subt!! 3x 9k ambush crit achter elkaar
http://www.wowhead.com/blog=152741 over de verkopen van die mount
Blizzard employees all get a new car...
Net Prof Putricide down in 10m HC
Blizzard employees all get a new car...
Net Prof Putricide down in 10m HC
This is the Way.
zooo nadat ik gisterenavond weer thuiskwam en ik zag het nieuws dat de Celestial Steed al in de Shop verkrijgbaar was ben ik maar gelijk ff naar de site gegaan om er eentje te scoren..was gewoon een Queue met meer dan 60.000 mensen voor mij
er stond ook nog het nummertje 9 achter het aantal wachtende voor mij en ik dacht "dat gaat snel" maarja dat bleken dus 9 uurtjes te zijn..
Enfin bijna 2 uur later en bijna bedtijd inmiddels ben ik weer gaan kijken en toen waren er nog maar 5k achter mij dus ineens een flink stuk vooruit geblinked,ik gelijk die mount in mn winkelwagentje en toen ik wilde gaan afrekenen kwam ik erachter dat je alleen maar met een creditcard kon betalen en laat ik die nou net niet hebben haha dat was weer enorm balen,ikke druk ge-Googled maar kon nergens iets vinden voor een andere betaal methode (zelfs nog gekeken op de Blizzstore.com omdat het op de EU site niet lukte)
Weet trouwens niet hoe het precies verder gaat maar krijg je een soort van code om hem te claimen net als met die TCG mounts?of krijg je hem gewoon in je mailbak?en is het mogelijk om hem aan iemand cadeau te doen zodat je zeg maar iemand betaald en hij/zij met een creditcard de aankoop doet?
Maarja ik begrijp het wel hoor dat er zoveel mensen zijn die echt geld neerleggen voor pixels (waaronder ik hopelijk) het is een beetje vergelijkbaar met het verzamelen van dingen in RL.
Verzamelaars heb je ook gewoon in wow die bijv.mounts of Vanity pets verzamelen en die zullen er inderdaad ook zo geld voor neerleggen,ikzelf heb ook een mount van buiten wow [Big Battle Bear] die vd wow tcg komt en zelfs een item van een wow tradingcard [Flag of Ownership]..
ik ben alleen nog niet zover met mijn mount collectie zit op het moment pas op 67 mounts en zo rond de 30 mounts begon het echt een soort van verzamelwoede/verslaving te worden om zoveel mogelijk mounts te krijgen..zit op het moment nog steeds druk achter die [Swift Zulian Tiger] aan en ga ook zeker die X-53 Rocket aanschaffen door nog een nieuw acountje te beginnen en die daarna af te laten sterven haha heb ik met die Zhevra ook gedaan..
Editje: de ret pally spell Divine Storm zal ook verandert worden volgens een blue post van Greg Street a.k.a. Ghostcrawler ze zijn er nog mee bezig enzo maar het gaat dezelfde kant op als whirlwind van warriors dwz dat divine storm minder dmg gaat doen maar een oneindig aantal targets zal gaan ranken binnen de radius waar de spell in actief is tevens zal er een nieuwe ret spell de plaats in gaan nemen van Crusader strike in de ret tree aangezien crusader strike een core ability gaat worden en vanaf lvl 1 beschikbaar is..Prot/holy pally with Crusader strike?..anyone??
p.s. op wow.com geven ze celestial steeds weg..natuurlijk weer alleen in de US en Canada
Enfin bijna 2 uur later en bijna bedtijd inmiddels ben ik weer gaan kijken en toen waren er nog maar 5k achter mij dus ineens een flink stuk vooruit geblinked,ik gelijk die mount in mn winkelwagentje en toen ik wilde gaan afrekenen kwam ik erachter dat je alleen maar met een creditcard kon betalen en laat ik die nou net niet hebben haha dat was weer enorm balen,ikke druk ge-Googled maar kon nergens iets vinden voor een andere betaal methode (zelfs nog gekeken op de Blizzstore.com omdat het op de EU site niet lukte)
Weet trouwens niet hoe het precies verder gaat maar krijg je een soort van code om hem te claimen net als met die TCG mounts?of krijg je hem gewoon in je mailbak?en is het mogelijk om hem aan iemand cadeau te doen zodat je zeg maar iemand betaald en hij/zij met een creditcard de aankoop doet?
Maarja ik begrijp het wel hoor dat er zoveel mensen zijn die echt geld neerleggen voor pixels (waaronder ik hopelijk) het is een beetje vergelijkbaar met het verzamelen van dingen in RL.
Verzamelaars heb je ook gewoon in wow die bijv.mounts of Vanity pets verzamelen en die zullen er inderdaad ook zo geld voor neerleggen,ikzelf heb ook een mount van buiten wow [Big Battle Bear] die vd wow tcg komt en zelfs een item van een wow tradingcard [Flag of Ownership]..
ik ben alleen nog niet zover met mijn mount collectie zit op het moment pas op 67 mounts en zo rond de 30 mounts begon het echt een soort van verzamelwoede/verslaving te worden om zoveel mogelijk mounts te krijgen..zit op het moment nog steeds druk achter die [Swift Zulian Tiger] aan en ga ook zeker die X-53 Rocket aanschaffen door nog een nieuw acountje te beginnen en die daarna af te laten sterven haha heb ik met die Zhevra ook gedaan..
Editje: de ret pally spell Divine Storm zal ook verandert worden volgens een blue post van Greg Street a.k.a. Ghostcrawler ze zijn er nog mee bezig enzo maar het gaat dezelfde kant op als whirlwind van warriors dwz dat divine storm minder dmg gaat doen maar een oneindig aantal targets zal gaan ranken binnen de radius waar de spell in actief is tevens zal er een nieuwe ret spell de plaats in gaan nemen van Crusader strike in de ret tree aangezien crusader strike een core ability gaat worden en vanaf lvl 1 beschikbaar is..Prot/holy pally with Crusader strike?..anyone??
p.s. op wow.com geven ze celestial steeds weg..natuurlijk weer alleen in de US en Canada

[ Voor 13% gewijzigd door Vivaladen op 16-04-2010 07:50 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
*dagboek*
Eindelijk is het zo ver, mijn derde PvP mastertitel is binnen. Na AV & SotA heb ik nu ook IoC volledig afgerond. De 4de en 5de titel liggen op de loer: voor AB moet ik nog 8X de flag defenden, voor EotS nog maar 4 wins en stormtrooper, kill 5 flag-carriers in 1 match.
Gisteren echt geen geluk gehad met WSG, ga ik voor ironman, niet dood gaan tijdens het dragen van de flag, lukt me dit 3 keer, krijg ik de archievement niet. Blijkt dat je niet alleen dood mag gaan tijdens het dragen van de flag, maar je mag over de gehele match niet 1 keer doodmag gaan.(ik was in het begin 1 keer doodgegegaan)
En tot 2x toe niet de fast cap gehaald op 1s. Een stomme druide pakte elke keer onze flag, killen hem op tijd, echter duurde 5s voordat de flag weer in onze base respawnde dus ging over de 75s heen.
Laten we hopen dat ik vandaag meer geluk heb.
Iig krijg ik vandaag mijn 92ste mount, kan ik mijn 3de relentless piece kopen en hoop ik eindelijk de rare king ping te killen zodat ik mijn laatste paar rares kan clusteren ipv geheel northrend door te moeten vliegen voor mijn laatste 5 benodigde rares (holyfjord 1, grizzly hills 1, storm peak 1, icecrown 1 en 1 in de basin)
*einde dagboek*
Eindelijk is het zo ver, mijn derde PvP mastertitel is binnen. Na AV & SotA heb ik nu ook IoC volledig afgerond. De 4de en 5de titel liggen op de loer: voor AB moet ik nog 8X de flag defenden, voor EotS nog maar 4 wins en stormtrooper, kill 5 flag-carriers in 1 match.
Gisteren echt geen geluk gehad met WSG, ga ik voor ironman, niet dood gaan tijdens het dragen van de flag, lukt me dit 3 keer, krijg ik de archievement niet. Blijkt dat je niet alleen dood mag gaan tijdens het dragen van de flag, maar je mag over de gehele match niet 1 keer doodmag gaan.(ik was in het begin 1 keer doodgegegaan)
En tot 2x toe niet de fast cap gehaald op 1s. Een stomme druide pakte elke keer onze flag, killen hem op tijd, echter duurde 5s voordat de flag weer in onze base respawnde dus ging over de 75s heen.
Laten we hopen dat ik vandaag meer geluk heb.
Iig krijg ik vandaag mijn 92ste mount, kan ik mijn 3de relentless piece kopen en hoop ik eindelijk de rare king ping te killen zodat ik mijn laatste paar rares kan clusteren ipv geheel northrend door te moeten vliegen voor mijn laatste 5 benodigde rares (holyfjord 1, grizzly hills 1, storm peak 1, icecrown 1 en 1 in de basin)
*einde dagboek*
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
op of aanmerkingen (ik hoor het graag)
en ja dat 1e trinketje is ruk! ik weet het
http://wtfismygearscore.c...?n=Nessuno&s=Outland&r=EU
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Outland&cn=Nessuno
en ja dat 1e trinketje is ruk! ik weet het
http://wtfismygearscore.c...?n=Nessuno&s=Outland&r=EU
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Outland&cn=Nessuno
Na rose e cient spin
Grrrr ToC normal runs zijn ook bijna onmogelijk...
