Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354843

Hey all,

vandaag ook even lid geworden van dit gebeuren na al enkele weken het bekeken te hebben, erg veel nuttige en totaal zinloze info hier, en ik zal eens kijken of ik zo af en toe ook eens wat kan posten. Van het weekend weer een 1% wipe op putricide gehad grmmbblll.

Ben nog niet zo heel lang geleden weer begonnen met WOW en mn mage naar 80 gebracht en ik moet zeggen erg gaaf om weer te doen. Het het raiden wel gemist sinds AQ40. Als je met de guild een baas voor het eerst neerhaalt erg leuk.

Btw exodan en hulkie inderdaad even mee samen gespeeld, voeg me ff toe hulkie vind het altijd leuk om met nederlanders samen te spelen en helemaal tweakers natuurlijk.

greetings downburst

btw heb leggings of woven death nu (de mats) en zoek nu nog het moment waarop guildie ze kan craften. Want om de een of andere reden haat VOA mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jeez, nu snap ik waarom op de oudere servers alles zo verrekt duur is. 30g voor groene lvl 45 BoE's, dat soort ongein. Ben 2 dagen bezig en had even mining geleveld naar 125. Ondertussen vind je wat silver en gold enzo. Alles op de AH, volgende dag 650g op mijn rekening :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

psychodude schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:41:
[...]

WoW battlechest editie 19 euro bij saturn (r'dam).
Net ff gebeld met Saturn groningen... WoW battlechest is daar 28 euro... :'(

Ze hadden wel een battlechest van 19, maar das warcraft 3, die ik al heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een erg interessant stukje informatie wat betreft Old Gods en Cataclysm en toekomst van Azeroth.

- http://greyshades.wordpre...on-the-future-of-azeroth/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond weer ff met mijn Lock gespeeld, het was weer 'game avond' met een maatje, en dat ging wel lekker.
We zijn allebei 1 level omhoog gegaan ik zit nu bijna op lvl64, hij 1/3de in lvl63.
Door een mix van random dungeons/questen gaat het lekker snel + dat het afwisselen met dungeons het minder saai maakt. Het speel wel lekker als Demo, die felguard knalt aardig mee, zag op de eerste boss in BF mijn dps stijgen naar 721.

Ook nog even een leveltje meegepikt op mijn Paladin, opzich wel leuk ik kreeg RFD voor het eerst op lvl34, en gaf de tank die lvl38 nog flink moeite om aggro te houden :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Na gisteren een avondje op de bank te hebben gehangen, besloot ik nog kort online te springen voor een heroic op mn Resto Druid. Hoewel zijn gear niet geweldig is, is het ruim voldoende om een Forge of Souls of Pit of Saron te doen. Uiteindelijk kreeg ik Forge of Souls voor mijn kiezen met een groepje dat aardig in de gear zat. Na de eerste paar mobs viel me echter op dat de tank aardig wat damage kreeg te verduren, waarop ik pas zag dat hij met 32K rondliep (excl priest buff).

Goed, op zich niet zo'n probleem dacht ik nog. Paar trash packs verder begon ik echter rond de 40% mana te komen terwijl ik FoS normaal doe zonder ooit onder de 70% te komen (tenzij men volop nuked tijdens de link & niet interrupt bij de laatste boss). Rond de laatste boss pakte ik uit nieuwsgierigheid Recount erbij en zag dat de tank 5K dps overall deed. Bovendien ergerde ik me kapot aan het feit dat zowel de Rogue als de DK tank geen enkele interrupt deden bij de boss. Zeker van de tank viel me dit tegen aangezien deze boss voor DKs echt simpel is dankzij Mind Freeze en Anti-Magic Shell (beide werden niet gebruikt ><). Na een paar close calls was de boss dan toch dood en besloot ik meneer de tank eens onder de loep te nemen middels een inspect. Wat bleek? Meneer liep de gehele tijd in zijn DPS gear en spec rond (incl wat willekeurige PvP items)!

Ik heb weinig problemen met tanks die in DPS spec/gear een heroic doorstampen (geeft mij tenminste wat te doen :P), maar ik wordt dan wel graag vantevoren even op de hoogte gebracht dat ze dit doen. Daarnaast verwacht ik dan op zn minst dat de tank extra zn best gaat doen om onnodige damage te voorkomen. Op zn minst had ie wel even een bedankje mijn kant op mogen gooien.. Nou ja, ik heb zo'n vermoeden dat hij sowieso puur als tank in de rij ging staan om wachttijden te vermijden zonder enig benul te hebben van wat je uberhaupt nodig hebt als tank. Maar vooruit, ik heb het overleefd en ben weer een ervaring rijker (helaas geen Battered Hilt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Ik ging net een random heroic doen, op mn Paladin die ik een aantal dagen terug als tank gespecced heb. De gear is een verzameling van offspec items uit heroics (ilvl 200 en 3x ilvl 232) en nog wat low lvl tankspul. Met de gedachte om wat emblems te scoren, klikte ik op de knop 'Join Dungeon'. Krijg ik het laadscherm van Halls of Reflection 8)7

Meteen maar gezegd dat m'n gear misschien wat aan de slechte kant is voor deze instance. Selfbuffed 29k hp. De groep vraagt of ik critimmune ben (heb 545 def)... ja natuurlijk, antwoord ik. Zo natuurlijk vonden ze dat niet, omdat de healer net 2 tanks had gehad, die niet crit immune waren.
Aan de ervaring zal het niet liggen, ik heb deze instance op 2 andere tank chars getanked, en Paladin is zelfs makkelijker met z'n passive AoE threat skills.
Anyway, the waves gaan goed en de healing is uitstekend. Ik krijg wel damage, iets meer dan m'n Warrior, maar dat is niet zo gek. De Shaman healer (met 232-245 gear) komt alleen bij de baas onder de 50% mana.
De laatste 5 waves gaan ook goed, en ik haal alles uit de kast. Holy Wrath als ik laag in health zit (vooral na een stun) en prio op Holy Shield en Sacred Shield. Ook wave nr. 9 gaat prima, al zie ik m'n healthbar lekker omhoog en omlaag schieten :p

Dan naar de escape. De DPS is niet al te hoog... 2 melee op ca. 2500dps en een Warlock op 3500. Van tevoren wordt er gezegd dat we eerst de casters gaan nuken. Prima, maar dan moet alle dps dat ook wel doen. De Warlock zit alle targets te dotten, voordat ik ze goed en wel heb opgepikt (nee, alleen Consecration is niet genoeg). Na vele mobs van hem afgetaunt te hebben, legt hij uiteindelijk toch het loodje. Met de laatste wave van mobs te gaan (en de moeilijkste), komt de Lich King toch wel erg dichtbij. Met Avenger's Shield lok ik de casters terug naar de muur... nog niet helemaal. Met Arcane Torrent silence ik ze nogmaals, dit keer hebben we echt het maximale. Iedereen ramt zoveel mogelijk op de mobs... en die Lich King loopt nu bijna over ons heen... de laatste mob gaat neer... en we halen het! Echt op de seconde!!

Complimenten gaan naar de healer, en ik krijg ze ook voor het tanken. Dit was de meest spannende HoR heroic ooit voor me. Zo'n thrill heb ik niet veel meer, maar als het gebeurt, voelt het als vanouds.

Paladin tank Armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06 12:02
Yeah 2 dagen geleden mn eerste lv 80 =D!!!

Op lv 79 was je lekker sterk, en nu ben ik lv 80....
En owned iedereen me weer =(

Wat vinden jullie de makkelijkste manier om betere gear te krijgen?
Dungeons of Battlegrounds?

Ohh I'm back to being a noob/newb x.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 13:37
Chandd! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:18:

Vrij simpel veel dungeons doen daar upgearen + de emblems die krijgt uit dungeons gear kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 15:30
Gister de dungeon finder gebruikt. en ik moet zeggen dat het toch wel erg goed werkt. Insta queue voor een protection warrior. Zo heb ik in een avond meteen de quests gedaan voor de icecrown dungeons en 40 badges of triumph gehaald. dat gaat wel erg rap zo.

De nieuwe dungeons zijn wel mooi , maar had de moeilijkheid graad toch iets hoger verwacht...
Ik merkte meteen dat me gear van een jaar geleden nog goed mee kan en dat ik nu overal in kan, er staat nergens dat me gear minder is en ik een dungeon niet in zou mogen gaan.

Al met al nu lekker badges sparen en me gear een beetje opkrikken.

edit. btw veel mensen die opeens terug naar wow keren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MrOizo2005 op 13-04-2010 09:30 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Downburst, leuk dat je ook geregistreerd bent! Ik kan wel even bij mij in de guild vragen of iemand die broek voor je kan craften. Ik weet bijna 100% zeker dat iemand dat wel voor je wil doen.

Gister weer niet veel bijzonders gedaan. Even een random heroic met Exodan als tank, dank u! HOL lijkt er eentje te zijn die eeuwen duurt, maar gister ging het vlot zat. Na de random heb ik nog even de weekly XT002 gedaan op mijn holy priest. De emblems zijn hard nodig voor alle gems die ik nodig heb. Een hunter gearen en mijn retri offspec gemmen kost gewoon bakken met emblems.

Hier heb ik meteen een vraagje over, kun je nog gems kopen via stone keepers shards en honor? Vooral stone keepers shards heb ik er nog een hoop van liggen. Dat zou een hoop gedoe schelen. Ik overweeg namelijk mijn 31 mage te gaan levellen.

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een fail PUG gehad naar VoA10. De leader had 4 DKs geinvite, dat was al een slecht teken. Vervolgens waren de lock en de paladin healer de hele tijd d/c. Geen probleem dat waren namelijk guildies… De paladin kwam inderdaad terug, maar de lock ging 10 seconden in het gevecht weer offline. Als enige ranged de mobs aanvallen en kiten schiet niet heel erg op, lang leven feign death! Toen we hard neer gingen begon het gescheld… noob this, noob that, I hope you all die of ‘insert random ziekte’… Toen ik naar de meters keek snapte ik meteen waarom het niet wilde. Ik stond eerste dps met 4k, en dat terwijl ik sparks aan het kiten was :S

Om het goed te maken ben ik nog even de eerste twee icc5 heroic instances in gegaan. Geen loot, wel twee leuke runs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32

Nibbz

Postmaster General

ligt eraan wat je wilt gaan doen.. als je voornamelijk gaat pvp'en zou ik nu gelijk gaan battlegrounden.. en anders, dungeons doen voor pve gear

@ Hulki,

die stonekeepershards kun je inwisselen voor honor (bij de wintergrasp gear vendor) en voor honor kun je bij je honor vendor gems kopen (jewelcrafting supplier)

[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 13-04-2010 09:48 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
jammer genoeg komt dit bij mij niet meer voor. voor zulke leuke runs ben ik te overgeared. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
Ahh, ik begin denk maar met dungeons...
Omdat de gear die ik nu heb het gewoon niet eens leuk is om te battlegrounden.

