Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
RichardvdD schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:51:
'Hello, I am a Death Knight DPS and would like to join your ICC group. I don't have the achievement but I have got good gear, a good spec and I have read about the bosses on wiki and seen it on youtube, but I could use some details at the start of each bossfight if you can.'
En tegen de tijd dat je die zin(nen) hebt gewhisperd is de plek die ze vrij hadden alweer gevuld :P (grapje natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
deTwisj schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:08:
[...]

En tegen de tijd dat je die zin(nen) hebt gewhisperd is de plek die ze vrij hadden alweer gevuld :P (grapje natuurlijk)
Zeg je wel grapje, maar ik heb dat echt vaak meegemaakt -> 'sorry full' ;-) Kan ook te maken hebben met het feit dat ik elke keer moet zoeken waar die darn achievement nou ook alweer zit (zeker met die van VoA waar ik steevast in de verkeerde zit te kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Cleetje:
Dank voor de tips! Een 2 tank setup zoals jij die beschrijft zou bij ons op zich best moeten kunnen als iedereen een beetje oplet. Ikzelf ben healadin en kan doorgaans prima 2 tanks up houden. Zoveel raiddamage is er eigenlijk niet.

Vraagje over je opmerking over pets die de Kinetic Bombs omhoog houden: Kan een hunter pet (niet ranged dus) dit ook? Kan die de bomb raken voordat hij de grond raakt?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
RichardvdD schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:51:
[...]
Uhh, ik zeg toch ook dat dat meer dan genoeg is. Stel je raid alleen maar 10-mans, dan is de stap dus van i232 ToC10 naar i251 ICC10, als je full i232 gear hebt moet dat al meer dan genoeg zijn voor op zijn minst de eerste wing in ICC, en waarschijnlijk ook meer nu met de buff. En hoeveel HP heb je met full i232? 35k oid?

.
ow sorry niet goed gelezen dan. En ja rond die koers hangt af van welke trinkets je al hebt. Ik heb geen sta trinkets (vandaag 60 frost emblems dus 200 sta trinket) waardoor ik met een GS van ca 5100 op ongeveer 38k ub hp uit kom.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dricus schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:16:
@Cleetje:
Dank voor de tips! Een 2 tank setup zoals jij die beschrijft zou bij ons op zich best moeten kunnen als iedereen een beetje oplet. Ikzelf ben healadin en kan doorgaans prima 2 tanks up houden. Zoveel raiddamage is er eigenlijk niet.

Vraagje over je opmerking over pets die de Kinetic Bombs omhoog houden: Kan een hunter pet (niet ranged dus) dit ook? Kan die de bomb raken voordat hij de grond raakt?
Volgens mij moet je een bepaalde hoeveelheid schade doen voordat ze omhoog gaan ofzo, weet het niet helemaal zeker, minimaal 3-4k per tik ofzo? Ik was daar met 10man en dacht hem wel omhoog te houden als shadow priest door er een paar dots op te gooien maar dat wilde niet echt lekker, ff geswitched naar shaman 1 LvB en hij hing aan het plafond.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:27:
[...]

Van 't weekend ingelogt voor mijn mount, even rondje met paladin gedaan en er is echt geen .... meer aan. Agro houden met 'matige' gear wordt gewoon onmogelijk als je tegen een 6k GS warlock staat op te boksen, als je niet nonstop blijft taunten. De warlock natuurlijk niet even stukje rustiger aan doen, nee doodleuk de tank de schuld geven.

Dan lekker easy mode, beetje rond hangen als DPS.
Taunt dan maar iedere cooldown. Je bent tank, het is je job, live with it. DPS maakt dingen dood, doen ze minder dan hun best, dan slacken ze. Healers houden dingen levend, kunnen ze dat wel maar gaan er toch friendly dingen dood, dan slacken ze. Tanks genereren max aggro, als ze klagen dat ze telkens moeten taunten dan slacken ze want ze hebben die taunts niet voor fokking niks. Je hebt ze NODIG.

Easymode, MET negatieve bijklank, is willen tanken maar niet je tank abilities willen gebruiken omdat (oh huilie huilie) de dps voluit gaat, wat pas een probleem is als de healer jou niet levend kan houden OF de dps doodgaat met al jouw taunts op cooldown. In dat laatste geval hoef jij hier niet te huilen, want dan leert de dps snel genoeg zich in te houden.

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-04-2010 16:39 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Dricus schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:16:
@Cleetje:

Jazeker, elke pet kan de bombs omhoog houden. Ze zullen dan de helft v/d tijd staan te wachten (out of range), maar zodra de bomb in melee range komt doen ze hun ding weer. Op die manier zal de bomb nooit de grond raken.

Enige waar dan nog op gelet moet worden is nieuwe spawns (bombs verdwijnen na enige tijd). Kwestie van zorgen dat hun baasje oplet dus :)

P.s. Ze hebben extreem weinig dmg nodig om in de lucht te blijven. Echter, alleen direct damage werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Cleetje op 19-04-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:52:
[...]

Ook hoi. :+ What happened met Thar en Mocks dan? En heeft Shan onlangs niet wat getanked op z'n DK? Die even uit de muziekwereld helpen als 'ie het daar nog zo druk mee heeft anders. :P
Thar en mocks zijn er nog.. maar dat zijn ook de enige. Liefst hebben we een pala, dk en eventueel druid tank er bij. Hebben vaak nu Anessa (Ash), ken je wel denk ik, gevraagd om te tanken voor ons.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

Rannasha

Does not compute.

master_viper schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:16:
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Postville 80 SSD, waar ik ook WoW op heb gezet.
Nu vroeg ik me af hoe gezond het is om combatlogging aan te hebben, aangezien dit veel kleine writes zijn.....
Is er een manier om de locatie van deze log te veranderen, of is het gewoon het beste om het uit te zetten?
Combatlogs worden alleen weggeschreven bij het uitloggen (gewone relog of afsluiten van het spel) of als je je UI reload met het /reloadui commando. Het kan zijn dat er een maximum zit aan de buffer waarin het combatlog bewaard wordt voordat de client het wegschrijft, maar het is zeker niet zo dat voor ieder event een write gedaan wordt. Je kunt dit eenvoudig testen door te ALT-F4en als je in WoW bent en vervolgens te kijken of het log inderdaad alles bevat tot op het punt van de crash (en dit zal dus niet zo zijn).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:29
SnoeiKoei schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:37:
Taunt dan maar iedere cooldown. Je bent tank, het is je job, live with it. DPS maakt dingen dood, doen ze minder dan hun best, dan slacken ze. Healers houden dingen levend, kunnen ze dat wel maar gaan er toch friendly dingen dood, dan slacken ze. Tanks genereren max aggro, als ze klagen dat ze telkens moeten taunten dan slacken ze want ze hebben die taunts niet voor fokking niks. Je hebt ze NODIG.
Taunt is natuurlijk geen tank tool om TPS te genereren he :) Het is een oh-shit-button voor als je aggro verliest en zo moet je het ook gebruiken, niet als onderdeel van je normale threat opbouw / rotatie.

Maar goed, threat opbouw is sinds TBC enorm op de achtergrond verdwenen en speelt het nu bijna geen rol meer. Alleen als je meerdere targets tankt en de DPS voluit gaat op verschillende targets kan je nog aggro verliezen is mijn ervaring. In alle andere gevallen (single target en AoE) heb je volgens mij nu altijd ruim voldoende marge, zelfs als er een vrij groot verschil is in gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radiance schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:07:
Zelf heb ik er echt geen moeite mee om iemand te kicken die onder de maat presteert.
Heb het in TBC zelf een keer gehad dat ik een whisper kreeg van een boze vader dat ik zijn zoontje verdrietig had gemaakt omdat ik hem uit m'n Kara groep gooide omdat ie gewoon totaal bagger was.
Daar zal ik echt geen seconde over wakker liggen, kan er eerlijk gezegd alleen maar van lachen en een /ignore om verder gezeik te voorkomen werkt prima :D
Hehe dat doet me denken aan een karazhan run waar ik een trial al een paar keer had gewaarschuwd dat hij moest stoppen met zeuren in raidchat, een keer moest opletten voor bad stuff, en dat hij dps moest doen en op ventrilo moest komen...

Na een tijdje was de maat echt vol en heb ik hem uit de raid gekicked en vervangen. Toen kwam er een huilend jochie op ventrilo verhaal halen. Echt hysterisch en voor de rest hilarisch...

