We bediscussiëren hier het spel en de gameplay. Dat er mindere kanten aan het spel zitten die hier vervolgens aan bod komen is gezeur volgens jou?
Zeuren over gezeur, da's pas erg.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
We bediscussiëren hier het spel en de gameplay. Dat er mindere kanten aan het spel zitten die hier vervolgens aan bod komen is gezeur volgens jou?
Anoniem: 291970
hehe laat me weten wanneer en ik kom rustig meedoenAnoniem: 88911 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:21:
Ik krijg zowaar enorm veel zin om op de GoT server(s) constant de 40mm tube te gaan gebruiken.
En dan voor de afwisseling af en toe de Carl Gustav erbij te pakken, om vervolgens die frustratie compleet te maken door te gaan snipen.
Wat een gezeur zeg.
Ik vondt die stab gisteren op xtala ook machtigZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:30:
[...]
Zo dacht Xtala gisteren ook even de M60 te gebruiken en dat viel hem vies tegen.
[ Voor 25% gewijzigd door Descriptor op 15-04-2010 12:44 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Anoniem: 88911
Klopt helemaal. Het duurt echter al 10 topics lang, elke keer hetzelfde, elke pagina.ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:27:
[...]
Zeuren over gezeur, da's pas erg.
Ik had het inderdaad verkeerd gelezen. Ik heb zelf de PS3 versie, dus geen last echt van crashed of dergelijke (ok, 1x een complete vastloper gehad).ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:30:
Nee.
Goner bedoelt dat het met BC2 ook niet opschiet met fixes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het begon gisteravond weer omdat iemand liedjes begon te zingen over zijn successen met de noobtubeAnoniem: 88911 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:20:
[...]
Klopt helemaal. Het duurt echter al 10 topics lang, elke keer hetzelfde, elke pagina.
[ Voor 5% gewijzigd door phosporus op 15-04-2010 13:34 ]
En welk aspect van dit spel is, denk je, in 10 topics nog níet al 10 keer langsgekomen?Anoniem: 88911 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:20:
[...]
Klopt helemaal. Het duurt echter al 10 topics lang, elke keer hetzelfde, elke pagina.
Dat stukje heb ik even gemist. Kwam trouwens ook pas aardig laat online.Descriptor schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:40:
[...]
Ik vondt die stab gisteren op xtala ook machtig![]()
...
De hilariteit op mumble maakte het helemaal compleet
[ Voor 20% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 13:51 ]
Dat is echt een typische COD:MW speler: geen teamplay alleen zijn eigen K/D ratio is belangrijk. Jammer dat zulke figuren dan toch een spel gaan spelen waarin teamplay belangrijk is en zo het spelplezier van anderen vergallen. Jouw medespelers bepalen in een game waar teamplay belangrijk is nou eenmaal of het leuk spelen is of niet. Als voorbeeld: laatst hadden we op een server leuke games, maar na een map wissel ging bijna het hele team (op 2 of 3 na) allemaal op heuvel zitten snipen en dat als aanvallers. Sorry, maar dan is het voor mij toch tijd om een andere server op te zoeken.Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:28:
ik denk dat dit 'm is : http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ErAdiCToR
Om heel eerlijk te zijn heb ik die shotgun nog nooit toegepast. Die smoke’s zie ik werkelijk het nut niet van in, omdat er totaal geen rook vanaf komt (PS3) maar ik lees nu hier en daar dat dit dus wel het geval is. Wat ik nu veelal probeer is de thompson met C4, maar ik kan maar niet aan dat museumstuk wennenDeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:20:
[...]
De shotgun attachment is erg leuk om mensen met neer te schieten, zeer effectief ook in close combat (instant kill). De smoke attachment kan tactisch veel toevoegen, bijv. op choke points een smoke gooien, er door heen rushen en je kan zomaar achter 4-5 vijanden staan. Dat zijn echt coole adrenaline momenten, maar ik zie bijna niemand ze gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 15-04-2010 14:07 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vind het wel heel kort door de bocht.SpitfireFrl schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:54:
[...]
Dat is echt een typische COD:MW speler: geen teamplay alleen zijn eigen K/D ratio is belangrijk. Jammer dat zulke figuren dan toch een spel gaan spelen waarin teamplay belangrijk is en zo het spelplezier van anderen vergallen. Jouw medespelers bepalen in een game waar teamplay belangrijk is nou eenmaal of het leuk spelen is of niet.
Daarnaast als je mijn stats bekijkt zie je dat ik maar liefst 200 kills gemaakt hebt als Recon+Medic+Engineer... tegenover 6500 kills als assault. Ik zit altijd midden in de actie, of mischien op het randje ervan aangezien ik niet van 4 kanten bestookt wil worden.Als voorbeeld: laatst hadden we op een server leuke games, maar na een map wissel ging bijna het hele team (op 2 of 3 na) allemaal op heuvel zitten snipen en dat als aanvallers. Sorry, maar dan is het voor mij toch tijd om een andere server op te zoeken.
[ Voor 18% gewijzigd door ErA op 15-04-2010 14:11 ]
Na verloop van tijd word je automatisch gehealed. Dit heeft niets met het aanraken van een vlag, gewijde grond, of wat-dan-ook te maken.Vrijdag schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:03:
Ik had gisteren iets geks. Nuja, het viel me op. Ik speel altijd hardcore en was een paar keer geraakt waardoor mijn scherm flink rood was. Toen ik een vlag aanraakte en die van de tegenpartij ging zakken ging mijn health er ineens op vooruit zonder dat er een medkit in de buurt lag. Is dat altijd zo of ben ik gewoon stom en lag er misschien ergens een extende range kit?
Hmm, stats gaan wel goedhttp://bfbc2.statsverse.com/stats/360/TroonStaal
[ Voor 33% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 14:20 ]
Volgens mij niet in HC tenminste ik speel op de PS3 en heb dit nog niet meegemaaktZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:17:
Na verloop van tijd word je automatisch gehealed. Dit heeft niets met het aanraken van een vlag, gewijde grond, of wat-dan-ook te maken.
PSN: Totumpaal
Anoniem: 218650
Een zeer herkenbaar verhaal. Mijn stats reflecteren dit ook: http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Le%20SnoetErA schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:04:
[...]
Ik vind het wel heel kort door de bocht.
In conquest en Rush zijn er 2 zaken die er toe doen:
1: De objectives
2: De tickets
Ik ben niet echt een objective man, ik ben wel verdomde goed in het afnemen van tickets. Iets wat minstens zo belangrijk is. Daarnaast reageer ik altijd, gevraagd en ongevraagd op teammates welke ammo nodig hebben. En alles maar dan ook echt ALLES wat ik zie, verlaat mijn scherm met een rode pijl boven zijn hoofd. Iets wat de zogenaamde gevestigde BF orde nog wel eens niet doet.
[...]
Daarnaast als je mijn stats bekijkt zie je dat ik maar liefst 200 kills gemaakt hebt als Recon+Medic+Engineer... tegenover 6500 kills als assault. Ik zit altijd midden in de actie, of mischien op het randje ervan aangezien ik niet van 4 kanten bestookt wil worden.
Ja, ik zou me nog nets iets actiever kunnen bezig houden met Mcoms aanvallen etc. Maar aan de andere kant zorg ik wel voor de firepower om mijn teammates er te laten komen.
Ik vind in ieder geval niet dat je zo moet generaliseren.
Ik heb overigens wèl MW2 thuisliggen
Ow jah: Kleine add-on.
Assault is de waarschijnlijk de klasse waarmee je de minste team en squad score kan krijgen.
Ik vraag me sterk af of dat het enige is ... ik vertrouw de hitbox ook niet helemaal. Het lijkt af en toe wel of ik van afstand accurater schiet dan van vlakbij. Die ervaring van mensen goed raken op een paar meter afstand en vervolgens afgeknald of nog erger, geknifed te worden heb ik ook wel 's ...ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:30:
Als jij iemand op de korrel hebt en hem niet om weet te leggen, hij zich vervolgens omdraait en een goede aimer blijkt te zijn, ligt dat aan jou hoor. Niet aan de medic.
Maar voor close combat ook niet slechter dan een M60 ...Dat gezegd hebbende is de G3 nou niet bepaald het beste wapen.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Van de week werd ik (denk ik) geconfronteerd met het verschil in teamplay.CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:41:
Ik vind jammer dat deze BF zo weinig teamplay heeft.
Gister met iemand van GoT gespeeld en het was meteen 100x leuker, omdat je samenwerkt.
Wellicht kunnen we met wat meer man samen spelen? (X360)
Da's altijd veel leuker idd. Op de servers die in de topicstart staan vermeld vind je altijd wel meer dan 1 Gotter btw.CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:41:
Gister met iemand van GoT gespeeld en het was meteen 100x leuker, omdat je samenwerkt.
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
hehe ik heb nog wel wat mensen in mijn friends list staan die goed kunnen samenwerken dus dat komt wel goed. Was inderdaad wel leuker ivm samenwerking.CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:41:
Anoniem: 88911
Dat is precies het punt dat ik wilde maken.phosporus schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:32:
[...]
Vind het wel jammer dat er vervolgens 3 pagina's bij komen over de noobtube en cg en m60.
Nee, inderdaad, de hit detectie/hitboxen zijn bagger op korte afstand. Zie mijn commenaar hierover een paar pagina's terug. Maar dat heb ik eigenlijk alleen met de M60 meegemaakt.Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:38:
[...]
Ik vraag me sterk af of dat het enige is ... ik vertrouw de hitbox ook niet helemaal. Het lijkt af en toe wel of ik van afstand accurater schiet dan van vlakbij. Die ervaring van mensen goed raken op een paar meter afstand en vervolgens afgeknald of nog erger, geknifed te worden heb ik ook wel 's ...
[...]
Maar voor close combat ook niet slechter dan een M60 ...
[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 15:31 ]
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Is deze gast echt iemand die alleen voor de kills gaat ?? Hij speelt alleen Assault, lvl31 en nog steeds bij de eerste unlock van engineer en medic hmmzzz.Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:28:
ik denk dat dit 'm is : http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ErAdiCToR
(eradicator zonder de 2e 'a')
EDIT: oeps, net te laat
[...]
Hier ook niet ... crashes to the desktop, dx9 bug ...
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Moet ik toch ook nog 's proberen ... ik zal wel niet veel mee-joelen, speel meestal pas wat later en dan maak ik de rest v/h huishouden wakkerZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:07:
en natuurlijk mumble joinen, de GoTers daar zitten altijd met elkaar in dezelfde server.
Dat heeft-ie een paar posts terug al helemaal uitgelegd ... antwoord is NEE.Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:41:
Is deze gast echt iemand die alleen voor de kills gaat ??
[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 15-04-2010 15:46 ]
Anoniem: 349876
Wat maakt dat nu weer uit... ik ben zelf een fan van recon/engineer en natuurlijk de basis class: assault alleen ik haat spray en pray guns zoals LMG's ik kan daar absoluut niet mee overweg en zie je dat mijn medic stats nog low zijn totdat ik eindelijk eens de Thommiegun unlock!Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:41:
Is deze gast echt iemand die alleen voor de kills gaat ?? Hij speelt alleen Assault, lvl31 en nog steeds bij de eerste unlock van engineer en medic hmmzzz.
Doen!Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:43:
[...]
Moet ik toch ook nog 's proberen ... ik zal wel niet veel mee-joelen, speel meestal pas wat later en dan maak ik de rest v/h huishouden wakker![]()
Maar meeluisteren en team/squad tactiek volgen zal wel helpen.
[ Voor 14% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 15:58 ]
en jij geloofd wat hij zegt cker lol, ik ga er verder niet meer op in anders komt er weer ruzie enzo.Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:45:
[...]
Dat heeft-ie een paar posts terug al helemaal uitgelegd ... antwoord is NEE.
Trouwens ; je bent toch niet verplicht om alle classes uit te spelen ? Ik zit bij recon ook nog op de M24, snipen interesseert me gewoon geen bal.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ga ik vanavond doen!Heb al een paar mensen uit dit topic een PM gestuurd (totempaal, TRAXION en SinergyX), maar mochten er meer mensen zijn die dit lezen dan mag je me toevoegen. Heb een headset trouwens.
Mijn PSN: RikBruil.
Probeer inderdaad een server te joinen waar Pixel (Traxion) ook speelt en je zult zien dat daar meer Got'ters aanwezig zijn. Laatst zaten we 10 mensen van GoT aan 1 kant.Wizz15 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:34:
Ik speel trouwens op de PS3, dus als mensen nog iemand zoeken om mee samen te spelen dan hou ik me ook aanbevolen. Heb al een paar mensen uit dit topic een PM gestuurd (totempaal, TRAXION en SinergyX), maar mochten er meer mensen zijn die dit lezen dan mag je me toevoegen. Heb een headset trouwens.
Mijn PSN: RikBruil.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ok, ok. Ik ga het raw material wat ik heb omzetten naar filmpjes. Dan krijg je een beetje een idee van hoe ik speel.Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:55:
[...]
en jij geloofd wat hij zegt cker lol, ik ga er verder niet meer op in anders komt er weer ruzie enzo.
yepScavy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:15:
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen of diet patch van ati werkt? Ben zelf helaas nog tot laat vanavond aan het werk en dan zit het er ook niet in om nog te gamen zelfde geldt voor het hele weekend.
Maar ben wel heel benieuwd ofdat het nu eindelijk opgelost is
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Wat is die tijdspanne dan? Want ik heb toch regelmatig dat ik met een rood vizier rondren voor enkele minuten.ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:17:
Na verloop van tijd word je automatisch gehealed. Dit heeft niets met het aanraken van een vlag, gewijde grond, of wat-dan-ook te maken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 8% gewijzigd door Scavy op 15-04-2010 16:18 ]
Vraagje, kan je dan overswitchen naar het andere team? Heb deze optie nog niet gezien op de PS3 namelijk.Jackal131 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:06:
[...]
Probeer inderdaad een server te joinen waar Pixel (Traxion) ook speelt en je zult zien dat daar meer Got'ters aanwezig zijn. Laatst zaten we 10 mensen van GoT aan 1 kant.
Moet wel zeggen dat het dan vaak een walk-over isen dat de 'andere kant' even leegloopt
, maar dat wordt vanzelf weer aangevuld
Van een ander forum:Vrijdag schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:17:
[...]
Wat is die tijdspanne dan? Want ik heb toch regelmatig dat ik met een rood vizier rondren voor enkele minuten.
Ah, volgens mij is het alleen op standaard servers want ik heb het nog niet meegemaakt, speel uitsluitend hardcore namelijkDeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:21:
[...]
Van een ander forum:
How fast do I regenerate health?
Six seconds after taking damage, the player will recover three health per second.
Maar weet niet of dat ook voor HC telt en of het tot 100% healed.
Nee, dat is helaas niet mogelijk.Kraziey schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:18:
[...]
Vraagje, kan je dan overswitchen naar het andere team? Heb deze optie nog niet gezien op de PS3 namelijk.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik had je al toegevoegd en zat gister in je game. Helaas bij de tegenstanders, anders hadden we samen kunnen werken. Maar omdat mn huisgenoten nogal aan het downloaden waren ben ik op den duur gestopt vanwege lag.Gizzy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:43:
Xbox360 spelers, kunnen jullie mij ook even toevoegen? Is altijd wel lachen samen spelen. Laatst een potje gedaan met Phosphorus. Leuk samenspelen met z'n 2 maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Nickname voor Xboxlive: Gizzernl.
Anoniem: 82860
In HC mode regen je niet las ik laatst. Ik speel zelf geen HC.DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:21:
[...]
Van een ander forum:
How fast do I regenerate health?
Six seconds after taking damage, the player will recover three health per second.
Maar weet niet of dat ook voor HC telt en of het tot 100% healed.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 15-04-2010 17:07 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:21 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Zit daarom ook in een clan en ik ben een voorstander van tactiek boven aim & hit. De ene oefent raakschieten, ik oefen efficient schieten. (en ja, raak schieten is ook wel handigRealtec schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:20:
Gamebuster jij neemt deze game wel heel serieus of niet =]
Thats the spirit =]
[ Voor 56% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:30 ]
Dan zou een tank met 2 hits kapot zijn. Toevallig net zelf FF wezen testen in een lege server, en tanks hebben minimaal 3 hits nodig van een andere tank om naar de eeuwige schrootvelden verwezen te worden. (ongeacht uit welke hoek)Gamebuster schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:22:
[...]
Tanks doen geloof ik 825/875 damage, net als C4 en Mijnen
[ Voor 22% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 18:34 ]
Lol, dus alles wat niet te ontwijken is, is een noobwapen... Komop, jij roept zeker ook 'Campers' als mensen hun basis verdedigen...En de Gustav is wel degelijk een noob wapen, je kan er op 3 meter afstand iemand mee vermoorden en er mee wegkomen. In close combat is hij nog erger dan de grenade launcher. Hij is amper tot niet te ontwijken, je hoeft er niet mee te mikken en je gaat er zelf amper door dood als je hem niet direct op je eigen voeten mikt. Mij maakt het verder niet veel uit, die mensen schiet ik op een afstandje wel dood. Maar dat betekent niet dat het geen noob wapens zijn.
Oke, mortar minder effectief, maar moet je daar mee richten dan? Dacht het niet... Ook een noobwapen? Volgens jou theorie niet, hoe vaak ik al dood ben gegaan door mortars...Een deel van die opmerkingen gaat idd nergens over. Een mortar is een stuk minder effectief dan de 40mm granaat. Opmerking over healen slaat al helemaal nergens op, snap je zelf hopelijk ook wel. En de mines noob noemen? Die dingen zijn makkelijk te spotten en dus totaal niet overpowerd.
Ik zie geen verschil. Met een sniper heb je ook 1 shot-1 kill, geen verschil in noobing, sorryJe snapt het echt niet he? Er is een verschil tussen een sniper op lange afstand pakken en dat ding als primair wapen geëquipeerd hebben terwijl je in gebouwen en dergelijken zit. Dan is het vrij noob omdat je met dat ding gewoon een enorm voordeel hebt tegenover iedereen doordat je zelf een oneshotkill wapen hebt waarna je ook nog eens snel kan wisselen naar je assault rifle om iemand af te maken.
BF1: Don-Panio
Dat is inderdaad ook raar, maar die info haal ik van die site af.ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:31:
[...]
Dan zou een tank met 2 hits kapot zijn. Toevallig net zelf FF wezen testen in een lege server, en tanks hebben minimaal 3 hits nodig van een andere tank om naar de eeuwige schrootvelden verwezen te worden. (ongeacht uit welke hoek)
Edit: Quote fail.
Edit2: Ah, dit komt bij Xanga vandaan. Vandaar de dmg modifier tegen tanks.
[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:41 ]
ZenTex schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:35:
Alle wapens zijn voor noobs. Echte mannen staren elkaar dood!
[ Voor 20% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2010 18:39 ]
Selectief lezen, ga ik niet op in. Lees mijn tekst nog maar een keer.Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:32:
[...]
Lol, dus alles wat niet te ontwijken is, is een noobwapen...
Bullshit opmerking natuurlijk, snap je zelf ook wel.Komop, jij roept zeker ook 'Campers' als mensen hun basis verdedigen...
Mortar is veel minder effectief, het is geen wapen waarmee je enorm makkelijk kills kan scoren. En ook geen wapen dat je als primair wapen kan gebruiken vanwege de lange reload time.Oke, mortar minder effectief, maar moet je daar mee richten dan? Dacht het niet... Ook een noobwapen? Volgens jou theorie niet, hoe vaak ik al dood ben gegaan door mortars...
Dan moet je echt mijn tekst nog eens goed doorlezen, ik vind hem zelf vrij duidelijk. En dan niet selectief lezen en slechts 1 ding eruit halen.Ik zie geen verschil. Met een sniper heb je ook 1 shot-1 kill, geen verschil in noobing, sorry
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 145259
niet als je heel goed mik, dan heb je een headshot.Tsurany schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:02:
Bovendien is een sniper enkel one shot kill als je op hardcore mode speelt.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 15-04-2010 19:11 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn ervaring is dat hij opzich best een goede teamspeler is hoor. Heb een paar keer met hem in de squad gezetten. Volgens mij is assault zijn favoriet, maar dat is zijn voorkeur. Hij gaf ten iedere geval ammo wanneer ik erom vroeg. Bij sommige andere spelers is dat toch wel anders. Dan moet ik gaan springen en doen voor ammo. Toevallig net even de stats vergeleken. We hebben allebei precies even veel tijd erop zitten.SpitfireFrl schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:54:
[...]
Dat is echt een typische COD:MW speler: geen teamplay alleen zijn eigen K/D ratio is belangrijk. Jammer dat zulke figuren dan toch een spel gaan spelen waarin teamplay belangrijk is en zo het spelplezier van anderen vergallen. Jouw medespelers bepalen in een game waar teamplay belangrijk is nou eenmaal of het leuk spelen is of niet. Als voorbeeld: laatst hadden we op een server leuke games, maar na een map wissel ging bijna het hele team (op 2 of 3 na) allemaal op heuvel zitten snipen en dat als aanvallers. Sorry, maar dan is het voor mij toch tijd om een andere server op te zoeken.
< dit stukje webruimte is te huur >
Al geloofde ik hem niet, wat maakt het uit ??! Iedereen speelt toch hoe hij zelf wil, je betaalt er toch voor ?!!?Striptease schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:55:
en jij geloofd wat hij zegt cker lol, ik ga er verder niet meer op in anders komt er weer ruzie enzo.
Ga lekker spelen, man !! Wat intersseert het jou oftie je gelooft of niet ? Als hij zo graag wil weten hoe je speelt kan hij komen meedoen en het zelf zien ...ErA schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:07:
ok, ok. Ik ga het raw material wat ik heb omzetten naar filmpjes. Dan krijg je een beetje een idee van hoe ik speel.
