![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik Henk 'm!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik Henk 'm!
![]() | ||
| ||
![]() |
____(>^^(>0o)>____
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ehm, ik weet niet waar jij dat gelezen hebt, maar het enige wat ik gelezen heb in die trend, is een suggestie van een user, en een blue post die dat juist niet een tof idee vond. Ik denk dat je je toch maar wat beter moet lezenHStyles schreef op donderdag 08 april 2010 @ 01:05:toon volledige bericht
Hier nog een stukje waar ik me echt rot aan iriteer
"Rogue burst is also scary today because they can deliver it while a target is chain stunned. We've also said that's not a particularly fun place to be (for attacker or defender) and we need to shift rogue defenses away from short-duration immunities (which includes the stuns) and more towards being able to stand toe to toe with other classes a little better."
BURST ? een rogue ? echt waar ? :-/ welke bursteen rogue heeft geen burst. Sub vs een green geared cloty zonder shield up telt niet :-./ . en dan zegge da die hoog is omdat de target stunned is....... lol als je je target niet stunned word je geraped door elke class in het spel ........
heb veel andere blue post gelezen over ideenen voor de volgende uitbreiding. die mensen die daar aan werken zijn echt.....debiel. Eentje ervan was om healers ook meer dps te laten doen......... ja hallo je slaat je NU al kapot op een healer en de healer wint met 100% hp/mana vs een dps klasse.
die mensen die aan de nieuwe uibreiding werken zijn debiel
( beetje raar taalgebruik , niet op letten)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit zuigt best hard. Mijn tank is juist een Frost omdat ik die echt enorm prettig vind, ook qua attacks. En ook juist een Blood dps spec omdat je met grinden letterlijk nergens op hoeft te lettenQuote from: Ghostcrawlertoon volledige bericht
We're doing our Cataclysm preview on the death knight changes later this week, but we knew one change risked overshadowing all the others, so we figured we'd go ahead and drop the proverbial Blood bomb today.
In Cataclysm, death knights will have a dedicated tanking tree, much like the other three tank classes. That tree will be Blood.
We’ll go into more detail in the upcoming preview, but we wanted to take the opportunity to explain the reasoning for such a big change.
Why the about face? We actually thought the “tri tank” experiment worked out okay. We suspected there would always be a “best” tanking tree, because that’s the way these things shake out, but we hoped it would be close enough that many players could tank with their favorite tree. When we tried out this design for Wrath of the Lich King, we were using it as a test case to see if we wanted to do similar things with the warrior and paladin talent trees.
A lot has happened since that time. We introduced the dual-spec feature, allowing players to have a tanking spec and dps spec that they could switch between. We introduced Dungeon Finder, which makes it easier to find players who want to tank, and even let players level up using a dedicated tank spec. In Cataclysm, we are introducing the concept of passive talent tree bonuses and we think that feature is a lot stronger when the talent tree has a particular focus (such as damage, tanking or healing). For example, it’s safer to give more passive damage to a tanking tree than we can a dps tree. Above all, we were just spending a lot of effort trying to balance three trees (though it was really six trees, since each tree was trying to do two things).
It started to feel unfair to the other tank classes that we had to spend so much effort tweaking three types of DK tanks, and it even started to feel unfair to the DK that we couldn’t focus their tanking experience. One bit of feedback that really struck home was the DK players who said, essentially, “I look at the Protection tree and I’m jealous of all of the cool tools they have to help their tanking. As a DK, I have to pick and choose tanking talents from within a sea of dps talents.” Rather than have a strong focus, the trees felt a little watered down because they were trying to do so much. With Frost as a dual-wield, spell and runic power focused tree, Unholy as a disease and minion focused tree, and Blood as a self-healing, defensive cooldown, tanking tree, we think the focus of each tree is a lot clearer and cooler.
In Cataclysm, Blood will be the death knight version of a Protection tree. It will have passive talent tree bonuses that reflect tanking. It will have tools, such as a Demo Shout equivalent, necessary for tanking. Several of the more fun tanking talents from Frost and Unholy will be moved into Blood. We will be able to revise (or even remove) clunky mechanics like Rune Strike and focus on letting DKs generate threat with their normal Blood tanking rotation.
This is major change, and we understand it will be met with some disappointment from players who really liked the flexibility, those who appreciated the unorthodox talent tree design, or those few of you who really liked Blood dps. Nevertheless, we are convinced that this is the right change for the game.
More exciting death knight news coming up soon in the preview.
When all else fails, resurrect and start over
13:37
Ja en de drie man die nodig zijn om een pally te killen in pvp omdat die weer eens bubbelt is wel eerlijk.Kees schreef op donderdag 08 april 2010 @ 02:59:
[...]
Verder, een rogue-stunning is gewoon ontzettend kut, hoe je het wend of keert. Dat een rogue die stuns nodig heeft om te overleven, dan moet daar wat aan gebeuren, niet hem meer stuns geven. Vandaag ook weer, rogue in me rug (pala, 16k armor, 30k hp) en ik heb helemaal niets kunnen doen tot ik dood was. Begon met een 5s CS, vervolgens gauge, vervolgens KS, en toen ik daar uit was was ik dood. Dat is gewoon niet leuk, en daar willen ze wat aan doen. Big picture kijken aub, niet zomaar roepen 'ah nerf help, dat mag niet, dat is dom'. De mensen bij blizzard weten dondersgoed wat er beter kan, en dit is juist een van de dingen die veel beter kunnen. Die stuns zijn gewoon zo beroerd, daar moet wat aan gedaan worden.
Voor die paar keer dat ik heb getanked vond ik frost heel prettig, vooral bij meerdere targets. Jammer dat frosttanking verdwijnt idd. Voordeel is wel zoals GC aangeeft, dat ze voor tanks zich alleen op blood hoeven te focussen waardoor je geen verdwaalde tankingtalents in frost of unholy hebt.-BB- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:31:
[...]
Dit zuigt best hard. Mijn tank is juist een Frost omdat ik die echt enorm prettig vind, ook qua attacks. En ook juist een Blood dps spec omdat je met grinden letterlijk nergens op hoeft te lettenZoveel zelf healing dat je zowat alles aankan.
Origin: l-MakroN-l
²DarkUnreal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:10:
Gister ICC25 gedaan.. de gehele run gehoopt dat Trauma zou droppen van rotface... Rotface geone-shot.. trauma dropt.. ik helemaal blij.. rol ik 47 op dat ding... en een druid healer rolde 98... baaah.. gief trauma
Kan iemand die changes in een DM oid zetten? Kan ik ze hier op het werk nog iets beter bekijkenkowapanga schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:39:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk die shaman changes
Eindelijk krijgt de meest onderwaardeerde class ter game een buff , en die hadden we ook wel nodig..
Vind de elemental changes er goed uitzien tot nu toe , ik blijf nog wel ff hangen tot cataclysm
No guts, no glory!
ik heb shamans nooit ondergewaardeerd. de totems + BL/hero is altijd goed voor mij als melee classkowapanga schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:39:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk die shaman changes
Eindelijk krijgt de meest onderwaardeerde class ter game een buff , en die hadden we ook wel nodig..
Vind de elemental changes er goed uitzien tot nu toe , ik blijf nog wel ff hangen tot cataclysm
ze staan online op www.mmo-champion.comdCY schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:45:
Al iets bekend over de Priest veranderingen? Deze zou ook bekend worden gemaakt tegelijk met de Shaman en Warlock toch?
[ Voor 18% gewijzigd door patrickos85 op 08-04-2010 09:46 ]
____(>^^(>0o)>____
Vorig draadje, staat de hele quote.KillGhost schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:42:
Kan iemand die changes in een DM oid zetten? Kan ik ze hier op het werk nog iets beter bekijken
En warlockIn World of Warcraft: Cataclysm, we'll be making lots of changes and additions to class talents and abilities across the board. In this preview, you'll get an early look at some of the changes in store for the priest class, including a rundown of some of the new spells, abilities, and talents, as well as an overview of how the new Mastery system will work with the different talent specs.toon volledige bericht
New Priest Spells
Heal (available at level 16): While priests already have a spell called Heal, the existing version becomes obsolete at higher levels, which is something we intend to change in Cataclysm. Introduced at a low level, the "new" Heal spell will functionally work much like a down-ranked Greater Heal did in the past, adding more granularity to your direct-healing arsenal. If you need to heal someone a moderate amount and efficiency is an issue (making Flash Heal the incorrect spell for the job), then Heal is what you want to use. Heal is intended to be the priest's go-to direct-healing spell unless they need something bigger (Greater Heal) or faster (Flash Heal). We will be following a similar philosophy with all the healing classes.
Mind Spike (level 81): Deals Shadowfrost damage and puts a debuff on the target that improves subsequent Mind Spike damage. The intent of Mind Spike is to fill a niche missing in Shadow DPS, though it may be occasionally useful for healers as well. Mind Spike provides a quick nuke to use in situations where the priest doesn't have time to set up the normal rotation, such as when adds are dying too fast or you have to swap targets a lot. Spamming Mind Spike will do about as much damage as casting Mind Flay on a target afflicted with Shadow Word: Pain. The idea behind the debuff is that when you cast Mind Spike, we expect you to cast a lot of them; we don't intend you to fit it into an already full Shadow rotation. It also provides Shadow with a spell to cast when locked out of the Shadow school. (School lockouts will no longer affect both schools for multi-school spells.) 1.5-second cast. 30-yard range. No cooldown.
Inner Will (level 83): Increases movement speed by 12% and reduces the mana cost of instant-cast spells by 10%. This buff will be exclusive with Inner Fire, meaning you can't have both up at once. Inner Fire provides a spell power and Armor buff; Inner Will should be useful on a more situational basis.
Leap of Faith (level 85): Pull a party or raid member to your location. Leap of Faith (or "Life Grip") is intended to give priests a tool to help rescue fellow players who have pulled aggro, are being focused on in PvP, or just can't seem to get out of the fire in time. Instant. 30-yard range. 45-second cooldown.
Changes to Abilities and Mechanics
In addition to introducing new spells, we're planning to make changes to some of the other abilities and mechanics you're familiar with. This list and the summary of talent changes below it are by no means comprehensive, but they should give you a good sense of what we intend for each spec.
•All HoTs and DoTs will benefit from Haste and Crit innately. Hasted HoTs and DoTs will not have a shorter duration, just a shorter period in between ticks (meaning they will gain extra ticks to fill in the duration as appropriate).
•We want to bring back Shadow Word: Death as an "execute" -- something you do when the target is at 25% health.
•While we want to keep the priest's role as a well-rounded healer, we also want to make sure the class is a viable tank healer, which is something priests moved away from a little in Wrath of the Lich King. Greater Heal will probably be the tank-healing spell of choice, though we've also discussed giving Discipline a second shield so that they have a small shield to cast on lots of different targets, and a big, more expensive shield to cast on a tank or anyone else taking a ton of damage.
•Divine Spirit and Prayer of Spirit will be removed from the game. As Spirit will be the primary mana-regeneration stat, we don't want it to vary as much between solo, small group, and raid play. Blessing of Kings and Mark of the Wild will not boost Spirit either.
•Mana will be a bigger consideration for all healers. We aren't trying to make healing more painful; we're trying to make it more fun. When the cost of a spell isn't an issue, then casting the right spell for the job is less of an issue because you might as well just use your most powerful spell all of the time. We are, however, getting rid of the five-second rule, because we don't want to encourage standing around doing nothing. We're also going to cut back on the benefits of buffs such as Replenishment so priests (and all healers) don't feel as penalized when those buffs aren't available.
New Talents and Talent Changes
•We want to improve Discipline's single-target healing capacity. One key is to make sure shielding isn't always a more attractive option than healing.
•We want to improve Holy for PvP healing. One way to do this is to make sure that Heal's throughput is similar between both specs.
•We want to improve Shadow for short fights and reduce its susceptibility to school lockouts.
•Discipline will finally be getting Power Word: Barrier as a talented ability. Think of it like a group Power Word: Shield.
•We want to make Holy a little bit more interesting to play. One new talent will push the Holy priest into an improved healing state when he or she casts Prayer of Healing, Heal, or Renew three times in a row. The empowered state varies depending on the heals cast.
•Since the Shadow tree has a lot of passive damage-boosting abilities -- something we're trying to avoid in Cataclysm -- we will need to replace several of the tree's talents. One idea is to play off of the new Shadow Orbs mechanic (see Mastery section below), possibly allowing you to consume an orb to increase damage from Mind Blast or reduce Mind Spike's cast time.
•Misery will no longer affect spell Hit chance. We want players to be able to gear themselves around a Hit cap that isn't variable depending on group composition.
Mastery Passive Talent Tree Bonuses
Discipline
•Healing
•Meditation
•Absorption
Absorption: Improves the strength of shields such as Power Word: Shield, Divine Aegis, and Power Word: Barrier.
Holy
•Healing
•Meditation
•Radiance
Radiance: Your direct heals add a small heal-over-time component to the target.
Shadow
•Spell damage
•Spell Crit
•Shadow Orbs
Shadow Orbs: Casting spells grants a chance for Shadow Orbs to be created that fly around you and increase your shadow damage. This will help lower-level characters feel more like "Shadow priests" before they obtain Shadowform.
We hope you enjoyed this preview, and we're looking forward to hearing your initial thoughts and feedback on these additions and changes. Please keep in mind that this information represents a work in progress and is subject to change as development on Cataclysm continues.
[...]
A few quick clarifications:
Neither Inner Fire nor Inner Will has charges. The decision is on which armor you want up at the time.
Preventing dot clipping is something we want to do in general. It obviously benefits Shadow priests just as much as warlocks.
The idea behind Mind Spike is that you can't always settle into your normal, and high-ramp up rotation. It's also useful when you have to move or get school locked.
The closest analogue to PW:B is the DK Anti-Magic Zone, but it has some important differences, such as a way to counter it in PvP (since it absorbs all damage, not just magical damage).
The idea behind the Holy "cast three in a row" talent (it's called "Chakra") is that we've always positioned Holy as a versatile healer. This talent lets you shift into different modes. If you need to be a tank healer, cast three single target heals and your single-target healing is now better. Cast three area heals, and you can be a temporarily specialized group healer. We're going to try to play this mechanic up with a cool UI to try to get that "I'm almost in the zone" feel. We'll let it apply to as many types of spells as we can, perhaps even Smite for those times when nobody's taking damage.
We pulled Misery because we are pulling every group benefit that improves hit. It's annoying to have to swap your gear in and out depending on who shows up for your group. In general we're going to push even harder in Cataclysm for bringing people you like to play with, not bringing people who have awesome buffs. The answer to almost every question of "But why would they bring me?" should be "Because you know what the hell you're doing."
Extra Q&A voor de shaman:In World of Warcraft: Cataclysm, warlocks will receive changes to their class talents and abilities. Outlined below are some of these changes. Keep in mind that this is an early preview and that these modifications are still under development, so you may see further adjustments to the listed changes as we get closer to launch. That said, here is a first look at these new warlock spells and abilities!toon volledige bericht
New Warlock Spells
Fel Flame (level 81): Quick-hitting spell dealing Shadowfire damage. This is similar to the mage ability Frostfire Bolt, in that the lower of the two resistances (in this case shadow and fire) on your target will be used for calculating its damage. Additionally, Fel Flame refreshes the duration of Immolate and Unstable Affliction. Our goal for Fel Flame is to provide a spell that's good for mobility and for use by Destruction and Demonology specs. Also, did we mention it uses green fire? Yep. Instant cast.
Dark Intent (level 83): Increases the target's chance for a critical effect with periodic damage or healing spells by 3%. When the target lands a crit, you get a buff to your damage for 10 seconds. This effect stacks up to three times.
Demon Soul (level 85): Fuses the warlock's soul with his or her demon. This provides warlocks with a self-burst cooldown to use. The specific effects granted by Demon Soul depend on the demon chosen. Demon Soul lasts for a certain number of charges or until it expires (around 20 seconds), depending on the demon used. 2-minute cooldown.
Soul Shard Overhaul
This major change regarding Soul Shards was previously announced at BlizzCon 2009. Soul Shards will no longer be inventory items, but instead a new UI resource mechanic. Warlocks will have 3 Soul Shards that can be used during a fight and will not be able to gain additional shards during combat. Soul Shards will not be required outside of combat. Soul Burn will consume a Soul Shard resource, thereby allowing you to use the secondary effects of some spells. Soul Burn has no mana or health costs and is off the global cooldown. Planned secondary effects are outlined here.
•Summon Demon + Soul Burn = summon the demon instantly.
•Drain Life + Soul Burn = Reduces cast speed by 60%.
•Demonic Circle + Soul Burn = Increases movement speed by 50% for 8 seconds after teleporting.
•Unstable Affliction + Soul Burn = Instantly deals damage equal to 30% of its effect.
•Soul Fire + Soul Burn = Instant cast.
•Healthstone + Soul Burn = Increases total health by 20% for 8 seconds.
•Searing Pain + Soul Burn = Increases the crit chance of Searing Pain by 100%, and subsequent Searing Pain spells by 50% for 6 seconds.
Next you will find a list of some of the warlock spell and talent changes for the release of Cataclysm. There will be further changes, but those revealed below should offer some insight into our goals.
Changes to Abilities and Mechanics
•All warlock damage-over-time (DoT) spells will benefit from crit and haste innately. Haste will no longer act to reduce the DoT's duration, but rather to add additional ticks. When reapplying a DoT, you can no longer "clip" the final tick. Instead, this will just add duration to the spell, similar to how Everlasting Affliction currently works.
•Curse of Agony and Curse of Doom will be converted into Bane of Agony and Bane of Doom. Bane spells are considered magic instead of curses. This means you will be able to cast one Bane (e.g. Bane of Agony) and one Curse (e.g. Curse of Elements) on a single target.
•Hellfire will no longer deal damage to the warlock.
•Imps will lose Fire Shield, but will gain a new ability, Burning Ember, which is a stacking DoT.
•The succubus melee range will be increased. The succubus will no longer have Soothing Kiss, but will instead have Whiplash, which knocks back all enemies within 8 yards.
•Voidwalker Torment will do increased damage and generate a lot of area-of-effect (AoE) threat. Suffering will become a single-target taunt.
New Talents and Talent Changes
•Pandemic will now cause Drain Soul to refresh Unstable Affliction and Bane of Agony on targets below 25% health.
•The ability Fel Domination will be removed (because Soul Burn accomplishes the same effect).
•Demonology will gain a new direct-damage spell, Demon Bolt. Demon Bolt will add a debuff that improves the damage done by the demon to the target.
•We plan to add a new talent, Impending Doom, which will give certain spells a chance to reduce the cooldown on Metamorphosis and Bane of Doom.
•Metamorphosis will no longer be subject to demonic crowd control. Furthermore, abilities available only while under the effects of Metamorphosis will be altered to put more emphasis on the warlock's own spells.
•Shadowburn will now do additional damage to targets below 25% health.
Mastery Passive Talent Tree Bonuses
Affliction
•Spell Damage
•Spell Crit
•Shadow DoTs
Shadow DoTs: The damage caused by Shadow damage-over-time spells is increased.
Demonology
•Spell Damage
•Spell Haste
•Demon Damage
Demon Damage: The damage caused by pets and Metamorphosis is increased.
Destruction
•Spell Damage
•Spell Critical Damage
•Fire Direct Damage
Fire Direct Damage: The damage caused by Fire direct damage spells is increased.
Well that concludes this Cataclysm preview for the warlock class. The development of these changes will continue to evolve in the coming months. Please be sure to provide any feedback and thoughts you might have on what was covered here.
[...]
Here are a few points of clarification on some of the popular questions or concerns we're seeing.
•On regenerating shards in combat, we will add a mechanic to regen shards if we find that we need to in order to handle variable combat length. We haven’t added one yet because we really want to emphasize locks using shards at the right time and not as fast as they can with then an Evocation-like spell to bring them back again. These are supposed to be special moments in a fight -- think Bloodlust perhaps -- and not used every 20 seconds on cooldown (or whatever the cooldown ends up being).
•Demon lovers, we haven’t ruled out adding a new demon, but we want to be very careful here. We’ve had a hard enough time finding niches for some of the current ones. So we first want to make sure existing demons are cool before we’re faced with Q&A several months from now asking why the new demon either isn’t cool enough, or why warlocks no longer use, say, their felhunter because of the new demon.
•The intent for Hellfire is for it to be a specialty of Demonology warlocks. Affliction would use Seed of Corruption and Destruction would use Rain of Fire.
We know there are a lot of additional questions and we'll do our best to answer what we can. Keep in mind, this is merely a preview of things to come.toon volledige bericht
Q: Will Maelstrom Weapon include Lava Burst?
A: That’s the plan currently.
Q: How can Elemental Overload proc Lava Burst when Lava Burst already hits so hard in PvP?
A: We’re going to change almost every number in Cataclysm to adjust for everything from single ranks of spells to larger health pools to new combat ratings. With much higher health pools, hopefully burst damage will go back to being a tool and not the only way to win matches.
Q: What happens to the Lightning Overload talent?
A: It provides a bonus to Elemental Overload.
Q: Elemental doesn’t want to drop Searing Totem at range. We want to drop Magma Totem.
A: Searing Totem needs to so more single-target damage than Magma. That said, if we’re happy with the ability to occasionally place totems at range there is no reason it couldn’t apply to any totem. Imagine, “After using this spell, the next totem you drop will appear at the feet of your target.”
Q: Will Elemental have to spend talent points just to get the Spirit to hit conversion?
A: It will be bundled with another attractive talent, such as Elemental Precision.
Q: Will Unleash Weapon work with Frostbrand?
A: Yes. We just provided some examples.
Q: Is Healing Rain channeled?
A: No, it's not a channeled spell.
Q: Is Earthquake channeled?
A: Probably, but we’ll see.
Q: Will Unleashed Weapon consume your enchants?
A: No.
Q: Does the 10% spell power buff from Elemental scale with the shaman or the target’s spell power?
A: It will scale with the target the same as Demonic Pact and other buffs that bring the same benefit.
Q: Are you supporting two-handed weapons for Enhancement?
A: Once you start to get into the dual-wield talents, then Enhancement is a dual-wield tree.
Q: You didn’t address Enhancement survivability or mobility or X and Y!
A: This was just a preview and is not a comprehensive list of every change. Much more will be revealed in beta and much will change during beta.
Q: You didn’t answer the most important shaman question! What about Sentry Totem?
A: The Cataclysm is a time of great upheaval. Deathwing’s return to Azeroth tore a hole in the fabric of the universe that tragically resulted in the ultimate and irrevocable destruction of all Sentry Totems. Level designers are contemplating a shrine for the Sentry Totem near that of Uther the Lightbringer. We know shaman players will greet this news with grief, but as with all class changes we’ll have to get into beta before anything is final.
[ Voor 98% gewijzigd door SinergyX op 08-04-2010 09:51 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 99% gewijzigd door xiD op 08-04-2010 09:53 ]
67890
Ondergewaardeerd is ook een beetje het verkeerde woord eigenlijk , enige waar voor we handig zijn op het moment is helaas wel hero/BL.patrickos85 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:45:
[...]
ik heb shamans nooit ondergewaardeerd. de totems + BL/hero is altijd goed voor mij als melee class
Dat vind ik juist het rukke aan de keuze voor Blood. Frost Presence is juist voor tanking, de meeste tanking skills die vergelijkbaar zijn met andere tanking classes zitten juist in de Frost tree, niet in Blood. Trek dat dan gelijk en maak Frost de tanking tree in plaats van Blood.Makron schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:38:
Voor die paar keer dat ik heb getanked vond ik frost heel prettig, vooral bij meerdere targets. Jammer dat frosttanking verdwijnt idd. Voordeel is wel zoals GC aangeeft, dat ze voor tanks zich alleen op blood hoeven te focussen waardoor je geen verdwaalde tankingtalents in frost of unholy hebt.
resto shamans zijn best goede healers. maar het is natuurlijk de persoonlijke keuze welke classes je het liefst meeneemt en welke er beschikbaar zijn.kowapanga schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:58:
[...]
Ondergewaardeerd is ook een beetje het verkeerde woord eigenlijk , enige waar voor we handig zijn op het moment is helaas wel hero/BL.
Totems vangt elke andere class zo een beetje op , elke range class outdpsed een elemental shammy (als de ranged zijn class een beetje kent ofc) , resto en enhancment hebben ook niet veel te zeggen.
Bring the player , not the class....ya rightken zat ICC10 HC groepen die geen eens met shammy lopen , heroism boeit ze geen eens ^_^
haha gz, dat gebeurde mij gister toevallig ook.. nog niet eens die nieuwe ring gesocket.. vanavond maar een doenOwjeih schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:54:
[...]
²
Elke baas van ICC25 dropt iets dan ik kan gebruiken => 0 drops behalve 1 blood van quest voor Shadow's Edge. Volgende week zal ik 2de helft krijgen dus ik ga de saronites maar eens sparen
Uiteindelijk alles ge-one-shot tot Putricide, daar blijven whipen
Toen ICC trash teruggespawnde ben ik eindelijk exalted geworden. Direct ring gaan upgraden
Deze week ergens ook ICC10 doen, met goede groep want wil toch zeker tot Sindragosa gaan.
13:37
Krijg nou wat, een vers gemigreerde Executian. Killghost, Dutchman en ik spelen daar al wat langer dan jullie, maar evengoed welkom (of niet, aangezien je aangeeft dat je zo goed als gestopt bentThijs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:29:
[...]
Wat ik heb gedaan is Grid vlak naast m'n character. Ik kan ook niet spelen met Grid in een hoek weggestopt of zelfs recht onder m'n char. Op de een of andere manier is het makkelijker dingen in de breedte te zien dan in de hoogte. Wat ook helpt is BigWigs met flash-n-shake meldingen.Ik krijg regelmatig commentaar op hoe lelijk m'n UI wel niet is, maar voor mij werkt het dus ja.
