Same here (alleen geen baan in ICT), maar ook huis gekocht, social life, vriendin + dochter, tuin en beestjes en vermaak me bijna elke avond in WoWSpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:05:
[...]
Mja, je moet niet je eigen situatie doortrekken naar de rest he ;-)
Ik heb al een goede fulltimebaan in de ICT, een eigen huis gekocht met m'n vriendin en een social lifeIk gooi niets weg. Een vriend van me heeft ook zo een verstoord beeld van de realiteit
Verwijderd
Owja, PvP 
Ik heb inmiddels 2 stukjes Furious kunnen halen van emblems en zit nu met enchants en Darkmooncard: Berserker op bijna 400 resilience, geloof ik.
Anyway, dat is nog niet genoeg
Een Tauren met een groot zwaard trekt nogal de aandacht, dus ik word constant hard neer gehoekt
Healers waren er ook niet in de buurt, dus dan gaat het rap als er een mage, hunter en pally staan los te gaan.
/me spaart nog even door voor de volgende 2 stukjes gear.
Ik heb inmiddels 2 stukjes Furious kunnen halen van emblems en zit nu met enchants en Darkmooncard: Berserker op bijna 400 resilience, geloof ik.
Anyway, dat is nog niet genoeg
Een Tauren met een groot zwaard trekt nogal de aandacht, dus ik word constant hard neer gehoekt
Healers waren er ook niet in de buurt, dus dan gaat het rap als er een mage, hunter en pally staan los te gaan.
/me spaart nog even door voor de volgende 2 stukjes gear.
Menace: Ten eerste van harte gefeliciteerd, super mooi man! Ten tweede, jammer dat je van server bent geswapped, ik vond het gezellig om met je te spelen (en hoopte stiekem nog eens guildies te worden). We zijn namelijk niet zo hardcore, en toch maken we redelijke progress… Je had er goed tussen gepast. Anyway, heel veel plezier met PvP!
Ik heb wow gister niet aangeraakt, dus weinig te vertellen. Hoorde net wel dat de weekly Ignis is. Dus we kunnen WEER Ulduar in, Flame Leviathan wordt ik zo onderhand wel een beetje moe van, ookal is het een ontzettend makkelijk gevecht… kijken of ik weer zo veel mogelijk motortjes kan rijden, dan hoef je tijdens de trash niet te veel te doen
@ rogues & levellen & pvp: Ik heb mijn rogue in Vanilla gelevelled. Toen deed ik nog wel eens een battlegroundje hier en daar. Was altijd leuk, ben slechts Corporal geworden, maar heb een erg leuke tijd gehad! Het levellen van een rogue is (of was toen in ieder geval) tot een level of 40 echt gewoon flink doorbijten. Je doet amper damage en gaat binnen no-time neer. Na level 40 is het beter te doen, en hoe hoger je komt hoe makkelijker het gaat. Al zijn er flink wat classes die een stuk beter en sneller te levellen zijn!
Ik heb in TBC vooral in Season 2,3,4 vrij fanatiek op mijn rogue gespeeld in verschillende brackets en verschillende combinaties. Ondanks de stunlocks die je hebt is het vrij lastig om gevechten te winnen. Plate gaat vaak niet snel genoeg neer, veel andere classes kunnen bij je weg blijven. Mijn hoogste rating met 2on2 was 2090, 3on3 1940, en 5on5 rond de 2000.
Wat een ontzettend leuke en dodelijke combi is om te spelen in 2on2 is rogue-mage. Extreem goed tegen elke setup, maar ook extreem moeilijk te spelen. Eén klein foutje is al meteen fataal.
Rogue - resto druid is bijzonder overpowered, maargoed wat is niet overpowered met een goede resto druid? Die class domineert al jaren de pvp arena scène! Gelukkig zijn er niet heel veel ECHT goede resto’s.
Ik heb ook nog een tijdje rogue – priest gespeeld, en dan is het gewoon zaak om de andere dps zo bezig te houden en meer damage te dealen dan te ontvangen, zodat je priest lekker kan mana-burnen…
Ik heb wow gister niet aangeraakt, dus weinig te vertellen. Hoorde net wel dat de weekly Ignis is. Dus we kunnen WEER Ulduar in, Flame Leviathan wordt ik zo onderhand wel een beetje moe van, ookal is het een ontzettend makkelijk gevecht… kijken of ik weer zo veel mogelijk motortjes kan rijden, dan hoef je tijdens de trash niet te veel te doen
@ rogues & levellen & pvp: Ik heb mijn rogue in Vanilla gelevelled. Toen deed ik nog wel eens een battlegroundje hier en daar. Was altijd leuk, ben slechts Corporal geworden, maar heb een erg leuke tijd gehad! Het levellen van een rogue is (of was toen in ieder geval) tot een level of 40 echt gewoon flink doorbijten. Je doet amper damage en gaat binnen no-time neer. Na level 40 is het beter te doen, en hoe hoger je komt hoe makkelijker het gaat. Al zijn er flink wat classes die een stuk beter en sneller te levellen zijn!
Ik heb in TBC vooral in Season 2,3,4 vrij fanatiek op mijn rogue gespeeld in verschillende brackets en verschillende combinaties. Ondanks de stunlocks die je hebt is het vrij lastig om gevechten te winnen. Plate gaat vaak niet snel genoeg neer, veel andere classes kunnen bij je weg blijven. Mijn hoogste rating met 2on2 was 2090, 3on3 1940, en 5on5 rond de 2000.
Wat een ontzettend leuke en dodelijke combi is om te spelen in 2on2 is rogue-mage. Extreem goed tegen elke setup, maar ook extreem moeilijk te spelen. Eén klein foutje is al meteen fataal.
Rogue - resto druid is bijzonder overpowered, maargoed wat is niet overpowered met een goede resto druid? Die class domineert al jaren de pvp arena scène! Gelukkig zijn er niet heel veel ECHT goede resto’s.
Ik heb ook nog een tijdje rogue – priest gespeeld, en dan is het gewoon zaak om de andere dps zo bezig te houden en meer damage te dealen dan te ontvangen, zodat je priest lekker kan mana-burnen…
Kan allemaal best samenVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:08:
[...]
Same here (alleen geen baan in ICT), maar ook huis gekocht, social life, vriendin + dochter, tuin en beestjes en vermaak me bijna elke avond in WoW2x raid per week, rest van de week beetje aanklooien met een enkele heroic, weekly raid en PvP leveling van alts
Ondertussen hebben wij Huisje boompje beestje, en wow ^^
Ik raid zelf ook amper, af en toe de weekly raids, sinds mijn activatie die ik afgelopen zondag heb gedaan ben ik van plan om mijn rogue helemaal weer op te pakken. Blijft toch m'n favo class
Ben nu gold aan het sparen om Battered Hilt aan te schaffen voor m'n rogue. Dan nog ff Liar's tongue van Captains chest (HoR HC) en dan kan ik er hard mee slaan
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Hee, mn boots...deTwisj schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:41:
Woensdag farmdag,
Gek genoeg was de raid dit keer niet overvol en hadden we "maar" 26 man (en dat voor een Woensdag!). We zijn niet super snel maar wel vrij consistent nu. We clearen de eerste wing in een uurtje, daarna plague wing ook in een uurtje (incl een wipe op PP dit keer, voor de verandering) en daarna blood wing waar we ook een uurtje hebben gezeten. Net als vorige week hebben we wederom niet BQL neer gekregen alleen dit keer kwam het voornamelijk door connectie problemen van een aantal mensen in de groep waarvan twee keer een d/c precies wanneer we net begonnen zijn (waar vervolgens de d/c of swarm of blood link krijgt). Ik heb dit keer m'n eerste token ooit gewonnen dus dat was wel nice. Jammer genoeg dropte er geen van de andere dingen die ik nog zoek (feet van festergut, trinket van rotface, wand van rotface of Rigormortis van putricide).
Na de raid nog weekly gedaan met wat mensen uit de guild op m'n resto druid alt. Het was XT-002 en om een of andere reden wilde ze persé de hardmode doen want die was "te simpel" om niet te doen. Zo gezegd zo gedaan, ik had eigenlijk geen enkel idee wat het verschil tussen de normale en hardmode versie van XT-002 is. Met een beetje opletten en gezond verstand kwam ik er wel doorheen, er was één persoon die dood ging maar met een battle res kon hij gewoon verder. Wel merkte ik dat ik (te) snel in mana problemen kom als resto druid in raids. Waar ik in random hc's amper onder de 75% mana kom zat ik in de raid soms op het laatste streepje door te healen (met potion/innervate op cd). Zit erg te wachten om die trinket uit HoR HC te halen en de trinket van frosties, dat scheelt al een hele hoop qua mana denk ik.
Gisteren is mn trial afgelopen en ik heb blijkbaar genoeg indruk gemaakt dat ik mag blijven. Ik ga nu in ieder geval met mn alts geen 264/t10 meer kopen en sparen voor pr. saronites om legs en eventueel boots te laten craften.
Ben gisteren in ieder geval weggelopen met 3 koopjes:
Stiffened Corpse Shoulderpads
Ring of Rapid Ascent
Sanguine Silk Robes
Vanmiddag even gemmen en enchantsen.
Zit nu alleen er over te denken om t10 helm terug te verkopen en eerst de non-set gloves en heal trinket te kopen. Als ik zit te rekenen krijg ik met die upgrades meer bonus spellpower om 4piece te overtreffen, en de 2piece is voor mij van minder toepassing omdat ik relatief weinig direct heals cast, maar meer aan het bubbelen ben.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Gisteren wel een leuke avond gehad.
Ik raid eigenlijk nooit, maar iemand was daily heroic aan het opzetten. Dus ik eerst tanken, daar niks geloot, maar wel 5 frost emblems dichter bij dat trinket. Aangezien iedereen stamina geil is en ik geen trinets met stamina heb is dat wel een uitkomst.
Dit twee keer gedaan, een keer op m'n alt mage en een keer op m'n war tank.
Daarna 10 man VOA. M'n war kon dat net aan op 10 man. Maar daarna was 25 waarschijnlijk toch wat zwaar geweest. Dus ik met m'n mage gekomen. Al is 25 man makkelijker als 10 man lijkt het. Dat was dus een eitje.
M'n mage heeft nu ook weer wat frost emblems die ik ga gebruiken om tank boots te craften.
Dan ff m'n guild waar ik als social in zit(dus niet om te raiden) een keer vragen of ik mee kan op een farm run zodat ik de ICC achivement heb. (en hopelijk wat gear) zodat ik mezelf een keer in ICC kan bluffen
.
Ik raid eigenlijk nooit, maar iemand was daily heroic aan het opzetten. Dus ik eerst tanken, daar niks geloot, maar wel 5 frost emblems dichter bij dat trinket. Aangezien iedereen stamina geil is en ik geen trinets met stamina heb is dat wel een uitkomst.
Dit twee keer gedaan, een keer op m'n alt mage en een keer op m'n war tank.
Daarna 10 man VOA. M'n war kon dat net aan op 10 man. Maar daarna was 25 waarschijnlijk toch wat zwaar geweest. Dus ik met m'n mage gekomen. Al is 25 man makkelijker als 10 man lijkt het. Dat was dus een eitje.
M'n mage heeft nu ook weer wat frost emblems die ik ga gebruiken om tank boots te craften.
Dan ff m'n guild waar ik als social in zit(dus niet om te raiden) een keer vragen of ik mee kan op een farm run zodat ik de ICC achivement heb. (en hopelijk wat gear) zodat ik mezelf een keer in ICC kan bluffen
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
nou kwa lore gaat het zeker de goede kant op hoor de forsaken komen lijnrecht tegenover de worgen te staan en daar komt ook de nieuwe BG "Battle for Gilneas city" voor uit om dat te ondersteunen en tevens zal ToL barad als daily quest hub/pvp area ala wintergrasp ook weer een hoop fun gaan opleveren..garagaholic schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:47:
[...]
Ik denk dat er velen met mij zijn die PvP als iets 'erbij' zien. En in feite klopt dat ook wel de expansion nu heet Wrath of the Lich King en het verhaal e.d. gaat over het neerknuppelen van deze PvE baas. Als de nadruk meer op PvP zou komen te liggen, verwacht ik dat een volgende expansion gewoon weer ouderwetsch 'Orcs vs Humans' gaat heten.
Ik stem in ieder geval voor een verdere loskoppeling van PvP van PvE. Geef spelers met 10k honor kills een 3e tabje op de talents lijst en laat dat het pvp tabje zijn. Laat abilities in PvP omgevingen anders zijn dan die in PvE, en ik ben helemaal gelukkig.
maar waar ik het meest naar uitkijk is de machtsoverdracht(gedwongen of vrijwillig) van Thrall naar Garrosh Hellscream wat ook weer voor spanningen en hopelijk een paar fikse veldslagen gaat opleveren aangezien de Koning Varian Wrynn ook niet zo fan van de andere partij is mede door de laffe aanslag op zijn vader door garona halforcen en natuurlijk niet te vergeten zijn (geforceerde)tijd als de beroemde gladiator toen ie door magie zijn geheugen kwijt was..daarnaast nog de recente strubelingen tussen varian en garrosh tijdens de Argent tournament en zn confrontatie met thrall in de Battle of the Undercity..wordt vuurwerk!
met je laatste menin ben ik het ook wel eens,soort van dual talents maar dan dual gameplay haha click erop en alles (nerfs/buffs/xtra abilities)wat voor pvp of pve van belang is wordt geactiveert en je kan ook alleen maar pve of pvp instanced content joinen..klinkt leuk maar haalbaar? neuh haha (krijg je ook weer abuse bij world pvp/pve)
maareh ben zeer benieuwd naar wat cataclysm ons allemaal gaat brengen,komt voor de pvpers zowiezo weer wat aan om naar uit te kijken (nieuwe BG ,Questhub/pvpzone,Rated bg's en niet te vergeten de Guild's talent tree met pvp en pve talents ofc!) cataclysm gaat premades weer rewarding maken!
EDITJE: alvast bedankt allemaal voor de Rogue(lvl) tips!
Hey Hulkie,hulkie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:10:
Menace: Ten eerste van harte gefeliciteerd, super mooi man! Ten tweede, jammer dat je van server bent geswapped, ik vond het gezellig om met je te spelen (en hoopte stiekem nog eens guildies te worden). We zijn namelijk niet zo hardcore, en toch maken we redelijke progress… Je had er goed tussen gepast. Anyway, heel veel plezier met PvP!
Ik vond het ook gezellig. Ik heb er serieus over nagedacht om bij jullie te applyen. De sfeer en progress spraken mij erg aan, maar jullie zijn toch een 25 mans guild. Dat vind ik toch iets te grootschalig. Ik vond de meer intieme sfeer van een 10 mans guild erg fijn.
En ja, als aankomend vader wil ik ook iets flexibeler kunnen zijn tijdens het gamen. Je kunt niet zomaar uit een raid stappen als het kindje gaat huilen enzo
Maar goed, jullie veel succes natuurlijk. Mijn Mage blijft als social in de guild op Dragonblight. Met Downburst en Sneaked game ik al jaren, dus kom nog wel af en toe daarheen om even bij te babbelen
Feli en welkomVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:10:
[...]
ooow dat wist ik nog helemaal niet man..Gefeliciteert!
leuk dat we weer een GOTer mogen verwelkomen in onze guild!
Binnenkort (datum en locatie nog geheim) gaan we leuk een weekendje lang de horde plagen door tijdelijk een aantal steden/dorpjes te gaan bezetten en vervolgens de key npc's een uurtje buiten gevecht te stellen
zitten we straks op 4 GOTers in de Guild inclusief mijzelf (Makron,Coast,Vivaladen & jij )
Ben net zelf ook naar arachnos gekomen met m'n deathknight en warlock om horde ass te kicken.
Heb er hummel zin in viva, plan dat weekendje maar snel in
Origin: l-MakroN-l
Wow dagboek,
Hier dan mijn eerste post, mijn protection paladin is gister als mijn eerste char gedingd naar 80 . Ben dus nieuw in de wondere wereld van world of warcraft
Heb als eerste tijdens de 10 day trial een rogue gekozen en deze tot eind 2x’s geschopt, daarna uitbreiding gekocht en tanken als paladin leek mij gewoon gaaf.
Paladin beviel heerlijk en mijn hele weg ge’instanced tot aan gister dus 80
Ben niet het type speler dan iets wil spelen zonder dat ik weet hoe alles werkt
heb dus redelijk veel gelezen over hoe ik optimaal kan spelen. (969etc)
Wist dat ik 535def voor heroics nodig had, op lvl 79 zat ik op 540 op het moment dat ik ding dus terug naar 530:P gelukkig had ik nog een def trinklet ipv stam trink, dus die equipped en good to go @ 541
Guildy erbij die mij steeds ‚geholpen’ heeft wou natuurlijk mee. Hij is een long time wow speler met veel 80’s maar echt goed kan ik hem niet noemen en veel van zijn adviezen kloppen niet. Hij doet nu nog maar 1.5k dps in full epics maarja.
Dus eerste random HC, azul narub of hoe je he took spelt
ik meld maar even dat ik fresh 80 ben en dan wel crit immune ben maar mn HP houd met 25k niet echt over.
58xx GS rogue zegt geen problem, na eerste paar trash packs klaagt shammy healer dat ik moeilijk up te houden ben (hij moet wat doen) maar rogue zegt het gaat prima, aggro gaat goed.
Dus ik mag blijven, 2e boss ging makkelijker in mijn mening dan de runs op normal.
Laatste boss gaat rogue gelijk op de 1e pound onderuit en een paar keer duiken later de mage, waarna wij ook gaan. 2e poging gaat gewoon makkelijk en krijg mn i200 belt
Ik blij. Shammy maakt dan opmerking dat hij blij is dat ik gebleven ben, dat het eigenlijk leuk healen was en dat hij wat moest doen, een uitdaging.
Ik blijf met guildie over en queueu nog maar een keer, H HoL, wat ik gelezen had niet echt een beginners heroic maarja. Ik meld weer fresh 80, hunter zegt ja ik 3 dagen geleden ook pas en nu 4xxx GS. Ik zeg ja ik dus net 1 dungeon geleden, hij o WTFBBQHAX. Tree zegt niet zeuren kinders en gaan.
Run gaat eigenlijk vlekkeloos, 2eboss gelijk achieve dat we hem minder dan 4 shatters lieten doen en die laatste boss ging ook onder de 2 min of wat is die achieve?
Helaas geen gear daar maar vanavond is er weer een dag en gaan we aan de slag om echt te gearen.
Heb ‚rawr’ gedownload en die zegt dat ik eerst mn pants aan moet passen.
Triumpf badges gaan wel snel en nu op 55, die pants kosten 75 geloof ik
gister 9 gehaald in 2 runs.
Nog adviezen voor een fresh 80 pally tank? Tot nu toe waren de meeste van mijn instance groepen altijd erg blij met mijn tanken en dat voelt goed
en als ik dan zeg dat ik 1e char ben vaak van wtf we hebben zat 80 tanks gezien die veel harder zuigen.
En opmerkingen als ‚Finally a real tank!’ zijn ook altijd leuk om te horen natuurlijk
In de toekomst wil ik gaan raiden, lijkt me echt vet. Vond het tot nu toe niet echt lasting, had verwacht dat als ik 1 CD zou missen de raid zou wipen, maar tot nu toe was alles eigen best simple. Heroics fights waren al een stuk leuker
en moest ik wat doen om aggro te houden van DPSers die me zwaar outDPSen 
Zit btw op Nagrand-EU, ngo GoTters daar? Zit nu dus in een enorm casual guild, en wil nadat ik ervaring/gear op doe later naar een raid guild.
Vind het echt tof
Hier dan mijn eerste post, mijn protection paladin is gister als mijn eerste char gedingd naar 80 . Ben dus nieuw in de wondere wereld van world of warcraft
Heb als eerste tijdens de 10 day trial een rogue gekozen en deze tot eind 2x’s geschopt, daarna uitbreiding gekocht en tanken als paladin leek mij gewoon gaaf.
Paladin beviel heerlijk en mijn hele weg ge’instanced tot aan gister dus 80
Ben niet het type speler dan iets wil spelen zonder dat ik weet hoe alles werkt
Wist dat ik 535def voor heroics nodig had, op lvl 79 zat ik op 540 op het moment dat ik ding dus terug naar 530:P gelukkig had ik nog een def trinklet ipv stam trink, dus die equipped en good to go @ 541
Guildy erbij die mij steeds ‚geholpen’ heeft wou natuurlijk mee. Hij is een long time wow speler met veel 80’s maar echt goed kan ik hem niet noemen en veel van zijn adviezen kloppen niet. Hij doet nu nog maar 1.5k dps in full epics maarja.
Dus eerste random HC, azul narub of hoe je he took spelt
58xx GS rogue zegt geen problem, na eerste paar trash packs klaagt shammy healer dat ik moeilijk up te houden ben (hij moet wat doen) maar rogue zegt het gaat prima, aggro gaat goed.
Dus ik mag blijven, 2e boss ging makkelijker in mijn mening dan de runs op normal.
Laatste boss gaat rogue gelijk op de 1e pound onderuit en een paar keer duiken later de mage, waarna wij ook gaan. 2e poging gaat gewoon makkelijk en krijg mn i200 belt
Ik blij. Shammy maakt dan opmerking dat hij blij is dat ik gebleven ben, dat het eigenlijk leuk healen was en dat hij wat moest doen, een uitdaging.
Ik blijf met guildie over en queueu nog maar een keer, H HoL, wat ik gelezen had niet echt een beginners heroic maarja. Ik meld weer fresh 80, hunter zegt ja ik 3 dagen geleden ook pas en nu 4xxx GS. Ik zeg ja ik dus net 1 dungeon geleden, hij o WTFBBQHAX. Tree zegt niet zeuren kinders en gaan.
Run gaat eigenlijk vlekkeloos, 2eboss gelijk achieve dat we hem minder dan 4 shatters lieten doen en die laatste boss ging ook onder de 2 min of wat is die achieve?
Helaas geen gear daar maar vanavond is er weer een dag en gaan we aan de slag om echt te gearen.
Triumpf badges gaan wel snel en nu op 55, die pants kosten 75 geloof ik
Nog adviezen voor een fresh 80 pally tank? Tot nu toe waren de meeste van mijn instance groepen altijd erg blij met mijn tanken en dat voelt goed
En opmerkingen als ‚Finally a real tank!’ zijn ook altijd leuk om te horen natuurlijk
In de toekomst wil ik gaan raiden, lijkt me echt vet. Vond het tot nu toe niet echt lasting, had verwacht dat als ik 1 CD zou missen de raid zou wipen, maar tot nu toe was alles eigen best simple. Heroics fights waren al een stuk leuker
Zit btw op Nagrand-EU, ngo GoTters daar? Zit nu dus in een enorm casual guild, en wil nadat ik ervaring/gear op doe later naar een raid guild.
Vind het echt tof
T9 van triumph emblems costen 30 (shoulders+hands) of 50 (head+chest+legs) per stuk. Dus met de 55 emblems die je al hebt kan je gerust een T9 stukje kopen. Als ik jou was zou ik zeker ToC5 normal een paar keer runnen voor een trinket die je een hele lange tijd zal heugen "Black Heart". Verder is het gewoon lekker door puggen en die emblems verzamelen. Vergeet zeker niet om weekly raids te doen voor de extra frost/triumph emblems.JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:21:
Triumpf badges gaan wel snel en nu op 55, die pants kosten 75 geloof ikgister 9 gehaald in 2 runs.
Nog adviezen voor een fresh 80 pally tank? Tot nu toe waren de meeste van mijn instance groepen altijd erg blij met mijn tanken en dat voelt goeden als ik dan zeg dat ik 1e char ben vaak van wtf we hebben zat 80 tanks gezien die veel harder zuigen.
In de toekomst wil ik gaan raiden, lijkt me echt vet. Vond het tot nu toe niet echt lasting, had verwacht dat als ik 1 CD zou missen de raid zou wipen, maar tot nu toe was alles eigen best simple. Heroics fights waren al een stuk leukeren moest ik wat doen om aggro te houden van DPSers die me zwaar outDPSen
Weekly raids zijn wat lastig als beginnende tank. Daar kom je vast niet mee aan de bak door al die achterlijke GS requirementsdeTwisj schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:44:
[...]
T9 van triumph emblems costen 30 (shoulders+hands) of 50 (head+chest+legs) per stuk. Dus met de 55 emblems die je al hebt kan je gerust een T9 stukje kopen. Als ik jou was zou ik zeker ToC5 normal een paar keer runnen voor een trinket die je een hele lange tijd zal heugen "Black Heart". Verder is het gewoon lekker door puggen en die emblems verzamelen. Vergeet zeker niet om weekly raids te doen voor de extra frost/triumph emblems.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Na een jaar eindelijk mijn eerste lvl80. Ik had 50K honor en kon meteen een (ilvl245) ketting en cape kopen. Hoe kan ik nu makkelijk aan een wapen komen voor mijn deathknight?
Kom naar Al'Akir, Alliance is hier bijna niet en heel veel Horde om te asskicken. Tis wel een echte pvp server, dus niet schuilen achter je pvp-toggle, maar dat vinden jullie "For Teh Alliez" pvpérs vast niet ergMakron schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:18:
[...]
Feli en welkom
Ben net zelf ook naar arachnos gekomen met m'n deathknight en warlock om horde ass te kicken.
Ja sorry, ik moet gewoon altijd zo om Viva zijn pro-Alliance lore verhalen en Horde-haat lachen. Horde moet dood, maar wel als het hem uitkomt

Yup, die is knetter hard.. als je dan nog een andere stam trinket wil hebben, moet je AN (Azjul Nerub) HC doen. Daar dropt ook een +xx stamina trinketdeTwisj schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:44:
[...]
T9 van triumph emblems costen 30 (shoulders+hands) of 50 (head+chest+legs) per stuk. Dus met de 55 emblems die je al hebt kan je gerust een T9 stukje kopen. Als ik jou was zou ik zeker ToC5 normal een paar keer runnen voor een trinket die je een hele lange tijd zal heugen "Black Heart". Verder is het gewoon lekker door puggen en die emblems verzamelen. Vergeet zeker niet om weekly raids te doen voor de extra frost/triumph emblems.
13:37
Verwijderd
ooow had je beter wat meer kunnen sparen en een ilvl 264 nonset itempje van wrathfull kunnen kopen,meest gemakkelijke wapen is dan denk ik de Tyrannical beheader die Scouurgelord Tyrannus dropt in Pit of saron HClockwood schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:48:
Na een jaar eindelijk mijn eerste lvl80. Ik had 50K honor en kon meteen een (ilvl245) ketting en cape kopen. Hoe kan ik nu makkelijk aan een wapen komen voor mijn deathknight?
hehe dat gaat helemaal goed komen,meer info komt zeer spoedig op onze siteMakron schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:18:
[...]
Feli en welkom
nee hoor heb mn pvp altijd netjes aan staan zoals je in 1 van mn eerdere posts al kon aflezenKaap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:49:
[...]
Kom naar Al'Akir, Alliance is hier bijna niet en heel veel Horde om te asskicken. Tis wel een echte pvp server, dus niet schuilen achter je pvp-toggle, maar dat vinden jullie "For Teh Alliez" pvpérs vast niet erg
Ja sorry, ik moet gewoon altijd zo om Viva zijn pro-Alliance lore verhalen en Horde-haat lachen. Horde moet dood, maar wel als het hem uitkomt
maareh je bent natuurlijk altijd welkom op Anachronos hoor
dus het is eigelijk "wanneer de horde het uitkomt"

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 13:00 ]
Ja weekly is Malygos bij ons.. meestal is dat dus een grote fail in pugs. Heb nog 2(3) chars te gaan en gelukkig doe ik dat met de guild.SpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:47:
[...]
Weekly raids zijn wat lastig als beginnende tank. Daar kom je vast niet mee aan de bak door al die achterlijke GS requirementsSommige mensen begrijpen nog steeds niet dat de realm gaat laggen van die addon.
Ook vorige raid iedereen de GS addon laten uitzetten (en andere spam addons) en mensen hadden een stuk betere fps en bijna geen disconnects gehad. Dus dat gaat nu een nieuwe regel worden..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Of een 2H Mace uit normal PoS van de 1e baasVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:52:
[...]
ooow had je beter wat meer kunnen sparen en een ilvl 264 nonset itempje van wrathfull kunnen kopen,meest gemakkelijke wapen is dan denk ik de Tyrannical beheader die Scouurgelord Tyrannus dropt in Pit of saron HC
En je moet natuurlijk eerst FoS normal of heroic eerst doen.
Ik moet nog ff een addon hebben die de "gearscore check" blokkeerdjunglebeast schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:53:
[...]
Ja weekly is Malygos bij ons.. meestal is dat dus een grote fail in pugs. Heb nog 2(3) chars te gaan en gelukkig doe ik dat met de guild.
Ook vorige raid iedereen de GS addon laten uitzetten (en andere spam addons) en mensen hadden een stuk betere fps en bijna geen disconnects gehad. Dus dat gaat nu een nieuwe regel worden..
Ik kan tot 6677 gearscore komen, met foute trinkets, en een paar spellpower items, dat doet het ook altijd wel goed voor een pugSpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:58:
[...]
Ik moet nog ff een addon hebben die de "gearscore check" blokkeerdHet zegt namelijk niets, alleen dat je een hoog ilvl aanhebt. Ik ga denk ik eens een Spellpowersetje verzamelen op m'n rogue met een zo hoog mogelijk ilvl, en dan ICC joinen ofzo.. " You asked for 5.5k GS "
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Mjah, bij mij weten is zo'n gearscore check gewoon een inspect zoals je die ook handmatig kunt doen. Geen idee of dat via een addon te blokkeren is, lijkt me van niet eigenlijk.SpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:58:
Ik moet nog ff een addon hebben die de "gearscore check" blokkeerdHet zegt namelijk niets, alleen dat je een hoog ilvl aanhebt. Ik ga denk ik eens een Spellpowersetje verzamelen op m'n rogue met een zo hoog mogelijk ilvl, en dan ICC joinen ofzo.. " You asked for 5.5k GS "
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
- Mektheb
- Registratie: December 2006
- Laatst online: 22:20
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- World of Warcraft: Burning Crusade Collectors Edition
- Warcraft
- World of Warcraft: Cataclysm
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- World Of Warcraft - Battlechest
- Activision Blizzard
- Blizzard
:strip_icc():strip_exif()/u/202430/458684_q.jpg?f=community)
WTF celestial steed gaat VERKOCHT worden zoals mini pets, bij de blizzard store !
OMFG
OMFG
Verwijderd
huh wooowMektheb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:08:
WTF celestial steed gaat VERKOCHT worden zoals mini pets, bij de blizzard store !
OMFG
EDITJE: staat op de frontpage van MMO-champion
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 13:15 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
waarschijnlijk komt dat ook nog wel..Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:11:
[...]
huh wooow? waar haal je dat vandaan? das wel vet hehe gaan ze dan straks ook nog meer spul zoals wapens en gear verkopen?
hoop het niet en dat het alleen bij pets/mounts en fun items blijft ofzoiets haha
maar van mmo champ

Zou me niks verbazen we straks heirlooms en tabards en capeovers kunnen kopen, voor je char.
Bedoel Activision zit al sinds het begin achter het idee van de blizzardstore, youll never know.
Maar aan de andere kant spectral tiger zou wel in prijs gaan dalen dan straks
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 15-04-2010 13:16 ]
Verwijderd
oooooow die is echt mooi zeg beetje een spectral tiger maar dan niet zo hoekig en in ehh Pegasus vorm..Mektheb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:15:
[...]
waarschijnlijk komt dat ook nog wel..
maar van mmo champ
[afbeelding]
die ga ik aanschaffen! hoop dat ze de prijs een beetje normaal houden
denk dat het er binnen no time van gaat stikken op de Realms as ie uitkomt haha
mmo-champion stond een post op 
EDIT: Spuit 1337
EDIT: Spuit 1337
[ Voor 25% gewijzigd door Wognummer op 15-04-2010 13:18 ]
Heirlooms niet, maar de tabards en capeovers waarschijnlijk wel. De blues zijn er redelijk van overtuigt dat ze alleen maar cosmetische dingen gaan verkopen, en niet character improvements. En dat vind ik prima.Mektheb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:15:
[...]
waarschijnlijk komt dat ook nog wel..
maar van mmo champ
[afbeelding]
Zou me niks verbazen we straks heirlooms en tabards en capeovers kunnen kopen, voor je char.
Bedoel Activision zit al sinds het begin achter het idee van de blizzardstore, youll never know.
Maar aan de andere kant spectral tiger zou wel in prijs gaan dalen dan straks, elk voordeel ze nadeel en andersom
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Wat ik dan wel weer jammer vindt, is de mount die je krijgt van de lichking heroic 25man ziet er exact het zelfde uit alleen dan wel flesh en blood zegmaar en is imho nog minder mooi dan die je kan kopen.Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:17:
[...]
oooooow die is echt mooi zeg beetje een spectral tiger maar dan niet zo hoekig en in ehh Pegasus vorm..
die ga ik aanschaffen! hoop dat ze de prijs een beetje normaal houden
denk dat het er binnen no time van gaat stikken op de Realms as ie uitkomt haha
Beetje afgezaagde reward dan voor de pro's
Maar verder ben benieuwd waar dit heen gaat en
wat die kost ik ga voor de 59,95
ok, daar ben ik zelf wel voor vaak zien tabards er erg lelijk uit of cloack's ook.Kees schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:18:
[...]
Heirlooms niet, maar de tabards en capeovers waarschijnlijk wel. De blues zijn er redelijk van overtuigt dat ze alleen maar cosmetische dingen gaan verkopen, en niet character improvements. En dat vind ik prima.
Zou wel nice zijn als je gewoon je eigen dingen kan ontwerpen tegen een prijs om zo je char aan te kleden.
zo moeilijk moet dat voor Blizzard niet zijn.
We wachten op de toekomst
[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 15-04-2010 13:20 ]
T9 = ?deTwisj schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:44:
[...]
Is dat die iLVL232 spullen?
Volgens 'rawr' zou ik geloof ik als beste de iLVL245 pants doen en op 2 de iLVL232 pants als 1 niet lukt,
als het goed is checkt dat progje toch wat de beste upgrade total/per badge is?
Vanavond ook idd die 80 only normal runs doen
Btw wat is voor een blood DK een normale % damage die van melee (white dmg) komt?
We hadden er toen 1 die deed 55% van zn totale damage aan melee swings

Btw hoe werkt dat enchanten? Heb een low lvl char met enchanting, en voor die enchants kun je armor vellum kopen zodat je de enchant kunt 'opslaan' en op andere char dan scrollen.
Maar hoe gaat dat bij hogere lvl enchants?
En door het doolhof ben ik er nog neit achter wat nou aardige enchants zijn voor mensen op een budget (lees max 10-20 gold max per enchant ofzo)
Of is het beter gewoon helemaal te wachten met enchanten tot ik echt degelijke gear pieces heb.
Heb niet echt zin om al mn opgespaarde gold (koop nooit wat) te verbruiken voor 1 item ofzo lol

Verwijderd
ja dat ben ik helemaal met je eens daar worden de mensen die veel effort in groepsgewijs slopen van een baas een beetje in tekort gedaan maar je krijgt dan niet zomaar een mount het is wel Invinceble!! het paard dat arthas als jongetje kreeg,verongelukte,ressurecte en schijnbaar muteerde (vleugels) das wel een stukje lore wat je daar kan halen!Mektheb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:19:
[...]
Wat ik dan wel weer jammer vindt, is de mount die je krijgt van de lichking heroic 25man ziet er exact het zelfde uit alleen dan wel flesh en blood zegmaar en is imho nog minder mooi dan die je kan kopen.
Beetje afgezaagde reward dan voor de pro's
Maar verder ben benieuwd waar dit heen gaat en
wat die kost ik ga voor de 59,95waarom omdat ze het er voor kunnen vragen.
[...]
ok, daar ben ik zelf wel voor vaak zien tabards er erg lelijk uit of cloack's ook.
Zou wel nice zijn als je gewoon je eigen dingen kan ontwerpen tegen een prijs om zo je char aan te kleden.
zo moeilijk moet dat voor Blizzard niet zijn.
We wachten op de toekomst
maar kwa looks helemaal met je eens.. oeh 59.95 vind ik aardig prijzig voor een digitaal paardje en ja ik weet wel zeker dat ze dat met gemak kunnen vragen haha maarja aan de andere kant word ie dan ook niet al te common dan..