Het is voor nu ook makkelijker om gear te verzamelen met dungeons, Ik kan daarna altijd nog een tweede spec aanmaken voor PVP en daarvoor dan ook gear verzamelen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ja, ik dacht gisteren, om 20.30 is Goede Tijden afgelopen dus kan ik in de tussentijd nog even 2 random dailies doen en met mijn lvl 73 Mage een BG in duiken. Om 20.30 weer melden bij de misses ;-)

Eerste ging lekker. Was weer gezellig hulkie :) Tweede random ging ik healen op mijn Shaman en de party waar ik in kwam ging een bezoekje brengen aan Occu. Uiteindelijk 40 minuten geweest. Ging helemaal fout op de laatste baas. DPS wist niet hoe ze moesten dps'en en wanneer ze time stop moesten doen en Tank lukte het niet om aggro te houden, was overal en nergens en ik moest overal heen vliegen om mensen te healen. Iedereen bleef rustig en we hebben het uiteindelijk de 5e of 6e try gehaald.

Toen was het weer tijd en bekeek ik nog even mijn Paladin: Al die vette armor, die dikke axe, zijn kick ass mean uitdrukking. Echt een verlengstuk van mezelf... Ja schat? Ja, ik kom al beneden! Thee? Ja, komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:17:
Ik ging net een random heroic doen, op mn Paladin die ik een aantal dagen terug als tank gespecced heb. De gear is een verzameling van offspec items uit heroics (ilvl 200 en 3x ilvl 232) en nog wat low lvl tankspul. Met de gedachte om wat emblems te scoren, klikte ik op de knop 'Join Dungeon'. Krijg ik het laadscherm van Halls of Reflection 8)7

Meteen maar gezegd dat m'n gear misschien wat aan de slechte kant is voor deze instance. Selfbuffed 29k hp. De groep vraagt of ik critimmune ben (heb 545 def)... ja natuurlijk, antwoord ik. Zo natuurlijk vonden ze dat niet, omdat de healer net 2 tanks had gehad, die niet crit immune waren.
Aan de ervaring zal het niet liggen, ik heb deze instance op 2 andere tank chars getanked, en Paladin is zelfs makkelijker met z'n passive AoE threat skills.
Anyway, the waves gaan goed en de healing is uitstekend. Ik krijg wel damage, iets meer dan m'n Warrior, maar dat is niet zo gek. De Shaman healer (met 232-245 gear) komt alleen bij de baas onder de 50% mana.
De laatste 5 waves gaan ook goed, en ik haal alles uit de kast. Holy Wrath als ik laag in health zit (vooral na een stun) en prio op Holy Shield en Sacred Shield. Ook wave nr. 9 gaat prima, al zie ik m'n healthbar lekker omhoog en omlaag schieten :p

Dan naar de escape. De DPS is niet al te hoog... 2 melee op ca. 2500dps en een Warlock op 3500. Van tevoren wordt er gezegd dat we eerst de casters gaan nuken. Prima, maar dan moet alle dps dat ook wel doen. De Warlock zit alle targets te dotten, voordat ik ze goed en wel heb opgepikt (nee, alleen Consecration is niet genoeg). Na vele mobs van hem afgetaunt te hebben, legt hij uiteindelijk toch het loodje. Met de laatste wave van mobs te gaan (en de moeilijkste), komt de Lich King toch wel erg dichtbij. Met Avenger's Shield lok ik de casters terug naar de muur... nog niet helemaal. Met Arcane Torrent silence ik ze nogmaals, dit keer hebben we echt het maximale. Iedereen ramt zoveel mogelijk op de mobs... en die Lich King loopt nu bijna over ons heen... de laatste mob gaat neer... en we halen het! Echt op de seconde!!

Complimenten gaan naar de healer, en ik krijg ze ook voor het tanken. Dit was de meest spannende HoR heroic ooit voor me. Zo'n thrill heb ik niet veel meer, maar als het gebeurt, voelt het als vanouds.

Paladin tank Armory.
Feli man :) ik vind het ook prachtige instances voor een goeie uitdaging!

Gisteren heb ik helaas niet veel kunnen spelen :) had visite, dus heb 2x de Daily BG gedaan, eerste gewonnen voor de dikke bonus, 2e verloren :)

Ben nu aant sparen voor Battered Hilt, wil echt dat zwaard op m'n rogue >_<

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
Trouwens nog een vraag aan jullie experts van een noob :p

Als ik ga PVP-en, zou ik als Feral Druid een degelijke kans maken met de juiste gear?
Of zou ik beter voor Balance of iets anders kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Badges zijn makkelijk voor een prot warrior ik heb binnen korte tijd eigenlijk alles wat met triumph te halen is gekregen. (en één 245 door een trophy).

je moet op ca 4500 GS (ulduar gear ofzo denk ik) zitten om HC ICC HOL te krijgen, anders is je gear niet goed genoeg.

ik ben al lang blij dat ik de normal niet meer in hoef ik heb de cloak en het shield.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Chandd! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:33:
Trouwens nog een vraag aan jullie experts van een noob :p

Als ik ga PVP-en, zou ik als Feral Druid een degelijke kans maken met de juiste gear?
Of zou ik beter voor Balance of iets anders kunnen gaan?
Feral druids zijn 1 van betere keuzes voor PvP ja, met goeie gear rag je snel alles stuk en je kunt jezelf nog healen indien nodig. Als je er veel op je hebt switch je naar beertje.

Appeltje eitje ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:35:
[...]

Feral druids zijn 1 van betere keuzes voor PvP ja, met goeie gear rag je snel alles stuk en je kunt jezelf nog healen indien nodig. Als je er veel op je hebt switch je naar beertje.

Appeltje eitje ;-)
Ah mooi! Dat is goed om te horen, want wat eerst een keuze was om lekker te questen, is mij nu wel heel erg vertrouwd gaan aanvoelen! Zou niet meer weten wat te doen zonder :+
En dan als ik thuis kom maar weer lekker pvpen en bg'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nibbz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:46:
[...]
@ Hulki,

die stonekeepershards kun je inwisselen voor honor (bij de wintergrasp gear vendor) en voor honor kun je bij je honor vendor gems kopen (jewelcrafting supplier)
Ah mooi! Vanavond maar even kijken dan. Ik dacht dat dit in één van de laatste patches is veranderd. Ik heb er nog 500+ op mijn hunter en ook nog een zooi op mn rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Leuk verhaal Salena, vooral om de DPS afvragen/klagen of je wel crit immume bent, terwijl ze vervolgens 2500 dps doen :')

De defcap is trouwens 535 voor heroics en 540 voor raids :)

[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 13-04-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Dungeons is makkelijker (minder frustrerend) als je er maar voor zorgt dat je wel wat redlijke items hebt.

Had gisteren wel een speler gezien met een HP zo laag, dat ik dacht dat het gewoon niet mogelijk was.
Liep die persoon rond met 14k HP in ilvl 156+ gear met 0 res (dit was volledig gebuffed).
Ik dacht eerst dat het zijn RP-setje was, echter halwege de game toch nog maar eens checken en nog steeds 14k HP. Dit was dus een gevalletje honour leachen want in deze gear heb je 0,0 aandeel in gevechten.

En in IoC nog wat leuks meegemaakt.
Loggen in op IoC, zitten we samen met 5 priests in de groep. Begint er 1 te yellen: priest buffs, en dit 5s lang.
Aangezien ik als alliance 2 fail-BG achter me kiezen had een beetje gepikeerd dus vraag of hij "candals" bij zich had zodat we kunnen buffen. De andere priests vallen me bij dus geen Fortitude/Spirit buff.
Begon iemand ook nog over zijn gear te spreken begon hij over hoe goed hij wel niet was, hij was 4 dagen lvl80 en liep al bijna volledig rond met epic gear.
Dus maar even de opmerking gemaakt dat dat heden ten dage geen uitdaging meer is omdat elke scrub met teveel tijd dit kan doen, en heb de hele tijd met een lach op mijn gezicht rondgelopen, iedereen gehealed behalve die betreffende rogue.

Ik hoop dat die 12-jarige (iig qua gedrag)heeft geleerd dat vragen aan mensen meer op kan leveren dan commanderen, want raidbuff kosten nog steeds reagents. Nou zijn deze wel niet duur, maar het is tegenwoordig maar de vanzelfsprekendheid dat priests moeten buffen, terwijl mages/druids dit niet standaard doen (moet wel toegeven dat ze het wel doen als ze het gevraagd wordt).

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 15:49

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:17:
Paladin is zelfs makkelijker met z'n passive AoE threat skills.
Armory[/url].
Passive AoE threat skills? waar heb je het over?
Consecration, HoR, Seal of Command, Holy Wrath, Holy shield dat zijn min of meet de AoE skills, maar dan nog zijn ze niet passive ;)

je hebt trouwens een hele rare build en Glyphs..

Glyph vervang Conescration door die 10% seal dmg glyph
Dump Divinity, voor Divine strength
dump Sanctity of battle, voor Crusade
Improved judgement 1/2 is voldoende zoek op 696969 regel
en ook Stoicism is een keuze, maar zeker niet de beste.

[ Voor 28% gewijzigd door Valkyre op 13-04-2010 11:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 11:57
Gohan-san schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:39:
[...]

Passive AoE threat skills? waar heb je het over?
Consecration, HoR, Seal of Command, Holy Wrath, Holy shield dat zijn min of meet de AoE skills, maar dan nog zijn ze niet passive ;)

-knip-
Denk dat hij in de zin van passive bedoeld dat je niet een target active hoef te attacken, dus inderdaad met consecration, holy wrath, etc

Edit:
Ik ben momenteel bezig met mn shaman up te gearen.
Maar ik ben nog niet helemaal er over uit wat ik nou wil.
Heeft iemand goeie argumenten over welke kant ik op kan, ik zit over in of elemental of enhancement.
Iemand ook tips om btje makkelijk te gearen?

