Die standaard "weer" app van HTC, doet die het bij jullie ook zo slecht? 9 van de 10 keer wil die bij mij niet updaten via 3G/HSDPA.
Bij mijn Hero was die ook heel vaak bedenk ik me nu.
WiFi nog niet getest.
Deze melding krijg ik elke keer:
Verbindingsfout bij het downloaden van weergegevens. Opnieuw proberem?
(Ja, er zit een spelfout in. Maar dit was ook al bij de Hero die ik al sinds juni 2009 had. Daar kan ik me trouwens wel aan ergeren. In het hele systeem tot nu toe 4 spelfouten gevonden)
Edit:
Ik ben nu overigens een week verder met mijn Desire en moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Ik kom van een Hero dus het meeste was me al wel bekend.
Positief:
- Scherm: erg scherp en helder. Roze waas heb ik totaal geen last van.
- Snelheid: erg nice! ik gebruik wel een taskkiller, ook al is het alleen maar voor het gevoel dat ik niet teveel apps open wil hebben staan. Desire is een stuk sneller dan mijn Hero.
- Camera: de Hero was dramatisch qua camera, dit is echt een stuk beter! echter nog niet zo mooi als de 5mp die op mijn N82 zat.
Negatief:
- Ik kan net als jullie de originele NOS Teletekst app niet meer terugvinden
- Bij surfen zoomt de browser niet direct in op de tekst, bijvoorbeeld bij tweakers.mobi. Dit deed mijn Hero wel.
Bij mijn Hero was die ook heel vaak bedenk ik me nu.
WiFi nog niet getest.
Deze melding krijg ik elke keer:
Verbindingsfout bij het downloaden van weergegevens. Opnieuw proberem?
(Ja, er zit een spelfout in. Maar dit was ook al bij de Hero die ik al sinds juni 2009 had. Daar kan ik me trouwens wel aan ergeren. In het hele systeem tot nu toe 4 spelfouten gevonden)
Edit:
Ik ben nu overigens een week verder met mijn Desire en moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Ik kom van een Hero dus het meeste was me al wel bekend.
Positief:
- Scherm: erg scherp en helder. Roze waas heb ik totaal geen last van.
- Snelheid: erg nice! ik gebruik wel een taskkiller, ook al is het alleen maar voor het gevoel dat ik niet teveel apps open wil hebben staan. Desire is een stuk sneller dan mijn Hero.
- Camera: de Hero was dramatisch qua camera, dit is echt een stuk beter! echter nog niet zo mooi als de 5mp die op mijn N82 zat.
Negatief:
- Ik kan net als jullie de originele NOS Teletekst app niet meer terugvinden
- Bij surfen zoomt de browser niet direct in op de tekst, bijvoorbeeld bij tweakers.mobi. Dit deed mijn Hero wel.
[ Voor 43% gewijzigd door yorroy op 13-04-2010 14:15 ]