Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-04 15:15

Goner

What can I do you for ?

quote:
DrDDay schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:36:
Ben gisteren zelfs nog door een smoke-tube gekilled :+
Ik heb er 8 kills mee ; tsja, als je dat ding toevallig vast hebt en er duikt opeens iemand op ...
quote:
aex351 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:33:
bezig met het verzamelen van punten om zo een rank hoger te komen.
Mwaaah, ranks boeien me niet, alleen de steeds leukere wapens die ze opleveren. Maar nu ik de G3 heb, is dat ook voorbij (behalve dan die recon sterrekijkers ..)

[Voor 39% gewijzigd door Goner op 14-04-2010 13:37]

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07:49
quote:
Wat voor muis heb je? Ik heb zowel de MX 518 als een trust kloon, beide hebben ze 2 duimknoppen, waarbij ik knifen op de 1e hiervan heb ingesteld. Werkt prima, en gewenningstijd was 5 minuten.

Mijn muizen hebben ook een DPI selectieknopje net voor de scrollwheel, en dat is in jouw geval de oplossing voor je verlaagde sensitivity in tanks. De turret draaisnelheid is gecapped, dus met een hogere DPI instelling kun je net zo snel draaien als iedereen.

En dart gun voor medic: Waarom niet. Met een magazijn van 100 kogels heb je meestal niet zo snel een sidearm nodig. Toegevoegde waarde is bijna nihil, maar het kan van pas komen. Gisteravond hoofdzakelijk gebruikt om snipende teamleden dwars te zitten. :+

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:31
Iemand zin om een aantal potjes BF te doen?

Ik heb nu rank 10 ofzo. De enige class die ik echt fatsoenlijk kan spelen is medic,en assault eigenlijk ook wel. De medic is echt zo fijn (reviven ftw). Recon Sniper lukt mij dus echt niet. Ik hit wel (Zo'n 20%) alleen maak nooit kills.

Assault of Medic zijn misschien gewoon meer mijn ding :)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:17
Ik heb gister eens met de mg36 gespeeld maar dat is een lekker wapen zeg, die reflex site lijkt meer op een 2x zoom.
Schiet supersnel en als bonus ook nog eens 300 kogels.

Gister in nog geen 30 minuten een goldstar behaald ermee.
En striptease die server zat inderdaad constant vol heb je 1 of 2x een invite gestuurd maar voordat je er bij kwam was er alweer iemand anders bij.

• ZenTex
@ Redhat:

Gewoon assault of medic blijven spelen, van deze klassen heb je eigenlijk nooit teveel in je team, dit in tegenstelling tot Recons. :X
Ook nog eens de makkelijkste klassen. Assault is natuurlijk de koning van DPS, nades als heerlijke bonus, en medic is en blijft het puntenkanon, squad/team ruggegraat en kan op de wat langere afstanden heerlijk kills maken icm red dot/x4 scope.

Met de M60 en de M16a2 kun je ook nog eens prima snipen met zowel de red dot als x4 scope, mits de tegenstander gespot is. Heb gisteren toevallig nog met beide wapens (red dot) een paar snipers op extreme (marksman score 100+) afstanden neergeknald.

Tip: Blijven strooien met die pakketjes!

Oh, en Goner is blijkbaar zo trots op z'n behaalde insignia dat íe het hier als icon heeft ingesteld. ;)

[Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 14-04-2010 14:01]

• RedHat
ZenTex:

Als medic heb ik M60 ge equipped en de 4X scope idd. Ik ben aimtechnisch geen wonder, maar kan met de x4 scope spotten voor o.a. de recons en de assaults wanneer die een aanval inzetten. Ik blijf als medic vaak net achter de aanvalslinie om te zorgen voor Medkits en revives. Zo is het moeilijk als defending om een aanval te blokken.

Ik ben vaak als medic ook de enige die spot. Heel soms zit er nog iemand die spot. Vandaar dat ik met X4 scope speel en niet met red dot (X4 scope vind ik net wat makkelijker bij spotten).

Wat mij ook opvalt is dat soms teams heli's en UAV's binnen een seconde neer hebben, terwijl soms het niemand lijkt te boeien dat er een helikopter iedereen neer zit te maaien.

• Descriptor
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 26-03 20:17
quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:24:
[...]

Ik vond die reactie nogal vreemd, want in dat rondje stonden de GaTers juist helemaal onderaan. Sarcasme van Tsurany misschien? :p
Ik denk het niet. Zoals Requim al eerder melde, speelde wij allemaal met klasses waarin we met de wat mindere wapens goud willen halen. Denk hierbij aan wapens als de MG3,F2000,870,SCAR-L e.d

Niet bepaalde wapens waarmee je net zo snel kills maakt als met jouw M60 :P

Besides, GaT stond gemiddeld met de 9 man waar we in zaten altijd in de top 1-6 (verdeeld over 2 teams) over de gehele avond.

Eigenlijk is het ook best leuk om alle wapens op goud te halen. Ik kan wel simpel met m'n m60 of AKBAN rondlopen..... toch is het vetter om met een dikke uzi direct 5 mensen neer te halen :+

Winners never cheat, Cheaters never win

• Father_Sha
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

Hehe ik vind die Engineer weapons eigenlijk retecool , het is tenminste een uitdaging om rond te lopen met die uzi enzo ...

Heb nu net die G3 waar iedereen zo gek van loopt , is dat zo een fantastisch wapen ?

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• ZenTex
@ Redhat:
Heel herkenbaar. Ik speel precies zo, zij het dat ik als attacker meestal medic speel, en als defender assault.

Het grootste voordeel voor die x4 scope is inderdaad lange afstand spotten. Qua kills maken, ook op grotere afstanden is de red dot beter vanwege de extreme kick van de M60.
Overall is de red dot het beste denk ik. Niet in de laatste plaats om dat met de x4 je zichtveld extreem beperkt is, en dat vanwege het stilzitten en turen een perfekt doelwit voor snipers bent.
De red dot schiet ook nog eens veel nauwkeuriger ivm voornoemde recoil.

Ben wel met je eens dat medics de fanatiekste spotters zijn. Van recons hoef je het niet te hebben. Assaults zijn meestal te druk en bezig het vege lijf te redden, en engineers interesseren zich alleen voor voertuigen, of hebben geen baat bij spotten want de CG rekent met iedereen af in 1 schot en hoeft niet eens nauwkeurig te zijn. :p
quote:
Descriptor schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:01:
[...]

Besides, GaT stond gemiddeld met de 9 man waar we in zaten altijd in de top 1-6 (verdeeld over 2 teams) over de gehele avond.
Nogmaals, in dat rondje waarin Tsurany die opmerking maakte stondend jullie allemaal juist helemaal onderaan. In die rondjes daarvóór stond ik elke keer boven jullie. (op nr1 meestal)

Dat gezegd hebbende, ik vindt het apart dat ik het gister goed deed, ik ben in conquest meestal het haasje. Qua kills ook, terwijl ik me focusde op healen/reviven voor m'n squad, dekking geven en de flanken dekken (alles voor squad). denk niet dat julle doorhadden hoevaak jullie wel niet geflankt zijn gisteren. :p
quote:
Father_Sha schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:06:

Heb nu net die G3 waar iedereen zo gek van loopt , is dat zo een fantastisch wapen ?
Het is een prima wapen ja. IIG de beste optie om als een assault te spelen met een andere kit.
Buiten dat is íe niet veel bijzonders. Maar als engineer zonder de laatste SMG unlocks wel mijn standaard keuze.

[Voor 41% gewijzigd door ZenTex op 14-04-2010 14:16]

• Descriptor
quote:
Father_Sha schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:06:
Hehe ik vind die Engineer weapons eigenlijk retecool , het is tenminste een uitdaging om rond te lopen met die uzi enzo ...

Alle engineer wapens hebben een demper. Dus voor long range heb je veel shots nodig om iemand down te halen.

G3 doet wel redelijk wat damage, is wel wat traag en heeft ''slechts'' 20 rounds per magazine.
quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:08:
Nogmaals, in dat rondje waarin Tsurany die opmerking maakte stondend jullie allemaal juist helemaal onderaan. In die rondjes daarvóór stond ik elke keer boven jullie. (op nr1 meestal)
Nogmaals :Y) Als medic met je m60 scoor je het snelste punten van iedereen. Vrijwel niemand was medic in onze squad.

Kom je vanavond weer bij ons op mumble d:)b

[Voor 30% gewijzigd door Descriptor op 14-04-2010 14:17]

• DeepSeven
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:47
Ik vind de G3 wel een aardig wapen, voor close combat. Mid-range wordt het al een stuk moeilijker en verlies je bijna zeker tegen een goede assault. Long range is hij compleet waardeloos.
Ben nu de recon class aan het levelen, nu ik er een beetje in ben gekomen speelt deze class echt super. Zolang je een beetje mee gaat richting de actie kun je echt heel veel toevoegen voor een team.

• ZenTex
quote:
Descriptor schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:14:
[...]
Kom je vanavond weer bij ons op mumble d:)b
De 2 componentenlijm is inmiddels weliswaar bijna droog, maar ik denk dat de werking van een 10 jaar oude tube tegenvalt, dus ik vrees dat m'n headset vanavond nog steeds onbruikbaar is. :(

Ik heb inmiddels wel geleerd m'n frustratie niet op m'n computeronderdelen meer af te reageren. Moet binnenkort wel een nieuwe voorraad wijnglazen gaan halen vrees ik. :(

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:07

ye-roon

knaak

Gister voor de gein weer op de got server en das toch best fun :p en lag is weg \o/. Nog steeds jammer dat er een kill cam is want dit maakt bewegen gewoon noodzakelijk :p

Wel proxxr ze dogtag! nu allen b-brain nog, irritante *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep* sniper ;) Ik was net te laat met schieten telkens.

het lijkt trouwens wel of ze de 12 scope hebben aangepast sinds het begin vant spel, het lijkt alsof hij veel verder inzoomed. (niet meer recon gespeeld sinds ik de m95 had ;) en in conquest is engineer leuker, of assault :))

vanavond maar weer ffkes checken :)

Oh en @Zentex: WIJN? seriously? BIER!

plus het slopen van een headset uit frustratie om een game betekend dat je eerder moet stoppen met spelen de volgende keer.

[Voor 12% gewijzigd door ye-roon op 14-04-2010 14:38]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Descriptor
quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:21:
[...]

De 2 componentenlijm is inmiddels weliswaar bijna droog, maar ik denk dat de werking van een 10 jaar oude tube tegenvalt, dus ik vrees dat m'n headset vanavond nog steeds onbruikbaar is. :(

Ik heb inmiddels wel geleerd m'n frustratie niet op m'n computeronderdelen meer af te reageren. Moet binnenkort wel een nieuwe voorraad wijnglazen gaan halen vrees ik. :(
Jammer. We missen de vele scheldpartijen van je wanneer je oneerlijk gekilled bent :+

• ZenTex
quote:
Descriptor schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:39:
[...]

Jammer. We missen de vele scheldpartijen van je wanneer je oneerlijk gekilled bent :+
Da's eigenlijk elke kill natuurlijk.
Wat is er nou interessant aan om te roepen wanneer en waar ze flanken, of dat er een tank aankomt, of waar die sniper zit.
Jullie moeten gewoon weten dat ik eigenlijk Pro ben, en dat ik alleen gekilled kan worden door bugs of glitches.

• AutCha
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 06-04 15:38
quote:
TRAXION schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:49:
[..]
En striptease die server zat inderdaad constant vol heb je 1 of 2x een invite gestuurd maar voordat je er bij kwam was er alweer iemand anders bij.
Irritant is dat. We moeten vaker squads splitsen als er meer mensen GoTters online zijn, dan kunnen we weer een pot als maandagavond voor elkaar krijgen. We zaten uiteindelijk met 10 Gotters in een team.

Dan kan jij weer M-Coms mollen met je apache als de ticket count van de tegenstanders onder de 10 komt. Anders halen we helemaal geen punten meer per ronde.

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:43
Mensen lopen wel te mekkeren, frustratie spel blabla. Maar eerlijk is eerlijk, een goed spel zorgt ervoor dat je op het puntje van je stoel zit en alle emoties los gaan haha! Ik zit soms ook te vloeken, maar andere keren zit ik grinnikend objectives te capturen, terwijl ik hele squads neermaai en nog een dogtag meepak! :)

• ZenTex
quote:
ye-roon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:37:

Oh en @Zentex: WIJN? seriously? BIER!

plus het slopen van een headset uit frustratie om een game betekend dat je eerder moet stoppen met spelen de volgende keer.
Ik drink bij/na het eten een glas wijn. Bier drink ik uit blik, dus...

Headset niet bewust gesloopt. Sterker nog, was bijna niets voor nodig. En dat was vroeg op de avond...
quote:
Macros4 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:11:
Mensen lopen wel te mekkeren, frustratie spel blabla. Maar eerlijk is eerlijk, een goed spel zorgt ervoor dat je op het puntje van je stoel zit en alle emoties los gaan haha! Ik zit soms ook te vloeken, maar andere keren zit ik grinnikend objectives te capturen, terwijl ik hele squads neermaai en nog een dogtag meepak! :)
Amen!

[Voor 32% gewijzigd door ZenTex op 14-04-2010 15:13]

• Kraziey
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online

Kraziey

PSN: Kraziey-k

quote:
Macros4 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:11:
Haha, idd. Laatste keer dat ik mij zo intensief betrokken voelde bij een MP shooter was BF:Vietnam. Daarna viel onze clan uit elkaar en heb ik alleen nog UT3 gespeeld welke lang niet zo spannend was (heel andere soort shooter ook). Nu moet ik toegeven dat ik met regelmaat zelfs FF XIII aan de kant schuif voor een potje BFBC2, puur omdat het zo verslavend is.. :D

• totempaal
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-08-2019
quote:
AutCha schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:08:
[...]

Irritant is dat. We moeten vaker squads splitsen als er meer mensen GoTters online zijn, dan kunnen we weer een pot als maandagavond voor elkaar krijgen. We zaten uiteindelijk met 10 Gotters in een team.

Dan kan jij weer M-Coms mollen met je apache als de ticket count van de tegenstanders onder de 10 komt. Anders halen we helemaal geen punten meer per ronde.
Als er op de PS3 gespeeld wordt hou ik me sterk aanbevolen! Wil ook wel eens in team verband spelen ;)

PSN: Totumpaal

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 12:36
quote:
RedHat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:48:
Recon Sniper lukt mij dus echt niet. Ik hit wel (Zo'n 20%) alleen maak nooit kills.
Vind ik ook ja, dat hebben ze wel goed gedaan in dit spel want ik vind snipen helemaal niet interessant. Schiet niet op als je iemand 2 keer moet raken (behalve bij headshots en hardcore dan).

Helaas kunnen blijkbaar een hoop mensen dit beter, want het wordt (helaas vind ik) erg veel gedaan en ga er vaak door neer.

anathema

• TRAXION
quote:
[...]

En vervolgens je apache tegen een container aanvliegen :)
Maar inderdaad met 10 gotters in 1 team is wel lekker makkelijk vliegen :D
quote:
totempaal schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:20:
[...]

Als er op de PS3 gespeeld wordt hou ik me sterk aanbevolen! Wil ook wel eens in team verband spelen ;)
Zal zo effe een request for friends sturen.

[Voor 18% gewijzigd door TRAXION op 14-04-2010 15:27]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:55:
Oh, en Goner is blijkbaar zo trots op z'n behaalde insignia dat íe het hier als icon heeft ingesteld.
Yep!! Vooral de squad badges ... teamwork for the win.

Squad Retaliation Ops
20 Squad avenges
50 Squad kill assists

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:12:
[...]

Ik drink bij/na het eten een glas wijn. Bier drink ik uit blik, dus...

Headset niet bewust gesloopt. Sterker nog, was bijna niets voor nodig. En dat was vroeg op de avond...
ik had misschien [sarcasm][/sarcasm] toe moeten voegen :)

• totempaal
quote:
TRAXION schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:25:

Zal zo effe een request for friends sturen.
ok prima! ik zal als ik straks tijd heb even accepteren... zit in ieder geval 18:00 vast op het werk :-S
Maar vanavond ben ik er niet. Andere verplichtingen

• ixl85
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01-04 08:06
quote:
Tsurany schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:57:
[...]

Lag? Als je op de knife knop drukt krijg je lag? Lul niet man, hoogstens is de beweging van het knifen wat traag maar lag is bullshit.
Jezus, ben je boos ofzo :p

Lag betekent een vertraging, dit kan veel of weinig zijn. Als je de knife van MW2 vergelijkt met deze zit er imo 'veel' lag op. :)

• Descriptor
Wanneer Fixt EA nou een keer dat je meer dan 20 friends in je friendslist kan krijgen?

Bij 2142 zat er volgens mij helemaal geen limiet op? In iedergeval meer dan 50.

quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:24:
[...]

Ik vond die reactie nogal vreemd, want in dat rondje stonden de GaTers juist helemaal onderaan. Sarcasme van Tsurany misschien? :p
Ja ik dacht ik begin er zelf maar niet over maar ik zei het direct nadat ik meerdere GaT'ers had afgeschoten in een paar seconde tijd. Was idd lichtelijk sarcasme. Of ze verder domineerden weet ik niet, ik was op dat moment nog geen 5 minuten in de server aanwezig.
quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:07:
Jullie moeten gewoon weten dat ik eigenlijk Pro een M60 hoertje ben, en dat ik alleen gekilled kan worden door bugs of glitches verder niet zo heel boeiend ben.
Fixed. Maar verder ben je wel lief hoor.
quote:
ixl85 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:01:
[...]
Jezus, ben je boos ofzo :p

Lag betekent een vertraging, dit kan veel of weinig zijn. Als je de knife van MW2 vergelijkt met deze zit er imo 'veel' lag op. :)
Fail. Lag is de vertraging die optreed in een netwerk verbinding. Dus niet synoniem voor een lage framerate of een vorm van vertraging.

Merk trouwens wel dat ik een pleuris hekel aan conquest heb. Ik vind het gewoon echt niks, de maps zijn te vierkant, te chaotisch en te klein. Of ze zijn weer te groot en te leeg. Conquest werkt imo enkel wanneer de mappen groot genoeg zijn zodat er daadwerkelijk een afstand tussen de verschillende punten zit en er ook veel meer punten zijn.

[Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 14-04-2010 16:35]

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Speel Panama Canal op conquest, heerlijke map!
Op punt C is het genieten geblazen :D

Trouwens gister paar filmpjes gekeken over BC2 en ik moet zeggen, die smoke-nades zijn een verademing als ik het zo bekijk, alleen jammer dat bij een gemiddelde J meer rook vanaf komt dan die nade... :P

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
Hoeveel gouden sterren heb je eigenlijk nodig voor een platina ster?

• pica
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 12:38
quote:
Tsurany schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:29:
[...]

Fail. Lag is de vertraging die optreed in een netwerk verbinding. Dus niet synoniem voor een lage framerate of een vorm van vertraging.
Definitions of lag on the Web:

•hang (back) or fall (behind) in movement, progress, development, etc.

Hoeft niet alleen latency te betekenen dus, beetje hatelijke reactie op hem zonder reden.

Steam

• D-Day
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 25-03 12:28
quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:55:
@ Redhat:

...
Met de M60 en de M16a2 kun je ook nog eens prima snipen met zowel de red dot als x4 scope, mits de tegenstander gespot is. Heb gisteren toevallig nog met beide wapens (red dot) een paar snipers op extreme (marksman score 100+) afstanden neergeknald.
Zou dat niet te maken kunnen hebben met een bug/instelling? De sniper moet rekening houden met de boog van de kogel als gevolg van de zwaartekracht, daar is over nagedacht. Mogelijk hebben ze hier niet over nagedacht voor de m60/m16... B)
quote:
walletje-w schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:01:
Volgens mij géén, any1? Meer afhankelijk van aantal kills.
quote:
RedHat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:00:
ZenTex:

...
Ik ben vaak als medic ook de enige die spot. Heel soms zit er nog iemand die spot. Vandaar dat ik met X4 scope speel en niet met red dot (X4 scope vind ik net wat makkelijker bij spotten).
...
Denk wel dat met een red dot het spotten sneller gaat, zeker als je er even aan leert wennen :)

[Voor 39% gewijzigd door D-Day op 14-04-2010 17:09]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

• RedHat
De fail-roeper faalt :')

Lag kan van alles zijn. Heeft niets met netwerksnelheden te maken.

quote:
pica schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:02:
[...]

Definitions of lag on the Web:

•hang (back) or fall (behind) in movement, progress, development, etc.

Hoeft niet alleen latency te betekenen dus, beetje hatelijke reactie op hem zonder reden.
Ja zo kan je elke vage bron aanhalen. Punt is dat als je het in games en dergelijken over lag hebt je het altijd over de netwerkverbinding hebt. Heb je het over iets anders gebruik je die term gewoon compleet verkeerd. Context enzo.
En zeker een langzame beweging lag noemen is gewoon fail.

• Shaggey88
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-04-2010
Is er nog een beetje een volle [GoT] rush server? Vind conquest beetje saai worden.

• ZenTex
@ Tsurany! In ben geen M60 hoertje! :(

Ik ben M60+ AR noobtube hoertje op z'n minst! :p
En lief ben ik ook niet.

@ DrDDay: Ik denk dat de mindere bulletdrop van AR's + LMG's allerminst een bug is. Op lange afstand moet je behoorlijk veel raken wil je een kill krijgen, en dat zonder *12 scope en de helft van de nauwkeurigheid. Da's wel even want anders dan de 1 shot ability van een sniperrifle.

Buiten dat is er zeker wel bulletdrop. Alleen weet ik niet hoeveel vergeleken met de rifles.
Genoeg iig om ongeveer op het spotdriehokje te moeten mikken om te raken. Dus niet veel minder, of zelfs gelijk aan een sniperrifle. Of ik precies goed mik weet ik dan weer niet, vanwege de spread.

Over de "lag", oftewel vertraging na het indrukken van de knife knop, volgens mij hoort dat gewoon bij de animatie. Het reageert wel gelijk, maar je stormt niet meteen vanuit stilstand met ineens een mes in je hand op de vijand af.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
quote:
Tsurany schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:10:
Ja zo kan je elke vage bron aanhalen. Punt is dat als je het in games en dergelijken over lag hebt je het altijd over de netwerkverbinding hebt. Heb je het over iets anders gebruik je die term gewoon compleet verkeerd. Context enzo.
En zeker een langzame beweging lag noemen is gewoon fail.
offtopic:
Dus een term als mouse lag ken jij ook niet? ;) Heeft ook met gaming te maken. Dus nee, in het gaming jargon hoeft lag niet per definitie vertraging te zijn in de netwerk verbinding. Al word het over het algemeen inderdaad wel in die context gebruikt. Maar dat wil niet zeggen dat dat het enige 'correcte' gebruik ervan is, wat jij door laat schemeren.
Kunnen we nu weer ontopic gaan? :)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• TRAXION
quote:
walletje-w schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:01:
10 gouden sterren, voertuigen tellen trouwens mee voor de challenge.

Heb ondertussen 3 platina's :)

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
Hmm als ik wat statistieken bekijk dan lijkt het dat je na je 9e gold star je platina star krijgt. Je 10e goldstar is dus een platina star.

• Shaggey88
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-04-2010
Heb je überhaupt nog iets aan die gold/platina stars? Een unlock of korting op je boodschappen bij Albert Heijn?

• ZenTex
Ja. 5000 punten per gouwe plak die meetellen voor je rang.
En bragging rights natuurlijk.
Van de zomer kan je ze inruilen voor welpies.

• TRAXION
quote:
Tsurany schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:43:
Van de zomer kan je ze inruilen voor welpies.
Dat worden een hoop welpies dan :)

En wat krijg je voor platina's dan.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:47
quote:
TRAXION schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:45:
[...]

Dat worden een hoop welpies dan :)

10k punten, daarna kun je wapens niet meer doorlevelen.

Steam - Warzone - PUBG

• The Great HooD
Haha, Tsurany even flink op zijn plek gezet, zoals het hoort.
Gaat alsjeblieft niet de flinke hier uithangen, anders zal ik je even aanpakken met BC2!!

Ohnee w8, jij heb zo'n PC-dingetje...

• SH4D3H
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 04-04 12:19
quote:
TRAXION schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:45:
[...]
Zo'n 20cm welp in plaats van die kleine 5cm etters :+

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 04:12
quote:
RedHat schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:04:
De fail-roeper faalt :')

Lag kan van alles zijn. Heeft niets met netwerksnelheden te maken.
ja, als ik de beeldkwaliteit te hoog zet dan heb ik voor m'n gevoel niet zozeer een lage framerate maar een soort inputlag.

• phosporus
  • Laatst online: 11:34
Vind de LAG :o op het mes ook wel jammer
Maar er zijn er ergere dingen dan dat.
quote:
The Great HooD schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:51:
Ohnee w8, jij heb zo'n PC-dingetje...
xbox ftw
quote:
The Great HooD schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:51:
Haha, Tsurany even flink op zijn plek gezet, zoals het hoort.
Gaat alsjeblieft niet de flinke hier uithangen, anders zal ik je even aanpakken met BC2!!
Ik hang de flinke niet uit, mensen gebruiken de term lag totaal verkeerd en komen dan met vage internetdefinities die nergens anders gebruikt worden dan op die internet sites. Ja leuk maar zo werkt het niet. In de ICT wereld spreek je, zeker met online games en andere netwerkgerelateerde zaken, van lag zodra er een te hoge latency bereikt wordt.
quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:18:
@ Tsurany! In ben geen M60 hoertje! :(

Ik ben M60+ AR noobtube hoertje op z'n minst! :p
quote:
Nou mij schoot je enkel 3x dood met je M60 in m'n rug.
En lief ben ik ook niet.
Denk geef er een complimentje bij, maar graag of niet hoor.

[Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 14-04-2010 20:44]

• Morpheusk
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 10:02
Owww wat is het fijn om een tuber te zijn, om een tuber te zijn! Ja ik heb dan snel veel goude noobtube sterren en een hoge k/d ratio. Ow wat ben ik en goede tuber \o/

*Hoopt dat alle tubers .......... noujah laat ook maar }:O

Ok Ok, ik speel dan wel vaak met de M60, maar dan nog moet je daar tenminste nog een beetje mee mikken :+

American Express Gold Card 1e jaar gratis en 20.000 punten cadeau. Dit is al snel goed voor 80 euro bol.com bonnen.

Ja dan heb je echt geen recht van spreken ;)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
Is er trouwens een oplossing voor het volgende:
Stel je joined server BC2 A, dat hij dan Mumble server 1 joined en bij server BC2 B dat hij dan Mumble server 2 joined?
Of zul je dan steeds handmatig moeten schakelen?

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• phosporus
  • Laatst online: 11:34
Punten scoren met de noobtube en de m60 nou wat een prestatie :o Ik heb nog nooit iemand daar kills mee zien maken hoor :P Ik vind het liedje wat je erbij hebt gemaakt nog moeilijker dan de kills die je op die manier maakt.

Moet trouwens wel zeggen dat ik het toch wel stom vind dat als je een serverfout hebt en vervolgens al je vooruitgang terug bij af is dat soms nog wel eens stom kan zijn.(had er eerder nooit last van)
Vooral als je een vies lekker potje hebt gespeeld :+

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 06-04 23:12
Ik heb samen met een aantal maten een server gehost waarbij de noobtube niet gebruikt mag worden :D Zou deze welkom zijn in de serverlijst hier? We kampen na 2 dagen draaien met een vrij lege server :'(

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Wat is een "noobtube"? :?

* Snowwie mist vast wat hier :)

• unfor
  • Laatst online: 12:47
quote:
Snowwie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 02:13:
Wat is een "noobtube"? :?

* Snowwie mist vast wat hier :)
Tube launcher onder je assault rifle, word in veel games als noobtube aangeduid. Aangezien elke noob er kills mee kan maken zonder te hoeven richten.
Vele gold stars op je tube is niet zozeer iets om trots op te zijn imo :P

[Voor 10% gewijzigd door unfor op 15-04-2010 06:57]

Steam - Warzone - PUBG

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
awwww word je er veel door dood gemaakt?

ach, ik vind het gehalte rockers en tubes hier lang niet zo erg als in mw2 en het voelt ook minder erg.

zelf erg fan van de gustav, platinum star :) maja ook platinum star met me knife, dus zeg niet dat ik alleen maar me gustav gebruik. ik ren en vlieg de map over me me gustav, m1911 en ump en schiet zoveel mogelijk naar de afterlife en het boeit me niet echt met welk wapen.

maja alle classes hebben wel iets waar een ander over wined. Medic: m60, assault: tube, engineer: CG, recon: in het algemeen.

dus hou aub op over n00b wapens en zo, het maakt namelijk niet uit met welke class je speelt er is altijd wel iets waar je net iets beter mee bent. Ik geloof dat ze zoiets balance noemen, kan het mis hebben hoor :)

• Paniohitus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2019

Paniohitus

Paniohitus

Inderdaad, in Mw2 kunnen 'noobtubers' erg storend zijn, maar dat komt alleen omdat het een enorm voordeel met zich meebrengt en richten er niet toe doet op korte afstanden. .

Nu zie ik deze term ook in BF2 komen wat echt belachelijk is. Zullen we de Recon ook 'noobmortars' noemen, en de medics: 'noobhealers' en: 'noobm60s' en de engineer: 'noobminers'. Gaat nergens over. Als ik een sniper met mijn noobtube op een enorme afstand raak is dat knapper dan deze sniper mij neersniped, maar nee, dan ben je een noobtuber, want ik had erheen moeten lopen, en hem dan of moeten knifen of moeten schieten? En het voordeel van assault is dan...., weg?

BF1: Don-Panio

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 04-04 18:11
quote:
[...]

