Toon posts:

HTC Desire - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 183.233 views

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 22:44
GWX schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:31:
[...]

Zoals gebruikelijk... gewoon in één keer helemaal opladen, zonder onderbrekingen. Nummer 1 regel als je nieuwe hardware met een accu krijgt, volgens mij :9 (tenzij die al is opgeladen, natuurlijk)

Overigens heb ik de telefoon tijdens het opladen wel gewoon gebruikt. Opladen is in +- 3 uur voltooid, tenzij je via usb aansluit op een pc; dan duurt het merkbaar langer.
Als er een beetje fatsoenlijke LiPo-lader (goede feedback) in de Desire zit trek je effectief gewoon je stroom uit USB terwijl de accu netjes met nominale spanning oplaad :)

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
deadsy33 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:46:
Ervaringen na 1 dag

[...]*....... mails zijn te lezen maar HTML format lukt niet. ...[...]
Je opmerkingen gelezen en het was wel een goed verhaal. Echter dat met 'mails lezen, maar HTML-format lukt niet'. Zou je dat nader kunnen duiden wat je daar precies mee bedoeld. Bedoel je hiermee dat je mails opgemaakt in HTML niet kan lezen? Een reviewer voor jou schreef namelijk ook dat HTML niet lukte.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-05 09:39
Bert2000 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:02:
Gister de Desire gehaald, heerlijk telefoontje.

Ben echter op zoek naar de beste manier om tv serie afleveringen te bekijken erop.

Op mn HTC HD deed ik altijd het volgende.

Download divx ~350mb -> memory stick -> afspelen met coreplayer

Nu ben ik op zoek naar de minst omslachtige manier.

Iemand tips voor goede freeware convert programma's? Want ik ben al op de hoogte dat divx afspelen op android lastig wordt :s
ik ben daar ook naar opzoek gegaan...

ik kwam toen terecht op WinX Video Converter, werkt perfect
kopieren via usb
http://www.winxdvd.com/video-converter/

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:07

vhal

ಠ_ಠ

210667 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:35:
[...]

Je opmerkingen gelezen en het was wel een goed verhaal. Echter dat met 'mails lezen, maar HTML-format lukt niet'. Zou je dat nader kunnen duiden wat je daar precies mee bedoeld. Bedoel je hiermee dat je mails opgemaakt in HTML niet kan lezen? Een reviewer voor jou schreef namelijk ook dat HTML niet lukte.
Bij appl Mail krijg ik bij het openen van een HTML mail

"This mail item is in HTML format, but your mailer is not configured to display this format"

Bij de Gmail appl kan ik hem wel gewoon openen, welke ik dus nu ook maar gebruik

STRAVA

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:14
@ shameete:

Ik heb nu ook mijn contactpersonen en agend via Exchange gesynchroniseerd maar zou ze graag overzetten naar gmail, hoe heb jij dit gedaan?

Ik ga binnenkort namelijk web bij mijn baas en dan wil ik wel alles op gmail hebben :)

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:21
deadsy33 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:50:
[...]

Bij appl Mail krijg ik bij het openen van een HTML mail

"This mail item is in HTML format, but your mailer is not configured to display this format"

Bij de Gmail appl kan ik hem wel gewoon openen, welke ik dus nu ook maar gebruik
Je moet de download limiet binnen Mail veranderen, standaard staat hij op 5Kb (text) en dan haalt hij dus NOOIT de html op, verander naar 25kb en voila HTML mail, Net uitgevonden!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 13:50
Peluso schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:36:
[...]

ik ben daar ook naar opzoek gegaan...

ik kwam toen terecht op WinX Video Converter, werkt perfect
kopieren via usb
http://www.winxdvd.com/video-converter/
Ik gebruik doubleTwist, hiermee kun je je telefoon syncen en converteert hij ook nog eens als je filmpjes naar mp4.
Op de telefoon speel ik het dan weer af met mVideoPlayer en dat werkt nice :9

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34

DarkSide

theres no place like ::1

Weet iemand eigenlijk of de gallery app van de nexus one te downloaden is voor de Desire? Ik zoek op cooliris maar krijg geen hits.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Die is er wel hoor =) Wil 'm ook wel even uploaden...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:55
Is het ook mogelijk om de standaard Android-afbeelding (groene robot) te wijzigen die in beeld kom bij inkomende of uitgaande oproepen? (dus wanneer die contactpersoon geen schermafbeelding heeft)

• JeepXJ89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-03-2020
Ik heb gisteravond de Desire en de Legend even naast elkaar kunnen zien/proberen. (Mediamarkt)

De keuze is nu echt gevallen op de Desire maar wat mij opviel was de volumeknop aan de zijkant.
Die zat 'los'. Het gat in de behuizing was groter dan de volumeknop zelf waardoor deze in alle richtingen een klein beetje speling had. Geen van de andere HTC's in het rek had dit dus het kwam op mij over als een slordigheidje.

Is dit bij jullie Desire ook het geval?

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
ja dit zou ik ook graag hebben, als je dit even wilt uppen m'n eeuwige thanks!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 13:50
JeepXJ89 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:42:
Ik heb gisteravond de Desire en de Legend even naast elkaar kunnen zien/proberen. (Mediamarkt)

De keuze is nu echt gevallen op de Desire maar wat mij opviel was de volumeknop aan de zijkant.
Die zat 'los'. Het gat in de behuizing was groter dan de volumeknop zelf waardoor deze in alle richtingen een klein beetje speling had. Geen van de andere HTC's in het rek had dit dus het kwam op mij over als een slordigheidje.

Is dit bij jullie Desire ook het geval?
Die van mij heeft ook wat speling, echter merk ik het nu pas voor het eerst dus je voelt het niet wanneer je
de knop indrukt o.i.d.

• DarkSide

DarkSide

CLB schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:28:
Die is er wel hoor =) Wil 'm ook wel even uploaden...
yes please

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Iemand een idee of er een programma bestaat dat via bluetooth audio verzend? Op mijn Windows mobile toestel had ik btmusic. Alvast bedankt voor de moeite.

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
pipo1000 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:57:
[...]

Je moet de download limiet binnen Mail veranderen, standaard staat hij op 5Kb (text) en dan haalt hij dus NOOIT de html op, verander naar 25kb en voila HTML mail, Net uitgevonden!
Vond het zelf ook al zo vreemd die opmerking. Zelf heb ik het staan op volledige mail en kon dus ook gewoon mijn mail in HTML gemaakt lezen. Vandaar dat ik het maar even voor de zekerheid vroeg.. ;)

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:53
210667 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:04:
[...]

Vond het zelf ook al zo vreemd die opmerking. Zelf heb ik het staan op volledige mail en kon dus ook gewoon mijn mail in HTML gemaakt lezen. Vandaar dat ik het maar even voor de zekerheid vroeg.. ;)
Welke vinden jullie fijner werken? "Mail" of "GMail". Bij "Mail" kan je volgens mij geen labels gebruiken en deze opent standaard in postvak in, in plaats van dat hij de conversaties samenvoegt.

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05 16:13
Weet iemand hoe ik kan zien hoeveel geheugen ik nog vrij heb om apps op te installeren. Ik begreep dat dit voordat je een app geinstalleerd hebt 140 MB moet zijn.

Als ik ga naar Menu --> Instellingen --> SD en telefoongeheugen zie ik onderaan intern telefoongeheugen. Is dit het Rom geheugen wat beschikbaar is ???

Of is er een goede tool waarmee ik dit kan zien. En waar zie ik hoeveel geheugen er nog vrij is van de 576MB ?

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05 16:13
1. Weet iemand hoe ik de sounds voor mijn mail / sms / andere meldingen afzonderlijk kan instellen ?

2. Hoe zet ik 2G en 3G 's nachts automatisch uit en 's morgens weer aan zonder dat ik de schedules van mail ed moet aanpassen.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

jurjen_g schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:47:
Ik ben ook al 2 dagen aan het spelen met mn desire, erg mooie telefoon. 1 dingetje wat ik niet ok krijg: op het homescreen en in de weer-applicatie loopt het icoontje van zon en maan niet conform de werkelijkheid. Elke ochtend tot circa 1200 blijft het een maan, en elke avond blijft het een zon, lang na zonsondergang. Hebben meer mensen dat? Is er ergens een instelling waar je het tijdstip waarop "dag-nacht" wisseling plaatsheeft? Ik heb de klok al een paar keer gewijzigd van handmatig naar automatisch, dat geeft geen verschil.
Hij synchroniseert maar eens in de 4 uur op standaard instellingen volgens mij.

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Relaxed2000 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:20:
1. Weet iemand hoe ik de sounds voor mijn mail / sms / andere meldingen afzonderlijk kan instellen ?

2. Hoe zet ik 2G en 3G 's nachts automatisch uit en 's morgens weer aan zonder dat ik de schedules van mail ed moet aanpassen.
1. Dit kan in de instellingen-menu vinden van Mail/SMS/enz.
2. Download een App bijvoorbeeld Timeriffic.
Beekforel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:28:
[...]

Hij synchroniseert maar eens in de 4 uur op standaard instellingen volgens mij.
Dit kan je instellen in de Weather App onder instellingen.

[Voor 22% gewijzigd door Tenshu op 16-04-2010 13:32]

• DarkSide

DarkSide

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-02 20:15
DarkSide schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:34:
[...]

Ok van het weekend mar eens proberen
Dit draait bij mij al er werkt echt perfect, supersnel al je foto's bij hand die op Picasa staan.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb WPA enterprise aan de praat dankzij jDuke. Bedankt!
De WPA enterprise connectie doet het en ik kan nu synchroniseren met mijn Exchange email account op het werk. Ook mijn calender wordt mooi gesynct, super. Naar aanleiding van jouw mail en wat gezoek op google kwam ik op deze site terecht die makkelijk te volgen is. Ik dacht dat ik mijn company wachtwoord moest invullen in het wachtwoordveldje dat je krijgt als je voor het eerst 802.1x Enterprise als encriptie aanklikt. Dit was dus fout, want als je daar een wachtwoord invult, kun je pas je username en paswoord (en dus ook de anonieme identiteit) invullen.
Misschien heeft iemand er iets aan :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wij gaan hier verder discussiëren over de HTC Desire! Topic gaat op slot.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
We gaan verder in HTC Desire - Deel 3 :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee