[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.131 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Server patch R9 is uitgebracht:

• admin.say command implemented
- the output currently looks a bit funky on the game client, like so: Player: [Server]: <text>
but with the next game client it will look like: Server: <text>
• admin.yell to squad has changed (you need to specify both team and squad)
• squad numbering has changed – the “no squad” squad has ID 0, and real squads are 1 and up.
• Autobalance improved, it shuffles people both during and between rounds now, and does a better job
- Currently there is no way to turn it off
• mapList* commands reworked
• banList* commands reworked
• listPlayers command added
• admin.listPlayers command reworked (GUID, kills, deaths, ping and score added)
• Players have non-PB GUIDs now (these are distinct from PB GUIDs)
• onChat event reworked
- now it specifies target player subset as well
- shows text before profanity filtering
- client-originated chat messages starting with “/” make it to the server, and broadcast via onChat, but are not broadcast to other game clients
- use “/!<command>” if you want to be able to send commands to your homemade rcon tools without showing the commands to other players
• player.onAuthenticated added (it’s triggered when a player receives GUID)
• player.onSquadChange, player.onTeamChange implemented
• Couple of crash fixes
• Support for server-side “region” setting (not yet used by the game client)
• Ranked ON forces game-password OFF
• Ranked and PunkBuster settings can only be changed during server startup
• A server is marked as "hardcore" either when Friendly Fire is enabled, or when all the typical hardcore settings (hardcore killcam minimap etc) have been flipped
• exposed number of rounds per maps in maplist.txt, and via the remote admin commands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffvdb
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ooh mooi, ben benieuwd naar de Autobalance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ooh leuk, ik hoop dat die goed is! Vooral die autobalance dan.

Ik vind het echt een pracht game, veel leuker dan MW2, de actie is veel intenser.
Eerst speelde ik met Assault, die heb ik helemaal uit...maar die wapens konden mij niet helemaal bekoren.
Ze zijn niet goed op short range, en van ver zijn ze redelijk als je ze burst, met Assault probeer ik altijd als eerste ergens te zijn en dan het gebied rond die vlag vrij maken en dan mee helpen die vlag te cappen.

Dan was ik bezig met medic en die is ondertussen ook al uit, ik snap niet waarom die MG3 als laatste unlockt word.
Dan hadden ze beter die M60/XM8 LMG daarvoor genomen, ik vind het ook wel jammer dat die MG36 zo'n slechte standaard red dot heeft.
Want het wapen opzich lijkt mij wel goed, alleen die red dot is vreselijk irritant.
Als medic probeer ik wat op de achtergrond te blijven, health kits gooien/mensen reviven. En wat back-up geven, wat aardig lukte met een M60/XM8 alleen zijn er al veel medics en word ik helemaal gek van die tanks.

Dus ga ik nu Engineer eens testen, werkt zeer prettig! Short-medium range gaat zonder problemen met die Scar.
De XM8C is niet nauwkeurig genoeg vind ik, de rest heb ik nog niet. Je kan nog een leuk aantal kills krijgen met tanks kapot maken, of repairen.

Vinden jullie die RPG ook niet beter als de CG?

Nog eventjes mijn signature, misschien is het leuk als we die van elkaar kunnen vergelijken?
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail6/pc/Aarondk1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarondk1 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:18:
Nog eventjes mijn signature, misschien is het leuk als we die van elkaar kunnen vergelijken?
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Le%20Snoet.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Ik speel dit spel nog maar net maar wat ik nu al merk zijn Recon gastjes die alleen maar snipen en niet helpen verdedigen of aanvallen. Daarnaast wordt er ook amper gespot en worden er te pas en te onpas mortar strikes gegooid. Vooral vervelend als zo´n recon gastje alleen maar vanaf zijn base zit te snipen waar je dan niet bij kan, met rush dan.

Ik merk ook dat mijn meeste deaths het gevolg zijn van 40mm, AT wapens, snipers en m60, mes en in die volgorde. Lijkt net of er geen andere wapens zijn in het spel... Dat vind ik een beetje jammer.

Van voertuigen heb je niet zoveel last een paar mines leggen op de weg waar ze vandaan komen is altijd twee kills minimaal >:)

Vooral die mensen die op een heuvel zitten met een AT of met 40mm en deze lekker spammen richting jouw bases. En dit heb ik al vaak meegemaakt.

Verder een leuk spel.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean4/pc/Henk%20Bres.png

[ Voor 7% gewijzigd door mhindrik op 08-04-2010 16:58 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
lol volgens mij heb ik in 4 dagen geen eens 4600 kills :P

Edit:
Yepsss
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/ps3/Aslanboy1905.png

Ik weet niet wat Squad Score precies is maar bij de leaderbords sta ik daar 1100ste, niet slecht denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Aslanboy1905 op 08-04-2010 17:14 . Reden: spelling ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Striptease schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:12:
Ik weet niet wat Squad Score precies is maar bij de leaderbords sta ik daar 1100ste, niet slecht denk ik.
Dat is wat je scoort met samen met je squad. Denk dan aan scoren middels Squad kill assist, of squad critical kill assist, squad spot assist, noem het maar op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 17-09 11:39
Weet iemand ook wat het skill level betekend? Dat is bij mij soms dramatisch laag vergeleken bij de rest en soms zit ik ook weer ineens heel dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:46
Even kort uitgelegd:
Skill level varieert van 0 tot 200, waar 200 het beste is en 0 het slechtste

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Gisteren een nieuw knive record gehaald :) , een level 46 speler 3x gestabt. Heb nu in totaal 6x goed 8)

Mijn stats:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/pc/Descriptor.png

En vanavond de eerste ster! woohoo level 34 :D Ben nu op dit moment alle wapens op goud aan het halen. Te beginnen bij de assault waar ik Inmiddels ook bijna alles op goud heb. Allen de F2000 moet ik nog (wat denk ik het moeilijkste is).

Hierdoor ben ik er wel achtergekomen dat ik de AKBAN wellicht beter vindt dan de M416 waar ik alweer 7x goud voor heb.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
AntraXxX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:34:
Even kort uitgelegd:
Oké duidelijk maar waar is het van afhankelijk? K/D ratio, spm, teamwork, etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even R9 geprobeerd, het werkt OK, soms nog wel even forse imbalance wanneer in eens een half team leaved maar het wordt redelijk snel weer weggewerkt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03:46
walletje-w schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:37:
[...]

Hmm daar heb ik ook geen benul van. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Is het niet afhankelijk van het aantal punten dat je haald per minuut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
walletje-w schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:37:
[...]

Ik vermoed inderdaad Teamplay, Kills, Deaths, Arm, Disarm, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok wat me opvalt hier bij de meeste stats van de mensen hier...

Ze hebben dik 2 tot 3 x zo veel gewonnen als verloren.. Maar sorry hoor.. Ik ben dan niet de alleslechte maar net 1op1 gelijk spelen lukt me aardig.. Ik denk dat de meeste van jullie naar het winnende team swappen vlak voor het einde.. En dat is in mijn ogen lame

Zelfde geld voor stadpadden.. Heel veel zien gebeuren.. Ik zoek ook wel vaak voor de gein servers op waar maar 1 man op zit.. Dan ga ik die lekker etteren.. en voor je het weet bingo ik alleen op de server...

Baserapen nog zo iets.. Meestal komt dit door een aantal punten.. Het loopt slecht met de groep.. Mensen swappen naar het andere team vervolgens kunnen ze dan niet uit de basis komen omdat de hele uitgang vol staat met mensen...

Ik hoop dat ze het zo maken dat je alleen maar de eerste keer als je in de server komt kunt sawppen.. zodat je met je medevriend kunt spelen... Verder is het sideswappen verboden

Wat ook irritant is.. Dat je moet wachten todat de volgende ronde geladen is voordat je uit kunt loggen.. Als je dat doet word die ronde voor jou als verloren neergezet... Mooi kut....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:00
Skill level verschilt wel per site. Waar halen jullie die van je vandaan?

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/pc/Safaci.png

[ Voor 47% gewijzigd door Safaci op 08-04-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Laatst online: 22:27
Nadat ik de platinum badge voor de m60 heb gehaald ben ik begonnen met de MG3. Wat een goede gun icm magnum ammo. Van dichtbij kan hij zelfs een medic met een m60 sneller neerleggen dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Heb zo een hekel aan als er een of meer slots gereserveerd zijn! Vooral bij GoT servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Stronkie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:13:

Ze hebben dik 2 tot 3 x zo veel gewonnen als verloren.. Maar sorry hoor.. Ik ben dan niet de alleslechte maar net 1op1 gelijk spelen lukt me aardig.. Ik denk dat de meeste van jullie naar het winnende team swappen vlak voor het einde.. En dat is in mijn ogen lame

Zelfde geld voor stadpadden.. Heel veel zien gebeuren.. Ik zoek ook wel vaak voor de gein servers op waar maar 1 man op zit.. Dan ga ik die lekker etteren.. en voor je het weet bingo ik alleen op de server...

Baserapen nog zo iets.. Meestal komt dit door een aantal punten.. Het loopt slecht met de groep.. Mensen swappen naar het andere team vervolgens kunnen ze dan niet uit de basis komen omdat de hele uitgang vol staat met mensen...

Ik hoop dat ze het zo maken dat je alleen maar de eerste keer als je in de server komt kunt sawppen.. zodat je met je medevriend kunt spelen... Verder is het sideswappen verboden

Wat ook irritant is.. Dat je moet wachten todat de volgende ronde geladen is voordat je uit kunt loggen.. Als je dat doet word die ronde voor jou als verloren neergezet... Mooi kut....
Ik speel op de ps3 en daar is geen teamswappen bij alsnog heb ik een win ratio van 1.8 dus dat swappen hoeft niet altijd zo te wezen daarnaast speel ik alleen met bekenden waardoor we erg veel teamwork hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Mijn W/L ratio is 1.96 en was ooit 2+ maar ik swap NOOIT dus jouw theorie gaat niet op.
Denk dat er wat mazzel bij komt kijken want ik verlies vaak genoeg maar dat boeit me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Angeloonie.png

*O*

K/D ratio is wel lekker, en m'n W/L ratio acceptabel.

Avg. Lifetime is overigens wel het hoogste van wat ik hier gezien heb :+

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 08-04-2010 18:51 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Angeloonie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:49:
[afbeelding]

*O*

Niet slecht opzich.
Ik denk alleen als je alle klassen veel gaat gebruiken je k/d wel omlaag gaat deze hebben geen tube :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014

Haha, kom op zeg, ik speel op X360, dus niet mogelijk om te switchen...

Mijn stats zijn dus echt wel 'real' om het zo maar te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Stewie! schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:58:
• A server is marked as "hardcore" either when Friendly Fire is enabled, or when all the typical hardcore settings (hardcore killcam minimap etc) have been flipped
Dus wanneer FF aan staat wordt een server al aangemerkt als hardcore? Daar verstaan de meeste mensen toch echt wat anders onder denk ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Echte mannen zoeken de close combat op met shotgun, hoge k/d haal je dan niet, maar 't is veel leuker :P

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Deloeks.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Scavy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:34:
[...]

Waren een paar leuke potjes vanavond brillie :P

Hierbij nog ff mijn stats, zowel mijn k/d als w/l zijn richting het positieve aan het kruipen.
Zou ergens volgende week wel eens beiden op 1 kunnen staan ;)

[afbeelding]
het was inderdaad gezellig gister avond. Speelde leuk samen.
Zit btw alweer in de mumble :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou de shooter wereld er toch mooier uitzien als we zelf konden bepalen waarin we wilde spelen.
Als voorbeeld neem ik Killzone2. (PS3)

Daarin kon je zelf maps aanmaken op de publieke server waarbij je wapens en classen kon uitvinken.
Dit had als resultaat dat er maps verschenen op de server die goed uitgebalanceerd waren, en als jij een hekel aan snipers had dan nam je een andere map waarin geen snipers toegestaan waren.
Maps die niet meer werden gespeeld verdwenen autom. van de server, en maps die goed bezocht werden bleven soms weken lang intact.
Kortom voor ieder wat wils.

Waarom heeft hetnederlandse bedrijf guerilla dit zo goed geregeld en toppers als COD of BF hebben dit niet gedaan.
MWF2 gaat kapot aan het gezeur of killstreaks net zoals BFBC2 zeker ten onder gaat aan de grote hoeveelheid snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
unfor schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:22:
Echte mannen zoeken de close combat op met shotgun, hoge k/d haal je dan niet, maar 't is veel leuker :P
*kijkt even naar zijn pas...* hmmmmmm

SMG is toch veel leuker close range ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:49:
[afbeelding]

*O*

Jij moet meer dogtags gaan scoren, dan gaat je K/D wel weer naar beneden ;)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/BurntIcecOld.png

Mijn K/D begint eindelijk een beetje omhoog te kruipen, speel nu meer Medic en Recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:46:
Wat zou de shooter wereld er toch mooier uitzien als we zelf konden bepalen waarin we wilde spelen.

Daarin kon je zelf maps aanmaken op de publieke server waarbij je wapens en classen kon uitvinken.
Dit had als resultaat dat er maps verschenen op de server die goed uitgebalanceerd waren, en als jij een hekel aan snipers had dan nam je een andere map waarin geen snipers toegestaan waren.
Maps die niet meer werden gespeeld verdwenen autom. van de server, en maps die goed bezocht werden bleven soms weken lang intact.

Waarom heeft hetnederlandse bedrijf guerilla dit zo goed geregeld en toppers als COD of BF hebben dit niet gedaan.
MWF2 gaat kapot aan het gezeur of killstreaks net zoals BFBC2 zeker ten onder gaat aan de grote hoeveelheid snipers.
Je hoeft geen BC2 te spelen. EA zal je niet missen als speler. Dus hou op met dat eeuwige gevergelijk..

het hoeft niet naar beneden te gaan :P
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Brilsmurfffje.png

[ Voor 8% gewijzigd door Brilsmurfffje op 08-04-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:57:
[...]

Je hoeft geen BC2 te spelen. EA zal je niet missen als speler. Dus hou op met dat eeuwige gevergelijk..

het hoeft niet naar beneden te gaan :P
[afbeelding]
Erg he, horen dat BF:BC2 niet perfect is?

Het is goed spel, beter dan MW2 imo. Maar het kon zoveel beter als ze gewoon een map editor erin hadden gedaan en een werkende server browser + play now knop (is dat ding als ie werkt ondertussen er al mee gestopt je in password protected games te proberen te gooien?).

Als we dan toch bezig zijn:
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Sissors.png

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 08-04-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci

Grote hoeveelheid snipers??? Zeur niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD

[afbeelding]
Haha, als ik met shotgun speel ben ik niet te houden van afstand!

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/360/The%20Great%20HooD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele "nerf" van die NS2000 op lange afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Interessante reply's van Bazajaytee!

We are working on the round start timer.
http://forums.electronica...d-timer.html#post14039467

PB issues have been sorted and no server crashes we know of are based on Punkbuster itself, the only thing left is the server browser having inverted PB filtering but that is in the next client where that is fixed anyway.
http://forums.electronica...-side-2.html#post14002362

Quote:
Originally Posted by shinrikyou
It'd be even better if he replied to me, I really wanna know at least if the 40MM GL will get the nerf bat in the coming update, hopefully so. But I knew I wasn't gonna get a reply anyway.

That is down to Demize99. Currently we are looking to put his changes not in the next update that is out, R9, but in the R10 release.

http://forums.electronica...-side-2.html#post14002108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
walletje-w schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:28:
Weet iemand ook wat het skill level betekend? Dat is bij mij soms dramatisch laag vergeleken bij de rest en soms zit ik ook weer ineens heel dichtbij.
Skill lvl loopt tussen de 0 en 200
Als je mensen killed die beter dan je zijn ga je drastisch omhoog
Als je mensen killed die slechter dan je zijn ga je licht omhoog
Als je gekilled word door een slechter persoon dan ga je drastische naar beneden
Als je gekilled word door een beter persoon ga je licht naar beneden.

Ik kan ook niet switchen want speel ook op de 360 maar het enigste wat ik wel doe is als ik door heb dat ik op een k*tserver zit of in een k*tteam dat ik dan de server verlaat en een nieuwe zoek.
Gebeurd niet vaak en doe het dan ook binnen paar minuten(heb vaak wel snel door of iets lekker loopt of niet).

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/360/Phosporus.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

Mis het ook wel hoor... laatste shooter die ik serieus speelde was de deltaforce serie (DF1, 2 en LW) waarbij je zonder veel moeite een prima custom map maakte waarbij je kon inspelen op close combat of sniper friendly (tunnels/veel gebouwen vs open vlakte). Maar goed.. zoals bij de meeste spellen.. like it or leave it.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
phosporus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:47:
[...]

Als je gekilled word door een slechter persoon dan ga je drastische naar beneden

Ik kan ook niet switchen want speel ook op de 360 maar het enigste wat ik wel doe is als ik door heb dat ik op een k*tserver zit of in een k*tteam dat ik dan de server verlaat en een nieuwe zoek.
Gebeurd niet vaak en doe het dan ook binnen paar minuten(heb vaak wel snel door of iets lekker loopt of niet).

[afbeelding]
Ah interessant! Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

phosporus schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:47:
[...]

[afbeelding]
Hoger dan 200 kan wel, heb al aantal keren boven de 200 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
jah klopt ik heb deze beschrijving ook ergens gevonden maar volgens mij kan het idd wel boven de 200 maar word het dan heel moeilijk oid.
Ik zie persoonlijk liever geen nerf op de 12gauge shotguns ik snap dat ze sterk zijn maar je kan op die afstand ook goed mikken met een ander wapen en op de shotguns heb je geen red dot of 4x scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hmmm heb vandaag de laatste unlock voor de engineer gehaald (was tot nu toe de enige class waar ik me speelde), maar de UMP valt toch wat tegen. Nu wordt het dus tijd voor de andere classes. Het frustreert mij alleen enorm als ik een enemy tank zie en er niks aan kan doen omdat ik geen rpg of iets dergelijks meer bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30

[afbeelding]
Hee Deloeks,
jou ken ik!

en je saiga ook. :+

Ben tegenwoordig aan de Recon + G3 geslagen. erg handig die motion sensors.
Jammer dat je geen red dot op de G3 kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Was weer heerlijk vanavond op de GoT-server (Where tweakers are born... And Killed) icm met Mumble word de game inderdaad een heel stuk leuker, zeker een aanrader dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hmm ik heb net de platinum ster gehaald op mijn m24. :D ja noem me maar een sniper hoertje maar ik val wel met mijn sniper aan. Overigens heb ik van mijn sniper kills bijna 75% headshots geschoten. Opzich vind ik dat wel nice van mezelf. :P

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/X3n0m0rf.png

Overigens kun je aan me stats ook wel zien dat ik aardig aanval als sniper zijnde gezien mijn k/d (like i care wut my k/D is)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Mijn cd code (voor de veteran status) voor battlefield vietnam is al geclaimd door iemand :(
stomme keygens

heb inmiddels ook mijn stats gevonden :)

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/ps3/brtausi.png

[ Voor 44% gewijzigd door Tweak15KW op 08-04-2010 23:51 . Reden: stats toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ligt het aan mij of zijn er tegenwoordig (te)veel hardcore servers?