@ Kees ja over die Cloakovers heb ik een stukkie gelezen idd! zag dr echt vet uit met zo dat logo van je factie eroverheen
verder trouwens nog niks over gehoord en de aankondiging van die celestial steed kwam dan ook als een heuse verassing,had eerst die cloakovers verwacht maarja die komen hopelijk ook over niet al te lange tijd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 13:29 ]
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Meeste enchants die goed zijn voor je gear met mats kosten je toch wel 150g per enchant, en als je geen gems hebt en die moet kopen met honor of laten maken of op ah kosten je ook rond de 190g 200g per gem ( epic gem )
Kortom enchants zijn vaak erg prijzig tenzij je cheaper ones neemt ofc maar wat wel slechter is
Kortom enchants zijn vaak erg prijzig tenzij je cheaper ones neemt ofc maar wat wel slechter is
Ja tuurlijk snap ik dat de duurste enchants beter zijn dan de goedkope 
Maar het lijkt mij redelijk zinloos om duizend G te verspillen aan blue lvl 187 gear... die ik zsm toch vervang
(of epic ilvl 200 zelfde verhaal)
Wat ik dus zoek zijn enchants die good value for money zijn
Wat betreft gems, ben JC (en heb nu mn trinklets met de JC stam gem (160stam en 110stam))
En weet dat epic gems mijn nog te duur zijn,
stapje eronder kost het opeens 10g per stuk
nou dan laat die paar stats voor nu nog maar even,
wil eerst HC 5mans kunnen doen, nog niet lich king himself op heroic25 he
Maar het lijkt mij redelijk zinloos om duizend G te verspillen aan blue lvl 187 gear... die ik zsm toch vervang
Wat betreft gems, ben JC (en heb nu mn trinklets met de JC stam gem (160stam en 110stam))
stapje eronder kost het opeens 10g per stuk
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Ik zou zelf pas je gear echt goed maken en enchanten etc als je alles 232+ hebt of 219+JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:30:
stapje eronder kost het opeens 10g per stuknou dan laat die paar stats voor nu nog maar even,
wil eerst HC kunnen doen, nog niet lich king himself op heroic25 he
dan is het het wel waard
Hey! Welkom op Nagrand, ik zit daar ook met een paar rl buddies.JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:21:
Wow dagboek
Vind het echt tof
Wij zijn van plan om binnenkort de guild wat om te vormen naar een casual (2 raiddays per week) 10 man only raid guild. En we zoeken nog een extra tank.
Moest je interesse hebben, men ingame character is Highbeard.
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
JBplap,JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:30:
stapje eronder kost het opeens 10g per stuknou dan laat die paar stats voor nu nog maar even,
Ik zit ook op Nagrand-EU in een casual raiding guild.
Zie ook m'n signature.
Greetz,
BornFlippy
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
De gemiddelde non-DW DK komt rond de 25% auto-attack uit. DW DKs zitten meestal in de buurt van de 28%. Soms zal haste/raidbuffs dit percentage verhogen, maar dat zal zeker geen extra 5% of meer zijn. Oftewel, een DK met 55% auto-attack zit gigantisch te slacken en verdient een schopJBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:26:
[...]
Btw wat is voor een blood DK een normale % damage die van melee (white dmg) komt?
We hadden er toen 1 die deed 55% van zn totale damage aan melee swings![]()
Btw hoe werkt dat enchanten? Heb een low lvl char met enchanting, en voor die enchants kun je armor vellum kopen zodat je de enchant kunt 'opslaan' en op andere char dan scrollen.
Maar hoe gaat dat bij hogere lvl enchants?
En door het doolhof ben ik er nog neit achter wat nou aardige enchants zijn voor mensen op een budget (lees max 10-20 gold max per enchant ofzo)
Of is het beter gewoon helemaal te wachten met enchanten tot ik echt degelijke gear pieces heb.
Heb niet echt zin om al mn opgespaarde gold (koop nooit wat) te verbruiken voor 1 item ofzo lol
@Enchants: enchants kopen voordat je lvl 80 bent zou ik niet aanraden (zeker niet met een dergelijk budget). Verder zou ik alleen enchants mikken op fatsoenlijke gear (lees: T9 en hogere kwaliteit). Overigens is het meestal velen malen goedkoper om zelf de mats te regelen (disenchanter mee hebben in je heroic b.v.) en in trade op zoek te gaan naar een Enchanter met de belofte een "tip" te geven (meestal zijn ze met 10-20g al blij).
Moraal van het verhaal: zorg dat je op lvl 80 random heroics doet en hoop dat je disenchant materials wint van de random drops. Daarna handmatig een enchanter opzoeken in trade, kleine beloning geven en je bent weer blij
T9 is de iLVL232 gear die je van triumphs kan kopen. Er zijn geen iLVL245 pants die je van triumphs kan kopen. iLVL245 "kleren" komt van toc25, of in het geval van T9.5 (de iLVL245 versie van T9) moet je een token van toc25 halen of in VoA25 de boss Toravan(sp?) verslaan.JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:26:
[...]
T9 = ?
Is dat die iLVL232 spullen?
Volgens 'rawr' zou ik geloof ik als beste de iLVL245 pants doen en op 2 de iLVL232 pants als 1 niet lukt,
als het goed is checkt dat progje toch wat de beste upgrade total/per badge is?
De enige iLVL245 "kleren" die je kunt kopen zijn een head slot of shoulder slot. Als ik mij niet vergis heb ik voor mijn protection paladin van triumphs de iLVL232 (T9) shoulders/chest/hands/legs gekocht en de iLVL245 head. Verder is er wel een iLVL245 ring en trinket te halen van triumphs.
Thanks all 
Dit topic gaat wel hard zeg
@Cleetje
Ben gister 80 gedingd (en 2 HC 5mans gedaan)
Vanavond de eerste avond volledig als 80 zeg maar
De 'dure' enchants wou ik sowieso nog even mee wachten, maar had zoiets van als ik voor niet al te veel geld al iets er op kan zetten dat HC net ff iets makkelijker gaat tot ik daar een paar pieces uit heb dan zou dat al helpen.
Wbt professions hebben we wel een enchanter in guild, maar hoe krijgt hij dat op mijn soulbound gear?
Moet dat met een vellum? Zo ja hoe kom ik daar aan? Die dusts enzo krijg je van disenchanting dat weet ik, maar daarna?
Ik ben crit immune, maar sommige groepen hebben liever een totale overgeared tank
ipv een nieuwe 80
Wat betreft raid guilds, zijn jullie horde of alliance? (ik ben horde)
Ik houd het in gedachten, maar ik wil eerst zelf ff mn gear omhoog krikken want ik wil niet het gevoel hebben dat mijn load door anderen gedragen word
1 uit het casual guild heeft me toen eens geboost, maar vond het maar niks, wil er zelf wat voor doen
@deTwisj, duidelijk met die gear
rawr gaf iig aan dat mijn pants het meest van een upgrade vooruit gingen, zal eens kijken of ik dan die i232 vanavond kan kopen, die badges farmen gaat wel makkelijk dus wat dat betreft zal het gearen wel gaan lukken. Je krijgt er toch 2 per random (behalve de 1e die krijg je 2 frost) en dan nog 1 voor elke boss?
@Cleetje
De 'dure' enchants wou ik sowieso nog even mee wachten, maar had zoiets van als ik voor niet al te veel geld al iets er op kan zetten dat HC net ff iets makkelijker gaat tot ik daar een paar pieces uit heb dan zou dat al helpen.
Wbt professions hebben we wel een enchanter in guild, maar hoe krijgt hij dat op mijn soulbound gear?
Moet dat met een vellum? Zo ja hoe kom ik daar aan? Die dusts enzo krijg je van disenchanting dat weet ik, maar daarna?
Ik ben crit immune, maar sommige groepen hebben liever een totale overgeared tank
Wat betreft raid guilds, zijn jullie horde of alliance? (ik ben horde)
Ik houd het in gedachten, maar ik wil eerst zelf ff mn gear omhoog krikken want ik wil niet het gevoel hebben dat mijn load door anderen gedragen word
1 uit het casual guild heeft me toen eens geboost, maar vond het maar niks, wil er zelf wat voor doen
@deTwisj, duidelijk met die gear
rawr gaf iig aan dat mijn pants het meest van een upgrade vooruit gingen, zal eens kijken of ik dan die i232 vanavond kan kopen, die badges farmen gaat wel makkelijk dus wat dat betreft zal het gearen wel gaan lukken. Je krijgt er toch 2 per random (behalve de 1e die krijg je 2 frost) en dan nog 1 voor elke boss?
Enchants op soulbound gear gebeurt gwn via trade. Onderaan heb je vakje 'will not be traded'. Daar zet je dan je gear en klaar =)JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:34:
Thanks all
The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.
Je geeft de enchanter je materialen door trade te gebruiken, vervolgens nogmaals trade maar dan sleep je het item waar je een enchant op wilt hebben naar het onderste schermpje (this item will not be traded), en dan druk je op trade. De enchanter zet er de enchant op, drukt op trade, jij ook en je hebt de enchant op je item.JBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:34:
Hier kon uw advertentie staan
OMG Die mount

Maar.. hij zal wel een paar centen gaan kosten natuurlijk, tenzij het de bedoeling is van Blizzard dat heel Dalaran met die mount staat te afk'en.
Maar.. hij zal wel een paar centen gaan kosten natuurlijk, tenzij het de bedoeling is van Blizzard dat heel Dalaran met die mount staat te afk'en.
Imo is het hetzelfde als goud kopen voor geld ^^ Epeen met een hoge nerd waarde imoRichardvdD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:57:
OMG Die mount![]()
Geld uitgeven voor pixels doe ik alleen als het een goeie game is
[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 15-04-2010 15:08 ]
Dus.... je gaat het doen?SpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:08:
[...]
Imo is het hetzelfde als goud kopen voor geld ^^ Epeen met een hoge nerd waarde imo
Geld uitgeven voor pixels doe ik alleen als het een goeie game is
Ik zit er wel over na te denken, maar ik wil eerst ffkes een prijskaartje zien.
BTW, hij stond heel even al op de chinese store. Mja hijs alweer weggehaald.
Ik bedoel meer dat ik iets dergelijks nooit zou kopen, ook die stomme vanity pets niet.Thasquealer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:09:
[...]
Dus.... je gaat het doen?
Ik zit er wel over na te denken, maar ik wil eerst ffkes een prijskaartje zien.
BTW, hij stond heel even al op de chinese store. Mja hijs alweer weggehaald.
Echt geldverspilling eerste plank. Het voegt totaal niets toe vind ik
Je hoeft niet op trade te drukken voor de enchant is gezetNitroglycerine schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:39:
[...]
Je geeft de enchanter je materialen door trade te gebruiken, vervolgens nogmaals trade maar dan sleep je het item waar je een enchant op wilt hebben naar het onderste schermpje (this item will not be traded), en dan druk je op trade. De enchanter zet er de enchant op, drukt op trade, jij ook en je hebt de enchant op je item.
Maar dit is wel hoe het werkt idd.
En wat betreft enchanten alleen op 232+ gear... je hebt de enchants harder nodig op lagere gear dan op hogere gear... van de meeste enchants heb je 2 varianten een goedkope en een dure. Zet de goedkope op je lage ilvl gear en de dure op je betere gear.
Ga daily quests doen zodat je snel wat geld hebt om te gemmen en te enchanten.
Mochten mensen klagen in een heroic over je gear, niet naar luisteren en lekker doorgaan! Als je leaved kost het je een half uur wachten. De eerste heroics tankte ik ook met 23k buffed de eerste naxx 10 man met 26 of 27k buffed!
Tanks zijn vrij zeldzaam in de wereld, maak daar dan dus ook gebruik (misbruik) van
Mijn eerste tankactie op paladin was ook met 20khp, en daar heb ik gewoon HoL HC mee gecleared zonder te rennen hehe. Maarja.. dat was December 2008Ossi schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:12:
[...]
Je hoeft niet op trade te drukken voor de enchant is gezet
Maar dit is wel hoe het werkt idd.
En wat betreft enchanten alleen op 232+ gear... je hebt de enchants harder nodig op lagere gear dan op hogere gear... van de meeste enchants heb je 2 varianten een goedkope en een dure. Zet de goedkope op je lage ilvl gear en de dure op je betere gear.
Ga daily quests doen zodat je snel wat geld hebt om te gemmen en te enchanten.
Mochten mensen klagen in een heroic over je gear, niet naar luisteren en lekker doorgaan! Als je leaved kost het je een half uur wachten. De eerste heroics tankte ik ook met 23k buffed de eerste naxx 10 man met 26 of 27k buffed!
Tanks zijn vrij zeldzaam in de wereld, maak daar dan dus ook gebruik (misbruik) van
Same here! Ben eergister ook 80 gedinged op mijn pally! En heb ook al 2 HC's getanked ermee (nexus en UK). De nexus groep had ik wel moeite met threath, maar wat wil je met een 5K dps warrior die full aoe'ed en hetzelfde met een 4,5K druidJBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:34:
Verder heb ik de breastplate of the white knight als chest aangeschaft en de saronite swordbreakers voor mijn wrist. Meteen 2 dikke i245 upgrades
Vanavond eens ToC normal doen voor de trinket en een hoop dungeons voor de triumphs.
Hoop toch wel binnen niet al te lange tijd over de 30K selfbuffed te zitten! Nu is het een magere 24K geloof ik...
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Het maakt me niks uit of die nu 20 of 100 euro is, ik koop hem wel 
Bedoel ik wil ook me ironbound nog hebben, en me guild cant be arsed er heen te gaan dus ik betaal ingame 25k aan een guild en die gaat me er door heen loodsen
, is ook een soort van betalen voor iets wat je graag wilt.
Vindt het prima zolang het geen gear is, als je bv 100euro best ingame wapen kan krijgen dan is het niet goed maar een haar kleur of tabardje of mountje prima
Bedoel ik wil ook me ironbound nog hebben, en me guild cant be arsed er heen te gaan dus ik betaal ingame 25k aan een guild en die gaat me er door heen loodsen
Vindt het prima zolang het geen gear is, als je bv 100euro best ingame wapen kan krijgen dan is het niet goed maar een haar kleur of tabardje of mountje prima
En ik denk dat je niet de enige zult zijn Mek.
Het is net wat een gek er voor geeft, in dit geval een WoW gek
Het is net wat een gek er voor geeft, in dit geval een WoW gek
CoolNG00 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:16:
[...]
Same here! Ben eergister ook 80 gedinged op mijn pally! En heb ook al 2 HC's getanked ermee (nexus en UK).
Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden hoe de gearing gaat, post eens armory linkje als je wil?
Zal die van mij posten als ik thuis ben, advies daarover is ook welkom; maar weet zelf al wel dat elk slot nog geupgrade moet worden
Nu een screenshot maken en dan steeds 1 week later weer
Wbt talents, ik heb nu de lvling build met 3/5 reckoning(?) zou het veel voordeel opleveren die om te zetten in DG+DI?
Heb alleen wel door dat de wow dagen veel te kort zijn
- Heb mining, en er is wel een alchemist in guild dus kan dan wel aan Titan komen, die swordbreakers idd wel nice.
Alleen crusader orbs zijn nog steeds een aardige kosten post dan.
- Daily JC quest om recipes te kunnen kopen
- Ben Alu'ak aan het doen voor fishing pole

- Random HC for frost
- Random HC for gear
etc etc
Haha kort rekensommetje:
16 saronite ore per titan bar (8 bars, 2 per bar)
3 titan bar per titansteel
8 titansteel nodig voor bracers
----
384 Saronite ores, lol dat duurt wel ff met minen haha
[ Voor 8% gewijzigd door JBplap op 15-04-2010 15:52 ]
Bij mij op de server is een tijd terug 1 van de topguilds aan alliance uit elkaar gedonderd… Die hebben met de overgebleven mensen een guildje gemaakt. Sinds vorige week voorzien ze in de behoefte van sommige mensen om mounts en achievements te halen. Ze nemen 1 iemand mee naar Ulduar10 en togc10 voor de mounts, 0 light, Algalon, en weet ik veel wat nog meer voor een pro achievements en goodies.
Er staan geen prijzen bij, maar het zal niet weinig kosten. Ik zag in hun forumtopic al dat er mensen zijn die hiervoor een faction change en server transfer over hebben… Wat de hel?!
Net als een mount of pet voor Euro’s, wow…
Ik ben zelf sowieso niet bezig met Achievements, pets, mounts titels... ik wil gewoon met wat mensen samen doelen halen door teamwork. Dat is het spelletje voor mij. Als de lelijkste headpiece ooit zorgt dat ik beter mijn rol kan vervullen, of ik een jurk aan moet als male character... so be it, kan ik niet mee zitten! De enige keer dat ik een pet gebruik is als er een gevecht is waarbij ik mezelf moet markeren, zodat de rest weet waar ze heen moeten.
Er staan geen prijzen bij, maar het zal niet weinig kosten. Ik zag in hun forumtopic al dat er mensen zijn die hiervoor een faction change en server transfer over hebben… Wat de hel?!
Best wel sick als je het mij vraagt. Of je zwemt gewoon in het geld...Mektheb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:19:
Het maakt me niks uit of die nu 20 of 100 euro is, ik koop hem wel
Ik ben zelf sowieso niet bezig met Achievements, pets, mounts titels... ik wil gewoon met wat mensen samen doelen halen door teamwork. Dat is het spelletje voor mij. Als de lelijkste headpiece ooit zorgt dat ik beter mijn rol kan vervullen, of ik een jurk aan moet als male character... so be it, kan ik niet mee zitten! De enige keer dat ik een pet gebruik is als er een gevecht is waarbij ik mezelf moet markeren, zodat de rest weet waar ze heen moeten.
Ik vind achievements en alle bijkomende zaken wel leuk om te halen, maar ik ga daar echt geen euro's tegenoverzetten thoughhulkie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:54:
Bij mij op de server is een tijd terug 1 van de topguilds aan alliance uit elkaar gedonderd… Die hebben met de overgebleven mensen een guildje gemaakt. Sinds vorige week voorzien ze in de behoefte van sommige mensen om mounts en achievements te halen. Ze nemen 1 iemand mee naar Ulduar10 en togc10 voor de mounts, 0 light, Algalon, en weet ik veel wat nog meer voor een pro achievements en goodies.
[...]
Best wel sick als je het mij vraagt. Of je zwemt gewoon in het geld...
Die bird mount van die druid quest, tis echt een schande dat dat ding niet kan vliegen... Het is een vogel.. er zitten vleugels op.. maar vliegen hoooomaar!
Terwijl een verotte bot-eend wel kan vliegen >_<
[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 15-04-2010 15:57 ]
Mijn armory link is: quelthor - Twisting NetherJBplap schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:49:
[...]
Cool
Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden hoe de gearing gaat, post eens armory linkje als je wil?
Zal die van mij posten als ik thuis ben, advies daarover is ook welkom; maar weet zelf al wel dat elk slot nog geupgrade moet wordenmaar is leuk om de progress te zien.
Nu een screenshot maken en dan steeds 1 week later weer
Wbt talents, ik heb nu de lvling build met 3/5 reckoning(?) zou het veel voordeel opleveren die om te zetten in DG+DI?
Heb alleen wel door dat de wow dagen veel te kort zijn![]()
- Heb mining, en er is wel een alchemist in guild dus kan dan wel aan Titan komen, die swordbreakers idd wel nice.
Alleen crusader orbs zijn nog steeds een aardige kosten post dan.
- Daily JC quest om recipes te kunnen kopen
- Ben Alu'ak aan het doen voor fishing pole2 dailies
- Random HC for frost
- Random HC for gear
etc etctijd is zo op
Haha kort rekensommetje:
16 saronite ore per titan bar (8 bars, 2 per bar)
3 titan bar per titansteel
8 titansteel nodig voor bracers
----
384 Saronite ores, lol dat duurt wel ff met minen haha
Moet nog het een en ander gebeuren aan mijn pally maar dat komt wel goed
Ik doe niet hardcore wowen dus de progressie zal miss wat traag zijn haha! (Zit veel bij mijn vriendin
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Mja ik heb 3 accounts en gebruik er 2 activehulkie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:54:
[...]
Best wel sick als je het mij vraagt. Of je zwemt gewoon in het geld...
Dan maar geen extra TB in me server ( heb al 8tb )
Ziekelijk, tijd genoeg gehad om frostmourne te halen?Kees schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:21:
Ik hou ervan om de gearscore addon voor de gek te houden. Vandaag ook even gedaan met wtfismygearscore.com. Gevolg: hier sta ik nu op nr 20
Hoelang heb je er over gedaan?
Is niet echt ziek hoor. We raiden gewoonlijk 1-3 avonden per week van 20:00-23:30, en zodra je heroic modes doet stromen de shards binnen. Kwestie van een goede guild.Thasquealer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:30:
[...]
Ziekelijk, tijd genoeg gehad om frostmourne te halen?
Hoelang heb je er over gedaan?
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Goeie guild is inderdaad al de halve wegKees schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:34:
[...]
Is niet echt ziek hoor. We raiden gewoonlijk 1-3 avonden per week van 20:00-23:30, en zodra je heroic modes doet stromen de shards binnen. Kwestie van een goede guild.
maar nice man
Mooi spul hoorKees schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:34:
[...]
Is niet echt ziek hoor. We raiden gewoonlijk 1-3 avonden per week van 20:00-23:30, en zodra je heroic modes doet stromen de shards binnen. Kwestie van een goede guild.
Die Celestial Steed is wel heel erg gaaf hoor. Ik denk dat ik in een moment van zwakte ook wel eens een tripje naar de Blizzard Store zou overwegen... Ware het niet dat ik een Druid ben... En dus een instant Flightform heb...
Mini-XT daarentegen... Midden in een raid "No no no no no no no no!" horen zal toch minstens een week grappig blijven
M'n Brewpanda ziet het licht ook nog geregeld, dus dat zit wel goed
Mini-XT daarentegen... Midden in een raid "No no no no no no no no!" horen zal toch minstens een week grappig blijven
M'n Brewpanda ziet het licht ook nog geregeld, dus dat zit wel goed
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Alleen nadeel is je kan niet betalen met paypal / moneybookers / ideaal dus je moet wel een CC of MAestro ofzo hebben.
Leuk. Trouwens veel EU in de top. Lijkt me dat daar toch de serieuze raid guilds zitten..Kees schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:21:
Ik hou ervan om de gearscore addon voor de gek te houden. Vandaag ook even gedaan met wtfismygearscore.com. Gevolg: hier sta ik nu op nr 20
Wel een fijne site. Geen addon nodig.. en gewoon af en toe checken hoeveel puntjes je omhoog bent gegaan.
Rogue is nu al 5398 en is een alt van zo'n maand op 80 geloof ik.. Hunter zit nu net iets boven de 5800.
Edit: Oh rogue is al zo'n 1,5 maand 80 (26/02/10). Resto Druid zit op 5324.. zegt niks meer tegenwoordig..
[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 15-04-2010 17:43 ]
Hebben jullie problemen met connecten? op het techforum van Blizzard is het volgende draadje erover:
http://forums.wow-europe....tId=131993924200&sid=1#59
Vreemd
Vreemd
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
alles werkt prima hierSpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:05:
Hebben jullie problemen met connecten? op het techforum van Blizzard is het volgende draadje erover:
Vreemd
Linkje naar mijn armory:
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
Gear moet een hoop aan gebeuren maar dat gaan we dus nu doen
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
Gear moet een hoop aan gebeuren maar dat gaan we dus nu doen
Had ik maar een credit card
. Die mount is wel erg tof, past goed bij m'n Spectral Tiger, en geeft me weer een beetje zin om m'n subscription te verlengen.
[ Voor 7% gewijzigd door London op 15-04-2010 18:40 ]
Tesla M3LR '21
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Hijs te koop voor 20 euro.
lukt me alleen niet met een mastercard, zegt constant het niet lukt
lukt me alleen niet met een mastercard, zegt constant het niet lukt
lol er is nu zelfs al een wachtrij van 45 minuten voor je kan betalen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Yup 45 min en que van 5000 mensen en 49% stock.
Daarom kon ik hem dus niet kopen
crappy store laat de wachttijd enz niet zien met chrome
Daarom kon ik hem dus niet kopen
crappy store laat de wachttijd enz niet zien met chrome
[ Voor 25% gewijzigd door Mektheb op 15-04-2010 19:16 ]
Dat ding wordt de nieuwe CoS mount, wedde? ;-)Zertaxka schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:12:
lol er is nu zelfs al een wachtrij van 45 minuten voor je kan betalen.
Die 40% stock hoef je niet serieus te nemen hoor als het enkel pixels betreft. Wat een slimme zet van Blizz$rd trouwens dit.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Hey GoT ik post hier mijn RaF recruitment message van de wow forums omdat ik nog weinig reacties heb.
Always wanted to have this certain class to lvl 60
maybe a new main for cataclysm *(like myself)*
playing alliance for 2 years and wanna try horde now?
This is your chance !
Im looking for a Recruit a friend,
the service that boosts your exp through mobs and quests with 300% till lvl 60.
For cataclysm i want to have a new main ready, but since i cant decide which class yet im looking to lvl 2 or more! (ugh shaman or mage)
This is what you can get if you RaF with me AND YOU PROVIDE THE ACCOUNT!!
- 4x 20 slot bags
- if we lvl 1 char to 60: 2000g (enough for skills , lvl 20 ,40 and 60 mount)
- if we lvl 2 chars to 60: 5000g
-If you buy a 2 month gamecard so i can claim the new passenger flying mount: 20.000g
- ofcourse you will get a class of youre choice to lvl 60.
Requirements:
age 18+
speak/write decent english
playtimes: 09:00 am - 16:00 pm ( only need 2-4 days to reach lvl 60, perfect if you're a week off)
Hope i gave enough information, if not here's my msn:
me_pim[at]hotmail[dot]com
or just contact me ingame on zenedar horde: Tusktooth
Always wanted to have this certain class to lvl 60
maybe a new main for cataclysm *(like myself)*
playing alliance for 2 years and wanna try horde now?
This is your chance !
Im looking for a Recruit a friend,
the service that boosts your exp through mobs and quests with 300% till lvl 60.
For cataclysm i want to have a new main ready, but since i cant decide which class yet im looking to lvl 2 or more! (ugh shaman or mage)
This is what you can get if you RaF with me AND YOU PROVIDE THE ACCOUNT!!
- 4x 20 slot bags
- if we lvl 1 char to 60: 2000g (enough for skills , lvl 20 ,40 and 60 mount)
- if we lvl 2 chars to 60: 5000g
-If you buy a 2 month gamecard so i can claim the new passenger flying mount: 20.000g
- ofcourse you will get a class of youre choice to lvl 60.
Requirements:
age 18+
speak/write decent english
playtimes: 09:00 am - 16:00 pm ( only need 2-4 days to reach lvl 60, perfect if you're a week off)
Hope i gave enough information, if not here's my msn:
me_pim[at]hotmail[dot]com
or just contact me ingame on zenedar horde: Tusktooth
Die 49% stock klopt niet. Toen ik hem kocht (ik was nummer 20 in de rij) stond hij al op 49%. Nu, 50,000 mensen later, staat hij nog steeds op 49%.
Slimme zet inderdaad, en de mount is gelijk een stuk minder uniek haha, de hele server begint er vol mee te raken. Wel leuk, hij geldt voor je account dus ik heb nu 10 chars met die mount, haha.
En dit is een hele mooie zet van Blizzard. Rond deze tijd komen altijd de jaarcijfers uit van bedrijven toch? Misschien wilde Blizzard nog iets meer omzet genereren
Zou het leuk vinden als ze ook in 10 HC zouden droppen
Slimme zet inderdaad, en de mount is gelijk een stuk minder uniek haha, de hele server begint er vol mee te raken. Wel leuk, hij geldt voor je account dus ik heb nu 10 chars met die mount, haha.
En dit is een hele mooie zet van Blizzard. Rond deze tijd komen altijd de jaarcijfers uit van bedrijven toch? Misschien wilde Blizzard nog iets meer omzet genereren
Helaas droppen die shards alleen in 25 manKees schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:34:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door Divak op 15-04-2010 19:41 ]
Allemachtig, ik zie nu 2 mensen met die nieuwe Celestial Steed voor me staan en ik kan nu niet echt zeggen dat ik hem mooi vind... Smaken verschillen zullen we maar zeggen
.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ja dit brengt Blizz wel een paar miljoentjes in het laadje..
Maar het speciale is er wel af.. vind em nu iets minder mooi.
Maar het speciale is er wel af.. vind em nu iets minder mooi.
Ja en daarom koop ik hem wel een keer op een later momentSpoTs schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:16:
[...]
Dat ding wordt de nieuwe CoS mount, wedde? ;-)
Logde in om maar even op de Dalaran flight path area te kijken.
En man wat is het een kleine mount. Dat valt me dus echt tegen.
InderdaadDricus schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:38:
Allemachtig, ik zie nu 2 mensen met die nieuwe Celestial Steed voor me staan en ik kan nu niet echt zeggen dat ik hem mooi vind... Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Zertaxka op 15-04-2010 19:41 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Snap er niks van de CC gegevens pakt hij niet of iets anders lukt niet krijg de heletijd error, go back and try again.
Maar verder niks
Maar verder niks
- SinergyX
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 18:10
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
Ligt die hele blizz store er nu uit? Kan niet eens verbinding maken
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
10k gold is een koopje. Ik zou hem ook wel kunnen giften aan iemand, maar als ik dat in /2 doe wordt dat denk ik niet gewaardeerd en zal dat wel een report/ban opleverenVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:50:
heb em net gekocht voor 10k gold , iemand was zo gek voor me de 25e te betalen
[19:32:17] [W From] [Supspammer]: make portal dala
[19:32:19] [Supspammer] has invited you to join a group.
Dat hij in een vliegtuig over ijsland moge vliegen !
[19:32:19] [Supspammer] has invited you to join a group.
Dat hij in een vliegtuig over ijsland moge vliegen !
Lees m'n [sub] op fok 'ns nagaRichardvdD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:54:
[...]
10k gold is een koopje. Ik zou hem ook wel kunnen giften aan iemand, maar als ik dat in /2 doe wordt dat denk ik niet gewaardeerd en zal dat wel een report/ban opleveren
Tesla M3LR '21
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Grrr sta je voor in de Que, payment error bla bla bla 15min en back in de que..
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Ah store doet het nu, met queue
Ga me toch niet vertellen dat ik een actief account moet hebben om die mount te kopen? (word denk ik een kadootje).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan baal je dus.Mektheb schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:07:
Grrr sta je voor in de Que, payment error bla bla bla 15min en back in de que..
Wat ik BTW niet echt kan bevatten is, dat mensen 20 euro willen betalen voor een mount... Ik bedoel ok, leuk lkkr snel, sneller dan andere mounts, maar dan alsnog. 20 euro voor een mount! Je kan er ingame ook gewoon 1 kopen. Kost minder... Vooral als je al iets van 6k gold kan kopen voor 12 pond? Of het gewoon kan verdienen en dus gratis is?
Verwijderd
niet sneller dan andere mounts.. Het is alleen 310% flying als je al een andere 310% hebt en die zijn niet zo makkelijk te krijgen
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
Tijd kost geld, geld is tijd. Als ik 4-5 uur bezig ben met xx k gold binnen te halen, is 20 euro voor mij niets (afaik is enige 310% die je kan kopen die van Wyrmrest).
En er loopt een stock left meter, dus het lijkt een limited edition te gaan worden, als ik ergens aan verslaafd ben.. limited editions
En er loopt een stock left meter, dus het lijkt een limited edition te gaan worden, als ik ergens aan verslaafd ben.. limited editions
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2010 20:25 ]
Waar is die stock left meter dan?
Ik vind het btw nog steeds onzin, maarja, ben ook nog maar net aan WoW dus miss vat ik dit soort dingen gewoon nog niet goed genoeg
Ik vind het btw nog steeds onzin, maarja, ben ook nog maar net aan WoW dus miss vat ik dit soort dingen gewoon nog niet goed genoeg
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
48% of stock left, staat op de queue van payment.
Ik heb diverse games gewoon opnieuw gekocht omdat ze weer eens met een limited edition uit kwamen, of er zaten bonus goodies in latere versies
Ik heb diverse games gewoon opnieuw gekocht omdat ze weer eens met een limited edition uit kwamen, of er zaten bonus goodies in latere versies
Goed om te zien dat er hier ook mensen in de verkooptruc van Blizzard trappen
. Die stockmeter is puur om mensen over te halen tot het doen van een impulsaankoop (Me included
).
Tesla M3LR '21
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Jaaa, goeie verkooptruc
Hmm, US store werkt nog wel
Jaaa, goeie verkooptruc
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2010 20:54 ]
Verwijderd
Ik doe meestal nooit mee aan zulke nutteloze aankopen, maar damn, Blizzard haalt met een mount als deze wel heel veel; "Ik koop nooit zulke shit" mensen over de streep...
Snel genezen hier, zoveel lopen er op Al'Akir al rond. Maar tis wel leuk gold verdienen. 2 guildies wouden die mount maar hadden geen credit card. Koop ik voor beide een mount en betalen zij mij met gold.Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:42:
Ik doe meestal nooit mee aan zulke nutteloze aankopen, maar damn, Blizzard haalt met een mount als deze wel heel veel; "Ik koop nooit zulke shit" mensen over de streep...
- Mektheb
- Warcraft
- Mmog
- Battlenet
- World Of Warcraft
- Activision Blizzard
- Blizzard
Mja ik sta nog steeds in de que, maar de vorige x ik klaar was met die que pakte hij de dingen niet heletijd error please go back.
Tja er zijn nu erg veel mensen met die mount, maar hij staat wel ERG goed bij mijn Paladin
- SinergyX
____(>^^(>0o)>____
- Pc-game
- Mmog
- Games
- World Of Warcraft
- Blizzard
- Warcraft
ik stond 300ste ofzo, error.. poef, 30.00ste

Die van Wyrmrest is ook gewoon 280% hoor.SinergyX schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:24:
Tijd kost geld, geld is tijd. Als ik 4-5 uur bezig ben met xx k gold binnen te halen, is 20 euro voor mij niets (afaik is enige 310% die je kan kopen die van Wyrmrest).
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nou avondje zit erop...
Ff een rant...
Pff mijn casual leveling guild is toch wel erg casual...
De gasten die nu al tijden 80 zijn zouden mijn wel ff 'mee helpen' om HC te doen.
3 DPSers, dus steeds een random healer.
Nou ze waren veelal lang 80 en mooi in T9 sets etc...
Kwa damage kwamen ze alleen niet verder dan 1200-1600, hielp niet echt hard
+Ik zo van eeh? wut? jullie dps is niet echt super he?
- Ja betere gear kan ik niet vinden..
+ Moet volgens mij niet aan gear liggen joh, houd je wel vast aan je rotation?
- Nee man, ik druk gewoon een knop in als ik zin heb
+ Ah oke
Ook de ret pally daar 40% melee damage lol
Al met al zelf nog wel ff gearen naar iets normaals (alleen ilvl200 red sword of courage) wel 2 T9 set pieces gekocht met de badges van vandaag en gisteren. Daar wel even een gem ingestop
had toch nog net een paar goede epics liggen van het lvlen van mn JC my icy prism.
En dan idd maar kijken naar een iets serieuzere guild
Ff een rant...
Pff mijn casual leveling guild is toch wel erg casual...
De gasten die nu al tijden 80 zijn zouden mijn wel ff 'mee helpen' om HC te doen.
3 DPSers, dus steeds een random healer.
Nou ze waren veelal lang 80 en mooi in T9 sets etc...
Kwa damage kwamen ze alleen niet verder dan 1200-1600, hielp niet echt hard

+Ik zo van eeh? wut? jullie dps is niet echt super he?
- Ja betere gear kan ik niet vinden..
+ Moet volgens mij niet aan gear liggen joh, houd je wel vast aan je rotation?
- Nee man, ik druk gewoon een knop in als ik zin heb
+ Ah oke

Ook de ret pally daar 40% melee damage lol
Al met al zelf nog wel ff gearen naar iets normaals (alleen ilvl200 red sword of courage) wel 2 T9 set pieces gekocht met de badges van vandaag en gisteren. Daar wel even een gem ingestop
En dan idd maar kijken naar een iets serieuzere guild

Verwijderd
Oke, ik heb besloten om met me rogue wat meer te gaan focussen op PvP, maar nu heb ik dan ook de vraag wat is op het moment de betere spec om met rogue te pvpen.
Ben twee specs tegen gekomen een mut+prep spec en een HfB spec. Welke van de twee is beter, ik denk persoonlijk de mut+prep spec, omdat daat meer survivability in zit.
Dan had ik nog en vraag, na wat lezen heb ik gezien dat beide finishers worden gebruik (Envenom en evi) welke van de twee is nou het best in PvP?
Ben twee specs tegen gekomen een mut+prep spec en een HfB spec. Welke van de twee is beter, ik denk persoonlijk de mut+prep spec, omdat daat meer survivability in zit.
Dan had ik nog en vraag, na wat lezen heb ik gezien dat beide finishers worden gebruik (Envenom en evi) welke van de twee is nou het best in PvP?
Dit topic is gesloten.