Tsja als je cross-server instances opent zonder dat disenchanten te wijzigen krijg je hele andere drama;s he... Enchanter biedt aan purplez te DE'en en te laten rollen voor de shard, dus anderen passen en chanter krijgt item... en teleport de instance uit. Lekker makkelijk mats farmen voor je "dure profession".
Pech gehad als je geen enchanting mats krijgt aan het eind, iedereen rolled gewoon greed. Ben je enchanter kan kiezen tussen vendor en disenchant, ben je geen enchanter kun je het vendorren.
Ja enchant mats zijn qua prijs gekelderd maar weet je wel hoe fokking veel mats je krijgt als je al je quest rewards tussen lvl70 en 80 DE't?
Op mijn mage heb ik amper gequest, doe mij maar lekker mindless mobs farming ^^
Ja je zal veel krijgen, maar je bent net zoveel kwijt om het te lvlen.

Ik zie regelmatig in instances tussen de 10a15 items gedist worden en meestal mag ik 'blij' zijn als ik met 5 infinite dust naar buiten stap :(

Anyway genoeg QQ van mijn kant :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ossi op 20-04-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:40
Mektheb schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:30:
Kan je trouwens op lvl 70 ook call to arms doen ? en krijg je dan ook 25 arena punten ? :)
"hoop het wel"
Nope, wel wat extra honr

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zuigt dus.

Dan moet ik perse arena gaan spelen op lvl 70 :< als ik dus brutal gear wil.
Of ik kap op lvl 60 en ga dan voor Tier 2 set. met bijpassende wapens huhm.
Of lvl 70 en dan BT / Sunwell leeg plukken.

:<

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 20-04-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
SinergyX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:56:
[...]

Kan je trouwens ook pvp gear uit VoA ninja'en? Gister hele commotie in die hal naar VoA, bleek leader een pvp legging te hebben gejat van de enige shaman in de group. Zover ik weet kan je pvp drops niet verkopen/disenchanten, je hebt er 0,0 aan als je niet die class bent.
Tja, de ninja itself had het blijkbaar ook dus nodig, dus en met die ring die dropte is het zeer makkelijk.
Mja dit is gewoon eigenlijk een scam. Raid regels standaard is master loot met rollen voor de items. Zoals altijd.
Eerste boss hield hij zich hieraan, totdat er iets voor hem dropte.

Maatje kwam vanmiddag in zijn group voor naxx. Had het doorgegeven aan de rest dat de RL een ninja was, directe kick. Toevallig? not...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Mektheb schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:35:
[...]

Dat zuigt dus.

Dan moet ik perse arena gaan spelen op lvl 70 :< als ik dus brutal gear wil.
Of ik kap op lvl 60 en ga dan voor Tier 2 set. met bijpassende wapens huhm.
Of lvl 70 en dan BT / Sunwell leeg plukken.

:<
Wat ben je van plan dan?
Kweenie of je nog wel op 70 arena kan spele.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thasquealer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:38:
[...]

Wat ben je van plan dan?
Kweenie of je nog wel op 70 arena kan spele.
Lijkt me wel.

Nou ik wil dus of een LvL 60 epeen judgementset pally maken :)
Of een LvL 70 full brutal pvp twink :).

Want je kan nog steeds voor arena punten brutal kopen in gadgetstan. dus arena lvl 70 lijkt me wel anders is dat ook onzin.
Of ik ga gewoon volledig PvE gear sunwell / bt verzamelen en maak er een e-peen bankchar van.

Kweet het nog niet :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:15
Weet bijna zeker dat je op level 70 alleen maar skirmish kan spelen wat dus geen arena punten op leverd.

edit:
Onder het kopje types
http://www.wowwiki.com/Arena_PvP_system

[ Voor 26% gewijzigd door Radiance op 20-04-2010 14:49 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiance schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:46:
Weet bijna zeker dat je op level 70 alleen maar skirmish kan spelen wat dus geen arena punten op leverd.
Dat is wel lame, waarom verkopen ze dan nog wel gear voor arena punten voor lvl 70 ?, misschien voor lvl 80's die het kopen met e-peen ?.

Maar als dat zo is dat gaat het dus een lvl 60 tier 2 worden, of een lvl 70 full bt / sunwell.
Mja zie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
garagaholic schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:54:
[...]

Had nog nooit van goldDKP gehoord. Even wat opgezocht en het principe is wel vrij grappig:
Iedereen neemt een minimale hoeveelheid gold mee. Op iedere drop kan een bod worden uitgebracht, en net als bij een veiling kan er worden overboden et cetera. Aan het einde van de run wordt al het gold wat verzameld is in de pot verdeeld over alle spelers in de raid.

In potentie een mooie manier om met je main gold te verdienen aan de welfare alts van anderen :D. Maar als het goed is neemt de RL alleen maar mensen mee die nog gear nodig hebben uit een raid-instance..
Niet helemaal waar.
Het idee achter GDKP is dat je met een paar heel goed gegearde chars de minder goed gegearde chars kan "boosten".
Als je nml niets kan killen omdat iedereen gewoonweg de gear niet heft om de required dps/hps of threat op te bouwen kan je ook niets verkopen, en als je niets kan verkopen kan je ook geen gold verdienen en dus heeft een gdkp run geen nut.

Zie het maar zo dat ik 15man uit mijn guild pak die niets meer nodig hebben uit tot(g)c25 en dan 10man met pak hem beet 232+ gear mee neem naar totc25 (desnoods de hc versie).

Nu gaat het niet om de normale loot, iedereen kan nu ondertussen wel tokens/badges of andere meuk halen uit ICC, maar bv een HC versie van Deaths Verdict/Deaths Choice of Reign van Anub blijven voor veel classes tot ver in ICC (en als je geen hc's kan doen in ICC tot het einde van de expansion) gewoon een Best In Slot trinket.
En er zijn mensen die daar dus rustig 15/20k gold voor neer tellen (of meer).
Voor sommige mensen is gold nml triviaal om aan te komen.
Dat opgeteld bij de rest van het gold voor mensen die voor kleine aanvulling op OS/MS gear bieden maken het runnen van gdkp runs de moeite waard.

Zelfde gaat dalijk voor ICC10 hc/25 gelden, ik ken er zat die een arm en een been zouoden geven voor een Deathbringers will/hc spyglas/ caster trinket van Rotface/Sindragosa.
Trinkets en wapens zullen altijd erg gewild blijven en gewoon dik gold opleveren bij gdkp runs.

Je moet dus alleen mensen hebben die de boel kunnen dragen en zelf niets meer nodig hebben en die tekorten aan stats van andere kunnen compenseren.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:50

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Op mijn server (Arathor) worden er ondertussen ook al ICC10/25 GDKP runs gehouden. Meestal wordt dan de eerste wing + Festergut en Rotface gedaan. Schijnt soms wel leuk goud op te kunnen leveren. Een guildie verdiende er laatst een dikke 650 goud aan en dat was volgens hem een "magere" oogst. Als ik een keer vroeg op de avond GDKP spam op /2 voorbij zie komen doe ik maar eens een keer mee. Leuke manier om wat goud te verdienen :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:05:
Op mijn server (Arathor) worden er ondertussen ook al ICC10/25 GDKP runs gehouden. Meestal wordt dan de eerste wing + Festergut en Rotface gedaan. Schijnt soms wel leuk goud op te kunnen leveren. Een guildie verdiende er laatst een dikke 650 goud aan en dat was volgens hem een "magere" oogst. Als ik een keer vroeg op de avond GDKP spam op /2 voorbij zie komen doe ik maar eens een keer mee. Leuke manier om wat goud te verdienen :).
Hehe gold kan je tegenworden bijna vinden om de hoek zo makkelijk :D

Primordial Sar verkopen als een dolle afgelopen week heb ik er 23 verkocht dat is dus 23k verdient.
En dan ga ik deze week alweer er 3 kopen om te verkopen.

Moet zeggen ik het ook uitgeef als water hoor, elke mount ik kan kopen koop ik. elke recepie ik op AH zie voor me prof's koop ik ook :).
En pets ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Mektheb schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:08:
[...]

Primordial Sar verkopen als een dolle afgelopen week heb ik er 23 verkocht dat is dus 23k verdient.
En dan ga ik deze week alweer er 3 kopen om te verkopen.

Moet zeggen ik het ook uitgeef als water hoor, elke mount ik kan kopen koop ik. elke recepie ik op AH zie voor me prof's koop ik ook :).
En pets ook :P
Ik heb ook nog heel wat gold nodig.. op 3 chars doe ik niks met de emblem of frost.. misschien toch maar wat saronite gaan verkopen.. kan ik eindelijk op meer dan 1 char epic flying hebben :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ossi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:30:
Pech gehad als je geen enchanting mats krijgt aan het eind, iedereen rolled gewoon greed. Ben je enchanter kan kiezen tussen vendor en disenchant, ben je geen enchanter kun je het vendorren.
Nee pech gehad (voor jou dan) dat het systeem is zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik vond enchanting eigenlijk 1 van de makkelijkste proffs om op max lvl te krijgen, hoefde er nauwelijks wat voor te doen of in te investeren, als je tijdens lvlen van je char alles disenchant en er je eigen enchants en voor vrienden mee doet gaat enchanting lvlen eigenlijk vanzelf met als voordeel dat lvlen ook nog eens makkelijker gaat met alle enchants.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 20-04-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Anoniem: 42323 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:17:
Ik vond enchanting eigenlijk 1 van de makkelijkste proffs om op max lvl te krijgen, hoefde er nauwelijks wat voor te doen of in te investeren, als je tijdens lvlen van je char alles disenchant en er je eigen enchants en voor vrienden mee doet gaat enchanting lvlen eigenlijk vanzelf met als voordeel dat lvlen ook nog eens makkelijker gaat met alle enchants.
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is om te lvlen. Voorheen had je geen scrolls, dus moet je alles op jezelf enchanten als je vlot wil skillen. Het alternatief is uren per dag in een grote stad staan en hopen dat je wat werk kan krijgen.
De investering die volgens jou gering is is hoger dan je denkt. De items die je nu dist had je anders op AH kunnen zetten of vendorren.

Daarnaast heb je nu met het snelle levelen maar weinig tijd om genoeg mats te krijgen om je profession te levelen want voor je het weet zit je er al weer ver boven en krijg je weer andere mats die je nog niet kunt gebruiken.
Dit geldt ook voor andere professions trouwens ;)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:16:
[...]
Nee pech gehad (voor jou dan) dat het systeem is zoals het is.
Het was hypothetisch he, daar hoef je niet op te reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Mektheb schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:08:
Da's waar inderdaad. 30 Minuten tot een uurtje minen in Wintergrasp levert je ook al snel tussen de 300 en 400 goud op en met dailies kun je ook lekker goud verdienen. Toch vind ik momenteel raiden en PvP het leukst om te doen en heb ik vaak gewoon geen zin om op welke manier dan ook gold te farmen. Als je dan met zo'n GDKP run lekker kunt raiden en ook nog eens wat goud verdient is dat voor mij een win-win situatie :).

Maargoed, ik ben ook geen big spender als het om gold gaat. Ik heb wel epic flying op 5 characters (3 lvl 80's en 2 lvl 7x's), maar verder geef ik maar weinig uit. Gems, enchants, pots, flasks en buff food kan ik allemaal zelf maken, dus daar ben ik erg weinig goud aan kwijt. Ik teer al sinds december vorig jaar op de 18k goud die ik voor een Battered Hilt heb gevangen. Ik verdien zo af en toe natuurlijk wel wat bij, door dailies, weeklies, random HC's, af en toe een rondje farmen, etc, maar ik blijf momenteel rond de 10-11k goud hangen, verdeeld over meerdere characters. Meer heb ik ook niet nodig, dus mij hoor je niet klagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ossi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:37:
[...]
De investering die volgens jou gering is is hoger dan je denkt. De items die je nu dist had je anders op AH kunnen zetten of vendorren.
Tuurlijk. Precies zoals je tijdens het skillen van engineering / alchemy / jewelcrafting / inscription / tailoring / leatherworking / blacksmithing ongeveer anderhalf miljoen zinloze items moet maken die je aan de straatstenen niet kwijt raakt als je SNEL wil skillen. Allemaal spul waarvan je de ores / herbs / gems / cloth / leather liever op AH had geplaatst. En dan heb je met enchanten nog snikkelend veel mazzel dat DISenchanten niet een aparte profession is want voor al die andere bijna alle andere (tailoring uitgezonderd) craft skills heb je een tweede profession nodig (al dan niet op dezelfde toon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ossi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:30:
Boel reply's op mijn QQ :)

Als je al die mats vervolgens ook nog verplicht moet delen, dan heb je als dpser met een queue van dik 10 minuten maar bar weinig mats ten opzichte van de tijd die je spendeert. Dan is het voor een gatheringprofession een stuk makkelijker om mats te scoren in beperkte tijd.

Ik zie regelmatig in instances tussen de 10a15 items gedist worden en meestal mag ik 'blij' zijn als ik met 5 infinite dust naar buiten stap :(

Anyway genoeg QQ van mijn kant :)
En hoe is dat verschillend van voordat de button er was? Toen mocht je ook blij zijn met een paar dusts omdat de rest net zo hard op greed drukte als jij (tenzij je neede, maar dat is een ander verhaal)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:50:
[...]

Tuurlijk. Precies zoals je tijdens het skillen van engineering / alchemy / jewelcrafting / inscription / tailoring / leatherworking / blacksmithing ongeveer anderhalf miljoen zinloze items moet maken die je aan de straatstenen niet kwijt raakt als je SNEL wil skillen. Allemaal spul waarvan je de ores / herbs / gems / cloth / leather liever op AH had geplaatst. En dan heb je met enchanten nog snikkelend veel mazzel dat DISenchanten niet een aparte profession is want voor al die andere bijna alle andere (tailoring uitgezonderd) craft skills heb je een tweede profession nodig (al dan niet op dezelfde toon).
True, ware het niet dat je voor gathering professions een buff krijgt. Ik zeg niet dat enchanting moeilijk te levelen is, waar het mij om gaat is dat andere mensen automatisch 'gebruik' maken van mijn profession. Dus er is niet eens een keus of je voor anderen willen dissen ja of nee.
Kees schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:07:
[...]
En hoe is dat verschillend van voordat de button er was? Toen mocht je ook blij zijn met een paar dusts omdat de rest net zo hard op greed drukte als jij (tenzij je neede, maar dat is een ander verhaal)
Klopt, alleen toen kwamen de greenies vaak voor schappelijke prijzen op AH terecht.
Mensen verwachten nu maar gewoon van je dat je alles gratis enchant want "z0mg i has matts, why sp3nd mon3y on you!!!lolzeinzeinz1!!" Met andere woorden, enchanting is van een sociale skill een asociale skill met scrolls geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Buff wise bieden alle professions ongeveer evenveel item points; de een wat aantrekkelijker voor een class dan voor andere (mining bv STAM alleen useful voor tanks).

Maar denk je niet dat het met andere professions zo anders is?
JC toch ook hetzelfde, mensen hebben zelf de gem en de JC moet alleen ff cutten.

Daarnaast kies je zelf je profession, niemand zegt dat je enchanting moet nemen.
De lvling JC rings/necks etc raak je ook aan niemand kwijt, want iedereen kan een lvling guide opzoeken en die gebruiken allemaal dezelde rings/necks die je zou moeten craften.

Beetje gezever om niks als je het mij vraagt, elke prof kost moeite om te levelen en maar goed ook,
je word toch niet zomaar een expert, een vak moet je oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

JBplap schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:50:
Buff wise bieden alle professions ongeveer evenveel item points; de een wat aantrekkelijker voor een class dan voor andere (mining bv STAM alleen useful voor tanks).

Maar denk je niet dat het met andere professions zo anders is?
JC toch ook hetzelfde, mensen hebben zelf de gem en de JC moet alleen ff cutten.

Daarnaast kies je zelf je profession, niemand zegt dat je enchanting moet nemen.
De lvling JC rings/necks etc raak je ook aan niemand kwijt, want iedereen kan een lvling guide opzoeken en die gebruiken allemaal dezelde rings/necks die je zou moeten craften.

Beetje gezever om niks als je het mij vraagt, elke prof kost moeite om te levelen en maar goed ook,
je word toch niet zomaar een expert, een vak moet je oefenen.
Alleen voor Tanks? voor PVP kan die extra stam ook zeker de moeite waard zjin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle idiot's met een domme naam betalen maar voor hun portals en hun enchants :),
Guildies vrienden guilds die ik respecteer krijgen alles gratis

Enchanting lvlen of elk ander proffesion kost misschien wat goud, maar wat is gold ?.
als je uit je neus eet heb je nog genoeg en enchanting lvlen is zo gedaan teminste ik ben der mee bezig op me alt even 10k heen gestuurd en lvlen maar :)

die zelfde 10k heb ik zo terug verdient met dingen verkopen en van ah kopen en fee's voor het enchanten straks.
Ondanks dat mensen met orb's die dingen kunnen kopen voor bv alchemy, verkopen mijn flasks nog steeds goed en me transmute's ;).
Verder natuurlijk teveel bronnen van inkomsten.

Raiden
Mats verkopen
Bank char die dingen koopt en verkoopt
Gems verkopen
Sarionite's verkopen
Cloth's verkopen in alle smaken.

Kortom een paar K per week minimaal.

EDIT : mektheb heeft een alt lvlen onder de knie, in 2/3 dagen lvl 48 ( tijd teveel )

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 20-04-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ossi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:40:
[...]

True, ware het niet dat je voor gathering professions een buff krijgt.
En de self-only ring enchants zijn geen buff wil je zeggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:30

Grozno

acts without consequence!

Was het trouwens niet zo dat ze de professionbuffs onder handen gingen nemen voor Cataclysm, of waren dat de racials?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Grozno schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:31:
Was het trouwens niet zo dat ze de professionbuffs onder handen gingen nemen voor Cataclysm, of waren dat de racials?
In ieder geval de racials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Grozno schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:31:
Waarom? Dat zijn juist een van de meer gebalanceerde dingen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Iemand in de gaten dat he BG systeem gebugged is. Ik q for Isle of conquest en kom in een andere BG terecht.... al meerdere malen gehad vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 20:30

Grozno

acts without consequence!

Kees schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:31:
[...]

Waarom? Dat zijn juist een van de meer gebalanceerde dingen :)
Geen idee waarom, ik dacht er alleen over gelezen te hebben...
Ik heb vandaag mijn 4e stukje Furious gear gehaald, alleen de helm nog en dan ga ik maar eens met PvP bezig...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
HStyles schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:46:
Iemand in de gaten dat he BG systeem gebugged is. Ik q for Isle of conquest en kom in een andere BG terecht.... al meerdere malen gehad vandaag
zijn heel veel klachten over,wordt niets aan gedaan.
Begon een paar keer aan mezelf te twijfelen of ik het wel juist had geselecteerd.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/14b6gsy.jpg

Werd 'ns tijd zeg, jezus. Nu nog 400 quests voor the Seeker, hit ik gelijk de 9000 achievement points.

[ Voor 48% gewijzigd door London op 21-04-2010 00:12 ]

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo gisteravond ff een 'lastige' start op m'n pally kon gewoon geen boeiende quest vinden, ben toen maar eens een hele rits in gaan leveren 1 quest gedaan in Silithus en hoppa lvl58, Outland in en zit alweer op 61.
Het valt me wel op dat 1 het verschil maakt tussen lastig en faceroll zeker zodra je lvl 60 haalt en divine storm krijgt is het een fluitje, men neme 4-5 mobs, drukt divine storm, CS, Judge.. en ze zijn dood. Het grootste verschil was te merken in HF:R op 59 deed ik 460dps, op 60 712 kortom was weer leuk, ben er ook nog eens een goeie 1200hp op vooruit gegaan. Ben benieuwd wat er allemaal komt want ookal was paladin een beetje saai aan het worden tussen 50-60 het is ineens weer een stuk leuker op 61.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort dagboekje.

Gisterenavond even online geweest. Samen met wat guildies 2x PoS normal gedaan voor wat drops (boots zijn echt toe aan vervanging) maar helaas voor mij viel er niets wat ik kon gebruiken. Wel twee hele smooth runs. Kreeg van de Tank, die zelf een healingshammy heeft, een mega compliment, dat mijn healing wel erg goed was. 0 doden en ook bij een ongelukkige pull van een extra pat in het begin ging alles goed, iedereen niet onder de 30% health gekomen en kreeg iedereen weer full voor het einde van het gevecht. Dit boost toch wel enorm mijn vertrouwen in mijn skill. :)

Als de tijd het vanavond toestaat gaan we weer even naar PoS om verder te farmen voor in ieder geval mijn boots en alle andere leuke drops die er kunnen komen.

Leuke bijkomstigheid was dat ik nu dus wel de questline afgemaakt heb in PoS. Dus binnenkort ook HoR eens in :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Las Vegas schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:08:
[afbeelding]

Werd 'ns tijd zeg, jezus. Nu nog 400 quests voor the Seeker, hit ik gelijk de 9000 achievement points.
Big Gratz by the way.

Wou dat ik dat ook kon zeggen :) kan me er niet toe zetten. LOL

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 21-04 23:11
[afbeelding]

Daar zit een boel tijd in. Gefeliciteerd. :) Ik ben op het moment bezig in EK met everyquest om alle quests bij langs te lopen. Veel experience grinding quests maar verder wel leuk om te doen.

Wat is tussen twee haakjes je addon die je gebruikt voor je maps? :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
[afbeelding]

Grats! En nu nog een passend grapje: "IT'S OVER 9000!!"... almost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thorval schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:01:
[...]

Big Gratz by the way.

Wou dat ik dat ook kon zeggen :) kan me er niet toe zetten. LOL
Ik ook niet :< moet nog 800 quests.

300 kalimdor
250 easter kingdoms
paar gebieden in ICC

:< te druk met me alt op het moment wil die volgende week lvl 70 hebben en hijs nu 49 moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vaessen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-05 07:34
Na veel lezen zal ik eens mijn verhalen in de wondere wereld van WoW gaan delen hier!

Gister was ik wat later voor de progress raid maar toen ik online kwam kreeg ik gelijk een spot. We waren al sinds donderdag bij de Lick King 25 maar hadden zondag en maandag te weinig signs voor fatsoenlijke tries. Ik was een uurtje later gister en blijkbaar hadden ze al een aantal goede tries gehad richting phase 3. Na twee keer wipen aan het begin van phase 3 hadden we een zeer goede try. Uiteindelijk een wipe op 12%!! Een aantal mensen failde in de frostmourne room zonder het aan te geven waardoor de Lich King enragede. Hierdoor werd 2 keer een tank geoneshot aangezien hij geen cooldown gebruikte. Door combat resses uiteindelijk de tanks weer up maar uiteindelijk toch een wipe aangezien steeds meer mensen dood gingen, en we te weinig dps op de spirits hadden. Maar deze reset wordt het zeker een kill. Dan eindelijk naar heroic modes voor wat nieuwe upgrades.

Daarnaast zijn we in ICC 10 heroic 9/12 op het moment. Afgelopen zondag Prof down, viel op zich wel mee met een beetje coordinatie. Nu alleen dus nog Frostwing hc en dan kunnen we de rest van de achievements doen voor de mount. Uiteindelijk dus wel een mooi weekje achter de rug.

Hier een linkje naar mijn armory: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Executus&cn=Vaesson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
nou, gisteravond een hoop tries gehad op 25m LK. we waren met 21/22 mensen, maar toch kwamen we best ver. jammer genoeg hadden we niet genoeg dps om elke keer alle valkyrs neer te krijgen, maar het gaat met grote sprongen vooruit. de tactics voor p1 en p2 hebben we ondertussen wel onder de duim :+

bij de volgende tries wanneer we een volle raid hebben dan moeten de valkyrs met gemak neergaan :)

op naar de volgende phase!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerdere uitspraak over tanks met agro problemen op hooggegearde mensen neem ik bij deze terug, waarschijnlijk ben ik geen supertank :X Gister rondje met m'n resto shaman, kwam ik met 3 DPS in HoS, tank ging direct weg. Even in de queue, daar kwam de tank met net 29k health en GS dacht van 3,7k. Dit tegenover 2 DPS met 5.7k GS en 1 met 6.2k GS. Slechts 1x was er wat agro issues, hele HoS heeft de tank het perfect gedaan, DPS ging er vol op los (lock, mage en rogue).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05 14:31
Gisteren Rotface 25H neergekregen. Was eigenlijk best simpel. Er gebeuren ontzettend veel dingen, maar voor mijn gevoel was het allemaal best te behappen. Op de 4de try was die dan ook neer. Na marrowgar en lootship op heroic gedaan te hebben nu dus een 3de heroic kill erbij.

Hierna Festergut op heroic geprobeerd. In het begin wat problemen met positionering en mensen die zich als een kip zonder kop gedragen zodra ze een spore hebben, en dan niet meer weten waar ze heen moeten <_<. Na wat aanpassingen ging het wel goed, totdat 1 van onze MT continue dc'd. Vervolgens ging een dps maar tanken, en begonnen we dus met 24 man. Deze try ging alles perfect, alleen kwamen we net 3M damage tekort voor de enrage. Als we een extra dps hadden was die ook neer. Helaas was dat ook onze laatste try, maar volgende week weer een kans ^^.

Maar goed, niet slecht voor 6 uurtjes heroic proberen in onze eerste week dacht ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
SinergyX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:26:
Mijn eerdere uitspraak over tanks met agro problemen op hooggegearde mensen neem ik bij deze terug, waarschijnlijk ben ik geen supertank :X Gister rondje met m'n resto shaman, kwam ik met 3 DPS in HoS, tank ging direct weg. Even in de queue, daar kwam de tank met net 29k health en GS dacht van 3,7k. Dit tegenover 2 DPS met 5.7k GS en 1 met 6.2k GS. Slechts 1x was er wat agro issues, hele HoS heeft de tank het perfect gedaan, DPS ging er vol op los (lock, mage en rogue).
ligt ook aan de class die de tank heeft. maakt veel verschil uit in HoS waar toch wel wat aoe word gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:53

Smurf

Detri

Ossi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:40:
[...]

True, ware het niet dat je voor gathering professions een buff krijgt. Ik zeg niet dat enchanting moeilijk te levelen is, waar het mij om gaat is dat andere mensen automatisch 'gebruik' maken van mijn profession. Dus er is niet eens een keus of je voor anderen willen dissen ja of nee.

[...]

Klopt, alleen toen kwamen de greenies vaak voor schappelijke prijzen op AH terecht.
Mensen verwachten nu maar gewoon van je dat je alles gratis enchant want "z0mg i has matts, why sp3nd mon3y on you!!!lolzeinzeinz1!!" Met andere woorden, enchanting is van een sociale skill een asociale skill met scrolls geworden...
En daarom moet je gewoon niet moeilijk doen met enchanting aanbieden via /2 :+ Ik enchant alleen voor guildies, de rest gaat m'n scrolls maar kopen.

Eigenlijk is die disenchant button nog niet eens zo slecht vind ik. De mensen die die mats winnen doen er eigenlijk precies hetzelfde mee als wat ze normaal met de greenies zouden doen: op de AH gooien. En altijd undercut natuurlijk. Gevolg is eigenlijk dat ik de laatste tijd steeds meer mats uit de AH haal in plaats van zelf disenchanten. En met gemiddeld 2000g omzet per avond scheelt dat toch weer een hoop werk. ;)

Zolang ik >30g winst maak per scroll, zelfs als ik de mats uit de AH haal zal je mij niet horen klagen. En dat zijn dan alleen nog de goedkopere enchants, zoals vitality op boots bijvoorbeeld. +10stats op chest is al gauw goed voor 50g winst, en de top weapon enchants leveren al gauw 100-200g op.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HawVer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:28:
[...]

Daar zit een boel tijd in. Gefeliciteerd. :) Ik ben op het moment bezig in EK met everyquest om alle quests bij langs te lopen. Veel experience grinding quests maar verder wel leuk om te doen.

Wat is tussen twee haakjes je addon die je gebruikt voor je maps? :)
M'n minimap is geïntegreerd met Carbonite. Maar deze UI is maar tijdelijk totdat m'n ''vaste'' UI geupdate gaat worden :)

En thanks iedereen :)

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:50:
[...]

Ik heb enchanting en tailoring en kan me wel vinden in deze. Stapels met headbands gemaakt, in alle soorten en maten. En op mijn eigen char de enchantments continue overschrijven om weer te levelen zodat je eindelijk een gevraagde recipe kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Smurf schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:40:
[...]

En daarom moet je gewoon niet moeilijk doen met enchanting aanbieden via /2 :+ Ik enchant alleen voor guildies, de rest gaat m'n scrolls maar kopen.

Eigenlijk is die disenchant button nog niet eens zo slecht vind ik. De mensen die die mats winnen doen er eigenlijk precies hetzelfde mee als wat ze normaal met de greenies zouden doen: op de AH gooien. En altijd undercut natuurlijk. Gevolg is eigenlijk dat ik de laatste tijd steeds meer mats uit de AH haal in plaats van zelf disenchanten. En met gemiddeld 2000g omzet per avond scheelt dat toch weer een hoop werk. ;)

Zolang ik >30g winst maak per scroll, zelfs als ik de mats uit de AH haal zal je mij niet horen klagen. En dat zijn dan alleen nog de goedkopere enchants, zoals vitality op boots bijvoorbeeld. +10stats op chest is al gauw goed voor 50g winst, en de top weapon enchants leveren al gauw 100-200g op.
Met scrolls kun je inderdaad leuk verdienen :) Jammer van het sociale aspect wat verdwenen is.
Ik enchant dus ook alleen maar scrolls, mezelf en guildies.
Er was eeen rogue mee, dus als die TotT gebruikt dan wordt het al een stuk makkelijker voor een tank.
Op mijn tank heb ik ook wel eens aggro issues in heroics, vooral als er geen misdirect/TotT gebruikt wordt, maar in heroics doe ik ook nooit echt mijn best zoals in raids.
Gisteren in 10 minuten door Gundrak gerend, de optional boss geskipt. Toen deed ik wel mijn best en zat ik op 3.1k dps als tank zijnde. Meestal zit ik rond de 2.3k/2.4k als ik relax een heroicje doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als die rogue een beetje hersens had zal hij fijn zijn tricks hebben gebruikt zo snel als dat kon, en dan heb je inderdaad weinig aggroproblemen... Ik merk het zelf op m'n beertje ook hoor. Als ik pech heb ben ik net iets te laat met naar de volgende pack chargen om alvast 2 swipes te doen voordat de DPS meekomt... en dan heb je de poppen aan het dansen. Vooral Fury Warriors en Ret Pallies die direct losgaan met een Whirlwind of Divine Storm zijn gewoon niet te houden als ze een beetje goed in de gear zitten. No chance of ever getting aggro back... Met een hunter of nog veel liever een rogue zijn je threat issues ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...

Ik doe soms een guildrun (of in elk geval een gedeeltelijke guildrun) met een Fury Warrior en een Ret Pally... en die doen 't expres :<

[ Voor 5% gewijzigd door Blistimo op 21-04-2010 10:40 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Het is even geleden dat ik een dagboek gepost heb. Een update dan maar van wat chars:

- Mage
Ik ben 25mans gaan joinen, in plaats van de wekelijkse 10mans. De progress gaat langzaam, maar steady. We zijn nu bezig om BQL onder de knie te krijgen, maar het gaat voornamelijk nog mis met vampires en mind control, of we halen de enrage net niet. Beste try is 11% tot nu toe. Ik heb nog geen upgrades mogen ontvangen in die 3 weken dat ik ze join, maar dat komt wel. Gear is een middel, en ondertussen doe ik toch redelijk mee met de DPS. Ik heb een Arcane spec en Fire spec. De tweede is m'n favoriete, maar soms ga ik even Arcane, als het eventueel een betere DPS geeft. Maar ik heb de gear er niet echt voor, en op bijvoorbeeld BQL (best veel stilstaan als je mazzel hebt), haal ik vergelijkbare cijfers. (lees: rond de 8k DPS)
Ondertussen ben ik Primodial Saronite (spelling?) aan het sparen op andere chars, om de 264 Leggings te kunnen craften, die een prachtige upgrade zullen betekenen. Hele mooie stats op die broek, en ik kom van wat Hit af. Op het moment zit ik op 440-450hit, wat meer dan 3% teveel is. In 25mans hebben we namelijk zeker een Shadowpriest of Moonkin in de raid.

- Druid
Deze char doet de weekly elke week en af en toe een VoA of heroic. Ik ben hier EoF aan het sparen voor m'n Mage. Soms join ik een korte ICC10 raid met deze char om te helpen met healen. Door RNG mazzel heb ik bijna betere gear op deze dan op m'n Mage.

- Warrior
Deze heb ik recentelijk weer opgepakt om EoF te sparen, zelfde reden. Heroic queue is natuurlijk instant, en bijna elke instance is binnen 10-15min klaar. Sinds gisteren heb ik een heroic gearsetje samengesteld, om wat meer DPS te doen. Gisterenavond in CoT Stratholme deed ik 3k DPS. Mooie AoE mogelijkheden daar natuurlijk. Revenge crits van 10k komen regelmatig voorbij.

- Paladin
Hier speel ik vrij veel op, vooral omdat een reallife vriend weer is begonnen met spelen, op z'n alt DK, die op dit moment 79 is, maar op 74 begon ongeveer 2 weken terug. Ik heb met hem instances gedaan op m'n Paladin, als Prot. Als level 80 met Judgement of Light (en Lifeward enchant) heb je in die dungeons geen healing nodig en je doet ongeveer 2,5k DPS. Elke groep tot nu toe was blij voor de boost, en de meeste healers gingen DPS ;) De tankgear op deze char is niet geweldig, maar voldoende. De spec is niet ideaal (zoals mensen hier weleens aangegeven hebben), maar ik had deze spec gemaakt om instances te kunnen spelen zonder healers; het is dus geen raidspec. Ondertussen gaan de EoF naar die Saronites en de EoT naar T9 tankgear.

- Hunter low level
Deze char ben ik aan het levelen in voornamelijk Battlegrounds. Tot level 30 was het alleen maar BG's, maar na de level 30 ben ik wat gaan questen om tot minimaal 33 of 34 te komen, zodat ik niet meer een schietschijf ben. Voor m'n dochter had ik een vanity pet geregeld, voor haar Hunter, zijnde de vanity pet uit het ei van Takk the Leaper in The Barrens. Die kleine pet had ze gezien op de AH voor 300g, belachelijke prijs. Ik dus opgezocht op Wowhead en 5minuten later had ze d'r kleine dinosaurus en zelf tamede ze Takk, zodat ze die als pet had. Moeder en dochter dinosaurus, zoals ze nu trots verteld. Ik heb ze nu zelf ook op mijn Hunter, zijnde vader en zoon ;) Grappig beest, die kleine hopt af en toe als een vlooi rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
Blistimo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:28:
Vooral Fury Warriors en Ret Pallies die direct losgaan met een Whirlwind of Divine Storm zijn gewoon niet te houden als ze een beetje goed in de gear zitten. No chance of ever getting aggro back... Met een hunter of nog veel liever een rogue zijn je threat issues ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...

Ik doe soms een guildrun (of in elk geval een gedeeltelijke guildrun) met een Fury Warrior en een Ret Pally... en die doen 't expres :<
Hihi Fury Warrior hier in ICC25 gear, ik doe het ook altijd express bij onze tanks. Vooral ICC25 trashpacks, cooldowns burnen en cleaven/whirlwinden. Heerlijk om onze MT op vent te horen: TIANO YOU ASSHOLE!! terwijl die zich suf werkt om aggro te houden.

Afijn, met 36K HP raidbuffed kan ik veel klappen krijgen van die adds dus geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Kaap schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:26:
[...]

Hihi Fury Warrior hier in ICC25 gear, ik doe het ook altijd express bij onze tanks. Vooral ICC25 trashpacks, cooldowns burnen en cleaven/whirlwinden. Heerlijk om onze MT op vent te horen: TIANO YOU ASSHOLE!! terwijl die zich suf werkt om aggro te houden.

Afijn, met 36K HP raidbuffed kan ik veel klappen krijgen van die adds dus geen probleem...
todat he zelf een keer gaat tanken en echt ziet hoe irritant dat is als dps voor de agro gaat.

ik doe dan al helemaal niet meer moeilijk als tank.. laat die dps maar lekker tanken.. hangt dan van de healer af of die dps het haalt of niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nibbz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:03:
[...]

todat he zelf een keer gaat tanken en echt ziet hoe irritant dat is als dps voor de agro gaat.

ik doe dan al helemaal niet meer moeilijk als tank.. laat die dps maar lekker tanken.. hangt dan van de healer af of die dps het haalt of niet :p
Neuh ik doe sinds vanilla WoW al niet meer tanken. Vind er niks aan, nooit wat gevonden.

En of die dps het haalt of niet, so what, na trashpack wordt er gewoon weer geressed dus zie het probleem er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 20:20

junglebeast

hier staat iets

Op Tura is het steeds lastiger om goeie tanks te vinden. Veel alts dat wel. Zat die bij ons aankloppen in wat T9 gear en dan hopen om een plekkie te krijgen. Maar de ICC10/25 tanks zijn er bijna niet. Die zitten op rozen in hun guilds natuurlijk. Altijd wel een raid spot voor hun.

Gisteren weer goeie en slechte tries gehad op Blood Princes.. Blijft zo'n rot random gevecht.. ene keer komen we niet voor bij 40% en andere keren steeds in de 20%. Hebben nu al zo'n 4 verschillende Keleseth tanks gehad :)

Edit: bah wat is dat weer met hangende chars op het loadingscreen...Dala bah bah :r :r

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 21-04-2010 12:34 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:32:
Op Tura is het steeds lastiger om goeie tanks te vinden. Veel alts dat wel. Zat die bij ons aankloppen in wat T9 gear en dan hopen om een plekkie te krijgen. Maar de ICC10/25 tanks zijn er bijna niet. Die zitten op rozen in hun guilds natuurlijk. Altijd wel een raid spot voor hun.

Gisteren weer goeie en slechte tries gehad op Blood Princes.. Blijft zo'n rot random gevecht.. ene keer komen we niet voor bij 40% en andere keren steeds in de 20%. Hebben nu al zo'n 4 verschillende Keleseth tanks gehad :)
Wij gebruiken gewoon 3 tanks, een druid tank geen boomkin maar gewoon beer.
en 2 pally tanks voor die andere 2.

Werkt prima bij ons tot nu toe maar af en toe ook een lock :), hunters op die witte ballen die af en toe kunnen komen en verder gaat het al prima.
Nadeel bij ons is mensen die niet op komen dagen :S voor raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Kaap schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:08:
[...]

Neuh ik doe sinds vanilla WoW al niet meer tanken. Vind er niks aan, nooit wat gevonden.

En of die dps het haalt of niet, so what, na trashpack wordt er gewoon weer geressed dus zie het probleem er niet aan.
mja.. ik doe liever wow zoals het is, en ga niet lopen kloten.. kan maarzo zijn dat een healer agro krijgt, omdat hij de dps'er die agro heeft zo hard moet healen.. mobs richting healer.. slaan 2x.. healer neer.. possible wipe..

nee bij mij mag een dps gewoon rustig dps'en.. agro is voor de tank, en voor niemand anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Kaap schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:26:
[...]

Ik deed dit ook altijd bij onze tanks in icc25 :P nu dat ik zelf aan het tanken ben is er geen fury warrior meer die dit kan proberen :) M'n raidleader vond het overigens minder leuk dat ik elke andere trashpack weer dood lag te wezen. en dat met ruim 41k HP raidbuffed. (ik trok dan ook niet 1 of 2 van de trash naar me toe, maar gewoon elke mob die niet direct getanked werd :P)
Mektheb schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:35:
[...]

Werkt prima bij ons tot nu toe maar af en toe ook een lock :), hunters op die witte ballen die af en toe kunnen komen en verder gaat het al prima.
In 25 man doen we dit met 2 tanks, 1 pally op de range baas en 1 random op de andere 2.

in de 10 man (ook heroic) doen we dit met 1 random tank, en een paladin healer met RF aan op de range. werkt perfect :)

[ Voor 28% gewijzigd door DrFlash op 21-04-2010 12:57 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Mektheb schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:35:
[...]

Om diezelfde reden hebben wij gister 3 uur lopen wipen op LK10man. Een vaste healer, tank en 2 dps waren niet online (wel geaccept op de calender.. irritant :o)..

Nieuwe group gemaakt:

De healer was een priest waar ik zelf nooit echt veel mee gedaan had.. deze presteerde ook onder de maat.. (ook zon 50 - 60% activity.. terwijl de rest boven de 95% zat.. wth) de nieuwe tank deed het wel goed maar de nieuwe dps'ers was een beetje faal...

Ze kende de tacs niet.. en nadat we alles een aantal keren uitgelegd hadden, ging het alsnog fout :(..

Het is dan ook best wel een tricky fight.. en mensen moeten gewoon wipen voordat je snapt hoe het gevecht werkt.. maar tis dan gewoon irritant, maandag met de progress group, kwamen we constant in Phase2.. af en toe in P3.. maar gister.. constant wipen in Phase 1.5.

Mensen die voor adds gaan staan.. mensen die blindelings de orbs inrennen als iedereen vanaf de zijkant naar het midden rent.. (hoe moeilijk kan het zijn om even om een witte bol te lopen :o).

De ene keer dat we dan in Phase 2 waren, kreeg een nieuwe dps'er die debuff dat er een zwarte vlek onder je komt (naam ff kwijt.. defile?) en hij bleef kats in het midden van de raid staan..

bleegh.. toch maar hopen dat we volgende week weer de progress group hebben.. op donderdag alles clearen tot aan de LK.. en dan maandag en dinsdag weer wipen ftw ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 21-04-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Gisteren hebben we een ICC10 run van 2 uurtjes ingelast om nog wat verder te oefenen op de Blood Prince Council. De eerste paar tries hebben we met een lock tank gedaan, maar ondanks dat hij voortdurend Dark Nuclei om zich heen verzamelde was hij erg lastig up te houden met z'n ongeveer 25k HP. Toen hebben we 1x de tactiek van Cleetje geprobeerd met 2 tanks. De paladin tank tankte Keleseth en de druid tankte de andere 2. De druid was echter voor mij onmogelijk up te houden met 2 bosses op zich, dus dat was een snelle wipe.

Daarna hebben we een paar tries gedaan met 3 tanks en 3 healers. Dit ging nog het beste. De beste try was 20%. Er zit dus vooruitgang in. De twee voornaamste problemen die we hebben:
- Te weinig mensen letten op het in de lucht houden van de Kinetic Bombs
- Er wordt te weinig DPS gedaan op de bosses waardoor het gevecht te lang duurt, dit komt doordat verschillende mensen moeite lijken te hebben met het chaotische karakter van het gevecht

Aanstaande vrijdag staat weer een run gepland waarin we hopen dat we na de eerste 6 bosses nog genoeg tijd over hebben om nog wat tries op de Blood Council te doen. We hebben dan qua samenstelling een wat betere groep dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Alle Mages hier... (Mektheb!!)

Ben nu aardig op weg met mijn mage. Maar waar ik nu dan tegenaan loop :| Het is een luxeprobleem, maar ben zwaar overcapped met mijn hitrating. Imba.hu:
Overcapped spell (arcane) hit: 20.1% > 17%
from gear: 14.10%
from Arcane Focus: 3%
from Precision: 3%
from racial: 0%
Dit lijkt me dus wat overdreven :) Normaal wel lastig om hitcapped te worden, maar nu zelfs met crapgear al overcapped. Ik vrees dus dat het krijgen van betere gear gaat leiden tot nog meer overcap. Hoe kan ik dit rechtzetten? Heb even naar mijn spec gekeken om AF of Precision te droppen, maar zie niet echt nuttige toevoegingen hiervoor in de plaats. Tevens zit er op mijn staff erg veel HIT. Heb in mijn bag ook nog Seethe en een badge offhand. Ik ga dan qua spellpower wel vooruit maar mis volgens mij wat haste en INT dan. Tevens loop ik nog in een crafted chest, deze heeft ook vrij veel HIT nog.

Zouden jullie eens mijn Armory kunnen bekijken en wat tips geven hiervoor? Ook andere aanbevelingen zijn welkom uiteraard :)

Armory: http://armory.wow-europe....xml?r=Bladefist&cn=Enduna

DPS vind ik overigens al acceptabel. Ben al ruim voorbij mijn paladin DPS maar zal vast meer uit te halen zijn. Op single target gaat het allemaal wel goed, maar trash, hoe kan ik die het beste aanpakken om toch mijn DPS op peil te houden?

Ook kreeg ik nog de vraag of jullie een blik konden werpen op de warrior van een vriend: http://armory.wow-europe....xml?r=Bladefist&cn=Neveen

Nog iets aan te merken op zijn char?

[ Voor 8% gewijzigd door Ebayzo op 21-04-2010 13:13 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Ik heb gisteravond op mijn warrior (level 52) voor het eerst geprobeerd om dps te doen. Tot die tijd was ik altijd alleen Protection gespecced. Maar ik ben voortdurend rage starved, waardoor ik geen abilities kan gebruiken en dus nauwelijks dps doe.

Wat is beter op level 52: Arms of Fury? En wat voor rotatie kun je dan het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ebayzo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:11:

Ben nu aardig op weg met mijn mage. Maar waar ik nu dan tegenaan loop :| Het is een luxeprobleem, maar ben zwaar overcapped met mijn hitrating. Imba.hu:
[...]
Dit lijkt me dus wat overdreven :) Normaal wel lastig om hitcapped te worden, maar nu zelfs met crapgear al overcapped. Ik vrees dus dat het krijgen van betere gear gaat leiden tot nog meer overcap. Hoe kan ik dit rechtzetten? Heb even naar mijn spec gekeken om AF of Precision te droppen, maar zie niet echt nuttige toevoegingen hiervoor in de plaats. Tevens zit er op mijn staff erg veel HIT. Heb in mijn bag ook nog Seethe en een badge offhand. Ik ga dan qua spellpower wel vooruit maar mis volgens mij wat haste en INT dan. Tevens loop ik nog in een crafted chest, deze heeft ook vrij veel HIT nog.

Zouden jullie eens mijn Armory kunnen bekijken en wat tips geven hiervoor? Ook andere aanbevelingen zijn welkom uiteraard :)

DPS vind ik overigens al acceptabel. Ben al ruim voorbij mijn paladin DPS maar zal vast meer uit te halen zijn. Op single target gaat het allemaal wel goed, maar trash, hoe kan ik die het beste aanpakken om toch mijn DPS op peil te houden?

Ook kreeg ik nog de vraag of jullie een blik konden werpen op de warrior van een vriend: http://armory.wow-europe....xml?r=Bladefist&cn=Neveen

toon volledige bericht
Zet precision in Ice Shards.
Erg handig tijdens het AoE-en van trash packs :)
Verder mis je Incanter's Absorption in Arcane tree, vooral handig in combi met Improved Fire/Frostwarding.
Lekker boost in spellpower op z'n tijd, hoewel de buff behoorlijk generfed is omdat het niet meer procced op Priest shields en pala shield :(
Verder ziet je spec er prima uit. Vooral gear halen nu uit de nieuwe heroics. Zodra je wat meer gaat raiden dan kom je vanzelf gear tegen waar geen hit meer opzit, dus dan heb je die precision talents weer hard nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

[...]

toon volledige bericht
Ik zit met hetzelfde 'probleem', teveel hit. Direct is het geen probleem, maar indirect wel, omdat je een itembudget gebruikt, wat geen toegevoegde waarde geeft.
In een raidomgeving (25man bijna altijd, 10man afhankelijk van spriest/boomkin) heb je zelfs maar 8% nodig, namelijk: 17% standaaard - 3% arcane talent - 3% frost talent - 3% spriest/boomkin debuff.

Arcane AoE is vooral Blizzard en overstappen op AB's en normale rotatie bij 2 mobs of minder.

Ik snap dat je het liefst de optimale hitrating haalt met zoveel mogelijk spellpower en haste, maar je gear is nog matig (no offense). Als je heroics gaat runnen en/of raids, dan krijg je snel genoeg upgrades. Ga pas bij ToC of ICC écht kijken of je je gear kunt optimaliseren. Nu zal je nog zoveel gaan vervangen, dat je constant met het 'probleem' zal blijven zitten.
Selecteer bij upgrades op het volgende voor Arcane: Spellpower/Haste > Crit > Intellect > Spirit. Probeer van de mp5 items af te komen.

Ga je spec niet veranderen op basis van je hit, want het kan goed zijn, dat je ineens dikke upgrades ontvangt zonder hit (nu ideaal voor jou), waardoor je de talents wel nodig hebt.

Wat betreft je Warrior maat.
Z'n spec kan op sommige plaatsen beter. Check m'n Warrior maar eens.
Zijn gear is prima, alleen snap ik zijn gems niet. Hij gemmed Attack Power eenmaal (don't) en veel expertise, waar ik nog een beetje in kan komen, maar neem dan de combinatie expertise/stamina gem. Stamina is gewoon het belangrijkste tot je tot een bepaald hp-niveau komt, voor de moeilijkste raids. Hij gemmed ook hit in z'n helm, dat moet je nooit doen. Ook gemmed ie Agi/Stam in een gele gemslot. Als je niet de bonus wilt halen (zou ik wel willen), gem dan volledig stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo !

Ik zou zoiezo gewoon gaan voor je T9 set..die je met triumph kan kopen 3 pieces ( 1 heb je al) , heb je gelijk een 4set bonus en je hit gaat naar beneden :) en ik zou dan de chest niet van Tier doen en die Merlins robe laten maken ( cost geen drol )

Je kan een PvP cloack halen voor honor van i 245 die zoiezo al beter is als de gene die je nu hebt :).
Bracers kan je ook laten maken bejweld wizard bracers ofzo zijn ook heel niet duur meer in mats nu je die allemaal van een vendor voor frozen orbs kan kopen :P.

En dan ben je echt al op weg en dan boost je all je stats ook nog is DIK , zodat je dps ook nog echt veel beter is laat staan je GS :P
http://www.wowhead.com/item=47604

331 Armor
+103 Stamina
+103 Intellect
Blue Socket
Yellow Socket
Red Socket
Socket Bonus: +9 Spell Power
Durability 100 / 100
Races: Orc, Undead, Tauren, Troll, Blood Elf
Requires Level 80
Item Level 245
Equip: Improves critical strike rating by 66 (1.44% @ L80).
Equip: Improves haste rating by 90 (2.74% @ L80).
Equip: Increases spell power by 131.
"Remember, there's always something cleverer than yourself."
toon volledige bericht
Bejeweld bracers
http://www.wowhead.com/item=47586
145 Armor
+58 Stamina
+58 Intellect
Blue Socket
Socket Bonus: +5 Spell Power
Durability 35 / 35
Races: Orc, Undead, Tauren, Troll, Blood Elf
Requires Level 80
Item Level 245
Equip: Improves critical strike rating by 42 (0.91% @ L80).
Equip: Improves haste rating by 50 (1.52% @ L80).
Equip: Increases spell power by 80.
kost je wat mats maar ben je wel gelijk van een hoop hit af en beter ilvl en haste etc

[ Voor 42% gewijzigd door Mektheb op 21-04-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06

[...]

toon volledige bericht
Een aantal dingen die mijn aandacht trokken waren het volgende:

- Ember Skyflare Diamond omzetten naar Chaotic Skyflare Diamond. Daarbij is je huidige meta niet eens actief (3 rode gems nodig, je hebt er 2)
- SP/mp5 head enchant omzetten naar SP/crit head enchant (kirin tor rep)
- Je hebt geen shoulder enchant (sons of hodir rep)
- 20 haste gems is een keuze, mijn voorkeur ligt eerder op SP in rood, SP/haste in geel en als de bonus goed is SP/spi in blauw (minimaal 2 nodig voor meta).

Hier een lijstje van enigzins makkelijke upgrades om te halen:

- Lekker triumphs farmen voor 4xT9 + 1x245, ik had een tijd head/shoulder/hands/legs van T9 + Merlin's Robe maar shoulders/body/hands/legs van T9 en triumph head is ook goed.
- Sparen voor Bejeweled Wizard Bracers en evt ulduar belt+feet tailor crafted items.
- 245 trinket van triumphs (+128 Intellect en +500ish SP on use)
- 232 necklace van Devourer of Souls is beter dan je huidige
- Als je het voor elkaar krijgt is Seethe+Shriviled Heart een leuke combo met minder hit dan je staff, anders is je staff wel fijn om veel hit in een klap te hebben.
- Een 3 of 4 tal ICC rep runs en je hebt een nette 251 rep ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
het probleem is niet met twee high dps, maar meer met één. Met twee of drie gaat het zo snel dood dat zelfs de tank zo goed als overdreven is.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:03:
[...]

Precies, doe ik tegenwoordig ook. Als DPS niet nadenkt, ondanks dat ik letterlijk vraag om even te wachten met AoE, dan mogen ze ook tanken wat ze pullen. Ik let doorgaans op dat ze naar die DPS toe gaan, en pas als ofwel iemand anders aggro trekt, ofwel die DPS dood is doe ik een taunt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:08:
[...]

Precies, doe ik tegenwoordig ook. Als DPS niet nadenkt, ondanks dat ik letterlijk vraag om even te wachten met AoE, dan mogen ze ook tanken wat ze pullen. Ik let doorgaans op dat ze naar die DPS toe gaan, en pas als ofwel iemand anders aggro trekt, ofwel die DPS dood is doe ik een taunt. :)
indeed you pull it you tank it en als je dood gaat niet mijn probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

NMe schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:08:
[...]

Alleen vervelend als het een mage is die dan ice block doet waardoor de healer alles op zich krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Anoniem: 272620 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:19:
Ik heb gisteravond op mijn warrior (level 52) voor het eerst geprobeerd om dps te doen. Tot die tijd was ik altijd alleen Protection gespecced. Maar ik ben voortdurend rage starved, waardoor ik geen abilities kan gebruiken en dus nauwelijks dps doe.

Wat is beter op level 52: Arms of Fury? En wat voor rotatie kun je dan het beste gebruiken?
Het wordt pas leuk als je lvl60 bent, ben je dat niet kom je als beste weg met Arms, en voor questen Prot.
Voor Fury heb je gewoon betere gear nodig en dat is gewoon niet te krijgen, heb het zelf Fury geprobeerd met heirlooms etc op lvl 49-50 tot 53 en afentoe gewisseld met prot, prot geeft 'meer' dps minder downtime terwijl je meer mobs aan kan. Arms/Prot is de beste combi, als je geen zin hebt om te tanken ga je arms, wil je wel tanken ga je prot. Enige wat ik wel vindt is dat je er met Arms wel je kop bij moet houden met alle procs die je krijgt handigste is b.v. Eventalert te gebruiken.

Fury is pas leuk als je op lvl80 zit, je T9 setje+spul hebt 2 flinke wapens (PoS-HC axe x 2 b.v.).
Ben zelf wel te spreken over Fury, zit zelf op ~45% crit selfbuffed, alleen mijn Hit is net niet voldoende maar dat is op te lossen met 1 simpele upgrade zodra ik 60 EoF heb.

Arms rotatie is niet echt lastig, charge (=rage) dan macro maken voor rend+HS en dan HS/Cleave gebruiken afhankelijk van de situatie wachten op Execute/(en nog een proc) wel proberen altijd een bleed effect op de mobs te houden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Ligt ook aan de tank klasse en wat de dps wil/doet, zo ervaar ik het in ieder geval.

Death Knight: die is bij mij nu Blood tank spec (was al voordat de Cata preview er was). Dit is gedaan vanwege de 2t10 bonus (dnd boost). Voorheen was ik DW Forst en daar doe je weinig met dnd). Mij aoe threat is alleen niet super, en vaak krijg ik niet eens de tijd om een disease op alle mobs te plaatsen. Zonder hulp van tricks of misdirect kan de dps de mobs snel afpakken mits ze dat willen.

Paladin: deze is bij het aantikken van level 80 meteen heroics ingedoken (had sar.swordbreakers en de ulduar boots/belt al laten craften) met iets van 23k unbuffed. Weinig problemen mee gehad eigenlijk, tenzij 5k+ dps ging lopen etteren. AOE threat is gewoon hoger dan van mn andere tanks en alles is makkelijker bij me te houden, zeker die aoe taunt is geweldig.

Druid: mijn meest recente (van het weekend van kat naar beer respecced) en tevens ook de oudste tank (in tbc al mee getanked, was mn eerste tank). Mechanics zijn weer wennen, maar weinig threat problemen net als bij de paladin. Enige keren dat ik problemen heb is als ik om de een of andere vage reden geen rage binnen krijg.

Warrior: mijn 4e tank (1e Wrath tank) staat op het moment stil. Ik ben nooit een kei geweest in warrior tanken, ik merk gewoon dat ik de threat, vooral aoe, niet goed genoeg kan opbouwen. Is nu eigenlijk alleen in gebruik voor enchanting/disenchanting.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
prutser001 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:15:
[...]

Fury is pas leuk als je op lvl80 zit, je T9 setje+spul hebt 2 flinke wapens (PoS-HC axe x 2 b.v.).
Ben zelf wel te spreken over Fury, zit zelf op ~45% crit selfbuffed, alleen mijn Hit is net niet voldoende maar dat is op te lossen met 1 simpele upgrade zodra ik 60 EoF heb.
escuze me ! :P

ik heb zoals vele weten, 3 warriors. hoe ik ze geleveled hebt:

1-40 arms, 40-80 fury.

zodra je kan dual wielden wordt fury leuk. je kan niet zoals prot 1000 mobs op je pullen en neerhalen, maar het speelt zeker leuker.

prot duurt mij allemaal te lang, met arms of fury heb ik een mob met 2 slagen dood, waarbij je met prot wel even bezig bent.

dat mijn 2 cents.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07
Ik heb een vraag over mijn tank. Tanken deed ik al met m'n warrior, maar met de paladin vind ik het leuker dus ben ik hier nu op bezig. Gisteren waren we met de guild een rep run aan 't doen in ICC10, ik was OT en dit was de MT.

Nou voor mijn vraag, op grote groepen heb ik de meeste mobs te pakken. Maar op single target kan ik het niet winnen van de MT (wat uiteraard ook juist is anders was ik geen OT). Zijn warriors gewoon sterker dan paladins op single target of ben ik aan 't slacken? Ik heb laatst m'n spec aangepast om meer dmg/threat te doen op single target, maar gister zat ik bijvoorbeeld op zo'n groot skelet (voor Marrowgar) op 400k threat en de MT op 500k. Ik kan de dps wel voor blijven, die kwamen erna op zo'n 300k threat. Maar ik wil graag die warrior wat bijhouden, dus klopt het dat ik wat minder threat doe of is er iets mis met m'n spec? Wel loop ik in wat minder gear, mis vooral nog strength van de boots. Of moet ik toch zorgen voor meer blockvalue zodat SotR meer threat doet?

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
prutser001 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:15:

Hardcapped Armor Penetration, das pas leuk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
- Deze maandag de Lick King een helmpje kleiner gemaakt op 10 man (met onze 10 mans guild). Een beetje irritant was wel dat ik als offtank twee keer naar die kamer was gezonden, zodat onze main tank all damage maar moest slikken.
Aangezien ik de title maar niets vind, blijf ik maar Twilight Vanquisher Khrin op mijn dk.

- Op mijn druid wat heroics gerunned and ben ik bijna klaar om dat 60 Emblems of Frost tanking trinket te kunnen ontvangen en 228 stamina erbij te krijgen.

- Voor alts zit ik te twijfelen tussen een palladin tank/dps,mijn mage of warlock. Helaas zal ik moeten kiezen aangezien 40 min for twee dailies per dag op beide tanks en 2 raids per week op mijn dk, er noch maar heel weinig tijd overshiet voor een alt. Misschien in het weekend een beetje.
Ik speel ongeveer 1 uur per weekdag buiten 2* (3uur) raids en in het weekend 3 uur ofzo per dag, dus ik zal zeker goed moeten bedenken wat ik wil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kaap schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:31:
[...]

Hardcapped Armor Penetration, das pas leuk _/-\o_
Mja daar beuk je idd wel erg hard mee.

Broeit hier overigens wel weer een beetje acc weer te activaten :F kut spel.

Maar om het raiden hoef ik het niet te doen. Met cata in zicht (driekwart jaar ofzo :S?)heb ik geen zin om die laatste gear stukjes erbij te pakken :/

[ Voor 21% gewijzigd door whyz op 21-04-2010 14:38 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whyz schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:36:
[...]

Maar om het raiden hoef ik het niet te doen. Met cata in zicht (driekwart jaar ofzo :S?)heb ik geen zin om die laatste gear stukjes erbij te pakken :/
Denk nog wel even duurt voor Cata rond November / December gok ik
Maar alsnog inderdaad kut spel, nu moet ik alle uitbreidingen spelen omdat ik anders denk ik wat mis.
dus ik zit nog wel wat uitbreidingen hooked :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

DrFlash schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:19:
[...]

escuze me ! :P

ik heb zoals vele weten, 3 warriors. hoe ik ze geleveled hebt:

1-40 arms, 40-80 fury.

zodra je kan dual wielden wordt fury leuk. je kan niet zoals prot 1000 mobs op je pullen en neerhalen, maar het speelt zeker leuker.

prot duurt mij allemaal te lang, met arms of fury heb ik een mob met 2 slagen dood, waarbij je met prot wel even bezig bent.

dat mijn 2 cents.
Dat 'te lang duren' viel mij juist mee, ik zat met arms vaker te eten dan als prot, en voor de meeste mobs was een schieldslam/bash en een HS of Cleave/TC wel genoeg en dan heb je er 4-5 neer zonder echt veel schade gehad te hebben, als arms zat ik met 4-5 mobs toch wel onder de 30%hp.

Het is ook voorkeur uiteraard, ik wilde gewoon zsm weg uit classic, wil je gewoon doorknallen dan is prot imho het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Kom dan naar mijn server dude, je weet van mij dat op Al'Akir alles te puggen valt. Dus als je geen zin hebt, raid je niet, heb je zin om een raid te pakken, join je 1 van de pugs.

Maar ja, zal je wel es een keer afscheid van die mong0l-alliance moeten nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Neelon schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:18:
[...]
Paladin: deze is bij het aantikken van level 80 meteen heroics ingedoken (had sar.swordbreakers en de ulduar boots/belt al laten craften) met iets van 23k unbuffed. Weinig problemen mee gehad eigenlijk, tenzij 5k+ dps ging lopen etteren. AOE threat is gewoon hoger dan van mn andere tanks en alles is makkelijker bij me te houden, zeker die aoe taunt is geweldig.
Prot paladins hebben geen aoe taunt. De enige taunt die een beetje aoe lijkt taunt maar 3 targets en die moeten dan ook nog een allemaal dezelfde speler als doel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:56:
[...]

Kom dan naar mijn server dude, je weet van mij dat op Al'Akir alles te puggen valt. Dus als je geen zin hebt, raid je niet, heb je zin om een raid te pakken, join je 1 van de pugs.

Maar ja, zal je wel es een keer afscheid van die mong0l-alliance moeten nemen...
lol, je moet is weten hoe wij over koeien en trollen en van de groene komkommers denken :P

bij de horde zijn alleen BE / Undead cool ( imho )
En bij alliance ( zijn ze "standaard" en ja ik haat ook gnomes )
Maar weetje wat ik nog meer haat ?, Deathknights alleen de hele class al, en nee niet omdat ze O.P zijn of een ik niet van ze kan winnen, ik heb het hele hero concept nooit wat gevonden.

Nee ik ben gewoon een human die van sprookjes bossen houdt, en wegrent als er een undead achter me aankomt en nooit uit de stad kom en het spel speel voor de raids en de lore en het carebearen met andere horde's :P

Beste race straks ooit in wow = worgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

RyackWerk schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:24:
[...]

Prot paladins hebben geen aoe taunt. De enige taunt die een beetje aoe lijkt taunt maar 3 targets en die moeten dan ook nog een allemaal dezelfde speler als doel hebben.
Blah, aoe taunt / multi-mob taunt... choice of words. :+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10
@Freaky Maus: Warriors waren altijd nummer 1 op single target threat, maar leverden daarvoor een hoop in op AoE threat. Volgens mij heeft Blizzard dat nu echter steeds meer gelijkgetrokken en zijn de verschillen nu heel klein of niet meer aanwezig. Er is verder ook wel een verschil in gear, maar het meeste hangt af van de speelstijl. Als ik MT ben, speel ik anders dan als ik OT ben.

Als MT ga je snel voor het primary nuke-target en maken de offtargets iets minder uit. Je gaat dan dus voor max single target threat en rekent erop dat de OT de rest verzorgt.

Als OT doe ik dat ook precies; ik probeer niet te knokken met de MT voor threat, maar zorg ervoor dat de rest van de mobs netjes bij ons in de buurt blijft. Ik zit dus vooral op AoE threat en wees alert op runners, interrupt vervelende casts etc.

Verder heb je als warrior OT ook nog het probleem dat als je op hetzelfde target zit als de MT maar geen aggro hebt, je veel minder rage binnenkrijgt. Je wordt immers niet geraakt en dat scheelt een berg rage. Ik weet niet precies hoe het bij pallies werkt, maar vermoed dat er een soortgelijk mechanisme is. Een vergelijking op hetzelfde target is dan ook niet fair.

Kortom; ik zou dus niet meteen een vergelijking maken tussen verschillende klasses in zo'n situatie

@Ossi: Bedankt voor de uitleg; ik had wel begrepen dat het iets met incoming heals etc te maken had, maar nu weet ik weer precies hoe het zit :)

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 21-04-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Dricus schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:10:
Dagboekje,

Gisteren hebben we een ICC10 run van 2 uurtjes ingelast om nog wat verder te oefenen op de Blood Prince Council. De eerste paar tries hebben we met een lock tank gedaan, maar ondanks dat hij voortdurend Dark Nuclei om zich heen verzamelde was hij erg lastig up te houden met z'n ongeveer 25k HP. Toen hebben we 1x de tactiek van Cleetje geprobeerd met 2 tanks. De paladin tank tankte Keleseth en de druid tankte de andere 2. De druid was echter voor mij onmogelijk up te houden met 2 bosses op zich, dus dat was een snelle wipe.

Daarna hebben we een paar tries gedaan met 3 tanks en 3 healers. Dit ging nog het beste. De beste try was 20%. Er zit dus vooruitgang in. De twee voornaamste problemen die we hebben:
- Te weinig mensen letten op het in de lucht houden van de Kinetic Bombs
- Er wordt te weinig DPS gedaan op de bosses waardoor het gevecht te lang duurt, dit komt doordat verschillende mensen moeite lijken te hebben met het chaotische karakter van het gevecht

Aanstaande vrijdag staat weer een run gepland waarin we hopen dat we na de eerste 6 bosses nog genoeg tijd over hebben om nog wat tries op de Blood Council te doen. We hebben dan qua samenstelling een wat betere groep dan gisteren.
toon volledige bericht
Ik heb zelf nog geen kans gehad om de tactic uit te proberen met 2 tanks, maar had al gelezen dat het mogelijk was, mits je healers het aan kunnen. Daar wij standaard 1 holy paladin hebben, zou het qua healing te doen moeten zijn.

Onze kill was overigens ook met 1 ranged Keleseth tank en 3 healers. De 3e healer was achteraf niet nodig geweest daar het probleem zat in het te nuken v/d nucleii (waardoor die eerder doodgingen dan er vervanging voor kwam).

Maar goed, wat betreft de problemen:
  • Kinetic Bombs: heb je een hunter, unholy dk of warlock mee? In dat geval raad ik aan om hun pets op de bombs te zetten. Het is dan hun verantwoordelijkheid om te letten op bombs zodat hun pets er op tijd bij zijn. Voor de warlock is een melee pet de beste keuze aangezien de imp nog wel eens zonder mana wil komen te zitten.

Heb je geen petclasses mee dan is het zeker een idee om 2 ranged classes op de bombs te 'houden'. Soms heb je namelijk pech en spawnen er 2 bombs ver van elkaar af en dat is erg moeilijk voor een onervaren ranged class zonder pet. Then again, als er een tank in de buurt staat dan kan die natuurlijk ook met gemak af en toe een klap uitdelen aan een bomb. Enige regel: hou ze ten alle tijde in de lucht en geen DoTs (die zijn nutteloos voor bombs). Het is niet het doel om de bombs te killen (daar tuinen mensen nog wel eens in). Simpelweg paar hits geven als die +/- halverwege is en dan weer op de boss.
  • Lage DPS: de enrage timer is 10 minuten voor Blood Princes. Zolang je healers niet OOM raken is dit uitstekend te doen zelfs met lage DPS. Als je healers echter OOM gaan dan is het probleem hoogst waarschijnlijk dat de raid te veel damage pakt. Bombs zijn de voornaamste oorzaak (10K dmg als ik me niet vergis) en natuurlijk de Empowered Shock Vortex. Pas als je beide goed onder controle hebt valt er wat zinnigs te zeggen over hoe zwaar het healen is. Als je healers dan nog steeds moeite hebben mag je je tanks op het hart drukken dat ze hun cooldowns gebruiken als hun boss Empowered is (dat helpt aardig).

Overigens is het nog wel mogelijk dat de DPS laag is omdat ze niet snel genoeg switchen van boss. Kwestie van letten op HP: als de boss 1 HP heeft dan zitten ze op de verkeerde :) Ik roep altijd voor de zekerheid om welke boss Empowered is zodat DPS zonder veel nadenken/opletten weet wie ze moeten hebben.
Wij gaan hopelijk vanavond weer naar binnen. Dan zal blijken of onze raidgroep nog steeds de Blood Princes snapt en ze snel down krijgen (vast wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Morrar schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:55:

Je wordt immers niet geraakt en dat scheelt een berg rage. Ik weet niet precies hoe het bij pallies werkt, maar vermoed dat er een soortgelijk mechanisme is. Een vergelijking op hetzelfde target is dan ook niet fair.
Voor pala's geldt hetzelfde inderdaad. Geen incoming hits, betekent geen heals wat en dus geen mana. Plus je kan geen gebruik maken van Blessing of Sanctuary wat ook voor mana return zorgt. Als ik offtank op 1 target gooi ik er ook alleen maar Shield en Hammer of the righteouss op anders raak ik heel gauw door mijn mana heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Freaky Maus schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:25:
Ik heb een vraag over mijn tank. Tanken deed ik al met m'n warrior, maar met de paladin vind ik het leuker dus ben ik hier nu op bezig. Gisteren waren we met de guild een rep run aan 't doen in ICC10, ik was OT en dit was de MT.

Nou voor mijn vraag, op grote groepen heb ik de meeste mobs te pakken. Maar op single target kan ik het niet winnen van de MT (wat uiteraard ook juist is anders was ik geen OT). Zijn warriors gewoon sterker dan paladins op single target of ben ik aan 't slacken? Ik heb laatst m'n spec aangepast om meer dmg/threat te doen op single target, maar gister zat ik bijvoorbeeld op zo'n groot skelet (voor Marrowgar) op 400k threat en de MT op 500k. Ik kan de dps wel voor blijven, die kwamen erna op zo'n 300k threat. Maar ik wil graag die warrior wat bijhouden, dus klopt het dat ik wat minder threat doe of is er iets mis met m'n spec? Wel loop ik in wat minder gear, mis vooral nog strength van de boots. Of moet ik toch zorgen voor meer blockvalue zodat SotR meer threat doet?

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)
Als een war threat heeft pak je het single target niet meer af,tenzij die warrior slacked of het je gunt (of taunt).

geraakt worden = dmg (talents) + eventueel enchants/buffs
tanken = rage = spammen van alle abilities.

Als je agro verliest kan je als war alleen maar toekijken of taunten. Want zonder rage kan je niks.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ossi schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:26:
[...]

Zet precision in Ice Shards.
Erg handig tijdens het AoE-en van trash packs :)
Verder mis je Incanter's Absorption in Arcane tree, vooral handig in combi met Improved Fire/Frostwarding.
Lekker boost in spellpower op z'n tijd, hoewel de buff behoorlijk generfed is omdat het niet meer procced op Priest shields en pala shield :(
Verder ziet je spec er prima uit. Vooral gear halen nu uit de nieuwe heroics. Zodra je wat meer gaat raiden dan kom je vanzelf gear tegen waar geen hit meer opzit, dus dan heb je die precision talents weer hard nodig :)
Bedankt allemaal voor het advies. Even samenvattend stukje als reactie op iedereen:

De punten in de AF en Precision laat ik dan wel even zitten. Incanter's Absorption lijkt me namelijk ook niet echt nuttig omdat ik alleen in Molten Armor loop (toch). Wat betreft mijn metagem, die is gister inderdaad disabled door de broek die ik heb gekocht. Haste gems had ik nog liggen (ben JWC) dus leek me even voldoende. Rep farmen voor shoulder en headenchants moet nog gebeuren, maar was even druk met heroics in mijn toch al beperkte vrij tijd :) Weekje vrij is incomming dus zal goed besteed worden.

Wat betreft die craftable's, die zal ik gelijk laten maken. Mats zijn niet zo bijzonder, zeker aangezien ik zelf tailoring heb op max (duh) dus dat kan nooit veel kosten.

Ook bedankt voor de warrior review ;) Zal hem vanavond even de tips doorgeven.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lief dagboekje,

Na het succes van gister ging ik vandaag maar weer op pad om de 9000 punten bij mekaar te sprokkelen. Best een hele opdracht eigenlijk. M'n laatste achievement was dan ook een PvP achievement, god, wat een ergenis en gescheld weer zeg :P. Mensen die niet opletten, dingen capturen terwijl ze dat niet moeten doen etc. Maar goed, it's done. Nu kan ik met een gerust hart retiren tot Cataclysm :P.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/26264o4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ossi schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:11:
[...]

Voor pala's geldt hetzelfde inderdaad. Geen incoming hits, betekent geen heals wat en dus geen mana. Plus je kan geen gebruik maken van Blessing of Sanctuary wat ook voor mana return zorgt. Als ik offtank op 1 target gooi ik er ook alleen maar Shield en Hammer of the righteouss op anders raak ik heel gauw door mijn mana heen.
Verschil komt niet voornamelijk daar vandaan.
Holy Shield geeft ook behoorlijk wat threat. Als je dus niet aan het main tanken bent dan krijg je dus ook geen threat van Holy Shield (meer block + damage per block).

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Las Vegas schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:02:
Lief dagboekje,

Na het succes van gister ging ik vandaag maar weer op pad om de 9000 punten bij mekaar te sprokkelen. Best een hele opdracht eigenlijk. M'n laatste achievement was dan ook een PvP achievement, god, wat een ergenis en gescheld weer zeg :P. Mensen die niet opletten, dingen capturen terwijl ze dat niet moeten doen etc. Maar goed, it's done. Nu kan ik met een gerust hart retiren tot Cataclysm :P.

[afbeelding]
Holy shite!! :D Hoe ziek is dat :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 21-04 23:11
Mektheb schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:35:
[...]
Nee ik ben gewoon een human die van sprookjes bossen houdt, en wegrent als er een undead achter me aankomt en nooit uit de stad kom en het spel speel voor de raids en de lore en het carebearen met andere horde's :P
Haha, het is inderdaad maar net wat je speelstijl is. Ik met met name veel in goldshire te vinden en ga voor bij for the horde raids kijken. Met name goldshire is op het moment leuk omdat er een aantal fanatieke hordes rondlopen op onze realm die de non pvperts uitdagen. Als je deze horde tegenkomt moet je uitkijken. Die gast kan met gemak een aantal 80ers tegelijk aan. Op mijn warrior had ik pvp uit staan omdat ik vaak de underdog was, maar ik denk dat ik nu pvp aan ga zetten op mijn palladin alt. En dan een beetje rond crossen en hordes uitdagen. Ja je gaat wel erg vaak dood, maar who cares.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

[...]

Dit lees ik zo vaak, en nog een hoop mensen die beweren dat ze niet gear als prior zien. Je raid toch omdat je het leuk vindt, of is dit zo een vreemde gedachten? :s
Echt..mensen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:23:
[...]

Haha, het is inderdaad maar net wat je speelstijl is. Ik met met name veel in goldshire te vinden en ga voor bij for the horde raids kijken. Met name goldshire is op het moment leuk omdat er een aantal fanatieke hordes rondlopen op onze realm die de non pvperts uitdagen. Als je deze horde tegenkomt moet je uitkijken. Die gast kan met gemak een aantal 80ers tegelijk aan. Op mijn warrior had ik pvp uit staan omdat ik vaak de underdog was, maar ik denk dat ik nu pvp aan ga zetten op mijn palladin alt. En dan een beetje rond crossen en hordes uitdagen. Ja je gaat wel erg vaak dood, maar who cares.
Haha zulke lui hadden wij ook altijd op onze server helaas speeld hij niet meer maar dat was in TBC een warrior in full brutal die echt in ze 1tje een paar afmaakte, en een warlock toendertijd in full s2 (gladiator) ook mensen afmaakte met ze SL SL haha.

top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-05 23:14
Ik ben nu wel trots op mijn DK :) Een paar dagen lvl 80 en VoA10 getanked. Toch een stukje lastiger om mee te gaan met een raid als je de tank bent. Een DPS kan nog makkelijk geboost worden. Hopelijk kan ik mijn DK snel klaar krijgen voor ICC met nog een aantal upgrades/badge items en met wat geluk ToC10/ToC25 items.

Dan kan ik definitief vaarwel zeggen tegen mijn Protection Paladin (6000+ gearscore :'( ) om daar Retribution van te maken en Shadow's Edge te nemen. Ik moet en zal ooit die Legendary krijgen :D Wel zonde van alle emblems en tijd die ik al in protection heb gestopt, en ik vind het erg leuk, maar toch is het wel genoeg geweest. Death Knight tank is de volgende stap, en dan kan ik op mijn main gaan jagen naar Shadowmourne.

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Trollbane&cn=Minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Hallo Allemaal,

Ik dacht laat ik mezelf ook maar eens aanmelden op dit forum, ten slotte vermaak ik me elke dag door jullie posts te lezen.

Ik ben een Prot Paladin (Zoals zo velen hier) van de server Agamaggan. http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Agamaggan&cn=Mistymo

Was wel benieuwd of er nog meer mensen zijn op die server :)

Anyway bij deze heb ik mij nu formeel geintroduceerd bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:45

LazySod

Scumbag with a mission

Dagboek-entry:

Gisteren mijn warlock Zoermooswief na maanden ploeteren op level 80 gekregen. Dat is mijn tweede, na de hunter Noobienoobie.

Denk dat ik nu ga pogen om mijn Shaman eens naar dat level te helpen. Daar is nog veel werk aan - die is pas level 27.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stop met posten in dit topic!!! We gaan hier verder:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 216

:)

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 22-04-2010 09:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
gisteren met de guild icc10hc gedaan. het was een erg leuke en gezellige raid. we maakte geintjes en zaten te grappen over vent over alles en nog wat.

om wat geks te noemen, we hadden 1 hunter bij ons die altijd zo zit te pochen dat hij nooit dood gaat. onze paladin tank die heeft al een soort van doel om die hunter dood te krijgen. wij bij dreamwalker haar hp vol gehealed, maar er kwamen nog wormen uit 1 mob die niet despawnde. ik kreeg een DI van de palatank en hunter doet FD. worms bleven, ook toen ik DI af klikte. ik kreeg gelijk aggro maar de hunter niet(was ondertussen opgestaan). ik bubble en ren tegelijkertijd naar de hunter toe. toen me guildies doorhadden wat ik ging doen gingen de mensen lachen op vent :P uiteindelijk heeft hij zolang kunnen wegrennen tot zijn FD weer van cooldown was, maar hij was toch geraakt en had een dot op zich die hem dood maakte. hierna kwam wat gejuich omdat ik heb gezorgd dat hij dood ging 8) O-)

uiteindelijk schoten we er niets mee op. wij terug rennen om te looten, maar de wormen waren er nog en de poort was gesloten, dus dat konden we niet :o

gelukkig was er een GM die snel reageerde en ons in de kamer zette nadat de worms verwijderd waren. dat was trouwens 1 van de leukere GM's die ik tegen ben gekomen. guildie begon over cookies, en toen zagen we ineens in /s chat "good cookies, nom nom nom" verschijnen :D

hij daagde onze resto druid uit tot een duel, maar daar kwam het niet van. was erg leuk geweest mocht dat gebeuren.

toen hebben we maar de raid uitgesteld tot een andere avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.