Kijk ik naar de server lijst zie ik veel hardcore, join ik een server waarbij niks staat is het alsnog hardcore.
Ik wil geen hardcore! Normaal is imho leuker omdat dan de guns nog enigszins gebalanceerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
brilsmurfffje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:57:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, het was wel leuk geweest als die optie er was.

Net als in DeltaForce Landwarrior kon je ook kiezen in welke map je wou spelen. Met of zonder snipers.
Het mooie is, dat dit spel (uit 2000) nog steeds online te spelen valt. Er zijn nog steeds servers :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Snowwie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:16:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, het was wel leuk geweest als die optie er was.
Ja, het was zeker leuk geweest, maar die optie is er helaas niet en wij (hier in het topic) kunnen deze niet toevoegen, dit kunnen alleen de devs van DICE. :) Maar ja, die werken onder EA vlag, dus de vraag is groot of ze er naar luisteren als je het aan zou kaarten (als dat al kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

Trouwens, jongens, die nieuwe nVidia drivers (197.13) in combinatie met 8800GTS in SLI: een wereld van verschil! Ik ben echt verbaast hoe veel hoger mn FPS zijn, het scheelt soms 30fps! Plus ik kan mijn quality hoger zetten.

Vandaag weer een badge gehaald :)

Sig:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Knijn.png

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer flink gespeeld, met recon zitten spelen. De VSS is best leuk samen met de Rex en magnum ammo, twee keer achter elkaar 3 man afgemaakt terwijl ze aan het disarmen waren :D
Nu de VSS op goud gehaald dus dan maar de T88, SV98 en de SVU naar goud brengen, heb ik voor sniper ook alles goud. Die T88 en SVU zijn semi automatic dus op wat kortere afstand ook goed bruikbaar als rifle, samen met de Rex kan je dan prima met de assaults meekomen :D
Engineer is ook wel leuk, maar teveel ruk wapens. Zoals de UMP, wat heb je daar nou aan? Laatste wapen die je unlockt maar qua stats is de AK net iets beter en nog 5 kogels per magazijn extra ook.

Volgens mij is de mortar trouwens bugged qua stats, of ik heb hem echt bijna 1600 keer opgeroepen en maar 16 kills. Die kills kunnen kloppen maar 1600 keer opgeroepen? Das wel heel veel, 3 keer per minuut.

Wat ik eigenlijk nog wel erg jammer vind aan het spel is dat er toch in kits gedacht word. Het lijkt me leuker als je uit 4 uniformen kon kiezen, 4 tools, 4 soorten specials en dan een handgun en een normaal wapen. En dat elke scope (op de 12x na) op elk wapen kan.
Dat je dus het recon uniform kan dragen met een medipack, de repairtool en een M16A2 met 4x scope.
Net als in Rainbow Six Vegas eigenlijk, gewoon helemaal je eigen character aanmaken.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 09-04-2010 01:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Tsurany schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 01:07:
Weer flink gespeeld, met recon zitten spelen. De VSS is best leuk samen met de Rex en magnum ammo, twee keer achter elkaar 3 man afgemaakt terwijl ze aan het disarmen waren :D
Nu de VSS op goud gehaald dus dan maar de T88, SV98 en de SVU naar goud brengen, heb ik voor sniper ook alles goud. Die T88 en SVU zijn semi automatic dus op wat kortere afstand ook goed bruikbaar als rifle, samen met de Rex kan je dan prima met de assaults meekomen :D
Engineer is ook wel leuk, maar teveel ruk wapens. Zoals de UMP, wat heb je daar nou aan? Laatste wapen die je unlockt maar qua stats is de AK net iets beter en nog 5 kogels per magazijn extra ook.
Ik heb zojuist vanavond ook alles op goud gehaald voor de Assault. Ben nu bezig voor de medic waar de helft al op goud is. Daarna maar Engineer en als laatste sniper :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tjoekie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:08:
Hmmm heb vandaag de laatste unlock voor de engineer gehaald (was tot nu toe de enige class waar ik me speelde), maar de UMP valt toch wat tegen. Nu wordt het dus tijd voor de andere classes. Het frustreert mij alleen enorm als ik een enemy tank zie en er niks aan kan doen omdat ik geen rpg of iets dergelijks meer bij me heb.
Alleen een medic kan niets doen. Als Recon heb je standaard C4, en Assault krijgt C4 met een ander type wapen dan assault-rifle.
C4 is verreweg de snelste en leukste manier om een tank op te blazen.
Wat ook grappig is: als je opvallend naar de tank toe rent stappen vaak de bestuurders uit omdat ze denken dat je C4 geplaatst hebt, dat is een leuke manier om hem over te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Volgensmij begin ik nu ook last te krijgen dat ik echt begin achter te lopen, ik kan gewoon niet genoeg spelen om mee te levelen. Maar ik heb plezier en daar gaat het (mij) om!

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Wat ik grappig vind is dat mensen hier die zitten te pochen met hun hoge K/D ratio alleen zitten te turen door een buisje op afstand en hebben erg weinig teamscore. Ofwel, ze killen best wat mensen, maar het team helpen met mines / spotten doen ze vrijwel niet. Zijn ofwel alleen voor zichzelf aan het spelen en spelen niet in een team

Ik vind het wel leuk om in het verliezende team te zitten, naast het feit dat je net op het laatste moment toch nog kan winnen, is het gewoon leuk. Ik switch dus regelmatig andersom om het verliezende team te helpen als daar mensen vertrekken. Wat boeit het winnen? Veel genialer om al die gastjes die naar het winnende vertrekken alsnog te laten verliezen (gebeurd niet vaak, maar als het gebeurd erg leuk). Het plaatje met mijn K/D ratio net eens opgezocht en bekeken, ziet er wel leuk uit.

Zelf bak ik er nog steeds weinig van, maar ik begin met assault aardig mee te komen. Ik merk als je beetje voorzichtig speelt je opzich nog best lang kan blijven leven. Soms iemand neerknallen, ammoboxen neergooien, switchen naar engineer om even de tank te repairen, dan weer even medic omdat ik zelf merkte dat ik niemand kon vinden en dan weer naar assault om toch even wat granaten te schieten op een net gespot groepje mannetjes.

Het is gewoon een erg leuk spel en ik merk bij mezelf zoveel minder irritatie tijdens het spelen als bijvoorbeeld in MW2. Behalve die snipers dan..., maar ondertussen op wat servers geweest waar het weer iets gebalanceerder was en er wel gespeeld werd.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Preddie.png

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Ach, snipers kunnen best nuttig zijn. Neem Isla Innocentes, waarbij je met een goede sniper in het aanvallende team na het armen van wave 1 bombspot B, het hele verdedigende team van het defusen af kan houden. Bij goede plaatsing in de map (en dan bedoel ik niet de bekende heuvel waar al die malloten op zitten), heb je overzicht over twee open stukken die alle verdedigers moeten over steken. Met een sniper met korte laadtijd maar voldoende kracht, leg je ze allemaal om als ze een run maken om die bom te defusen.

De derde en laatste wave bombspots kan je als verdigende sniper er voor zorgen dat er nog amper iemand door de pas kan komen te voet. Ook een nuttige aanvulling op je team. Daarnaast kan je als sniper prima naar een bombspot sluipen en c4 ernaast knallen, en zijn er ook sniperwapens die op korte afstand prima werken.

Ik snap het probleem niet zo eerlijk gezegd. Als je last hebt van een sniper...pak je toch even de M95 met een 12x scope...en leg je em een paar keer om? Vaak bedenken ze dan wel wat anders :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik denk dat ik toch maar de recon ga proberen nu ik met de engineer klaar ben, maar dan met een Thompson ofzo. Wat werkt er trouwens beter tegen tanks, mortar of C4?

En vooruit, ook maar mijn stats dan:

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/360/SPL33T00G.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Lewt schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 07:19:
Volgensmij begin ik nu ook last te krijgen dat ik echt begin achter te lopen, ik kan gewoon niet genoeg spelen om mee te levelen. Maar ik heb plezier en daar gaat het (mij) om!
Ach een level zegt toch niet zoveel? ;) De goeie wapens, vind ik, krijg je al aardig snel in het begin.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Xenomorphh schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:23:
[...]

Ach een level zegt toch niet zoveel? ;) De goeie wapens, vind ik, krijg je al aardig snel in het begin.
Zo gister mijn m416 platinum star gehaald :) zag wel dat ik pas 3 gouden sterren voor mijn tube heb :?
Had er wel iets meer verwacht, en heihard bezig geweest met c4 wat een mooi spul is dat zeg.

Mensen in de val lokken in huisjes etc en dan boom 2 a 3 kills met kans op een destruction 2.0 kills.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail5/ps3/pixelchaos.png

stats !

[ Voor 12% gewijzigd door TRAXION op 09-04-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
tss68nl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:28:
Ik snap het probleem niet zo eerlijk gezegd. Als je last hebt van een sniper...pak je toch even de M95 met een 12x scope...en leg je em een paar keer om? Vaak bedenken ze dan wel wat anders :)
Precies, zo denk ik er ook over.
Ik heb al wel gemerkt dat de snipers waar iedereen het over heeft, dus niet de mensen die de recon wel juist gebruiken, vaak niet de meest skilled spelers zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

AntraXxX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:34:
Even kort uitgelegd:
0? Volgens mijn G15 sta ik op -110 (was volgens mij -121)
Ik begin steeds meer te missen dat squadgroepen meelopen, of dat je alleen maar recons in je team hebt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
  • Laatst online: 28-06-2021
Ergens in de laatste pagina's werd verteld dat iemand als sniper mijnen ziet liggen komt dat door die motion mines? Of heb ik iets gemist.

Veel recons zijn geen actieve spelers dat is jammer, maar als ik recon speel sta ik toch vaak in de top 3, door actief mee te spelen. Spotten zoveel morgelijk, mortar strike op de bom plaats als de bom geplaatst is, niet de hele tijd op het zelfde plekje zitten af en toe eens mee rushen en bom plaatsen, motion mines bij de bom gooien etc etc

Ben 5 dagen op vakantie geweest en merk meteen dat ik niks meer raak in het spel. Misschien is het ook wel beetje lag had gisteren meerdere malen dat ik iemand knive, ik zie dat het mes in de tegenstander is en dan schiet hij me dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:31
Ach als ik een paar dagen niet speel raak ik ook niks na een uurtje ben ik meestal weer op dreef. Gister nog uit een server gekicked omdat ik teveel kills had tja ik speel vrij defensief en via de flank als assault dus dat zal wel niet gewaardeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 01:07:
Weer flink gespeeld, met recon zitten spelen. De VSS is best leuk samen met de Rex en magnum ammo, twee keer achter elkaar 3 man afgemaakt terwijl ze aan het disarmen waren
Die potjes rond middernacht waren echt waardeloos ... teams waren qua aantal wel gebalanced, maar jouw team had veel betere spelers. Zou die R9 dat moeten fixen ?? Alleen op aantal balancen schiet niet op natuurlijk, balancers in andere shooters kijken volgens mij ook naar punten. In BFBC2 maak ik het regelmatig mee dat een team volledig over andere heen walst (potjes van nog geen 5 minuten) en volgende potje is vrolijk zelfde samenstelling !?!?
XanderDrake schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:44:
Trouwens, jongens, die nieuwe nVidia drivers (197.13)
Eh, nieuw ? 197.25 zijn al uit ... http://www.guru3d.com/new...ceware-19725-drivers-out/

Overigens was 197.13 inderdaad een verbetering. Als ze (Dice ?) nou ook die ellendige bug eens fixen met de shields op de static guns :(

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 09-04-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Tjoekie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:16:
Ik denk dat ik toch maar de recon ga proberen nu ik met de engineer klaar ben, maar dan met een Thompson ofzo. Wat werkt er trouwens beter tegen tanks, mortar of C4?

En vooruit, ook maar mijn stats dan:

[afbeelding]
Dat ligt er maar net aan. Op maps waar je relatief makkelijk dichtbij kan komen, zoals op Valparaiso in het begin neem ik Assault met C4, die Bradley is getagged met 2 pakjes C4 voordat hij het doorheeft > einde oefening ;)

Arica Harbour aan het begin is weer typisch iets voor Mortar, omdat tanks daar vaak stil staan en de areas aardig open zijn, zodat je makkelijk gespot kan worden.

