Jackal131 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:50:
[...]
Dat verklaart een hoop. Ik weet dat ik speel als een noob, maar dat werd gisteren wel heel erg bevestigd
Doordat het andere team een aantal 49+ Ranks had, waren er wel kansjes om een gouden dogtag te scoren

(is mij helaas niet gelukt)
[...]
Je bent van harte welkom natuurlijk
Ik heb zelf ook regelmatig last van het feit dat de PS3 ineens vast slaat. Ik heb het idee dat dat sinds de laatste firmware-update wel een stuk erger is geworden.
Heb er tot op heden niet echt last van gehad maar vooropgesteld dat mijn ps3 direct aan het net hangt zonder router ed ertussen.
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:32:
Het [GoT] PS3 team heeft eindelijk haar gelijken gevonden gisteravond. We speelden onder andere tegen de nummer 2 wereldwijd (Demonicxfearless maar dan met veel 3en en 4en in haar naam) en meer 'hooggeplaatsten'.
Die gozer was keyboard mouse user ik heb nog nooit iemand zoveel 180 turns zien maken met headshots als gevolg.
Sterker nog hij tubde me wel 2x uit een shopper vandaan en ik kan niet zeggen dat we rustig vlogen.
Maar daarnaast hebben we ons flink verweerd beide teams verloren alleen nog maar

En voor de volgende keer met dit soort gasten meer de mcoms dekken wat ze niet kunnen planten gaat niet stuk.
En oja isla was wel vet ze braken zo overal doorheen totdat regret en ik in de chopper zaten

de tank was bezig met ons wij met die weg en bleven gewoon daar een beetje boven die weg hangen.
Bij de laatste 3 tiks werden we uit de lucht geschoten maar dat was meer omdat we nog even snel wat tiks wilden wegknallen.
Resultaat was iets van 37 frags voor regret op dat laatste stukje, die gozer is echt ziek als gunner
[
Voor 12% gewijzigd door
TRAXION op 16-04-2010 10:56
]