En gezien ik min of meer gestopt ben heb ik ook geen zin meer om een nieuwe UI te gaan verzinnen.
Ter ref, hier een YouTube link van onze eerste Sindra hc kill: http://www.youtube.com/watch?v=KXtk7Lc9XfQ
Anoniem: 243052
Denk het enige wat je kan doen is het aangeven bij een officer, al lijkt me de kans dat er 1 bij de group was vrij groot is. Meteen een guild kick zou ik niet meteen doen, zou toch eerst de achterliggende reden vragen. Tenzij hij/zij dit vaker doet, dan zou ik desbetreffende persoon wel uit trappen denk ik.Skillz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:26:
Gisteravond gingen we Naxx 'even' in (25man) om de weekly te doen met de guild. 1 speler erbij gepugged (priest) en boom, wipe. Goh dit gevecht heeft mechanics, ok even bespreken wat er fout ging, nog een poging, wipe. Iedereen weer terug voor de volgende poging, vraagt er 1 of die geressed kan worden, komt de resser te dicht bij, in combat, weer een aantal spelers gekilled. (I love FD trouwens)
Maar goed, nu die laatste pull, roept een guildie FFS en leaved...
Nu heb ik veel meegemaakt, maar een guildie die uit een guildrun stapt omdat meneer 3x wiped,
gaat mij echt te ver. Wat moet je met zulke guildies, als ik bevoegdheid had, had ik hem per direct uit de guild gekicked.
De volgende try natuurlijk wel gehaald.
...goh, dat lucht op
Ze lag bijna langs haar stoel van het lachen.deTwisj schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:45:
Ja hé. Toen ik zag dat de weekly dit keer Instructor Razuvious is zei ik ook al meteen dat het een interessante week voor weekly PuG's gaat worden.
Woensdag dus uiteraard veel te veel man die spontaan tijd hebben. Ik geloof dat we rond de 30 man hadden incl een aantal trials. Gelukkig hoefde ik er niet uit voor rotation (was enige mage) dus ik heb vrolijk met alles mee kunnen doen. Het was op z'n zachts gezegd "messy", haast een enrage op festergut, bijna een wipe op PP omdat de laatste phase bagger ging (tanks zaten al op 4 stacks) en zelfs net over de enrage bij dreamwalker. Vervolgens kregen we de weekly ICC quest waarbij we binnen 30 minuten BQL dood moesten krijgen dus laten we eerst iedereen afk/brb om vervolgens op de eerste trashpack de helft van de guild dood te krijgen. Uiteindelijk met nog 8 minuten over bij BQL aangekomen en daar natuurlijk weer op wipen voor de rest van de avond.
Over die trails kan ik niet super veel vertellen aangezien het beide holy paladins waren en ik niet in de healers channel zit maar van wat ik op vent kon horen (vent is meer social, niet verplicht) moest de priest class leader één van de paladins gewoon uitleggen hoe ze moesten healen. Neelon/Poxx kan dat beter uitleggen denk ik aangezien hij een healer is
Mijn DK is nu een Blood specced tank. Is wel wennen want je mist wat AOE threat in het begin, maar na gewenning is het heel goed te doen. Uiteraard zit je in Frost Presence (vanwege armor/hate etc). Iedere tree heeft een aantal dingen die "verplicht" zijn voor een DK tank, voor de rest kun je van iedere tree wel een tank bakken.-BB- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:59:
[...]
Dat vind ik juist het rukke aan de keuze voor Blood. Frost Presence is juist voor tanking, de meeste tanking skills die vergelijkbaar zijn met andere tanking classes zitten juist in de Frost tree, niet in Blood. Trek dat dan gelijk en maak Frost de tanking tree in plaats van Blood.
Zal aan mij liggen
[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 08-04-2010 10:31 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Wat mij betreft was het ook de Frost tree geworden. De basis van een goede tanking tree was er inderdaad al. Waarom ze voor blood hebben gekozen is me niet duidelijk.-BB- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:59:
[...]
Dat vind ik juist het rukke aan de keuze voor Blood. Frost Presence is juist voor tanking, de meeste tanking skills die vergelijkbaar zijn met andere tanking classes zitten juist in de Frost tree, niet in Blood. Trek dat dan gelijk en maak Frost de tanking tree in plaats van Blood.
Zal aan mij liggen
Nu lijkt Frost mss nog het meest voor de hand liggende, maar met de veranderingen die ze in de tree zullen aanbrengen, zal blood als tank tree er wel met kop en schouders bovenuit steken hoor.Makron schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:32:
[...]
Wat mij betreft was het ook de Frost tree geworden. De basis van een goede tanking tree was er inderdaad al. Waarom ze voor blood hebben gekozen is me niet duidelijk.
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Zoals Auspex zegt, er zal veel veranderen voor DK talents waardoor blood de enige tank tree word.Owjeih schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:39:
Goh, ik snap Blizzard wel dat ze afstappen van 6 talenttrees, hoewel ik dit spijtig vind want ik vond zelfs unholy leuk om te tanken (aoe tank).
- Frost presence -> tank, dus waarom niet frost tree de tanking tree maken?
Ik vraag me eig af welke ratio blood vs frost tanks er nu op dit moment zijn.
Iets in de trend van "when it is done".Skriem schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:23:
Al nieuws wanneer cataclysm precies uit gaat komen eigelijk? heb al een aantal maanden niet meer gespeeld maar cataclysm ga ik toch wel even proberen.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Moet je even de blues van Ghostcrawler lezen daar staat het precies in, iets van Frost foucssed op diseases, unholy op Minion (kan ook andersom zijn ik speel geen DK)Makron schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:32:
[...]
Wat mij betreft was het ook de Frost tree geworden. De basis van een goede tanking tree was er inderdaad al. Waarom ze voor blood hebben gekozen is me niet duidelijk.
Zal wel oktober/november wordenSkriem schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:23:
Al nieuws wanneer cataclysm precies uit gaat komen eigelijk? heb al een aantal maanden niet meer gespeeld maar cataclysm ga ik toch wel even proberen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
No guts, no glory!
Yep, welkom!Blistimo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:16:
[...]
Krijg nou wat, een vers gemigreerde Executian. Killghost, Dutchman en ik spelen daar al wat langer dan jullie, maar evengoed welkom (of niet, aangezien je aangeeft dat je zo goed als gestopt bent)
No guts, no glory!
Waarschijnlijk willen ze frost voor DW houden.-BB- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:59:
[...]
Zal aan mij liggen
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Je vergeet druidsGrozno schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:01:toon volledige bericht
Warrior:
Arms | Fury | Protection
Paladin:
Holy | Protection | Retribution
Death Knight:
Blood | Frost | Unholy
00x
0x0
x00
* -BB- ziet een patroon
Nee, een betere reden heb niet...
Gelukkig zitten al die "verplichte" talents allemaal onderin. Ik vind Frost persoonlijk gewoon het meest solide omdat het voornamelijk gemaakt is voor mitigation/armor/health increasements. Dat je DPS dan minder is dat boeit niet, zolang je TPS maar genoeg is. Bovenop nog de aardige AOE mogelijkheden. Dat vind ik het rukke aan de andere trees, Blood heeft nagenoeg geen AOE naast de standaard frost/unholy spells. Unholy vind ik ruk an sich, ook DPS kan ik er niet mee overweg. Te afhankelijk van de verschillende pets en een hunter heb ik al.Neelon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:27:
Mijn DK is nu een Blood specced tank. Is wel wennen want je mist wat AOE threat in het begin, maar na gewenning is het heel goed te doen. Uiteraard zit je in Frost Presence (vanwege armor/hate etc). Iedere tree heeft een aantal dingen die "verplicht" zijn voor een DK tank, voor de rest kun je van iedere tree wel een tank bakken.
Daarom hebben ze juist op een gegeven moment de 1H versie in Runeforging gegooid waardoor je dezelfde defense rating en stam buff krijgt op 2x 1H (Carapace)als 1x 2H (Stoneskin).
[ Voor 9% gewijzigd door -BB- op 08-04-2010 12:57 ]
____(>^^(>0o)>____
Die zouden toch dacht ik al verdwijnen, gezien def rating ook niet meer bestaat in cataclysm.-BB- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:55:
Daarom hebben ze juist op een gegeven moment de 1H versie in Runeforging gegooid waardoor je dezelfde defense rating en stam buff krijgt op 2x 1H (Carapace)als 1x 2H (Stoneskin).
Imho proberen ze het 'leuk' te brengen, maar volgens mij is dit gewoon een 'nerf' om enh shamans een grotere rotatie af te dwingen (samen met die 2 nieuwe skills).lavalash op een 15sec cooldown.... die mogen ze dan wel flink buffen want dit zou anders vrij kansloos zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 08-04-2010 13:07 ]
Ja klopt, maar dan is nog steeds de stamina nuttig en dan de vervanging voor defense (de grotere noemer, dus nog meer stamina of agility erbij denk ik dan).SinergyX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:06:
Die zouden toch dacht ik al verdwijnen, gezien def rating ook niet meer bestaat in cataclysm.
Ik vond frost tanking wel grappig, al heb ik unholy nooit geprobeerd (enkel blood, maar dat vind ik op het moment veel meer een dps spec).
Maar DK gaat dan enorm op de schop, 'frost' pressence is immers tank, 'blood' pressence is de DPS variant. Die namen kloppen dan ook niet meer als blood de tankset gaat worden.
Ehm volgens mij is dat ook het idee van cataclysm..... Je moet even out of the box denken en niet die wijzigingen op de huidige content en talent trees projecteren dat heeft helemaal geen zin.thewizard2006 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:55:
Kortom, het kan werken maar dan zijn er verschillende dingen die echt drastisch moeten wijzigen!.
True , gelukkig ben ik diehard elemental , en krijg ik eindelijk me wel verdiende buffthewizard2006 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:55:
En waarom ben je dan zo blij met de shaman changes?
Als resto en enhancement is het nog maar de vraag.
...
Kortom, het kan werken maar dan zijn er verschillende dingen die echt drastisch moeten wijzigen!.
Dus jij vote voor een fury warrior ? dan komt er het dus op neer op een dps race class.Kees schreef op donderdag 08 april 2010 @ 02:59:
[...]
Verder, een rogue-stunning is gewoon ontzettend kut, hoe je het wend of keert. Dat een rogue die stuns nodig heeft om te overleven, dan moet daar wat aan gebeuren, niet hem meer stuns geven. .
Volgens mij heb jij de healing changes overall niet helemaal goed gelezenthewizard2006 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:55:toon volledige bericht
En waarom ben je dan zo blij met de shaman changes?
Als resto en enhancement is het nog maar de vraag.
Ja je krijgt er een aoe spell (healing rain) bij maar was CH al niet voldoende? En hebben druids al niet een tranquility (die nooit gebruikt wordt) Het is een extra spell die er bij komt. Dat is niet erg maar nu krijg je ook nog eens een nieuwe Healing wave erbij en de unleash weapon spell. Dat worden dus weer 3 extra key binds.... Owja, en wellicht ook nog spirit link. Dat is dus 4.
Dan komt daar nog eens spiritwalker grace bij. Opzich wel een leuke talent maar met de 2min cooldown waarschijnlijk net zo vaak gebruikt als nature swiftness. Meer pvp talent.
Daarnaast halen ze de cleansing totem er uit dus nog meer klikken. En ook nog eens mana in rekening brengen als je dispelt voor iemand waar niets te dispellen valt. Moet je kijken hoevaak je nu al de message krijgt dat er niets te dispellen is omdat iemand anders je al voor was.
Daarnaast verwacht ik super super veel van het mastery systeem aangezien ze talents als Tidal Mastery, Purification, Nature's Blessing wellicht willen verwijderen. Succes met het compenseren van dat verlies!
Voor enhancement komt er ook weer een spell bij (unleased weapons). En de vraag is dus gaat dit flurry vervangen of komt dat er boven op?
Enhancing totems gaan weg. Zou horn of winter nu altijd beter zijn en hebben enh shamans geen earth totem meer die nut heeft.
lavalash op een 15sec cooldown.... die mogen ze dan wel flink buffen want dit zou anders vrij kansloos zijn.
Ancestral knowledge geeft nu alleen mana en geen intellect (dus ap)
Verwijderen van Mental Quickness, Improved Windfury Totem, Mental Dexterity. Waar komt al je extra spellpower nu vandaan. Gaan DK's nu altijd nodig zijn ivm hun 20% haste, compensatie van de verloren AP tov intellect..... Masteries? Ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Radiance op 08-04-2010 13:33 ]
Dat kon onze rotatie nog wel gebruiken, een uitbreiding [/sarcasm].SinergyX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:06:
Imho proberen ze het 'leuk' te brengen, maar volgens mij is dit gewoon een 'nerf' om enh shamans een grotere rotatie af te dwingen (samen met die 2 nieuwe skills).
No guts, no glory!
Alliance, in die guild die jullie Realm First aan het stelen is :xKillGhost schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:37:
[...]
Yep, welkom!Ben je trouwens alliance of horde? Thijs that is.
Ik heb ze prima gelezen en snap ook waar ze heen willen. Dat heb ik ook in mijn post gezegd als ik me niet vergis. In de huidige context zou het niet werken dus moet er echt een hoop wijzigen. Dit is niet per definitie slecht maar er gaat wel het een en ander wijzigen. Hoe dit uitpakt kan uiteraard pas in de Beta of zelfs de live versie beoordeeld worden.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Wel jammer, want in vanilla hebben ze er alles aan gedaan om dit dus te voorkomen.Radiance schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:40:
Dat klinkt al heel anders inderdaad
Het klonk in mijn oren nogal meh, die changes zijn totaal niet boeiend terwijl het in Cata nog wel eens leuk uit zou kunnen pakken imo.
Hmm op trash en heroics dispell ik niet, te lui voor. Ja soms als ik me, met name in een heroic, verveel gooi er eens een dispell uit.
Verder heeft blizz ook al aangegeven dat deze dispell in 1 knop gaat komen.
Misschien dat we net zoals nu purge wel behouden en dat curse en magic op een friendly player dispellen op 1 knop komt, dat is een kwestie van afwachten.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Het is een dynamische wereld net zoals in het echtiesKevinp schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:44:
[...]
Wel jammer, want in vanilla hebben ze er alles aan gedaan om dit dus te voorkomen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Wij hadden ook Naxx als weekly. We hadden 11 man in de guild die wel mee wilden, de rest erbij gepugged. Het gevecht duurde precies 43 seconden (anub'rhekan), uiteindelijk deed ik 15.303 dps op hemSkillz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:26:
Gisteravond gingen we Naxx 'even' in (25man) om de weekly te doen met de guild. 1 speler erbij gepugged (priest) en boom, wipe. Goh dit gevecht heeft mechanics, ok even bespreken wat er fout ging, nog een poging, wipe. Iedereen weer terug voor de volgende poging, vraagt er 1 of die geressed kan worden, komt de resser te dicht bij, in combat, weer een aantal spelers gekilled. (I love FD trouwens)
Maar goed, nu die laatste pull, roept een guildie FFS en leaved...
Nu heb ik veel meegemaakt, maar een guildie die uit een guildrun stapt omdat meneer 3x wiped,
gaat mij echt te ver. Wat moet je met zulke guildies, als ik bevoegdheid had, had ik hem per direct uit de guild gekicked.
De volgende try natuurlijk wel gehaald.
...goh, dat lucht op
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Sicko...Kees schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:13:
[...]
Wij hadden ook Naxx als weekly. We hadden 11 man in de guild die wel mee wilden, de rest erbij gepugged. Het gevecht duurde precies 43 seconden (anub'rhekan), uiteindelijk deed ik 15.303 dps op hem
Anoniem: 57942
Shadowmourne is een aardige dps boosthulkie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:31:
Hehe 15k single target is wel netjes inderdaad. De meeste e-peen kleuters scheppen op over 15k dps in trashpacks van 20+ mobs![]()
De weekly is bij ons weer een beginboss in Ulduar. Komt goed uit, het zit erin dat ik dan op alle 4 mijn level 80s wat emblems kan scoren.
[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 08-04-2010 17:43 ]
Anoniem: 336772
ja ik weet wat je daar doet. shadowmourne + 40sec fight = imba. bloodlust/heroism, stacked SoCorr snel en dan AW aan = 15k dpsKees schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:13:
[...]
Wij hadden ook Naxx als weekly. We hadden 11 man in de guild die wel mee wilden, de rest erbij gepugged. Het gevecht duurde precies 43 seconden (anub'rhekan), uiteindelijk deed ik 15.303 dps op hem
Anoniem: 127642
pvp items (pve heeft betere varianten, maar kan zijn dat je er nog niks beters voor hebt)Anoniem: 336772 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:38:
effe een vraagje over Blood DK's.
Mijn gearscore is nu 4507 en ik heb de volledige dps-gear gekocht met Emblem of Triumph. Hoe kan het dan dt ik nooit een dps heb van meer dan 3k? Ik geraak met moeite aan 2k.
Welke actions moet ik als dps dk doen om zoveel mogelijk damage te doen?
Mijn karakter is Skeleto, server Stormrage.
[ Voor 5% gewijzigd door Neelon op 08-04-2010 15:54 ]
____(>^^(>0o)>____
Ergens denk ik dat dit toch enorme problemen opleverd, kijk eens hoeveel mensen er nog steeds terug kijken naar vanille tijd, wat 'relatief' weinig anders is dan huidige gameplay. Maar gaat het roer volledig om (voor healers iig aardig), heb je toch een bizar grote groep die zich vast blijft houden op de 'oude principes'. (ROFL DK BLOOD TANK? NOOOB!! HAHAH UNHOLY TANK FTW!! /kick).hulkie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:30:
Ik denk inderdaad dat we gewoon maar moeten afwachten tot alles live is gegaan. Dan kunnen we tegen die tijd in-game zien hoe alle veranderingen uitpakken. Ik heb in ieder geval vertrouwen in Blizzard!
Mocht healing weer meer richting mana-management gaan, dan maak ik misschien toch de switch naar healer in de expansion, al bevalt dps me nog steeds erg goed!
Heb nog geen gejank gehoord dat ik nu in een verkeerde tank spec zit, meestal houden ze wel hun mond als ik aan het chain-pullen ben. Nagenoeg al mijn randoms gaan toch met 1-3 vrienden dus ik ben er niet echt bang voor.SinergyX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:52:
Waarom krijg ik hier een javascript warning? static.wowhead.com/nogwatnogwat.js.
[...]
Ergens denk ik dat dit toch enorme problemen opleverd, kijk eens hoeveel mensen er nog steeds terug kijken naar vanille tijd, wat 'relatief' weinig anders is dan huidige gameplay. Maar gaat het roer volledig om (voor healers iig aardig), heb je toch een bizar grote groep die zich vast blijft houden op de 'oude principes'. (ROFL DK BLOOD TANK? NOOOB!! HAHAH UNHOLY TANK FTW!! /kick).
Ben erg benieuwd naar hunter, shaman klinkt leuk, warlock zeker leuk, nu de rest nog.
Anoniem: 127642
4m30 ofzo, is wel hardmode dus duurt iets langer.hulkie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:50:
Ik zit slechts op 13k op Fester met mn muti rogue... Hoe lang doen jullie over de kill? Onze kill duurde 3.57 minuten volgens WoL.Man, ik heb echt geen zin meer in werk! Gelukkig vroeg begonnen!
Anoniem: 243052
noes!!11Blistimo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:06:
[...]
