HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
pipo1000 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:36:
[...]

Na wat studie zie ik dat als de telefooon geen data behoeft op te halen dat hij op 3G staat, en zodra ik wat met data doe (internet, weer, maps) hij even op H schiet en dan weer terug op 3G als hij de data heeft opgehaald. Jij ziet de H de hele tijd ook al doe je niets op je telefoon, dus gewoon stil op HOME voor een paar minuten?
Nee dit heb ik nog niet getest, ik ben meestal volaan aan het internetten als ik bij die bushalte zit (youtube of t.net of nu.nl of T-Mobile TV etc)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:10:
Hmm.. Krijg via astro niet voor elkaar om iets van mn sdkaart te runnen..
Wil namelyk navigatie installeren, iemand enig idee?
Wat wil je 'runnen'? Als je een apk wil installeren tik je m even aan en bij de popup kies je 'Open App Manager' In het nieuwe scherm kies je voor 'install'.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:34:
Ik heb soms op de desire thuis geen GPS ontvangst? hebben andere hier ook last van?

(ik wilde het met google maps gebruiken om mijn lokatie aan te geven)
Tja, wat is je thuis situatie? Woon je in een betonnen flat. GPS werkt prima binnen hier en ik woon 4hoog/achter. Maak eerst eens een fix in de openlucht. en probeer het dan weer binnen. GPS-status is een prima proggie om eens mee aan de gang te gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Ik heb soms op de desire thuis geen GPS ontvangst? hebben andere hier ook last van?

Binnen werkt (bijna) geen enkele GPS ontvanger. Wat ie geloof ik wel kan doen is vrij nauwkeurig d.m.w. GSM masten bepalen waar je bent.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:23
shameete schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 07:53:
[...]

ik kom ook van een TP af (met custom rom incl. sense 2.5) en dat vond ik al soepel werken, dus dit is nog soepeler ja? kan nie wachten :D
als je de 2 schermen met elkaar vergelijkt, is die van de desire dan krasvaster denk je? die van m'n tp zit namelijk vol met krassen, draag 'm eigenlijk altijd in m'n broekzak en dat is dus te zien.

[...]

ik heb op amazon en play.com al wat mooie hoesjes gezien, maar ik zoek zo'n hoesje a la iphone met zo een klikbare achterkant en dan voor de voorzijde een screenprotector, en die heb ik nog nergens kunnen vinden.

[...]

jah, zo'n hoesje zoek ik dus ook :D
Hij werkt veel soepeler als de TP. Ik had de TP net nog gebruikt, maar het lijkt nu opeens alsof deze heel ongevoelig is. Ik had bij de TP altijd dat standaard hoesje erom, er zaten dus totaal geen krassen op. Ik durf dus niet te zeggen of het scherm krasvaster is.

Vandaag heb ik bij Belcompany een hoesje gekocht, een "Valenta". Dat is een hoesje waar je hem boven in schuift. Je kan hem met een soort bandje eruit trekken. Het hoesje zit als gegoten, al steekt de Desire wel met 5mm uit.

Zo'n plastic hoesje vind ik persoonlijk niks. Mij maakt het alleen uit dat het scherm niet beschadigd. Bij zo'n plastic hoesje is juist het scherm niet afgedekt (als ik het goed zie). Ik heb mijn hoesje dan ook alleen dat ik niet hoef na te denken waar ik mijn telefoon bij stop. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Ik dacht vandaag een dode pixel te zien op mijn scherm,
Na het heel goed bekeken te hebben blijkt het een stofje te zijn..
maar dan wel aan de binnenkant van mijn scherm! :S

zucht..
toch maar weer mee terug naar de winkel want op een witte achtergrond is het echt storend, zeker nu ik weet dat het er zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
GamezMaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:02:

zucht..
toch maar weer mee terug naar de winkel want op een witte achtergrond is het echt storend, zeker nu ik weet dat het er zit..
Ja, daar heb ik ook last van. Maar ik vind het tot dusver nog niet zo heel erg storend.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:23:
Ik heb de onderstaande software erop:

Locale
Advanced Task Manager
Copilot Live
Asphalt (game)
Astro
Fring
Jewels (game)
JuiceDefender
Mabilo Ringtones
Marktplaats
Nintaii (game)
MyBackup Pro
Yz Free (game)

Edit:
Even wat op internet zitten spitten en waarschijnlijk ligt het aan Locale...
Hallo,

Het komt door Copilot live. Welke versie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
BastiaanN schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:09:
[...]

Ja, daar heb ik ook last van. Maar ik vind het tot dusver nog niet zo heel erg storend.
Ik heb hem nu een week, wordt dus heel veel opnieuw installeren, maar dat heb ik er wel voor over
Waar zit die bij jou? Bij mij linksonderin op de toets om het menu te openen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:34
Fly-guy schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:10:
[...]

Waar staat dat? Ik kan dat niet vinden...
Bij WiFi instellingen, klik op Menu en Geavanceerd
SMulTiE schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:55:
[...]

Probeer 't eens en laat ons weten wat de resultaten waren >:)
Ik merk geen verschillen bij de verschillende instellingen eigenlijk.
Chilly_Willy schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:12:
[...]

Dat is wanneer je telefoon gelocked hij de wi-fi uitzet. Dat is nooit, na 15 minuten wanneer je niet aan de lader zit en altijd na 15 minuten.

[...]
Thanks, maar ik gebruik m'n toestel toch wel minimaal 4 keer per uur.
Alleen 's nachts niet, maar dan hangt ie toch aan de oplader.
Voor mij persoonlijk dus weinig zin om eea aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
GamezMaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:15:
[...]

Ik heb hem nu een week, wordt dus heel veel opnieuw installeren, maar dat heb ik er wel voor over
Waar zit die bij jou? Bij mij linksonderin op de toets om het menu te openen..
Zo ongeveer in het midden. Maar zodra je het scherm inschakelt zie ik hem niet meer.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Niemand nog foto's van de zilveren versie? Ik had al wat pics verwacht of is de zilveren niet zo populair als de bruine versie?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
NRG-81 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:16:
[...]

Bij WiFi instellingen, klik op Menu en Geavanceerd
Heb dat hele "geavanceerd" knopje nooit gezien... Da's wel een ding met deze telefoon/android, het aantal verstopte menuutjes is gigantisch.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

cv8x schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:45:
Niemand nog foto's van de zilveren versie? Ik had al wat pics verwacht of is de zilveren niet zo populair als de bruine versie?
In elk geval eentje
lbuysers in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 13-04-2010 19:56 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
chronoz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:14:
Zijn er veel voordelen voor deze telefoon boven een goedkope Samsung Spica? Ik kan me indenken dat de hoeveelheid geheugen en camera beter is, maar €410,- is wel veel voor me.
Smartphoneshop heeft vorige week de prijs van de Spica verhoogd van €229 naar €279. De forse prijsverhoging is vooralsnog niet door andere leveranciers gevolgd. Wellicht is de HTC Hero een alternatief voor je. De prijs van de Hero is inmiddels gedaald tot onder de €300...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:07
GamezMaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:02:

zucht..
Ik heb er wel meerdere in m'n hero scherm. Had gehoopt dat dat bij de desire niet meer kon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij het ontvangen van een sms komt er een groen eentje (of ander cijfer bij meerdere berichten) komt te staan. heel mooi zo'n 1, maar soms wil dat eentje niet altijd zomaar weg na het lezen van het bericht.

