[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 37.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:30:
Als jij iemand op de korrel hebt en hem niet om weet te leggen, hij zich vervolgens omdraait en een goede aimer blijkt te zijn, ligt dat aan jou hoor. Niet aan de medic.
Ik vraag me sterk af of dat het enige is ... ik vertrouw de hitbox ook niet helemaal. Het lijkt af en toe wel of ik van afstand accurater schiet dan van vlakbij. Die ervaring van mensen goed raken op een paar meter afstand en vervolgens afgeknald of nog erger, geknifed te worden heb ik ook wel 's ...
Dat gezegd hebbende is de G3 nou niet bepaald het beste wapen.
Maar voor close combat ook niet slechter dan een M60 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:41

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik vind jammer dat deze BF zo weinig teamplay heeft.

Gister met iemand van GoT gespeeld en het was meteen 100x leuker, omdat je samenwerkt.

Wellicht kunnen we met wat meer man samen spelen? (X360)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:05

ErA

CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:41:

Gister met iemand van GoT gespeeld en het was meteen 100x leuker, omdat je samenwerkt.

Van de week werd ik (denk ik) geconfronteerd met het verschil in teamplay.

Ik joinde net de Got Server, en "mijn" team werd echt onder de voet gelopen door het andere team. Niet zo zeer op kill basis maar gewoon door de snelheid waarmee de MCOM's werden gecharged en de hoeveelheid manschappen die tegelijk overkwamen.

De algehele teamplay in BC2 is inderdaad nog niet genoeg aanwezig, maar de stats zo focussen op K/D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18

Da's altijd veel leuker idd. Op de servers die in de topicstart staan vermeld vind je altijd wel meer dan 1 Gotter btw.

Ik heb daar trouwens een vraagje over: meerdere servers kan ik niet vinden (bijv die van I3d), en andere zijn altijd leeg (tweakers shot...). Herkenbaar voor anderen hier, en evt tips/truuks?

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 09:26

hehe ik heb nog wel wat mensen in mijn friends list staan die goed kunnen samenwerken dus dat komt wel goed. Was inderdaad wel leuker ivm samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

phosporus schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:32:
[...]
Vind het wel jammer dat er vervolgens 3 pagina's bij komen over de noobtube en cg en m60.
Dat is precies het punt dat ik wilde maken.

Maar dat heeft eigenlijk ook weinig zin hier. Ik zal het wel laten bij het alleen lezen van dit topic.
Ga vooral door met "discussieren" over wapens. Misschien gaat het ooit wel helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07
Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:38:
[...]

Ik vraag me sterk af of dat het enige is ... ik vertrouw de hitbox ook niet helemaal. Het lijkt af en toe wel of ik van afstand accurater schiet dan van vlakbij. Die ervaring van mensen goed raken op een paar meter afstand en vervolgens afgeknald of nog erger, geknifed te worden heb ik ook wel 's ...

[...]

Maar voor close combat ook niet slechter dan een M60 ...
Nee, inderdaad, de hit detectie/hitboxen zijn bagger op korte afstand. Zie mijn commenaar hierover een paar pagina's terug. Maar dat heb ik eigenlijk alleen met de M60 meegemaakt.

Voor close combat is de G3 prima, zij het dat headshots maken lastig is ivm de iron sight (door de recoil verdwijnt de tegenstander achter de sight), en het 20 round magazijn is ronduit bagger.
Maar ik heb de G3 wel gebruikt als engineer wapen tot de Uzi.

Over het gebrek aan teamplay: speel met mede-GoTers. Inderdaad te vinden op de servers in de startpost.
Anders een paar GoTers aan je friendslist toevoegen, en natuurlijk mumble joinen, de GoTers daar zitten altijd met elkaar in dezelfde server.

Héél soms zit ik als enige GoTer in een server, en daar doe ik amper meer aan squadplay. Nogal lastig omdat elke squadmember ergens anders uithangt, maar probeer wel altijd actief aan teamplay te doen. Soms merk ik dat het effect heeft en dat de overige spelers ook ineens beginnen samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 18:29
Kijk de Cat 10.4 is uit en schijnt laadtijden van maps te verbeteren voor HD5xxx gebruikers:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/496143.page

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Is al eerder gepost.

Die hotfix is trouwens lastig te vinden op de ati site, dus hier een link voor de download:

http://support.amd.com/us...Catalyst-10-4-Hotfix.aspx

Edit: De link op de EA forums die jij net postte bevat de DL link al. :p

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Bad Company 2 blijft echt een tof spel online (als je niet in een game zit met alleen maar recons waar de tegenstander ook continu aan 't baserapen is).

Speel voornamelijk met een Duitse clan, puur omdat ze fatsoenlijke teamplayers zijn (dan vind ik BC2 het leukste, stats en k/d boeien me niet). Heb al een tijdje alles unlocked, behalve de recon class.. Heb geen zin om hele games recon te moeten spelen om een paar puntjes binnen te sprokkelen, ben alleen recon als 't echt nodig is.. Dit komt echter bijna nooit voor, recons zijn aanwezig in overvloed :P

Het voordeel van een squad wat samenwerkt is behoorlijk groot, zo zat ik gisteren in een Rush game met die Duitse clan, en de tegenstander bestond voornamelijk uit recons die zaten te snipen. We moesten aanvallen op die demo map (ben even de naam kwijt) en hadden de ronde binnen 5 minuten gehaald, waarna alle tegenstanders gelijk de game verlieten :P

Ik speel trouwens op de PS3, dus als mensen nog iemand zoeken om mee samen te spelen dan hou ik me ook aanbevolen. Heb al een paar mensen uit dit topic een PM gestuurd (totempaal, TRAXION en SinergyX), maar mochten er meer mensen zijn die dit lezen dan mag je me toevoegen. Heb een headset trouwens.

Mijn PSN: RikBruil.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:28:
ik denk dat dit 'm is : http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ErAdiCToR
(eradicator zonder de 2e 'a')

EDIT: oeps, net te laat

[...]

Hier ook niet ... crashes to the desktop, dx9 bug ...
Is deze gast echt iemand die alleen voor de kills gaat ?? Hij speelt alleen Assault, lvl31 en nog steeds bij de eerste unlock van engineer en medic hmmzzz.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:07:
en natuurlijk mumble joinen, de GoTers daar zitten altijd met elkaar in dezelfde server.
Moet ik toch ook nog 's proberen ... ik zal wel niet veel mee-joelen, speel meestal pas wat later en dan maak ik de rest v/h huishouden wakker :o
Maar meeluisteren en team/squad tactiek volgen zal wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:41:
Is deze gast echt iemand die alleen voor de kills gaat ??
Dat heeft-ie een paar posts terug al helemaal uitgelegd ... antwoord is NEE.

Trouwens ; je bent toch niet verplicht om alle classes uit te spelen ? Ik zit bij recon ook nog op de M24, snipen interesseert me gewoon geen bal.

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 15-04-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:41:
Is deze gast echt iemand die alleen voor de kills gaat ?? Hij speelt alleen Assault, lvl31 en nog steeds bij de eerste unlock van engineer en medic hmmzzz.
Wat maakt dat nu weer uit... ik ben zelf een fan van recon/engineer en natuurlijk de basis class: assault alleen ik haat spray en pray guns zoals LMG's ik kan daar absoluut niet mee overweg en zie je dat mijn medic stats nog low zijn totdat ik eindelijk eens de Thommiegun unlock! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:43:
[...]

Moet ik toch ook nog 's proberen ... ik zal wel niet veel mee-joelen, speel meestal pas wat later en dan maak ik de rest v/h huishouden wakker :o
Maar meeluisteren en team/squad tactiek volgen zal wel helpen.
Doen!
Oh, en dit is ook de 1e keer dat ik actief ben in een voice server. (en ze zijn me nu al zat :X )

Oh, en waarom zou je in godsnaam iemand afvallen omdat hij maar 1 klasse speelt? Zijn we verplicht elke klasse te unlocken, mogen we geen favoriete klasse hebben ofzo?
En Era is even waardevol voor het team als 5 snipers bijelkaar.

@ hieronder: Kijk dan nog maar even naar Era's stats bij z'n win/loss ratio. Die is met 1.24 hoger dan mijn 1.18, terwijl ik een zeer actieve teamspeler ben.
Met puur mazzel kom je echt niet op een duidelijk positieve ratio uit hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:45:
[...]

Dat heeft-ie een paar posts terug al helemaal uitgelegd ... antwoord is NEE.

Trouwens ; je bent toch niet verplicht om alle classes uit te spelen ? Ik zit bij recon ook nog op de M24, snipen interesseert me gewoon geen bal.
en jij geloofd wat hij zegt cker lol, ik ga er verder niet meer op in anders komt er weer ruzie enzo.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
Heb al een paar mensen uit dit topic een PM gestuurd (totempaal, TRAXION en SinergyX), maar mochten er meer mensen zijn die dit lezen dan mag je me toevoegen. Heb een headset trouwens.

Ga ik vanavond doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15
Wizz15 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:34:

Ik speel trouwens op de PS3, dus als mensen nog iemand zoeken om mee samen te spelen dan hou ik me ook aanbevolen. Heb al een paar mensen uit dit topic een PM gestuurd (totempaal, TRAXION en SinergyX), maar mochten er meer mensen zijn die dit lezen dan mag je me toevoegen. Heb een headset trouwens.

Probeer inderdaad een server te joinen waar Pixel (Traxion) ook speelt en je zult zien dat daar meer Got'ters aanwezig zijn. Laatst zaten we 10 mensen van GoT aan 1 kant.
Moet wel zeggen dat het dan vaak een walk-over is :D en dat de 'andere kant' even leegloopt ;w , maar dat wordt vanzelf weer aangevuld *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 10:05

ErA

Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:55:
[...]

en jij geloofd wat hij zegt cker lol, ik ga er verder niet meer op in anders komt er weer ruzie enzo.
ok, ok. Ik ga het raw material wat ik heb omzetten naar filmpjes. Dan krijg je een beetje een idee van hoe ik speel.

Zal eens kijken of ik er tijd voor kan maken vanavond. Ben liever aan het spelen natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen of die patch van ati werkt? Ben zelf helaas nog tot laat vanavond aan het werk en dan zit het er ook niet in om nog te gamen zelfde geldt voor het hele weekend.

Maar ben wel heel benieuwd ofdat het nu eindelijk opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:56
Scavy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:15:
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen of diet patch van ati werkt? Ben zelf helaas nog tot laat vanavond aan het werk en dan zit het er ook niet in om nog te gamen zelfde geldt voor het hele weekend.

Maar ben wel heel benieuwd ofdat het nu eindelijk opgelost is :)
yep :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:43

Vrijdag

De Zwarte

ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:17:

Na verloop van tijd word je automatisch gehealed. Dit heeft niets met het aanraken van een vlag, gewijde grond, of wat-dan-ook te maken. :p
Wat is die tijdspanne dan? Want ik heb toch regelmatig dat ik met een rood vizier rondren voor enkele minuten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
@Verderf:

Snelle reactie :>

Thanks, ik kan niet wachte (maar moet wel :'( )

[ Voor 8% gewijzigd door Scavy op 15-04-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Jackal131 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:06:
[...]

Probeer inderdaad een server te joinen waar Pixel (Traxion) ook speelt en je zult zien dat daar meer Got'ters aanwezig zijn. Laatst zaten we 10 mensen van GoT aan 1 kant.
Moet wel zeggen dat het dan vaak een walk-over is :D en dat de 'andere kant' even leegloopt ;w , maar dat wordt vanzelf weer aangevuld *O*
Vraagje, kan je dan overswitchen naar het andere team? Heb deze optie nog niet gezien op de PS3 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Vrijdag schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:17:
[...]

Wat is die tijdspanne dan? Want ik heb toch regelmatig dat ik met een rood vizier rondren voor enkele minuten.
Van een ander forum:
How fast do I regenerate health?
Six seconds after taking damage, the player will recover three health per second.

Maar weet niet of dat ook voor HC telt en of het tot 100% healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:43

Vrijdag

De Zwarte

DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:21:
[...]

Van een ander forum:
Six seconds after taking damage, the player will recover three health per second.

Ah, volgens mij is het alleen op standaard servers want ik heb het nog niet meegemaakt, speel uitsluitend hardcore namelijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kraziey schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:18:
[...]

Vraagje, kan je dan overswitchen naar het andere team? Heb deze optie nog niet gezien op de PS3 namelijk.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Maar als een GoT'er ziet dat een andere GoT'er aan de andere kant zit en de squad zit nog niet vol, dan zul je vaak wel een uitnodiging krijgen als er weer plaats is aan 'onze' kant (alternatieve manier van switchen >:) )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Xbox360 spelers, kunnen jullie mij ook even toevoegen? Is altijd wel lachen samen spelen. Laatst een potje gedaan met Phosphorus. Leuk samenspelen met z'n 2 maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Nickname voor Xboxlive: Gizzernl.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:38
Gizzy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:43:
Xbox360 spelers, kunnen jullie mij ook even toevoegen? Is altijd wel lachen samen spelen. Laatst een potje gedaan met Phosphorus. Leuk samenspelen met z'n 2 maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Nickname voor Xboxlive: Gizzernl.
Ik had je al toegevoegd en zat gister in je game. Helaas bij de tegenstanders, anders hadden we samen kunnen werken. Maar omdat mn huisgenoten nogal aan het downloaden waren ben ik op den duur gestopt vanwege lag.

Hoop vanavond weer es wat potjes online te knallen (als ik geen lag heb).
Gok dat er dan nog wel wat meer online zullen zijn (als ze geen SCC aan het doen zijn).

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:21:
[...]

Van een ander forum:

In HC mode regen je niet las ik laatst. Ik speel zelf geen HC.

Ik kan niet wachten tot ik thuis ben! DX11 en laadtijd van 60 seconden naar 15 seconden. De nieuwe catalyst gaat BFBC2 een stuk leuker maken! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 15-04-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Misschien dat het gebruik van IRC wat handiger is bij het afspreken? iig: #bfbc2 @ irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
Wanneer begint je skill rating eigenlijk te tellen? Ik en mijn broertje hebben sinds aanschaf nog geen skill rating gekregen.
M'n G15 geeft ~250 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 14:06
Heb een tank met en RPG beschoten van meerdere hoeken en bekeken wat de damage was. Zie hier de resultaten met een half angle-of-attack taart "diagram" geval. De plaats van impact lijkt niet van belang te zijn: het lijkt te zijn dat de damage bepaald wordt op basis van de hoek van afkomst van de raket.

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/9350/dsc05294.jpg

Bij het ronde circeltje erboven: Hoe meer strepen, hoe meer damage vanuit die hoek.

offtopic:
Nee, ik heb geen meetresultaten van de rechterkant van de tank. Met wat logica kan je er vanuit gaan dat je de resultaten kunt spiegelen.

Ja, ik weet het: ik ben een geweldig en zeer getalenteerd tekenaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:21 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-05 16:32

Realtec

Less is more

Gamebuster jij neemt deze game wel heel serieus of niet =]

Thats the spirit =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Realtec schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:20:
Gamebuster jij neemt deze game wel heel serieus of niet =]

Thats the spirit =]
Zit daarom ook in een clan en ik ben een voorstander van tactiek boven aim & hit. De ene oefent raakschieten, ik oefen efficient schieten. (en ja, raak schieten is ook wel handig :+ )

Heb ook de damage van alle anti-tank wapens bestudeerd. Weet ondertussen de meesten uit mijn hoofd:
Tanks hebben 1250 health
C4/mijn: ~825 damage (of 875)
AT4: ~425 damage (+100 blast damage, ~2 meter)
RPG7: ~385 damage (+100 blast damage, ~6 meter)
CG: ~275 damage (+100 blast damage, ~8 meter)
Tanks doen geloof ik 825/875 damage, net als C4 en Mijnen

Hier heb ik de info vandaan:
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Ik zie nu dat ik de meeste fout had, maar wel dichtbij zat :P
AT4 doet 420, RPG doet 380 en CG doet 280 damage.
C4/mijn doet 865 en tank doen 875. Mijn geheugen is dus redelijk nauwkeurig, maar wel veemd dat ik bijna alles fout heb en toch in de buurt zit :P

[ Voor 56% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Gamebuster schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:22:
[...]

Tanks doen geloof ik 825/875 damage, net als C4 en Mijnen
Dan zou een tank met 2 hits kapot zijn. Toevallig net zelf FF wezen testen in een lege server, en tanks hebben minimaal 3 hits nodig van een andere tank om naar de eeuwige schrootvelden verwezen te worden. (ongeacht uit welke hoek)

Edit: Quote fail.

Edit2: Ah, dit komt bij Xanga vandaan. Vandaar de dmg modifier tegen tanks. :p

[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

En de Gustav is wel degelijk een noob wapen, je kan er op 3 meter afstand iemand mee vermoorden en er mee wegkomen. In close combat is hij nog erger dan de grenade launcher. Hij is amper tot niet te ontwijken, je hoeft er niet mee te mikken en je gaat er zelf amper door dood als je hem niet direct op je eigen voeten mikt. Mij maakt het verder niet veel uit, die mensen schiet ik op een afstandje wel dood. Maar dat betekent niet dat het geen noob wapens zijn.
Lol, dus alles wat niet te ontwijken is, is een noobwapen... Komop, jij roept zeker ook 'Campers' als mensen hun basis verdedigen...
Een deel van die opmerkingen gaat idd nergens over. Een mortar is een stuk minder effectief dan de 40mm granaat. Opmerking over healen slaat al helemaal nergens op, snap je zelf hopelijk ook wel. En de mines noob noemen? Die dingen zijn makkelijk te spotten en dus totaal niet overpowerd.
Oke, mortar minder effectief, maar moet je daar mee richten dan? Dacht het niet... Ook een noobwapen? Volgens jou theorie niet, hoe vaak ik al dood ben gegaan door mortars...
Je snapt het echt niet he? Er is een verschil tussen een sniper op lange afstand pakken en dat ding als primair wapen geëquipeerd hebben terwijl je in gebouwen en dergelijken zit. Dan is het vrij noob omdat je met dat ding gewoon een enorm voordeel hebt tegenover iedereen doordat je zelf een oneshotkill wapen hebt waarna je ook nog eens snel kan wisselen naar je assault rifle om iemand af te maken.
Ik zie geen verschil. Met een sniper heb je ook 1 shot-1 kill, geen verschil in noobing, sorry

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:31:
[...]

Dan zou een tank met 2 hits kapot zijn. Toevallig net zelf FF wezen testen in een lege server, en tanks hebben minimaal 3 hits nodig van een andere tank om naar de eeuwige schrootvelden verwezen te worden. (ongeacht uit welke hoek)

Edit: Quote fail.

Edit2: Ah, dit komt bij Xanga vandaan. Vandaar de dmg modifier tegen tanks. :p
Dat is inderdaad ook raar, maar die info haal ik van die site af.

> http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Het klopt wel dat je met 2 goede RPG's een tank kan uitschakelen. Ik ben direct mijn nieuwe kennis gaan testen en het slopen van tanks ging opeens een stuk makkelijker. De AT4 gebruik ik niet omdat ik niet wil wennen aan clanbase-verboden wapens.

Ik zal eens een keertje een studie doen in de efficientie van tank vs tank combat.

[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Alle wapens zijn voor noobs. Echte mannen staren elkaar dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:35:
Alle wapens zijn voor noobs. Echte mannen staren elkaar dood!
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
:9

Gamebuster [Stare] ZenTex

[ Voor 20% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:32:
[...]

Lol, dus alles wat niet te ontwijken is, is een noobwapen...
Selectief lezen, ga ik niet op in. Lees mijn tekst nog maar een keer.
Komop, jij roept zeker ook 'Campers' als mensen hun basis verdedigen...
Bullshit opmerking natuurlijk, snap je zelf ook wel.
Oke, mortar minder effectief, maar moet je daar mee richten dan? Dacht het niet... Ook een noobwapen? Volgens jou theorie niet, hoe vaak ik al dood ben gegaan door mortars...
Mortar is veel minder effectief, het is geen wapen waarmee je enorm makkelijk kills kan scoren. En ook geen wapen dat je als primair wapen kan gebruiken vanwege de lange reload time.
Ik zie geen verschil. Met een sniper heb je ook 1 shot-1 kill, geen verschil in noobing, sorry
Dan moet je echt mijn tekst nog eens goed doorlezen, ik vind hem zelf vrij duidelijk. En dan niet selectief lezen en slechts 1 ding eruit halen.
Bovendien is een sniper enkel one shot kill als je op hardcore mode speelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Tsurany schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:02:
niet als je heel goed mik, dan heb je een headshot.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 15-04-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkel daar heb je toch enige vaardigheid voor nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-05 18:28

aex351

I am the one

SpitfireFrl schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:54:
[...]

Dat is echt een typische COD:MW speler: geen teamplay alleen zijn eigen K/D ratio is belangrijk. Jammer dat zulke figuren dan toch een spel gaan spelen waarin teamplay belangrijk is en zo het spelplezier van anderen vergallen. Jouw medespelers bepalen in een game waar teamplay belangrijk is nou eenmaal of het leuk spelen is of niet. Als voorbeeld: laatst hadden we op een server leuke games, maar na een map wissel ging bijna het hele team (op 2 of 3 na) allemaal op heuvel zitten snipen en dat als aanvallers. Sorry, maar dan is het voor mij toch tijd om een andere server op te zoeken.
Mijn ervaring is dat hij opzich best een goede teamspeler is hoor. Heb een paar keer met hem in de squad gezetten. Volgens mij is assault zijn favoriet, maar dat is zijn voorkeur. Hij gaf ten iedere geval ammo wanneer ik erom vroeg. Bij sommige andere spelers is dat toch wel anders. Dan moet ik gaan springen en doen voor ammo. Toevallig net even de stats vergeleken. We hebben allebei precies even veel tijd erop zitten.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Gewoon een Headshot maken, altijd maak ik headshots met een sniper... :)
Gewoon 1 shot 1 kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:55:
Al geloofde ik hem niet, wat maakt het uit ??! Iedereen speelt toch hoe hij zelf wil, je betaalt er toch voor ?!!?

Bovendien heb ik 1000x liever een assault-addict dan zo'n suffer sniper/camper in z'n slaapzak in de heuvels.
ErA schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:07:
ok, ok. Ik ga het raw material wat ik heb omzetten naar filmpjes. Dan krijg je een beetje een idee van hoe ik speel.
Ga lekker spelen, man !! Wat intersseert het jou oftie je gelooft of niet ? Als hij zo graag wil weten hoe je speelt kan hij komen meedoen en het zelf zien ...
OK, net effe aangelogd ... ik zie '[GoT] Tweaker shot every second' en een paar rooms maar die zijn allemaal leeg als ik join ?!

[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 15-04-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

haha, supermooi net1

was op die map in de desert, met normaliter een haven aan het einde vd com-stations. Was 'capture-the-flag' of hoe dat in BFBC ook mag heten....

werd de hele tijd nét neergemaaid door oftwel ye-roon, sgt1mickey zoltan888. op een gegeven momoent was ik 't beu, dus helemaal van de brigde naar hun spawn gelopen (lekker die heuvel op, beetje bosjes met snipers leeghalen)

En ja hoor. sgt1mickey, ye-roon en die zoltan888 kerel voor 't oprapen;
ye-roon mooi door z'n hoofd geschoten (jaja, dat krijg je als je gespot wordt, sowieso was al m'n tweede hit.... meneer meteen denken dat ik een wallhack oid omdat ik 'm door 1 cm hout kill, ik zal 't als een compliment zien :9)

van de andere heren snipers shiny zilveren badges ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dan moet je beter leren schieten want je kan met elke sniper rifle one shot kill krijgen (headshots maken!).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:50:
[...]

Dan moet je beter leren schieten want je kan met elke sniper rifle one shot kill krijgen (headshots maken!).
En dat bedoel ik dus met selectief lezen, 1 punt pakken en totaal niet kijken naar de rest van de discussie. Vergeleken met de 40mm en de Gustav zijn het niet one shot kill wapens, enkel als je een headshot krijgt is het one shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

[...]

Selectief lezen, ga ik niet op in. Lees mijn tekst nog maar een keer.

[...]

Bullshit opmerking natuurlijk, snap je zelf ook wel.

[...]

Mortar is veel minder effectief, het is geen wapen waarmee je enorm makkelijk kills kan scoren. En ook geen wapen dat je als primair wapen kan gebruiken vanwege de lange reload time.

[...]

Dan moet je echt mijn tekst nog eens goed doorlezen, ik vind hem zelf vrij duidelijk. En dan niet selectief lezen en slechts 1 ding eruit halen.
Oke,, je hebt gelijk, de toober is een noobwapen, omdat je niet hoeft te richten, andere spelers kan killen en het te sterk is. Geen andere class heeft dit sterke wapen... Good point..denk ik? Ofwel, wat was ookalweer jouw reden dat de toob een noobwapen is?

Even iets heel anders. Servers zoeken vind ik nog steeds lastig, omdat je geen ping ziet (ik niet iig), is er geen extern progje waarbij je servers kan zoeken? Dat je dat zegmaar niet ingame hoeft te doen.. kan me herinneren dat er iets was daarvoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 15-04-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Was erg leuk net op de "Where Tweakers are being born... And killed" en bijhorende mumble server!
Eerste keer dat ik het met mumble deed, ga het zeker vaker gebruiken.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Gamebuster schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:34:
[...]

knip

Het klopt wel dat je met 2 goede RPG's een tank kan uitschakelen. Ik ben direct mijn nieuwe kennis gaan testen en het slopen van tanks ging opeens een stuk makkelijker. De AT4 gebruik ik niet omdat ik niet wil wennen aan clanbase-verboden wapens.

Ik zal eens een keertje een studie doen in de efficientie van tank vs tank combat.
Wanneer je de tank target en vervolgens vanuit dekking de rocket erop af stuurt, kan die hem ook van boven raken. Dat zie ik (nog) niet terug in je diagrammetje :p. Wel is mn ervaring dat ie na twee schoten kapot kan :) En meer punten...

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ook als je wat hoger staat dan de tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:07:
[...]

Even iets heel anders. Servers zoeken vind ik nog steeds lastig, omdat je geen ping ziet (ik niet iig), is er geen extern progje waarbij je servers kan zoeken? Dat je dat zegmaar niet ingame hoeft te doen.. kan me herinneren dat er iets was daarvoor.
Als je de game start als administrator, moet je wel pings zien toch? Is hier iig wel zo..

Het is hier nog vaak een lone wolf gebeuren.. Beetje jammer dat mijn mede OFPers allemaal zijn blijven zitten :P
Mijn Xfire is worrelbier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:07:
Je bedoeld een tool als XFire en All Seeing Eye? If so: Die applicaties werken niet met BC2. ;)

offtopic:
Ik zal van het weekend deel 12 aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
DrDDay schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:55:
[...]

Wanneer je de tank target en vervolgens vanuit dekking de rocket erop af stuurt, kan die hem ook van boven raken. Dat zie ik (nog) niet terug in je diagrammetje :p. Wel is mn ervaring dat ie na twee schoten kapot kan :) En meer punten...
"(nog) niet" Is inderdaad de juiste term. Ik wilde bezig gaan met tests om te schieten van bovenaf, maar werd geplaagd door medespelers die mijn tank gingen jatten en enkele mislukte pogingen waarbij ik zelfmoord pleegde. (zoek maar eens een plek waarbij je recht naar beneden op een tank kan schieten... Ik probeerde het door de tank half in een gebouw te rijden en erop te schieten van de verdieping erboven, maar bij poging 1 viel ik over het randje op het moment dat ik schoot (suicide), bij poging 2 stapte iemand in mijn tank waardoor ik er geen schade aan kon toebrengen (precies op het moment dat ik erop schoot stapte-ie in en reed-ie weg) en bij poging 3 ging ik zelf dood aan de explosie omdat ik niet hoog genoeg was.)

Zodra ik stats heb over de hoogte van de impact zal ik het hier posten. Dart-stats zijn niet zo belangerijk voor mij, aangezien ik deze nooit gebruik. (niet toegestaan in clanwars)

Wel heb ik getest of de hoogte van impact van belang was (onderkant, rubsbanden, koepel etc), maar er was geen verschil: Wanneer het wapen naar achteren is gericht en je schiet op de achterkant van de koepel (dus aan de voorkant van de tank) heeft-ie gewoon 28% schade, net als op de onderkant of tegen de rubsbanden.

Ik heb het echter niet getest vanuit een hogere positie. Ik verwacht inderdaad een toename in schade, maar dat ga ik uiteraard testen. Als het inderdaad werkt ga ik kijken of er een manier is om een tank van boven te raken wanneer je voor 'm staat, eventueel met geleide raketten (tracer, AT4, mounted TOW)

[ Voor 44% gewijzigd door Gamebuster op 16-04-2010 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Gamebuster als jij leuke damage models wil op tanks dan kan je beter battleground europe spelen. Hier worden berekingen gemaakt zoals joules van de kogels/ afstand/ invalshoek/armour/Special hitzones (zoals bezinetanks etc. Battlefield is op dat gebied Arcade.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05 15:04
Het [GoT] PS3 team heeft eindelijk haar gelijken gevonden gisteravond. We speelden onder andere tegen de nummer 2 wereldwijd (Demonicxfearless maar dan met veel 3en en 4en in haar naam) en meer 'hooggeplaatsten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

CptChaos schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:50:
[...]
Je bedoeld een tool als XFire en All Seeing Eye? If so: Die applicaties werken niet met BC2. ;)

offtopic:
Ik zal van het weekend deel 12 aanmaken
Die bedoelde ik inderdaad... jammer dat die niet werken, werkt namelijk altijd wel relaxt met auto-joinen als een server vol is en waar je best even voor wil wachten.
WoRReLbier schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:26:
[...]

Als je de game start als administrator, moet je wel pings zien toch? Is hier iig wel zo..

Het is hier nog vaak een lone wolf gebeuren.. Beetje jammer dat mijn mede OFPers allemaal zijn blijven zitten :P
Mijn Xfire is worrelbier 8)
Ja! Geweldig! Uitvoeren als admin werkt inderdaad, hoef ik niet meer te gokken bij het joinen van een server. Gisteravond speelde ik ook op een got-server en dat was wel veel leuker spelen dan op een willekeurige overgens. Mensen helpen elkaar daadwerkelijk en disablen de bom voor eigen leven en gaan niet allemaal snipen.

Ik kan trouwens eventueel in de startpost erbij

[ Voor 26% gewijzigd door Paniohitus op 16-04-2010 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireFrl
  • Laatst online: 27-05 07:23
aex351 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:13:
[...]

Mijn ervaring is dat hij opzich best een goede teamspeler is hoor. Heb een paar keer met hem in de squad gezetten. Volgens mij is assault zijn favoriet, maar dat is zijn voorkeur. Hij gaf ten iedere geval ammo wanneer ik erom vroeg. Bij sommige andere spelers is dat toch wel anders. Dan moet ik gaan springen en doen voor ammo. Toevallig net even de stats vergeleken. We hebben allebei precies even veel tijd erop zitten.
Vergelijk jullie team en squad scores maar eens, dan zie je dat hij wel heel erg ver achter loopt. Daarnaast is de objective score van jullie beide nogal laag. Met alleen ammo geven ben je nog geen goeie teamspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Hoe werkt die UAV eigenlijk. Ik krijg m in de lucht. En kan een raketje afvuren maar zie vaak genoeg dat dat ding ook gewoon kogels afvuurt. Ik kom er ook vaak genoeg door om.
Die tracer gun kan ik daarmee bijv tanks markeren op een map voor heli's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
RSD1982 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:48:
Hoe werkt die UAV eigenlijk. Ik krijg m in de lucht. En kan een raketje afvuren maar zie vaak genoeg dat dat ding ook gewoon kogels afvuurt. Ik kom er ook vaak genoeg door om.
Die tracer gun kan ik daarmee bijv tanks markeren op een map voor heli's?
Dan moet je de laatste vehicle uitbreiding in je class hebben zitten: V ALT Fire, dan kan je ook schieten met de UAV. Op zich is het maar een proppenschieter (10 dmg per hit), maar genoeg om aangeschoten enemies uit hun lijden te verlossen.

De UAV vind ik zelf nuttiger met de Scope erop. Je kan dan (veilig) aan de rand van de map blijven hangen, terwijl je ontzettend veel kan spotten voor je teammates en ze kan bijstaan met af en toe een raket.

De tracer gun werkt alleen in combinatie met "Lock on compatibele" rocket launchers (zoals de RPG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap die UAV niet eens ik heb meerdere malen geprobeerd er een te gebruiken maar faal eigenlijk altijd... normaal heli is daaren tegen goed te besturen, wat is het verschil met die UAV dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 20:29

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Tsurany schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:52:
[...]

En dat bedoel ik dus met selectief lezen, 1 punt pakken en totaal niet kijken naar de rest van de discussie. Vergeleken met de 40mm en de Gustav zijn het niet one shot kill wapens, enkel als je een headshot krijgt is het one shot kill.
Headshot met een 40mm :P dat zal dan wel one shot one kill zijn veronderstel ik :P
Das trouwens wel een klein foutje in BC, de 40mm ontploft normaalgezien niet als hij iets raakt zijn eerste +/- 50m. Dan ist een dud.
Heb ik vroeger nog eens op video gezien van America's Army operations. Iemand wou granaat launchen en net op die moment kwam enemy van achter muurtje, enemy kreeg de 40mm tegen zijn hoofd en ontplofte niet. Toch, one shot, one kill. Hilarisch. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joindry schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:08:
[...]
Headshot met een 40mm :P dat zal dan wel one shot one kill zijn veronderstel ik :P
Als je het over mijn tekst hebt, lees nog eens een keer.
Das trouwens wel een klein foutje in BC, de 40mm ontploft normaalgezien niet als hij iets raakt zijn eerste +/- 50m. Dan ist een dud.
Heb ik vroeger nog eens op video gezien van America's Army operations. Iemand wou granaat launchen en net op die moment kwam enemy van achter muurtje, enemy kreeg de 40mm tegen zijn hoofd en ontplofte niet. Toch, one shot, one kill. Hilarisch. 8)7
Duh, dat ding komt met een behoorlijke kracht eruit, doet best pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:00:
Ik snap die UAV niet eens ik heb meerdere malen geprobeerd er een te gebruiken maar faal eigenlijk altijd... normaal heli is daaren tegen goed te besturen, wat is het verschil met die UAV dan? :+
Dat heb ik juist andersom, die UAV vlieg ik zo mee weg, in een heli ben ik net een dronken piloot. Ik heb het idee dat er qua controls wat omgedraaid zit t.o.v. van elkaar.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

johan bos schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:25:
[...]

Dat heb ik juist andersom, die UAV vlieg ik zo mee weg, in een heli ben ik net een dronken piloot. Ik heb het idee dat er qua controls wat omgedraaid zit t.o.v. van elkaar.
ik denk eerlijk gezegd dat het verschil zit in het gewicht van beide apparaten... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Miss overbodig reply maar kan je verduidelijken op welke manier je faalt met de UAV ? Ik vind het super makkelijk te besturen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:34:
Miss overbodig reply maar kan je verduidelijken op welke manier je faalt met de UAV ? Ik vind het super makkelijk te besturen eigenlijk
heli controls probeer ik te gebruiken maar ik krijg hem niet omhoog wel vooruit en teruguit maar daar houd het mee op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:11

d_star

Maharadja of the Year :-/

Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:36:
[...]

heli controls probeer ik te gebruiken maar ik krijg hem niet omhoog wel vooruit en teruguit maar daar houd het mee op :+
Met de default keys is het volgens mij 'R' om te stijgen, en 'F' om te dalen.. Alhoewel ik me voor kan stellen dat als je ook heli's bestuurt, je deze keys allang hebt gewijzigd..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Tsurany schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:17:
[...]

Als je het over mijn tekst hebt, lees nog eens een keer.

[...]

Duh, dat ding komt met een behoorlijke kracht eruit, doet best pijn.
Tuurlijk doet dat pijn dat wilde ook net zeggen. Maar toch beeld het je in. Dan ligt de heuvel voller met snipers dan struiken om die weak*** clean kills te doen. Dan hebje zo een bruut die zijn 40mm gebruikt en er een headshot mee plant. Hilarisch toch, of mis ik mij hierin :S

En ja Tsurany ik had het over jou bericht maar speelde ik net op in, headshot met een nate zal zeker wel wat damage veroorzaken. Wat ik trouwens ook jammer vind is dat er te weinig met munitie gespeeld kan worden, lighttracers, AP, der zijn zelfs 40mm shells met HE en ook met Scherven.
Maar voor de rest, dijk van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 20:07
[...]

ehhehe!
Dat heb ik ook net nog gehad, bij mijn ochtend potje :)
Wilde een 40mm vuren, kwam er ineens een gast uit een deur lopen, snel schieten: THUMP, ik dood door zijn sniper, hij dood door mijn 40mm die niet afging :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:56
[...]

hoewel ik denk dat het tegen je knar krijgen van zon 40mm granaat ook niet bepaald een lekekr gevoel is :P

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-05 15:11
Je ziet een + in het midden staan. Zodra je de vuurknop gebruik lock je een raket op het doel. Je ziet dan een oranje vierkantje verschijnen, dit is je geleidingssysteem. Probeer je doel in het vizier te houden. Dan Kaboem. Met 1 welgemikt schot kun je een tank uitschakelen, of je schiet een sniper van een berg. :) Na de klap moet je even wachten. Net zo lang tot het oranje vierkantje verdwijnt, dan kun je opnieuw schieten. Als je verder komt met je unlocks kun je uiteindelijk ook de machinegun unlocken die op de UAV zit.

De UAV bestuurt tamelijk eenvoudig. Het ding heeft als voordeel dat je overal vrij stealthy heen kunt vliegen en als je maar hoog genoeg zit laten ze je in 99% van de gevallen wel met rust. Blijf niet te lang op 1 plek hangen, aangezien de UAV behoorlijk kwetsbaar is. Een paar kogels en hij is kapot. :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:02:
Je ziet een + in het midden staan. Zodra je de vuurknop gebruik lock je een raket op het doel. Je ziet dan een oranje vierkantje verschijnen, dit is je geleidingssysteem. Probeer je doel in het vizier te houden. Dan Kaboem. Met 1 welgemikt schot kun je een tank uitschakelen, of je schiet een sniper van een berg. :) Na de klap moet je even wachten. Net zo lang tot het oranje vierkantje verdwijnt, dan kun je opnieuw schieten. Als je verder komt met je unlocks kun je uiteindelijk ook de machinegun unlocken die op de UAV zit.

De UAV bestuurt tamelijk eenvoudig. Het ding heeft als voordeel dat je overal vrij stealthy heen kunt vliegen en als je maar hoog genoeg zit laten ze je in 99% van de gevallen wel met rust. Blijf niet te lang op 1 plek hangen, aangezien de UAV behoorlijk kwetsbaar is. Een paar kogels en hij is kapot. :P
oke thanks man!.... ja ik zal het eens gaan uitproberen op het moment dat ik mijn pc terug krijg van de reparatie... zit nu al 3 weken zonder en verveel me dood in het weekend! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 20:07
Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:07:
[...]

oke thanks man!.... ja ik zal het eens gaan uitproberen op het moment dat ik mijn pc terug krijg van de reparatie... zit nu al 3 weken zonder en verveel me dood in het weekend! :9
Tweakers doen dat toch zelf? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45
ixl85 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:08:
[...]

Haha inderdaad! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ixl85 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:08:
klaptop niet x) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Compizfox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:13:
Eerste keer dat ik het met mumble deed, ga het zeker vaker gebruiken.
Hoe werkt dat nou ? Heb de server toegevoegd, doe een connect en zie dan een aantal 'rooms' ... maar als ik er eentje join, zijn ze allemaal leeg ? Was om een uur of 8 gisterenavond ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-05 21:43

amaterasu

In memory of Cj

Gister met een maat gespeeld.
Eerst Squad team deathmatch en dit ging geweldig hij medic en ik assault beetje elkaar dekken ging perfect.
Toen we eenmaal rush gingen doen kwam ik erachter wat een mafkees het was.
Ik pak een jetski en meneer beukt me ef met zijn boot het land op. dus moest wel bij hem in de boot stappen..VAART HIJ VERVOLGENS ZIJN EIGEN BOOT VAST..konden we zwemmen naar het eiland.
Ook wist meneer met een jetski een roadkill te maken zowat midden op het eiland.. gewoon volgas op een rots afvaren gelaunched worden en zowat midden in Base A landen op de enemy.
Zien we een heli zegt ie JA KOMOP die nemen we..dus we stappen in hij vliegt ik aan het geweer..vraag ik hem je weet toch wel hoe je dit ding bestuuren moet toch? zegt hij " Ow shit nee" leaved die de heli en ik stort mooi neer op base a.
Heb me echt gewoon rot gelachen gisteren wat een geweldige game blijft het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Gisteravond voor het eerst met wat mede tweakers gespeeld op de PS3 en vond het zeker leuk om te doen. Het ging niet helemaal van een leien dakje en af en toe beetje chaos door de headsets, maar de ervaring met volle squad waarmee je kan communiceren is velen malen beter. Ben ook zeker van plan dit voortaan te doen! Ik zeg, wie is er vanavond online :P.

Kreeg btw een internet failure dus was in een keer weg gister :(.
Heb ik de laatste tijd wel meer last van. Andere mensen die dat ook veelvuldig hebben (PS3)?

[ Voor 18% gewijzigd door Kraziey op 16-04-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 00:12
Een 40mm "armed" pas na een x aantal meter, vandaar dat ie niet ontploft van dichtbij

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik vind de grenades uit Enemy Territory:Quake Wars nog het 'leukst' ... in MW en BF zijn het inderdaad n00b-tubes (IMHO), in ET:QW moet je echt met die dingen leren omgaan.
Je kunt ze laten rollen en stuiteren voor ze ontploffen, in MW/BF heb ik het idee dat ze afgaan als ze iets raken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gamen op een laptop is sowieso niks.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:30:
Ik vind de grenades uit Enemy Territory:Quake Wars nog het 'leukst' ... in MW en BF zijn het inderdaad n00b-tubes (IMHO), in ET:QW moet je echt met die dingen leren omgaan.
Je kunt ze laten rollen en stuiteren voor ze ontploffen, in MW/BF heb ik het idee dat ze afgaan als ze iets raken ...
Ja dat is ook vrij logisch, zo werken die wapens. De lading gaat af op basis van het raken van iets. Dat bij ET:QW zal waarschijnlijk met iets als een tijdstimer werken waardoor ze idd kunnen stuiteren en dergelijken.

[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 16-04-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Gamebuster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 01:15:
[...]

"(nog) niet" Is inderdaad de juiste term. Ik wilde bezig gaan met tests om te schieten van bovenaf, maar werd geplaagd door medespelers die mijn tank gingen jatten en enkele mislukte pogingen waarbij ik zelfmoord pleegde. (zoek maar eens een plek waarbij je recht naar beneden op een tank kan schieten... Ik probeerde het door de tank half in een gebouw te rijden en erop te schieten van de verdieping erboven, maar bij poging 1 viel ik over het randje op het moment dat ik schoot (suicide), bij poging 2 stapte iemand in mijn tank waardoor ik er geen schade aan kon toebrengen (precies op het moment dat ik erop schoot stapte-ie in en reed-ie weg) en bij poging 3 ging ik zelf dood aan de explosie omdat ik niet hoog genoeg was.)

Zodra ik stats heb over de hoogte van de impact zal ik het hier posten. Dart-stats zijn niet zo belangerijk voor mij, aangezien ik deze nooit gebruik. (niet toegestaan in clanwars)

Wel heb ik getest of de hoogte van impact van belang was (onderkant, rubsbanden, koepel etc), maar er was geen verschil: Wanneer het wapen naar achteren is gericht en je schiet op de achterkant van de koepel (dus aan de voorkant van de tank) heeft-ie gewoon 28% schade, net als op de onderkant of tegen de rubsbanden.

Ik heb het echter niet getest vanuit een hogere positie. Ik verwacht inderdaad een toename in schade, maar dat ga ik uiteraard testen. Als het inderdaad werkt ga ik kijken of er een manier is om een tank van boven te raken wanneer je voor 'm staat, eventueel met geleide raketten (tracer, AT4, mounted TOW)
Ik heb laatste 3 rakketten geschoten op een t72 van boven op de turret. Wel dan weer aan de voorkant van de turret. Het leek niet meer schade te doen. Ik heb dus echt het idee dat je een tank echt moet raken aan de achterkant waar de motor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Goner schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:30:
n00btube, moet je eens kijken naar de nieuwste wolfenstein, heb je een particle canon, die kan je upgraden dat hij danig plooit naar je enemy toe (auto aim) en hij kan zelfs meer dan één vijand tegelijk uitschakelen. Das pas een n00obtube, de MP heb je hem wel niet ter beschikking (thank god)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Martinspire schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:45:
[...]

Ik had je al toegevoegd en zat gister in je game. Helaas bij de tegenstanders, anders hadden we samen kunnen werken. Maar omdat mn huisgenoten nogal aan het downloaden waren ben ik op den duur gestopt vanwege lag.

Hoop vanavond weer es wat potjes online te knallen (als ik geen lag heb).
Gok dat er dan nog wel wat meer online zullen zijn (als ze geen SCC aan het doen zijn).
Ik vond je naam al verdacht bekend voorkomen, alleen jammer dat je inderdaad bij het "verkeerde" team zat. Misschien dat we elkaar online treffen ergens dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:32:
Het [GoT] PS3 team heeft eindelijk haar gelijken gevonden gisteravond. We speelden onder andere tegen de nummer 2 wereldwijd (Demonicxfearless maar dan met veel 3en en 4en in haar naam) en meer 'hooggeplaatsten'.
Dat verklaart een hoop. Ik weet dat ik speel als een noob, maar dat werd gisteren wel heel erg bevestigd :S
Doordat het andere team een aantal 49+ Ranks had, waren er wel kansjes om een gouden dogtag te scoren :D (is mij helaas niet gelukt)
Kraziey schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:16:
Gisteravond voor het eerst met wat mede tweakers gespeeld op de PS3 en vond het zeker leuk om te doen. Het ging niet helemaal van een leien dakje en af en toe beetje chaos door de headsets, maar de ervaring met volle squad waarmee je kan communiceren is velen malen beter. Ben ook zeker van plan dit voortaan te doen! Ik zeg, wie is er vanavond online :P.

Kreeg btw een internet failure dus was in een keer weg gister :(.
Heb ik de laatste tijd wel meer last van. Andere mensen die dat ook veelvuldig hebben (PS3)?
Je bent van harte welkom natuurlijk :Y

Ik heb zelf ook regelmatig last van het feit dat de PS3 ineens vast slaat. Ik heb het idee dat dat sinds de laatste firmware-update wel een stuk erger is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Jackal131 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:50:
[...]

Dat verklaart een hoop. Ik weet dat ik speel als een noob, maar dat werd gisteren wel heel erg bevestigd :S
Doordat het andere team een aantal 49+ Ranks had, waren er wel kansjes om een gouden dogtag te scoren :D (is mij helaas niet gelukt)

[...]

Je bent van harte welkom natuurlijk :Y

Ik heb zelf ook regelmatig last van het feit dat de PS3 ineens vast slaat. Ik heb het idee dat dat sinds de laatste firmware-update wel een stuk erger is geworden.
Heb er tot op heden niet echt last van gehad maar vooropgesteld dat mijn ps3 direct aan het net hangt zonder router ed ertussen.
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:32:
Die gozer was keyboard mouse user ik heb nog nooit iemand zoveel 180 turns zien maken met headshots als gevolg.
Sterker nog hij tubde me wel 2x uit een shopper vandaan en ik kan niet zeggen dat we rustig vlogen.
Maar daarnaast hebben we ons flink verweerd beide teams verloren alleen nog maar :D
En voor de volgende keer met dit soort gasten meer de mcoms dekken wat ze niet kunnen planten gaat niet stuk.

En oja isla was wel vet ze braken zo overal doorheen totdat regret en ik in de chopper zaten :D de tank was bezig met ons wij met die weg en bleven gewoon daar een beetje boven die weg hangen.

Bij de laatste 3 tiks werden we uit de lucht geschoten maar dat was meer omdat we nog even snel wat tiks wilden wegknallen.

Resultaat was iets van 37 frags voor regret op dat laatste stukje, die gozer is echt ziek als gunner :D

[ Voor 12% gewijzigd door TRAXION op 16-04-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 09:26
Gister leukkere potjes gespeeld met Martinspire, DeFianCeNL, Gotanius en purnoking en was wel lekker spelen
Op een gegeven moment Martin in het andere team hehe beetje uitlachen omdat ze verloren hadden. Daarna lekkere potjes qonquest spelen(toch het best als je een goede squad hebt.)
Ik zal nog even de overige spelers uit de GoT lijst toevoegen. ;)

Als iemand anders nog niet zijn naam erin heeft staan en op de xbox speelt(geld ook voor de andere platforms maar daar speel ik niet op) voeg je dan even toe. staat wel in startpost hoe dat moet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Haha, ik heb gister ff een paar goede sneaky tactics bedacht op een aantal levels, heb zin om die uit te proberen... (Onder andere met C4 :D)
Daarom feel free toe add me, ik speel graag met mede-tweakers!
Ben alleen vanmiddag weer beschikbaar, in het weekend waarschijnlijk pas zondag, maar vanmiddag/vanavond heb ik wel even zin om te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:38
phosporus schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:56:
Gister leukkere potjes gespeeld met Martinspire, DeFianCeNL, Gotanius en purnoking en was wel lekker spelen
Op een gegeven moment Martin in het andere team hehe beetje uitlachen omdat ze verloren hadden. Daarna lekkere potjes qonquest spelen(toch het best als je een goede squad hebt.)
Ik zal nog even de overige spelers uit de GoT lijst toevoegen. ;)

Als iemand anders nog niet zijn naam erin heeft staan en op de xbox speelt(geld ook voor de andere platforms maar daar speel ik niet op) voeg je dan even toe. staat wel in startpost hoe dat moet :+
Toen ik erin kwam zaten jullie al met zn 4en in de server, maar was er geen plek meer in jullie team. Daarna nog een paar keer geprobeerd, maar kwam telkens bij de tegenstanders terecht. Dunno hoe dat bepaald werd, maar heb wel gelachen.
Was alleen jammer dat mijn internet een beetje veel lag had die uren, want dat merkte ik echt (dat je af en toe een paar meter wordt terug gezet).
The Great HooD schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:11:
Haha, ik heb gister ff een paar goede sneaky tactics bedacht op een aantal levels, heb zin om die uit te proberen... (Onder andere met C4 :D)
Daarom feel free toe add me, ik speel graag met mede-tweakers!
Ben alleen vanmiddag weer beschikbaar, in het weekend waarschijnlijk pas zondag, maar vanmiddag/vanavond heb ik wel even zin om te knallen!
Ik zal wel ff een partyinvite sturen als ik online kom.

Vanavond zijn 2 van mijn huisgenoten in ieder geval pleite en de rest download niet zoveel dus tot en met zondag heb ik nog wel een redelijke verbinding. Ben de rest van de dag vrij dus dat komt ook goed uit. Al ga ik denk ik wel ff Splinter Cell halen in de stad, maar als je online komt dan kunnen we wel ff knallen.

Hoop dat er nog wat meer xboxers online komen vanavond. Kunnen we in 1 grote partychat gaan en proberen een hele server over te nemen.

Aangezien er nog steeds geen private matches te maken zijn op de 360 wordt dat echter wel lastig.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 16-04-2010 11:15 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
TRAXION schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:53:
[...]

Heb er tot op heden niet echt last van gehad maar vooropgesteld dat mijn ps3 direct aan het net hangt zonder router ed ertussen.

[...]

Die gozer was keyboard mouse user ik heb nog nooit iemand zoveel 180 turns zien maken met headshots als gevolg.
Ja, dat vermoeden had ik ook.
we ons flink verweerd beide teams verloren alleen nog maar :D
En voor de volgende keer met dit soort gasten meer de mcoms dekken wat ze niet kunnen planten gaat niet stuk.
Niet helemaal waar: op die nieuwe map werd de Alpha MCOM op deel 3 (met de bridge) kapot geschoten door hun tank/AT/rpgs (kon niet zien wat het was vanaf de MG) en dat ging ziek snel: ong. 20% damage per hit.
En oja isla was wel vet ze braken zo overal doorheen totdat regret en ik in de chopper zaten :D de tank was bezig met ons wij met die weg en bleven gewoon daar een beetje boven die weg hangen.

Bij de laatste 3 tiks werden we uit de lucht geschoten maar dat was meer omdat we nog even snel wat tiks wilden wegknallen.

Resultaat was iets van 37 frags voor regret op dat laatste stukje, die gozer is echt ziek als gunner :D
Dat was trouwens wel een erg snel potje!
Ik heb er totaal geen probleem mee, maar waarom gamet Regret met GoT mee? Lijkt me lastig met al die Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Martinspire schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:14:
Ik zal wel ff een partyinvite sturen als ik online kom.

Vanavond zijn 2 van mijn huisgenoten in ieder geval pleite en de rest download niet zoveel dus tot en met zondag heb ik nog wel een redelijke verbinding. Ben de rest van de dag vrij dus dat komt ook goed uit. Al ga ik denk ik wel ff Splinter Cell halen in de stad, maar als je online komt dan kunnen we wel ff knallen.

Hoop dat er nog wat meer xboxers online komen vanavond. Kunnen we in 1 grote partychat gaan en proberen een hele server over te nemen.

Aangezien er nog steeds geen private matches te maken zijn op de 360 wordt dat echter wel lastig.
Op de ps3 kan je wel een private match starten, dit doe je in het play with friends menu.
En dan staat eronder press "button" private match.

Bij de ps3 is het het vierkantje.
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:17:

Dat was trouwens wel een erg snel potje!
Ik heb er totaal geen probleem mee, maar waarom gamet Regret met GoT mee? Lijkt me lastig met al die Nederlanders.
Hij is verliefd op mij en mijn vliegkunsten :)
En hij probeert nederlands te leren!

BTW
http://bfbcs.com/stats_ps3/DiaBoLiCxF3ARL3S
^^ 2de van de leaderboards ps3.

[ Voor 19% gewijzigd door TRAXION op 16-04-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
Jouw vliegkunsten zijn sowieso ziek met alle roadkills. Als ik die heli alleen maar op de grond probeer te zetten om iemand op te pikken of voor een repair crash ik al, terwijl ik het vliegen toch behoorlijk onder de knie heb.
BTW
http://bfbcs.com/stats_ps3/DiaBoLiCxF3ARL3S
^^ 2de van de leaderboards ps3.
Ik had het gisteravond al gezien inderdaad bij het doorlopen van de leaderboards.

Jij bent me trouwens voorbijgegaan deze week in Squad score! Ik stond bovenaan in mijn (inmiddels aanzienlijke) vriendenlijst, maar helaas. We zitten nu wel beiden in de top 750... squadplay FTW!

[ Voor 45% gewijzigd door AutCha op 16-04-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:23:
Jouw vliegkunsten zijn sowieso ziek met alle roadkills. Als ik die heli alleen maar op de grond probeer te zetten om iemand op te pikken of voor een repair crash ik al, terwijl ik het vliegen toch behoorlijk onder de knie heb.

[...]

Ik had het gisteravond al gezien inderdaad bij het doorlopen van de leaderboards.

Jij bent me trouwens voorbijgegaan deze week in Squad score! Ik stond bovenaan in mijn (inmiddels aanzienlijke) vriendenlijst, maar helaas. We zitten nu wel beiden in de top 750... squadplay FTW!
Het is als een tweede natuur aan het worden ;) alleen het nadeel is dat mijn kd/ratio er niet beter op wordt squadscore daarintegen schiet omhoog :D
En die roadkills tjah dat is gewoon grappig mensen moeten mij toch zeker vervloeken als ik met een platina ster chopper op hun koppie land O-)

Meeste mensen blijven ook zo lekker staan of hebben het gewoon niet door vooral snipers doen het goed.

Gister trouwens nog mijn knive 5 friends behaald met dank aan jou en jackal.
Jullie stonden heerlijk die tanks te fixen etc en hadden mij al een keer neergeschoten dus toen maar met het mes op pad gegaan, gelukkig met succes was een behoorlijk eind lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Private Match is inderdaad mogelijk op X360. Werd laatst nog uitgenodigd, but NO THANKS!
Lijkt mij inderdaad vet als we met zijn 8en in een party chat zitten en dan in 1 server in het zelfde team. Dan kunnen we echt hard maar ook echt hard gaan ownen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo