HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Ja, Rooten en custom ROM's zijn niet illegaal. Er zal zeker een nieuw topic op Tweakers komen "HTC Desire, Rooten en custom Rom's". Eerst moeten ze (bij XDA) nog write acces krijgen in de huidige ROM, dus daar is het wachten op. Er staan al diverse Rom bakker te popelen om een custom ROM te maken, dus er komt voldoende aanbod denk ik (hopelijk met apps2SD, kun je je apps op je SD opslaan)

[quote]

Duszz, als ik het goed begrijp dit, als je bij winmo een custom rom flasht en hard spl gebruikt was het dada garantie,
maar met android mag dit gewoon??
dit besturingssysteem wordt beter met de minuut >:)
dit kickt echt ass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ Hierboven: Er zijn ook roms met software van Google ingebakken, dat mag weer niet =)
krijn1985 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:04:
Edit: is het trouwens niet handig om sommige informatie
die in de thread naar voren komt in de start post op te nemen?
Dat is zeker waar, maar dan moet je wel mensen hebben die input leveren aan de TopicStarter..
Een TS goed en regelmatig bijhouden vergt veel tijd, tijd, tijd en energie, dus die moet er maar net zijn..

Als je het trouwens over software voor Android hebt, heb je natuurlijk de Android Software & Dicussie topicreeks

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 14-04-2010 10:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:47
mphilipp schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:00:
[...]

Ik ben het met je eens dat gratis niet bestaat, net als onbeperkt internet etc...onmogelijk. Maar het is wel degelijk goedkoper om een 'gratis' foon icm een abo te nemen. Dat abo kan dan los wel goedkoper zijn dan met de 'gratis' foon, maar de aanschafprijs van de Desire (€420) gedeeld door 24 maanden is €17. Ik denk niet dat jij dat abo los kan kopen voor €17/mnd minder. Da's namelijk meer dan de helft.

Ik zou haast zeggen: dusssss..... :+
Dat schreef ik een paar potsings eronder toch:
Dat klopt, losse toestellen met sim-only is zeker niet altijd de voordeligste keus. Al was het alleen maar omdat de meesten sim-only abbo's tegenwoordig per minuut afrekenen in plaats van in seconden. Dit is echt een GROTE kostenpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik volg dit topic nu al een tijdje want ik zit zelf nog steeds te dubben tussen de Desire en x10. Volgens mij heb ik inmiddels lang genoeg gewacht om van beide de negatieve kanten te zien (wat ik het belangrijkst vindt :P) Dus heb ik ze even samengevat:

Desire:
-Roze waas op het scherm
-Korte accuduur (korter dan de x10 volgens mij, correct me if i'm wrong)
-Weinig interne opslagruimte
-Softwarebugs
-Geluid is minder

X10:
-SE's interface werkt nog niet zoals het moet
-Geen multitouch
-Geen trackpad (de mensen in het x10 topic ergeren zich daar niet aan, maar ik kom van een X1 af, en gebruikte'm daar regelmatig, hoe vaak gebruiken jullie hem?)
-Eveneens korte accuduur
-Minder RAM (hoewel de x10 ook als een zonnetje schijnt te lopen, dit is gewoon puur op specs)

Iemand hier nog aanvullingen op? Of eigen ervaringen (wellicht zelfs tussen deze 2?)? En als iemand nog een topreden heeft om de één of de ander te kiezen is die ook altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Softwarebugs bij de Desire? Natuurlijk zit er in alle software bugs maar ik heb nog weinig gemerkt bij de Desire eerlijk gezegd, volgens mij niet meer dan normaal in ieder geval? Overigens is de roze waas normaal gesproken niet meer dan een wat 'rozige' weergave van bepaalde kleuren grijs (in ieder geval bij mij). Verder vind ik persoonlijk het scherm echt prachtig qua contrast bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
shadownetwork schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:02:

Iemand hier nog aanvullingen op? Of eigen ervaringen (wellicht zelfs tussen deze 2?)? En als iemand nog een topreden heeft om de één of de ander te kiezen is die ook altijd welkom ;)
Ik zelf heb een Desire, een vriend van mij een x10.
En ik ben totaal niet onder de indruk van de x10, qua uiterlijk een heel mooi toestal maar dat was het voor mij dan ook wel. Dat timescape wat SE heeft ontwikkeld is traag, verder is het ontbreken van multitouch de grootste misser ooit. Het browsen op de x10 is absoluut niet de ervaring die de Desire brengt. Ook reageert het scherm soms na 5x drukken nog niet. Het is het allemaal net niet zeg maar.

Dit in tegenstelling van de Desire die bij mij op alle vlakken goed scoort, als ik de helderheid van mijn scherm gwoon boven de 50% zet heb ik ook geen last van de roze waas.
Het enige minpuntje is wel de accu maar die lijkt het bij mij steeds langer vol te houden.
Het geluid is bij allebei redelijk niet slecht maar ook niet goed.
Bugs ben ik nog nooit tegen gekomen.
En te weinig ruimte ligt aan jezelf, heb hiervoor een Hero gehad en die zat ook nooit vol,

[ Voor 8% gewijzigd door Beekhouse op 14-04-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Duszz, als ik het goed begrijp dit, als je bij winmo een custom rom flasht en hard spl gebruikt was het dada garantie,
maar met android mag dit gewoon??
dit besturingssysteem wordt beter met de minuut >:)
dit kickt echt ass :P
Je bent officieel nog steeds je garantie kwijt, want je maakt aanpassingen die niet bedoeld zijn. Je kan daarentegen altijd wel weer de standaard spl terugflashen waardoor er niet te zien is dat je een aanpassing hebt gedaan ;)

en over apps2sd:
je komt dan pas ruimte tekort als je sd vol is, dus bij de standaard sd na 4gb, of gooi er een van 8gb of groter in :) maar dan liefst wel een class 6 als je toch een nieuwe koopt, dan is de capaciteit van je kaart hoger dan je telefoon kan lezen/schrijven dus merk je geen lagg. Op m'n g1 had ik dan cyanogenmod met apps2sd en alle caches naar sd en kwam zeker nooit ruimte tekort, en had toch zeker voor 2gb aan rotzooi installed :P

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe maak ik eigenlijk alleen gebruik van WiFi voor internet, dus internet ik alleen thuis. Als ik onderweg de door de Desire genoemde "Gegevensverbinding" aan zet (3G icoon verschijnt dan bovenin), houdt de telefoon dan constant contact met het internet? Vindt er dan ook dataverkeer plaats, of alleen als ik daadwerkelijk de browser start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Crackh34d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:54:
Ik heb mijn Desire ook net binnen, maar hij zit nog netjes in de doos, want ik heb vanmiddag mijn laatste tentamen. Nu wou ik hem eigenlijk meenemen naar men tentamen, zodat ik op de terugweg in de trein ermee kan spelen. Maar is de Desire bij het afleveren al opgeladen of deels?
Deze is deels opgeladen, maar denk wel genoeg om in de trein er even mee te spelen hoor :).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomskio
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-07 13:53
Momenteel heb ik een HTC diamond waar ik me al tijden enorm aan irriteer omdat de toetsenblokkering er in mijn broekzak wel eens af gaat. Ik bel daarom te pas en te onpas met mijn 'orgaan' naar willekeurige mensen...
Ook tijdens het bellen worden er allerlei toeters en bellen geactiveerd door mijn oor. Zeer irritant.
Ik vraag me af hoe dat zit bij de desire. Hoe is de user interface wat dat betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik zit erg te twijfelen tussen deze foon en de HD2.

De Desire heeft volgens mij een mooier scherm toch? AMOLED en de HD2 niet?
Ook is de Desire wat handzamer denk ik.

Jullie gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Laatst online: 11-09 13:04
tomskio schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:33:
Momenteel heb ik een HTC diamond waar ik me al tijden enorm aan irriteer omdat de toetsenblokkering er in mijn broekzak wel eens af gaat. Ik bel daarom te pas en te onpas met mijn 'orgaan' naar willekeurige mensen...
Ook tijdens het bellen worden er allerlei toeters en bellen geactiveerd door mijn oor. Zeer irritant.
Ik vraag me af hoe dat zit bij de desire. Hoe is de user interface wat dat betreft?
Beste,

Ik heb hier totaal geen last van, er moet eerst een vingerbeweging plaatsvinden op de telefoon voordat deze geunlockt wordt.

Ook is de unieke patern van google heel handig die je ook nog eens erbij kan instellen!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Geen HD2 in elk geval ;). WinMobile is echt een drama...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:27:
Tot nu toe maak ik eigenlijk alleen gebruik van WiFi voor internet, dus internet ik alleen thuis. Als ik onderweg de door de Desire genoemde "Gegevensverbinding" aan zet (3G icoon verschijnt dan bovenin), houdt de telefoon dan constant contact met het internet? Vindt er dan ook dataverkeer plaats, of alleen als ik daadwerkelijk de browser start?
Dataverkeer zal er alleen zijn als er dataverkeer nodig is. Als je applicaties hebt en daarbij ingesteld hebt dat ze automatisch moeten updaten in een bepaalde tijdsspanne, dan zal er dataverkeer gegenereerd worden. Denk hierbij aan weer-updates, mail sync etc....

Wil je niet dat er dataverkeer gegenereerd wordt, gebruik dan zoiets al APNdroid. Daarmee zet je je verbinding uit en kan je alleen nog bellen, es em essen en gebeld worden en es em essen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
wimpie007 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:37:

Jullie gedachten?
Zelf kiezen. De beslissing is persoonlijk, en bovendien is dit topic alleen bedoeld om de Desire te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Tijdens het bellen schakelt de Desire automatisch het scherm uit als je hem dicht bij je oor houd doormiddel van de lichtsensor. Een slimme oplossing die goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:26
Voor je huidige touch diamond zou je eens kunnen kijken naar slide 2 unlock Dit is een lock programma wat tevoorschijn komt zodra je telefoon aangaat. Tis afgekeken van de IPhone die dit standaard heeft.

De Desire heeft ongeveer hetzelfde:
Zodra je het scherm aanzet dan zie je het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://chrisdazzo.files.wordpress.com/2010/03/sense1.jpg
Die grijze balk moet je eerst naar beneden slepen voordat je de telefoon kan gebruiken. Als je gebeld wordt dan werkt het hetzelfde, eerst die balk naar beneden slepen om op te nemen.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 22:16
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:55:
EDIT @ Hierboven: Er zijn ook roms met software van Google ingebakken, dat mag weer niet =)

[...]

Dat is zeker waar, maar dan moet je wel mensen hebben die input leveren aan de TopicStarter..
Een TS goed en regelmatig bijhouden vergt veel tijd, tijd, tijd en energie, dus die moet er maar net zijn..

Als je het trouwens over software voor Android hebt, heb je natuurlijk de Android Software & Dicussie topicreeks
Dat is natuurlijk waar. Ik zal de TS wel even een berichtje sturen over het excluden van muziek items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Harmsen schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:41:
[...]

Die grijze balk moet je eerst naar beneden slepen voordat je de telefoon kan gebruiken. Als je gebeld wordt dan werkt het hetzelfde, eerst die balk naar beneden slepen om op te nemen.
Plus dat je natuurlijk ook nog extra het 'Sleep in de juiste volgorde over de bolletjes voor het unlocken' aan kunt zetten.

Ik heb ruzie met de agenda applicatie van HTC: sommige afspraken gedragen zich alsof ze van een externe agenda zijn waardoor ik ze niet aan kan passen!

Als je normaal op een afspraak drukt en even wacht krijg je de volgende opties voor je neus:
  • Afspraak weergeven
  • Afspraak bewerken
  • Afspraak verwijderen
  • vCalendar delen
Bij sommige afspraken zie ik echter alleen dit:
  • Afspraak weergeven
  • vCalendar delen
Waar dit zich voor doet lijkt redelijk random. Kwam het net voor het eerst tegen toen ik een afspraak een half uur wou verschuiven. Een afspraak die ik gisteren gewoon via de telefoon heb ingevoerd.

Hoe krijg ik dit weer gewoon werkend? Voor sommige afspraken moet ik nu dus echt naar google.com/calendar om ze aan te passen :?

[ Voor 14% gewijzigd door Gizz op 14-04-2010 11:51 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
accu valt mij na 5 dagen echt 100% mee. Heb hem gister avond weer aan de lader gehangen en toen was de phone al zon 40 uur afgekoppeld geweest en had nog steeds 3 van de 10 blokjes over in het accu overzicht.

Viel me ook op dat het scherm maar 3% had gebruikt ofzo dus dat valt ook wel mee volgens mij. Helderheid staat wel op 35% ofzo en ik zet automatisch de helderheid op 0% en dataconnectie uit 's nachts.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harmsen schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:41:
Die grijze balk moet je eerst naar beneden slepen voordat je de telefoon kan gebruiken.
Je kan ook gewoon op het 'menu' knopje drukken :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:17
Was aan het kijken voor navigatie op de Desire. en er is een actie bij navigon... Weet niet of het al bekend was hier.... Kan je de navigatie 3 maanden proberen... *KLIK*

verder zoek ik naar een programma, dat de verbindingen (3g en sync) snachts automatisch uitschakelt en in de ochtend weer aan doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomskio
Aha, dat zijn een aantal goede geruststellingen wat betreft broekzak gesprekken en oor activaties. Dan vermoed ik dat ik mijn nieuwe telefoon gevonden heb. Tot die tijd ga ik slide 2 unlock eens proberen!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
[b][message=33825248,noline]verder zoek ik naar een programma, dat de verbindingen (3g en sync) snachts automatisch uitschakelt en in de ochtend weer aan doet...
ik gebruik timeriffic met apndroid voor dat doel

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:40:
[...]

Dataverkeer zal er alleen zijn als er dataverkeer nodig is. Als je applicaties hebt en daarbij ingesteld hebt dat ze automatisch moeten updaten in een bepaalde tijdsspanne, dan zal er dataverkeer gegenereerd worden. Denk hierbij aan weer-updates, mail sync etc....

Wil je niet dat er dataverkeer gegenereerd wordt, gebruik dan zoiets al APNdroid. Daarmee zet je je verbinding uit en kan je alleen nog bellen, es em essen en gebeld worden en es em essen ontvangen.
Bedankt voor de uitleg! Dan is nu m'n schroom weg en zet ik de dataverbinding gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:53:
Was aan het kijken voor navigatie op de Desire. en er is een actie bij navigon... Weet niet of het al bekend was hier.... Kan je de navigatie 3 maanden proberen... *KLIK*

verder zoek ik naar een programma, dat de verbindingen (3g en sync) snachts automatisch uitschakelt en in de ochtend weer aan doet...
Lees nu toch gewoon eens het topic door...Bijvoorbeeld Juicedefender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:17
Dat doe ik....
alleen juicedefender kan de Desire in market NIET vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:58:
[...]

Lees nu toch gewoon eens het topic door...Bijvoorbeeld Juicedefender
da's met 62 pagina's wel even werk :D
dus ik snap wel dat dat iets teveel van het goeie is, alhoewel een goeie zoekopdracht ook wonderen doet ;)

wellicht is het tijd voor een nieuw deeltje met een bijgewerkte startpost, zoals een FAQ. aangezien het toestel inmiddels al vollop getest is door de diverse tweakers?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
Volgens mij doe je dan wat fout. Ik heb S2U2 op mijn Touch HD en ik heb er echt nooit last van. Als je belt hoort het scherm op zwart te springen dus je oor kan ook niks activeren ;).
wimpie007 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:37:

Jullie gedachten?
Mijn gedachten (ik heb een Touch HD en een maatje van me een HD2).... Ik heb 1,5 jaar geleden getwijfeld over de iPhone. Ik weet dat ik me nu op glad posting-ijs begeef maar even een uiteenzetting :

De iPhone is domweg duur, virtueel beperkt tot T-Mobile (niet dat die slecht zijn, maar je zit eraan vast), Apple bepaalt wat in de AppStore komt, je kan em uiteraard jailbreaken maar bij iedere nieuwe firmware is het afwachten of ze niet het lek gedicht hebben en Apple accepteert geen verbeteringen van iPhone features door derden. Yes, er komt een mogelijkheid tot multitasking :9 maar ook ingebakken reclame :X .

HTC doet echt geweldig werk met hun schil om Windows Mobile heen. Petje af hoever ze dat hebben doorgevoerd. Neemt niet weg dat je geregeld in de dungeons van WM terecht komt en dan ben je vanwege dat kleine gepriegel aangewezen op een vaste hand en dat bijgeleverde pennetje :o . Dat idee is ondertussen meer dan 10 jaar oud en mi volledig achterhaald. Ze hebben niet echt een AppStore, dus je zoekt je een ongeluk naar software. Als het er is mag er bijna altijd betaald worden.

Dan de Desire (Android in het algemeen). Het lijkt erop dat software bakken voor Android stukken makkelijker is dan voor WM. De groei van de Android Market is fenomenaal. De look and feel is prima, aansluiting op Exchange, Outlook en de rest van ons online leven ook al meer dan ik gebruik.

Ergo : ik wacht op de killer-app, TomTom Navigator met HD Traffic. De iPhone heeft dat al, WM zal HDT niet krijgen. TomTom geeft aan dat ze aan Android werken. Per december mag ik een vers toestel uitzoeken en geloof mij maar, dat wordt een HTC met Android!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, een handige lijst met tips voor goede apps lijkt mij cruciaal, inmiddels.
Ik kan zelf al een lijstje noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:25:
Ja, een handige lijst met tips voor goede apps lijkt mij cruciaal, inmiddels.
Ik kan zelf al een lijstje noemen.
Men is al aan deel 4 toe..klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Laatst online: 05-09 10:20
shadownetwork schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:02:

Desire:
-Roze waas op het scherm
-Korte accuduur (korter dan de x10 volgens mij, correct me if i'm wrong)
-Weinig interne opslagruimte
-Softwarebugs
-Geluid is minder

Ik kan je iets over de Desire minpunten vertellen:
- Roze waas
Ik heb hier totaal geen last van, het is mij na 1 week Desire nog nooit opgevallen.
- Korte accuduur
Einde van de dag heb ik 60% batterij over, overdag werk ik, 's avonds wat
intensiever gebruik, muziek luisteren, youtube via wifi etc. Totale duur scheelt weinig met X10 denk ik.
- Weinig interne opslagruimte
Standaard 4gb microSD meegeleverd, grotere kaartjes kosten vrij weinig, niet echt een probleem dus.
- Softwarebugs
Welke?
- Geluid is minder
Hmm, ook niet echt last van via je koptelefoon is het geluid goed te noemen, speaker is in geen enkele
telefoon goed te noemen dus lijkt me geen probleem.

Ik heb wel gehad dat de telefoon mijn 3,5mm koptelefoon niet herkende, maar dat probleem lijkt opgelost is waarschijnlijk een issue met een applicatie geweest o.i.d.

Ik heb ook aan de X10 getwijfeld, maar op de volgende punten afgeknapt:

- Android 1.6 in plaats van 2.1 zoals op desire, dit is echt een major difference
- MicroUSB niet aan onderkant, dus geen mooie desktop charger/sync. Voor de Desire komt vast nog wel
een cradle te koop.
- UI, Sony Ericsson's UI kan het bij lange na niet opnemen tegen HTC's Sense UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Installeer slide2unlock op je diamond en die problemen zijn verholpen. Android heeft uit zichzelf al betere beveiliging op toetsenblokkering gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Heeft al iemand een programma proberen te kopen? Ik vul al mijn gegevens (correct volgens mij) in, maar ik krijg steeds een error dat een invulveld niet correct gevuld is. Geen melding welk veld en volgens mij is alles correct. Als ik mijn creditcard nummer verander, krijg ik daar een specifieke error op, evenals tel nummer enzo. Moet ik eerst ergens iets aanmelden ofzo?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Johanson16 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:43:
[...]
Verhaal.

- MicroUSB niet aan onderkant, dus geen mooie desktop charger/sync. Voor de Desire komt vast nog wel
een cradle te koop.
Een cradle voor de HTC Desire
http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p24203.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het is "standaard" dat je navigon gratis mag testen, voor zover ik weet, maar dan wel 30 dagen. Die drie maanden zie ik ook niet op de site. Maar zodra je in de market navigon opzoekt, zie je dat je het 30 dagen (met wat restricties mag proberen).

Trouwens vind ik die trail periode een groot pluspunt. Een dermate "duur" produkt test ik graag uit voordat ik het koop, iets wat met copilot niet kan (via de reguliere kanalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een dag... omdat je binnen 24 uur de app kan returnen en je centen terugkrijgt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:47:
Heeft al iemand een programma proberen te kopen? Ik vul al mijn gegevens (correct volgens mij) in, maar ik krijg steeds een error dat een invulveld niet correct gevuld is. Geen melding welk veld en volgens mij is alles correct. Als ik mijn creditcard nummer verander, krijg ik daar een specifieke error op, evenals tel nummer enzo. Moet ik eerst ergens iets aanmelden ofzo?
Controleer je gegevens eens op Google Checkout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik wacht op deze.
Het is afwachten of HTC een insert maakt voor de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomskio
boratnl schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:46:
[...]
Installeer slide2unlock op je diamond en die problemen zijn verholpen. [...]
Zojuist gedaan. Eens kijken of dat bevalt. Ik verwacht van wel. Had ik veel eerder moeten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Tenshu schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:57:
[...]

Ik wacht op deze.
Het is afwachten of HTC een insert maakt voor de Desire.
Inderdaad veel stijlvoller, maar dan ook weer 3x zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-08 14:41
Dat probleem had ik ook. Je moet idd gewoon je credit card eerst toevoegen aan je google account zodat je die informatie niet meer hoeft op te geven in de market. Dan zou het goed moeten gaan.

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:51:
Wel een dag... omdat je binnen 24 uur de app kan returnen en je centen terugkrijgt =)
Klopt, echter een nav programma wil ik wat langer testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat begrijp ik wel, maar als je 't nog niet wist =)
En anders koop en return je 'm een week lang elke dag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 09:28
of je installeert Astro File Explorer ;)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ik heb een vraagje ..

Je kan foto's toekennen aan contacten (manueel of via FaceBook), maar als iemand me dan belt, is die foto heel erg wazig/onduidelijk. De foto zelf is van veel hogere kwaliteit.

Iemand die me belt, zonder toegekende foto, heeft de standaard droid-afbeelding. Deze is groter en niet wazig.

Wat kan ik er aan doen om duidelijke foto's te zien? Want ik vind dat echt storend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Goedemiddag,

Hier een trotse HTC Desire bezitter met een klein probleempje.

Mijn "concepten"-knop is veranderd in een "Push-berichten"-knop en ik kan dus nu niet bij m'n concepten.

Heb ik dit zelf verneukt? Ik kom er niet achter waar ik dit herstel.

Thanks for your help,

Martijn

Ps. in de manual staat:

Als u uw conceptberichten wilt bekijken, drukt u in de berichtenlijst in het Postvak op MENU en tikt
u op Labels weergeven > Concepten.

Maar dat is dus kaduuk.

[ Voor 34% gewijzigd door The.EMP3ROR op 14-04-2010 13:39 ]

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Eggbird schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:09:
Dat probleem had ik ook. Je moet idd gewoon je credit card eerst toevoegen aan je google account zodat je die informatie niet meer hoeft op te geven in de market. Dan zou het goed moeten gaan.
Was inderdaad het probleem. Bedankt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallage1216
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11-2021
na een korte inleer periode moet ik zeggen mijn HTC desire echt een SUPER telefoon is.
Ik heb al de nodige ervaring met WM telefoons maar android is een hele verademing.
Alles draait soepel en stabiel. Crashes heb ik nog niet voor elkaar gekregen.

Gelukkig heb ik geen last van een roze beeldscherm (als ik een normale helderheid kies althans).

Ik zou het zonde vinden als dit apparaat al op korte termijn beschadigd en ben daarom op zoek
naar een goed hoesje. Ik heb er een paar gevonden maar zou graag van andere willen horen hoe het desbetreffende hoesje bevalt:

http://www.senacases.com/.../ultra-slim-pouch-sleeve/

http://www.senacases.com/...cases/elega-pouch-sleeve/

http://shop.brando.com/pull-tab-holster_p03539c0004d004.html

http://www.krusell.se/product/3901

sena staat tot nu toe boven aan mijn verlanglijst omdat deze echt voor een desire (ok eigenlijk nexus maar das hetzelfde) gemaakt is. Ik vind de ultra-slim-pouch alleen niet zo mooi. Tweede keus zou de krusell zijn. Deze ziet er ook chique uit alleen de binnen afmetingen komen niet helemaal overeen met de desire en ben daarom erg benieuwd hoe hij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik wil vandaag de knoop doorhakken tussen een bruine of een zilveren versie. Dit wil ik doen nav foto's e.d. Het probleem is: Er zijn zo weinig foto's te vinden van de zilveren HTC Desire? Heeft iedereen hier een bruine versie?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cv8x schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:54:
Ik wil vandaag de knoop doorhakken tussen een bruine of een zilveren versie. Dit wil ik doen nav foto's e.d. Het probleem is: Er zijn zo weinig foto's te vinden van de zilveren HTC Desire? Heeft iedereen hier een bruine versie?
De Sense UI design en vormgeving passen veel beter bij de bruin-zwarte, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
wallage1216 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:40:
Ik zou het zonde vinden als dit apparaat al op korte termijn beschadigd en ben daarom op zoek
naar een goed hoesje. Ik heb er een paar gevonden maar zou graag van andere willen horen hoe het desbetreffende hoesje bevalt:

http://www.senacases.com/.../ultra-slim-pouch-sleeve/

http://www.senacases.com/...cases/elega-pouch-sleeve/

http://shop.brando.com/pull-tab-holster_p03539c0004d004.html

http://www.krusell.se/product/3901

sena staat tot nu toe boven aan mijn verlanglijst omdat deze echt voor een desire (ok eigenlijk nexus maar das hetzelfde) gemaakt is. Ik vind de ultra-slim-pouch alleen niet zo mooi. Tweede keus zou de krusell zijn. Deze ziet er ook chique uit alleen de binnen afmetingen komen niet helemaal overeen met de desire en ben daarom erg benieuwd hoe hij past.
Voor accessoires post je beter in Accessoires voor de HTC Desire (Zie de topic warning.). Daar zal je zien dat de sena niet goed past (te strak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 18-09 13:44
het opslag probleem bij applicaties zie ik al een aantal keren voorbij komen.
Krijg je geen keuze bij het installeren van een appl waar het geinstalleerd moet worden (SD of intern mem?)

Sta namelijk ook op het punt om hem zo op te halen bij een shop om de hoek die beide kleuren heeft.. weet alleen nog welke ik "mooier" vind.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wallage1216 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:40:
Ik heb er zelf een iPhone hoesje omheen gehad afgelopen week, en dat paste feilloos. Omdat 'ie iets langer is dan een iphone steekt het een paar millimeter uit, maar de meeste hoesjes zijn toch al langer dan bijv. de iphone, dus dat merk je eigenlijk niet.

Zelf mis ik een beetje het doel van zo'n 'pouch'. Veel slimmer is volgens mij om er protectie omheen te hebben die praktisch blijft, dus zonder dat je het ding los of ergens uit hoeft te halen. Daarom heb ik voor mijn HTCD een flexishield gekocht. Dat gaat mij zeker bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:03
Ik loop momenteel tegen het volgende probleem aan. Op mijn werk wordt er gebruik gemaakt van Wifi d.m.v. 802.1x en PEAP authenticatie. Hiervoor moet ik een 'trusted' root certificate importeren. Hierna is het mogelijk om een draadloze verbinding op te zetten om vervolgens te synchen met Exchange.

Helaas was het eerste probleem waar ik tegenaan liep was het importeren van een .CER certificaat. Dit ging al moeilijk aangezien Android via 'Security settings > Install from SD card' alleen .p12 certificaten accepteerd. .p12 certificaten bevatten een private en public key. De .CER die ik wil importeren bevat echter alleen een public key!

Uiteindelijk via wat gegoogle op de volgende site terecht gekomen:

http://www.realmb.com/2010/01/android-certificate-installer/

De .CER geupload en vervolgens geinstalleerd op mijn Desire. Wanneer ik echter connectie wil maken met het 802.1x PEAP protected wifi netwerk heb ik nergens de optie om een certificaat te selecteren.

Iemand die toevallig bekend is met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkY schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:05:
het opslag probleem bij applicaties zie ik al een aantal keren voorbij komen. Krijg je
geen keuze bij het installeren van een appl waar het geinstalleerd moet worden (SD of intern mem?)
Zoek? Dit is echt al letterlijke tientallen keren voorbij gekomen en besproken...
Dus ik post dat linkje nog 1x: nieuws: Ontwikkelaars laten Android-apps vanaf sd-kaart draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:58:
[...]

De Sense UI design en vormgeving passen veel beter bij de bruin-zwarte, naar mijn mening.
Oke, en waarom vindt je dat als ik vragen mag?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:06:
[...]
Ik heb er zelf een iPhone hoesje omheen gehad afgelopen week, en dat paste feilloos. Omdat 'ie iets langer is dan een iphone steekt het een paar millimeter uit, maar de meeste hoesjes zijn toch al langer dan bijv. de iphone, dus dat merk je eigenlijk niet.

Zelf mis ik een beetje het doel van zo'n 'pouch'. Veel slimmer is volgens mij om er protectie omheen te hebben die praktisch blijft, dus zonder dat je het ding los of ergens uit hoeft te halen. Daarom heb ik voor mijn HTCD een flexishield gekocht. Dat gaat mij zeker bevallen.
Maar dan is je touchscreen niet beschermd? Of heb je daar dan weer los een screenprotector op zitten?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 20:17
Cyw00d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:38:
[...]
Ik heb hier totaal geen last van, er moet eerst een vingerbeweging plaatsvinden op de telefoon voordat deze geunlockt wordt.

Ook is de unieke patern van google heel handig die je ook nog eens erbij kan instellen!
Dat patern i.c.m. de slide werkt inderdaad prima, wat mij echter verbaast is dat je niet kan instellen hoe lang het duurt voordat de schermblokkering aangaat. Of zie ik wat over het hoofd? Heb ook de app autolock geprobeerd met als instelling blokkade na 5 minuten maar nee hoor, na 30 seconden o.i.d. gaat m'n scherm op zwart.

Wie heeft er een tip voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
Kan je de navigatie 3 maanden proberen... *KLIK*
30 dagen != 3 maanden

En daarbij vind ik Navigon echt vreselijk zuigen. Gisteren een stukje mee proberen te rijden, wat een SHIT applicatie. Nee, ik wacht nog wel even tot TomTom voor Android uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:23
musicfreak schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:30:
[...]

Dat patern i.c.m. de slide werkt inderdaad prima, wat mij echter verbaast is dat je niet kan instellen hoe lang het duurt voordat de schermblokkering aangaat. Of zie ik wat over het hoofd? Heb ook de app autolock geprobeerd met als instelling blokkade na 5 minuten maar nee hoor, na 30 seconden o.i.d. gaat m'n scherm op zwart.

Wie heeft er een tip voor me?
Dan zou het wel weer handig zijn als je alleen dat patroon moet maken. Dus niet weer eerst die balk waar de tijd op staat naar beneden hoeft te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Odiebla schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:34:
[...]

30 dagen != 3 maanden

En daarbij vind ik Navigon echt vreselijk zuigen. Gisteren een stukje mee proberen te rijden, wat een SHIT applicatie. Nee, ik wacht nog wel even tot TomTom voor Android uitkomt.
sygic mobile maps werkt anders ook prima, imo beter als tomtom navigator.
het wachten is ook op Sygic Aura, dat ziet er erg gelikt uit :9

[ Voor 14% gewijzigd door Shanquish op 14-04-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
XstarzZ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:27:
zo,
zoals beloofd zijn hier dus de foto's van men nieuwe desire silver :p
sorry voor de belachelijke site.
maar is de enigste die ik hier kan omzeilen voor fotos te uppen
sorry voor de belaberde foto's is men gsm van collega
grtz people

http://www.2dehands.be/te...overig/test-72080290.html
voor diegene die de foto's vroeg.
hier had ik er dus gepost.
(wel met belaberde camera, en dat was de enigste site waar ik kon uploaden op m'n werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To name one:
In de FriendStream, probeer eens een URL te klikken. Sorry, maar het klikbare veld ervoor staat véél te klein afgesteld. Lijkt me makkelijk op te lossen, maar dan moet dat dus wel gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Brammel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:35:
[...]

Dan zou het wel weer handig zijn als je alleen dat patroon moet maken. Dus niet weer eerst die balk waar de tijd op staat naar beneden hoeft te schuiven.
+1 on that :P
gewoon dat patroon is meer als genoeg, dat als je dit inschakelt de balk idd dus wegvalt.
2x unlocken is teveel van het goede :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik krijg van de week een htc desire, ik vroeg me af of je net als op de htc hero en de htc legend de sense interface kan uitschakelen. en welke interface krijg je dan? die van de nexus one of de stock android interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
swoutr schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:52:
Ik krijg van de week een htc desire, ik vroeg me af of je net als op de htc hero en de htc legend de sense interface kan uitschakelen. en welke interface krijg je dan? die van de nexus one of de stock android interface?
nevermind.

[ Voor 19% gewijzigd door XstarzZ op 14-04-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XstarzZ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:55:
[...]

dit is al enorm veel voorbijgekomen, dit was mogelijk bij de pre versie, maar bij de retail is dit weggelaten.
ndat xda root accses heeft zal dit wel mogelijk worden.
Dit is wel mogelijke, maar al wel een paar x besproken indd..
launcher.apk van de N1 downloaden, staat hier int topic en installeren.. tada.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:58:
[...]

Dit is wel mogelijke, maar al wel een paar x besproken indd..
launcher.apk van de N1 downloaden, staat hier int topic en installeren.. tada.. :)
haha, heb er zelf dan overgelezen O+
(schaamt zich diep) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nollekeuh schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:39:
Ik heb het idee dat juicedefender niet meer gratis is? In ieder geval verdwenen uit market...
Bij mij staat hij er nog in, maar er was vanochtend wel een update.. misschien is daarbij iets misgegaan?

Crackh34d schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:54:
Ik heb mijn Desire ook net binnen, maar hij zit nog netjes in de doos, want ik heb vanmiddag mijn laatste tentamen. Nu wou ik hem eigenlijk meenemen naar men tentamen, zodat ik op de terugweg in de trein ermee kan spelen. Maar is de Desire bij het afleveren al opgeladen of deels?
Hij is bij binnenkomst half opgeladen, maar je kan hem (voor zover ik weet) beter eerst volladen voordat je er mee gaat spelen :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Stukfruit schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:07:
[...]

Bij mij staat hij er nog in, maar er was vanochtend wel een update.. misschien is daarbij iets misgegaan?

[...]

Hij is bij binnenkomst half opgeladen, maar je kan hem (voor zover ik weet) beter eerst volladen voordat je er mee gaat spelen :)
in deze post staat wat nu echt goed is voor je batterij, volledig opladen is zelf niet zo goed.
gewoon in de eerste maand zoveel mogelijk aan de lader hangen.
anyway, hier sde link
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33810377

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:10
Daggie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:32:
Ik heb een vraagje ..

Je kan foto's toekennen aan contacten (manueel of via FaceBook), maar als iemand me dan belt, is die foto heel erg wazig/onduidelijk. De foto zelf is van veel hogere kwaliteit.

Iemand die me belt, zonder toegekende foto, heeft de standaard droid-afbeelding. Deze is groter en niet wazig.

Wat kan ik er aan doen om duidelijke foto's te zien? Want ik vind dat echt storend ...
Dat vind ik dus ook. Erg balen. De kwaliteit is echt ruk. Zover ik weet zijn de plaatjes 96x96 punten en deze wordt dan opgerekt naar een redelijke grote. Ze moeten eigenlijk een hogere res foto gebruiken. Iemand een idee waar Android deze foto's opslaat zodat ik ze kan veranderen in een hogere res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
shameete schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:42:
[...]

sygic mobile maps werkt anders ook prima, imo beter als tomtom navigator.
het wachten is ook op Sygic Aura, dat ziet er erg gelikt uit :9
Ik weet niet, die 3D gebouwen... Maar afgezien daarvan is Aura alleen voor de iPhone. Volgens mij is er geen Android versie aangekondigd, TomTom heeft dat wel gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
swoutr schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:52:
Doe eens moeite om door het topic te bladeren, het is namelijk uitgebreid besproken.

Ja, je kan een andere launcher installeren, naar keuze. Je blijft de optie van Sense houden (je kunt je default keuze aangeven). Welke je krijgt is afhankelijk van wat je installeert, in de retail versie van de Desire zit geen alternatieve launcher pre-installed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Odiebla schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:33:
[...]

Ik weet niet, die 3D gebouwen... Maar afgezien daarvan is Aura alleen voor de iPhone. Volgens mij is er geen Android versie aangekondigd, TomTom heeft dat wel gedaan...
het ziet er in elk geval kek uit, en Aura is niet alleen voor de iphone, zie http://aura.sygic.com/oem.html voor de ondersteunende platformen. (ik werdt ook op het verkeerde been gezet door al die fancy iphone plaatjes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
XstarzZ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:20:
[...]

in deze post staat wat nu echt goed is voor je batterij, volledig opladen is zelf niet zo goed.
gewoon in de eerste maand zoveel mogelijk aan de lader hangen.
anyway, hier sde link
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33810377
Goede post :)
Alleen.. je telefoon in de koelkast bewaren?! :')

Ik vertelde trouwens alleen maar wat ook in de handleiding staat. Daarin wordt geschreven dat je 'm voor gebruik eerst moet opladen :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:56
Hoe komt het dat er meerdere keren dezelfde persoon voorkomt? Heb ze al wel gelinked, maar de naam blijft er bij bijvoorbeeld een 'contactpersoon selecteren' als je een bericht wil sturen gewoon staan. Heeft iemand enig idee hoe je die halve contactpersonen (dus alleen een email, of een ander email-adres etc) kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Stukfruit schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:42:
[...]

Goede post :)
Alleen.. je telefoon in de koelkast bewaren?! :')

Ik vertelde trouwens alleen maar wat ook in de handleiding staat. Daarin wordt geschreven dat je 'm voor gebruik eerst moet opladen :)
ja idd, m'n desire ligt nu in de diepvries voor een goede batterij >:)
lol!
ja, maar het geeft wel een beeld van hoe je nu het beste omgaat met laden,
aangezien hier enorm veel verwarring over bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
XstarzZ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:03:
[...]

ja idd, m'n desire ligt nu in de diepvries voor een goede batterij >:)
lol!
ja, maar het geeft wel een beeld van hoe je nu het beste omgaat met laden,
aangezien hier enorm veel verwarring over bestaat.
De diepvries is geen goed idee. Koelkast wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
shameete schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:40:
[...]

het ziet er in elk geval kek uit, en Aura is niet alleen voor de iphone, zie http://aura.sygic.com/oem.html voor de ondersteunende platformen. (ik werdt ook op het verkeerde been gezet door al die fancy iphone plaatjes ;) )
Ow, het is ook voor de iPhone nog niet uit. Hm, okay: dan is het wel veelbelovend, als ze meteen ook de andere platformen in de markt zetten. Net nog met TomTom gebeld en ze kunnen/willen niets zeggen over een eventuele Android versie.

Ohja, werdt :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 11:47
Even een vraagje (vast wel eerder gesteld, maar kon zo niks vinden)
Ik heb al mijn contacten in mijn G-mail account gezet.
Nu worden deze gesynchroniseerd en komen alle contacten in mn telefoon.
Maar niet onder "bellen" hoe krijg ik de contacten uit mijn G-mail onder "bellen"? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomskio
Brammel schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:35:
[...]

Alleen zo'n balk is toch ook voldoende? Dat kan toch ook? Dan heb je dat patroon niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denna89
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik heb nu precies een week de HTC Desire. Het is een heel mooi toestel en ben er erg blij mee. :)
Vooral vergeleken met mijn oude Samsung toestel is dit een behoorlijke vooruitgang.
Ik heb verschillende applicaties gedownload en geïnstalleerd inmiddels. Het toestel doet het prima.
Echter wanneer ik bij Instellingen > toepassingen > toepassingen beheren doe, loopt hij vast. :?

De foutmelding :
De toepassing Instellingen (proces com.android.settings) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Ik heb de volgende applicaties er nu op staan:
- AppBrain Market Sync
- Barcode Scanner
- eBuddy
- Nu.nl
- Shazam
- Smart Monitor Lite
- Toss It: Preview
- TvGiDS.tv

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Verder zoek ik nog een goede NOS Teletekst applicatie, ik heb nog steeds geen goede kunnen vinden. Iemand al een goede gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
zonoskar schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:38:
[...]

Was inderdaad het probleem. Bedankt.
Hoe werkt dit voor google apps voor domains eigenlijk dan? want ik kan me niet bij die service aanloggen met mijn google apps for domains account ( nog niet iig )... en ik gebruik dat account op mijn desire voor mail etc. dat account koppelt dus mij aan de market. Zou ik dan een nieuwe google account aan moeten maken met dat mailadres bij google zelf ofzo voor checkout? om zo betaalde software te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Weet iemand toevallig hoe ik mijn Album art te zien krijg bij het afspelen van muziek? Ik heb al verschillende
dingen geprobeerd die ik op google ben tegen gekomen, maar dit alles heeft niet mogen baten.
Ik sync m'n foon met DoubleTwist, echter neemt deze de plaatjes niet mee. Ik heb ergens ook een review
gezien waarin dit ook naar voren kwam, maar men is hier niet verder op in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denna89 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:38:
Ik heb nu precies een week de HTC Desire. Het is een heel mooi toestel en ben er erg blij mee. :)
Vooral vergeleken met mijn oude Samsung toestel is dit een behoorlijke vooruitgang.
Ik heb verschillende applicaties gedownload en geïnstalleerd inmiddels. Het toestel doet het prima.
Echter wanneer ik bij Instellingen > toepassingen > toepassingen beheren doe, loopt hij vast. :?

De foutmelding :
De toepassing Instellingen (proces com.android.settings) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

- AppBrain Market Sync
- Barcode Scanner
- eBuddy
- Nu.nl
- Shazam
- Smart Monitor Lite
- TvGiDS.tv

Verder zoek ik nog een goede NOS Teletekst applicatie, ik heb nog steeds geen goede kunnen vinden. Iemand al een goede gevonden?
Dit probleem heb ik ook, maar dan met andere programma's.

Je kan ze wel verwijderen door naar de Market te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 15:36

De foutmelding :

- AppBrain Market Sync
- Barcode Scanner
- eBuddy
- Nu.nl
- Shazam
- Smart Monitor Lite
- TvGiDS.tv

Ik heb er geen last van.. heb wel barcode scanner, ebuddy, nu.nl en tvgids.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Odiebla schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:34:
[...]

30 dagen != 3 maanden

Navigon werkte indertijd op mijn (400Mhz) PDA anders prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online

De foutmelding :

- AppBrain Market Sync
- Barcode Scanner
- eBuddy
- Nu.nl
- Shazam
- Smart Monitor Lite
- TvGiDS.tv

Als er een programma is dat dat veroorzaakt, zou ik smart monitor lite verdenken. Ik weet wel dat er meerderen zijn met hetzelfde probleem.

En teletekst?

Verwijderd in "HTC Desire - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:01
Leuke tool gevonden om de Nexus One Gallery 3D op de Disire te installeren.

http://androidalot.com/category/handsets/htc-desire/

@Denna89
NOS Applicatie kun je hier vinden. Heb ik hem even geplaatst voor je.
http://www.megaupload.com/?d=TEC9JN86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik heb mijn reguliere popmail ingesteld op m'n Desire. Wat ik graag wil is dat ik e-mails op zowel m'n Desire én m'n pc kan binnenhalen en lezen, maar lezen op de een zou dan niet moeten voorkomen dat de mail niet op de ander meer binnenkomt. Bovendien wil ik graag dat wanneer ik op één van beide een mail verwijder, de mail op de ander niet meer binnenkomt.

Reden hiervoor is dit: Ik weet namelijk dat als ik via reguliere webmail van de provider een mailbericht lees/als gelezen markeer, ik deze niet meer binnenkrijg op m'n pc. Is dat met de Desire te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Ik heb Sygic mobile maps op mijn sd card geinstalleerd, maar waar ik bij Symbian daarna via een menu het programma kon installeren, zie ik op mijn Android Phone deze optie niet.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:28

De foutmelding :

- AppBrain Market Sync
- Barcode Scanner
- eBuddy
- Nu.nl
- Shazam
- Smart Monitor Lite
- TvGiDS.tv

Ik heb hetzelfde probleem gehad, bij lag het aan 'locale' of 'uitzending gemist' heb ze beiden via een uninstaller app verwijderd en toen was alles weer bij het oude.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 19-09 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:20:
Vraagje: ik heb mijn reguliere popmail ingesteld op m'n Desire. Wat ik graag wil is dat ik e-mails op zowel m'n Desire én m'n pc kan binnenhalen en lezen, maar lezen op de een zou dan niet moeten voorkomen dat de mail niet op de ander meer binnenkomt. Bovendien wil ik graag dat wanneer ik op één van beide een mail verwijder, de mail op de ander niet meer binnenkomt.

Reden hiervoor is dit: Ik weet namelijk dat als ik via reguliere webmail van de provider een mailbericht lees/als gelezen markeer, ik deze niet meer binnenkrijg op m'n pc. Is dat met de Desire te voorkomen?
Moet je het via IMAP doen ipv via POP, weet niet waar je bij zit, IMAP word niet altijd ondersteund vanuit providers.

Verschil tussen IMAP en POP is makkelijk gezegd dat POP het alleen doorstuurd en verder daarna niets meer doet, IMAP synchroniseert continu op de daartoe door jou ingestelde tijd, hierdoor blijven alle mappen overal dezelfde inhoud behouden.
Galactus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:40:
Weet iemand toevallig hoe ik mijn Album art te zien krijg bij het afspelen van muziek? Ik heb al verschillende
dingen geprobeerd die ik op google ben tegen gekomen, maar dit alles heeft niet mogen baten.
Ik sync m'n foon met DoubleTwist, echter neemt deze de plaatjes niet mee. Ik heb ergens ook een review
gezien waarin dit ook naar voren kwam, maar men is hier niet verder op in gegaan.
Vanaf mijn Macbook/Macbook Pro syncd hij gewoon de album art mee via doubletwist.

[ Voor 35% gewijzigd door lubbertkramer op 14-04-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Bij Uitzending gemist kan ik enkel de zeer lage resolutie filmpjes draaien de normale wordt als 'niet gevonden' weergegeven. Op 'De wereld draait door'-website kan ik juist enkel voor de hoge resolutie-filmpjes kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:20:

Bij de instelling op je desire staat de optie om de berichten te laten staan op de server. Zo kun je ook op je PC dezelfde berichten nog binnen halen. Op de PC kun je dat ook instellen (dat hij de berichten op de server laat staan, maar uiteindelijk raakt je server dan vol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 15:36
MikeOO schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:10:
@Denna89
NOS Applicatie kun je hier vinden. Heb ik hem even geplaatst voor je.
http://www.megaupload.com/?d=TEC9JN86
Hier was ik ook naar op zoek.. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muksie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 18:14
Ik heb m'n Desire ook sinds gisteren en het valt me op dat ik thuis (platteland) regelmatig helemaal geen signaal heb (beperkte dienst / geen dienst), iets waar ik met m'n vorige telefoon (zelfde provider, T-Mobile) geen last van had. De ontvangst lijkt dus niet zo goed te zijn.

Weet iemand misschien een app welke de signaalsterkte in de gaten houd en bijv. een logboek of grafiek bijhoud van wanneer er geen signaal was? Zodat ik wat beter kan zien hoe erg het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb hem (eindelijk) ook binnen, maar heb nu misschien een stomme vraag: Hoe kan je bij de weer widget de andere locaties verwijderen?

gevonden

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 14-04-2010 19:16 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bekend dat de Desire geen goed ontvangst heeft. Ik heb 2x KPN Abbo 1 Desire en andere Nokia.
De 2 jaar oude nokia heeft altijd 1 streep meer ontvangst terwijl ze naast elkaar staan.

Verder kom ik met mijn accu max 14 uur . Wat kan Desire veel accu vreten zeg.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 19:21 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.