De laatste keer dat het niet direct ging heb ik maar op van alles met mijn vinger gedrukt, en is ie uiteindelijk weg gegaan. Maar hoe heb ik eigenlijk geen idee van.

Nu heb ik er weer één, maar lukt het me niet om deze weg te halen. Dus wat is de officiële handeling?

edit:
Nog een beetje zitten klooien tussen andere berichten. viel me op dat er een afzender met een nummer 0123456789 er tussen zat. kon het niet openen. na verwijderen is het 1tje toch verdwenen.

dus laat reacties maar zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door Looney69 op 13-04-2010 20:14 ]

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:23
Net handige manier uitgedacht om je contacten over te zetten van je oude (wellicht geen smartphone) naar HTC Desire. Bij waren alle contacten dubbel (persoon x werk, persoon x prive, persoon x mobiel). Het enige wat je nodig hebt is een gmail-account. Zorg dat je bij je Desire de instellingen voor gmail goed hebt staan.

Stap 1: Kopieer alle contacten van je oude telefoon naar je sim-kaart.
Stap 2: Zet de sim nu in Desire. Ga nu naar Contacten (niet de dailer van HTC)-> Menu-> importeren Sim -> naar Google (e-mailadres@gmail.com).
Stap 3: Haal je e-mail op via de Gmail app.
Stap 4: Ga nu via je pc naar http://gmail.com, log in en ga naar "Contactenpersonen". Als je dit te snel doet na het ophalen van je e-mail op de telefoon zul je zien dat de contacten erbij komen. Druk F5 totdat er geen contacten bij komen.
Stap 5: Klik bij het contact menu op gmail op "Dubbele contactpersonen vinden". Nu zul je een overzicht krijgen van al je dubbele contacten. Deze kan je nu samenvoegen.
Stap 6: Ga op de Desire terug naar je contacten lijst. Nu zullen alle contacten dubbel zijn. Ga naar Menu-> weergeven ->vink google uit. Verwijder vervolgens alle sim contacten. Vervolgens zorg je ervoor dat alle google contact personen weer worden weergegeven.

Als je het bovenstaande doet zul je geen contacten meer op je sim hebben. Maar dat maakt in principe niet uit, een backup kan je namelijk op je Gmail account vinden. Op deze manier zul je tenminste ook geen dubbele contacten in de HTC dailer hebben. De HTC dailer laat namelijk alle contacten zien. Als je dus je simcontacten niet verwijderd zullen deze altijd zichbaar blijven hier in (iets wat je niet wilt). ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:13:
Net handige manier uitgedacht om je contacten over te zetten van je oude (wellicht geen smartphone) naar HTC Desire. Bij waren alle contacten dubbel (persoon x werk, persoon x prive, persoon x mobiel). Het enige wat je nodig hebt is een gmail-account. Zorg dat je bij je Desire de instellingen voor gmail goed hebt staan.

Stap 1: Kopieer alle contacten van je oude telefoon naar je sim-kaart.
Stap 2: Zet de sim nu in Desire. Ga nu naar Contacten (niet de dailer van HTC)-> Menu-> importeren Sim -> naar Google (e-mailadres@gmail.com).
Stap 3: Haal je e-mail op via de Gmail app.
Stap 4: Ga nu via je pc naar http://gmail.com, log in en ga naar "Contactenpersonen". Als je dit te snel doet na het ophalen van je e-mail op de telefoon zul je zien dat de contacten erbij komen. Druk F5 totdat er geen contacten bij komen.
Stap 5: Klik bij het contact menu op gmail op "Dubbele contactpersonen vinden". Nu zul je een overzicht krijgen van al je dubbele contacten. Deze kan je nu samenvoegen.
Stap 6: Ga op de Desire terug naar je contacten lijst. Nu zullen alle contacten dubbel zijn. Ga naar Menu-> weergeven ->vink google uit. Verwijder vervolgens alle sim contacten. Vervolgens zorg je ervoor dat alle google contact personen weer worden weergegeven.

Als je het bovenstaande doet zul je geen contacten meer op je sim hebben. Maar dat maakt in principe niet uit, een backup kan je namelijk op je Gmail account vinden. Op deze manier zul je tenminste ook geen dubbele contacten in de HTC dailer hebben. De HTC dailer laat namelijk alle contacten zien. Als je dus je simcontacten niet verwijderd zullen deze altijd zichbaar blijven hier in (iets wat je niet wilt). ;)
Je kan ook wanneer je nog geen featurephone hebt gmail als exchange op je outlook instellen. De meeste oudere telefoons kunnen dan synchroniseren met outlook. Op die manier krijg je ook al je contacten in je gmail die je vervolgens kunt laten syncen met je desire.

Looney--> Live your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
zo,
zoals beloofd zijn hier dus de foto's van men nieuwe desire silver :p
sorry voor de belachelijke site.
maar is de enigste die ik hier kan omzeilen voor fotos te uppen
sorry voor de belaberde foto's is men gsm van collega
grtz people

http://www.2dehands.be/te...overig/test-72080290.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik snap er echt niets van: ik kan 't apparaatje bijna niet vasthouden. M'n handen gaan er helemaal raar van doen en ik denk (!) een verschil te voelen tussen aan en uit (alsof het ding extra zwaar wordt of m'n hand wegdrukt). M'n handen worden er moe van en heel af en toe voel ik 'prikjes'. Soms is m'n hele armspier moe, maar dat kan gewoon door 't gewicht of de manier waarop ik 'm vasthoud komen, of toch weet niet... Ben ik nu gewoon overgevoelig voor lekstroom/straling/whatever of is er echt iets raars aan de hand?

Zou ik 't kunnen testen ofzo? (multi-metertje gewoon???) en wie zou me dan referentie-data kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Vandaag was het stevig multitasken in de bus. Waze aan (GPS navigatie), FM radio, toen mail geopend omdat ik een notification kreeg en in die e-mail weer een link open geklikt in de webbrowser. Bookmark gemaakt, zaak weer sluiten en vloeiend terug naar de GPS navigatie. Impressive...

Hij ging wel over zijn nek met GPS aan, FM radio aan en dan even een foto schieten. Na een paar seconden zwart scherm besloten Android toch maar de radio af te sluiten waarna de camera keurig werd gestart.

Kortom, er zijn grenzen maar lopen blijft het wel. Overigens kan ik inmiddels razendsnel typen op het keyboard in landscape modus. Hij kent al veel specifiek door mij gebruikte woorden.

Qua energie lijkt WiFi niet zo'n vreter. Vooral GPRS en 3G zijn boosdoeners, met GPS als topverbruiker. Met wifi hou ik het lang uit op de bank en is de machine razendsnel.

Over het roze: mijn scherm staat op automatisch wat veelal 50% is. Dan is dit reactie scherm gewoon wit zonder zweem van roze. Zo ook de toetsen van het keyboard. Alleen de grijze GoT vlakken komen er licht roze uit, zie mijn foto's een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-09-2021
Is er een (makkelijke) manier om foto's aan contactpersonen te verbinden?
Het is mij namelijk nog niet gelukt. Ik heb het eerst geprobeerd via contacten en dan bewerken, maar daar is dat niet in te stellen. Vervolgens heb ik het via het fotomenu geprobeerd en dan "instellen als" en dan contactpictogram. Dan krijg ik vervolgens e-mail adressen te zien en kan ik niet bij mijn telefoonnummers komen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtig toestel!

Heb wel een beetje een probleem met de hoeveel beschikbare ruimte. Ik heb nog geen eens zo bijzonder veel apps geinstalleerd, maar ik krijg wel de melding dat er te weinig ruimte is. Zo neemt ook o.a. gmail zo'n 40mb in. Is het mogelijk om de opslag van apps (/de apps zelf) op de sd kaart te zetten ipv het interne geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
PK11195 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:54:
Is er een (makkelijke) manier om foto's aan contactpersonen te verbinden?
Het is mij namelijk nog niet gelukt. Ik heb het eerst geprobeerd via contacten en dan bewerken, maar daar is dat niet in te stellen. Vervolgens heb ik het via het fotomenu geprobeerd en dan "instellen als" en dan contactpictogram. Dan krijg ik vervolgens e-mail adressen te zien en kan ik niet bij mijn telefoonnummers komen... :?
je was er bijna :p
terug gaan naar bewerken, en dan gewoon op de lege plek van de foto drukken, en dan kan je een foto selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:32:
Over het roze: mijn scherm staat op automatisch wat veelal 50% is. Dan is dit reactie scherm gewoon wit zonder zweem van roze. Zo ook de toetsen van het keyboard. Alleen de grijze GoT vlakken komen er licht roze uit, zie mijn foto's een paar pagina's terug.
Ik heb ook eens wat zitten prullen.

Ik krijg zoals zovelen een roze waas wanneer de helderheid niet hoog staat. Het is zoals eerder gezegd zéér merkbaar op de website htc.com en ook in de emailapplicatie van gmail. Op maximale helderheid merk ik er hoegenaamd niets meer van.

Nu, ik laat m'n desire toch op automatische helderheid staan om batterij te sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:56:
prachtig toestel!

Heb wel een beetje een probleem met de hoeveel beschikbare ruimte. Ik heb nog geen eens zo bijzonder veel apps geinstalleerd, maar ik krijg wel de melding dat er te weinig ruimte is. Zo neemt ook o.a. gmail zo'n 40mb in. Is het mogelijk om de opslag van apps (/de apps zelf) op de sd kaart te zetten ipv het interne geheugen?
Nog niet. Is google wel aan het werken om dat mogelijk te maken. Als de Desire geroot is is het wel moggelijk met een app. Ik mee iets van ..2SD

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

De WiFi die erin zit is een stuk beter dan die van de Hero! Ik heb beter en sneller verbinding. Als ik voor huis sta en in de auto zit maakt ie al verbinding. Als ik op m'n werk uit de lift stap idem. Dat was eerder pas als ik m'n jas uit had zo ongeveer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
benchMarc schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:10:
Ik merk dat mijn oorspeaker een resonerend geluid geeft. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Zaterdag maar even teruggaan denk ik. Kan ik meteen een nieuw toestel krijgen of wat zijn de rechten van zo'n winkel?
Na een reboot nergens meer last van :? Hmmm, zal wel een half hangende app zijn gewwest ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een rare vraag. Maar wordt de telefoon geleverd in het nederlands? En kun je hem simpel overschakelen naar het Engels? (Hekel aan de nederlandse vertalingen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je kan kiezen uit meerdere talen bij het introductiedialoogje :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

GPS werkt niet binnenshuis, hoogstens als je bij een raam gaat staan maar zelfs dan is het vaak te betwijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu echt zo hard te twijfelen om het toestel te halen.
Zoals ik een paar pagina's terug al vermelde vond ik de stevigheid / bouw van de mobiel wel een beetje cheap aanvoelen. Nu ben ik misschien ook wel een beetje aan het mierenneuken om niks hoor, maar dit kom misschien puur vanwege het feit dat het mijn eerste (dure) smartphone wordt en omdat mijn iPod Touch zo stevig aanvoelt.
Dus ik vroeg me af: Het toestel zou toch wel redelijk stevig zijn (tegen een kleinstootje kunnen) en ik moet me toch niet hierdoor laten tegenhouden, of heb ik toch wel gelijk? :p
Twijfels :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Oei, ik schrik wel van het feit dat ik hier al twee mensen zie klagen over een stofje achter het scherm .. Ik had dat op mijn Diamond 2 ook en dat werd uiteindelijk een complete verzameling stof achter het scherm .. Hoop toch niet dat de Desire hetzelfde euvel heeft. Volgens mij wel een kwaal van veel htc toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
XstarzZ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:59:
[...]

je was er bijna :p
terug gaan naar bewerken, en dan gewoon op de lege plek van de foto drukken, en dan kan je een foto selecteren
Ik had dat dus al geprobeerd, maar dat werkt niet (camera pictogram linksbovenin reageerd niet). Nu ben ik er wél achter dat dit dus niet kan met geïmporteerde telefoonnummers en wel met nieuw aangemaakte contactpersonen. Dat is dus wel mooi 8)7
Betekent dat dus dat ik alle contactpersonen opnieuw moet gaan aanmaken?! Mocht iemand een idee hebben hoe dit makkelijker kan dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotharan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 07:51
Video van de zilveren HTC Desire
http://www.youtube.com/watch?v=EfiH3l7naVA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
PK11195 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:31:
[...]

Ik had dat dus al geprobeerd, maar dat werkt niet (camera pictogram linksbovenin reageerd niet). Nu ben ik er wél achter dat dit dus niet kan met geïmporteerde telefoonnummers en wel met nieuw aangemaakte contactpersonen. Dat is dus wel mooi 8)7
Betekent dat dus dat ik alle contactpersonen opnieuw moet gaan aanmaken?! Mocht iemand een idee hebben hoe dit makkelijker kan dan hoor ik het graag.
zijn je simcontacten geimporteert?
bij mij ging het gewoon op die manier, de contacten moeten idd op je telefoon zelf staan voor je ze kan bewerken of in zo een contactwidget zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Zo,, heb hem nu ook, vanmiddag gehaald bij pdashop.

Zit er nu een beetje mee te spelen.
Loop ik gelijk tegen een probleempje aan.

Scherm wil niet kantelen.

Heb het vinkje bij Geluiden en weergave / Instellingen weergeven/Stand
stand auto wijzigen als scherm wordt gedraaid aan en uit gevinkt. Maar wil niet kantelen hoor.

iemand dit ook?

edit: Heb hem al door. In apps werk het draaien wel.
Kan het homescreen (sense interface) niet kantelen?

[ Voor 13% gewijzigd door Whiskey103 op 13-04-2010 21:44 ]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
guillaume schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:28:
Ik snap er echt niets van: ik kan 't apparaatje bijna niet vasthouden. M'n handen gaan er helemaal raar van doen en ik denk (!) een verschil te voelen tussen aan en uit (alsof het ding extra zwaar wordt of m'n hand wegdrukt). M'n handen worden er moe van en heel af en toe voel ik 'prikjes'. Soms is m'n hele armspier moe, maar dat kan gewoon door 't gewicht of de manier waarop ik 'm vasthoud komen, of toch weet niet... Ben ik nu gewoon overgevoelig voor lekstroom/straling/whatever of is er echt iets raars aan de hand?

Zou ik 't kunnen testen ofzo? (multi-metertje gewoon???) en wie zou me dan referentie-data kunnen geven?
Dat lijkt me niet goed. Een prikkelend gevoel is nooit goed...
Wekkel schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:32:
Qua energie lijkt WiFi niet zo'n vreter. Vooral GPRS en 3G zijn boosdoeners
Ik heb juist wel het idee dat WIFI stevig van de batterij drinkt. Ik heb GPRS de heel dag aan, maar dan haal ik zeker een standby tijd van 24 tot 36 uur (als ik er verder even wat minder mee doe). Zodra ik WIFI aanzet om te surfen of iets anders, dan zie ik de procenten verdwijnen...
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:25:
Ik zit nu echt zo hard te twijfelen om het toestel te halen.
Zoals ik een paar pagina's terug al vermelde vond ik de stevigheid / bouw van de mobiel wel een beetje cheap aanvoelen.
Dus ik vroeg me af: Het toestel zou toch wel redelijk stevig zijn (tegen een kleinstootje kunnen) en ik moet me toch niet hierdoor laten tegenhouden, of heb ik toch wel gelijk? :p
Ik heb niet het gevoel dat het cheap aanvoelt. Ik heb wel het gevoel dat een stoeptegel en deze telefoon niet compatibel zijn, maar dat geldt voor elke moderne smartphone.
W.Bakker schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:39:
Zo,, heb hem nu ook, vanmiddag gehaald bij pdashop.

Zit er nu een beetje mee te spelen.
Loop ik gelijk tegen een probleempje aan.

Scherm wil niet kantelen.

Heb het vinkje bij Geluiden en weergave / Instellingen weergeven/Stand
stand auto wijzigen als scherm wordt gedraaid aan en uit gevinkt. Maar wil niet kantelen hoor.

iemand dit ook?
Alle kanten kantelen geprobeerd? Bij mij kantelt hij maar 1 kant op..

[ Voor 12% gewijzigd door Fly-guy op 13-04-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Heb je even geschud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
XstarzZ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:38:
[...]

zijn je simcontacten geimporteert?
bij mij ging het gewoon op die manier, de contacten moeten idd op je telefoon zelf staan voor je ze kan bewerken of in zo een contactwidget zetten
Ja. Blijkbaar kan het dus alleen met aanmaken van nieuwe contacten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Ja tijdens het in gebruik nemen wel ja.haha.

Maar goed, twerkt dus wel,maar niet op het homescreen. Jammer.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Vandaag de gsm gezien bij de belcompany de Silver edition.
Vind die persoonlijk mooier oogen dan de bruine editie.
Vandaag wel de bruine editie incl gratis wii besteld, aangezien ze de silver niet konden leveren :D
Heb hoge verwachtingen bij dit toestel, stap over van de nokia n95 8gb

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Ik heb nu een paar uur met de desire gespeelt, ik ben onder de indruk maar ik kom dn ook van een nokia 3110 classic :P Ik heb wel een beetje wat roze, maar vooral op de HTC site en ook op GoT merk ik het wel een beetje. Maar irritant nee. Moet zelfs moeite doen om te bedenken of het nou echt roze is :P

Ik vind het heerlijk werken maar ik kan niet wachten op custom roms om wat HTC standaard apps er uit te gooien :P Maar ik ben erg onder de indruk, ik zal morgen ook is kijken hoelang ik met de accu doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Laatst online: 27-05 11:10
Odiebla schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:40:
[...]

Gewoon een goeie normale USB to micro-USB kabel kopen, dan past het wel. Ik heb er twee van Belkin gekocht bij de Saturn (toevallig in Duitsland, maar dat boeit niet) en die passen prima. Ook de noname kabeltjes van de Mediamarkt en Saturn passen en ook het kabeltje wat ik nog van een Nokia had liggen past ook. Wat jij voor kabel gekocht hebt weet ik niet maar het is in ieder geval geen standaard Micro-USB.
Heel fijn ... dat heb ik weer ... het kabeltje heb ik weg van allekabels.nl en koste gelukkig maar 2,50.
Bedankt voor de tip.

Nog even een post met een vraag.
Doe voor de aardigheid ff met me mee.
  1. Je gaat naar je home screen.
  2. Klikt op het weer ( als je de HTC klok met weer indicatie daar hebt staan uiteraard )
  3. Je klikt op de "menu" knop en gaat naar instellingen.
  4. Vink ff automatisch updaten aan en ga terug naar je homescreen.
De truuk bij mij is dat hij het weer niet automatisch ververst ( om welke tijd dan ook )
Als je namelijk nu terug gaat naar diezelfde instellingen staat het vinkje weer uit bij automatisch updaten.
Tadaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
Luqq schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:29:
Was net in de sportschool, telefoon in kluisje..daar heeft hij geen bereik. Toen ik klaar was, moest ik de tijd opnieuw instellen :? Kwam me bekend voor van dat filmpje van tracyandmatt, die had daar ook last van..maar dan elke 5 minuten. Iemand die dit ook al heeft gehad:?
ja aantal keren gehad op een plek waar geen bereik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

ik zou echt terug gaan, klinkt niet gezond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 22:11
PK11195 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:42:
[...]

Ja. Blijkbaar kan het dus alleen met aanmaken van nieuwe contacten...
Volgens mij kan je ook een foto toevoegen aan contacten die met gmail zijn geimporteerd. Huisgenoten die met mijn toestel hebben gespeeld hebben dat in ieder geval wel voor elkaar gekregen. Heb nu twee contactpersonen met foto erbij.

Zal zometeen nog even kijken.

Update:

Contact personen -> naar de contact waar je foto bij wilt -> menu-> edit -> en dan op het cameraatje klikken.

Dan kan je zeggen of je photo wilt maken of dat je een photo van je tel wilt kiezen.

[ Voor 18% gewijzigd door krijn1985 op 13-04-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Wat een super toestel zeg, alles lijkt perfect te werken, alleen de accuduur is wat aan de korte kant. Het apparaat is daarnaast snel en heeft een prima camera.

Nu heb ik Sygic mobile maps op mijn sd card geinstalleerd, maar waar ik bij Symbian daarna via een menu het programma kon installeren, zie ik op mijn Android Phone deze optie niet.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ

Idd, dit klinkt niet normaal of gezond zelf.
toestel zo rap mogelijk terug brengen en een nieuwe eisen!
laat je weten hoe het gegaan is? en wat ze te vertellen hebben wat er aan kan schelen,
ben er namelijk wel benieuwd naar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
krijn1985 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:03:
[...]

Volgens mij kan je ook een foto toevoegen aan contacten die met gmail zijn geimporteerd. Huisgenoten die met mijn toestel hebben gespeeld hebben dat in ieder geval wel voor elkaar gekregen. Heb nu twee contactpersonen met foto erbij.

Zal zometeen nog even kijken.
Kan je gewoon doen in gmail zelf (bij contactpersonen), of je zoekt de foto op je foon en kiest dan voor "menu", "instellen als", "contactpictogram".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:25:
Nee, het is een rammeltelefoon van jewelste. Ik denk dat je gewoon lekker een iPhone 3GS moet kopen, dan weet je het zeker dat je geen last van roze schermen en rammelende klepjes hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:56:
[...]

*knip*

UI design kon hier en daar echt beter. De virtual keyboard is gewoon kleiner dan dat van de iphone, en dat sucks. Veel apps doen het niet optimaal.
iphone crashed wel makkelijker tot onbruikbare status, is mijn indruk. De Desire crashed in stukjes, net als in alle andere nieuwe operating systemen.

Batterij is erg snel op, naar mijn mening veel te snel voor het formaat van de batterij.
Thanks voor je verheldering jubeth en kooney69 maar de virtual keyboard is kleiner dan bij de iphone dus sms en mail typen is lastiger?
en misschien een dome vraag maar heb je voor hotmail een apps bij de desire?
en de contacten uit gmail synchroniseerd hij rechstreeks naar de desire? kun je bij de desire dan ook alleen mail kiezen? of is het automatisch en doet hij alles?

en batterij duur is dus een probleem? 1 dag kun je wel halen dan? of tussentijds opladen bij gewoon bellen/sms-en en mail synchroniseren?
bedankt voor jullie antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56

Je bent niet de enige. Vorige week was er iemand hier in het topic die ook al last van lekstroom dacht te hebben, vooral wanneer hij aan de oplader hing. Ik zou zeker even teruggaan.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
shameblaster schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:47:
Vandaag wel de bruine editie incl gratis wii besteld, aangezien ze de silver niet konden leveren :D
Heb hoge verwachtingen bij dit toestel, stap over van de nokia n95 8gb
Gratis bestaat niet. Uiteindelijk betaal je ook die Wii gewoon zelf, maar het woordje 'gratis' doet wonderen bij de consument. Ook de 'gratis' Smartphones worden gewoon verrekend met de bedragen die jij per maand richting de telco overmaakt. Als je het gratis toestel niet zou nemen had dat abonnement je namelijk veeeeeeel minder gekost. Voor je Wii geldt het zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Heb het toestel inmiddels ook een paar dagen en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Schitterend beeld, snelle interface, Android werkt ook prima. Wat ik me wel afvroeg, met mijn oude SE G502, toch een redelijk budgettoestel, kon ik via bluetooth met mn laptop op internet, bv in de trein. Met mn Nokia E71 kon iet ook. Nu kan dat alleen via een kabeltje, wat ik eigenlijk een stuk minder handig vind. Ik zag wel dat er een app voor is, maar met de lite versie van die app kan je niet op https. Best onhandig ivm inloggen op allerlei sites en de betaalde (pro) versie kan ik niet kopen ivm ontbreken creditcard. Zou deze functie nog standaard toegevoegd worden?

Daarnaast nog een vraagje over push, hoe werkt dat nou precies? Ik heb gewoon een Vodafone BelSmsWeb abo, is het dan uberhaupt mogelijk om pushberichten te ontvangen van bv GMail. Zo ja, is het ook mogelijk om twitterberichten via push binnen te krijgen? Ik heb namelijk weinig zin om dat blackberry-abo erbij te nemen, weer 5 euro per maand meer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Odiebla schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:14:
[...]

Gratis bestaat niet. Uiteindelijk betaal je ook die Wii gewoon zelf, maar het woordje 'gratis' doet wonderen bij de consument. Ook de 'gratis' Smartphones worden gewoon verrekend met de bedragen die jij per maand richting de telco overmaakt. Als je het gratis toestel niet zou nemen had dat abonnement je namelijk veeeeeeel minder gekost. Voor je Wii geldt het zelfde verhaal.
Toch is het wel goedkoper om telefoon+abbo te nemen. Zo is ook wii+telefoon+abbo goedkoper als wii kopen en een telefoon+abbo. In dit geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik heb de desire vandaag binnen en meteen een 16GB SD erin geknalt.

Ik had een ipod touch (nouja nogsteeds) maar ga niet met 2 devices in mijn zak lopen en dus gaat mijn desire heel veel gebruikt worden voor muziek.

Eindelijk van dat (@#&(@) Itunes af.

Gewoon een folder plaatsen, geen covers erbij niks. dat zoekt die allemaal zelf wel uit.

Heerlijk!!!!!!

Alleen is de muziek kwaliteit iets slechter vind ik, dat is wat jammer. maar valt aan te wennen. Ipod touch is er natuurlijk voor gemaakt.

Wat is ook heb is dat mensen mij slecht verstaan, veel gehoord probleem als ik zo rond lees. Iets aan te doen?

[ Voor 25% gewijzigd door ikbengoofy op 13-04-2010 22:32 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo,

Helemaal geweldig dit toestel!!! Na mijn HTC Touch gsm > Touch HD > Touch Pro2 dan nu maar eens een Android toestel. En wat voor één!!!! Veel sneller dan de vorige toestellen, hou ik wel van om "tak tak tak" door de menu's te bladeren :P Alleen is het natuurlijk wel even wennen na deze overstap en ik zit dus ook met een paar vragen:

1: Hoe krijg ik meerdere afspraken op een dag te zien op de kleinste widget van de agenda? Nu maar 1 en de rest van die dag krijg ik niet te zien.
2: In mijn postvak in van mijn hotmail krijg ik altijd de berichten als ongelezen binnen ook al heb ik ze op de pc als gelezen staan. Alle berichten in 1 keer selecteren lukt me ook niet.
3: Bestaat er een manier, om bij het openen van een applicatie waarbij een data verbinding nodig is, deze vanzelf op te zetten en deze na bijvoorbeeld een minuut geen dataverkeer gehad te hebben, vanzelf weer te verbreken.

Ben al aardig aan het rondneuzen geweest op dit forum en xda-developers maar ben nog niet een goeie oplossing tegen gekomen, vandaar mijn post.

ps. jammer dat er zolang over een klein vlekje en een stofje doorgepost moet worden... :O

Groeten!

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

d0s

sssst

Touch_HARM schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:01:
Hallo,

Helemaal geweldig dit toestel!!! Na mijn HTC Touch gsm > Touch HD > Touch Pro2 dan nu maar eens een Android toestel. En wat voor één!!!! Veel sneller dan de vorige toestellen, hou ik wel van om "tak tak tak" door de menu's te bladeren :P Alleen is het natuurlijk wel even wennen na deze overstap en ik zit dus ook met een paar vragen:

1: Hoe krijg ik meerdere afspraken op een dag te zien op de kleinste widget van de agenda? Nu maar 1 en de rest van die dag krijg ik niet te zien.
2: In mijn postvak in van mijn hotmail krijg ik altijd de berichten als ongelezen binnen ook al heb ik ze op de pc als gelezen staan. Alle berichten in 1 keer selecteren lukt me ook niet.
3: Bestaat er een manier, om bij het openen van een applicatie waarbij een data verbinding nodig is, deze vanzelf op te zetten en deze na bijvoorbeeld een minuut geen dataverkeer gehad te hebben, vanzelf weer te verbreken.

Ben al aardig aan het rondneuzen geweest op dit forum en xda-developers maar ben nog niet een goeie oplossing tegen gekomen, vandaar mijn post.

ps. jammer dat er zolang over een klein vlekje en een stofje doorgepost moet worden... :O

Groeten!
Punt 1 kan niet, daarvoor moet je een aparte calender widget downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net nog even gerekend, maar een goedkope simonly + het kopen van een Desire is nog altijd 60 euro duurder dan een abbo (met hetzelfde aantal belminuten) en een Desire. Is niet erg veel, maar goedkoper is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
thriller schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:25:
Zijn er mensen die de htc nieuws widget gebruiken en hoe werkt deze? Bij mij doet hij het niet echt lekker. Ik heb nu.nl en tweakers erin staan, maar hij update alleen handmatig en ik krijg om een vage reden steeds oude berichten te zien als nieuwe berichten.
ik gooi gewoon de rss er in..
op het icoontje onderin drukken en hij refreshed
nieuwste berichten komen boven, dus scrollen.

wat me wel opviel is dat als ik gelezen berichten verwijder ze er na een refresh weer bij komen te staan.
maar dat zal normaal zijn denk ik.. (android noob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik weet dat dit offtopic is, maar wat mij het meeste stoort zijn mensen die op gathering komen registreren om dan iedereen hier als Helpdesk te gebruiken.

Kan je het niet vinden, zoek het in een boek of doe in godsnaam iets zelf. Is dat niet het hele idee van een telefoon, gewoon lekker alles zelf uitvogelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
ook offtopic,
tja wat verwacht je? toestel is nieuw en mensen hebben dan vragen.
als ze hier dan een goede ervaring aan overhouden hebben we mss nog een forumlid bij.
maar idd, een zoveelste vraag stellen die al 100x gevraagt is not done!
dus iedereen, google maar eerst eens goed voor je hier alles neerplempt.

terug ontopic dan maar: nog iemand die niet toekomt met zen 7 schermen?
Kzou er wel 9willen eigenlijk. :p
heb nog dingen die ik op m'n scherm wil zetten maar alles staat gewoon bijna vol.
(moet ook nog beetje proper staan en overzichtelijk natuurlijk. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:08:
[...]

Net nog even gerekend, maar een goedkope simonly + het kopen van een Desire is nog altijd 60 euro duurder dan een abbo (met hetzelfde aantal belminuten) en een Desire. Is niet erg veel, maar goedkoper is het wel.
Dat klopt, losse toestellen met sim-only is zeker niet altijd de voordeligste keus. Al was het alleen maar omdat de meesten sim-only abbo's tegenwoordig per minuut afrekenen in plaats van in seconden. Dit is echt een GROTE kostenpost...

Maar ik verzet me tegen het woordje 'gratis'. Je hebt slimme keuzes en slimmere keuzes en goed rekenwerk is zeker op z'n plaats. Zo kwam ik erachter dat een Desire met VF150 maar een paar tientjes op jaarbasis goedkoper was dan een VF350, voor die paar euro per maand krijg je dus wel 200 belminuten extra.

Maar gratis, nee... Winkels noch operators zijn filantropische instellingen: de klant hoest uiteindelijk de inkoop+marge op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Relief2009 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:18:
Ik weet dat dit offtopic is, maar wat mij het meeste stoort zijn mensen die op gathering komen registreren om dan iedereen hier als Helpdesk te gebruiken.

Kan je het niet vinden, zoek het in een boek of doe in godsnaam iets zelf. Is dat niet het hele idee van een telefoon, gewoon lekker alles zelf uitvogelen?
Amen, Daarbij zie ik een hele hoop vragen voorbij komen die te beantwoorden zijn met RTFM (die staat op je SD en is ook te downloaden van de HTC site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 08:00
Weet er iemand hoe je over kan schalelen naar alleen 2G? De instelling zit in ieder geval niet op dezelfde plek als op de milestone of nexus one (instellingen-draadloos en netwerken-mobiele netwerken).

Om mails en flickr updates e.d. op te halen is 2G ook genoeg. Zou veel in batterijduur schelen likt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
RTFM!

Menu > Settings > Wireless & Networks > Mobile Network Settings > Network Mode.

En volgens mij is dat exact dezelfde plek als bij de Nexus One, die draait namelijk OOK Android 2.1 en dit heeft niets met Sense te maken afaik.

[ Voor 76% gewijzigd door Odie op 13-04-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

om weer terug te gaan naar een onderwerp dat al compleet doorgezaagd is, ik merk zelf niets van iets wat lijkt op roze, maar ik ben niet zo moeilijk.

En het zou kunnen dat het niet perse aan de amoled ligt, maar aan android...

waarom? http://www.androidcentral...d-now-droid-screen-issues
Geen idee of het ook van toepassing is op bijvoorbeeld de browser of andere delen, maar misschien interessant om toch in het achterhoofd te houden. Het zou ook bijvoorbeeld aan drivers kunnen liggen oid, en niet per se aan de manier van pixel- en sub-pixellocatie (prima scrabblewoord!).

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Weet iemand hoe ik dit op los..
Ik heb nu mn navigatie geinstalleerd (Sygic mobile maps), en die werkt nu prima.
Alleen als ik nu gewoon muziek afspeel, staan al die stemmen en geluidjes van de navigatie ook in die lijst , omdat hij gewoon al het geluid wat er op de SDkaart staat automatisch pakt..

Hoe kan ik doen dat HTC Music of hoe die app ook heet, alleen de MUSIC map op mn SDkaart pakt voor met muziek?

En nog een domme vraag, hoe kan ik mn eigen album art toevoegen ofzo aan normale nummers, ze krijgen nu allemaal zelfde plaatje..
Doe ik dat via windows verkenner ofzo ofwat? :P
Alvast bedankt, heb hem sinds vanmiddag, en vind hem 100x fijner dan de HTC HD2! :D

[ Voor 15% gewijzigd door clockw1ze op 14-04-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
In dat geval zal er ook iets te vinden moeten zijn over de aansturing van het scherm zelf en zou Google een goede reden gehad moeten hebben om zelf te downgraden van 24-bits naar 16-bits aansturing. De droid (of andere toestellen met 2.0 en lager) hebben er nl geen last van!

De gallery-app waar de link over spreekt is niet gedowngrade maar is ontwikkeld door een andere partij (CoolIris). Daarom geen bewuste keuze maar (blijkbaar) duidelijk wel een verkeerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Ook ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een HTC Desire... wat een verademing t.o.v. mijn vorige toestel, de HTC Touch HD!

Maar inderdaad tot nu toe het enige minpuntje wat ik heb kunnen vinden... de accuduur, na een dagje spelen (met wifi aan) is hij toch echt uitgeteld.

En ik moet echt wennen aan android, na windows mobile. Al ziet het er allemaal een stuk beter uit dan windows mobile... het blijft even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Odiebla schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:53:
RTFM!

Menu > Settings > Wireless & Networks > Mobile Network Settings > Network Mode.

En volgens mij is dat exact dezelfde plek als bij de Nexus One, die draait namelijk OOK Android 2.1 en dit heeft niets met Sense te maken afaik.
Nope, Mobile Network Settings bestaat niet.

Edit: En bij Network Mode kan je alleen kiezen uit GSM /WCDMA.

[ Voor 7% gewijzigd door Woksie op 14-04-2010 00:36 . Reden: Toevoeingkje ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

tijd om dit topic niet meer te volgen, verhalen blijven het zelfde.
Zie men wel weer terug als root openbaar is

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
clockw1ze schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:02:
Weet iemand hoe ik dit op los..
Ik heb nu mn navigatie geinstalleerd (Sygic mobile maps), en die werkt nu prima.
Alleen als ik nu gewoon muziek afspeel, staan al die stemmen en geluidjes van de navigatie ook in die lijst , omdat hij gewoon al het geluid wat er op de SDkaart staat automatisch pakt..

Hoe kan ik doen dat HTC Music of hoe die app ook heet, alleen de MUSIC map op mn SDkaart pakt voor met muziek?

En nog een domme vraag, hoe kan ik mn eigen album art toevoegen ofzo aan normale nummers, ze krijgen nu allemaal zelfde plaatje..
Doe ik dat via windows verkenner ofzo ofwat? :P
Alvast bedankt, heb hem sinds vanmiddag, en vind hem 100x fijner dan de HTC HD2! :D
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=660029

Ondanks dat hier veel te vinden is, kijk ook is op XDA. Staat ook veel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

wph schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:19:
Heb het toestel inmiddels ook een paar dagen en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Schitterend beeld, snelle interface, Android werkt ook prima. Wat ik me wel afvroeg, met mijn oude SE G502, toch een redelijk budgettoestel, kon ik via bluetooth met mn laptop op internet, bv in de trein. Met mn Nokia E71 kon iet ook. Nu kan dat alleen via een kabeltje, wat ik eigenlijk een stuk minder handig vind. Ik zag wel dat er een app voor is, maar met de lite versie van die app kan je niet op https. Best onhandig ivm inloggen op allerlei sites en de betaalde (pro) versie kan ik niet kopen ivm ontbreken creditcard. Zou deze functie nog standaard toegevoegd worden?
+1 voor deze vraag. Volgens mij is deze ook al vaker gesteld, maar nog niet beantwoord...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

daarom is het wachten op modaco voor de rootmanual, hardware is zo goed als gelijk als de nexus one, dus best grote kans dat van cyanogen de 5.x serie 'gemakkelijk' werkend te krijgen is op de desire. Mits cyanogen de desire wil gaan ondersteunen (grote kans bij zo-goed-als-gelijke specs :)

en de extra-fancy optimalisaties en gizmo's van cyanogen mis ik best wel van m'n g1 :P

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Woksie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:27:
[...]

Precies. Op de nexus one heb je een instelling als "Use 2G network only". Die zit gewoon niet in het "Mobile Networks" menu op de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Ik ben het met je eens dat gratis niet bestaat, net als onbeperkt internet etc...onmogelijk. Maar het is wel degelijk goedkoper om een 'gratis' foon icm een abo te nemen. Dat abo kan dan los wel goedkoper zijn dan met de 'gratis' foon, maar de aanschafprijs van de Desire (€420) gedeeld door 24 maanden is €17. Ik denk niet dat jij dat abo los kan kopen voor €17/mnd minder. Da's namelijk meer dan de helft.

Ik zou haast zeggen: dusssss..... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

SjakieDeBoer schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:24:
[...]

Jep, daar rijd ik in. Gebruik alleen een Hero, maar daarmee kan ik gewoon, via de ingebouwde carkit, m'n contacts benaderen en bellen. Voice control werkt, maar zover ik weet moet je daarvoor handmatig het telefoonnummer invoeren (kan dus niet direct gekoppeld worden aan een contact in je mobiel).

Ik ga er even vanuit dat het met de Desire ook werkt.
Okee, dank je voor je antwoord. Mijn vrouw is helaas inmiddels al zo gewend aan het bellen via voicecontrol (dus via het uitspreken van de naam) met haar Nokia 6233, dat ze perse wil dat dat ondersteund blijft.
Ben bang dat er weinig anders overblijft dan een nieuwe Nokia, die zijn volgens mij de enige die dat ondersteunen (ook niet eens met alle toestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:02:

Bij mijn oude nokia n73 had ik dat ook met foto's. Dan zette hij foto's van verkeersborden enz ook bij mijn afbeeldingen. Toen had ik dat opgelost door de desbetreffende foto;s op 'verborgen' te zetten (rechtermuisknop verkenner - eigenschappen - verborgen). Je zou even moeten proberen of dit ook zo werkt met muziek.

Op dit moment heb ik een HTC TD2 en ik doe dit trouwens ook met foto;s van mijn contactpersonen. Die heb ik op sd kaart op verborgen staan, anders krijg ik ze ook bij de afbeeldingen.

Weet dus niet hoe android daarmee omgaat aangezien ik "nog" geen android phone heb.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Nou had ik begrepen dat wanneer je applicaties download en je ze op je Desire zet er sprake is van ruimtegebrek. Is dit omdat men niet op de SD kaart kan opslaan? Zoja; komt men dan niet geheugen tekort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
XMassacre schreef op woensdag 14 april 2010 @ 02:13:
daarom is het wachten op modaco voor de rootmanual, hardware is zo goed als gelijk als de nexus one, dus best grote kans dat van cyanogen de 5.x serie 'gemakkelijk' werkend te krijgen is op de desire. Mits cyanogen de desire wil gaan ondersteunen (grote kans bij zo-goed-als-gelijke specs :)

en de extra-fancy optimalisaties en gizmo's van cyanogen mis ik best wel van m'n g1 :P
ik ben helemaal nieuw op het gebied van root toegang enzo (ik deed wel aangepaste ROM's installeren op WinMo toestellen, dus helemaal onbekend met aanpassen ben ik niet)

maar is bovenstaande ook dermate 'illegaal' dat het niet op GOT staat maar wel op bijv XDA ?
want ik ben natuurlijk ook benieuwd hoe dat in z'n werk gaat, maar kan ik daarvoor dan hier terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Brammel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:42:
[...]

Precies. Op de nexus one heb je een instelling als "Use 2G network only". Die zit gewoon niet in het "Mobile Networks" menu op de desire.
Ik kan mijn desire op GSM only zetten, dan heb je geen 3g maar alleen gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Gister is bij mij de bij CoolBlue bestelde zilverkleurige Desire afgeleverd. Eerste indrukken; mooi toestel!

Ben nu bezig met de setup, maar met mijn google apps account krijg ik bij bijna iedere applicatie die ik uitprobeer een foutmelding dat er geen google talk aan mijn account gekoppeld zit. Nu zou ik het wel prettig vinden als zowel de mail, adresboek, agenda en ook latitude op datzelfde account gebruikt kan worden. Anders moet ik een hoop gaan overzetten en daar zit ik niet op te wachten ;). Heb wel gegoogled, maar kan er bar weinig over vinden. Behalve dan wellicht om je mail via imap te benaderen (wat ik al heb gedaan, zelfs als exchange instellen werkt).
Is er bij jullie wellicht een workaround bekend?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:58
Ik heb het idee dat juicedefender niet meer gratis is? In ieder geval verdwenen uit market...

Weet iemand een andere app die wat stroom kan besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Weet iemand waar ik kan zien hoeveel ik gebeld heb in totaal en ingaand en uitgaand apart? En is er een berichtenteller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
Brammel schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:50:
Weet er iemand hoe je over kan schalelen naar alleen 2G? De instelling zit in ieder geval niet op dezelfde plek als op de milestone of nexus one (instellingen-draadloos en netwerken-mobiele netwerken).

Om mails en flickr updates e.d. op te halen is 2G ook genoeg. Zou veel in batterijduur schelen likt me zo.
Bij mijn Hero kun je in de Market gewoon een widget downloaden"2G-3G OnOff", en dat doet wat het zegt.
shameete schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:14:
[...]

ik ben helemaal nieuw op het gebied van root toegang enzo (ik deed wel aangepaste ROM's installeren op WinMo toestellen, dus helemaal onbekend met aanpassen ben ik niet)

maar is bovenstaande ook dermate 'illegaal' dat het niet op GOT staat maar wel op bijv XDA ?
want ik ben natuurlijk ook benieuwd hoe dat in z'n werk gaat, maar kan ik daarvoor dan hier terecht?
Ja, Rooten en custom ROM's zijn niet illegaal. Er zal zeker een nieuw topic op Tweakers komen "HTC Desire, Rooten en custom Rom's". Eerst moeten ze (bij XDA) nog write acces krijgen in de huidige ROM, dus daar is het wachten op. Er staan al diverse Rom bakker te popelen om een custom ROM te maken, dus er komt voldoende aanbod denk ik (hopelijk met apps2SD, kun je je apps op je SD opslaan)
Peter_italia schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:39:
Weet iemand waar ik kan zien hoeveel ik gebeld heb in totaal en ingaand en uitgaand apart? En is er een berichtenteller?
In de market is er een "SMS counter" te vinden met daarin het totaal verzonden berichten, van alleen vandaag, laatste 7 dagen, enz. Voor je gesprekken kun je "Ansta" gebruiken, belgeschiedenis inkomen en uitgaand gescheiden, per datum en totaal. Je kunt zelf veel in de market opzoeken, dus heb je iets nodig, zoek ff in de market :)

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 14-04-2010 09:51 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

janvanduschoten schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:43:
[...]
(hopelijk met apps2SD, kun je je apps op je SD opslaan)
Dit vraag ik me dus af... Wat heb je aan al die apps als je er te weinig ruimte voor hebt?? (wat ik hier al meerdere malen gelezen heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 21:21
Nollekeuh schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:39:
Ik heb het idee dat juicedefender niet meer gratis is? In ieder geval verdwenen uit market...

Weet iemand een andere app die wat stroom kan besparen?
Werken deze niet? (Juicedefender en de addon)
http://www.androlib.com/a...d-juicedefender-pFAx.aspx
http://www.androlib.com/a...d-ultimatejuice-wnAz.aspx

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
cv8x schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:48:
[...]

Dit vraag ik me dus af... Wat heb je aan al die apps als je er te weinig ruimte voor hebt?? (wat ik hier al meerdere malen gelezen heb).
Er is niet te weinig ruimte voor, dat kan vrijwel niet. Ik heb nu een Hero (nog wel, vanmiddag niet meer :9 , dan is het een Desire) met minder intern geheugen, en heb NOG NOOIT een melding gehad dat mijn geheugen vol zit, ondanks dat ik alles wat ik leuk vind installeer (en ook weer verwijder als ik het niet nodig heb) . Apps2SD geeft mij alleen het gevoel dat ik nóg meer kan installeren, maar ik heb het echt nog nooit nodig gehad (heb nu trouwens ook geen apps2sd, niet nodig)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Ik kan vandaag terug naar de BC... Was een spelletje aan het spelen, loopt hij compleet vast, dus ik hield de aan/uit knop even ingedrukt, de telefoon sloot onmiddelijk af, en hij wil niet meer aan... Kom zelfs niet in het recovery menu. Ik heb ook al geprobeerd de batterij 3 seconden er uit te halen en dan weer er in, maar dat mocht ook niet baten. Dat is dus lekker K*T! Ik wil wel meteen een nieuwe mee, heb hem nog niet eens 7 dagen...

EDIT: Hij ligt nu even aan mijn computer en de notificationled gaat wel oranje branden... maar dat is ook wel alles...

[ Voor 12% gewijzigd door Victor.S op 14-04-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
janvanduschoten schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:43:
*knip*

In de market is er een "SMS counter" te vinden met daarin het totaal verzonden berichten, van alleen vandaag, laatste 7 dagen, enz. Voor je gesprekken kun je "Ansta" gebruiken, belgeschiedenis inkomen en uitgaand gescheiden, per datum en totaal. Je kunt zelf veel in de market opzoeken, dus heb je iets nodig, zoek ff in de market :)
Heb net Call Meter NG geinstalleerd (is wel met reclame onderin). Hierin kan je zien hoeveel minuten/smsjes en data je per maand verbruikt. Je kan hiermee dus ook bijhouden hoeveel minuten van je abo je nog over hebt.

Edit: is het trouwens niet handig om sommige informatie die in de thread naar voren komt in de start post op te nemen?

[ Voor 8% gewijzigd door krijn1985 op 14-04-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopla...Ik heb hem al getest door hem op de klinkers te laten stuiteren...Alles is nog heel en er zitten geen krassen op... Hoesje van Case Logic werkt dus goed. Is volgens mij een hoesje voor een of ander portable spelcomputer. Het is iets te groot maar opzich wel een fijn hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 21:21
Sommige mensen gaan wel heel erg ver om een complete review af te kunnen leveren. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jup99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08 14:31
Xixi schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:32:
[...]

Open contacten >menu>weergeven>kies wat je wil weergeven
Dat had ik dus al gedaan...staat in mijn initiele bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Dadona schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:11:
Sommige mensen gaan wel heel erg ver om een complete review af te kunnen leveren. :+
Een complete review zou m ook nog even laten stuiteren zónder dat hoesje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Woksie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:27:
[...]

Sorry, ik deed het uit mn hoofd. Het is:

Menu > Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Network Mode. En als je daar 'GSM only' kiest dan gebruik je alleen 2G, ik vermoed dat HSPA nog niet in het config scherm is verwerkt als 3G naam, WCDMA is de amerikaanse naam voor 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb mijn Desire ook net binnen, maar hij zit nog netjes in de doos, want ik heb vanmiddag mijn laatste tentamen. Nu wou ik hem eigenlijk meenemen naar men tentamen, zodat ik op de terugweg in de trein ermee kan spelen. Maar is de Desire bij het afleveren al opgeladen of deels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Odiebla schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:51:
[...]

Sorry, ik deed het uit mn hoofd. Het is:

Menu > Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Network Mode. En als je daar 'GSM only' kiest dan gebruik je alleen 2G, ik vermoed dat HSPA nog niet in het config scherm is verwerkt als 3G naam, WCDMA is de amerikaanse naam voor 3G.
A, ik zie het. Toen ik het veranderde naar GSM stond er een kruisje boven het signaal tekentje in de statusbalk. Ik dacht dat de data verbinding dan helemaal uit is en je dus alleen kan bellen. Als je iets langer wacht komt er inderdaad een G te staan.
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.