Ten eerste duurt het zelfs als tank zijnde al 10 minuten voor je in een groep terecht komt.
Bij mijn eerste groep zaten 2 overgearde level 80ers met full t9 gear wat al verdacht is. En ja hoor na de eerste boss leaved er eentje (zijn drop zal wel niet gevallen zijn) en na de tweede boss leaved de andere (weer om zelfde reden) en de groep valt daarna uiteen. En laat ik nu net de black knight nodig hebben voor mijn black heart trinket
De tweede groep was alleen maar plate, 3 pallys, DK en warrior. Dus ik zag de bui al hangen...
De DK dc'ed na de tweede boss dus met zijn vieren maar de black knight gedaan. En ja hoor de black heart trinket dropped
En wat denk je?? De &#@! pally healer need en wint hem ook nog
Nou als het zo moet maak ik natuurlijk nooit kans op die trinket, dus heb het toen maar voorlopig ff opgegeven..
Ten eerste duurt het zelfs als tank zijnde al 10 minuten voor je in een groep terecht komt.
Bij mijn eerste groep zaten 2 overgearde level 80ers met full t9 gear wat al verdacht is. En ja hoor na de eerste boss leaved er eentje (zijn drop zal wel niet gevallen zijn) en na de tweede boss leaved de andere (weer om zelfde reden) en de groep valt daarna uiteen. En laat ik nu net de black knight nodig hebben voor mijn black heart trinket
De tweede groep was alleen maar plate, 3 pallys, DK en warrior. Dus ik zag de bui al hangen...
De DK dc'ed na de tweede boss dus met zijn vieren maar de black knight gedaan. En ja hoor de black heart trinket dropped

Nou als het zo moet maak ik natuurlijk nooit kans op die trinket, dus heb het toen maar voorlopig ff opgegeven..
Dagboekje,
Gisteren eerst even lekker gesport en daarna nog even ingelogd. Nou ja, even... Na het doen van de daily HC en weekly raid (Noth, gesolohealed
) werd ik door mijn arena maatjes geïnvite voor een paar potjes arena (3v3). Nou ja, een paar... Het werden er in totaal 23, waarvan we er uiteindelijk 11 wonnen. Dit bracht onze team rating op 1021 en mijn personal rating op 1010.
Onze matchmaking value zit ondertussen al ruim boven de 1200 en dat is te merken. Daar waar we de eerst potje na potje wonnen moeten we het nu toch ook wel vaak afleggen. Vooral met de CC teams (vooral met Warlocks en in mindere mate Mages) hebben we behoorlijk wat moeite.
Hierom heb ik besloten om mijn Holy spec aan te passen. Mijn spec is nu 49/2/20, gefocused op veel crit. Voor BG's is het een erg leuke spec moet ik zeggen, maar in arena mis ik toch wel zaken als Beacon of Light en Divine Sacrifice. Ook Aura Mastery zou in veel situaties erg handig uitkomen.
Mijn nieuwe spec wordt 52/19/0. Met deze build zit ik korter in stuns, heb ik met Aura Mastery tijdelijk geen last van Warlock pets en silences/interrupts in het algemeen. Met Beacon of Light kan ik 2 mensen tegelijk healen en m'n Hammer of Justice kan ik elke 40 sec gebruiken ipv elke minuut. Divine Sacrifice is erg prettig om de eerste burst te overleven en m'n Sacred Shield absorbt 20% meer damage. Al met al is dit volgens mij voor arena een véél betere build dan degene die ik had omdat ik nu veel meer defensieve mogelijkheden heb.
Gisteren eerst even lekker gesport en daarna nog even ingelogd. Nou ja, even... Na het doen van de daily HC en weekly raid (Noth, gesolohealed
Onze matchmaking value zit ondertussen al ruim boven de 1200 en dat is te merken. Daar waar we de eerst potje na potje wonnen moeten we het nu toch ook wel vaak afleggen. Vooral met de CC teams (vooral met Warlocks en in mindere mate Mages) hebben we behoorlijk wat moeite.
Hierom heb ik besloten om mijn Holy spec aan te passen. Mijn spec is nu 49/2/20, gefocused op veel crit. Voor BG's is het een erg leuke spec moet ik zeggen, maar in arena mis ik toch wel zaken als Beacon of Light en Divine Sacrifice. Ook Aura Mastery zou in veel situaties erg handig uitkomen.
Mijn nieuwe spec wordt 52/19/0. Met deze build zit ik korter in stuns, heb ik met Aura Mastery tijdelijk geen last van Warlock pets en silences/interrupts in het algemeen. Met Beacon of Light kan ik 2 mensen tegelijk healen en m'n Hammer of Justice kan ik elke 40 sec gebruiken ipv elke minuut. Divine Sacrifice is erg prettig om de eerste burst te overleven en m'n Sacred Shield absorbt 20% meer damage. Al met al is dit volgens mij voor arena een véél betere build dan degene die ik had omdat ik nu veel meer defensieve mogelijkheden heb.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
hehe dan heb je nu dezelfde spec zo'n beetje als mijn pally op zn offspec (ook 52/19/0)Dricus schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:22:
Dagboekje,
Gisteren eerst even lekker gesport en daarna nog even ingelogd. Nou ja, even... Na het doen van de daily HC en weekly raid (Noth, gesolohealed) werd ik door mijn arena maatjes geïnvite voor een paar potjes arena (3v3). Nou ja, een paar... Het werden er in totaal 23, waarvan we er uiteindelijk 11 wonnen. Dit bracht onze team rating op 1021 en mijn personal rating op 1010.
wat voor een class heeft je vaste partner eigelijk?
ik heb nu alle wratfull nonset items (boots en belt nog s7) en de WG shoulder en de rest is furious voor mn offspec ga nu voor de S7 set items en vervolgens op jacht naar een wrath shield en 1h mace
ben trouwens nu een serieus 2vs2 team begonnen samen met een lock,was eerst affli maar wou destro proberen en dat vind ie nu helemaal geweldig enzo
Weet precies wat je bedoeldNG00 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:21:
Grrrr ToC normal runs zijn ook bijna onmogelijk...![]()
Bij mijn eerste groep zaten 2 overgearde level 80ers met full t9 gear wat al verdacht is. En ja hoor na de eerste boss leaved er eentje (zijn drop zal wel niet gevallen zijn) en na de tweede boss leaved de andere (weer om zelfde reden) en de groep valt daarna uiteen. En laat ik nu net de black knight nodig hebben voor mijn black heart trinket![]()
De DK dc'ed na de tweede boss dus met zijn vieren maar de black knight gedaan. En ja hoor de black heart trinket droppedEn wat denk je?? De &#@! pally healer need en wint hem ook nog
![]()
Banner of vicory afgelopen vrijdag gefarmd voor mn alt huntertje ...
(http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Outland&cn=Fonzie)
16 runs 2x gedropt 1e keer geninja'd door een holy paladin 2x door een dk ...
Toen had ik er wel even de @#$%#@ in.
zaterdag 1e run had ik hem dan eindelijk

op naar het volgende itempje

Na rose e cient spin
In 3v3 (wat ik tot nu toe het meest gespeeld heb) zijn m'n partners een Elemental Shaman en een Balance Druid. Daarnaast hebben we ook nog een Feral Druid en een Hunter in het team, maar die spelen wat minder potjes tot nu toe.Vivaladen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:28:
hehe dan heb je nu dezelfde spec zo'n beetje als mijn pally op zn offspec (ook 52/19/0)
wat voor een class heeft je vaste partner eigelijk?
Ik ben nu bezig m'n non-set Relentless items te vervangen door Wrathful en m'n Furious set items door Relentless. Qua set items moet ik de head, chest en legs nog vervangen. Nog 10k honor en ik kan mijn volgende upgrade, de Wrathful cloak gaan kopen. Over die WG shoulders ben ik niet zo enthausiast omdat er MP5 op zit. De Relentless shoulders (die ik nu heb) hebben crit, wat voor Holy Pala's in PvP volgens mij veel beter is dan MP5. Of wij die 1800 rating gaan halen die je nodig hebt voor het Wrathful Shield en de Mace moet ik nog zien... Tot nu toe gaat het best goed, dus we zien wel waar het schip strandtik heb nu alle wratfull nonset items (boots en belt nog s7) en de WG shoulder en de rest is furious voor mn offspec ga nu voor de S7 set items en vervolgens op jacht naar een wrath shield en 1h mace
Ik heb Celestial Steed gewoon gratis. Paar vrienden van me liepen te zeuren of ik zo'n paard voor ze kon kopen omdat ze geen credit card hadden. Ik zeg voor de grap: "DA'S DAN 25 EURI"... Zij allemaal: "Ja is goed!"
10 minuten later heb ik van 4 man elk 25 euro op m'n rekening staan, waarop ik zei dat dat een geintje was. Het interesseerde hun niet, als ze dat beest maar hadden.
15.000 in queue... Even wachten. Paar man blij kunnen maken en ik heb een free mount
10 minuten later heb ik van 4 man elk 25 euro op m'n rekening staan, waarop ik zei dat dat een geintje was. Het interesseerde hun niet, als ze dat beest maar hadden.
15.000 in queue... Even wachten. Paar man blij kunnen maken en ik heb een free mount
Ik koop er vandaag 1 voor een guildie, hij geeft mij dan 25K gold. Andere goede bekende van me wil er ook 1, hij geeft 15K.detheavn schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:51:
Ik heb Celestial Steed gewoon gratis. Paar vrienden van me liepen te zeuren of ik zo'n paard voor ze kon kopen omdat ze geen credit card hadden. Ik zeg voor de grap: "DA'S DAN 25 EURI"... Zij allemaal: "Ja is goed!"
Schiet wel op zo
oow dat is wel een leuke setupDricus schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:39:
[...]
In 3v3 (wat ik tot nu toe het meest gespeeld heb) zijn m'n partners een Elemental Shaman en een Balance Druid. Daarnaast hebben we ook nog een Feral Druid en een Hunter in het team, maar die spelen wat minder potjes tot nu toe.
ja heb je helemaal gelijk in,maarja had de WG medallions ervoor en het was dus een snelle upgrade van mijn emblem of Triumph shouldertjesDricus schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:39:
Ik ben nu bezig m'n non-set Relentless items te vervangen door Wrathful en m'n Furious set items door Relentless. Qua set items moet ik de head, chest en legs nog vervangen. Nog 10k honor en ik kan mijn volgende upgrade, de Wrathful cloak gaan kopen. Over die WG shoulders ben ik niet zo enthausiast omdat er MP5 op zit. De Relentless shoulders (die ik nu heb) hebben crit, wat voor Holy Pala's in PvP volgens mij veel beter is dan MP5. Of wij die 1800 rating gaan halen die je nodig hebt voor het Wrathful Shield en de Mace moet ik nog zien... Tot nu toe gaat het best goed, dus we zien wel waar het schip strandt.
maarja begin het healen wel steeds leuker en leuker te vinden en baalde eerst een beetje dat ik op mn min (retri) spec all full Wrath/Relentless was en zag er een beetje tegenop om die holy spec ook helemaal te gaan gearen maar gaat lekker nu
p.s. WtB celestial steed
[ Voor 10% gewijzigd door Vivaladen op 16-04-2010 10:09 ]
Viv, Blizz zal het niet goedkeuren maar kan er weinig aan doen als een speler een mount ruilt voor ingame gold. Dat gebeurt nu ook al met spectral tigers.
Om door te gaan op de celestrial steed, serieus, Queue's van 9 uur!!!! En waarom? Om een mount?
Nou ben ik zelf ook wel een beetje een achievement-hoer, maar ik vind dit echt ver gaan
(ieder zijn meug natuurlijk ;-))
Als je het artikel op Wowhead leest, hoeveel geld ze nu alleen al verdienen door een pot pixels open te trekken waar ze ongeveer tussen de $ 10.000,- en $ 30.000 dollar aan kosten hebben uitgegeven (even fictieve bedragen, kan meer zijn maar het zal niet schokkend veel meer zijn).
Dat is even lekker cashen voor Blizzard?
Ik zie de nieuwe shouts in Dalaran als komen --> LFM ICC25, 5,4k GS + Achievement + Celestial Steed needed
Om door te gaan op de celestrial steed, serieus, Queue's van 9 uur!!!! En waarom? Om een mount?
Nou ben ik zelf ook wel een beetje een achievement-hoer, maar ik vind dit echt ver gaan
Als je het artikel op Wowhead leest, hoeveel geld ze nu alleen al verdienen door een pot pixels open te trekken waar ze ongeveer tussen de $ 10.000,- en $ 30.000 dollar aan kosten hebben uitgegeven (even fictieve bedragen, kan meer zijn maar het zal niet schokkend veel meer zijn).
Dat is even lekker cashen voor Blizzard?
Ik zie de nieuwe shouts in Dalaran als komen --> LFM ICC25, 5,4k GS + Achievement + Celestial Steed needed

Ik zat nog eens te kijken naar die Celestial Steed, hij is alleen 310% als je al een mount hebt die 310% gaat toch? Anders is die gewoon 280%.. dus 20 euro voor een lelijke mount met 280% speed >_<
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Is ie 310%?
Dan ga ik hem ook snel bestellen want die Time-lost Proto drake wil maar niet spawnen ;-)
Dan ga ik hem ook snel bestellen want die Time-lost Proto drake wil maar niet spawnen ;-)
Ja haha dr stonden 60.000 mensen voor me in de wachtrij op de blizz store en de wachttijd ging heel langzaam tot er ineens 2 uuur verstreken waren,knalde ie ineens maar 10 minsAndiaen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:13:
Viv, Blizz zal het niet goedkeuren maar kan er weinig aan doen als een speler een mount ruilt voor ingame gold. Dat gebeurt nu ook al met spectral tigers.
Nou ben ik zelf ook wel een beetje een achievement-hoer, maar ik vind dit echt ver gaan(ieder zijn meug natuurlijk ;-))
Dat is even lekker cashen voor Blizzard?![]()
maareh heeft blizzard slim gedaan hoor want 20 euro is toch een best wel lage drempel voor een mount ze hadden er makkelijk 40 euro voor kunnen vragen en dan nog een hoop verkocht (niet zoveel als nu dan) en dat percentage in stock was heel erg slim voor de impuls verkopen idd
maarja ik wil er wel heel graag 1 hebben maar heb geen creditcard dus als iemand wat wil/kan regelen voor mij zou ik dat helemaal top vinden
En ik ga hem niet kopen omdat straks IEDEREEN hem heeft!
Headless Horseman mount op me pally
Alleen me lock moet nog een iets anders dan de Gryphon...

Alleen me lock moet nog een iets anders dan de Gryphon...
[ Voor 3% gewijzigd door Darkasantion op 16-04-2010 10:21 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Hij wordt 310% als je een andere 310% al in je collectie hebt. Hij schaalt mee met je riding skill/max mount snelheid.
Goede morgen allemaal,
Ik begon gister met een VoA25 op mijn huntard, daar dropte de baas alleen maar de pvp wrist x3. Een hoop gezeur en gescheld van de kleuters dat er zulke shit loot dropte, en de groep viel uit elkaar. Geen probleem, Tarovan de flamewatcher hoef ik toch niet zonodig te doen.
Vervolgens zochten wat mensen nog 1 tank voor de weekly Ignis. Ik had nog net genoeg tijd voor de raid, dus het kon wel. Het zag er niet best uit, toen ik in de instance stond te wachten pullde iemand op zijn mount alvast wat robots voor het event was gestart… Resultaat 2 dode mensen. Ik kon nog net op tijd met Brann praten om de vehicles te activeren… Ondertussen stond de leader nog steeds in Dalaran. Toen ik vroeg wat het probleem was, en vertelde dat ik een beetje haast had bleek ik de enige tank te zijn. Geen probleem, gaan met die banaan.
De trash is als solo tank tricky, omdat er veel raiddamage is als de flames rond gaan, maar dit ging verbazingwekkend goed. Ignis zelf was ook echt een eitje. Zo lang als de healers een beetje dichtbij staan kan ik de adds prima naar me toe taunten tijdens het tanken van de baas.
Zo gezegd, zo gedaan… en in ieder geval 1 character heeft de weekly achter zijn kiezen!
Snel omloggen voor de raid, een verse ICC25. Daar hebben we uiteindelijk de eerste 8 bazen omgelegd. Een domme wipe op Marrowgar zorgde voor wat vertraging… Een van onze vast tanks wiped de raid vrij vaak door slechte movement, zo ook dit keer – maar de tweede try ging het wel goed. Op professor wilde we een dps warrior zijn quest laten doen. Dat ging helemaal fout, de eerste try slowde hij de oozes niet. De tweede try deed hij dat wel, maar toen was de kamer vlak voor P3 al helemaal bedolven onder het slijm. De derde try lieten we één van de vaste bestuurders in de abomination, en toen ging het uiteraard in 1 keer goed.
Ik was tijdens de raid wel redelijk tevreden met mijn damage, dit zijn de logs (ik ben greenanger): http://worldoflogs.com/re...sum/damageDone/?enc=kills
Ik heb ook mijn eerste token kunnen pakken! Nu nog even puzzelen welk stukje T10 ik graag in 264 versie wil hebben. Hands en legs pak ik eigenlijk liever via VoA. Ik heb al een tijd lang een non-set 264 headpiece liggen. Ik zit er zelf aan te denken mn shoulders te vervangen voor T10 shoulders en dan dit hoofdje te equipen.
