Acties:
  • 0 Henk 'm!
HawVer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:23:
[...]

Haha, het is inderdaad maar net wat je speelstijl is. Ik met met name veel in goldshire te vinden en ga voor bij for the horde raids kijken. Met name goldshire is op het moment leuk omdat er een aantal fanatieke hordes rondlopen op onze realm die de non pvperts uitdagen. Als je deze horde tegenkomt moet je uitkijken. Die gast kan met gemak een aantal 80ers tegelijk aan. Op mijn warrior had ik pvp uit staan omdat ik vaak de underdog was, maar ik denk dat ik nu pvp aan ga zetten op mijn palladin alt. En dan een beetje rond crossen en hordes uitdagen. Ja je gaat wel erg vaak dood, maar who cares.
Haha zulke lui hadden wij ook altijd op onze server helaas speeld hij niet meer maar dat was in TBC een warrior in full brutal die echt in ze 1tje een paar afmaakte, en een warlock toendertijd in full s2 (gladiator) ook mensen afmaakte met ze SL SL haha.

top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 23:40
Ik ben nu wel trots op mijn DK :) Een paar dagen lvl 80 en VoA10 getanked. Toch een stukje lastiger om mee te gaan met een raid als je de tank bent. Een DPS kan nog makkelijk geboost worden. Hopelijk kan ik mijn DK snel klaar krijgen voor ICC met nog een aantal upgrades/badge items en met wat geluk ToC10/ToC25 items.

Dan kan ik definitief vaarwel zeggen tegen mijn Protection Paladin (6000+ gearscore :'( ) om daar Retribution van te maken en Shadow's Edge te nemen. Ik moet en zal ooit die Legendary krijgen :D Wel zonde van alle emblems en tijd die ik al in protection heb gestopt, en ik vind het erg leuk, maar toch is het wel genoeg geweest. Death Knight tank is de volgende stap, en dan kan ik op mijn main gaan jagen naar Shadowmourne.

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Trollbane&cn=Minister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Hallo Allemaal,

Ik dacht laat ik mezelf ook maar eens aanmelden op dit forum, ten slotte vermaak ik me elke dag door jullie posts te lezen.

Ik ben een Prot Paladin (Zoals zo velen hier) van de server Agamaggan. http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Agamaggan&cn=Mistymo

Was wel benieuwd of er nog meer mensen zijn op die server :)

Anyway bij deze heb ik mij nu formeel geintroduceerd bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 08:27

LazySod

Scumbag with a mission

Dagboek-entry:

Gisteren mijn warlock Zoermooswief na maanden ploeteren op level 80 gekregen. Dat is mijn tweede, na de hunter Noobienoobie.

Denk dat ik nu ga pogen om mijn Shaman eens naar dat level te helpen. Daar is nog veel werk aan - die is pas level 27.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stop met posten in dit topic!!! We gaan hier verder:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 216

:)

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 22-04-2010 09:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
gisteren met de guild icc10hc gedaan. het was een erg leuke en gezellige raid. we maakte geintjes en zaten te grappen over vent over alles en nog wat.

om wat geks te noemen, we hadden 1 hunter bij ons die altijd zo zit te pochen dat hij nooit dood gaat. onze paladin tank die heeft al een soort van doel om die hunter dood te krijgen. wij bij dreamwalker haar hp vol gehealed, maar er kwamen nog wormen uit 1 mob die niet despawnde. ik kreeg een DI van de palatank en hunter doet FD. worms bleven, ook toen ik DI af klikte. ik kreeg gelijk aggro maar de hunter niet(was ondertussen opgestaan). ik bubble en ren tegelijkertijd naar de hunter toe. toen me guildies doorhadden wat ik ging doen gingen de mensen lachen op vent :P uiteindelijk heeft hij zolang kunnen wegrennen tot zijn FD weer van cooldown was, maar hij was toch geraakt en had een dot op zich die hem dood maakte. hierna kwam wat gejuich omdat ik heb gezorgd dat hij dood ging 8) O-)

uiteindelijk schoten we er niets mee op. wij terug rennen om te looten, maar de wormen waren er nog en de poort was gesloten, dus dat konden we niet :o

gelukkig was er een GM die snel reageerde en ons in de kamer zette nadat de worms verwijderd waren. dat was trouwens 1 van de leukere GM's die ik tegen ben gekomen. guildie begon over cookies, en toen zagen we ineens in /s chat "good cookies, nom nom nom" verschijnen :D

hij daagde onze resto druid uit tot een duel, maar daar kwam het niet van. was erg leuk geweest mocht dat gebeuren.

toen hebben we maar de raid uitgesteld tot een andere avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.