Alliance, in die guild die jullie Realm First aan het stelen is :x
No guts, no glory!
Anoniem: 336772
Neenee, mijn wapen is momenteel Edge of Ruin.Neelon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:52:
[...]
pvp items (pve heeft betere varianten, maar kan zijn dat je er nog niks beters voor hebt)
tank trinkets
missende (meta)gems/enchants op veel items
fishing pole(zal wel niet je dps wapen zijn)
haal de sigil van triumps
ik heb al maanden niks met dk dps gedaan, maar je hebt een 50/0/21 spec terwijl 51/0/20 de cookie-cutter blood dps spec is.
Dit is mijn eigen dps spec:
http://eu.wowarmory.com/c...l-Nerub&cn=Bhaene&group=2
Met de huidige achievement/gearscore hype geef ik je niet veel kans om in PuG raids te komen.Anoniem: 336772 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:01:
[...]
Neenee, mijn wapen is momenteel Edge of Ruin.
Maar mijn vraag is eigenlijk welke strikes ik moet uitvoeren na elkaar (HS, BS, pestilence, enz.)
En in welke volgorde?
Zou ik binnengelaten worden in raids als ik deels PVE-gear, deels PVP-gear heb?
Bedankt
Anoniem: 342341
ja, maar waarom kom je na 4 jaar op een keuze terug die toen echt fundamenteel het spel veranderde. Een slechte keuze in mijn ogen, of toen, of nu. Maar het getuigd iig van gebrek aan inzicht.Gohan-san schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:55:
[...]
Het is een dynamische wereld net zoals in het echties
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Anoniem: 342341
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 342341 op 08-04-2010 16:42 ]
Omdat de mensen die Vanilla ontworpen hebben er niet meer werken? Omdat de mensen die Vanilla ontworpen hebben in de tussentijd veel geleerd hebben van wat ze toen gedaan hebben? Omdat het spel evolueert? Kap nou eens met leven in die originele beta versie van WoW. Het spel ontwikkelt zich. L2Adapt, zeg maar....Kevinp schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:36:
[...]
ja, maar waarom kom je na 4 jaar op een keuze terug die toen echt fundamenteel het spel veranderde. Een slechte keuze in mijn ogen, of toen, of nu. Maar het getuigd iig van gebrek aan inzicht.
Het lijkt of er een aantal mensen die deze beslissingen hebben genomen genegeerd worden of dat ze vergeten zijn dat deze genomen zijn.
Het probleem hierbij is dat je dan dus je 10man groups moet aanpassen zodat je per sé een mage of lock in je groep hebt zitten. Daar wil Blizzard niet aan. En terecht.In mijn ogen zou het goed zijn als d'r een nieuwe "curse" komt die bv mages en wlocks alleen kunnen dispellen. (een pve curse trouwens) zodat mages en wlocks ook wat meer moeten opletten. Net zoals "vroeger" bij lucifron enzo.
Oei, op die level moet je al op hele andere plaatsen zitten. Stone Talon Mountains, Ashenvale, Thousand Needles liggen om de Barrens heen. Daar zitten heel veel quests voor jouw level. En aan de andere kant van de oceaan ligt Southshore, ook voor jouw level.Anoniem: 57942 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:30:
Een vraagje ik ben nu met mijn level 27 druid in the barrends en heb omliggende gebieden verkend.
Waar moet ik zijn voor vervolg quests (oranje/rode quests) aangezien ik nu alleen maar grey mobs sta te killen in deze gebieden en dat schiet natuurlijk niet op xp
Ben een horde btw
Dit dus.
Mijn schuld, ik was even luiSinergyX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:52:
Waarom krijg ik hier een javascript warning? static.wowhead.com/nogwatnogwat.js.
____(>^^(>0o)>____
Ah hier thuis zie ik hem wel, de mouseover voor wapen
Maar 'thematic' klopt het in principe niet meer, Frost pressence met blood spec is tank, blood pressence met frost spec word dus DPS?Roxors schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:40:
Dus die hele commotie rond frost, en dat die de tank tree zou moeten zijn, daar ben ik het niet mee eens, nu is blood toch al de tank tree raidwise. Frost wordt mooi een disease tree, en Unholy de minion tree. Scheelt een hoop balance problemen voor blizz.
____(>^^(>0o)>____
Mwah, in de geschiedenis van de DK heeft elke spec wel even de FoTM tankspec trofee gehadMyrdreon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:52:
Ik heb het vermoeden dat ze meer zoiets hadden als wat het makkelijkste is. Blood word nu het meeste gebruik voor tanken en frost/unholy als dps. Dan is het makkelijk om van blood de tank tree te maken en blood/frost presence te wisselen in plaats van alles volledig overhoop te hoeven halen.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 08-04-2010 18:02 ]
Anoniem: 117852
In ieder geval gems/enchants compleet maken, zeker op je 232 t9 items is dit het meer dan waard. Belt en trinkets echt zo snel mogelijk vervangen, iedere serieuze raidleader die die ziet op n dps DK laat je er nooit in, ik zou t in ieder geval niet doen. Paar pvp rewards kunnen nog mits ze goeie stats hebben maar gooi er dan wel goeie pve gems in.Anoniem: 336772 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:01:
[...]
Neenee, mijn wapen is momenteel Edge of Ruin.
Maar mijn vraag is eigenlijk welke strikes ik moet uitvoeren na elkaar (HS, BS, pestilence, enz.)
En in welke volgorde?
Zou ik binnengelaten worden in raids als ik deels PVE-gear, deels PVP-gear heb?
Bedankt
gelukkig krijgen wij mages plate..RichardvdD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:28:
Death Grip, Life Grib, Heroic Leap..
Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig?! Ik had al een hekel aan dat vreselijk irritante Death Grip, nu komt dit er nog eens allemaal bij
____(>^^(>0o)>____
Ach zolang alle loot gewoon hunterloot blijft, vind ik het allemaal wel bestMektheb schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:59:
gelukkig krijgen wij mages plate..
sence the sarcasm
Heroic Leap is gewoon een nieuwe charge, gecombineerd met Thunderclap.RichardvdD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:28:
Death Grip, Life Grib, Heroic Leap..
Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig?! Ik had al een hekel aan dat vreselijk irritante Death Grip, nu komt dit er nog eens allemaal bij
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Haha, ik zie nu dat ie in existenz zit idd. Daar zijn er volgens mij al 2 van naar ons overgestapt.Blistimo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:06:
[...]
Alliance, in die guild die jullie Realm First aan het stelen is :x
[ Voor 11% gewijzigd door temp00 op 08-04-2010 22:45 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq