Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Lief Dagboek,

Meh... ben nu een tijdje slechts social member in een leuke guild vanwege tijdgebrek om 3+ dagen/week te raiden, maar heb het eigenlijk wel gezien met casuallen zeg. De ene pug is nog erger dan de ander, waarbij je al haast blij moet zijn als je verder dan 4 bosses in ICC25 komt. Dieptepunt was een ICC25 raid waarbij net marrowgar neergelegd was toen ik gevraagd werd om te komen voor LK25... en vervolgens disbande die PUG omdat een tank "dc" was. Ugh, kingslayer 25 gemist voor 2 crappy frost emblems! :(

Lichtpuntje deze week was een aardige guild/alt ICC10 gisteren waarbij het in 2 uur 9 bosses neerleggen was, en nog makkelijk verder hadden kunnen gaan, maar helaas waren er mensen die moesten gaan. Hopelijk volgende week beter, anders toch maar serieus overwegen mn account aan de wilgen te hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe Arp en de Mace-spec voor Arms samen werken?

Battle stance + 2t9 = 16% Arp
5/5 Mace = 15% Armor ignore

Geeft dat
100 armor - 16% = 84 - 15% = 71.4 of
100 armor - 31% = 69

Ik kan daar nergens accurate info over vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32
Komt er gewoon bij, dus je houdt 69% armor over van de armor die je met arpen kan omzeilen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:32:
[...]

neem aan dat je lvl 70 bent? of 60 zelfs? in dat geval kan je idd lang wachten aangezien je heel wat spelers van jezelfde lvl bracket nodig hebt en de random bg finder zal je 9 vd 10 keer in een kleinere bg stoppen om de wachtijd te reduceren, Random bg wordt bij ons in de guild ook wel liefkozend Random SoTa Finder genoemd ..

op mijn realm is het wel redelijk balanced,Alliance beheerst voornamelijk AV,WG,IOC en EOTS en de horde wint de meeste AB en WSG matches tenzij je natuurlijk in een goed georganiseerde premade zit wat je kansen op succes aanzienelijk verhoogt :)

welke battlegroup zit je trouwens?
Ik ben indd lvl 70 met hunter, warrior en druide. BG ik dan niet samen met lvl 80érs? Of kom ik dan in een groep lager? Duurt het daarom langer?
Ik zit in battlegroup Cruelty - Crueldad.

Je zei dat jou server wel balanced is. Welke server/realm is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42
Ik speel ongeveer al 4 jaar wow als Alliance en ik heb het momenteel wel gezien met Alliance.
Daarom wil ik graag overnieuw beginnen op de server Saurfang als horde.
Ik dacht eraan om gelijk ook een nederlands talige guild te starten, ik heb hier al naar gezocht maar zover kan ik geen nederlands talige guild vinden op deze server. Doel van de guild wordt dan een social-casual-raiding-pvp guild. Eigenlijk van alles dus als het maar gezellig blijft.

Zelf ben ik als web programmeur in leer dus ik zal zelf ook voor een website zorgen, en nee geen free portal website maar een eigen geprogrammeerde website met eigen geprogrammeerde forum.

Als iemand hier interrese in heeft graag een PM sturen ingame of hier op tweakers en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Of stuur een email naar ryatzu@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:41
Ryatzu schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:13:
Ik speel ongeveer al 4 jaar wow als Alliance en ik heb het momenteel wel gezien met Alliance.
Ik dacht eraan om gelijk ook een nederlands talige guild te starten, ik heb hier al naar gezocht maar zover kan ik geen nederlands talige guild vinden op deze server. Doel van de guild wordt dan een social-casual-raiding-pvp guild. Eigenlijk van alles dus als het maar gezellig blijft.

Zelf ben ik als web programmeur in leer dus ik zal zelf ook voor een website zorgen, en nee geen free portal website maar een eigen geprogrammeerde website met eigen geprogrammeerde forum.

Als iemand hier interrese in heeft graag een PM sturen ingame of hier op tweakers en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Een goed idee natuurlijk om je eigen guild op te zetten, maar ik heb altijd mijn twijfels bij een guild gebaseerd op taal. Is het niet slimmer om mensen bij elkaar te zoeken met soortgelijke doelen (pvp, pve, casual, enz) of met soortgelijk niveau (sociaal of qua game skills)? Je beperken tot één taal zorgt er altijd voor dat je mensen buitensluit die misschien wel geweldig bij je guild zouden passen. Ik probeer je uiteraard niet tegen te houden, maar misschien wel iets om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geert1 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:19:
[...]

Een goed idee natuurlijk om je eigen guild op te zetten, maar ik heb altijd mijn twijfels bij een guild gebaseerd op taal. Is het niet slimmer om mensen bij elkaar te zoeken met soortgelijke doelen (pvp, pve, casual, enz) of met soortgelijk niveau (sociaal of qua game skills)? Je beperken tot één taal zorgt er altijd voor dat je mensen buitensluit die misschien wel geweldig bij je guild zouden passen. Ik probeer je uiteraard niet tegen te houden, maar misschien wel iets om over na te denken.
op mijn realm zit ook een nederlands talige guild Genaamd <Dutch Twilight> waarin onze GOTer Warsnor (en stiekeme meelezer Thornthar)zit,heb er inmiddels al meerdere guildies van ontmoet en mee samengespeeld en is een erg leuke en succ6volle guild..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een tijd lang een Nederlandstalige guild (mede)gerunt op Dragonblight - Alliance. Het is zeker mogelijk, maar de vijver waaruit je vist is gewoon een heel stuk kleiner dan bij een internationale guild.

Als je qua pvE gewoon 10mans wil doen moet het zeker mogelijk zijn om op redelijk niveau te raiden. Op 25mans wordt het gewoon al een stuk lastiger.

Ik speel zelf nu ongeveer 2 jaar in internationale guilds, en dat bevalt ook prima. Het gaat inderdaad meer om de instelling van mensen dan om de taal voor mij. Ik ken ook zat mensen die wel alleen bij dezelfde nationaliteit willen zitten. In ieder geval veel succes, ik hoop dat het allemaal goed uitpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ryatzu schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:13:

Zoiezo een nieuwe guild starten op een 'vreemde' server is lastig, zeker aangezien de meeste al in een ander guild zitten, of je krijgt het 'uitschot' van de server in jouw guild, en waarom zou iemand jouw guild joinen als deze al bij een (goed) guild zit, raid en/of aan pvp doet daar hun 'vrienden' zitten, wat biedt jij dan?

Laatst zag ik een nieuw guild op The Bronze Dragonflight, 10 man en een hoop lagere levels, 9dk's en 1 priest op lvl80 wat de naam was weet ik niet meer want de hele trade werdt volgespammed met recruit verhalen. Wat me ook opvalt is dat je 9 van de 10 keer nieuwe/levelende spelers krijgt en het enige dat die doen is zeiken om boosts, help dit/dat etc, ik denk niet dat je daar op zit te wachten.

Zeker op een nieuwe server zou ik eerst maar es een beetje rondkijken en eventueel zelf een guild joinen om daar maar te beginnen misschien dat je in een guild wel door kan groeien .

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:23:
[...]
op mijn realm zit ook een nederlands talige guild Genaamd <Dutch Twilight> waarin onze GOTer Warsnor (en stiekeme meelezer Thornthar)zit,heb er inmiddels al meerdere guildies van ontmoet en mee samengespeeld en is een erg leuke en succ6volle guild..
Deze lurker steekt ook ff z'n hand op als trotse <Dutch Twilight>-er :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Met een lvl 70 kom je in de hoogste BG toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:35:
Met een lvl 70 kom je in de hoogste BG toch?
Nee, die zitten een level bracket hoger.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Neelon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:37:
[...]

Nee, die zitten een level bracket hoger.
Ugh...dus ik moet 71 zijn om in de hoogste te komen...Vandaar dat het zo lang duurt een BG te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:34:
[...]

Deze lurker steekt ook ff z'n hand op als trotse <Dutch Twilight>-er :-)
ooow vertel? wie ben jij dan ingame haha? ben benieuwd miss kennen we elkaar al:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 13:15
razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:39:
[...]

Ugh...dus ik moet 71 zijn om in de hoogste te komen...Vandaar dat het zo lang duurt een BG te joinen.
Op een-na hoogste bracket, 71-79 is tegenwoordig oowk een bracket.
80 zit appart

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:40:
[...]
Hey.... Oldschool lightbringer ... Ben je horde of alli? :) heb daar nog steeds mn vanilla en BC main staan.
laatste keer dat ik keek waren de BG's naast AB en WSG gewoon uitgestorven.... en zal wss ook zo blijven sinds CN en Godless gewoon 90% van de server is....
Ik zit op Lightbringer, niet in Carpe of Godless, maar gewoon in Gathering :-) Dat CN en Godless 90% van de server is is natuurlijk onzin, het zijn 2 redelijk goede raid guilds (CN gewoon server 1ste, en godless 1 van de top 5) maar dat zijn nog maar bij elkaar 80 man van de bijna 10.000 die er op lightbringer zitten. in de battlegroup zitten 20 servers http://www.wowwiki.com/Battlegroup_EU_Cruelty/Crueldad dus dat mag ook het verschil niet maken.

Ik doe niet veel PVP maar als ik PVP doe op welk char dan ook van verschillende levels heb ik meestal binnen 5 mins een groep. Weet niet hoe dat op andere servers is aangezien ik daar niet zit.

als je overigens random doet heb je een groep binnen 30 seconden.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thasquealer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:04:
[...]

Op een-na hoogste bracket, 71-79 is tegenwoordig oowk een bracket.
80 zit appart
klopt en das maar beter ook hoor moet je je maar eens voorstellen dat je als newly dinged lvl 74 ineens tegenover een +1100 resilience geared iemand staat met een big ass wapen en een sadistische grijns op zn smoel haha..fijner om dat te delen met lvl genootjes :)
DrFlash schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:18:
[...]