Toen ik hem daar ook niet kon sussen/ de mond kon snoeren heb ik hem meteen maar uit de guild gekicked. Uiteindelijk heb ik een ventrilo administrator hem moeten laten bannen omdat hij nog dagen lang onze channels kwam bevuilen met herrie en gescheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 13:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Species5618 schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:47:
[...]

Combatlogs worden alleen weggeschreven bij het uitloggen (gewone relog of afsluiten van het spel) of als je je UI reload met het /reloadui commando. Het kan zijn dat er een maximum zit aan de buffer waarin het combatlog bewaard wordt voordat de client het wegschrijft, maar het is zeker niet zo dat voor ieder event een write gedaan wordt. Je kunt dit eenvoudig testen door te ALT-F4en als je in WoW bent en vervolgens te kijken of het log inderdaad alles bevat tot op het punt van de crash (en dit zal dus niet zo zijn).
Er zit wel een buffer in die toch redelijk vaak naar de disk geschreven wordt, ik denk dat in een actief gevecht met 25 man er toch zeker wel elke seconde geschreven wordt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
Morrar schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:49:
[...]

Taunt is natuurlijk geen tank tool om TPS te genereren he :) Het is een oh-shit-button voor als je aggro verliest en zo moet je het ook gebruiken, niet als onderdeel van je normale threat opbouw / rotatie.

Maar goed, threat opbouw is sinds TBC enorm op de achtergrond verdwenen en speelt het nu bijna geen rol meer. Alleen als je meerdere targets tankt en de DPS voluit gaat op verschillende targets kan je nog aggro verliezen is mijn ervaring. In alle andere gevallen (single target en AoE) heb je volgens mij nu altijd ruim voldoende marge, zelfs als er een vrij groot verschil is in gear.
Pala/dk tank?

Als war tank kan je makkelijk agro verliezen aan een groep aoe'ers. meer dan makkelijk zelfs. Het enige wat je kan doen is TC + Shockwave, en hopen dat je agro houd.(ok nog wat cleave, en tab shield slam, maar een goed gegearede groep kan agro makkelijk weg halen).

BTW, gisteren 3x dood gegaan op m'n mage omdat we een "slechte" tank hadden, nou ja, ik ging voluit met AOE, en de tank had de gear niet om mij (en de druid) bij te houden. Allebei trouwens gezegd. Jij doet jou ding, als wij dood gaan moeten we maar opletten. Maar blink blastwave IB en dragon's breath houden je wel ff up.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:29
Nope ben zelf warrior tank en heb er ook geen moeite mee. Pala en DK zal het ongetwijfeld makkelijker hebben, maar met TC, Shockwave, Revenge en Cleave kom je een heel eind. Als dat allemaal op cooldown is, dan gewoon rondtabben en Shield Slam / Devastate gebruiken. Heb zelf Cleave en Heroic Strike op m'n muiswiel staan zodat je het kan spammen op iedere hit, dat helpt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:04:
Nope ben zelf warrior tank en heb er ook geen moeite mee. Pala en DK zal het ongetwijfeld makkelijker hebben, maar met TC, Shockwave, Revenge en Cleave kom je een heel eind. Als dat allemaal op cooldown is, dan gewoon rondtabben en Shield Slam / Devastate gebruiken. Heb zelf Cleave en Heroic Strike op m'n muiswiel staan zodat je het kan spammen op iedere hit, dat helpt een hoop.
Dus omdat jij er geen moeite mee hebt, is dat onzin?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tsja soms heb je ook van die tanks die zelf maar wat freewheelen en dan na een tijdje roepen: "FFS crap dps, DPS MY TARGET FFS" en dan leaven. Ja oetlul, als jij markt geef ik prioriteit aan jouw target; niet als je zelf niet weet wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 16-05 19:37
Morrar schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:04:
Cleave, sinds ik die gebruik raak ik bijna geen aggro meer kwijt. Daarnaast revenge op tweede target en hetzelfde geld voor Devastate die op latere level een tweede target raakt. Nee ik heb ook geen tanking problemen meer.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik heb dus zo'n tank zonder stamina trinkets. Ik was helaas met brewfest afwezig. Dan wordt je inderdaad geweigerd op je healthpool (41k buffed). Uiteindelijk had een keer de guild een tank nodig en heb ik 6/12 ICC kunnen tanken zonder enige moeite. Maar er zijn nog steeds mensen die denken dat ik dat als ret gedaan moet hebben omdat ik toch echt te weinig health heb :X

En ik heb er echt nog een paar 219 items tussen zitten, dus zo extreem zijn de eisen om ICC10 te tanken niet.

Anyway gisteren bij de Tribute to Insanity run 3 throphies gescoord, dus nu maar snel emblems verzamelen en een fatsoenlijke moonkin set aanschaffen. T10.5 resto en T9.5 moonkin dan, lekker hoor.

Minder nieuws was het overlijden van een guildmember afgelopen zaterdag. Een Engelsman die ik in de laatste jaren goed heb leren kennen. Veel na afloop lullen op ventrilo over van alles en nog wat, inclusief prive zaken. De kroeg in in amsterdam toen hij hier was en samen naar Zweden. Het was een moordvent met een geweldig gevoel voor humor, we zullen hem missen. :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 19-04-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 21:14
Met mijn heroic-only ervaring: De enige die serieus iets over een tank kan zeggen is de healer. Vaak genoeg dat tanks in imba gearscores stommiteiten uithalen (ik res dps met weinig mana en tank pullt heftige groep ver weg etc). De beste runs heb ik gehad met tanks die ondanks een wat lagere gearscore/hp-pool gewoon wisten wat ze deden. Dat zijn ook de leukste runs: je weet als healer dat je op moet letten, maar kan ook je dps een beetje healen.

Als tank met zelfde lvl gear als healing heb ik het moeilijk: Twee van de drie keer kom ik random in heroic HoR. En op de een of andere manier lukt dat gewoon net niet in een pug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SnoeiKoei schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:11:
Tsja soms heb je ook van die tanks die zelf maar wat freewheelen en dan na een tijdje roepen: "FFS crap dps, DPS MY TARGET FFS" en dan leaven. Ja oetlul, als jij markt geef ik prioriteit aan jouw target; niet als je zelf niet weet wat je wil.
Klik op tank. Druk op F. DPS. Geen mark nodig. ;)

Als die tank meteen met "FFS" en "crap DPS" gooit, dan is het vast een eikel. Maar hij heeft wel een punt dat DPS best ook eens een keer mag nadenken in plaats van blind te AoE'en. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-06 13:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hmjah, ik verwacht allang niet meer dat een tank aggro houd, en ik ben soms blij dat ik een run kan doen zonder dood te gaan. Elke keer 5-10s wachten en dan nog op de eerste hits aggro pakken schiet niet op, dan speel ik (als ret pala) wel het spelletje 'nuke them before they kill you'. SS op mezelf, en als het echt te erg wordt shield. Bosses geef ik een tank meestal wel een headstart op.

Ik bedoel, een tank die charge + TC doet op een groep van 3 die heeft op 1 target wat aggro van zijn normale attacks, en op 2 targets de thunderclap damage (zeg dat hij 5k aggro op de 'offtanked' mobs heeft). Als ik dan 1 divine storm doe, en 1 autoattack, zit ik met een beetje crits al rond de 20k damage done op de offtargets targets, en heb ik dus aggro. Voor trash is 10+s wachten voor ik begin gewoon te lang. In raids verwacht ik wel tott's en md's dus daar gaat het nooit mis :P

[ Voor 38% gewijzigd door Kees op 19-04-2010 18:37 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kees schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:31:
Hmjah, ik verwacht allang niet meer dat een tank aggro houd, en ik ben soms blij dat ik een run kan doen zonder dood te gaan.
Een tank, wa's da? Laatste random heroic op mijn lock komen we in OK, tank instant leave. Dus de healer (in T9.5 gear) uit mijn guild roept tegen de retri paladin (in T10.0 gear) dat hij maar holy wrath aan moet zetten en gaan rammen dan healt hij hem wel. Dat was geen enkel probleem, instance was zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 07:28

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Achja, er lopen toch ook wel wat domme tanks rond hoor. Laatst heb ik er 2 in 1 Azjol Nerub run gehad. De eerste tank (die niet super gegeared was) pulled bij de eerste boss in één keer alle 3 de watchers en vind dan dat ik (healadin) zit te slapen als hij doodgaat terwijl ik gewebwrapped ben :X. Hij leaved en er is snel een nieuwe tank gevonden.

