HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:40:
[...]

Of ff je accu eruit wippen. Is misschien niet helemaal volgens het boekje, maar misschien wel het proberen waard. (ik vermoed zelf een kapotte knop, maar dat terzijde)
M'n vorige HTC had daar ook wel eens last van. Accu er uithalen en er weer instoppen en dan ging het weer. Geen idee waarom. Misschien dat dat nu ook werkt?

/me moet nog steeds foto's plaatsen van z'n scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:45:
[...]

Het heeft niks met een bug te maken. Camera werkt perfect. De software die niet in de market staat kan je gewoon online downloaden en installeren. Het werkt perfect. Ook de barcode scanner werkt perfect op de Legend en Desire. Het staat niet op de market omdat google (market) bepaalde codes moet verwerken in hun systeem voor de Legend en de Desire. HTC heeft deze netjes op tijd aangeleverd bij Google en nu is het afwachten totdat Google de moeite neemt om deze te activeren.
Misschien pesterij van Google, omdat de Desire een Nexus one killer is in Europa (tegen de tijd dat de nexus one hier officieel leverbaar is hebben de meesten al een Desire OF een nog beter model)?

Ik weet niet of de vraag hier aleens is langsgekomen, maar is het niet leuk om een algemeen android screenshot topic te openen (net als de desktop topics die naar de huiskamer verhuisd zijn?). Kunnen we mooi widgets en tweaks van elkaar overnemen. :)

Kan je trouwens het aantal homescreens verminderen? Krijg al die screens niet gevuld joh, komende van een winmo toestel ben ik gewend een hoop op 1 scherm te knallen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:46:
[...]

• ik heb er 8 GB aan oude trance op gemikt (de SD kaart)
• Cubed Player geinstalleerd
• player kan bedient worden via de bijgeleverde koptelefoon (play/pause, next, back): hardstikke handig
• gebruik je een eigen koptelefoon, gaat het scherm op een gegeven moment op standby. Een volgend nummer selecteren vereist dan dus aanzetten scherm, unlocken en dan verder tikken (drie handelingen)
• volume kan je bedienen met 2 knoppen aan de zijkant van de Desire, ook als deze in standby is gegaan (scherm gaat daarbij niet weer aan)
• geluidskwaliteit is afdoende als ik met mijn Sennheiser luister, maar het volume kan niet zo heel hard. Voor sommigen is dat een issue
• standaard koptelefoon is afdoende, maar mist wat bas; een liefhebber plugt zeker zijn eigen setje in
• standaard geen equalizer beschikbaar.....

Met opzoeken van nummers/artiesten heb ik mij nog niet bezig gehouden. Menu's is altijd een sterk punt van Apple geweest. Het zal wel van mijn player afhangen of dat met de Desire ook kan.
Bedankt voor het uitgebreide antwoordt! Heb er zeker wat aan.
Heb zelf toenet ook even de Desire bij Media Markt kunnen testen. Werkt opzich allemaal super. Ik vond alleen - zoals ik al eerder hier gelezen heb - het materiaal erg cheapo aanvoelen. Niet dat het erg veel uitmaakt zolang het goed blijft zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
[...]

Het heeft niks met een bug te maken. Camera werkt perfect. De software die niet in de market staat kan je gewoon online downloaden en installeren. Het werkt perfect. Ook de barcode scanner werkt perfect op de Legend en Desire. Het staat niet op de market omdat google (market) bepaalde codes moet verwerken in hun systeem voor de Legend en de Desire. HTC heeft deze netjes op tijd aangeleverd bij Google en nu is het afwachten totdat Google de moeite neemt om deze te activeren.
barcodescanner stond bij mij gewoon in de market hoor op mijn desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een barcode scanner zit overigens ook ingebouwd in Google Goggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
En ook in shopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik trouwens zelf de volgende programma's :P Kan je ook gewoon op de market vinden.

astro file manager (de naam zegt het al)

tube downloader (kan je youtube, dailymotion en google video video's rippen als video of omzetten naar mp3 en opslaan op je sd card)

shazam (programma die muziek herkend en aangeeft wie de zanger is en met een druk op de knop kan je de zanger gaan zoeken op youtube)

metal detector (tover je mobiel in een metaal detector :) werkt echt :P

Labyrinth lite (leuke spel )

Screen crack (hou mensen voor de gek dat ze jou telefoon kapot hebben gemaakt)

bubble (tover je mobiel in een waterpas)

Verwijzing naar warez verwijderd.

Willen jullie dat ik nog meer leuke programma;s ga posten die niet in de markt staan. Laat het weten.

Labyrinth lite

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 12-04-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
*weg* dit voegt niets toe.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 12-04-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel barcode die gebaseerd is op de open source ZXing barcodebiliotheek.

http://code.google.com/p/zxing

Hier staat de APK file: http://zxing.googlecode.com/files/BarcodeScanner3.22.apk

Heb je nodig om bijvoorbeeld Pricewatch van Tweakers te kunnen draaien :P

Maar je kunt hem ook los gebruiken en de producten via google op te zoeken etc.. etc..

Heb net een pak melk en onze nieuwe laptop gescand ermee. Werkt goed.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik gebruik ixMat voor barcode scanning. Lijkt heel erg op barcode scanner. Zou ook niet weten wat het verschil is tussen die twee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TheNose- schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:10:
Ik gebruik ixMat voor barcode scanning. Lijkt heel erg op barcode scanner. Zou ook niet weten wat het verschil is tussen die twee. :P
Weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:46
[...]
Ook de barcode scanner werkt perfect op de Legend en Desire. Het staat niet op de market omdat google (market) bepaalde codes moet verwerken in hun systeem voor de Legend en de Desire. HTC heeft deze netjes op tijd aangeleverd bij Google en nu is het afwachten totdat Google de moeite neemt om deze te activeren.
Vreemd, bij mij staat de Barcode Scanner (die van ZXing Team) gewoon in de Market op mijn Desire. Ik heb een Vodafone Office abonnement op een business SIM met een Mobiel Internet pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na heel veel zoeken en proberen met verschillende programma's m'n smsjes overgezet van m'n WinMo Diamond naar m'n Desire via Sprite Mobile, en dan de Migrate toepassing. Werkt perfect!
Sprite
Smsjes laat ik nu ook automatisch opslaan in m'n Gmail account met SmsBackup app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:32:
Ik heb na heel veel zoeken en proberen met verschillende programma's m'n smsjes overgezet van m'n WinMo Diamond naar m'n Desire via Sprite Mobile, en dan de Migrate toepassing. Werkt perfect!
Sprite
Smsjes laat ik nu ook automatisch opslaan in m'n Gmail account met SmsBackup app.
Balen dat m'n N95 8GB echt helemaal dood is en ik alleen nog m'n telefoonnummers heb dankzij Ovi. Anders was dit een topoplossing geweest!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Xperia X10 verkocht, en morgen krijg ik mijn Desire binnen... ik kan niet wachten! :)
Ik lees veel goede dingen over de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
pipo1000 schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:19:
[...]

Vreemd, bij mij staat de Barcode Scanner (die van ZXing Team) gewoon in de Market op mijn Desire. Ik heb een Vodafone Office abonnement op een business SIM met een Mobiel Internet pakket.
Bij mij ook, ook met Vodafone abo (prive). Betaalde apps staan er ook gewoon in..

* Stukfruit heeft zijn Desire nu overigens al bijna 40 uur achter elkaar aanstaan zonder opladen..

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Waar zit de lichtsensor eigenlijk op dit ding? Kan in de handleiding geen precieze plek vinden namelijk en ik begin echt het gevoel te krijgen dat hij absoluut niet reageert op het bijstellen van de helderheid, in iedergeval als ik bij mijn iPhone m'n vinger op de sensor legde zag je meteen een verandering in het scherm, met mijn Desire gebeurt er echt helemaal niets ook al leg ik een pak papier op de gehele voorkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiotjE schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:58:
Waar zit de lichtsensor eigenlijk op dit ding? Kan in de handleiding geen precieze plek vinden namelijk en ik begin echt het gevoel te krijgen dat hij absoluut niet reageert op het bijstellen van de helderheid, in iedergeval als ik bij mijn iPhone m'n vinger op de sensor legde zag je meteen een verandering in het scherm, met mijn Desire gebeurt er echt helemaal niets ook al leg ik een pak papier op de gehele voorkant...
ik vermoed dat de sensor links van het HTC logo zit.

Wanneer ik de telefoon dicht bij een lamp houd, vesterkt het scherm, als ik mijn vinger links van het HTC logo leg, wordt het minder sterk.

Als je goed kijkt zie je 2 sensoren zitten: ik vermoed een lichtsensor en een afstandsensor (voor tijdens het bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

codex

Geen OpenAI agent :)

[...]

Dit klopt niet, ik kan de barcode scanner met mijn Desire gewoon downloaden en installeren. Hij functioneert ook zoals het hoort. Misschien te maken met de build?

Mijn provider is overigens nog Hi, ik heb wel Vodafone bij deze telefoon maar het abonnement is nog niet in gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 12-04-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:09:
[...]

ik vermoed dat de sensor links van het HTC logo zit.

Wanneer ik de telefoon dicht bij een lamp houd, vesterkt het scherm, als ik mijn vinger links van het HTC logo leg, wordt het minder sterk.

Als je goed kijkt zie je 2 sensoren zitten: ik vermoed een lichtsensor en een afstandsensor (voor tijdens het bellen)
Je hebt gelijk, ik zie ze nu ook zitten, maar bij mij reageert mijn telefoon helemaal niet als ik licht aan/uit doe of mijn vinger er op leg terwijl ik het toch echt in de instelling heb ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Stukfruit schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:55:
[...]

Bij mij ook, ook met Vodafone abo (prive). Betaalde apps staan er ook gewoon in..

* Stukfruit heeft zijn Desire nu overigens al bijna 40 uur achter elkaar aanstaan zonder opladen..
Ik kan ook Barcode scanner en meeste betaalde apps vinden met vodafone prive. Allee nog niet de Copyright protected apps zoals flight director (niet de lite, maar de betaalde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:51

codex

Geen OpenAI agent :)

Even gekeken om welke barcode scanner het gaat, die van ZXing Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiotjE schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:14:
[...]

Je hebt gelijk, ik zie ze nu ook zitten, maar bij mij reageert mijn telefoon helemaal niet als ik licht aan/uit doe of mijn vinger er op leg terwijl ik het toch echt in de instelling heb ingesteld...
Probeer jou telefoon opnieuw in de slaapstand te krijgen en daarna opwekken en dan kijken of het dan wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:20:
Even gekeken om welke barcode scanner het gaat, die van ZXing Team.
Welke versie ervan kan je in de market vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:49
Ik heb sinds 2 dagen mijn desire, maar nadat een mede android gebruiker een wijziging in de instellingen aanrade kan ik geen foto's meer maken omdat ik onvoldoende bastands rechten heb, weet iemand waar dit door komt? En hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:11:
[...]

Dit klopt niet, ik kan de barcode scanner met mijn Desire gewoon downloaden en installeren. Hij functioneert ook zoals het hoort. Misschien te maken met de build?

Mijn provider is overigens nog Hi, ik heb wel Vodafone bij deze telefoon maar het abonnement is nog niet in gegaan.
Zowel de desire als de legend hebben problemen met het vinden van sommige apps in de market. Echter eht betreffen twee (grotendeels) losstaande problemen. De legend zou, als ik de verhalen mag geloven, aangemeld zijn in de database van de market als een toestel zonder camera. Daardoor zie je op de legend geen apps die een camera nodig hebben (zoals goggles, barcode scanner, layar etc).
De desire schijnt nog niet goedgekeurd te zijn waardoor je copy protected apps niet op de market ziet. Het probleem met de camera hebben wij dan weer niet, weet niet of de legend wel copy protected apps ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiotjE schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:58:
Je kunt uit de market de proximity sensor downloaden, die werkt. :)

Althans op mijn Hero. Moet op de Desire nog 4 maanden wachten tot mijn abonnement verlopen is. Zucht. Hoop wel dat ze tegen die tijd de rode, roze en blauwe wazen hebben opgelost. En ik krijg 'm lekker goedkoper dan jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
erriccartman schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:14:
[...]

Ik kan ook Barcode scanner en meeste betaalde apps vinden met vodafone prive. Allee nog niet de Copyright protected apps zoals flight director (niet de lite, maar de betaalde).
Ah kijk, die kan ik idd ook niet vinden in de Market. Nouja, dan is dat in ieder geval duidelijk nu :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:36:
[...]

Ah kijk, die kan ik idd ook niet vinden in de Market. Nouja, dan is dat in ieder geval duidelijk nu :)
Op de Legend kan je wel copy protected apps zien. En dus ook flight director zowel lite als betaald.

Net nog gekocht. Hij is echt mooi. Jammer voor de Desire bezitters :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
nog steeds apart dat de htc desire niet meer op www.htc.com staat? tenminste ik kan hem er niet tussen vinden?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:40:
nog steeds apart dat de htc desire niet meer op www.htc.com staat? tenminste ik kan hem er niet tussen vinden?
Dan doe je iets verkeerd. Ik zie hem wel.

http://www.htc.com/nl/product/desire/specification.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de tekst op het scherm van de Desire mooi scherp? Ik lees wat over 'korrelige randen' en als ik foto 58 van het hier geplaatste review zo eens bekijk schrik ik wel een beetje. Kan ook zijn dat mijn scherm de foto niet zo best weergeeft natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:35
http://www.htc.com/nl/product/desire/overview.html

Een paar weken geleden stond hij er wel tussen, maar nu inderdaad niet meer. Echter als je de instellingen wijzigt naar een ander land, bijvoorbeeld United Kingdom, dan staat de Desire er wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:42:
Is de tekst op het scherm van de Desire mooi scherp? Ik lees wat over 'korrelige randen' en als ik foto 58 van het hier geplaatste review zo eens bekijk schrik ik wel een beetje. Kan ook zijn dat mijn scherm de foto niet zo best weergeeft natuurlijk..
Eigenlijk nooit iets van gemerkt, en heb er zelfs op gelet. Alleen als je 1 oog dicht houdt, en met het andere tegen het scherm aan gaat zitten, dat het ook pijn doet van het licht dan zie ik een beetje van dat korrelige. Maar met normaal gebruik eigenlijk 0,0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:04
Als het goed is komt woensdag m'n Desire binnen. Ik zat ff te kijken naar een 16GB Sandisk kaartje, en Sandisk heeft 2 "smaken".

Ik zat te kijken naar deze
maar op de Sandisk site zie ik dat ze ook een versie hebben 'die Mobile Ultra heet klik

Ik zie dat de Mobile ultra een Class 6 versie is en max 8GB, maar is dat het hele verschil? Heeft iemand een van deze kaartjes?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:14

TTZ

lubbertkramer schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:38:
Heb sinds vorige week de Desire in mijn bezit maar heb nog steeds MMS niet werkende gekregen, ik heb onderstaande instellingen overgenomen, omdat er nog geen direct instellingen zijn voor de Desire, iemand die het al wel werkende heeft?

[...]

Ik heb 2 opties in de HTC Desire welke niet vernoemd staan in bovenstaand:

* Verificatietype staat automatisch op PAP
* MMS-Protocol staat op WAP 2.0
Weet niet of het inmiddels gelukt is maar ik heb werkende instellingen gevonden voor MMS op de Desire:

* Name: Vodafone Mms
* APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Proxy: leeg laten
* Port: leeg laten
* Username: vodafone
* Password: vodafone
* Server: leeg laten
* MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* MMS proxy: 192.168.251.150
* MMS port: 9201

* MMS-protocol: WAP 2.0
* MCC: 204
* MNC: 04
* Verificatietype: CHAP
* APN type: mms

Werkt prima nu!

Laat maar het leek erop omdat hij wel verbinding maakte met de server maar kreeg net toch weer een melding dat het verzenden mislukt is... nog even verder proberen...

[ Voor 8% gewijzigd door TTZ op 12-04-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:58

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

janvanduschoten schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:57:
Als het goed is komt woensdag m'n Desire binnen. Ik zat ff te kijken naar een 16GB Sandisk kaartje, en Sandisk heeft 2 "smaken".

Ik zat te kijken naar deze
maar op de Sandisk site zie ik dat ze ook een versie hebben 'die Mobile Ultra heet klik

Ik zie dat de Mobile ultra een Class 6 versie is en max 8GB, maar is dat het hele verschil? Heeft iemand een van deze kaartjes?
Class 6 is sneller dan class 2. Of je dat merkt on de Desire weet ik niet, maar ik heb een class 6 kaartje besteld van Transcend, wel 16GB. Is volgens mij de enige van 16GB in class 6 lijkt het wel.
Het enige waar je last van hebt is een roze tint bij sommige grijstinten. De rest van wat je op internet leest is zo marginaal dat je er geen last van hebt. Ik ben een best kritische kijker en ik zie die korrelige randjes echt niet. Ze zouden er wel moeten zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door zonoskar op 12-04-2010 16:21 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Laatst online: 19:25
.. en ik zeg; nee.
Het is mooi, dat zeker, maar niet zo scherp als ik gewend ben van het scherm van de Nokia E90.
Niet dat ik er hinder van ondervind, het is prima te lezen. Daarnaast ben ik ook best wel een zeur met heel goede ogen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 15:13
waslijn schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:23:
Vraag over het uploaden van foto's naar Picasa. Sommige foto's komen niet goed aan bij een upload, deel van de foto is gewoon grijs. De foto ziet er op de telefoon wel goed uit. Meer mensen hier last van?

Trouwens voor het geld is het echt een goede telefoon, heb er nu een paar dagen mee gespeeld en het is echt een verademing als je van een Touch Diamond met Windows Mobile komt.
Heb hier ook last van, alleen is bij mij het vlak bruinig! Heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:53:
Ik heb mijn Xperia X10 verkocht, en morgen krijg ik mijn Desire binnen... ik kan niet wachten! :)
Ik lees veel goede dingen over de Desire.
Mag ik weten waarom je hebt besloten om voor een Desire te gaan? Ik kan op dit moment kiezen en zit nog erg te twijfelen tussen de twee, met op dit moment een voorkeur voor de x10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Laatst online: 27-05 11:10
BiotjE schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:14:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik zat net even buiten op het balkon en moest handmatig maar het scherm op zn felst zetten want ik zag er geen snars van. De sensor stond duidelijk vol in het licht van de zon maar zette het scherm niet feller ... Het lijkt erop alsof de sensor niet optimaal functioneert of dat de software niet lekker meewerkt.

Zit ondertussen even te zoeken naar alternatieve sensor app's

Update :

Heb een paar light sensors geprobeerd maar geen van allen lijken het te doen op de Desire.
Het valt mij trouwens op dat veel app's de desire nog niet ondersteunen.

Dit gezegd hebbende laat ik gelijk een vraagje achter.
Heeft iemand al een app kunnen vinden die de LED weet in te schakelen als een zaklamp?
Ik houd mij erg aanbevolen.

[ Voor 19% gewijzigd door King_Pin op 12-04-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:25:
[...]

Mag ik weten waarom je hebt besloten om voor een Desire te gaan? Ik kan op dit moment kiezen en zit nog erg te twijfelen tussen de twee, met op dit moment een voorkeur voor de x10.
Ik denk dat hij de X1 bedoelt. Vermoed ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Desire nu bijna een week (via GSMweb) en heb wat eerste gedachten:

Goed:
- scherm (er zullen zeker kleurafwijkingen zijn, maar ik zie niets storends, echt mooi beeld)
- snelheid (zowel het scrollen en multi-touchen als het opstarten van apps enzo gaat heel vlug)
- veelzijdigheid (er zijn voor allerlei dingen apps en je kunt ook heel veel instellen)

Minder
- batterij (is echt vlug leeg, als ik wifi aan heb staan en er een beetje mee bezig ben is ie aan het eind van de middag bijna leeg, als je een beetje nadenkt en wifi uitzet op de juiste momenten haal je de avond wel)
- overzichtelijkheid (ben er nu dus bijna een week mee aan het klooien en alles werkt zeker niet zo vanzelfsprekend als bij een iPhone. Ik had hiervoor een iTouch en een Nokia N95, wat zo'n beetje uitersten in gebruiksgemak zijn en deze zit er wat tussenin)

Het is dus wel een toestel waar je een beetje aan moet wennen, maar wat dan wel heel fijn werkt. Een app die ik alvast iedereen kan aanraden is Handcent SMS die vervangt de standaard sms software en is echt superhandig en customizable. Wel even de notificaties van de gewone sms applicatie uitzetten anders zijn die dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroo schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:24:
Ik heb sinds 2 dagen mijn desire, maar nadat een mede android gebruiker een wijziging in de instellingen aanrade kan ik geen foto's meer maken omdat ik onvoldoende bastands rechten heb, weet iemand waar dit door komt? En hoe ik dit kan verhelpen?
Weet je wat hij heeft veranderd? Misschien kan hij het terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTZ schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:14:
[...]

Weet niet of het inmiddels gelukt is maar ik heb werkende instellingen gevonden voor MMS op de Desire:

* Name: Vodafone Mms
* APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Proxy: leeg laten
* Port: leeg laten
* Username: vodafone
* Password: vodafone
* Server: leeg laten
* MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* MMS proxy: 192.168.251.150
* MMS port: 9201

* MMS-protocol: WAP 2.0
* MCC: 204
* MNC: 04
* Verificatietype: CHAP
* APN type: mms

Werkt prima nu!

Laat maar het leek erop omdat hij wel verbinding maakte met de server maar kreeg net toch weer een melding dat het verzenden mislukt is... nog even verder proberen...
Heb je ergens aanstaan dat je internet connectie ALTIJD aan moet staan? Bij mijn vorige WiMo toestel was dat namelijk het probleem met MMS.

Instelling: Internet altijd aan:

Internet aan.
Toestel wil MMS versturen
Verbreekt internet
Start MMS connectie
Hey, internet is niet meer aan.
Verbreek MMS
Start internet

MMS Send failed...

Nadat ik had uitgezet dat internet altijd aan moest staan kon de MMS wel verzonden worden doordat de MMS verbinding lang genoeg open bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:42
Weet iemand hoe je beveiligde websites kunt bezoeken op de Desire? https dus. Kan zo snel nergens een antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:43
Bij het instellen van mijn eigen mail adres krijg ik 'm niet ingesteld voor de uitgaande server.

Melding: De uitgaande server ontersteunt geen authenticatie.
Controleer de instellingen van de uitgaande server.

Weet iemand toevallig hoe ik die beveiligde authenticatie uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Buffalo schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:13:
Weet iemand hoe je beveiligde websites kunt bezoeken op de Desire? https dus. Kan zo snel nergens een antwoord vinden.
Werkt out-of-the-box als het goed is.
Lezende in vorige anwoorden binnen dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Ik heb ff een vraagje. Heb gezocht naar mac software van htc, maar dit is er niet.

Heeft 1 van jullie tethering i.c.m een Macbook Pro uitgeprobeerd en/of heeft hier een oplossing voor aangezien mac software ontbreekt? :? of kan dit voor mij testen? En hoe is de sync tussen iCal en de Desire?

Ben van plan de Desire te nemen, zodra deze uit is bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09
Lol, ik heb motonav op de Desire geprobeerd en dat werkt gewoon. Wel valt er onderaan het scherm een rand weg, maar navigatie werkt gewoon. En ook de knoppen die onderaan staat kan je nog wel indrukken omdat daar net een rand van zichtbaar is. Grappig maar niet heel functioneel. Nu dus op zoek naar een vervanger.
CoPilot (via de grijze weg kreeg ik hem niet geïnstalleerd), nu dus kijken of Sygic10 wel goed wil werken op de Desire.
Andere tips zijn ook werlkom die specifiek voor de Desire goed werken (ken het topic Android: turn by turn navigatie :) )

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Weet iemand hoe het scherm zich met de legend verhoud? Want ik heb vanmiddag wel de legend kunnen bekijken, maar niet de desire. En ik heb even gekeken naar de waas en rare pixels, maar niks kunden vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vond het scherm van de Desire beter dan die van de Legend. Ik heb bij de Mediamarkt in Rotterdam een half uur met de Desire gespeeld en moet zeggen dat het voelde als een stap terug naar de Legend. En dat is niet vanwege de snelheid, die is redelijk gelijk, meer vanwege de scherpte en het contrast van de icoontjes wat ik bij de Desire toch een stuk prettiger vond. Dat kan ook komen omdat ik zelf een Touch Diamond heb met een flink hogere resolutie dan de Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:18:
[...]

Sorry maar welke zoekwoorden gebruik jij? :+
Als ik zoek op 'beveiligde websites' kan er niks gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
King_Pin schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik zat net even buiten op het balkon en moest handmatig maar het scherm op zn felst zetten want ik zag er geen snars van. De sensor stond duidelijk vol in het licht van de zon maar zette het scherm niet feller ... Het lijkt erop alsof de sensor niet optimaal functioneert of dat de software niet lekker meewerkt.

Zit ondertussen even te zoeken naar alternatieve sensor app's

Update :

Heb een paar light sensors geprobeerd maar geen van allen lijken het te doen op de Desire.
Het valt mij trouwens op dat veel app's de desire nog niet ondersteunen.

Dit gezegd hebbende laat ik gelijk een vraagje achter.
Heeft iemand al een app kunnen vinden die de LED weet in te schakelen als een zaklamp?
Ik houd mij erg aanbevolen.
Zijn er misschien nog andere mensen die hetzelfde probleem hebben als King_Pin en ik? Als dat namelijk niet zo is ga ik morgen even terug naar de winkel om te kijken of het aan mijn Desire ligt of dat het gewoon een algemeen probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Buffalo schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:25:
[...]

Sorry maar welke zoekwoorden gebruik jij? :+
Als ik zoek op 'beveiligde websites' kan er niks gevonden worden.
https

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:14

TTZ

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:06:
[...]

Heb je ergens aanstaan dat je internet connectie ALTIJD aan moet staan? Bij mijn vorige WiMo toestel was dat namelijk het probleem met MMS.

Internet aan.
Verbreekt internet
Start MMS connectie
Verbreek MMS
Start internet

MMS Send failed...

Nadat ik had uitgezet dat internet altijd aan moest staan kon de MMS wel verzonden worden doordat de MMS verbinding lang genoeg open bleef.
Nee werkt allemaal niet helaas... heb al met Vodafone gebeld en kreeg uiteindelijk een "techneut" aan de lijn, die vertelde me dat er problemen bekend waren met MMS en android toestellen en ze eraan werken, voor zowel de Legend als de Desire werkt het erg slecht op het moment. Wat in sommige gevallen werkt is het poortnummer veranderen naar 9201 of 8799 en het verificatietype op CHAP zetten. Waarom het bij sommige simkaarten wel werkt en andere niet is een raadsel.
Even rustig wachten totdat ze met een update komen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z0bin schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:17:
Bij het instellen van mijn eigen mail adres krijg ik 'm niet ingesteld voor de uitgaande server.

Melding: De uitgaande server ontersteunt geen authenticatie.
Controleer de instellingen van de uitgaande server.

Weet iemand toevallig hoe ik die beveiligde authenticatie uit kan zetten?
Welke provider heb je? Vodafone toevallig?

Dan bedoel ik natuurlijk je Telecom-provider en niet je I-net provider

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ja, heb het gevonden. Dus we moeten er maar mee leven dat sommige https websites niet werken, en wachten op de volgende Android versie :?
Vind dit toch redelijk raar. Lijkt me toch niet zo'n grote moeite om dit te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Laatst online: 09-09 16:17
Heb vandaag mijn sena hoesje binnen gekregen. Al vond ik de verpakking wel erg overbodig

http://m.flickr.com/#/pho...okter/4515084374/sizes/m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om met android de apps in verschillende folders te installeren. Want als ik het zo'n beetje bekijk heb ik bijna 100 apps die ik wel om me telefoon zou willen. Zou handig zijn als alle games in een apart foldertje kunnen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buffalo schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:43:
[...]

Ja, heb het gevonden. Dus we moeten er maar mee leven dat sommige https websites niet werken, en wachten op de volgende Android versie :?
Vind dit toch redelijk raar. Lijkt me toch niet zo'n grote moeite om dit te fixen.
Zal dat aan Android liggen? Of de sites? Zelfs op ING kan ik gewoon inloggen. Maar nisschien dat dat wat meer zegt over de site van ING.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:48:
Is het trouwens mogelijk om met android de apps in verschillende folders te installeren. Want als ik het zo'n beetje bekijk heb ik bijna 100 apps die ik wel om me telefoon zou willen. Zou handig zijn als alle games in een apart foldertje kunnen bijv.
Je kan wel mappen aanmaken en daar koppelingen in maken en die dan mappen op je homescreen zetten

Druk op de + onder in je scherm. Ga naar map, nieuwe map, open die map en druk weer op +, dan kan je programma's toevoegen. De naam van de map kan je veranderen door de map te openen en bovenaan in het witte/rose gedeelte even ingedrukt te houden

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Laatst online: 21:34
Ik zit te kijken bij m'n WiFi instellingen en kom daar wi-fi-slaapbeleid tegen.
3 instellingen:
Nooit
Nooit wanneer verbonden
15 minuten

Iemand enig idee welke instelling tot welk resultaat leidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NRG-81 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:53:
Ik zit te kijken bij m'n WiFi instellingen en kom daar wi-fi-slaapbeleid tegen.
3 instellingen:
Nooit
Nooit wanneer verbonden
15 minuten

Iemand enig idee welke instelling tot welk resultaat leidt?
Probeer 't eens en laat ons weten wat de resultaten waren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
Heeft er al iemand ervaring met tetheren?
Ik heb dit nu een paar keer getest en moet eigelijk zeggen dat het precies nog niet goed op punt staat.

De verbinding begint erg laag, 30KB/s en stijgt dan erg langzaam naar 150KB/s. Die laatste snelheid is erg goed. Maar eer je daar bent... Op de telefoon heb je vanaf de start direct 150KB/s.

Het laden van websites is dus ook bijna ondoenbaar omdat het in't begin zo traag gaat.
Soms valt de verbinding ook gewoon in het geheel weg...

Wat ook wel vreemd is, is dat je internet delen moet aanklikken bij het USB aansluiten, dan doet windows 7 (heb het nog niet op andere OS'en getest) er 60 seconden over om het 'onbekende' netwerk te identificeren en dan pas kan je surfen.
Op mijn 5800 moest je inbellen via USB en had je op 5 seconden verbinding die up-and-running was.

Is dit zo omdat het nog in de prille fase is van deze telefoon? Of is tetheren altijd zo moeizaam en traag ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:12
Mart81 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:46:
Heb vandaag mijn sena hoesje binnen gekregen. Al vond ik de verpakking wel erg overbodig

http://m.flickr.com/#/pho...okter/4515084374/sizes/m/
Je link lijkt niet helemaal te werken --> http://www.flickr.com/photos/martin_dokter/4515084374/
Past het goed?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Laatst online: 09-09 16:17
Het hoesje zit erg strak. Het ligt nu wat op te rekken.

sorry als de link niet werkt bij je. flickr is nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan0r schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:18:
[...]

dat heb ik ook gehad op men xperia x10, maar na een paar keer proberen deed ie et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:40:
[...]

Welke provider heb je? Vodafone toevallig?

Dan bedoel ik natuurlijk je Telecom-provider en niet je I-net provider
M'n provider is inderdaad Vodafone ja. maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Binnetie schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:06:
Ik heb zojuist de Desire besteld met een T-Mobile Relax 15 abonnement, waarbij het toestel gratis is bij Belcompany!

Nu vraag ik me af via hoeveel kanalen de leveranciers hun Desires binnenkrijgen. Meende ergens gelezen te hebben dat toestellen via PDAshop soms de roze waas hadden. Of is dit aannemen niet meer juist?
Ben benieuwd naar het toestel. Heb hem zelf nog niet in de handen gehad, maar met wat ik er allemaal overgelezen heb moet het een toptoestel zijn.
Toestel gratis bij relax 15?
8)7

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:35
Ja, dat was, waarschijnlijk, een fout (of een onbedoelde actie) op de belcompany site.

Nog wat informatie m.b.t. gsmeasy.nl

Hallo,

Zowel de HTC Desire als de Nintendo Wii zijn op dit moment wel op voorraad,
maar beperkt door grote belangstelling voor zowel de HTC Desire als voor de
Wii actie. De HTC Desire wordt op dit moment op volgorde van aansluiten
uitgeleverd totdat hij op is.

Van de Wii verwachten wij woensdag een flinke nieuwe voorraad en de HTC
Desire zal ook snel weer binnenkomen.

Wij kunnen u dus helaas geen 24 uurs levering garanderen maar verwachten
dat de levering binnen 1 tot 5 werkdagen zal geschieden.

Met vriendelijke groet,

Gsmeasy

[ Voor 77% gewijzigd door G33st op 12-04-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

shameblaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:24:
[...]

Toestel gratis bij relax 15?
8)7
jup.
1 jarig abbo voor 13,75 per maand. Toestel gratis.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:50:
[...]

Je kan wel mappen aanmaken en daar koppelingen in maken en die dan mappen op je homescreen zetten

Druk op de + onder in je scherm. Ga naar map, nieuwe map, open die map en druk weer op +, dan kan je programma's toevoegen. De naam van de map kan je veranderen door de map te openen en bovenaan in het witte/rose gedeelte even ingedrukt te houden
Maar mapjes maken in de applicatie lijst is inderdaad niet mogelijk?
Die functie (die me ook redelijk basic lijkt) kan ik ook niet vinden, terwijl dat inderdaad voor al je games ofzo toch verschrikkelijk makkelijk kan zijn. De applicatie lijst wordt namelijk op deze manier wel erg lang en onoverzichtelijk, bijna iPhone praktijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
BiotjE schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:26:
[...]

Zijn er misschien nog andere mensen die hetzelfde probleem hebben als King_Pin en ik? Als dat namelijk niet zo is ga ik morgen even terug naar de winkel om te kijken of het aan mijn Desire ligt of dat het gewoon een algemeen probleem is...
Jep ik heb het ook. Net even getest met licht, daarna hand erover en hij dimde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
benchMarc schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:00:
[...]

Jep ik heb het ook. Net even getest met licht, daarna hand erover en hij dimde niet.
Hij dimt ook niet in de avond? Dus als je in bed met het ding aan de slag bent, kun je er makkelijk een krant bij lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z0bin schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:17:
[...]

M'n provider is inderdaad Vodafone ja. maakt dat uit?
Ja, want Vodafone vindt het niet prettig als je aan het relayen bent. De oplossing heb ik hier gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:44:
[...]

Maar mapjes maken in de applicatie lijst is inderdaad niet mogelijk?
Die functie (die me ook redelijk basic lijkt) kan ik ook niet vinden, terwijl dat inderdaad voor al je games ofzo toch verschrikkelijk makkelijk kan zijn. De applicatie lijst wordt namelijk op deze manier wel erg lang en onoverzichtelijk, bijna iPhone praktijken :+
Nope, in je normale overzicht kan je geen mapjes maken. Vandaar ook de optie die ik aangaf. Maak je gewoon op je homescreen wat mappen met daarin de apps die je graag gegroepeerd wilt hebben. Is net zo makkelijk.

Iphone zegt me niets...heb ik wat gemist?
DNA_Saint schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:33:
[...]

jup.
Ik las het.. ;) Mazzulaars..hoop wel dat ze niet gebruik gaan maken van het Otto-effect. Als de fout dusdanig is, dat de consument had kunnen weten dat het een fout is, hoef er niet geleverd te worden. Indien BC het wel doet, dan mogen ze wat mij betreft een warme douche krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:12:
[...]
Ja, want Vodafone vindt het niet prettig als je aan het relayen bent. De oplossing heb ik hier gepost
Hee, bedankt man. Tis gefixt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

DNA_Saint schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:33:
[...]

jup.
Haha was het maar zo'n feest .

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

shameblaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:20:
[...]

uuuh... het was gisteren ook een feest :p

Lees eens topic in shopping forum en bij telecomproviders.

Gisteren waren ALLE mobieltjes bij Belcompany gratis icm 1 jarig 13,50 abbo.
Dus ook toestellen van 700+ euro.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:20:
[...]

Voor vele mensen was het inderdaad zo'n feest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
benchMarc schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:00:
[...]

Dat moet ik vanavond even checken als het donkerder wordt, maar in het zonlicht versterkt hij in ieder geval niet automatisch zodat ik zelf de helderheid omhoog moet zetten om ook maar door te hebben dat het scherm uberhaupt aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
never mind, het was blijkbaar echt feest bij belcompany. Da's erg boffen dan...

[ Voor 89% gewijzigd door Odie op 12-04-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Odiebla schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:39:
[...]

Waar dan? Dat is onmogelijk en is nergens terug te vinden. Als je werkelijk een 1-jarig R15 met gratis toestel hebt losgepeuterd dan was het een fout, want nu is het niet terug te vinden. Als je zelf even narekent kan het ook nooit uit: je dokt 165 euro aan abonnementskosten over 1 jaar. En dan zou je een toestel van dik 450 euro gratis krijgen? Ik dacht het niet :)

Doe eens een kopietje van je bon hier posten? Ben heel benieuwd...
Stond gister op belcompany ja, inmiddels al veranderd maar de mensen die het hebben besteld word wel belooft dat alles goed is gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook inderdaad een fout van belcompany. Kijk maar in de abbo topic

Edit: Nevermind, posten gaat veel te snel hier 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 04-09 07:51
Heeft iemand nu al een oplossing gevonden om maar 1 group te synchroniseren met de Desire ipv alle rotzooi contacts van gmail. de optie die hier al eerder werd gegeven over people --> group --> menu --> sync dit werkt alleen op de Hero niet op de desire. help :P nu krijg ik ook alle rotzooi contactpersonen in mijn ford fiesta adresboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:22:
[...]

uuuh... het was gisteren ook een feest :p

Lees eens topic in shopping forum en bij telecomproviders.

Gisteren waren ALLE mobieltjes bij Belcompany gratis icm 1 jarig 13,50 abbo.
Dus ook toestellen van 700+ euro.
Wel aardig dat je dat niet ff gepost heb hiero :9 hier kijk ik elke dag op BC niet :P
dan had ik er wel 2 besteld :P das master een desire voor €165,-

AnyWay veel plezier ermee ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
smartie89 schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:19:
Ik heb ff een vraagje. Heb gezocht naar mac software van htc, maar dit is er niet.

Heeft 1 van jullie tethering i.c.m een Macbook Pro uitgeprobeerd en/of heeft hier een oplossing voor aangezien mac software ontbreekt? :? of kan dit voor mij testen? En hoe is de sync tussen iCal en de Desire?

Ben van plan de Desire te nemen, zodra deze uit is bij Hi.
Doubletwist kan syncen tussen mac en desire, gebruik dit zelf ook, heb verder geen ervaring met ical, werk met google apps, desnoods kun je altijd je ical laten syncen met google agenda en die syncen met je desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:06:
[...]

Internet aan.
Verbreekt internet
Start MMS connectie
Verbreek MMS
Start internet

MMS Send failed...

Ik heb zelf zowel met HTC als Vodafone al gebeld, beiden sturen van het kastje naar de muur maar kennen geen oplossing, hopen dat iemand snel een oplossing vind voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:07
Ik heb m nu sinds zaterdag, mijn ervaringen zijn heel positief.

Ik vind de batterij-duur nog wel schrikken. Ligt nu voor 4e keer aan oplader sinds aanschaf. Vandaag was het ergst, vanmiddag om 13:00 uur van lader gehaald, 19:00 begon hij te piepen dat het schluß was. Mijn snelle conclusie over mijn gebruikspatroon: 802.11 trekt heel veel.

Toch verwacht ik dat de batterij nog op gang moet komen. Het is vrij normaal dat Li-Ion de eerste 5 á 10 keer niet optimaal presteert volgens mij.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Weet iemand ook hoe je sms berichten kan importeren in Android 2.1 vanaf een Nokia? Ik loop tegen een probleem aan met de xml. Ik heb het reeds vanaf een .vmg bestand naar een .xml document weten te converteren, echter dit werkt alleen op de oude Android 1.6 en lager. Beetje jammer dat ik daar zo laat achter kwam.

code:
1
2
3
<message date="12-04-2010 11:24:50" sender="+12345" recipient="">
INHOUD VAN DE SMS
</message>

Blijkbaar moet dit naar een nieuw Android 2.1 formaat namelijk:

code:
1
<sms protocol="0" address="+12345" date="1271092316000" type="1" subject="null" body="INHOUD VAN DE SMS" toa="145" sc_toa="0" service_center="+316SERVICECENTER" read="1" status="-1" />

Probleem ligt vooral dat de datum in zo'n apart format zit. Ik weet niet hoe ik dit automatisch snel kan converteren. Heeft iemand een oplossing voor Android 2.1?

Vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Makkelijk schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:14:
Ik heb m nu sinds zaterdag, mijn ervaringen zijn heel positief.

Ik vind de batterij-duur nog wel schrikken. Ligt nu voor 4e keer aan oplader sinds aanschaf. Vandaag was het ergst, vanmiddag om 13:00 uur van lader gehaald, 19:00 begon hij te piepen dat het schluß was. Mijn snelle conclusie over mijn gebruikspatroon: 802.11 trekt heel veel.

Toch verwacht ik dat de batterij nog op gang moet komen. Het is vrij normaal dat Li-Ion de eerste 5 á 10 keer niet optimaal presteert volgens mij.
Wifi de hele dag aan trekt toch bijna elk toestel in 1 dag leeg??? Dat is toch niet voorbehouden aan de desire?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Laatst online: 02-10-2024
Esiq schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:19:
Weet iemand ook hoe je sms berichten kan importeren in Android 2.1 vanaf een Nokia? Ik loop tegen een probleem aan met de xml. Ik heb het reeds vanaf een .vmg bestand naar een .xml document weten te converteren, echter dit werkt alleen op de oude Android 1.6 en lager. Beetje jammer dat ik daar zo laat achter kwam.

code:
1
2
3
<message date="12-04-2010 11:24:50" sender="+12345" recipient="">
INHOUD VAN DE SMS
</message>

Blijkbaar moet dit naar een nieuw Android 2.1 formaat namelijk:

code:
1
<sms protocol="0" address="+12345" date="1271092316000" type="1" subject="null" body="INHOUD VAN DE SMS" toa="145" sc_toa="0" service_center="+316SERVICECENTER" read="1" status="-1" />

Probleem ligt vooral dat de datum in zo'n apart format zit. Ik weet niet hoe ik dit automatisch snel kan converteren. Heeft iemand een oplossing voor Android 2.1?

Vriendelijk bedankt.
Probeer anders via http://www.spritesoftware...migrate/how-does-it-work-
Ik zit ook met het probleem dat ik mijn sms niet kan back-uppen.
Krijg op de een of andere manier een bericht dat mijn toestel geen .sis bestanden aan kan (nokia 6300) terwijl hij wel in de lijst staat bij spritesoftware..

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
HTC Desire krijgt binnenkort een update!

Er is iemand die een mailtje heeft gestuurd naar HTC om te vragen of deze nog een update krijgt voor de spraakherkenning die in een andere 2.1 versie te vinden is (Nexus One).

Op deze vraag heeft hij de volgende antwoord ontvangen van HTC;;
Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot HTC Desire en spraakopdrachten.
Spraakopdrachten is niet enabled op dit toestel, wij weten wel dat hiervoor een update uitkomt waarin dit wel enabled zal zijn. De update zal te vinden zijn op onze website HTC , ondersteuning. Wanneer deze update uitkomt is nog niet duidelijk.

Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Ons telefoonnummer is vanuit Nederland 020 7157310 vanuit België 024 040616.

Bedankt voor het e-mailen met HTC.
Bron: http://www.androidworld.n...ate-met-spraakherkenning/

[ Voor 4% gewijzigd door Cyw00d op 12-04-2010 20:35 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mart81 schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:12:
Het hoesje zit erg strak. Het ligt nu wat op te rekken.

sorry als de link niet werkt bij je. flickr is nieuw voor mij.
Hoe strak is strak? in de zin dat de telefoon er moeilijk in en uit te halen is?

Ik zoek namelijk nog een hoesje of een case zonder magnetische sluiting. Iemand tips?

[ Voor 12% gewijzigd door Imperium op 12-04-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:07
Cyberpope schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:22:
[...]

Wifi de hele dag aan trekt toch bijna elk toestel in 1 dag leeg??? Dat is toch niet voorbehouden aan de desire?
Dat weet ik niet, ik heb wifi niet de hele dag aangehad. Ik trek alleen conclusies over waarom het de ene dag wel 12 uur lukt en de andere dag 6.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Christiano007 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:46:
[...]

Bij android kun je het gewoon (roaming) uitzetten.
Hoe zit het bijv bij Telfort bellers als je standaard aan het roamen bent?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-01-2023

AkL

Hallo,
Na twee dagen de volgende eigenaardigheden gevonden:
-in google maps latitude wordt de afstand tot je vrienden in miles weergegeven ipv kilometer. Routes worden wel in (kilo)meters weergegeven.
-SMS van, voor het adresboek, onbekende nummers worden gekoppeld aan één bepaald contactpersoon? Ofwel een sms van mijn provider of van mijn bank... komt binnen als sms van contactpersoon?

Iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 16:21
EmperoR88 schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:06:
De luie (?) pixel

Daarnaast merkte ik sinds vandaag dat er een (volgens mij) luie pixel rechtsboven in mijn scherm zit. Eerst merkte ik er niets van, omdat de pixel bij een zwarte kleur amper verschil maakt en de statusbalk van Android bijna zwart is. Ik merkte het pas toen ik de telefoon een keertje herstartte (lol Google Chrome rekent herstartte fout...) en het witte HTC boot scherm verscheen. Er was toen een rode pixel te zien. Met een Dead Pixel Detect applicatie heb ik hier nog eens naar gekeken. Wat blijkt, bij rood en blauw is er niets te zien, maar bij groen is de betreffende pixel gewoon zwart. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb PDAshop op de hoogte gebracht en ook gevraagd of dit eventueel onder garantie valt. Er zijn toch ook van die programma's om luie pixels weer te maken? Zoja, heeft iemand een aanrader uit de Market bijvoorbeeld?

[afbeelding]
Ben ik nou de enige met zo'n luie/dode (geen idee hoe ik het noem) pixel?! Nogmaals, alleen de groene lijkt dus stuk te zijn bij de Dead Pixel Detect applicatie, waardoor hij roodachtig weergegeven wordt. Ik heb even gegoogled, en merkte dat er ten minste 2 personen zijn die iets soortgelijks hebben met hun Nexus One!

Stuck pixel? van nexusoneforum.net
Fixing red pixel? van xda-developers.com

Fixen...

Ik heb wel geprobeerd de pixel te repareren. Via de Android Market heb ik 2 applicaties kunnen vinden: JScreenFix en PixelFixer. De eerste geeft een compleet "ruisend" beeld maar na 3x 5 minuten heeft het nog niet gewerkt. De tweede heeft een "slimme" locatie functie die je met je vinger op de pixel kunt zetten. Alleen gaat ie niet over de statusbalk heen, dus heb ik er alsnog niets aan 8)7 ! Helaas, heeft iemand een andere optie die ik zou kunnen proberen?

Garantie?

Zoals gezegd heb ik PDAshop.nl op de hoogte gebracht en hun reactie was als volgt:
Dat is erg vervelend. Het is mogelijk om het toestel voor u na te laten kijken. Indien dit een fabrieksfout
is zal dit onder garantie worden hersteld. Graag verneem ik van u of u het toestel aan ons
wenst te retourneren.
Ik ben nu van plan langs de Coolblue (PDAshop.nl) winkel langs te gaan en het daar nog eens te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
EmperoR88 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:59:

Ik ben nu van plan langs de Coolblue (PDAshop.nl) winkel langs te gaan en het daar nog eens te overwegen.
Pixelfouten op dit soort kleine schermen mogen niet voorkomen, ik zou het niet accepteren. Als je het toestel net hebt (lees: enkele dagen) dan zou ik terug gaan en een swap verlangen, opsturen ter reparatie is onredelijk. En als je hem per mailorder hebt gekocht dan is het helemaal simpel: swap verlangen of ontbinden...

Pixelfouten op monitoren vind ik eigenlijk ook niet kunnen trouwens...
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.