Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
Goner schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:30:
Ik vind de grenades uit Enemy Territory:Quake Wars nog het 'leukst' ... in MW en BF zijn het inderdaad n00b-tubes (IMHO), in ET:QW moet je echt met die dingen leren omgaan.
Je kunt ze laten rollen en stuiteren voor ze ontploffen, in MW/BF heb ik het idee dat ze afgaan als ze iets raken ...
Ja dat is ook vrij logisch, zo werken die wapens. De lading gaat af op basis van het raken van iets. Dat bij ET:QW zal waarschijnlijk met iets als een tijdstimer werken waardoor ze idd kunnen stuiteren en dergelijken.

Tsurany wijzigde deze reactie 16-04-2010 10:33 (48%)

• Gizzy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:07
quote:
Gamebuster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 01:15:
[...]

"(nog) niet" Is inderdaad de juiste term. Ik wilde bezig gaan met tests om te schieten van bovenaf, maar werd geplaagd door medespelers die mijn tank gingen jatten en enkele mislukte pogingen waarbij ik zelfmoord pleegde. (zoek maar eens een plek waarbij je recht naar beneden op een tank kan schieten... Ik probeerde het door de tank half in een gebouw te rijden en erop te schieten van de verdieping erboven, maar bij poging 1 viel ik over het randje op het moment dat ik schoot (suicide), bij poging 2 stapte iemand in mijn tank waardoor ik er geen schade aan kon toebrengen (precies op het moment dat ik erop schoot stapte-ie in en reed-ie weg) en bij poging 3 ging ik zelf dood aan de explosie omdat ik niet hoog genoeg was.)

Zodra ik stats heb over de hoogte van de impact zal ik het hier posten. Dart-stats zijn niet zo belangerijk voor mij, aangezien ik deze nooit gebruik. (niet toegestaan in clanwars)

Wel heb ik getest of de hoogte van impact van belang was (onderkant, rubsbanden, koepel etc), maar er was geen verschil: Wanneer het wapen naar achteren is gericht en je schiet op de achterkant van de koepel (dus aan de voorkant van de tank) heeft-ie gewoon 28% schade, net als op de onderkant of tegen de rubsbanden.

Ik heb het echter niet getest vanuit een hogere positie. Ik verwacht inderdaad een toename in schade, maar dat ga ik uiteraard testen. Als het inderdaad werkt ga ik kijken of er een manier is om een tank van boven te raken wanneer je voor 'm staat, eventueel met geleide raketten (tracer, AT4, mounted TOW)
Ik heb laatste 3 rakketten geschoten op een t72 van boven op de turret. Wel dan weer aan de voorkant van de turret. Het leek niet meer schade te doen. Ik heb dus echt het idee dat je een tank echt moet raken aan de achterkant waar de motor zit.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:48

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

quote:
Goner schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:30:
Ik vind de grenades uit Enemy Territory:Quake Wars nog het 'leukst' ... in MW en BF zijn het inderdaad n00b-tubes (IMHO), in ET:QW moet je echt met die dingen leren omgaan.
Je kunt ze laten rollen en stuiteren voor ze ontploffen, in MW/BF heb ik het idee dat ze afgaan als ze iets raken ...
n00btube, moet je eens kijken naar de nieuwste wolfenstein, heb je een particle canon, die kan je upgraden dat hij danig plooit naar je enemy toe (auto aim) en hij kan zelfs meer dan één vijand tegelijk uitschakelen. Das pas een n00obtube, de MP heb je hem wel niet ter beschikking (thank god)

• Gizzy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:07
quote:
Martinspire schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:45:
[...]

Ik had je al toegevoegd en zat gister in je game. Helaas bij de tegenstanders, anders hadden we samen kunnen werken. Maar omdat mn huisgenoten nogal aan het downloaden waren ben ik op den duur gestopt vanwege lag.

Hoop vanavond weer es wat potjes online te knallen (als ik geen lag heb).
Gok dat er dan nog wel wat meer online zullen zijn (als ze geen SCC aan het doen zijn).
Ik vond je naam al verdacht bekend voorkomen, alleen jammer dat je inderdaad bij het "verkeerde" team zat. Misschien dat we elkaar online treffen ergens dit weekend.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:34
quote:
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:32:
Het [GoT] PS3 team heeft eindelijk haar gelijken gevonden gisteravond. We speelden onder andere tegen de nummer 2 wereldwijd (Demonicxfearless maar dan met veel 3en en 4en in haar naam) en meer 'hooggeplaatsten'.
Dat verklaart een hoop. Ik weet dat ik speel als een noob, maar dat werd gisteren wel heel erg bevestigd :S
Doordat het andere team een aantal 49+ Ranks had, waren er wel kansjes om een gouden dogtag te scoren :D (is mij helaas niet gelukt)
quote:
Kraziey schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:16:
Gisteravond voor het eerst met wat mede tweakers gespeeld op de PS3 en vond het zeker leuk om te doen. Het ging niet helemaal van een leien dakje en af en toe beetje chaos door de headsets, maar de ervaring met volle squad waarmee je kan communiceren is velen malen beter. Ben ook zeker van plan dit voortaan te doen! Ik zeg, wie is er vanavond online :P.

Kreeg btw een internet failure dus was in een keer weg gister :(.
Heb ik de laatste tijd wel meer last van. Andere mensen die dat ook veelvuldig hebben (PS3)?
Je bent van harte welkom natuurlijk :Y

Ik heb zelf ook regelmatig last van het feit dat de PS3 ineens vast slaat. Ik heb het idee dat dat sinds de laatste firmware-update wel een stuk erger is geworden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:51
quote:
Jackal131 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:50:
[...]

Dat verklaart een hoop. Ik weet dat ik speel als een noob, maar dat werd gisteren wel heel erg bevestigd :S
Doordat het andere team een aantal 49+ Ranks had, waren er wel kansjes om een gouden dogtag te scoren :D (is mij helaas niet gelukt)

[...]

Je bent van harte welkom natuurlijk :Y

Ik heb zelf ook regelmatig last van het feit dat de PS3 ineens vast slaat. Ik heb het idee dat dat sinds de laatste firmware-update wel een stuk erger is geworden.
Heb er tot op heden niet echt last van gehad maar vooropgesteld dat mijn ps3 direct aan het net hangt zonder router ed ertussen.
quote:
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:32:
Het [GoT] PS3 team heeft eindelijk haar gelijken gevonden gisteravond. We speelden onder andere tegen de nummer 2 wereldwijd (Demonicxfearless maar dan met veel 3en en 4en in haar naam) en meer 'hooggeplaatsten'.
Die gozer was keyboard mouse user ik heb nog nooit iemand zoveel 180 turns zien maken met headshots als gevolg.
Sterker nog hij tubde me wel 2x uit een shopper vandaan en ik kan niet zeggen dat we rustig vlogen.
Maar daarnaast hebben we ons flink verweerd beide teams verloren alleen nog maar :D
En voor de volgende keer met dit soort gasten meer de mcoms dekken wat ze niet kunnen planten gaat niet stuk.

En oja isla was wel vet ze braken zo overal doorheen totdat regret en ik in de chopper zaten :D de tank was bezig met ons wij met die weg en bleven gewoon daar een beetje boven die weg hangen.

Bij de laatste 3 tiks werden we uit de lucht geschoten maar dat was meer omdat we nog even snel wat tiks wilden wegknallen.

Resultaat was iets van 37 frags voor regret op dat laatste stukje, die gozer is echt ziek als gunner :D

TRAXION wijzigde deze reactie 16-04-2010 10:56 (12%)

• phosporus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-11 09:36
Gister leukkere potjes gespeeld met Martinspire, DeFianCeNL, Gotanius en purnoking en was wel lekker spelen
Op een gegeven moment Martin in het andere team hehe beetje uitlachen omdat ze verloren hadden. Daarna lekkere potjes qonquest spelen(toch het best als je een goede squad hebt.)
Ik zal nog even de overige spelers uit de GoT lijst toevoegen. ;)

Als iemand anders nog niet zijn naam erin heeft staan en op de xbox speelt(geld ook voor de andere platforms maar daar speel ik niet op) voeg je dan even toe. staat wel in startpost hoe dat moet :+

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Haha, ik heb gister ff een paar goede sneaky tactics bedacht op een aantal levels, heb zin om die uit te proberen... (Onder andere met C4 :D)
Daarom feel free toe add me, ik speel graag met mede-tweakers!
Ben alleen vanmiddag weer beschikbaar, in het weekend waarschijnlijk pas zondag, maar vanmiddag/vanavond heb ik wel even zin om te knallen!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:30
quote:
phosporus schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:56:
Gister leukkere potjes gespeeld met Martinspire, DeFianCeNL, Gotanius en purnoking en was wel lekker spelen
Op een gegeven moment Martin in het andere team hehe beetje uitlachen omdat ze verloren hadden. Daarna lekkere potjes qonquest spelen(toch het best als je een goede squad hebt.)
Ik zal nog even de overige spelers uit de GoT lijst toevoegen. ;)

Als iemand anders nog niet zijn naam erin heeft staan en op de xbox speelt(geld ook voor de andere platforms maar daar speel ik niet op) voeg je dan even toe. staat wel in startpost hoe dat moet :+
Toen ik erin kwam zaten jullie al met zn 4en in de server, maar was er geen plek meer in jullie team. Daarna nog een paar keer geprobeerd, maar kwam telkens bij de tegenstanders terecht. Dunno hoe dat bepaald werd, maar heb wel gelachen.
Was alleen jammer dat mijn internet een beetje veel lag had die uren, want dat merkte ik echt (dat je af en toe een paar meter wordt terug gezet).
quote:
The Great HooD schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:11:
Haha, ik heb gister ff een paar goede sneaky tactics bedacht op een aantal levels, heb zin om die uit te proberen... (Onder andere met C4 :D)
Daarom feel free toe add me, ik speel graag met mede-tweakers!
Ben alleen vanmiddag weer beschikbaar, in het weekend waarschijnlijk pas zondag, maar vanmiddag/vanavond heb ik wel even zin om te knallen!
Ik zal wel ff een partyinvite sturen als ik online kom.

Vanavond zijn 2 van mijn huisgenoten in ieder geval pleite en de rest download niet zoveel dus tot en met zondag heb ik nog wel een redelijke verbinding. Ben de rest van de dag vrij dus dat komt ook goed uit. Al ga ik denk ik wel ff Splinter Cell halen in de stad, maar als je online komt dan kunnen we wel ff knallen.

Hoop dat er nog wat meer xboxers online komen vanavond. Kunnen we in 1 grote partychat gaan en proberen een hele server over te nemen.

Aangezien er nog steeds geen private matches te maken zijn op de 360 wordt dat echter wel lastig.

Martinspire wijzigde deze reactie 16-04-2010 11:15 (13%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• AutCha
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17-11 13:34
quote:
TRAXION schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:53:
[...]

Heb er tot op heden niet echt last van gehad maar vooropgesteld dat mijn ps3 direct aan het net hangt zonder router ed ertussen.

[...]

Die gozer was keyboard mouse user ik heb nog nooit iemand zoveel 180 turns zien maken met headshots als gevolg.
Ja, dat vermoeden had ik ook.
quote:
we ons flink verweerd beide teams verloren alleen nog maar :D
En voor de volgende keer met dit soort gasten meer de mcoms dekken wat ze niet kunnen planten gaat niet stuk.
Niet helemaal waar: op die nieuwe map werd de Alpha MCOM op deel 3 (met de bridge) kapot geschoten door hun tank/AT/rpgs (kon niet zien wat het was vanaf de MG) en dat ging ziek snel: ong. 20% damage per hit.
quote:
En oja isla was wel vet ze braken zo overal doorheen totdat regret en ik in de chopper zaten :D de tank was bezig met ons wij met die weg en bleven gewoon daar een beetje boven die weg hangen.

Bij de laatste 3 tiks werden we uit de lucht geschoten maar dat was meer omdat we nog even snel wat tiks wilden wegknallen.

Resultaat was iets van 37 frags voor regret op dat laatste stukje, die gozer is echt ziek als gunner :D
Dat was trouwens wel een erg snel potje!
Ik heb er totaal geen probleem mee, maar waarom gamet Regret met GoT mee? Lijkt me lastig met al die Nederlanders.

• TRAXION
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:14:
Ik zal wel ff een partyinvite sturen als ik online kom.

Vanavond zijn 2 van mijn huisgenoten in ieder geval pleite en de rest download niet zoveel dus tot en met zondag heb ik nog wel een redelijke verbinding. Ben de rest van de dag vrij dus dat komt ook goed uit. Al ga ik denk ik wel ff Splinter Cell halen in de stad, maar als je online komt dan kunnen we wel ff knallen.

Hoop dat er nog wat meer xboxers online komen vanavond. Kunnen we in 1 grote partychat gaan en proberen een hele server over te nemen.

Aangezien er nog steeds geen private matches te maken zijn op de 360 wordt dat echter wel lastig.
Op de ps3 kan je wel een private match starten, dit doe je in het play with friends menu.
En dan staat eronder press "button" private match.

Bij de ps3 is het het vierkantje.
quote:
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:17:

Dat was trouwens wel een erg snel potje!
Ik heb er totaal geen probleem mee, maar waarom gamet Regret met GoT mee? Lijkt me lastig met al die Nederlanders.
Hij is verliefd op mij en mijn vliegkunsten :)
En hij probeert nederlands te leren!

BTW
http://bfbcs.com/stats_ps3/DiaBoLiCxF3ARL3S
^^ 2de van de leaderboards ps3.

TRAXION wijzigde deze reactie 16-04-2010 11:23 (19%)

• AutCha
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17-11 13:34
Jouw vliegkunsten zijn sowieso ziek met alle roadkills. Als ik die heli alleen maar op de grond probeer te zetten om iemand op te pikken of voor een repair crash ik al, terwijl ik het vliegen toch behoorlijk onder de knie heb.
quote:
BTW
http://bfbcs.com/stats_ps3/DiaBoLiCxF3ARL3S
^^ 2de van de leaderboards ps3.
Ik had het gisteravond al gezien inderdaad bij het doorlopen van de leaderboards.

Jij bent me trouwens voorbijgegaan deze week in Squad score! Ik stond bovenaan in mijn (inmiddels aanzienlijke) vriendenlijst, maar helaas. We zitten nu wel beiden in de top 750... squadplay FTW!

AutCha wijzigde deze reactie 16-04-2010 11:26 (45%)

• TRAXION
quote:
AutCha schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:23:
Jouw vliegkunsten zijn sowieso ziek met alle roadkills. Als ik die heli alleen maar op de grond probeer te zetten om iemand op te pikken of voor een repair crash ik al, terwijl ik het vliegen toch behoorlijk onder de knie heb.

[...]

Ik had het gisteravond al gezien inderdaad bij het doorlopen van de leaderboards.

Jij bent me trouwens voorbijgegaan deze week in Squad score! Ik stond bovenaan in mijn (inmiddels aanzienlijke) vriendenlijst, maar helaas. We zitten nu wel beiden in de top 750... squadplay FTW!
Het is als een tweede natuur aan het worden ;) alleen het nadeel is dat mijn kd/ratio er niet beter op wordt squadscore daarintegen schiet omhoog :D
En die roadkills tjah dat is gewoon grappig mensen moeten mij toch zeker vervloeken als ik met een platina ster chopper op hun koppie land O-)

Meeste mensen blijven ook zo lekker staan of hebben het gewoon niet door vooral snipers doen het goed.

Gister trouwens nog mijn knive 5 friends behaald met dank aan jou en jackal.
Jullie stonden heerlijk die tanks te fixen etc en hadden mij al een keer neergeschoten dus toen maar met het mes op pad gegaan, gelukkig met succes was een behoorlijk eind lopen.

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Private Match is inderdaad mogelijk op X360. Werd laatst nog uitgenodigd, but NO THANKS!
Lijkt mij inderdaad vet als we met zijn 8en in een party chat zitten en dan in 1 server in het zelfde team. Dan kunnen we echt hard maar ook echt hard gaan ownen!

• PromoX
  • Laatst online: 24-10 18:26

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True