Ik zit op Lightbringer, niet in Carpe of Godless, maar gewoon in Gathering :-) Dat CN en Godless 90% van de server is is natuurlijk onzin, het zijn 2 redelijk goede raid guilds (CN gewoon server 1ste, en godless 1 van de top 5) maar dat zijn nog maar bij elkaar 80 man van de bijna 10.000 die er op lightbringer zitten. in de battlegroup zitten 20 servers http://www.wowwiki.com/Battlegroup_EU_Cruelty/Crueldad dus dat mag ook het verschil niet maken.

Ik doe niet veel PVP maar als ik PVP doe op welk char dan ook van verschillende levels heb ik meestal binnen 5 mins een groep. Weet niet hoe dat op andere servers is aangezien ik daar niet zit.

Jep True! zit op dezelfde Battlegroup :w zit op Anachronos EU,maar denk dat hij dat zo ervaart omdat ie in een lager lvl bracket zit en niet op de lvl 80 bracket waar de meeste mensen actief zijn en je idd in notime een group hebt..is bij jullie daar SOTA ook 1 vd meest voorkomende Random's?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 09:53
DrFlash schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:18:
[...]
Randoms kun je pas vanaf lvl 80... Voor die tijd moet je gokken welke bg's het meeste gespeeld worden gezien je niet meer kunt zien hoeveel bg's er gaande zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enigste die trouwens het levelen van een nieuw char niet meer aan kan. Heb mijn priest gedecked in heirlooms en lvl3 was ik al verveeld :P Zo word mijn puur pvp char nooit werkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:34:
Ben ik de enigste die trouwens het levelen van een nieuw char niet meer aan kan. Heb mijn priest gedecked in heirlooms en lvl3 was ik al verveeld :P Zo word mijn puur pvp char nooit werkelijkheid
Of je de enige bent? Geen idee. :P Ik kan er in elk geval van tijd tot tijd nog wel tegen, heb 6 level 80's en ben met de zevende bezig. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 16:25

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:40:
[...]

Of je de enige bent? Geen idee. :P Ik kan er in elk geval van tijd tot tijd nog wel tegen, heb 6 level 80's en ben met de zevende bezig. :P
whow.. ik heb d'r 4.. bezig met nummer 5.. dat vond ik al veel :p..

nice hoor :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:41:
[...]

whow.. ik heb d'r 4.. bezig met nummer 5.. dat vond ik al veel :p..

nice hoor :p
Ik heb mezelf als raid leader voorgenomen om zoveel mogelijk classes te leren kennen zodat ik mijn tactics kan aanpassen op wat ik weet dat anderen kunnen en wat daar de voor- en nadelen van zijn. Meer dan eens ben ik zo op tactics uitgekomen die compleet anders zijn dan die op TankSpot e.d. maar die perfect werken voor onze raid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er iets is ingame waar ik een hekel aan heb dan is het wel questen, dus ik level wel maar niet zo snel want ik quest niet :d

Lvl 60 naar 70 alleen met grinden en instances :D
LvL 70 naar 80 grinden en instances en wel wat quests maar niet denderend veel

Ben benieuwd hoe simpel 80 naar 85 gaat worden, ze zeggen wel even zoet zou zijn maar met 70 naar 80 was ik in ong 2 dagen klaar, ( nee niet geslapen :) en ja een week vrij genomen )

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 14-04-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

hehe, ik heb nu 8 lvl 80's. Moet alleen nog Lock & Mage op lvl 80 en dan heb ik alles op lvl 80 kwa nu speelbare classes :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh misschien ligt het eraan dat ik na 3 jaar nog niet weet wat ik wil spelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben trouwens wel me beloofde pally aant lvlen die aardig geboost en bg's doet

LvL 42 !
En op lvl 70 doen we even XP stop zetten, MH / BT / Sunwell met de guild door boosten en ik heb een lekker gegearde twink bank char ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 16:25

Nibbz

Postmaster General

Gister trouwens een super vette raid avond gehad.
Had maandag de progressrun gemist met mijn shaman. Dus ging er van uit dat ik gister ook niet meehoefde. Ik logde om 8 uur in, en gelijk 10 whispers van guildies die zeiden dat ik mee moest met de progressgroup want ze kwamen een healer te kort. Daarnaast hadden ze geen shaman, dus ik was eigenlijk 2x nodig :p.

Dus de raid gejoined, en we gingen verder op dreamwalker (maandag zijn ze gespot na putricide). Dreamwalker was weer een oneshot. Gebruikte de tactic die we altijd hier gebruiken. Ik blijf de raid healen, en de 2 andere healers pakken constant de portals en healen dreamwalker eigenlijk alleen maar. Uiteindelijk ook geen probleem.

Na dreamwalker gingen we door op Sindragossa. Op deze boss hebben we meerdere tries gehad, maar het ging eigenlijk nooit echt lekker.
Nou gister gingen de eerste twee fases echt zoals uit het boekje. Alleen op fase 3 wipte we een aantal keer. We tankte de draak op de plek waar hij land als je het event begint. Uiteindelijk toch maar gekozen om de draak te tanken bij de trap. Hier heeft iedereen wat meer ruimte.
Nou dit probeerde we, en het ging in 1x goed. Iedereen hardstikke blij, want er was weer progress.

Gelukkig hield het hier niet op :p, we gingen door.. Blood Prince Council (als ik het goed heb).
Daaamn.. mijn eerste try op de boss.. en wat een gevecht.. Overal vlogen mensen, raid dmg van hier tot gunt en weer terug.. mja, rare fight dacht ik het begin. Na een wipe of 3 kreeg iedereen het gevoel wel te pakken. Uiteindelijk 4 tries voor nodig gehad, maar toen lag hij ook.. natuurlijk iedereen weer hardstikke blij..

De lichking kwam op dit moment toch wel heel dichtbij.

Op naar de volgende boss... Blood-Queen Lana'thel.

Nou, niemand wist de tacs, behalve de raidleader. Hier wouden we eigenlijk geen serieuze try op doen. Maar gewoon pullen en laat iedereen de fight maar meemaken. Maar, hier ging het toch anders dan we dachten.. de RL vertelde tijdens de fight, wie wie moest biten. En dit ging dus zo goed, dat we een dode hadden, maar dat uiteindelijk de bloodqueen wel dood op de grond lag... LICHKING here we come!!!

Verder gelopen naar de lichking.. en daar zat hij.. bovenop de troon. Net zoals in dat filmpje als in dala op een bord klikt.

Iedereen bij de lichking gaan staan.. wat screenshots nemen van de gehel raid voor de lichking.. en toen dachten we.. toch maar een poging doen..

Uiteindelijk op 85% gekomen zonder dat iemand wist wat hij aan het doen was..

Afbeeldingslocatie: http://fluffy.wowstead.com/files/lk.jpg

Echt super vet dat ik nu de end-game-content van WOTLK heb gezien.. die stond iig op mijn lijstje toen wotlk uitkwam. in TBC heb ik alleen maar gepvp'ed en vond het jammer dat ik de vette instances nooit in kon..

nu dus wel gebeurd.. denk dat we alle tot op de lichking wel op farm hebben. iig de progress group weet hoe de bosses gaan.. dus hopelijk morgen of zondag weer wat clearen, en dan hopelijk voor woensdag de LK downen.. "Nibbz, the kingslayer"... jaaa :p

[ Voor 1% gewijzigd door Nibbz op 14-04-2010 13:11 . Reden: FOTO ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Kunnen jullie trouwens nog een paar goede addons adviseren?
Ik was hiervoor altijd een addon freak...had er over de 100.
Maar ik zie dat er best het een en ander met de interface enzo is aangepast/toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik ben nog weer even aan het rekenen met Arp

Battle Stance + 2t9 = 16% (dit word niet mee gerekend op je characterscreen? Daar staat alleen rating...)
Gear = 323 rating = 23.7%
Needle Escrusted Scorpion = 678 Rating = 48.43%

Totaal 16% + 23.7% + 48.43% = 88.13% Arp als de trinket procced.
Nog 11.87% = 166.18 rating nodig voor 100% Arp

Volgens mij klopt deze berekening :P
Dat zou dan betekenen dat als ik Oxheart mag looten, ik die 100% kan halen met mace spec zonder er voor te gemmen.
razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:57:
Kunnen jullie trouwens nog een paar goede addons adviseren?
Ik was hiervoor altijd een addon freak...had er over de 100.
Maar ik zie dat er best het een en ander met de interface enzo is aangepast/toegevoegd.
TukUI + DBM, Omen en ForteXorcist :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/WoWScrnShot_s.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duurt trouwens wel lang voor de nieuwe Pally spells/abilities erop staan... maar dat zal wel komen omdat ik nu al zo'n 100x op MMO-champion & WOW.com heb zitten campen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:10:
duurt trouwens wel lang voor de nieuwe Pally spells/abilities erop staan... maar dat zal wel komen omdat ik nu al zo'n 100x op MMO-champion & WOW.com heb zitten campen :P
mwa ca 8 - 11? uur tijdverschil met US helpt ook niet natuurlijk... die lui zijn nog niet eens wakker wss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:02:

Battle Stance + 2t9 = 16% (dit word niet mee gerekend op je characterscreen? Daar staat alleen rating...)

Dat zou dan betekenen dat wanneer ik Oxheart mag looten, ik die 100% kan halen met mace spec zonder er voor te gemmen.

[...]