[ Voor 46% gewijzigd door Thasquealer op 13-04-2010 11:53 . Reden: inkorting quote ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Thasquealer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:44:
[...]

Denk dat hij in de zin van passive bedoeld dat je niet een target active hoef te attacken, dus inderdaad met consecration, holy wrath, etc
Als je probeert te aoe tanken met alleen conscration dan kom je niet ver. De enige echte passieve aoe die we hebben is de retribution aura. Al het andere moet worden geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
sabriel schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:14:
[...]

Dungeons is makkelijker (minder frustrerend) als je er maar voor zorgt dat je wel wat redlijke items hebt.

Had gisteren wel een speler gezien met een HP zo laag, dat ik dacht dat het gewoon niet mogelijk was.
Liep die persoon rond met 14k HP in ilvl 156+ gear met 0 res (dit was volledig gebuffed).
Ik dacht eerst dat het zijn RP-setje was, echter halwege de game toch nog maar eens checken en nog steeds 14k HP. Dit was dus een gevalletje honour leachen want in deze gear heb je 0,0 aandeel in gevechten.

En in IoC nog wat leuks meegemaakt.
Loggen in op IoC, zitten we samen met 5 priests in de groep. Begint er 1 te yellen: priest buffs, en dit 5s lang.
Aangezien ik als alliance 2 fail-BG achter me kiezen had een beetje gepikeerd dus vraag of hij "candals" bij zich had zodat we kunnen buffen. De andere priests vallen me bij dus geen Fortitude/Spirit buff.
Begon iemand ook nog over zijn gear te spreken begon hij over hoe goed hij wel niet was, hij was 4 dagen lvl80 en liep al bijna volledig rond met epic gear.
Dus maar even de opmerking gemaakt dat dat heden ten dage geen uitdaging meer is omdat elke scrub met teveel tijd dit kan doen, en heb de hele tijd met een lach op mijn gezicht rondgelopen, iedereen gehealed behalve die betreffende rogue.

Ik hoop dat die 12-jarige (iig qua gedrag)heeft geleerd dat vragen aan mensen meer op kan leveren dan commanderen, want raidbuff kosten nog steeds reagents. Nou zijn deze wel niet duur, maar het is tegenwoordig maar de vanzelfsprekendheid dat priests moeten buffen, terwijl mages/druids dit niet standaard doen (moet wel toegeven dat ze het wel doen als ze het gevraagd wordt).
Helaas is mijn gear nog niet zo geweldig, maar ik meld ook van te voren dat ik nog een nieuwe lv 80 ben. En mijn gear nog niet zo geweldig is, dus als ze me niet moeten, ik wel leave :p
Meestal is het gelukkig wel goed en hebben ze begrip, heb gister nieuwe gloves van mn honor gekocht en een vette staff in een dungeon geloot =)

Gister ook pas voor het eerst Glyphs aangeschaft xD
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Ahn%27Qiraj&n=Kaasboer

En ja, als je nog newb/noob ben, moet je idd niet doen alsof je geweldig bent, want dan krijgt iedereen meteen haat aan je en hebben ze ook geen begrip voor je!

edit: Ja helaas is mijn HP nu ook nog belachelijk slecht :') Maarja gewoon emblems blijven sparen en honor, en leuke dingetjes ervan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hey mensen even vraagje, ik zat even te zoeken naar de Relentless PvP gear. Ik kom alleen nergens een Rating requirement tegen op die gear. Ik kan me herinnerne dat bij het vorige season van Arena er wel een rating requirement op zat (op Furious), zit dit nu ook nog op de Relentless pieces?
Chandd! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:59:
[...]

Helaas is mijn gear nog niet zo geweldig, maar ik meld ook van te voren dat ik nog een nieuwe lv 80 ben. En mijn gear nog niet zo geweldig is, dus als ze me niet moeten, ik wel leave :p
Meestal is het gelukkig wel goed en hebben ze begrip, heb gister nieuwe gloves van mn honor gekocht en een vette staff in een dungeon geloot =)

Gister ook pas voor het eerst Glyphs aangeschaft xD
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Ahn%27Qiraj&n=Kaasboer

En ja, als je nog newb/noob ben, moet je idd niet doen alsof je geweldig bent, want dan krijgt iedereen meteen haat aan je en hebben ze ook geen begrip voor je!

edit: Ja helaas is mijn HP nu ook nog belachelijk slecht :') Maarja gewoon emblems blijven sparen en honor, en leuke dingetjes ervan kopen
Sorry hoor :) maar gewoon NIET games leaven, lekker emblems sparen. Gasten die daar geen begrip voor hebben moeten zelf maar leaven. Iedereen moet beginnen, en heroics is de uitstekende plaats om dat te doen. Als ze willen dat je gaat, verzoek je hun dat te doen. Over het algemeen zijn de grootste zeikers degene die de minste dps doen.

[ Voor 67% gewijzigd door Dakreal op 13-04-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:00:

Sorry hoor :) maar gewoon NIET games leaven, lekker emblems sparen. Gasten die daar geen begrip voor hebben moeten zelf maar leaven. Iedereen moet beginnen, en heroics is de uitstekende plaats om dat te doen. Als ze willen dat je gaat, verzoek je hun dat te doen. Over het algemeen zijn de grootste zeikers degene die de minste dps doen.
Thank you :p, heb één keer iemand gehad die ging bitchen, maar de rest vond het wel goed, dus bleef ik toch.
Maar als iemand in het vervolg zeikt over mijn awesome gear, blijf ik lekker =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:04
Voor nieuwe druid tanks kan ik aanbevelen toch vooral gericht heroics te grinden en je voorlopig op stamina te focussen. VH heroic is bv heel makkelijk te tanken, iedere dag te doen voor badges plus een redelijk bruikbare epic staff, een sta/agi cloak van de bird boss, en ik zie redelijk vaak de BoE blue chaingang leggards droppen waar ruim 100 117 stamina op zit en hit.

Tevens kan je natuurlijk klassiek ToC normal een paar keer doen voor diverse iLvl 200 epics, droppen in ieder geval bruikbare boots en uit mijn hoofd een helm (eigenlijk DPS spec, veel agility) en een goed starters tanking trinket. Voordeel van ToC normal is dat je hem meerdere keren per dag kan doen :) Ik heb alle tanking klasses met alle healing klasses gehealed (behalve resto shammy, lvl 63), en met een beetje gear is iedere tank met een beetje skill door iedere 3.0 dungeon te loodsen, wat anderen ook tegen je kunnen en zullen roepen. Verlies nooit je threat uit het oog, niets irritanter dan een 45k of zelfs 55k beer die als een 'wet noodle' threat genereerd. Maar dat is voor ná een basishoeveelheid stamina :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 09:16
Dutchman! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:19:
Voor nieuwe druid tanks kan ik aanbevelen toch vooral gericht heroics te grinden en je voorlopig op stamina te focussen. VH heroic is bv heel makkelijk te tanken, iedere dag te doen voor badges plus een redelijk bruikbare epic staff, een sta/agi cloak van de bird boss, en ik zie redelijk vaak de BoE blue chaingang leggards droppen waar ruim 100 117 stamina op zit en hit.

Tevens kan je natuurlijk klassiek ToC normal een paar keer doen voor diverse iLvl 200 epics, droppen in ieder geval bruikbare boots en uit mijn hoofd een helm (eigenlijk DPS spec, veel agility) en een goed starters tanking trinket. Voordeel van ToC normal is dat je hem meerdere keren per dag kan doen :) Ik heb alle tanking klasses met alle healing klasses gehealed (behalve resto shammy, lvl 63), en met een beetje gear is iedere tank met een beetje skill door iedere 3.0 dungeon te loodsen, wat anderen ook tegen je kunnen en zullen roepen. Verlies nooit je threat uit het oog, niets irritanter dan een 45k of zelfs 55k beer die als een 'wet noodle' threat genereerd. Maar dat is voor ná een basishoeveelheid stamina :)
Wat is de algemene mening van de laatste pvp gear als starter voor feral druid tank... Loads of stamina en soms agility ... Bijvoorbeeld cloak: (hier dus geen agi :( )

Wrathful Gladiator's Cloak of Victory
Binds when picked up
Unique
Back
177 Armor
+136 Stamina
Requires Level 80
Item Level 264
Equip: Improves hit rating by 60 (1.83% @ L80).
Equip: Improves your resilience rating by 60 (0.73% @ L80).
Equip: Increases attack power by 181.

tegenover de VH
Cloak of the Gushing Wound
Binds when picked up
Back
145 Armor
+43 Agility
+64 Stamina
Requires Level 80
Item Level 200
Equip: Improves hit rating by 29 (0.88% @ L80).
Equip: Increases attack power by 56.
Sell Price: 4 51 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
Handige tips!
Gelukkig ben ik DPS Feral.
Ik heb het nooit echt gehad op tanken, Flink uithalen en damagen! Heerlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Das eigenlijk een No brainer he :p maar goed, Resilience heb je niet veel aan als druid. Aangezien je al defcapped bent door talent. daarnaast geeft 43 agi extra dodge, maar 72 extra stam weer 720 hp unmodified. ligt er net aan waar je op wilt focussen. Soak of Evasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:04
ohja als je klaagt over HP hoef je niet meteen een tank te zijn :P Blijkbaar nog niet helemaal wakker.

PVP heb ik totaal geen verstand van. Inzake de cloak: de PVP cloak heeft een bak stamina en hit, en de resilliance geeft nog wat mitigation (?), met en flinke attack power bonus. iLvl is ook behoordlijk hoger natuurlijk. Ik zou zeggen, als je moet starten, makkelijk koopbare PVP cloak met goede stats > random drops van een random baas.
edit geen defence maar resilliance.
Agility is idd dodge maar ook crit, en crit is threat + bubble mitigation. Niet te onderschatten.

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchman! op 13-04-2010 12:34 ]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Chandd! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:27:
Handige tips!
Gelukkig ben ik DPS Feral.
Ik heb het nooit echt gehad op tanken, Flink uithalen en damagen! Heerlijk :+
Ehm, je DPS spec is nogal maf. Infected Wounds is een tanking-talent, die heb je als DPS niet nodig. Rend and Tear en Primal Gore daarentegen zorgen voor het leeuwendeel van je non-white damage DPS. Die wil je dus absoluut wel nemen. ;) Ook hoor je als feral DPS de Shredding Attacks talent te hebben; Nurturing Instincts daarentegen is weer meer een PvP-talent die je zou moeten droppen als je alleen PvE speelt. Survival Instincts is ook weer alleen tanking of PvP, evenals Thick Hide. Verder mis ik Master Shapeshifter in je spec.

Dit is mijn DPS-spec. Ik heb daar wel nog Improved Mangle; sinds de Mangle change is die niet meer echt nodig en dus ga ik die puntjes in Feral Instinct en in Furor stoppen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:30

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:00:
Hey mensen even vraagje, ik zat even te zoeken naar de Relentless PvP gear. Ik kom alleen nergens een Rating requirement tegen op die gear. Ik kan me herinnerne dat bij het vorige season van Arena er wel een rating requirement op zat (op Furious), zit dit nu ook nog op de Relentless pieces?
Relentless gear is S7 gear. Ondertussen zitten we alweer in S8 (Wrathful). Op de S8 gear zit wel een rating requirement. Het is momenteel zo dat je S6 (Furious) set items kunt kopen met honor, S7 (Relentless) set items met honor + arena points en S8 (Wrathful) met honor + arena points + minimum rating requirement. De Wrathful (en Relentless) neck, cloak, wrist, belt en ring kunnen met honor gekocht worden.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dutchman! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:32:
ohja als je klaagt over HP hoef je niet meteen een tank te zijn :P Blijkbaar nog niet helemaal wakker.

PVP heb ik totaal geen verstand van. Inzake de cloak: de PVP cloak heeft een bak stamina en hit, en de resilliance geeft nog wat mitigation (?), met en flinke attack power bonus. iLvl is ook behoordlijk hoger natuurlijk. Ik zou zeggen, als je moet starten, makkelijk koopbare PVP cloak met goede stats > random drops van een random baas.
edit geen defence maar resilliance.
Agility is idd dodge maar ook crit, en crit is threat + bubble mitigation. Niet te onderschatten.
Je kan bijna met elke class ALS je de stonekeeper shards er voor hebt leuk gearen op een nieuw lvl80 char.
De gear is wel 'voor' pvp, maar heeft ook als voordeel dat een hele hoop spelers die gearscore addon gebruiken en niet eens je gear inspecteren dus je komt makkelijker in raids zelfs op je eerste dag als lvl 80.

Het 2de voordeel is dat je door je gearscore geen limitatie hebt op dungeons, als je dus een verse lvl80 hebt met leveling gear ilvl150-178 kun je niet overal voor queuen, je ziet dan in je dungeon finder 'Has to gear up' oid staan. Daar komt ook bij dat je naar mijn idee sneller in randoms kwam, en niet elke keer UK/Nexus/AN kreeg (zoals op mijn warrior) Mijn 2de random was zelfs FoS HC.
Het leukste vondt ik nog wel dat toen ik mijn 'lvl80 achievement' had ik nog geen 5 minuten later ookal de superior/epic achievements had :)

En ondanks dat ik in pvp gear liep kon ik lekker meeknallen in ICC10 en TotC10/25, helaas viel er gewoon geen 1 stukkie leather.

PVP gear is niet ideaal maar het opent wel heeeel snel deuren voor je, ik heb het idee dat het omkeerpunt op 3500-4000 'gearscore' ligt voor FoS etc.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
prutser001 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:46:
[...]

PVP gear is niet ideaal maar het opent wel heeeel snel deuren voor je, ik heb het idee dat het omkeerpunt op 3500-4000 'gearscore' ligt voor FoS etc.
Tja, en dat is meteen ook al weer het nadeel.. hoe vaak ik niet 'noobs' in pugs heb gezien in PoS e.d. die niet weten waar ze mee bezig zijn.. Laatst weer een PoS, allemaal rond de 2-2.5k lager dan mijn GS, en een boomkin die elke fight met starfall opende ook al had de tank een aantal mobs nog niet aangeraakt, of waren er mobs in de buurt die we niet eens hoefden te pullen. En als hij dood ging gaf hij de tank de schuld. Die heb ik even stevig aangesproken en toen gebeurde het niet meer :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kees schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:09:
[...]

Tja, en dat is meteen ook al weer het nadeel.. hoe vaak ik niet 'noobs' in pugs heb gezien in PoS e.d. die niet weten waar ze mee bezig zijn.. Laatst weer een PoS, allemaal rond de 2-2.5k lager dan mijn GS, en een boomkin die elke fight met starfall opende ook al had de tank een aantal mobs nog niet aangeraakt, of waren er mobs in de buurt die we niet eens hoefden te pullen. En als hij dood ging gaf hij de tank de schuld. Die heb ik even stevig aangesproken en toen gebeurde het niet meer :)
ik vind het sowieso een raar verhaal. de laatste weken/maanden heb ik geen spelers in de party gehad die maar 1k dps doen oid slechts. worden parties werkelijk door naar GS te kijken gemaakt, of is het wat anders?

ikzelf zit nu over de 6k. laatst gekeken op die site, want addons ga ik er niet voor installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dricus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:40:
[...]

Relentless gear is S7 gear. Ondertussen zitten we alweer in S8 (Wrathful). Op de S8 gear zit wel een rating requirement. Het is momenteel zo dat je S6 (Furious) set items kunt kopen met honor, S7 (Relentless) set items met honor + arena points en S8 (Wrathful) met honor + arena points + minimum rating requirement. De Wrathful (en Relentless) neck, cloak, wrist, belt en ring kunnen met honor gekocht worden.
Dus als ik het goed begrijp even de opsomming:

Furious armor set--> Pure honor
Relentless armor set --> honor met Arena points ZONDER rating requirement
Wrathfull --> Arenapoints MET rating requirement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 11-06 14:04

Grozno

acts without consequence!

Furious kan ook met Emblems of Triumph.
Daar ben ik nu voor aan het sparen :)

Owja! Relentless kun je halen met Emblems of Frost, mocht je die over hebben...

[ Voor 66% gewijzigd door Grozno op 13-04-2010 13:24 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

Momenteel heb ik een bagger GS, (namelijk 2,9k) mja ik ben oowk druk bezig met gear te verzamelen.
Ik zorg er minimaal voor dat ik egt mn max dps doe, mja wel de tank goed zn werk kunnen laten doen hoort er cker bij.
Maare het wordt zo lastig om te geare als iedereen die laag in de GS zit om wat gear te verzamelen als er alleen daar naar wordt gekeken. (Niet persoonlijk op de quote bedoeld, maar algemeen)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
NMe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:37:
[...]

Ehm, je DPS spec is nogal maf. Infected Wounds is een tanking-talent, die heb je als DPS niet nodig. Rend and Tear en Primal Gore daarentegen zorgen voor het leeuwendeel van je non-white damage DPS. Die wil je dus absoluut wel nemen. ;) Ook hoor je als feral DPS de Shredding Attacks talent te hebben; Nurturing Instincts daarentegen is weer meer een PvP-talent die je zou moeten droppen als je alleen PvE speelt. Survival Instincts is ook weer alleen tanking of PvP, evenals Thick Hide. Verder mis ik Master Shapeshifter in je spec.

Dit is mijn DPS-spec. Ik heb daar wel nog Improved Mangle; sinds de Mangle change is die niet meer echt nodig en dus ga ik die puntjes in Feral Instinct en in Furor stoppen. :)
Ah dank u voor de info!
Ik wist dat mijn spec niet echt geweldig was, had het op lv 70 ofzoiets ietwat aangepast.
Ik ga de spec wss vanavond veranderen, zal die van jou ook even bekijken =)

edit:

Oh, en waarom is de improved mangle niet meer nodig? 6 minder energy kosten is toch ideaal?

edit 2:
Ik vond juist zo handig aan infected wounds in PVP dat je vijand niet makkelijk kon wegrennen en je minder snel kon damagen :p Maar weet niet hoe het zich in de realiteit uitspeelt. Soms dingen die voor mij goed lijken te zijn worden door andere juist als slecht gezien :')

[ Voor 14% gewijzigd door Chandd! op 13-04-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thasquealer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:22:
[...]

Momenteel heb ik een bagger GS, (namelijk 2,9k) mja ik ben oowk druk bezig met gear te verzamelen.
Ik zorg er minimaal voor dat ik egt mn max dps doe, mja wel de tank goed zn werk kunnen laten doen hoort er cker bij.
Maare het wordt zo lastig om te geare als iedereen die laag in de GS zit om wat gear te verzamelen als er alleen daar naar wordt gekeken. (Niet persoonlijk op de quote bedoeld, maar algemeen)
Als jij gewoon je hersenen gebruikt dan is je quote niet eens van toepassing op jouw :)

Er word gereageerd op retards die gewoon niet nadenken.

edit: bedoel dus dat het waarschijnlijk niet perse om de gearscore gaat. Maar meer om de acties die de meeste uitvoeren bij de desbetreffende Gearscore.

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 13-04-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
SpoTs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:24:
[...]

Als jij gewoon je hersenen gebruikt dan is je quote niet eens van toepassing op jouw :)

Er word gereageerd op retards die gewoon niet nadenken.
Jah, denk wil toch een beetje inspraak hierop. Want ik zie gewoon vaak op de realm waar ik speel dat in sommige gevallen eerst naar GS wordt gekeken, als die toereikend is wordt er pas verder gekeken.

Zo irritant voor mensen die aan het upgearen zijn.
Mja aan de andere kant zijn er ook gewoon groepen waar het niets uitmaakt, zolang je maar je werk doet.

Nja ben blij dat ik iig rond de 2.6k dps eruit kan perse :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Thasquealer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:22:
[...]

Ik kijk er ook alleen naar als indicatie van hoe ver ik kan gaan op bv trash of een boss, een tank met een gs van 4k houd minder makkelijk aggro dan een 6.3k tank over het algemeen. Verder kijk ik ook naar hoe mensen spelen, en dat ws met die druid wel slecht. DPS kijk ik nooit naar (is toch prima in orde als ik los ga :P), maar wel naar attitude en playstyle.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
RyackWerk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:53:
[...]

Als je probeert te aoe tanken met alleen conscration dan kom je niet ver. De enige echte passieve aoe die we hebben is de retribution aura. Al het andere moet worden geactiveerd.
Als je mn post goed leest, dan zie je toch wat ik bedoel?
Als je gewoon je aoe's gebruikt kom je toch wel redelijk ver?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Kees schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:36:
[...]

Ik kijk er ook alleen naar als indicatie van hoe ver ik kan gaan op bv trash of een boss, een tank met een gs van 4k houd minder makkelijk aggro dan een 6.3k tank over het algemeen. Verder kijk ik ook naar hoe mensen spelen, en dat ws met die druid wel slecht. DPS kijk ik nooit naar (is toch prima in orde als ik los ga :P), maar wel naar attitude en playstyle.
Kijk daar kan ik compleet in komen, maar toch hoop ik dan niet dat je een vote start wanneer dit het geval is?
Dat hij een keer extra moet taunte owk. Mja hoe moet hij anders aan zn gear kome?

Tja, vroegah (zonder GS ;) ) was het verschil veel kleiner dan nu. Dus geare lijkt veel moeilijker geworden ( in de zin van in instance, want met badges is het nu wel makkelijker geworden)

[ Voor 4% gewijzigd door Thasquealer op 13-04-2010 13:41 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Kees schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:36:
[...]

Attitude en playstyle vind ik absoluut het belangrijkste. De hoeveelheid DPS die iemand doet, boeit mij niet echt. Als we wipen door een onervaren tank of healer, en deze gewoon normaal van tevoren of daarna aangeeft dat ie nog aan het leren is of wat dan ook, zul je mij ook niet horen.

Maar toen ik laatst aan dps'en was, we een wipe hadden, een Huntard bleef liggen ondanks herhaaldelijk verzoek van de anderen om te CR (vond dat het niet zijn schuld was blablabla), zie je mij op die accept vote button drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ladies and Gents!

de data voor het posten van paladin changes is morgen ipv vrijdag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32

Nibbz

Postmaster General

patrickos85 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:14:
[...]
ikzelf zit nu over de 6k. laatst gekeken op die site, want addons ga ik er niet voor installeren.
omdat? vind het toch wel fijn om zo om me heen te zien hoe hard iedereen is.. en daarnaast mijn eigen GS in de gaten te houden.

vind het dan wel weer jammer dat er genoeg RaidLeaders zijn die alleen maar naar Gearscore kijken en naar niks anders.. zelf gebruik ik compare achievements nog regelmatig om iemand toch in de raid te krijgen. Bedoel, iemand die wat ulduar ervaring heeft met 4K gs, heb ik liever dan iemand met 6K GS zonder raid ervaring.

[ Voor 49% gewijzigd door Nibbz op 13-04-2010 14:47 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Omdat het nogal een memory huggende addon is die voor redelijk wat performance verlies kan zorgen, en als je over de 6k gs zit heb je hem toch niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kees schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:08:
[...]

Omdat het nogal een memory huggende addon is die voor redelijk wat performance verlies kan zorgen, en als je over de 6k gs zit heb je hem toch niet nodig ;)
Volgens mij was er ook vastgesteld dat dit voor lag zorgte op de server. Ik kreeg zelf ook constant foutmeldingen bij sommige personen. Dus ik heb het eraf gepleurd.

Je ziet wel aan de dps of het een noob is of niet. Daar heb ik geen GS voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
patrickos85 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Ladies and Gents!

de data voor het posten van paladin changes is morgen ipv vrijdag! _/-\o_
Source graag? :)

Al gevonde :D
Bluepost voor pala preview Linkjuh

[ Voor 23% gewijzigd door Thasquealer op 13-04-2010 14:16 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

[...]

Als jij de stonekeeper shards hebt om een hele ilvl232/245/264 set+losse stukkies/trinkets/ringen/neck etc te halen mag ik er van uit gaan dat die persoon toch wel even speelt en niet een complete idioot is.
Ik heb bijna 7000 of 8000 stonekeeper shards gebruikt, ik geloof dat hele set op ~550k honor ligt.

Er blijven altijd idioten in wow (elke spel eigenlijk wel) rondlopen die gewoon geen idee hebben hoe het werkt, dat is voor mij heel simpel, _VOTE KICK_ als er dan iemand niet klikt om die persoon de groep uit te knallen dan ga ik zelf wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kees schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:08:
[...]

dit inderdaad :) omdat zoveel spelers die addon hebben word er constant informatie naar elke addon gestuurd wat weer voor server lag zorgt.. die addon zou het makkelijker moeten maken, maar het maakt het alleen maar erger.

Gearscore alleen heeft geen zin. ik gebruik nog steeds Elitist group en dat werkt prima. die kijkt naar of je pvp/pve gear hebt, hoe je gems zijn en enchants. als je in een raid zit kan je dat heel makkelijk bekijken en het neemt niet zoveel geheugen in beslag als GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Het is inderdaad een ruk addon, maar ja, het is bijna verplicht. Ikzelf link die dingen nooit, ik link wel leuke achievements als Death's Demise etc. Werkt ook wel :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
KillGhost schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:30:
Het is inderdaad een ruk addon, maar ja, het is bijna verplicht. Ikzelf link die dingen nooit, ik link wel leuke achievements als Death's Demise etc. Werkt ook wel :)
Altijd leuk, laatst was er ook iemand bezig bij ons... Voor een of andere weekly in Ulduar wou hij achivements hebben.

Mijn Algalon kill achi was niet goed genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Hoera, mijn GearScore is de 5k gepasseerd :/
Owja, nu heb ik natuurlijk meer plezier in het spel :)

Vanavond weer een ToC10 run met de guild om mij te leren raiden (voor de fun dus), met een beetje geluk haal ik er ook nog een upgrade vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Grozno schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:55:
Hoera, mijn GearScore is de 5k gepasseerd :/
Owja, nu heb ik natuurlijk meer plezier in het spel :)

Vanavond weer een ToC10 run met de guild om mij te leren raiden (voor de fun dus), met een beetje geluk haal ik er ook nog een upgrade vandaan.
Prima begin! Als je Northrend Beasts overleeft, dan heb je zo'n beetje alles wel geleerd:
  • niet in het vuur blijven staan!
  • adds DPSen
  • niet vóór een worm (of wat voor boss dan ook) gaan staan
  • uitspreiden voor chaining debuffs
  • snel wegrennen als boss boos naar je kijkt
  • vloeken op boss omdat hij alwéér plate dropt!
--edit--
Oh wacht, plate is goed, in jouw geval :P

[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 13-04-2010 16:26 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Blistimo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:23:
[...]

Prima begin! Als je Northrend Beasts overleeft, dan heb je zo'n beetje alles wel geleerd:
  • adds DPSen
--edit--
Ik heb de Northrend beast's in een PUG gedaan :Pzo moeilijk is het niet ;-) en ik had op mijn dr00d *boomkin* een krappe 4400 gs. zat wel op 4k dps though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hehe ik heb TOC10 met 1 tank en 1 healer gedaan dat is pas grappig :P
Anub dood voordat hij uberhaupt ook maar 1x submerged :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gohan-san schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:37:
hehe ik heb TOC10 met 1 tank en 1 healer gedaan dat is pas grappig :P
Anub dood voordat hij uberhaupt ook maar 1x submerged :P
Het enige lastige van dat gevecht is, is dat je moet dpsen en opletten.. dat gaat meestal niet goed bij veel spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Klopt was wel grappig we deden het na een raid, 8 guildies en we hadden 2 dps gepugged.
Northrend beast.... die eerste dude, 2 shamans die doodgaan door het vuur... toen kwamen de wormen (geen bloodlust ik dacht al gvd) gaat nog 1 guildie dood + 1 pug, die pug zegt gelijk fuck this shit im out, en leaved. uiteindelijk met de remaining ppl gewoon een 1-shot zonder problemen :)

Faction champions was ook wel lachen omdat onze enige healer (paladin) redelijk gechain cc'ed werd, en ik als tank ook maar dps gegaan was. gingen de bijde healers volgens mij binnen 10 seconden dood, wij verloren ook wel wat dps, maar toch ook een 1 shot.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Blistimo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:23:
[...]

• adds DPSen
--edit--
het zou zo fun zijn als ze een keer een "farting" boss hebben. Dus dat je niet achter een boss mag staan :D

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kevinp schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:53:
[...]

het zou zo fun zijn als ze een keer een "farting" boss hebben. Dus dat je niet achter een boss mag staan :D
Niet echt, ik als feral druid haat Blizzard nog steeds vanwege Kologarn. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Auriaya waar je wel voor moet staan ivm d'r Sonic Screech is inderdaad een uitzondering... En bijna alle draken zijn van die gevechten waarbij achter ze staan ook niet echt aan te raden is :P En waren er vlak na WotLK launch ook niet bosses met een 270graden Cleave waar je dus echt persé precies achter ze moest staan Ik kan me nog wel een aardige rogue whinethread herinneren...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 12:18

junglebeast

hier staat iets

[...]

Hoe heette die boss in SCC alweer? Scheet zo'n bubble uit als ie daar stond. :)

En op Rotface moet je ook ff uitkijken als ie een puke beweging doet..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
[...]

Doe Festergut maar eens.. je mag er wel achter blijven staan, maar hij staat constant scheten te laten!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Menace_1981 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:46:
[...]

Attitude en playstyle vind ik absoluut het belangrijkste. De hoeveelheid DPS die iemand doet, boeit mij niet echt. Als we wipen door een onervaren tank of healer, en deze gewoon normaal van tevoren of daarna aangeeft dat ie nog aan het leren is of wat dan ook, zul je mij ook niet horen.

Maar toen ik laatst aan dps'en was, we een wipe hadden, een Huntard bleef liggen ondanks herhaaldelijk verzoek van de anderen om te CR (vond dat het niet zijn schuld was blablabla), zie je mij op die accept vote button drukken.
Eens, in ieder geval over het deel 'onerveranheid' bij mensen. Ik vind het altijd leuk om een beetje onervaren tanks te begeleiden als healer. hier en daar wat tips te geven en 'neuh het valt wel mee met healen' te zeggen, terwijl je na iedere 2 mobs vrijwel oom bent (bij wijze van spreken :D). Meestal vraagt zo'n tank je dan ook om mee te komen naar een volgende dungeon, want je bent dan ongeveer de enige die hem/haar niet de gehele tijd afpist omdat ie nieuw is. Je ziet zo iemand dan ook gewoon groeien (in 3 dungeons, en 't gaat steeds beter), dus daar kan ik wel het e.e.a. aan voldoening uithalen :).

Met mensen die lopen te kankeren op anderen en de hele tijd 'go go go' schreeuwen heb ik daarentegen helemaal geen geduld. Zéker niet als ze weigeren te CR. Overigens komt dat vaak omdat de heren 'elitists' eigenlijk niet eens weten hoe ze terug moeten komen... Dus zo goed zijn ze ook al niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Report:

ToC 10 Normal, alles one-shot. Daarna vond de RL het wel leuk om HC te proberen, toen kwamen we niet voorbij Gormok :P
Mensen die in vuur bleven staan, Snobolds die niet dood gingen... Ging niet best.
Daarna Onyxia 10 gedaan en dat was ook weer een one-shot.
Al met al een leuke raidavond en ik heb blijkbaar wel iets goed gedaan, ben namelijk uitgenodigd voor ICC 10 komende zondag :)
Ik ben benieuwd...

Inmiddels ook mijn eerste 2 stukjes PvP gear gekocht. Nog ff doorsparen en dan de BG's ook maar eens een beetje onveilig gaan maken.

Morgen gaat in ieder geval mijn jacht naar de Tapestry of The Frozen Throne ook weer gewoon verder, die heb ik nog steeds niet zien droppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Jaaa vandaag is het dan eindelijk zover..De Paladin spell/ability Sneak peak :D

de honorkill trein draait ook nogsteeds op volle toeren hier haha zit nu op 82k en voel die 100k achievement gewoon steeds dichterbijkomen,ook weer wat nieuwe upgrades voor mn holy pvp offspec gekocht die ik in de komende weken weer ga vervangen,plan is om vanuit een Furious setje met de Wg shoulders en Pants te beginnen en gelijk ook de Wrath non set items te komen,dat stadium zijn we nu gepasseert en nu wordt het Arena puntjes sparen voor de Relentless set om de lagere tier te gaan vervangen..

ben op mn retri spec al Full Relentless/Wrath en dat wordt mn BG spec,wil samen met een lock voor een hoge rating gaan in 2vs2 en in 5vs5 en daar dan het wrath shieldje en 1h mace van kopen voor mn holy offspec :D

5vs5 team is nu nog een soort van trainings team war we voornamelijk mensen in trekken die nieuw zijn in het arena sub wereldje,ondanks dat gisteren toch nog 8 wins en 2 loss met wederom een belachelijke setup haha die zit nu op de 1253 rating dus das eigelijk helemaal niet slecht en goed voor de points :P

ook nog gezellig op een lvl 1 wat zitten stoken aan de horde kant(onder het mom van Verdeel en heers) met als gevolg dat het zich tegen mij keerde aangezien mn Grote vriend Gronnstalker samen met een groepje andere hordies besloot weer terug te keren naar de Alliance,aangezien ik alleen "invite ons allemaal of geen 1" als voorwaarde kreeg heb ik maar ff een spoedzittingkje gehouden met de officers om een plannetje te smeden om ze allemaal in de guild te krijgen en zo snel mogelijk van gronn af te komen zonder dat iedereen het gevoel krijgt dat wij van hem af wilden haha

plan was om maar weer eens een groot Duel feestje te gaan houden nabij Goldshire wat altijd wel aardig wat publiek trekt en zo Gronn door meerdere mensen op 1 avond te laten verslaan (kannie niet tegen,hij is toch de beste?) enfin nadat al zn smoesjes op waren en hij door meer dan 15 verschillende guildies was verslagen riep hij nog eenmaal Noobs! in de guildchat en waren we van hem verlost,zijn vriendjes zijn op 1 na gewoon bij ons gebleven,die hadden wel een fijne avond gehad en weten nu hoe ie echt is...vond Gronnstalker leuker toen ie hordie was :( ook nog een orc warrior die ik vaak tegen ben gekomen is getransfered heette Deadeye (ja vernoemd naar Killrog) en daar heb ik tot ik weer mn bed in moest mee gebabbeld en oude herinneringen mee opgehaald..

Binnenkort gaan we beginnen met onze Terreur campain op onze realm om nog meer hordies over te laten lopen naar onze zaak :)

p.s. en nu maar ff rap bijlezen wat ik vanaf afgelopen donderdag allemaal heb gemist hehe

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19

Neelon

FOR PONY!!!

Bah, dat was dus weer een avondje De-fail....

Echt, ik snap niet dat zoveel mensen niet de principes van boss abilities kunnen begrijpen en er op reageren... Erg leuk, Defiles die 75+% van het platform innemen... Valkyries die alle kanten opvliegen met hun slachtoffers... een bubble op de add-tank vanwege een misklik... mensen die niet of niet snel genoeg naar de add-tank rennen... een halve raid die de void in wordt gedropkicked (al zag dat laatste er wel gaaf uit)... 27 signups hebben en een half uur moeten wachten voor de raid vol is, sign dan verdorie niet...

Vanavond weer reset, dus alle bosses zijn er weer, en dan zal je zien dat er 30+ man ICC25 in willen, en op progress raids er ineens een hoop niet meer zijn...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Gisteren ben ik na het doen van de daily HC (OK) en FoS HC (ff meegegaan voor een guildie) lekker gaan PvP'en. Eerst een paar BG's gedaan om wat honor bij elkaar te farmen. Daarna ben ik met m'n arena team de arena ingedoken voor wat potjes 3v3. Dat ging lekker zeg! De setup was Ele Shaman, Boomkin en ik op mijn Holy Paladin. We hebben 18 potjes gespeeld waarvan we er iets van 4 verloren hebben ofzo. Dit bracht onze rating van 190 naar 789. Ik begin arena steeds leuker te vinden, vooral omdat ik zo m'n abillities nog beter leer gebruiken.

Mijn Holy spec ga ik denk ik wel wat aanpassen aan arena. Mijn huidige spec is een Holy/Retri spec, met een hoge crit kans als doel. Waarschijnlijk ga ik een puntje in de Retri tree inleveren om zo [Aura Mastery] (6 sec silence en interrupt immunity voor de hele party) te kunnen speccen. Dat is een leuke abillity om aan het begin van de match te gebruiken zodat m'n maten 6 seconden betrekkelijk ongestoord kunnen bursten.

Ik ben benieuwd hoeveel arena punten ik nu ga krijgen vandaag. Gisteren had ik er 400 die ik al bij elkaar had gespaard met daily BG's. Vanavond maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Waarschijnlijk ga ik de arena punten en rating gebruiken om de Relentless libram te kopen. Ten opzichte van de Furious libram die ik nu heb is dat een winst van iets van 60 spellpower op mijn Flash of Light. Een andere mogelijkheid is het inwisselen van een Furious set item voor een Relentless set item. Het voordeel daarvan is dat ik op meerdere fronten wat ga winnen (met name spellpower, crit, stamina en resilience).

Heroics healen doe ik nu trouwens meestal met PvP spec en PvP gear. Dit omdat ik in PvP modus een stuk meer spellpower heb, waardoor ik ook nog een beetje mee kan DPS'en. Met die overgeared tanks tegenwoordig is heroics healen tegenwoordig een lachtertje, kan ik me beter nog een beetje nuttig maken door wat Consecrations, Holy Shocks en (waar van toepassing) Holy Wraths rond te strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Neelon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:15:

Echt, ik snap niet dat zoveel mensen niet de principes van boss abilities kunnen begrijpen en er op reageren... Erg leuk, Defiles die 75+% van het platform innemen... Valkyries die alle kanten opvliegen met hun slachtoffers... een bubble op de add-tank vanwege een misklik... mensen die niet of niet snel genoeg naar de add-tank rennen... een halve raid die de void in wordt gedropkicked (al zag dat laatste er wel gaaf uit)... 27 signups hebben en een half uur moeten wachten voor de raid vol is, sign dan verdorie niet...

Vanavond weer reset, dus alle bosses zijn er weer, en dan zal je zien dat er 30+ man ICC25 in willen, en op progress raids er ineens een hoop niet meer zijn...
kijk eens aan...iemand van revenant! ik vraag me af wie jij bent.. ;)

edit: add tank was wel bubbled, maar niemand ging dood daardoor :P

[ Voor 3% gewijzigd door patrickos85 op 14-04-2010 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Ik heb precies het tegenovergestelde. Heb besloten om de komende periode niet meer te signen voor de farm avonden (ook veel nieuwe mensen, kunnen die mooi gearen) en enkel nog te signen voor de progression raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

garagaholic schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:39:
[...]

Eens, in ieder geval over het deel 'onerveranheid' bij mensen. Ik vind het altijd leuk om een beetje onervaren tanks te begeleiden als healer. hier en daar wat tips te geven en 'neuh het valt wel mee met healen' te zeggen, terwijl je na iedere 2 mobs vrijwel oom bent (bij wijze van spreken :D). Meestal vraagt zo'n tank je dan ook om mee te komen naar een volgende dungeon, want je bent dan ongeveer de enige die hem/haar niet de gehele tijd afpist omdat ie nieuw is. Je ziet zo iemand dan ook gewoon groeien (in 3 dungeons, en 't gaat steeds beter), dus daar kan ik wel het e.e.a. aan voldoening uithalen :).

Met mensen die lopen te kankeren op anderen en de hele tijd 'go go go' schreeuwen heb ik daarentegen helemaal geen geduld. Zéker niet als ze weigeren te CR. Overigens komt dat vaak omdat de heren 'elitists' eigenlijk niet eens weten hoe ze terug moeten komen... Dus zo goed zijn ze ook al niet :P
Heel herkenbaar verhaal, ik heb het nu juist de andere kant op, ben nog niet al te ervaren met Healen in groepen. Eerst wilde ik ook niet mee als healer op pugs, maar alleen in Guild groepen. Nu dan toch wel vaker mee met een Pug Tank of wat dps. Dan heb je dus inderdaad tanks die erdoorheen vliegen en niet opletten of ik het wel kan bijbenen (zeg altijd van te voren dat ik nog niet te ervaren ben met healen) en je hebt ze die erg goed op me letten en me vragen of ik al klaar ben voor de volgende encounter of er zelfs op letten dat ik voldoende Mana heb. Heel verschillend hoe mensen zijn.

Afgelopen weekend hadden we nog een run met een gepugde tank en dps.... en die tank rende zo snel, dat wij het niet bij konden benen. Gelukkig was het een pala dus hij kon zelf ook nog wel wat doen kwa heals, maar ik heb me echt af en toe uit de gevechten moeten trekken om mana te nemen. Maar was wel big fun..... op hier en daar wat dode dps hebben we het wel zonder fail gedaan.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

patrickos85 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:20:
[...]

kijk eens aan...iemand van revenant! ik vraag me af wie jij bent.. ;)

edit: add tank was wel bubbled, maar niemand ging dood daardoor :P
Ik ben -> Poxx / Bhaene / Baehne / Katsuoy / Slugslinger / Khormoka / Darock / Miseria @ Azjol-Nerub EU, ik ben niet van Revenant iig :p

Bij onze bubble (deed de tank zelf niet trouwens, holy pala had een misclick blijkbaar) kregen we ineens een paar shockwaves in de raid geserveerd, dan gaat de raid hard en heel snel neer.
Menace_1981 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:21:
[...]

Ik heb precies het tegenovergestelde. Heb besloten om de komende periode niet meer te signen voor de farm avonden (ook veel nieuwe mensen, kunnen die mooi gearen) en enkel nog te signen voor de progression raids.
Ik ben zelf nog druk bezig met gearen dus ik sign op alles waar ik mee kan. Ik zit nu op 2t10 met iets van 100 emblems, en ik denk te gaan voor 4t10 vanwege de 5% priest bubble boost, en dan van alt frosties pants/boots laten craften, maar dat wordt nog wel even sparen want ik heb 155 emblems nodig voor de laatste 2 t10 stukken (heb shoulders en robe al).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Neelon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:34:
[...]

Ik ben -> Poxx / Bhaene / Baehne / Katsuoy / Slugslinger / Khormoka / Darock / Miseria @ Azjol-Nerub EU, ik ben niet van Revenant iig :p

Bij onze bubble (deed de tank zelf niet trouwens, holy pala had een misclick blijkbaar) kregen we ineens een paar shockwaves in de raid geserveerd, dan gaat de raid hard en heel snel neer.

[...]
ah..toevallig had ik hetzelfde probleem gister :+
maar er ging gelukkig niemand dood erdoor. ik deed het omdat een dps aggro kreeg op de eerste baneling, maar de tank taunte die erg snel waardoor ik heb bubble gaf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Dricus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:20:
Dagboekje,

Gisteren ben ik na het doen van de daily HC (OK) en FoS HC (ff meegegaan voor een guildie) lekker gaan PvP'en. Eerst een paar BG's gedaan om wat honor bij elkaar te farmen. Daarna ben ik met m'n arena team de arena ingedoken voor wat potjes 3v3. Dat ging lekker zeg! De setup was Ele Shaman, Boomkin en ik op mijn Holy Paladin. We hebben 18 potjes gespeeld waarvan we er iets van 4 verloren hebben ofzo. Dit bracht onze rating van 190 naar 789. Ik begin arena steeds leuker te vinden, vooral omdat ik zo m'n abillities nog beter leer gebruiken.

Mijn Holy spec ga ik denk ik wel wat aanpassen aan arena. Mijn huidige spec is een Holy/Retri spec, met een hoge crit kans als doel. Waarschijnlijk ga ik een puntje in de Retri tree inleveren om zo [Aura Mastery] (6 sec silence en interrupt immunity voor de hele party) te kunnen speccen. Dat is een leuke abillity om aan het begin van de match te gebruiken zodat m'n maten 6 seconden betrekkelijk ongestoord kunnen bursten.

Ik ben benieuwd hoeveel arena punten ik nu ga krijgen vandaag. Gisteren had ik er 400 die ik al bij elkaar had gespaard met daily BG's. Vanavond maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Waarschijnlijk ga ik de arena punten en rating gebruiken om de Relentless libram te kopen. Ten opzichte van de Furious libram die ik nu heb is dat een winst van iets van 60 spellpower op mijn Flash of Light. Een andere mogelijkheid is het inwisselen van een Furious set item voor een Relentless set item. Het voordeel daarvan is dat ik op meerdere fronten wat ga winnen (met name spellpower, crit, stamina en resilience).

Heroics healen doe ik nu trouwens meestal met PvP spec en PvP gear. Dit omdat ik in PvP modus een stuk meer spellpower heb, waardoor ik ook nog een beetje mee kan DPS'en. Met die overgeared tanks tegenwoordig is heroics healen tegenwoordig een lachtertje, kan ik me beter nog een beetje nuttig maken door wat Consecrations, Holy Shocks en (waar van toepassing) Holy Wraths rond te strooien.
zozo gaat lekker ten opzichte van je vorige postje waarbij je net was begonnen..Gratz! :)
ikzelf ben precies de andere kant opgegaan met mn holy spec,in de prot tree aangezien ik die Divine sacrifice bonus van -20% dmg en de Upgegrade versie van dat schildje wat een hoop meer dmg opzuigt (weet niet meer hoe dat ding heet haha)
begin nu pas een beetje het verschil te merken,was natuurlijk al druk pvp gear voor mn holy spec te farmen maar nu ik tegen de 1k resilience begin te geraken merk ik echt het verschil..nu alleen nog 4 S7 set items en dan gaat de jacht naar de hoge ratings ook wat makkelijker..vind holy in pvp echt gaaf :) maar in bg's ben ik voornamelijk met mn mainspec (Retri) bezig want hou van dingen killen haha

maar ik zou als ik jou was eerst voor de S7 set items gaan,die Libram is toch cheap je wordt beterder van nieuwe set items dan van die libram (alleen spelpwr vs Meer van andere stats) die 4 set bonus is ook wel lekker trouwens (+10% meer healing van je shock)

oow nog ff 1 editje naar aanleiding van een post van je een paar pagina's terug:
voor De S8 (nonset) wrathfulll Belt en Boots is wel degelijk een rating vereist en die kan je niet zomaar kopen met honor tenzij je een 1300 rating hebt voor de Belt of een 1400 Rating voor de Boots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 10:34
Gisteravond nog wat randoms gedaan op mijn hunter.
Hij heeft nu 48 EoT.

Iemand tips welk(e) item(s) hij hiermee het best als eerste kan vervangen? (Voor huidige gear zie signature)

Qua EoF zit ik pas op 12, die lopen niet zo hard bij me. (Die gaan denk ik eerst naar cloak, daarna naar de belt)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06

Hoe ver zijn jullie gekomen gisteren? Ik baal er wel een beetje van want ik had erg graag wat LK runs willen doen en zowel Zondag als Maandag was er geen raid wegens te weinig mensen. Nu maar hopen dat we wederom snel BQL en Sindragosa neer krijgen zodat we weer een paar dagen de tijd hebben met LK (om vervolgens weer maar 20-22 man voor LK te kunnen vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
_Peter2_ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:51:
Qua EoF zit ik pas op 12, die lopen niet zo hard bij me. (Die gaan denk ik eerst naar cloak, daarna naar de belt)
Wat ik hoor is dat er heel veel mensen voor PvE de PvP-cloak nemen van ilvl264.
Je hebt misschien dan wel niet de BiS, maar wel een zeer goede cloak voor 68k honour, vooral als je "frosties" niet zo hard gaan kan je deze gebruiken voor andere upgrades.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25
Zo, level 80 nummertje 7 bij mogen schrijven. Nu 6 classes op 80 (warlock 2x), rogue & DK op 70 en Shaman en Warrior rond lvl 40. Moet lukken om alle classes voor de expansion op 80 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

sabriel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:57:
[...]

Je hebt misschien dan wel niet de BiS, maar wel een zeer goede cloak voor 68k honour, vooral als je "frosties" niet zo hard gaan kan je deze gebruiken voor andere upgrades.
Je kan best leuke pvp gear halen voor honor, en met die gear kun je ook nog wel wegkomen in pve, de 245/264 items zijn lang zo slecht nog niet, zeker voor dps warrior/dk/pally zijn de bracers/boots/belt/cloak erg leuk. Zeker de bracers zijn leuk vergeleken met die 213 dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
sabriel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:57:
[...]

dat merk je idd wel aan de Kwaliteit van spelers in de Random,s.. ik heb sinds kort de Addon PvPsnobs maar eens aangeschaft die laat je van iedereen gelijk de Resilience en specc zien zien zodat je een beetje kan zien in wat voor een soort groep je komt en het aantal mensen met 0 Reslience is schrikbarend hoog zullen dan wel cloak farmers zijn haha

imo moeten PvPers gewoon wegblijven uit PvE content en PVEers uit PvP content! mits zij zich aanpassen kwa gear en spec ofc.. :)

Die cloak is trouwens maar 52.500 honor..

vind de Random BG's wel een beetje lame hoor,weet wel dat het slechts een opstapje is voor de Rated Bg's in Cataclysm maar het verziekt het premade gebeuren een beetje doordat de rewards gewoon veel beter zijn als je een random joined (max 5 man als je als group joined) dus we hebben in de guild de volle premades maar ingeplanned in en rond het weekend waar je met een volle groep tenminste de Bg kan joinen die op dat moment de Call to Arms bg is dmv van de "Specific Bg" optie..

Hoop dat de Rated Bg's gauw komen en Premades weer eens echt wat opleveren naast de fun ofc :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 14-04-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

_Peter2_ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:51:
Gisteravond nog wat randoms gedaan op mijn hunter.
Hij heeft nu 48 EoT.

Iemand tips welk(e) item(s) hij hiermee het best als eerste kan vervangen? (Voor huidige gear zie signature)

t9 gloves voor 2t9 bonus -> 100 opsparen voor t9 chest + legs -> 75 opsparen voor ilevel 245 hoofd -> dan hou je alleen nog ring over en eventueel downgraden naar valor voor boots/ring/cape. Als laatste kan je dan eventueel overgebleven blauwe kwaliteit gems inruilen voor epic kwaliteit gems.

toevoeging: maak je vooral niet druk om emblems of frost. je moet minimaal 25 dagen een random hc doen voor een item, ik zie deze emblems op mn alts als bonus, of voer voor saronites voor mn raiding main.
deTwisj schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:53:
[...]

Hoe ver zijn jullie gekomen gisteren? Ik baal er wel een beetje van want ik had erg graag wat LK runs willen doen en zowel Zondag als Maandag was er geen raid wegens te weinig mensen. Nu maar hopen dat we wederom snel BQL en Sindragosa neer krijgen zodat we weer een paar dagen de tijd hebben met LK (om vervolgens weer maar 20-22 man voor LK te kunnen vinden).
50% was de beste try, daarna was de beste nog maasr 62% ofzo... nee, deze kill is nog ver weg tenzij er weer snel een zone buff komt of er een freaky one-shot uit de tovenaarshoed gekropen komt...

[ Voor 6% gewijzigd door Neelon op 14-04-2010 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Vivaladen schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:49:
zozo gaat lekker ten opzichte van je vorige postje waarbij je net was begonnen..Gratz! :)
ikzelf ben precies de andere kant opgegaan met mn holy spec,in de prot tree aangezien ik die Divine sacrifice bonus van -20% dmg en de Upgegrade versie van dat schildje wat een hoop meer dmg opzuigt (weet niet meer hoe dat ding heet haha)
Dat schildje is Sacred Shield. Ik heb die dingen juist in m'n PvE Holy spec zitten omdat dat af en toe wel van pas komt bij heavy raid damage. In arena heb ik het tot nu toe niet gemist. De vele Holy Shock crits icm met instant Flash of Lights compenseren het gemis van Divine Sacrifice denk ik.
maar ik zou als ik jou was eerst voor de S7 set items gaan,die Libram is toch cheap je wordt beterder van nieuwe set items dan van die libram (alleen spelpwr vs Meer van andere stats) die 4 set bonus is ook wel lekker trouwens (+10% meer healing van je shock)
Die 4-piece bonus is inderdaad erg lekker :). Ik denk dat je inderdaad wel gelijk hebt dat het upgraden van set items per saldo meer oplevert. Eens kijken of ik daar vandaag genoeg arena punten voor heb. Het goedkoopste Relentless set item (gloves geloof ik) heb ik namelijk al eens met Frost emblems gekocht (toen ik nog dacht dat serieus raiden voor mij definitief tot het verleden behoorde :P).
oow nog ff 1 editje naar aanleiding van een post van je een paar pagina's terug:
voor De S8 (nonset) wrathfulll Belt en Boots is wel degelijk een rating vereist en die kan je niet zomaar kopen met honor tenzij je een 1300 rating hebt voor de Belt of een 1400 Rating voor de Boots..
Je hebt gelijk, die had ik even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 20:55

razoon

"Keep on keeping on"

Ik heb een 7-dagen vrij spelen uitnodiging gekregen. Het leek me leuk om na 2 jaar afwezigheid weer eens een AV te joinen.
Helaas was er na anderhalf uur nog steeds geen BG.
Is het normaal dat het zo lang duurt om een AV te joinen? AV vind ik het leukst.
Ik zit op Lightbringer server.
Kan iemand me een server aanbevelen met korte AV-wachttijden en waar ook nog eens evenwicht is tussen beide facties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:27:
Ik heb een 7-dagen vrij spelen uitnodiging gekregen. Het leek me leuk om na 2 jaar afwezigheid weer eens een AV te joinen.
Is het normaal dat het zo lang duurt om een AV te joinen? AV vind ik het leukst.
Kan iemand me een server aanbevelen met korte AV-wachttijden en waar ook nog eens evenwicht is tussen beide facties?
neem aan dat je lvl 70 bent? of 60 zelfs? in dat geval kan je idd lang wachten aangezien je heel wat spelers van jezelfde lvl bracket nodig hebt en de random bg finder zal je 9 vd 10 keer in een kleinere bg stoppen om de wachtijd te reduceren, Random bg wordt bij ons in de guild ook wel liefkozend Random SoTa Finder genoemd ..

op mijn realm is het wel redelijk balanced,Alliance beheerst voornamelijk AV,WG,IOC en EOTS en de horde wint de meeste AB en WSG matches tenzij je natuurlijk in een goed georganiseerde premade zit wat je kansen op succes aanzienelijk verhoogt :)

welke battlegroup zit je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Neelon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:18:
50% was de beste try, daarna was de beste nog maasr 62% ofzo... nee, deze kill is nog ver weg tenzij er weer snel een zone buff komt of er een freaky one-shot uit de tovenaarshoed gekropen komt...
Ach 50% is al beter als wat we tot nu toe voor elkaar hebben gekregen als ik mij niet vergis. Ik hoop dat we weer snel bij LK zullen zijn. Ik vind het echt een geweldig gevecht en weet zeker wanneer de coordinatie beter wordt en we onze slows/stuns goed voor elkaar krijgen dat we wel zeker de 2de phase voorbij moeten kunnen komen. Er zijn echt zoveel slows/stuns beschikbaar, ik heb alleen geen idee of er zoiets bestaat als het opbouwen van resistance voor stun (zoals eerste stun doet 2s, tweede doet 1.5s, derde nog minder tot immune aan toe). Naja, dat zie we volgende week dinsdag wel weer wanneer er genoeg mensen opdagen voor LK25 en wanneer ik er alweer niet bij kan zijn (ben dan bij An Fong aan het uiteten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342639

razoon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:27:
Hey.... Oldschool lightbringer ... Ben je horde of alli? :) heb daar nog steeds mn vanilla en BC main staan.
laatste keer dat ik keek waren de BG's naast AB en WSG gewoon uitgestorven.... en zal wss ook zo blijven sinds CN en Godless gewoon 90% van de server is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Volgens mij had je gister avond ietwat pech met je BG. Geen idee waarom maar de bg's op een lager level schoten echt niet op.

Ik level mijn druid hoofdzakelijk met BG's. Aan het eind van de middag ging het nog wel met een wachttijd van 15 tot 30 mins. Maar laat op de avond zat ik tv te kijken ondertussen en blijkbaar had ik al een uur in de wachtrij gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04

Rannasha

Does not compute.

deTwisj schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:40:
[...]

Ach 50% is al beter als wat we tot nu toe voor elkaar hebben gekregen als ik mij niet vergis. Ik hoop dat we weer snel bij LK zullen zijn. Ik vind het echt een geweldig gevecht en weet zeker wanneer de coordinatie beter wordt en we onze slows/stuns goed voor elkaar krijgen dat we wel zeker de 2de phase voorbij moeten kunnen komen. Er zijn echt zoveel slows/stuns beschikbaar, ik heb alleen geen idee of er zoiets bestaat als het opbouwen van resistance voor stun (zoals eerste stun doet 2s, tweede doet 1.5s, derde nog minder tot immune aan toe). Naja, dat zie we volgende week dinsdag wel weer wanneer er genoeg mensen opdagen voor LK25 en wanneer ik er alweer niet bij kan zijn (ben dan bij An Fong aan het uiteten :P)
Er zitten inderdaad "Diminishing Returns" op stuns, dus je kunt niet zomaar in het wilde weg gaan stunnen, want dan zit het er dik in dat er eerste korte stuns worden gebruikt, waardoor de goede, lange stuns later veel minder effectief zijn. Je moet dus bedenken wie je wat laat stunnen.

Wij verdelen onze DPS in 3 groepen die krijgen ieder een symbool toegewezen. De bossmods plaatsen die symbolen op de Val'kyr en zo heeft iedere groep een primair doelwit. Iedere groep heeft een goede stunner (Rogue oid) en een backup-stunner. Daarnaast is er altijd een tank vrij (Druid, Warrior of Paladin) die ook nog een stun kan uitdelen als de Val'kyrs wat ongelukkig hun slachtoffers kiezen.

Slows kun je wel vrij spammen, daar zit geen diminishing returns op. Maar de Val'kyr kunnen niet meer dan 50% geslowed worden, dus het heeft geen zin dat iedereen slows gaat zitten spammen. Een hunter trap in het midden is een goed begin (al klagen sommigen dat ze de rand van de Defile minder goed kunnen zien door het ijs van de trap).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:46
Dat zal altijd zo zijn, de kunst is een klein beetje overrecruiten, al is het maar om de lootslackers te laten zien dat hun spot op de farm bosses in gevaar is.
Overigens, als je de valks een beetje onder controle krijgt is LK best makkelijk, gewoon iedereen replacen die blind is voor defiles (indien mogelijk) en de laatste phase is relatief makkelijk (geen infest).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na wat problemen met raiden, hebben we het maandag toch voor elkaar gekregen weer verder te gaan met de woensdag avond raid,

En dat wierp ze vruchten af ( voor ons ) Prof 1 shot / Queen 2 shot en Dreamwalker 1shot.
Daarna nog wat aangeklunst bij sin maar dat ging hem niet worden ;)

Al met al progress in deze barre tijden, hoop vanavond dus weer toten met prof te killen en dan donderdag als het mee zit door gaan en dan maandag volledig storten op sin en misschien wel wat lk tries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Diminishing returns op stun zijn zeker actief op de LKfight. Wij hadden tijdens onze eerste raidavond nog wel eens last van een plotseling omvallende offtank. Hij gebruikte zijn Shockwave en Conc Blow tijdens enrages van de Shamblers. Maar de ene keer duurden die langer dan de ander... Wat bleek nou, dat onze Ret Pally (/wave) Holy Wrath iedere cooldown gebruikte, en daardoor onze warrior met halve stuns kwam te zitten.

Identiek hadden we daarmee problemen op de Valks. Het kwam af en toe voor dat een Hammer samenviel met een Conc. Blow of Vanish-CS combo, waardoor de eerst daaropvolgende stun meteen Immune was. goede afstemming tussen je stunners is dus belangrijk. En regel hoe dan ook een slow. Arcane Mages zijn daarvoor ideaal.

--edit--
Zucht, éérst F5, dán pas reply!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen!

Gister hebben we de hele avond lopen wipen op Sindragosa een beetje met de tactieken lopen schuiven. Een paar belachelijke ideeën geprobeerd… De raidleader moest iets, elke keer waren het de zelfde paar mensen die domme fouten maakten. De 12de try was het een vrijwel perfecte kill. We staan nu dus op 11/12 ICC25! De Lich King is in zicht! Deze hebben we nog een try gegeven voor de fun - 69% en het was over. Ik ging in p2 net als een stuk of 15 anderen vrolijk achter hem aan, dat aura doet behoorlijk pijn ;)

Voor de raid heb ik op mijn hunter een hele bak heroics gedaan, de emblems vliegen me om de oren en dat is goed! Morgen gaan we proberen een speedrun te houden in ICC25. Ik gok dat we 9 a 10 bazen neer krijgen. Als dat lukt hebben we met een beetje mazzel nog 1,5 avond voor de Lich King!

@ Downburst: Je leggings kunnen gemaakt worden door Reabis, misschien dat hij ze voor je wil craften als je zegt dat ik je heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Er wordt nog steeds hard gefaald met positionering in P2. Te veel mensen staan verspreid bij de Valkyries en wanneer er een defile komt schijnen mensen niet te snappen dat je weg moet van de groep. Het is zeker een keer of 3 voorgekomen dat bijna het hele platform bedekt was met Defile.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.