HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste
Acties:
  • 184.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
NRG-81 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:53:
Ik zit te kijken bij m'n WiFi instellingen en kom daar wi-fi-slaapbeleid tegen.
3 instellingen:
Nooit
Nooit wanneer verbonden
15 minuten

Iemand enig idee welke instelling tot welk resultaat leidt?
Waar staat dat? Ik kan dat niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Fly-guy schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:04:
[...]

Hij dimt ook niet in de avond? Dus als je in bed met het ding aan de slag bent, kun je er makkelijk een krant bij lezen?
Er verandert gewoon helemaal niets als ik het licht aan of uit doe, ook al houdt ik de telefoon er direct onder, en automatische helderheidsaanpassing staat toch echt aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:58
Vandaag ook eigenaar worden van een Desire. Ben er een paar uurtjes op aan het spelen, maar het is echt een prachtig toestel. Het werkt snel, zoals iets gewoon hoort te werken. Ik heb wel het gevoel dat ik overspoelt wordt met functies en programma's (vooral als ik market bekijk). Maar uiteindelijk zal dat wel wennen. Het werkt zoveel soepeler als mijn HTC Touch Pro met WM 6.5.

Trouwens, ik denk dat veel mensen erg kritisch zijn. Mijn toestel heeft helemaal geen roze waas en de letters zijn ook heel scherp.

Wat ik op dit moment alleen een beetje vervelend vind zijn alle contacten die vanuit mijn sim toegankelijk zijn. Alle mensen met een 06-nummer waar ook een huisnummer en/of werknummer van bekend is staan dubbel (of 3 dubbel) erin. Maar dat ligt gewoon aan de simkaart (die dat niet snapt).

Wat ik wel jammer vind is dat het toestel niet standaard met een beschermhoesje wordt geleverd. Dit had mijn HTC Touch Pro wel. Ik ben nu aan het kijken voor een hoesje. Mediamarkt had nog helemaal niks voor dit toestel.

Verder ben ik echt heel erg blij en tevreden met het toestel. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Lock77 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:30:
[...]

Probeer anders via http://www.spritesoftware...migrate/how-does-it-work-
Ik zit ook met het probleem dat ik mijn sms niet kan back-uppen.
Krijg op de een of andere manier een bericht dat mijn toestel geen .sis bestanden aan kan (nokia 6300) terwijl hij wel in de lijst staat bij spritesoftware..

Succes!
Heel erg bedankt voor deze link. De .sis bestand heb ik kunnen installeren met de 6.x versie van Nokia PC Suite. Heb mijn smsjes kunnen backuppen naar mijn pc via die tool, maar in stap 2 geeft de convertor een error en dan kan ik niet meer verder. Jammer. :)

Misschien dat ze dit fixen en ik in de toekomst alsnog kan importeren. Ik zit nog in de .xml te rommelen maar ben bang dat dat ook best ingewikkeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354780

BiotjE schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:15:
[...]

Er verandert gewoon helemaal niets als ik het licht aan of uit doe, ook al houdt ik de telefoon er direct onder, en automatische helderheidsaanpassing staat toch echt aan...
Ik heb het zopas nog een tweede keer getest, bij mij werkt het wel degelijk.. Misschien één of andere app die het tegenhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:04
Esiq schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:20:
[...]

Heel erg bedankt voor deze link. De .sis bestand heb ik kunnen installeren met de 6.x versie van Nokia PC Suite. Heb mijn smsjes kunnen backuppen naar mijn pc via die tool, maar in stap 2 geeft de convertor een error en dan kan ik niet meer verder. Jammer. :)

Misschien dat ze dit fixen en ik in de toekomst alsnog kan importeren. Ik zit nog in de .xml te rommelen maar ben bang dat dat ook best ingewikkeld is.
Kom van win mobile, dit is echt een super tool. Enige nadeel is dat je de huidige sms-jes op je nieuwe toestel kwijt bent. Maar dat waren er nog niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Laatst online: 20-10-2021
Anoniem: 354780 schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:26:
[...]

Ik heb het zopas nog een tweede keer getest, bij mij werkt het wel degelijk.. Misschien één of andere app die het tegenhoudt?
Kan me niet voorstellen wat het zou moeten zijn dan, heb toch niet echt rare apps geinstalleerd (Google Goggles, Barcode Scanner, NU.nl en Google Maps update). Zit volgens mij niet echt een app tussen die het zou moeten voorkomen dat die sensor werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik gebruik de Desire echt als surfer op de bank. De laptop komt er niet meer aan te pas. Alleen voor downloaden of veel tikwerk is die machine natuurlijk handiger.

Kon je maar met WiFi snelheid over straat surfen ;(

Eerste film is bekeken. Heel smooth en een telefoontje kwam er prima tussendoor. 62 appz open heb ik nog niet geprobeerd, maar ik zou een end komen. Qua kracht een mooie stap vooruit op mijn vorige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Wekkel schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:42:
Ik gebruik de Desire echt als surfer op de bank. De laptop komt er niet meer aan te pas. Alleen voor downloaden of veel tikwerk is die machine natuurlijk handiger.

Kon je maar met WiFi snelheid over straat surfen ;(

Eerste film is bekeken. Heel smooth en een telefoontje kwam er prima tussendoor. 62 appz open heb ik nog niet geprobeerd, maar ik zou een end komen. Qua kracht een mooie stap vooruit op mijn vorige telefoon.
Heb je die film nog geconverteerd met een handig programmaatje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
AkL schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:49:
Hallo,
...
-SMS van, voor het adresboek, onbekende nummers worden gekoppeld aan één bepaald contactpersoon? Ofwel een sms van mijn provider of van mijn bank... komt binnen als sms van contactpersoon?

Iemand ook deze ervaring?
Jip, dat merk ik nu ook. Krijg een bevestiging van Ryanair en die word gekoppeld aan een van mijn contacten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mp4ForHD 2.9c, gratis en te vinden op xda. Wel de H.264 container kiezen. De Desire ondersteunt nog geen divx/xvid.

Ik koos voor resolutie 800x480 2-pass H.264 met low bitrate en mp3 128. Je kan net zo goed normal kiezen als video bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354874

jroersma schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:56:
Super toestel. Heeft iemand al een autohouder?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand tips? Zelf heb ik een Brodit actieve houder gehad voor mijn Nokia N95 en dat werkte prima. Weet iemand toevallig -uit persoonlijke ervaring- of de actieve houder voor de Google Nexus One werkt voor de Desire? Ik las er negatieve reviews over op pdashop.nl (waar deze inmiddels ook niet meer beschikbaar is).

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:28
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?:

Ik krijg telkens de melding met de vraag om de syncen het Picasa Web Album voor één van mn accounts, maar wat ik ook druk (deny of allow) elke keer krijg is dan een forced close.
Bij mn accounts heb ik het synchroniseren zelf al uit gezet, maar helaas zonder effect.

Iemand anders nog opties? Zijn er nog meer mensen die dit probleem ook hebben?
Anoniem: 354874 schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:06:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand tips? Zelf heb ik een Brodit actieve houder gehad voor mijn Nokia N95 en dat werkte prima. Weet iemand toevallig -uit persoonlijke ervaring- of de actieve houder voor de Google Nexus One werkt voor de Desire? Ik las er negatieve reviews over op pdashop.nl (waar deze inmiddels ook niet meer beschikbaar is).

thanks
Zoek eens op ebay daar zijn er genoeg te vinden volgens mij......
Weet niet welke er op pdashop stond, dus weet niet of dat ook diegene zijn die op ebay te vinden zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door 13art op 12-04-2010 22:15 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:25

tozzke

aka tozzert

@ autohouder:
mobilefun.co.uk heeft er een.. helaas de laat gezien, heb nu een universele houder bij pdashop besteld.

Ik heb overigens wel een flexishield besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 08:50
Anoniem: 354874 schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:06:
[...]

thanks
Deze kwam toevallig voorbij op IRC, http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm

Geen idee hoe deze in praktijk te gebruiken is.

Edit: tozzke was me alweer voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:15
Was net in de sportschool, telefoon in kluisje..daar heeft hij geen bereik. Toen ik klaar was, moest ik de tijd opnieuw instellen :? Kwam me bekend voor van dat filmpje van tracyandmatt, die had daar ook last van..maar dan elke 5 minuten. Iemand die dit ook al heeft gehad:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

EmperoR88 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:59:
[...]

Ben ik nou de enige met zo'n luie/dode (geen idee hoe ik het noem) pixel?! Nogmaals, alleen de groene lijkt dus stuk te zijn bij de Dead Pixel Detect applicatie, waardoor hij roodachtig weergegeven wordt. Ik heb even gegoogled, en merkte dat er ten minste 2 personen zijn die iets soortgelijks hebben met hun Nexus One!

Stuck pixel? van nexusoneforum.net
Fixing red pixel? van xda-developers.com

Fixen...

Ik heb wel geprobeerd de pixel te repareren. Via de Android Market heb ik 2 applicaties kunnen vinden: JScreenFix en PixelFixer. De eerste geeft een compleet "ruisend" beeld maar na 3x 5 minuten heeft het nog niet gewerkt. De tweede heeft een "slimme" locatie functie die je met je vinger op de pixel kunt zetten. Alleen gaat ie niet over de statusbalk heen, dus heb ik er alsnog niets aan 8)7 ! Helaas, heeft iemand een andere optie die ik zou kunnen proberen?

Garantie?

Zoals gezegd heb ik PDAshop.nl op de hoogte gebracht en hun reactie was als volgt:

[...]

Ik ben nu van plan langs de Coolblue (PDAshop.nl) winkel langs te gaan en het daar nog eens te overwegen.
Ik heb ook een hot pixel, links in het midden van het scherm op ongeveer een halve cm van de rand. Precies zoals jij beschrijft, op een witte achtergrond is ie rood en op een groene achtergrond is ie zwart. Ik heb mijn toestel afgelopen zaterdag gekocht bij de BC in r'dam dus ik ga deze week maar even terug om m om te ruilen, ik vind dat het scherm net als de rest van de telefoon gewoon perfect moet werken.

Want wat is het een fijn toestel zeg, zo veel soepeler en sneller dan m'n xperia. Ik was een beetje huiverig voor het typen op een on-screen toetsenbord maar dankzij de prima foutcorrectie kan ik, zeker in landscapemode, veel sneller typen dan op het fysieke toetsenbord van de X1.

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Is het mms probleem enkel bij vodafone op dit moment?
Werkt de functie wel goed bij bijvoorbeeld T-mobile?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Nu heb ik de desire bijna een week ( ja woensdag eigenlijk pas ) en heb vanaf het begin de 4gb kaart erin zitten.
Ik had ook al een 16Gb kaartje liggen en vind dat het nu tijd is deze erin te stoppen, maar hoe?

Ik heb al gegoogled en op GOT zelfgezocht, maar vind hier eigenlijk geen goede beschrijving van...

Hoe upgrade ik de huidige sd kaart naar de nieuwe kaart? is het een kwestie van aan je pc koppelen, files inclusief verborgen folders kopieren naar een mapje lokaal op je pc...
In de telefoon de kaart loskoppelen, kaart eruit, kaart erin en weer koppelen aan de telefoon.
Daarna de inhoud weer terug kopieren naar de telefoon?

Iemand die dit al heeft gedaan of kan uitleggen hoe je dit moet doen?

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 00:59
How about screenprotectors, nodig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Michie23 schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:00:
Goeie, zou ik ook wel willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 262068 schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:54:
Heb je die film nog geconverteerd met een handig programmaatje? :)
Films converteren voor je Android device :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 10:15
Draag m'n telefoon sinds woensdag gewoon in m'n broekzak, geen kras te zien. Vind 't een gebruiksvoorwerp ;) Daarnaast wordt hij wel erg snel vet helaas, door het gebrek aan een oleofobisch scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Was het niet zo dat op de nieuwere HTCs een soort olielaagje zit waardoor je beter geen screenprotector kon gebruiken? Zoiets las ik toen ik nog in de markt was voor een Hero, maar inmiddels de Desire bestelt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-06 09:12
Geen idee, ik heb er geen op zitten. Ik weet niet of het schermpje net zo krasvast is als dat materiaal waar de iPhone touchscreen van is gemaakt. Hij is wel aardig gevoelig voor vette vingervlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Ilya schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:23:
[...]

Was het niet zo dat op de nieuwere HTCs een soort olielaagje zit waardoor je beter geen screenprotector kon gebruiken? Zoiets las ik toen ik nog in de markt was voor een Hero, maar inmiddels de Desire bestelt dus :)
Onzin... De schermen zijn een soort van kristal gehard doorzichtig materiaal... Als het zo fragiel zou zijn dat je geen screenprotector zou kunnen gebruiken zou het spul compleet onbruikbaar zijn. Ik heb zelf een Hero van een aantal maanden uit zonder ook maar 1 enkel krasje op het scherm, ondanks normaal gebruik. Ik ben van mening dat je voor een goed toestel geen protector meer nodig hebt.. Als dit wél het geval is, is het scherm gewoon qua huidige maatstaf niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Ben sinds vandaag ook in het bezit van een Desire en ik vind hem absoluut vet! Ik heb een tijdje met m'n
vriendin's Iphone gespeeld en was bang dat een android toestel me zou gaan tegenvallen. Maar ik vind hem
beter dan de Iphone ;)

Beetje jammer dat er geen standaard video speler op zit :(
Ik gebruik trouwens doubleTwist om eventuele films/mp3's erop te zetten, hij converteert het dan direct naar
een bespeelbare variant voor je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:13

WPN

heb mn desire nu een paar dagen
even wennen met alles vinden, hoe het werkt en dergelijke maar geweldig nu....

waar ik nu nog naar opzoek ben is een call recorder die BEIDE sprekers opneemt....
kom alleen maar postings tegen die aangeven dat het niet mogelijk is omdat dit door google bewust buitengelaten is, er is een mogelijkheid waarbij je de speaker moet gebruiken maar dat is natuurlijk geen optie

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 8504 schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:26:
[...]

Onzin... De schermen zijn een soort van kristal gehard doorzichtig materiaal... Als het zo fragiel zou zijn dat je geen screenprotector zou kunnen gebruiken zou het spul compleet onbruikbaar zijn. Ik heb zelf een Hero van een aantal maanden uit zonder ook maar 1 enkel krasje op het scherm, ondanks normaal gebruik. Ik ben van mening dat je voor een goed toestel geen protector meer nodig hebt.. Als dit wél het geval is, is het scherm gewoon qua huidige maatstaf niet goed.
Lees voordat je post. Ik zeg beter niet, omdat het niet nodig is als je gewoon een hoesje gebruikt in je zak, en dat laagje dan voor niets is. Dat laagje is o.a. tegen vetvlekken. Hoe kom je erbij dat een scherm te fragiel zou zijn om een screenprotector te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
GrandPuba schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:50:
Nu heb ik de desire bijna een week ( ja woensdag eigenlijk pas ) en heb vanaf het begin de 4gb kaart erin zitten.
Ik had ook al een 16Gb kaartje liggen en vind dat het nu tijd is deze erin te stoppen, maar hoe?

Ik heb al gegoogled en op GOT zelfgezocht, maar vind hier eigenlijk geen goede beschrijving van...

Hoe upgrade ik de huidige sd kaart naar de nieuwe kaart? is het een kwestie van aan je pc koppelen, files inclusief verborgen folders kopieren naar een mapje lokaal op je pc...
In de telefoon de kaart loskoppelen, kaart eruit, kaart erin en weer koppelen aan de telefoon.
Daarna de inhoud weer terug kopieren naar de telefoon?

Iemand die dit al heeft gedaan of kan uitleggen hoe je dit moet doen?
Ja dat kan, je kan ook gewoon je telefoon uit zetten, kaartje uitlezen in je comp en alles terugzetten op het nieuwe kaartje. Kaartje in je tel en opnieuw opstarten. Klaar ben je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Draquilla schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:30:
[...]

Thanks voor de link. Heb de thread even door gelezen en heb naar aanleiding daarvan Advanced Task Killer ook maar gedisabled en verwijderd, hopende dat het de oplossing voor dit 'probleem' is. Nu heb ik eigenlijk helemaal geen reden om het toestel uit te zetten, echter viel het mij gisteren op nadat ik mijn phone volledig leeg had laten lopen.
Ik ga nu ook even in de gaten houden welke handelingen een kortere afsluittijd stimuleren.

Overigens merk ik dat tijdens het kijken van filmpjes op Youtube het beeld en geluid niet helemaal synchroon loopt. Dit gebeurd zowel over 3G als over WiFi. Tevens gebeurd dit bij meerdere video's van verschillende uploaders, maar voor een willekeurig voorbeeld zie http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=4unhxBkEHvY. Let niet op het inhoudloos gebral ;) , maar dit is wel een duidelijk voorbeeld wat de, overigens vrij kleine, 'lag' kan illustreren.
Het beeld lijkt mijns inziens een paar milliseconden voor te lopen op het geluid (vooral goed te merken met oordopjes in).
Ben even benieuwd wie dit nog meer is opgevallen..
Heb het nog even getest hoelang het nu duurt voordat hij volledig uitstaat. Eerst een keer direct na bootup uitgezet, dit gebeurde dan ook binnen 15 sec. Nu na de hele dag aan gestaan te hebben, Adv. Task Kill. eraf gegooid te hebben en WiFi aan, nog steeds vrij lang 3-4 min..

Zat me eigenlijk net te bedenken of dit niet kan komen doordat het toestel alles automatisch gaat backuppen. Vraag mij eigenlijk sowieso af wanneer het toestel dit doet, als dit staat ingesteld. Mijn theorie is dat het afhankelijk van het aantal wijzigingen wat je zoal op een dag doorvoert, dit van invloed kan zijn op de afsluittijd.

Hebben er iemand toevallig nog gekeken of jullie de 'out of sync' met Youtube ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
l3art schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:45:
[...]

Ja dat kan, je kan ook gewoon je telefoon uit zetten, kaartje uitlezen in je comp en alles terugzetten op het nieuwe kaartje. Kaartje in je tel en opnieuw opstarten. Klaar ben je!
Of het echt uitmaakt weet ik niet, ik heb gewoon alles van SD gekopieerd (met de phone aan). Andere kaartje geformateerd. Telefoon uit, nieuwe kaartje erin alles erop zetten en klaar. Ben geen negatief effect tegengekomen. (was trouwens prima op google te vinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ilya schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:35:
[...]

Lees voordat je post. Ik zeg beter niet, omdat het niet nodig is als je gewoon een hoesje gebruikt in je zak, en dat laagje dan voor niets is. Dat laagje is o.a. tegen vetvlekken. Hoe kom je erbij dat een scherm te fragiel zou zijn om een screenprotector te gebruiken?
:) Zou niet best zijn als je met moderne toestellen een hoesje moet gebruiken om hem in je zak toe doen, het blijven ook gewoon gebruiks voorwerpen toch?.. Het wordt allemaal best onpraktisch als je je telefoon, die je best vaak gebruikt, steeds in een hoesje moet doen voordat je hem in je zak steekt... Verder stel ik juist dat je géén schermprotector moet gebruiken omdat het scherm niet fragiel is... (zelf ook ff lezen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-06 20:10
Galactus schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:30:
Beetje jammer dat er geen standaard video speler op zit :(
Hoezo? Je kan gewoon video's bekijken als je naar "Foto's" gaat in het menu. Alleen de ondersteuning van type video's en codecs is wel beperkt. Maar op zich ben ik er erg tevreden mee. Ik had om te testen een stukje film in 720p omgezet naar .mp4 met 5000 kbps (en dus 1280x720 res.) en dat speelde hij probleemloos af, zag er perfect uit. Beetje onzin natuurlijk, zon hoge resolutie, maar 800 x 480 werkt minstens zo goed.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Het lukt mij niet om te pinch-zoomen en dat het scherm dan op de juiste plaats blijft staan. Op mijn iPhone lukt dit gewoon 100% van de tijd, maar met de Desire lijkt het alsof ie naar de vinger springt die het laatst het scherm aanraakt. Heel irritant.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
krijn1985 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:14:
[...]

Of het echt uitmaakt weet ik niet, ik heb gewoon alles van SD gekopieerd (met de phone aan). Andere kaartje geformateerd. Telefoon uit, nieuwe kaartje erin alles erop zetten en klaar. Ben geen negatief effect tegengekomen. (was trouwens prima op google te vinden...)
Sygic MobileMaps 10 moest ik opnieuw 'activeren'. Op de nieuwe SD kaart dacht hij dat het een nieuwe installatie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een probleem met bellen: er komt gekraak/ruis uit de speakers tijdens het bellen. Vaak gebeurt het al direct nadat ik een nummer bel. De speakers staan dan dus 'aan' denk ik en soms hoor je dan meteen al gekraak, maar ook tijdens het bellen hoor je soms een hard 'kraak-geluid'.

Het ligt niet aan de verbinding, want op speaker-mode heb ik nergens last van. Volume hoger/lager zetten helpt ook niet. En ik hoor het vrijwel bij ieder (maar niet elk) telefoontje.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat pinch-zoomen is soms idd een beetje vreemd. Maar op het hoofdscherm kan je trouwens gewoon de Home-knop indrukken om dat expose-achtige ding te krijgen, dus daar heb je het pinchen alvast niet nodig :)

* Stukfruit heeft ondertussen een record van 47 uur non-stop zonder opladen gehaald (*O*) :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Anoniem: 8504 schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:26:
Voorheen waren resistieve schermen de norm en die zijn nu eenmaal van plastic. Het lijkt me inderdaad onzinnig als je voor capacitieve schermen ook een protector nodig zou hebben. Die zijn immers van glas en dat moet tegen een stootje kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
xtreme_lunatic schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:19:
Vandaag ook eigenaar worden van een Desire. Ben er een paar uurtjes op aan het spelen, maar het is echt een prachtig toestel. Het werkt snel, zoals iets gewoon hoort te werken. Ik heb wel het gevoel dat ik overspoelt wordt met functies en programma's (vooral als ik market bekijk). Maar uiteindelijk zal dat wel wennen. Het werkt zoveel soepeler als mijn HTC Touch Pro met WM 6.5.
ik kom ook van een TP af (met custom rom incl. sense 2.5) en dat vond ik al soepel werken, dus dit is nog soepeler ja? kan nie wachten :D
als je de 2 schermen met elkaar vergelijkt, is die van de desire dan krasvaster denk je? die van m'n tp zit namelijk vol met krassen, draag 'm eigenlijk altijd in m'n broekzak en dat is dus te zien.
Wat ik wel jammer vind is dat het toestel niet standaard met een beschermhoesje wordt geleverd. Dit had mijn HTC Touch Pro wel. Ik ben nu aan het kijken voor een hoesje. Mediamarkt had nog helemaal niks voor dit toestel.
ik heb op amazon en play.com al wat mooie hoesjes gezien, maar ik zoek zo'n hoesje a la iphone met zo een klikbare achterkant en dan voor de voorzijde een screenprotector, en die heb ik nog nergens kunnen vinden.
jah, zo'n hoesje zoek ik dus ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Stukfruit schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 01:26:
Dat pinch-zoomen is soms idd een beetje vreemd. Maar op het hoofdscherm kan je trouwens gewoon de Home-knop indrukken om dat expose-achtige ding te krijgen, dus daar heb je het pinchen alvast niet nodig :)

* Stukfruit heeft ondertussen een record van 47 uur non-stop zonder opladen gehaald (*O*) :)
Tell me your secret! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 16:53
Tnx, die heb ik nu ook besteld :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Makkelijk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:01:
[...]

Ben wel benieuwd naar jullie ervaring, dus laat het even weten als jullie hem ontvangen hebben.
Zat zelf te kijken naar deze link, ziet er namelijk wel strak uit en maakt je toestel niet veel groter.
Helaas nog even wachten tot er een desire versie komt... (kan je op stemmen, dus mede desire gebruikers..stemmen! _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik ben erg benieuwd naar foto's van de zilveren Desire! Laat vandaag de foto's maar komen :)

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 11:46
Vrij weinig doen lijkt me :P , bij mij is de batterij ook nog helemaal vol (naja icoontje dan) als ik terugkom na een dag werk, dan heb ik hele dag wifi aan, maar eigenlijk alleen maar beetje bellen en smsen, en klein beetje internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11:26
Hmm ik hoop dat ze ook eens met van die cases komen met art prints voor de desire. Maar goed, denk dat ik dan beter voor een iPhone had kunnen gaan wat accesoires betreft, duur, maar wel veel keuze.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Laatst online: 05-04 23:28
Nog niemand ervaring met Tetheren? Want echt vlot gaat het bij mij toch alles behalve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Lock77 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:16:
[...]

Ben wel benieuwd naar jullie ervaring, dus laat het even weten als jullie hem ontvangen hebben.
Zat zelf te kijken naar deze link, ziet er namelijk wel strak uit en maakt je toestel niet veel groter.
Helaas nog even wachten tot er een desire versie komt... (kan je op stemmen, dus mede desire gebruikers..stemmen! _/-\o_ )
done!
voorlopig staat de desire bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
6pack15 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:23:
[...]

Vrij weinig doen lijkt me :P , bij mij is de batterij ook nog helemaal vol (naja icoontje dan) als ik terugkom na een dag werk, dan heb ik hele dag wifi aan, maar eigenlijk alleen maar beetje bellen en smsen, en klein beetje internetten.
Ik speel teveel, I know. Met windows mobile liep ik al veel te customizen, maar met android (zeker als hij straks geroot is 8) ) wordt het helemaal feest! :9

Ik heb trouwens Piel Frama gemaild wanneer ze met een nieuwe pouch komen voor de Desire, hou jullie op de hoogte. Brodit schijnt binnen een paar weken met de Desire houders te komen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11:26
-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:00:
[...]

Ik speel teveel, I know. Met windows mobile liep ik al veel te customizen, maar met android (zeker als hij straks geroot is 8) ) wordt het helemaal feest! :9

Ik heb trouwens Piel Frama gemaild wanneer ze met een nieuwe pouch komen voor de Desire, hou jullie op de hoogte. Brodit schijnt binnen een paar weken met de Desire houders te komen. _/-\o_
Ik hoop inderdaad dat die Brodit houders er snel zijn, even de huidige erafklikken, nieuwe erop klaar. Ga trouwens altijd voor de passieve houder, naar mijn idee een stuk fijner.

Zit er trouwens geen screenprotector in de doos? Normaal stopt HTC die er altijd bij?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Laatst online: 08-06 12:18
[...]

Brodit schijnt binnen een paar weken met de Desire houders te komen.
Mooi kan bijna niet wachten :*) want ik wil zo snel mogelijk nadat ik de Desire heb binnengekregen (van VF ergens medio septober ofzo ;( ) ook weer een carkit in de waggie

[ Voor 23% gewijzigd door regelneef op 13-04-2010 09:29 ]

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Eggbird schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:20:
[...]

Hoezo? Je kan gewoon video's bekijken als je naar "Foto's" gaat in het menu. Alleen de ondersteuning van type video's en codecs is wel beperkt. Maar op zich ben ik er erg tevreden mee. Ik had om te testen een stukje film in 720p omgezet naar .mp4 met 5000 kbps (en dus 1280x720 res.) en dat speelde hij probleemloos af, zag er perfect uit. Beetje onzin natuurlijk, zon hoge resolutie, maar 800 x 480 werkt minstens zo goed.
Klopt, daar kwam ik gisteren later ook achter ;) Maar ik gebruik nu mVideoPlayer en dat bevalt prima :D
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is of het ook mogelijk is om het percentage weer te geven van je accu? Ik heb
de handleiding even doorgenomen maar kan het niet vinden, dus wellicht dat het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Screenprotector is niet nodig vind ik, HTC blijkbaar ook. :P
Ik ga ook voor een passieve Brodit houder als hij uit is, heb nu een aktieve voor mijn Touch HD...

[ Voor 22% gewijzigd door -TheNose- op 13-04-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:41
Handig programma om de wisselen tussen HTC Desire Sence en die van Nexus One.
http://www.youtube.com/watch?v=MV_zJREAzso
Onder het filmpje staat de link naar de APK

Even getest en werkt prima. Wisselen kun je doen door op de knop met het huisje te klikken.

En erg mooie bestandbeheer is EStrong file explorer. Werkt beter dan ASTRO
http://www.cyrket.com/p/android/com.estrongs.android.pop/

Je kunt ook bladeren door je LAN / FTP / Bluetooth.

Veel opties en gratis

[ Voor 29% gewijzigd door MikeOO op 13-04-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Laatst online: 15-06 12:49
Makkelijk schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:01:
[...]
Wat is het nut van zo'n ding want de kans op krassen op het scherm is groter dan op de achterkant!

[ Voor 6% gewijzigd door pipo1000 op 13-04-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeOO schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:09:
Handig programma om de wisselen tussen HTC Desire Sence en die van Nexus One.
http://www.youtube.com/watch?v=MV_zJREAzso
Onder het filmpje staat de link naar de APK

Even getest en werkt prima. Wisselen kun je doen door op de knop met het huisje te klikken.

En erg mooie bestandbeheer is EStrong file explorer. Werkt beter dan ASTRO
http://www.cyrket.com/p/android/com.estrongs.android.pop/

Je kunt ook bladeren door je LAN / FTP / Bluetooth.

Veel opties en gratis
Dat is geen programma om te switchen, maar gewoon een alternatief homescreen.. Wisselen met "het huisje" kan je ook zonder extra homescreen voor elkaar krijgen. Je krijgt dan de vanilla Android (zonder Sense) op je android foon:

1.- Instellingen
2.- Toepassingen
3.- Toepassingen Beheren (even wachten, duurt even)
4.- HTC Sense (aanklikken)
5.- Standaardwaarden wissen en Gedwongen Stoppen
6.- Klik op de home button en kies welke home je wilt..

Als je nu op je home button klikt, krijg je de keuze tussen Sense of de standaard Android interface. Als je dit ongedaan wilt maken, klik je het vinkje "Standaard Gebruiken..." aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Galactus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:49:
[...]

Klopt, daar kwam ik gisteren later ook achter ;) Maar ik gebruik nu mVideoPlayer en dat bevalt prima :D
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is of het ook mogelijk is om het percentage weer te geven van je accu? Ik heb
de handleiding even doorgenomen maar kan het niet vinden, dus wellicht dat het niet kan.
Met battery time(pro) kan dat, alleen krijg je een apart icon op je statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 20:38
Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:22:
[...]

Dat is geen programma om te switchen, maar gewoon een alternatief homescreen.. Wisselen met "het huisje" kan je ook zonder extra homescreen voor elkaar krijgen. Je krijgt dan de vanilla Android (zonder Sense) op je android foon:

1.- Instellingen
2.- Toepassingen

Als je nu op je home button klikt, krijg je de keuze tussen Sense of de standaard Android interface. Als je dit ongedaan wilt maken, klik je het vinkje "Standaard Gebruiken..." aan.
Dit werkt niet op mijn desire hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ik twijfel nog, maar vond er wel een leuk videootje van:

de telefoon is anders, maar het gaat om het idee natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:22:
[...]

1.- Instellingen
2.- Toepassingen

Je hebt blijkbaar zelf geen desire, aangezien HTC de standaard homescreen uit de rom gehaald heeft. Je moet dus een extra homescreen installeren om de keuze te krijgen "als je op het huisje drukt". ;)

Net een mailtje van Piel Frama gehad. 20-25 dagen duurt het ongeveer voor ze cases voor de Desire hebben. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:07
Luqq schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:29:
Was net in de sportschool, telefoon in kluisje..daar heeft hij geen bereik. Toen ik klaar was, moest ik de tijd opnieuw instellen :? Kwam me bekend voor van dat filmpje van tracyandmatt, die had daar ook last van..maar dan elke 5 minuten. Iemand die dit ook al heeft gehad:?
volgens mij kun je instellen op welke manier de klok vordt ingesteld.

klik op homescreen op clock->worldclock->menu->local time settings hier kun je vervolgens de klok handmatig instellen. Standaard staat ie op 'automatic - use network provided values', dus kan me goed voorstellen dat dit iets met het probleem te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:47
Over tijd gesproken, de plaatselijke tijd en mijn 'thuis' tijd zijn hetzelfde. Niet zo raar aangezien ze ook hetzelfde zijn waar ik nu ben, maar ik kan, als ik de volgorde wil veranderen, de 'thuis' tijd niet naar onder verplaatsen. Die optie is er gewoonweg niet. Als ik dan de klokwidget van HTC instel op weergeven van twee tijden, krijg ik tweemaal mijn woonplaats. Hoe wijzig ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Niet online
[...]

Dat spelen is niet te stoppen. Ik heb verslavingsproblemen om dat ding weg te leggen... Helaas is de batterij daardoor erg snel leeg. Dat is toch echt het enige maar wel enorme min punt van dit apparaat.

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Looney69 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:31:
[...]

Dat spelen is niet te stoppen. Ik heb verslavingsproblemen om dat ding weg te leggen... Helaas is de batterij daardoor erg snel leeg. Dat is toch echt het enige maar wel enorme min punt van dit apparaat.
ik had dat met winmo toestellen ook.
maar ik heb een oplossing, een usb-haalt-tot-de-bank- kabeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Misschien dat iemand antwoord kan geven op mijn vraag. Ik heb de laatste tijd vaak dat mijn inet verbinding op de desire switched van 3g naar H. Komt dit miss, omdat mijn Vodafone sim kaart te oud is(inmiddels 5 jaar oud)? of moet ik nog iets aanvinken? Heb momenteel alleen gegevensverbinding aan staan. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
xavier! schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:36:
Misschien dat iemand antwoord kan geven op mijn vraag. Ik heb de laatste tijd vaak dat mijn inet verbinding op de desire switched van 3g naar H. Komt dit miss, omdat mijn Vodafone sim kaart te oud is(inmiddels 5 jaar oud)? of moet ik nog iets aanvinken? Heb momenteel alleen gegevensverbinding aan staan. Alvast bedankt.
Wat is er mis met het switchen tussen 3G en H?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Looney69 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:31:
[...]

Dat is geen minpunt, dat is niet meer dan normaal. Alle telefoons raken in no-time leeg door spellen. Dat had je vroeger ook met de simpele dumbphones.

Ga jij maar eens gamen op een laptop op batterij. Eens zien hoe snel die leeg raakt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 13-04-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 14:52

Boy

www.byoscoop.nl

bij m'n Windows Mobile toestel geeft hij 3G aan als er geen dataverkeer is, en gaat hij naar H als hij data aan het versturen/ontvangen is...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274837

Ik had een vraagje over het koppelen van contacten. Als ik naar een contact ga kan ik deze makkelijk linken aan een Facebook account door rechtsboven op het 'link' knopje te drukken. Maar kan ik een contact ook linken aan een Twitter account zodat ie ook deze foto's overneemt etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

Volgens mij kwam eerder al langs dat de H voor HSDPA staat. Dan is er toch niets mis? Gaat het internet erg langzaam als hij staat op H? In dat geval weet ik het niet.

Voor iedereen; er is zoiets als een handleiding waar je veel dingen in op kunt zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Mooie filmpjes allemaal en het geef toch aan hoe ongeloofelijk snel de HTC Desire is. Hmmm begin toch wel te verlangen naar een android toestel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Laatst online: 11:37

Jodi

No Matches Found

H = HSDPA = goed :) Je hoeft geen vinkjes te zetten.

"High-Speed Downlink Packet Access (HSDPA) is an enhanced 3G (third generation) mobile telephony communications protocol in the High-Speed Packet Access (HSPA) family, also coined 3.5G, 3G+ or turbo 3G, which allows networks based on Universal Mobile Telecommunications System (UMTS) to have higher data transfer speeds and capacity."
Bron: Wikipedia: High-Speed Downlink Packet Access

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Heb je wel een U-SIM? Simkaart om toegang te krijgen tot UMTS. Ik kan me nog herinneren dat ik 2,5 jaar terug eerst een nieuwe simkaart kreeg, voordat ik op het umts netwerk kon.

Edit: sorry geen antwoord, eerst eens goed leren lezen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door smartie89 op 13-04-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235614

Misschien is het meer iets voor het xda-forum, maar weet iemand hoe je niet iedere keer het paswoord hoeft in te geven bij het maken van een VPN-verbinding (of misschien is er een 'third party'-alternatief voor de HTC-implementatie).
Helemaal mooi zou zijn als hij het ('intranet')-domein zou herkennen en automatisch een tunnel zou opzetten (ik meen dat Windows Mobile dit kan) - er staat wel iets over DNS bij het invullen van de tunnelgegevens (maar hoe ze dit bedoelen is mij niet helemaal duidelijk: moet je hier het domein invullen? hoe gaat dat dan als je met wifi 'in' het intranet zit ? Heeft iemand dat uitgeknobbeld ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
Anoniem: 274837 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:40:
Ik had een vraagje over het koppelen van contacten. Als ik naar een contact ga kan ik deze makkelijk linken aan een Facebook account door rechtsboven op het 'link' knopje te drukken. Maar kan ik een contact ook linken aan een Twitter account zodat ie ook deze foto's overneemt etc. ?
Dat is helaas niet mogelijk. Er zijn ook nog geen apps op de market die dit voor je kunnen regelen. Vooralsnog is het alleen mogelijk met Facebook acc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 14:38
ok vraagje...
ik heb inmiddels alle besturingssystemen voor mobiel gehad (ok Meamo nie, maar de n900 vind ik lelijk --> persoonlijke mening...)
nu heb ik sinds gister de Desire en als ik dingen van marketplace af haal slaat hij alles op op telefoongeheugen en niet op de geheugenkaart.. HOE kan ik dat veranderen?!?!?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Waarom wil je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

superericje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:22:
ok vraagje...
ik heb inmiddels alle besturingssystemen voor mobiel gehad (ok Meamo nie, maar de n900 vind ik lelijk --> persoonlijke mening...)
nu heb ik sinds gister de Desire en als ik dingen van marketplace af haal slaat hij alles op op telefoongeheugen en niet op de geheugenkaart.. HOE kan ik dat veranderen?!?!?1
Dat is nog niet mogelijk. Een toekomstige android versie zat dit wel standaard mogelijk maken en met custom roms / root is het ook mogelijk; maar eerst moet Paul eens een howto dumpen hoe die dat voor elkaar heeft gekregen :)
Na root kunnen we aan de slag met apps2sd (alhoewel dat geen drol gaat uitmaken zolang we geen schrijfrechten hebben op de boot en system folders)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOK
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-12-2021

JOK

Dit voegt niets toe.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 13-04-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143797

Weet er iemand hoe je de volgorde van contacts in favorieten veranderd.
Is alphab. gesorteerd nu.

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 143797 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:48:
Weet er iemand hoe je de volgorde van contacts in favorieten veranderd.
Is alphab. gesorteerd nu.

I
GoT is geen helpdesk, dus vertel eens wat je zelf al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat je dan 32GB aan games kunt installeren denk ik >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:49:
[...]

GoT is geen helpdesk, dus vertel eens wat je zelf al geprobeerd hebt.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niet gevonden.
Kan iemand mij helpen of niet.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat heb je dan geprobeerd...
Straks geven wij 3 oplossingen en dan krijgen we een sneer naar ons hoofd 'ja dat heb ik natuurlijk al gedaan"

Het is gewoon een kwestie van goed invoeren van je contacten =)
En als je echt bij iedereen Bert Visser, Melissa Hordijk enzo ingevuld hebt, zet dat dan helemaal bij 'voornaam'

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 13-04-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 22:34
NRG-81 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:53:
Ik zit te kijken bij m'n WiFi instellingen en kom daar wi-fi-slaapbeleid tegen.
3 instellingen:
Nooit
Nooit wanneer verbonden
15 minuten

Iemand enig idee welke instelling tot welk resultaat leidt?
Dat is wanneer je telefoon gelocked hij de wi-fi uitzet. Dat is nooit, na 15 minuten wanneer je niet aan de lader zit en altijd na 15 minuten.
Luqq schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:29:
Dat had ik ook vaak met mijn HTC Hero, je kan die melding gewoon negeren. De tijd word automatisch gesynchroniseerd met via GSM, maar als die weg geweest is vraagt hij je het zelf in te voeren. Of je dit nu doet of niet maakt niet uit, hij sync toch weer met de GSM mast.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268327

Jullie hier ook zo'n moeite om op links (URLs) te klikken binnen de FriendStream feed berichten?
Sorry, maar dit is bijkans onmogelijk, en duidelijk nog lang niet af als applicatie.

Ook het erdoorheen scrollen binnen FriendStream is erg stressy, omdat elke keer dat je te lang je vinger erop hebt, er iets wordt ge-opend. Sowieso, die sense UI is vaak véél te gevoelig. Oversensitive. Had liever gehad dat dubbelklik dingen opent.
Is dit makkelijk te verhelpen soms, door 'm te rooten en de config aan te passen? Zou tijd worden dat de Sense UI hidden settings tevoorschijn gehaald kunnen worden.

En waarom is de virtual keyboard niet over de hele breedte van het scherm geplakt? Nu verlies je gewoon breedte per karakter doordat er randjes omheen zijn geplaatst. Who need randjes? Hoe klein zijn de vingers van de designers achter dit keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Nu online
Als ik alles zo lees kan ik niet wachten op de mijne !
Heb hem net bij t-mobile via de website besteld (hopen dat er geen sim-lock meer op zit natuurlijk of custom rotzooi).
Ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees eerst Het algemeen beleid eens door, want je posts voldoen hier niet aan.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 13-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 143797 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:16:
[...]

Ik zou zelf de volgorde willen bepalen ( niet volgens naam ) .

Mvg
Dat gaat dus niet lukken. Leer er mee leven, laat het gaan...oemzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PunitoR
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-08-2023
Bij een vorige touchscreen telefoon kon mijn vriendin niet tijdens het telefoneren een nummer indrukken (keuzemenu bv) kan dit bij de desire wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 22:54
_PunitoR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:45:
Bij een vorige touchscreen telefoon kon mijn vriendin niet tijdens het telefoneren een nummer indrukken (keuzemenu bv) kan dit bij de desire wel?
Met Android kun je tijdens het bellen een Keypad zichtbaar maken, hiermee kun je de desbetrefende nummers kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wat me opvalt is dat er nauwelijk meldingen komen als er een nieuw mail bericht is of een nieuw smsje is.
Er gaat geen ledje knipperen :)

voor de mail gebruik ik K9
en voor de berichten de standaard berichten client.

Misschien voor de mail eens gewoon gmail proberen of het dan wel lukt.
En dan voor de sms Handcent om te kijken of er een lampje gaat knipperen dan....

Maar blijf het vreemd vinden. Ook ondanks het programmam missedcall, gaat er geen ledje branden bij een gemiste oproep. Bij het doen van een test brandt het lampje wel...

Hoe is dit bij jullie? Gaat er bij jullie wel een led lampje branden bij een ontvangen sms/mail en zo ja welk programma gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 07:35
_PunitoR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:45:
Ja sterker nog, volgens mij registreert ie beweging dus op het moment dat je de telefoon bij je oor weghaalt wordt het scherm weer geactiveerd en kan je idd weer een nummer intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

TomSmit82 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:50:
[...]

Ja sterker nog, volgens mij registreert ie beweging dus op het moment dat je de telefoon bij je oor weghaalt wordt het scherm weer geactiveerd en kan je idd weer een nummer intoetsen.
Yes! Mooie functie is dat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
kan iemand me aub helpe, heb zojuist men desire ontvangen.
enorm mooi!
maar kan met geen mogelijkheid verbinding maken met het internet.
zowel niet via wifi als via 3g
help plzz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 23:59
Hoe houdt het scherm zich buiten? Valt er nog wat op te zien? Is iemand in staat een vergelijking te maken met het scherm van de iPhone. Ben ik erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:41
l3art schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:50:
Wat me opvalt is dat er nauwelijk meldingen komen als er een nieuw mail bericht is of een nieuw smsje is.
Er gaat geen ledje knipperen :)

voor de mail gebruik ik K9
en voor de berichten de standaard berichten client.

Misschien voor de mail eens gewoon gmail proberen of het dan wel lukt.
En dan voor de sms Handcent om te kijken of er een lampje gaat knipperen dan....

Maar blijf het vreemd vinden. Ook ondanks het programmam missedcall, gaat er geen ledje branden bij een gemiste oproep. Bij het doen van een test brandt het lampje wel...

Hoe is dit bij jullie? Gaat er bij jullie wel een led lampje branden bij een ontvangen sms/mail en zo ja welk programma gebruiken jullie hiervoor?
Gebruik de standaard mail op de HTC en bij nieuwe mail gaat het led lampje groen knipperen. Ik heb er geen instellingen voor gemaakt maar deed hij standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226204

XstarzZ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
kan iemand me aub helpe, heb zojuist men desire ontvangen.
enorm mooi!
maar kan met geen mogelijkheid verbinding maken met het internet.
zowel niet via wifi als via 3g
help plzz :p
RTFM?
foutmelding?
kun je wel verbinding maken met je router via Wifi?
staan je internet instellingen goed van de provider voor hsdpa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Vandaag zijn de zilveren Desire's uitgeleverd (via Coolblue). Zijn er mensen hier die er 1 besteld hebben en in hun bezit hebben? Zoja; zouden jullie daar wat foto's van willen maken?

Thanks!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
er komt gewoon op bij alles wat ik wil doen kan geen verbinding met server maken, terwijl ik met mn laptop er toch echt opzit.
ik heb zojuist de zilvere binnengekregen en zal vanaaf wat foto's posten :p.
weet iemand hoe je een live emailadres kan instellen hoe dit juist moet?
eeuwig dank bij mn redder :p
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.