Alles gaat goed tot aan de laatste boss waar hij het presteert om na de trash voor deze boss als een dolle meteen de boss te pullen zonder te kijken of iedereen eigenlijk wel bij hem in de buurt is. Ik was even afgeleid door iets wat er thuis gebeurde en was daarom niet op tijd, 1 andere DPS was ook te laat, dus stonden we met z'n 2en buiten zonder iets te kunnen doen. Vervolgens begint de tank wel om heals te schreeuwen en na de wipe mij de schuld te geven. Ik zeg hem nog even dat hij bij die boss gewoon opletten moet dat iedereen binnen is voordat je pullt, maar neee, volgens meneer hadden wij gewoon bij hem moeten blijven :X. Toen ben ik maar geleaved, ik had geen zin meer om die gast aan z'n emblems te helpen...

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik zag net tijdens de raid een priest staan met Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole, ik vroeg of hij vergeten was zijn staff te equipen, hij antwoorde dat zijn fishing pole een hogere gearscore had, met zijn staff was zijn gearscore niet hoog genoeg om mee te mogen met de raid. /facepalm

2 Weken terug ook al een warrior die spellpower rings droeg alleen voor de hogere gearscore. -.-

Wat een domme addon is dat gearscore toch ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 19-04-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk er iemand hier weleens de MMO Report?

Ik vind het wel grappig om te kijken :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Met een guildhealer kan je inderdaad makkelijk zonder tank de meeste HC's doen, de mobs zijn dan lang dood voordat ze een beetje damage kunnen doen. Zeker met meer dan 2 retri paladins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:05

Grozno

acts without consequence!

Woei, eindelijk heb ik Tapestry of the Frozen Throne!
Nu zijn er in 5-man dungeons geen upgrades meer voor mij te halen en hoef ik alleen maar de daily te doen :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Ik ben sinds kort weer begonnen met spelen na een stop van dik een half jaar, ik ben nu begonnen als alliance op Shadowsong maar zijn er hier nog gotters die als Alliance op Shadowsong spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZipperJR schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:17:
Ik ben sinds kort weer begonnen met spelen na een stop van dik een half jaar, ik ben nu begonnen als alliance op Shadowsong maar zijn er hier nog gotters die als Alliance op Shadowsong spelen?
Yup ik speel er al 5 jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Nieuwe UI is klaar. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rBN917o3XlqxOSZnpK6s9nRm/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Wat is je ingame naam? ik speel op een 51 shaman genaamd Draenica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Aldor rep aan het farmen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
NMe schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:25:
[...]

Aldor rep aan het farmen? :P
Nah, maar is lekker dicht bij Shattrath, makkelijk om te testen en snel terug te vliegen om te reloggen mocht dat nodig zijn. Test al m'n UI's daar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Exitium schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:33:
[...]

Nah, maar is lekker dicht bij Shattrath, makkelijk om te testen en snel terug te vliegen om te reloggen mocht dat nodig zijn. Test al m'n UI's daar. :P
Sinds ik een SSD-schijfje heb durf ik weer uit te loggen in Dalaran. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Wat was nou de basis voor die UI?

Was volgens mijn een x aantal pagina's terug gepost maar ben hem ff kwijt.
Die balkjes kun je ook voor skills instellen neem ik aan?

Zou graag een lopende balk voor divine plea maken.
Zoals in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=J2b-68A5Zi0

Vandaag wel lucky geweest met drops :)
Mooie ring van HC Trial of the champion,
en van emblems mn shoulders kunnen kopen.

http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
Gaat erg hard zeg, nu bijna een week 80 en mn HP is van onder de 20k al 10k omhoog :D

Volgende upgrade is de chest en dan clutch of fortification.
Merk wel dat ik nu echt HC ready geared ben en dus de healer minder moeite heeft mij up te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zo weer wat progress, pally is nu 57,5 dus morgen outland in, warlock nu 65.
Warlock was erg leuk om ff te spelen tijdens het questen in dungeon queue gegaan, eerste dungeon was een beetje 'vervelend' DK tank die maar bleef pullen ookal spamde de healer 'MB MB MB' in party chat met een wipe tot gevolg, niet leuk in bloodfurnace... kon ook niet echt lekker 'knallen' zonder aggro te trekken. Na weer wat quests gedaan te hebben kregen we Underbog, lvl 67 tank :).

Kon eens lekker knallen nu zat overall op 800dps, en op bosses ging het tellertje naar de 1200+. Dus het kan wel, moet zeggen dat Demo wel leuk is maar die metamorphosis ontgaat me een beetje. Wat me opvalt is dat je cast bar niet verandert dus moet je zelf switchen naar een andere bar. Zeker nu ik incinerate heb knalt het wat lekkerder. Tis niet echt zo dat ik een 'cycle' heb, pop gewoon mijn dots, SB's en als ik molten core krijg incinerate spammen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
NMe schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:35:
Sinds ik een SSD-schijfje heb durf ik weer uit te loggen in Dalaran. :+
Durfde ik op m'n oude PC al, laat staan op deze nieuwe. :P
JBplap schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:05:
Wat was nou de basis voor die UI?
Clicky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zijjn er hier mensen die problemen hebben met inloggen op de BG-group cyclone.

Ik zit nu al ruim een week dat ik elke keer 20 keer mijn realm moet selecteren voordat hij doorstart naar characterscreen. En dit gebeurd alleen met cyclone. Ik heb nog een character op bloodscalp die ik 5 jaar geleden had aangemaakt en als ik die selecteer krijg ik mijn character standaard.

Ik ben dus benieuw of er mensen zijn die hetzelfde hadden, het opgelost hebben en de oplossing kunnen vertellen ipv de standaard blizzard antwoorden die nooit werken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Anoniem: 42323 schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:27:
Ik zag net tijdens de raid een priest staan met Mastercraft Kalu'ak Fishing Pole, ik vroeg of hij vergeten was zijn staff te equipen, hij antwoorde dat zijn fishing pole een hogere gearscore had, met zijn staff was zijn gearscore niet hoog genoeg om mee te mogen met de raid. /facepalm

2 Weken terug ook al een warrior die spellpower rings droeg alleen voor de hogere gearscore. -.-

Wat een domme addon is dat gearscore toch ook.
Inderdaad een domme addon. Wij checken in onze guild of mensen mee kunnen aan de hand van wow-heroes.com. Op zich moet je dus wel saved zijn op je juiste gegevens, maar als je mee wilt raiden doe je dat altijd.

Verder is de addon gearscore een mega veroorzaker nog steeds van lag. Alleen daarom al, snap ik dus niet dat mensen hem blijven gebruiken.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 17:41

Nibbz

Postmaster General

gister tot 38% gekomen op de Lichking.. vanavond gaat hij neer.. be ready voor screenshots :p (en wel leuk, alleen 2 harde guilds op onze server hebben de LK gekilled (momentum en perfect dark X). komen wij dan ook aan met ons kleine guildje.. allemaal king slayers :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Nibbz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:19:
gister tot 38% gekomen op de Lichking.. vanavond gaat hij neer.. be ready voor screenshots :p (en wel leuk, alleen 2 harde guilds op onze server hebben de LK gekilled (momentum en perfect dark X). komen wij dan ook aan met ons kleine guildje.. allemaal king slayers :p
Beetje jammer dat 10 en 25 man dezelfde titel geeft. Welke server zit je op? Paar gildes met die namen zitten namelijk ook op mijn server. Maar er zijn wel een paar meer gildes die LK hebben gekilled.

Gisteren kwamen wij voor het eerst in fase 2.5 aan. Wipe op 40 of zo iets. Iedereen begint eindelijk een beetje door te krijgen hoe het werkt met de defile en valkyrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Voor de grap gisteren eens met m'n nieuwe DK 60 (nu 61) eens een random dungeon geprobeerd. Moest immers toch de quest nog in die regio. Omdat ik nu alleen unholy dps spec heb voor de <3 pet <3 ben ik gaan queuen als dps. Ik had niet echt verwachtingen ervan en kwam in een groep terecht met een andere DK en een Arms warrior met schildje die als tank ging spelen. Ik heb het makkelijk, niet eens een party buff die ik moet casten. De eerste groep die gepulld werd eens lekker los gegaan. Een Icy Touch, Plague Strike en Pestilence verder en ik ben m'n eerste mob al aan het tanken. DKs zijn echt overpowered rond die level, zonder enige moeite haalde ik op een groepje van 3 al makkelijk rond de 750 dps. Dan heb ik nog niet eens de rotatie onder de knie. Hier en daar eens 1000+ dps gehaald in de wat grotere groepjes maar dat kwam niet zo vaak voor. Best wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

RyackWerk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:33:
[...]