[afbeelding]
Nice :D, hoe heb je die Forte en het andere geskinned ervoor ?, zou je misschien je "map" kunnen rare ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forte en Omen hebben een TukUI balk als achtergrond en zijn zelf transparant, DBM heeft iemand een addon voor geschreven om 'm te skinnen.
Allemaal te vinden op TukUI.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:21:
Forte en Omen hebben een TukUI balk als achtergrond en zijn zelf transparant, DBM heeft iemand een addon voor geschreven om 'm te skinnen.
Allemaal te vinden op TukUI.org
Ja dat weet ik :), heb er alleen geen kaas van gegeten, dbm gebruik ik niet :P

Ik zocht ongeveer het zelfde zoals jij hebt maar ik ga wel even zoeken om recount te skinnen, ben niet zo bekend met Lua al moet ik zeggen ik wel de 1e was met Tukui die het hier poste :P,

Toch thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

@Icec_Old

Je interface ziet er goed uit. Zou je mss kunnen opnoemen welke addons je allemaal gebruikt?
Kan me niet voorstellen dat dat alleen die 4 zijn die je noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:31:
[...]

Ja dat weet ik :), heb er alleen geen kaas van gegeten, dbm gebruik ik niet :P

Ik zocht ongeveer het zelfde zoals jij hebt maar ik ga wel even zoeken om recount te skinnen, ben niet zo bekend met Lua al moet ik zeggen ik wel de 1e was met Tukui die het hier poste :P,

Toch thanks
Ik kan ook geen donder .lua :P
Gewoon opzoeken in het forum en copy/paste op de correcte plek :+
Hier staan de dingen die ik heb toegevoegd aan Panels.lua
razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:35:
@Icec_Old

Je interface ziet er goed uit. Zou je mss kunnen opnoemen welke addons je allemaal gebruikt?
Toch wel ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:35:
@Icec_Old

TukUI is een interface-pakket dat bestaat uit een heleboel op elkaar afgestemde addons. Dat ding is dus verantwoordelijk voor het meeste dat je ziet op de screenie.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:02:

Dat zou dan betekenen dat als ik Oxheart mag looten, ik die 100% kan halen met mace spec zonder er voor te gemmen.

[...]

[afbeelding]
Gebruik ook TukUI, DBM en Omen, verder Grid en Clique.

Hoe heb je jouw Omen ingesteld? Ziet er goed uit

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:53:
Gister trouwens een super vette raid avond gehad.
Uiteindelijk op 85% gekomen zonder dat iemand wist wat hij aan het doen was..
Mja, da's is niet zo héél moeilijk natuurlijk. :P 85% is zo ongeveer het punt waarop Necrotic Plague mensen begint te killen. Het eerste tricky momentje begint als je hem op 70% krijgt en je van phase moet wisselen zonder dat er nog Horrors up zijn, en vervolgens de switch die daar weer achteraan komt waarbij je tijdens de swich zo snel mogelijk de laatste Raging Spirit neer moet krijgen. En dán begint de echte fight pas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Neeee !

De guild waar ik in zit gaat stoppen.

Eergister melde de 2 Raid/Guildleaders dat WoW ging vervelen en dat ze beide besloten hebben om te stoppen.
Zij waren ook onze tanks, en om nieuwe tanks te zoeken is lastig die meteen ICC10 Hardmode ready zijn.

Gister melde onze Disc Priest ook te gaan stoppen met de guild omdat hij het niet zag zitten om nieuwe tanks te gaan zoeken en daardoor raid time mist. Onze Feral Druid is ook al weg en onze DK heeft ook aangegeven weg te gaan. Dus ja blijft er weinig keus over dan een andere plekkie te zoeken.

Na wat vragen en zoeken op fora heb ik me bij de #3 alliance guild van de realm (#6 algemeen) aangemeld die dus 25man's doen. Mijn content was altijd 10man only en waren #2 op onze realm (Alliance en Horde) dus qua gear loop ik wellicht een tikkeltje achter op hun. Nu blijkt de DK en de Feral druid daar ook hebben aangemeld en ik zelf kende al 1 persoon in deze guild.

We zijn met zijn 3tjes accepted als trail dus dat is iig gunstig, ze vonden het ook knap dat we LK 10man 1 dag later dan hun hadden met 10man gear en geen 25man, dus qua skill en achivement vonden hun het waard om ons alle 3 aan te nemen.

Maar eigenlijk wil ik niet weg maar heb gewoon weinig keus, we waren een hechte club en hadden het "vrienden" gevoel ;) Maar aan alle het goede komt een eind, nu maar hopen dat mijn IRL mate ook mee kan maar die zit nog iets minder in de gear en mist de kingslayer title.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:49:
[...]
ooow vertel? wie ben jij dan ingame haha? ben benieuwd miss kennen we elkaar al:P
pssst, zie sign ;)

Ik heb jou in ieder geval al wel eens voorbij zien strompelen. Een /wave van mijn kant werd niet opgemerkt door jou :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07-2012
Welk guild ga je joinen? (Ook defias hier :) )

[ Voor 58% gewijzigd door khrin op 14-04-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:20:
[...]
is bij jullie daar SOTA ook 1 vd meest voorkomende Random's?
van de afgelopen 10 randoms die ik gedaan heb 1x EOTS, 5x WSG, 4x AB

AB kreeg ik pas vrij laat (had al 3x WSG gespeeld) maar is aan een inhaal race bezig. De rest van de battlegrounds heb ik al een tijdje niet meer gezien.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
khrin schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:58:
[...]

Welk guild ga je joinen? (Ook defias hier :) )
Redrum INC, deze zochten 2 mage's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:58:
[...]

pssst, zie sign ;)

Ik heb jou in ieder geval al wel eens voorbij zien strompelen. Een /wave van mijn kant werd niet opgemerkt door jou :'(
oow lol helemaal overeen gelezen haha
maareh sorry haha kende jouw naam nog niet,niet dat ik verwaand ben ofzo haha :( zal volgende keer beter opletten,vooral in WG krijg ik veel /salute-jes enzo van bekenden en veel aan de whisper dus some gaat het wel eens langs me heen haha sorry..maar zal voortaan beter opletten of ik je voorbij zie komen haha

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Heb er nu 8 >.< .

Nummer 9 is een placeholder voor Cataclysm (Golblin Shaman), nr 10 is een lvl1 bank beheerder.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ik kan het niet zo gauw vinden, maar hoe krijg ik 2 of 3 buttonbars in Tukui? Ik heb er nu maar 1 en dat is echt te weinig lol. Via Interface heb ik alle bars al geactiveerd, maar ik zie er nog steeds 1.
Is er geen manier om Tukui in te stellen? Ik zie het ws over het hoofd ik weet het.

[ Voor 17% gewijzigd door razoon op 14-04-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

LoL n00b post hier (iedereen maar praten over het raiden van LK... :+)

Koop je de burning crusade (1 dag nadat je het orgineel hebt gekocht, ja ik geef toe, het is verslafend) ligt de acc management eruit... En kan ik dus niet upgrade naar TBC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:21:
Ik kan het niet zo gauw vinden, maar hoe krijg ik 2 of 3 buttonbars in Tukui? Ik heb er nu maar 1 en dat is echt te weinig lol. Via Interface heb ik alle bars al geactiveerd, maar ik zie er nog steeds 1.
Check even in het forum van de site van TukUI. Daar staat hoe je het config bestand aan moet passen.

Is heel handig, je kunt het helemaal zo maken zoals jij zelf wilt, ook de kleuren etc zijn eventueel aanpasbaar. Je kunt een auto accept instellen (staat standaard aan)

Zie link: http://www.tukui.org/forum/viewtopic.php?f=12&t=2468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Laatst online: 10-12-2024
Thorval schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:28:
[...]

Check even in het forum van de site van TukUI. Daar staat hoe je het config bestand aan moet passen.

Is heel handig, je kunt het helemaal zo maken zoals jij zelf wilt, ook de kleuren etc zijn eventueel aanpasbaar. Je kunt een auto accept instellen (staat standaard aan)

Zie link: http://www.tukui.org/forum/viewtopic.php?f=12&t=2468
Idd, gewoon ff de FAQ op het forum doornemen en de belangrijkste zaken worden je meteen duidelijk :)

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neelon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:16:
[...]

Heb er nu 8 >.< .

Nummer 9 is een placeholder voor Cataclysm (Golblin Shaman), nr 10 is een lvl1 bank beheerder.
Omdat ik te lui ben om te zeggen wat ik heb:
Afbeeldingslocatie: http://sigs.wowittaja.net/sig/4214.png
De level 14 rogue is mijn bank char en level ik dus als laatste, en ik heb nog een level 8 warrior. Volgorde waarin ik alles ga levelen: pally, hunter, warrior, rogue. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Gropah schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:23:
LoL n00b post hier (iedereen maar praten over het raiden van LK... :+)

Koop je de burning crusade (1 dag nadat je het orgineel hebt gekocht, ja ik geef toe, het is verslafend) ligt de acc management eruit... En kan ik dus niet upgrade naar TBC :(
Ik mag toch aannemen dat je na de eerste dag ook nog geen level 60 ben. moet dus niet zo'n probleem zijn.

Woensdag ochtend is overigens in europa maintainence elke week. meestal kan je tot een uurtje of 11 s'ochtens niet of nauwelijks inloggen. Armory en account management ligt er vaak wat later ook nog uit.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:21:
Is er geen manier om Tukui in te stellen? Ik zie het ws over het hoofd ik weet het.
Via lua edits.

http://www.tukui.org/forum/viewtopic.php?f=12&t=2468
Actionbars
-Additional layout

In config.lua

Code: Select all
["bottomrows"] = 2, -- numbers of row you want to show at the bottom (select between 1 and 2 only)
-Activating right actionbars

Code: Select all
["rightbars"] = 1, -- numbers of right bar you want (select between 0, 1, 2 or 3 only
Important note!
If you are running higher reso with 2 bottom rows, you can only select rightbars between 0 or 1 because Tukui can handle 5 bars maximum.
8)7 iets met f5 enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

DrFlash schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:44:
[...]