Best wel weer een lang verhaal zie ik, mijn excuus!
Ik begon gister met een VoA25 op mijn huntard, daar dropte de baas alleen maar de pvp wrist x3. Een hoop gezeur en gescheld van de kleuters dat er zulke shit loot dropte, en de groep viel uit elkaar. Geen probleem, Tarovan de flamewatcher hoef ik toch niet zonodig te doen.
Vervolgens zochten wat mensen nog 1 tank voor de weekly Ignis. Ik had nog net genoeg tijd voor de raid, dus het kon wel. Het zag er niet best uit, toen ik in de instance stond te wachten pullde iemand op zijn mount alvast wat robots voor het event was gestart… Resultaat 2 dode mensen. Ik kon nog net op tijd met Brann praten om de vehicles te activeren… Ondertussen stond de leader nog steeds in Dalaran. Toen ik vroeg wat het probleem was, en vertelde dat ik een beetje haast had bleek ik de enige tank te zijn. Geen probleem, gaan met die banaan.
De trash is als solo tank tricky, omdat er veel raiddamage is als de flames rond gaan, maar dit ging verbazingwekkend goed. Ignis zelf was ook echt een eitje. Zo lang als de healers een beetje dichtbij staan kan ik de adds prima naar me toe taunten tijdens het tanken van de baas.
Zo gezegd, zo gedaan… en in ieder geval 1 character heeft de weekly achter zijn kiezen!
Snel omloggen voor de raid, een verse ICC25. Daar hebben we uiteindelijk de eerste 8 bazen omgelegd. Een domme wipe op Marrowgar zorgde voor wat vertraging… Een van onze vast tanks wiped de raid vrij vaak door slechte movement, zo ook dit keer – maar de tweede try ging het wel goed. Op professor wilde we een dps warrior zijn quest laten doen. Dat ging helemaal fout, de eerste try slowde hij de oozes niet. De tweede try deed hij dat wel, maar toen was de kamer vlak voor P3 al helemaal bedolven onder het slijm. De derde try lieten we één van de vaste bestuurders in de abomination, en toen ging het uiteraard in 1 keer goed.
Ik was tijdens de raid wel redelijk tevreden met mijn damage, dit zijn de logs (ik ben greenanger): http://worldoflogs.com/re...sum/damageDone/?enc=kills
Ik heb ook mijn eerste token kunnen pakken! Nu nog even puzzelen welk stukje T10 ik graag in 264 versie wil hebben. Hands en legs pak ik eigenlijk liever via VoA. Ik heb al een tijd lang een non-set 264 headpiece liggen. Ik zit er zelf aan te denken mn shoulders te vervangen voor T10 shoulders en dan dit hoofdje te equipen.
Best wel weer een lang verhaal zie ik, mijn excuus!
Zoals hierboven al vermeld: Hij is alleen 310% als je al een mount hebt die 310% is! Dus dat wil zeggen als je bijvoorbeeld al een rusted protodrake of iets in die richting hebt dan kan je celestial steed ook 310% vliegen. Heb je bijvoorbeeld alleen maar een bronze drake dan kan je celestial steed dus maar 280%Andiaen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:18:
Is ie 310%?
Lees dit even goed voor je hem gaat halen;
"So saddle up, because this supernatural warhorse will fly as fast as your riding skill will take you, and it will travel at 310% speed if you have at least one other 310% mount."
Zoals ik het begrijp krijg je dus alleen de 310% snelheid als je al een mount hebt die 310% haalt
Blizzstore
You can gift this digital product.During the purchase process, you can designate this item as a gift, which will e-mail its access code to the recipient.
Ah ik zie dat meerdere mensen dit al opgemerkt hebben, gelukkig maar!
Ik weet wel zeker dat heel veel mensen die het besteld hebben dit niet goed gelezen hebben.
"So saddle up, because this supernatural warhorse will fly as fast as your riding skill will take you, and it will travel at 310% speed if you have at least one other 310% mount."
Zoals ik het begrijp krijg je dus alleen de 310% snelheid als je al een mount hebt die 310% haalt
Blizzstore
You can gift this digital product.During the purchase process, you can designate this item as a gift, which will e-mail its access code to the recipient.
Ah ik zie dat meerdere mensen dit al opgemerkt hebben, gelukkig maar!
Ik weet wel zeker dat heel veel mensen die het besteld hebben dit niet goed gelezen hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Andiaen op 16-04-2010 10:25 ]
Aka echt zonde van je 20 euro dus ;-) zijn veel mooiere mounts in game te verkrijgen die GRATIEZ zijn.NG00 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:24:
[...]
Zoals hierboven al vermeld: Hij is alleen 310% als je al een mount hebt die 310% is! Dus dat wil zeggen als je bijvoorbeeld al een rusted protodrake of iets in die richting hebt dan kan je celestial steed ook 310% vliegen. Heb je bijvoorbeeld alleen maar een bronze drake dan kan je celestial steed dus maar 280%
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nee hij adjust aan je snelste mount, als je dus al 310% hebt dan wel, anders niet.
Vanaf de business kant gezien toch een enorm slimme zet dit.
Je word niet 'verplicht' dit te kopen, het levert je ook geen voordeel op dus mensen die het niet kopen komen niet achter te liggen.
Ben zelf idd tegen het verkopen van blizzard van game veranderende items zoals weapons etc, dan word je haast wel 'verplicht' om te kopen als je top of the game wilt blijven.
Vanavond weer HCs gaan doen
mn offspec is nu PvE ret, maar vind die eigenlijk niet zo boeiend dus misschien dat ik die op termijn om ga bouwen naar een PvP spec, maar heb dus alleen PvE gear, wat is dan een goede manier om te gearen? Gewoon BG's joinen eerst?
Mount zelf zou ik voor mezelf niet kopen, heb daar niks mee. Maar ruilen voor een motorcycle (L) zou ik dan wel weer doen haha. Zelf IRL ook motorrijer
Trouwens kwam er achter dat iig 1 van mijn casual guild buddies ook niet aan glyphs doet en voor ret spec gewoon alle talents in ret heeft, en dus oa die improved judgements mist a 15% -_-
Wel vreemd dat ik als relatieve wow noob toch veel langer spelende mensen op dingen moet wijzen.
Maar dat zal wel de aard van het beestje zijn, ik lees mij enorm in voordat ik zelfs maar begin met spelen
Vanaf de business kant gezien toch een enorm slimme zet dit.
Je word niet 'verplicht' dit te kopen, het levert je ook geen voordeel op dus mensen die het niet kopen komen niet achter te liggen.
Ben zelf idd tegen het verkopen van blizzard van game veranderende items zoals weapons etc, dan word je haast wel 'verplicht' om te kopen als je top of the game wilt blijven.
Vanavond weer HCs gaan doen
Mount zelf zou ik voor mezelf niet kopen, heb daar niks mee. Maar ruilen voor een motorcycle (L) zou ik dan wel weer doen haha. Zelf IRL ook motorrijer
Trouwens kwam er achter dat iig 1 van mijn casual guild buddies ook niet aan glyphs doet en voor ret spec gewoon alle talents in ret heeft, en dus oa die improved judgements mist a 15% -_-
Wel vreemd dat ik als relatieve wow noob toch veel langer spelende mensen op dingen moet wijzen.
Maar dat zal wel de aard van het beestje zijn, ik lees mij enorm in voordat ik zelfs maar begin met spelen
Is die Celestial Steed nu BoA of maar voor 1 van je chars? Iemand een idee?
zo als ?SpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:25:
[...]
Aka echt zonde van je 20 euro dus ;-) zijn veel mooiere mounts in game te verkrijgen die GRATIEZ zijn.
Na rose e cient spin
Netherwing drake bv
nee al je chars krijgen er 1 maar je hebt natuurlijk wel nog bepaalde riding skills nodig (zoals bijv the flying skill etc)Carthrax schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:37:
Is die Celestial Steed nu BoA of maar voor 1 van je chars? Iemand een idee?
moet gewoon nog die hele reputatie bar volspammen van netherwing..nog steeds friendly hahaSpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:39:
[...]
Netherwing drake bvErg mooie mount, en kost niets
maar dat zijn dr ook een stuk of 6 toch?
vind die war talbuks ook wel gaaf eruit zien en natuurlijk Baron Rivendare's Deathcharger,Big Battle Bear,winterspring frostsaber en Swift zulian tiger ook mooi uizien
moet van dat rijtje alleen die swift zulian tiger nog,wil maar niet droppen maar ik houd vol
Anoniem: 342639
edit: Im too slow :<
[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 342639 op 16-04-2010 10:49 ]
ik ben nogsteeds een sucker voor de red protodrake, en de rusted protodrake
13:37
Ik heb dat ding al sinds TBCVivaladen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:46:
[...]
moet gewoon nog die hele reputatie bar volspammen van netherwing..nog steeds friendly haha
maar dat zijn dr ook een stuk of 6 toch?
vind die war talbuks ook wel gaaf eruit zien en natuurlijk Baron Rivendare's Deathcharger,Big Battle Bear,winterspring frostsaber en Swift zulian tiger ook mooi uizien
moet van dat rijtje alleen die swift zulian tiger nog,wil maar niet droppen maar ik houd volhoop wel dat ik hem heb voordat cataclysm uitkomt want ben echt doodsbang dat die instance mischien wel verdwijnt
black protodrake is tenminste nog enigzins uniek. daarom gebruik ik die
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 23:34
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- Warcraft
- World of Warcraft: Cataclysm
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
Ik gebruik elke x wel een andere mount heb er nu 105 dus keus genoeg, en de store doet nogsteeds raar bij mij.
Denk ik vanavond via 1 van 3 andere accounts hem mezelf maar ga gifte ofzo kijken of dat werkt. schijnt bij anderen wel te werken dus ja.
Verder is inderdaad Black Proto Win
.
Benieuwd wat voor nieuwe we krijgen in cata tbh, 1 van de dingen waar ik naar uitkijk is dat !
Denk ik vanavond via 1 van 3 andere accounts hem mezelf maar ga gifte ofzo kijken of dat werkt. schijnt bij anderen wel te werken dus ja.
Verder is inderdaad Black Proto Win
Benieuwd wat voor nieuwe we krijgen in cata tbh, 1 van de dingen waar ik naar uitkijk is dat !
die is zeker wel mooi ja gebruik hem zelf ookpatrickos85 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:10:
black protodrake is tenminste nog enigzins uniek. daarom gebruik ik die
zit nu op 93 mounts of zo
wat ik niet krijg / mis
turtle ... 10k visjes gevangen niks .. en ja ik vis in pooltjes.
zul tijgert .. krijg ik ook maar niet. raptor heb ik al wel ..
baron mount ook al (150 runs anyone??)
verder blijven nu alleen nog de dure mounts over das wel beetje jammer....
Na rose e cient spin
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Shettek hallsprodigy schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:28:
[...]
die is zeker wel mooi ja gebruik hem zelf ook
zit nu op 93 mounts of zo
wat ik niet krijg / mis
turtle ... 10k visjes gevangen niks .. en ja ik vis in pooltjes.
zul tijgert .. krijg ik ook maar niet. raptor heb ik al wel ..
baron mount ook al (150 runs anyone??)
verder blijven nu alleen nog de dure mounts over das wel beetje jammer....
Magisters Terrace
Baron mount kreeg een guildie gistere na 358 runs ! ( LOL )
Verder heb je nog AQ mounts, en mounts zoals Time lost Proto Drake etc.
Genoeg out there.
1 Troost die turtle heeft er bij mij ook geen zin in
Shettek halls (wtb druid).Mektheb schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:29:
[...]
Shettek halls
Magisters Terrace
Baron mount kreeg een guildie gistere na 358 runs ! ( LOL )
Verder heb je nog AQ mounts, en mounts zoals Time lost Proto Drake etc.
Genoeg out there.
1 Troost die turtle heeft er bij mij ook geen zin in
Magisters terrace heb ik.
Aq's ook allemaal (why becouse its Red
Timelost krijg ik maar niet denk dat ik varigosa al echt 20x vermoord heb ....
Daarintegen heb ik wel een motor (ben engi)
Ga er iig nog 2 via halaa regelen en dan moeten we maar es ff wat goud gaan sparen voor de duurdere, mounts ala hodir 8k die andere van 16k.
Ach we zijn er bijna zal ik maar denken.
Na rose e cient spin
het is ook een riding mount !! dus al vanaf level 20 kan je em gebruiken, je kan er uiteraard niet op vliegen. maar tis toch cool.Vivaladen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:43:
[...]
nee al je chars krijgen er 1 maar je hebt natuurlijk wel nog bepaalde riding skills nodig (zoals bijv the flying skill etc)
wat wil je nou? samenlevelen en als ik je account betaal krijg ik voor t levelen van 2 chars 20K G?Anoniem: 243052 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:24:
Hey GoT ik post hier mijn RaF recruitment message van de wow forums omdat ik nog weinig reacties heb.
Always wanted to have this certain class to lvl 60
maybe a new main for cataclysm *(like myself)*
playing alliance for 2 years and wanna try horde now?
This is your chance !
Im looking for a Recruit a friend,
the service that boosts your exp through mobs and quests with 300% till lvl 60.
For cataclysm i want to have a new main ready, but since i cant decide which class yet im looking to lvl 2 or more! (ugh shaman or mage)
This is what you can get if you RaF with me AND YOU PROVIDE THE ACCOUNT!!
- 4x 20 slot bags
- if we lvl 1 char to 60: 2000g (enough for skills , lvl 20 ,40 and 60 mount)
- if we lvl 2 chars to 60: 5000g
-If you buy a 2 month gamecard so i can claim the new passenger flying mount: 20.000g
- ofcourse you will get a class of youre choice to lvl 60.
Requirements:
age 18+
speak/write decent english
playtimes: 09:00 am - 16:00 pm ( only need 2-4 days to reach lvl 60, perfect if you're a week off)
Hope i gave enough information, if not here's my msn:
me_pim[at]hotmail[dot]com
or just contact me ingame on zenedar horde: Tusktooth
This is the Way.
27k goud volgens mijNoTimeRemains schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:05:
[...]
wat wil je nou? samenlevelen en als ik je account betaal krijg ik voor t levelen van 2 chars 20K G?
Maar dan moet je wel zijn account betalen, aanschaf en 2 maanden speeltijd.
Plus dat je zelf een account aan moet maken. Ben je toch gauw 40 a 50 euro kwijt.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Download die addon called The Collector, die houdt precies bij welke mounts je hebt en niet en welke pets wel of niet.prodigy schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:37:
[...]
Shettek halls (wtb druid).
Magisters terrace heb ik.
Aq's ook allemaal (why becouse its Red).
Timelost krijg ik maar niet denk dat ik varigosa al echt 20x vermoord heb ....
Daarintegen heb ik wel een motor (ben engi)
Ga er iig nog 2 via halaa regelen en dan moeten we maar es ff wat goud gaan sparen voor de duurdere, mounts ala hodir 8k die andere van 16k.
Ach we zijn er bijna zal ik maar denken.
En je verteld waar je ze kan halen en wat ze kosten : )
Ik neem aan dat hij bedoelt dat jij het 'nieuwe' RAF account moet zijn en je die dan linkt aan zijn bestaande account. (en niet dat HIJ een nieuw account moet starten terwijl jij jouw bestaande account gebruikt, zo kan hij nieuwe chars op het account van zijn main levelen.)
Lijkt me niet dat je zijn account moet betalen.
Imho dus alleen interessant voor mensen die of nog niet spelen, of het niet erg vinden meerdere subscriptions per maand te betalen.
Hij krijgt de pet en jij niet?
Trouwens is die helicopter wel vet,
eerste passenger flying mount ook toch?
Zou ik dan ook wel willen
ben meer van de mechanische vehicles en niet beesten lol
Lijkt me niet dat je zijn account moet betalen.
Imho dus alleen interessant voor mensen die of nog niet spelen, of het niet erg vinden meerdere subscriptions per maand te betalen.
Hij krijgt de pet en jij niet?
Trouwens is die helicopter wel vet,
eerste passenger flying mount ook toch?
Zou ik dan ook wel willen
ben meer van de mechanische vehicles en niet beesten lol

[ Voor 14% gewijzigd door JBplap op 16-04-2010 12:18 ]
Die turtle kreeg ik na 44 uur vissen. ZG tijger na 16 runs, Raptor na 28 runs, Raven Lord na 8 runs, Strat paard na 146 runs, MgT kip na 28 runs, Thunderfury na 8 runs, Sulfuras na 1 run. /luckmode off.
edit: Die Celestial Steed gebruik ik nu al niet meer tho, enkel op m'n alt nog
.
edit: Die Celestial Steed gebruik ik nu al niet meer tho, enkel op m'n alt nog
[ Voor 17% gewijzigd door London op 16-04-2010 12:21 ]
Tesla M3LR '21
last van teveel geld op je bankrekening?Las Vegas schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:20:
Die turtle kreeg ik na 44 uur vissen. ZG tijger na 16 runs, Raptor na 28 runs, Raven Lord na 8 runs, Strat paard na 146 runs, MgT kip na 28 runs, Thunderfury na 8 runs, Sulfuras na 1 run. /luckmode off.
edit: Die Celestial Steed gebruik ik nu al niet meer tho, enkel op m'n alt nog.
Wieso? 20 euro is niets voor een mount
Tesla M3LR '21
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ja !, nog iets leuks in de aanbieding ?
Iemand enig idee hoe je een charname kan achterhalen als:
- Je niet op accountmanagement kan komen (authenticator)
- De char niet guilded is (en je dus niet een guild door kan zoeken via armory)
- Je zelf geen profielen aangemaakt hebt op chardev ofzo
Ben benieuwd naar de naam van m'n shaman, maar heb dus geen flauw idee meer.
je hebt toch zelf je char aangemaakt? dan weet je de naam toch ook?Exitium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:36:
13:37
Mount uit Stratholme heb ik ook, 2 keer gedropt in 11 runs
Is een altje uit begin 2007. Race + namechange naar horde gedaan, tijd later race + namechange terug naar alliance gedaan. (andere naam, originele naam herinner ik me nog welNibbz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:39:
je hebt toch zelf je char aangemaakt? dan weet je de naam toch ook?
Dus nee, ik heb echt geen idee meer.
Haha, dat klinkt niet al te best! Think my young padawan, think!Exitium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:36:
Ik snap nu eindelijk waarom mensen tijdens de raid zo aan het ouwehoeren waren over een wachtrij... Het ging om mounts kopen *Doh*.
Geinig dat die mounts als warme broodjes over de toonbank gaan. Had ik echt niet zien aankomen, maargoed ik ben natuurlijk een goedkope hollander die niet om mounts/ pets geeft.
Login screenExitium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:45:
[...]
Is een altje uit begin 2007. Race + namechange naar horde gedaan, tijd later race + namechange terug naar alliance gedaan. (andere naam, originele naam herinner ik me nog wel)
Change realm
Als het good is zie je dan alle servers, er wordt dan ook aangegeven hoeveel characters you hebt
Als ik mij als voorbeeld neem: Earthen ring (10), bloodscalp (1)
Indien je dit niet ziet, betekend dat hij gedelete is.
In de map waar je World of Warcraft staat geïnstalleerd heb je een map WTF. In de map structuur daaronder staat onder andere je accounts, realms, characters.Exitium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:36:
Ook hernoemde characters blijven hierin staan, mits je deze map natuurlijk niet zelf geschoond hebt.
Ok, vierde voorwaarde, als je geen PC met WoW bij de hand hebt. (want dan had ik m'n authenticator ook gehad, die ligt ernaast
)
Bedoel eigenlijk meer één of andere site ofzo.
Op het forum inloggen, en dan de char waar je mee post veranderen, dan krijg je alle chars op je account te zien.Exitium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:02:
Ok, vierde voorwaarde, als je geen PC met WoW bij de hand hebt. (want dan had ik m'n authenticator ook gehad, die ligt ernaast)
edit: Alhoewel ik niet zeker weet of je een authenticator nodig hebt voor het forum.
[ Voor 9% gewijzigd door London op 16-04-2010 13:05 ]
Tesla M3LR '21
Geen authenticator nodig (als het werkt btw, ik krijg de helft van de tijd allerlei wazig foutmeldingen als ik probeer in te loggen op het forum.)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Voor het inloggen op de armory pagina heb je ook geen authenticator nodig. Als je op de armory ingelogd bent kun je ook een lijst met al je chars op alle realms tevoorschijn toveren
.
Als goedkope Hollander zou je er juist om moeten geven: als je hem koopt krijg je die mount op elk van je chars. En je kan hem gebruiken voor elke riding skill, net zoals de mount van de Headless Horseman. Nooit meer mounts kopen voor alts dus.hulkie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:48:
[...]
Geinig dat die mounts als warme broodjes over de toonbank gaan. Had ik echt niet zien aankomen, maargoed ik ben natuurlijk een goedkope hollander die niet om mounts/ pets geeft.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dank, werkt inderdaad.Dricus schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:14:
Voor het inloggen op de armory pagina heb je ook geen authenticator nodig. Als je op de armory ingelogd bent kun je ook een lijst met al je chars op alle realms tevoorschijn toveren.
Jaa dat is die 200g wel waard iddNMe schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:15:
[...]
Als goedkope Hollander zou je er juist om moeten geven: als je hem koopt krijg je die mount op elk van je chars. En je kan hem gebruiken voor elke riding skill, net zoals de mount van de Headless Horseman. Nooit meer mounts kopen voor alts dus.
Log in op de wow forums en click rechtsboven op select forum character voor het forum hoef je je authenticator namelijk niet te gebruikenExitium schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:45:
[...]
Is een altje uit begin 2007. Race + namechange naar horde gedaan, tijd later race + namechange terug naar alliance gedaan. (andere naam, originele naam herinner ik me nog wel)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zoo, de Wrathful cloak is binnen, de respec is gedaan en de nieuwe spec is uitgeprobeerd in SotA. Bevalt eigenlijk best goed zo op het eerste gezicht. Ik had niet verwacht dat hij ook in BG's zo van pas zou komen. Beacon op mezelf en dan lekker met heals rondstrooien. Door de talent Improved Righteous Fury pak ik ook nog eens 6% minder damage en da's goed merkbaar. Eigenlijk is dat gewoon gratis 565 resilience rating ofzo (zonder de crit% en mana drain reductions, dat wel), dus da's eigenlijk een behoorlijk imba talent voor PvP.
Ik ben benieuwd hoe dit in de arena uit gaat pakken
.
Ik ben benieuwd hoe dit in de arena uit gaat pakken
[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 16-04-2010 13:45 ]
161g per character! (1g 60% inc, 10g 100% inc, 50g 160% inc, 100g 280% inc).SpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:28:
[...]
Jaa dat is die 200g wel waard iddIk heb op al mijn poppies al epic flight + mount.. dus voor mij is dit echt niet nodig
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
WewtKees schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:58:
[...]
161g per character! (1g 60% inc, 10g 100% inc, 50g 160% inc, 100g 280% inc).
die is 310% en niet meer te krijgen. dus als je die hebt is hij redelijk zeldzaamSpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:00:
[...]
Wewtoftewel, nog meer zonde hehe ;-) 310% is wel leuk though, maarja.. vlieg toch liever met zo een Black Protodrake ( die is ook 310% toch? )
Het is al een paar keer gezegd hierboven maar die Celestial Steed is alleen 310% als je al een mount hebt die 310% heeft. Anders is 'ie max 280%.SpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:00:
[...]
Wewtoftewel, nog meer zonde hehe ;-) 310% is wel leuk though, maarja.. vlieg toch liever met zo een Black Protodrake ( die is ook 310% toch? )
Ja idd, dus als je de Black Protodrake hebt, dan vliegt de Celestial steed dus net zo snel.. en dan zou ik nog steeds de Black Protodrake gebruiken... maarjaNMe schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:21:
[...]
Het is al een paar keer gezegd hierboven maar die Celestial Steed is alleen 310% als je al een mount hebt die 310% heeft. Anders is 'ie max 280%.
Ik heb die protodrake trouwens niet though. Ik vermaak me wel met mijn Netherdrake
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
had ik maar een armored netherdrake :< die > echt bijna allesSpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:23:
[...]
Ja idd, dus als je de Black Protodrake hebt, dan vliegt de Celestial steed dus net zo snel.. en dan zou ik nog steeds de Black Protodrake gebruiken... maarja
Ik heb die protodrake trouwens niet though. Ik vermaak me wel met mijn Netherdrake
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Inderdaad,
mijn top 5
1) Ashes of alar
2) Armani Warbear
3) Vengfull / Gladiator / Merciless / Brutal Netherdrake
4) White HawkStrider
5) Swift Zulian tiger
nah kheb liever geen E-peen mount
Disagree. Vind m'n Spectral het mooist. Maar dat is allemaal een kwestie van smaak
Tesla M3LR '21
Eensch! Ashes mag dan snikkelend zeldzaam zijn, het is echt een spuuglelijk, vormeloos ding dat alleen opvalt omdat er een overmaat aan glow is gebruikt.SpoTs schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:29:
[...]
nah kheb liever geen E-peen mountgewoon 1tje die ik zelf mooi vind
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
jealous man is obviously jealousSnoeiKoei schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:31:
[...]
Eensch! Ashes mag dan snikkelend zeldzaam zijn, het is echt een spuuglelijk, vormeloos ding dat alleen opvalt omdat er een overmaat aan glow is gebruikt.
joke ofc
Echt een van de mooiste mounts, kwa design zijn ze allemaal als je er echt op let vreselijk
Netherdrake vond ik altijd wel cool, maar nu in WotLK hebben ze veel minder grafisch detail dan de nieuwere mounts, ik vind ze vooral erg flets. Ik hoop zelf ooit de ICC10 achievement-mount te mogen ontvangen
En Ulduar 10 moet ook nog eens afgemaakt worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Divak op 16-04-2010 14:45 ]
ik vind de protos eigk allemaal wel bruut uit zien...
en daarnaast Invincible
en daarnaast Invincible
This is the Way.
Daarom rij ik op mijn winterspring tigerMektheb schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:40:
[...]
jealous man is obviously jealous![]()
joke ofc
Echt een van de mooiste mounts, kwa design zijn ze allemaal als je er echt op let vreselijkalleen de zulian tiger dan nog niet, ( behalve dat de ogen beter hadden gekunt )
Gewoon 100% mount zonder opsmuk
btw, is het draakje wat je krijgt door die special events "what a long starnge trip it has been" "280%, of 310% ?
Anoniem: 44492
edit: nvmNoTimeRemains schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:47:
ik vind de protos eigk allemaal wel bruut uit zien...
en daarnaast Invincible
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 16-04-2010 15:02 ]
Over mounts gesproken; van de week mijn Swift Razzashi Raptor geloot op m'n eerste Mandokir solo-sessie \o/ Als prot warrior nog niet eens zo'n heel makkelijk gevecht (raptor bezwijkt altijd door nieuwe revenge). Ik vind het echt een vette mount; lore-wise is een dwerg op een raptor wel een beetje typisch... Maar goed, je verslaat zo'n nare trol en nicked z'n mount, kan best toch? 
Verder best gelachen om die Celestial Steed; de halve server zit er inmiddels op en het is geen gezicht in grote steden met al die sparkles
Ga er zelf denk ik om die reden geen een halen.
Ben ook niet zo blij met het feit dat Blizz nu dingen voor geld verkoopt die daadwerkelijk nut hebben in het spel en dus niet alleen cosmetisch zijn. Ik hoop dat ze niet verder dat pad op gaan, want het is een soort verkapte gold-selling...
Ook lore-wise vind ik het een beetje krom dat een lvl 20 op zo'n mount rondrijdt... En waarom een reskin van Invincible die alleen door hardcore raiding te krijgen is en niet gewoon een heel nieuw model? Voor de 1.5 miljoen die ermee verdiend is lijkt me een nieuw modelletje maken toch niet teveel gevraagd? Nu zit er een beetje het goedkope Chinese namaak Nike's gevoel aan
*allemaal imho natuurlijk trouwens
Verder best gelachen om die Celestial Steed; de halve server zit er inmiddels op en het is geen gezicht in grote steden met al die sparkles
Ben ook niet zo blij met het feit dat Blizz nu dingen voor geld verkoopt die daadwerkelijk nut hebben in het spel en dus niet alleen cosmetisch zijn. Ik hoop dat ze niet verder dat pad op gaan, want het is een soort verkapte gold-selling...
Ook lore-wise vind ik het een beetje krom dat een lvl 20 op zo'n mount rondrijdt... En waarom een reskin van Invincible die alleen door hardcore raiding te krijgen is en niet gewoon een heel nieuw model? Voor de 1.5 miljoen die ermee verdiend is lijkt me een nieuw modelletje maken toch niet teveel gevraagd? Nu zit er een beetje het goedkope Chinese namaak Nike's gevoel aan
*allemaal imho natuurlijk trouwens
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Als ik eerlijk ben die proto's zien der echt niet uit behalve de ironbound en de plaque in mijn mening, maar goed a man needs to go from a to b dus welke van de 105mounts die ik heb me er heen brengen zou me een zorg zijn 
Maar als ik een rare kan krijgen doe ik het
en als ik er 1 kan farmen of kopen ook..ongeacht de looks
Maar als ik een rare kan krijgen doe ik het

Wil het niet ombouwen tot shoptopic maar als er fans serieus geïnteresseerd zijn in deze 1.80m lange elf dan staat het je vrij om contact met me op te nemen via link "Ikke" in signature oid. (Gaarne niet dit topic verder onderspammen
Dacht ik post het even hier om echte fans de gelegenheid te geven. Mocht het niet gewenst zijn dan delete deze post maar
[ Voor 2% gewijzigd door Nefiorim op 16-04-2010 15:01 . Reden: Contactinfo ]
XBO: Michaël#3318
Is er al een shadowpriest hier die dat celestial horsie heeft gekocht? Of iemand die ff een ss kan maken van een spriest met zo'n ding.
Ben benieuwd hoe dat ding eruit ziet op een shadowpriest (daar alles paars/zwart is dan), is wel een beetje van belang of ik hem koop of niet
Edit:
@NMe - I suck... had eerlijk gezegd niet verwacht dat dit al @ google te vinden zou zijn... Excuses
Besides that ziet het er niet overdreven slecht uit, geen reden iig om hem niet aan te schaffen.
Ben benieuwd hoe dat ding eruit ziet op een shadowpriest (daar alles paars/zwart is dan), is wel een beetje van belang of ik hem koop of niet
Edit:
@NMe - I suck... had eerlijk gezegd niet verwacht dat dit al @ google te vinden zou zijn... Excuses
Besides that ziet het er niet overdreven slecht uit, geen reden iig om hem niet aan te schaffen.
[ Voor 27% gewijzigd door Ryceck op 16-04-2010 15:29 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Heb even jouw prot pally armory bekeken,@RichardvdD
je zit stukken beter in gear (ik ben fresh 80 prot), zoiets moet ik ook ooit worden.
Maar toen ik je talent build bekeek vroeg ik me af waarom je 2/2 SA hebt en maar 1/2 Guarded by the light?
En bv dat niet ongedraaid hebt?
[ Voor 8% gewijzigd door JBplap op 16-04-2010 15:24 ]
Eerste hit op Google:Ryceck schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:21:
Is er al een shadowpriest hier die dat celestial horsie heeft gekocht? Of iemand die ff een ss kan maken van een spriest met zo'n ding.

Over mounts gesproken:
- Priest gebruikt een paardje en de CoT flying mount.
- Paladin gebruikt de armani warbear (Ik organiseerde deze runs en de mains konden toen niet snel genoeg tanken, dus pakte ik mn alt maar) en een CoT flying mount
- Rogue gebruikt de zwarte tijger van pvp (gnomes krijgen een grotere tijger dan andere rassen) en een Helicopter om te vliegen (lollig ding, en ben toch engeneer!)
- Hunter gebruikt een spuuglelijke Olifant mount en de draak uit CoT heroic.
Alleen mijn rogue en paladin hebben dus iets dat enigszins speciaal is. Back in de days toen we nog S3D deden boden mensen kapitalen aan de mount die daar dropped. Dat geef ik liever uit aan gear waar je iets aan hebt.
@ Shadowpriest plaatje, is die mount nou voor de helft shadowpriest, voor de helft normaal? Maf gezicht!
- Priest gebruikt een paardje en de CoT flying mount.
- Paladin gebruikt de armani warbear (Ik organiseerde deze runs en de mains konden toen niet snel genoeg tanken, dus pakte ik mn alt maar) en een CoT flying mount
- Rogue gebruikt de zwarte tijger van pvp (gnomes krijgen een grotere tijger dan andere rassen) en een Helicopter om te vliegen (lollig ding, en ben toch engeneer!)
- Hunter gebruikt een spuuglelijke Olifant mount en de draak uit CoT heroic.
Alleen mijn rogue en paladin hebben dus iets dat enigszins speciaal is. Back in de days toen we nog S3D deden boden mensen kapitalen aan de mount die daar dropped. Dat geef ik liever uit aan gear waar je iets aan hebt.
@ Shadowpriest plaatje, is die mount nou voor de helft shadowpriest, voor de helft normaal? Maf gezicht!
Anoniem: 291809
Inmiddels zijn de Celestial Steed haters ook opgedoken: Replace Gearscore now with TRH!
"IT SPARKELS LIEK TWILIGHT!11!"
EDIT:
De Kalu'ak hebben drie dailies: Voorraad verzamelen, puppies jatten en walrussen met elkaar laten paren.JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:49:
- Ben Alu'ak aan het doen voor fishing pole2 dailies
EDIT:
Helemaal in shadowform. Het harnas van het paard ziet er anders uit dan de rest en dat valt dus in shadowform meer op.hulkie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:36:
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 291809 op 16-04-2010 15:41 ]
Even om medetweakers te waarschuwen...ik heb met deze fijne jongen vorig jaar RAF gedaan en het is gewoon een oplichter. Leuk even spelen met elkaar om vervolgens met je gold ervandoor te gaan.
Anoniem: 243052 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:24:
Hey GoT ik post hier mijn RaF recruitment message van de wow forums omdat ik nog weinig reacties heb.
Always wanted to have this certain class to lvl 60
maybe a new main for cataclysm *(like myself)*
playing alliance for 2 years and wanna try horde now?
This is your chance !
Im looking for a Recruit a friend,
the service that boosts your exp through mobs and quests with 300% till lvl 60.
For cataclysm i want to have a new main ready, but since i cant decide which class yet im looking to lvl 2 or more! (ugh shaman or mage)
This is what you can get if you RaF with me AND YOU PROVIDE THE ACCOUNT!!
- 4x 20 slot bags
- if we lvl 1 char to 60: 2000g (enough for skills , lvl 20 ,40 and 60 mount)
- if we lvl 2 chars to 60: 5000g
-If you buy a 2 month gamecard so i can claim the new passenger flying mount: 20.000g
- ofcourse you will get a class of youre choice to lvl 60.
Requirements:
age 18+
speak/write decent english
playtimes: 09:00 am - 16:00 pm ( only need 2-4 days to reach lvl 60, perfect if you're a week off)
Hope i gave enough information, if not here's my msn:
me_pim[at]hotmail[dot]com
or just contact me ingame on zenedar horde: Tusktooth
YOU PROVIDE THE ACCOUNT!!Frodo19 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:48:
Even om medetweakers te waarschuwen...ik heb met deze fijne jongen vorig jaar RAF gedaan en het is gewoon een oplichter. Leuk even spelen met elkaar om vervolgens met je gold ervandoor te gaan.
[...]
dat alleen is al reden genoeg om dit soort dingen niet te doen..
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ach jah....ik wilde opnieuw spelen toen en vond wel relaxt om dat met een medetweaker te doen.
Ben net als een aantal andere hier ook weer beetje begonnen met spelen van mijn pally om het toch weer wat begon te kriebelen dus ja ik heb nog steeds plezier van de game en daar gaat het mij om maar ik dacht geef mensen hier toch maar even een heads up.
Ben net als een aantal andere hier ook weer beetje begonnen met spelen van mijn pally om het toch weer wat begon te kriebelen dus ja ik heb nog steeds plezier van de game en daar gaat het mij om maar ik dacht geef mensen hier toch maar even een heads up.
Verderf schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:54:
[...]
YOU PROVIDE THE ACCOUNT!!
dat alleen is al reden genoeg om dit soort dingen niet te doen..
Hahaha briljant filmpje...Andiaen schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:11:
Ik denk dat ik een koper voor je heb gevonden![]()
On topic, ben je zelf aan het hobbyisten geweest?
Nee, ben zelf niet aan t hobbyisten geweest. Deze komt bij Blizzard vandaan toen ze nog onder Vivendi vielen
XBO: Michaël#3318
die is 310%sabriel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:48:
[...]
Daarom rij ik op mijn winterspring tiger
Gewoon 100% mount zonder opsmuk
btw, is het draakje wat je krijgt door die special events "what a long starnge trip it has been" "280%, of 310% ?
Zelf beweeg ik mij voort op een Reins of the Bloodbathed Frostbrood Vanquisher of een Reins of the Crimson Deathcharger.
Beiden zeldzaam genoeg om er nog niet hele optochten mee te kunnen organizeren. Van de tweede (landmount) zijn er zelfs maar 3 te vinden op de hele server
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
310% mount voor het completen van de seasonals?
Dat vind ik eigenlijk best een (te) mooie / grote beloning voor het completen van "simpele" achievements. Ja, OK, de shit komt maar 1 keer per jaar langs, maar goed er zullen hier meerdere mensen zitten die al enkele jaren (evt. met tussenpozen) WoW doen.
(voor mij: account created 11 April 2006
.... ik kreeg niet eens een kadootje van Blizz vorige week!
)
Dat vind ik eigenlijk best een (te) mooie / grote beloning voor het completen van "simpele" achievements. Ja, OK, de shit komt maar 1 keer per jaar langs, maar goed er zullen hier meerdere mensen zitten die al enkele jaren (evt. met tussenpozen) WoW doen.
(voor mij: account created 11 April 2006
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
1 jaar lang al die bullshit season dingen doen en dan een reward krijgen vindt ik het wel waard !Seraphin schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:15:
310% mount voor het completen van de seasonals?
(voor mij: account created 11 April 2006.... ik kreeg niet eens een kadootje van Blizz vorige week!
)
gebruik hem alleen nooit
Maar verder Kees weten we allemaal je OP bent en we op je char geilen en je loot en je mounts haha !
duurt bij mij wss wel even voor ik die krijg maar heb gezworen hem te krijgen voor die het spel uit gaat of cata uitkomt. ook al moet ik racechange faction changen guildchange, bukken in de inn of een zeepje rapen in dalaran.
Ik ga hem hoe dan ook krijgen al kost het me 100euro.
Anoniem: 339066
Ik ga zelf denk ik niet voor de nieuwe mount, 20 euro gaat me te ver.
Sowieso ben ik niet blij met deze ontwikkeling. Sinds de fusie met Activision lijkt Blizzard steeds commerciëler te worden.
Waarom is Eyonix, World of Warcraft community manager van dag één, twee weken gelden opeens vertrokken bij Blizzard? -- Een aanwijzing voor interne problemen?
Bij één van Activisions andere studio's gaat het ook compleet fout, en dan bedoel ik natuurlijk Infinity Ward. Daar begonnen de problemen al snel nadat Activision het succes van de Call of Duty serie rook.
Activision besloot IW's eigen titel uit te besteden aan een andere ontwikkelstudio (Treyarch), met als enige doel meer Call of Duty titels te produceren en daarmee meer geld binnen te halen. Een keiharde schop in de ballen van Infinity Ward.
En nu, na recente interne problemen zijn de topmannen van Infinity Ward ontslagen en begint te studio leeg te lopen. Wie had dat ooit gedacht - het grootse Infinity Ward? Wat is er toch gebeurd...
Ik hoop in ieder geval dat Blizzard niet hetzelfde gaat overkomen...
Sowieso ben ik niet blij met deze ontwikkeling. Sinds de fusie met Activision lijkt Blizzard steeds commerciëler te worden.
Waarom is Eyonix, World of Warcraft community manager van dag één, twee weken gelden opeens vertrokken bij Blizzard? -- Een aanwijzing voor interne problemen?
Bij één van Activisions andere studio's gaat het ook compleet fout, en dan bedoel ik natuurlijk Infinity Ward. Daar begonnen de problemen al snel nadat Activision het succes van de Call of Duty serie rook.
Activision besloot IW's eigen titel uit te besteden aan een andere ontwikkelstudio (Treyarch), met als enige doel meer Call of Duty titels te produceren en daarmee meer geld binnen te halen. Een keiharde schop in de ballen van Infinity Ward.
En nu, na recente interne problemen zijn de topmannen van Infinity Ward ontslagen en begint te studio leeg te lopen. Wie had dat ooit gedacht - het grootse Infinity Ward? Wat is er toch gebeurd...
Waarom niet, je doet nu net alsof je wordt gedwongen om zon mount te kopen, blizzard heeft al aangegeven dat het puur cosmetisch blijft, die weten ook wel dat ze echt mensen gaan verliezen als je voor geld voordelen kwa gameplay kunt halen.Sowieso ben ik niet blij met deze ontwikkeling. Sinds de fusie met Activision lijkt Blizzard steeds commerciëler te worden.
Modern warfare is een pure activision game waar gameplay duidelijk ondergeschikt is aan het monetaire belang en is ook alleen maar succesvol omdat het een ander (console) publiek aanspreekt dan wow en ze daar absoluut niet 1 op 1 dezelfde mentaliteit kunnen introduceren.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Blizzard is geen spat commercieler geworden, ze waren altijd al uit op (veel) winst. Dat ze daarvoor een andere aanpak hadden dan bijvoorbeeld een EA (titles waren en zijn min of meer launch and forget; geen support dus), doet daar niets aan af. Het was natuurlijk wel stukken leuker voor ons consumentjes, maar daar houdt t dan ook mee op.Voordat activision om de hoek kwam kijken was Blizzard al van de expansions en het 'uitmelken' van concepten. Dat die expansions goed waren doet daar wederom, niets aan af.Anoniem: 339066 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:46:
Ik ga zelf denk ik niet voor de nieuwe mount, 20 euro gaat me te ver.
Ik zie de komende titels van blizzard met lede ogen tegemoet. Er gaat namelijk een moment komen dat blizzard een slechte titel, of in ieder geval een minder goede titel uitbrengt. En wanneer dat gebeurt gaat iedereen "zie je wel! Allemaal de schuld van activistion!" roepen. Hoewel dat wel kan kloppen, is er geen ènkele manier om het te veriferen. Voor 't zelfde geldt dat Blizz de titel ook als dusdanig had uitbracht als onafhankelijk bureau.
Gezien de kosten en moeite die ik verwerkt zie in WoW vind ik Blizzard nog steeds één van de, zo niet het, gebruikersvriendelijkste gaming bedrijven. En over het vertrek van community managers kunnen we al helemaal weinig zeggen. Nogal raar om direct heen worst-kaas scenario aan te nemen.
Anoniem: 345845
Activision is dan wel de eigenaar van Blizzard, maar Activision heeft NIKS, maar dan ook NIKS te zeggen over de werking van Blizzard. Blizzard op zichzelf is te groot voor Activision om iets te eisen. Het is dus bij Blizzard zelf dat je de schuld moet zoeken voor deze dingen. Ik persoonlijk ga zeker die Celestial Steed kopen, het is een mooie mount. Het is gewoon een hebbedingetje, net zoals je Disneyland bekertjes, kussens, lakens kan kopen met Disney figuren erop, en die dan nog eens pittig geprijst zijn.
Zolang de Blizzard store geen dingen verkoopt waar je ingame een voordeel op hebt gameplay wise geeft het niet.
Zolang de Blizzard store geen dingen verkoopt waar je ingame een voordeel op hebt gameplay wise geeft het niet.
GeweldigAnoniem: 291809 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:39:
Inmiddels zijn de Celestial Steed haters ook opgedoken: Replace Gearscore now with TRH!
Dit topic is gesloten.