Beetje jammer dat 10 en 25 man dezelfde titel geeft. Welke server zit je op? Paar gildes met die namen zitten namelijk ook op mijn server. Maar er zijn wel een paar meer gildes die LK hebben gekilled.

Gisteren kwamen wij voor het eerst in fase 2.5 aan. Wipe op 40 of zo iets. Iedereen begint eindelijk een beetje door te krijgen hoe het werkt met de defile en valkyrs.
ik zit op Deathwing

Maar idd, hetzelfde bij ons.. We hebben gister denk ik 6 tries gehad. En als we er vanavond weer 6 doen, gaat hij zeker neer. Iedereen begint het steeds beter te snappen. Wel vreemd vond ik:

De eerste 3 tries, ging het wisselen van phase1 naar phase 2 echt soepel.. maar in sommige tries daarna, werden er mensen zo goed als geoneshot. denk iets van 1% hp over.. en dan hebben we als healers misschien 1 seconde om die persoon weer te toppen..

waar komt die dmg dan vandaan.. spreiden we niet genoeg (dan krijg je die zwarte bliksem toch.. die doet wel dmg.. maar niet zo super veel).. of is het de orbs.. of is het nog wat anders?

(defile geeft trouwens wel elke keer een schrikmoment bij mij :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Nibbz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:20:
[...]

ik zit op Deathwing

Maar idd, hetzelfde bij ons.. We hebben gister denk ik 6 tries gehad. En als we er vanavond weer 6 doen, gaat hij zeker neer. Iedereen begint het steeds beter te snappen. Wel vreemd vond ik:

De eerste 3 tries, ging het wisselen van phase1 naar phase 2 echt soepel.. maar in sommige tries daarna, werden er mensen zo goed als geoneshot. denk iets van 1% hp over.. en dan hebben we als healers misschien 1 seconde om die persoon weer te toppen..

waar komt die dmg dan vandaan.. spreiden we niet genoeg (dan krijg je die zwarte bliksem toch.. die doet wel dmg.. maar niet zo super veel).. of is het de orbs.. of is het nog wat anders?

Dat is toevallig. Hier ook deathwing. Welk gilde zit je in?

Btw Supreme Voodoo en Anvil of Crom hebben volgens mij ook LK plat op 25 man, dat zijn dus al minimaal 4 gildes.

In p1.5 heb je volgens mij niet zoveel dingen. Het kan een plague zijn die naar iemand springt als ze te dicht bij de horror tank staan. Wat waarschijnlijker is, is dat ze een raging spirit op zich krijgen of er voor gaan staan. Bij ons heeft de melee daar flink last van. Lekker aoe'en en dan popt de volgende spirit. Meteen een of twee melee plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 03:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nibbz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:20:
In DBM countdown option aangeven dan krijg je netjes het in je scherm met een countdown als in
5
4
3
2
1
DEFILE ON <target>

Scheelt echt enorm

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

RyackWerk schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:24:
[...]

Dat is toevallig. Hier ook deathwing. Welk gilde zit je in?

Btw Supreme Voodoo en Anvil of Crom hebben volgens mij ook LK plat op 25 man, dat zijn dus al minimaal 4 gildes.

In p1.5 heb je volgens mij niet zoveel dingen. Het kan een plague zijn die naar iemand springt als ze te dicht bij de horror tank staan. Wat waarschijnlijker is, is dat ze een raging spirit op zich krijgen of er voor gaan staan. Bij ons heeft de melee daar flink last van. Lekker aoe'en en dan popt de volgende spirit. Meteen een of twee melee plat.
Ik zit in <Fluffy Bunny Deathsquad>

btw.. ben horde ;)

jah over defile.. ik weet dat dbm het aankondigt... maar tis voor mij nog net iets te chaotisch om overal op te letten

[ Voor 7% gewijzigd door Nibbz op 20-04-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:24
Tering,
Gistere eindelijk eens VoA 25 gedaan.
Wordt eerst healing waist van shaman weggegeven, zonder pardon.
Denk ok, ik was toch geen healer, dus snel nog ff flameboss meegepakt.
Denk dat we met 5 a 6 druids in de group zaten en er dropte 2 druid pants, en de pvp ring voor casters.

Lang verhaal kort, RL ninja'd 2 pants en ring.
Iedereen pissed en heb nu spam macro voor de ninja, ben alleen nou zn naam vergeten :S

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

deTwisj schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:01:
Voor de grap gisteren eens met m'n nieuwe DK 60 (nu 61) eens een random dungeon geprobeerd. Moest immers toch de quest nog in die regio. Omdat ik nu alleen unholy dps spec heb voor de <3 pet <3 ben ik gaan queuen als dps. Ik had niet echt verwachtingen ervan en kwam in een groep terecht met een andere DK en een Arms warrior met schildje die als tank ging spelen. Ik heb het makkelijk, niet eens een party buff die ik moet casten. De eerste groep die gepulld werd eens lekker los gegaan. Een Icy Touch, Plague Strike en Pestilence verder en ik ben m'n eerste mob al aan het tanken. DKs zijn echt overpowered rond die level, zonder enige moeite haalde ik op een groepje van 3 al makkelijk rond de 750 dps. Dan heb ik nog niet eens de rotatie onder de knie. Hier en daar eens 1000+ dps gehaald in de wat grotere groepjes maar dat kwam niet zo vaak voor. Best wel leuk :)
het lijkt ook wel alsof DK's het enige is wat er is op dat level, ik zit meestal als holydin in een groep van 4DK's en mij terwijl op mijn 80 zit ik bijna nooit met een DK.
wat ik soms ook niet snap is hoe de mensen met een DK hun char ooit hoog hebben gekregen. als je eenmaal 55 ben moet je toch de basis-functies zoals party-chat iig wel kennen? heel vaak is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 11:35
Thasquealer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:28:
Tering,
Gistere eindelijk eens VoA 25 gedaan.
Wordt eerst healing waist van shaman weggegeven, zonder pardon.
Denk ok, ik was toch geen healer, dus snel nog ff flameboss meegepakt.
Denk dat we met 5 a 6 druids in de group zaten en er dropte 2 druid pants, en de pvp ring voor casters.

Lang verhaal kort, RL ninja'd 2 pants en ring.
Iedereen pissed en heb nu spam macro voor de ninja, ben alleen nou zn naam vergeten :S
Helaas.... gelukkig komen zulke mensen bijna niet aan de bak. Als je eenmaal bekend staat als ninja, dan wordt meestal de loot pot dicht gegooid. (In raids ten minste :+ ) heb gelukkig geen ninja's meer tegengekomen sinds X maanden geleden, meestal als je vraagt of je een item mag hebben (bijv. leather ipv mail) dan zijn er nog mensen die je ook nog helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Nibbz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:28:
[...]
Ik zit in <Fluffy Bunny Deathsquad>

btw.. ben horde ;)

jah over defile.. ik weet dat dbm het aankondigt... maar tis voor mij nog net iets te chaotisch om overal op te letten
Oh, volgens mij heb ik gisteren enkele van jullie bij de ingang van ICC gezien. Kan zijn dat jullie rond dezelfde tijd starten als wij <Dark Guard>.

En ja defile sucked. Nou ja op zich zou het niet zo'n probleem zijn als we niet een paar mensen er bij hadden die er altijd wat langer over doen om dat soort dingen te leren. Je kunt 10 keer uitleggen uitspreiden en met defile die kant op en zonder defile de andere kant. En dan nog loopt er wel iemand bij die de verkeerde kant op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Zhalix schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:32:
[...]

Helaas.... gelukkig komen zulke mensen bijna niet aan de bak. Als je eenmaal bekend staat als ninja, dan wordt meestal de loot pot dicht gegooid. (In raids ten minste :+ ) heb gelukkig geen ninja's meer tegengekomen sinds X maanden geleden, meestal als je vraagt of je een item mag hebben (bijv. leather ipv mail) dan zijn er nog mensen die je ook nog helpen :)
Tja, maare waarom mot ik er altijd achteraf achter komen :-(
Wel zonde, met die ring was ik eindelijk full epic geweest :D
en eindelijk over 20k hp :D
Edit:
Btw, tis moeilijk de pot dicht te gooien als de Raid Leader zelf ninja'd, mja dat krijg je met pug's helaas :S

[ Voor 8% gewijzigd door Thasquealer op 20-04-2010 10:27 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ZipperJR schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:04:
[...]

Wat is je ingame naam? ik speel op een 51 shaman genaamd Draenica
Nog een Shadowsong speler meldt!

Alliance:
Sonofjoop (lvl80 gnoem lock) -> raid toon
Squidface (lvl80 spacegoat shammy) -> JC alt
Plaguebloom (lvl80 gnoem dk) -> inscr alt

Horde:
Compactflash (*O* sinds gisteren lvl80 *O* belf retardin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:58:
[...]

Nog een Shadowsong speler meldt!

Alliance:
Sonofjoop (lvl80 gnoem lock) -> raid toon
Squidface (lvl80 spacegoat shammy) -> JC alt
Plaguebloom (lvl80 gnoem dk) -> inscr alt

Horde:
Compactflash (*O* sinds gisteren lvl80 *O* belf retardin)
Is Squidsquad toevallig ook van jou? :P

Mijn alliance char op Shadowsong:
Mitox (lvl80 mage) -> main

Ik loop alleen nog in crap gear rond want ik ben sinds kort weer begonnen met spelen en moest nog van 70 naar 80 lvlen, moet wel eerlijk zeggen dat Wotlk me een beetje tegenvalt, kan alleen niet echt duidelijk zeggen waar dat aan ligt.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 20-04-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 42323 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:08:
[...]

Is Squidsquad toevallig ook van jou? :P
Nee :) Je bent tevens de hondermiljoenste Shadowsonger die me dat vraagt; gefeliciteerd :D

helaas heb je toch niks gewonnen

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-04-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:09:
[...]

Nee :) Je bent tevens de hondermiljoenste Shadowsonger die me dat vraagt; gefeliciteerd :D

helaas heb je toch niks gewonnen
Hehe ja Squidsquad is ook een Nederlander dus had gekunt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 42323 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:11:
[...]

Hehe ja Squidsquad is ook een Nederlander dus had gekunt. :P
Zeker had dat gekund :) Maar het blijft wat bevreemdend, ik ken die hele Squidsquad niet maar zodra ik op Squidface speel en wat in trade zeg krijg ik 3 of 4 whispers: "Squidsquad, is that you?"

Maar wat is/zijn jouw toons op Shadowsong nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
prutser001 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:15:
Zo weer wat progress, pally is nu 57,5 dus morgen outland in, warlock nu 65.
Warlock was erg leuk om ff te spelen tijdens het questen in dungeon queue gegaan, eerste dungeon was een beetje 'vervelend' DK tank die maar bleef pullen ookal spamde de healer 'MB MB MB' in party chat met een wipe tot gevolg, niet leuk in bloodfurnace... kon ook niet echt lekker 'knallen' zonder aggro te trekken. Na weer wat quests gedaan te hebben kregen we Underbog, lvl 67 tank :).

Kon eens lekker knallen nu zat overall op 800dps, en op bosses ging het tellertje naar de 1200+. Dus het kan wel, moet zeggen dat Demo wel leuk is maar die metamorphosis ontgaat me een beetje. Wat me opvalt is dat je cast bar niet verandert dus moet je zelf switchen naar een andere bar. Zeker nu ik incinerate heb knalt het wat lekkerder. Tis niet echt zo dat ik een 'cycle' heb, pop gewoon mijn dots, SB's en als ik molten core krijg incinerate spammen.
Mijn Warlock is ook Demo specced met als doel Meta/Ruin.
Ik speel ongeveer op dezelfde manier, Dots erop, SB, soms een SF en Incinerate als MC opkomt.
Voor het WOW effect af en toe een groepje met mobs in Metamorphosis mode en-mass van Incinerate voorzien en dan Cleave, samen met mijn Felguard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:15:
[...]

Zeker had dat gekund :) Maar het blijft wat bevreemdend, ik ken die hele Squidsquad niet maar zodra ik op Squidface speel en wat in trade zeg krijg ik 3 of 4 whispers: "Squidsquad, is that you?"

Maar wat is/zijn jouw toons op Shadowsong nou?
Had mijn vorige post al ge-edit met mijn char maar je was te snel met quoten. :P

Ik speel: Mitox (lvl80 human mage) -> main
Heb wel wat toons maar die speel ik eigenlijk nooit, vind mage gewoon het leukst, is ook de eerste char die ik in WoW heb gemaakt. :)
(hoewel ik nog wel eens een shaman wilt proberen, ongeveer de enige die ik nog niet geprobeerd heb samen met deathknight maar een DK begin ik niet aan.)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 20-04-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als je metamorph lock wilt spelen kan ik je echt 2 addons enorm aanraden:

bartender2: customizable button bars, je kunt hier een bar aanmaken waarin je al je metamorphosis spells zet (alles wat je speciaal in demon form kan casten dus) en die onzichtbaar is als je niet in demon form bent

powerauras: geeft een duidelijk zichtbaar effect rond je character als bepaalde dingen proccen. Moet je zelf instellen maar je kunt de instellingen ook via google vinden. Ik heb het zo ingesteld dat het laat zien:
aanwezigheid plus resterende duur van de glyph of lifetap buff
aanwezigheid plus resterende charges van molten core proc, stack ververst netjes als bijvoorbeeld na 2 incinerates molten core opnieuw proct
aanwezigheid van decimation

Ideaal!

Edit: Mito, ik houd het in de gaten, als ik je ingame tegen kom zwaai ik!

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-04-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 15:54
Wij zijn nu aan het wipen op LK 25m, maar we kunnen de valkyrs niet goed tegenhouden zodat er telkens spelers over de rand geflikkerd worden. ik doe als paladin holywrath zodra de valkyrs een persoon hebben en anderen doen ook slowing op ze, maar ze gaan te langzaam neer.

wat is jullie manier om ze neer te brengen? alle tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patrickos85 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:32:
Wij zijn nu aan het wipen op LK 25m, maar we kunnen de valkyrs niet goed tegenhouden zodat er telkens spelers over de rand geflikkerd worden. ik doe als paladin holywrath zodra de valkyrs een persoon hebben en anderen doen ook slowing op ze, maar ze gaan te langzaam neer.

Saronite Bombs gebruiken. :+

http://www.ensidia.com/Kungen/blog/4081/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 14:31
Gisteren even de ICC5 dungeons gedaan. Bij Halls of Reflection direct na de 1e boss start een nieuwe wave adds en ik fear de hunter.
De hunter raced ineens door de deur heen en het event reset. Dus wij al even van what the.....
Maar ok we beginnen opnieuw en bij de eerste wave dropped direct de Battered Hilt ...in alle runs met welk character dan ook nog nooit dan ding zien droppen. De hele groep ook niet dus we wipen bijna door de pure verbazing. Mijn vriendin wint uiteindelijk de roll maar wat gebeurt er ineens bij de 2e wave...nog 1!!!
Onze healer wint die dus 2 mensen blij.

Nu had mijn vriendin al een wapen uit ICC10 dus gaf ze mij de battered hilt. Uit dank zal ik weer een keer de afwas doen ;) ....oh wacht ik heb een vaatwasser :P
Dus vandaag kan ik samen met de healer druk bezig alle questjes uit te voeren om het zwaard binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 08:57
patrickos85 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:32:
...
Ongeveer hetzelfde als wat jullie doen. Als die val'kyrs gespawned zijn, zijn er bepaald mensen verantwoordelijk voor slowen en stunnen. Tevens worden groepen ge-assigned op een bepaalde val'kyr. Hetgeen dat er bij ons voor zorgde dat ze elke keer netjes neer gingen, was dat er duidelijk afspraken gemaakt waren over wie er op welk moment ging stunnen, en vervolgens back-ups aanwijzen indien er iets mis gaat. Tevens werd er ook afgesproken dat de persoon met defile(vooral melee) 1 kant op gaat, en de rest de andere.

Wat wij wel altijd doen is het volgende:
LK wordt 'bijna' in het midden van het platform getanked. Hiermee bedoel ik dat de tank net iets verder van het middelpunt staat. De complete raid staat vervolgens tussen het middelpunt en de LK, allemaal gezellig op 1 hoopje dus.

Op deze manier gaan alle 3 de val'kyrs dezelfde kant op. Zodra ze een target hebben is het aan de interrupters/slowers om met elkaar ervoor te zorgen dat de val'kyrs niet in DR's vervallen en ze dus niet geslowed kunnen worden. De dps kan vervoglens lekker aoe'en enz.

Misschien wel leuk om te vermelden (of juist niet :p): wij hebben in totaal ongeveer minstens 10uur lopen wipen voordat we eindelijk een kill hadden :D

[ Voor 13% gewijzigd door Roxors op 20-04-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben wel blij dat ze de geluiden van de Lil Xt disabled hebben, duurde al een paar dagen voordat ik doorhad waar dat irritante geluid vandaan kwam, dacht al dat ik gek aan het worden was, overal waar ik stond hoorde ik die irritante stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Moet zeggen dat er inderdaad een hele hoop DK's rondlopen op lvl60, de meeste hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, leather/mail items omdat AP hoger was, helft denkt te kunnen tanken door alleen frost pres aan te zetten en als de meeste als dps komen is het bedroevend. Er zijn wel uitzonderingen hoor, zoals laatst een DK die begon op BDF en al een DK had op een andere server, 900-1200dps dat scheelt uiteraard.

Het grootste verschil zie je toch wel op lvl 50-58 daar kunnen gewoon verschillen voorkomen van ~200-300 dps, waar de ene warrior b.v. 300dps doet, doet de andere nog geen 100. Laatst kwam ik een warlock tegen(ik lvl 65 hij 66) in bijna dezelfde gear maar toch kon ik wel de 1200 aantikken terwijl hij nog geen 600 kon doen, na het bekijken van zijn spec snapte ik wel waarom, gewoon hier en daar een puntje waar het 'intressant' leek.

Wil je dan helpen en dat doe ik dan in een whisper niet in partychat, als je dan een FU krijgt hoeft het van mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
sabriel schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 06:31:
Zijjn er hier mensen die problemen hebben met inloggen op de BG-group cyclone.

Ik zit nu al ruim een week dat ik elke keer 20 keer mijn realm moet selecteren voordat hij doorstart naar characterscreen.
Ik speel op Shadowsong dat onderdeel is van de Cyclone BG. Afgelopen week geen problemen met inloggen anders dan een nummertje van de authenticator verkeerd ingetikt :)

En omdat het anders waarschijnlijk toch gevraagd wordt, mijn main is Zweistein Gnome protection warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NoEinstein schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:46:
[...]

Ik speel op Shadowsong dat onderdeel is van de Cyclone BG. Afgelopen week geen problemen met inloggen anders dan een nummertje van de authenticator verkeerd ingetikt :)

En omdat het anders waarschijnlijk toch gevraagd wordt, mijn main is Zweistein Gnome protection warrior.
Hee, speel je weer? :D Volgens mij een hele tijd gestopt geweest of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Nou niet bewust gestopt, van december tot en met februari niet echt in de gelegenheid geweest maar wel Blizzard doorgesponsord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Roxors schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:42:
[...]

Ongeveer hetzelfde als wat jullie doen. Als die val'kyrs gespawned zijn, zijn er bepaald mensen verantwoordelijk voor slowen en stunnen. Tevens worden groepen ge-assigned op een bepaalde val'kyr. Hetgeen dat er bij ons voor zorgde dat ze elke keer netjes neer gingen, was dat er duidelijk afspraken gemaakt waren over wie er op welk moment ging stunnen, en vervolgens back-ups aanwijzen indien er iets mis gaat. Tevens werd er ook afgesproken dat de persoon met defile(vooral melee) 1 kant op gaat, en de rest de andere.

Wat wij wel altijd doen is het volgende:
LK wordt 'bijna' in het midden van het platform getanked. Hiermee bedoel ik dat de tank net iets verder van het middelpunt staat. De complete raid staat vervolgens tussen het middelpunt en de LK, allemaal gezellig op 1 hoopje dus.

Op deze manier gaan alle 3 de val'kyrs dezelfde kant op. Zodra ze een target hebben is het aan de interrupters/slowers om met elkaar ervoor te zorgen dat de val'kyrs niet in DR's vervallen en ze dus niet geslowed kunnen worden. De dps kan vervoglens lekker aoe'en enz.

Misschien wel leuk om te vermelden (of juist niet :p): wij hebben in totaal ongeveer minstens 10uur lopen wipen voordat we eindelijk een kill hadden :D
ah, dan is het gewoon een periode van oefenen en een goeie rotatie met het slowen nemen. bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:26:
Als je metamorph lock wilt spelen kan ik je echt 2 addons enorm aanraden:

bartender2: customizable button bars, je kunt hier een bar aanmaken waarin je al je metamorphosis spells zet (alles wat je speciaal in demon form kan casten dus) en die onzichtbaar is als je niet in demon form bent
Waarom bartender2, als 4 al uit is?

Maar goed... Over dat ninja gebeuren... Ik ninja af en toe in random dungeons wat, maar dat komt dan meer omdat ik het wil disenchanten, maar als je dat aangeeft je eigenlijk altijd verliest als iemand anders greed or need heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Wat Roxors zegt, splits de DPS op in 3 groepen en geef iedere groep z'n eigen icoon (Bossmods marken de adds met Diamond, Circle en Triangle).
Dan wat ook al aangegeven werd door Roxors moet je zorgen dat er maar 1 persoon de valkyr stunned met een zo'n lang mogelijke stun.
Een pala die Holy Wrath doet zodra ze te targetten zijn is prima maar zodra ze richting de rand gaan laat je bijv. een rogue z'n langste stun gebruiken (geen idee hoe dat heet, heb zelf geen rogue :P) en alleen hij/zij mag dit doen ivm diminishing returns.

Wij zelf gebruiken voor de slows geen hunter traps, als je spell detail hoog staat valt het trap effect over de Defile heen wat nog al eens voor problemen zorgden. Een Earth Bind totem en al het andere wat kan slowen werkt prima. Ik zelf als resto shaman gebruik wel eens een frost shock als ik een Valkyr iets te snel voorbij zie komen.

Ook er voor zorgen dat ze allemaal een kant op gaan is aan te raden ivm cleaves etc :)

Voor de Defile hebben onze officers iedereen verplicht chat bubbles aan te zetten en deze ook aan te zetten in je bossmods dus dat als je een defile krijgt jij /s of /y zegt Defile on me! Iedereen in de buurt van die persoon ziet dus direct dat ie daar weg moet.

Wat bij ons ook wel hielp is de3 groepen staan om de LK heen op zo'n 5yard afstand.
Komen er eerst Valkyrs dan Defile spreid iedereen gewoon snel uit zodra de Valkyrs hun target hebben, komt er eerst Defile en dan Valkyrs dan rent iedereen snel richting de zijkant en dan asap weer terug naar het midden in positie voor de Valkyrs.
prutser001 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:45:
Moet zeggen dat er inderdaad een hele hoop DK's rondlopen op lvl60, de meeste hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, leather/mail items omdat AP hoger was, helft denkt te kunnen tanken door alleen frost pres aan te zetten en als de meeste als dps komen is het bedroevend.
En wat is er mis met meer AP? :)
Als een plate item bijv. 10str heeft en een leather item 30AP zou ik zelf ook echt voor het leather item gaan als de rest van de stats ook oke zijn (crit rating o.d.) Ik ga er namelijk niet echt van uit dat ik een kings buff krijg tijdens het levelen ;)
Ook kon ik prima alle Outland dungeons tanken in Frost Presence als Unholy DPS, moet wel zeggen dat dit voor alle grote DK nerfs was. Death Strike kon toen nog rustig voor meer life critten dan dat ik HP had :P

[ Voor 22% gewijzigd door Radiance op 20-04-2010 10:59 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NoEinstein schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:50:
Nou niet bewust gestopt, van december tot en met februari niet echt in de gelegenheid geweest maar wel Blizzard doorgesponsord :P
Ah, meende dat ik je al veel langer niet online gezien had...
Gropah schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:53:
[...]

Ik ninja af en toe in random dungeons wat, maar dat komt dan meer omdat ik het wil disenchanten, maar als je dat aangeeft je eigenlijk altijd verliest als iemand anders greed or need heeft...
Lekker sociaal zeg. Er is niet voor niets een disenchant optie. Heeft iedereen even veel kans shards e.d. te winnen. Disenchant staat gelijk aan greed dus je verliest alleen van greeders als die hoger rollen. En ja, als mensen needen is het misschien omdat ze het item willen gebruiken en dan ga jij dus needen omdat je wilt disenchanten. Voor mij mag er een perm ban komen voor zulk gedrag, ga dan mine sweeper spelen ofzo.

Ik heb echt een spuughekel aan ninjas, is dat al duidelijk? Ik weiger me echt tot zulk gedrag te verlagen, tenzij het is om een duidelijke ninja terug te proberen te pakken. Ben ik mee als dps en dropt er een tank / heal item wat ik voor offspec zou kunnen gebruiken, dan wacht ik met rollen tot de tank/healer dat hebben gedaan en need ik alleen als zij greeden of passen etc. Helaas tref je dan toch regelmatig bijvoorbeeld een tank die needt op dps gear.

Dood aan ninjas!

[ Voor 67% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-04-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:56:
[...]

Ah, meende dat ik je al veel langer niet online gezien had...

[...]

Lekker sociaal zeg. Er is niet voor niets een disenchant optie. Heeft iedereen even veel kans shards e.d. te winnen. Disenchant staat gelijk aan greed dus je verliest alleen van greeders als die hoger rollen. En ja, als mensen needen is het misschien omdat ze het item willen gebruiken en dan ga jij dus needen omdat je wilt disenchanten. Voor mij mag er een perm ban komen voor zulk gedrag, ga dan mine sweeper spelen ofzo.

Ik heb echt een spuughekel aan ninjas, is dat al duidelijk? Ik weiger me echt tot zulk gedrag te verlagen, tenzij het is om een duidelijke ninja terug te proberen te pakken. Ben ik mee als dps en dropt er een tank / heal item wat ik voor offspec zou kunnen gebruiken, dan wacht ik met rollen tot de tank/healer dat hebben gedaan en need ik alleen als zij greeden of passen etc. Helaas tref je dan toch regelmatig bijvoorbeeld een tank die needt op dps gear.

Dood aan ninjas!
Ik heb ook echt een hekel aan Ninja's.. maar als ik een ICC25 pug maak.. en we komen bij Rotface en Trauma dropt.. dan moet ik me 3x achter me oor krabben... "What to doooo" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gropah schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:53:
[...]

Waarom bartender2, als 4 al uit is?

Maar goed... Over dat ninja gebeuren... Ik ninja af en toe in random dungeons wat, maar dat komt dan meer omdat ik het wil disenchanten, maar als je dat aangeeft je eigenlijk altijd verliest als iemand anders greed or need heeft...
Dat is gewoon triest, ik zou je meteen uit de groep kicken en reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Amen.

Heb al vaak mee gemaakt in randoms dat mensen needen voor op dat moment hun offspec.
Dingen zoals "yeah but i got dual spec" gaan dr bij mij niet in, je joined voor een bepaalde rol en rolled dan ook voor die gear imo.

Dat is echt het eenige nadeel van de randoms, dat mensen maar overal need op drukken.

Maar wat ook gewoon voorkomt is dat ninja raidleaders items pikken om ze dan vervolgens schaamteloos te gaan verkopen aan de mensen die in de raid zaten, en het erge is dat mensen hier nog op in gaan ook.

Zo las ik een keer in de guild chat dat een raidleader alle items van Saurfang 25 in z'n eigen tassen stopte om ze vervolgens in z'n eigen raid te gaan verkopen...perma ban idd, eenige oplossing voor dit soort randebielen want als niemand op de server ze meer moet veranderen ze wel van server om daar de boel te gaan verzieken.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Mito

Ik weet niet hoor, maar ik doe die alleen die eerste dungeon... Dus daar is het niet zo rampzalig. Op hogere lvls ga ik echt niet ninja spelen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Voor de mensen die op Auchindioun alliance side spelen!
Niet groupen met Seshmu! De ninja waar ik het eerder over had :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:25

Valkyre

Kitesurf FTW!

Na 2 weken wipen op LK(10) gisteren met hernieuwde krachten er tegen aan gegaan, we starten een beetje slow mage die fire ging speccen, en zowaar 1 shotten we de LK voor het eerst!

de laaste paa % gingen er een aantal mensen dood, de dps blijf vol uit nuken, en BWAM ineens iedereen dood. ergens tijdens het gevecht zag ik iemand die dood was zeggen blabla to berserk, dus ik dacht fuck is het nu berserk, maar toen kwam de RP stuff! en onze eerste LK kill! man o man wat een super gevecht en helemaal als het goed gaat! heerlijk! wat een extase en dan ook gewoon een 1shot voor deze avond TOP! op naar de harmodes :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 09:49
ff wat vraagjes :)

Ik ben een druid aan het lvlen (lvl16 atm) en ben dat van plan om als feral tank te gaan doen voor de snelle random dungeon ques :).
Mijn vraag is waar ik nou precies op moet letten qua gear behalve stamina. Hoe werkt het precies met wapens en dps en weaponspeed en weaponskill? Heeft dat nog invloed op je dmg? Ik gebruik nu die HeirloomLavadredger die waarschijnelijk wel het best mogelijke wapen blijft tot lvl 80.

En dan voor solo/quest spec: Is feral kitty nou de beste spec om in te lvlen of is het het waard om Boomkin te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gropah schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:17:
@Mito

Ik weet niet hoor, maar ik doe die alleen die eerste dungeon... Dus daar is het niet zo rampzalig. Op hogere lvls ga ik echt niet ninja spelen hoor
Maakt niet uit waar je het doet, je verpest het speelplezier van andere mensen daar gaat het om.
Jij zou het ook niet leuk vinden als mensen iets ninja'en wat jij graag had willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@mito

Ik heb ook al zovaak iets voor mij neus vandaan geninja'd zien worden.. Was ik de enige die cloth gebruikt, wordt er zo maar ff een goeie robe voor mijn neus weggehaald... Das beetje het risico van Ramdom Dungeon...

Ik heb ook zoiets van, op zo'n laag lvl in zo'n lage dungeon met een random group kan ik dat wel eens maken. Maar als iedereen samenwerkt en het is leuk doe ik het ook gewoon niet. Maar laatst was er zo'n rot groep... Toen kon ik het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
De "leukste" ninja's vind ik de DK's die plate met blockrating op ninja'n. Kan al niet meer op me 2 handen tellen hoe vaak dit al gebeurd is.

Daardoor heb ik een 'natuurlijk' wantrouwen ontwikkelt tov DK's :(

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Gropah schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:23:
@mito

Ik heb ook al zovaak iets voor mij neus vandaan geninja'd zien worden.. Was ik de enige die cloth gebruikt, wordt er zo maar ff een goeie robe voor mijn neus weggehaald... Das beetje het risico van Ramdom Dungeon...

Ik heb ook zoiets van, op zo'n laag lvl in zo'n lage dungeon met een random group kan ik dat wel eens maken. Maar als iedereen samenwerkt en het is leuk doe ik het ook gewoon niet. Maar laatst was er zo'n rot groep... Toen kon ik het niet laten
Das dan btje het voordeel van VoA 25.
Het is dus op dezelfde server gebeurd, maar blijft irri. Had serieus egt die ring nodig.
Belt was leuk geweest, maar ik heb relentless belt al. Dus was niet zwaar nodig.
Mja, kheb hem voor de zekerheid niet geignored. Maar bij friendlist gezet, kga het hem zo zwaar mogelijk maken om raids te vinden/ op te zetten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@mito

Het argument "Ja maar hij doet het ook!" is een beetje kinderachtig.
Nog steeds geen reden om het te doen dus, zou wat worden als iedereen zo zou denken.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 20-04-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-06 14:31
Ik voel me al bezwaard om iets te needen als ik het daadwerkelijk nodig heb ;)
Ik vraag ook altijd en krijg bijna altijd terug waarom ik het in hemelsnaam vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@mito

In low-level instances is het net zo goed een ontzettend lage streek om te gaan needen op spul wat je daarna direct DE't. Dat jij gaat needen op DE-spul omdat je vaak rolls hebt verloren is een wanargument, je hebt net zoveel kans een roll te winnen als ieder ander en iedereen heeft bij vlagen wel pech of geluk. Learn to deal with it.
In WotLK instances kunnen mensen gelukkig alleen nog maar needen op cloth als dat het maximum is wat ze kunnen dragen. Dat rekent goed af met aso's als jij. Helaas gaat het wel ten koste van sociale spelers die een upgrade hebben aan een armor piece waar ze niet op kunnen needen omdat ze bv healadin zijn en dus niet mogen needen op caster mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Voor mij is het simpel:
Als het voor mainspec een upgrade is dan Need ik, is het voor offspec een upgrade dan vraag ik of het ok is als ik need voor off-spec.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Peter2_ schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:37:
Voor mij is het simpel:
Als het voor mainspec een upgrade is dan Need ik, is het voor offspec een upgrade dan vraag ik of het ok is als ik need voor off-spec.
Ja zo hoort het ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
_Peter2_ schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:37:
Voor mij is het simpel:
vroegah, toen ik nog upgrades uit dungeons kon krijgen deed ik het zo idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
@ Guussieboy
Je probeerd gewoon je eigen associale gedrag goed te praten...helaas fail je hierin behoorlijk 8)7
Maakt niet uit wat je ninja'd, het gaat om het princiepe en mensen zoals jij verzieken de boel voor mensen die het spelletje wel spelen om lol te hebben en niet alleen maar aan dr eigen hagje denken.
Het hele idee achter Warcraft imo is dat je "gezellig" met z'n alle aan het spelen bent xrealm of niet.

Een ban voor ninja looten zou wat mij betreft dan ook per direct geïntroduceerd mogen worden.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Radiance schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:45:
@ Guussieboy
Je probeerd gewoon je eigen associale gedrag goed te praten...helaas fail je hierin behoorlijk 8)7
Maakt niet uit wat je ninja'd, het gaat om het princiepe en mensen zoals jij verzieken de boel voor mensen die het spelletje wel spelen om lol te hebben en niet alleen maar aan dr eigen hagje denken.
Het hele idee achter Warcraft imo is dat je "gezellig" met z'n alle aan het spelen bent xrealm of niet.

Een ban voor ninja looten zou wat mij betreft dan ook per direct geïntroduceerd mogen worden.
Zou het nog enig nut hebben om een ninja loot via een ticket te benaderen?
Kheb btje research gedaan, en het zou kunnen als de RL zegt in chat welke regels er worden toegepast

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
Gisteren Priest aan het gearen geweest. Nu een weekje lvl 80 en al aardig op weg in heroics, kom ik ineens in HOR hc terecht terwijl ik echt de gear er nog niet voor heb (GS 3500 ongeveer). Fijn groep meteen wtf u doing here in pvp gear leave leave leave u noob. Begon dus al positief en had al geen zin meer PVE gear aan te trekken en dus uit de instance gegaan en gezegd mij maar te kicken als ze het niet wilden proberen want ik ga niet met 30 min debuff zitten.

Meteen de eerste personen voor mijn Ignore list dus. Wel suf dat ik in HOR terecht kwam maar om zo te reageren pfff sukkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Thasquealer schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:52:
[...]

Zou het nog enig nut hebben om een ninja loot via een ticket te benaderen?
Kheb btje research gedaan, en het zou kunnen als de RL zegt in chat welke regels er worden toegepast
Volgens mij is dit voor die GoldDKP raids bedoeld.
Of als een raid leader duidelijke loot regels aangeeft en dan uiteindelijk toch wat ninja'd dan kan het gezien worden als scammen en kan er een ban voor worden gegeven geloof ik, anders niet maar weet dit niet zeker.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Chefbierrr schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:19:
Mijn vraag is waar ik nou precies op moet letten qua gear behalve stamina.
Je moet onderscheid maken tussen survival stats en threat stats. Op laag level zijn threat stats belangrijker, op hoog level survival stats.

Survival stats zijn stamina, agility, dodge rating en defense rating (in die volgorde qua nut).

Threat stats zijn weapon dps, expertise rating, hit rating, haste rating, agility, strength, attack power, crit rating en armor penetration (ruwweg op die volgorde voor lage levels, maar de verschillen tussen de stats zijn vrij klein, dus let niet te veel op de volgorde. Over het algemeen geldt: hoger level is beter).
Hoe werkt het precies met wapens en dps en weaponspeed en weaponskill? Heeft dat nog invloed op je dmg? Ik gebruik nu die HeirloomLavadredger die waarschijnelijk wel het best mogelijke wapen blijft tot lvl 80.
Je weapon-speed is altijd 2.5 (bear) of 1.0 (cat) voor enige haste modifiers (haste rating op gear of haste buffs zoals Windfury Totem). De speed die op het daadwerkelijke item staat aangegeven doet er niet toe. Je weapon-skill is altijd maximaal voor je level (5 x level). Je skills-tab geeft dit echter niet aan, maar je hoeft hier niet op te letten.

Weapon DPS doet er voor L60 niet toe. Voor L60 neemt ieder level de DPS van je klauwen automatisch toe. Qua wapens let je dus alleen op de stats. Vanaf level 60 neemt je basis-DPS niet meer toe, en haal je de DPS uit wapens, net als iedere andere melee class. Dit werkt op een iets andere manier: De weapon DPS van een wapen wordt omgezet in een bepaalde hoeveelheid attack power volgens een vaste formule (Ruwweg: 14 * (DPS - 55)). Vanaf dit moment is een wapen-upgrade voor een Druid dus net zo belangrijk als voor een Warrior of Rogue.

De weapon DPS van een wapen hangt direct af van het level van het wapen, dus een hoger level is altijd beter. Een heirloom schaalt mee met je eigen level, dus zal altijd goed zijn. Het is vrijwel nooit de moeite waard om de heirloom te vervangen: Het kleine voordeel dat je zou kunnen halen uit de betere stats verdwijnt zodra je leveled en je heirloom sterker wordt.
En dan voor solo/quest spec: Is feral kitty nou de beste spec om in te lvlen of is het het waard om Boomkin te nemen?
Ik zou voor kitty gaan. Je hebt veel minder downtime zodra je Imp. Leader of the Pack krijgt (self-heal iedere keer dat je crit, met 6 sec cooldown) en je kunt bijna al je bear-gear ook voor kitty-doeleinden gebruiken en andersom.

[ Voor 4% gewijzigd door Rannasha op 20-04-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Radiance schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:00:
[...]

Volgens mij is dit voor die GoldDKP raids bedoeld.
Of als een raid leader duidelijke loot regels aangeeft en dan uiteindelijk toch wat ninja'd dan kan het gezien worden als scammen en kan er een ban voor worden gegeven geloof ik, anders niet maar weet dit niet zeker.
Dit klopt. Met de GoldDKP raids was er enige tijd wat twijfel over hoe Blizzard zou reageren als de raidleader er met de pot vandoor ging, omdat het toch om hele grote hoeveelheden gold kan gaan. Blizzard GMs hebben toen gepost dat als de raid leader voor het begin van de raid de loot-regels in een publiek toegankelijk kanaal (dus /raid en niet op Vent ofzo) zou posten en ze daarna zou overtreden, dat GMs dan konden ingrijpen en het als scam zouden beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Maar geld dit dan ook voor een normale pug als de loot regels zo strict genoemd worden.
Nou betwijfel ik dat een raid leader die de boel wil belazeren uitgebreid loot regels gaat vertellen maar toch, ben hier wel benieuwd naar :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Voor een normale PUG geldt dat ook. Maargoed, hoevaak noemt iemand de lootrules in een PUG? Nooit. En áls ze het doen, is het vaak in een pug met een raidleader waarvan je wel weet dat het geen ninja is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Species5618 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:14:
[...]

Dit klopt. Met de GoldDKP raids was er enige tijd wat twijfel over hoe Blizzard zou reageren als de raidleader er met de pot vandoor ging, omdat het toch om hele grote hoeveelheden gold kan gaan. Blizzard GMs hebben toen gepost dat als de raid leader voor het begin van de raid de loot-regels in een publiek toegankelijk kanaal (dus /raid en niet op Vent ofzo) zou posten en ze daarna zou overtreden, dat GMs dan konden ingrijpen en het als scam zouden beschouwen.
Had nog nooit van goldDKP gehoord. Even wat opgezocht en het principe is wel vrij grappig:
Iedereen neemt een minimale hoeveelheid gold mee. Op iedere drop kan een bod worden uitgebracht, en net als bij een veiling kan er worden overboden et cetera. Aan het einde van de run wordt al het gold wat verzameld is in de pot verdeeld over alle spelers in de raid.

In potentie een mooie manier om met je main gold te verdienen aan de welfare alts van anderen :D. Maar als het goed is neemt de RL alleen maar mensen mee die nog gear nodig hebben uit een raid-instance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:44:
Voor een normale PUG geldt dat ook. Maargoed, hoevaak noemt iemand de lootrules in een PUG? Nooit. En áls ze het doen, is het vaak in een pug met een raidleader waarvan je wel weet dat het geen ninja is.
Kan je trouwens ook pvp gear uit VoA ninja'en? Gister hele commotie in die hal naar VoA, bleek leader een pvp legging te hebben gejat van de enige shaman in de group. Zover ik weet kan je pvp drops niet verkopen/disenchanten, je hebt er 0,0 aan als je niet die class bent.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Species5618 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:14:
[...]

Maatje is gistere nog opgelicht door iemand die voor hem boots / pants zou craften dus een hoop mats, de maker logde uit en deed een faction transfer.

Ticket aangemaakt en alles terug gekregen en die gene een ban voor zoveel uur. ( ze 1e warning )
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.