Mn eerste Platinum heb ik ook inmiddels binnen met de G3, precies 1001 kills ermee gemaakt. Ben nu bezig met de Saiga 20k Semi met 12 gauge slugs + Magnum ammo op hardcore mode a.k.a. 1 shot 1 kill. Erg vermakelijk in Squad Deadmatch :o

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/ps3/nerd2k3.png

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 09-04-2010 09:48 . Reden: sig erbij ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kunnen we ook ophouden met al die statsrommel de hele tijd te posten die niemand interesseert en gewoon over de gameplay praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Laatst online: 17-09 15:04
Phyxion schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:50:
Kunnen we ook ophouden met al die statsrommel de hele tijd te posten die niemand interesseert en gewoon over de gameplay praten?
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail3/pc/The_Greater.png

Ik heb idd goede tijden op de GOT server gehad. Je merkt hier veel meer van team/squad play.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
The_Greater schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:54:
[...]

[afbeelding]

Ik heb idd goede tijden op de GOT server gehad. Je merkt hier veel meer van team/squad play.
Nice, toch frappant dat ik hier bijna geen K/D ratio boven de 2 zie, jij bent feitelijk de eerste...
Niet dat het zoveel uitmaakt, en dat ik op me K/D ratio geil, ik let er wel op, maar ik speel wel degelijk samen met mijn team... (Ask Phosphorus!)

Gister paar leuke potjes gespeeld, M95 i.c.m een Red dot, gedoemd om te falen natuurlijk, liep eerst met Shotgun met 12-slugs, wilde een sniper drukte te snel op A en had dus een Red dot op mijn M95.
Maar niets bleek minder waar, op Laguna Presa, waar de afstanden toch niet al te groot zijn, rond A blijven hangen en veel kills maken, ging aardig goed!

[ Voor 24% gewijzigd door The Great HooD op 09-04-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Laatst online: 17-09 15:04
The Great HooD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:13:
[...]

Nice, toch frappant dat ik hier bijna geen K/D ratio boven de 2 zie, jij bent feitelijk de eerste...
Niet dat het zoveel uitmaakt, en dat ik op me K/D ratio geil, ik let er wel op, maar ik speel wel degelijk samen met mijn team... (Ask Phosphorus!)
Ik speel graag engineer. Helaas onderschatten veel mensen de UMP+Gustaf M2+M1911
Hier kill letterlijk veel mee, het is heerlijk om een een silencer te spelen. Ze weten vaak niet waar je zit. Vooral op servers waar geen kill cam actief is weet ik veel langer te overleven.
Mensen die achter een muurtje zitten kun je goed raken met een rpg schot :P

En dan komt de teamplay factor, ammohub.
Want engi vreet letterlijk de haren van m'n kop :>

[ Voor 6% gewijzigd door The_Greater op 09-04-2010 10:23 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Gister was kippesoepje lekker bezig zeg :D

Ik spawnde zo'n 30x achter elkaar dood omdat hij in een helikopter zat te knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
The_Greater schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:22:
[...]

Ik speel graag engineer. Helaas onderschatten veel mensen de UMP+Gustaf M2+M1911
Hier kill letterlijk veel mee, het is heerlijk om een een silencer te spelen. Ze weten vaak niet waar je zit. Vooral op servers waar geen kill cam actief is weet ik veel langer te overleven.
Mensen die achter een muurtje zitten kun je goed raken met een rpg schot :P

En dan komt de teamplay factor, ammohub.
Want engi vreet letterlijk de haren van m'n kop :>
M1911 _/-\o_

Wat een gun!
Hier maak ik inderdaad ook belachelijk veel kills mee maken, vanaf dag 1 heb ik die gun al, nu 3 sterren...
Ik ben gevreesd in Close combat met die gun..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
The Great HooD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:31:
[...]

M1911 _/-\o_

Wat een gun!
Hier maak ik inderdaad ook belachelijk veel kills mee maken, vanaf dag 1 heb ik die gun al, nu 3 sterren...
Ik ben gevreesd in Close combat met die gun..!
Dat is een gun waar ik idd vaak door gekilled word. Die 'gevreesde' 40 mm granaat vind ik op zich ook wel lachen. Gister ook; had ik cover schiet een malloot zo'n granaat tegen de muur, en weg was ik. Wat zijn die krachtig zeg. Een perfect wapen voor aanvallende teams, zo kun je mensen in cover eigenlijk nog vrij gemakkelijk uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

RedHat schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:40:
[...]

Dat is een gun waar ik idd vaak door gekilled word. Die 'gevreesde' 40 mm granaat vind ik op zich ook wel lachen. Gister ook; had ik cover schiet een malloot zo'n granaat tegen de muur, en weg was ik. Wat zijn die krachtig zeg. Een perfect wapen voor aanvallende teams, zo kun je mensen in cover eigenlijk nog vrij gemakkelijk uitschakelen :)
Da's sowieso een van de beste tactieken voor een aanvallend (rush) team: eerst alle cover afschieten. Gewoon beginnen met bomen en huisjes. Geeft de recon's vrij spel om verdedigers, die toch enigszins gebonden zijn aan de Mcom's, af te schieten terwijl de rest van het team oprukt.
Voorkomt ook dat als je even niet bij de Mcom's lijkt te komen, je halverwege of net buiten de eigen basis al opgevangen wordt door het verdedigende team.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
RedHat schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:25:
Gister was kippesoepje lekker bezig zeg :D

Ik spawnde zo'n 30x achter elkaar dood omdat hij in een helikopter zat te knallen :D
hij haalde letterlijk het bloed onder mijn nagels vandaan zeg :o
had geen minuut langer moeten duren in die chopper ok was gerage quit

spawn dood spawn dood. rpg schieten en dood, spawn dood, trace proberen, dood.
ik denk dan ga ik me maar verstoppen eindelijk een veilig plekje gevonden spawnt er een teammate op me. BAM! weer dood :P
die gast stond 53 - 10 ofzo :X

gelukkig heb ik daarna nog mijn payback pin nog gehaald. :D

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:42:
[...]

Da's sowieso een van de beste tactieken voor een aanvallend (rush) team: eerst alle cover afschieten. Gewoon beginnen met bomen en huisjes. Geeft de recon's vrij spel om verdedigers, die toch enigszins gebonden zijn aan de Mcom's, af te schieten terwijl de rest van het team oprukt.
Voorkomt ook dat als je even niet bij de Mcom's lijkt te komen, je halverwege of net buiten de eigen basis al opgevangen wordt door het verdedigende team.
ik denk dat je als verdedigent beter af bent als je alle "cover" (bomen etc) weg schiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Proxx schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:48:
[...]

ik denk dat je als verdedigent beter af bent als je alle "cover" (bomen etc) weg schiet ;)
Mwah, te vaak heb ik meegemaakt dat het aanvallende team niet bij de Mcoms kan komen, omdat de verdedigers op 50 m van het spawnpoint van de aanvallers massaal rondlopen. Helemaal op Port Valdez is dat een ramp, dan wordt je constant vanuit je eigen basis uit de lucht geschoten, of 3/4 van het vijandelijke team loopt rond bij de sniper-rots of de bomen aan de overkant van de weg

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ben de laatste dagen niet meer bezig geweest ivm griepje, maar zal binnenkort maar weer es verder gaan.
Dit is mijn sig trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail1/360/Martinspire.png

Moet zeggen dat mijn W/L ratio nog best goed is en mijn SPM ook erg hoog (ivm anderen). Laatste tijd veel in een squad gewerkt en dat merk je meteen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Goner schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:45:
Eh, nieuw ? 197.25 zijn al uit ... http://www.guru3d.com/new...ceware-19725-drivers-out/

Overigens was 197.13 inderdaad een verbetering. Als ze (Dice ?) nou ook die ellendige bug eens fixen met de shields op de static guns :(
Ik bedoelde nieuwste officiele WHQL driver van nVidia. Normaal pompen ze wekelijks een nieuwe Beta driver eruit, dus dat soort drivers vind ik amper het melden waard. WHQL drivers daarentegen zijn volgens mij wel het melden waard, zeker als ze grote voordelen bieden :)

Iedereen overstappen :P !

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:52:
[...]

Mwah, te vaak heb ik meegemaakt dat het aanvallende team niet bij de Mcoms kan komen, omdat de verdedigers op 50 m van het spawnpoint van de aanvallers massaal rondlopen. Helemaal op Port Valdez is dat een ramp, dan wordt je constant vanuit je eigen basis uit de lucht geschoten, of 3/4 van het vijandelijke team loopt rond bij de sniper-rots of de bomen aan de overkant van de weg
Quad's met C4 doen wonderen voor de aanvallende partij ;) op deze map. Je moet wel hopen dat je niet tijdens je suicide run er af wordt geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
The Great HooD schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:13:
[...]

Gister paar leuke potjes gespeeld, M95 i.c.m een Red dot, gedoemd om te falen natuurlijk, liep eerst met Shotgun met 12-slugs, wilde een sniper drukte te snel op A en had dus een Red dot op mijn M95.
Maar niets bleek minder waar, op Laguna Presa, waar de afstanden toch niet al te groot zijn, rond A blijven hangen en veel kills maken, ging aardig goed!
Hehe waren inderdaad lekkere potjes
Vooral de combinatie tracedart O+ +rpg-7 en dan de uzi of een ander wapen die ik nog niet had gebruikt.
Buddy in tank + ik met trace dart en rpg-7 wint het van elke tank 8)
Ben in een avondje tijd van 18 trace plants naar 68 gegaan (gaat voor de 100 tracedart insignia) 8)
Dan in combinatie met een goede medic(Aka The Great HooD) hehe nu nog een assault erbij en dan hoefde ik niet vervolgens alleen nog maar met de rpg-7 te spelen omdat me kogels op waren O-)
We speelden potjes qonquest dat wij wonnen met nog 125 tickets over. Dat zegt toch wel genoeg of niet. :*)
Ging daarna wel bergafwaarts maar alsnog een aantal best squad pins gescored
Martinspire schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:55:
Ben de laatste dagen niet meer bezig geweest ivm griepje, maar zal binnenkort maar weer es verder gaan.
Dit is mijn sig trouwens:
[afbeelding]

Moet zeggen dat mijn W/L ratio nog best goed is en mijn SPM ook erg hoog (ivm anderen). Laatste tijd veel in een squad gewerkt en dat merk je meteen.
Hey nog een bekende
Hehe jah potjes samen in de squad lopen wel lekker jah
Vooral het feit dat als je iets doet(spot, revive you name it) je 50% :o extra punten krijgt ervoor ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:58:
[...]

Quad's met C4 doen wonderen voor de aanvallende partij ;) op deze map. Je moet wel hopen dat je niet tijdens je suicide run er af wordt geknald.
Weet wel dat je hier geen punten voor krijgt(Ook al zie je de punten wel) omdat punten na je dood niet meer tellen oid. Dit om te verkomen dat mensen alleen maar suicide runs doen enzo

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail3/360/Phosporus.png

[ Voor 31% gewijzigd door phosporus op 09-04-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 05-06 20:47
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:52:
[...]

Raar, ikzelf heb juist het idee dat het verdedigende team veel meer voordeel heeft bij het wegschieten van alle cover. Zonder cover is er geen enkele mogelijkheid om als aanvallend team ongezien bij een MCON te komen. En als er maar 1 verdediger de MCON in de gaten houd wordt het zonder cover vrijwel onmogelijk om te planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hathor schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:00:
[...]

Raar, ikzelf heb juist het idee dat het verdedigende team veel meer voordeel heeft bij het wegschieten van alle cover. Zonder cover is er geen enkele mogelijkheid om als aanvallend team ongezien bij een MCON te komen. En als er maar 1 verdediger de MCON in de gaten houd wordt het zonder cover vrijwel onmogelijk om te planten.
Daarom is het naar mijn mening ook erg belangrijk met een squad een goede formatie te vormen en in een keer tot hun mcom door te stoten zodat je al 1 mcom gearmed hebt voordat alle cover onderweg is weggeschoten. Meestal lukt dit vrij goed... iig bij mij en mijn squad de laatste potjes wel. Als er 1 down is is het meestal nog goed te doen om door te stoten naar nummer 2. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

yeah de sig werkt nu weer... duh... Ik heb al in geen 1.5 week gespeeld... Ben weer eens met MW2 begonnen.. Man Man Man wat is dat arcade zeg

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Stronkie.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Soms is het handig om op die punten een close combat recon te gebruiken als spawnpunt
De actie is te erg dat ze je opzoeken en in combinatie met een ammo pack kun je heel wat vage balletjes gooien. Verder nog een shotgun of een g3 en je telt ook nog mee zou je mee willen aanvallen tot op de mcomm

Moeten je squad genoten wel doorhebben dat je deze taak op je hebben genomen en je hierbij ondersteunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:00:
[..]

Weet wel dat je hier geen punten voor krijgt(Ook al zie je de punten wel) omdat punten na je dood niet meer tellen oid. Dit om te verkomen dat mensen alleen maar suicide runs doen enzo
waar staat dat die punten niet meer tellen ?

dus atmines krijg je geen punten voor als je in de tussentijd al een keer dood bent geweest.
en waarom komen die + xx dan wel gewoon in beeld ?

heb je een bron of iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Eerste hit op google

http://ve3d.ign.com/artic...ed-After-Death-Dont-Count

Heb het dus ook van horen zeggen en weet niet of het waar is. :+

Ze zeggen ook dat je niet kan praten tijdens je dood maar ik kan het wel als ik met iemand in een Party zit(op de 360 dus) Dus ze zien Party wel als extern programma terwijl het een ingebouwd xbox programma is |:(

Trouwens een vraagje

Als je achterin een patrolboat zit en je maakt kills met je eigen wapen en je doet dat 4 keer...krijg je dan ook en naval warfare pin? :9

@ larss: Heb jij wel plezier in het spel dan? Zou best begrijpen dat je het spel niet helemaal leuk vind. Zo niet? Props voor je doorzettingsvermogen _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door phosporus op 09-04-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik speel het spel ook, alleen dan af en toe.

Ben ook erg goed... met het kijken naar de killcam. :+

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/pc/Larrs81.png

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hehe... Leuke definitie van af en toen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Vind het juist wel leuk om als recon de mcon gebouwen op te blazen. Kan niet overal, maar zorg redelijk vaak voor een hoop kills en een opgeblazen Mcom.

Hoe werken die tracers eigelijk, ik kom er niet helemaal uit. Ik gebruik nu gewoon die bazooka waarbij je de missle kan aanpassen.

Weet iemand trouwens hoe je bullets kan schieten met de UAV, eerst kon ik dat namelijk maar nu niet meer.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

steefje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:36:

Weet iemand trouwens hoe je bullets kan schieten met de UAV, eerst kon ik dat namelijk maar nu niet meer.
Alternative Vehicle Fire

edit:
@brtausi: zie de post boven de jouwe :)

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-04-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
steefje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:36:
Vind het juist wel leuk om als recon de mcon gebouwen op te blazen. Kan niet overal, maar zorg redelijk vaak voor een hoop kills en een opgeblazen Mcom.

Hoe werken die tracers eigelijk, ik kom er niet helemaal uit. Ik gebruik nu gewoon die bazooka waarbij je de missle kan aanpassen.

Dat heb ik ook nooit gekund maar ben wel al een paar keer daardoor doodgeschoten. Hoe doe je dat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:38:
[...]

Alternative Vehicle Fire

edit:
@brtausi: zie de post boven de jouwe :)
Hoevaak is die vraag nu al voorgekomen hier.... Misschien iets voor de OP om een regel toe te voegen: Kan je iets niet wat anderen wel kunnen dan moet je het nog unlocken

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:00:

[afbeelding]
Oh dat boeit me niet. Wil liever de ronde winnen, dan op Wookie Mountain te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:59:
[...]

Oh dat boeit me niet. Wil liever de ronde winnen, dan op Wookie Mountain te blijven hangen.
Groot gelijk maar denk zeg het even voordat mensen in huilen uit barsten omdat ze al 20 keer epic fail hebben gepleegt zonder puntjes ervoor te krijgen

Heeft iemand al antwoord op mijn vraag over klls achterop de ptboat en dan de seawarfare pin krijgen. :z
Bij voorbaat dank. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Gister ook begonnen, en ook geen ster speler hoor :9 Moet nog erg wennen, maps etc.

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/detail4/ps3/Deere6030.png

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:45:
[...]

Die potjes rond middernacht waren echt waardeloos ... teams waren qua aantal wel gebalanced, maar jouw team had veel betere spelers. Zou die R9 dat moeten fixen ?? Alleen op aantal balancen schiet niet op natuurlijk, balancers in andere shooters kijken volgens mij ook naar punten. In BFBC2 maak ik het regelmatig mee dat een team volledig over andere heen walst (potjes van nog geen 5 minuten) en volgende potje is vrolijk zelfde samenstelling !?!?
Mwah in het begin werd mijn team constant plat gewalst en kwamen we bijna nergens, daarna was mijn team weer flink aan het winnen. Idd aantallen zijn eerlijk maar verder is het behoorlijk ongelijk. Er zou een soort vote moeten komen waarbij de teams gereshuffeld worden zoals bij RTCW ET het geval was, dat was wel echt een shooter waar zulke dingen gewoon erg goed werkte.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:15:
[...]
Heeft iemand al antwoord op mijn vraag over klls achterop de ptboat en dan de seawarfare pin krijgen. :z
Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Als het niet lukt of wel lukt dan vertel je het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Al bijna 3 weken niet meer gespeeld wegens andere bezigheden in het weekend en doordeweeks sowieso nooit thuis zijn.. Miss vnvnd maar weer even proberen als ik me niet nog beroerder ga voelen dan ik nu doe, ben benieuwd wat het wordt..

Voordeel van dit spel vind ik wel dat je het gewoon ff relaxt kan spelen en niet gelijk gestrest raakt als het wat minder gaat (wat ik dus bij MW wel had :p) omdat je dan gewoon ff anders gaat spelen of je ff koest houdt. Dus zal wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 05-06 20:47
phosporus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:15:
Jep, werkt zonder twijfel. Zo heb ik ook mijn laatste vehicle bronse star bemachtigd. Achterop een jetski werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
tss68nl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:28:
Ach, snipers kunnen best nuttig zijn. Neem Isla Innocentes, waarbij je met een goede sniper in het aanvallende team na het armen van wave 1 bombspot B, het hele verdedigende team van het defusen af kan houden. Bij goede plaatsing in de map (en dan bedoel ik niet de bekende heuvel waar al die malloten op zitten), heb je overzicht over twee open stukken die alle verdedigers moeten over steken. Met een sniper met korte laadtijd maar voldoende kracht, leg je ze allemaal om als ze een run maken om die bom te defusen.

De derde en laatste wave bombspots kan je als verdigende sniper er voor zorgen dat er nog amper iemand door de pas kan komen te voet. Ook een nuttige aanvulling op je team. Daarnaast kan je als sniper prima naar een bombspot sluipen en c4 ernaast knallen, en zijn er ook sniperwapens die op korte afstand prima werken.

Engineer is op isla nog wat handig. Als je als attacker ziet dat iemand de mcom station aan het disarmen is stuur je gewoon je carl gustav erop af en boem tripple kill + mcom station kapoet. lame. i know.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.