Ik mag toch aannemen dat je na de eerste dag ook nog geen level 60 ben. moet dus niet zo'n probleem zijn.

Woensdag ochtend is overigens in europa maintainence elke week. meestal kan je tot een uurtje of 11 s'ochtens niet of nauwelijks inloggen. Armory en account management ligt er vaak wat later ook nog uit.
Nee, ik ben *nog* niet lvl 60, maar als je blood elf mage wil worden... dan is het wel irritant, dat je niet kan upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik zit nu ook vol op mijn account, gebruik nu een hunter als bank char (lvl4).

Laatste die ik waarschijnlijk naar 80 werk zal mijn paladin zijn, hunter en warlock heb ik al op 80 maar zitten op een andere account en het is teveel gedoen om die over te zetten. Heb wel een Warlock die ik samen met een vriend aan het levelen ben (lvl64) dus die speel ik alleen als hij er is anders niet. De paladin verwacht ik aankomend weekend wel outland in te krijgen als alles een beetje meezit, heb lang weekend dus komt wel goed hoop ik :).

Heeft er nog iemand een tip kwa levelen van een paladin? of prot of ret? Mijn warrior heb ik als prot gelevelled omdat dat gewoon 10 keer sneller ging en veeeeeel minder downtime zou dit ook werken voor een paladin?
Heb al wat zitten kijken naar specs etc, maar het valt niet mee om iets 'fatsoenlijks' te vinden, en mana is ook een probleem. er zit wel een flink verschil in dps tussen ret/prot, als ret zit ik tegen de 250-300 aan, als prot 150-200dps. Misschien dat ik wel minder schade krijg maar weegt dat op tegen het eerder dood krijgen en afentoe een heal gooien, drinken moet ik toch.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf mijn paladin vooral als tank, maar tijdens het levellen is retri toch echt wel het snelst. Helemaal als je gewoon quests doet. Als je geld hebt voor dual spec kun je natuurlijk wel wisselen tussen tank en retri voor instances en quests. Scheelt weer flink wat tijd in de queu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:35
prutser001 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:56:
Heeft er nog iemand een tip kwa levelen van een paladin? of prot of ret? Mijn warrior heb ik als prot gelevelled omdat dat gewoon 10 keer sneller ging en veeeeeel minder downtime zou dit ook werken voor een paladin?
Heb al wat zitten kijken naar specs etc, maar het valt niet mee om iets 'fatsoenlijks' te vinden, en mana is ook een probleem. er zit wel een flink verschil in dps tussen ret/prot, als ret zit ik tegen de 250-300 aan, als prot 150-200dps. Misschien dat ik wel minder schade krijg maar weegt dat op tegen het eerder dood krijgen en afentoe een heal gooien, drinken moet ik toch.
Ik zou voor ret levellen gaan en prot op level 40 als dual spec pakken voor de instances ;)
Ret doet gewoon flinke dmg tijdens het levellen, zelfs als ret kunnen er vaak 4 mobs tegelijk gepulled worden en elites zijn over het algemeen ook neer te krijgen!
Prot zorgt voor snelle toegangstijden in instances en is leuk om te spelen, maar vond het persoonlijk niks om te levellen omdat de mobs mij te langzaam neer gingen. Ook mana hoort op iets latere levels bij zowel ret als prot geen probleem meer te zijn dmv verschillende spells en talents!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Derr_Hans schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:55:
Neeee !

De guild waar ik in zit gaat stoppen.

Eergister melde de 2 Raid/Guildleaders dat WoW ging vervelen en dat ze beide besloten hebben om te stoppen.
Zij waren ook onze tanks, en om nieuwe tanks te zoeken is lastig die meteen ICC10 Hardmode ready zijn.

Gister melde onze Disc Priest ook te gaan stoppen met de guild omdat hij het niet zag zitten om nieuwe tanks te gaan zoeken en daardoor raid time mist. Onze Feral Druid is ook al weg en onze DK heeft ook aangegeven weg te gaan. Dus ja blijft er weinig keus over dan een andere plekkie te zoeken.

Na wat vragen en zoeken op fora heb ik me bij de #3 alliance guild van de realm (#6 algemeen) aangemeld die dus 25man's doen. Mijn content was altijd 10man only en waren #2 op onze realm (Alliance en Horde) dus qua gear loop ik wellicht een tikkeltje achter op hun. Nu blijkt de DK en de Feral druid daar ook hebben aangemeld en ik zelf kende al 1 persoon in deze guild.

We zijn met zijn 3tjes accepted als trail dus dat is iig gunstig, ze vonden het ook knap dat we LK 10man 1 dag later dan hun hadden met 10man gear en geen 25man, dus qua skill en achivement vonden hun het waard om ons alle 3 aan te nemen.

Maar eigenlijk wil ik niet weg maar heb gewoon weinig keus, we waren een hechte club en hadden het "vrienden" gevoel ;) Maar aan alle het goede komt een eind, nu maar hopen dat mijn IRL mate ook mee kan maar die zit nog iets minder in de gear en mist de kingslayer title.
Hmm. Jammer. Vond het altijd wel leuk 10strict ideetjes en ervaringen uit te wisselen. Nouja, hopen dat je een beetje kunt aarden in een 25 man setting. Als de guild waar je heen gaat al wat langer bestaat denk ik dat het wel goed gaat komen...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owjeih
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
De zomer komt eraan en dan gaan er véél guilds disbanden weer. Ik ga deze keer gewoon blijven doorspelen denk ik (wel met soms weken vakantie bij).

Dit verlengd weekend heb ik toch wel paar achievements bereikt:
- ICC ken ik nu 11/12 :D
- Chef achievement (Chef's hat nog 19 tokens te gaan)
- Bloody Rare 3 gevonden gisteren-avond
- Argent Tournament alles gedaan (toen ik Alliance was ook al :p )

7310 achievement points nu...MOAR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Van mmo voor de belangstellenden....

In World of Warcraft: Cataclysm we’ll be making several changes to class talents and abilities across the board. While this list only outlines some of our plans for the paladin class, we want to give you a look at the new high-level abilities and an overview of how the new Mastery system will work with each talent spec.

New Paladin Spells

Blinding Shield (level 81): Causes damage and blinds all nearby targets. This effect might end up only damaging those facing the paladin’s shield, in a manner similar to Eadric the Pure's ability Radiance in Trial of the Champion. The Holy tree will have a talent to increase the damage and critical strike chance, while the Protection tree will have a talent to make this spell instant cast. 2-second base cast time. Requires a shield.

Healing Hands (level 83): Healing Hands is a new healing spell. The paladin radiates heals from him or herself, almost like a Healing Stream Totem. It has a short range, but a long enough duration that the paladin can cast other heals while Healing Hands remains active. 15-second cooldown. 6-second duration.

Guardian of Ancient Kings (level 85): Summons a temporary guardian that looks like a winged creature of light armed with a sword. The visual is similar to that of the Resurrection spell used by the paladin in Warcraft III. The guardian has a different effect depending on the talent spec of the paladin. For Holy paladins, the guardian heals the most wounded ally in the area. For Protection paladins, the guardian absorbs some incoming damage. For Retribution paladins, it damages an enemy, similar to the death knight Gargoyle or the Nibelung staff. 3-minute cooldown. 30-second duration (this might vary depending on which guardian appears).

Next you will find a list of some of the paladin spell and ability changes, followed by our intentions for improving each talent tree for the release of Cataclysm. There will be further changes, but those revealed below should offer some insight into our goals.

Changes to Abilities and Mechanics

Crusader Strike will be a core ability for all paladins, gained at level 1. We think the paladin leveling experience is hurt by not having an instant attack. Retribution will be getting a new talent in its place that either modifies Crusader Strike or replaces it completely.
Cleanse is being rebalanced to work with the new dispel system. It will dispel defensive magic (debuffs on friendly targets), diseases, and poisons.
Blessing of Might will provide the benefit of Wisdom as well. If you have two paladins in your group, one will do Kings on everyone and the other will do Might on everyone. There should be much less need, and ideally no need, to provide specific buffs to specific classes.
Holy Shock will be a core healing spell available to all paladins.

New Talents and Talent Changes

We want to ease off the defensive capabilities of Retribution and Holy paladins slightly. We think the powerful paladin defenses have been one of the things holding Retribution paladins back, especially in Arenas. One change we’re considering is lowering Divine Shield’s duration by a couple of seconds. Having said that, Retribution does pretty well in Battlegrounds, and Battlegrounds will be a much bigger focus in Cataclysm since they can provide the best PvP rewards. Furthermore, the healing environment of Cataclysm is going to be different such that a paladin may not be able to fully heal themselves during the duration of Divine Shield to begin with, so this may not be a problem.
We feel Retribution paladins need one more mechanic which involves some risk of the player pushing the wrong button, making the rotation a bit less forgiving. In addition, we want to add to this spec more PvP utility. Right now the successes of the Retribution paladin in PvP seem to be reduced to either doing decent burst damage, or just being good at staying alive.
We want to increase the duration of Sacred Shield to 30 minutes and keep the limit to one target. The intention is that the paladin can use it on their main healing target. That said, we would like to improve the Holy paladin toolbox and niche so that they don’t feel quite like the obvious choice for tank healing while perceived as a weak group healer.
We want to add to the Holy tree a nice big heal to correspond with Greater Heal. Flash of Light remains the expensive, fast heal and Holy Light is the go-to heal that has average efficiency and throughput. Beacon of Light will be changed to work with Flash of Light. We like the ability, but want paladins to use it intelligently and not be constantly healing for twice as much.
Holy paladins will use spirit as their mana regeneration stat.
Protection paladins need a different rotation between single-target and multi-target tanking. Likewise, we're looking to add the necessity to use an additional cooldown in each rotation.
Holy Shield will no longer have charges. It will be designed to improve block chance while active, and will continue to provide a small amount of damage and threat.

Mastery Passive Talent Tree Bonuses

Holy
Healing
Meditation
Critical Healing Effect

Meditation: This is the spirit-to-mana conversion that the priest, druid, and shaman healers also share.

Critical Healing Effect: When the paladin gets a crit on a heal, it will heal for more.

Protection
Damage Reduction
Vengeance
Block Amount

Vengeance: This is the damage-received-to-attack-power conversion that all tanks share.

Block Amount: We want to keep the kit of the paladin as a tank who blocks a lot. So by contrast, the warrior tank will sometimes get critical blocks, but the paladin will absorb more damage with normal blocks.

Retribution
Melee Damage
Melee Critical Damage
Holy Damage

Holy Damage: Any attack that does Holy damage will have its damage increased.

This concludes this Cataclysm preview for the paladin class. The development of these changes will continue to evolve in the coming months. Please be sure to provide any feedback and thoughts you might have on what was covered here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:33:
[...]

Hmm. Jammer. Vond het altijd wel leuk 10strict ideetjes en ervaringen uit te wisselen. Nouja, hopen dat je een beetje kunt aarden in een 25 man setting. Als de guild waar je heen gaat al wat langer bestaat denk ik dat het wel goed gaat komen...
Daarom wil ik eigenlijk ook niet weg, maar de 2 andere "alliance" 10man only die in de zelfde skill lvl zitten als ons zijn ook heel hecht en hebben geen plek. 25man is ook leuk maar 10man strict heeft net dat beetje meer voor mij en heb zelf geen zin in een relatieve nieuwe guild opnieuw ICC10 normal te gaan lopen.

De guild waar ik nu naar toe gaat (vanavond :) ) is iig een van de oudste guilds van de realm alliance side en hebben iig een aardige progressie. Ben benieuwd hoe het verder gaat en hoeveel raid tijd ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

UdiBenLudi schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:14:
Van mmo voor de belangstellenden....
Paladin-QQ incoming in 3...2...1... :P

Paladin healer worden zo te zien goed generft, zoals verwacht. BoL is momenteel gewoon te overpowered, zowel voor PvE als voor PvP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:37:
[...]

Paladin healer worden zo te zien goed generft, zoals verwacht. BoL is momenteel gewoon te overpowered, zowel voor PvE als voor PvP. :)
Valt wel mee :+ Holy Shock is leuk, extra attack :D

Rotatie voor prot pala's vind ik wat apart, nog meer cooldown? (de 69 rotatie).

Enkel apart dat ze divine shield gaan 'nerfen' obv PvP? Zo vaak zie ik geen spell-verandering puur op basis van PvP.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:54:
[...]

Valt wel mee :+ Holy Shock is leuk, extra attack :D

Rotatie voor prot pala's vind ik wat apart, nog meer cooldown? (de 69 rotatie).

Enkel apart dat ze divine shield gaan 'nerfen' obv PvP? Zo vaak zie ik geen spell-verandering puur op basis van PvP.
In PvE is een 10 seconden durende immunity ook niet echt een eerlijk iets, zeker niet omdat diezelfde pally ook al HoP kan casten. :P Wat PvP betreft is het helemaal oneerlijk. Pally bijna dood? Divine Shield + spamheal = opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:13
Iemand een idee waneer we terug op de acount managment kunnen. Mijn prepaid game time is verlopen en kan geen nieuwe invoeren. en ik heb raid vanavond :p

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Nock372 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:37:
Iemand een idee waneer we terug op de acount managment kunnen. Mijn prepaid game time is verlopen en kan geen nieuwe invoeren. en ik heb raid vanavond :p
Kon er vanmiddag al op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Nog steeds niet hier :S ik ga blizzard is bellen mischien kunnen ze de game card via telefoon toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:10:
In PvE is een 10 seconden durende immunity ook niet echt een eerlijk iets, zeker niet omdat diezelfde pally ook al HoP kan casten. :P Wat PvP betreft is het helemaal oneerlijk. Pally bijna dood? Divine Shield + spamheal = opnieuw beginnen...
En als bonus nog Argent defender :+

Ik was even in de war met die andere, hand of protection? waar je ook niet meer kan aanvallen/casten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:10:
[...]

Ik hoop dat ze DS helemaal weghalen of iig naar een 2-5s kunnen brengen, want zodra die op cd is is een pally redelijk defenseless tegen een heleboel classes. Maar extra defensive abilities kunnen ze een (ret of holy) paladin niet echt geven, want dat is icm divine shield totaal OP. Dus in bg's wordt ik gewoon in mootjes gehakt door een goede speler als ik geen shield heb, maar zodra ik dat wel heb dan zijn de rollen omgedraait.

Dus ja, divine shield mag weg, en dan extra dingen alla interupts ervoor terug; deal.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nock372 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:53:
[...]

Nog steeds niet hier :S ik ga blizzard is bellen mischien kunnen ze de game card via telefoon toevoegen
Bij mij doet hij het nu wel? Wss niet meer op tijd voor je raid, hopelijk hem je hem in kunnen voeren via helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Ik vind die paladin veranderingen wel vet hoor. Een mooie prot cooldown in de vorm van een pet die damage voor je tegenhoudt, of een tijdelijke pet voor je retribution. Holy ziet er ook wel leuk uit.

Maargoed, het blijft maar afwachten wat het uiteindelijk wordt. Heeft de guardian last van forbearance, wat doet het allemaal precies etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
Gropah schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:35:
[...]

Bij mij doet hij het nu wel? Wss niet meer op tijd voor je raid, hopelijk hem je hem in kunnen voeren via helpdesk?
Jup, heb gebeld naar hun en ze hebben de game card ingevoerd.
We hebben dreamwalker op 92 % gekregen maar dan waren er te veel archmages en was iedereen geslowed en kon niemand op tijd bij de blazing skeletons geraken dus was iedereen bijna dood dan.
Waneer doen jullie heroism? als de healers 20/30 stacks hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
SpoTs schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:47:
[...]

hehe, ik heb nu 8 lvl 80's. Moet alleen nog Lock & Mage op lvl 80 en dan heb ik alles op lvl 80 kwa nu speelbare classes :)
Grappig, maar besteed je dan niet misschien iets te veel tijd aan WoW? Ik zal eerlijk zijn, ik heb ook 8x level 80 en (ik meen) 1x level 79 en 1x level 78. Vorig jaar november gestopt, want ik verspilde echt te veel tijd aan WoW. Heb nu best wel spijt van de 3 jaar die ik verloren heb, waarin ik mezelf had kunnen ontwikkelen. Zelf ben ik dan ook niet meer van plan om Cataclysm te kopen, maar ik kijk nog wel een aantal keer per week op sites als MMO-Champion voor nieuws over WoW enzo.

Wil zelf over 10 jaar erg succesvol zijn / veel geld verdienen met werk dat ik leuk vind en dan is er helaas niet veel ruimte voor een spel als WoW, tenminste niet zoals ik ermee om ga. Hoop dat je niet net zo bent als ik in deze.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Bah me rogue deed net 8.2k dps single target. Mun hunter zit op 7.4. Dus ben nu naar MM geswitched.

Kijken hoe dat uitpakt in ICC10 morgenavond.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Echt geweldig hoe Blizzard dit weer Flikt haha voor zo'n beetje iedere nieuwe/vette Ability die de Pallies erbij krijgen staat aan de andere kant weer een Nerf(je) maar ik zie het niet zo somber in :) aangezien we dr aan de andere kant weer aardig wat bijkrijgen :)

vooral de Retribution tree gaat erop vooruit zodat Retridins straks ook meer utility hebben in de Arena (vooral in 2vs2) de Survivalbility vd RetPally wordt voornamelijk generfed en de dps wat verbeterd :) wil dus zeggen dat je straks die Healer een stukje makkelijker doodkrijgt :) de Survival nerf zal voornamelijk in Bg's te voelen zijn maar zal als een Buff voelen in de Arena (Retridins die samen met een healer in 2vs2 tegenover een andere healer stonden weten wat ik bedoel haha )

de holy kant wordt ook een leuke kant opgeduwd vooral die nieuwe healing spell lijkt me heel erg vet (waarbij je healing afgeeft alsof je weekje op vakantie bent geweest in in Tjenobyl ) dat ze het totale systeem om gaan draaien voor mana costs vind ik weer een beetje lomp (FoL wordt duurder en HL goedkoper)

met de mening dat BoL te overpowered is ben ik het niet helemaal eens trouwens,als die hetzelfde zou blijven samen met de pas aangekondigde nieuwe abilities zou ik zeggen ja..maar nu nog niet, gewoonweg omdat de Holy paladin voor de rest geen AoE healing heeft zoals een Shammy of een Grote diversietijd zoals de Priest, De paladin healer heeft op dit moment alleen single target spells en maar 3! die beacon is gewoon om het een beetje goed te maken tegenover de andere healers maarja stond ook in de post dat ze die healers gelijk gaan trekken zodat een shammy ook een goede tank healer kan zijn en een Holy pally ook een goede raid healer..ik ben benieuwd!

Editje: Toen ik in de Guildchat vertelde dat pallies een pet krijgen was de eerste reactie : OMFG!!!? why?!!
haha maarja wordt maar een soort van temorary pet maar wel heel cool :) hoop dat ie ook Bubble+heartstone doet als zijn tijd erop zit en dat de CD niet al te lang is :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bedankt voor de tips, gisteravond was er geen raid dus ben maar even op m'n pally verdergegaan.
Ben nu lvl39, 1 ding waar ik me een beetje aan irriteer is dat je via LFG op lvl 34/35 al wel in SM:Cath/RFD wordt gezet terwijl de mobs lvl 36-39(40) zijn, ben je lvl 38, kom je SM:Cath niet meer in en zit je ineens alleen nog maar in uldaman een beetje meer speling en afwisseling zou leuk zijn hetzelfde gebeurt als je lvl49-51 bent, je krijgt tussendoor nog wel ZF maar zodra je 48 bent is het tot je lvl 51 bent alleen maar ST, lvl51 tot 58 is het alleen maar BRD.