OK, net effe aangelogd ... ik zie '[GoT] Tweaker shot every second' en een paar rooms maar die zijn allemaal leeg als ik join ?!
[ Voor 43% gewijzigd door Goner op 15-04-2010 19:45 ]
Anoniem: 277804
Dan moet je beter leren schieten want je kan met elke sniper rifle one shot kill krijgen (headshots maken!).Tsurany schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:02:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
En dat bedoel ik dus met selectief lezen, 1 punt pakken en totaal niet kijken naar de rest van de discussie. Vergeleken met de 40mm en de Gustav zijn het niet one shot kill wapens, enkel als je een headshot krijgt is het one shot kill.Phyxion schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:50:
[...]
Dan moet je beter leren schieten want je kan met elke sniper rifle one shot kill krijgen (headshots maken!).
Oke,, je hebt gelijk, de toober is een noobwapen, omdat je niet hoeft te richten, andere spelers kan killen en het te sterk is. Geen andere class heeft dit sterke wapen... Good point..denk ik? Ofwel, wat was ookalweer jouw reden dat de toob een noobwapen is?Tsurany schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:02:
[...]
Selectief lezen, ga ik niet op in. Lees mijn tekst nog maar een keer.
[...]
Bullshit opmerking natuurlijk, snap je zelf ook wel.
[...]
Mortar is veel minder effectief, het is geen wapen waarmee je enorm makkelijk kills kan scoren. En ook geen wapen dat je als primair wapen kan gebruiken vanwege de lange reload time.
[...]
Dan moet je echt mijn tekst nog eens goed doorlezen, ik vind hem zelf vrij duidelijk. En dan niet selectief lezen en slechts 1 ding eruit halen.
[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 15-04-2010 21:10 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Wanneer je de tank target en vervolgens vanuit dekking de rocket erop af stuurt, kan die hem ook van boven raken. Dat zie ik (nog) niet terug in je diagrammetjeGamebuster schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:34:
[...]
knip
Het klopt wel dat je met 2 goede RPG's een tank kan uitschakelen. Ik ben direct mijn nieuwe kennis gaan testen en het slopen van tanks ging opeens een stuk makkelijker. De AT4 gebruik ik niet omdat ik niet wil wennen aan clanbase-verboden wapens.
Ik zal eens een keertje een studie doen in de efficientie van tank vs tank combat.
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Als je de game start als administrator, moet je wel pings zien toch? Is hier iig wel zo..Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:07:
[...]
Even iets heel anders. Servers zoeken vind ik nog steeds lastig, omdat je geen ping ziet (ik niet iig), is er geen extern progje waarbij je servers kan zoeken? Dat je dat zegmaar niet ingame hoeft te doen.. kan me herinneren dat er iets was daarvoor.
Je bedoeld een tool als XFire en All Seeing Eye? If so: Die applicaties werken niet met BC2.Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:07:
Even iets heel anders. Servers zoeken vind ik nog steeds lastig, omdat je geen ping ziet (ik niet iig), is er geen extern progje waarbij je servers kan zoeken? Dat je dat zegmaar niet ingame hoeft te doen.. kan me herinneren dat er iets was daarvoor.
"(nog) niet" Is inderdaad de juiste term. Ik wilde bezig gaan met tests om te schieten van bovenaf, maar werd geplaagd door medespelers die mijn tank gingen jatten en enkele mislukte pogingen waarbij ik zelfmoord pleegde. (zoek maar eens een plek waarbij je recht naar beneden op een tank kan schieten... Ik probeerde het door de tank half in een gebouw te rijden en erop te schieten van de verdieping erboven, maar bij poging 1 viel ik over het randje op het moment dat ik schoot (suicide), bij poging 2 stapte iemand in mijn tank waardoor ik er geen schade aan kon toebrengen (precies op het moment dat ik erop schoot stapte-ie in en reed-ie weg) en bij poging 3 ging ik zelf dood aan de explosie omdat ik niet hoog genoeg was.)DrDDay schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:55:
[...]
Wanneer je de tank target en vervolgens vanuit dekking de rocket erop af stuurt, kan die hem ook van boven raken. Dat zie ik (nog) niet terug in je diagrammetje. Wel is mn ervaring dat ie na twee schoten kapot kan
En meer punten...
[ Voor 44% gewijzigd door Gamebuster op 16-04-2010 01:23 ]
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Die bedoelde ik inderdaad... jammer dat die niet werken, werkt namelijk altijd wel relaxt met auto-joinen als een server vol is en waar je best even voor wil wachten.CptChaos schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:50:
[...]
Je bedoeld een tool als XFire en All Seeing Eye? If so: Die applicaties werken niet met BC2.
offtopic:
Ik zal van het weekend deel 12 aanmaken
Ja! Geweldig! Uitvoeren als admin werkt inderdaad, hoef ik niet meer te gokken bij het joinen van een server. Gisteravond speelde ik ook op een got-server en dat was wel veel leuker spelen dan op een willekeurige overgens. Mensen helpen elkaar daadwerkelijk en disablen de bom voor eigen leven en gaan niet allemaal snipen.WoRReLbier schreef op donderdag 15 april 2010 @ 23:26:
[...]
Als je de game start als administrator, moet je wel pings zien toch? Is hier iig wel zo..
Het is hier nog vaak een lone wolf gebeuren.. Beetje jammer dat mijn mede OFPers allemaal zijn blijven zitten
Mijn Xfire is worrelbier
[ Voor 26% gewijzigd door Paniohitus op 16-04-2010 08:15 ]
Vergelijk jullie team en squad scores maar eens, dan zie je dat hij wel heel erg ver achter loopt. Daarnaast is de objective score van jullie beide nogal laag. Met alleen ammo geven ben je nog geen goeie teamspeler.aex351 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:13:
[...]
Mijn ervaring is dat hij opzich best een goede teamspeler is hoor. Heb een paar keer met hem in de squad gezetten. Volgens mij is assault zijn favoriet, maar dat is zijn voorkeur. Hij gaf ten iedere geval ammo wanneer ik erom vroeg. Bij sommige andere spelers is dat toch wel anders. Dan moet ik gaan springen en doen voor ammo. Toevallig net even de stats vergeleken. We hebben allebei precies even veel tijd erop zitten.
Dan moet je de laatste vehicle uitbreiding in je class hebben zitten: V ALT Fire, dan kan je ook schieten met de UAV. Op zich is het maar een proppenschieter (10 dmg per hit), maar genoeg om aangeschoten enemies uit hun lijden te verlossen.RSD1982 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:48:
Hoe werkt die UAV eigenlijk. Ik krijg m in de lucht. En kan een raketje afvuren maar zie vaak genoeg dat dat ding ook gewoon kogels afvuurt. Ik kom er ook vaak genoeg door om.
Die tracer gun kan ik daarmee bijv tanks markeren op een map voor heli's?
Headshot met een 40mmTsurany schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:52:
[...]
En dat bedoel ik dus met selectief lezen, 1 punt pakken en totaal niet kijken naar de rest van de discussie. Vergeleken met de 40mm en de Gustav zijn het niet one shot kill wapens, enkel als je een headshot krijgt is het one shot kill.
Als je het over mijn tekst hebt, lees nog eens een keer.joindry schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:08:
[...]
Headshot met een 40mmdat zal dan wel one shot one kill zijn veronderstel ik
Duh, dat ding komt met een behoorlijke kracht eruit, doet best pijn.Das trouwens wel een klein foutje in BC, de 40mm ontploft normaalgezien niet als hij iets raakt zijn eerste +/- 50m. Dan ist een dud.
Heb ik vroeger nog eens op video gezien van America's Army operations. Iemand wou granaat launchen en net op die moment kwam enemy van achter muurtje, enemy kreeg de 40mm tegen zijn hoofd en ontplofte niet. Toch, one shot, one kill. Hilarisch.
Dat heb ik juist andersom, die UAV vlieg ik zo mee weg, in een heli ben ik net een dronken piloot. Ik heb het idee dat er qua controls wat omgedraaid zit t.o.v. van elkaar.Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:00:
Ik snap die UAV niet eens ik heb meerdere malen geprobeerd er een te gebruiken maar faal eigenlijk altijd... normaal heli is daaren tegen goed te besturen, wat is het verschil met die UAV dan?
PSN: Deere6030
Anoniem: 321222
ik denk eerlijk gezegd dat het verschil zit in het gewicht van beide apparaten...johan bos schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:25:
[...]
Dat heb ik juist andersom, die UAV vlieg ik zo mee weg, in een heli ben ik net een dronken piloot. Ik heb het idee dat er qua controls wat omgedraaid zit t.o.v. van elkaar.
Anoniem: 291970
Miss overbodig reply maar kan je verduidelijken op welke manier je faalt met de UAV ? Ik vind het super makkelijk te besturen eigenlijkAnoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:00:
Ik snap die UAV niet eens ik heb meerdere malen geprobeerd er een te gebruiken maar faal eigenlijk altijd... normaal heli is daaren tegen goed te besturen, wat is het verschil met die UAV dan?
heli controls probeer ik te gebruiken maar ik krijg hem niet omhoog wel vooruit en teruguit maar daar houd het mee opAnoniem: 291970 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:34:
Miss overbodig reply maar kan je verduidelijken op welke manier je faalt met de UAV ? Ik vind het super makkelijk te besturen eigenlijk
Met de default keys is het volgens mij 'R' om te stijgen, en 'F' om te dalen.. Alhoewel ik me voor kan stellen dat als je ook heli's bestuurt, je deze keys allang hebt gewijzigd..Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:36:
[...]
heli controls probeer ik te gebruiken maar ik krijg hem niet omhoog wel vooruit en teruguit maar daar houd het mee op
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Tuurlijk doet dat pijn dat wilde ook net zeggen. Maar toch beeld het je in. Dan ligt de heuvel voller met snipers dan struiken om die weak*** clean kills te doen. Dan hebje zo een bruut die zijn 40mm gebruikt en er een headshot mee plant. Hilarisch toch, of mis ik mij hierinTsurany schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:17:
[...]
Als je het over mijn tekst hebt, lees nog eens een keer.
[...]
Duh, dat ding komt met een behoorlijke kracht eruit, doet best pijn.
ehhehe!joindry schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:08:
[...]
![]()
Das trouwens wel een klein foutje in BC, de 40mm ontploft normaalgezien niet als hij iets raakt zijn eerste +/- 50m. Dan ist een dud.
Heb ik vroeger nog eens op video gezien van America's Army operations. Iemand wou granaat launchen en net op die moment kwam enemy van achter muurtje, enemy kreeg de 40mm tegen zijn hoofd en ontplofte niet. Toch, one shot, one kill. Hilarisch.
hoewel ik denk dat het tegen je knar krijgen van zon 40mm granaat ook niet bepaald een lekekr gevoel isjoindry schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:08:
[...]
![]()
Das trouwens wel een klein foutje in BC, de 40mm ontploft normaalgezien niet als hij iets raakt zijn eerste +/- 50m. Dan ist een dud.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Je ziet een + in het midden staan. Zodra je de vuurknop gebruik lock je een raket op het doel. Je ziet dan een oranje vierkantje verschijnen, dit is je geleidingssysteem. Probeer je doel in het vizier te houden. Dan Kaboem. Met 1 welgemikt schot kun je een tank uitschakelen, of je schiet een sniper van een berg.Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:00:
oke thanks man!.... ja ik zal het eens gaan uitproberen op het moment dat ik mijn pc terug krijg van de reparatie... zit nu al 3 weken zonder en verveel me dood in het weekend!Snowwie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:02:
Je ziet een + in het midden staan. Zodra je de vuurknop gebruik lock je een raket op het doel. Je ziet dan een oranje vierkantje verschijnen, dit is je geleidingssysteem. Probeer je doel in het vizier te houden. Dan Kaboem. Met 1 welgemikt schot kun je een tank uitschakelen, of je schiet een sniper van een berg.Na de klap moet je even wachten. Net zo lang tot het oranje vierkantje verdwijnt, dan kun je opnieuw schieten. Als je verder komt met je unlocks kun je uiteindelijk ook de machinegun unlocken die op de UAV zit.
De UAV bestuurt tamelijk eenvoudig. Het ding heeft als voordeel dat je overal vrij stealthy heen kunt vliegen en als je maar hoog genoeg zit laten ze je in 99% van de gevallen wel met rust. Blijf niet te lang op 1 plek hangen, aangezien de UAV behoorlijk kwetsbaar is. Een paar kogels en hij is kapot.
Tweakers doen dat toch zelf?Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:07:
[...]
oke thanks man!.... ja ik zal het eens gaan uitproberen op het moment dat ik mijn pc terug krijg van de reparatie... zit nu al 3 weken zonder en verveel me dood in het weekend!
Hoe werkt dat nou ? Heb de server toegevoegd, doe een connect en zie dan een aantal 'rooms' ... maar als ik er eentje join, zijn ze allemaal leeg ? Was om een uur of 8 gisterenavond ...Compizfox schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:13:
Eerste keer dat ik het met mumble deed, ga het zeker vaker gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door Kraziey op 16-04-2010 10:31 ]
Gamen op een laptop is sowieso niks.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq