Nee.
Goner bedoelt dat het met BC2 ook niet opschiet met fixes.
Gisteren even lekker simpel wezen raggen. Ging tot laat door samen met technicality. Erg gezellig.
Maar goed. Beetje te gezellig, want met al dat geouwehoer kan ik me niet echt concentreren. Multitasking is niet echt mijn ding, kan dus niet eens lullen en spelen.
Toen Technicality weg was toch nog een paar potjes gespeeld en gelukkig wat van de scade kunnen repareren.
Verder klopt het 100% wat Era zegt, de meeste deaths heb je zelf in de hand, maar goed, ik blijf ervan balen dat als ik me ook maar even in een open stukje begeef, ik gelijk een CG of 40mm op m'n dak krijg. Je kunt niet eeuwig in dekking blijven (of campen). Dan heb ik liever een ouderwetse shootout, ipv kansloos te zijn tegen een 1-hit-kill wapen. Het meest frustrerende zijn die CG's die van 3 meter op je worden afgeschoten terwijl de persoon in kwestie het gewoon overleeft.
DeepSeven schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:40:
[...]
Ik liep gisteren met een G3 op een medic af, schiet 6 keer raak, hij draait zich om en legt mij om in 3 schoten. Het zijn puur balance issue's. Iedereen heeft er last van, het is maar net hoe druk je je erover maakt.
Als jij iemand op de korrel hebt en hem niet om weet te leggen, hij zich vervolgens omdraait en een goede aimer blijkt te zijn, ligt dat aan jou hoor. Niet aan de medic.
Dat gezegd hebbende is de G3 nou niet bepaald het beste wapen.
Ik blijf het vreemd vinden dat sommige mensen de M60 overpowered vinden.
Op korte afstand is de M60 zwaar in het nadeel tegenover elke assault rifle. De m60 moet je ook niet in full auto afvuren, maar single shot/bursts want de recoil is enorm. En de RoF is al laag. Daar staat een hogere damage/bullet tegenover, maar een AR pompt in razend tempo kogels eruit.
Wel is het zo dat er aardig wat bedreven medics zijn die iedereen in no time neerkrijgen, maar ik denk dat door de beperkingen van de LMG's de meeste medics wel geleerd hebben om headshots te maken (veel engineers trouwens ook), waar de gemiddelde assault nog lekker op het lichaam mikt.
Zo dacht Xtala gisteren ook even de M60 te gebruiken en dat viel hem vies tegen.
[
Voor 37% gewijzigd door
ZenTex op 15-04-2010 11:41
]