Ik ga zeker dualspec nemen, heb al het 1 en ander aan plate verzameld, en probeer nog wat extra stamina te krijgen. Denk dat ik gewoon even probeer wat beter/sneller werkt met questen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboek,

Gisteren een leuke avond gehad. Eerst nog wat rond lopen rennen op mijn Shammy om de water totem quest line af te maken. Best wel veel rennen en ook naar gebieden waar je toch wel heel snel neer gaat als je aangevallen wordt :) maar al met al erg leuk.

Daarna was het de weekly, Patchwerk, Met een groep van 23 man erheen. Ging redelijk vlot neer op een verkeerde pull na. We kregen toch net iets teveel voor onze kiezen op de trash met gevolg iedereen dood :). Moet zeggen het healen ging me goed af. Patch was zo aardig om zijn ring, Seized Beauty voor me te droppen. Happy priest I am :)

Daarna met de groep naar VoA, nog enkele pugs meegenomen om 25 man te zijn, hadden net genoeg om de Stone en Flame boss neer te halen voor WG begon. Was leuke fight, wel 1 wipe op de flame boss.... Hadden wel nog even de storm boss geprobeerd, maar door te snelle actie vanuit dps kreeg de tweede tank net niet genoeg treath op de adds waardoor we ook een wipe voor onze kiezen kregen. Helaas begon toen WG dus konden er niet nog een poging op doen.

Maar wel een hele leuke avond met veel ervaringspunten voor mezelf kwa healing. Heb het nu aardig in de smiezen, binnenkort ook 's een Disc spec proberen om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt!

Het hele raiden begon me al niet echt meer te boeien. Teveel slackers in de guild en als ik wat meer progress wilde hebben, moest ik applyen bij guilds die weer te hardcore voor mij waren. Of 25 mans deden, wat ik minder leuk vind.

Afgelopen tijd goed erover nagedacht. Het leuke aan wow vind ik het goed leren beheersen en spelen van jouw class en effort erin steken om de gear zo goed mogelijk te optimaliseren. Nog belangrijker vind ik dat je dit moet doen met leuke mensen! Sinds afgelopen vrijdag mag ik iedereen vertellen dat ik vader word :) en daar past het raiden ook wat minder goed bij. Ik wil toch in de toekomst WoW wat meer pick up & play spelen.

Laatst was ik met mijn mage in een instance. De healer was snel oom en was oorzaak van de wipes. Gaf dat ook aan, was een hele vriendelijke speler. Op een gegeven moment vroeg die aan mij of ik een pvp'er was. Nee, hoezo? Omdat je zo relaxed reageert! (moest de hele tijd water conjuren voor hem). Dat was al een signaal voor mij.

Ik las sowieso al de posts van Vivaladen en Dricus met veel interesse door en heb altijd gedacht, als ik zou switchen naar PVP dan zou ik een overstap willen maken naar zijn guild en server.
Was al weekje aan het twijfelen en gisteren besloten om het te doen. Char aangemaakt op Anachronos. Even een half uurtje in SW rondgeneuzeld en trade gecheckt. Prima prima. Lukte ook nog om een babbeltje te maken met Vivaladen en besloten om mijn pally en shammy te transferren! Ik ga mij aansluiten bij zijn guild en mezelf volledig storten op BG's en hopelijk in de toekomst Arena! Was gisteren al in Elwynn Forest aan het duellen, was erg leuk. Goede sfeer :)

Ik ga van mijn enh shaman mijn main maken. Nu nog inlezen hoe en wat. Bedankt nog Vivaladen voor het sturen van het lijstje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Woensdag farmdag,

Gek genoeg was de raid dit keer niet overvol en hadden we "maar" 26 man (en dat voor een Woensdag!). We zijn niet super snel maar wel vrij consistent nu. We clearen de eerste wing in een uurtje, daarna plague wing ook in een uurtje (incl een wipe op PP dit keer, voor de verandering) en daarna blood wing waar we ook een uurtje hebben gezeten. Net als vorige week hebben we wederom niet BQL neer gekregen alleen dit keer kwam het voornamelijk door connectie problemen van een aantal mensen in de groep waarvan twee keer een d/c precies wanneer we net begonnen zijn (waar vervolgens de d/c of swarm of blood link krijgt). Ik heb dit keer m'n eerste token ooit gewonnen dus dat was wel nice. Jammer genoeg dropte er geen van de andere dingen die ik nog zoek (feet van festergut, trinket van rotface, wand van rotface of Rigormortis van putricide).

Na de raid nog weekly gedaan met wat mensen uit de guild op m'n resto druid alt. Het was XT-002 en om een of andere reden wilde ze persé de hardmode doen want die was "te simpel" om niet te doen. Zo gezegd zo gedaan, ik had eigenlijk geen enkel idee wat het verschil tussen de normale en hardmode versie van XT-002 is. Met een beetje opletten en gezond verstand kwam ik er wel doorheen, er was één persoon die dood ging maar met een battle res kon hij gewoon verder. Wel merkte ik dat ik (te) snel in mana problemen kom als resto druid in raids. Waar ik in random hc's amper onder de 75% mana kom zat ik in de raid soms op het laatste streepje door te healen (met potion/innervate op cd). Zit erg te wachten om die trinket uit HoR HC te halen en de trinket van frosties, dat scheelt al een hele hoop qua mana denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 20:54
Menace_1981 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:27:
[...]
Ik las sowieso al de posts van Vivaladen en Dricus met veel interesse door en heb altijd gedacht, als ik zou switchen naar PVP dan zou ik een overstap willen maken naar zijn guild en server.
Was al weekje aan het twijfelen en gisteren besloten om het te doen. Char aangemaakt op Anachronos. Even een half uurtje in SW rondgeneuzeld en trade gecheckt. Prima prima. Lukte ook nog om een babbeltje te maken met Vivaladen en besloten om mijn pally en shammy te transferren! Ik ga mij aansluiten bij zijn guild en mezelf volledig storten op BG's en hopelijk in de toekomst Arena! Was gisteren al in Elwynn Forest aan het duellen, was erg leuk. Goede sfeer :)
Gezellig, nog iemand op Anachronos.
Ik zit er ook. Zowel met mijn main (Coast Paladin) in de main van Viva! (hij heeft mij verslaafd gemaakt aan PvP).
En met mijn alts nog in de leveling-guild "Dutch Twilight".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:27:
Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt!

Sinds afgelopen vrijdag mag ik iedereen vertellen dat ik vader word :)

Ik ga van mijn enh shaman mijn main maken. Nu nog inlezen hoe en wat. Bedankt nog Vivaladen voor het sturen van het lijstje!
ooow dat wist ik nog helemaal niet man..Gefeliciteert! :)

leuk dat we weer een GOTer mogen verwelkomen in onze guild!
Binnenkort (datum en locatie nog geheim) gaan we leuk een weekendje lang de horde plagen door tijdelijk een aantal steden/dorpjes te gaan bezetten en vervolgens de key npc's een uurtje buiten gevecht te stellen :)

zitten we straks op 4 GOTers in de Guild inclusief mijzelf (Makron,Coast,Vivaladen & jij ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ook maar eens weer wat posten.

Zit sinds enige tijd in een raiding guild met mijn Dk tank en Rogue, beide hebben icc eerste wing gezien. En wat leuke gear meegekregen daaruit.

Nu heb ik wel een probleem en weet even niet wat ik moet doen. Ik ben een raider. altijd geweest. Aleen nu is het geval dat deze guild een vaste groep heeft gekregen. En die mensen clearen behoorlijk wat. 6/7 bossen geloof ik. Ik ben daar naartoe gehaald met de intentie om een 2e groep te joinen. Ik was in de veronderstelling dat er reeds een 2e groep was. Nu blijkt dat er 40/45 mensen zijn in deze guild en het gekken is dat we geen 2e groep krijgen. zoja dat is 25% pugged met als resultaat dat we na de eerste wing niet meer verder gaan... ook gaan er nieuwe mensen mee vanuit group1. Ik heb het gevoel dat ik ben beetgenomen door deze guild. Ik zie geen progressie en mijn rogue is zeker klaar voor 2e en 3e wing etc.

Vriendelijke mensen maar ik zie geen G2 komen en als die er wel is wordt ik ge saved voor 4 baasjes ;-*(

Het grappige was vorige week. Mijn rogue wordt geinvite voor de 25 man. deze ook 50% puggs!!!!!. Toen de raidleader zag wat mijn dps was, wilde hij mij meehebben voor bloodprince... Ja hallo ik heb ook badges nodig. had je me maar moeten inviten vanaf het begin. Dus kort samengevat mag ik alleen mee als ik nodig ben -_-

Dat was voor mij toch wel de druppel

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
MacWolf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:49:
[...]
Grappig, maar besteed je dan niet misschien iets te veel tijd aan WoW? Ik zal eerlijk zijn, ik heb ook 8x level 80 en (ik meen) 1x level 79 en 1x level 78. Vorig jaar november gestopt, want ik verspilde echt te veel tijd aan WoW. Heb nu best wel spijt van de 3 jaar die ik verloren heb, waarin ik mezelf had kunnen ontwikkelen. Zelf ben ik dan ook niet meer van plan om Cataclysm te kopen, maar ik kijk nog wel een aantal keer per week op sites als MMO-Champion voor nieuws over WoW enzo.

Wil zelf over 10 jaar erg succesvol zijn / veel geld verdienen met werk dat ik leuk vind en dan is er helaas niet veel ruimte voor een spel als WoW, tenminste niet zoals ik ermee om ga. Hoop dat je niet net zo bent als ik in deze.
Niet aan mij gericht, misschien ook niet handig om te reageren ;) Toch wil ik even reageren. Wat is zonde? Je kunt de vraag ook anders stellen, is iemand die 5, 6 dagen bezig is met sport dan ook niet zonde?

Ik vind het tof om te zien hoe jij voor jezelf de keuze hebt kunnen maken nadat je blijkbaar tot inzien bent gekomen dat het voor jou op de manier waarop jij het speelt niet de manier is waarop je hier mee om wil gaan. Maar vergeet niet dat a. de speelwijze voor een ieder anders is en b. ieder zit in z'n eigen levensfase met ditto keuzes en tijdsbestedingen. Ik zelf werk gewoon full time (niet liegen, momenteel zit ik in de ziektewet door mijn schildklier) en mijn vriend precies hetzelfde. En we spelen wow ;) We kunnen ons beiden ontwikkelen op het werk en naast het werk, maar ik denk dat ieder z'n prioriteiten ergens anders heeft liggen. Ik hoef niet succesvol te zijn / veel geld te verdienen, zolang ik maar uitdaging in mijn werk vind en geld verdien om leuke dingen te kunnen doen. En wow is wat mij betreft daar 1 van ;) Ik ben niet het sociale dier die continue bij vrienden wil hangen of de uberfanatieke sporter die 5 dagen per week kwijt is aan trainen en wedstrijden. Voor mij wederom een balans die ik zocht tussen sport, sociale contacten, werk en vrijetijdsbestedingen als wow. De een kan het wellicht beter dan de ander, maar goed, mensen komen vanzelf achter wat ze willen en hoe ze met alles wat op hun pad komt omgaan ^^ De vraag stellen of iets niet zonde is, is volgens mij niet aan ons ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
GoTCoast schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:54:
[...]
En met mijn alts nog in de leveling-guild "Dutch Twilight".
Owla, onder welke nick(s) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Normaal gesproken zou ik zo'n post als troll uitmaken, maar je brengt het redelijk netjes. Je vergeet alleen, dat je je eigen ervaringen en situatie niet op een ander kan projecteren.
Het feit dat iemand vele 80's heeft, hoeft niet te betekenen dat diegene ook enorm veel tijd in WoW steekt. Het spel is al 5 (of meer) jaar oud. Het levelen van een char kost niet meer dan 10 dagen ingame tijd. Reken maar uit; dat valt best wel mee. De meeste tijd gaat zitten in het gearen van een character, dus 8 top-tier geared characters zou eventueel meer zeggen over de tijd die iemand in WoW steekt.
Succesvol worden en veel geld verdienen kan ook zonder je 16uur per dag (24 - 8uur slaap) aan werk te besteden. Met een goede baan kan dat met 8uur per dag of minder. Als je ernaast studeert kost dan inderdaad meer tijd, maar er zijn hier genoeg mensen die oud genoeg zijn om het studeren achter de rug te hebben.
Blijft over: werk, 8uur per dag gemiddeld. Dan verschilt het per persoon (let op: je eigen situatie is niet te vergelijken met die van een ander) hoe hij/zij die andere uren wilt besteden. Mensen hebben familie, gezin, vrienden, sport, hobby's, etc. De prioriteiten zijn echter verschillend voor iedereen.
Goed dat je voor jezelf die beslissing hebt kunnen nemen. Ik hoop echter dat je ook nog plezier hebt, naast het werken :) (see what I did there?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Kees schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:48:
[...]

Ik hoop dat ze DS helemaal weghalen of iig naar een 2-5s kunnen brengen, want zodra die op cd is is een pally redelijk defenseless tegen een heleboel classes. Maar extra defensive abilities kunnen ze een (ret of holy) paladin niet echt geven, want dat is icm divine shield totaal OP. Dus in bg's wordt ik gewoon in mootjes gehakt door een goede speler als ik geen shield heb, maar zodra ik dat wel heb dan zijn de rollen omgedraait.

Dus ja, divine shield mag weg, en dan extra dingen alla interupts ervoor terug; deal.
het irriteert mij dat veel word aangepast/nerfed vanwege het pvp aspect van wow. dat bubble generfed word kan ik mee leven. die klikte ik meestal toch al eerder van me af. maar goed, we moeten toch wachten voor wat meer specifieke veranderingen. we hebben nu alleen de hoofdlijn gezien aka de nieuwe talents. ik verwacht toch wel iets anders voor het weghalen van de magic dispells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:33:
ik verwacht toch wel iets anders voor het weghalen van de magic dispells.
ja klopt is al in een blue post geweest dispellen wordt een zaak enkel voor de healers dus straks kan vd 3 tree's die een paladin heeft alleen de Holy paladin dispellen..

ennuh tja een tank hoeft ook eigelijk geen 6k dmg te doen ofzo daar zijn ze niet voor ontworpen zodra ze agrroo kunnen behouden en wat flinke klappen kunnen opvangen is het goed toch?en blizz is wel die kant op aan het gaan door het nerfen van verschillende neveneffecten op abilities maar zorgen er heus wel voor dat je de taak waarvoor je specc is bedoelt kan blijven uitvoeren..

ennuh ik vind het als pvper natuurlijk niet erg dat blizzard eindelijk eens wat meer aan de pvp kant vd game besteed das wel zo eerlijk aangezien de pvpers vaak voorbij geschoten werden door nieuwe content/gear etc terwijl de pve kan wel tussen de expansions werden getrakteerd op nieuwe content..

maarja een ieder doet ingame wat ie het liefste doet pvp of pve en zal ook voor zijn deeltje gameplay opkomen wat niet meer dn logisch is,maar vergeet niet dat blizz dat ook weet en er zijn ook al PvP only nerfs en buffs geweest waar de pve wereld totaal geen last van heeft gehad,maarja als het over class abilities gaat wordt er toch 1 vd 2 partijen geraakt en soms zelfs allebij..Thats the world of Warcraft that you play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Als reactie op 'teveel wow',

Ik ken mensen die 1 char hebben en echt alles aan de kant schuiven voor wow, daardoor in de problemen komen met het vrouwtje/vriendin en werk, 1 simpel voorbeeld is een vriend van mij die in classic al speelde, hij bleef gewoon tot een uur of 3 snachts online , was gaar als hij moest werken, geen concentratie etc, ondanks dat hij zoveel speelde heeft hij in classic nooit lvl60 gehaald, meestal haakte hij af op lvl 45-50 en begon opnieuw ik geloof dat hij 4 of 5 chars gehad heeft en dan speelde hij belachelijk veel, zijn /played staat geloof ik op ~4xx dagen en dat was zijn laatste char dat hij naar 70 heeft gekregen in TBC. Zeker toen hij hardcore ging raiden werdt het te bond, vriendin wilde weg en hij is toen gestopt. In WotLK is hij weer begonnen en het ging weer fout en hij is toen weer gestopt.

Ik denk dat je hier dan wel van een verslaving kan spreken, bij mij gaat het leven gewoon door, het komt ook vaak genoeg voor dat ik geen zin heb in wow en ik wat anders ga doen.

Om nou te zeggen dat ik het zonde van mijn tijd vindt, nee het is een hobby, elke avond in de kroeg hangen is ook niets, of bij vrienden hangen gaat ook vervelen, de 1 gaat de hele avond voor de buis hangen, de ander gaat met z'n bonsaj boompjes aan de slag, sommige gaan bijna elke avond naar de kroeg, ieder z'n ding toch?
Ik speel al sinds WoW Beta ben in het begin vanwege ziekte in TBC een maand of 10 gestopt geweest en heb het toen weer opgepakt. Ik zie mijn vrienden bijna elk weekend en ook wel doordeweeks en het werk gaat gewoon door. Gamen is heus wel te combineren met het 'sociale leven' je moet alleen grenzen trekken maar dat is met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Gisteren Putricide 10-heroic verslagen :D

Hadden een oude raid-ID met Putri en LK verlengd voor een avondje quality time met de professor. Veel verschillende taktieken geprobeerd mbt posities en omgaan met de Unbound Plague, maar toen we uiteindelijk de juiste te pakken hadden ging het vrij vlot, binnen een paar attempts. De eerste keer dat we clean in phase 3 kwamen was het meteen een kill. Daarna nog even LK heroic geprobeerd voor de gein, maar die veegde de vloer met ons aan: We waren totaal niet voorbereid en hadden een niet erg optimale raid setup (offspec tank bijvoorbeeld). Dus uiteindelijk maar even normal mode gedaan.

Komende reset waarschijnlijk nog een keertje de heroic modes doen en daarna maar weer terug naar normal voor de achievements die nog nodig zijn voor de frostwyrm mount :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:10:
Het grappige was vorige week. Mijn rogue wordt geinvite voor de 25 man. deze ook 50% puggs!!!!!. Toen de raidleader zag wat mijn dps was, wilde hij mij meehebben voor bloodprince... Ja hallo ik heb ook badges nodig. had je me maar moeten inviten vanaf het begin. Dus kort samengevat mag ik alleen mee als ik nodig ben -_-

Dat was voor mij toch wel de druppel
Ik zou zeggen: snel iets anders zoeken! Ik heb vorig jaar de stap gemaakt van een casual naar een fanatieker guild en heb er nog geen spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
ennuh ik vind het als pvper natuurlijk niet erg dat blizzard eindelijk eens wat meer aan de pvp kant vd game besteed das wel zo eerlijk aangezien de pvpers vaak voorbij geschoten werden door nieuwe content/gear etc terwijl de pve kan wel tussen de expansions werden getrakteerd op nieuwe content..
Je vergeet schijnbaar de vele nerfs die classes hebben ondergaan in pve vanwege pvp, dus die aandacht was er lang (helaas).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Als ik het lees wordt de Holydin niet echt generfded. BoL wel, maar het is in feite ook belachelijk dat een paladin 2x zoveel healing gaat doen door 1 spell. Ik snap dat pala's op het moment weinig grouphealing kunnen doen, maar ik denk ook dat een no-brains spell als BoL daar de juiste oplossing voor is. Het lijkt er imho dat Blizzard dat redelijk netjes oppakt: BoL voor FoL, dan hebben we nog de glyph voor HoL (ook aoe), een nieuwe aoe heal van 6 seconden, een pet welke healed en nog een extra grote heal. Er zit dus wel wat extra raidhealing in.

Vraag me echter wel af wat healing hands qua raidhealing gaat toevoegen. In fights waar je afstand van elkaar moet houden is een 'short range healing spell' natuurlijk niet zo bijzonder geniaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:12:
[...]

Je vergeet schijnbaar de vele nerfs die classes hebben ondergaan in pve vanwege pvp, dus die aandacht was er lang (helaas).
dat waren gewoon balance nerfs/buffs maar je moet het ook eens van een neutrale kant bekijken iedere buff/nerf in bijv pvp heeft ook gevolgen voor pve ondanks dat de 2kanten van gameplay totaal los van elkaar staan beinvloeden ze elkaar zeer zeker wel..

wat een class in pve een buff is kan in pvp weer een nerf zijn en andersom,daarom vond ik het ook goed dat er ook PVP ONLY nerfs en buffs zijn de pve wereld niet beinvloeden..

maarja ieder doet wat ie wilt in wow,ik pvp jij pve en daar betaal je ook voor,vind alleen wel dat de PVEers uit de pvp moeten blijven in pve gear en natuurlijk ook dat de PVPers uit de pve moeten blijven in pvp gear..
en voa kan je bijv ook gezamelijk met pvpers doen,altijd wel iemand met een tank offspec..

zit er trouwens over te denken om en rogue alt te beginnen voor de arena maar ben een beetje een waardeloze lvler heb in al die tijd dat ik in wow zit alleen mn pally (mn eerste char en grote liefde) waarbij ik ook alle quests uitvoerig heb gelezen enzo (beetje lore geil) daarna nog een lock gelvled maar die staat al geruime tijd in dalaran als banker/disenchanter dus daar doe ik niet zoveel mee..

iemand een Rogue hier?en kan je me mischien een beetje vertellen hoe dat lvled enzo?en speelt in pvp? heb ze tot nu toe alleen nog maar bevochten en nooit vd andere kant bekeken :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:27:
[...]

dat waren gewoon balance nerfs/buffs maar je moet het ook eens van een neutrale kant bekijken iedere buff/nerf in bijv pvp heeft ook gevolgen voor pve ondanks dat de 2kanten van gameplay totaal los van elkaar staan beinvloeden ze elkaar zeer zeker wel..

wat een class in pve een buff is kan in pvp weer een nerf zijn en andersom,daarom vond ik het ook goed dat er ook PVP ONLY nerfs en buffs zijn de pve wereld niet beinvloeden..

maarja ieder doet wat ie wilt in wow,ik pvp jij pve en daar betaal je ook voor,vind alleen wel dat de PVEers uit de pvp moeten blijven in pve gear en natuurlijk ook dat de PVPers uit de pve moeten blijven in pvp gear..
en voa kan je bijv ook gezamelijk met pvpers doen,altijd wel iemand met een tank offspec..

zit er trouwens over te denken om en rogue alt te beginnen voor de arena maar ben een beetje een waardeloze lvler heb in al die tijd dat ik in wow zit alleen mn pally (mn eerste char en grote liefde) waarbij ik ook alle quests uitvoerig heb gelezen enzo (beetje lore geil) daarna nog een lock gelvled maar die staat al geruime tijd in dalaran als banker/disenchanter dus daar doe ik niet zoveel mee..

iemand een Rogue hier?en kan je me mischien een beetje vertellen hoe dat lvled enzo?en speelt in pvp? heb ze tot nu toe alleen nog maar bevochten en nooit vd andere kant bekeken :P
Ik denk dat er velen met mij zijn die PvP als iets 'erbij' zien. En in feite klopt dat ook wel de expansion nu heet Wrath of the Lich King en het verhaal e.d. gaat over het neerknuppelen van deze PvE baas. Als de nadruk meer op PvP zou komen te liggen, verwacht ik dat een volgende expansion gewoon weer ouderwetsch 'Orcs vs Humans' gaat heten :P.

Die 'gewone balancing' nerfs/buffs die jij noemt, zijn vaak gewone balancing voor pvp. En vaak zijn nerfs dan ook totaal onnodig in pvp en impliceren ze nieuwe speelstijlen e.d.. Andersom gebeurt natuurlijk wel 't zelfde. Maar het zo ontzettend vervelend om te weten dat die ene nieuwe ability in pve, die zo fijn is (het gevoel wow, ik kan nu eindelijk dat!) generfed gaat worden omdat ie in pvp niet bevalt. Tis natuurlijk ook wel ontzettend vervelend om te zien dat de class die eerder de nitwit van de arena was, met 1 ability ineens de baas is... :P

Ik stem in ieder geval voor een verdere loskoppeling van PvP van PvE. Geef spelers met 10k honor kills een 3e tabje op de talents lijst en laat dat het pvp tabje zijn. Laat abilities in PvP omgevingen anders zijn dan die in PvE, en ik ben helemaal gelukkig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 20:54
Blacksnak schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:15:
[...]

Owla, onder welke nick(s) ?
Nu voornamelijk om Lizile (Priest) & Lilai (Hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben zelf ook (langzaam maar zeker) een Rogue aan het levelen, en dan vooral in BG's. Alleen onderaan de bracket (level 30-34 en level 40-44 enzo) doe ik even quests en / of instances.

Ze is Subtlety met 2 punten in Assass voor een dikke crit chance op je Ambush nadat je een mob/player gekilled hebt. Het speelt leuk in PvP: Stealth - Glyphed Ambush die crit (mogelijk van afstand) met macro-ed Premeditation is 5 CP's - Kidney Shot - en dan de speler afmaken terwijl die gestunned is. Door de Ambush heb je niet direct een stun op ze, maar die komt dan 1,5sec later. In die 1,5sec weet de vijand toch niet wat 'm overkomt. Op level 48 crit Ambush voor 800-900, wat vaak meer dan de helft van hun leven is. Sommige clothies kun je bijna one-shotten; daar gebruik ik dan Eviscerate ipv stun als finisher, dus een 2-shot ;) Door talents in Subtlety heb je ook een lage cooldown op Stealth, zodat je ook weer snel terug kan in Stealth.

In PvE werkt de spec ook uitstekend. Door de 2 punten in Assass kun je door blijven gaan, doordat elke Ambush een crit is.

Zie Armory van m'n Rogue die wat Heirlooms mist, maar die heb ik nu even op m'n Hunter die op dezelfde manier aan het levelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren m'n inmiddels redelijk gebruikelijke woensdagavond invulling afgewerkt. VoA10/25 gedaan (geen loot) en Wintergrasp succesvol verdedigd, waardoor ook alle WG weekly quests weer voltooid zijn. De daily battleground werd SotA. Het blijft opmerkelijk om te zien hoe wisselvallig zowel de Alliance als de Horde presteert in deze BG.

Gisteren was het gelukkig de Alliance die met grote overmacht won. In de verdedigende ronde kwam de Horde minutenlang niet eens door de blue en green gates heen. De golden gate bleef de hele ronde onaangeroerd. De aanvallende ronde stormden we in één keer door naar de relic.

Het geeft wel een machtig gevoel als healer om midden in het gevecht te staan en flink met Holy Shocks, Flash of Lights, Sacred Shields, dispells, stuns en je Hands rond te strooien en zo iedereen in leven te houden. Je hebt dan echt het gevoel dat je een wezenlijke bijdrage levert aan de overwinning. Dat is met Arena trouwens ook zo. Zeker tegen de betere teams ben je vaak diegene die net dat verschilletje maakt wat nodig is.

Met de arena punten die ik vorige week heb verdiend, heb ik de Relentless shoulders gekocht. Tevens kwam ik erachter dat ik nog maar 2 Runed Dragon's Eyes (+39 spellpower JC-only gems) gebruikte, dus meteen maar even een derde gemaakt en gesocket. Alles bij elkaar zit ik nu rond de 2800 spellpower unbuffed, bijna 26k HP en 934 resilience. Een blik op www.wtfismygearscore.com leerde dat m'n PvP gearscore nu hoger is dan m'n PvE gearscore. Ze liggen niet ver uit elkaar (beide een stukje boven de 5100), maar toch wel geinig.
[...] vind alleen wel dat de PVEers uit de pvp moeten blijven in pve gear en natuurlijk ook dat de PVPers uit de pve moeten blijven in pvp gear..
Mwah, hangt een beetje van de situatie af vind ik. De laatste tijd heal ik heroics met m'n PvP spec en gear omdat ik dan meer spellpower heb. De tanks zijn tegenwoordig makkelijk in leven te houden, dus blijft er voor mij meestal wel voldoende gelegenheid over om tussendoor wat DPS abilities te spammen, die met die hogere spellpower in PvP spec/gear krachtiger zijn dan met m'n PvE spec/gear. In feite ben ik in PvP spec/gear de groep meer tot nut dan in m'n PvE spec/gear.

Enneeh, mensen met PvE gear in battlegrounds en arena betekent gewoon free honor of rating, dus daar heb ik niet zoveel moeite mee :P.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Mja, je moet niet je eigen situatie doortrekken naar de rest he ;-)

Ik heb al een goede fulltimebaan in de ICT, een eigen huis gekocht met m'n vriendin en een social life :) Ik gooi niets weg. Een vriend van me heeft ook zo een verstoord beeld van de realiteit :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.