Was maandag erug gezellig :D
Wel jammer dat je niet in contact kunt komen met de andere squads, want dan zou je nog tactischer kunnen spelen. Anderzijds is het dan ook zo dat een potje misschien nog korter wordt en we gaan meestal al vrij snel door een map 8)

Lol, Pixel gaat op een gegeven moment voornamelijk voor de roadkills met wleke chopper dan ook. Prachtig gezicht om hem door een map te zien stuiteren (behalve als jezelf passagier bent), haha.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-03 09:50
Gisteren wel iets typerends meegemaakt. Nu weet ik dat BC2 niet alleen om de k/d ratio gaat, maar toch. In BC2 is de mijne 1.5'ish, na veel moeite. Sinds de beta van BC2 uitkwam heb ik MW2 (jaja, issie weer) niet meer gespeeld. Toevallig heb ik MW2 gisteren weer opgestart om iets met mijn GPU te testen. Het eerste potje waarin ik zat begon ik al met een 10-0 killing spree. Zover ben ik in BC2 volgens mij nog nooit gekomen en dan speel je een spel waar je helemaal niet meer mee bezig bent en dan gebeurd dat. 8)7 Vond ik wel leuk voor de vergelijking BC2 -> MW2. :9 We win!

• Kraziey
  • Nu online

Kraziey

Echt, ik kan totaal niet richten met die nade launcher. Ik gebruik dat ding dan ook nooit en vind het ook echt jammer dat ik hem standaard niet kan inwisselen voor C4 ofzo.

• m0nkm0nk
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06-04 20:49
Voor mij alleen nog hardcore servers, wat zijn de non-hardcore server bagger!
Moet mn halve magazijn op iemand leeg ragge voordat hij dood neer valt. Mij niet meer gezien ;(

I7 4670K @ 4.6GHZ / H100i Hydro / 8GB Corsair Platinum 2.4GHz / GTX670 2GB / 250GB SSD EVO 840 / 80GB SSD X-25M @ Raid 0
Thrustmaster Hotas Warthog / Saitek rudder padels / TrackIR 5

• Kupauw
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:44
Zo gister weer een super avond gehad, we zaten op gegeven moment met 8 a 9 man op mumble (admiraal) het was echt gezellig.

Ik kijk uit naar vanavond om weer heerlijk de C basis te cappen :)

• Kraziey
  • Nu online

Kraziey

quote:
drentm0nk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:02:
Moet mn halve magazijn op iemand leeg ragge voordat hij dood neer valt. Mij niet meer gezien ;(
Idd, kom ook nooit meer in normale servers. Vind HC btw niet eens meer zo hardcore eigenlijk. Het enige wat ik mis is miss een minimap ivm spotten, want ik zie nu geen meerwaarde meer van spotten.

• Jackal131
quote:
drentm0nk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:02:
Zegt dat iets over de servers of over jou skills :? ???
Ik heb hier totaal geen last van. 3 a 4 hits, dan is het veelal gebeurd met de 'enemy'.
Tuurlijk heb ik ook wel momenten dat ik een half magazijn leeg schiet, maar dat heeft met mijn aimen te maken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• djidee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-04 18:45

djidee

Mr. Slungel

Elke class heeft een noob wapen, dat is gewoon een feit... En in drukke maps, waarom zou je ook niet...
Assault:
Als je zekerheid kan krijgen door de tube te pakken dat je iemand pakt, ipv een x aantal burst met je m16, waarom zou je het niet doen?"
Medic:
Waarom zou je niet de M60 met mgnm ammo doen, als je daarmee de hoogste kans op succesvolle kills hebt?
Engineer:
Waarom zou je 1 van de proppenschieters pakken op de lange afstand als je ook een CG door het raampje naar binnen kan schieten bij die 2 tegenstanders?
Recon:
Waarom geen mortar's leggen, of lekker op een stil plekje blijven liggen?

En elke class kun je prima pareren... Medic's en Recon's zitten vaak stil, of met de scope te spelen, headshotten met je assault rifle, of een dogtag halen is niet zo heel veel werk...

Goed samenwerken in wisselende squads (1 assault, 1 medic voor pakketjes), de juiste (niet verwachte) routes lopen, en dus opduiken met het juiste wapen op de juiste plek, dat is de kracht en de tactiek binnen de BF range..
Zelf er gister diverse malen ingetrapt door de standaard routes te kiezen, kwam ik meestal die gozer (E nog wat) tegen met zn AN94 en reddot of scope die redelijk goed kan mikken, dan ben je kansloos... Of te lang stil blijven hangen op 1 plek, of achter 1 raampje, waardoor men mij flankte en een dogtag pakte...
En aan de andere kant behoorlijk wat huisjes en squads kunnen vegen doordat men op de vaste plekken bleef en niet bewoog, ja, dan trap ik gewoon een granaat naar binnen, 40mm er achteraan en wat nog overblijft hoop ik dan te pakken met de m16 of m1911.

"Mekker, blaat"

• DeepSeven
quote:
Kraziey schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:47:
Echt, ik kan totaal niet richten met die nade launcher. Ik gebruik dat ding dan ook nooit en vind het ook echt jammer dat ik hem standaard niet kan inwisselen voor C4 ofzo.
De shotgun attachment is erg leuk om mensen met neer te schieten, zeer effectief ook in close combat (instant kill). De smoke attachment kan tactisch veel toevoegen, bijv. op choke points een smoke gooien, er door heen rushen en je kan zomaar achter 4-5 vijanden staan. Dat zijn echt coole adrenaline momenten, maar ik zie bijna niemand ze gebruiken.
quote:
ye-roon schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:48:
[...]
dus hou aub op over n00b wapens en zo, het maakt namelijk niet uit met welke class je speelt er is altijd wel iets waar je net iets beter mee bent. Ik geloof dat ze zoiets balance noemen, kan het mis hebben hoor :)
Dat heb je inderdaad mis, als elke class een overpowerd wapen heeft dan noem je dat geen balance. Balance is dat de samenstelling van je kit niet heel veel uit hoort te maken op het resultaat. Wanneer er per class 1 wapen is dat veel sterker is dan alle andere wapens of veel meer effect heeft dan alle andere wapens dan noem ik dat geen balance.

En de Gustav is wel degelijk een noob wapen, je kan er op 3 meter afstand iemand mee vermoorden en er mee wegkomen. In close combat is hij nog erger dan de grenade launcher. Hij is amper tot niet te ontwijken, je hoeft er niet mee te mikken en je gaat er zelf amper door dood als je hem niet direct op je eigen voeten mikt. Mij maakt het verder niet veel uit, die mensen schiet ik op een afstandje wel dood. Maar dat betekent niet dat het geen noob wapens zijn.
quote:
Preddie schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:28:
Inderdaad, in Mw2 kunnen 'noobtubers' erg storend zijn, maar dat komt alleen omdat het een enorm voordeel met zich meebrengt en richten er niet toe doet op korte afstanden. .
Dat is in BC2 ook zo, op korte afstand doet richten er ook niet toe.
quote:
Nu zie ik deze term ook in BF2 komen wat echt belachelijk is. Zullen we de Recon ook 'noobmortars' noemen, en de medics: 'noobhealers' en: 'noobm60s' en de engineer: 'noobminers'. Gaat nergens over.
Een deel van die opmerkingen gaat idd nergens over. Een mortar is een stuk minder effectief dan de 40mm granaat. Opmerking over healen slaat al helemaal nergens op, snap je zelf hopelijk ook wel. En de mines noob noemen? Die dingen zijn makkelijk te spotten en dus totaal niet overpowerd.
quote:
Als ik een sniper met mijn noobtube op een enorme afstand raak is dat knapper dan deze sniper mij neersniped, maar nee, dan ben je een noobtuber, want ik had erheen moeten lopen, en hem dan of moeten knifen of moeten schieten? En het voordeel van assault is dan...., weg?
Je snapt het echt niet he? Er is een verschil tussen een sniper op lange afstand pakken en dat ding als primair wapen geëquipeerd hebben terwijl je in gebouwen en dergelijken zit. Dan is het vrij noob omdat je met dat ding gewoon een enorm voordeel hebt tegenover iedereen doordat je zelf een oneshotkill wapen hebt waarna je ook nog eens snel kan wisselen naar je assault rifle om iemand af te maken.

Echter het is grotendeels aan Dice om hier iets aan te doen, alleen zij kunnen zorgen voor een goede balance.

[Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 15-04-2010 09:31]

• TRAXION
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:32:
[...]

Was maandag erug gezellig :D
Wel jammer dat je niet in contact kunt komen met de andere squads, want dan zou je nog tactischer kunnen spelen. Anderzijds is het dan ook zo dat een potje misschien nog korter wordt en we gaan meestal al vrij snel door een map 8)

Lol, Pixel gaat op een gegeven moment voornamelijk voor de roadkills met wleke chopper dan ook. Prachtig gezicht om hem door een map te zien stuiteren (behalve als jezelf passagier bent), haha.
Tjah choppers he :) probeer de ultieme beheersing te krijgen.
Dus bossen omkappen en roadkills oefenen :D

Ennuh hoevaak zet ik de squad niet precies af op de mcom :D of drop zelfs mijn chopper op een mcom om defusers in de weg te zitten, meestal een suicide tot gevolg maar dat nemen we dan maar voor lief.

Btw, voor de heli piloten onder ons MG en AT kan je slopen door je chopper er precies op te plemben :)

[Voor 5% gewijzigd door TRAXION op 15-04-2010 09:27]

• Le Snoet
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-11-2015
http://twitter.com/OfficialBFBC2 hotfix voor Ati 5xxx gebruikers vanwege laadtijden is beschikbaar. Gebruikers van de 4xxx volgende week aan de beurt.

www.ati.com

• DenniZ
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-03 22:48

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
TRAXION schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:26:
[...]

Tjah choppers he :) probeer de ultieme beheersing te krijgen.
Dus bossen omkappen en roadkills oefenen :D

Ennuh hoevaak zet ik de squad niet precies af op de mcom :D of drop zelfs mijn chopper op een mcom om defusers in de weg te zitten, meestal een suicide tot gevolg maar dat nemen we dan maar voor lief.

Btw, voor de heli piloten onder ons MG en AT kan je slopen door je chopper er precies op te plemben :)
Soort van kamikaze 8)7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• The Great HooD
Jammer dat je alleen dan de punten niet krijgt, ik vind het nog steeds BS!
Het hoort gewoon bij het spel en omdat bitches gaan zeiken hebben ze het eruit gehaald, beetje jammer...!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinds afgelopen weekend in bezit van BC2 voor de PS3, na toch beetje zwaar verveeld te zijn met MAG (updates schieten daar in iedergeval niet op).

Single player redelijk makkelijk doorlopen, zit daar nu in de laatste missie. Toch maar begonnen met multiplayer, het basis setje valt flink tegen als je het vergelijkt met gear wat je van neergeschoten mensen kan jatten :P

Heb nu een KD van 0.73 (226/310), al zijn de teams veel kleiner dan bij MAG, bevalt het me enorm. Weinig teamplay op het moment te vinden, mischien pas 1 persoon tegengekomen met een headset, de actie is vele malen intenser. C4 op de tank plakken, je teamgenoten 220 geven of met mijn verse M249 wat neermaaien, speelt lekker weg :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Le Snoet
quote:
The Great HooD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:56:
Jammer dat je alleen dan de punten niet krijgt, ik vind het nog steeds BS!
Het hoort gewoon bij het spel en omdat bitches gaan zeiken hebben ze het eruit gehaald, beetje jammer...!
gefeliciteerd.
bitches? zeiken?
Ik hoop maar dat ze dat dan wel netjes op het toilet hebben gedaan en niet in de bosjes.

• speek1984
  • Laatst online: 12-03 11:08
quote:
Een deel van die opmerkingen gaat idd nergens over. Een mortar is een stuk minder effectief dan de 40mm granaat. Opmerking over healen slaat al helemaal nergens op, snap je zelf hopelijk ook wel. En de mines noob noemen? Die dingen zijn makkelijk te spotten en dus totaal niet overpowerd
Het ging hem juist om de term. Hij bedoelt dat je op deze manier iedereen wel een n00b-<vulmaarin> kunt noemen.
Moet zeggen dat ik me daar volledig bij aansluit. Ik snap het hele gezeur op dat n00btuben e.d. niet zo. Laat ze lekker. Zie het als een uitdaging om ook die een mooie dood te laten sterven. En zeg nou zelf.. Er is toch niets lekkerder dan zo'n n00btuber, camper of base-raper af te maken?
Ieder speelt op zijn manier en met zijn wapens, so be it. Overpowered dit, overpowered dat.. Met dergelijke tegenstand om kunnen gaan is ook een vaardigheid ;)
Dit betekent overigens niet dat ik het zelf niet irritant vind he, ik stoor me er soms ook aan maar gebruik dat juist als extra stimulans :)

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01-04 09:43
quote:
Le Snoet schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:44:
http://twitter.com/OfficialBFBC2 hotfix voor Ati 5xxx gebruikers vanwege laadtijden is beschikbaar. Gebruikers van de 4xxx volgende week aan de beurt.

www.ati.com
had die betas eerder al geprobeerd, ben nu first ingame ipv last in game :D

vanaaf deze maar even installeren :)

| MSI Z270 Gaming M7 | Intel i7 7700K | 2x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 1080 Ti | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 840 256GB |

• totempaal
Teamplay en MAG is velen malen beter! Alleen de actie fun in BF BC2 is weer veel beter! Dus daarom speel ik nu BF. En speel ook nog vaak alleen voor mezelf, intresseert me niet of we winnen en of verliezen.

• ErA
  • Laatst online: 11:38
Ik spring toch even in op de hele M60/Cg/40MM whatnot discussie.

Zoals ik ook al heb gepost op een ander forum werkt het met al deze guns als volgt:

Een gemiddelde speler, zal vaak gedood worden door een andere gemiddelde speler die gebruik maakt van een 40MM

Een normale speler, zal al minder last hebben van de beginner, maar nog wel veel van zijn skill genoten.

Goede spelers staan boven 70% van de playerbase, De enige die heb nog pakken zijn de "hele goede speler"

De "hele goede spelers" beslaan mijn inziens ongeveer 3~5% van het spelers veld. Niemand is veilig van hen, en omgedraaid is er niemand die hen bedreigd. Ze gaan dood omdat ze zelf fouten maken of overhaast te keer gaan.

Wat ik met dit stukje elitism wil vertellen is dat er ook mensen zijn die 0,0 last ondervinden van 40MM/M60/CG en whatever. Het is ook een kwestie van jezelf verbeteren.

Gebruik tereinhoogte in je voordeel
Weet de snelheid van projectielen
Weet de blastradius van de projectielen
Vlucht wannneer je laag op health ben, etc etc.

Zonder al te veel kapsones, als ik op de GoT server speel haal ik meestal gewoon een K/D van ongeveer 5, met uitschieters tot 16 etc.
Voornaamste reden hiervoor is niet zozeer dat ik redelijk goed kan schieten met de AN. De voornaamste reden hiervoor is dat het andere team het mij makkelijk maakt.

Al heb je de grootste kampioen ter wereld in het andere team, bewapend met alle wapens en alle perks.

Als hij jou niet ziet, kan hij jou niet doden... toch?

Zorg dan da tje niet gezien wordt.

Anyways, ik ben helemaal afgedwaald van het verhaal waarmee ik begon.

IN BC2 heb je je lot volledig in je eigen hand.

• Conundrum51
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-12-2019
quote:
Dan is je K/D op andere server een stuk minder of is dit iemand anders? http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ErA

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:26

mvds

Totally awesome!

quote:
Verderf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:05:
[...]

had die betas eerder al geprobeerd, ben nu first ingame ipv last in game :D

vanaaf deze maar even installeren :)
Er schijnen wel problemen op te kunnen treden als je deze preview/hotfix installeerd als je de eerder gelekte Beta's al op je systeem hebt (gehad). Pas er dus een beetje mee op. Ik hoorde al verhalen van mensen die ineens weer oude (lange) laadtijden hebben na de korte laadtijden van de gelekte drivers geproefd te hebben.

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

• ye-roon

ye-roon

knaak

quote:
ErA schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:15:
knip

Zonder al te veel kapsones, als ik op de GoT server speel haal ik meestal gewoon een K/D van ongeveer 5, met uitschieters tot 16 etc.
Voornaamste reden hiervoor is niet zozeer dat ik redelijk goed kan schieten met de AN. De voornaamste reden hiervoor is dat het andere team het mij makkelijk maakt.

knip
tja, zoals gister op dat desert level met heli's waar je bij c was en ik maar schieten en me medespelers maar niet door hadden waar je was met je grote oranje pijl op je hoofd. heerlijk :p
quote:
Conundrum51 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:20:
[...]

Dan is je K/D op andere server een stuk minder of is dit iemand anders? http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ErA
Hij is Eradictor ingame :) Era was al bezet :p

[Voor 19% gewijzigd door ye-roon op 15-04-2010 10:28]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ik denk dat dit 'm is : http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/ErAdiCToR
(eradicator zonder de 2e 'a')

EDIT: oeps, net te laat
quote:
SinergyX schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:59:
beetje zwaar verveeld te zijn met MAG (updates schieten daar in iedergeval niet op).
Hier ook niet ... crashes to the desktop, dx9 bug ...

[Voor 63% gewijzigd door Goner op 15-04-2010 10:34]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
ZenTex schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:18:
@ DrDDay: Ik denk dat de mindere bulletdrop van AR's + LMG's allerminst een bug is. Op lange afstand moet je behoorlijk veel raken wil je een kill krijgen, en dat zonder *12 scope en de helft van de nauwkeurigheid. Da's wel even want anders dan de 1 shot ability van een sniperrifle.

Buiten dat is er zeker wel bulletdrop. Alleen weet ik niet hoeveel vergeleken met de rifles.
Genoeg iig om ongeveer op het spotdriehokje te moeten mikken om te raken. Dus niet veel minder, of zelfs gelijk aan een sniperrifle. Of ik precies goed mik weet ik dan weer niet, vanwege de spread.
Met de M16a2 (4x scope, magnum ammo) zijn, ongeacht de afstand, 2 bursts voldoende voor een kill. Met de M60 (4x scope, marksman perk) heb je aan 3 of 4 kogels (semi-auto, niet full-auto) voldoende, ongeacht de afstand.

De Engi proppenschieters vragen meestal 8 tot 12 kogels voor een afstand kill, uiteraard ook met 4x scope.
Recon speel ik niet of met shotgun/G3.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• DeepSeven
quote:
ErA schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:15:
Wat ik met dit stukje elitism wil vertellen is dat er ook mensen zijn die 0,0 last ondervinden van 40MM/M60/CG en whatever. Het is ook een kwestie van jezelf verbeteren.
Wat een onzin, 40mm en cg zijn instant kill wapens waar je veel minder aim voor nodig hebt. Jij schrijft alsof je ze kunt ontwijken als je er de skills voor hebt.
Ik liep gisteren met een G3 op een medic af, schiet 6 keer raak, hij draait zich om en legt mij om in 3 schoten. Het zijn puur balance issue's. Iedereen heeft er last van, het is maar net hoe druk je je erover maakt.

• Father_Sha
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

we zijn ondertussen al aangekomen aan deel 11 en nog wordt er massaal afgegeven op die Tubers, M60 en ga zo maar verder.

Blijkbaar zijn er al mensen die regels willen instellen op servers om bepaalde wapens te elimineren, we gaan dus de tour op van BF2 en net dat wou ik vermijden. Het maakt deel uit van het spel dus leer er mee te leven. De uitdaging wordt er net groter door ...

Net daarom hebben wij als clanname Trash gekozen , om in te gaan tegen al die mannen die het veel te serieus nemen , admins die u kicken als je bepaalde wapens te veel gebrukt, clanmembers met een grote mond waar je niks tegen mag terugzeggen of je wordt gekicked, c4 en clays (in BF2) die niet mochten gebruikt worden ...

Ik word er echt moe van. Zoals Era al aanhaalde , als je goed bent dan kan je u daartegen verweren en als je toevallig graag met de M40 speelt maakt u dat niet per se een noob ... dat maakt u een assault die de assault wapens gebruikt zoals het hoort. Elke kit heeft zijn voordelen en bij assault kom je dan nogal snel uit op de tube ...

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• TRAXION
quote:
Absoluut niet 9 van de 10 keer gaat het goed.
Op valparaiso bijvoorbeeld als je door het dorpje bent geweest krijg je die 2 bergtoppen met bomen daar heb ik al meerdere keren alle bomen weggekregen met de chopper met als voordeel dat ze zich daar niet kunnen verstoppen.

Daarnaast kan je ook zo een beetje alle huizen slopen met een chopper.

• ErA
  • Laatst online: 11:38
quote:
DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:40:
[...]

Wat een onzin, 40mm en cg zijn instant kill wapens waar je veel minder aim voor nodig hebt. Jij schrijft alsof je ze kunt ontwijken als je er de skills voor hebt.
Ik liep gisteren met een G3 op een medic af, schiet 6 keer raak, hij draait zich om en legt mij om in 3 schoten. Het zijn puur balance issue's. Iedereen heeft er last van, het is maar net hoe druk je je erover maakt.
Stel ik sta in een gebouw ( wat ik heel vaak doe ) en ik spot een clubj vijanden. Als ik daar een Engineer of Assault tussen zie is het enige wat ik doe: zelf een noobtube afvuren. Om vervolgens een flink stuk terug te lopen het gebouw in.

Want, als zij de muur raken terwijl ik er minder dan "2 meter" achter sta, boom dood.

Weet je HOEVEEL mensen, als een statief uit ramen vuren, om dan een pasje op zij te doen als ze gespot zijn, om vervolgens met muur en al gevloerd te worden?
Of dat ze, ondanks de CG/40MM users in de buurt, vrolijk met hun primaire wapen functie uit het raam staan te schieten. Dan kunnen ze beter met een Megafoon schreeuwen YO HIERO SCHIET MAAR. Want dat valt nog minder op.

Mischien ben ik te vol van mezelf, maar als ik het niet wil, ga ik niet dood. De enige afweging die ik maak, is hoeveel kills ik zelf wil maken, en hoeveel risico ik daarbij wil nemen.

En aangezien ik wel nuttig wil zijn voor het team, betekend dat ook dat ik zelf een paar keer het loodje leg. Maar om te zeggen dat iedere noob met zijn 40MM/CG mij afmaakt? nee, daar geef ik ze de kans niet voor.
quote:
ye-roon schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:27:
[...]

tja, zoals gister op dat desert level met heli's waar je bij c was en ik maar schieten en me medespelers maar niet door hadden waar je was met je grote oranje pijl op je hoofd. heerlijk :p
Dat is nou precies wat ik bedoel.

Laatst kwam ik een rush game terecht, waar het andere team constant aan het spotten was, en goede teamplay had. Dan heb je gewoon geen schijn van kans.
Na 5 minuten Nerdrage gehad te hebben stond ik op 5/11 ofzo :P

[Voor 210% gewijzigd door ErA op 15-04-2010 11:01]

• Jackal131
quote:
TRAXION schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:40:
[...]

Absoluut niet 9 van de 10 keer gaat het goed.
Op valparaiso bijvoorbeeld als je door het dorpje bent geweest krijg je die 2 bergtoppen met bomen daar heb ik al meerdere keren alle bomen weggekregen met de chopper met als voordeel dat ze zich daar niet kunnen verstoppen.

Daarnaast kan je ook zo een beetje alle huizen slopen met een chopper.
Zo heb ik inderdaad al een keer een destruction 2.0 kill gemaakt. Ik dacht ff de chopper op een dak te parkeren, waarna het hele gebouw instrotte _O- . Hiermee ook de M-com weggevaagd...

• DeepSeven
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:55:
[...]

Zo heb ik inderdaad al een keer een destruction 2.0 kill gemaakt. Ik dacht ff de chopper op een dak te parkeren, waarna het hele gebouw instrotte _O- . Hiermee ook de M-com weggevaagd...
Dus je zou met een chopper mcoms in gebouwen in principe in 1x kunnen wegvagen? Interessant... :P .

• SinergyX
  • Laatst online: 11:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Goner schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:28:
Hier ook niet ... crashes to the desktop, dx9 bug ...
Is er dan ook MAG voor de PC? :> (afaik exclusieve PS3 titel).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Le Snoet
quote:
ErA schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:47:
[...]

Stel ik sta in een gebouw ( wat ik heel vaak doe ) en ik spot een clubj vijanden. Als ik daar een Engineer of Assault tussen zie is het enige wat ik doe: zelf een noobtube afvuren. Om vervolgens een flink stuk terug te lopen het gebouw in.

Want, als zij de muur raken terwijl ik er minder dan "2 meter" achter sta, boom dood.

Weet je HOEVEEL mensen, als een statief uit ramen vuren, om dan een pasje op zij te doen als ze gespot zijn, om vervolgens met muur en al gevloerd te worden?
Of dat ze, ondanks de CG/40MM users in de buurt, vrolijk met hun primaire wapen functie uit het raam staan te schieten. Dan kunnen ze beter met een Megafoon schreeuwen YO HIERO SCHIET MAAR. Want dat valt nog minder op.
Shhhht, zeg dat nou niet te hard! Daar gaat anders het kanonnenvoer :P

• Jackal131
quote:
DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:01:
[...]

Dus je zou met een chopper mcoms in gebouwen in principe in 1x kunnen wegvagen? Interessant... :P .
Helaas is dat ook weer niet waar. Het gebouw moet wel al sterk beschadigd zijn. Je geeft alleen het laatste zetje ;)

• ZenTex
quote:
SinergyX schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:06:
[...]

Is er dan ook MAG voor de PC? :> (afaik exclusieve PS3 titel).
Nee.
Goner bedoelt dat het met BC2 ook niet opschiet met fixes.

Gisteren even lekker simpel wezen raggen. Ging tot laat door samen met technicality. Erg gezellig.
Maar goed. Beetje te gezellig, want met al dat geouwehoer kan ik me niet echt concentreren. Multitasking is niet echt mijn ding, kan dus niet eens lullen en spelen.
Toen Technicality weg was toch nog een paar potjes gespeeld en gelukkig wat van de scade kunnen repareren.

Verder klopt het 100% wat Era zegt, de meeste deaths heb je zelf in de hand, maar goed, ik blijf ervan balen dat als ik me ook maar even in een open stukje begeef, ik gelijk een CG of 40mm op m'n dak krijg. Je kunt niet eeuwig in dekking blijven (of campen). Dan heb ik liever een ouderwetse shootout, ipv kansloos te zijn tegen een 1-hit-kill wapen. Het meest frustrerende zijn die CG's die van 3 meter op je worden afgeschoten terwijl de persoon in kwestie het gewoon overleeft.
quote:
DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:40:
[...]

Als jij iemand op de korrel hebt en hem niet om weet te leggen, hij zich vervolgens omdraait en een goede aimer blijkt te zijn, ligt dat aan jou hoor. Niet aan de medic.
Dat gezegd hebbende is de G3 nou niet bepaald het beste wapen.

Ik blijf het vreemd vinden dat sommige mensen de M60 overpowered vinden.
Op korte afstand is de M60 zwaar in het nadeel tegenover elke assault rifle. De m60 moet je ook niet in full auto afvuren, maar single shot/bursts want de recoil is enorm. En de RoF is al laag. Daar staat een hogere damage/bullet tegenover, maar een AR pompt in razend tempo kogels eruit.
Wel is het zo dat er aardig wat bedreven medics zijn die iedereen in no time neerkrijgen, maar ik denk dat door de beperkingen van de LMG's de meeste medics wel geleerd hebben om headshots te maken (veel engineers trouwens ook), waar de gemiddelde assault nog lekker op het lichaam mikt.

Zo dacht Xtala gisteren ook even de M60 te gebruiken en dat viel hem vies tegen. ;)

[Voor 37% gewijzigd door ZenTex op 15-04-2010 11:41]

• m0nkm0nk
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06-04 20:49
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:16:
[...]

Zegt dat iets over de servers of over jou skills :? ???
Ik heb hier totaal geen last van. 3 a 4 hits, dan is het veelal gebeurd met de 'enemy'.
Tuurlijk heb ik ook wel momenten dat ik een half magazijn leeg schiet, maar dat heeft met mijn aimen te maken.
Dan heb je blijkbaar geen idee waar ik over praat ;) In non-hardcore servers moet je gewoon een aantal bullets meergeven voordat iemand de pijp uit gaat. En nee dit zegt niet iets over mijn skills/servers. Die zijn namelijk prima :D

I7 4670K @ 4.6GHZ / H100i Hydro / 8GB Corsair Platinum 2.4GHz / GTX670 2GB / 250GB SSD EVO 840 / 80GB SSD X-25M @ Raid 0
Thrustmaster Hotas Warthog / Saitek rudder padels / TrackIR 5

• TRAXION
quote:
drentm0nk schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:30:
[...]

Dan heb je blijkbaar geen idee waar ik over praat ;) In non-hardcore servers moet je gewoon een aantal bullets meergeven voordat iemand de pijp uit gaat. En nee dit zegt niet iets over mijn skills/servers. Die zijn namelijk prima :D
Nou vooralsnog op de ps3 waar jackal dus ook speelt heb je echt met 3 tot 5 kogels nodig :)

Sommige servers daarintegen ga ik gewoon weg omdat ik een compleet mag nodig heb voor een kill.

• aramdin
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-10-2019
Die server waar we gisteren op speelde (Laguna Presa Rush), daar had ik echt last van lag, ondanks dat alsnog even doorgespeeld omdat we als mini GoT team zo lekker doorknalden. Op Isla Innocentes zelfde verhaal.

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• Pascallio
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-02-2016
Ik krijg zowaar enorm veel zin om op de GoT server(s) constant de 40mm tube te gaan gebruiken.
En dan voor de afwisseling af en toe de Carl Gustav erbij te pakken, om vervolgens die frustratie compleet te maken door te gaan snipen.

Wat een gezeur zeg. :z

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10:26

mvds

Totally awesome!

quote:
Pascallio schreef op donderdag 15 april 2010 @ 12:21:
Ik krijg zowaar enorm veel zin om op de GoT server(s) constant de 40mm tube te gaan gebruiken.
En dan voor de afwisseling af en toe de Carl Gustav erbij te pakken, om vervolgens die frustratie compleet te maken door te gaan snipen.

Wat een gezeur zeg. :z
Je vergeet het M60 sprayen :P

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True